نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z5 Premium

Xperia Z5 Premium اکسپریا زد 5 پریمیوم

Sony Xperia Z5 Premium سونی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (2683 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2601 تا 2700 از مجموع 3148 مورد

mohsen e در تاریخ : 1394/9/2

سلام مهندس.کاری به تناقضات فراوانی که در طول این مدت در حرفهای شما وجود داشت ندارم...چند نکته رو مطرح کردی در کامنت آخر:سونی دنبال عدده؟؟؟؟سرعت فوکوس سریعش الکی و بیکاربرده؟؟؟؟؟خیلی جالبه برامون ... ازهمه بدتر اینه که گفتی سایر برند ها برخلاف سونی(!!!!!!!!!!!!!)به کیفیت اهمیت میدن و سونی به اعداد اهمیت میده!!!!!!پاسخ به تمام این موارد متعصبانه قبلا در کامنتهای من و دیگر کاربران عزیز گفته شده و ادعا های شما بطور کامل رد شده و هیچکدوم حقیقت نداره...پس تکرار مکررات نمیکنیم...
لطفا به برندها توهین نکنید...
تشکر از همه

احمد ف در تاریخ : 1394/9/2

درود بر همگی دوستان سونی باز ....
این مطلب از سایت اکسپریان هست :
8.3 میلیون پیکسل!
صفحه نمایش اکسپریا Z5 Premium اولین در بین تمام گوشی هایِ هوشمند دنیاست. این صفحه نمایش از کیفیت خارق العاده ای برخوردار است و باید مهندسین و طراحان این صفحه نمایش را واقعاً تحسین کرد. به نظر میرسد سونی با این کار خود تمامِ شرکت هایِ تولیدکننده گوشی هوشمند دنیا را به مبارزه ای سخت فراخوانده است. واقعاً سخت است که اینقدر پیکسل تولید کنید!
با سپاس از سایت مرجع موبایل

ashkan a در تاریخ : 1394/9/1

http://toranji.ir/صفحه‌نمایش-سونی-اکسپریا-زد-5-پریمیوم-ز/خودتون برین ببینین تصاویر پریمیوم زیر میکروسکپ.این نشون میده سونی ارقام الکی نمیده.اینا زمینه ساز فناوری های اینده است ...

far z در تاریخ : 1394/9/1

دوست عزیز

در مورد سرعت فوکوس اگه به نتایج dxo بخواییم استناد کنیم:

برای زد۵:
فوکوس در حالت عکاسی: 95
فوکوس در حالت فیلمبرداری: 91

برای اس۶اج:
فوکوس در حالت عکاسی: 94
فوکوس در حالت فیلمبرداری: 90

جی۴:
فوکوس در حالت عکاسی: 94
فوکوس در حالت فیلمبرداری: 76

عملا بین اس۶ و زد۵ تو سرعت فوکوس اختلاف خاصی وجود نداره طبق این منبع.

گوشی مثل اس۵ که تقریبا مال دو سال پیشه نباید با اینها مقایسه بشه.

یعنی شما با خرید هر پرچمدار امسال از آیفون بگیر تا نکسوس میتونی مطمین باشی که به خاطر سرعت فوکوس هیچ سوژه ای رو از دست نخواهی داد.

Nabi A در تاریخ : 1394/9/1

باسلام
آقا ما میاییم اینجا اطلاعات و... کسب کنیم...
مثلا بفهمیم کی میاد،قیمتش چطور خواهد بود،با بودجه ما طی چندوقت جورمیشه و ازاین حرفا....
ولی خداییش جز کل انداختن ... چیزی نمیبینیم...
خب داداش من،زد فایوپریمیوم ضعیفه،دوربینش هم درحدی نیست،هیش چیزی نداره واسه رقابت...قبول.
شمانخر،کسی که مجبورت نکرده .... ای بابا
دوستان شرمنده،ازبس من اومدم اینجا اومدم ببینم گوشی اومده چطوره،فقط همین کل کل ...رو دیدم.
اصلا یه وضعی...یاحق

مقداد م در تاریخ : 1394/8/30

دوست عزيز من با حرف شما موافق نيستم و سوني هم برا افرادي كه عاشق اعداد هستن دست به يه سري اقدامات ميزنه و اينكه بگيم سرعت فوكوس سه صدم ثانيه رو داره چيزي به سوني و پيشرفت اون كمك نميكنه و ساير برندهاي مطرح برخلاف سوني اعتقادي به اعداد ندارن و روي كيفيت كار ميكنن تا كميت

MOH R در تاریخ : 1394/8/29

دوست گرامی
واقعا به نظر خودت یه نگاه ساده میندازی ببینی چی نوشتی؟

(اون گوشی که میبرن برا تست تو dxo mark کیفیتش با اون چیزی که میدن بیرون فرق داره)

خداییش چطوری این حرفو میزنی؟اون شرکت اگه قراره واسه تست DXO بهترین رو بده دیگه چه توجیهی وجود داره که نسخه ضعیف تر رو به بازار عرضه کنه؟

این حرفتون اصلا با عقل جور در نمیاد.مگه اون شرکت عقلش ضایع شده یا با خودش مشکل داره که گوشی اش رو با بهترین فریمور نرم افزاری دوربین رو برای DXO بفرسته و نسخه ضعیف ترش رو واسه بازار عرضه کنه؟
اصلا همچین چیزی میشه؟خواهشا روی نظرات خودتون دقت بیشتری به خرج بدید.سونی اگه زحمت کشید بیشتر رو دوربین کار کرد دیگه دلیلی نداره فریمور ضعیف تری از دوربین رو به بازار عرضه کنه.

:(

مقداد م در تاریخ : 1394/8/29

برادر مگه شما به dxo استناد نميكني ؟ خب اونجا امتياز عكسبرداري هر دو شده ٨٨ خب ؟ پس هر دو برابر هستن و لطفا واقعيات رو بگو
مورد بعدي مگه شما نميدونستي سامسونگ هر سال از لنزهاي سوني در كنار لنزهاي خودش بهره ميبره ؟ قبلا با لنزهاي imx 230 و 240 و امسال هم 300 پس هر سال اين خريدها صورت ميگيره حتي زماني كه خود گوشيهاي سوني در زمسنه دوربين زياد مطرح نبودن و ازونا بهترم داشتيم .

ashkan a در تاریخ : 1394/8/29

سلام داش لومیا نوت پنج که گفتین رقبای پریمیوم اخه چه برتری یا تناسبی با پریمیوم دارن که بشه رقیب حسابشون کرد پریمیوم جلوتر از زمان حاله.باید با نسل بعدی گوشی ها مقایسه بشه.نوت ۵باطری بهتری داره ؟؟؟یا ضبط فور کی بیشتر از سونی؟؟؟ یا درگاه اس دی کارت داره؟.یا کارت حافظه بیشتر از پریمیوم ساپورت میکنه ؟دوربین بهتری داره؟فوکوس سریع تری داره؟؟؟؟طراحیش قشنگتره؟شاید بخاطر لنز بیرون زدش میخواد رقابت کنه؟ اخه چی داره که بخواد رقابت کنه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ترکمان ف در تاریخ : 1394/8/29

سلام خوبی استاد این خبر واقعیت ندارد وسوال اینه که چرا سامسونگ برا خرید دوربین با شرکت‌های آلمانی که بهترین لنزها رو تولید وهمه قبول دارند وارد مذاکره نمیشه؟ یعنی لنز سونی از لنز ساخت آلمان بهتره؟ اصلا منبع خبرت کجاست؟ ...

mohsen e در تاریخ : 1394/8/29

سلام برادر!خیلی خوبه که شما اینقدر وقت دارید که میتونید به نظرات همه پاسخ بدید...شما گفتید دوربینها اختلاف جزیی دارن در فوکوس که مهم نیست...اما در بقیه موارد که سامسونگ با اختلافات جزیی از سونی بالاتره روی اختلافشون پافشاری میکنید ...حالا من یک کلمه گفتم با این لحن جواب میدید!!!درباره کیفیت بنده منظورم کیفیت ساخت و قطعات بوده...نه صرفا دوربین...سونی در این زمینه بهتره بنده از روی تجربه عرض میکنم چون سالهاست همزمان از پرچمداران این دو برند استفاده کردم.اینکه مورد عکاسی زیر آب برای شما پیش نمیاد دلیل نمیشه برای یک عکاس دیگه پیش نیاد.خصوصا کسایی که رو دوربین گوشی خیلی حساسن...من روی حرفایی که زدمبا کسی بحثی ندارم...یعنی وقتشو ندارم...لطفا نطرات رو بادقت بخونید بعد پاسختون رو بنویسید...با تشکر و خدانگهدار

حسین ص در تاریخ : 1394/8/29

دوست عزیز در مورد سرعت فوکوس و اینکه سرعت کم فوکوس بقیه گوشیها اعصاب خوردکن نیست، بنده موافق نیستم،من گالکسی s5 و آیفون داشتم، سرعت بالای فوکوس یکی از جاهایی که به کار شما میاد اینه که بخواین از سوژه متحرک عکس بگیرین، من بارها سوژه ام از دست دادم فقط بخاطر عدم سرعت کافی در فوکوس و افسوس خوردم، پس واقعاً موضوع با اهمیتی هست که شما از اون به راحتی عبور میکنین، شاید اگه این سرعت فوکوس روی دوربین s6 بود با تبلیغات فراوان سامسونگ و طرافداراش، فوق العاده ترین ویژگی دوربین موبایل بنظر میومد اما متاسفانه سونی ترجیح میده بجای تبلیغات وسیع، به کاربرانش اجازه میده خودشون ویژگیهای موبایلهاشو ببینن و لمس کنن و قبول کنن که در واقعیت سونی چه شاهکاری به کار برده و حقیقت رو در کاربرد کاربراش پیدا میکنه نه در تبلیغات و گزافه گویی فراوان..!

mohsen e در تاریخ : 1394/8/29

سلام دوست من!بنده نگفتم دوربین سامسونگ بهتره..حرفی هم از رابط کاربری نزدم...لطفا دقت لازم رو مبذول کنید...ضمنا از بعد اکسپریا زد بنده درحال استفاده از گوشیای سونی هستم!ممنون

حمید ن در تاریخ : 1394/8/29

به نظر من Z5 Premium ارزش خرید بالاتری نسبت به نوت 5 داره.
دلایلی هم که دارم ایناس:
1-بدنه مقاوم تر،ضد آب( یک سری از دوستان میگن قابلیت ضد آب یودن کاربردی نیست و مثلا اصلا پیش نمیاد ما با گوشیمون بریم زیر آب عکس بگیریم،درسته شاید افراد کمی باشن که با گوشیشون زیر آب عکس بگیرن،ولی واسه افراد بیشتری اتفاق می افته که لیوان آبشون از دستشون سر بخوره و گوشیشون کامل خیس بشه!کلا منی که گوشی پرجمدار میخرم اگه گوشیم در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشه آیا به نظرتون مزیت نیست!
2-طراحی زیباتر و خوشگل تر-کلا طراحی گوشی های سونی ایده آلن و حرف ندارن،(البته این مورد سلیقیه ایه ولی بعید میدونم افراد زیادی باشن که طراحی و کیفیت ساخت سامسونگ رو به سونی ترجیح بدن!)
3-صفحه نمایش باکیفیت تر در مشاهده تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا- دیگه دیدن محتوای4k تو صقحه نمایش 4k!چه شود! اولین گوشی دنیا با صفحه 4k و البته صفحه نمایش این گوشی دقیقا جایی که لازمه 4k هست و این حرکت سونی واقعا هوشمندانه بود،اینجوری دیگه نگران مصرف باتری هم نیستید.
در ضمن محتوای 4k هم به سرعت درحال گسترشه و دوستانی که میگن این قایلیت صرفا تبلیغاتیه،باید به سرعت رشد تکنولوژی هم توجه کنن،یه زمانی فیلم برداری فول اچ دی هم صرفا تبلیفاتی به نظر میرسید!به نظرم سونی بهترین زمانو برای عرضه گوشی با صفحه نمایش 4k انتخاب کرد.
4- باتری بهتر (3430 در مقابل 3000)
5- دوربین بهتر،بخصوص سرعت فوکوس بالاتر و همچنین لرزشگیر قدرتمند تر به همراه لنز جدید و قدرتمند سونی که همه این ویژگی ها باعث شده خانواده زد5 سونی لقب بهترین دوربین در بین گوشی های هوشمند دنیا را از سایت های معتیر بخصوصdxo به خودش اختصاص بده.
در ضمن سونی اخیرا برنامه دوربین و رابط کاربری اونو هم بروز کرده و اونجور که من تو سایتا خوندم دوربینش بازم پیشرفت داشته و دیگه واقعا همه چی تموم شده.
6- پشتیبانی از کارت حافظه تا200گیگ که ضرورت فیلمبرداری4kهست و واقعا واسم عجیبه که سامسونگ تو گوشی نوت کارت حاقظه رو نادیده گرفته.عملا کسانی که علاقمند به فیلمبرداری با کیفیت 4k هستد باید بی خیال نوت5 بشن.
7-(البته این مورد سلیقیه ایه کاملا) -رابط کاربری ساده،دم دست و سریع سونی که من بشخصه عاشقشم.از قدیم هم گفتن زیبایی تو سادگیه. مدیریت رم بسیار خوب و بهینه شده ای هم داره و من اونو به تاچ ویز سامسونگ کاملا ترجیح میدم.
همچنین سونی از لحاظ آپدیت گوشی هاش هم یکی از بهترین شرکتاس و همچنین ریجن ها و ورژن های مختلفی هم نداره گوشی هاش،که موجب سردرگمی افراد تو خرید بشه.

-به نظر من تنها برتری نوت5 نسبت به Z5 Premium قلمشه که قابلیت های خوبی داره و البته اونم واسه خیلی ها کاربردی نیست.
و البته شاید تو امتیاز بنجمارک هم سامسونگ مثلا 4-5هزار تا امتیاز بالاتری داشته باشه ولی تو عمل هیچکدوم از این دو گوشی تو کارکرد روزانه، بازی،نرم افزار و...هیج کمبود و کمی و کسری ندارن و قدرت کافی برای انجام هر فعالیتیو دارن.

به نظرم سونی برای خانواده زد5 بخصوص پرمیوم سنگ تموم گذاشته،تو دوربین که دگرگون شده،از لنز جدیدش استفاده کرده،نرم افزار دوربینشو اخیرا ارتقا داده،گرمای اسنپ810رو کاملا کنترل کرده و دیگه نگران هشدار داغ شدن گوشی هم نیستیم و تا زمانی که حافظه خالی باشه هم میشه4k فیلمبرداری کرد،اثر انگشت اضافه شده،صقحه نمایش4k در کنار باتری خوب و...

انتقادم به سونی در مورد بازاریابی و تبلیغاتشه.و همچنین تو وارد کردن گوشی هاش بصورت انبوه هم کمی کند عمل میکنه و همین باعث میشه بازارو از دست بده.

abolfazl j در تاریخ : 1394/8/28

محسن جان حرفاتو قبول دارم.چون با دو گوشی زد1 و a7 کار کردم. درسته
بازم ممنون از راهنمایی تون
البته ميگن سونی از نظر نرم افزاری برای دوربین گوشیهاش قراره انتشار بده.

محمد A در تاریخ : 1394/8/28

با تشکر از حمید خان بابت اطلاع رسانی
دوستان اینم لینک بررسی زد۵ پرمیوم توسط دیجیاتو:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://digiato.com/article/2015/11/15/%25D8%25A8%25D8%25B1%25D8%25B1%25D8%25B3%25DB%258C-%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25AC%25DB%258C%25D8%25A7%25D8%25AA%25D9%2588-sony-xperia-z5-premium/&ved=0CCEQFjABahUKEwiUu7Xyr5zJAhXGWiwKHdP1CTU&usg=AFQjCNERFyCNnndXL618EmZsu6gqopr0gg&sig2=5PyjEMbjavkMOivDDB-EZw

مواردی که درش یافت میشه اینها هستن:
امتیاز تک هسته ای ۱۳۴۷ هستش که در مقایسه با نوت ۵با آندروید مارشمالو ۱۴۴۰ کمی تفاوت داره که شاید اگه زد۵ پرمیوم هم به مارشمالو اپدیت بشه مساوی یا حتی بهترم بشه
در چند هسته ای هم امتیاز ۵۱۴۹ آورده که در مقایسه با نوت ۵ با آندروید جدیدتر ۵۰۰۲ بهتره
امتیاز انتوتو هم ۶۳۷۸۴ که خیلی خوبه
گوشی گرم نمیکنه و در بازی ها عالی عمل میکنه
دوربینش هم خیلی خوبه
همینکه ضد آبه و درپوش یو اس بی نداره خودش اوج مهندسیه
درضمن باتریشم گفتن در حد زد۵ کامپکت عمل میکنه که خیلی عالیه..
درمورد صفحه نمایشش هم خیلی تعریف شده و این مورد که فقط آلبوم یا ویدئو میتونن ۴کی پخش کنن نرم افزاریه و یک اینکه هنوز هیچ بازی یا برنامه ای وجود نداره که ۴کی باشه و هنوز محتوای ۴کی زیادی وجود نداره و همیشه ۴کی بودن باتری رو از بین میبره
در ضمن احتمالش زیاده که اگر برنامه های ۴کی رواج پیدا کرد و بازی های ۴کی اومد یک اپدیت نرم افزاری باعث بشه همیشه ۴کی باشه...بالاخره سخت افزار که ۴کی هستش و این نرم افزاره که اجازه نمیده همیشه ۴کی باشه...
تا این جای کار فوق‌العادس...
تنها رقیبانش هم نوت ۵ و لومیا ایکس ال هستن...

ashkan a در تاریخ : 1394/8/28

سلام برادر محسن عذر میخوام کی گفته یا کدوم سایت معتبر گفته دوربین اس ۶بالاتره؟سامسونگ برا خرید دوربین ۲۳ سونی مدتهاست مذاکره میکنه.اگه دوربین خودشون قوی تره چه نیازی به مذاکره با سونی داشت؟؟؟؟درضمن رابط کاربری دوربین سونی بهترینه.تا بحال با سونی کار کردین؟؟؟

saeed m در تاریخ : 1394/8/28

سلام
دوست عزیز تا جایی که بنده میدونم صفحه نمایش این گوشی فورکی هس و باتریشم از زد 5 قوی تره از زد 5 بزرگتره در بقیه موارد تقریبا برابرن فقط وزن زد 5 معمولی از این گوشی سبک تره

مقداد م در تاریخ : 1394/8/28

برادر موردی پیش نمیاد بنده زیر آب با دوستان بخام عکس یادگاری بگیرم ! همینطوز سرعت فوکوس در سایر اسمارتفونهای امروزی خیلی بالاست البته واقعیت اینه واسه خانواده ذد5 بهتره ولی این اختلاف اونقد نیس که بگیم بقیه واقعا اعصاب خورد کنن . مورد بعدی اینه هم پرمیوم و هم اس6 نوت5 دوربینهای فوق العاده ای دارن ولی شما طوری بیان کردین انگار فقط واسه سونی کیفیت داره که این صحت نداره

مقداد م در تاریخ : 1394/8/28

جواب شما رو قبلا بارها به رفقای عزیز عرض کردم واسه همین نیازی نیس دوباره یلد آوری کنم . ممنونم از نظرات خوبت

ترکمان ف در تاریخ : 1394/8/28

اره دوست عزیز همه گوشی های سونی تو زمین دوربین ضعف دارن میگم آگه فقط دوربین برات ملاکه سمت برند سونی نیا برو lumia 950 بگیر البته این مدل سونی هنوز به بازار نیومده خب کسی باهاش کار نکرده حالا خدا رو چه دیدی شاید این مدلش اینجوری نباشه البته بسیار بعیده

ترکمان ف در تاریخ : 1394/8/28

ببین من گفتم با این گوشی کار نکردم و هنوز وارد بازار نشده گفتم با توجه به شناختی که دارم در مورد اینکه کارکنان dxo mark چی گفتم این برا ما ملاک نیست چون اون گوشی که میبرن برا تست تو dxo mark کیفیتش با اون چیزی که میدن بیرون فرق داره ضمن اینکه کیفیت دوربین در درجه اول بر میگرده به لنز دوربین وبهترین لنز کارل زایسه آلمانی حالا تا یکی دو هفته دیگه میاد خودت برو بازار موبایل تست کن

mohsen e در تاریخ : 1394/8/27

سلام دوست من!غلظت رنگ ها که به طور عجیبی در دوربینهای سامسونگ در حالت عکاسی اتوماتیک بالاست که البته بعضی وقتا دلنشینم هست!تنظیمات خودکار دوربینهای سامسونگ حرفه ای تره...اگه دوربین برات مهمه پس باید در عکاسی حرفه ای باشید پس تنظیمات دستی دوربین رو خوب بلدید...پس اگه سونی هم بخرید مشکلی براتون پیش نمیاد...اگه 23مگا پیکسلی بودن و فوکوس فوق العاده سونی و توانایی عکسبرداری و فیلمبرداری زیر آب براتون مهم نیست دوربینهای سامسونگ هم خیلی خوبن!اما گوشی فقط به دوربینش نیست و باید فاکتورهای دیگه از جمله کیفیت روهم در نظر بگیرید که سونی بهتره...فکر نکنم دوربین این گوشی مشکل خاصی داشته باشه فقط یکمی بزرگنمایی شده...

Sajad R در تاریخ : 1394/8/27

دوستان تورو خدا یکیتون راهنماییم کنید من اینو بخرم یا z5 رو؟؟اختلافشون چقدره از لحاظ صفحه نمایشگر و باطری و بقیه چیزها؟ من به سختی میتونم z5 رو بخرم حالا پیشنهاد میدین صبر کنم این مدلش بیادو البته نمیدونم قیمتش چقده ولی باید برسه به 2تومن بعد بخرمش...چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

حمید ن در تاریخ : 1394/8/27

سلام.
بنچمارك Z5 Premium و z5 compact بين 60 هزار تا 65 هزاره.
شما يه سرچ كني تو گوگل كلي سايت معتبر و نامعتبر خارجي و داخلي بهت بنچماركا رو نشون ميدن، ديگه كمترين امتيازي كه واسه Z5 premium اومده 59 هزار بوده!
اون 50 هزاري كه تو gsmarena براي z5 هست فك كنم با نسخه فريمور اوليه z5 به دست اومده و قطعا تو رام هاي آتي اونم به حدود 60 هزار ميرسه، چون خيلي عجيبه 50 هزار!! با توجه به اينكه سخت افزار همه خانواده زد با هم ديگه يكيه..
البته سايت هاي ديگه اي هم هستن (سايت هاي خارجي و داخلي) كه همين الانم امتياز حدود 60 هزارو واسه زد 5 ثبت كردن.
...
در ضمن پردازنده گرافيكي خانواده زد5 طبق برنامه معتبر Gfxbench كه به صورت تخصصي در حوزه گرافيك مطرحه، با اختلاف فاحشي امتياز بالاتري به خانواده زد 5 نسبت به نوت 5 و اس6 و...داده.
...
در ضمن سوني تو پرچمداررهاي جديدش كاملا درجه حرارت اسنپ رو مهار كرده و اينو هم ديگه همه ريويوهاي سايتهاي معتبر تاييد كردن ( قبل از اين دوستان سامسونگي ميگفتن كه عمرا گرماي پردازنده 810 رو بشه كنترل كرد!!!، پست هاي قبلي دوستان به ظاهر بي طرف كه اصلا و ابدا طرفدار سامسونگ هم نيستن!!!!موجوده!!
خانواده زد 5 ركورد 45 دقيقه و تا زماني كه حافظه گوشي پر بشه رو هم تو فيلمبرداري 4K ثبت كرده...
.هم چنين تا 200 گيگ هم كارت حافظه ميخوره كه تو سري نوت قابليت كارت حافظه كه به نظرم ضرورت فيلم برداري 4K هست وجود نداره....شايد دوستان بگن الان تلويزيون ها وپخش كننده هاي 4K زياد تو دسترس همه نيست و فيلمبرداري 4K هم جنبه تبليغاتيه ولي به هرحال شخصي كه گوشي پرچمدار ميخره دوست داره گوشيش همه چي تموم باشه و محدوديت كمتري داشته باشه، نه اينكه نتونه باهاش 30 دقيقه هم فيلم 4K بگيره!!!
...

MOH R در تاریخ : 1394/8/27

دوست گرامی
رو چه حسابی داری میگی صفحه نمایش 4K گوشی XPERIA Z5 PREMIUM دهن پر کن و تبلیغاتیه؟
واقعا خودت باهاش کار کردی و فهمیدی تبلیغاتیه؟یا نه،از همینطوری میای Z5 رو زیر سوال میبری؟
میخوای بدونی 4K اش تبلیغاتی و دهن پر کنه یا نه فقط به این تصاویر نگاه کن(رزولوشن پایه عکس ها FHD هست)
تصویر اول(برنامه البوم سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Album-6.jpg
تصویر دوم(برنامه گالری غیر سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Gallery-1.jpg
مقایسه به صورت CROP تصاویر:
http://8pic.ir/images/221uso3gy913hl904xsx.jpg

حالا یه مورد دیگه

تصویر اول(برنامه البوم سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Album-4.jpg
تصویر دوم(برنامه گالری غیر سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Gallery-5.jpg
مقایسه به صورت CROP تصاویر:
http://8pic.ir/images/5wnhosyuh2fmswy12h3g.jpg

تفاووت حالت FHD و 4K به وضوح معلومه.امیدوارم دیگه رزولوشن 4K این گوشی رو دهن پر کن و تبلیغاتی ندونید.اگه دوست داشتید بدونید صفحه نمایش دهن پر کن و تبلیغاتی چیه شما رو ارجاع میدم به مقایسه صفحه نمایش Z3 Plus و S6 Edge سایت ترنجی.لینک رو اینجا نمیذارم چون پیچ هیچکدوم از دو گوشی نیست.

بحث دوم:
فرمودید 95 درصد جاها FHD است،اره 95 درصد جاها FHD هست،اصلا 95 درصد هم نه،من میگم 99 درصد جاها FHD هست.
خب که چی؟این حرف شما چی رو ثابت کرد؟الان با این حرفتون اعتبار صفحه نمایش Z5 PREMIUM پایین اومد؟دیگه 4K نیست؟
جالبه اگه سونی هیچوقت از تغییر رزولوشن استفاده نمیکرد و تو باطری عملکرد ضعیفی نشون میداد باز این شما بودید که پرچم باطری ضعیف رو علم میکردید و هر روز این ضعف رو تو سر Z5 میکوبیدید.حالا که اینطور نیست فقط به رزولوشن FHD این گوشی گیر بدید.
اره دوست عزیز اینطوریه،تو شرکت سونی 4 تا مهندس و کارشناس خبره تر از شما اونجا هستند که تصمیم میگریند در مورد گوشی،شما در مقام یک طرفدار سامسونگ داری این تصمیمات رو نقد و بررسی میکنی،اگه جای اون مهندسین و کارشناس ها بودی بی طرفانه فکر میکردی و نظر میدادی و قطعا استفاده از حالت تغیر رزولوشن رو منطقی میدونستی.

محسن ف در تاریخ : 1394/8/26

دوست عزیز فرض کنیم که cat4 شما بگو از کجاست که انقدر سرعت انتقال دیتا بالاست که cat4 هم جوابگوش نیست ماهم بریم اونجا زندگی کنیم

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/26

دوست عزیز ...اسنپ 820 به MWC2016 هم نمیرسه و برای چارک دوم 2016 است اونم اگه یه گوشی دقیقا اول این چارک معرفی شه در سریع ترین حالت که وارد بازار کشور ما بشه اولای اردیبهشته.از الان میشه حدود5 ماه .
اگه لینک میخوای تا برات بذارم چون شما حرف هیچکس جز خودت رو قبول نداری!!هم فارسی و هم انگلیسی!!!

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/26

پس [چرا] کارکنان(یا هر کسی دیگه) DXOmark دوربین این گوشی رو بهترین انتخاب کردند؟!!!.در ضمن برا سری زد5 اومده که کیفیت دوربین رو خارق العاده کرده البته نسخه پریمیوم با این آپدیت و فریمور نرم افزاری جدیدتری نسبت به زد5 وارد بازار شده(خواهد شد)...

abolfazl j در تاریخ : 1394/8/25

بازم ممنون از راهنمایی.اشکان جان نظرت درباره نظر دوستمون چیه؟ حقیقت داره؟
چون من برام دوربین گوشی خیلی اهمیت داره.

ترکمان ف در تاریخ : 1394/8/23
این گوشی قراره تا دو هفته دیگه بیاد من خودم فروشنده موبایلم هنوز با این کار نکردم ولی احتمال میدم با توجه به شناختی که از برند سونی دارم وکار با همه گوشی های سونی به احتمال 90 درصد دوربینش ضعف داشته باشه چون دوربین z5 اون کیفیت ادعایی رو نداره خب احتمالا اینم باید اینجوری باشه کل گوشی های سونی تو کیفیت دوربینشون اغراق شده حالا یکی میگه باید تنظیم بلد باشی فلان کار رو بلد باشی اینا همه حرفه اگر فقط دوربین براتون ملاکه سمت برند سونی نیاید

مقداد م در تاریخ : 1394/8/25

برادر نتايج آن اسكرين آدرنو٤٣٠ با مالي٧٦٠ در gsnarena موجوده كه برابر شدن ولي بايد عرض كنم شما بايد واقعيات رو بپذيري منجمله ضعف اسنپ٨١٠ مقابل اكسينوس رو ولي شما اصن موضوع رو نميپذيري و اين در حاليه كه خود كوالكام قبول داره ضعف هاي اسنپ٨١٠ رو و واسه همين پروژه اسنپ٨١٥ رو سريعا كنسل كرد چراكه اونم مث همين اسنپ ، ٢٠نانومتري بود و همين گرمازايي رو داشت و همچنين فورا از بيگ ليتل كنار كشيد و رو به همون چهار هسته كرد منتها شما اين دو مورد رو نپذيرفتي و هميشه راي به برتري اسنپ ميدادي ولي من قبول كردم پرميوم زيباتره حتي با وجود طرحهاي بسيار شبيه به هم و قدرت دوربينش رو هم پذيرفتم منجمله لرزشگير خيلي خوبش و مانند خيلي از رفقاي سوني باز ، نگفتم من dxo رو قبول ندارم و تجربه خودمو دقيقتر از اونا ميدونم ولي دوستان ما وقتي dxo رو قبول ميكنن كه سوني رو اول اعلام كنه و الانم واسه همين موضوع ديسپلي ميت رو قبول ندارن !

مقداد م در تاریخ : 1394/8/25

برادر بايد عرض كنم اين صفحه ٩٥ درصد مواقع همون ١٠٨٠ زد٢ هست و استفاده از كلمه دهن پر كن ٤كي يه جور تبليغاته و خود شما ميدوني وقتي در ابعاد ٥.٧ دوستان از رزولوشن ٢كي ايراد بني اسراييلي ميگيرن و اونو زياد ميدونن ، چطور از ٤كي روي ٥.٥ اينچ رضايت كامل دارن ؟؟!! يني وقتي ميگن ٥٧٧ پيكسل در هر اينچ واسه چشم با ٤٢٠ فرقي نداره چطور ٨٠٠پي پي آي رو قابل تشخيص و بسيار شفاف تلقي ميكنن ؟! نميشه ٢كي رو خيلي زياد و تبليغات فرض كنيم ولي ٤كي رو عالي و مناسب فرض كنيم .
عزيزم شما بهتره اطلاعات صحيح عرض كني اولا در آنتوتو ، اكسينوس به ٦٩٠٠٠ رسيده و اسنپ٨١٠ به ٥٠٦٠٠(لينك بسيار معتبر gsmarena) ثانيا در گيگ بنچ ها هم برتري مطلق با اكسينوس بوده
در تستهاي گرافيك هم به لطف رزولوشن كمتر ، آدرنو نمره بهتري داشته و اگه مالي٧٦٠ هم قرار بود روي ١٠٨٠ باشه مطمينا نتايجش از آدرنو٤٣٠ بهتر ميشد همچنين لينكي به تازگي من ارايه كردم در مورد مقايسه قدرت آدرنو٤٣٠ روي پرميوم در مقابل مالي نوت٥ كه اگه ببيني كاملا واضحه در اجراي دو بازي ، آدرنو حداقل ٢٠ثانيه عقب تر بود از مالي طوريكه من فك ميكردم شايد از آدرنو٣٢٠ استفاده شده به حاي. ٤٣٠ .
بله پرميوم به نظر من گوشي خوبيه منتها بايد از نظر سخت افزاري بهتر باشه ولي نوت در مقام مقايسه با پرميوم ، خيلي وقته به بلوغ رسيده و استقبال مردم دنيا نشون ميده اين موضوع رو

مقداد م در تاریخ : 1394/8/25

منم خوشحالم شما هنوز تشريف داري و هر روز اخبار جديدتري از اسنپ٨١٠ رو در اختيار علاقمندان ميزاري . دوست گرامي شما اول روي ٦١٠٠٠ تاكيد داشتي چند روز بعد روي ٦٨٠٠٠ و حالا ٧٢٠٠٠ ؟! فك ميكنم چند روز بعد پرميوم به ٨٠٠٠٠ آنتوتو ميرسه ! دوست گرامي مگه جاي اسنپ٨١٠ اومدن اسنپ٨٢٠ يا اكسينوس٧٤٢٠ استفاده كردن كه اين اعداد مدام در حال صعوده ؟؟! يا كلاك ٢گيگاهرتز اسنپ پرميوم رو به ٣رسوندن ؟!
گوشي هنوز داغ ميشه با استفاده معمولي ولي خب زياد نيس و شما هم ميتوني ٢ ساعت ٤كي فيلم برداري كني و لذت ببري
در دوربين هم بايد اين واقيعت رو عرض كنم كه در عكس برداري امتياز هر دو ٨٨ شده ولي شما نظرت اين بوده پرميوم برتر بوده اين در حاليه كه سوني با وجود فوكوس سريع تونسته به اين امتياز برسه و اس٦ بدون اون كه اين نشان از كار خيلي خوب اس٦ بوده ثانيا تنها برتري به خاطر لرزشگير بوده ؛ البته جاي تقدير داره سوني تونسته در زمينه دوربين پيشرفت كنه
موفق باشي

ashkan a در تاریخ : 1394/8/25

سلام مهندس جان.اگه دوربین سونی ضعیفه چرا سامسونگ داره برا خرید همین دوربین ضعیف با سونی مذاکره میکنه و سونی تا الان نپذیرفته ؟؟؟؟؟!!!!!!

iman a در تاریخ : 1394/8/25

دوستان یه سوال فنی:میخواستم بدونم سرعت LTE/4G نسخه دو سیم کارت این گوشی CAT6 هست یا CAT4 چون جی اس ام زده CAT4?????

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/8/24

به به آقا مقداد خوشحالیم که هنوز حظور دارید.

یادتونه لینک گذاشتم از بنچمارک Z5 Premium که شده بود 6بیش از 61000 و گفتم این بنچمارک نسخه ی آزمایشیه و شما زیر بار نمیرفتید؟
حالا خبر بسیار خـــــوبـــــی برای شما دارم:

http://s3.picofile.com/file/8222766226/tmp_32669_IMG_20151106_225807_1718086884.jpg

بنچمارک Z5 Premium به 72000 رسید در نسخه ی اصلی و نوت5 مورد علاقه ی شما همون 69000 در نسخه ی اصلی.

حالا دیگه ادعاهای سامسونگ تمام شد هم در بنچمارک هم در دوربین، هم در فیلمبرداری که Z5 Premium تونست بدون گرما 52 دقیقه 4k سنگین ضبط کنه و باپر شدن حافظه داخلی ویدئو روذخیره کنه:

http://toranji.ir/%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%ac%db%8c%d8%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d8%b2%d8%af-5-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c%d9%88%d9%85-%d8%aa%d9%88%d8%a7/

بدرود، در پناه حق باشید و خداوند هدایتگر شما...

MOH R در تاریخ : 1394/8/24

XPERIA Z5 PREMIUM رکورد فیلمبرداری 4K رو شکست،بیش از 50 دقیقه فیلم برداری 4K بدون هیچ اخطار گرمایی.

http://toranji.ir/در-تجربه-ترنجی،-اکسپریا-زد-5-پریمیوم-توا/

محسن ف در تاریخ : 1394/8/23

کلا سرعت پردازنده اسنپدراکون ۸۱۰ از اگزینوس ۷۴۲۰ پایین تر ولی نزدیک به اون هست. در ضمن طبق بنجمارکهای گرفته شد ه نقطه قوت اسنپدراگون ۸۱۰ نسبت به اگزینوس ۷۴۲۰ پردازنده گرافیکی اون هست. علت اینکه پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ تو بعضی بازیها لگ می زد گرمای ناشی از کار پردازنده بود که باعث مختل شدن عملکرد پردازنده می شد. که البته تنها کمپانی که تونست این گرما رو مهار کنه سونی بود. حالا اینکه چرا گرما باعث کند شدن پردازنده می شه این کمی تخصصی میشه ....
من فکر می کنم که گوشیهای زد فایو و نوت و ال جی ج۴ و آیفون همشون به بلوغ کامل رسیدند و این به سلیقه افراد بر می گرده که کدومو انتخاب کنند

محسن ف در تاریخ : 1394/8/23

دوست عزیز خواهش می کنم اطلاعات غلط به ملت نده. اول اینکه صفحه نمایش پرمیوم از نظر سخت افزاری یه صفحه نمایش 4k هست و از نرم افزاری سونی طوری سیستم عامل رو برنا مه ریزی کرده که فعلا فقط محتوای فیلم و عکس رو به صورت 4k نشون بده. دلیل این امر هم از طرف سونی رسما اعلام شده اول اینکه نومحتوای 4k هنوز زیاد وجود نداره که گوشی از تمام ظرفیت صفخه نمایش استفاده کنه و دوم اینکه جون اکثر محتواها هنوز فول اج دی هستند استفاده بدون دلیل منطقی از تمام ظرفیت باتری فقط باعث مصرف باتری بیشتر میشه. سونی اعلام کرده که در صورت افزایش محتوای 4k در نرم افزارها و برنا مه های مختلف این امکان وجود داره که با یه آبدیت نرمافزاری صفحه نمایش برای همیشه 4k باشه در ضمن مقایسه صفحه نمایش پرمیوم و iphone6s plus تپ سایت اکسپریان هست دوستان می تونند ببینند

ترکمان ف در تاریخ : 1394/8/23

این گوشی قراره تا دو هفته دیگه بیاد من خودم فروشنده موبایلم هنوز با این کار نکردم ولی احتمال میدم با توجه به شناختی که از برند سونی دارم وکار با همه گوشی های سونی به احتمال 90 درصد دوربینش ضعف داشته باشه چون دوربین z5 اون کیفیت ادعایی رو نداره خب احتمالا اینم باید اینجوری باشه کل گوشی های سونی تو کیفیت دوربینشون اغراق شده حالا یکی میگه باید تنظیم بلد باشی فلان کار رو بلد باشی اینا همه حرفه اگر فقط دوربین براتون ملاکه سمت برند سونی نیاید

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/23

در بنچمارک جدید که GFXbench منتشر کرده پردازنده گرافیکی اس6+(مالی760) در رتبه 49 قرار داره و گوشیهایی که پردازنده گرافیکی آدرنو 430 دارند رتبه 1تا 10 رو دارند.
اگه قبول نداری تا لینک بهت بدم.البته شما اگه چیزی به ضرر سامسونگ باشه حتی بنچمارک رو قبول نداری!!!

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/23

تیره است خب شما نخر!!دوربین هم که همه میدونند که سونی زد5 در حالت 16 مگاپیکسلی سامسونگ رو جا گذاشته(طبق DXOMARK).در ضمن دستکاری ویدیو هم ساده است.

roya h در تاریخ : 1394/8/22

ممنون از جوابتون!امیدوارم تا عید برسه به2 که من بتونم بگیرمش!!!فقط خدا کنه تک سیمش هم بیاد!😊

رضا ر در تاریخ : 1394/8/21

کیفیت دوربین مشخص بود که سامسونگ برتری داره دیگه ویدئو که دستکاری نشده بود کیفیت تصویر سونی تیره بود سامسونگ وضوح بالاتری داشت

apadana m در تاریخ : 1394/8/21

سلام
معمولا نسخه دو سیم برای خاورمیانه ساخته میشه اما نسخه تک سیم هم نه بصورت عمده وارد میشه.

ashkan a در تاریخ : 1394/8/21

سلام تک سیم وارد میشه.در مورد قیمت اوایل عرضه قیمتش حباب داره نباید زیر سه میلیون باشه ولی به تدریج تا دومیلیون چهارصد میاد پایین.دیروز یکی از موبایل فروشی های تهران چند تا پریمیوم اورده بود .خدا میدونه دونه چند فروختشون .با تشکر.

مقداد م در تاریخ : 1394/8/21

برادر من يه ويديو ديدم در همه بازيها آدرنو٤٣٠ سوني جا ميموند نسبت يه مالي ٧٦٠ و در دو بازي نزديك به ٢٠ ثانيه اين فتصله بود ! روي اسمم كليك كن خودت ببين حجمش كمه

مقداد م در تاریخ : 1394/8/21

برادر يه گوشي انتخاب كن دو تا ميشه ٤.٥ ميليون ! رنگهاي صفحه نوت بسيار طبيعي ان هم ديسپلي ميت تاييد كرده هم فون آرنا و gsmarena . باتري هر دو بايد عالي باشه و برابر مث دوربين . صفحه نوت هميشه عاليه ولي پرميوم در وقت عكس و فيلم ديدن عالي ميشه . سخت افزار نوت هم بهتره . امكانات نوت و محيط تاچ ويز هم خيلي بهتره تا محيط ساده سوني . شما اگه بازم نظرت روي نوت نبود و سوني ميخاستي ، پرميوم نخر چند وقت صبر كن اسنپ٨٢٠ روي گوشيهاي سوني قرار ميگيره اونوقت هزينه كن چراكه سخت افزار و صفحه پرميوم كه ٩٥درصد مواقع ١٠٨٠ هست ارزش نداره شما واسش ٢.٥ ميليون هزينه كني

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/20

من یه ویدیو تو همون یوتیوب دیدیم که زد5 پریمیوم از همه لحاظ از 6اج+ [بهتر بود] فقط یه چندتا برنامه خاص رو 6اج+ سریع تر اجرا کرد.
درضمن شما رو کسی مجبور به خرید این گوشی نکرده میتونی 6اج+ یا هر گوشیه دیگه که از نظر شما بهتره خرید کنید.

roya h در تاریخ : 1394/8/20

سلام به همه اساتید و دوست داران برند سونی!کسی قیمت حدودی این گوشی رو میدونه؟!؟
اینم مثل z3فقط دو سیمش وارد ایران میشه یا این که تک سیمش هم در دسترس خواهد بود؟!؟

ashkan a در تاریخ : 1394/8/20

سلام اگه مشکل مالی نداری دوتاشو بگیر .ویژگیهایی که میخوای در هر دو گوشی وجود داره.هر دو خوبن .بستگی به خودت داره.فکر کنم دروبین باطری زد پنج بهتره.البته خودتون بهتر میدونین سوپر امو ال ای دی رنگش واقعی نیست زیبایی کاذبی داره.موفق باشی.

ashkan a در تاریخ : 1394/8/20

سلام داش رضا .عکسها و رنگهای سامسونگ واقعی نیست.رنگهای کاذب .برخلاف فرموده شما سامسونگ در حال مذاکره با سونی برا خریده دوربین ۲۳. سونی نپذیرفت .

ashkan a در تاریخ : 1394/8/20

سلام داش رضا.انشاالله بزودی با خبر ورود پریمیوم خوشحالمون کنی.زد تو داشتم ابدیت ۴.۴.۴واقعا سرعتش تغییر کرد و با لالی پاپ از هر لحاظ بهتر شد.با تشکر

حسین ص در تاریخ : 1394/8/19

سلام ، از دوستان کسی اطلاع داره که z5 premium هم آیا مثل z5 مدلهای LTE مختلف داره یا نه ؟ z5 مدلهاش شامل E6603 و E6653 هست

abolfazl j در تاریخ : 1394/8/19

اشکان جان من خودم بین نوت 5 و پریمیوم موندم.
بیشتر صفحه نمایش خوب برام مهمه و دروبین خوب و برای بازی کردن مشکل نداشته باشم.وب گردی زیاد دارم.عکس زیاد میگیرم. بلاخره با گوشی زیاد ور میرم. شارژ دهی خوبی داشته باشه.

رضا ر در تاریخ : 1394/8/19

من ریووهای مقایسه بین SONY XPERIA Z5 Premium و SAMSUNG S6 EDGE PLUS را در یوتیوب دیدم

واقعا سامسونگ در کیفیت صفحه نمایش و دوربین ازین گوشی بالاتره
دقیقا داخل ویدئو مقایسه کیفیت دوربین مشخصه
من نمیدونم سونی بعد از 6 نسل ساختن گوشی سری Z نباید دوربینی بسازه مثل سامسونگ یا ال جی کیفیت بالاتری داشته باشه چرا؟
درست که کیفیت بدنه و گوشی عمر بالایی داره اما وقتی کاربر گوشی را دست میگیره همه اینها را فراموش میکنه و به صفحه نمایش و رابط کاربری و دوربین توجه میکنه
...
واقعا ناامیدم کرد

ashkan a در تاریخ : 1394/8/17

سلام اس ۶ ایچ گوشی خوبیه. اگه تو نظرات کاربران بخونی بعضی گوشیها مشکل خالی شدن باطری دارن. سونی باطری قویه داره بستگی داره تو یه گوشی دنبال چه ویژگی هستی.انتخاب ساده است.

ashkan a در تاریخ : 1394/8/16

سلام داش کاملا حق با شماست بهیچ عنوان تاخیر بدقولی یه شرکت اپشن نیست.من رو برنده خاصی تعصب ندارم من موتورولا اچ تی سی بلک بری نوکیا اپل ها رو تا اس فایو. سامسونگ نوت تو داشتم .زد وان سونی افتضا بود یه هفته داشتم فروختم نوت تو گرفتم .ولی از زد وان به بعد سونی عالی کار کرده.تا وقتی کیفیت بالا. پشتیبانی نرم افزاری داره من همه مدلهاشو میگیرم. تعصب از جهله و هیچ عاقلی جهل نمی پذیره.با تشکر

Nabi A در تاریخ : 1394/8/16

باعرض سلام وتشکر خصوصا خدمت آقا مجید وآقاعلی که ما و دیگران رو بی دریغ راهنمایی میکنن...
کلا اولویت من دوربین عالی و باتری با شارژدهی خوب بوده و هست...
پس اگه باتری این بهتره،پولامو جمع کنم تا نوروز ببینم چی میشه....😀
خود زد فایو الان نگین خاورمیانه و...موجودشده که حوالی دوونیمه،صددرصدهم این از زدفایو گرونتر خواهدبود پس حداقل سه چهارماهی میگذره تا قیمتا واقعی بشن...
درمورد تبلت هم اطرافیانم میگم دوربینش عالیه ولی من که خوره گوشی ام راضی ام نمیکنه...
وگرنه هیچ تبلتی درحدواندازه این من دست هیچکس ندیدم،ازهمه نظرعالیه جز دوربین...
باتشکر...یاحق

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/16

پريميوم حدود دو هفته ديگه تو بازار كشوره . يني اول آذر ديگه تو كل كشور موجوده .
چون الان زد 5 و زد 5 كامپكت موجود شده تو سايت ها و بازار كشور.
تو تايوان و انگلستان هم پريميوم به فروش ميرسه و عرضش به بازر جهاني حدود 8 روز ديگه طول ميكشه اما تا بياد ايران حدودا 2 هفته ميشه .

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/16

این گوشی تاآخر آبان به بازار کشور ماهم میرسه انشالله،البته دوستان درنظرات قبلی من معترض شدن وفکر کردن بازهم سونی تاخیر خواهد داشت ولی عرض کنم محضر دوستان عزیز من تا زمانی که به خبری مطمن نشم هرگز اینجا نمیگم،همانطور که عرض کرده بودم زد5 وزد5کامپکت تا10 روز میرسند به بازار کشور ایران وهمان هم شد،دراین گوشی هم مطمنم که انشالله تا آخر آبان در ویترین های گوشی فروشان کشورمون خواهد بود وهموطنان عزیز برای خرید میتونن خودشون را تااون موقع آماده کنن برای خرید،بدون تعصب عرض میکنم این گوشی یکی از بهترینهای بازار هست،پیشنهاد میکنم به طرفداران برندهای دیگه ،اینو درکنار گوشیهای اپل 6اس پلاس، نوت5 ،اس6 ایج پلاس،مقایسه ای بکنید،هرچند از بین اینها انتخاب بهترین خیلی سخته ولی هرکس زد5 پرمیوم را درلیست انتخابی خودش نداره بهتره مقایسه ای هم با اون بکنه.ارزششو داره،درضمن سونی قول آپدیت اندروی6 را درسریعترین حالت ممکن را داده واین آپدیت علاوه برامکانات جدید سرعت پردازنده وباتری بهینه وهمچنینی نتایج پنچمارکها به طور چشمگیری ارتقاع پیدا خواهد کرداینم نظر خود شرکت سونی هست،منم مطمنم که قول سونی عملی خواهد شد چرا که در سونی زد1 وزد3 خودم تجربه کرده ام واقعا گوشی بعداز آپدیت خیلی ارتقا داشته ونتایج پنچمارکها نیز ارتقا پیدا کرده عملکرد باتری بهترتر شده ودوربین هم بهتر شده،امیدوارم زیر سایه حق همیشه موفق وپیروز باشید

ashkan a در تاریخ : 1394/8/16

سلام مدل تقلبی نداره.بعد از اینکه تولید مدل مثلا زد ۳ متوقف میشه .و شرکت گوشی جدید تو خط تولید قرار میده به شرکتهای دیگه اجازه تولید زد ۳ میده.تقلبی نیست کیفیتش از محصول اصلی پایین تره.البته تو یه ماه این اتفاق نمیفته معمولی بیشتر از شیش ماه طول میکشه.اصطلاحا میگن گوشی رفرشه

ashkan a در تاریخ : 1394/8/16

سلام علی زد پنج وارد شد حدود دو پانصد دو سیمش دو سیصد تک سیم .پریمیوم تو تایوان عرضه شد.خودم تعجب کردم اینبار سونی معجزه کرده .

far z در تاریخ : 1394/8/15

سلام دوست عزیز
من واقعا نمیدونم چرا برخی ها هر چیزی رو به نوعی توجیه میکنن که انگار تولید کننده داره فقط منافع مشتری رو در نظر میگیره.
تاخیر بین 2 تا 3 ماه در عرضه محصول رو هم باید جز آپشن های سونی (البته از سوی برخی ها) باید در نظر گرفت.
قبلا هم برخی نقصها رو برخی آپشن میدونستن که دیگه لازم به تکرارش نیست.

به عنوان نمونه میخوام یه مثال از خودم بزنم:
من نوت3 دارم و اوایل معرفی نوت5 به شدت قصد خریدش رو داشتم. میدونیم که نوت5 بیش از دو ماهه الان موجود هست. تو محل زندگی من بنابر سیاست سامسونگ نوت5 عرضه نشد و فقط 6اج پلاس عرضه شد. همین مساله باعث شد که به مرور زمان انگیزه خرید نوت5 در من کمتر بشه تا اینکه چند روز پیش به این نتیجه رسیدم فعلا همین نوت3 رو نگه دارم و یه سال هم ازش استفاده کنم چون واقعا چیزی کم نداره.

افرادی مثل من که با نوت کار کردن سخت بتونن گوشی دیگه ای استفاده کنن برا همین من خودم ترجیح میدم یک سال صبر کنم تا نوت بعدی. اما کسایی که الان زد2 و حتی زد3 دارن و برنامه ریزی کردن برا خرید زد5 این تاخیر میتونه عده ای رو یا از خرید منصرف کنه یا اینکه به سمت برندای دیگه سوق بده. مثالش همین دوستای شما هستن.

در هر حال این تاخیر به ضرر خود سونی تموم میشه و حوصله خریداران و طرفدارانش رو هم سر آورده.

علی س در تاریخ : 1394/8/14

با سلام و ارادت تا حدود 10 روز دیگه زد 5 و دو هفته بعد از اون زد 5 پریمیوم میاد
مصرف مدل پریمیوم بهتر از زد5 هستش
تفاوت این دو گوشی هم خیلی نیست کیفیت صفحه و باتری این گوشی بهتر از زد5 هست اما از نظر نرم افزاری و سخت افزاری یه سری بهینه سازی ها روی مدل پریمیوم انجام شده که این گوشی رو بهترین خانواده زد 5 میکنه
البته لنز دوربین بزرگتر و ضخیم تری برای مدل پریمیوم نسبت به زد5 قرار گرفته که جایی واسه نگرانی برای دوربین قدرتمندش نمیذاره
آخرش یه چیزی رو اضافه کنم تبلت زد 3 نسبت به همرده هاش دوربین خوبی رو داره شما با خود زد 3 اگه مقایسه اش کنین درسته،ضعیف تره اما هیچ تبلتی رو پیدا نمیکنین که دوربینی در حد پرچمدار های موبایلی رو خودش داشته باشه

علی س در تاریخ : 1394/8/14

اصلاااااا شک نکنین تنها بحثیکه میمونه قیمتشه که اگه مشکلی نبود بخرید و گرنه تا یه ماه صبر کنین خوشگل میکشه پایین بیشتر از یه ماه هم صبر کردن جایز نیست چون مدل های تقلبیش کم کم وارد میشه

مقداد م در تاریخ : 1394/8/14

همون اعداد gsnarena صحیح هستن که من واسه اینکه تکرار مکررات صحیح نیس ، تکرار نمیکنم ولی اگه شما رو خوشحال میکنه من قبول میکنم واسه اسنپ 95000 هست

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/14

سلام .
تا آخر ماه حتما اومده . چون تو انگلستان براي فروش اماده شده و تو بازار هاي جهاني هم 9 روز ديگه فرستاده ميشه كه تقريبا همون ميشه اواخر آبان ماه .
احتمالا بايد مصرف باتري پريميوم بهتر باشه . هنوز تست نشده البته ولي چون باتري بزرگ تري داره مصرف باتري بهتري داره .
صفحه نمايشش بزرگ تره ، رنگ هاي زنده و پويا و با جزعيات بالا ، 4k بودن صفحه در مواقع لازم ، باتري بهتر ، بدنه براق و رنگ بندي هاي شيك تر ، ضخامت كمي بيشتر و فريم دور براق .
آره متاسفانه تبلت زد 3 كامپكت چون دوربينش 8 هست و بالاخره تبلته ، اصلا دوربين خوبي نداره .
من باشم پريميوم رو برمي دارم . البته بستگي به سلايقتون داره .
دوربين هم بايد بگم بهترين كمرافون شناخته شد . و بيشترين تنظيمات دستي در دوربين و... رو داره .
اصلا اگه برا دوربينه كه اصلا شك نكنيد در خريدش چون بهترين دوربين در بين تمام گوشي هاي هوشمند رو داره كه هر لحظه دلتون ميخواد بريد تو دروبين برعكس تبلتتون .

ارسلان ش در تاریخ : 1394/8/14

ایشالله هرچیزی پیش بیاد،چه بری و چه نری
به نفع خودت و خونواده ی محترمت باشه
این دیگه واقعا شتریه که دم خوته هممون هست
سعی کن توش که رفتی،شاد باشی،خلاصه که باید رفت،ایشالله لبخند از لبات دور نشه
این نیز بگذرد،قوی باش

مجتبی ا در تاریخ : 1394/8/13

سونی شرکتیه که محصولاتش رو به موقع به بازارجهآنی ارسال [نمی کنه] واقعاجای تاسف داره ...

ashkan a در تاریخ : 1394/8/13

سلام داش دمت گرم حرف دل ما رو زدی حالش نبود برا داش رضا توضیح بدم.وقتی محصولی نقص داشته باشه نباید معرفیش کرد.اپل خیلی سریع جالب بموقع محصول عرضه میکنه.چند تا از دوستام منتظر زد پنج بودن گوشی های دیگه گرفتن اکثرا اپل .خودمم داره حوصلم سر میره با تشکر

abolfazl j در تاریخ : 1394/8/13

سلام دوستان. من خیلی وقته منتظر یک گوشی 5.5 اینچی پرچمدار از سونی بودم که بلاخره زد5 پریمیوم اومد.حالا که هنوز نيومده. ولی بین این گوشی و نوت5 و4 موندم. واقعا زد 5 پریمیوم یک گوشی کاملی است؟

ashkan a در تاریخ : 1394/8/13

سلام داش حسابی شرمنده کردی برا جواب من .اصطلاحا کلی قلم فرسایی کردی .به احترام انگشت شصت خسته شما که این همه مطلب تایپ کرده سکوت بر می گزینم با تشکر .اردتمند شما اشکان آرامی

far z در تاریخ : 1394/8/13

ایشالا بتونی بگیری.

اره واقعا تو این سن خدمت رفتن خیلی سخته. چون من 4 سال پیش البته با سن 26 سالگی رفتم و دقیقا میدونم چه حسی داری. به هر حال اگه ارشد یا دکترا داری و نتونستی معافیت بگیری حتما سری به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح بزن و اگه تونستی پروژه بگیر ازشون تا بهت کسری بدن. من خودم این کار رو کردم.
دوران سخت ولی پرخاطره ای هست. :)
امیدوارم موفق باشی.

Nabi A در تاریخ : 1394/8/13

باسلام
دوستان الان که پست میذارم شب سه شنبه دوازدهم آبان...این اولین سوالای من راجب این گوشیه...
بنظرتون تا آخر ماه میاد؟
بعد مصرف باتری این بهتره یا خود زد فایو...؟
ینی میگم الان فقط صفحه نمایش این یا زدفایو فرق میکنه،بقیه همه چیز یکیه...؟
نیست من تبلت زد3 دارم،اصلا از دوربینش دل خوشی ندارم...یعنی حتی شده یه هفته هم به دوربینش نگاه هم نمیکنم...چ برسه به عکاسی و...
بیشتر از صفحه نمایش،من به دوربین اهمیت میدم...
حالا که حداقل چارصد تومان اختلاف خواهند داشت،شما کدوم رو پیشنهاد میدید.....؟
شرمنده زیاد شد...یجوری خوشم اومده ازش که عطش دارم هرچ زودتر بیاد وافت قیمت کنه......😂

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/8/12

بنچمارک S6 مورد علاقه شما در نسخه آزمایشی :

http://s3.img7.ir/p6HGA.jpg

بنچمارک Z5 Premium در نسخه آزمایشی :

http://s3.img7.ir/bO3Sb.png

حالا حرفای بنده صحت نداره یا شما دوست گلم؟
قضاوت با دوستان

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/8/12

عزیزدلم محمد جواد
داداش جون کی گفته این گوشی در هیچ جای دنیا وجود نداره؟
وجود داره ... شماره ی مدل هم نوشته شده داخل اون عکس و بنچمارکی که گذاشتم.

این گوشی وجود داره اما تولید انبوهش بخاطر صفحه 4K یک هفته دیرتر از دوبرادر خودش آغاز میشه اما این گوشی مدل تستینگش در نمایندگی سونی در ایران و در دست برخی سایتهای معتبر قرار داره.
...
این هم از Z5 Premium توی نمایندگی سونی در ایران :

http://s3.img7.ir/YjNnN.jpg

این رنگ کروم آینه مانند هم که میبینید مخصوص Z5 Premium هست
موفق باشید...

علی ر در تاریخ : 1394/8/12

iphone 6s یا z5 premium احساسی نگید میخوام بخرم کدوم بهتره ؟

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/12

مقداد برو تو سایت xperian.ir بنچمارک از زد5 گرفتند شده 64000 برو نگاه کن.وقتی نسخه معمولی 64000 گرفته اونم در مدل اولیه مسلما پریمیوم در مدل اولیه بنچمارک بالاتری میگیره.

far z در تاریخ : 1394/8/12

دوست عزیز

من یه کلمه در مورد مسایل فنی نظری دادم که شما اینهمه زحمت تایپ دادی به خودت؟

برگرد و از اول نظر رو بخون.

موفق باشی

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/12

همانطور که مدیرعامل سونی قول داده بودند الان گوشی زد5 وکامپکت پشت ویترینهای گوشی فروشها اومدن وتا آخر همین ماه پرمیوم هم میرسه انشالله
ایران جز اولین کشورهایی شد که درمنطقه سری زد5 را دریافت کرد دیگه لازم نیست کاربران گوشی های زد5 صبر کنن لازمه اینبار ازخدا یه چیز دیگه بخوای دوست عزیز

ارسلان ش در تاریخ : 1394/8/11

حامدجان شما اشتباه موضوع رو موشکافی کردی
دقیقا برعکسش صدق میکنه
یعنی نسخه ای که تو کارخوته آزمایش میشه،معمولا نسخه ایه که تو آزمایشگاه اصلی مهندسی سونی ساخته شده و بقیه نسخه ها تو هولدینگ فوق العاده بزرگ و بیشتر مونتاژ هستند
همیشه نسخه اصلی که تو کارخکنه اصلی وجود داره و تولید انبوه نمیشه،برای تست تو بهترین حالت استفاده میشه
من یا شما روز اولی که میخریم و قبل از وارد کردنه سیمکارت،تستمون بالاتر از دقتی میشه که سیمکارت نصب بشه
پورت آنتن توان بالایی از گوشی رو میبره
تست انتوتو ،نوعی تسته که به کلیاته سخت افزار میپردازه و این معنیش میشه اینکه سری پرمیمو که4k هست،نمره عجیبی خواهد آورد
s6 سامسونگ رو اگه تو دو حالت با 2kو باfhdتست بگیریم حالت 2kنتیجه ش4000تا بیشتره و ینکه فکر کنم دوبرابر رزولوشنs6رو داره یعنی8000نسنمره بیشتر فقط تو صفحه نمایش خواهد داشت
همین دلیل و افراط تو صفحه نمایش های صرفا تبلیغی و نچندان مفید باعث شده،انتوتو تو سری جدیدش از صفحه فقط تا320ppiرو بخواد و در اون صورت پردازش و نمده رهی کنه ولی هنگام تستcpu, 4kفعال میشه
نتجه این نوع تست تقریبا طوری میشه که عامه مردم که اساسا از پیکسلهای زیادخوششون میاد ،و نمیدونن فقط باتری cpuوgpu بدونه هیچ منفعتی فعالیت میکنه رو آگاه خواهد کرد
این نتیجه ش دقیقا حرفهای مدیران اپل رو تصدیق میکنه که پیکسل بیش از حد درواقع دروغ برای جذب مشتریه
تا حد دید انسان که همون320در اینچ مربع پیکسل کافیه و الباقی تبلیغ
بعضی دوستامون اشتباها گفتند این رزولوشن صفحه رو شفافتر میکنه که این کاملا اشتباهه و نیت نوری و کیفیت رنگ و دقت تصویر هیچ ربطی به تعداد پیکسل نداره اصلا

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/11

حامد جون میشه بگی چجوری وقتی گوشی در هیچ جای دنیا وجود نداره چجوری بنچمارک گرفتند و امتیازش اینقدر شده چون نسخه آزمایشی رو یک هفته قبل از اینکه وارد فروشگاه بشه پخش میکنند نه تقریبا یک ماه قبلش؟؟؟!!!!چند روز جواب این سوال داره مخم رو میخوره!!!!

مقداد م در تاریخ : 1394/8/11

شما هم بفرما هر صفحه اي خاستي نظرتو بگو اينجا كسي واسه كسي تعيين نميكنه كجا بره كجا نره . مشكل اينه دوستان روي اعدادي زوم ميكنن و شايعه درست ميكنن و نظرات واقعي رو رد ميكنن در همه موارد

WOLF A در تاریخ : 1394/8/11

سلام بچه ها. دوستان، بنده به خدمت سربازی رفتم و متأسفانه مدتی نمیتونم در خدمتتون باشم. البته الان در بیمارستان هستم واسه معافیت پزشکی. دعا کنید معاف بشم چون این 1 هفته ای که خدمت بودم برام 1 ماه گذشت. من دیگه وقتی واسه سربازی ندارم. 30 سالمه. دعا کنید برام.
خدا نگهدار

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/11

من گفتم از اولین کشورهایی خواهد بود نه اولین کشور!!!یعنی دربین کشورهایی که درمتطقه اول ازهمه خواهند گرفت ایران هم هستش بازهم عرض میکنم دوست عزیز این حرف من نیست حرفی هست که مدیر عامل سونی در ایران عرض کرده،البته طرفداران سونی هم فعلا با پرچمدران قبلی خوش هستند شما نگران اونا نباشین،خدا به طرفداران شرکتهای دیگه صبر بده که سونی هرچقدرهم بازار بدی داشته باشه باز دست از رقابت سخت برنخواهد داشت اینم حرف مدیر عامل اصلی سونی هست که گفته ما نه تنها از بخش گوشی خارج نمیشویم بلکه با اقتدار کامل وباجدیت روی پروژه های بزرگ این بخش تلاش میکنیم. سونی در سری زد5 هم ایده موثرتری به کار برده ودر کنار نرم افزار خنک کننده سخت افزاری هم گذاشته ویه خبر جدید هم عرض کنم محضرتون سونی در آپدیت سری زد5 به اندروید6 مصرف باتری را به طور چشمگیری کم کرده واونو در حالت استفاده معمولی که دو روز را تضمین کرده بود اینبار شده سه روز یعنی با داشتن یکی از گوشی های سری زد5 سه روز خیالتون راحته که نیاز به شارژمجدد ندارین،حالا اگر حالت استامینا را روشن کنیم چه خواهد شد،من منکر بازار اپل هم نیستم ولی تبلیغات اپل را هم نباید نادیده بگیریم،بهتراست منصفانه وصد البته علمی بنگریم نه متعصبانه،چیزی که طرفداران شرکتهای دیگه را خیلی ناراحت کرده گوشی های سری زد5 هست که حرفی برای گفتن باقی نذاشته،واین امری طبیعی هست،خیلی ها طوری حرف میزنن که انگار سونی یک گوشی ارائه داده که دوامش یک هفته هم نخواهد بود،ولی بهتره از کسانی که محصولات سونی را استفاده کرده اند نظر سنجی کنیم نه کسانی که گوشی های اپل وهواوی ویا حتی سامسونگ را، من به همه برندها احترام میذارم وتکنولوژی هرکدام را به نوبه خود تحسین میکنم،ولی حرفی که به ناحق به برند زیبای سونی گفته بشه وتلاشی در راستای تخریب بازارش بشه باعث میشه که مجبور بشم خواهش کنم کسانی که سونی استفاده نکرده اند نظر ندند چون من خودم از زمان سونی قو تا حالا از سونی استفاده میکنم ودرهیچ کدام عیبی ندیده ام تنها عیبی که میتونه وارد بشه در زد3پلاس بود که آنهم مشکل سونی نبود مشکل کوالکوم بود که باز هم سونی همت کرد وبا خنک نگه داشتن اسنپ810 آبروی کوالکوم را خرید،من هم به طرفداران این شرکت زیبا وقدرتمند پیشنهاد میکنم که تاحالا اگر برای زد5 پرمیوم صبر کرده اید مطمن باشید ارزشش را داره وتا وقتی که این محصول را ارائه نداده باز صبر کنید که پششیمون نخواهید شد،توصیه میکنم هروقت صبرتون لبریز شد یه سر به تست های این گوشی درسایتهای مختلف بزنید تا ببینید صبرتون ارزش داره یا نه! من خودم الان با تب اس و سونی زد3 کار میکنم وهدفم اینه که هردورا بفروشم ونوت5 وزد5 پرمیوم بگیرم که ازهردو به شدت راضیم

مقداد م در تاریخ : 1394/8/11

برادر شما چرا تلاش میکنی با بدیهیات مخالفت کنی ؟ ببین من وقتی میبینم پرمیوم زیباتره تا نوت ، هم راحت میپذیرم هم راحتتر میام همینجا میگم زیباتره یا اسپیکرش قویتره ولی شما کلا سعی میکنی جلوی هر موضوعی یه دلیلی بیاری تا دنیا رو قانع کنی . هر چی سایت بری کم کم به 67000 رسیدن و gsmarena به 70000 اونوقت شما داری میگی 70000 اصلا صحت نداره ؟! ببخشین ولی مردم جهان برا مشخص کردن این عدد سراغ افراد نمیرن خودشون مراجعه میکنن به بهترین و معتبرترین سایتها و میفهمن و منم فرضا بیام بگم آنتوتو پرمیوم شده 37000 ، معلومه کسی بهم حق نمیده پس شما هم مراعات کن و غیر واقعیات ننویس چرا که خداوند فرموده "حق را بگو حتی اگه به ضرر خودت باشه" حالا این مسایل موبایل که بی ارزشه ولی کلا عرض میکنم همه باید رعایت کنیم تا الکی انتقاد نکنیم . در مورد پرمیوم هم بایذ بگم این اسنپ که راه خروج گرما رو براش تسهیل هم کردن تونسته به 50000 و خورده ای برسه و بالای 60000 اصلا صحت نداره . نظر شما اینبود با وجود صفحه 4کی به اون عدد بالا رسیده و منظورتون این بود اگه 1080 بود حتما به 90000 میرسید . دوست عزیز این صفحه 95درصد مواقع همون 1080 گوشی فعلیتونه و بهترین راه اینه همیشه 4کی باشه چه در تلگرام چه هر جا چون این یه 4کی واقعیه و وقتی سخت افزار مشکلی بابت اون نداره و صفحه هم کم مصرف باشه واقعا چه ایرادی داره همیشه 4کی باشه ؟

مقداد م در تاریخ : 1394/8/10

جواب اقاي ارسلان رو اگه بخونين ميبينين ايشون اون گوشيو دارن و ٦٩٠٠٠ رو تاييد كردن . شما يه عددي اعلام كردي كه كسي نميتونه باور كنه

محسن ف در تاریخ : 1394/8/10

حالا تو چرا انقدر خودتو تو پیج مخصوص سونی اذیت می کنی که بنجمارک z5 پایین تره بذار اونایی که می خوان بخرند ناراحت باشند انقدر خودتو اذیت نکن. من یه مدته میام تو پیجهای مربوط به z5 می بینم خیلی فعال هستی . حالا حرف شما کاملا صحیح الان شما که قرار نیست این گوشی رو بخری که انقدر ناراحتی. بذار اونایی که دوست دارن بخرن یه فکر برا بنچمارکش می کنند ..
موارد 2601 تا 2700 از مجموع 3148 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا