نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z2

Xperia Z2 اکسپریا زد 2

Sony Xperia Z2 سونی
ارزیابی کاربران: 8.6 از 10 (10583 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 11001 تا 11100 از مجموع 11297 مورد

far z در تاریخ : 1392/12/16

متاسفانه اشکال کار اینکه من نوعی که کامنت میزارم، دوستان عزیز، کل مطالب من رو نمیخونن و بخش هایی از اون در نظر میگیرن و بهش جواب میدن.
شما گفتی زبان خوندی خب. واژه innovation به معنای نوآوری، آیا با واژه science به معنای علم یکی هست؟
بعضی از دوستان اینجا دارن آب و تاب عجیبی میدن که انگار z2 شاتل مریخ پیمای جدید ناسا هست. در این که z2 گوشی خوبی حساب میشه و بهبودهای چشمگیری نسبت به مدل قبلی خودش داره هیچ شکی نیست. من منکر این نیستم. به پست های قبلی من نگاه کنی، یه بررسی اجمالی از z2 ارائه دادم.
اما هیچ کدوم از اینا دلیل بر این نیس که بگیم چون نمیتونیم جلوی پیشرفت علم رو بگیریم، پس هر 6 ماه یه بار باید یه گوشی به وجود بیاد که ما در حسرت خریدنش باشیم.
اینها سیاست شرکت هاس. به صورت عجیبی هم داره به سمت مصرف گرا کردن مردم پیش میره.
شما برای من روشن کن که به چه دلیلی باید یکی که z1 داره بفروشه اونو و z2 بخره؟ (علمی جواب بده لطفا).
اسنپ 800 و 800ab مگه چقدر با هم فرق میکنن؟ تو عمل هیچی. چهار تا بنچ مارک هم داره رو طبل این مصرف گرایی میزنن که در عمل یه کاربر احساس نمیکنه که حتی xperia z چقدر کندتر از z2 هست.
اونوقت شما میاین دم از پیشرفت عجیب علم میزنین. اینها بازی با اعداده. این شرکتا قبل از اینکه محصولی رو تولید کنند، تو اتاق فکرهاشون میشینن نظر میدن که چه کنیم تا به سود بیشتر دست پیدا کنیم. همین میشه که z1 رو با صفحه نمایش tft میده بیرون تا مسیر رو هموار کنه که z2 با صفحه نمایش بهتر ذهنها رو اغوا کنه.
سامسونگ s5 رو بیرون داده، چون نسبت به رشد فروش iphone 5s تو بازار اروپا نگرانه. سنسور اثر انگشت روش گذاشته، اسنپ 800 رو کرده 800ac. ایا این پیشرفت علمه؟
اقای سونی شما که سالهاس تو زمینه تولید صفحه نمایش، از پیشکسوتان حساب میشی، نمیتونسی حتی z رو با صفحه نمایش به روزتر ارائه کنی؟ میتونستی ولی نکردی.
گاری شده ماشین. ایا این با تبدیل اسنپ 800 به 801 یکیه واقعا؟
معماری پردازنده مهمه. نه بازی با کلاک cpu. آیا شما میدونی که حداکثر کلاک cpu اسنپ مهمون 10 تا 20 ثانیه اوله، و بعد از اینکه داغ شد این کلاک به شدت افت میکنه تا پردازنده نسوزه؟ چرا این اتفاق میفته؟ چون معماری قدیمی داره.
بخوام اینجا برات از فلسفه حرف بزنم، نه شما حوصله داری بخونی و نه من وقت دارم بنویسم.
بازم تاکید میکنم. رشد خوبی داشته سونی و ظاهرا z2 گوشی خوبیه. اما نوآوری با علم دو مفهوم مستقل از هم هستند.
علم حذف نویز دیجیتالی یا سبکتر شدن گوشی یا بزرگتر شدن سایز لنز نیست. اینها بهبود و پیشرفت تو کار مهندسیه.
علم گسیل نور از لامپهای دیدودیه. کشف اون و تلاش برای پیشرفت اونه. علم تولید و جایگزین کردن ترانزیستور به جای لامپ تو تلویزیونهای قدیمی بود. علم دستیابی به ساختارهای ریز تو تولید ریزپردازنده هست.

رضا a در تاریخ : 1392/12/16

سونی طراحیش خوبه خب مثل ایفون همون زبان طراحی رو حفظ میکنه
همون کاری که اچ تی سی و ایفون میکنند. چون زبان طراحی بی نقصه. مثل طراحی ماشین های بی ام و
ولی سامسونگ با اون طراحی که خود طرفداراش هم دیگه صداشون در اومده...
نمیدونم چجوری این دو تا رو با هم مقایسه کردی

شهاب ص در تاریخ : 1392/12/16

سلام
اگه از چند سری قبل گوشیهای سونی رو دیده باشی صددرصد تعغیر رو میبینی اولیش اون سری بود که پایینش یه نوار ال یی دی داشت بعد سری نءو اومد که کاملا فرق داشت دوباره سری تی اومد که باز کاملا فرق داشت اخر هم که این سری زد که فرقش یه تیکه شدن روی گوشه هست که سامسونگ و اچ تی سی با وجود قولی که داده بودن هنوز این کارو نکردن ضمن اینکه طبق گفته سونی این شکل فعلی فقط 6 ماه باقی میمونه و بعد سری جدید متفاوت خواهد بود

محمد ش در تاریخ : 1392/12/16

سلام دوستان چند تا سوال در مورد این گوشی دارم اگه کسی می دنه لطفا جواب بده
1-ایا دوربین این گوشی لرزشگیر اپتکال داره یا نه؟
2-ایا میشه بر روی کازت sd گوشی نرم افزار نصب کرد یا مثل گوشی های سامسونگ فقط بر روی حافظه داخلی میشه برنامه نصب کرد؟

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/16

سلام خدمت داداش گلم. شاگردی استادی چون شما رو میکنم.
تا دوستانی مثل آدرین و سینا کینگ و شما هستن من به خودم اجازه ی دخالت تو مسایل بالاتر رو نمیدم.
یکی از مسایلی که باعث میشه افتخار کنم به سونی اینه که واقعا طرفداراش از کسانی هستن که اطلاعات علمی بالایی دارن و بی دلیل سونی رو انتخاب نکردن،بلکه به خاطر سطح درک بالای اونا از ای تی هست .
واقعا دوستانی مثل شما و Adrian. F ( محسن) رو و سینا کینگ رو تو هیچ پیجی ندیدم،یا علی

nimi 7 در تاریخ : 1392/12/16

ایول سونی خدایی خیلی با این گوشیت حال کردم.
همیشه گوشی های سونی یه سرو گردن عقب تراز پرچمدارای دیگه بود ولی این فوق العاده است.باید بگم شیشتا سرو گردن بالاتراز بقیه پرچمداراست.اینم دلیلام===(در مقابله باs5)
1=رمش 3 است
2=پدازنده قوی تر.درسته اس5(2.5)گیگاهرتز است و زد2(2.3)گیگاهرتز ولی زد2 نسخه اسنپ دراگونش 801 است
3=رابط کاربری سونی سبکتره و از 16گیگ میشه 12.5 گیگشو استفاده کرد ولی اس5 فقط 7.8 گیگشو میشه استفاده کرد(به لطف رابط کاربری تاچویز.به همین دلیل اندروید 4.4 واسه اس 3 نیومد).
4=دوربین بهتر
5=قیمت بهتر

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/16

سلام خدمت داداش گلم ،ارادت دارم خفن در سطح تیم ملی.
داداش back light led یک فناوری قدیمی تر که سونی در ion ازش استفاده میکرد ولی نور پس زمینه ی LEDلیزری به نام. live led colour بر روی Z2 به کار گرفته شده ، ولی در عمل متفاوت هستن. که اختراع خود سونی هست.( برای TVبراویا)
Z2 اولین اسمارتفون در جهان هست که از این فناوری استفاده میکنه.
تعریف نور پس زمینه ی LED: این فن آوری نمایشگر را تجزیه و تحلیل کرده و نور پس زمینه ی LED و سیگنال های ویدئویی را به صورت بلادرنگ بهینه سازی می کند که می تواند منجر به افزایش 20 درصدی در روشنایی تصاویر گردد. با استفاده از این تکنولوژی، صفحه نمایش رنگ های مشکی تیره تر و سفید روشن تری ایجاد می نماید.لامپ RGB LED قادر است طیف گسترده ایی از رنگها را نمایش دهد. هر گاه نمایشگری مجهز به سه رنگ مجزای LED (رنگ ترکیبی) باشد، نورپس زمینه می تواند طیف رنگهایی که با فیلترهای رنگی دقیقاً هماهنگی دارد را در پیکسل های نمایشگر پدید آورد. بدین ترتیب، پهنای باند passband فیلتر کوچک می شود
اما فناوری به کار رفته درz2:،
وظیفه یlive led colour: دادن عمق به تصاویر بالا بردن نور سفید و تولید رنگ مشکی قوی که باعث جدا شدن زمینه از پس زمینه میشه، بالابردن زاویه دید عالی، کنتراست عالی در زیر نور خورشید ، ازبین بردن لبه لبه ها ی رنگ های مختلف در صفحه نمایش.
داداشم امیدوارم متوجه شدی باشی این فناوری برای اولین بار در جهان روی Z2 به کار رفته.یاعلی.

far z در تاریخ : 1392/12/16

سلام برادر.
جعبه سونی میدونم جعبه جادو نیس. گفتم هم شبیه سازه. اما شبیه ساز ببینیم چقدر در اینده درست نظر داده. اگه هیچ شکی توش نبود هیچ سایتی از جمله فون ارنا این حرفو نمیزد که ما خودمون باید تست کنیم.
اما گوشی میاد بیرون و خواهیم دید عکساشو.
تو گوگل سرچ کن. low light xperia z2 یا همچین چیزایی. یه لینک از فون ارنا بهت میاره.
من در مورد صفحه نمایش z1 خیلی حرف زدم باهات. اما شما باز حرف خودتو زدی. اصلا انتظار ندارم طرفداری مطلق ازz2 رو هم رها کنی.
اینجا هم من دیگه نظر نمیدم.
اینا پاسخ به اخرین نظرات شما بود که دیدم از ادب به دوره اگه جواب ندم.
گوشی میاد تو بازار. بازهم قضیه تکرار میشه. که گوشی کاملی نداریم.
من از شما و دوستان دیگه انتظار دارم یکم صبر کنین تا گوشی تست واقعی خودشو رو انجام بده بعد طرفداری بی چون و چرا بکنین ازش.
چیزی نمونده . کمتر از یه ماه.
ایشالا که گوشی خوبی میشه.
جسارت نباشه من پاسخی دیگه نمیدم چون کش پیدا نمیکنه. فقط میام نظرات رو میخونم و میرم.
موفق باشین.

MOH R در تاریخ : 1392/12/16

سلام محراب جون
SONY اگه اشتباه نکنم مال ژاپنه ولی نمیدونم منظورت از شهر چیه.

اگه واقعا نظر من رو بخوای میگم Z2 بگیر.خیلی بهتر از S5 ه.
1.دوربین قوی اش
2.بدنه و شکل زیباش
3.CPU قوی و 3 گیگ رمش
4.صفحه بزرگترش
5.صفحه با کیفیت بالا
6.ضخامت کمتر نسبت به S5
7.باطری قدرتمند 3200 میلی آمپری اش که واقعا ساعت ها میتونی باهاش کار کنی.
8.این گوشی همه کاری رو میتونه انجام بده به جز اینکه نمیتونه بره نانوایی نون بگیره.شوخی کردم
ولی اگه شاه گوشی میخوای فقط Z2

MOH R در تاریخ : 1392/12/16

والا خیلی به آدم زور داره.ما باید سه برابر قیمت جهانی بخریم.اما اونطرف دنیا فقط 600 دلار.تازه 600 دلار مبلغ شاخی نیست که چشم کسی رو دربیاره.
ولی واقعا حیفه که نتونیم گوشی ای رو به این خوبی بخریم.
خدا پول برسون،پول.
مشکل همه ما که موبایل میخوایم پوله.

MOH R در تاریخ : 1392/12/16

اگه این گوشی قیمتش تا یک و هشتصد باشه صد در صد میخرم.درسته ما سه برابر قیمت جهانی رو میدیم اما بگیم ارزشش رو نداره کاملا اشتباهه.به نظرم هر کی از گوشی اش بخواد به اندازه حتی لودر هم کار بکشه بازهم مشکلی براش پیش نمیاد.Z2 واقعا معرکه است.

رضا a در تاریخ : 1392/12/16

با وجود دوستانی مثل شما من واقعا نیازی نمیبینم زیاد کامنت بزارم اینجا. از خوندن نظرات دوستان استقاده میکنیم واقعا ممنون

WOLF A در تاریخ : 1392/12/16

سلامی دوباره.
چون دیدم کاملا اشتباه [متوجه شدی] دوباره میگم. واز جملات خودت استفاده میکنم.
1-شما گفتی (اینها همش improvement یا بهبود در سخت افزار گوشی حساب میشن) ، اگه اینجوره پس میخوای ابداع سیستم حذف نویز دیجیتال جدید سونی رو زیر سوال ببری، درسته؟ یا شاید هم اصلا از وجود یه همچین چیزی بیخبرید.این سیستم تا 90 درصد از نویز موجود را میکاهد... خود من از 12-13 سالگی الکترونیک خوندم و الان فوق زبان هستم ، داداشمم دکترای برق، پدرمم لیسانس الکترونیک از انگلستان و فکر میکنم معنای نوآوری رو میدونم.
مثلا شما گفتی که اینها همه به دهه قبل برمیگرده و گفتی برای نمونه اسنپ 800 و 801.!!!!
در دهه قبل همین حدودا ، بازیهایی چون Delta Force X2به بازار میومد و گوشیهایی چون P900 ،. پس با این حساب فهمیدیم که این دو مال دهه گذشته نیستند. من هم فهمیدم که منظورت این نبود فقط خواستم بهت بگم که واقعا چه کسی احساساتی نظر میده.
مشکل اینجاست که همه فکر میکنن فقط خودشون همه چیزو بلدن ، یا بهتر بگیم : همه فکر میکنن که بقیه چیزی نمیدونن.
حالا دوست من شما هم حرص نخور ، سونی که شما بدشو بگی ورشکسته نمیشه، یا من خوبشو بگم.
میدونی تا الان من چند تا وسیله الکترونیکی بدست خودم از همون فیبر مدار چاپی تا آخر درست کردم؟
میدونی تا حالا خودم اسپیکر استریو درست کردم(فقط به عنوان سرگرمی).
درسته همه اگه بلد باشن میتونن درست کنن و از نظر شما نوآوری نیست.
ولی تا قبل ازZ2 هیچ شرکتی نتونسته بود این سیستم رو ابداع کنه که نویز رو تا 90 درصد کاهش بده. وکلا اینها در نظر شما نوآوری محسوب نمیشه. یا برزگتر شدن لنز دوربین ، که این هم از نظر شما نوآوری نیست و یا باریکتر شدن و سبکتر شدن گوشی نسبت به مدل قبلی . و باز طبق گفته شما این هم نمیشه اسمش رو نوآوری گذاشت.
ولی من از شما یه سوال دارم ... تا حالا جک 3.5 میل متری با 5 لبه (یعنی روی فیش 4 تا خط وجود داره که میشه 5 قسمت)دیدی؟
این همون سیسنم جدید حذف نویز سونی هست. که خروجی هدفونش اینجوری. اسپیکرهای استریوی جلوی گوشی هم با وجود ضد آب بودن ، باز از نظر شما نوآوری نیست.
پس به این نتیجه میرسیم که همه چیز از قبل وجود داشته و فقط بعدا بهبود یافته . و کلمه نوآوری یه کلمه به درد نخور هست. مثل گاری در قدیم و با یک Improvement الان شده ماشین .
وخیلی ممنون که رفتی تحقیق کردی.
با تشکر

mehrab 1 در تاریخ : 1392/12/16

سلام به همگی....
.
دوستان من هرچی جستجوکردم نفهميدم منظور ازفيلمبرداری 4Kچيه....ميشه يکيتون بهم توضيح بده...؟

از16گيگابايتش حدود 12 گيگ دردسترس کاربره....
4GBديگشو firmware به خود اختصاص داده...

mohammad h در تاریخ : 1392/12/16

همه ما میگیم سامسونگ طرح هاش دوباره تکرار میشن سونی که هردفعه بلده دوربین بالا ببره و اندازه گوشیرو بزرگ و کوچیک کنه وگرنه گوشی های سونی رو بزارین کنار هم اگه تغییر جدی کرد جواب بدین

Amir S در تاریخ : 1392/12/16

سلام
دوست من،شما زیاد سر در میاری اما 90 درصد مردم مثل من و امثال منن.دنبال یه گوشی کامل و بدون نقص می گردن.نوآوری به چه دردمون می خوره آخه؟مگه آدم از یه گوشی چه انتظاری داره؟
احیانا که شما انتظار پرواز کردن یا درمان بیماری های سرطانی با گوشی رو که نداری؟برادر من،ول کن این حرفارو.مگه به غیر از عکسبرداری و فیلمبرداری،آهنگ گوش دادن،زنگ زدن و پیام دادن،دیدن فیلم و عکس،بازی کردن،اینترنت رفتن،کار دیگه با گوشی می کنی؟
خب این گوشی هم که همه ی موارد بالا رو به بهترین نحو انجام میده.عکس های 20 مگاپیکسلی،فیلمبرداری 4K،اسپیکر های استریو و هدفون های فوق العاده با کیفیت،صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS با رزولوشن Full HD،پردازنده ی 4 هسته ای 2.3 گیگاهرتزی که توی هیچ بازی و برنامه ای کم نمیاره.پشتیبانی کامل از 2G و 3G و 4G،باتری بسیار قوی و آخرین نسخه ی اندروید.از لحاظ کیفیت ساخت و شیک بودن هم که با بدنه ی یکپارچه ی شیشه ای و کناره های فلزی حرفی واسه گفتن نمیذاره.در ضمن کاملا هم ضد آب هست.دیگه چی می خوای؟

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/16

سلام خدمت داداش گلم.
خوبی فدا ، روزگار بات خوب تا میکنه؟؟؟ چه خبرا؟؟؟
داداش نوشته بودی استاد دانشگاهی و شکی هم توش نیست، بار اول که اصلا در مورد جعبه جوری تعجب کرده بودی که معلوم بود اولین بار میبینیش که البته برای افراد عادی ، مطلب عادی به حساب میاد . این هیچ عیبی نداره.
ولی من از یه حرف دیگت شاخم در اومد این که میگی ، از کجا معلوم اون جعبه طبق فوکوس لنز سونی ساخته نشده باشه؟؟؟؟؟ جاااااانم؟؟!! من چی بگم:|
اخه برادر من منظورت چیه؟؟؟؟
این جعبه چندیدن سال که بو برای نشون دادن قدرت نور سنجی لنز های حرفه ای سونی به کار میره، بابا بخدا جادویی نیست، یک جعبه ی سادس که بالای 90 درصد تاریک هست میشه بهش بگی تاریکی کامل.
اون جعبه کاملا مقوایی هست ،وسلام.
اینکه گفتی لنز نوکیا چرا کامل سیاه میندازه یکی به خاطر سایز دیافراگم لنز که سونی F2.0هست
و این باعث میشه که بیشترین نور وارد لنز بشه، اگه همچین قدرت ثبت عکس تو تاریکی رو نداشته لنز G که دیگه برنده ی بهترین اختراع لنز در 2013 نمیشد که، فکر کردی الکی به عنوان بهترین لنز 2013 شناخته شد؟؟؟
عجب!!!!
راستی نوشته بودی که سایت فون ارنا گفته عکس های اپل و نوکیا خیلی نزدیک تر به واقعیت بوده،ولی Z2 نه و مثل عکس تو روز گرفته ، منم موافقم نوکیا و اپل خیلی نزدیک به واقعیت گرفتن چون اصلا چیزی تو عکسشون ثبت نشده و دقیقا تاریک تاریک بود عکسشون و طبق گفته ی خودت از زبون فون ارنا Z2 مثل روز عکس انداخته، عزیزم این که یک امتیاز، این یعنی شاهکار.
البته بعید میدونم فون ارنا اصلا نظری داده باشه، اگر واقعا نظری داده پس لطف کن لینکش رو برای من بذار تا بخونم ...
یاعلی.

mehrab 1 در تاریخ : 1392/12/16

دوستان....
سونی مال کدوم شهره....؟
به نظرشما....
سامسونگ s5بگيرم يا سونی z2...?

amircheken c در تاریخ : 1392/12/16

سلام اگه این گوشی به گفته خوده سونی تا 1800 باشه که عالیه من چهار ماه دیگه پول جم کنم میخرمش انشاا... شما هم بگیرین مشکل حافظه نداره تا 64 گیگ کارت حافظه ساپورت میکنه و از اون 16گیگ هم فکر کنم حداقل 10گیگ در دسترسه

far z در تاریخ : 1392/12/16

دوست عزیز، هیچ کدوم از اینایی که گفتی پیشرفت تو علم محسوب نمیشن.
البته شاید تعریف ما فیزیکی ها از علم متفاوته با تعریف شما.
اینها همش improvement یا بهبود در سخت افزار گوشی حساب میشن. اگه علمی که این بهبودها رو به وجود آورده رو شما بخواین تاریخشو نگاه کنین، اکثرا برمیگرده به دهه قبل. منتها الان رو گوشی سوار شده.
برای نمونه معماری پردازنده اسنپ دراگون رو ببینین برای کی هست. هم 800 و هم 801. معماری پردازنده مهمه نه بازی کردن با کلاک cpu.
بقیه موارد هم علم روز نیستن.
علم تعریفش تا اندازه زیادی متفاوت از 4 تا کار مهندسیه.
شما احساساتی میشی بعد بدون دقت تو حرفای من نظر میدی.
من یا ساختا ر آیفون اصلا کاری ندارم. من عرض کردم پردازنده iphone 5s بسیار پیشرفته تر از iphone 5 هست. چون معماری پردازندش متفاوته.دیگه چیز دیگه ای از آیفون رو نمیگم.
اسنپ 600 800 800ab 800ac و ... همشون بر مبنای یه معماری قدیمی هستند که فقط و فقط داره کلاک cpu عوض میشه.
نه مثله اینکه ارزش علم خیلی پایینتر از ایناس.
اشکال نداره.... ما که تو صفحه z1 به نتیجه ای نرسیدیم. اینجا هم به نتیجه ای نخواهیم رسید.
وقتمون فقط تلف میشه.
شما رو تو این صفحه z2 به خدای بزرگ میسپارم. البته بعد از اومدن گوشی به بازار و مخصوصا بررسی دوربینش تو نور کم اگه حرف من تایید بشه، اونوقت دوباره میرسم خدمتتون.
در پناه حق.

far z در تاریخ : 1392/12/16

مهدی جان احساس میکنم خیلی از بالا حرف میزنی.اما خوشبختانه من با این چیزا قانع نمیشم. میدونی چیه یه ذره بیشتر سر در میارم. و خیلی راحت به به چه چه نمیزنم.
برادر مهدی شما ارزش علم رو خیلی پایین نیار.
علم به پیشرفت تو اسپیکر و افزایش کلاک cpu و امثال اینا نمیگن.
شما تعریفت رو عوض کن. بگو تو z2 شاهد پیشرفت های زیادی نسبت به مدل قبلی بودیم. این تعریف مناسبتره تا اینکه بگین که جلوی علم رو نمیشه گرفت.
اگه شما بخواین علمی به قضیه نگاه کنین، کاری که nvidia و Intel میکنن، دقیقا به موازات علم روز داره حرکت میکنه. نه اینکه اسنپ 800 میشه 801. خیلی فاصله هست بین اینا. خیلی طول نمیکشه که کوالکام به نقطه پایان خودش میرسه اگه معماری قدیمی پردازندش رو عوض نکنه. تنها نقطه قوتش انحصار شبکه 4g هست که تا پایان سال میلادی این انحصار از بین خواهد رفت. از اون به بعد میبینیم که کوالکام چی میشه.
لطفا اگر از کلمه های سنگینی مثل علم روز استفاده میکنین، کمی محتاط باشین.
اما اگه شما عنایت داشته باشین، پنل های lcd چه از نوع tft چه ips چه slcd و امثال اینا دارای back light هستند. این نور پس زمینه گاهی از لامپ های cfl استفاده میشه و گاهی استفاده از لامپ های led میشه. که چیز جدیدی نیست. تنها مورد استفاده تو z2 استفاده از led های رنگی هست تا گستره رنگ صفحه نمایش رو بالا ببره. همین. گوشی قبلی من xperia ion که مدل 2012 بود دارای پنل tft با back light led بود. خیلی قبلتر از اون back light led رو لپ تاپها هم بود.
فلسفه ارائه پرچم دار هر 6 ماه یک بار کاملا به خاطر فروش و سود هست و نه پیشرفت تو علم. حداقل یک سال باید بگذره تا اندازه ای شاهد ارائه علم روز تو گوشی باشیم.
سونی همین صفحه نمایش رو میتونس تو z1 هم بزاره پارسال. همه اینکارا رو میتونس تو z1 پیاده کنه. اما نکرد. چون z2 به وجود نمیومد که 6 ماه دیگه سود دهی کنه باهاش.
پردازنده کوالکام هم اون بازی با کلاک رو یه جا تموم میکنه. بعدش باید معماریشو عوض کنه. این معماری قدیمی مال دهه پیش رو کنار بزاره.

مقداد م در تاریخ : 1392/12/16

مهدي جان منكه بهت دروغ نميگم خودم ديدم دو تا از دوستام كه اون گوشي رو خريدن ، پشيمون شدن و گول چهار هسته اي بودنشو خوردن . يكي شون ميخاست آيفون ٤s دوستمو بخره ولي فك كرد ضعيفه و به درد بازي نميخوره ! حالا پشيمون شده . دو تا از دوستاي داداشمم توي دبيرستان همين گوشي رو دارن و داداشم كه وان اس داره ، وقتي با اون كار كرد همين نظر رو داشت و با اينكه گوشي خودش dual core krait هست ولي روونتر بوده از quad core krait روي اون گوشي . عزيزم منكه نميام اينجا يه چيزي همينطوري بگم واسه من چه فايده اي داره؟؟ يعني توي اين مدت منو همچين آدمي دونستي ؟ آخه مگه سامسونگ يا اپل واسه باباي منه كه بيام همينطوري ازش طرفداري كنم و دروغ بنويسم ؟ شما ميدوني قبلا هر چي گفتم با مدرك بوده بعدشم فروش عالي هميشه به معناي جلب رضايت بيشتر خريداران بوده و در اندروييد ، سامسونگ با وجود بدنه ضعيفتر از رقباش هميشه بيشترين فروش رو داشته و سهم عظيمش هم به خاطر اعتماد مردم دنيا بوده . مهدي جان شما كه نميخاي انكار كني و بگي اشتباه ميكنم؟ با اين مطالب نميشه كمپاني هاي بزرگ رو كوچيك به همه نشون بديم و بهترين فبلت جهان رو كوچيك كنيم ... مهدي جان من تعصبي ندارم فقط دوس دارم واقعيات رو بگم حتي اومدم از كيفيت صفحه زد٢ تعريف كردم و تبريك گفتم به خاطر صفحه خيلي خوبش ولي از شما بيشتر انتظار داشتم كه دقيق تر مطلب بنويسي و سعي نكني واقعيت رو بپوشوني . اون مطلب هم سايت هاي Engadget و phonearena نوشتن

محمد ک در تاریخ : 1392/12/15

در جهت اطلاع دوستان عزیز.
چیپست Snapdragon 801 دو مدل داره اولی که مدل Qualcomm MSM8974AB باشه برروی همین Xperia Z2 استفاده شده که پردازنده برروی 2.3 گیگاهرتز کلاک شده و پردازنده گرافیکی یعنی Adreno 330 هم برروی 550 مگاهرتز کلاک شده.
در مدل دوم که Qualcomm MSM8974AC هست و در Galaxy S5 استفاده شده پردازنده برروی 2.5 گیگاهرتز کلاک شده و پردازنده گرافیکی Adreno 330 برروی 578 مگاهرتز کلاک شده این یعنی کارایی بالاتری در حد 10 درصد. و البته هر دو از رم های مشابه LP DDR3 – 1866 استفاده میکنن.
در ضمن دوستان کلا عادت دارین همدیگرو اذیت کنید گوشی های High-End و مخصوصا Flag Ship (پرچم دار) کمپانی های بزرگ الان فوق العاده هستند من خودم تا الان سه تا گوشی از سونی داشتم که فوق العاده بودن و البته از سامسونگ هم همینطور در زمان معرفی iphone 5s هم تغییری رخ نداد پردازنده 64 بیتی و یا استفاده از سنسور اثرانگشت هم تغییر بزرگی حساب نمیشن ولی خب 5s اسمارت فون عالی بود.
لطفا الکی کام خودتون رو تلخ نکنید فقط طبق سلیقتون انتخاب درست رو انجام بدید.

محسن ع در تاریخ : 1392/12/15

سلام بی تعصب جواب بدیدمن می خام دراوایل سال93گوشی بگیرم وبرام سایز گوشی مهم نیست به نظرتون نوت3 بگیرم یا زد2

WOLF A در تاریخ : 1392/12/15

سلام.
یکی از بزرگترین ابداعات و نوآوری هایی که در تاریخ و در Xperia Z2 انجام گرفته سیستم حذف نویز دیجیتال جدید. جک 3.5 mm با 5 لبه. یعنی خداحافظ نویز. دومین ابداع صورت گرفته،قرار دادن 2 اسپیکر استریو در بالا و پایین گوشیست . توصیه میکنم حتما ریویو ی تست صدای این گوشی رو (تو نمایشگاه)ببینی. ریویوی تمام خبرگذاری ها و گزارشگرها(مثلphone arena ,gsmarena, و...) و مردم عادی(در یو تیوب). که این چنین صدای بلند و غنی و استریو در یک گوشی ضد آب واقعا بینظیره. نمیدونم از نظر شما دوستان نوآوری به چه معناست ؟ ولی در دنیا نوآوری اصولا یعنی همین.
ضمنا اسنپدراگون 800 با 801 فرق میکنه . 801 تا 2.50 میتونه کلاک بشه ولی 800 تا 2.30. این تفاوت اصلی و بسیار مهم. بقیه رو که خیلی خیلی خیلی جزعی هستند از سایت خود کوالکام ببینید.
حالا من میگم به نظر شما حسگر اثر انگشت 5s پارسال توسط اپل کشف شده یا یه 10-15 سالی میشه که داره استفاده میشه؟
به نظر من تنها شرکتی که در زمینه امارت فون نوآوری نداشته همین اپل هست. مثلا: شما هیچ نقشی در تعیین حافظه گوشی خود ندارین . چون کارت حافظه نمیخوره و باید پول هنگفتی بابت فقط حافظه بیشتر بدی. وبعد معلوم نیست که آیا این مقدار کمه یا زیاد. دومین مورد اینکه این شرکت چون یه شرکت کامپیوتری هست هیچ تنوع گوشی نداره و به همین خاطر هم هست که به این مسایل توجه نمیکنه (البته ناگفته نمونه که تنها نو آوریش 64 بیتی بودنش). سومین مورد اینکه این گوشی حتی DLNA هم نداره چیزی که گوشیهایی نظیر سونی اریکسون c905 و w995 و از اون قدیمی تر ها هم داشتن. حالا NFC که دیگه بماند.
ولی سونی تکنولوژی Trilimunos رو ابداع کرد(توسط مهندسین براویا).خواهشا برید تمام مطالب راجب این تکنولوژی رو بخونید.
پس با این حساب فهمیدیم که در Z2 چندین ابداع صورت گرفته. صفحه نور پس زمینه LED گوشی Z2 یه تکنولوژی جدید داره و مثل صفحات قدیمی نیست. اسپیکرهاش هم که استریو بود و با قابلیت حذف دیجیتال نویز جدید با جک 3.5 دارای 5 لبه ، با وجود اینکه صفحه بزرگتر شده ولی قطر گوشی باریکتر شده و همچنین وزن آن کمتر شده. آیا این نوآوری نیست؟ همچنین ناگفته نماند که لنز دوربین Z2 نیز 30 درصد از Z1 بزرگتر شده و این یعنی نویز کمتر(چون لنز بزرگ باعث ورود نور بیشتر و در نتیجه نویز کمتر میشه). سرتاسرZ2 رو نوآوری و ابداعات جدید گرفته. به هر چیز از این گوشی که نگاه کنیم از مدل قبلی اون بهتره. ضمنا یه نوآوری و خلاقیت دیگه که میشه در Z2 دید کلید های Back و Home و.... همونطور که میبینید دیگه خبری از اون نوار سیاه رنگ پس زمینه که پشت اونا بود و باعث کوچک دیده شدن صفحه نمایش و بزرگ دیده شدن ابعاد گوشی میشد نیست. این اصل در تمام گوشیهای سونی 2014 رعایت شده.
با تشکر.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/15

سلام خدمت داداش گلم،
بله بنده هم این خبر رو تایید میکنم که Z2 تو GFX BENCH که یک تست گرافیکی تمام عیار هست موفق به اوردن بالاترین ، امتیاز شد،
و این نوید رو به طرفدارای سونی میدم که پرچمدار جدیدشون یکی از قوی ترین گرافیک ها رو داره.
همونطور که 4 تا کلیپ متفاوت از اجرای بازی های سنگین همزمان روی Z1 و note3 براتون گذاشته بودم که Not3 کاملا عقب میموند از Z1 باز هم شاهد برتری Z2 به S5هستیم.یاعلی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/15

سلام خدمت داداش گلم.
اقا ما خیلی دوست داریما،
شما عزیز دل مایی،خیلی پیش ما عزیزی.
ولی خوشم اومده سونی اینقدر خوب کار کرده که منتقداش رو اوردن به فلسفه و منطق ، پیش بینی بازار اینده و تحلیل اوضاع خرید مشتری ها بعد از استفاده از Z2.
داداشم من گفتم 6 ماه به6 ماه پر چمدار تولید کردن باعث پیشرفت علم میشه، که صد درصد همینطور.
عزیزم شما رو چه حسابی میگی در اسمارتفون ها پیشرفت علم نبوده و میای میگی سونی 10 سال پیش لنز 20 مگا میزد، میای میگی کوالکام 10 سال پیش فلان گرافیک رو میزد، مهم نیست هر شرکتی حتی 30 سال پیش اینارو میزد ،مهم اینه ،پیشرفت اینه، علم اینه، که همه ی این ها تو یک وسیله ی 160 گرمی جا داده شده. این یعنی پیشرفت این یعنی علم.
بعد شما میای میگی ،هیچ پیشرفتی رخ نمیده . مسایل 10 سال پیش رو باالان مقایسه میکنی؟؟؟؟
اگه 20 سال دیگه یه شرکتی یک بشقاب تولید کرد که پرواز کنه و باعث جابجایی انسان بشه منم بیام بگم بابا این که پیشرفت نیست100 سال پیش هواپیما بود همین کارو میکرد، شما الان دقیقا دارید همین حرف ها رو میزنید.
یه نکته ی جالب که همین امروز بهش رسیدم و برام خییییلی جالب بود اینه که شما نور پس زمینه LEDرو انگار از قبل باش اشنایی داشتی و نوشتی این که چیز جدیدی نیست، میشه لطفا برام یک توضیح از این فرایند بدی؟؟؟؟
چی جوریه؟؟؟،
جریانش چیه؟؟؟؟
عملکردش چطور؟؟؟؟؟
چطوری باعث تقویت صفحه نمایش میشه؟؟؟؟
اصلا تو چه زمینه هایی تاثیر گذار هست؟؟؟؟؟
نمیدونم چرا برند های مختلف از این فناوری استفاده نمیکنن وقتی به قول شما اینقدر قدیمیه که حتی برای شما یک عمر عادی هست .
فقط دمت گرم جان رفاقتمون این جریان نور پس زمینه ی LEDتوضیحاتش رو برام بده ،یادت نره ها ...
مرسی داداش :-D:-D. یاعلی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/15

سلام خدمت داداش گلم.
خب [اینجوری] که نمیشه منم میتونم بیام بگم 4 تا note3 دیدم که لگ میزنه.
این حرف شما تا زمانی که مستند نباشه قابل قبول نیست.
همچنین در مورد compact که خودمم دارمش ، گفتی چند تا لینک گفتن که لگ داره، باشه شما اون لینک ها رو بیار من در خدمتم.
فکر کنم شما سری گلکسی رو با سری Z اشتباه گرفتید چون سری گلکسی هست که تو دنیای موبایل به عنوان پر لگ ترین گوشی ها شناخته شده.
اگر لینک دارید در مورد سری Z که به طور مستند بگه این سری لگ داره من در خدمتم.یاعلی.

سعید d در تاریخ : 1392/12/15

اولین کنفرانس سونی موبایل در ایران از اکسپریا Z2 و دیگر ابزارهای موبایل جدید این شرکت رونمایی شد
بابا دمش گرم واقعا ما که سپوریز شدیم
عکس اکسپریا z2 که کنار تبلتش دیدم واقعا هر چی از خوشکلیش بگم کم گفتم مخصوص با اون نوار سفید فلزیش تو رنگ مشکیش خیلی باحال شده درضمن تو زاویه دیدش محشره و تصاویر به صورت فوق العاده زنده
و درخشان دیده میشه با اون دو اسپیکر استریوش قیافه z2 جذاب کرد
لینک:
http://www.zoomit.ir/it-news/9817-xperia-z2-press-conference-iran

hamidreza r در تاریخ : 1392/12/15

دوست عزیز اسم این طراحی سونی: omni balance هست که زمین تا آسمونه با اپل. درضمن اگه اپل میدونست که سونی ازش تقلید کرده، بیچاره ش میکرد

hamidreza r در تاریخ : 1392/12/15

بله قابلیت دو ضربه برای روشن شدن صفحه رو داره . این قابلیت رو از پدربزرگش یعنی تبلت زد به ارث برده.

far z در تاریخ : 1392/12/15

سلام برادر مهدی.
بازم که شما میگی تاریکی کامل. حرفای عامیانه دلیل نمیشه که سایتی که شما معرفی کردی، پایه ای ترین چیزا رو زیر سوال ببره. تاریکی مطلق مفهومش کاملا واضحه.
تاریکی کامل نیس. حتی رو جعبه هم نوشته low light. یعنی نور کم. نه تاریکی مطلق.
اون سایت هم که من گفتم phone arena بود نه gsm arena. با عجله نخون.
اون جعبه هم میدونم چیه. شبیه سازه تست دوربین برای نور کمه. اما نکتش اینه که این شبیه ساز توسط سونی ساخته شده. که این احتمال هست که شرایطش طوری باشه که به نفع دوربین سونی باشه. چون دوربین ها فوکوس های متفاوتی دارن. و معلوم نیس که اون جعبه طوری ساخته شده باشه که دقیقا مطابق قدرت فوکوس لنز سونی باشه. واسه همین گفتم که ما از جعبه سونی عکس نمیگیریم. ما از محیط های باز عکس میگیریم. تو محیط باز شرایط برای همه دوربینا یکسان هست.
سایت phone arena هم نوشته بود که با توجه به شرایط محیط عکسای نوکیا و ایفون واقعیتر به نظر میرسه تا عکس سونی که انگار تو روز عکس گرفته. در نهایت هم نوشته بود که که تا ما خودمون تست نکنیم با توجه به معیارامون نمیتونیم نظر بدیم. این تناقض نیست. منظورش اینه که سونی به طور اغراق امیزی عکسش متفاوت از اون دوتاس.
مخصوصا من شک بیشترم رو اینکه نوکیا با اون دوربینش نمیتونه هیچی بیاره. اونوقت سونی مثله روز عکس میگیره.!!!!!
شتاب نکن مهدی جان. کمتر از یه ماه دیگه z2 امتحانشو تو همه بررسی ها از جمله دوربین تو شرایط مختلف پس خواهد داد. با پرچم دارای دیگه هم مقایسه خواهد شد. اگه اونجا هم اینطوری عکس بگیره من دیگه کلا اینجا نظر نمیدم. اما اگه اینطوری نباشه ...
حاشیه هم نیس. من با چیزی که مخصوصا تو اینترنت پخش میشه با نگاه خیلی عمیقی میخوام موشکافی کنم. من با این چیزا قانع نمیشم. و هدفم اینه که دوستان دیگه هم سعی کنن اون چیزی رو که میبینن به این سادگی قبول نکنن.
نا سلامتی 10 ساله تو دانشگاه دارم سخترین مسایل علم فیزیک رو تحلیل میکنم.
هستیم در خدمتتون.

hamidreza r در تاریخ : 1392/12/15

خب اون آقا راست میگه. من توی سایت فون آرنا بررسی صفحه نمایش زد2 رو دیدم، اون رو خارق العاده توصیف کرده بود. توی صفحه اصلی phonearena.com اسم z2 رو سرچ کن تمام تست ها و بررسی هاش رو میبینی.

hossein a در تاریخ : 1392/12/15

سلام
دوستان این گوشی بهترین گوشه که تا الان ساخته شده،وقعا همه چی تمومه از همه نظر.
تا زمان اومدن z3 هم بهترین میمونه، حتی اگه نوت۴ هم بیاد بازم این بهترینه و اصلا قابل مقایسه نیستن چون این گوشه و نوت فبلت.

روبابه ح در تاریخ : 1392/12/15

سلام
واقعا گوشي زيبا و قدرتمندي هست خوشبحال اونايي كه پولشو دارن و ميخرن واقعا لذت ميبرن
فقط من نميتونم اينو درك كنم كه چرا وقتي حافظه انقدر كم هست چطور ميشه باهاش فيلمبرداري كرد اخه خوندم كه حجم زيادي داره
٢.٣بار فيلم برداري بشه حافظه پر ميشه اين خيلي بده
به هرحال چشم خيلي گرفتش شايد 10سال ديگه خريدمش

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/15

سلام خدمت داداش گلم.
یه جوری میگی اون جعبه معلوم نیست چیه انگار از فضا اوردنش.
البته عذر میخوام من اول قبلش باید برای دوستان اماتور یه توضیح جزیی میدادم که این جعبه چیه، حواسم نبود توضیح ندادم.
داداش این جعبه جادویی نیست ی ه جعبه هست که هم تو نمایندگی تبلیغات سونی موبایل هم هست که برای نشون دادن قدرت ثبت لنز Z1 تو تاریکی کامل بدون فلش ازش استفاده میکنن، تو خیلی از نمایندکی دوربین های سونی هم هست . پس این از جعبه.
من نمیدونم شما واقعا پیام این کلیپ. روندیدی؟؟؟؟؟ پیامش این نیست که بری از سوراخ عکس بگیری ،که شما میگی مگه من میخوام با گوشیم از سوراخ عکس بندازم؟؟؟ پیام این کلیپ نشون دادن قدرت لنز توی تاریکی هست مخصوصا برای عکس برداری شب.
شما حرفات تناقض داره از یک طرف میگی. جی اس ام ارنا گفته به محض اینکه گوشی بهش برسه قدرت عکس برداریش رو میسنجه،پس یعنی هنوز موفق نشده با گوشی عکس بگیره. از یک طرف میگی جی اس ام ارنا گفته عکس های Z2 به پای لومیا و ایفون نمیرسه. به کدوم حرفت گوش کنم؟؟؟؟
عزیزم تاریکی مطلق ، همه منظورش رو میفهمن، شما بارها نشده به یکی بگی اگه فلان کا رو نکنی میکشمت!!! منم بیام بهت بگم چرا نکشتیش و معنی کشتن رو برات تفصیر کنم؟؟؟؟
خود کلیپ منظور رو میرسونه شما اینقدر نرو تو حاشیه.
...
یاعلی.

far z در تاریخ : 1392/12/15

مهدی جان اینا پیشرفت علم نیستن. اینها کاربرد علم هستن. تازه علم روز هم نیستن. شما به تاریخچه تک تک این چیزایی که رو گوشی سوار هست نگاه کنی میبینی که ماله دهه پیش هست.
برات مثال میزنم
اسنپ 801 با 800 چقدر متفاوته؟ رم سه گیگ مال کیه؟
دوربین 20 رو خود سونی که یه سال پیش معرفی کرد.
خاصیت ضد اب هم که چند سالیه هست
طراحی هم که مشابه دو سال اخیره سونی هست
صفحه نمایش هم که ips تاریخچش به دهه 90 برمیگرده و تو دهه 2000 هم فقط بهبود روش اعمال شده استفاده از led به عنوان نور پس زمینه هم چیز جدیدی نیس.
منظورم این نیس که این گوشی بده.
دوستان لطفا نگاه کنن که چه نظری در مقابل چه نظر دیگه ای داده شده. من اصلا منظورم تخریب نیس.
برادر مهدی گفتن نمیشه جلوی پیشرفت علم رو گرفت. منم گفتم اینا چیزای روز نیستن. سونی میتونس پارسال هم اینا رو z1 قرار بده. حالا به هر دلیلی یا عمدی یا نداشتن تجربه زیاد اینکارو نکرده.
همه این انتقادات به سامسونگ s5 هم وارده. اونم چیز جدیدی معرفی نکرده.
اما شما درسته ایفون 5 و 5s رو یکی میبینین. اما پردازنده 5s بسیار به روزتر از 5 بود. اونو من اسمشو پیشرفت میزارم.
اما نه سامسونگ و نه سونی نسبت به پرچم دارای قبلیشون چیز جدیدی معرفی نکردن که اسمشو بتونیم بزاریم پیشرفت علم. z2 نسخه تکامل یافته تر از z1 هست.
این گوشی برای کسی که الان میخواد یه پرچم دار بخره مناسبه به شرطی که پولشو داشته باشه.
اما کسی که z1 داره دلیلی نداره بفروشه z2 بخره. مگر اینکه پولش براش مهم نباشه.
صحبتم با اونایی هست که گوشی خوبی دستشون هست و جو روانی این گوشی شاید کاری کنه که اونا به خاطرش تو این شرایط اقتصادی هزینه نابجایی بکنن.
هدف من نصحیت نیس. به عنوان یه برادر کوچیک میخوام راهنمایی کرده باشم.

حمیدرضا ا در تاریخ : 1392/12/14

سلام. دوستان میتونید ویدیوی Hands-On این گوشی رو در لینک زیر ببینید:
لینک: www.aparat.com/v/cEKRw

مقداد م در تاریخ : 1392/12/14

سلام مهدي كينگ عزيز خوبي داداش؟؟ مهدي جون z2 به نظرم گوشي خيلي خوبيه و واقعيت رو نبايد انكار كنم كه صفحه نمايشش كامله و خوشحالم سوني رو به ips آورد . فقط مهدي جون من چند تا گوشي z ديده بودم كه همه شون لگ داشتن و اين با اون چيپست قوي اصلا جور نمياد در صورتيكه باترفلاي هم همين چيپ و گرافيك رو داره ولي بازيهايي مثل آسفالت روي اون گوشي سوني با لگ اجرا ميشن ولي در باترفلاي خيلي كمتره ؛ در واقع محيط سوني به نظرم اينطوره و در z1 compact هم همينطوره و يكي دو تا سايت مطرح به لگ هايي جزيي در منو اشاره كردن و يكي از دلايل من براي انتخاب نكردن سوني هميشه همين بوده و فك ميكنم سوني بايد تغييراتي در منو اجرا كنه

MOH R در تاریخ : 1392/12/14

سلام داش مهدی کاملا حرفت رو قبول دارم تا کنون کسی نتونسته جلوی پیشرفت علم رو بگیره منم نمیگم همیشه پرچمدار تو جیبم باشه.ولی خب هر آدمی دوست داره یه گوشی مد روز داشته باشه.از این ها گذشته،خرید این چنین گوشی با قیمت خیلی بالا اونهم برای مردم ایران اصلا به صرفه نیست.ما فکر میکنیم سه برابر قیمت جهانی میخریم اما در واقع 5 برابر قیمت جهانی میشه.600 دلار در برابر 2.5 میلیون تومن.
حدودا میشه 4 5 برابر

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/14

ممنون از جو خوب سایت که صد در صد. نتیجه ی زحمت مدیران اینجاست، واقعا من سایت های یزرگ داخلی رو دیدم که به خاطر بالا. بردن ریت و امتیاز سایتشون حتی. توهین کاربرا رو نسبت به هم تایید میکنن و کامنت رو حذف نمیکنن ولی واقعا اینجا اول اخلاق در نظر گرفته شده و بعد ، امتیاز سایت.
مرسی از مدیریت سایت.یاعلی

رضا a در تاریخ : 1392/12/14

دوستان تبریک
ظاهرا اخبار موثق میگه زد2 توی GFX Bench که خیلی معتبره از اس5 بیشتر گرفته
یعنی انتظار گرافیکی ترین گوشیه بازار رو داشته باشید. مرسی سونی

MOH R در تاریخ : 1392/12/13

داش امیر تو هم مثل من فقط دلتو صابون میزنی
گمون نکنم دیگه بتونم بخرم.واقعا خیلی حیف شد.فکر کردم حدودای 2 میلیون تا یک میلیون و هشتصد باشه.اما انگار فقط خیالات خام بوده.

amirhossein m در تاریخ : 1392/12/13

حاجی عاخه مام دل داریم دو میلیون و نیم چیه قیمت گوشی گذاشتن؟!!!
سفینه که نزده بیرون ، گوشی زده...
والـــــــــــــا...
بد میگم خدایی؟؟؟

mehrab 1 در تاریخ : 1392/12/13

اگه اينجوريه پس من تا مرداد صبرکنم بعد بخرم...
Z 3احتمال داره آخر سال 93وارد بازارايران بشه....

درضمن اين گوشی قابليت ارتقاء به اندرويد 5هم داره...که به قيمتش مي ارزه

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/13

سلام خدمت داداش گلم.
داداش نه میگم شما درست میگی نه میگم شما اشتباه میکنی.
به هر حال نمیشه به این بهونه که من Z2 رو تازه 3 ماه خریدم جلوی پیشرفت علم رو گرفت.
به روز بودن یک تاوان داره و اونم اینه که شما اگر میخواهید همیشه پرچمدار داشته باشید باید 6 ماه یک بار گوشیت رو عوض کنی،
جسارت نباشه منظورم با شما نیست ولی نمیشه هم جیب خالی هم پز عالی.
یکی از خوبی های اومدن پرچمدار در فاصله ی زمانی اینه که قیمت پرچمدارها زود به زود افت میکنه.
و یک بدی اینه که اگر پول نداشته باشی زود گوشیت رو عوض کنی بیشتر از6 ماه پرچمدار نخواهد بود.
لذا باید این قر هنگ رو جا بندازیم که با اومدن یک گوشی جدید دل زده از گوشب خودمون نشیم، من خیییلی گوشی عوض میکنم ولی هنوز که هنوز یاد Z از دلم بیرون نمیره و اگه همین الانم کنار compact بخرمش بازم برای من پرچمدار و مهم نیست مال چند مدت پیش هست.یاعلی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/13

سلام خدمت داداش گلم..
اگه من اشتباهی منظور شما رو فهمیدم همین جا جلوی همه ی دوستان ازتون عذر خواهی میکنم.ببخشید عزیز.

far z در تاریخ : 1392/12/13

"اول با مفهوم تاریکی مطلق آشنا بشین بعد کلیپها رو ببینین:
به عنوان مقدمه باید بگم که چشم انسان و تمام وسایل تصویر برداری و عکاسی از معمولی گرفته تا حرفه ای، فقط تو ناحیه مرئی کار میکنه. ناحیه مرئی هم یه بخش کوچیکی از طیف الکترومغناطیسیه.
وقتی تاریکی مطلق هست، یعنی نور مرئی وجود نداره. تنها نور قابل دریافتی که تو تاریکی مطلق وجود داره، مادون قرمز هست که توسط دوربین های حرارت یاب مادون قرمز تصویر به وجود میاد.
این مفهوم تاریکی مطلق هست. اول مفهوم تاریکی مطلق رو باید آدم متوجه بشه بعد.
هیچ دوربین معمولی قادر نیست تو تاریکی مطلق به جز سیاهی مطلق چیزی رو نشون بده. همچنان که چشم هم نمیتونه تو تاریکی مطلق جایی رو ببینه.
حالا، وقتی دوربین میتونه تصویر رو بیاره، پس دیگه تاریکی مطلق نیست. نورهای ضعیفی تو محیط وجود دارن که تو ناحیه مرئی هستند.
پس بنابراین محیط دارای نور ضعیفی هست. اما تو این نور ضعیف که شما حتی تو شبا همه چیز رو به صورت سایه هایی میبینین، هیچ دوربینی نمیتونه تصویری ثبت کنه. فقط دوربین دید در شب هست که میتونه پردازش تصویر رو با استفاده از نورهای خیلی ضعیف انجام بده. و تصویر دوربین دید در شب رو هم خودتون میبینین که چجوریه. رنگی توش نیست. اونم به خاطر بعد نظامی قضیه امکان نداره یه گوشی موبایل مجهز به دوربین دید درشب بشه. و علاوه بر اونوقتی دوربینی دید درشب هست که فلسفه ساخت متفاوتی داره.
پس برادر مهدی، سایتی که هنوز با مفهوم تاریکی مطلق آشنا نیست از نظر علمی کاملا زیر سوال میره.
بنده به عنوان استادی که تو فیزیک دارم تدریس میکنم از نظر علمی این قضیه رو رد میکنم. منظورم همون سایت xperian.ir هست.
بعدشم داداش مهدی این عکس جای بحث زیادی داره که بر خلاف نظر سایت گفته عکسای تو نور ضعیف:
اولا اون سوراخ چیه؟ اگه میخواست امتحان کنه میتونست یه نور بسیار ضعیفی تو محیط روشن کنه و با هر سه تا عکس بگیره. نه اینکه لنزه گوشی رو ببره تو یه سوراخ که معلوم نیس چیه. از قرار این جعبه رو خود سونی هم ساخته.
2- حتی سایتایی مثل فون آرنا هم گفتن باید گوشی بیاد بیرون ما خودمون تست کنیم و نظر بدیم.
3- شما که احیانا نمیخوای از جعبه سونی فقط عکس بگیری. شما از واقعیت عکس میگیری. فکر نمیکنی تو واقعیت یه جور دیگه بشه؟
شتاب نکن برادر. بزار زمان بگذره. نمیدونم چرا داری به شدت تلاش میکنی که ذهنها رو به طرف گوشی سوق بدی که هنوز تو عالم واقع امتحانشو پس نداده.
فردا روزی تست بشه و دیده بشه واقعیت جور دیگه ای بود، اونوقت ...
توصیه ای بود از طرف من.

far z در تاریخ : 1392/12/13

در مورد اون عکس من به چند تا سایت مراجعه کردم.
چند تا نکته قابل تامل دیدم.
اول اینکه این جعبه مجهول رو خود سونی ساخنه.
خود سایتهایی مثل فون آرنا هم آخرش گفتن که باید گوشی بیاد تا ما خودمون تست کنیم و نتیجه رو بگیم. و در ضمن گفته بودن که عکسایی که آیفون و لومیا گرفتن به نظر طبیعیتر میرسه تا z2.
در نهایت اینکه این تست، نمیتونه نشون بده که آیا تو کاربرد عادی با نور ضعیف، این گوشی مثل این عکس عمل میکنه یا نه. شما با گوشیتون از یه سوراخی که معلوم نیس اصلا چیه، عکس نمیگیرین. شما از واقعیت و محیط های باز عکس میگیرین.
طرفدارای متعصب سونی، حالا بیاین هی منفی بدین به این مطلب. باشه بدین، اما یادتون باشه با این تست های شتابزده و نامعلوم نمیشه نظر داد. بزارین بررسی های تخصصی که تو یه ماه آینده بیرون میان رو بخونیم بعد.
یه جای کار میلنگه.
داداش مهدی شتاب نکن...

Majid G در تاریخ : 1392/12/13

سلام داداش مهدی
شما نظر منو درست خوندی؟ و اینکه در پاسخ به محمد حسن خ بود .
اصلا به خودت زحمت ندادی درست بخونی ببینی که چی نوشتم.
من دلایلی که نشون میده این کلیپ واقعیه و صحبتهای محمد عزیز درست نیست رو نوشتم.
شما نظر محمد حسن خ رو بخون.
آخه محمد حسن خ با قضیه جنایی برخورد کرده بود منم برای روشن شدنش جنایی برخورد کردم.

SONY
Make.Believe

far z در تاریخ : 1392/12/13

اونجا شبیه یه اتاقه تا نمایشگاه.
خودتون رو دلخوش کنین به این کلیپ ها.
اما فردا گوشی میاد دستتوت و میبینین که این کجا و آن کجا.
بازی رسانه رو دست کم نگیر.

far z در تاریخ : 1392/12/13

من کجا طرف سامسونگ رو میگیرم؟
من یه نوت 3 خریدم و نظراتم رو دادم چون تجربه کار کردن باهاشو دارم.
شما برونگاه کن ببین تو همین صفحه s5 اصلا من چیزی گفتم که بگی تعصب؟
یا تو بقیه محصولات سامسونگ، ببین اصلا من نظری دادم تو صفحه اونا؟
من هر محصولی با هر برندی که خوب باشه رو هم نقاط قوتشو و نقاط ضعفشو هم میگم.
من از نقطه نظر علمی و مطالعه تو منابع علمی نظر میدم.

MOH R در تاریخ : 1392/12/13

مسخره است
خیلی خیلی مسخره است.
یعنی ما باید 7 ماه صبر کنیم تا Z3 معرفی بشه تا قیمت Z2 بیاد رو یک و هشتصد...


مهدی ع در تاریخ : 1392/12/13

چند روز پیش یه لینک گذاشتم که نشون داد سونی 18 جایزه در نمایشگاه بارسلون رو برای Z2 و تبلت Z2 درو کرد.
والان یه خیر خوب برای طرفدارای سونی :
سونی 5 جایزه در قسمت طراحی در نمایشگاه بارسلون رو مال خود کردhttp://xperian.ir/%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87-5-%d8%ac%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3/

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/13

اکسپریا Z2 و تبلت Z2 اولین دستگاه هایی هستند که از MHL 3.0 پشتیبانی میکنند. MHL 3.0 نسل جدید پورت MHL است که پیش از این در برخی محصولات اکسپریا از آن استفاده شده بود. MHL (مخفف Mobile High Definition Link) درگاهی است که قادر به انتقال همزمان ویدیو و صدا است و از طریق آن می توان تلفن های همراه و دیگر ابزارهای پرتابل را مستقیما به تلویزیون های HDTV متصل کرد.

چند ماه قبل خبر از ارائه نسل جدید درگاه MHL با نسخه ۳٫۰ در آینده ای نزدیک شنیده بودیم که حالا سونی برای اولین بار از این درگاه در اکسپریا Z2 و تبلت Z2 استفاده کرده است. این درگاه قادر به پخش ویدئو های ۴K در تلویزیون در بالاترین کیفیت ممکن است.

از دیگر قابلیت های MHL 3.0 علاوه بر پشتیبانی از ویدئو های ۴K ، کنترل دستگاه با استفاده از ریموت تلویزیون، شارژ دستگاه با قدرت ۱۰W ، صدای دالبی ، پشتیبانی از صفحه نمایش های چند گانه و … میباشد. حالا USB3 بیشتر به کار میاد یا این؟؟؟

Majid G در تاریخ : 1392/12/13

سلام .
شما برو پسته منو بخون ببین در پاسخ به کدوم نظر گذاشتم بعد بیا .............
من دلایلی رو که نشون میده عکس واقعیه گفتم در پاسخ به کامنت یکی از دوستان

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/13

برتری های Z2 نسبت به S5
لطفا بشمارید.
رم 3 گیگ
دوربین قوی
مانیتور قوی تر و با فناوری نور پس زمینه ی LEDکه کیفیتی فراتر از حتی باور کارشناس ها رو به همراه داشت.
باتری خیلی قوی تر
پر نرم افزار ترین گوشی دنیا در قسمت دوربین
فیلم برداری اسلوموشن با 120 فرم
فیلمبرداری 4K1080. در صورتی که s5 روی 720 فیلم 4Kمیگیره.
شکست دادن سلطان صدا HTC ONE توسط Z2 به همراه دو اسپیکر قدرتمند در بالا و پایین گوشی و در مقابل صدای تک اسپیکرضعیف S5
جنس کاملا مقاوم بدنه درZ2 در مقابل جنس بسیار ضعیف S5
زیبایی ظاهری Z2 که یکی از زیباترین گوشی های سری Z هست.در مقابل طراحی نا امید کننده ی S5
ضد اب فودن Z2 در مقابل ضد اب نبودن کامل S5 و فقط مقاوم در برابر قطرات اب.
یک هندزفری نویز گیر اختراع سونی در جعبه هست که قیمت بازار ازاد این هندزفری 400 دلار اعلام شده.
لوازم جانبی بیشتر که باری Z2 ارایه شده مثل اسپیکر کوچک همراه با قدرت.
.در مقابل S5 از حسگر اثر انگشت استفاده کرده که. من تا حالا کسی نتونسته همین کد کشیدنی گوشیم رو کسی باز کنه،
و حسگر ضربان قلب که برای افراد مسن مناسب.
در ضمن قیمت مناسبتری داره Z2.یاعلی

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/12

دوستان اصلا به شایعات در مورد این گوشی توجه نکنید.
این گوشی از اواسط برج یک وارد بازار میشه البته به صورت جزیی و غیر قانونی، که قیمت بالای 2400 داره و از ابتدای برج 2 به طور گسترده و رسمی به همراه گارانتی وارد کشور میشه که قیمت همراه با گارانتی حدود2100 تا2200 هست و بدون گارانتی حدود2 ملیون که کنتر از یک ماه. قیمت بدون گارانتی رو میشه تا1800 فراهم کرد و این روند کاهش سرعت تا جایی ادامه داره تا 5 ماه دیگه که میشه مرداد ماه میتونید این گوشی رو تا1600 به راحتی فراهم کنید و بعد Z3 معرفی میشه.یا علی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/12

سلام خدمت داداش گلم.
اومدی چنتا عکس گرفتی بعد لینک کردی که چی؟؟؟؟
عزیزم اون جعبه ی فابریک تبلیغات سونی هست شما انگار خیلی فیلم جنایی نگا میکنی.
همین جعبه ولی در ابعاد کمی کوچیکتر همین الان تو نمایندگی . تبلیغات سونی تو شیراز پاساژ صوتی تصویری هست وباش قدرت عکاسی Z1. تو تاریکی مطلق و بدون فلش رو نشون میدن و هر کس هر گوشی داره میتونه باش تست کنه.
ویدیو رو من دانلود کردم و دیدم کاملا واقعی هست Z1 هم همچین قدرتی داره ولی چون Z2 روی 15 اتوماتیک قرار گرفته و دوربین بهینه تر شده و طبیعی قویتر عمل کنه.
اگر این جعبه رو تا حالا ندیدی برو تبلیغات سونی اونجا این جعبه هست میتونی باش کار کنی.
Z2 استاد گرفتن عکس تو تاریکی.
زیاد ذهن خودت رو درگیر نکن اون کلیپ واقعیه. یا علی.

Hossein J در تاریخ : 1392/12/12

نه داداش همین زد1 فکر کنم به زور برسه چه برسه به زد 2.تو مرداد قیمتش به 1800 میرسه که اگه واقعا گوشی خوب میخوای تا مرداد صبر کن ارزششو داره.شک نکن

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/12

سلام خدمت داداش گلم.
حالت خوبه؟؟؟؟ من عکس گذاشتم ؟؟؟؟ کدوم عکس؟؟؟؟
دوم اینکه سایت اکسپرین به هیچ عنوان سایت نا معتبر نیست شما برو کل سایت رو بگرد ببین یک خبر دروغ توش هست؟؟؟؟ حد اقل خیالم از این راحت که سامسونگ پول بهش نمیده که اخبار کزب توش درج بشه.
اگر شما اسم سایت اکسپرین رو نشنیدی. دلیل نیست که احدی نشنیده باشه بلکه حجتی بر این هست که شما خیلی کم اخبار گوناگون از سایت های مختلف و معتبر رو دنبال میکنید، گوشی بازهای حرفه ای بیشتر 10 سایت رو تو یک روز رصد میکنن نه فقط جی اس ام ارنا.
جی اس ام ارنا که در گذشته معروف به سامسونگ ارنا بود ایا از سوی مرجع خاصی تحت کنترل هست که اخبار کذب پخش نکنه؟؟؟؟
ایا کسی میتونه با دلبل و مدرک بگه که این سایت بی طرف هست؟؟؟؟
معروف بودن دلیل به کامل بود میشه؟؟؟؟
جی اس ام ارنا هم یک سایت مثل بقیه ی سایت ها.
هر چند که تو همون جی اس ام ارنا بنچمارک S5. رو زده 35140 هر چند که بنچمارک S4 رو تو گرافیک کمتر Z2 زده ولی بازم قبولش ندارم.
20 تا سایت معتبر تو نمایشگاه بارسلون وجود داشتن که رسما حق دادن جایزه و اعلام کردن برتری برند هت رو نسبت به یک دیگر داشتن . جی اس ام ارنا عضوشون بود؟؟؟!!
اون20 تا سایت مرجع من هستن. شما اسم یکیشون رو بیار درست. من اسم هر 20 سایت رو برات میارم. متن هر کدوم از سایت هارو بخوای برات ترجمه میکنم تا از سطح بالاشون [ببینی] سایت یعنی چی؟؟؟؟
هر چند که جی اس ام ارنا هم سایت خیلی معروفی هست ولی ملاک مطلق نیست.

Hossein J در تاریخ : 1392/12/12

کاملا باهات موافقم.حرفات منطقیه داداش فقط خیلی طرف سامسونگ رو میگیری ولی اطلاعات راجب همه گوشیا کاملا دقیق و درسته.دوستانی که میخوان بدونن زد2 قیمتش کی میاد پایین باید بگم که همون اول که میاد یه کم از 3میل کمتره.که اگه بخواید قیمتش به 1800 برسه باید تا یک ماه قبل از معرفی پرچمدار جدید صبر کنید.یعنی مرداد.تو مرداد قیمتش میشه مثل زد1 الان.اگه براتون زاویه دید مهم نیست همین زد1 بگیرید چون همه ی قابلیت های زد2 داره میاد واسش.برید سایت http://xperian.ir متوجه میشید.در مورد ورودش به ایران هم فکر کنم اواخر همین ماه یا تو ماه فروردین بیاد تو ایران چون تو رونمایی زد2 گفته بودن همین ماه میاد که فکر کنم بیاد.یا علی...

MOH R در تاریخ : 1392/12/12

خدایا
من میخوام این گوشی رو بخرم.صد درصد هم میخرم.
اما اگه قیمت تا 2 یا 2.5 میلیون بره چی؟یعنی ما ایرانی ها نباید یه گوشی خوب با قیمت مناسب داشته باشیم؟
من حداکثر تا یک و هشتصد پول میدم.خدا کنه قیمتش همین حدودا باشه.وگرنه آش همین آش و کاسه همین کاسه

پوریا ب در تاریخ : 1392/12/12

سلام به دوستان من خودم قصد خرید این گوشی رو دارم ولی گارانتی یه چیز خیلی بی خودی برای گوشی هست اونم گارانتی ارین که همه اونو ضعیف ترین میدونن
بعضیا میگن اگه مشکلی پیش اومد چی؟
من باید بگم که خیلی مشکلات که رایج بین مشتری هاست اونم برای گوشی توسط ارین پوشش داده نمیشه
چرا مبلغی اضاف بدین؟
هنگام خرید جلوی فروشنده همه چیز رو چک کن که بعد نخواد برات مشکل ایجاد بشه

MOH R در تاریخ : 1392/12/12

یعنی چی؟
یه جا میگن تو ایران میشه یک میلیون 800 هزار تومن
شما میگی میشه سه میلیون تومن
فردا پس فرداست یکی دیگه بیاد بگه هزار و پونصد دلار.

رضا a در تاریخ : 1392/12/12

خیر. در مدل اولیه که نرم افزار نهایی نشده این قدر هست
مثل نوت3 که در مدل اولیه بنچمارکش زیر 29000 بود
نرم افزار و کرنل باید نهایی بشه

رضا a در تاریخ : 1392/12/12

بله این مدل اولیه هست که ورژن اولیه نرم افزار روش هست نه مدل نهایی
مدل نهایی میاد و بنچمارکشو خواهیم دید
تو متن هم نوشته مدل اولیه و تو نمایشگاه

Majid G در تاریخ : 1392/12/12

دلایل نقض:
این گوشی تو نمایشکاه هست طبیعیه که قبلا همین عکس توسط افراد دیگری گرفته شده باشد.
1- عکاسی و زمان لود و سیو شدن در کادر مربعی کوچک مربوط به آلبوم.
لینک: http://www.uplooder.net/img/image/54/03ee4afc88fc794cd1c624c5659f9897/SS_Screen_Capture__001.jpg
2- مقایسه عکسه قبل و بعد از عکاسی و وجود حاشیه زرد رنگ سوراخ جعبه در عکس گرفته شده آخر توسط کاربر.
لینک: http://www.uplooder.net/img/image/70/3ffe9981c59b0f01692efb6502d69853/SS_Screen_Capture__002.jpg
3- رد کردن عکس که نشان دهد آخرین عکسه گرفته شده هست.(حاشیه سفید سمت چپ عکس).
لینک: http://www.uplooder.net/img/image/81/61e39e763c9d4590d2d2fff5184f02ac/SS_Screen_Capture__003.jpg

behzad k در تاریخ : 1392/12/12

من گوشی مورد علاقمو پیدا کردم هم صدای خوب داره هم کیفیت و اندازه صفحه مناسبی داره هم سونیه هم z2 هست هم قدرتمنده
فقط ی چیز میمونه کسی میدونه مادون قرمز داره یا ن؟

Majid G در تاریخ : 1392/12/12

سلام دوستان
محمد جان قبل از اینکه نظری بذاری دقیقتر نگاه میکردی بهتر بود
درسته قبلا از این سوژه عکس گرفته شده ولی در زمان عکاسی وقتی عکس گرفته میشه شما به لود شدن عکس در اون کادر مربعی کوچک بالا که نگاه کنی میبینی که داره اون بال لود میشه
در ضمن آخر کلیپ هم نشون میده که آخرین عکس گرفته شده هست

زود قضاوت کردی

تشکر

arash n در تاریخ : 1392/12/12

حسام جان این کارهارو قبلا نوکیا با لومیا ۱۰۲۰ انجام داده.از طرفی دوربین خود سونی امکانات رو به شکل خوبی در اختیار کاربر میذاره.نیاز آنچنانی به این برنامه نبود.بهتر بود آیکون های رابط کاربریش رو یه مقدار به روزتر میکرد

MOH R در تاریخ : 1392/12/12

واقعا؟
اگه اینطوره
پس واقعا آفرین به سونی
اصلا فکر نمیکردم سونی همچین کارایی هم بکنه
فقط و فقط سونی
فقط و فقط Z2

arash n در تاریخ : 1392/12/12

ظاهرا که سی پی یو قوی تر آنچنان توفیقی نداشته.لذا اینجا توان مهندسی بعضی برندها رو میشه فهمید

arash n در تاریخ : 1392/12/12

اول از همه باید بهت بگم لینک نامعتبر نده دوست عزیز.مثل اون عکس دوربینی که شما از یک سایت ایرانی که اون هم از یک سایت شکارچی چینی گرفته بود گرفتید.من از جی اس ام آرنا و از محل خود نمایشگاه لینک دادم
مدرک اینکه این گوشی ها پلمپ هستن و از طرفی اجازه ندارید فایلی بهشون وارد کنید.میتونید دریافت کنید اما ارسال نه.مهدی جان اگر شما یک سایتی روکه احدی اسمش رو نفهمیده به بزرگترین مرجع موبایل دنیا ترجیح میدی بحثش جداست.اینجاست که من فکر میکنم طرف صحبت من نه منطقی که تعصبی جواب میده و در نتیجه حرفهای من مثال آب در هاون کوبیدن میشه.لذا دیگه بنده حرفی ندارم.

arash n در تاریخ : 1392/12/12

والله من نمیدونم شما چطور انقدر دیر یاد گرفتید.من اچ تی سی وان داشتم بعدش نوت۳ خریدم.همون چند ساعت اول یاد گرفتم چی به چیه.
بعدش چرا گوشیت رو روت کنی؟من سامسونگم رو روت نکردم.چون اصلا نیازی به روت نیست.گوشی باید درحدی کامل باشه که نیازی به روت کردن نباشه.متأسفانه سونی از یکجا خوب کار میکنه ولی از چند جا کارش رو کامل انجام نمیده.شما اگر بخوای بگی رابط کاربری سونی به خاطر سادگیش خوبه پس باید بپذیری که رابط سنس از بهتره.

دوست عزیز سونی کم کاری کرده.قبول کن

armin e در تاریخ : 1392/12/12

داداش حرفت درست ولی اگه دقت کنی عکسی که میگیره همون گوشه سمت بالا سیو میشه بعد رو همون تب میکنه عکسو نمایش میده یعنی چیزیروکه میگیره نمایش میده نه چیزیروکه بوده.یبار دیگه دقت کن شما.

محبوب ف در تاریخ : 1392/12/12

سلام
ببین دوست عزیزم شما که منظوری ندارید ولی برا مایی که حداقل با گوشیهایی چون z وz1 کار کردایم
این موضوع روشنه که وقتی عکسی میگیریم منظورم عکس تازه تر در اولویت نمایش قرار میگیره !پس شما
باید بگم که سخت در اشتباهید و عکسی که گرفته شد در اولویت پخش قرار داشت و
نمایش هم داده شد هیچ جای تقلبی یا چیزی که مردم رو گول بزنه موجود نمی باشد
و از این بابت هم به شرکت سونی تبریک میگویم که یه گوشی عالی تولید کرده
موفق باشید

far z در تاریخ : 1392/12/12

در مورد قیمت باید صبر کرد تا قیمتی که قرار به ایران بدن رو در نظر بگیریم.
اگه به گفته سونی حداقل قیمت که 600 یورو هست رو برا ایران در نظر بگیریم و با نرخ یورو 4000 تومن و ثابت.
میشه 2400. حالا چون جناب آرین هم تصمیم داره از اول گارانتیش کنه و خودش وارد کنه، طبق سنتی که داره معمولا 200 تا 300 تومن هم پول گارانتیش میشه و قیمتشو رو تو بدو ورود 2600 تا 2700 واقعی، که احتمالا یه جو روانیه اولیه به وجود خواهد اومد قیمتش رو نزدیک 3 تومن میشه تخمین زد.
به تدریج این قمیمت با شیب ملایمی نزول میکنه و بیشترین افت قیمت رو تابستون شاهد خواهیم بود. که من احتمال کمی میدم به زیر 2 تومن برسه. مگر اینکه قیمت رو سونی شدیدا کاهش بده. اینم بستگی داره فروش گوشی طبق پیش بینیشون باشه یا نه. اگه باشه قیمتش نمیاد پایین خیلی. چون شما وقتی یه جنسی رو خوب میفروشی دلیلی نداره قیمتشو رو بیاری پایین.
اگه فروشش بر خلاف پیش بینیش باشه افت قیمتش بیشتر میشه تا مشتریش بیشتر بشه.
اینا دیگه چیزایه پایه ای تو اقتصاد و فروش محسوب میشه.

far z در تاریخ : 1392/12/12

داداش به یه نکته خیلی اساسی دقت نکردی.
اندروید z2 ورژنش 4.4.2 هست در حالیکه تو همون بنچمارکها بقیه گوشیا مدلای 2013 هستن و اندرویدشون حداکثر 4.3. سایت جی اس ام هم احتمالا نسخه اولیه و بدون آپدیت گوشیا رو قرار داده.
من الان نوت 3 دارم و اندرویدم 4.3. ورژن antutu 4.2 هم نصب دارم رو گوشی. بنچی که امروز گرفتم: 34508 بود. مطمئن باش اگه به 4.4.2 آپدیت کنم، بیش از 36000 هزار میگیرم.

far z در تاریخ : 1392/12/12

مهدی جان، ظاهرا این بنچمارک جی اس ام از این بنچمارک شما به روزتر هست.
علتش هم اینکه آخر متن نوشته بی صبرانه منتظر بنچ آنتوتو هستیم. در حالیکه تو سایت جی اس ام بنچ آنتوتو وجود داره.
اما اینکه چرا تو سایت جی اس ام بنچ مثلا آنتوتو برا z1 پایینه، احتمالا مربوط به اینکه نسخه اولیه این گوشی هست، با اولین فریمویر. سایت جی اس ام دیگه با فریمویر های دیگه بنچش رو آپدیت نکرده.
همین اتفاق برا نوت 3 هم وجود داره. اونجا زده 32000 اینا، در حالیکه بالاتر از اینه.

far z در تاریخ : 1392/12/12

اردیبهشت میاد 4 ماه دیگه میشه 1800. 4 ماه دیگه میشه مرداد. 1 ماه بعدش z3 و امسال اونا معرفی میشه. بعدش اونی که انقدر صبر کرده بشه 1800، میخواد یه مدلی رو بخره که 1 ماه فقط پرچم دار سونی خواهد بود. بعدش با معرفی نسل بعدی آنچنان تو سر قیمت ش میخوره که یه ماه دیگه بخواد همینو بفروشه کلی ضرر میکنه.
کلا قیمت این گوشی بالاس. درسته گوشیه خوبی به نظر میرسه. اما گرونه. هر کسی نمیتونه بخره.

حسین ز در تاریخ : 1392/12/12

نه کف چیمون بریده 1 ماه دیگه تازه میخواد بیاد واسه فروش هنوز t2 نیومده این همه ام منتظرش موندیم

مهران ش در تاریخ : 1392/12/12

سلام بر همگی دوستان اونهایی که حوصله ندارن خبر داغ رو بخونن خلاصه وارش میشه این:
Z2 و بقیه محصولات سونی :
همۀ این محصولات از اردیبشت ماه ۱۳۹۳ و با گارانتی رسمی شرکت آرمان همراه آرین در بازار ایران عرضه خواهد شد. سونی قیمت Xperia Z2 را مشابه Z1 در زمان عرضه به بازار اعلام کرد.
حالا حی بگید قیمتی که من دادم اشتباه قیمتش به زیره ۲ت هم میرسه
اوایلشم از ۳ الی ۲۷۰۰ شروع تا ۴ ماه آینده به ۱۸۰۰ میرسدو ثابت میماند تا z3معرفی بشه

رضا a در تاریخ : 1392/12/12

مرسی سونی که به ایران و ایرانی احترام میزاره
خودشون تو کنفرانس گفتن چون سونی نزد اکثر ایرانی ها محبوبه و یه نوعی ایرانی ها رو سونی(به خاطر کیفیت محصولات قدیمیش)تعصب دارند و فروش سونی تو ایران بالاست سونی ایران رو به کل کشورهای منطقه ترجیح داده و اولین مراسم معرفی اختصاصی زد2 در منطقه تو ایران هست
مرسی سونی
زنده باد ایران

محمد ش در تاریخ : 1392/12/12

والا از نظر من شلوغ ترین و بی در و پیکر ترین رابط کاربری همین تاچ ویز بوده. هر وقت یه گوشی سامسونگ اومده دستم دو ساعت باهاش ور رفتم تا دستم اومده چی به چیه. بیش از حد دست برده توی اندروید.

من خودم شخصا رابط سونی رو می پسندم، هرچی نیاز باشه توش هست. بیخود هم زرق و برق الکی
بهش نداده واسه خوشگلی.

ضمنا، شما اگه واقعا اینقدر مشکل رابط کاربری داری، وقتی خریدی روتش کن و هرچی دوست داری روی نصب کن. اصلا MIUI نصب کن که شبیه آیفون شه. من خودم هر چند وقت یه بار همین کارو میکنم.
بعید میدونم در این سطح مقایسه ها رابط کاربری هم اهمیتی داشته باشه...
الان بحث اصلی سر کیفیت و کارایی گوشی هست، نه خوشگل بودن رابط کاربریش.
حالا بازم هرجور مایلین.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/12

سلام خدمت داداش گلم.
اول عزیزم این جی اس ام ارنا همون سایتی که هنوز بنچمارک Z1 رو زده 31 هزار .
دوم اینکه با چه سندی اینقدر میگی خود خود خود سونی این بنچمارک رو داده بیرون؟؟؟؟
اینم لینک. بنچمارک Z2 در کنار S5. http://xperian.ir/%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-z2-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%87%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%af/

محمد حسن خ در تاریخ : 1392/12/11

سلام به همه دوستان
قبل از اینکه نظری بدم، دوستداران سونی میتونن وارد پروفایل بنده شده و نظرات قبلی من رو ببینند تا مطمئن بشن به هیچ عنوان هدفم تخریب این تلفن همراه بی نظیر رو نیست و قصدم فقط ایجاد یک جرقه کوچک برای روشنی ذهن شما عزیزانیه که در این دنیای مجازی، با هزاران شیطنت خودآگاه و ناخودآگاه مواجه میشید. کاری به این ندارم که این شیطنت ها به چه هدفی صورت میپذیرن، گاهی حتی من هم دلم میخواد مثل بقیه چیزی نبینم و باورهای خودم رو متجلی و روشن ببینم. اما ...

خبری بود در رابطه با مقایسه قدرت عکاسی سه گوشی اپل 5 اس ، لومیا 1520 و اکسپریا زد 2 در شرایط تاریکی مطلق، که کلیپی کوتاه هم در کنارش بود ... قبل از هرچیز لینک میذارم تا همه مستند این کلیپ رو ببینند
لینک خبر:

http://xperian.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-z2-%D8%8C-%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%A7-1520-%D9%88-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86/

خب! کلیپ رو دیدید؟ چیزی به نظرتون غیر عادی نیومد؟
بذارید من سه تا تصویر رو به شما نشون میدم، شما هم اگه کلیپ رو دانلود کردید، میتونید این تصاویر رو با خود کلیپ مطابقت بدید
عکس شماره 1 :

http://upload7.ir/imgs/2014-03/42422982260275974944.jpg

این تصویر، قبل از شروع عملیات عکاسی اکسپریا زد 2 در تاریکی مطلق از کلیپ مربوطه گرفته شده، همونطور که میبینید، قبل از گرفتن عکس، در قسمت علامت گذاری شده، تصویر بند انگشتی کوچکی هست که مربوط به آلبوم تصاویر گرفته شده با گوشیه (چیزی که همه ما با اون آشنایی کامل داریم) و نشون میده تصویر نهایی که به بیننده نشون داده میشه از قبل بر روی گوشی وجود داشته.
تصویر شماره 2 :

http://upload7.ir/imgs/2014-03/73019134631308661362.jpg

این تصویر هم درست در لحظه عکاسی گرفته شده. اگه دقت کنید در میان صفحه تصویر نا مفهوم و تاری از اونچه که بعدا به عنوان تصویر گرفته شده به ما عرضه میشه، دیده میشه! در واقع این تصویریه که گوشی میتونه تشخیص بده (البته شاید قبل از پردازش ...) و حالا قسمت سوم ماجرا
تصویر شماره 3 :

http://upload7.ir/imgs/2014-03/94165276234364170540.jpg

این تصویر زمانی رو نشون میده که آزماینده (و شاید خالق کلیپ) در حال اشاره بر روی تصویر بند انگشتی موجود در آلبوم عکاسیه تا به همه قدرت عکاسی اکسپریا زد 2 رو نشون بده. در واقع این عکس بند انگشتی، همونیه که در عکس مستند شماره 1 بهش اشاره شد. عکسی که از قبل بر روی تلفن موجود بوده و مشخصا در شرایط ایده آل تری نسبت به این تاریکی مطلق گرفته شده (با توجه به هاله محو موجود در تصویر شماره 2 که بنظرم خیلی مستندتر و واقعی تره) و در اینجا سازنده کلیپ با همه ذکاوتش سعی کرده ذهن بیننده رو مشغول و اونها اغفالشون کنه. تصویر بند انگشتی عکس گرفته شده هم بخاطر تاریکی بیش از حد، و شاید وجود انعکاس صفحه نمایش قابل روئیت نیست.

گوشی اکسپریا زد2 نه تنها بهترین گوشی سونی تا کنونه، بلکه نقطه عطفی در پرچمداران این شرکت به حساب میاد و هیچ شکی در قدرت بی نظیر عکاسی و فیلم برداری این گوشی خارق العاده نیست.
شخصا طراحی سونی و گام رو به جلوی این شرکت رو در ارائه محصولی مشتری پسند و مطابق سلیقه و خواسته طرفدارانش ستایش میکنم. اما این به معنی چشم پوشیدن و تقلید کورکورانه نخواهد بود. امیدوارم هواداران دیگر سونی (چه داخلی و چه خارجی) هم این موضوع رو درک کنند و این گوشی رو همونطور که هست بپذیرند.
چه زشت و چه زیبا ...

با علی
موارد 11001 تا 11100 از مجموع 11297 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا