مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علیرضا س
  • تاریخ عضویت : 1394/6/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/6/26 امیر جان با عرض شرمندگی من اچ رو اج خوندم و فکر کردم شما اشتباه متوجه من شدین . منو ببخشید . در ضمن اگر تو این سایت در مورد این موارد توضیح داده میشد که سری C از سری H این برتری رو داره خوب منم همون رو میخریدم . من رفتم نمایندگی و بین دومدل Dous و این مدل ، همین رو انتخاب کردم و اصلاً نمیدونستم که سری C و غیره هم داره . در ضمن مثلاً سری C قابلیت شارژ سریع در 30 دقیقه رو داره که کمتأسفانه این مدل نداره . من واقعاً از این گوشی خوشم میاد اما ناراحتم از این که امکاناتش کمتر از مدل دیگه ش هست که با همین قیمت میتونستم اون مدل رو بخرم ولی بعلت ناآگاهی اشتباه کردم .

الآن متوجه شدم که ارتقاء اندروید چون گارانتی دستگاه رو از بین می بره ارزشی نداره . پس لطف کنید کمکم کنید بفرمایید اگه بخوام این دستگاه رو خیلی زود با یه مدل دیگه عوض کنم چیکار کنم بهتره ؟ کجا برم ؟ به کی بفروشم که کمتر ضرر کنم ؟ اگه بخوام این گوشب رو بدم و یک مدل Note5 یا نوت 4 سری C بگیرم دقیقاً چقدر باید بذارم رو پول این گوشی بعد از فروش البته؟
ببخشید اذیتتون کردم
اگه ممکنه ارسال پاسخ به ایمیل هم باشه یا لینک پاسخ رو به ایمیلم بفرستید . یک دنیا ممنونم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/6/26 امیر جان خیلی ممنونم برای پاسخی که دادید .
من گلکسی نوت 4 خریدم و فکر نمیکنم سری اج باشه . بعدش هم وقتی سرعت اینترنت گوشی هوآوی دوستم که فقط هفتصد تومن قیمتشه رو دیدم و اینکه در قسمت نوار بالای صفحه اش ، امکان 4G هم گزینه جداگانه داره ولی گوشی من هداره ناراحت شدم . خوب حالا که رفتم گوشی یک و هشتصدی خریدم دلم نمیخواد امکاناتش کمتر از این گوشیها باشه . بعد از چند وقت همین مسئله ارزش گوشی رو میاره پایین .
میخواستم بدونم آیا امکان ارتقاء اندروید این گوشی یعنی گلکسی نوت 4 مدل N910 H وجود داره یا نه ؟

سوال بعدی اینه که اگر بخوام این گوشی رو با یک گوشی از همین سری یعنی نوت 4 یا نوت پنج عوض کنم اولاً آیا امکانش هست که زیاد ضرر نکنم چون فقط 10 روزه که گوشی رو خریدم و دوم اینکه اگر بخوام این گوشی رو بفروشم چقدر باید زیر قیمت خرید بدم و آیا شما میتونی منو راهنمایی کنی؟

سوال سومم اینه که من همون روز که برای خودم گلکسی نوت 4 خریدم برای مادرم هم یک گوشی گلکسی J5 خریدم که با توجه به معرفی این گوشی در این سایت که گفته بود امکان ارتباطی 4G داره ، و دوربینش هم 8 مگاپیکسل هست گوشی خوبی به نظرم اومد . اما اون هم مثل گوشی من از این نظر فاقد این امکان بوده و این سایت در مورد معرفی گوشیها متأسفانه دقیق عمل نمیکنه .
آیا امکان اضافه کردن امکان ارتباطی 4G به گلکسی J5 وجود داره و چرا باوجود داشتن دوربین 8 مگاپیکسل ، تصاویرش اینقدر مات و غیر شفافه در حالیکه گوشی سونی اریکسون با 3.2 مگاپیکسل ا این گوشی شفافتر عکس می اندازه .
آیا میشه این گوشی رو کاری کرد که 4G داشته باشه؟
خواهش میکنم سوالات منو زودتر جواب بدین که اگر قراره گوشیم رو عوض کنم ، زیاد استفاده نکنم که خیلی بخوره تو سرش . خواهش میکنم اگر ممکنه به ایمیل من هم پاسخ رو بفرستین چون من تا بیام این صفحه رو پیدا کنم کمی طول میکشه . خدا به شما برکت بده

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/6/25 سلام . من گلکسی نوت 4 رو یک هفته پیش خریدم و تو سایت شما اومده بود که 4G رو ساپورت میکنه اما امروز دیدم که فقط مدل N910 C این شبکه رو ساپورت میکنه . حالا از نمایندگی هم خریدم و حدود 140 تومن هم از بیرون گرونتر در اومده برام . نمیدونم آیا امکان ارتقاء اندروید این نسخه به لالیپاپ 5.1 وجود داره یا خیر ؟ آیا میتونم بدون اینکه خیلی هزینه سنگینی متقبل بشم ، این گوشی رو با یک مدل n910 c عوض کنم یا نه ؟ آیا اگر همین اندروید رو ارتقاء بدم امکان استفاده از 4G برای من هست یا خیر ؟
آیا گوشی گلکسی J5 امکان ارتباطی 4G داره یا خیر؟
ممنون میشم کمکم کنید
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا