مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : م ر
  • تاریخ عضویت : 1394/4/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/5/8 با سلام
استاد امیر، یه سوال داشتم. من می‌خوام نوت4 دوسیم کارتو بخرم. آیا با خرید این گوشی به همون مشکلاتی که در بخش نوت3 مدل 9005 اشاره فرمودید، دچار می‌شم؟! چون نسخه دو سیم کارت برای ایران عرضه نشده و هیچ شرکتی هم اون رو گارانتی نمی‌کنه. پاسخ شما راهنمای اصلی من در انتخاب خواهد بود.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/9 سلام دوستان
من قصد خرید این گوشی رو دارم ولی بابت نبود گارانتی و کم بودن گوشی‌های ایسوس می‌ترسم. به نظرتون معقولِ یک میلیون دویست-سیصد هزار تومن هزینه کنم؟! در مورد خوب بودن و امکانات عالیِ این گوشی هیچ تردیدی ندارم و فقط با گارانتی نبودن مشکل دارم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/4/9 سلام دوستان
من تصمیم دارم نوت 4 بخرم ولی در مورد انتخاب بین مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت موندم! مدل دو سیم کارت رو هیچ شرکتی گارانتی نمی‌کنه و نشون می‌ده که برای بازار ایران نیست. در سایت‌های معتبر خارجی هم اشاره شده که مختص چینه ولی نوع تک سیم کارتش (چه با 4g و چه بدون 4g) در ایران توسط شرکت‌های مختلفی مثل پارس مایکروتل و سامتل و ... گارانتی می‌شه. حالا به نظرتون با خرید نوت4 دو سیم کارت، دچار همون مشکلاتی نمی‌شم که دوستان در خرید note3 با پردازنده 4 هسته‌ای (مدل 9005) باهاش مواجه شدن؟ یا اینکه نه فرقش تنها در گارانتی داشتن و نداشتنه و مشکلات خاصی که استادانی مثل آقا امیر در بخش نوت3 به اونها اشاره کردن گریبانگیرم نمی‌شه؟!
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا