نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z5 Premium

Xperia Z5 Premium اکسپریا زد 5 پریمیوم

Sony Xperia Z5 Premium سونی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (2683 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2701 تا 2800 از مجموع 3148 مورد

far z در تاریخ : 1394/8/10

دوست عزیز

قبلا هم گفتم الانم میگم. متاسفانه سونی یکی از بدترین مشکلاتش تاخیر در عرضه محصولاتش هست.

خانواده زد5 تو تاریخ 2 سپتامبر معرفی شد و بعد از 1.5 ماه تازه وارد کشورهای اروپایی شد. الان اول نوامبر هست یعنی دقیقا 2 ماه از معرفیش گذشته. تازه وارد هند و کانادا شده و احتمالا طی 10 روز آینده وارد ایران بشه(به گفته مدیر سونی تو ایران)
این تاخیر هیچ توجیهی نداره که شما مثلا میگی گوشی بدون مشکل میخواد ارائه کنه. بلکه فقط به دلیل ضعف سونی تو فرآیند تولید و توزیع محصولاتش هست. این هم به ضرر خود سونی تموم میشه.

تا وارد ایران بشه و قیمتش تثبیت بشه 1 تا 2 ماه زمان نیاز داره. و اون موقع زمزمه های گوشی های جدید خواهد اومد و خریداران رو باز مردد خواهد کرد.

البته پریمیوم وضعیتی بدتر از این خواهد داشت. هم تاخیر تو عرضه اون بیشتره و هم تیراژ پایینتری خواهد داشت. اینا باعث میشه قیمت اولیه بیشتر و افت قیمتش هم کمتر باشه.

من 20 روز پیش این نظر دادم ولی متاسفانه دوستانی اون موقع گفتن که تو 2 3 روز آینده میاد تو بازار.
فعلا که 20 روز گذشته و نیومده و معلوم نیست کی بیاد(جالبه حالا ایران جز اولین کشورهای منطقه هست که میخواد عرضه بشه. وای به حال بقیه کشورای منطقه)

والا اپل 2 هفته بعد سونی معرفی کرد 6 اس رو. 2 هفته بعد از اونم تو فروشگاه ها بود. تا الانم 10 20 میلیون فروخته حداقل. نکسوسها هم بیش از یک ماه بعدش معرفی شدن و الان تو بازار چند وقته موجود شدن.

به طرفدارانی که منتظر خرید این محصول هستن باید گفت: خدا بهتون صبر بده.

ashkan a در تاریخ : 1394/8/10

سلام اقا رضا ممنون بخاطر توجه و توضیحی که دادین.هر دلیل که سونی داشته باشه باید تاریخ عرضه بر اساس اون دلیل تنظیم بشه .اگه حوصله دارین مراجع کن به صفحات اول نظرکاربران گوشی زد تو اون سری پوستمون کند تا گوشی وارد شد.قرار بود قبل عید بیاد بازار تابستون امد .عرضه از اروپا امریکای شمالی شروع میشه بعد خاورمیانه بخصوص دوبی بعد ایران.با تشکر

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/8/10

دوست عزیز
شما چرا فقط قسمتی از جمله رو که دوست دارید برداشت میکنید بقیشو هم بخون
من گفتم اون چیپ 7420 در S6 که میگید در آزمایشی، میدونید که آزمایشی چیه؟ در نسخه ی آزمایشی امتیاز 53000 رو ثبت کرد و بعد در نسخه ی اصلی و پس از دریافت آپدیت به رقم بالاتر از 60000 رسید و عدد 70000 اصلا صحت نداره.

بنابر این Z5 Premium که در نسخه ی آزمایشی و بدون آپدیت تونست بالای 60000 کسب کنه یک رکورد بسیار خوب بحساب میاد.

درمورد 4k من کجا گفتم فقط در آلبوم فعاله؟ شرکت سونی هم گفته ((در مواقع لزوم هرگاه کاربر به 4K نیاز داشته باشد لذتش را خواهد برد)) و نگفته فقط در آلبوم، این تفسیر برخی از طرفداران سونی و حتی سامسونگ(شما) اشتباهه.

فرضا 4k در آلبوم فعال بشه یعنی شما نمیدونید که تست بنچمارک از تمام قابلیتهای گوشی استفاده میکنه جهت ثبت امتیاز؟

درضمن این رو بیاد داشته باشید خود صفحه 4K هست که قابلیت نشان دادن تراکم 4k رو داره، و رزولیشن در مواقعی که نیاز نیست F.HD میشه بجای 4k، مثلا شما در پیامرسانهای what's app و... چه نیازی به 4K دارید؟ میخواید حروف رو با رزولیشن 4k ببینید؟ فک نمیکنم کسی نیاز داشته باشه و اصلا هم ثأثیری نداره در متن و امثالش.

ashkan a در تاریخ : 1394/8/10

سلام فاطمه خانم خدمتتون عرض کردم نهایت دویست تومن کم بشه.افت قیمت بعد عید اتفاق میفته من تمام مدلهای زد گرفتم .همیشه با تاخیر عرضه شده و معمولا ماه اول بیشتر از دویست افت نکرده.در یک صورتت ممکنه خیلی افت کنه اونم کاهش قیمت دلاره که بعید میدونم .

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/10

سونی گوشی هاشو مثل شرکتهای دیگه به کشور ماعرضه میکنه این اعتقادی که شما برا سونی پیدا کردین فقط به تبلتهاش صدق میکنه سری زد5 هرچند یکم تاخیر داشته ولی دلایل قانع کننده ای میتوته داشته باشه یکی اینکه کمترین مشکل را نمیخواد درگوشیاش بذاره به وجود بیاد دوم اینکه عرضه این گوشیهای پر قدرت که هزینه زیادی هم برا سونی دربر داشته با وضعیت نابه سامان بازار سونی خیلی سخته که سریع این گوشی به بازار عرضه بشه برای عرضه به کشور ماکه مدیر عامل سونی هم قول داده کشورما از اولین کشورهایی خواهد بود که این گوشیهای قدرتمند سونی را درمنطقه دریافت خواهد کردمطمن باشید با اولین عرضه جهانی خیلی زود به کشور ماهم خواهد رسید البته گوشیهای زد5 وکامپکت زودتراز پرمیوم خواهند اومدمطمن باشید تا پنج شش روز دیگه میرسه انشالله مگر به دلایل دیگه نتونه عرضه کنه ولی طبق قول مدیر عامل سونی درمنطقه که زمان معرفی قول داد تا دوهفته به ویترین گوشی فروشها خواهد رفت میشه نتیجه گرفت که دربدترین حالت سه هفته طول میکشه که الان فکر کنم 11 یا 12 روزش گذشته وتا یه هفته به ویترین گوشی فروشهای کشورماهم برسه منم از روی حرفای ایشون عرض کردم وگرنه هیچ ارتباطی با شرکت سونی ندارم وهیچ اخباری از اونجا دریافت نکرده ام،البته ممکنه سیاست های دیگه هم وجود داره که ما ازآن بی اطلاع هستیم شاید سونی باورداره که گوشیهای سری جدید سامسونگ وآیفون که به تازگی وارد بازار شده اند دوران خودشون را یه مقدار طی کنن بعد سری زد5 را وارد کنه ولی بازهم ما زیاد سر درنمیاریم بهرحال هر شرکتی برای موفقیتش برنامه هایی داره،مخصوصا سونی که اینبار باید با تدبیر موثری وارد بشه تا شکستهای قبلی را بتونه جبران کنه

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/9

اين پيكسل هاي بيشتر همش رو كه شما نميخواد تشخيص بدي !
اول كه صفحه نمايش 4k پريميوم در ديدن فيلم و عكس 4k ميشه يني تغيير رزولوشن به صورت خودكار ميده .
در ثاني ، فقط بازي با اعداد و ارقام نكرده چون شفاف تر ، واضح تر و رنگ هاي زنده تر هم به نمايش ميذاره .
ثالثا اينكه شما يه فيلم 4k با گوشيت گرفتي و ميخواي نگاه كني ، با توجه به اينكه اصلا صفحه نمايش ها كل قدرت و جزعيات فيلم رو به نمايش نميذارن شما زوم كه كني كاملا مشخص ميشه . زوم هم كه اصلا نكني شفاف ، واضح و رنگ هاي زنده تر و جزعيات بيشتري داره فيلم و عكست .

ارسلان ش در تاریخ : 1394/8/9

سسامسونگ رو دوست ندارم بخدا ولیs6انتوتوش68900 هستش تو نسخه خلا و تدسته مردم هم زیره 63000 نمیاد یا من نیدم که بیاد

میثم م در تاریخ : 1394/8/8

اعداد و ارقام بالا و دیگر هیج!یعنی با چشم غیر مسلح میشه تفاوت تعداد پیکسل 320 پیکسل و 801 پیکسل رو تشخیص داد؟؟؟؟

ashkan a در تاریخ : 1394/8/8

رودیگر اودنباخ، قائم مقام خاورمیانه و آفریقای سومیکنه.و تهران اعلام کرد اخر ابان.تازه همه میدونن سونی همیشه با تاخیر محصولاتشو عرضه میکنه.و من اله توفیق.

فاطمه ع در تاریخ : 1394/8/7

سلام اقا اشکان منم منظورم قیمت حدودیش بود نه قیمت دقیق
فقط میخوام دونم اگه ابان بیاد تا دی حدودا 2تومن میشه یا بیشتر همین

مقداد م در تاریخ : 1394/8/7

دوست عزیز شما میگی 4کی واسه گالری هست ولی الان میگین با وجود 4کی ، تونسته به 61000 برسه ؟! gsmarena بری اونجا مقایسه این گوشی با 6اس و اس6 هست که این گوشی 50600 شده و اس6 حدود 70000 . چندین ماهه 70000 تثبیت شده اونوقت شما داری میگی 53000 ؟!
اسنپ810 درسته داغ نمیکنه روی این گوشی ولی قدرتش از اکسینوس7420 خیلی کمتره و در تست اون سایتی گفتم بعد از آیفون و اس6 ، رتبه سوم روو بدست اورده

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/7

من این خبر را درخیلی از سایتها دیدم که یکیش زومیت بود یکیش دیجی کالا بود یکیش شهرخبر بودیکیش آکایران بود میتونید شماهم جستجو کنید وبیشترشو میدا کنید کافیه درموتور جستجوگر بنویسیدمعرفی و ورود سونی زد5پرمیوم وزد5 به ایران ...
امیدوارم موفق باشید

ashkan a در تاریخ : 1394/8/6

سلام فاطمه خانم خواهر من وقتی کسی قیمت دقیق امروزشو نمیدونه!!! شما انتظار دارین کسی قیمت دی ماه بگه؟اگه کسی قیمت بگه حدس گمانه .با توجه به سابقه سونی که متاسفانه همیشه تو عرضه محصولاتش تاخیر داره اگه تا اخر ابان عرضه بشه قیمتش دویست تومن پایین تر میاد تا دیماه .دوستان اگه بخاطر داشته باشن زد تو با دو ماه تاخیر عرضه شد همین قضیه باعث افت فروش شد.اکثرا دوستام که منتظر زد تو بودن برندهای دیگه گرفتن.امیدوارم اینبار سونی بدقولی نکنه.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/8/6

تست بنچمارک Z5 Premium در نسخه ی آزمایشی و اولیه ی این گوشی با صفحه 4K به 61852 رسید که یک رکورد بیسابقه محسوب میشه با چنین تراکم بالایی و مدیریت قوی گوشیهای سونی سبب شد که علاوه بر اینکه گوشی دارای صفحه ای با تراکم بالا هست سبب کاهش قدرت پردازشی گوشی نشه

http://s3.img7.ir/bO3Sb.png

پس از نسخه آزمایشی و آپدیت این امتیاز میتواند به 68000 یا بیشتر هم برسد کما اینکه گوشیی همانند S6 در نسخه ی آزمایشی 53000 را ثبت کرد و پس از آپدیت و... به عدد بالای 60000 رسید.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/8/6

در تست Antutu بنچمارکت Z5 Premium در نسخه ی آزمایشی این سری از Z5 تونست امتیازی معادل 61852 رو ثبت کنه طبق این مدرک:

http://s3.img7.ir/5oVmn.jpg

من موندم شما 50000 رو از کجا آوردی؟؟؟
...
درضمن درحالی Z5 Premium امتیاز 61852 رو ثبت کرد که گوشی آزمایشی بود درصورتی که مثلا S6 مورد علاقه ی شما در نسخه آزمایشیش 53000 رو ثبت کرد مدرکشم موجوده، و Z5 PREMIUM این امتیاز بالا رو با صفحه 4K ثبت کرد پس یک رکورد محسوب میشه.

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/6

اتفاقا من طرفدار برند خاصی نیستم الانم با تب اس پیام میدم من طرفدار کیفیت وتکنولوژی هستم گوشی های سونی وسامسونگ هیچ وقت افت کیفیت وسرعت نمیکنن قطعاتی که اینا انتخاب میکنن از بهترین شرکتهای جهانه بگذریم حالا بعضی فکر میکنن شرکتهای چینی باپردازنده های زودگذرشون افت سرعت وکیفیتی که دارن باورش کردن من تا حالا در صفحه نمایش های سونی که از آی پی اس استفاده میکنه مشکلات صفحات شرکتهای دیگه راندیدم وبا کیفیت تراز سونی وسامسونگ تاحالا ندیدم آی پی اس فقط با ایکسریالیتی وتریمیلینوس سونی اوج کیفیت را داره وسامسونگ هم با کیفیت سوپرامولیدش بهترینه،ومن همیشه میان این دو میموندم ولی الان ازهردواستفاده میکنم گوشیم سونی هست تبلتم تب اس هست وتصمیم دارم هردورا بفروشم نوت5 وسونی زد5 یا زد5 پرمیوم را بگیرم البته باورمن اینه که ربطی هم به پول دار بودن نداره من تلاش میکنم قدرپولمو میدونم وبه چیزی پول میدم که ارزششو داشته باشه واین گوشی هم ارزششو داره البته یه مدت صبر میکنم تا ارزونتر بشه که این یک روال طبیعی هست وگوشیها در بدو ورودشون خیلی گرونن بعداز مدتی ارزون میشن،امیدوارم موفق باشید

آرتميس m در تاریخ : 1394/8/4

حسابي طرفدار سوني هستي آقا رضا......
اميدوارم همينطور كه شما ميگيد زود بياد ولي بعيده تبلتش هم قرار بود شش هفت ماه پيش بياد ولي تازه اومده.......

آرتميس m در تاریخ : 1394/8/4

ميگن آخراي آبان ولي بعيد ميدونم چون سوني محصولاتش رو با چند ماه تاخير عرضه ميكنه دقيقا مثل تبلتش.....

در رابطه با اينكه داغ ميكنه يا نه هنوز چيزي مشخص نيست تا كسي باهاش كار نكنه متوجه نميشه..... فعلا هم كه در ايران نيست....

قيمتش احتمالا نزديك سه تومن باشه....
اگر كسي بخواد بگيره بيشتر به خاطر صفحه 4k ميگيرن وگرنه ميگن همون زد 3 پلاس كفايت ميكنه.....

راستي نظر رضا ب رو بخونيد هم

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/4

فرق خاصي اصلا ندارن . ديگه اونجاش برميگرده به نياز خودتون كه دو سيم لازم داريد يا تك سيم .
من چون يه سيمكارت بيشتر ندارم ، تك سيم رو ترجيح ميدم .

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/4

هنوز تا بازار كشور نيست . تا دو هفته يا سه هفته ديگه بايد صبر كنيد تا بياد . قيمت اوليش 3 ميليون هست كه تا يك ماه بعد افت قيمت تا 2300 داره كه اونموقع ارزش خريدش خيلي بالاست .
صرفيدني كه خب معلومه مي صرفه !
داغ كه نميكنه باتريش هم خيلي خوبه و ازين دو مورد نگران نباشيد .
بله ايده آله ديگه !. خودتون اولش گفتيد ابر گوشي پس همه چيش تكمليه و يه گوشي شيك و خاص و قدرتمند .

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/4

هنوز کسی استفاده نکرده که این چیزها رو بدونه!!!!بذار بیاد بعد چند هفته اینا رو بپرس جواب میگیری.الن این گوشی موجود هست ولی فروشگاه ها اجازه فروش ندارند فعلا باید صبرکنی.

ali y در تاریخ : 1394/8/4

سلام -قیمت این ابر گوشی چقدره؟ آیا می صرفه بخریش؟ من همش در اینترنت می چرخم یعنی 24 ساعته می خام 4جی ش روشن باشه و خیلی هم بازی آنلاین می کنم آیا داغ کردنش زیاد هست که مجبور بشی از بازی بیآی بیرون؟ آیا این گوشی ایده آل هست و دوباره می پرسم کی من می تونم بخرمش؟ 2 هفته دیگه!!!!!!!

مقداد م در تاریخ : 1394/8/3

دوست عزيز به هر حال قدرت سخت افزار رو ميرسونه و الانم حدود ٥٠٠٠٠ شده كه با گوشيهاي خوبي مث جي٤ و نوت٤ تقريبا يكيه ولي نميدونم چطور شما ميگي قدرت ادرنو٤١٨ جزو بهتريناست . بقيه موارد هم بحث شده قبلا

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/3

باسلام محضر دوستان عزیز
زد5پرمیوم وسری زد پنج بعداز معرفی در ایران توسط مدیر عامل سونی بخش خاورمیانه واستقبال ایرانیان عزیز ازاین برند زیبا وهمچنین تست هایی که درکشور عزیزمان انجام شد به جزئیات مهندسی پرداخته شد وکیفیت وسرعت فوق العاده گوشی های زد5پرمیوم وزد5 وکامپکتش تایید شد وبعداز کلی تست گوشی داغ [نکرد] واقعا شکوفایی سونی دوباره داره به اوج خودش میرسه ... بی صبرانه ورود این ابر گوشی قدرتمند به بازار هستیم که خودمن ازخیلی گوشیها گذشتم ونخریدم وصبر کردم تا این گوشی بیادوطبق قول مدیر عامل سونی تا 10 روز دیگه انشالله در ویترین گوشی فروشهای ایران زمین عزیزمان خواهد نشست ودل دوستدارانش را متحول خواهد ساخت،چرا که باداشتن این گوشی دیگه نیازی به خرید دوربینهای گرانقیمت نیستیم ولازم نیست همش دوربین های سنگین باخودمون حمل کنیم با داشتن این سرعت وکیفیت را بدون کوچکترین لک وهنگ دراختیار خواهیم داشت،فیلم های 4kرا درگوشیمان به همان اندازه واقعیشون خواهیم دید بدون اینکه نگران خالی شدن باتری باشیم،دنیای تکنولوژی را بایک لمس دراختیار خواهیم داشت نرم افزارهای متنوع سونی با بهترین کیفیت وامکانات ارتباطی وکاربردی وتفریحی درزمان خودش به اوج خواهند رسید،لحظات زندگی را با داشتن سونی شیرین میکنیم،حسگر اثرانگشت را در جای جدیدی تجربه میکنیم که اگر بیشترفکرکنیم میفهمیم که بهترین جای اثر انگشت درست همان جایی هست که سونی انتخاب کرده،تجربه ای جدید ومتفاوت،حس عالی وکیفیتی مدرن وبه روز،دوام واستقامت درمقابل ضربه و آب،بروز رسانی های سریع سیستمی،من که دیگه بیشتراز این نمیدونم چی بگم... کدوم شرکتی میتونه بااین همه ضرری که درفروشهای قبلی داشته باز گوشیهاشو به این همه تکنولوژی مجهزکنه،من ناراحت نمیشم اگه دروغ میگم منفی بدید ولی انصافا اگه راست میگم لایک یادتون نره.
باتشکر از سایت زیبای موبایل ودوستان عزیز

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/3

باسلام محضر دوست عزیز ودوستان محترم،اولا این خبر صحت ندارد هردواز کیفیت بسیار فوق العاده ای برخودارند ولی این کیفیت وقتی وارد فیلم های 4kکه میشی یکم فرق میکنه وزد5پرمیوم خودشو نشون میده ولی درحالت کلی زد 5 هم خیلی زیبا وبا کیفیت هست

مقداد م در تاریخ : 1394/8/2

برادر کمی بیشتر وقت بذار ببین. اسنپ810 روی صفحه 1080 با سیستم خنک کننده ای که سونی براش در نظر گرفته ، رسیده به 50000 و من کجا گفتم 49000 شده ؟ گفتم با 49000 اسنپ808 تقریبا برابره . برو gsmarena ببین

امیر حسین ف در تاریخ : 1394/8/2

مقایسه کیفیت دوربینش با نوت پنج و سرعت عملکرد خود دوگوشی در آپارات

http://www.aparat.com/v/hb7eX

امیر حسین ف در تاریخ : 1394/8/2

بابا لیتوی ماکس که توی انتوتو ،امتیاز بالای 60 تا 65 هزار میده،امتیاز بالای 40 هزارتا،تفاوتش دیگه قابل حس برای افراد نیست(انتوتو رو بزارید برای قدرت پردازشگرها و gflops برای قدرت گرافیکی که مهمتره تاحدی که فعلا تگرا(فعلا فقط در دوتبلت شیاومی و انویدیا) و ادرنو(اسنپ 820/810 و بعدش 808) بالاترینها رو دارند)....این گوشی سونی توی سه زمینه داره به رقابت میپردازه که سونی رو نجات بده : کیفیت صفحه خارق العاده برای پخش واقعی فیلمهای 4K و دوربین سریع با کیفیت ممتاز عکس گیری(دریوتیوب ریویوها هست که خیلی امیدوار کننده هست و بزودی مقایسش با سایر رقبا ازجمله آیفون و سامسونگ بیاد که انشالله بهتر باشه و سونی درگردونه رقابت بمونه چراکه حرف جدید هرازگاهی میاره برخلاف ...) و همچنین تلاش کامل وتمام عیار شرکت سونی در کیفیت بدنه و قطعات و ....

Amir K در تاریخ : 1394/8/1

Z5 premium تو اروپا کی منتشر میشه و قیمتش چند یورو میباشد لطفاً جواب بدید

l3in 7 در تاریخ : 1394/8/1

جناب مقداد کجا نوشته که نتیجه بنچمارک این گوشی 49000 هست ؟ ای بابا، لطفا به دوستانی که قصد خرید این غول رو دارن اطلاعات غلط ندین ...

abolfazl j در تاریخ : 1394/7/30

دوستان فیلم بررسی Z5 Premium را از زومیت دیدید؟ میگه کیفیت تو صفحه نمایش Z5 Premium کمتر از z5 است. واقعا حقیقت داره؟

amir m در تاریخ : 1394/7/29

صفحه نمایش4k تراکم پیکسلی 800 اینا فقط روی کاغذه ولی در عمل چشم انسان قادر به تفکیک این مقدار پیکسل نیست، بنظر خودم z2 هم میتونه خواسته های شما رو برآورده کنه از هر لحاظ
من خودم هم سونی داشتم هم اچ تی سی
الانم زد2 دارم فوق العاده اس تو همه موارد دوربین باتری سخت افزار و نرم افزار
بقیش برمیگرده به توان مالی طرف ولی اصلا بصرفه نیست

مقداد م در تاریخ : 1394/7/29

جواب من برا جناب moh نميدونم چرا تاييد نشده ولي شما اعتقاد داري چرا همه سوني بازها واسه خريد پرميوم انتظار ميكشن نه نسخه معمولي ؟ مگه غير اينه ٤كي واسشون فوق العاده اهميت داره و ٤كي منو و اس درسته ؟ اون قضيه 800ppi هم واسه سوني صدق نميكنه واسه بقيه ي!
نتايج بنچمارك اسنپ روي اين گوشي هم منتشر شد كه نشون ميده آنتوتو ٥٠٠٠٠ يني تقريبا با ٤٩٠٠٠ جي٤ يكي هست منتها اين اسنپ٨١٠ بوده و اون دو هسته اي اسنپ٨٠٨ پس بهتر بود از اول ٨٠٨ استفاده ميكرد كه مجبور نشه گرماي ٨١٠ رو كنترل كنه
گيگ بنچ هم نتيجه متوسطي داره مثل بيس مارك مولتي

حسین ع در تاریخ : 1394/7/29

سلام به همه عزیزان من زد اولترا دارم به نظرتان همین زد اولترا را داشته باشم یا زد 5 پریمیوم بگیرم.درود فراوان

علی س در تاریخ : 1394/7/29

سلام من فقط بهتون پیشنهاد میدم تنها چیزی که تو مقایسه زد 3 و زد 5 پریمیوم باید مورد توجه قرار بگیره قیمت هست وگرنه از همه لحاظ زد 5 پریمیوم بهتر هستش و چیز عجیبی هم نیست خودتون یه دو دو تا چهار تا کنید ببینید از نظر اقتصادی براتون کدوم صرفه بیشتری داره زد 3 هم گوشی خوبی هست قیمتش هم عالیه
اگه برای خرید زد 5 پریمیوم مشکلی نداشته باشید جایی برای صبر کردن نیست..
یا علی

ashkan a در تاریخ : 1394/7/28

سلام داش.دیدین سونی رسما اعلام کرد زد ۵پریمیوم در ابان عرضه نمیشه.تمام طرفداران قدیمی سونی اینو میدونن که عرضه محصولات سونی بخصوص گروه گوشی ها زد با تاخیر انجام میشه زد تو سه ماه عرضش عقب افتاد.دوستانی مثل شما که جدیدا به سونی پیوستین بتدریج متوجه این تاخیر همیشگی میشین با تشکر.

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/7/28

من خودم هم میخواستم z3 بخرم ولی وقتی زد 5 پریمیوم که معرفی شد تصمیم گرفتم یکم صبر کنم تا ببینم دیگران ازش راضی هستند یا خیر.روی کاغذ که فوق العاده است بیاد ببینیم در عمل هم همینطوره یا نه.فکر کنم ارزش صبر کردن داشته باشه.از لحاظ قیمت هم یکم بیشتر صبر کنی افت قیمت داره ولی به جاش یه گوشی خوب میخری.

sara q در تاریخ : 1394/7/27

ببخشید جناب مقداد من واقعا متوجه نمیشم.. اگه 4k عملا واسه چشم قابل تشخیص نیست پس چرا افراد دوس خواهند داشت زمان زیادی رو صرف گالری کنن (البته به اعتقاد شما)؟!

abolfazl j در تاریخ : 1394/7/27

سلام دوستان. من خیلی وقته گوشی نخریدم تا سونی یک گوشی پرچم دار 5.5 اینچی بزنه. اول میخواستم z3 بخرم. اما وقتی دیدم 5.5 زد و دیدم فیلمش رو خوشم اومد. فقط این حاشیه بالا پایین یکم تو ذوغ میزنه.
به نظرتون با این قیمتی که داره . نظرتون چیه هست. همون زد3 بخرم بره. یا همین زد5 پریمیوم بخرم.

علی س در تاریخ : 1394/7/26

با عرض سلام در کل بین همه بررسی های انجام شده و اطلاعات روی کاغذ و اطلاعاتی که از کار کردن با این گوشی ها داریم من این پیشنهاد رو بهت میکنم که یه ذره صبر کن زد 5 پریمیوم ارزون بشه بعد اونو بخر چون نوت 5 در مقابل اس 6 عملا ارزش خرید نداره در کل بستگی به سلیقتون هم داره نپرسیدم ملاک هاتون چیه چون اکثر ملاک هایی که همه اشخاص دارن تو زد 5 پریمیوم هست در کل زد 5 پریمیوم از نوت 5 بهتره و نوت5 هم گوشی خوبیه اما فرق زیادی با اس 6 نکرده
امیدوارم کمکتون کرده باشم

MOH R در تاریخ : 1394/7/26

1) این چه استدلالیه که شما داری؟یعنی چی که همه دوس دارن اوقات زیادی رو در گالری بگذرونن چون 4K میشه؟
واقعا به حرف خودتون فکر هم میکنید؟مگه این گوشی فقط گالری داره که همه به خاطر 4K بودن بخوان فقط تو گالری چرخ بزنند؟

2) دوست عزیز،هر وقت حرفی زدم شما قضاوت کن.من کی گفتم اهل دیدن فیلم نیستم که پیش داوری میکنی؟

3) قبلا هم گفتم،الان هم میگم.تو شرکتی به بزرگی سونی چهارتا مهندس و کارشناس و ادم تحصیل کرده و دانا تر از من و شما نشستن و دارن در مورد محصولشون فکر میکنن که چجوری باشه و بر خلاف تفکر شما،نفع جمعی رو انتخاب میکنن.نفع جمعی از نظر مهندسین و کارشناس های سونی اینه که صفحه از قابلیت تغییر رزولوشن برخوردار باشه تا فشار زیادی به باطری و پردازنده نیاد و از اون طرف هر وقت لازم بود از کیفیت 4K استفاده بشه.

4) حالا 1080p شد بی روح؟خوبه مقایسه سایت ترنجی هم هست که کدوم صفحه نمایش رنگ هارو زنده تر نشون میده.اینجا چون صفحه مربوط به Z5 هستش و ربطی به S6 یا Z3 Plus نداره لینک نمیدم،اما اگه دوست داشتی یه مقایسه واقعی رو ببینی میتونی بری تو سایت ترنجی یا با هماهنگی مدیریت سایت همینجا برات قرار میدم.

بدرود........../

مقداد م در تاریخ : 1394/7/24

برادر نمره dxo به هر دو يكي هست در مواردي اون بالاتره در مواردي اون يكي ولي نمره نهايي هر دو يكي هست برادر من .

ashkan a در تاریخ : 1394/7/24

سلام ...اخه شرکتی مثل سونی با این تکنولوژی پیشرفته ممکنه چنین چیزی بسازه.من قصد توهین ندارم بیشتر موبایل فروشها هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی ندارن فقط مدل و قیمت میدونن.بحرفشون استناد نکنید.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/7/24

سلام ...

خیر عزیزم اشتباه به عرضتون رسوندن الان میگمتون چرا:

اتفاقا تنها گوشیهایی که بدون روت امکان انتقال دیتاهای بازی و... به SDکارت رو دارن سونی هستن ببین:

http://s2.img7.ir/KPqfa.png

درضمن امکان انتقال عکسها و فیلمها و... از خود گوشی به کارت SD هم وجود داره:

http://s2.img7.ir/umd4P.png

http://s2.img7.ir/93Y96.png

درضمن علاوه بر این میتونی از فایل منیجر (مدیریت فایلها و پروندها) هرچی توی حافظه داخلی داری به کارت SD انتقال بدی، هرچی که باشه شامل فیلم، عکس، فایلهای نصبی، TXT و... همه چی، اون عکسهای آپلود شده از گوشیم هست و بابت تم هم محیط و رنگو طرح متفاوته

اونی که به اشتباه اون مطلب اشتباهی رو بتون گفته مشخصه طرفدار برند دیگریست و سونی رو لمس نکرده چرا؟ چون اگه نمیدونست میگفت آقا نمیدونم و اگه میدونست قابلیت انتقال هست و اونطوری به شما گفته پس باید تأسف خورد بابت اطلاع رسانی کسی که اطلاعات غلط داده به شما.

بازم سوالی داشتی بپرس

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/7/24

عزیزم کجای عکاسی S6 و سری Z5 یکیه؟ اون 88 نمره ی کیفیت خود عکسه درصورتی که سرعت فکوس هیبریدی سونی 10 برابر سرعت پلک زدن انسان و برابر 0.03 ثانیه هست که کوچکترین حرکت و سوژه از دستتون نمیره و علاوه بر اون بدلیل سرعت بالا هیچ وقت عکس تار نمیشه وقتی سوژه در حرکته و... بنابر این شما نمیتونی بگی عکسشون یکیه چراکه همه ی این قابلیتها درکنار هم یک عکس رو تشکیل میدن و نمره ی مجموع همه ی اینها از S6 که به اون اشاره کردی بالاتره درضمن لازم به ذکره که Z5 با ضریب 16MP تست شده و نمیدونم چرا با اینکه در حالت آتو هم 23 هست اما با 16 تستش کردن و از تمام قدرت دوربینش استفاده نکردن و با این وجود از همه دوربینش بالاتر شده.

محسن ف در تاریخ : 1394/7/23

دوست عزیز الان تو تمام گوشیهای اندرویدی قابلیت انتقال به کارت اس دی وجود داره ولی بعضی برنامه ها به طور ذاتی این قابلیت رو ندارند مثلا برنامه واتس آپ قابلیت انتقال به کارت اس دی رو نداره و ربطی به برند نداره. تنها کمپانی که این قابلیت رو به گوشیش داده تا تمام برنامه روی کارت اس دی تصب می شن هواوی هست اونم به این دلیل تونسنه که این کار رو انجام بده سیستم عامل رو طوری برنامه ریزی کرده که در صورت انتخاب شما کارت اس دی رو به جای حافظه داخلی به گوشی می شناسونه .
در کل در صورتیکه حافظه گوشی به انداره کافی فضا داشته باشه انتقال برنامه ها به کارت اس دی نمی تونه کار عاقلانه تی باشه به دو دلبل اول اینکه با بیرون آوردن کارت حافظه برنامه شما به درستی کار نمی کنه و و در ضمن سزعت کارت حافظه همبشه از حافظه داخلی گوشی پایین تر هست . انتقال به کارت اس دی در موارد مهم هست که گوشی فاس حافظه داخلی کمی داشته باشه . ولب این گوشی هم مثل تمام گوشیهای اندرویدی قابلیتلیت انتقال به کارت اس دی زو داره ولب بهتره که این کار رو انجام ندید و به جای اون می تونید داکیومنت ها و سورس نرم افزار ها رو به کارت اس دی انتقال بدید و دوربین گوشی رو هم طوری تنظیم کنید که عکسها و فیلمها رو به طور خودکار روی کارت اس دی دخیره کنه.به خیال راحت بخریدش

حسین ص در تاریخ : 1394/7/23

به شما [اشتباه] گفتن دوست عزیز، مگه سونی یه شرکت نوپاست که واسه تبلیغ بزنه مموری کارت میخوره بعد نتونی انتقال فایلی انجام بدی..؟!!
توی گوشیهای سونی برنامه مدیریت فایلی وجود داره به نام file commander که همه کارهایی که واسه مدیریت رم داخلی و مموری کارت و حتی فلش متصل با otg به گوشی رو براتون انجام میده، مقدار فضای ذخیره و خالی، کپی و زیپ فابل و خلاصه همه کارها براتون انجام میده، پس خیالتون راحت، با این برنامه که بصورت پیشفرض رو گوشی نصبه شما راحت میتونین عکس و فیلم و word و pdf و... رو ببینین و پاک کنین یا کپی کنین یا انتقال بدین به مموری یا....

علی س در تاریخ : 1394/7/23

ما که همچین چیزی نشنیدیم اما اگر هم بر فرض اینطور باشه فقط درمورد برنامه ها صدق میکنه در حقیقت سونی 200 گیگا بایت ساپورت اس دی میکنه تا هیچ مشکلی برای ضبط تصاویر 4k نداشته باشیم در کل خبر حقیقت نداره

apadana m در تاریخ : 1394/7/23

سلام.
انتقال برنامه و اطلاعات به کارت اس دی در اندروید 5 به گوشیهای سونی اضافه شد دوست عزیز.

مقداد م در تاریخ : 1394/7/23

برادر ما داريم ميگيم پرميوم زيباتره تا نوت٥ و قبول كرديم در عكس برداري به سطح اس٦ رسيده و لرزشگيرش هم كه قبول كرديم بهترينه و فعلا اعتقاد داريم تلاشهاي سوني در حهت مهار گرماي اسنپ نتيجه داده همينطور اشاره كردم عمر باتري پرميوم در سطح عاليي هست حالا شما بگو كجاي اين نظرات ، بوي دفاع از سامسونگ رو ميده ؟؟!! عجيبه والا وقتي از خوبي هاي پرميوم هم ميگيم ، شما اعتقاد داري ما از سامسونگ دفاع ميكنيم . يكم بيشتر روي نظرات دقت ميكردي اين برداشت رو نميكردي .

مقداد م در تاریخ : 1394/7/23

خب اين يني در ٩٥ درصد همون ١٠٨٠ گوشي فعليتون هست و در گالري هم فرقي با ٢كي نداره چون واسه چشم قابل تشخيص نيس و در اونجا هم به خاطر دو برابري نسبت به ٢كي ، فشار به باتري مياد فك كن شما بخاي نيم ساعت فيلم روي صفحه ٤كي ببيني اونوقت باتري چقد بهش فشار مياد(طبعا چون در گالري ٤كي ميشه همه دوس دارن اوقات زيادي رو در گالري صرف كنن نه در منو و اين يني فشار زياد به باتري البته شما احتمالا ميگي من اهل فيلم ديدن نيستم) . در واقع سوني ميتونست ٢كي بزنه اونم هميشه مث بقيه - چنانچه ميبيني بقيه در منو اچ دي نيستن و فقط در گالري ٢كي - ولي خب همونطور گفتم بضي اقدامهاي سوني مخصوص خود اين كمپانيه و راههايي انتخاب ميكنه كه بقيه نميرن . در مورد سوال آخرتون بهترين راه اينه هميشه ٤كي باشه (يا حداقل در منو ٢كي باشه و در گالري ٤كي)چه در گالري چه هنگام اس دادن چراكه اينطور هميشه صفحه جذاب تره و مث ١٠٨٠ تقريبا بي روح نيس و هم اينكه وقتي سخت افزار بهينه باشه ، چه ايرادي داره ٤كي هميشگي باشه ؟ در مورد قيمت هم بايد بگم فروشندگان ما خيلي حواسشون جمع هست و ميدونن همه طرفداران سوني واسه خريد پرميوم برنامه دارن پس قيمتش رو بالا ميبرن يني وقتي زد٥ رو ٢.٢٠٠ قيمت بزارن طبعا پرميوم حداقل ٢.٦٠٠ في ميخوره كه تا قيمتش به ٢ برسه حدود سه ماهي طول ميكشه كه تقريبا ميرسه به زمان معرفي نسل بعدي و بعيده كسي اسنپ٨٢٠ و رم٤ و آدرنو٥٣٠ رو رها كنه و به اين مشخصات پرميوم راضي بشه . البته شما اينجا ميگي اگه اينطور باشه زد٦ هم نميشه خريد ولي خب واقعيت اينه سيكس شش ماهه اين بدي رو داره همونطور كه شما ديدي تا زد٤ معرفي شد و اومد ايران ، چند وقت بعدش پرميوم معرفي شد و الان ديگه كسي خواهون زد٤ نيس و همه فراموشش كردن و اين اتفاق احتمال زياد واسه پرميوم هم رخ ميده ؛ الان دوستمون مجيد ، فرموده نسل بعدي شهريور معرفي ميشه (يني ١١ ماه ديگه!) در حاليكه نهايتا در mwc بارسلون طبق سيكل سوني ، بايد منتظر نسل بعدي باشيم

vahid k در تاریخ : 1394/7/23


محمد آقا ممکنه مبنای ۲.۲۵ برابری ۴ک نسبت به ۲ک رو بفرمایید؟
رزولیشن ۴ک ۲۱۶۰ هست در مقابل ۱۴۴۰ ۲ک
صفحه نمایش ۴ک پریمیوم ۸۰۶ پیکسله در مقابل ۵۷۷ پیکسل ۲ک اس۶

شما چطور به ۲.۲۵ برابر رسیدی؟

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/23

مگه ميشه كارايي نداشته باشه ؟؟
اتفاقا تو اندرويد 5 سوني انتقال اطلاعات به كارت اس دي رو ممكن كرد كه يه قابليت بزرگه . درضمن يه برنامه برا خود گوشي هست كه ميشه اطلاعات رو انتقال بدي اين كه كاري نداره .
حرف اشتباهي بهتون گفتن و فقط ميخواستن گيجتون كنن و از خريد اين گوشي منصرف بشين .
اين گوشي واقعا فوق العادست . چه در دوربين ، صفحه نمايش ، پردازنده ، سرعت و ...
در خريدش شك نكنيد .

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/7/23

هنوز دست کسی نیومده که بخواد چیزی بدونه!!!ازکسی که زد4 داره سوال کن شاید بدونه ولی من تاحالا همچین چیزی نشنیدم.

MOH R در تاریخ : 1394/7/22

دوست عزیز
شما اصلا نظر قبلی منو خوندی؟
من هنوز سر همون حرفم هستم.اما انگار شما فراموش کردی که Z5 Permuiem فقط موقع دیدن عکس و فیلم تغیر رزولوشن میده و به حالت 4K در میاد.پس یعنی فشاری به پردازنده و باطری نمیاد.
اگر رزولوشن ثابت بود قطع به یقین من نظرات قبلی ام رو تکرار میکردم و به رزولوشن 4K در Z5 Permuiem انتقاد میکردم.اما راه کار سونی راه انتقاد رو بسته،یعنی شما نمیتونی کسی رو پیدا کنی که عمر باطری رو فدای رزولوشن ای کنه که چشم انسان در حالت عادی از تشخیص اون عاجزه.یعنی نمیشه به هیچ روشی ثابت کرد کار سونی اشتباه بوده.
بنده طرفدار سونی هستم چون نیاز های منو خیلی بهتر از بقیه شرکت ها برطرف میکنه.همون طور که شما طرفدار سامسونگ هستی.طرفدار بودن که دیگه عیب نیست،هست؟
کار سونی رو تحسین میکنم چون هم از 4K بودن لذت میبرم و هم از عمر باطری دو روزه.چون تجربه شیرین 4K بودن با باطری ضعیف و ضعف در پردازش ها تلخ نمیشه.

حالا یه سوال؟
واقعا رزولوشن 4K به جز دیدن عکس و فیلم جای دیگه ای به کار میاد؟

ashkan a در تاریخ : 1394/7/22

سلام داش.بله حق با شماست می بینیم.کی وارد بازار میشه.بعید میدونم قبل آذر وارد بشه.خواهیم دید.

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/22

بله ولي فك ميكنم چابهار ارزون تره نسبت به بازار كشور .
چون نزديك مرزه و كمتر دست به دست ميشه و ارزون تره .
اما تو تهران بياد قيمتش 3100 هست . چون دلالا ميكشن روش . زياد هم حمل بار شده و ازين حرفا 3100 ميدن .

مقداد م در تاریخ : 1394/7/22

بحث سوني با اپل فرق ميكنه برادر كلا يه كمپاني اندروويدي نميتونه مث اپل بياد دو هسته اي بزنه و چهار سال روي يه رزولوشن دوربين و صفحه استپ كنه پس كارهاي سوني و اندرويديها با اپل نبايد مقايسه شه اون دنياي خودشو داره ولي كلا اين اقدامهاي سوني مزايا و معايب خودشو داره دقيقا مث دادن دو پرچمدار در سال كه سوني عقيده داره آخرين پيشرفتها رو تحويل مشتري ميده ولي بديش اينه تا گوشي قبليه بخاد ارزون بشه ، گوشي جديد از راه ميرسه مثلا همين پرميوم تا بره قيمتش منطقي بشه ، زد٦ مياد با اسنپ٨٢٠ و آدرنو٥٣٠ و رم٤ كه اون موقع خريد پرميوم چندان منطقي نيس . در مورد دوربين بله باهاتون موافقم برا اكثر كاربرا منجمله خودم تفاوتي نيس بين دوربين اس٦ و پرميوم و جي٤ و سيكس اس يني خيلي از ماها تفاوتي حس نميكنيم و وقتي قراره كارشناسي بررسي بشه مثلا يكي از ديگري ٥درصد بهتره كه رقم ناچيزيه و الانم تنها دوربيني كه تونست به كيفيت اس٦ برسه همين خانواده زد٥ هست و ازين بابت واقعا جاي تحسين داره تلاش سوني .
در مورد باتري ، احتمال خيلي زياد عمر باتري پرميوم عاليه البته من نظر اون دوستمونو نديدم ولي كلا گفتم فبلت با فبلت بايد مقايسه شه.
بله بهتر بود برآمده نباشه ولي شما هم قبول كنين گاهي اين موارد به خاطر فروش لوازم حانبي هست كه با اون شركت قراردادي داره وگرنه جا دادن لنز هشت يا شونزده بدون برآمدگي هم براي كمپاني هاي بزرگ ، كار سختي نبايد باشه.
در مورد لرزشگير ، واقعيت داره قدرتش و وقتي واقعيت داره چرا نپذيرم ؟
در مورد اسپيكر هم نظر قبليمو تكرار ميكنم و فك ميكنم اونچنان فاكتور مهم و تعيين كننده اي نيس حالا هر شركتي باشه
در مورد كلاس ظاهري ، هم نام برند مهمه هم تك بودن و واسه همين نظراتمون فرق ميكنه البته من زيبايي خانواده زد رو دوس دارم با اينكه طرحها تكراريه ولي من بدم نمياد
كلا فيلم برداريه ٤كي ضروري نيس و الكي هم فشار به سخت افزار مياره هم جاي زيادي اشغال ميكنه و زمان قبل هم بحثي سر ٤كي نبود البته مشكلش رو شما ميدوني ولي كلا عرض كردم.
مجيد جان كسي كه بخاد برج ١١ مبلغ ٢.٢ هزينه كنه ، خب يكم صبر ميكنه نسل بعديو ميخره كه مشخصاتش خيلي بهتره و بالا اشاره كردم و فك ميكنم خودتم اينو ميپذيري كه بهتره دو ماه صبر كنن و حرف شما وقتي درست بود كه سوني ، هر شش ماه پرچمدار توليد نميكرد و صبر هفت هشت ماهه زياد بود
در مورد رووني ، خب محيط سوني تقريبا مث اندروويد خام هست و روونه ولي خب تاچ ويز هم در مقابل اون ، ببين سريعه و دوستام كه چندين گوشي اونو دارن هيچكدوم شاكي نيستن و فروش بالا هم نشون ميده مردم جهان راضي ان البته بازم ميگم واسه سوني هم بي مشكله .
در مورد مولي تسك ، با آپديت هاي اخير پايداري خيلي خوب شده و ايشالا با مارشمالو كلا رفع ميشه البته قبول دارم از اول نبايد اين مشكل بود بالاخره واقعيت رو بايد پذيرفت حتي به ضرر خودمون باشه.
در مورد ديسپلي ميت ، بايد بگم گوشيهاي ديگه هم بررسي كردن و اونا تعهدي ندارن هر پرچمداريو تست كنن بلمكه صفحاتي كه ارزش وقت گذاشتن رو داشته باشن معمولا تست ميشن اگه اينطور نبود دويست تا صفحه ١٠٨٠ بايد تست بشن ولي شما منصف باشي ميبيني از لحاظ مصرف انرژي صفحه و دقت رنگ و كنتراست و شفافيت ، صفحات ips در سطح آمولد ها نيستن پس طبيعيه نظر اون سايت صحيح باشه .
نگفتم داغ منظورم اين بود تلاشهاي سوني جواب بده و بعد پرچمداراي قبلي كه اين مشكلو داشتن ، اين اينطور نشه

l3in 7 در تاریخ : 1394/7/22

با سلام
تروخدا انقدر توی پیج سونی به صورت افراط گرایانه از برند سامسونگ تعریف و تمجید نکنید، بخدا اگه کسی بخواد بره طرف اون شرکت میره تو پیج خودش و تحقیق میکنه نه توی پیج سونی ....

مرسده م در تاریخ : 1394/7/22

با سلام
من قصد خرید این گوشی رو دارم ولی شنیدم تمام اطلاعات رو حافظه داخلی گوشی سونی ثبت می شه و عملاً کارت SD کارایی نداره و اصلاً آیتمی تحت عنوان انتقال اطلاعات از حافظه گوشی به کارت SD وجود نداره و کاربر مجبوره در مدت زمان کوتاه اطلاعات حافظه گوشی رو پاک کنه و این قضیه من رو کاملاً دچار تردید کرده.
من خواهش می کنم هر کسی می تونه من رو در این مورد راهنمایی کنه

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/7/22

گرما که خدارو شکر هر بلایی سر سری Z5 آوردن گرم نشد و حتی با تست فون آرنا تونست بدون گرما و بدون قطعی ویدئو 40 دقیقه فیلم 4k خیلی سنگین بگیره که هیچ گوشیی نمیتونه چنین کار سنگینی رو تحمل کنه و بجز سونی هیچ گوشیی نداریم که بیش از 5 دقیقه بتونه ویدئو بگیره چراکه بخاطر گرمای بیش از حد پردازنده برای نسوختن CPU گوشی مجبور به قطع ویدیو میشه ...

دوربین این گوشی بازهم بهترین شد و فعلا لغب برترین دوربین گوشی موبایل رو به دوش میکشه، هیچ گونه ایرادی به این گوشی وارد نیست نه در باطری، نه پردازش نه دوربین و... طبق تست تمای سایتهای جهانی که پیشتر کلی لینک گذاشتم

توجه کنید نظری که میدن از خودم حرف نمیزنم بلکه با استناد به برترین تستینگهای جهانی هست.

نمیدونم مخالفان بدنبال چی میگردن
و کسانی که دو دلن در خرید سری Z5 شک نکنن

hossein h در تاریخ : 1394/7/22

سلام باید بگم شما اشتباه مکنی زد 5 پریمیوم الان تو چابهار هس قیمتش
2900000
سونی با فناوری خنک کننده باتری هم مصرفشو کاهش داده هم باعث شده باتری داغ نکنه اگه پول داشتم میگرفتم از لحاظ سخت افزاری هم میبنید که عالیه
زد ابیشم که خودم زد2 داشتم فوق العادست سونی زنده باد

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/21

2 ماه ديگه ؟
زد 5 و زد 5 كامپكت تا 3 روز ديگه يا نهايتا 4-5 روز ديگه موجود ميشه تو كل بازار كشور .
زد 5 پريميوم هم حدودا 1 ماه ديگه . اين ديگه بحث نداره . درضمن صبر ميكنه ايشون .
موفق باشيد

far z در تاریخ : 1394/7/21

دوست عزیز

کاهش قیمت در مورد همه گوشی ها هست. من قصدم فقط در مورد سونی نبود

طبق سیاست هر شرکت قیمت اولیه بیشترین قیمت رو داره. برا منطقه خاورمیانه گوشی های پرچمدار زیر 650 دلار قیمت اولیه دارن. برا اروپا به جهت داشتن مالیات سنگینتر به 800 دلار به بالا میرسه.

اما تو ارائه اولیه یه حباب قیمتی چند صد هزار تومانی تو مورد این گوشی ها تا چند میلیون تومانی در مورد اپل داره که باید اجازه داد تا چند هفته بگذره تا این حباب از بین بره.
یعنی میشه گفت قیمت حدود 2 تومن قیمت اولیه واقعی برای این گوشی هاست.

یا گذشت زمان شرکت سازنده قیمتها رو کاهش میده. اما نه با شیب تند. تا معمولا تا یک سال قیمت به حدود 500 دلار میاد پایین.
البته میزان فروش تعیین میکنه که شرکت قیمتشو چقدر بیاره پایین.

حباب اولیه هم بسته به درجه محبوبیت گوشی دیگه دست وارد کنندگان و فروشندگان هست. که معمولا تو مورد اپل شاهد بیشترین حباب قیمتی هستیم. به خصوص وقتی که گوشی به صورت موردی وارد میشه شاهد قیمت های عجیبتر مثل همین 3.5 میلیون اس6 یا 8 میلیون ایفون6 اس هستیم.

مقداد م در تاریخ : 1394/7/21

برادر شما ابتدا نظر مثبتي رو ٤كي نداشتين ولي با ديدن زد٥پرميوم نظرتونو تغيير دادي همينطور مگه من گفتم استفاده نميكنه تا ده سال ديگه ؟ معلومه سال بعدي ٤كي هست ولي سخت افزار و ابعاد صفحه متناسب ميشه با اون رزولوشن . در مورد تغيير رزولوشن ، خب شما كه دوستدار سوني هستي طبيعيه هر اقدام سوني رو تحسين ميكنين در مورد موارد ديگه هم قبلا بحث شده و بهتره مسايل تكراري دوباره باز نشه ؛ همچنين شما خودت ميدوني سوييچ از ١٠٨٠ به ٢كي اقدامي معقول بود بنا به دلايلي كه بارها گفته شده ولي اينكه شما كه ٢كي رو جالب نميدونستي كه به خاطر عدم استفاده سوني از اين رزولوشن بود ، و بعدا ٤كي رو بينظير بدوني جاي تعجب داره و نقض كردين مطالب گذشته تونو . دوست گرامي قبلا يه بار سر اين ٢كي بحث كردم با شما يادتون كه هست ؛ بنده دنبال ايراد بني اسرائيلي نيستم چنانچه ديدي وقتي dxo نظرشو اعلام كرد ، جايي نگفتم قبول ندارم بلكه تحسين كردم اقدام سوني رو مخصوصا بحث لرزشگيرشو و وقتي زد٤ورايزون كه ٢كي بود انتقادي نداشتم كه قديميه اين رزولوشن و شما نبايد قبل اظهار نظر ، حكم رو صادر كني بذار من بگم قديميه بعدش بگو . در مورد حرف آخرتون بايد بگم ، بحث سر ناتواني نيس حرف اصلي اينه سوني ميخاست نهايت تلاششو كنه تا بتونه وضع خودشو بهبود بده و واسه همين به ٤كي نياز داشت

vahid k در تاریخ : 1394/7/21

درود دوستان
۴ک یک و نیم برابر ۲ک هستش نه ۲ برابر.. یعنی ۵۰درصد ارتقا نه ۱۰۰ در صد..

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/7/20

دوستان با دلار یا یورو یا پوند بازار آزاد گوشی وارد نمیکنند.دلار بانکی میگیرند یعنی دلار حدود 2900 تا3000 تومان یورو حدود 4000 تومان و پوند حدود 4600 تا 4700.
بعدم قیمت پیش سفارش گرونتره و اینکه قیمت تو اروپا با آسیا متفاوته.

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/20

خب بله دلرحمه و احترام به مشتري رو خوب درك ميكنه !
اگه اينطوره بايد بگيم اپل هم كه فروش عالي اي داره آپديت دادنش به گوشي 2012 باعث فروش كمترش نسبت به الان ميشه !
اين اشتباهه . در اينصورت مشتري از آپديتگيري گوشيش راضي بوده و دفه ي بعد هم ازهمون برند گوشي تهيه ميكنه .
اين از اين .
من dxo رو قبول داشتم از قبل . هيچ وقت نگفتم نامعتبره .
در ضمن گلكسي 6 هم بهترينه تو دوربين ( البته جزو بهترينا ) چون يكم امتياز كمتر و بيشتر به دليل بي كيفيتي دوربين اون گوشي نيست بخاطر همين هم وقتي شما تست هاي سايت dxo رو ميذاشتيد ، من به عقيده خودم پايدار بودم كه 4-5 امتياز بالا پايين فرق زيادي برا مشتري نداره . همه دوبيناي گوشياي الان ماشالا عالي . چون مشتري ك هي نمياد با گوشي ديگه دوربين گوشيشو مقايسه كنه ، پس براش رضايت بخشه .
خب اينم در نظر بگير در مواقع لازم 4k هست !
من منكر مشكي عميق صفحات سوپر آمولد سامسونگ نميشم . بله در رنگ مشكي عالي عمل ميكنه . ولي در اين سري هم طبق بررسي سايتا و از عكساي تبليغاتي مشكي سري زد 5 خيلي عميق شده .
انشاالله نتايج باتري پريميوم رو مي بينيم . شايدم نوت 5 بهتر باشه . در ضمن دوستمون گفتن بين اس 6 و زد 5 پريميوم موندم كه من راهنماييشون كردم كه در اينجا حرف شما صحيحه و بايد با نوت مقايسه شه .ولي دوستمون اينو از من خواستن . لطفا دقت كنيد به كامنت ها بعد نظر بديد .مرسي
خب پس خودتونم قبول داريد كه برآمده باشه زشته . منم نگفتم بي كيفيته . ولي خب نبايد برآمده مي بود تا گوشي شيك تر ميشد .
خب لرزشگيرم كه قبول داريد . جاي بحثي نيست .
درسته ملاك مشتري نيست ولي خب اسپيكر بهتر يه برگ برنده تو ميدان مقايسس . در بررسي سريع زوميت از زد 5 كامپكت ذكر شده بسيار بسيار اسپيكر ها با كيفيتن و عمق و شفافي بسيار خوبي دارن و گفته كه از نوت 5 بهتره اسپيكرش . ولي بلندي صداهم ذكر كرده به نكسوس 6 يا ( زد 3 ) نميرسه ولي كلا اسپيكرهاي بسيار باكيفيتي داره .
شايد گوشياي قبلي سوني از نظر شما بي كلاس بودن ( كه از زد به بعد كلاسشون در حد لاليگا بوده خدايي ) ولي سري زد 5 مخصوصا پريميوم و رنگ كرومي و طلاييش خيلي خاصه عزيز .
44 دقيقه فيلمبرداري 4k زد 5 كامپكت 16 گيگ حجم گرفته بود . هارد 3 ترا نميخواد ! بعدشم تا قبلش كه زد 3 پلاس داغ ميكرد ميگفتين 4k نميگيره ! الانم كه ميگيره و اونم زياد يه بدي حسابش ميكنيد ! عجيبه والا .
خب قيمتش تا فوقش بهمن ميشه 2200 . كه قابل هضمه !
همين الانم ميگم سوني گوشياي پرچمدارش نه لگ دارن و نه هنگ واينم هنوز ميگم كه سامسونگ بعد يه مدت لگ ميزنه ( واقعيته ) ولي خب در باز كردن برنامه ها سريع تره كه منكر اين نميشم . البته اس 6 به بعد سرعت گوشياي سامسونگ بالا رفته . الانم فقط در اجراي سريع برنامه ها اس 6 سرعتش بيشتره ( كه اونم خيلي كم ) و در مالتي تسك و لگ نزدن و هنگ بعد مدتي سوني با دوتا برگ برنده پيروزه .
سايت ديسپلي فقط گوشياي سامسونگ رو بررسي ميكنه . كه حقم داره هر نسل بگه بهترينه. چون ديگه گوشي ديگه اي دستش نميدن . زد 1 به بعد تو ليست سايت ديسپلي ميت نيست اونوقت شما بهش ميگيد معتبر ؟ ياگوشي هاي اچ تي سي و كمپانياي ديگه انگشت شمار داخلش هستن .
داغ ؟ عجيبه . اين همه خبر از خنك بودن اين سري زد ميگن ( حتي بهتر از نسل هاي قبل مثه زد 3 و 2 و 1 ) اونوقت شما ميگين داغ باز ؟
يكم بيشتر واقع بين باشين مرسي
موفق باشيد .

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/20

زد 5 پريميوم برا توليد صفحه نمايش خاص دير عرضه ميشه دوست عزيز .
بعدشم سوني ديگه اون گوشي اي كه شما ميگي معرفي نميكنه اگه هم كنه تو اين يك سال ميان رده يا پايين ردست .
اون خبر زد 5 اولترا شايعه بود دوست من .
سوني شهريور سال ديگه سري زد 6 رو معرفي ميكنه .
پس الكي جوسازي نكنين .
درضمن زد 5 و كامپكت تا 2 روز ديگه تو بازار كشور موجوده .
فقط پريميوم ديرتر عرضه ميشه .
مرسي

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/20

باتري بزرگ تر ، صفحه نمايش بزرگ تر ، 4k بودن صفحه در مواقع لازم و خب زد 5 پريميوم يه برتري ديگه هم ك شايد بشه بهش گفت برتري كه داره اينه كه پشتش خيلي شبيه آينست . و شيشه براقه . اما زد 5 و كامپكت پشتشون از شيشه ي ماته كه البته به نظر و سليقه افراد برميگرده كه كدوم خوشگل تره .
براي جذب اثر انگشت زد 5 پريميوم هم نميخواد نگران بود چونكه يه برچسب ضد خش مات بندازيد رو گوشي اثر انگشت جذب نميشه .
البته قيمت زد 5 پريميوم اولاش گرونه . حدود 3 تا 3200 هست . كه خيلي گرونه . بايد صبر كرد .
عكسهايي از زد 5 پريميوم :
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/xperia-z5-premium-ss-gallery-02-desktop-ac9acf3414cb1f98764dd9dc9b7c0548.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/xperia-z5-premium-ss-gallery-02-desktop-ac9acf3414cb1f98764dd9dc9b7c0548.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/Z5_Premium_Headphones_White.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/Z5_Premium_Lifestyle_CHROME_DESIGN.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/xperia-z5-premium-design-1-beauty-desktop-51aaf748884b8dd2f108e927b1548c901.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/8.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-20.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/hands-on-z5-premium-37-640x356.jpg

رنگ بندي هاي زد 5 پريميوم شيك تره . رنگ كروم يا همون خاكستري شيشه اي ، طلايي و مشكي .
رنگ بندي هاي زد 5 ازين قراره : سفيد ، مشكي ، طلايي ، سبز

عكس هايي زد 5 :
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/trentay_z5_19.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/trentay_z5_18.jpg

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/09/trentay_z5_51.jpg

http://bestnik.ir/sites/default/files/sony-xperia-z5.jpg

http://bestnik.ir/sites/default/files/sony-xperia-z5_1.jpg

البته رنگ بندياش خوشگله در واقعيت . اينا تصاوير رسميه و رنگا خيلي بي روح و ماته . اگه توجه بكنيد ميبينيد كه زد 5 پريميوم چون عكساي رسميش نبود خوشگل تر بود .

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/7/20

بله عزیزم
من خوب دقت نکردم که $ (دلار) نزده بود و £ (پوند) هست که بعد از ارسال متوجه شدم و با هزار تأسف باید گفت که در این سایت امکان ویرایش وجود نداره دیگه امید بود خود دوستان متوجه بشن که الحمدالله متوجه شدن.

_________________________________________________

در مورد قیمت همونطور که شما هم شاهد هستید در مورد همه ی برندها صدق میکنه مثلا من یادمه سامسونگ S6 32G با قیمت 3.300 بود اما الان نسخه 64G بدون گرانتی 1.800 هست (قیمت رو ۵ شنبه گذشته دارم)، همینطور LG و IPhone و... همه و همه کاهش دارن پس از مدتی و این اصلا عجیب نیست اما این کاهش ها تا جایی پیش میره و متوقف میشه. مثل قیمت ثابتی که Z2 و Z3 و G3 و... دارند که از اسفندماه تا الان بین ۲۰ تومن بالا و پایین شدن. پس از این جهت با شما موافق نیستم که بگید همونطور ادامه پیدا میکنه کاهش قیمت سونی ها و...

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/20

حتما منظورتون جذب اثر انگشت روي بدنست ؟
اگه آره كه بله قابل حله . كافيه يه برچسب ضد خش مات روي گوشي بندازيد . همچنان آينه هست پشتش ولي اثر انگشت نميمونه .
رنگ طلايي هم كلا كمتر اثر انگشت جذب ميكنه ./

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/7/20

دوستان عزیز میشه آدرس دقیق این قیمت هایی که میگید بذارید نه یه عکس الکی که تو هر سایتی گذاشته و همه هم باور کردن.!!!
این عکس الکیه من آدرس براتون میذارم نگاه کنید.
http://eshop.sonymobile.com/gb/campaign/ifapreorder

فکر نمیکنم دیگه حرفی بمونه.

ashkan a در تاریخ : 1394/7/20

سلام اگه وضع مالیت خوبه پریمیوم بخر.اگه خوب نیست نیست زد ۵ معمولی بگیر.فور کی زیاد مهم نیست.در ضمن تا دو ماه دیگه پریمیوم نمیاد شما جوری گفتی بین خرید دوتا گوشی گیرر کردم من فکر کردم امده بازار پریمیوم

MOH R در تاریخ : 1394/7/20

امیدوارم اگه روزی سامسونگ همچین رزولوشنی رو توی صفحه نمایش هاش استفاده کرد،شاهد این نباشیم که شما این نظرتون رو با دفاع از رزولوشن فور کی نقض کنید.

ببین دوست عزیز،همین تغییر رزولوشن صفحه نمایش زد ۵ پرمیوم خودش داره داد میزنه که ای مردم سونی دنبال بازی با اعداد نیست.همین که شما دوستان سامسونگی با نظراتتون نشون دادید این رزولوشن و تغییر رزولوشن به مذاق تون خوش نیومده،واسه ما جای خوشحالی داره.در ضمن چیزی که شرطه نظر عمومی مردم هستش که اگه از هرکس بپرسی قطعاً این کار رو یک عمل هوشمندانه میبینه تا این که مطابق نظر شما یک سیاست تبلیغاتی.

در ضمن بحث انتقاد باشه شما نباید یکطرفه نظر بدی و کار سونی رو بازی با اعداد و کار سامسونگ رو بهترین تصمیم بدونی همونطور که شما رزولوشن فور کی رو نسبت به ۲کی بازی با اعداد میدونی،ماهم رزولوشن ۲ کی رو نسبت به FHD بازی با اعداد میدونیم.قبلا هم گفتم،
شما رزولوشن Fhdرو قدیمی و ناکافی میدونی، همونطور که تو نظرات قبلی شما شاهد هستیم.
از این طرف رزولوشن فور کی رو بازی با اعداد میدونی
پس چه اطمینانی هست که اگه این رزولوشن به جای فور کی،۲کی بود شما نمیگفتی:رزولوشن ۲کی که چیز چندان جدیدی نیست.

به عنوان حرف آخر خدمتت عرض کنم که استفاده سونی از رزولوشن فور کی اونهم در این برهه زمانی که حتی رزولوشن ۲کی به خوبی جا نیوفتاده،[جوابی] به تمام شرکت ها و کسانی بود که فکر می کردند سونی از استفاده کردن از رزولوشن های بالا نا توان هست.

Saman H در تاریخ : 1394/7/20

بين z5 و z5 p موندم😭😭😭😭😭
تنها فرقشون همون صفحه ي 4k كه ميگن با چشم قابل تشخيص نيست

نميدونم بايد كدومو بخرم يكي راهنمايي كنه😭😭

احسان و در تاریخ : 1394/7/18

قیمت های داخل عکس به پوند هستند نه دلار.
هر پوند حدوداً 1.5 دلار هست پس قیمت نهایی 1/5 برابر این مقداری میشه که شما گفتید.

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/7/17

دوستان یه ویدیو سایت digiato.com 'گذاشته حتما اونو ببینید.کافیه اسم این گوشی رو داخل سایت سرچ کنید.
اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به تلفن هوشمند سونی Xperia Z5 Premium [تماشا کنید]

حتما نگاه کنید.البته این مشکل بی راه حل نیست.

far z در تاریخ : 1394/7/17

دوست عزیز

این قیمتها به پوند انگلستان هست. هر پوند هم بالای 5300 تومنه.

اما قیمت فروش گوشی تو کسورهای مختلف فرق داره. شما تو ایران با قیمت انگلیس گوشی نمیخری.

قیمت گوشی های سونی تو ایران مثل قبله. یعنی زد5 با همون قیمت سری های قبلی سونی وارد خواهد شد. به احتمال زیاد با قیمت 2500 شروع بشه و بعد از 2 3 ماه به 1700 برسه. و همینطور بره پایین.

زد5پریمیوم هم با توجه به قیمت گذاری سونی 100 دلار گرونتر خواهد بود. یعنی تو ایران بین 300 تا 500 تومن این گوشی همیشه گرونتر از زد5 اصلی خواهد بود.
-----------------
یکی از مشکلات اساسی سونی عدم توانایی در عرضه به موقع محصولاتش هست. الان این گوشی بیش از 1 ماهه معرفی شده و تازه وارد اروپا شده.
تازه زذ5 پریمیوم تو اروپا هم هنوز عرضه نشده و قراره از ماه آینده میلادی بیاد.
تا وارد ایران بشه باز چند هفته طول میکشه. تا حباب قیمتش بخوابه مشتری باید منتظر باشه.
یعنی شما بخوای مثلا زد5 پریمیوم رو با قیمت 2200 بگیری میشه بهمن ماه. اون موقع هم سونی گوشی بعدیش رو معرفی میکنه که احتمالا با اسنپ 820 خواهد بود و خیلیا رو از خرید این گوشی منصرف میکنه.
---------------
شرکتی که توانایی عرضه محصولاتش رو در زمان سریع و تو بازارهای زیادی نداشته باشه هر چقدر هم محصولات خوبی داشته باشه بازم نمیتونه به موفقیت فروش دست پیدا کنه.
یادمون نرفته زد2 بیش از 2 ماه طول کشید وارد ایران بشه. این اولین بار سونی نیست که چنین تاخیری میکنه.
امیدوارم هرچه زوتر این گوشی وارد ایران بشه تا خریدارانش بتونن با قیمت متعادلتر اونو تهیه کنن.

مقداد م در تاریخ : 1394/7/17

لازم ديدم يه نكاتي رو يادآور بشم شايد شما توجهي كني :
سوني در آپديت دادن خيلي دلرحم هست يني واسه گوشيهاي ٢٠١٢ هم لالي پاپ داده كه اين يه جور هم احترام به مشتريهاي قديميه هم يه نوع سياست اشتباهه در حاليكه سامسونگ و ساير كمپانيها اينقد لازم نميبينن به گوشيهاي چند سال قبل كه به تاريخ پيوستن ، آخرين آپديتو بدن
-در مورد دوربين ، خوشحالم كه اولين بار شما از واژه ي 'آزمايشگاه معتبر جهاني dxomark' استفاده كردي در حاليكه قبلا نتايج زياد مورد دوستان اطمينان نبود و دوستاني كه قبلا به خاطر نمرات بالاي dxo به غير سوني ، اين سايتو قبول نداشتن ، بعد ديدن رتبه زد٥ ها ، به dxo ايمان پيدا كردن البته هنوز نتايج سايت بررسيهاي صفحات نمايشو قبول ندارن چون فعلا نتايج دلخواه اونا نيس ولي با اينهمه در عكسبرداري كيفيت هر دو يكسان يني نمره ٨٨ و در فيلم برداري به خاطر لرزشگير بهتر ، سوني تونسته با دو امتياز بالاتر واسته كه البته قابل تحسينه
- بله ٤كي دو برابر ٢كي هست ولي ٥.٥ اينچ بيشتر از ٢كي نميخاست پس ٤كي باشه يا ٨كي فرقي نداره چه سامسونگ باشه چه سوني ؛ ضمن اينكه اون مشكي خيلي خيلي عميق كه گفتي واسه صفحات آمولد هست برادر البته چون سوني اقدام به ٤كي كرده ، شما اعتقاد داري چشم اينو تشخيص ميده و اگه سامسونگ ميكرد ، غير قابل تشخيص بود درسته؟
- چون طبق نظر سوني ، پرميوم در دسته فبلتها جا گرفته (البته بدون قلم و فقط صفحه اي بزرگ) ، طبيعيه باتري خيلي خوبي داشته باشه و طبعا بايد باتريش با نوت٥ يا اس٦اج پلاس مقايسه بشه نه با يه گوشي مث اس٦ و اين در حاليه كه پرميوم با ٥.٥ اينچ ١٠٨٠ و ٣٤٠٠ و چيپ ضعيفتر در مقابل ٥.٧ با ٢كي و ٣٠٠٠ و چيپ قوي اكسينوس قرار ميگيره كه طبعا كار پرميوم خيلي راحتتره و حتما در سطح نوت٥ قرار ميگيره با اينكه اگه نوت٥ از صفحه ١٠٨٠ با ابعاد ٥.٥ و حجم باتري ٣٤٠٠ برخوردار بود ، نتايجش خيلي بهتر از همين الان هم ميشد و اين هنر رو ميرسونه كه شما با باتري ٣٠٠٠ و صفحه ٥.٧ ٢كي عمر باتري عاليي داشته باشي نسبت به باتري بزرگتر و صفحه ١٠٨٠
- بله بهتر بود دوربين برآمده نباشه ولي چون كيفيت كلي دوربين در سطح عاليه ، ميشه اين عيبو حساب نكرد
- بله لرزشگير زد٥ پرميوم بهتره واقعيتيه
- اسپيكر هيچوفت جزو گزينه هاي اصلي انتخاب نبوده و اسپيكرهايي در سطح خوب ، كافي هستن و بيشتر ازون نياز نيس
- ببخشين چطور ميشه اين گوشي كلاس خاص و بالايي داشته باشه ؟ اگه شما گوشيتونو بر مبناي كلاس بالا تهيه ميكني بهتره پولاتو جمع كني ورتو بخري و فك نميكنم كسي پيدا بشه بگه خريد از سوني باعث شده كلاسش بالاتره بره
- شما چقد علاقه به فيلم برداري ٤كي با زمان نا محدود داري برادر ! يه ساعت فيلم برداري ٤كي خيلي جالبه واستون ؟ بعدش بهتره فكر خريد يه هارد سه ترا هم باشي تا خاطراتتونو بتوني ذخيره كني
-قيمت سه ميليوني هم (به قول خودت) يه مشكل كوچولويه كه اونم قابل هضم هست چراكه خيلي از دوستان حاضرن سه ميليون هزينه كن
- قبلا شما ميگفتين محيط سوني سريعتره و مث سامسونگ لگ نداره ولي الان داري ميگين سرعت اس٦ بيشتره البته جاي تقديره واقعيت رو گفتي
به قدرت اكسينوس مقابل اسنپ٨١٠ هم كه اشاره اي نكردين
كم مصرف بودن اكسينوس نسبت به ٨١٠ هم نگفتين
كم مصرفي صفحه نمايش و تاييد سايت معتبر ديسپلي ميت هم نگفتي .
به نظر من پرميوم گوشي خيلي خوبيه منتها اگه داغ نكنه و اميدوارم شركتهاي خوبي مث سوني و اچ تيسي بتونن به سود دهي برسن

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/16

دوست عزيز سوني قيمت سه گوشي سري زد 5 رو كاهش داد و قيمت پريميوم 938 دلار شد .
بله ارزششو داره .
بعدشم اگه اخبار رو دنبال ميكرديد اين گوشي در مواقع لازم 4k ميشه صفهش بخاطر مصرف كمتر باتري و قابل تشخيص نبودن چشم و فشار نيومدن به پردازنده .
در ضمن گوشي اي كه فيلم 4k بگيره و صفحش نتونه با تمام رزولوشن اجراش كنه چندان جالب نيست اما وقتي صفحه 4k بشه زوم كه كني اصلا كيفيت پايين نمياد مخصوصا با دوربين غول اين سري زد .
خيلي ارزش خريدش بالاست خدايي و رنگ كروم و طلاييش خيلي خاصه

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/7/16

قیمت اولیه ی خانواده های Z5 به این صورته

که Z5 Premium میشه حدود 2.370 در ایران اونم قیمت اولیه که احتمال هست تا 2 میلیون یا کمتر هم برسه.

طبق این لیست پیشفروششون در سایت سونی :

http://s2.img7.ir/0aXpM.jpg

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/7/16

خیر دوست گلم
این گوشی طبق قیمتی که در سایت سونی هست به این شکله:

Z5 Premium 699
Z5 599
Z5 Compact 549

دلار هستند
که Z5 Premium میشه حدود 2.370 در ایران اونم قیمت اولیه که احتمال هست تا 2 میلیون یا کمتر هم برسه.

http://s2.img7.ir/0aXpM.jpg

اینم قیمت پیشفروشش

مقداد م در تاریخ : 1394/7/16

دوست عزیز ماشالا اینقد افراد زیادن و همه از دیدن 4کی در گالری هیجان زده ان که هر کدوم 10 تا پست میزارن و نمیشه جواب یکیو داد 9 تا رو نداد ضمن اینکه دوستان شما هم هنوز به بازار نیومده ، نقدش کردن و اونو بهترین گوشی تاریخ دونستن !!!!!

hamid h در تاریخ : 1394/7/16

سلام محمد جان..درست میفرمایید..خبرش برداشته شده..

من وقتی دیدم تقریبا همه سایتها این خبر رو گذاشتن تو کامنت قبلیم یه اشاره ای کردم..ولی من نمیتونستم کامنتمو اینجا پاک کنم و در این مورد حق با شماست..من یکم زود این نظر رو دادم..

نام کاربری من قبلا hamid_ بود که به خاطر لو رفتن ایمیلم(قضیه شخصی) مجبور شدم عوضش کنم و کسی بودم که به نظرم گوشی های 5 و 5.7 اینچ ساسونگ همیشه برترین بودند..تا این جا هم درست من اکثرا گوشی های ساسونگ رو ترجیح میدم..(نظر شخصی)

اما اینو بدون کسی که بیش از همه از این خبر ناراحت شد من بودم(چون کامپکت گزینه ی خریدم بود و تنها گوشی با صفحه نمایش کوچک بود که دوربین و سخت افزار قدرتمندی داشت)..الان هم خیلی خوشحالم که این خبر صحیح نبوده و امیدوارم که چنین اتفاقی نیفته..

من استاد نیستم و هدفم شایعه پراکنی نیست که دوستان اینجور من رو خطاب کردند..اگه شما دوست دارید من از سونی تعریف کنم باید بگم اخرین گوشی سونی که خیلی دوسش داشتم اکسپریا تی ایکس بود..الان هم اگه مشکل گرما وجود نداشته باشه حتما این کارو میکنم و برام مهم نیست کسی خوشش میاد یا نه..اگه یه گوشی خوب باشه تعریف میکنم واگه نباشه نه..(تو کامنت قبلیم گفتم دوربین خیلی خوبی دارن..شارژ دهی نسبت به قبل خیلی بهتر شده و صفحه نمایش خوبی دارن..علی رغم ضد آب بودن زیباترین گوشی ها هستن..اگه مشکل گرما نباشه خیلی خوب میشه)..و مطمین باش چه من مقداد فرزاد امیر یا هر کسی که شما اسم بردی اگه جایی قرار باشه انتقاد بشه یا تعریف و تمجید این کار انجام میشه و صرفا به خاطر برند و اسم سونی یا سامسونگ من یا این دوستان جهت گیری نمیکنیم..

در نهایت همه ما این جا هم وطنیم و همه خوبه که اینجا فضای دوستانه و خوبی برای انتقاد و بحث و تبادل نظر بوجود بیاریم..

ممنون..

رضا_ ب در تاریخ : 1394/7/16

بعضی از استدلال ها نشان دهنده کیفیت واقعیست،برندهای مختلفی وجود دارند وهمچنان به وجود میاند ولی کمتر شرکتی هست که روی کیفیت ومشتری مداری فکراساسی میکندواما سونی شرکتی هست که مشتری مداری فوق العاده ای دارد هرکس یک گوشی از سونی را میگیرد هیچوقت پشیمون نمیشود آپدیت های سونی هرماه چندین بار به گوشیهاش میان،شرکتی که با آپدیت هاش یک تغییر اساسی میدهد سونی زدوان وقتی اومد بازار نتایج پنچمارکش به زور به 30 هزار میرسید الان بالای45 هزار راهم خودم شخصا شاهد بودم این یعنی بروز رسانی واقعی،در سری زد5 میخوام خیال خیلی ها را راحت کنم،بحث داغ کردن فقط تبلیغ های منفی شرکتهایی هست که پیشرفت سونی را خطر جدی برای خودشون میبینند چرا که رقابت سنگینی با سونی براشون میش اومده هرسه گوشی سری زد5 سخت افزار مشابهی دارن زد5پرمیوم هم یک گوشی بی نظیر وبی سابقه که با کارکردهای فوق العاده حتی طرفداران برندهای دیگه را به خود جذب میکند،با ورود زد5 وزد5 کامپکت حریفان سونی سعی برتخریب بازارش کردند وبا شایعات دروغی مثل داغ کردن یا مشکل صفحه نمایش زود براش عیب درآوردند ولی خوشبختانه عصر اطلاعات هست وتستها زود به گوش همگان میرسد وشگفتی های این دوگوشی به گوش همگان رسید،درتکنولوژی امروزی سونی سه ابر گوشی فوق العاده را به تسخیر بازار فرستاده ونتیجه اش هم ازپیشاپیش معلوم هست،درعصر تکنولوژی نام سونی عبارت اعتماد آوری محسوب میشود که خیال هرکاربری را راحت میکنداین سه گوشی نتایج فوق حرفه ای را درزمینه نمایشگر ودوربین هم عکاسی وهم فیلمبرداری با دریایی از امکانات ودمای مناسب درسخت ترین حالت پردازنده،پردازشگر پرسرعت درکنار رابط کاربری روان وشیک،پشتیبانی وبروز رسانی کامل،پایداری باتری به مدت 2 دروز با کارکرد زیاد،شبکه های بی سیم پر سرعت وبه روز،وهمچنین نتایج پنجمارک فوق العاده بالای 65 هزار به لطف تکنولوژی حرفه ای سونی که نهایت استفاده را از رم وپردازنده میکند درحالی که مشکل داغ کردن را مهار کرده،مزایاوتنوع امکانات سونی در سری زد5 بقدری زیاد هست که نظر هر کسی را بخود جلب میکند،چیزی که دراواخر سونی بخاطرش متهم به ضعف شده بود نبود حسگراثرانگشت وناتوان بودن در ساخت صفحه نمایش 2kبود که سونی هردورا به دوبرابر ارتقا داد وامکانشو درسری زد5 فراهم کرد تا ثابت کند که نه تنها ناتوان نبود بلکه قدرت فوق العاده ای درساخت این دو گزینه داشت ولی ضرورت آن را برای گوشیهاش حس نمیکرد والان کاربرانش که مشتاق داشتن این امکانات هستند با بهترین نوع آنها مجهز شده اند حسگراثرانگشت وصفحه نمایش4kبا ایده های فوق العاده بهینه وحرفه ای باعث شده که حسگراثرانگشت روی دکمه پاور قرار گرفته وبهترین عملکرد را دراولین تجربه سونی به کاربر منتقل کندوصفحه نمایش 4kبرخلاف برندهای دیگه که حتی در2kدچارکمبود باتری میشن وسرعتشون پایین میاد درسونی هیچ عملکرد منفی ازخودش نشون نده وبه بهترین نحو کارکنه درواقع به صورت بهینه نه از عملکرد پردازنده می کاهد نه از عملکرد باتری میکاهدواین خود یک امتیاز بسیار بزرگی محسوب میشه وسونی را قابل تحسین قرار میده وبا اطمینان کامل میشه پیشنهاد کرد که این گوشی ارزش خرید فوق العاده ای داره ودرخریدش شکی وجود نداره،باعرض پوزش وتشکر ازاینکه وقت گرانبهایتان را صرف خوندن نظربنده حقیر کردید.

مقداد م در تاریخ : 1394/7/16

برادر چون چشم بالاي سيصد رو تشخيص نميده نميشه تا ابد ١٠٨٠ استفاده بشه ضمن اينكه بارها گفتم در اين ابعاد بهترين رزولوشن ٢كي هست هم شفافيت بيشتري مياره هم اونچنان به سخت افزار فشار نمياره ولي اينكه در اين ابعاد از دو برابر ٢كي استفاده بشه ، فقط معنيه بازي با عدد رو ميده ؛ اون خبر رو نميدونم حذف كردن يا نه ولي جدا اميدوارم اينا شايعه باشه تا دوستان بنده بتونن گوشي بي عيبي رو تهيه كنن

mehrdad j در تاریخ : 1394/7/15

قیمت z5 permium برابر 1035 دلاره ک با ی حساب سرانگشتی برابر 3400000 تومن آب میخوره
حالا بحث اینه آیا ارزششو داره یا نه؟
دلیل این قیمت ال سی دی 4k اونهبا تراکم 800 پیکسل در اینچه ک برای هیچ چشمی قابل تشخیص نیست(مطمعنا هیچ چشمی) و 40 درصد قیمت گوشی رو تشکیل میده، نمیدونم چرا سونی به جنگ اعداد ارقام رو آورد برای مثال ال سی دی z3 بدون هیچ تبلیغی درخشندگی و وضوح قابب قبولی داشت به نظر من قیمت فاکتور مهمیه و دست آدمو تو خرید میبنده😞😞😞من عاشق طراحی مستطیلی سونیم اما نه با قیمت دوتا گوشی امیدوارم سونی باقیمت امسالش شکست دگ ای روبرو نشه
موارد 2701 تا 2800 از مجموع 3148 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا