نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z2

Xperia Z2 اکسپریا زد 2

Sony Xperia Z2 سونی
ارزیابی کاربران: 8.6 از 10 (10583 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 11101 تا 11200 از مجموع 11297 مورد

Mohsen X در تاریخ : 1392/12/11

سلام
همین الان برو زد 1 رو بخر ولی این اتفاقات می وفته
زد 2 از زد 1 بهتره
اگه زد 2 باید زد 1 تا 1300 میاد و حتی کم تر
اگه برا زد 2 صبر کنی تا قیمتش فیکس بشه زد 3 میاد
پس همین الان برو زد 1 بگیر

hesam sony t در تاریخ : 1392/12/11

یکی دیگه. از ویژگی های سونی. رابط دوربینش هست.که میتونی بهش برنامه اضافه کرد.یا تمهایی که میشه براش دانلود کرد.که کل گوشی رو عوض میکنه.که حتی لانچرهای دیگه هم نمیتونه این کارو کنه.

amir A در تاریخ : 1392/12/11

واقعا عالیه دیگه نمیشه از این ایرادی گرفت دوربین تقویت شده و قابلیت 4k به اون اضافه شده صفه نمایش هم ips است ودیگه هیچ ایرادی نداره صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Triluminos - سایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ هست و حاشیه دور مقداری کم شده رم ان هم 3 هست تا دیگر هیچ جایی برای شکایت باقی نماند یاتری هم که افزایش داشته وبه 3200رسیده که عا لیه از لحاظ سخت افزار هم تقویت شده میشه گفت 20 تا 30در صد نسبت به زد وان سریع تره ....

xaniar s در تاریخ : 1392/12/11

داغ داغ داغ داغ داغ
رونمایی از پرچمدار جدید سونی در تهران
http://www.digikala.com/News/News-2354

الان کفتون بریده هااااااااااااااااااااااااا

arash n در تاریخ : 1392/12/11

http://www.gsmarena.com/sony_mwc_2014-review-1051p2.php#

دوستان این لینک مربوط به سونی زد2 هستش و بنچمارکش رو درش نشون داده.این معتبر ترین لینک هستش چون منبعش سایت جی اس ام آرنا هستش و از محل نمایشگاه این گزارش تهیه شده.عکس ها همه توسط شرکت سونی ارائه شده ...
زد۲ هرچی هست توی این لینک میتونید مشاهدش کنید
لطفا نگید که نمیپذیریم چون اطلاعات و عکس ها توسط شرکت های سونی ارائه شدند

مهران ش در تاریخ : 1392/12/11

سلام بر همگی اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی کسب کنید به این سایت مراجعه کنید سایت خود سونی:
http://www.sonymobile.com/ir/products/phones/xperia-z2/features/#Connectivity
خوش باشین

محبوب ف در تاریخ : 1392/12/11

سلام
دوست عزیز تا بعد عید حتما میاد و قیمتش هم تقریبا دورو ور 2 میلیون شاید یکم بالا تر
ولی خوب این گوشی تا الانش هیچ عیب و ایرادی نداره البته روی کاغذ
باید منتظر بمونیم تا بیاد و در عمل خودشو اثبات کنه بنظر من
صبر کن و همین گوشی رو بگیر چون از تکنولوژی جدیدی هم از صفحه نمایش تو این
گوشی استفاده شده به صبرش می ارزه
موفق باشی

bahram a در تاریخ : 1392/12/11

گوشی های برتر کنگره جهانی موبایل معرفی شدند. لینک پایین مطلب خوبی در رابطه با اونها وجود داره
http://www.winup.ir/index.php/articles/news/265-six-top-smartphones-releaved-at-mwc-2014

امین ب در تاریخ : 1392/12/11

سامسونگ كه همه چيشو كلا از اپل تقليد كرده حتي رنگشم از اپل تقليد كرده كه در اين شكي نيست، سوني هم از قافله جا نمونده و اين گوشي بدنش همون بدنه بزرگتر شده آيفون با كمي تغييرات جزئيه بطوريكه اگه خاموش مشكيشو ببينين فكر ميكنين آيفون جديده. همونطور كه ميدونين اين سبك بدنه رو اپل اولين بار روي آيفون ٤ در سال ٢٠١٠ استفاده كرد. تنها گوشي برتري كه در حد بسيار هوشمندانه از اپل تقليد ميكنه اچ تي سيه كه خيلي سخت ميشه اينو تشخيص داد.

mohsen h در تاریخ : 1392/12/11

سلام . ببخشید . لطفا هر کی میتونه جواب بده

من تا خالا گوشی اندرویدی نداشتم الان قصد کرده بودم برم Z1 بخرم ولی وقتی دیدم این داره میاد منصرف شدم . به نظر شما چی کار کنم ضبر کنم اینو بخرم یا همون Z1 ????/؟؟؟؟؟ به نظر شما تا پایان کدوم ماه این گوشی به 1 میلیون و 800 یا 700 میرسه ؟؟؟؟

اولویت اول من دوربین هستش /// لطفا راهنمایی کنین ///// حتما ، لطفا

رضا a در تاریخ : 1392/12/10

چرا نداره. بیا راجع به رابط کاربری زد2 بگم بهت اونم نه یه برتری چندین تا
نرم افزار walkman بهترین نرم افزار پخش موسیقی هست. نمونش رو هیچ گوشی نیست
نرم افزار album بهترین نرم افزار نمایش عکس هست
نرم افزار sony select بهترین نرم افزار پیشنهاد مالتی مدیا و اینترتیمنت هست
نرم افزارهای کوچک قابل اجرا روی صفحه هم که هیچ
حالا رابط کاربری تاچ ویز چه برتری داره جز این که شلوغه؟

مهران ش در تاریخ : 1392/12/10

سلام بر دوسته عزیزم
ممنون از سایتی که گذاشتی عالی بود متشکر
حالا مطمئنم z1 رو باید بفروشم ولی اندفعه انقدر صبر میکنم تا قیمتش ثابت بشه تا ضرر نکنم مثل این گوشیم خوش باشین بازم تشکر فروان از آقا مهدی
Z2 یک جوری آپدیت شدهz1 هستش که عالی کار کرده
بازم هر وقت اومد تست شد کامل بعضی از ابهامات رفع میشه

صادق ص در تاریخ : 1392/12/10

سلام دوستان
یه ویدیویی از z2 دیدم که کاربر با استفاده از ضربه انگشت روی صفحه نمایشگرو روشن میکرد.
دوستان اگه اطلاع دارن توضیح بدن آیا همچین قابلیتی رو داره زد 2 مثل ال جی جی 2 یا نه؟

far z در تاریخ : 1392/12/10

دوست من علیرضا.
من چند بار این مطلب رو گفتم شما هی داری حرف خودتو میزنی داداش.
یورو، یورو هست و تبدیلش به ریال به یورو انجام میگیره. نه به دلار.
ارز مرجع رو خدا بیامرزدش. ارز مرجع نداریم. تموم شد. آخرین ارزهای مرجع اوایل امسال بود که به خرید دارو اینا تعلق میگرفت. برادر من اکثر گوشیا قاچاق وارد میشن. گوشی 600 یورویی یه کالای لوکس حساب میشه. از اولم بهش ارز مرجع نمیدادن. چه برسه الان که ارز مرجع کلا نداریم.
یورو 4100 اینا قیمتشه. بالا نره خدا رو شکر باید بکنیم.
رکود که وجود داره چند وقتیه، شما میگی بعد عید رکود میشه!!!
باز من اینو میگم شما حرف خودتو بزن.
شما دوس داری دلتو خوش کن به محاسبات عجیب خودت. ولی نیا هر دفعه یه پست تو هر صفحه بزار.

edris k در تاریخ : 1392/12/10

با سلام
میخواستم بدونم
1. این گوشی کی به بازار ایران میاد ؟
2. اگه بیاد قیمتش چقدره ؟
3. توی بازار دبی هستش ؟ اگه هست کسی میتونه واسم بخره ؟

ممنون میشم جواب بدین

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/10

سلام خدمت داش فراز گل.
داداش من تو هوا حرف نمیزنم بر اساس مدارک معتبر حرف میزنم این از بنچمارک ابتدایی S5 و Z2 که بنچمارک اصلی با اینه S5 روی 2.5 کلاک و Z1 روی 2.3 ولی در انتوتو تفاوتی ندارن، و در تست گرافیکی تست اصلی Z2 برار و تست دوم S5 برتر بوده.
اینم لینک. http://xperian.ir/%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-z2-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af-%d9%85%d9%82/
اینم از صفحه نمایش که شما میگی رو هوا حرف میزنم، تست انجام شده با دقیق ترین دستگاه مرجه گرفته شده که موجب تعجب تمامی کارشناسا شده و گفتن که Z2 از حد انتظار پارو فراتر گذاشته، و اینم لینک. http://xperian.ir/%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-z2-%d9%86%d8%b4/
اینم از عکس های Z2 که باعث شگفتی شده و کیفیت از حد انتظار فراتر رفته و بینظیر http://xperian.ir/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa%d9%85/

اینم ویدیو از کیفیت عکس و مقایسه ی دوربینش با 1520 و S5 که عکس تو Z2 تو تاریکی مطلق و بدون فلش. اینقدر کیفیتش بالاست که راحت روش زوم میکنه بدون افت کیفیت ولی 1520 تاریک تاریک میندازه،این ویدیو رو حتما نگاه کن
http://xperian.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-z2-%d8%8c-%d9%84%d9%88%d9%85%db%8c%d8%a7-1520-%d9%88-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/
اینم قابلیت بینظیر تایم شیفت تو Z2
http://xperian.ir/%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%af%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%db%8c%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-timesh/

علیرضا ص در تاریخ : 1392/12/10

عزیزان یه بحثی در مورد قیمت هستش که دلیلشو نمیدونم ولی هست
سونی 600-800"یورو"اعلام کرده.در حالی که معمولا وقتی برای ایران قیمت رو از یورو تبدیل میکنیم گرون تر میزنه.پس بتید قیمت به دلار رو حساب کنیم و نکته دیگه اینکه خوشبختانه موبایل با ارز مرجع وارد میشه و برای دلار2500 و برای یورو 3و خورده ای رو در نظر بگیرید
من در کل فکر میکنم بین1700-800قیمتش در بیاد
جدیدا هم قیمتا سریع افت میکنه نگران نباشید به خصوص بازار بعد عید که رکود خواهیم داشت

alireza n در تاریخ : 1392/12/10

من چشم بسته سونی رو انتخاب میکنک تا سامسونگ حالا هر برندی با هر مشخصاتی بیاد
من ایکسپریا sp رو از اس 5 بیشتر قبول دارم چون به سونی اعتماد دارم
ومطمعنم از هر برندی به کیفیت بیشتر اهمیت میده
من شخصا از سامسونگ ناراضیم چون هم قیمتش بالاست هم کیفیتش کمتر
مثلا همین گلکسی یانگ با هواوی y 300 تقریبا قیمتش برابره اما این کجا و ان کجا
صد درصد فقـــــــــــــــــــــــــط سونی

arash n در تاریخ : 1392/12/10

من طرفدار سامسونگ نیستم.به جز این یکبار که ان۹۰۰۵ نوت۳ خریدم همیشه دستم اپل و اچ تی سی بوده.هیچ وقت از گوشی های سونی خوشم نیومده.من دارم پای یه گوشی پول میدم.هرکدومش بهتر بود میخرم.سرگنج که ننشستم.

رابط کاربری سونی قدیمیه.هیچ وقت ندیدمش که برتر از سامسونگ و اچ تی سی باشه.

شما بگو این گوشی بهترین امکانات رو داره.اما وقتی یوزر اینترفیسش ضعیف باشه غیر قابل قبول میشه.قطعا اینتر فیس اچ تی سی وان با اندروید ۴،۳ و سامسونگ گلکسی اس۴ با اندروید ۴،۳ و سونی زد۱ با اندروید ۴،۳ رو مقایسه کردی.سونی چه برتریی داشت؟میگید سادس،بسیار خب ولی از رابط سنس اچ تی سی ساده تره؟حالا کیت کت رو هم خواهیم دید

دوستان به من بگید رابط کاربری سونی چه برتریی به رابط رابط کاربری تاچ ویز و سنس داره؟امکاناتش رو نام ببرید

arash n در تاریخ : 1392/12/10

امیدوارم بقیهدنیا هم مثل شما با آب تاب طرفداری کنند و نگذارن که فروش پرچمدارای سامسونگ چند برابر رقباش باشه.مثلا فروش ۴۵-۵۰ میلیونی گلکسی اس۴
امیدوارم سونی هم به چنین فروشی برسه البته اگر سامسونگ فروشش به میلیارد نرسه.و باز هم امیدوارم که سایر مردم جهان مثل شما متوجه تبلیغات غلط سامسونگ بشن و از طرفداریش دست بکشن

MOH R در تاریخ : 1392/12/10

راستی یه سوال در این گوشی مشکل داغ شدن سریع وجود ندارد؟آخه چند نفری گفتند که وقتی بازی میکنی یا به وای فای وصل میشی زود داغ میکنه.
من که تا الان از G Pro 2که محصول جدید الجی هست خوشم میومد.اما این Z2 دیگه چیه چیز دیگه است.

arash n در تاریخ : 1392/12/10

اول از همه بهم بگو کدوم کارشناس زد۲ و اس۵ رسیده دستش که نظر بده؟هرکی دیده تو نمایشگاه بارسلون دیده و هر آماری داده شده همونجا ذکر شده.دوست عزیز شما اگر بری جی اس ام آرنا اون پست روی پیج samsung galaxy s5,gear 2,gear 2 neo first hands-on رو کلیک کن بعدش خودت مطالعش کن.تو اگه این رو دیده بودی که پیر و پیغمبر رو قسم نمیخوردی.شاید به سایت سر زده باشی و ندیده باشیش.احتمال میدم توی تنظیمات مرورگر گوشیت سایت هارو به صورتموبایل ورژن باز میکنه.پایین سایت نوشته دسکتاپ ورژن.روی اون کلیک کن.سایت مثل کاملا مثل ورژن پی سی باز میشه.اون پستی رو کهخدمتت عرض کردم توی صفحه اصلی خواهی دید.دیگه چی بگم؟من الانی که دارم این پست رو میدم همون صفحه رو باز کردم و نگاه کردم که آیا آپ دیتی صورت گرفته یا نه.

far z در تاریخ : 1392/12/10

تو روخدا بیخیال شین.
اصلا خوندین که این قسمت نظرها اولش چی نوشته؟
گفته از کسانی که تجربه کار با گوشی رو دارن نظر خودشون رو بزارن. نه گوشی اومده تو بازار نه تست شده نه بررسی تخصصی اومده ازش، اینطوری نظر میدن دوستان.
طرفدارای سامسونگ هم حمله کردن به این صفحه.طرفدارای سونی حمله کردن به اون صفحه
بیخیال. الکی نزدیک 200 تا پست اینجا وجود داره که 10% هم مفید نیس.
از مدیریت محترم هم خواهش میکنم که به این بحث های بی محتوا و حاشیه ای پایان بده. لا اقل صبر کنین تا محصول وارد بازار بشه بعد.
فعلا با گوشیهایی که دارین حال کنین که امروز رو عشق است.

سعید م در تاریخ : 1392/12/10

یکی از مهمترین قابلیتهای سونی z2 (و البته z1 , z1 compact ) اینه که اگه یوهو از دستت افتاد رو زمین جای هیچ نگرانی نیس چون جنس شیشه ای توشون بکار رفته از نوع خیلی مقاومه و با نام دراگون تریل شناخته میشه(میتونید سرچ کنید). این شیشه رو یه شرکت ژاپنی میسازه و ظاهراهم فقط با سونی قرارداد داره نمیدونم شاید هم سهامش رو سونی خریده کلا.ولی خدا اونروزو نیاره که سامی اس 4 یا سامی اس 3(اس 5 روهنوز نمیدونم) از دستتون بیفته دیگه تمومه.ویدئوهای مربوطه رو میتونید تو یوتیوب ببینید.ضمنا به برچسب ضد خش مش و گارد محافظ هم نیازی نداره .بنظر من یکی که این ویژگی خیلی مهمه.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/10

سلام خدمت داداش گلم.
خوشحالم راهنمایی های من بدردت خورده و از ظرفی دیگه ناراحتم که گوشیت رو دزدیدن. انشالله یه بهترش رو بخری عزیزم.
اگر صبرو تحمل داری . مشکل مالی نداری بذار Z2 بخر و اقعا گوشی کاملیه تو هیچ زمینه ای ایراد نداره. ایراداتی که. منتقدان سونی از Z2 میگیرن اینه که چرا Z2 نون نمیخره؟؟؟،
یعنی اینقدر بدون ایراد که ایراد نمیتونن ازش بگرن یا علی.

Hossein J در تاریخ : 1392/12/10

سلام.دوستان آخه چرا سره اس 5 و زد2 دو دل میشید؟؟؟این دوتا اصلا قابل مقایسه نیستن.اصلااااا قابل مقایسه نیستن.نظرات قبلی منو بخونید متوجه میشید.این قابلیت زد آبی هم که میگن فقط دربرابر مثلا بارونه نه اینکه بکنیش تو آب.
حالا جنس سونی شیشه و آلمینیمه بره تو آب میره کف آب ولی سامسونگ پلاستیکه همون روی آب میمونه.دی:)
سوالی بود در خدمتم

amir n در تاریخ : 1392/12/9

سلام بر دوستان کارت ملی xperia z2 رو ببینید:
http://upload7.ir/imgs/2014-02/61599892123817685767.jpg

حمید ف در تاریخ : 1392/12/9

مزیت های این گوشی نسبت به galaxy s5 .
1.طراحی بسیار زیباتر و محکمتر فلزی-شیشه ای
2.باتری 3200 میلی امپری
3.دوربین 20.7 مگاپیکسلی
4.فیلمبرداری اسلوموشن
5.صفحه نمایش ips .چون هم چشو اذیت نمیکنه هم رنگ هارو طبیعی نشون میده
6.اسپیکرهای استریو
7.رم 3 گیگ
در کل z2 نسبت به z1 خیلی پیشرفت کرده ولی اگه حافظه داخلیش 32 گیگ بود و طولش 5 میلیمتر کمتر بهتر میشد

محسن ع در تاریخ : 1392/12/9

دوست عزیز far z با تشکر از نظر کارشناسی و دقیقت کاملا با نظراتت موافقم مرسی بخاطر اطلاعات خوب و جامعت.

رضا a در تاریخ : 1392/12/9

عزیزم شما طرفدار سامسونگی بهت احترام میزارم ولی به خدا به پیر به پیغمبر رم سامسونگ همون رم این گوشی هست DDR4 و اینا نیست. چرا بدون منبع حرف میزنی؟؟
لینک بده-منبع بده بعد حرفات رو مطرح کن
صفحه نمایش این گوشی طبق ویدیو ها و بررسی کارشناس ها حدود 2 برابر از صفحه نمایش اس5 با کیفیت تر هست. این حرفو چرا میزنی؟
هندزفریش هم تو جعبه هست. بالاخره فروشنده های با وجدان هم پیدا میشن
در ضمن بنچمارک زد2 از اس5 و نوت3 بالاتره. اون نمونه اولیه بوده در نمونه نهایی بنچمارک به 40000 میرسه
شما لطف کن به جای توصیه به ما که سر به GSMARENA بزنیم. منبع حرفات رو خودت از GSMARENA لینک بده
چون سایت مرجع هست لینک گذاشتن ازش ازاد هست
خواهشا هممون منطقی صحبت کنیم و با استدلال

far z در تاریخ : 1392/12/9

دوست عزیز.
شما نمیخوای منبع بدی برا این اطلاعاتت:
amoled 49% برا سونی بود بعد فروخت به سامسونگ
بعدش، lcd اگه به وجود نمیومد led هم به وجود نمیومد. اینا چه ربطی به هم داره؟
آیا اساس oled و amoled یکی نیست؟ اگه یکی هست تو تلویزیون که ما شاهد تولید انبوه تلویزیون های oled هستیم.
oled رو همزمان سامسونگ و سونی روش کار میکردن. اینطور نبود که یکی کار کنه بعد سهمشو بده به اون یکی.
علت عدم استفاده سایر شرکتا از amoled هم برمیگرده به اینکه این ساخت سامسونگ هست و ظرفیت ساختش محدوده. برا گوشیهای خودش جواب میده ظرفیت تولیدش:
Current demand for AMOLED screens is high, and, due to supply shortages of the Samsung-produced displays, certain models of HTC smartphones have been changed to use next-generation LCD displays from the Samsung and Sony joint-venture SLCD in the future.[16]
این اطلاعاتی که شما اینقدر با قدرت بیان می کنین رو با یه سرچ ساده میشه درآورد.
منبع:
http://en.wikipedia.org/wiki/AMOLED

far z در تاریخ : 1392/12/9

با توجه به کامنتهایی که خوندم، بعضا حرفهای تخصصی دیدم، اما اکثرا تعصب دیدم.
بهتره قبل از اینکه کامنتی بزارین راجع به اون مورد تحقیق کنید. حرفای احساسی نزنین.
بهتره بزارین z2 بیاد بعد نظر بدین.
شرکتای سامسونگ و سونی غولهای تکنولوژی هستن. همین شرکت سامسونگ که متشکل از چند شرکت بزرگ هست، تو سال 2010 بیش از 300 هزار نیروی کار و 17% درآمد ناخالص داخلی کره رو به خودش اختصاص داده. سامسونگ الکترونیک علاوه بر اینکه تولیدات گوشی روداره، تولید پردازنده هم میکنه که هیچ یک از شرکتای دیگه از اپل بگیر تا سونی این خط تولید رو نداره. یه آقایی اینجا نشسته، اونوقت نمیدونه اصول ساخت پنل LCD چیه LED چیه، اصلا ساختار سیستم عامل و تطبیقش با پردازنده و چیپ و گرافیک و رم چیه، رم 2گیگ داریم تا 2 گیگ، lcd داریم تا lcd، این شرکتا چقدر دارن روش کار میکنن و ... . اونوقت میگه این از اون کپی میکنه.
از این بگذریم. آقا جون کسی شما رو مجبور نکرده که اینو بخری یا اونو. هر کدوم رو که میبینی به صلاحه بخر. میخوای گوشی رو با خودت ببری حموم، سونی بخر. میخوای با قلم نوت کار کنی نوت بخر. برات شیشه و آلمینیوم مهمه سونی بخر. برات کارایی و رابط کاربری بهتر مهمه سامسونگ بخر. طراحی هم که هر کدوم سلیقته همونو انتخاب کن.
1700 پول رو میخوای بده شیشه و آلومینیوم بگیر یا بده قلم و سنسور بگیر. میل خودته.
دعوا نداره که. این شرکتا دارن بازی میکنن با اذهان که فقط فروش کنن. چهار تا مثل ما هم سر اینکه اونی که خودمون دوس داریم رو به بقیه تحمیل کنیم، دعوا میکنیم. در حالیکه پشت پرده بده بستون دارن اساسی. سامسونگ دوربیناشو از سونی میخره، اپل پردازندشو از سامسونگ میخره. سونی پردازندشو از کوالکام میخره. کوالکام 800 رو میکنه 801، اینا رو گوشیشون میزارن که در عمل تفاوتی احساس نمیشه. بازی هست همه اینا. وگرنه بخوای واقعا تغییر قابل توجه ببینی رو گوشی حداقل 1 سال باید صبر کنی. نه 6 ماه.
بهتره حرفای احساسی نزنیم. و حرفی که راجع به تاریخچه و مسائل فنی هست با ذکر منبع باشه.

سعید م در تاریخ : 1392/12/9

دوستان عزیزی که هی دارن از سونی انتقاد میکنن باید خدمتشون عرض کنم که این مدل سونی یعنی Z2 امسال فروش بالایی خواهد داشت بنظرم ,بنده چند روزه تو یوتیوب دارم ویدئوهای زد2 و اس 5 رو دنبال میکنم و جالب اینجاست که تمام ویدئوهای زد 2 بازخورد خوبی از طرف بیننده ها داشته و تا خرخره لایک میخوره حتی بی کیفیت ترین ویدئوهای زد2 هم کلی لایک میخوره و تو کامنتها هم 99 درصد تعریف و تمجید میکنن این نشونه خوبیه واسه سونی زد2 تا الان و اگه با سامی اس 5 مقایسه کنیم اکثرا از اس 5 ناامید شدن و انتظارات بیشتری داشتند انگار.

.ی م در تاریخ : 1392/12/9

با سلام بنده قبلا خیلی طرفدار سونی بود neo l , xperia s داشتم هنگ زیاد داشتن!!!! دیگه سمت سونی نرفتم نمیدونم این سری جدیداشو چطوری زده مشخصات z2 رو خوندم فکر نمیکنم هنگ داشته باشه 4 هسته سی پیو کم چیزی نیست ولی فکر میکنم سامسونگ بهتر باشه مخصوصا تو lcd های supper amlod واقعا ادم لذت میبره از کیفیتشون موفق باشید

far z در تاریخ : 1392/12/9

من به عنوان کسی که اخبار و وقایع اسمارت فون ها رو دقیقا دنبال میکنم، منتظر شدم تا این گوشی بیاد تو بازار بعد نظر بدم. اما دوستان جلوتر رفتن و شروع کردن اینکار رو.
برداشت های خودم رو میگم و بعضی چیزای اضافی تر:
z2 رو میشه یه حرکت رو به جلو توسط سونی دونست. در واقع سیاست سونی ارائه یه پرچم دار هر 6 ماه یه باره و طبق گفته مسئولان سونی، z2 هم فقط پرچم دار 6 ماهه. بعد z3 معرفی میشه. (منبع gsmarena). اما z2 حرکت انقلابی از سوی سونی نیست، بهتر بگم z2 نسخه تکامل یافته z1 هست.
1- افزایش سایز صفحه نمایش که اگر هم نمیداد ایرادی بهش وارد نبود. هر چند الان این گوشی از نظر اندازه فبلته تا اسمارت فون.
2- بهبود کیفیت تصویر که امری لازم بود. (البته تا تو عمل تست نشه نمیشه نظر داد. رو کاغذ که ظاهرا عالی هست)
3- افزایش رم به 3 گیگ. حرکت هوشمندانه ای بود. اما دقت کنید که اندروید از کیت کت به بعد روی روون بودن سیستم عامل و مدیریت بهینه رم تمرکز کرده. یعنی با توجه به رابط سونی نیازسخت افزاری برای افزایش رم احساس نمیشد. همچنان که رو z1 با رم 2 گیگ سرعت قابل قبولی وجود داره. اما این افزایش قدرت مولتی تسکینگ این گوشی رو افزایش میده که چیز کمی نیس.
4- اضافه کردن قابلیت 4k. این کار رو چه سامسونگ و چه سونی و بقیه بکنن جز جنبه تبلیغاتی هدف دیگه ای نداره. 4k تا به شکل کاربردی توسط عموم به کار برده شه، چند سالی زمان میبره. سونی اینکاررو کرد تا از قافله عقب نمونه. چون ال جی و htc هم احتمالا تو پرچم دار بعدی میذارن.
5- کاهش وزن گوشی. من به شخصه این حرکت سونی رو تحسین میکنم.
6- استفاده از اسنپ 801، در عمل هیچ تفاوتی با 800 نمیکنه. تکنولوژی همونه با یه ذره دستکاری. تغییرات عمده در چیپ، در اسنپ 805 اتفاق خواهد افتاد.
7- بهبود کیفیت صوتی و استفاده از هندزفری حرفه ای. اینم حرکت خوبیه.
8- رابط کاربری. سونی باید فکری به حال این رابط کاربریش بکنه. ساده و زیبا هست اما دیگه خیلی ساده هست.
9- باتری 3200 میلی. اگه تو پنلش led استفاده کرده میتونه مصرف انرژی رو کم کنه.
10- برخی از نرم افزارهای اضافه شده تو دوربین.
اما در مورد قیمت. سونی قیمت این گوشی رو 600 تا 800 یورو بسته به مناطق مختلف اعلام کرده. برا ایران اگه همون 600 یورو رو در نظر بگیریم، قیمتش میشه 2.5. تو ورودش قیمتش بالای 2.5 میشه که به تدریج کم میشه تا 2.5، یه چند ماه میگذره تا یکم بیاد پایین. اما من انتظارم ندارم تا اواسط تابستون زیر 2 تومن بشه.
اگه بخوام جمع بندی کنم، z2 گوشی خوبی هستش و مطمئنا طرفداران سونی رو راضی خواهد کرد. برخی ایرادهای مدل قبلی رو هم نداره. طراحی خوب وکیفیت ساختش در کنار خاصیت ضدآب، میتونه تجربه خوبی از یه گوشی باشه. اما ایرادی که بهش وارده، سایزه. خیلی بزرگه برا گوشی 5.2 اینچ. با جی 2 مقایسه کنید. در ضمن طراحی تخت این گوشی رو با اینکه من خیلی دوس دارم، اما لبه های تخت با توجه به سایز بزرگ، برا کار کردن با یک دست جالب نیس.
اما کسی که z1 داره فقط میتونه یه دلیل برا خرید z2 داشته باشه. اونم صفحه نمایش هست. شمایی که z1 داری از نظر کاربری این گوشی تفاوتی با گوشی شما نداره در حد اینکه کلی ضرر کنی بفروشیش، کلی پول بزاری روش که z2 بخری. توجیهی نداره مگر اینکه پولش اهمیت نداشته باشه.

MOH R در تاریخ : 1392/12/9

با سلام به همگی
بررسی 3 غول قدرتمند ساخت گوشی در یک نگاه
http://uploadtak.ir/images/gjplzcnis0tiabogcg2x.jpg
با تشکر از همه
منبع:
http://kheyrani.blogsky.com

Hossein J در تاریخ : 1392/12/9

داداش فقط زد2.اصلا نباید تو خریدش شک کرد.دلیلم اینه که جنس بدنه و دوربین و صفحه نمایش و اندازه ی مناسب و ... سونی خیلی بهتره سامسونگه.واقعا آدم 1700 پول نوت 3 بده که یه تیکه پلاستیک بخره؟؟؟

milad s در تاریخ : 1392/12/8

داداش تو رو قران سونی با سامسونگ مقایسه نکنید.
تو هر رنج قیمتی که بخواین سونی از سامسونگ خیلی بهتره.
موفق باشی.

Hossein J در تاریخ : 1392/12/8

سلام.آقایونی که طرفدار سامسونگ هستن توجه کنن
الان دونه دونه دلیل میارم واستون
1.صفحه نمایش:که با وجود زد2 سوپر امولد حرفی واسه گفتن نداره
2.جنس بدنه:شما یه تیکه پلاستیک رو با شیشه و آلمینیم مقایسه میکنید؟؟؟
3.دوربین:با وجود لنز G سامسونگ که هیچ,هیچ برندی به پاش نمیرسه
4.رابط کاربری:سامسونگ رابط کاربریش خیلی شلوغه.ولی سونی در عین سادگی رابط کاربریش بسیار شیک هست
5.زد اب:سامسونگ الکی دل خودشو به اس 5 خوش کرده مونده تا به سونی برسه تو این زمینه
6.خوشدستی و وزن:باید بهتون بگم که فقط کافیه یکی از گوشیای خانواده زد رو بگیرید دستتون تا متوجه حرف من بشید
7.سرعت گوشی:که تقریبا هر دو برند دوشادوش دارن جلو میرن تو این زمینه
8.اسپیکر:باید بگم که اولین پرچمدار سونی یعنی زد اسپیکرش خیلی خوب بود.زد2 که 2 تا اسپیکر قوی گزاشته که جاش هم خیلی خوبه.سامسونگ بیشتر موقع ها میزاره پشت گوشی که اصلا خوب نیست
9.پخش موسیقی:که با وجود نرم افزار واکمن یه چیز جادویی میشه گوش کردم که دارم میگم
10.لوازم جانبی:که سونی تو زد2 سنگ تموم گزاشته که بعد اینکه گوشیو خریدید به چیزی نیاز نداشته باشید
بازم بگم؟؟؟حالا هی برید طرف کمپانی رو بگیرید که به دلیل تبلیغات غلطش میلیارد ها دلار جریمه شده و بازم داره ادامه میده.خوهشا بزارید کسایی که طرف دار سونی هستن اینجا نظر بده چون من خیلی ها رو دیدم که با بزرگنمایی بعضیا دودل شدن.برید پیج خودتون نظر بدید.یا علی...

saeid s در تاریخ : 1392/12/8

دوستان خاهشا بذارید این گوشی بیاد بعد واسه هم کُری بخونید. تا نیاد نمیشه گفت خوبه یا بد. ولی در کل کیفیت و ظاهر سونی بهتره. و در عوض رابط کاربر و لذت بردن با گوشی سامی خیلی بهتره. البته اینو در جواب دوستمون که به ظاهر سونی ایراد گرفت باید گفت که: سامسونگ از گلکسی یانگ 300هزاری. تا اس4 که 15000000 پولشه کلا یه قیافه داره. و بخاطر صفحه نمایشه که مجبورن بزرگ و کوچیک کنن فقط گوشیو . شما یه ace دست بگیر و به صد نفر نشون بده مطمنن ینفر نمیدونه چیه و صدتا اسم میگن. هر برند و هر شرکتی یه سری عیبها داره. پس هیچکی نمیتونه بگه این از اون بهتره یا بالعکس

saeid s در تاریخ : 1392/12/8

خیلی گوشیه توپیه خدایی. همه چیش تک. یه گوشی همه فن حریف. فقط کاش رابطه کاربریش سامسونگ بود... البته سونی طراحی. قیافه. امکانات. و همه چیش رتبه اوله. اما رابطه کاربری. . . .خیلی ضعیف! و اینکه مسلما این گوشی اوایل بالای 1800000 پولشه. پس باید منتظر موند افت قیمت کنه بعد خریدش. فعلا رو z1 تمرکز کنید. قبول کنید از لحاظ کیفیت و کارایی و زیبایی سونی از سامسونگ خیلی جلوتره. ولی از لحاظ رابط کاربری و تضمین آپدیتهای بعدی هنوز سامسونگ رتبه اول دنیاست.

saeid s در تاریخ : 1392/12/8

داداش خدایی خودت متوجه شدی چی گفتی؟ یذره جمله بندی و علاءم.. ،! ؟ رو بکار ببر دوباره بفرستش که بفهمیم

مهدی ا در تاریخ : 1392/12/8

به نظر شما کلی لی حساب کنیم من اس5 بگیرم یا زد 2

هوال م در تاریخ : 1392/12/8

سلام خدمت شما آقا مهدي من به نيابت از همه كساني كه راهنمايشون ميكني ازشما واقعن ممنون وسپاسگذارم.ديدم هروقت سوني گوشي هوشمندي را وارد كرده شما آنجا حاظر بودي به همراه اطلاعات دقيقت بدون تعصب.به حرفات خيلي گوش دادم تاكه z1گرفتم مثل شما.ولي بدون اينكه حتي صدام دربياد ازمن دزديدن (راستی قصد اهانت به هم وطنانم نباشه من برای گردش به عراق رفته بودم وگوشی رو باخودم به استخر بردم. اونجا بادوستام مشغول شوخی بودیم که گوشیمو قاپیدن). دنبالش نرفتم.اين اواخر ديدم z1cاومده اماهنوز نگرفتم شايد زد2بگيرم.ولي شما روي انتخاب من خيلي تأثير داشتي بدون اينكه بدوني.ممنونم بابت راهنمايي هات

محمد A در تاریخ : 1392/12/8

یادم رفت.شما گفتید :
""دوم اینکه اون نسخه ی 6902 الترا که شما میگید هیچ ربطی به پردازنده نداره و ربط به منطقه ی گوشی و در
Z1 مربوط بهLTE هم میشه.""
یعنی زد2 مدلی که برا اروپاست با اسیا دقیقا چه فرقی میکنه؟ چون گفتید در زد1 مربوط به lte ""هم""میشده.
یعنی زد2 همه ی نسخه هاش lte دارن؟

محمد A در تاریخ : 1392/12/8

یعنی اور کلاک برای گوشی مشکل ایجاد نمیکنه؟ودقیقا قیلم 4k به ازای هر دقیقه چقدر حجم میگیره؟در مورد تاریخ ورود به ایران و قیمتش اطلاعی ندارید؟با تشکر.

حسین ز در تاریخ : 1392/12/8

یعنی از فردا پس فردا میاد تو بازار جهانی؟

xaniar s در تاریخ : 1392/12/8

لطفا در مورد smartband هم اگه میشه توضیح مختصری بدید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

xaniar s در تاریخ : 1392/12/8

سلام اقا adrian احسان شهری هستم امیدوارم حالتون خوب باشه ایام به کام
به نظر من هم سونی بعد از اینکه از اریکسون جدا شد داره سیر نزولی ای رو به سمت جایگاه اصلی خودش طی میکنه وامیدوارم به مکان اصلی خودش هرچه زودتر برسه یادش بخیر k800 من هنوزم دارمش مثل روز اول نو هست. اولین گوشیم بود بعد از اون w810 بعد xperia u الان xperia z ultra و امید دارم سال بعد z2 رو بگیرم . سوالی هم از شما دارم اینه که با اینکه میدونم این گوشی بهبودی حداقل50 درصدی نسبت به z1 بوده ولی شما این رو بیشتر قبول دارید یا note 3 رو
؟
ببخشید حرفایی که زدم ربطی به بحث شما نداشت ولی خواستم عرض ارادتی به شما بکنم ویاد صفحه xperia z ultra با اقای هومن ز و ...
خوش باشید

مهران م در تاریخ : 1392/12/8

خیلی ظاهرش تغییر کرده فقط دکمه های خازنی تبدیل شدن به تاچ داخل صفحه :| چرا یکم خلاقیت به خرج نمیده تو طراحی گوشی .

ALI . در تاریخ : 1392/12/8

تا حالا دقت کردید چرا همه bmw ها شبیه همن ولی ماشینای سایپا نه؟ دلیلش اینه که شرکت های بزرگ در هر زمینه ای که باشند سعی میکنند یه فلسفه طراحی تو محصولاتشون ایجاد کنند و این فلسفه و زبان طراحی رو مثل یک روح در تمام محصولاتشون به کار بگیرند. در این صورت اگر شما مارک sony و یا bmw و یا هر مارک دیگری رو از اون محصول اون شرکت پاک کنید باز شما به راحتی میتونید تشخیص بدید اون محصول متعلق به کدام کمپانی هست پس طرح های شبه به هم نه تنها بد نیست بلکه یک نوع اصالت غیر قابل انفکاک رو در اون محصول به وجود میاره. حالا این وسط یکی از اون طرح خوشش میاد یکی ازش متنفر میشه که به سلیقه هر شخص برمیگرده. شخصا یکی از دلایلم برای انتخاب گوشیای سونی طرح شیک و کلاسیک اون هست.
در مورد تبلیغ هم فعلا سامسونگ با 13 میلیارد دلاری که در سال گذشته خرج کرد رکورد دار محسوب میشه!!

ALI . در تاریخ : 1392/12/8

این حرف شما رو قبول دارم ولی هیچ وقت نمیشه جلوی پیشرفت تکنولوژی رو گرفت و استاندارد بالاتر حاشیه امنیت رو بالا میبره و مسلما شما با استاندارد بالاتر علاوه بر بیمه در مقابل حوادث احتمالی میتونید کارای جالب وبعضا کاربردی بیشتری انجام بدید.
رابط کاربی جدای از بعضی خصوصیات کاربردی یه امر سلیقه ای هست و هستند افراد زیادی که رابط کاربری سبک و ساده و در عین حال شیک سونی رو دوست دارند.زیاد شلوغ کردن رابط کاربری مزایا و معایب خاص خودش رو داره مثلا همین تاچ ویز با این همه امکانات متنوع یه رابط کاربری فوق العاده سنگینه و همون طور که خودتون هم میدونید چیزی نزدیک 7ونیم گیگابایت از حافظه اس5 رو اشغال کرده!!
ولی در کل حرف شما رو قبول دارم سونی تو بحث نرم افزار و رابط کاربری یه مقدار از قافله عقبه که داره با یه رشد اهسته و پیوسته به سمت تکامل حرکت میکنه.
در مورد وسایل درون جعبه بله متاسفانه این مسایل تو کشور ما همیشه بوده و هست و امیدوارم این مساله رو حداقل در z2 شاهد نباشیم (z1که حسابی حالمونو گرفت).
سونی یکی از مدعیان اصلی در زمینه صفحه نمایشه .اینو از کیفیت بالای تلوزیوناش میشه فهمید ولی در صفحات نمایش موبایل سونی اون شکوه تی وی هاش رو نداشت و در پرچمداراش از پنلی استفاده میکرد که با این که رنگ ها رو طبیعی به نمایش میگذاشت ولی مشکلاتی هم مثل زاویه دید کمتر از رقبا و مصرف زیاد انرژی رو داشت ولی خوشبختانه این مورد در z1 نسبت به z کمتر شد و در z2 رفع شد. فعلا همه چیز خلاصه میشه به چند hands on از این گوشی و اعداد و ارقام .باید منتظر نمونه نهایی و تست ها و مقایسه های دقیق تر موند.سونی در این گوشی از تکنولوژی جدیدی به نام live color led استفاده کرده و همون طور که گفتم فعلا باید منتظر تست ها و مقایسه های معتبر موند تا کیفیت حقیقی این صفحه نمایش مشخص بشه.
بنچمارک هایی که از این گوشی در جی اس ام ارنا منتشر شده به این صورته که در سه تست بالاتر از همه رقبا قرار گرفته و در سه تست دور از انتظار ظاهر شده خصوصا بنچ antutu . ولی این گوشی یه نمونه پیش تولید هست و باید منتظر نمونه تولید انبوه موند و ببینیم ایا این مشکلات هم در نمونه نهایی موجود هست یا خیر.
در این که s5 یه دیوایس قابل احترامه شکی وجود نداره ولی انتظارات هوادارانش رو براورده نکرد واین رو میشه از رای کاربران gsmarena فهمید که در رای گیری در هر سه بخش Design .Features و Performance به طور میانگین زیر 5 قرار داره ولی در مورد z2 قضیه کمی متفاوت و جالبه و z2 در هر سه بخش بالای 9 قرار داره.
معذرت میخوام که طولانی شد .
موفق باشید.

aliraza y در تاریخ : 1392/12/8

سلام این ویدیو ها مربوط به این موبایل میباشند حتما ببینید
http://rioupload.com/7q4hmfgbn099
http://rioupload.com/qlge0xu09dat
http://rioupload.com/c5m6ixkhw9pl
http://rioupload.com/nizt18489rzb
http://rioupload.com/42tu5h0b2yk6
http://rioupload.com/65kpojyxsfj3
http://rioupload.com/te06tw053t50
http://rioupload.com/upj8uaeb4vn9
http://rioupload.com/jzb5u95cqviw
http://rioupload.com/qpw1lac7kqmg

poouya s در تاریخ : 1392/12/8

سلام .یکی هست بگه Z2 بهتره یا note 3 ؟؟؟؟
ممنون میشم اگه دلیل تون رو بگید.

رضا a در تاریخ : 1392/12/8

خدا کنه قیتمتش ارزون تر بشه که بتونیم بخریم

amir a در تاریخ : 1392/12/8

درسته سامسونگ سالی یه گَله گوشی وارد بازار میکنه اما عزیزم مهم کمیت نیست مهم کیفیت کاره سونی بهترین کیفیت رو واسه گوشی هاش قرار میده . کیفیت دوربین گوشی های سونی فوق العادس قول میدم تو هنوز زد1 دستت نگرفتی که ببینی کیفیت دوربین یعنی چی ! شاید کمی کیفیت صفحه ی گوشی های سری زد کمی کمتر از عدد و ارقامشون باشن امامثلا زد کمتر از نوت 2 یا اس3 که نیست ! و اس4 هم در حد مقایسه با زد1 نیست مثل اس3 و زد و حالا هم اس5 در حد مقایسه با زد2 نیست حالاشاید نوت3 بتونه.مشکلات اس5 رو جبران کنه
در ضمن اگر دقت کنی سونی گوشی هاش هی دارن پیشرفت می کنن گوشی هاش مثل سامسونگ نیست که از رم3 به 2 کاهش پیدا کنه

mahdi y در تاریخ : 1392/12/8

سلام امیر یعنی xperia z که ضد اب - IP57 certified - dust and water resistant
- Water resistant up to 1 meter and 30 minutes هستش بده چون تو میگی گلکسی اس 5 رو زیر آب نیرید چون ضد آب اس 5 مثل سونی نیست که بخوایید ببریدش زیر آب یعنی در واقع گلکسی اس 5 مثل سونی water proff نیستش . اس 5 water resistant هست با این حال شما ضد اب xperia z رو زیر سوال گرفتی ینی xperia z هم مثل سامسونگ اس ضد ابش بده Water resistant هسن هردو.

amirali m در تاریخ : 1392/12/8

ببین اگه میخای نظر بدی سعی کن منصفانه نظر بدی
رابط کاربری سونی یکم ضعیفه قبول دارم
اما بدنش زشته ؟ خیلی از مدل های بد فرم و بد دست سامسونگ ک بهتره
صفحه نمایش ضعیف ؟ من اصلا حرفی راجبش نمیزنم فقط فکر کنم تا حالا دو تا گوشی رو پیش هم نذاشتی مقایسه کنی
دوربین ؟ جواب این حرفت فقط یه لبخنده :)
امکانات نرم افزاری یعنی چی دقیقا ؟
به نظر من فقط و فقط بدنه و مقاوم سونی خودش ب تنهایی میتونه در مقابله همه گوشی های دیگه وایسه ، حالا هر برندی .
تنها کمبود سونی z2 حسگر اثر انگشت هس ک اونم چیزه خیلی مهمی نیس...

مجید ز در تاریخ : 1392/12/8

با تشکر از توضیحات کامل شما
میشه بگید قیمتش حدود چقده؟سونی z2 چند هست و S5 چند میشه موقع ورود به ایران؟

علی ط در تاریخ : 1392/12/8

سلام
کسی می دونه این دستبند گوشی چه کارایی داره؟
ازش چه استفاده ای می شه؟

حامد م در تاریخ : 1392/12/8

این چیه دیگه گوشیهای سونی همشون شبیه همند واقعا که من نمیدونم چرا یه برندی مثل سامسونگ که با جرات اولین فبلت رو وارد بازار کرد این همه دشمن داره.آخه کل گوشی های سونی ربع تعداد گوشیهای سامسونگ نمیشه اونوقت چطور ممکنه طراحی تکراری نشه...
این و بدونید باز هم مثل قبل سونی فقط تبلیغ میکنه.
نه دوربین و نه صفحه نمایشش و نه نرم افزارهاش به پای سامی میرسه.
سخت افزار که یه چیزیه ماه به ماه جدیدتر میشه.
من فقط کیفیت ساخت سونی رو قبول دارم ولی از تبلیغات دروغین شرکت بدم میاد.

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/8

سلام خدمت داداش گلم مرسی نظر لطف شماست.
اول که Z2 فقط از یک نسخه اسنپدراگون801 استفاده میکنه ، خیالت راحت4k به راحتی ساپورت میشه.
دوم اینکه اون نسخه ی 6902 الترا که شما میگید هیچ ربطی به پردازنده نداره و ربط به منطقه ی گوشی و در
Z1 مربوط بهLTE هم میشه.
سوم اینکه شما با روت کردن گوشی به راحتی میتونید روی2.5 کلاک کنید.
چهارم اره فیلم 4k رو پخش میکنه البته صفحه نمایش 4k نیست.
فناوری به کار رفته در صفحه نمایش Z2 برای اولین بار در دنیا استفاده شده، که باعث افزایش نیت نور و درخشندگی رنگ ها و کنتراست بی نظیر بی نظیر زیر نور افتاب میشه. صفحه نمایش الترا عااااالی بود ولی شکن نکن این خیییلی بهتر ، الترا نیت نور کمی داشت و کنتراسش زیر نور افتاب کم بود که تو این خییییلی بهتر شده، بی شک یکی از بهترین صفحه نمایش هایی که تا امروز بوده Z2 هست. یا علی.

مهران ش در تاریخ : 1392/12/8

سلام بر دوستان عزیزم یک خبر جالب در مورد این گوشی:
آخرین خبر: سوني درباره اکسپريا Z2 خبر خوش مي‌دهد
تاریخ انتشار: 92/12/07 18:25
www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=576868
خیلی جالبه اینم از این خبر دیگه چی میخواید از یک پرچم دار

arash l در تاریخ : 1392/12/8

با عرض سلام
پرچم همه آرش ها بالاست :D
آرش جان حرفات درسته اما سامسونگ هم یکم فکر میکنه خیلی تیزه سر داستان شکایت اپل متوجه شدی چیکار کرد ؟ چجوری پول رو پرداخت کرد ؟ این کارش زرنگی نبود چهره ی واقعی شو نشون داد ...
اینو قبول داری که Super amoled زیاد آش دهن سوزی نیست کیفیتش به lcd3 و Retina display نمیرسه.
فقط زورش به سونی میرسید که سونی هم داره ازش جلو میزنه.

همینطور که خیلی بده بیشتر محصولاتش از پلاستیک هستش خیلی ها دوس دارن پلاستیک نباشه اما کو گوش شنوا اصلا به نظرات مشتری هاش گوش نمیده همین باعث نارضایتی شده.

همینطور که اگه پرچم دارش رو ضد آب کرده دلیلش این بود که سونی که از سامسونگ عقب بود شده رقیبش این یعنی نزول اگه بگین نخیر میخواست امکانات اضافه کنه پس چرا اپل و اچ تی سی و نوکیا همچین کاری نکردن؟چون در رده ی کلاس بالاتر قرار دارن.

arash n در تاریخ : 1392/12/8

فکر کنم همین مقدار برای یک حادثه کفایت کنه چون خود شما هم از این استاندارد آی پی ۵۸ به اندازه ۶۷ استفاده میکنی.من دوستام بیش از ۱۵ نفرشون زد و زد۱ دارن ولی احدی از این استاندارد بالا استفاده نکرده.خیلی چیز خوبیه ولی من دارم روی کاربردی بودنش حرف میزنم.

میتونست یه رابط کاربری قوی بسازه.شما توی هیچ سایتی نمیتونید بفهمید که اسم رابط کاربری سونی چی هستش.مثلا سامسونگ تاچ ویز و اچ تی سی سنس اما سونی؟؟؟

یکی از حسن های این گوشی امکانات درون باکسش هست که من مطمئنم به ما ایرانی ها ازش بی بهره خواهیم بود و مجبوریم پای اونها پول اضافه بدیم کما اینکه برای زد۱ هم اینطور بوده و هست.مثلا هندزفری هایی که اگه توی باکس به دست مشتری برسه مطمئنا زیر ۴۰۰ پولش نیست چراکه از کمپانی سازندشون معروفه.و ممکنه اینجا فروشنده محترم بیاد بگه که ما این گوشی هارو بدون هندزفری میخریم ولی هندزفری اورجینالشو میفروشیم به این قیمت

به نظر من بهتر بود سونی جای این هزینه برای این استاندار ضدآبی میرفت روی مونیتور بیشتر کار میکرد تا سان اسپایدرش حدود ۹۵۰ نشه(نوت حدود ۵۰۰ و خود جی ۲ آمارش از زد۲ بهتره لازم به ذکره که این عدد هرچی به صفر نزدیک تر بشه بهتره)

یا اینکه روی مچ بودن سی پی یو با سایر اجزای موبایل کار میکرد تا بنچمارکش حداقل از نوت۳ کمتر نشه(طبق آمار جی اس ام آرنا بنچمارک زد۲ کمی بیشتر از ۳۰۰۰۰ شد که از نوت۳ که بیش از ۳۱۰۰۰تاس کمتره لازم به ذکره که اس۵ بنچمارکش از ۳۵۰۰۰تا عبور کرد)
یا اینکه به جای رو ۳ گیگ دی دی آر۳ میرفت مثل اس۵ رم دی دی آر۴ ۲گیگ میزد(قابل توجه دوستان عزیزی که تعجب کردن که چرا اس۵ رمش ۲ هستس.رم اس۵ یک نسل جدیدتر هستش)
آمار رو از خودم در نیووردم دوستان دیسلایک کننده اگر براشوت امکان داره یه سر به سایت gsmarena.com بزنن تا اونجا منبع کامنتای من رو ببینن.فقط اگر رفتید و دیدید که حرف های من درسته لایک کنید و اگر دیدید و دیسلایک کردید بهم بگید که برم برای درمان شیزوفرنی بستری بشم تا دیگه از این حرفا نزنم

arash n در تاریخ : 1392/12/8

نکته اول اینکه سونی ضدآب بودن رو یک ویژگی عمده توی گوشیاش به کار میبره ولی سامسونگ نه.این واضحه.

در ضمن عزیز دل من اکتیوی رو که شما میفرمایی اکتیو جدید هستش اونی که هم دوره گلکسی اس۲ هستش.شما وقتی معلوماتت در حد عمر شرکت سونی هستش دلیل بر بی اساس بودن حرف من نیست.چطوره که یه سرچ بکنی ... ;-)

دراینکه استاندارد ضدآب بودن سونی بالاتره شکی نیست ولی عزیز من مگه چند نفر از ما میریم تو استخر فیلم میگیریم؟کی میره گوشیش رو زیر شیر آب میگیره؟گیریم که بگیره.واسه چی میگیره؟جز اینکه ببینه گوشی ضد آبه دیگهدلیلی داره که زیر آب بگیره؟ :-D ضدآب بودن خیلی خوبه ولی و اصلا کسی نمیتونه بگه بده.ولی درحال حاضر کاربردی ترین حسنش افزایش شانس گوشی جهت سالم موندن طی یک حادثه هستش که مثلا گوشی می افته تو جدول یا رودخونه.که سامسونگ هم اینقدر رو کافی دونسته.حالا سونی دستش درد نکنه پاش رو از این فراتر گذاشته ولی ما اینجا داریم از جنبه کاربردی یه پدیده حرف میزنیم. سونی اگر این خرج رو توی ساخت مونیتور میکرد الان مثل سونی و اچ تی سی صاحب فناوری مونیتور انحصاری بود نه طرف قرارداد با شرکتی که ال جی سال قبل مونیتورش رو استفاده کرده

ALI . در تاریخ : 1392/12/8

اگه اشتباه نکنم (دقیق یادم نیست ) اولین ضد اب سامسونگ galaxy xcover بود که اگوست 2011 معرفی شد ولی ضد اب سونی (سونی اریکسون) ژوئن 2011 معرفی شد یعنی یه ماه زودتر از سامسونگ.اقا ارش اینجا کسی ادعا نداره که ضداب بودن حق اختراعش متعلق به سونیه بلکه ضد اب بودن یه وسیله الکترونیکی یه امر کاملا بدیهیه که هر شرکتی که بخواد و تواناییش رو داشته باشه میتونه ازش استفاده کنه.ولی کسی هم نمیتونه اینو رد کنه که این کار سامسونگ در جواب سونی به دلیل استفاده مکرر این شرکت از این خصوصیت کاربردی بوده.
در مورد پنل بازم میگم ips اختراع هیتاچیه و اگر اشتباه نکنم از سال 1994 داره استفاده میشه حتی بعضی از تبلت های دیمو هم از این نوع پنله. ips نه صرفا متعلق به ال جی و نه صرفا استفاده شده در جی 2 هست که شما هر بار داری تکرار میکنی سونی پنل جی2 رو زده.
به نظر من طرفداری از یه برند خوبه ولی تعصب بیش از حد اصلا خوب نیست .

محمدرضا م در تاریخ : 1392/12/8

آقا آرش اولین گوشی ضدآب xperia active بود نه گلکسی اکتیو. برو تاریخچه جفت گوشیهارو نگاه کن. در ضمن تمامی اطرافیان من و رفیقام z و Z1 دارن و همیشه در استخر مشغول فیلمبرداری هستیم از همدیگه. در ضمن گواهی ضدآب z1 وz2 خیلی پیشرفته تره از s5 و تا عمق 1.5 متری دوام میاره. فکر کنم بعضی دوستان در اخبار دیده باشن که گوشی یک دختر خانومی 5 روز در دریا افتاده بود و بعد از 5 روز پیدا شد و کاملا سالم بود. بله گوشی اون دختر خانوم xperia v بود. این خبر کاملا رسانه ای شد در اخبارها. در ضمن در مورد s4 active به خیلی از سایتها مراجعه کنی متوجه میشی چقدر سوختگی داشته.

Farzad S در تاریخ : 1392/12/7

ای بابا.بحث تقلید و این چیزا نیست ! اگر اینجوریه نوکیا اولین گوشی زد آب رو تولید کرده یعنی بقیه ازش تقلید کردن؟؟؟
کلا سونی 3تا نقطه ضعف داشت : صفحه نمایش ، اسپیکر و دوربین که در Xperia Z2 برطرف شده و میشه گفت تا به امروز قویترین گوشی هست (البته روی کاغذ ، باید صبر کرد تا گوشی وارد بازار بشه و مشکلاتش مشخص بشه).سامسونگ امسال عملکرد خوبی نداشت تنها پیشرفتش هسگر اثر انگشت و ضد آب بودنش هست که البته در گفت و گو ها مشخص شد کاملا ضد آب نیست.
اکثرا دست گزاشتن روی رم پایین S5 که البته باید منتظر موند گوشی وارد بازار بشه و عملکرد واقعی رو دید مثلا رم 1 گیگ کم هست ولی الان آیفون داره باهاش خدایی میکنه.
در کل روی کاغذ Xperia Z2 از نظر اکثر جوانب سرتر از S5 هست حال باید منتظر امدن گوشی ها باشیم

Adrian F در تاریخ : 1392/12/7

[کپی کاری] های پتنتی که سامسونگ کرده،اونقدر عظیم هست که چندین میلیارد دلار تا به این لحظه جریمه شده.
شخص بنده این حرف رو نمیزنم شما اگر دادگاه های پتنت ها رو دنبال کنید،اصلا رووتون نمیشه سامسونگ رو مبدا تکنولوژی ببینید.

این رو همه ی وب سایت ها میدونن و حتی وقتی دعوی دادگاه اپل و سامسونگ میشه ، به سامسونگ لقب New Innovation Way to Copy یعنی یک ابتکار جدید دیگر از سامسونگ برای کپی کردن پتنت ها

اون زمانیکه سونی با اریکسون همکاری میکرد،بلوتوث مال سونی اریکسون بود و اختراع اریکسونه.بلو-ری و سی دی اختراع سونی هستن.کاست،واکمن (وسیله ی پخش کننده همراه) همگی اختراع سونی هست
(توی دنیای تکنولوژی به اختراع میگن "پتنت")
بخوایم لیست کنیم که چی بشه؟

مسلمه اولین سری گوشی های ضد آب رو سونی تولید میکرده.اولین پرچمدار ضد آب اندرویدی Z بوده که الآن سامسونگ پرچمدار اندرویدیش رو ضد آب میکنه.
اولین حسگر اثر انگشت روی پرچمدار متعلق به آیفون بوده و الآن سامسونگ داره دقیقا همون رو اعمال میکنه.

ایر جسچر که اصلا سنسور نیست.یه نرم افزاره سنسور Proximity هستش...همین الآنش نرم افزار Howering Hand اگر اشتباه نکنم اسمشو، صد برابر قابلیت هاش از ایر جسچر مسچر بیشتره.

فعلا که نه من میگم،بلکه همه ی انسانهایی که کنفرانس رو دنبال کردن، و تمام خبرگذاری ها،سایت های Gsm و Phone همگی اذعان داشتن S5 اصلا خوب از آب در نیومده،تقلید رنگ و اسکنر و ضد آب اونقدر فجیع بوده که کافیه 2تا کامنت خارجی توی بررسی کنفرانس ها رو ببینید،متوجه میشید.

والا AMOLED که 49%ـش مال سونی بود و سونی ازعمد سهمش رو فروخت چون میدونست اصلا Amoled کاربرد خوبی در صنعت تلویزیون نداره،واقعا هم نداره.شما 1دانه تلویزیون Amoled نام ببر که به تولید انبوه رسیده؟!
مسلمه کدوم انسان عاقلی میاد تکنولوژی ای که مملو از اغراق رنگ رو در تلویزیون هاش بکار ببره؟
سونی LCD و IPS و TFT رو بشدت دنبال کرده.سونی شرکای ژاپنی داره مثل هیتاچی و پاناسونیک که اگر این 2تا شرکت نبودن اصلا LCD اختراع نمیشد که بخواد LED و OLED اختراع بشه.
اصلا OLED رو که سامسونگ اختراع نکرد،شرکتای ژاپنی بودن و سامسونگ سهمشون رو خرید فقط!
IPS هم همینطور.

زمانی گلکسی اس3 اومد خداییش 4 هسته و صفحه ی خوب و دوربین در حد قابل قبولی داشت.
ولی الآن اس5 اومده مثلا چه برتری واضحی نسبت به هم رده هاش داره؟! هیچ!
حتی از نوت3 هم ضعیف تر کار شده!!

اومد ضد آب کنه ... فکر کرده ضد آب ساختن خیلی ساده و همینجوریه! این همه میگفتن سونی Z بزل و اضافات دور صفحه نمایش داره،خب سامسونگ هم ضد آب ساخت گوشیش چاغ و کپل تر از قبل شد.

بحث شرکت مرکت نکنید اینجوری بخواید حساب کنید اگر سونی نبود که نصف فیلمهای دنیا ساخته نمیشدن ،صفحه لمسی با P1 سونی اریکسون تو سال 2004 اوج گرفت.اکثر لنز ها و پتنت های دوربین های هندی کم و کامپکت مال سونی و کنونه
پلی استیشین...
سونی پیکچرز..

خلاصه سامسونگ هم افول خودش رو با اس5 شروع کرد...،نوبت نوکیا و سونی و اچ تی سی هست.ایشالا دوره ی زیبای K800 و سری W سونی اریکسون و سری N نوکیا تکرار بشه به یاد قدیم.

amir n در تاریخ : 1392/12/7

این گوشی 4k فیلم میگیره یعنی هر 10 دقیقه 4 گیگ مصرف میکنه پس حافظش خیلی کمه.

سعید ع در تاریخ : 1392/12/7

شما اصلا توجه نمیکنی که چرا compact امتیاز بیشتری گرفته .دلیل این امتیاز بیشتر اینه که صفحه نمایش نوت 3 فوا اچ دی هستش اما compact اچ دی.صفحه فول اچ دی مقداز زیادی از قدرت پردازنده رو میگیره به همین دلیله که نوت 3 امتیاز کمتری گرفته.

حامد پ در تاریخ : 1392/12/7

سلام
اگه دقت کرده باشید CPU و Ram و اندازه Batrry که 3200 میلی امپر ساعت و وزن و بیشتر از چیزایی که جدید زدن دقیقاااااااا فتو کپی سامسونگ note3 N9005 هستش

شرکت سونی اصلا از این تقلیدت خوشمون نیومد

سعید ع در تاریخ : 1392/12/7

با تمام احترامی که نسبت به سونی و طرفدارای محترمش دارم باید بگم که هیچ نواوری توی این گوشی دیده نمیشه.صفحه نمایش که نسبت به بقیه رقبا خیلی دیر تبدیل شد به IPS ،دوربین هم که دوربین زد وان هستش با کمی اصلاحات جزی که خیلی وقت پیش باید رفع میشد که البته اگه مثل زد وان باشه هیچ چیزی برای گفتن نداره.بلندگو ها هم نواوری بزرگی نیست که البته باید اول تست بشه ودیگه هیچ.سونی فقط پرچمدارشو بروز کرده و پرچمدار جدیدی معرفی نکرده.البته بین همه این ها قابلیت زداب سونی برتر و بی رقیبه که در این مورد باید سر تعظیم رو برای سونی پایین اورد.من خیلی معذرت میخوام از طرفداران محترم سونی اما همه این ها یه واقعیته.

Behnam H در تاریخ : 1392/12/7

سلام ب رفقا گلم ...... ی حرفایی تو این دو س روز زیاد رو زبوناس اینه ک سامسونگ قابلیت تقریبا ضد ابیشو از سونی کپی کرده خب با این وجود سونی صفحه نمایش ips شو خودش احتمالا خلق کرده اگه ب حقه ک باید گف سوپی صفحه گوشیشو از ال جی زده ولی من حرفامو واس خراب کردن سونی نمیزنم اگه قرار باشه همه چیو کپی گف ک دیگه هر کشوری باید ی چیز خاصی رو تولید کنه ک این با عقل جور در نمیاد پس ی خورده کمتر بگین اس5 ضد اب بودنشو از سونی کپی زده ک بنظر من حرف ارو تعصبه هر شرکتی میتونه از فناوریای تو دنیا بهره ببره کسی هم منع نکرده حالا سامسونگ ضد اب بودنشو سونی صفحه نمایشش در کل سونی گوشی خوبی زده ولی این روهم بدونین ک ال جی جی3 در راهه ک بیاد همه پرچمدارارو زیر سوال ببره ....... تشکر از همه طرفدارای محترم سونی

محمد A در تاریخ : 1392/12/7

سلام اقا مهدی.شما رو تو صفحات زد1 و زد اولترا پیدا کردم.یه چنتا سوال داشتم که اگر میشه جواب بدبد.
1.قابلیت فیلم برداری 4K توی همه ی نسخه های زد2 وجود داره؟یعنی عین نوت3 نباشه که مدل اسنپ دراگونش فقط این قابلیت رو داشته باشه.
2.ایا نسخه ی اسنپ دراگون 801 برای همه ی نسخه هاست؟چون من هنگام خرید زد اولترا فقط نسخه ی 6802 رو پیدا کردم.
3.میشه اسنپ دراگون 801 زد2 رو اور کلاک کرد به 2.5؟
4.این گوشی قابلیت پخش فیلم 4K رو داره؟چون زد اولترای من ریپ میزنه.
5.این فناوری لیزری صفحه نمایش چیه؟وایا صفحه نمایش این مثل زد اولترا یه شاهکار میشه؟
ممنون.شما قبول کنی با اطلاعات جمیعتون میتونید مرجع سوالات خیلی ها مث من باشید.

arash n در تاریخ : 1392/12/7

حسگر انگشت مگه تکنولوژی انحصاریه دوست عزیز؟در ضمن مگه یه شرکت روی پرچمدارش توی یک بازه ۵-۶ ماهه کار میکنه که میددش تو بازار؟این یک پروسه حداقل یک و نیم سالس.اگه بخوایم این عمل رو کپی برداری بخونیم که سونی بیشتر ازش سود برده چون مونیتور جی۲ رو زده.سامسونگ هرچی که هست مونیتورش رو خودش میزنه و تکنولوژیش در انحصار خودشه.

دوستانی که طرفدار سونی هستید.با ذکر منبع یک ویژگی سونی رو نام ببرید که منحصر به خودش باشه درصورتیکه اگر شرکتی ازش استفاده کنه منجر به جرم بشه.اول بگردید بعد دیسلایک کنید

arash n در تاریخ : 1392/12/7

گلکسی اکتیو قدیمی تره یا اکسپریا وی؟اصلا سونی اونموقع موبایل میزده که سامسونگ از روش کپی بزنه؟؟؟؟؟
من نمیدونم اخه چرا نمیرید سرچ کنید بعد دیس لایک بکنید؟
در مورد ضدآب بودن من صد سال مثل تبلیغ سونی نمیرم توی استخر تا با گوشیم از سگم عکس بگیرم.ضد آب بودن گوشی رو نهایتش واسه این میدونم که اگه توی یه حادثه ای گوشی توی ای بیفته خراب نشه.در ضمن من بی صبرانه منتظر فیلم ها و ویدئو های شما زیر آب هستم.برای اینکه باور کنم یکبار توی عمرتون از این ضدآب بودن سونی استفاده کردید.حتما ویدیو بدید

ALI . در تاریخ : 1392/12/7

نه نداره. در واقع یکی از خصوصیات بارز ips ها زاویه دید وسیع اوناست .
مقایسه صفحه z2 و z1
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/9736-xperia-z2-vs-xperia-z1-display-test

ALI . در تاریخ : 1392/12/7

عزیزم پنل جی 2 ips هستش که پتنت شرکت هیتاچی شریک تجاری سونی در japan display هست .حالا کار سونی شد تقلید از g2!!

ALI . در تاریخ : 1392/12/7

دوست عزیز کی گفته گوشی ضد اب که در پشتش باز بشه به غیر از s5وجود نداره نمونش همین xperia zr و xperia v که به ترتیب گوشی های سال 2013 و 2912 سونی هستند و استاندارد بالاتری از s5 داره درضمن این استاندارد ip67 اس5 همون استاندارد مورد استفاده در xperia go هست و به این ضد آب نمیگن بلکه میگن مقاوم در برابر نفوذ اب.

amircheken c در تاریخ : 1392/12/7

بنچ مارکش تو جی اس ام آرنا زده بود 30.000 antutu

هوال م در تاریخ : 1392/12/7

حرفت ديگه خيلي بي اساسه.سامسونگ اكتيو وقتي اومد كه سوني ٤گوشي ضد آب تو بازار داشت.اكسپريا v اكسپرياacro s اكسپريا go.
z. ZR . Z ULTRA. Z١ .Z1S
Z1COMPACT.
تبلتz تبلتz2 وحالا اكسپرياz2
تعجب نكن اينا كه چيزي نيست.از لحاظ ضد آب بودن باهم مقايسه نكن

حامد67 ن در تاریخ : 1392/12/7

خدایی این گوشی آخرشه
سونی تو صفحه نمایش و صدا اونم بخاطر ضد آب بودن کم ماورد و یکمم دوربینش نویز داشت که تو این گوشی همه رو حل کرده و 10 قدم جلو افتاده الان هیچ ایرادی نداره و گوشی کامل یعنی این خصوصا اون لوازم جانبی شگفت انگیزش که سونی براش زده تو سونی موبایل برید میبینید
یا علی مدد
موارد 11101 تا 11200 از مجموع 11297 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا