مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امید گ
  • تاریخ عضویت : 1393/2/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/6/16 اینو هم اضافه کنم که بعد از آپدیت از 4.4.4 به 5.0.1 گوشی چند ساعتی به شدت گرم کرد تا رام جا افتاد.اما در آپدیت 5.1.1 اصلا گرم نکرد.یعنی بعد از آپدیت اصلا گرم نمیشه.حتی تو بنچمارک و بازی و غیره...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/6/16 سلام

من گوشیم رو به اندروید 5.1.1 آپدیت کردم.مدل گوشیم 910H هست.برای آپدیت رام اندونزی رو دانلود کردم و با اودین فلش زدم.گوشیم رو هم ریست فکتوری نکردم.یعنی کلا همه نرم افزارها و غیره سر جاشون موند(برای کسانی که مردد هستند).البته قبلش پشتیبان گرفتم محض احتیاط.چند تا مورد رو بگم شاید به دوستان کمک کرده باشم:

--بعد از نصب رام و بعد از ریستارت یه پیغام installing applications میاد و چند دقیقه اونجا ثابت میمونه که موردی نیست.صبر کنید رد میشه.line و چند تا برنامه نصب میکنه که به نظرم مخصوص اندونزی هست و متاسفانه قابل حذف نیستند.اینو گفتم چون من خودم فکر کردم نصب رام به مشکل برخورده ،چون تو اون صفحه چند دقیقه همونطور موند،ترسیدم.صبر کنید رد میشه!

--گوشی رو که من خریدم 4.4.4 بود که خودم رام ازبکستان 5.0.1 رو فلش زده بودم که اون موقع هم زبان فارسی از لیست زبانها رفته بود که الان هم همینطور هست.اینو گفتم محض اطلاع دوستان.چون فارسی استفاده نمیکنم شخصا.البته راه های دیگه هست برای فارسی کردن گوشی که قبلا دوستان اینجا بهش اشاره کردن.

--احساس میکنم باطری زودتر خالی میشه،ولی زوده الان نظر قطعی بگم.باید چند روزی استفاده کنم تا با اطمینان بگم.

--مصرف رم و مدیریت رم که دوستان میگفتن بهتر شده.البته قبلا برام مشکلی ایجاد نمیکرد ولی الان کاملا برطرف شده.

--احساس میکنم مثل 5.0.1 روون نیست و کلا لگ داره.شاید برطرف بشه.اما به طور محسوس لگ داره و اذیت میکنه.

--موقع قفل و آنلاک گوشی گاهی قاط میزنه و چند ثانیه گیر میکنه که اون هم مثل اینکه فعلا برطرف شده.باز هم بعدا اگه تکرار شد و موردی بود میگم.

--موقع پایین آوردن نوار بالا چند بار گیر کرد و فکر کردم هنگ کرده.هر کاری هم کردم همونطور موند تا دکمه ی HOME رو زدم و درست شد.البته این اتفاق چند بار افتاد.هر از گاهی باز هم اینطور میشه.

--نور اتوماتیک کلا قاط زده.تو 5.0.1 لحظه ای نور کم و زیاد میشد.اما الان حداقل 4-5 ثانیه طول میکشه،گاها هم کلا عمل نمیکنه.

--احساس میکنم آنتن دهی بهتر شده.

--از همه مهمتر و جالبتر اینکه با این همه لگ و ایراد تو بنچمارک خیلی بهتر شده.تو 5.0.1 بیشترین 48000 تا 49000 بود.الان تست زدم شد 51700.امتیاز قسمت Runtime تقریبا دوبرابر شده!

اگه بخوام جمع بندی کنم،اگه میدونستم اینطوری هست آپدیت نمیکردم.درسته که به روز بودن گوشی به آخرین ورژن اندروید خوبه،اما وقتیکه همه چی روون و سالمه نیازی به آپدیت نیست.من خیلی امیدوار بودم چند تا از امکانات نوت 5 و s6 رو تو این آپدیت بزارن،اما از این خبرا نیست.مثلا امکان عکسبرداری raw،تم های s6 و غیره.

خلاصه بگم هیچ تغییر محسوسی هیچ جای گوشی نمیبینید.نه در دوربین،نه در تنظیمات،نه نرم افزارها و نه چیز دیگه.به نظرم بهتره صبر کنیم برای پورت رام نوت 5 به نوت 4.به خصوص ویژگی های جالب s pen نوت 5...

امیدوارم تونسته باشم به دوستان کمک کنم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/3/7 سلام خدمت دوستان...!

گوشی من هم 910h هست و رفتم تو سایت imei.info زدم،مدل گوشی رو 910C آورد!پس احتمالا دیتابیس سایت 910h رو نداره.

من الان چند روزه گوشی رو خریدم،گفتم یه چند تا نکته رو بگم،چون خیلی از دوستا اینجا بهش اشاره کردن....

در مورد داغ شدن گوشی یه نکته جالب ابن بود که روز اولی که گوشی رو گرفتم،طبق معمول چندتا برنامه و لانچر و بنچمارک ریختم براش.در حین کار گوشی خیییلی داغ میکرد،طوری که دستم حسابی عرق میکرد و اعصابم داغون بود که عجب اشتباهی کردم به کامنت بعضی ها توجه نکردم و این گوشی رو خریدم.شب هم گوشی رو کامل شارژ کردم(با حالت fast charge) و خوابیدم.نصف شب که بیدار شدم گوشی رو چک کردم شارژش شده بود 80%.گفتم شاید از wifi باشه.دیتا و wifi رو خاموش کردم و خوابیدم.صبح شارژش شده بود 50%!!!! تا حالاش رو ئاشته باشین!!!بعدش اومدم یه بنچمارک بگیرم با antutu (ورژن 5.6.2) آورد حدود 35000.منو میگی دیگی داغون شدم...اما چاره ای نبود.صبح قبل بیرون رفتن از خونه شارژش رو دوباره پر کردم تا 100% که دیگه دارم میرم به مغازه و لااقل تا ظهر خاموش نشه!حدود یه ساعت بعدش به شارژ نگاه کردم شده بود 99%!چند ساعتی باهاش کلنجار رفتم،شارژش شد 80%.واقعا عالی بود...اینو هم بگم که من عادت دارم نور رو بزارم رو حداکثر(brightness).پس واقعا عالی بود.بعد دوباره یه بنچمارک گرفتم با antutu شد 50955.اینو هم بگم که در تمام این مدت گوشی رو ریستارت نکردم...یعنی مشکل خود به خود حل شد.نمیدونم چه مرگش بود.با کلی task manager هم چک کردم هیچی تو پشت زمینه کار نمیکرد.در قسمت باطری هم پر مصرفترین قسمت android system بود با 55%.

خلاصه اینکه مشکل خودبه خود حل شد.الان هم در عرض این چند روز حسابی باهاش حال میکنم.اصلا و ابدا گرم نمیکنه.چه موقع شارژ کردن،چه موقع بازی...

مصرف باطری هم در یک کلام عالی هست.شما در نظر بگیرید گوشی تازه از صبح تا حالا باهاش دارم بازی میکنم.الان هم که دارم اینو مینویسم، ساعت 8:12 دقیقه،شارژش 41% هست،که باز هم میگم عالیه.

در ضمن در قسمت تنظیمات/S-PEN/ گزینه ی turn off pen detection رو تیک زدم که شاید اون هم کمک کرده به افزایش عمر باطری...

امیدوارم این توضیحات به درد دوستان بخوره...
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا