نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z5 Premium

Xperia Z5 Premium اکسپریا زد 5 پریمیوم

Sony Xperia Z5 Premium سونی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (2683 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 3001 تا 3100 از مجموع 3148 مورد

pejman p در تاریخ : 1394/6/17

دوستان عزیزم،
قیمت این گوشی به اندازه ی گوشی های آیفون زیاد نیس
این گوشی فقط متعلق به طرفداران سونی هست

زنده باد سونی

بهزاد م در تاریخ : 1394/6/17

نمیدونم این همه دعوا وجروبحث سراسنپ دراگون 810بخاطرچیه؟؟؟؟؟سری اولش قبول مشکل داشت ولی اگه دقت کنین کوالکام اصلاحش کرد وبعدعدد810پسوندی عددی داره یعنی اصلاح شده هستش.بعدشم یعنی شرکت سونی با اون عظمتش وهزینه های میلیاردی واون همه دانشمند وکارشناس عقلشون نرسیده 810سری اول مشکل داره؟؟پس قطعا از2حالت خارج نیست یا سونی نسخه اصلاح شده وسفارشی رواستفاده کرده که به احتمال 99درصدهمینطوره یا اینکه خودشون یه راه حلی واسش ابداع کردن قضیه خنک کننده هم ربطی به اسنپ 810نداره چون سونی ضدآبه وکاملابسته هستش پس بایدمحیط داخلیش ی جوری خنک باشه.کلام آخر این گوشی و زد5رو هرجور نگاکنی هیچ عیب وایرادای نداره ... تنهاشبهه وتردید درمورد داغ شدنش هستش.بایدمنتظرموندتاواردبازارجهانی بشه تانظر نهایی روداد.یاحق التماس دعا

aliakbar76 k در تاریخ : 1394/6/17

با سلام مجدد

نظراتو ک میخوندم دیدم راجع به قیمت این گوشی بحث شده خیلی واضح ک وقتی یه گوشی تازه وارد بازار میشه قیمتش حباب داره افا مگه شما گوشیه زد وان رو یادتون نمیاد ک به همراه نوت ۳معرفی شد قیمت این زو گوشی دو سال پیش 2700بود شما دو سال بعد یه پرچمدار به این مشخصات و کیفیت که داره با قیمت بین 700تا850دلار وارد میشه داری ازش ایراد میگیری وقتی اومد دو ماه صبر کن بعدا برای خرید اقدام کن من ایفون سیکس خودمو گرفتم دو ملیونو شیش صد در حالی ک پسر خالم دو ماه زود تر از من گرفت چهار ملیون و سی صد به نظرم دو ماه تحمل ارزششو داره

ashkan a در تاریخ : 1394/6/17

سلام.جالبه کلا گوشی سونی. فقط طرحش تکراریه متاسفانه.. دوست داشتم صد سال دیگه دنیا میومدم به این امید که تو زد هزار شاید طرح سونی عوض بشه. من تمام مدلهای زد گرفتم. ولی از حق نگذری طرح تکراری واقعا خسته کننده شده.

pejman p در تاریخ : 1394/6/16

بخدا از ابن برتر نمیده
حسگر اثر انگشت در بهترین جا قرار گرفته
ویژگی های این همه زیاده که نمیشه همش رو گفت
سونی این دفه خیلی قوی شده
هیچ موبایلی توان مقابله با سونی رو نداره!
قیمتش هم به زور اندازه ی گوشی های اپل باشه
ONLY SONY!

mohammad j در تاریخ : 1394/6/16

اقا محسن عزیز اون مدلی که قراره اسفند ماه رونمایی بشه z6 نیست بلکه یکی دیگه از اعضای خانواده Z5 است,Z5 Ultraیا صفحه نمایش 6.4 اینچی و پردازنده اسنپ 820

m t در تاریخ : 1394/6/16

یا حضرت عباس صفحه 4k باتریه 3400 این خوراک منه که همش بازی میکنم

محسن ا در تاریخ : 1394/6/16

تنها پس از سه روز سونی قیمت سری Xperia Z5 را کاهش داد

تنها سه روز پس از مشخص شدن قیمت اسمارت فون های سری Xperia Z5 سونی که با انتقاداتی همراه بود، این کمپانی یکباره دست به کاهش قیمت چشمگیری زده است. قیمت های اولیه می توانست مانعی جدی بر سر راه فروش بالای محصولات جدید سونی باشد و احتمالاً کاهش قیمت ها تلاشی در راستای فروش بیشتر است.

به نظر می رسد که سونی در تصمیم اولیه خود با قیمت های پیش خرید تجدید نظر کرده باشد و اکنون قیمت همه آنها را کاهش داده است. با کاهش قیمت اخیر شما اکنون می توانید Xperia Z5 Compact را با 652 دلار (قیمت اولیه 837 دلار)، Xperia Z5 را با 845 دلار (قیمت اولیه 913 دلار) و Xperia Z5 Premium را با 911 دلار (قیمت اولیه 1065 دلار) تهیه کنید.

سونی تقریباً قیمت Z5 Compact را 20% کاهش داده و قیمت Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium نیز با کاهش چشمگیری همراه بوده است. تنها کسانی که نسبت به قیمت های جدید احتمالاً ناراضی باشند، آنهایی هستند که طی سه روز گذشته دست به پیش خرید محصولات سونی زده اند. با این حال باید یادآور شد که دکمه "پیش خرید" در بسیاری از فروشگاه های آنلاین جای خود را به " به زودی موجود می شود" داده است.

منبع:شهر سخت افزار [shahrsakhtafzar.com]

nazanin h در تاریخ : 1394/6/16

من بر عکس شما فکر میکنم
اتفاقا روی کاغذ بسیار عالی برندس
ولی تا در دست نگیریم نمیتونیم یک قضاوت صحیح داشته باشیم

arsham a در تاریخ : 1394/6/16

دوستان در جریان باشین تو سری زد 5 سونی از یک سیستم جدیدتر از live colore led استفاده کرده به نام لایف کالر کریشن که رنگهارو زنده تر نشون میده از ترالیمینوس و ایکس ریالیتی هم برای بهبود صفحه نمایش. بهره برده .... دوربین این گوشی در حالت 16:9 عکسهایی در حالت 25 مگا میندازی ...

ARAM88 S در تاریخ : 1394/6/16

احتمالا قیمت نسخه ۳۲ گیگ حدود ۱۰۶۰ دلاره.مدل z5 نزدیک ۹۱۰ دلار و کامپکت ۸۳۰ دلار...

MOH R در تاریخ : 1394/6/16

از دوستان گل سامسونگی محترمانه خواهش میکنم به جای عیب گذاشتن روی یک گوشی که حتی هنوز از ساده ترین بخش اون اطلاعاتی در دسترس ندارن منتظر بمونن تا نتایج بررسی ها از راه برسه.

دوست عزیز اقا مقداد،شما خودت داری میگی خبر نداشتی که حالت superior auto بر روی 23 مگاپیکسل تنظیم شده،اونوقت چطور به خودت اجازه میدی این قدر زود دست به قضاوت بزنی و خیلی راحت تو 2 کلمه بگی تفاوت ناچیزه؟چند روز پیش مشخص شد که حالت خودکار 23 مگاپیکسلی موجوده،حتی چند وقت قبل از معرفی رسمی یک ویدیو به بیرون درز پیدا کرد که به وضوح حالات خودکار 23 مگاپیکسل در اون نمایان شد.
البته اینم بگم این حرف همیشگی شما بوده،همیشه میگفتی دوربین Z1 تا+ Z3 تفاووت ناچیزی داشته
در صورتی که در همون DXO Mark رتبه ها و میزان تفاووت کیفیت و امتیاز دوربین های پرچمداران سونی مشخصه.اگه خوب امتیاز ها رو ببینی کاملا به تفاووت و نزدیکی امتیاز اونها با سامسونگ پی میبری،در اونصورت که شما میگی حتما سامسونگ هم تغیری نداشته.....

جناب امیر،کی شما دست از گیردادن به گرمای چیپ ست اسنپ 810 بر میداری؟
نمیدونستی سونی چقدر در کنترل گرمای این چیپ موفق بوده؟
با اکسپریا زد 5 با همین چیپ به اصطلاح مشکل دار (از نظر شما) بیش از 12 دقیقه فیلمبرداری 4K انجام شده

اگه یکی از نو اوری های Z5 رو سامسونگ داشت چقدر به گوش ما میرسوندی؟

واقعا من موندم در جواب شما چی بگم،همین سایت فون ارنا که خودتون بسیار بسیار قبولش داشتید گفته که گرمای چیپ اسنپ 810 توسط سونی کنترل شده
http://www.phonearena.com/news/4K-video-heat-test-with-Xperia-Z5-hints-that-its-Snapdragon-810-can-keep-its-cool_id73296

دوست داری اینم بگم که سونی به حق ابروی کوالکام رو بهش برگردوند؟
اگه همه شرکت ها از سیستم خنک کننده سونی استفاده کنند دیگه چه مشکلی داری با S 810 ؟

ساشا ن در تاریخ : 1394/6/15

این گوشی روی کاغذ عالیه ، چند کلیپ هم ازش دیدم و قابله قبول بود.
همه چیزش در سطح خیلی بالاییه ، صفحه نمایش 4K برای اولین بار! دوربینش واقعا با کیفیت و سایر جزییات قدرتمند.
میتونست سونی رم رو 4 کنه تا این گوشی کامل تر بشه.
سنسور اثر انگشت و ضداب و ضربه هم ک همراشه.

ققط یه چیز برای من مبهمه چرا اکسپریا Z5 ؟ چرا Z4 نشده ؟!!

فرید ک در تاریخ : 1394/6/15

والا به نظر من 1080 رو تبلت هم خیلی‌ خوب. من تبلت ۷ اینچی‌ 1080 دارم صفحش اصلا نمی‌شه پیکسلشو ببینی‌. واسه گوشی که دیگه اصلا محال!

شخصاً با 2k هم مخالفم خیلی‌ وقت از زمان LG G3.

کاش این باطری و توان اضافه سخت افزاری رو بازی‌ها استفاده بشه نه تو ریفرش کردن پیکسل‌هایی‌ که کسی‌ اصلا نمی‌تونه ببین.

شخصاً با Z5 COPMACT خیلی‌ بیشتر حال کردم و یه جورایی منتظر اونم!

فرید ک در تاریخ : 1394/6/15

اتفاقا به نظر من افزایش بی‌ رویه روزولیشن تصویر فقط به خاطره رقابت و خالی‌ نبودن عریضه واسه این گوشی یه ایراد بزرگ هستش به نظرم که حتا اگه باطری رو هم نخوره تو بازی‌ها بدجور فریم میاره پائین.
...

فرید ک در تاریخ : 1394/6/15

کمپانی کولکام اعلام کرده که از نسخه اصلاح شده 810 تو این گوشی استفاده شده که دیگه مشکلات مربوط به دما رو نداره.

امیدوارم تو مصرف هم همینجوری باشه.

باید صبر کرد و دید.

فرید ک در تاریخ : 1394/6/15

اشتباه کرده از 4K استفاده کرده در گوشی!
مثل یکی‌ داره با من شوخی می‌کنه!! رو صفحه ۵.۵ اینچی‌ آخه 4Kکجا بود؟!

والا من با همون 2K هم مخالفم هنوز واسه این سایز! مگه TV هستش؟!

تاوانشم تو گرافیکش میده. تو بازی‌ها بدجور خراب کنه به نظرم. بازی‌های گرافیکی بیشتر.

I'm O در تاریخ : 1394/6/15

سونی یه لوله گرمایشی در داخل این سری گذاشته که به صورت یه فن عمل میکنه، و گوشی گرم نميشه و فوکوس فوق‌العاده سریع،و همه چی قوی، چرا ازش بد میگین، امسال سونی شاهکار زده

adrian s در تاریخ : 1394/6/15

و همچنین حسگر اثر انگشت
گوشی با این امکانات ینی میخواید بگید از سامسونگ پایینتره؟
همه قبول دارن طراحی سونی خیلی شیک تر و با کلاس تر و همچنین زیبا تره
ضد اب بودن سری z هر چی که شما بخواید حساب کنید سونی اگر بهترین نباشه ولی جزو بهترین هاس و این اصن شکی درش نیست
ولی
اگه این گوشی ددر عمل هم موفق بشه و همین سیستم روی کاغذ رو اجرا کنه
ینی موفقیت
ینی خبر خوب برای طرفداران سونی
البته
خوبیه این رقابت های بین برند های موبایل باعث شده تا هر کمپانی خودشو با چنگو دندون بکشونه بالا
ینی به خاطر رقابت هم که باشه باعث میشن لوازم پیشرفته تری نسبت به قبل ارایه یشه از بحث خارج نشیم
من با نوت 4و اس6 و اس6اج کار کردم و با z3 و z3plus هم همین طور
واقعا اون لذت کار کردن با یک دیوایس رو توی کار کردن با اکسپریادرک کردم
البته اینم بگم ایفون هم بیکار نمیشینه و مطمینا حرفی برای گفتن داره و اماده رقابت تنگاتنگ با سونی و سامسونگ میشه
به امید روزی که تکنولوژی انقد پیشرفت کنه که تمام نیازهای بشریت رو تامین کنه!
با تشکر!

Amir j در تاریخ : 1394/6/15

دوستان به نظر شما Z5 premium یا Moto X style موندم بین کار کردن و از مد نیوفتادن موتورولا یا خوشگلی و امکانات بالاتر سونی که بعد 1 سال دست همه هست و مدل بالاتر شبیه میاد

مقداد م در تاریخ : 1394/6/15

استاد ، قبلا گفتم به شما اين گوشي فقط يه گوشي بزرگه به عبارتي زد٥ هست كه بزرگتر شده و اصلا قابليتهاي نوت٥ رو نداره . صفحه نوت ازين بهتره و رزولوشن بالاتر به معني بهتر نيس يني تا يه جايي مناسبه نه اينكه چون اون ٤كي و اين يكي ٢كي پس سوني بهتره ... مثلا شما تلگرام كار ميكني حتما بايد صفحه ات ٤كي باشه درسته ؟ اگه ٢كي باشه نميتوني خوب كار كني و به چشمهات آسيبي ميرسه ؟! بعدشم استاد غير رزولوشن بالا موارد ديگه هم دخيله مث "خوانايي زير نور شديد + كنتراست + دقت رنگ + زاويه ديد + روشنايي صفحه+ مصرف انرژي " كه در كنتراست و دقت رنگ ، صفحه آمولد نوت خيلي بهتره تا پرميوم ؛ راجع به خوانايي زير نور حدسي نميزنم چون ممكنه سوني مث زد٣ از روشنايي خيلي خوبي استفاده كرده باشه با اينكه نوت زير نور شديد عاليه ؛ زاويه ديد ips هم به خوبي آمولد نيس همينطور همه ميدونن صفحات آمولد انرژي بسيار كمتري مصرف ميكنن تا ips ها پس شما ديدي وقتي به صورت جز به حز بررسي بشه نتايج اوني نيس شما اشاره كردي .
دوربين اس٦ هم مقابل پرميوم در زوميت بررسي شده و همه ديدن اس٦ در خيلي مواقع بهتر بود و زد تار بود
استاد مجيد ، دوربين نوت و اس٦ هم پنج مگا هستنها مث پرميوم ولي شما طوري ميگي انگار بقيه يك مگا پيكسلن و پرميوم پنج و در همون زوميت ، سلفي پرميوم اصلا به جذابيت اس٦ نيس خودت برو ببسن
رم نوت و اس٦ هم lpddr4 هستن شما چرا بيشتر دقت نميكني ؟!

مقداد م در تاریخ : 1394/6/15

صادق ، روي ٥.٥ اينچ بهترين رزولوشن ٢كي هست كه هم شفافيت بيشتري داره نسبت به ١٠٨٠ هم وقتي سخت افزار جوابگوي ٢كي هست چرا بايد تا قيامت همش ١٠٨٠ باشه ؟
بله ممكنه گوشي كمتر داغ كنه و اميدوارم اينطور باشه هموطن هاي من بتونن گوشي بي عيبي رو تهيه كنن . صادق جان زماني كه سوني بيخيال tft ها نميشد و همه چيني هاي درجه دو از ips بهره ميبردن كه بعدها سوني رو به ips آورد كه ديرتر از همه بود و الانم خاسته اولين ٤كي باشه تا بتونه اينطوري شايد دوستاني كه تبليغات و اعداد واسشون مهمه رو به سمت خودش جذب كنه و چيزي كه قطعيه به زودي اين صفحات زياد ميشن ولي وقتي صفحات كم مصرف باشه مث آمولدها (و معماري چيپست) ، ميتونه مصرف انرژي و فشار به باتري كمتر بشه و همچنين وقتي سخت افزار به خوبي پاسخگوي اين رزولوشن باشه ، مشكلي برا باتري پيش نمياد . بله كيفيت مهمه واسه همينه من ميگم اولين بودن هم مهم نيس ديگه و وقتي ٤كي سامسونگ بياد ميشه متوجه كيفيت شد البته اين تعصب نيست بلكه با توجه به سابقه شركتها اين مسايل گفته ميشه . راجع به حسگر درسته بودنش خوبه ولي سالها قبل اپل سامسونگ هواوي zte اوپو هم ازش استفاده كردن و اواخر سال ٢٠١٥ ، استفاده سوني از اون به نظرم جذاب نيس . دوربين هم تفاوتش كمه و شما بفرما فرضا شما اگه زد٤ بيست مگا داشته باشي حاضري زد٤ رو بفروشي بري زد٥پرميوم بخري به خاطر سه مگا بيشتر و فوكوس هيبريدي ؟ شارژ سريع هم در زد٤ بوده دقيقا مث تاييديه ip68 . در مورد رم من زومي نكردم فقط خاستم بگم همه چيش مث زد٤ هست . ببين سوني يكم به زد٤ وقت نداد يكم بفروشه و تا شخص منتظر افت زد٤ بمونه ميبينه خانواده زد٥ معرفي شد تا صبر كنه يكي ازينها رو بخره ميبينه زد٦ اومده و هميشه ميمونه بخره يا نخره و هيچ كمپانيي غير سوني از اين سيكل شش ماهه پيروي نميكنه ولي ايندفه سوني بايد به زد٣پلاس كه تازه چهارماهه معرفي شده وقت ميداد در ژانويه از اسنپ بهتربهره ميبرد

مقداد م در تاریخ : 1394/6/15

عجب! پس كاربر ٢كي رو متوجه نميشه ولي ٤كي رو ميشه ؟! شما به وقتش ميگي بيشتر از ٣٠٠ پيكسل رو چشم تشخيص نميده ولي وقتي سوني ٤كي ميزنه ، چشم انسان قادره ٨٠٠ پيكسل رو تشخيص بده ! اين درست نيس وقتي ١٠٨٠ هست مدام ازون تعريف بشه و بيشتر از اونو اصن جالب ندونيم ولي وقتي برند محبوبمون دو برابر ٢كي بزنه اينطور نظرمونو عوض كنيم . اگه نوت٥ هم ٤كي بود شما ميگفتي ٢كي رو تشخيص نميشه داد ولي ٤كي رو ميشه ؟؟!

مقداد م در تاریخ : 1394/6/15

دوست عزيز اين گوشي رقيب گوشيهايي مث وان مكس و ١٥٢٠ و اولترا هست و اصلا قابل قياس با بهترين فبلت نيس . دوربين سوني هنوز در سطح اس٦ نيس برو زوميت ببين در ده يا دوازده تست ، بالاي هشتاد درصد برتري با اس٦ بوده . همچنين وقتي اين ٤كي هست و نوت٢كي و اون ips هست و اون آمولد كم مصرف و اين چيپستش ٢٠نانومتريه و اون ١٤نانومتري كه سي درصد مصرف انرژيش كمتره ، اونوقت داري ميگي مصرف سوني ده درصد بهتره ؟؟!! خودت قبل اينكه نظرتو بگي يه دقيقه بيشتر وقت بزار به اين سه مورد توجه كن بعدش بنويس .

مقداد م در تاریخ : 1394/6/15

برادر من كي به شما گفتم اس٦ بخر هان ؟؟ يادته شما خودت منتظر زد٤ بودي بعدش فورا يهو طرفدار اس٦ شدين و ازش در صفحات مختلف به خوبي ياد كردي و ميگفتي منتظر نوت٥ ميموني و ما هم از شما تعهد نگرفتيم كه بايد نوت بخري اصلا من با شما دو بار بيشتر هم صحبت نشدم كه بخام بهت چيزي پيشنهاد بدم و اصلا كاري هم نداشتم كه شما چي پسند كردي و خوشحال هم نشدم كه قصد نوت داشتي و الانم مشكلي ندارم ميخاي سوني بخري شما صد تا پرميوم يا نوت هم بخري برا من فرقي نداره . در جاهايي كه اشاره كردي ما تفاوتها رو متذكر شديم مثلا بين پردازنده و دوربين و باتري و صفحه و مواردي ديگه و به طرف گفتيم خودت دو دو تا كن ببين چي به صلاحته و چرا دروغ بگم حتي به خيلي ها گوشيي رو پيشنهاد دادم كه شما هم همينكارو ميكني و دوستان شما هم همينكارو ميكنن مثلا همين صفحه خيلي كامنت داريم كه همه شون پرميوم رو توصيه كردن در مقابل نوت . در مورد سوالتون بايد بگم غير افزايش سايز صفحه و سنسور اثر انگشت و سه مگاپيكسل بيشتر ، تفاوتي بين اين گوشي و فلگشيپ چهار ماه قبل وجود نداره و استفاده از سنسور ديرتر از اپل سامي هواوي اوپو zte كه كار خاصي نيس و ٤كي هم كه روي ٥.٥ اينچ عملا تبليغاته و هيچ فرقي با ٢كي نداره همچنين آدرنو٤٣٠ روي صفحه ١٠٨٠ در تستهاي عملي كمي جا ميموند نسبت به مالي الان كه قراره ٤ برابر ١٠٨٠ رو ساپورت كنه الله اعلم چي بشه . استاد ، نوت٥ رو با نوت٤ مقايسه ميكنن نه با يه گوشي . مقايسه دوربين پرميوم با اس٦ هم در زوميت اومده كه در نه يا ده تست ، شايد بالاي ٨٥درصد برتري با اس٦ بود . اون روش سوني هم براي مهار گرما قابل تقديره ولي بايد ببينيم در عمل چطور كار ميكنه . عزيزم من هرجا به سود سوني و سامسونگ بوده مطلبمو گفتم مثلا بارها گفتم گوشيهاي سوني ظاهر زيبايي دارن يا صفحات روشن سوني ها رو هميشه تحسين كردم و جاهايي كه دوربين سوني بهتر بوده بدون هيچ مشكلي گفتم و هيچوقت شما پيدا نميكني جايي گفته باشم مثلا اس٦ زيباتره تا پرميوم چون وقتي واقعيت نداره چرا من بيام الكي تعريف كنم ؟ اون مواردي شما فك كردي تبليغاته ما هست واسه سامسونگ ، يه مقايسه بوده كه شما هم جاي من بودي اون مقايسه صحيح رو ميكردي و نميشد كسي به شما بگه چرا به نفع سوني مطلبي رو اعلام كردي

far z در تاریخ : 1394/6/15

مقداد جان

منم میدونم منظور شما چیه. اما اجازه بدیم نتایج باتری دوربین و بنچمارک های گوشی (مدل نهایی) مشخص بشه بعد با صراحت بیشتری میشه نظر داد.

الان این گوشی معرفی شده و فعلا به جز چند تست آماتور اونم رو نسخه نمایشگاهی که غالبا تغییر زیادی با مدل نهایی میکنه(تغییر ممکنه مثبت یا منفی باشه) بررسی تخصصی نشده.

سونی هم برخلاف گذشته کمی تغییرات بیشتری اعمال کرده. نباید از حق گذشت و گفت هیچ تغییری نکرده. هرچند طبق معمول دیرتر از بقیه بوده.

پس بنابراین اجازه بدیم یکم زمان بگذره تا این گوشی ها تست های عملی بگذرونن تا بفهمیم دست پخت سونی از نظر عملکرد چجوری بوده.
تنها نکته منفی این گوشی رو کاغذ تا اینجا چیپ 810 از یک طرف و صفحه 4k که قرار این چیپ اونو ساپورت کنه از طرف دیگه هست که اتفاقا نکته منفی بزرگی هست. اما باید دید که این راهکار لوله های حرارتی چندگانه چقدر موثره(هرچند به خاطر نبود تبادل حرارتی با محیط بیرون بعید میدونم خیلی موثر باشه. چون این لوله ها تو سری های قبلی هم استفاده شده البته کمی ضعیفتر). به هر روی منتظر تست های عملی بمونیم بهتره.

موید باشی

محسن ا در تاریخ : 1394/6/15

گوشی های جدید سونی اصلا به درد نمیخورن اینو زمان استفاده خواهید فهمید
دلیلم هم اینه که موقعی که به بازار بیان مصادفه با رونمایی از Galaxy S7 و LG G5 و Z6 هست چون اینا از snapdragon 820 استفاده میکنن
این یه واقعیته
من نمیدونم چرا دوست دارین گوشی های جدید سونی رو فوق العاده جلوه بدین
بابا پردازندش مشکل داره چرا قبول نمیکنید مگه سونی چقدر تونسته گرما کنترل کنه

mehdi h در تاریخ : 1394/6/15

دوستان مقایسه عکس گرفتن این گوشی با اس 6 هم در اکثر وبسایت ها منتشر شده میتونید ببینید که حتی از اس 6 هم در دوربین شکست میخوره مخصوصا در زوم کردن که انقدر سونی روش تاکید داشت ...

MOH R در تاریخ : 1394/6/15

جناب مقداد
اگه سامسونگ اولین شرکتی بود که از رزولوشن 4K استفاده میکرد بازهم میگفتی تبلیغاته؟

یا اگه بگیم سونی بجای 4K از 2K استفاده میکرد ایا باز این شما نبودید که میگفتید 2K که چیز جدیدی نیست؟

اینکه سری Z5 در سه رزولوشن مختلف ارائه شده دیگه جای هیچ حرف و حدیثی برای انتخاب کاربر باقی نمیمونه.
.........................................................................................................
واقعیت چیزی دور از ذهن نیست.رزولوشن 4K دهن همه رو بست

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/15

این خبر فیکه .
قیمت زد 5 کامپکت : 600 دلار
قیمت زد 5 : 700 دلار
قیمت زد 5 پریموم : 800 دلار
که در ایران بیان قیمت اولیشون چیزی حدود این میشه :
زد 5 کامپکت : 2 میلیون تومن
زد 5 : 2300 تا 2400
زد 5 پریموم : 2500 تا 2700

amir - در تاریخ : 1394/6/15

دوست عزیز کل این حدود 3000 تا نظر من رو بگرد ( در بخشهای بیش از 30 مدل دستگاهه ) اگه جایی به کسی توصیه کرده باشم چی بخر و از کدوم برند ( خصوصا سامسونگ ) نشون بده من دیگه عمرا توی این سایت یک خط مطلب نمی نویسم.

من نوعی تا بوده فقط توضیح فنی دادم وارد مسایل تجاری نشدم برام هم اصلا اهمیتی نداشته کی چی میخره یا نمیخره.

هر وقت سامسونگ یا هر برند دیگه بابت فروش هر دستگاهش حاضر شد 2 تا 5 درصد پورسانت بهم بده شاید روی توصیه و تبلیغات فروش اون مدل فکر کنم .

تا اون تاریخ هر کسی از برند ایکس با ایگرگ خرید کنه نه یه سنت توی جیب ما میره نه یه سنت ازمون کم میشه .

منتهی مراتب اگه شما بابت بیان حقایق فنی دستگاهها و تکنولوژی ها ناراحت میشی ارتباطی به من نداره.
ما وظیفه توضیح داریم ....
حالا هر کس دوست داره استفاده میکنه هر کسی هم دوست نداره خود داند.

از این مدل تعریف و تمجیدها که خیلیا میکنن و یه گوشی میبینن به به و چه چه و این صحبتا راه میندازن ( بعضیا برندها رو با تیمهای فوتبال اشتباه گرفتن .... مدلها رو با فوتبالیستها ) متاسفانه یا خوشبختانه بلد نیستیم.

برای معروفترین و انقلابی ترین و تکنولوژیک ترین دستگاههای تاریخ موبایل نقد نوشتیم حالا برای یه دستگاه معمولی و یه سری ادعا که خیلیهاش از نظر فنی پیشاپیش معلومه چی هستن اگه شما انتظار به به و چه چه شنیدن داری شرمنده .
در حیطه کاری ما نیست.

ایشالله اگر یه روز سونی چیپست ساختن یاد گرفت و یک خط تولید مستقل واسه خودش داشت و دو تا چیپ تک با پایینترین لیتوگرافی تاریخ و چند رکورد جدبد معرفی کرد میایم از چیپش تعریف میکنیم حتما.

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/15

همون چیپی که شما بهش میگی مشکل دار ، مشکلشو به کلی حل کرده که بنچمارک چیزی حدود 61 هزار میاد .
سرعتشم فون آرنا مقایسه کرده ... مقایسه ی بین سرعت اس 6 و زد 5 و ایفون 6 و زد 5 رو ببینید . که حتی از اونا سریعتر هم هست ! تازه این نسخه ی آزمایشی این گوشی هست قطعا در نسخه ی نهایی هم بنچمارک هم سرعت و دوربین و ... بهتر میشه .
مشکل مدیریت رم که این گوشی ( نه تنها این گوشی کلا گوشیای سونی ) ندارن !
تازه در تست مقایسه قابل توجه بعضیا زد 5 آلبومشو که در مقایسه باز کرد کلی فیلم و عکس بود و اس 6 و آیفون 6 ، هرکدوم 4.5 تا عکس داشتن تو آلبوم . و نکته ی قابل توجه دیگه اینه که برنامه هایی که انتخاب کرده بودن برا سونی سنگین بود . مثل موزیک و آلبوم و دوربین . رو نقطه ی ضعف این گوشی دست گذاشت با این وجودم در برابر اون دوتا گوشی کم نیاورد.
جالبه بدونید فقط در همین سه برنامه از رقیبش اونم در حد چند هزارم ثانیه عقب میفتاد وگرنه در بقیه ی موراد هم از آیفون 6 و هم اس 6 کاملا برتری سرعت داشت .

amir - در تاریخ : 1394/6/15

دوست عزیز وقتی شما تعریف اولیه اینایی که مطرح میکنی رو نداری ( خمیر سیلیکون خنک کننده است ؟! ...اولین باره داره روی گوشی استفاده میشه ؟؟ شما اگر فرصت کردی هر گوشی 2010 به اینطرف مال هر برندی که خواستی رو باز کن پدهای سیلیکون روی پردازنده و پاورمنیجر و آمپلی فایر آر اف و ... رو توش میبینی ) من راجع به چی با شما باید بحث کنم ؟

هیت پایپ و خمیر سیکیلون و پد سیلیکون و پد نانولوله کربن و .....
همه اش تجهیزات انتقال گرماست نه تجهیزات ضد گرما .
( تمامشون قبلا استفاده شدن .... )

مشکل این چیپ اینه نفسا پرمصرفه و گرم میکنه .
رادیاتور مایع هم روش ببندی میشه خنکش کرد ولی مساله اینه خود چیپ 50% از همرده هاش با این قدرت مصرف بالاتر داره که اینطور گرم میشه.

مشکلی نداره مثل همیشه صبر میکنیم وقتی تست شد و احتمالا شبیه همیشه گرمای بیش از حدش مشکل ساز شد مجددا توجیهات شما و بقیه دوستان رو نظاره گر میشیم ( شما اگه فرصت کردی دو سه تا از کامنتهای خودت در بخش زد 4 رو یه دور مرور کن ببین در مورد 810 چیا گفتی )

رضا a در تاریخ : 1394/6/15

دوست عزیز
اسنپ دراگون 810 ورژن جدیدش بهترین چیپ الان هست
قابلیت اجرای 4k هم داره
اون مشکلاتی هم که گفتی برای همه برندها پیش میاد

ماهان ف در تاریخ : 1394/6/15

بخدا از زمان z تا الان همش سونی میگفته بهترین دوربین بهترین صفحه نمایش ولی اخرش چی شد
یه صفحه نمایش 4kکه خود سونی تا دیروز میگفته جنبه تبلیغاتی داره این همه سرو صدا نداره
شما از لحاظ ارگونومی که خودمم زمانی z2داشتم با گوشیای دیگه مقایسه کنید واقعا ارگونومی گوشیای سونی خیلی ضعیفه
....
بزودی توسط سایتهای معتبر بررسی میشه و باز هم همان داستان همیشگی.

hamid _ در تاریخ : 1394/6/15

دوست عزیز اگه یه پیانو ی C6 یاماها که 200 میلیون پولشه رو بدیم به یه نفر که هیچ وقت تا به حال با پیانو کار نکرده میتونه بنوازه؟
قطعا نه..خیلی روشنه..
اما آیا به این دلیله که اون پیانو بدرد نمیخوره؟
قطعا نه..خیلی روشنه..
فبلت های سامسونگ برای مهندسین و طراحان طراحی شده اند.
نه برای کلش آو کلنز..
این که شما از آپشن های استایلوس سامسونگ استفاده ای نداری منطقی نیست که بگی اون قلم بدرد نمیخوره..
لطفا تو درج نظرات یکم منطقی باشین.
گوشی فعلی من نوکیا 225 هست!

Ali H در تاریخ : 1394/6/15

دوست من
شما میگی تفاوت ناچیزه و 20 مگاپیکسل شده 23 مگاپیکسل؟
مگه کیفیت و عملکرد دوربین فقط مگاپیکسل اون هست
دوربین جدید سونی توی فکوس واقعا فوق العادست
ولی امیدوارم همینطور که شما اشاره کردید حالت اتومانیک هم خوب باشه

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/15

آخه برادر من چرا اینو با نوت5 مقایسه میکنین چرا باور ندارین هردو خوبن وعالی عمل میکنن نوت5 از اسمش معلومه که نوت برداری هم داره اون قلم داره ولی این که قلم نداره من هم قبول دارم نوت 5 یک ابر قدرت بازار هست وواقعا خیلی خوشم میاد ازنوت5 ولی راه سامسونگ متفاوته سامسونگ سوپرامولید نیزنه این آی پی اس هست سامسونگ اکسینوس میزنه ولی این کوالکوم هست،هزاران راه متفاوت دارن اینا چطور میای این گوشی را با نوت5 مقایسه میکنی !
اگه نوت5 کوالکوم میزد واگه آی پی اس بود وقلم هم نداشت میشد مقایسه کرد ولی اصرار سامسونگ روی امولید تصاویر اشباع شده هست که حالت مصنوعی داره ولی دلنوازه ولی سونی اصرارش روی آی پی اس هست که روی حالت طبیعی ورنگهای بدون اشباع شده نشون میده حالا این دورا چطور مقایسه کنیم پردازنده قدرتمند اکسینوس قابل تحسینه بدون هیچ مشکلی کار میکنه وحتی داغ نمیکنه ولی اسنپ دراگون مشکل داغ کردن داشت که سونی باهزاران مکافات تونسته حلش کنه این تلاش سونی گمتراز ساخت چیپ نیست شاید اگه تلاششو برای ساخت چیپ میذاشت نتیجه بهتری میگرفت پس تلاش سونی هم قابل تقدیره چیزی که هنوز اچ تی سی والجی جرات نکردن دوباره ازش استفاده کنن حتی الجی درپرچمدار جدیدش ازاین چیپ استفاده نکرد خیلی ها میگفتن کارهوشمندی کرد ولی حالا میبینن که این سونی بود که میدان را خالی نکرد وبا داغ کردن بی رویه اسنپ810 جنگید وشکستش داد واونو مهارکرد وتسلیم خودش کرد بجای مقایسه بی جا وبی دلیل بهتره کمی هم انصاف خرج بدیم وعادلانه نگاه کنیم علاوه برمعایب مزایاشو هم ببینیم هرچند عیب هایی که خیلی از دوستان درمیارن واقعا عیب نیست نشان از تعصب اونا به برندهای دیگه هست،امیدوارم سوتفاهم نشه حرف من فقط روی این هست که بهتره علمی تحزیه کنیم ومقایسه را کنار بذاریم چون دلیلی برا اینکار وجود نداره ما میخوایم ببینیم اینبار سونی چی زده نه اینکه بیایم ببینیم آیا سونی اینبار میتونه نوت5 را شکست بده!خب اونایی که اینو پسند نمیکنن ونوت5 یا اس6 وایجشو دوست دارن پیشنهاد جدی میدم که برین یکی ازاونا بخرین که اوناهم فوق العاده هستن ولی کسی که ازاین خوشش میاد دیگه قبل از اینکه این گوشی بیاد زود ناامیدشان نکنیم وبه ذوقشان نزنیم من خودم با دیدن این گوشی وتحقیقاتم دراین گوشی خیلی خوشحال شدم که سونی جهش بزرگی انجام داده .
باتشکر

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/15

باسلام
شما چند انتقاد کردین منم باتوجه به اطلاعاتی که دارم میخوام جواب انتقادهاتون راعرض کنم
جواب انتقاد اولتون :درسته این به بازار نیومده ولی تست های لازم را در جاهایی که لازمه انجام دادن.
2:هرکس جو گیر میشه خب حتما انتظاراتشو سونی برآورد کرده واونم چون طرفدار سونی هست بهرحال خوشحال شده با دیدن این جهش بزرگ سونی
3:به لحاظ سرعت باید عرض کنم اگر گوشی داغ نکنه سرعت این چیپ فوق العاده هست حالا سونی بامهار کردن داغ شدن بی رویه این چیپ سرعت دقایق اول را درآن حفظ کرده ومیشه گفت تاحد دوسه برابر قضیه فرق کرده وبا سرعتتر شده همانطور که در لینکی که دوست عزیز جناب رحمان گذاشتن ثابت شده
4:تست هایی هم از دوربینش شده ودرسایت های مختلف گذاشته شده که اکثرا هم معتبرن ودوربینش انصافا عالی عمل کرده و3 مگاپیکسل ارتقا خودش یک جهش بزرگی هست درکنار سرعت فوکوس که بصورت غیر قابل باوری سرعتی بی نظیر در فوکوس داردوفیلمبرداری هاش هم که قبلا در زدسه به اثبات رسیده ومطمنا دراین گوشی بهترترهم شده
5:من هم قبول دارم در زد وان وقتی 20 مگ را زد کیفیتی شبیه به 13 مگاپیکسلی داشت ولی به مرور زمان باآپدیت های متعدد خیلی ارتقاش داد وتا اینکه در زد سه به اوج خود رسید ودراین گوشی هم حالت اتوماتیک را حتی به بیشتراز 16 مگا پیکسل گذاشته وامکانات فوق العاده ای اضافه کرده ورابط کاربری دوربین را خیلی بهتر تر کرده
6:اگر سونی میومد از فول اچدی استفاده میکرد یه انتقاد دیگه میکردین حال که از4kاستفاده کرده یه انتقاد دیگه میکنین بابا دست بردار آخه چرا همش دنبال تخریب سونی هستین
7 شما میگین سه گوشی زد3 و4 و5 تفاوتی نداره توصیه میکنم کمی بیشتر دقت کنید واقعا شما تفاوت اسنپ 801 را با810 نمیدونین یا دوربین20 با23 مگ را نمیدونین یا تفاوت حسگر اثر انگشت را در زد5 ندیدین.شما ازچه معیاری بررسی میکنین!!!
نکنه فقط به ظاهرشون نگاه کردین هرچند ظاهرشون هم متفاوتتر ولی نه زیاد بااین همه ظاهرش هیچ مشکلی نداره فلز وشیشه یکی از بهترین جنس های بازار هست که حتی سامسونگ هم ازش استفاده کرده وبهترین بازار شده ودر تست های ضربه گوشی های فلزی را شکست داده هست،
من از روی تعصب چیزی نمیگم ولی الان بهترین های بازار گوشی های سونی وسامسونگ هستند وبعد بقیه اینو با دلیل هم ثابت میکنم هرچند دلیل هاش همه آشکارن،بهرحال من حرفمو از روی تست های دیگران نمیگم واقعا خودم تو دستم نستشون کردم ومیدونم سونی چیه وچه قدرتی داره ،آپدیتهای سونی بقدری سریع وآسان میرسند که هرروز احساس خوبی به آدم میدن دریایی از نرم افزار دراختیار کاربر میذارن هرکدام بهترازدیگری،قضاوت عادلانه وسخن حق همیشه حرف اول را میزنه چه در گوشی چه درموارد دیگه ،بازهم اگر خواستین بیشتر اطلاعات کسب کنید باایمیل خودم درخدمتم حاظرم کالبد شکافی گوشی سونی را برای هرکسی که بخواد بفرستم تاببینید ازچه تکنولوژی استفاده کرده تا گوشیهاش خنک بشن وخوب عمل کنن
باتشکر از سایت بزرگ وزیبای mobile.ir که الحق خیلی زود کامنت ها را بررسی کرده وفعال میکنن واقعا این همه زحمت قابل تقدیر وتشکر هست وصمیمانه تشکر میکنم اززحمات بی دریغ مدیر زحمت کش این سایت بی نظیر کشور عزیزمان،وباتشکراز دوستان عزیز وآقا احسان گل
rezabahari6778@gmail.comq

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/15

سلام به محضر داداش عزیزم
من میدونم تو از روی تعصب حرفی نمیزنی البته حق هم میدم زمانی که زدسه پلاس خیلی داغ میکرد خودتو منو قانع کردی منی که خیلی روحرفم پافشاری میکردم ولی اینبار فکرمیکنم اوضاع فرق کرده چون درخیلی جاها تست شده وخنک کننده دوگانه ای دراین گوشی طراحی شده که داغ کردن را به مقدار زیادی کم میکندولی باز منتظر بمانیم ببینیم چی خواهد شد درمورد 4kهم هرچند یک جهش بسیار بزرگی هست ومطمنن ضروری هم نبودولی با وجود رقابت سنگین وضعف بازار سونی در قسمت گوشی وادار میکنه که سعی کنه با تمام وجود به میدان بیاد وبتونه خودی نشون بده والحق هم نشون داد،درضمن اصلا هیچ دلیلی وجود نداره این گوشی را با گوشی های سامسونگ مقایسه کنیم چرا که سامسونگ مسیری متفاوتتری میره این گوشی مزایای خودشو داره ونوت5 هم مزایای خودشو داره مطمنن هیچوقت نه سونی میتونه با سامسونگ رقابت کنه نه سامسونگ میتونه با سونی رقابت کنه البته نه اینکه قادر به این کار نیستن بلکه راهشون متفاوته هرکدام مزایای خودشون را دارن ومن بی تعصب هردورا تحسین میکنم البته سونی هنوز پردازنده هاشو خودش تولید نمیکنه ووابسته به کوالکوم هست ولی سامسونگ خودش تولید میکنه وانصافا هم خیلی خوب ظاهر شده، البته مهار کردن داغی اسنپ810هم کار هرشرکتی نبود ازجمله اچ تی سی والجی به شدت عقب تراز سونی موندن حالا منتظر میمونیم تا اینم بیاد تا دقیقتر نظر بدیم
امیدوارم موفق باشین.

محسن خ در تاریخ : 1394/6/15

ببخشید ...
دقیقن کجای این وااوووو داره ؟ و پرفکته ؟ :|
چیپ ست ؟ یا وزن 180 گرمی ؟
من واقعا نمیدونم با این چیپ چطور میخواد 4k ساپورت کنه ؟
لدفن دوستان متخصص بیان مارو هم روشن کنن

payam f در تاریخ : 1394/6/15

سلام دوست عزیز
من نمیدونم شما روی چه حسابی داری از این گوشی ایراد میگیری؟؟؟؟طراحی گوشی های سونی در حد کامل تکامل پیدا کردن و هیچ ایرادی ندارند.شما تا به حال حتی اکسپریا زد رو دست گرفتی؟؟؟؟حتی از طراحی اون هم نمیشه ایراد گرفت.درسته همون چیپست قبلیه ولی شما رابط کاربری رو درنظر گرفتی؟؟؟رابط کاربری سونی از اندروید 4.2 جزو سریع ترین و سبک ترین هاست و این رابط کاربری جدید هم که با این گوشی غوغا کرده.از لحاظ دوربین شما میگین که الان ایفون 6 .گلکسی اس 6 .جی4.وان پلاس 2.نوت 5 میشه گفت رقیب های این گوشی هستند.شما میتونید مقایسه دوربین رو توی سایت ترنجی ببینیدtoranji.ir که حتی توی یک نگاه برتری این گوشی رو حس میکنید.جدی ترین حریفش که جی4 هست و بهترین دوربین رو داره کم میاره.صفحه نمایش های سونی با این که فول اچ دی هستند ولی در حد نمایشگر های نوت و اس سامسونگ یا صفحه نمایش های پر ادعای ال جی دارند و حتی دقت رنگ هاشم از سوپر امولد های سامسونگ بهترن.این گوشی صفحه نمایش 4k با تراکم پیکسلی 806 در هر اینچ رو داره و چیش بده؟؟؟اینکه شما میگید همون زد4 هست کاملا اشتباه هست.تماما با زد4 فرق داره توی همون سایت ترنجیی قابلیت های جدیدش رو پس نمیشه گفت یکین .من خودم طرفدار برند ال جی و سونی هستم و اینو گفتم که یک موقع فکر نکنید از روی تعصب اینا رو گفتم فقط تکذیب حرف های شما دوست عزیز بوده .:-\
موفق باشید

محمدرضا م در تاریخ : 1394/6/15

خیلی جالبه چرا وقتی 2k که قدیمی شده سونی حتما باید ازش استفاده کنه؟!! سونی پیشرو صفحه نمایش دنیاست واسه همین 4k زد که بقیه فکر نکنن سونی میگه FHD کافیه نمیتونه 2k بزنه...

Amir M k در تاریخ : 1394/6/15

سلام چی شده تازگیا همه ی طرفداران سونی از دیدن 4k سونی خوش حال شدن و همش دارن به رخ سامسونگ و الجی میکشن ؟
تا دیروز همه ی شماها میگفتید 2k الجی و سامسونگ جنبه ی تبلیغاتی داره ولی حالا 4k شده صفحه نمایش زیبا و روشن و شفاف و طبیعی
قبول دارم سونی یه کارایی کرده واسه داغ کردن چیپست ولی واقعا بهتر بودش صبر میکردش ولی حالا یه گوشی زده که ریسکش خیلی بالاس با اون رزولوشن 806 واقعا خیلی عجیبه این گوشی منفجر نشه خیلی خوبه مخصوصا با داغ شدن چیپست
درضمن اونا یی که میگن چیست اسنپ 801 داغ نکرده و نمیکنه خود همین سونی توz3+خودش در زمان فیلم برداری میگه با 4k زیاد فیلم برداری نکنید گوشی داغ میکنه وقتی خود شرکت گفته داغ میکنه چرا شما میگید نمیکنه و از این حرفا حداقل قبول کنید که داغ میکنه
این گوشی در مقایسه با سری های قبلی خوبه ولی شاهکاری نکرده با بقیه ی گوشی ها اینو بدونید چیپست همونه فقط یه فن گذاشته تا کمی خنک شه
فقط خواهشا پای حرف خودتون بخونید و وقتی یه حرفی میزنید قبولش کنید و سریع عوضش نکنید و انکارش نکنید
والللللا

علی آ در تاریخ : 1394/6/15

واقعا من موندم وقتی اینقدر روشن فکر و مردمی با اطلاعات ظاهرا زیاد در ایران هست چرا توی زمینه ی فناوری به جایی نرسیدیم ...

عزیزان این چیپستی که میگید همون قبلیه باید بگم سخت در اشتباهید
بنده اکسپریا زد 3 پلاس دارم
بنچمارک گوشیم رو ببینید : 60000
http://www.axgig.com/images/95031429690111109845.png

تفاوت این گوشی با گوشیم میدونید چیه که هی میگید تفاوتی نداره ؟
1- برای گرمای SD810 سیستم خنک کننده ی دوگانه داره یعنی چی ؟ یعنی جوری که گوشی بنده داغ میکنه این گوشی اصلا داغ نمیکنه و اگه داغ کنه زود دما رو خارج میکنه و دمای ثابتش کمتره
2- دوربین این گوشی در اصل 25 مگاپیکسله که برای عریض شدن و کیفیت بالاتر شدن تصویر رزولوشن کمتر گرفته میشه یعنی 23 مگاپیکسل
3- سنسور اختصاصی سونی برای اثرانگشت روی این گوشی تعبیه شده
4- نسخه ی پریمیوم هم که رزولوش 4K هست و دوستانی که اطلاعاتی در این زمینه ندارند و فکر میکنن 4K فقط مال اینه با چشم که نگاه میکنی پیکسل ها دیده شه یا نشه باید بگم سخت در اشتباهید وقتی که سال دیگه نسخه های جدید بازی ها با کیفیت بالاتر و رزولوشن ساپورتی بالاتر اومد اونوقت تفاوت گرافیکی صفحه نمایش این گوشی با گوشی بنده مشخص میشه ...
نمونه بازی : NBA2K 2015 این بازی روی گوشی هایی که صفحه نمایش 2K دارند راحت اجرا میشه ولی روی گوشی بنده که Full HD هست کمی لگ داره و گرافیک داره جور کم بودن رزولوشن رو میکشه با اینکه براش کاری نداره پخشش کنه ... ( آدرنو 430 )

در هر حال تا زمانی که گوشی رو در دستتون نگرفتید یا تا حالا از سونی خوشتون نیومده در موردش انتقاد نکنید ...
سونی با دنیا ست نمیشه دنیا باید با سونی ست شه ... اینو یادتون نره
یا حق

حسین ج در تاریخ : 1394/6/15

منم با اقا احسان ج موافقم نمیشه از رو کاغذ بگیم که گوشی خوبه یا بد باید بیاد تست بشه بعد
و تعصب بی جا برای یک برند واقعا اشتباهه بعضیا یه جوری از یه برند تعریف میکنن که انگار از سود اون شرکت برا اونا هم میرسه یا سهامی از اون شرکت دارن گوشی باید تست بشه بازار بیاد بعد بگیم که گوشی خوبه یا بد.
ممنون از سایت خوبتون

Sadegh s در تاریخ : 1394/6/14

اگر دوستان عجله کردند در برتری هایه این گوشی
مثله اینکه شما هم عجله کردید...
هنوز هیچی نشده شما میگی این گوشی با z4 هیچ حرفی نداره...
.
لطفا از این بعد هر وقت میخواید نظر بدید به نگاه به ابتدایه نظرتون بکنید ببینید چی گفتید بعد شروع به عیب وایراد گرفتن بکنید...

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/14

همانطورکه حدس زده بودم کلفتتر شدن این سری از خانواده زد سونی فقط بخاطر خنک کردن پردازنده بود من زد وان داشتم اونو کالبد شکافی کردم ولوله باریکی دور برد را کشیده شده بود که اصلا نمیدونستم اون چیه اینکه قدرت این لوله در زد2 بیشتراز قبل شده بود بعداز کلی تحقیق فهمیدم که خنک کننده پردازنده هست خودم اونو درآوردم واقعا دیدم گرمای گوشی بیشتراز قبل شد حالا این لوله در زدسه پلاس هم وجود داشت ولی اسنپدراگون810 بیش ازحد داغ میکرد که این لوله جوابگوی اون نشد والان درلینک زیر خوندم که در سری Z5 این لوله علاوه بر اینکه کلفتتر شده بلکه این لوله دوتایی شده که این گوشی را بقدری خنک میکند که حتی بیشتراز اسنپ800 خنکتر میشه البته وجود مایعی هم در داخل لوله ها را شنیدم ولی هنوز نمیدونم واقعیت داره یانه هرچند به دست ما نرسیده ولی گزارشی از کاربرانی که ازاین گوشی استفاده کرده اند وجود دارد که اونا هیچ مشکلی در این گوشی ندیده اند وداغ کردنش خیلی معمولی بوده هست،این تحسین برانگیز هست برای سونی که درمقابل مشکل بزرگی مثل داغ کردنیش از حد ایستاد ومثل برندهای دیگه که ازاکوالکوم استفاده میکنن نه فرکانس را پایین آورد نه از 808 استفاده کرد بلکه روی 810 باهمان فرکانس موند وراهی برای خنک کردن گوشی پیدا کرد.اگر واقعا اینطور باشد وبعداز اومدن ببینیم که حقیقت دارد واقعا کار سونی تحسین برانگیز هست وبااین قدرت دوباره خودشو به اثبات میرسونه
لطفا این لینک را مطالعه بفرمایید:
این سایت منبعشه
http://www.xperiablog.net/2015/09/04/xperia-z5-using-dual-heat-pipes-to-control-thermal-performance/
اینم سایت ترجمه شدشه
http://xperian.ir/اکسپریا-z5-از-خنک-کننده-دوگانه-برای-کنتر

رحمان ن در تاریخ : 1394/6/14

حدود دو هفته قبل از معرفی رسمی اکسپریا Z5، یکی از درز دهندگان مشهور به نام Ricciolo که همه طرفداران سونی با سابقه آن آشنا هستند، توییت جالبی را با موضوع تلاش سونی برای حل مشکل گرمای پردازنده اسنپدراگون 810 منتشر کرد. این توییت به شدت طرفداران سونی را کنجکاو کرد تا ببینند سونی از چه ترفندی برای کنترل گرمای پردازنده در اکسپریا Z5 استفاده میکند.

سونی برای اولین بار در اکسپریا Z2 تصمیم به استفاده از لوله های خنک کننده گرفت تا بدین وسیله بتواند جلوی گرمای پردازنده دستگاه را بگیرد. این کار بعد ها در اکسپریا Z3 و بعد از آن نیز در اکسپریا Z3 Plus تکرار شد اما گرمای ذاتی پردازنده اسنپدراگون 810 که در اکسپریا Z3 Plus مورد استفاده قرار گرفت بیشتر از پردازنده اسنپدراگون 801 موجود در نسل های پیش بود تا باعث شود سونی در اکسپریا Z5 فکر دیگری برای کنترل گرمای دستگاه کند.

بعد از معرفی اکسپریا Z5 در روز چهارشنبه همه ما منتظر کشف راز نهفته در توییت Ricciolo بودیم. اینکه سونی چه ترفندی برای کنترل گرمای اکسپریا Z5 به کار برده و آیا موفق به حل مشکل گرمای پردازنده شده است یا خیر؟ این سوال امروز با کالبد شکافی اکسپریا Z5 Premium در یکی از سایت های چینی به جواب رسید.

سونی همچنان استفاده از لوله خنک کننده را در سری اکسپریا Z5 نیز در دستور کار قرار داده اما این بار به جای یک لوله از دو لوله به صورت موازی استفاده کرده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، لوله خنک کننده دوگانه در مجاور هسته پردازشی قرار دارد که البته ما هنوز از مایع درون آن و اینکه آیا مشابه با آن چیزی است که در نسل های قبل استفاده شده بود یا خیر خبری نداریم.
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/810.jpg

هر چند که هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد این خنک کننده زود است اما گزارشات از کاربرانی که در این مدت کم فرصت کار با اکسپریا Z5 را داشتند به تاثیر مثبت این ترفند در مورد کاهش دما تاکید میکنند. در واقع اکسپریا Z5 بر اساس گزارشات در انجام فعالیت های سنگین گرم میشود اما این گرما به مراتب کمتر از آن چیزی است که در اکسپریا Z3 Plus تجربه شده بود.

استفاده از لوله خنک کننده دوگانه در اکسپریا Z5 اقدامی تحسین برانگیز است که تنها توسط سونی بر می آید. در بین تمامی شرکت هایی که از پردازنده اسنپدراگون 810 در پرچمداران خود استفاده میکنند تنها سونی بود که محکم ایستاد تا بتواند گرمای این پردازنده را کنترل کند. در واقع سونی نه از پردازنده های پایینتر همچون اسنپدراگون 808 در پرچمدار خود استفاده کرد نه قدرت هسته های پردازشی اسنپدراگون 810 را برای کاهش گرما کم کرد، بلکه خود دست به کار شد تا با کنترل گرمای این پردازنده نهایت قدرت آن را نیز در اختیار مشتریان قرار بدهد.
منبع:xperiablog

مقداد م در تاریخ : 1394/6/14

احسان قشنگ بود و حرفات بوي تعصب نميداد مرسي ؛ راستي تفاوت زد٥پرميوم با زد٥ معمولي فقط اينه كه اون ٤كي هست اين ١٠٨٠ و ٣دهم اينچ صفحه اش بزرگتره كه اين دومي مهم نيس ولي دوستان ما اينقدي از پرميوم راضي ان از زد٥ راضي نيستن واسه همين در اين پيج كامنتهاي فوق العاده و بهترين فبلت جهان و بهترين گوشي دنيا ديده ميشه نه در صفحه زد٥ كه اين فقط به خاطر ٤كي هست و گرنه هر دو ٢٣ مگاپيكسل هستن و رم و چيپ و گرافيك و سلفي يكسان و هر دو سنسور اثر انگشت و تاييديه مشابه دارن و در واقع دوستاني كه ميگفتن ٢كي هم لازم نيس چون برا باتري و گرافيك بده الان طرفدار ٤كي هستن و حرفهاي خودشونو نقض كردن و اگه رزولوشن پرميوم wvga هم بود اونو بهترين ميدونستن

Ali A در تاریخ : 1394/6/14

به نظر من این گوشی همون طور که از اسمش پیداست و همچنین از مشخصاتش برای افراد فوق حرفه ای ساخته شده وبه درد استفاده های عادی نمیخوره.

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/14

ممنونم داداش استفاده کردیم از لینکی که گذاشتی
فکر میکنم کلفت بودن گوشی نسبت به گوشی های قبلی سونی دلیلش برطرف کردن داغی اسنپ810 هست راستی آپدیت های سونی در زدسه پلاس را چطور ارزیابی میکنی حالا تو این گوشی را داری وکاملاهم تستش کردی اگه ممکنه اینم بگین تا علاوه بر سخت افزاری ببینیم سونی در آپدیت نرم افزاری چقدر موفق بوده هست؟

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/14

ممنون داداش عکسای قشنگی بودن البته آخری درمورد لرزشگیر دوربین بود ولقعا خوشم اومد حالا واقعا سونی تونسته فیلمبرداری 4kرا تا15 دقیقه برسونه!
شگفت انگیزه واقعا چطور تونسته اسنپ810 را اینهمه خنک کنه دیگه باور میکنم که کلفتی گوشی بی حکمت نبوده خنک کردن این گوشی کار هر برندی نیست میشه به این نتیجه رسید که اسنپ810 مثل قبل افت سرعت نخواهد داشت چون داغ کردنش دیگه حل شده این چیزی بود که سرعتشو خراب کرده بودونمیذاشت دوربین خوب عمل کنه بازهم ممنونم که زحمت کشیدی

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/14

باسلام محضر دوستان عزیز
اونایی که دوستار سونی هستندشدیدا خوشحال شدن اونایی که طرفدار برند دیگه هستند ضعف های گذشته سونی را به رخ طرفدارای سونی کشیدن اونایی که از روی حق وبدون تعصب حرفی گفتن قابل تایید همگان هستند.
دوستان عزیزی که دوربین 20 مگا پیکسل سونی را امروز علم ضعف این گوشی کردن باید عرض کنم سونی وقتی زد3 را ارائه کرد مشکلات نویز دوربینهاشو به حداقل رسوند والان باهمان تجربه وتکنولوژی دوربین 23 مگاپیکسلی را زده وچه بخوایم چه نخوایم باید قبول کنیم دوربین سونی فوق العاده هست تنها رقیباش پرچمدارسامسونگ والجی هست.
درمورداسنپ810 من خودم متعجب شدم که چرا سونی ازاین چیپ استفاده کرده خیلی خطر بزرگی هست برای سونی ولی درسایتهای مختلف دیدم که داغ کردن این گوشی تاحد زیادی حل شده دوستان با ارائه آدرس سایت ها من هم رفتم دیدم که وقتی دوربین به مدت طولانی فیلمبرداری میکنه مشکلی به گوشی پیش نمیاد،ولی این کل قضیه نیست باید با نرم افزارهای سنگین گرافیکی تست بشه واینم بدونید گوشیهای سونی هر بار که معرفی میشد نسبت به قبلی نازکتر بود ولی اینبار کلفت تر شده ازلحاظ ظاهری عیب محسوب میشه ولی من درچندجا شنیدم که این کلفتی دلیلش خنک کردن پردازنده گوشی هست که سونی خنک کننده ای را روی پردازنده قرار داده که گرمای اونو پخش میکنه ونمیذاره داغ بشه اگه این واقعا درست باشه باعث میشه اسنپ 810 در دقایق اولی که با قدرت کار میکنه این قدرتشو به مدت طولانی حفظ کنه و چند برابر بهتراز قبل ظاهر بشه چرا که افت سرعت فقط از داغ کردن بیش از حد پردازنده بود. اگر داغ کردن حل بشه پس افت سرعت هم حل میشه،بااین همه بازبهتره باید صبر کنیم واز روی هیچ چیز نظر ندیم وبعدا شرمنده دوستان عزیز نشیم امیدوارم که این خبرها صحت داشته باشه وسونی دوباره بتونه به بازار برگرده واقعا در زد3پلاس خیلی عقب افتاد وضرر کرد،سونی لیاقتشو داره که با بهترین ها مقایسه بشه من خودم هم از گوشی های سونی وهم سامسونگ خیلی استفاده کرده ام هرچند سامسونگ دراواخر انقلابی عمل کردوبهترین بازار شد ولی سونی هم تا زد سه خیلی راضیم کرده بود.
درمورد 4k بودن سونی پرمیوم هم واقعا جهش بزرگی برای سونی هست هرچند نیاز به چنین تراکم پیکسلی در 5.5 اینچی ضروری نیست ولی باز قابل تقدیر هست هرچند قابل قیاس با سوپرامولید نیست بهرحال تکنولوژی ساخت خیلی مهمه ipsهرچقدرهم قشنگ باشه باز نمیتونه مثلامولید چشم نواز باشه حتی تراکم پیکسلیش زیاد باشه باز سوپرامولید یک پله بالاترهست البته این نظر شخصی منه چیزی هست که سلیقه ای هست چون امولید تقریبا اشباع شده نشون میده واین چیزی هست که کاربرا دوسش دارن ولی ipsبیشتر با طبیعی بودن سروکار داره هرچند من نمیتونم اینو یک امتیاز منفی یا مثبت ببینم.
درباتری هم سونی قبلا در زدسه قدرتشو به رخ خیلی ها کشید ودر تست باتری رتبه نخست را ازآن خود کرد البته در زدسه کامپکت اینو به واقع همه دیدیم امیدوارم اینبارهم مثل زد3 بتونه رکورد بشکنه.
با آرزوی سلامتی به همه دوستان عزیز

علی غ در تاریخ : 1394/6/14

سلام
من قبلا از گوشی های میانرده سونی داشتم و عالی بود .
این گوشی که معلومه چیه ، نمایشگر با کیفیت و در کل سخت افزار خوب . واقعا سونی با این کارش گل کاشت و خیلی خوب ظاهر شد . خودم الآن سامسونگ دارم ولی هیچی سونی نمیشه . سونی بهترین پشتیبانی نرم افزاری رو در بین تمام برند ها داره ...
در کل سونی برند خوب و محبوبیه و اگه بخوام بعدا گوشی جدید بگیرم قطعا سونی میگیرم. دوستان این گوشی هنوز به بازار نیومده ... گرم میکنه یعنی چی ؟ دوربینش خوب نیست یعنی چی ؟...

WOLF A در تاریخ : 1394/6/14

سلام دوستان.
من که دیگه به کلمه ی تعصب آلرژی پیدا کردم، چون هر سایتی میرم همه در جواب یکدیگر نوشتن تو تعصبی هستی!
روزی که گوشی معرفی شد، خیلی کنجکاو بودم ببینم چه چیزایی قراره جدید تر بشه. چون خودم 20 روز پیش Z3+ خریده بودم و دلم میسوخت اگه میدیدم یه گوشی انقلابی میومد تو بازار. وقتی دیدم که پردازنده و رم و داخلی و صفحه نمایش و .... هیچ فرقی نکرده خوشحال شدم ، چون چیزی از دست نداده بودم. فقط یه سنسور اثر انگشت ، با دوربین 23 مگاپیکسل با فوکوس هیبریدی که اصلا چیزی نیست که کسی بخواد بخاطرش افسوس بخوره. پریمیوم هم صفحه ی بزرگ و 4K داره که من اصلا از صفحه بزرگ خوشم نمیاد. ولی بسیار حال کردم با معرفی Z5 premium.
چیز جنجالی در واقع معرفی نشده. پردازنده همونه فقط از 2 لوله خنک کننده درش استفاده شده(در اخبار رسمی سایتهای معتبر همراه با تصاویر موجوده). در Z3+ از یک لوله استفاده شده بود.
و اینطور که معلومه تونسته گرما رو مهار کنه.
پردازنده داغ میکنه ولی دیگه نه به اون حدی که Z3+ داغ میکرد. Z3+ واقعا زیاد داغ میکنه.
دوستان از این حرفا که میگن "تا حالا دستت نگرفتی " خواهشا نزنید. تو تمام فروشگاههای بزرگ تو تمام ایران همه مدل گوشی رو واسه تست گذاشتن ، و نکته دیگه اینکه ماشا ا.. تو دست همه 100 نوع گوشی هست ، پس از این حرفا نزنید خواهشا. یه چیزی که همه ی دنیا دارن میگن داغ میکنه چرا قسم دروغ میخورید؟ همه دنیا که مریض نیستن! هستن؟
...
با تشکر

seyed m در تاریخ : 1394/6/14

کدوم شرکتی رودیدی که اینجوری ریسک کنه بیادپردازنده ای روبه کارببره که مشکل داره وآبروی یه شرکت دیگرو با فناوری که ازخودش بروز داده بخره الجی ریسک نکردsnp808 بکاربرد سامسونگ دید مشکل داره به کارنبردsnp810رو این درحالیکه تمام گوشی های قبلیش از۲پردازنده استفاده میکرد ... درودبه شرفت سونی

seyed m در تاریخ : 1394/6/14

این روهم درجواب اونایی بگم که میگن چرا سونی ازsnp820 استفاده نکرد این گوشی همینجورم گرونه اگراین کاررومیکرد قیمتش زیر۳۵۰۰ نبود واصلا این کار عقلایی نیست در ضمن تو یوتیوب بی زحمت سرچ کنید ببینید ۱۰ دقیقه درحال فیلم برداری۴k اخ نگفته واین در صورتی ایکه شرکت های دیگه در همین حالت تو۵ و۶ دقیقه اول مشکل داشتن ویه نکته دیگه اینجانب الان z ultra دارم و سنگین ترین کاری که یه ذهنتون رسیده باهاش انجام دادم آخه ادم توقع داره با گوشی محتوای انیمیشن بسازن که واقعا بی جاست

Hamid R در تاریخ : 1394/6/14

قبل این که 4کی بزنه میگین چرا 2کی نمیزنه الان هم جا 2کی زدن
الان که 2کی پیشکش رفته 2کی زده میگین چرا 4کی زده و فول اچ دی کافی بود
با همین انتقادای متعصبانه بخش کوشی سازی سونی به فنا رفته وگرنه مثل پلی استیشن پرچمش بالا بود

hamid a در تاریخ : 1394/6/14

اها اين ارزش نداره نوت ارزش داره؟؟؟ اون وقت بخاطر چي ارزشش بيشتره؟!
دوست عزيز همين ادرنو 430 مايلي رو مغلوب ميكنه و قدرتش از اون بيشتره!
صرفا جهت اطلاعت ميگم كه z4 رو با z5 مقايسه كن نه با اين غول كه از هر لحاظ بگي از اون و نوت ٥ و ساير گوشيها تا به اين لحظه برتره
در ضمن شما نگران داغي محصول نباش امروز مشخص شد كه سيستم خنك كننده بهبود خوبي داشته و با ١٠ ديقه فيلم 4k گرفتن اخ نگفته كه در مقابل پنج ديقه فيلم گرفتن سامسونگ بسيار بهتره

hamid a در تاریخ : 1394/6/14

دوستان سوني دوست تبريك ميگم بهتون ، سوني بعد مدتها يه گوشي عالي ساخت كه كل همه روتا الان شكسته ...
به حرفاي عزيزاني كه ميگن 4k تبليغه اصلا گوش نديد چون حتي يكي دو سال هم تجربه ندارن تو گوش چون اون موقع كه الجي كواد اچ دي رو g3 زد همه گفتن اصلا تبليغه و فلانه و به درد نميخوره ولي سال بعد ديديم همه گوشيا رفتن سمت اون رزولوشن و مطمعنا دوباره همين اتفاق در باره 4k هم خواهد افتاد.
طبق مقايسه سايتاي كمي كه تا الان فرصت استفاده از گوشي رو داشتن دوربي گوشي عملكردش فوقلعاده بوده و از نوت ٥ كه هيچي از g4 هم خوبتره تو اتوماتيك( البته هنوز جزئيات تنظيمات دستيش منتشر نشده كه خدا كنه مثل g4 داشته باشه)
در مورد باتري هم كه سوني قول داد كه دو روز دووم بياره كه چون سوني برندي هست كه شما ميتونيد رو حرفش حساب كنيد.
در مورد داغ كردن امروز گوشي كالبد شكافي شد و سيستم خنك كننده در گوشي عوض شده و خيلي قوي تر از قبل شده.
رنگ كروم هم كه عاليه ...
در كل ميخوام بگم فبلت رو با يه قلم نميشناسن بلكه با ساايزش ميشناسن و اين گوشي تا به الان برترين فبلت جهانه كه اميدوارم ال جي بتونه گوشيي رو قابل قياس با اين عرضه كنه(:

وحید ی در تاریخ : 1394/6/14

باسلام
دوستان عزیزی که میگند سونی درساختz5پرمیوم فقط رو کاغذ ادعاکرده یه کم بیشترفکرکنن
یه کمپانی مثل سونی بااین عظمت هیچوقت خودشو باحرف و وعده و وعید درسطح دنیا ضایع نمیکنه.اونم باوجود این همه کمپانی رقیب.
بعدشم دوستایی که میگند دوربین وضدآب بودنش و...فقط روکاغذه که البته جای تعجب داره پس چراسامسونگ و...رو کاغذ هم نمیتونن ادعا کنن؟چ برسه ب تولید درسطح دنیا.
مطمئن باشید اگه میتونستند قطعا تا الان ادعا هم کرده بودن.

مقداد م در تاریخ : 1394/6/14

دوست عزيز تعصب چيه ؟ اينكه ميگيم روي ٥.٥ اينچ عملا ٤كي به مار نمياد و فشار واقعا زيادي به باتري و چيپ وارد ميكنه ميشه تعصب ؟ شما نظراتتون طوريه كه تصور ميكنين ٤كي روي ٥.٥ اينچ خيلي هم عاليه و اين در حاليه كه حتي دوستداران سوني هم هميشه ميگفتن بيشتر از ١٠٨٠ اصن لازم نيس و حتي ٢كي رو پسند نميكردن ولي شما الان داري از ٤كي اينطور حمايت ميكنين و بقيه رو متعصب ميدوني ! تعصب يني كسي از روي شدت علاقه به برند محبوبش ، نخاد يه سري واقعيات رو ببينه و اگه روي ٥.٥ اينچ حتي ٨كي هم ديد اونو تحسين كنه نه كساني كه واقعيات رو يادآور ميشن اينم بگم اولين بودن در صفحه ٤كي فاكتور مهمي نيس مهم كيفيته كه برندهايي داريم كه هم به وقتش ازين رزولوشن بالا استفاده ميكنن هم كيفيت بهتري رو ايجاد ميكنن هم روي سايز مناسب صفحه ازش بهره ميبرن وگرنه ميتونستن همين چند وقت قبل ٤كي بزنن ولي واسشون اولين و دومين مهم نيس بلكه كيفيت واسشون مهمترين چيزه . در مورد سنسور اثر انگشت شما هم قضاوت كردي ولي من اگه تعصبي داشتم ، نميگفتم سنسور آيفون بهترينه بلكه ميگفتم گوشي محبوب من بهترينه همچنين دوستان شما به قول خودتون ، "نيومده " قضاوت كردن از نوت بهتره . والا طبق معمول كيفيت صفحات سوني همونطوري گفتم كيفيت خوبي دارن و راضي كننده ولي بهترين صفحات دنيا نيستن و ان تا شركتن كه همگي ips استفاده ميكنن كه سوني آخرينشونم بود بعد اينكه tft هاي قديمي رو رها كرد كه شما اون زمان اينجا تشريف نداشتي كه بحثهايي بود راجع به عدم رو آوردن سوني به ips ولي الان كه ips هست شما مدعي هستي بهترينه ؛ تعصبي هم در كار نيس اينكه واقعيات رو بگيم معنيش تعصب نيست برادر من اينكه آدم نقاط ضعف رو بگه و بين خوب و خوبتر يكيو انتخاب كنه كه پشت اين نظرش نظر dxo و displaymate هست معني تعصب ميده ؟ اگه نظر شما اينه يني كارشناسان dxo متعصبن ؟! در مطالب شما رزولوشن ٨١٠ معنيش مشخص نيس ولي مشخصا همين چند وقت ديگه ٤كي زياد ميشه اونم با همين اسنپ٨١٠ نه اينكه شما تصور كني فقط فقط در دنيا سوني ميتونه و الجي و سامسونگ نميتونن ! دوربين ٢٣ هم استفاده كردن كاري نداره چند سال قبل دوربين ٤٠ داشتيم يادتون هست ؟؟ ثانيا كيفيت مهمه كه من چنتا عكس بين اين ٢٣ و اس٦ ديدم و در زوم كه دقت كردم ، كيفيت سوني زد٥ پرميوم رو در سطح اس٦ نديدم لينكش هم موجوده در فون آرنا خودت برو ببين ؛ اينكه سوني بالاخره از سنسور اثر انگشت بهره برد خيلي خوبه ولي از همه ديرتر يني از اپل سامسونگ اچ تيسي هواوي اوپو و فك ميكنم zte و اين به نظر شما اينقد موضوع مهمي شده ؟ قبلا هم گفتم سري هاي زد در دنيا فروش بسيار كمي دارن و اشاره اي به وضع سوني و جايگاهش هم نميكنم پس لطفا شما اغراق نكنين كه انگار پرفروشترين ها در دنياي اندروويد سوني هست و فقط واقعيات رو بگو همونطور من بارها گفتم واقعا وضعيت فعلي سوني و فروشش ، بايد بهتر باشه ... مزاياش رو ميبينم و تحسينم ميكنم مث طراحي زيبا و صفحه هاي روشن و بدنه اي خوب . برادر اتفاقا همون گوشيي كه مثال زدي شديدا داغ ميكنه برو صفحه اون گوشي (چرا كه ربطي به زد٥ پرميوم نداره و نميشه لينكشو بهت بدم) ببين صحبت جناب wolf چيه راجع به اون موضوعي كه گفتي همچنين سايتها مگه اشتباه مينويسن ؟ اطلاع داري كوالكام قبول داره اشتباهشو و واسه همين از بيگ ليتل اومده بيرون ؟ شما ميتوني با گوشي محبوبت خوش باشي ولي واقعيات رو ببين ...

رحمان ن در تاریخ : 1394/6/14

صفحه نمایش 4k بازنده میکنه؟
عجب....
مثل اینکه توقع شما 8k بوده که راضی نکرده شمارو روی کاغذ
یا باتری 3400.
مگه برندهای دیگه باتری 5000 گذاشتنئ؟
درضمن شما از روی کاغذ حرف نزن دوست عزیز.اگر سونی داشته باشی میفهمی مصرف انرژی تا سه روز یعنی چی.همونطور طوریکه باتری z3 از z2 برتره با وجود پایین بودن ظرفیت

محسن ا در تاریخ : 1394/6/14

به نظر من اگر یکم منطقی فکر کرد ارزش خرید نداره چون:
1-قیمت بسیار بالای سری Z5 سونی
2-استفاده از پردازنده Snapdragon 810
3-عدم استفاده از RAM 4
4-معرفی Z6 در ماه های آینده با پردازنده snapdragon 820 و اندروید 6.0

محسن ا در تاریخ : 1394/6/14

قیمت سری Xperia Z5 سونی مشخص شد,آیا پرچمداران جدید سونی ارزش خرید دارند؟

فروشگاه سونی در بریتانیا، محصولات Z5 را قیمت گذاری کرده و این اعداد بیش از انتظار بالا هستند. Xperia Z5 Compact به عنوان پایین ترین رده سری Z5، قیمتی معادل 838 دلار دارد. مدل اصلی Xperia Z5، با اینکه تفاوت زیادی با مدل Compact ندارد، اما با اختلاف قابل توجهی، دارای قیمت 914 دلار است. و در نهایت، قیمت اسمارت فون معروف 4K، یعنی Xperia Z5 Premium، به طرز شگفت آوری معادل 1067 دلار می باشد. البته این ارقام با تبدیل واحد پولی بریتانیا به دلار به دست آمده اند و ممکن است قیمت ها در آمریکا، کمی پایین تر باشند.

جالب است بدانید که Xperia Z4 و Xperia Z5 تقریباً مشابه هم هستند و تنها در مشخصات کمی مانند دوربین و سنسور اثر انگشت با هم تفاوت دارند. همین تفاوت اندک، با افزایش قیمتی در حد 100 پوند روبرو شده است و به نظر نمی رسد عدالتی در این کار وجود داشته باشد.

در واقع اقدامات سونی به هیچ وجه معقول نیستند و معلوم نیست این کمپانی که اسم و رسم بزرگی دارد، چه بهای گزافی برای کارهای اخیرش باید بپردازد. البته امکان دارد قیمت گذاری ها تغییر کنند و کاهش یابند، اما مسلماً اولین بازتاب های رسانه ای، تأثیر به سزایی بر روی تصمیم مردم برای خرید، خواهد گذاشت.

منبع: SlashGear

Sadegh s در تاریخ : 1394/6/14

خیر من هنوزم به رزولویشن بالا اعتقادی ندارم و بهتره همه گوشی ها همون full hd باشن..این تفاوت fhd و qhd من وشما که مصرف کننده ایم نمیتونیم خیلی تشخیص بدیم و با قاطعیت بگیم این بهتره...
اولا عزیز من هنوز هیچ تستی صورت نگرفته که بخوایم بگیم باطریش در چه وضعیه...بخوایم از افت عملکرد گوشی هنگام داغ شدن نظر بدیم..بله شاید هم وضعیت این گوشی بدتر ازz3+بشه...
ولی اینکه شما میگین استفاده از 4k کار سختی نیست واقعا جایه تعجبه داره. یعنی اینقد این کار سادس؟؟؟
خب بقیه برند ها همین کار رو انجام( نمیگم این کار الزامیه و اصلنم نیاز نیست ) بدند شما مطمئنید هیچ گونه مشکلی تو عملکرد گوشی و باطری پیش نمیاد؟؟؟؟
اگه به این سادگی باشه فردا glx میره 4k میزنه..اما اون عملکرد مهمه که باید داشته که صد البته نداره..(البته فعلا واسه نظر دادن زوده باید تست بشه).
اینکه میگین هیچ پیش رفتی نداشته....خوب دوربین خیلی پیشرفت کرده(لطفا تحقیق کنید فقط مگاپیکسل بالا نرفته)
حسگر اثر انگشت و شارژ سریع...پردازنده اسنپ 820 که اوایل سال 2016 معرفی میشه و فعلا مجبوره از همین استفاده کنه...رم پیشرفت نکرده چون نیاز نیست(حداقل واسه گوشی هایه سونی از z2 به بعد نیاز نبوده)...!!.اگه قرار باشه هرسال فقط واسه اینکه اعداد و ارقام رو بالا ببرن و بهش بگن پیشرفت خوب تا 5سال دیگه باید گوشی ها رم 10 گیگ داشه باشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/14

داداش پردازنده 820 اسپندراگون هنوز به تولید نرسیده ! سونی چجوری استفاده کنه ؟
بعدشم رم 4 واقعا لازم نیست و این سیاست جدید سونیه ک برا زد 6 رم 4 بزاره ک افراد ترغیب بشن اونم بخرن . و نکته ی بعد این هست که واقعا رم 4 نیاز نیست چون رابط سونی سنگین نیست و مشکل مدیریت رم نداره مثه اس 6 و اس 6 اج و نوت 5 و اس 6 اج پلاس !
و چون سیستم خنک کننده ی جدید بکار برده در این سه گوشی جدیدش در بنچمارکها با نمره ی 60 هزار دیده شدند. همون زد 3 پلاس هم بعد آخرین آپدیتش به کلی خنک شد و بنچمارکش به 60 هزار رسید این ینی نهایت قدرت اسنپ رو استفاده کرده . و این عالیه .
سونی شاهکاره

رضا a در تاریخ : 1394/6/14

دوست عزیز وقتی خودت میگی باید صبر کرد پس چرا صبر نمیکنی؟

اسنپ 810 rev خورده به اصطلاح و مشکلاتش حل شده
در ضمن من میگم صبر کن برای اینه بخون:

http://zurl.ir/I1UpN

فون ارنا: طبق کالبد شکافی اکسپریا زد5 پرمیوم بهترین گوشی حال حاضر دنیا سونی از یک سیستم خنک کننده پیشرفته استفاده کرده است و علاوه بر وجود لوله های خنک کننده برای اولین بار در گوشی های همراه از خمیر سیلیکون یا همان خمیر خنک‌کننده که پیش از این فقط در کامپیوتر ها مورد استفاده بود استفاده شده است

پس دیدی یه چیزایی جدیده؟

رضا a در تاریخ : 1394/6/14

دوست عزیز صفحه نمایش 2k رو اصلا چشم انسان متوجه نمیشه
همون 1080 کافیه
ولی برای کسایی که به کیفیت اهمیت میدن صفحه نمایش 4k نیازه که بر خلاف 2k چشم انسان قادر به تشخیص کیفیت و ابهت اون هست

رضا a در تاریخ : 1394/6/14

چی میگی دوست عزیز؟
چرا قبل اومدن نتایج پیشبینی میکنی؟

طبق اخبار این گوشی با صفحه 4k 10 درصد بیشتر از نوت5 با صفحه 2k ماندگاری باتری داره و این فوق العدست
هرچند این گوشی رو نمیشه با نوت 5 مقایسه کرد و این گوشی از همه لحاظ بالاتر قرار داره

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/14

بله همه رو آوردن به سمت این گوشی.
نظر منو پایین بخونید . کلا این گوشی یه سروگردن از نوت 5 بالاتر و پیشرفته تره.
تمام برتریاشو گفتم نسبت به نوت
نوت 5 هیچی نداره دربرابر این ابر گوشی.
دوربین جلوش 5.1 مگاپیکسله .
رمش هم L-DDR4 هست .از DDR4 قوی تره .
بله صفحهش 4K هست با مشکی خیلی خیلی عمیق و سفید شفاف و عالی.
اصن معرکس این گوشی مخصوصا نگ طلایی و کرومش.
لرزشگیرش خیلی سریع تر و بهتر شده.
فوکوس هیبردی این گوشی 003. ثانیه هست . ( ده برابر سریع تر از پلک زدن فوکوس میکنه ! خیلی باحالهههههه )
در واقع دوربین این گوشی 25 مگاپیکسله و عکسای 24 مگاپیکسلی میگیره در حالت اتوماتیک .
اصن دوربین نیست ک چشمه !
ارزش خریدش بالاس
من رنگ کرومیشو میخرم :-)

amir - در تاریخ : 1394/6/14

دوست عزیز

من کماکان نمیدونم شما چه چیزی میخری وظیفه ماهم فقط راهنمایی هست نه انتخاب.

ولی تقریبا مطمئنم هر چی بخری زد 5 پرمیوم و البته زد 5 (حداقل زد 5 معمولی ) نیست.

چیپ مورد استفاده در این گوشیها بدترین و مشکل دارترین چیپ تاریخ کوالکام بوده .
و بدترین رزومه رو در بین گوشیهای امسال داره .

تا بحال هیچ گوشی fhd با این چیپ عملکرد مناسب و معمولی هم نداشته.
دستگاه 4 کی که هیچی ...
شاید زد 5 کامپکت بخاطر رزولوشن پایین اولین گوشی با عملکرد عادی 810 باشه.

مورد بعدی اینه که شما محصولات جی ال ایکس هم نگاه کنی موقع معرفی از نظر بخش فروش شرکت بهترین دستگاه تاریخ همونیه که در دست ایناست.

وقتی عملی اومد و تست شد و قیمت گذاری شد و خیلی چیزای دیگه بعد تازه میتونیم بگیم محصول موفق بوده یا شکست خورده.

ما کماکان دعا میکنیم این گوشی با این سخت افزار بتونه عادی کار کنه انتظار رکورد ازش نداریم

(مواردی که سونی تبلیغ میکنه مثل اینه که یه موتور ضعیف داشته باشیم روی سواری معمولی 1 تنی جواب نداده بیان ببندن روی شاسی بلند 2.5 تنی !
اول و آخرش فقط باعث انتقاد بیشتر میشه .

سونی تنها محصولش با اسنپ 810 کلی مشکل رفع نشده داره میاد 3 تا محصول دیگه با همون سخت افزار ضعیف بیرون میده
یه سری ادعا هم میکنه که بیشتر تخیلیه تا واقعی )

وقتی سخت افزار مناسب در دسترس ندارید اینجور دستگاه معرفی کردن ها مهمون یکی دوماهه ( یه جور جنجال تبلیغاتی رسانه ای )
بالاخره محصول رو باید عرضه کنن و اونجاست که شبیه زد 3 پلاس ایرادها بکی بعد از دیگری در میاد .... بعضیاش اولینهای تاریخ میشه.
سونی اولش نفی میکنه .... بعد میگه صبر کنید آپدیت میدم ... بعد که آپدیت داد سرعتها 20% افت میکنه ولی نمیشه 5 دقیقه فیلم معمولی گرفت ( چطور قراره مداوم 4 کی پخش کنه خدا میدونه ) .... میگه دوباره آپدیت میدم و وسط هیاهاوی تبلیغاتی مدل بعدی فراموش میشه چی بود و چی شد

شما مختاری هر چی دوست داری بخری

محمد A در تاریخ : 1394/6/14

آقا امیر و آقا مقداد میشه صادقانه و برادرانه ازتون درخواست کنم ...
والله.تو هرجایی مینویسن ما عادلانه حرف میزنیم و کسی رو به سمت کمپانی خاصی سوق نمیدیم اما تو هر کامنت شماها حرف از اینه که بیاین اس ۶ یا نوت ۵ بگیرید.آقا ما سامسونگ نمیخوایم خب؟
آقا مقداد سونی دیگه چکار کنه که بشه"تغییر "؟
مگه نوت ۵ تا اس ۶ چقدر تفاوت داره؟غیر از یه قلم و ۱ گیگ اضافه رم؟
دوربین رو زیر و رو کرده.۲۰ شده ۲۳ اتوماتیک از ۸ شده ۲۳.مشکل مدیریت گرمای پردازنده رو با لوله های دوگانه خنک کننده و خمیر سیلیکون دفع کرده.صفحه ۴کی قرار داده و قول عمر باتری ۲ روز رو داده.قابلیت شارژ سریع اضافه شده.فوکوس هیبریدی داره.دوربین بیرون نزده.پشت این گوشی در رنگ کرومش شمارو مجذوب میکنه.بابا چقدر تغییر آخه؟!
در هر سایتی برید میبینید همه افراد از سامسونگی تا اپلی تحسین کردن این گوشی هارو.حتی سایت های فون آرنا و جی اس ام آرنا.
بابا سامسونگ هم اینقدر تبلیغ نمیکنه که شماها میکنید.هر کامنتی که اسم شما دونفر رو میبینم مطمئنم که میخواید بگید همه گوشی ها بد اما سامسونگ خوب.بابا یکم انصاف جای دوری نمیره.
برادرانه با شما حرف زدم.امیدوارم ناراحت نشده باشید.
ولی این بار سونی منو متحول کرد.

احسان ج در تاریخ : 1394/6/14

سلام خدمت دوستان عزیز
من نظرات رو خوندم از بعضی نظرات واقعا متعجب شدم
اولا این گوشی هنوز نه به بازار اومده و نه آنچنان مورد تست قرار گرفته
بعدا، بعضی دوستان میگن بهترین گوشی جهانه و... کسی نمیگه خوب نیست ولی دیگه جوگیر شدن زیادیم خوب نیست!
اگه به لحاظ سرعت باشه که همون چیپست قبلیه و فرق انچنانی نکرده که بخواد از لحاظ سرعت انقلاب بپا کنه
از لحاظ دوربینم من تا تست هاش ارائه بشه بعد قضاوت میکنم، نه الان که هیچی مشخص نیست.
و فقط مگاپیکسل رو 23 کردن که بهترین دوربین نمیشه!
مهم لنز و کیفیت های دیگس که باید تست بشه و...
که البته در همون سالها قبلم که سونی دوربین 20 مگاپیکسلی رو سری زد استفاده کرد هم خیلی گفتن وای چها شود ولی بعد مشکلاتی داشتن،منظورم اینه قضاوت فقط از رو 23 مگاپیکسل بودن، فعلا زوده و باید تستهاش ارائه بشه،از لحاظ صفحه نمایش هم سونی اگه باز فول اچ دی میذاشت که دیگه تکرار اندر تکرار میشد، که البته پرچمدار اصلیش که همون زد 5 هست بازم فول اچ دیه ومتاسفانه تغییری نکرده و کسی بخواد سری زد بگیره بین زد 3 و زد 4 و زد 5 میمونه،چون تقریبا این گوشیا شبیه همن!
درضمن تاحدود زیادی باز هم طراحی تکراریه اینو من نمیگم اکثر سایتها معتبر زدن که تکراریه
من اصلا حرفم این نیست دوستان که گوشی خوبی نیست،اما از لحاظ چیپست همون قبلیه،از نظر طراحی همون طراحی تقریبا تکراریه،از لحاظ دوربین مگاپیکسل بالاتر رفته و باید در عمل و تست بینم چجور از اب درمیاد،فقط از لحاظ صفحه ارتقا پیدا کرده که همینم باید تست همه جوره بشه و مشخص بشه ببینیم کیفیت واقعی صفحش در چه حدیه چون هممون میدونیم که مثلا گوشی های با کیفیت صفحه فول اچ دی زیادن اما همه که یه جور و با کیفیت خوب نیستن!
الانم نمیشه فقط به اسم 4k بودن گفت که از همه نظر عالیه!
گوشی زد 5 پرمیوم بنظر من تقریبا همون گوشی زد 4 هستش با تغییراتی کم و ارتقا صفحه نمایش
پس لطفا واقع گرایانه نظر بدیم
در ضمن من همیشه گوشی خوب از هر برندی رو قبول دارم
این گوشیم گوشی خوبیه اما نه اونکه بعضی از دوستان از رو هیجان زیادی میگن!!
موفق باشید...

حمید ا در تاریخ : 1394/6/14

با تعجب تو یکی از سایتای معتبر وطنی این گوشی رو با قیمت 2100 برای فروش دیدم
Z5 هم 1800
به نظر من صفحه 4k بیشتر جنبه تبلیغاتی داره ، اولا مصرف پردازشگر و باطری رو بالا میبره ثانیا قیمت تمام شده برای مصرف کننده
ولی اگه این صفحه قابل رقابت با note 5 رو داشته باشه قطعا در بقیه موارد برتری داره

رحمان ن در تاریخ : 1394/6/14

دوست من ترجیح میدم با شما و یکسری از دوستان این بحث رو اصلا ادامه ندم چون میدونم به جایی نمیرسه حرف های من.
کل بحث های شما و یکی از دوستانتون هم از روی تعصب به برند مورد علاقه خودتون هست.
دوست عزیز شما کلا تعصب دارید من چطور میتونم با شما بحث کنم؟
نیومده میفرمایید شاید حسگر اثر انگشتش از نوت 5 ضعیف باشه
شاید صفحه نمایشش از نوت 5 ضعیف باشه.
دوست عزیز اون شاید هارو نگه دارید بعد اومدنش نظریه بدید.
او لینک هارو نگه دارید برای خودتون.از تجربه ی خودتون بگید.
این مطالب رو شما اینجا مطرح میکنید که نشان از تعصب شما نسبت به برند سامسونگ رو نشون میده.
برادر محترم کسی اینجا از مقایسه نوت و اس با سری z سونی حرفی نزده.شما نیومده میخواهید در این صفحه مقایسه کنید و نیومده بگید که نوت برتری کامل داره.

پشتوانه حرف شما چیه که میفرمایید یک شرکت چینی میتونه از اسنپ 810 استفاده کنه و از رزولوشن 810 و بالاتر استفاده کنه.خواهش میکنم این حرف بی اساس رو نزنید دوست من.استفاده از صفحه نمایش فور کی بادبادک هوا کردن نیست که شرکت نوپا تازه از راه برسه و بیاد از این صفحه نمایش استفاده کنه.
خیلی شرکت ها توفناوری تلویزیون فورکی موندن ...سونی اومده از این صفحه نمایش در گوشی استفاده کرده.شما چطور میفرمایید کار خاصی نکرده...؟

چرا همش سعی میکنید پیشرفت های این شرکت رو زیر سوال ببرید؟
نمیدونم دوربین 23 مگاپیکسل که چیزی نیست...حسگر اثر انگشت که چیزی نیست...پس به چی میگن پیشرفت؟
چقدر تعصب برادر من.
شما اصلا سونی سری زد رو به دست گرفتید؟
نمیدونم دوستان چرا اینقدر بی اساس میگند که اسنپ 810 داغ میکنه.من قسم میخورم کسی که این حرف رو میزنه z4 دستش نگرفته.رفته دوتا مقاله خونده تو این سایت های ایرانی بعدش شده متخصص...بـــله اسنپ 810 دااااغ میکنه...بابا شما یکبار z4 دستت بگیر بعد بگو داغ میکنه.اخه چرا حرف اونی رو هم که تجربه کار با گوشی رو داره رد میکنی و به اون دوتا مقاله بی پایه و اساسی که معلوم نیست کدوم سایتی گذاشته اعتکا میکنید؟چر نمیخواید قبول کنید گرمای این چیپ توسط سونی کنترل شده هست؟چرا با ادعای تمام حتی حرف اونی رو هم که با گوشی کار کرده و میگه این چیپ داغ نمیکنه و گرماش کنترل شده هست میخوای رد کنی؟

15 دقیقه فیلم برداری 4k شوخی نیست در یک گوشی هوشمند.این چطور داغ کردنی هست این چطور چیپی هست که اجازه داده 15 دقیقه فیلم برداری 4k بکنه تازه اونم پیغام خطا نداد گوشی و طرف خودش از فیلمبرداری اومد بیرون.
شما حتی به کسی که از اومدن این گوشی خوشحال شده انتقاد کردی برادر من .دیگه تعصب تا چقدر.
من طرفدار سونی هستم حق دارم از دیدن این محصول ذوق زده بشم سورپرایز بشم.شما حتی به اینم ایراد میگیری و به دوستان میگی مثلا از چی سورپرایز شدی؟
دوست عزیز کسی که خودش سونی داره و سونی دستش گرفته میدونه این گوشی یعنی چی.
مثلا یکی از متعصبان در صفحه سونی z4 میگفت سونی نمیتونه از مادون قرمز در گوشی هاش استفاده کنه...دوست من جانبداری از یک برند به چه قیمتی؟
به شرکتی که یک زمان به جز اون و نوکیا هیچ گوشی دیگه تو بازار نبود...
به شرکتی که بهترین دوربینای دنیارو میزنه
به شرکتی که با کیفیترین لنز و سنسور های دنیارو رو میزنه
به شرکتی که بهترین تلویزیون های با کیفیت فور کی رو میزنه
به بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهـــان،

بگید نمیتونه از مادون قرمز در گوشیهاش استفاده کنه؟

تمنا میکنم دست از تعصب بردارید ....

بلانوش 2 در تاریخ : 1394/6/14

سلام

منی که بجز سامسونگ و الجی هیچ گوشی اندرویدی را قبول نداشتم، اما با مشخصات سخت افزاری و سایز این گوشی خیالم راحته تا چند سال گوشیمو عوض نمیکنم.

SONY IS THE BEST

مقداد م در تاریخ : 1394/6/13

محمد جان تفاوت بين زد٤ و زد٥پرميوم ناچيزه دوربين ٢٠ شده ٢٣ و سنسور اثر انگشت اضافه شده و مشكلات چيپست همچنان سرجاش هست و يادتون باشه قبلا هم شايعه شده بود مشكلاتش حل شده ولي سوني سريع پذيرفت اينم همينه محمد . رزولوشن ٤
كي هم روي اين سايز صفحه به كار نمياد و فشار روي باتري و چيپست مياره و وقتي اسنپ٨١٠ روي صفحه ١٠٨٠ داغ كنه روي ٤كي الله اعلم چي ممكنه پيش بياد . حالت اتو ٢٣ ميگيره رو راستش من جايي نديدم ولي اميدوارم اينطور باشه چون واقعا هشت جالب نبود هرچند از بيستش بهتر بود . به نظر من شما ناچارا صبر كني خيلي بهتره تا اسنپ٨٢٠ و رم٤ و آدرنو٥٣٠ به جاي امكانات فعلي باشه تا ارزش خريدش بيشتر باشه . اين گوشي همون زد٥ هست كه صفحه بزرگتري داره و امكانات نوت رو اصلا نداره و يه جور رقيب گوشيهايي مث وان مكس و لوميا١٥٢٠ و سيكس پلاس هست

مقداد م در تاریخ : 1394/6/13

بله سوني تازه زد٤ رو معرفي كرده و واقعا بهتر بود سه ماه بيشتر صبر ميكرد در ces ميومد زد٥ رو با اسنپ٨٢٠ و آدرنو٥٣٠ و به قول شما رم ٤ معرفي ميكرد و به جاي ٤كي هم از ٢كي . در اين صورت تفاوت بين زد٤ و زد٥ بيشتر بود نه اينكه الان تفاوت دوربين ٢٣ به جاي ٢٠ و اضافه شدن سنسور اثر انگشتي باشه كه به قول امير آقا اگه بقيه اينكارو ميكردن ميشد تقليد از اپل ولي الان شده نوآوري و نقطه قوت در صورتيكه خيلي از برندها خيلي وقته ازش استفاده ميكنن

مقداد م در تاریخ : 1394/6/13

بله هم 1080 قدیمیه هم 4کی روی 5.5 اینچ فقط تبلیغاته و منم نگفتم باید 1080 بود بلکه میگم چرا 2کی نیس . 4کی روی 6 یا 5.9 خودشو میتونه نشون بده نه 5.5 . ولی نظرشما بود که 1080 بهترینه و خدا کنه فلگشیپ بعدی هم 1080 باشه چون بهترینه ولی الان دارین از 4کی حمایت میکنین

مقداد م در تاریخ : 1394/6/13

دوست عزیز این فبلت نیس یه موبایل صفحه بزرگه فقط وگرنه فبلت باید قلم داشته باشه و امکاناتی در سطح نوت که فعلا سونی و سایر کمپانیها در سطح امکانات نوت نیستن . پس دقت کن هر صفحه بزرگی فبلت نیس . دوربینش هم عجله نکن ولی احتمالش زیاده پشت سر اس6 و نوت5 باشه باید منتظر نظر dxo و gsmarena باشیم

مقداد م در تاریخ : 1394/6/13

عزیز جان اصن 4کی روی 5.5 اینچ به کار نمیاد فقط روی باتری و سخت افزار فشار زیاد میاره و بهترین رزولوشن واسه این ابعاد 2کی هست . ضمن اینکه اولین 4کی بودن اهمیتی نداره مهم کیفیته وگرنه هر شرکت درجه 3 چینی هم که از اسنپ810 بهره برده میتونه فردا بیاد 4 کی استفاده کنه ولی کیفیت شرطه که در زمینه صفحه نمایش ، سونی نتونسته در سطح سامسونگ ظاهر بشه و 4کی سامسونگ طبعا باید کیفیت بهتری داشته باشه و وقتی سامسونگ میاد از این رزولوشن استفاده میکنه که بدونه سخت افزار میتونه به نحو عالیی با 4کی کنار بیاد

رحمان ن در تاریخ : 1394/6/13

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-23-640x480.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-37-640x356.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-40.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-34.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-39.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-41.jpg

رحمان ن در تاریخ : 1394/6/13

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/10.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-37-640x356.jpg
دو عکس زیبا از ظاهر بسیار زیبای z5
حتما ببینید

seyed m در تاریخ : 1394/6/13

تنها شرکتی که تونست ابروی شرکت کوالکم روبخره بامهار حرارت پردازنده عصبانی اسنپ810. باورنکردنی رزولیشن4k.رنگ کرومش با قلب ادم بازی میکنه(خبرگذاری سونی اعلام کرده چندین نفرسکته کردن تونمایشگاه ifa خخخخ).باتری باقابلیت 2روزکارکرد.دوربین:سرعت فوکوس 10برابرسرعت پلک زدن انسان باورکردنی نیست، عکس برداری حالت خودکار23 مگاپیکسل و........... دیگه چی چی میخوای هموطن آب قند لطفا

aliakbar76 k در تاریخ : 1394/6/13

با سلام من یکی از کسانی هستم ک همیشه ازین ک سونی گوشیه کاملیه وارد بازار نمیکرد واقعا. ناراحت بودم خودم به شخصه طرفدار htcهستم و به نظر من این دو کمپانی سوا از اپل بیشتر از سامی به شعور مصرف کننده احترام میزارن
با ورود گوشی جدید سونی z5 permiumواقعا دهنم باز موند چون چند وقتی بود ک دنباله یک گوشیه کامل میگشتم با این ابتکار سونی به هدفم رسیدمو منتظر ورودش به بازارم البته طرفدارای htcمنتظر سری aاین برندم باشند
چون اون هم قراره مثله بمب بترکه ولی فعلا کامل ترین گوشیه بازار همین شاهکاره سونیه با صفحه ی نمایش فوق العاده
زد اب زد ضربه زد گردو خاک حسگر اثر انگشت دوربین عالی رنگ بندیه فوق العاده
ابعادی زیرکانه و متناسب با نیاز کاربر زیباییه منحصر به فرد و برندی واقعا معتبر اگه سونی لطف کنه قیمتشم باهامون کنار بیاد دیگه معرکه میشه تنها ضعف این گوشی نسبت به سامی نوت ۵ قلم استایلوسه ک فک کنم اون قلم فقط تا یک ماه شمارو سرگرم میکنه و بعدش حس دراوردن قلمو ندارید چون خودم نوت ۳ داشتمو این تجربم بوده در خریدش شک نکنید ممنون سونی

محمد A در تاریخ : 1394/6/13

عالیه عالیه عالیییییییی
کسایی که آخرین کامنتای منو خونده بودن (آقا امیر و مقداد)میدونن که من به خرید گوشی های سامسونگ رو آورده بودم اما سونی منو سورپرایز کرد.دیوانه شدم وقتی پرمیوم رو دیدم.اقای MOH شما هم فکر کنم مثل من میخواستید به سامسونگ رو بیارید چون کامنتاتون رو دنبال میکردم اما فکر کنم شماهم مثل من در مقابل پرمیوم تسلیم شدید.به کلی نوت ۵ رو فراموش کردم.
امیدوارم داغ نکنه(که از خبرهایی که به گوشی میرسه داغ نمیکنه!)
فقط یه سوال از بچه ها.دوربین جلوش چند مگاپیکسله؟
رمش باید ddr4 باشه؟
بچه ها عکس هایی دیدم از مقایسه صفحه نمایش این و جی ۴ که جی ۴ رو خورد.حالا ببینم دربرابر بهترین ها(اس ۶ و نوت ۵) چه میکنه!
_______________
راستی آقا امیر شنیدم سونی از لرزش گیری استفاده کرده که خیلی قویتر شده از استدی شات گذشته(میدونید که استدی شات معجزه میکنه!)
_______________________
فوکوس هیبریدی هم که نگو.
زوم ۵ برابرم که چیزی نگم بهتره.کلا همه چیش هلو شده!
و توجه توجه
سه گوشی پرچمدار جدید سونی میتونه در حالت اتوماتیک روی حداکثر توانش قرار بگیره.یعنی اتوماتیک با ۲۳ مگاپیکسل!!!!!!!!!

ali r در تاریخ : 1394/6/13

سلام دوستان ، من قصد دارم که یه دونه XPERIA Z5 PREMIUM بگیرم و 5 تا 6 سال دیگه هیچ گوشی ای برای خودم نمیگیرم . چون این گوشی بهترین گوشی جهان است .

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/13

سلام.
بعضی از دوستان میگن صفحه نمایش 4k برا ی گوشی زیاده و خود سونی ک اعتقاد داشت بازی با اعداده چرا زده رو این گوشی ؟
جوابش خیلی سادس .
سونی به وعده ی خودش عمل کرده چون قبلا گفته بود گوشی زیر 5.5 اینچ رو لازم نیست 2k یا بالاتر براش رزولوشن در نظر بگیریم.
و انتقادا به صفحه ی تکراری و بی کیفیت سونی بالا گرفته بود ک این کمپانی نشون داد میتونه صفحه 2k که سهله صفحه 4k اونم رو گوشی به این کوچیکی بزنه !!

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/13

بهترین فبلت جهانه .
اگه شک دارید وقتی اومد و مقایسه های این گوشی با نوت 5 ، جی 4 و ... صورت گرفت همه دهنشون باز میمونه
چ در دوربین چ در باتری چ در سرعت و ...

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/13

نه دوست عزیز سونی قیمت خیلی خیلی خوبی براش زده .
بیاد ایران اولش 2800 تا 3 تومنه .
اما بعد یک ماه قیمتش به 2100 میرسه نگران نباشید .

مجيد خ در تاریخ : 1394/6/13

بله به وعده ی سونی شک نکن بر میاد ازش .
گفته تا دوروز استفاده ی عادی . مثل بقیه ی سری زد
یعنی شاهکار
موارد 3001 تا 3100 از مجموع 3148 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا