مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مریم آ
  • تاریخ عضویت : 1394/5/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/11 سلام . روز بخیر. این گزینه swipe to call or message تا الان تیک داشت. منتها بعد از پیام شما تیک رو برداشتم ولی همچنان مشکلم پابرجاست. اگر کمک کنید ممنون میشم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/10 سلام و روز بخیر. ممنونم از توجه شما. مدل گوشی من نوت 4 هست. در تاریخ 25/10/2015 آپدیت شده به آخرین نسخه اندروید یعنی نسخه 5.1.1. مدل گوشی هم SM- N 910H است.
این مشکلی که نوشتم را از اول داشته. یعنی از روز اول شماره‌های تماسی که در قالب پیامک برام ارسال می شدند قابلیت call نداشته و ندارد. در واقع باید شماره های دریافتی را در جایی یادداشت کنم و بعد خودم شماره گیری کنم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/3 سلام. لطفا در مورد مشکلی که بنده دارم راهنمایی کنید. تقریبا 4 ماه است نوت 4 خریدم و مشکلم اینه که شماره تلفنهایی که برام پیامک میشن را نمی توانم call کنم. در واقع وقتی پیامکی برام میاد که حاوی یک شماره تماس هست نمی توانم در همان فضای message روی شماره کلیک کنم و لینک بشه و اون شماره زنگ بخوره. به مرکز مویایل ایران رفتم گفتند این مدل گوشی این سرویس را ساپورت نمی کند. ولی شخصی را سراغ دارم که همین مدل گوشی را دارد و با این مشکل برخورد نکرده است.به نظرم در تنظیمات باید گزینه ای برای رفع این مشکل وجود داشته باشد. لطفا اگر می توانید به رفع این مشکل کمک کنید دریغ نفرمایید چون این موضوع برام معضل جدی شده.ممنونم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا