نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z3 Plus (Z4)

Xperia Z3 Plus (Z4) اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4)

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) سونی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (2608 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2701 تا 2800 از مجموع 2929 مورد

MOH R در تاریخ : 1394/3/24

در مورد شارژ سریع با آگاهی کامل حرف زدم حامد عزیز
سونی با شارژر جدیدش رکورد شارژ سریع سامسونگ رو شکست و اونرو به میزان بیشتری ارتقا داد.
نکته بعدی اینکه سونی اگه همچین کاری میکنه از ناتوانی اش نیست،بلکه به خاطر اینه که عمر باطری به خاطر زود شارژ شدن کم نشه.الان هم Z3 Plus دو نوع شارژز داره:
شارژر معمولی
شارژر سریع
هر کسی بنابر علاقه و نیازش یکی از این شارژر هارو انتخاب میکنه.
یکی عمر باطری براش مهم تره،یکی زود شارژ شدن براش مهم تره

محمد ا در تاریخ : 1394/3/24

البته من فکر میکنم با مدیریت بهتر فرکانس و سویچ بین هسته‌ها تا حد زیادی مشکل قابل حل باشه من خودم overclock کردم گوشی داغ می‌شد بعد با اصلاح governor مشکل حل شد وقتی لاگ‌ها رو چک میکنی می‌بینی تو حالات قبلی با یک برنامه گرافیکی با نیاز اندک به را حتی فرکانس میرفت رو حداکثر و می‌موند ولی در حالت جدبد سعی میشه دقیقا به اندازه نیاز برنامه فرکانس افزایش یابد یعنی مصرف کمتر باتری و گرمای کمتر.

MOH R در تاریخ : 1394/3/24

دوستان این اواخر خبر داغ شدن پردازنده Snapdragon 810 در گوشی Z4 یا همون Z3+ خیلی سر زبون ها افتاده.
متاسفانه مشکلی هست که به وجود اومده،بنده هم دلیلی برای نپذیرفتنش ندارم،همونطور که در Z1 Z2 و Z3 این مشکل رو قبول کردیم ولی آیا از خودمون پرسیدیم Z3+ چقدر بیشتر از Z2 و Z3 حرارت بیشتری تولید میکنه؟
من در این نظر حقیقتا نمیخوام این مشکل رو توجیه کنم.ولی یادتون هست که مشکل حرارت پردازنده در گوشی های قبلی مثل Z1 - Z2 - Z3 هم وجود داشت و اونهم به دو دلیل بود:
1.جنس بدنه شیشه ای:همونطور که شاید بعضی هاتون هم بدونید شیشه به خوبی فلز و پلاستیک نمیتونه گرما رو انتقال بده و به همین دلیل همیشه گرمای بیشتری در دست حس میشه.

2.ضد آب بودن دستگاه:به خاطر اینکه ساختار گوشی طوریه که نباید آب وارد اون بشه به همین دلیل گرما هم نمیتونه به خوبی گوشی های معمولی و غیر ضد آب خارج بشه.
.............................
حالا سوالی پیش میاد مبنی بر اینکه آیا گرمای Z3 Plus قابل تحمله یا غیر قابل تحمل؟
حقیقتش اینه که سایتهای فناوری زیادی این مشکل رو بزرگ کردند و از چیزی که هست بزرگتر نشون دادند.
توجه شما رو به این مطلب جلب میکنم:

این که دمای پردازنده ی اکسپریا Z4 پس از انجام فعالیت های سنگین تا چه اندازه بالا میرود سوالی است که باید به جواب آن برسیم. در خبری که روز گذشته از گزارش کاربران ژاپنی اکسپریا Z4 منتشر کردیم، دمایی فراتر از ۶۰ درجه برای پردازنده مشاهده شد. این دما همانطوری که اشاره کردیم دمای درون هسته پردازنده است و هرچند که گرمای آن توسط کاربر به راحتی احساس میشود اما تا تمام آن قابل لمس نیست. یعنی کاربر با در دست گرفتن گوشی دمای ۶۰ درجه را احساس نخواهد کرد!
(تصویر اول از تست گرمای Z3 Plus)
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/06/Xperia-Z4-heat_1-315x560.png

تصویری که در بالا اشاره میکنید همان اسکرین شاتی است که روز گذشته کاربران ژاپنی اکسپریا Z4 به اشتراک گذاشتند. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این دما از درون هسته پردازنده گرفته شده و تمام آن توسط کاربر قابل احساس نیست. این دما شاید در نگاه اول بسیار بالا به نظر بیاید، اما چنین محدوده حرارتی در گوشی های هوشمند بالا رده امروزی تقریبا طبیعی است.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرچمداران قبلی سونی مثل اکسپریا Z3 و اکسپریا Z2 و حتی دیگر اسمارت فون های بالارده امروزی نیز در انجام فعالیت های سنگین با چنین دمایی مواجه میشوند. تصویری که در ادامه مشاهده میکنید، پس از ۵ دقیقه ضبط فیلم با کیفیت ۴K از اکسپریا Z2 به ثبت رسیده است. در این تصویر مشاهده میکنید که دمای درون پردازنده این دستگاه نیز از حد ۶۰ درجه سانتی گراد فراتر رفته است.
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/06/Z2shot.jpg
.....................................................
حقیقت ماجرا اینه که مشکل داغ شدن گوشی Z3 Plus هنوز هم مانند سایر سری های Z وجود داره،اما گرمای غیر طبیعی ای که در اسنپدراگون 810 وجود داره کنترل شده ولی با توجه به همزمانی دو مسئله داغ شدن اکسپریا زد3 پلاس و داغ شدن چیپست S810 خیلیها حتی خودم هم فکر میکردیم داغ کردن Z3 پلاس چیز جدیدی هستی و من به شخصه علت این بزرگنمایی های سایر سایت ها رو متوجه نمیشم.
در هر صورت تا وقتی که مقایسه دمای Z3 و Z3 پلاس توسط مراجع معتبر مورد بررسی قرار نگیره و میزان دمای بیشتری که Z3 پلاس به نسبت Z3 تولید میکنه مشخص نشه نباید قضاوت نمود.
در پناه حق............/

MOH R در تاریخ : 1394/3/24

آقا مقداد
از یک لحاظ باهاتون موافقم و از یه لحاظ دیگه باهاتون مخالف ام.
باهاتون مخالفم چون
شاید علت استفاده نکردن سونی از 808 مسئله پشتیبانی نکردن از رم های ddr4 باشه،چون فکر کنم 808 از ddr4 پشتیبانی نکنه.

باهاتون موافقم چون
اگه سونی 808 استفاده میکرد درگیر مشکل گرم شدن نمیشد و از طرفی تفاوت و فاصله ی چیپ 808 تا 820 خودش میتونه طرفدار رو تشویق به خرید گوشی بعدی سونی کنه.
به هر حال Z3 Plus هم همانند S6 که در روزهای اول عرضه با مشکل مدیریت رم روبرو شد و با آپدیت رفع شد،احتمالاً با آپدیت شدن مشکلش رفع میشه.
امسال کوالکوم پدر همه رو در آورد الی سامسونگ
این از سونی و اچ تی سی که در گیر داغ شدن چیپست اند
اون هم از الجی که 808 رو استفاده کرد و قدرت بیشتر فدای گرمای کمتر شد.دو شرکتی که تازه به فروش بیشتر امیدوار شده بودند،سونی با عملکرد عالی اش در Z3 میتونست این عملکرد عالی در Z3 پلاس رو جشن بگیره و از ضرر بیرون بیاد و اچ تی سی میتونست فروش خوب M8 رو تکرار کنه.همین الان ارزش سهام HTC به خاطر ONE M9 به نصف رسیده.
امسال این 3 شرکت 2 انتخاب داشتند.
1.قدرت بیشتر به قیمت خریدن گرمای بیشتر.
2.گرمای کمتر به قیمت خریدن قدرت کمتر.
خوبه حداقل امسال یه برند اندرویدی تونست جلوی اپل قد علم کنه،وگرنه اپل و آیفون های سری S پشت تمامی شرکت هارو با تکرار مجدد فروش بیشتر میشکستند.
موفقیت سامسونگ رو تبریک عرض میکنم.امیدوارم با اسنپ 820 و اگزینوس بعدی رقابت بهتری بین سونی و سامسونگ و کلهم اجمعین باشه.
در پناه حق............./

MOH R در تاریخ : 1394/3/24

به هیچ وجه دوست عزیز،هیچ کسی از طرفداران سونی Z4 یا همون Z3 Plus رو برترین گوشی نمیدونه،همونطور که هیچوقت سونی برترین نبوده.همونطور که سامسونگ هیچوقت بهترین نبوده،همونطور که اپل،الجی،اچ تی سی،هواوی و..... هیچکدوم برترین گوشی نبودند.
اصلا در دنیا چیزی به نام برتری مطلق وجود نداره،اینجا ما بحث گوشی میکنیم،درسته؟
هر گوشی ای یک سری نکات منفی و یک سری نکات مثبت داره و بحث برتری یک چیز نسبی است.
گوشی ای که ادعا داره برترین ه باید از تمام لحاظ از همه رقبا سرتر باشه،توجه کن!!سر تر و برتر باشه
اگه فقط در یک مورد با گوشی ای دیگه همتراز و مساوی قرار بگیره دیگه بهترین گوشی نیست،اما بازهم میتونه بهترین انتخاب باشه.
در پناه حق............/

MOH R در تاریخ : 1394/3/24

من واقعا نمیدونم هدف یه عده از کاربرا از این منفی دادن های بیخودی چیه؟
نه واقعا چیه؟
ایشون نه حرف بدی تو این نظرش گفته و نه به کسی توهین کرده،بلکه فقط سونی رو تحسین کرده.!!!
واقعا فاز یه سری از افراد هنوز اینجا معلوم نیست.
درسته ایشون طرفدار سامسونگ هستند و ما و طرفداران سامسونگ همیشه سر خیلی چیزها با هم بحث و گفتگو داریم.حتی منفی و مثبت دادن به نظرات باید بر اساس معیار باشه نه هر کسی خوشه.
واقعا از طرز تفکر بعضی از افراد متاسفم.
درپناه حق.........../

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/24

آقای مقداد چیپ 808 از رم DDR4 بهره نمیبره و سونی ترجیح داد از 810 استفاده کنه ضمن اینکه پایین آوردن کلاهک پردازش CPU رو تا حدودی کم میکنه و عدد کاغذی بنچمارک میاد پایین اما پردازش گرافیکی و رم دس نمیخورن پس ارزش نداره سونی هم بیاد 808 بزنه

amir - در تاریخ : 1394/3/24

دوست عزیز شما ظاهرا قرار نیست هیچوقت با واقعیتها کنار بیایید .....
حالا تا اینم تست بشه و ایشالله سونی یه فکری میکنه و نباید مشکلی باشه ! ( بابت چی نباید مشکلی باشه ؟ اتفاقا مشکل هست خیلی قبلتر از تولد زد 4 هم معلوم بود چنین مشکلی باید باشه ! اگه نبود غیر عادی میشد )
این توجیهات همه اش فرافکنی و فرار از واقعیته ....

* مثلا ال جی و اچ تی سی و ژیائومی که زودتر از سونی درگیر این مشکلات شدن نمیتونستن یه فکری بکنن منتظر نشستن سونی زد 4 رو در ژاپن عرضه کنه و درگیر همون مشکلاتی که همه شده بودن بشه بعد چون اسم زد 4 رو تغییر داده به زد 3 پلاس لابد چیپست و مشکلاتش هم تغییر سخت افزاری میکنن و همه چیز حل میشه ؟!
یا مثلا کوالکام میاد یه پسوند ورژن 2.1 پشت یه چیپ مشکل دار میچسبونه یعنی تجربه نداشته اش بدست میاد و همه چیز حل میشه !

قبل معرفی اولین گوشی با این چیپست ( اولین گوشی رسمی می نوت پرو از ژیائومی بود .. قبل از اون اولین برندی که این چیپ رو تست کرد سامسونگ بود با یه سری نوت 4 خاص در باز کره و نتیجه گرفتن این چیپ ارزش کار نداره ایراداتش بنیادیه ) بارها توضیح دادیم اسنپ 810 یه چیپست ذاتا مشکل داره که در حد چیپهای باستانی سری 800 و 32 بیتی قدیم همین کواکام هم نیست ( اگر نظرات بنده رو از 2013 خونده باشید بیش از 100 بار گفتم روزی که کوالکام بخواد از اون کریتهای عتیقه دست برداره غیر ممکنه به این وضع دچار نشه !
چون غیر از معماری a9 و اصلاحاتش به اسم مثلا کریت و بازی با کلاکش تجربه و تخصصی روی معماریهای دیگه نداره .
اینم پیشگویی نبود حساب دو دوتا چهارتای سخت افزاری بود .
کسایی که الفبای سخت افزار و انواع معماری سیستمهای کامپیوتری رو بشناسن راحت میتونن اینجورمحاسبات رو انجام بدن )
یه عده از دوستان با گرایش پیشگویی دائم مدعی شدن همه اش دروغه بهتر از اسنپ 810 وجود نداره...
سریعترین چیپست دنیاست...
غیر ممکنه داغ کنه ....
بقیه کار بلد نبودن سونی وارده چطور از این چیپ کار بگیره ( یه عده اشون که با رادیاتور ماشین مقایسه و مثال میزدن ) ....

با کلی بحث بی اساس دیگه ....

سونی که نمیتونه معجزه کنه
اول و آخرش بابت گرما و مصرف بی حساب این چیپ همون راهی رو مجبوره بره که بقیه رفتن اونم کاهش سرعت و عملکردیه که همین الآنش قبل از کاهش سرعت چیز قابل بحثی نیست.
بعد از کاهش سرعت میرسیم به عملکردای اسنپ 801 واسه همین سونی پیشاپیش میگه پرچمدار ما کماکان همون زد 3 قدیمه لا اقل مصرفش معقوله.

آقایون متعصب و طرفدار ( شخص خاصی مد نظرم نیست هر کسی به وجدان خودش رجوع کنه متوجه میشه )

در نظر داشته باشید تعصب بی اساس و اظهار نظر شخصی یه حد و حدودی داره.
طرفدار فلان برندید ایراد نداره.
حداقل صداقت داشته باشید کل واقعیت رو راجع بهش ببینید بعد بگید ....

قرار نیست هزینه علایق شخصی و تعصبات من و شما رو کاربر از همه جا بیخبر اونم از جیبش بده.
خیلی علاقه دارم ببینم از بین اون مبلغین دو آتشه زد 4 ( نظرات همه اشون اینجا مکتوب موجوده ) راست و حسینی کدومشون حاضر میشن یه همچین دستگاهی رو برای خودشون بخرن که 2 ماه پیش بحر طویل مینوشتن و تبلیغات میکردن بابت دستگاهی که حتی از اصول کار و وضعیتش خبر نداشتن ؟

یکم رعایت کنید

رضا a در تاریخ : 1394/3/24

دوستان کسایی که تو فکر خرید این گوشی هستند نباشند
فکر کنم اولین گوشی سونی هست من این حرفو دربارش میزنم
این گوشی چیپ 810 کوالکوم روش هست که متاسفانه یه چیپ معیوب هست
کوالکوم این سری خراب کرد واقعا ضربش رو هم اچ تی سی سونی ال جی و ژیایومی خوردم
این از z3+ اون از ام8 ال جی هم که 808 استفاده کرد
ژیایومی هم که توانایی عرضه گوشیهاش رو نداره یه سریشون بردش اب شده زیر فشار(!)

خدا کنه کوالکوم این چیپ رو از بازار جمع کنه زودتر و 820 رو بده
حیفه به خدا

حمید م در تاریخ : 1394/3/24

سلام
کسی نمیدونه کی به بازار ایران میاد؟ و اینکه با اومدنش z3 چقد افت قیمت میکنه؟

نیما ا در تاریخ : 1394/3/24

داغ کردن این گوشی تایید شد متاسفانه
سونی خودش این خبر رو تایید کرده و گفته که تا تابستون این مشکل رو با آبدیت برنامه رفع میکنه
منبع : Gsmarena
لینک خبر:
http://www.gsmarena.com/sony_confirms_xperia_z3_overheats_promises_software_fix-news-12633.php

hamed s در تاریخ : 1394/3/23

طرفدارای سونی من میدونم که الان سونی زد فور رو بهترین گوشی دنیا میدونید ولی باید قبول کنید که این درواقعیت فرق داره دوستان گل چرا گوشیتونو با اس سیکس سامسونگی مقایسه میکنید که با ایفون رقابت داره و از ایفون سیکس بهتره دوستی که میگه سونی شارژ سریع داره میخوام ببینم گوشی زد فور توی چهارثانیه شارژ میشه با اگاهی بیایم نظربدیم نه با تعصب خواهش میکنم ازتون

مقداد م در تاریخ : 1394/3/23

سلام . دوست عزيز فك ميكنم اپديتش پايين اوردن كلاك باشه كه اين قدرت گوشيو خيلي از الان كمتر ميكنه و سوني بهتر بود از همون ابتدا ٨٠٨ استفاده ميكرد و با وجود اين مشكل فك ميكنم بهترين كار ، نخريدن اين گوشي باشه مخصوصا كه تا دو سه ماه ديگه A72 در گوشي هاي سطح بالا قرار ميگيره و ٨٢٠ هم رونمايي ميشه هرچند بايد ببينيم كوالكام ميتونه كاري كنه اون مث ٨١٠ نشه يا نه

مقداد م در تاریخ : 1394/3/23

امير آقا اين قضيه ديس لايك همونيه كه فرمودين كه كامنتهاي شمارو دنبال ميكنن حتي اگه به يه نفر گفته باشين عمر فلان موبايل اينقدره و ربطي هم به سوني نداشته باشه ؛ در مورد داغي هم يادمه دوستان خيلي پيش بيني ميكردن سوني تونسته گرماي غير عادي اسنپ٨١٠ رو كنترل كنه ولي سامسونگ نتونسته واسه همين منصرف شده از ٨١٠ و يه چيزم پيش بيني ميكردن كه اين مشكل صحت نداره و هدف هاي سامسونگ ، تبليغ واسه چيپ خودشه و خيلي ها در سايتهاي همسايه شروع به توهين كردن كه اين جه سياستيه سامسونگ داره !! ولي ماه هيچوقت پشت ابر نميمونه و چند روزه مشخص شده زد٣پلاس چقد داغ ميكنه و كنترل دماي اسنپ كه دوستان اينقد روش مانور ميدادن كاملا از روي احساسات و علاقه به سوني بوده

far z در تاریخ : 1394/3/23

امیرجان بعضی از دوستان به اسم مثبت یا منفی میدن و اصلا کامنت رو نمیخونن.
نو صفحه زد3 فکر کنم به یار 15 تا منفی به من دادن.
اون زمان adrian f هم که خیلی از طرفداران محترم سونی ایشون رو میشناسن تو نظرات حضور داشت. تو جواب من نوشته بود که کامنت هات به نظر منطقی میان ولی نمیدونم چرا اینقدر بهت منفی میدن. تهش گفت که احتمالا دوستان به اسمت حساسیت پیدا کردن.
حالا اینجا هم اینطوره. کسی که انتقاد کنه (منظورمون انتقادهای با پشتوانه علمی و منطقی) دوستان به اسمش حساسیت پیدا میکنن.
جالبه شما از یه قابلیت کاربردی تو سونی تعریف زیاد کردی اما دوستان باز منفی دادن.
باید یکم فاصله بدی تا آب ها از آسیاب بیفته(شوخی).

سارینا ش در تاریخ : 1394/3/22

دیروز نمایندگی آریان همراه بودم گفت فعلا معلوم نیست در ضمن گوشی مشکل داغ شدن داره واسه بازاریابی فکر نمیکنم حالا حالا وارد بشه مگر قاچاق . من فکر کنم تا پایان تیر ماه رسمی وارد بشه با گارانتی آریان با قیمت 600 دلار

Amin H در تاریخ : 1394/3/22

دوستان چیپست ۸۱۰ همیشه داغ میکنه این حرفا که سونی روش کارکرده بهینه شده و اینا همش‌شایعست این نوع از چیپست به طور ذاتی داغ میکنه مشکل از نرم افزار یا سخت افزار گوشی نیست این‌چیپست کلا داغ میکنه تا الانم‌مشکلش حل شده هرکی هم رو گوشیش این‌نوع چیپست بوده حرفمو تایید میکنه شدیدا دماش میره بالا به همین دلیل هم سامسونگ‌دیگه از این نوع استفاده نکرد و‌بیشتر به اگزینوس متکی شد درکل خواستم بدونین که بعد خریدین پشیمون نشین ولی دوربینش فوق العادس حرف ندارره دوربین های سونی

WOLF A در تاریخ : 1394/3/22

سلام دوستان.
در مورد باتری باید بگم که در سایت GSMArena گوشی Z3+ مورد بررسی قرار گرفته ولی چیزی که مورد بررسی قرار گرفته نسخه نهایی نیست ، واسه همین اطلاعات رو وارد نکردن و فقط اعلام کردن که فعلا چیزی که ما تست کردیم 74 ساعت بوده ، ولی به محض تست مدل نهایی اطلاعات دقیق وارد سایت میشه.
پس تا گوشی نیومده ازش ایراد نگیرید.
تاریخ عرضه هم تو همین ماه June هست ، دیگه اول یا آخرش رو نمیدونم ، بعدش که اومد فقط باید منتظر بود تا تو ویترین مغازه ها دیدش.
Z4 تو ژاپن عرضه شده و مردم گزارش از گرمای بیش از حد گوشی رو دادن ، ولی به نظرم مشکلی نباشه و با چند آپدیت حل بشه. چون نمیشه قبول کرد که سونی از قبل اینو بدونه و بیاد از این پردازنده استفاده کنه ! من که فکر کنم موضوع مهمی نباشه و با یک آپدیت حل بشه ، چون اگه نشه دیگه ......
حالا گوشی که بیاد ، خیلی چیزا مشخص میشه.
با تشکر

amir - در تاریخ : 1394/3/21

آقایونی که به این نظر دیسلایک دادن ممکنه یه توضیح بدن با خودشون چند چند شدن ؟!

این قابلیت بده ؟

یا بعد از چند سال سونی یه قابلیت کاربردی به دنیا معرفی کرده ناراحتید ؟
یا معتقدین این قابلیت رو سونی معرفی نکرده ؟

چرا با این کامنت مخالفید ؟

amir - در تاریخ : 1394/3/21

فعلا بعنوان افتتاحیه اینو داشته باشید تا بعد که جی اس ام آرنا تستای مقیاس دارش رو انجام بده

http://toranji.ir/گوشی-سونی-xperia-z3-plus-نیز-درگیر-گرم-شدن-بیش-از-حد/

دقت کنید بابت علایق شخصی شما یه وقت حقیقت گم نشه که تاوانش رو کاربر از همه جا بیخبر نده

amir - در تاریخ : 1394/3/21

دوست عزیز شما یا توضیحات من رو ندیدی یا خودت رو به ندیدن میزنی !!!

مشکل 170 میلی آمپر باتری نیست .
مشکل چیپ اسنپ دراگون 810 هست که نمیدونم چند بار در همین صفحه گفتم یه چیپ پرمصرفه (ذاتا پر مصرفه ... ایراد طراحی سخت افزاری داره ...غیر قابل رفعه ...اگر واضح نبود بفرمایید ).

چیپ و باتری توی رنج اچ تی سی ام 9 هست نمیدونم شما روی چه حسابی مدام رفرنس میدی به زد 3 و 85 ساعتش ؟!!!

راجع به اس 6 که چرا اومد 73 ساعت تست اولیه جی اس ام آرنا با نمونه های تستی اس 6 بود .
نمونه اصلی که وارد بازار شد و روش اصلاحات نهایی نرم افزاری انجام شده بود رسید به رکورد 73 ساعت.

عزیزم در زمینه نگهداری شارژ شما چه دوست داشته باشی چه نداشته باشی خیلی گوشیهای بازار رو نمیتونی با محصولات سامسونگ مقایسه کنی.

چرا نمیتونی ؟

چون سامسونگ جزو معدود برنداییه که مصرف دستگاههاش بهینه است اونم مدیون سخت افزارهای خاص خودشه.بقیه یه همچین آپشنی ندارن.
چیپ های کوالکام مصرفشون خوب باشه رکوردای اینا میاد بالا .
برعکس بشه اجبارا میاد پایین.
سامسونگ از چیپست تا نمایشگر رو انحصاری مطابق اهداف خودش میسازه.

مثال همون زد 3 رو نگاه کن نسبت به نوت 4
باتریها تقریبا یکیه .... نوت 4 یه فبلت 5.7 اینچی qhd با 8 هسته پردازنده و 6 هسته جی پی یو هست .. یه رابط کاربری خیلی گسترده و کلی سرویس نرم افزاری داره رکورد شارژش 87 ساعته .
در حالیکه زد 3 میخواست این سایز صفحه و رزولوشن و پردازنده و سنسور به همراه نرم افزارها رو کاور کنه به زحمت روی 60 تا 65 ساعت قرار میگرفت.

مثال بعد اس 6 با 8 هسته پردازنده ...8 هسته جی پی یو و نمایشگر qhd و باز رابط کاربری و کلی سرویس نرم افزاری
با یه باتری 2550 میلی آمپر نگهداری شارژش بیشتر از اچ تی سی با باتری ظرفیت بالاتر .... رزولوشن کمتر ... سنسورهای کمتر و قدرت سخت افزاری پایینتره.

من بخوام این مثالها رو ادامه بدم تا زمان گلکسی اس اول میتونم تاریخ رو برگردونم ...

برادر من اینکه بیایی ظرفیت باتری رو نگاه کنی مطابق اون نتیجه بگیری کدوم دستگاه خوب شارژ نگه میداره کدوم بد !
کار افرادیه که گوشیها رو نمیشناسن مطابق اعداد برای خودشون یه چیزایی متصور میشن.

زد 3 پلاس طبق تستهای اولیه ای که چند جا انجام شده اگر اندازه ام 9 شارژ نگه داره شما میتونی نتیجه بگیری هنر به خرج داده.
حالا ایشالله همین چند روزه نتایج تستهاش بیرون میاد دقیق متوجه میشی .

ضمنا توضیحات خود سونی در باب کارکرد 48 ساعتی بعنوان هدف در زد 3 پلاس رو خدمتتون دادم .
شما خیلی بیشتر از اون اعداد اصلا روش حساب نکن

shayan a در تاریخ : 1394/3/21

سلام دوستان.
بالاخره Z3+ کی میاد ایران ؟؟ ... ممنون.

mohsen91977 m در تاریخ : 1394/3/20

سلام دوستان این گوشی 810 چیپستش خیلی داغ میاد حتی گفتن بدتر از m9htcکلا کوالکام چیپست810 اش مشکل داره ....

MOH R در تاریخ : 1394/3/20

دوست عزیز و گرامی،اقا امیر
شارژری با قابلیت شارژ سریع هم برای Z3 Plus وجود داره،واسه کسانی که خیلی رو دیر شارژ شدن گوشی حساس اند.این شارژر نسبت به شارژ سریع سامسونگ بسیار بهتر عمل میکنه.
//////////////////////////////////
من فکر نمیکنم با کاهش ظرفیت 170 میلی آمپری اینقدر که شما گفتید اوضاع باطری بهم بریزه که مثل M9 اچ تی سی بشه.
شما یه مقایسه ساده بکن:
Z3:میزان مقاومت باطری 85 ساعت.
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3-6539.php

M9:میزان مقاومت باطری 62 ساعت.
http://www.gsmarena.com/htc_one_m9-6891.php

یعنی با 170 میلی آمپر کاهش 23 ساعت میزان دوام باطری کاهش پیدا میکنه؟
در حالیکه هنوز تو GSM Arena گوشی Z3 Plus مورد آزمایش قرار نگرفته شما از روی چه منبعی گفتید که Z3 Plus عمر باطریش شبیه M9 است؟خواهشا منبع معتبر ارائه بدید
شما که خودتون جزو اساتید محترم هستید من انتظار نداشتم ازتون زود قضاوت کنید.حتی اگه بازهم حرفتون درست از آب در بیاد.
//////////////////////////////////
اگه از نظر شما Z3 Plus(که مطمئناً از بقیه بهتر هم خواهد بود) از نظر باطری یه گوشی متوسط و رو به پائینه پس بقیه رقبایی مثل G4-S6-M9 و کلا گوشی های هم سطح این گوشی ارزش خرید ندارند چون عمر باطریشون نا امید کننده است.درسته؟
در ضمن این 52 تا 60 ساعتی که فرمودید غیر ممکنه و این حرف شما واقعا جای تامل داره.
یعنی حتی از S6 با 73 ساعت(اول بار دیدم 64 ساعت بود،نمیدونم الان چرا 73 ساعته)!!!! هم کمتره؟
نه آقا امیر،اینقدر باطری سونی ضعیف نیست.من قبول دارم شاید مقداری نسبت به قبل کمتر شده باشه اما نه دیگه اینکه از 85 ساعت بیاد روی 52 ساعت،اونهم فقط با کمتر شدن 170 میلی آمپر.
سونی حتی،حتی اگه هیچ بهینه سازی ای هم برای جبران این 170 میلی آمپر نکرده باشه بازهم اینقدر که شما فرمودید عمر باطریش کم نمیشه.
در پناه حق............/

امید ر در تاریخ : 1394/3/20

سلام تاریخ دقیق معرفی این گوشی در ایران کی هست ؟ لطفا جواب بدید
omidterabyte2015@gmail.com

MOH R در تاریخ : 1394/3/19

سلام دوست عزیز
باطری ضعیف تر شده درسته،ولی
اولا اونقدر محسوس نیست که بخواد داغ باطری Z3 رو به دلت بذاره
دوما باطری Z3 Plus اهنوز هم از رقبای هم سطح خودش مانند اپل،سامسونگ،الجی و اچ تی سی سرتره.
................
در بحث حاشیه باید بگم که سونی الان حاشیه صفحه نمایشش از اپل،سامسونگ و اچ تی سی کمتره.
اگه توجه کرده باشید دوربین مسطح Z3 Plus به خاطر داشتن حاشیه بالای صفحه نمایشه که دوربین در اون محوطه جایگذای شده و اگه اینطور نبود و دوربین در پشت صفحه نمایش قرار میگرفت مثل S6 دوربین مسطح میشد.
G4 اگه دوربین برجسته نداره به خاطر انحنای پشت گوشی ه که باعث شده LG به جایش حاشیه رو کم کنه.
در کل میگم حاشیه نسبتا زیاد برای یک گوشی که اولا پشتش تخته و دوما دوربینش در گوشه و بالاترین نقطه جایگذاری شده اجتناب ناپذیره.
در پناه حق....../

amir - در تاریخ : 1394/3/19

ممنون بابت لینک

قابلیت خیلی جالبیه و باید به سونی تبریک گفت که بلاخره این مشکل عمومی صفحات خازنی رو حل کرد

amir - در تاریخ : 1394/3/19

دوست عزیز گذشته از کاهش ظرفیت باتری استفاده از اسنپ 810 که ذاتا یک چیپ پر مصرف و گرمه رکوردهای شارژ زد 3 پلاس رو خیلی پایینتر از زد 3 اصلی آورده.

در بهترین شرایط عملکردی شبیه به ام 9 اچ تی سی رو انتظار داشته باشید.
حدود 20 ساعت مکالمه یا زیر 9 ساعت وبگردی و تماشای ویدیو

اگر کسی اولویتش نگهداری شارژه زد 3 پلاس یه گوشی متوسط رو به پایینه و قابل قیاس با زد 3 نیست

* مطابق اعلام سونی و شایعات فون آرنا انتظار کارکردی حدود 48 ساعت تحت شرایط استفاده روزمره رو ازش داشته باشید

http://www.phonearena.com/news/The-first-official-Sony-Xperia-Z3-ad-focuses-on-two-day-battery-life_id69683

یعنی در تستهای جی اس ام آرنا برای باتری حدود 52 تا 60 ساعت روش حساب باز کنید

amir - در تاریخ : 1394/3/19

دوست عزیز من اکسپرین بلاگ رو میشناسم .....

ظاهرا شما نمیشناسیدش !

اکسپرین بلاگ یه سایت شخصیه نه مال سونیه نه رسمیتی داره. ( مالکش یه شخص انگلیسیه )
کما اینکه برای دستگاههای سامسونگ سم موبایل رو داریم که خیلی معروفه همه جور خبر و سرویس و معرفی و رام و هر چیزی که مربوط به سامسونگ میشه رو داره ولی سایت نه مال سامسونگه نه رسمیه !
یه سایت شخصیه مال یه فرد ترکیه ای...

وایب یو آی رو داریم که برای محصولات لنوو همین سرویسها رو میده سایت شخصیه مال یه نفر چینی و خیلی جاهای دیگه که در مورد محصولات برندهای مختلف مطلب مینویسن.

برای آشنایی با مالکین اکسپریا بلاگ میتونید به توییترشون رجوع کنید.

https://twitter.com/xperiablog

apadana m در تاریخ : 1394/3/19

برادرا چقد لینک لینک کردید،اینقد همدیگه رو به سایتهای مجاور پاس ندید،بذارید گوشی بیاد بعد با هم دعوا میکنیم.

MOH R در تاریخ : 1394/3/19

دوست عزیز.
چرا از نظر شما xperia blog اطلاعاتش بدرد بخور نیست و رسمیت و سندیت نداره؟
مگه تو ویدیو گوشی ای غیر از Z3 Plus وجود داره؟
یا موضوع ویدیو و مطلب یکی نبود؟
خب اگه از نظر شما مشکلی هست بگید.
در ضمن اصولا سایت یا وبلاگی که بین کاربران شناخته شده است با پخش یک خبر کذب به اعتبار خودش لطمه نمیزنه.

اگه لینک معتبر خواستید بنده و سایر دوستان هم زحمت قراردادن لینک هارو کشیدند.
موفق باشی
درپناه حق...../

علی س در تاریخ : 1394/3/18

سلام داریم مشاهده میکنیم که سونی با ارائه پرچمداران جدید سری z های خودشو به تکامل میرسونه . چیز هایی نظیر نازک شدن،قوی شدن دوربین و... اما سوال من اینه باتری این گوشی از نسل های قبلیش ضعیف تر نیست؟از نقاط قوت z3 باتریش بود اما تو این گوشی حدود 200 میلی آمپر از z3 کاهش باتری مشاهده میکنیم درست نیست؟
در ضمن سونی کمترین کاری که میتونست تو طراحی بکنه کم کردن حاشیه های بالا و پایین صفحه اشه اما همچنان سونی داره گوشی هاشو نازک میکنه و سبک که شاید به چشم نیاد اما اگه حاشیه ای مثل حاشیه ال جی g3 داشته باشه فوق العاده میشه

ali t در تاریخ : 1394/3/18

آقا امیر ...
یعنی شما xperiablog به این معروفی رو نمیشناسی!!!!
که میگی رسمیت و سندیتی نداره!!!!
دوست عزیز این بلاگ مال خود سونی!
معتبر ترین هم هست!

نیما ا در تاریخ : 1394/3/17

http://blog.gsmarena.com/wet-touchscreen-test-sony-xperia-z3-vs-xperia-z3/
این منبع برای اثبات رفع مشکل سونی برای صفحه نمایش خود هنگام خیس شدن

amir - در تاریخ : 1394/3/17

دوست عزیز ممنون ولی منظورم اخبار رسمی با توضیحات بود ...

یه فیلم از یه وبلاگ شخصی نه اطلاعات بدرد بخوری توش هست نه رسمیت و سندیتی داره.

اگر چیزی از خود سونی هست لطف کنید اطلاع رسانی کنید

amir - در تاریخ : 1394/3/17

دوست عزیز منم امیدوارم به این نوآوری رسیده باشه و بعد از سالها عدم ارایه قابلیت جدید و کاربردی در محصولاتش شاهد ظهور اولین در این زمینه از طرف سونی باشیم که مورد مهمی برای همه دستگاههاست.

ظاهرا سونی هم به این نتیجه رسید که برای گرفتن سهم بازار و موندن در گردونه رقابت باید نوآوری همراه با تحقیق و توسعه داشته باشه.

به امید پیشرفت همه برندها و محصولاتشون که اول و آخر نفعش به خریدار میرسه.

منتظر تست عملکرد این قابلیت کاربردی از طرف منابع مختلف هستیم.

اگر تستهاش ( منظورم فیلم نیست ...توضیحات فنی این تکنولوژی و پارامترهای تست ) رو جایی دیدید لطف کنید لینکش رو برای ما اینجا قرار بدین.

موفق باشید

MOH R در تاریخ : 1394/3/16

بدنه اکسپریا +Z3 لغزندگی کمتری نسبت به اکسپریا Z3 دارد:

به نظر میرسد سونی مشکل لغزندگی بدنه اکسپریا Z3 را به خوبی در اکسپریا +Z3 حل کرده و از این بابت علاقه مندان به این دستگاه دیگر نباید نگران خطرات احتمالی ناشی از لغزندگی دستگاه باشند.
سونی در لبه های اکسپریا +Z3 یک برجستگی بسیار ریز تعبیه کرده که جلوی لغزش دستگاه در سطوح صاف را میگیرد. این برجستگی همچنین کار نگه داشتن گوشی در دستان را نیز آسانتر میکند که احتمال لغزش را بسیار پایین آورده است.

این تفاوت با یک ویدئوی کوتاه از مقایسه این دو دستگاه بیشتر نمایان میشود. در ویدئویی که مشاهده خواهید کرد، لغزندگی دو دستگاه در یک سطح صاف با هم مقایسه میشود که ثبات اکسپریا +Z3 به نسبت اکسپریا Z3 کاملا مشخص است.

لینک ویدیو/لغزندگی کمتر اکسپریا Z3 پلاس نسبت به اکسپریا Z3
http://dl.xperian.ir/files/files/video/Xperia_Z3slippery.mp4

MOH R در تاریخ : 1394/3/16

طبق ویدیویی که لینک اش رو قرار دادم میبینید که سونی تونسته این مشکل رو رفع کنه.

منبع اصلی ویدیو و خبری که گذاشتم Xperiablog بود.
http://www.xperiablog.net/2015/06/03/xperia-z3-plus-new-touch-driver-improves-wet-tracking/
در پناه حق

milad M در تاریخ : 1394/3/16

سلام. چطور میشه با دفتر ایران سونی موبایل تماس گرفت؟ کسی آدرس، سایت یا تلفنی داره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

نیما ا در تاریخ : 1394/3/16

امیر جان واقعا سونی به این نو آوری رسیده
چون این مشکل رو تو تبلت Z2 , Z3 داشت ولی تو فیلم تبلیغاتی تبلت Z4 نشون میده که از تو آب که بیرون میاد و با صفحه خیس با تبلت کار میکنه

amir - در تاریخ : 1394/3/15

اگر واقعا سونی تونسته اینکارو عملی کنه یه نوآوری کاربردی و چشگیره که نه فقط برای دستگاههای ضد آب که برای تمام گوشیها کاربرد داره.

گوشیهای با صفحه خازنی همگی با وجود آب روی صفحه مشکل دارن چون آب هادی هست و از نظر سیستم خازنی هیچ فرقی بین آب و بدن وجود نداره ( هر دو ظرفیت خازنی جایی که باهاش تماس دارن رو تغییر میدن که به تاچ اشتباه تعبیر میشه ) گوشیهای امروز وقتی چند قطره آب با حجم خیلی کم روی صفحه ریخته دیگه عملا قابل استفاده نیستن.

باید به سونی تبریک گفت که تونسته این مشکل بنیادی صفحات خازنی رو حل کنه .

شما منبع معتبرتری برای این خبر اگر دارید لطف کنید ارایه بدید

MOH R در تاریخ : 1394/3/14

قابلیت جدید صفحه نمایش اکسپریا Z3 Plus

سازگاری صفحه نمایش با آب:
اسمارت فون ها و تبلت های سری Z به خوبی در برابر آب و گرد و غبار مقاومت میکنند. با این حال تماس صفحه نمایش این دستگاه ها با آب هر چند آسیبی به این دستگاه وارد نمیکند، اما اختلالاتی را در دستورات لمسی دستگاه ها ایجاد کرده و باعث میشود تا صفحه لمسی دستگاه به خوبی پاسخ درخواست های کاربر را ندهد. این مشکل شاید مشکلی بود که هیچ کس توقع رفع آن را از سونی نداشت. اما سونی در اکسپریا +Z3 به نظر میرسد که موفق شده تا صفحه لمسی دستگاه را به خوبی با آب سازگار کند تا کاربر هنگام لمس صفحات خیس مشکلی نداشته باشد.
اینگونه که به نظر میرسد، سونی در اکسپریا +Z3 از درایورهای جدید برای صفحه لمس دستگاه استفاده کرده که امکان لمس صفحه خیس را به کاربر میدهد. در یک ویدئوی کوتاه نیز که در ادامه تماشا میکنید، کاربر صفحه نمایش مرطوب اکسپریا +Z3 را بدون هیچ مشکلی لمس میکند و دستورات لمسی به خوبی و همانند صفحات خشک اجرا میگردد. حل چنین مشکلی شاید یک اتفاق مهم بود که قابلیت ضد آب و گرد و غبار بودن گوشی های اکسپریا را بیشتر جلوه میدهد.

لینک ویدیو/سازگاری صفحه نمایشZ3 Plus با آب:
http://dl.xperian.ir/files/files/video/Sony_Xperia_Z3%2btouch.mp4

منبع:Xperian

WOLF A در تاریخ : 1394/3/12

سلام دوستان.
میشه بیخیال این صحبتا بشین؟ کلا بحثو ببرید سر یه چیز دیگه. OK؟
به جای این صحبتا خیلی کار مثبت دیگه میشه کرد.
...
کارای مثبت که بدرد بقیه بخوره خیلیه ، ولی چرا ما فقط بلدیم به رخ همدیگه بکشیم؟ خوب یکمم عمل کنیم ، یکم از معلومات و تجربه هامون رو با دیگران شریک بشیم تا خودمون هم بیشتر یاد بگیریم. همش نگیم تو بلد نیستی ، من بلدم ، مگه چی میشه یه چیزو که بلدیم دوباره مرور کنیم؟ من از وقتی که به این سایت اومدم و در نظرات شرکت میکنم ، خیلی از چیزا رو مجبورم برم مطالعه بکنم تا دوباره مسلط بشم.
بعضی وقتا این بحثای بیجا باعث میشه که افراد به خاطر لج و لج بازی خلاف نظر خودشون رو بگن ، در صورتی که میدونن دارن اشتباه میگن.
حالا از همه اینا گذشته من که منتظرم Z3+ بیاد رنگ مسیشو بخرم. شما چی ؟ قصد خرید ندارید؟
مرسی همه بچه ها.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/11

برادر عزیز برتر خواندن اسنپدراگون 810 رو قبلا خدمتتون کامل عرض کردم اما شما چون بقول خودتون گوشیهای 2014 سونی رو در حد 2012 سامسونگ میدونید کمی سخته باور کنید ...

بارها عرض کردم چیپ اگزینوس مدریت در CPU و تقسیم وظایف بسیار ضعیفی داره بطوری که تمام 8 هسته ی اون در کارکرد معمولی فعال هستند ...

اما چیپ 810 در کارکرد معمولی تنها دوهسته و فقط هسته های اصلی فعاله و با مدیریت قوی و تقسیم کاری که داره شما در گوشیهایی که چیپ اسنپدراگون استفاده میکنن یا لگ نمیبینید یا خیلی خیلی کم میبینید نسبت به اگزینوس مشابه پس در اینجا بالاتر بودن بنچمارک دردی رو دوا نمیکنه! . یک نمونه:

http://s2.img7.ir/HTkxQ.png

این رو از گوشی خودم گرفتم و همینطور که میبینید هسته ی 1 و 2 زده STOP و خاموش هستند و هسته ی 0 و4 فعال هستند آن هم فقط 300MHZ ولی د اگزینوس مشابه و اگزینوسی که در S6 هست تمام هسته ها فعال هستند آن هم بالای 1000MHz در کارکردهای عادی.

درضمن شما چطوره که میگید قدرتشو کم میکنن میشه در حد 801؟؟؟ اولا که 801 رام DDR3 هست و 810 رام DDR4 ثانیا 801 بر اساس معماری 32 بیت هست و 801 64 بیت و کم کردن فرکانس CPU اسمش ضعیفتر کردن چیپ نیست و ربطی به کمتر شدن قدرت 810 نداره بلکه قدرتش پابرجاست و حالا CPU میتونه فرکانسش بیشتر یا کمتر باشه.

صادق ک در تاریخ : 1394/3/10

این گوشی فوق العاده است و تا زمانی هم که اومد گیرمش

MOH R در تاریخ : 1394/3/10

سلام دوست عزیز
این یک واقعیته!پرچمداران سونی الان بیشتر از هر زمانی بی عیب و نقص و کامل هستند.
در مورد امکانات باید خدمتتون عرض کنم که سامسونگ هم که اونقدر روی داشتن کلی امکانات مختلف و رنگارنگ تاکید داشت و همه از این بابت به سونی خرده میگرفتن که چرا امکاناتش مثل سامسونگ نیست،بازهم مانند سونی به فکر سبک کردن رابط کاربری اش افتاد و امکانات تبلیغاتی و ناکار آمدش رو حذف کرد.پس نداشتن امکانت یا کمتر بودن امکانات نسبت به بقیه نمیتونه دلیل قطعی و مطمئنی بر نخریدن گوشی های سونی باشه.
وقتی از جو منفی حرف میزنم حرف بی راهی نزدم.باور میکنی واقعا!
از چند نفر از دوستان و آشنایان که همیشه در مورد گوشی بحث میکنیم سوال کردم گفتم سونی بهتره یا سامسونگ؟
خب قطعا جوابی جز سامسونگ دریافت نکردم.علتش هم معلومه.تا وقتی که تجربه کار با دو گوشی از سونی و سامسونگ رو نداشته باشی و صرفا با یکیشون کار کنی نمیتونی قطعی نظر بدی که کدوم بهتره.
تازه جواب سوال من نه سامسونگه و نه سونی.یعنی هیچکدوم از سونی و سامسونگ به تنهایی برتر نیستند.خودتون بهتر میدونید که این دو شرکت و این دو برند گوشی هر کدوم ضعف ها و برتری هایی دارند.
یا مثال دیگه.شما وقتی از یک گوشی فروشی میپرسی چه گوشی بهتره با قاطعیت فقط یک جواب داره.
من حداقل ده بار این سوال رو پرسیدم از گوشی فروشی ها.
...
یا همین سایتهای IT
وقتی پرچمدار جدیدی از سونی معرفی میشه دقیقا تمرکز اونها بر پوشش دادن عیبهاست.
الان این کار به کاربرا هم رسیده و کاربران سایر شرکت ها اول به دنبال دونستن عیبهای محصول جدید سونی هستند.
آقا امیر،هدف من از مثال هایی که زدم این بود که جو منفی فقط به چهار تا سایت و مغازه موبایل فروشی محدود نمیشه.
سامسونگ بهتره بگیم الان واسه خودش حسابی در دل مردم جا باز کرده.
واسه یه کاربر معمولی [برخی ایرادات گوشی های سامسونگ] عیب حساب نمیشه،چون اون فرد فقط دلش به این خوشه چون سامسونگ دست همه مردم هست پس بهترینه و به طور کامل نقاط ضعفش رو نمیدونه .در صورتی که اگه نه حتما یک کاربر حرفه ای،بلکه فقط یک کاربر معمولی باشیم میتونیم با یک مقایسه ساده و انگشتی بر اساس نیازمون خرید کنیم،نه بر اساس گوشی دست مردم
....
الان مشکل سونی رابط کاربری قدیمی اش نیست،مشکل سونی حالت 8 مگاپیکسل اتو دوربینش نیست،مشکل سونی حتی وزن بیشتر یا زمان شارژ شدن بیشترش نیست.مشکل سونی اینه که هنوز مونده تا در دل مردم جا باز کنه.سونی باید از همه لحاظ از سامسونگ جلوتر باشه تا در دل مردم جا باز کنه.نه صرفا باطری و طراحی و مقاومت.
در پناه حق....../

far z در تاریخ : 1394/3/10

سلام
تو کامنت پایین گفتم که تغییرات به چی میگیم:
در پاسخ به نظر MOH R به تاریخ 1394/2/27

آپدیت به اسنپ 810 تنها نکته چشم گیر در این گوشی و اتفاقا بدترین بوده. یکم به واقعیت ها نگاه کنیم:
- ال جی بعد از امتحان 810 رو فلکس2 که پرچمدار نیست میاد از 808 تو جی4 پرچمدارش استفاده میکنه
- اچ تی سی بعد از امتحان 810 رو ام9 و بازخوردهای منفی میاد ام9 پلاس(پلاس یعنی بالاتر از ام9) از مدیاتک استفاده میکنه اونم با رزولوشن 2k.
-سامسونگ که کلا 810 رو گذاشته کنار. تازه داره 808 رو روی اس6 مینی میزاره.
-نتایج بنجمارک ضعیف 810 که با وجود 64 بیتی شدن امتیازی در حد 805 به دست میاره. اگه یکم بخواد بالاتر بره دستاتو میسوزونه

همه اینها نشون میده که آپدیت 810 تو این گوشی نه تنها نکته مثبتی نیست بلکه شاید نکته منفی به حساب بیاد.
گذاشتن دوربین 5 جلو هم نکته مثبته اما چشمگیر نیست. برندهای زیر پله ای چینی هم دیگه اینکارو میکنن.
تنها نکته مثبتی که تو این گوشی میشه گفت حذف درپوش usb کمی سبک شدن و زیبایی بیشتر ظاهر گوشی اونم در مقیاس کوچک هست.
...

amir - در تاریخ : 1394/3/10

دوست محترم

فکر میکنم باندازه کافی شایعات و پیش بینی و اخبار بی اساس قبلا منتشر شده .
کی چی گفت و بعد چی شد هم قبلا گفتم مکتوب همه اش موجوده .
من نمیدونم شما مشخصا چی رو میخوای اثبات کنی .....
خود سازنده اش میگه پرچمدار ما همون زد 3 هست این یه به روز رسانی سطحیه ....
اونزمان بحث بر سر این بود که چهار روز دیگه وقتی سونی همین زد 4 بازار ژاپن ( اونزمان کلی بحث بی اساس اینجا انجام دادید که بگید زد 4 مال بازار ژاپنه ...بحث ما این بود همینو میفرسته در بازار جهانی چون باند بندی فرکانسیش اصلا به ژاپن نمیخورد ...) که هیچکدوم از طرفدارای سونی بعنوان پرچمدار 2015 و قابل رقابت با محصولات بقیه نمیدونن وقتی به اسم جهانی معرفی شد تغییر موضع میدن و تعریف و تمجید شروع میشه که قویترین و بهترین گوشی دنیاست ....

حالا شمایی که من یه ماه پیش کلمه به کلمه توجیهات امروزت رو پیش بینی کردم میخوای واسه من بگی چی قویترینه چی ضعیفترین ؟
استقبال اونایی که علاقه مند سونی هستن خودش واضح میگه این گوشی چیه ....
حتی کسی زحمت نمیکشه مشخصاتش رو مرور کنه ...معرفی و بقیه چیزا بماند.

در هر حال اگه این چیزا باعث خوشحالیت میشه و ذوق زده میشی ماهم ناراضی نیستیم ...

خوش باشید .

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/10

بیانیه رسمی سونی پیرامون تغییر نام گوشی اکسپریا Z4 به اکسپریا +Z3 با ما همراه باشید :

« دلیل اصلی نامگذاری آخرین پرچمدار ما برای بازار ژاپن با نام اکسپریا Z4 این است که مردم این کشور همیشه به طرز شگفت انگیزی به دنبال تغییر نسل هستند و همیشه این فشار غالب بر رویِ تولیدکنندگان گوشی هایِ هوشمند وجود دارد که آخرین نسل از دستاوردهایِ خود را تحت عنوان جدیدترین پرچمدار برای این بازار معرفی کنند. باید خاطر نشان کنیم که گوشی موفق و محبوب اکسپریا Z3 ما در سراسر دنیا هنوز به عنوان آخرین پرچمدار سونی شناخته میشود؛ اما برای آنهایی که به دنبال آخرین تغییرات و دستاوردهایِ دنیایِ تکنولوژی هستند، ما گوشی جدید اکسپریا +Z3 را معرفی کرده ایم، که به نوعی یک ارتقا برای آخرین پرچمدار ما محسوب و ادامه دهنده راهِ گوشی مذکور میباشد. »

amir - در تاریخ : 1394/3/9

احتمالا دلیل این جو هر چی هست مسایل فنی و اقتصادی نیست.

یعنی مثلا هیچ ارتباطی نداره به اینکه محصولات سونی در بازار رقابتی امروز اونطور که باید و شاید در حد رقبا نیستن یا خریدار احساس نمیکنه این پرچمدارها مثل محصولات بقیه در حال پیشرفت و نوآوری هستن
بابت امکانات معمولی (که همه گوشیهای حتی میانرده پارسال و امسال دارن ) داره پول اضافی میده و فرضا از زد 1 تا زد 4 دو تا قابلیتی که الان دیگه اکثرا در محصولات چینی هم استاندارد شده موجود نیست.
یا شما اگر زد 2 حدود 1 تومنی بخری نسبت به زد 3 نزدیک 2 تومنی ( یا احتمالا یکی دو ماه دیگه زد 3 پلاس 2 تومنی ) عملا چیز خاصی از دست ندادی بلکه همه اشون کارت رو با همون فرم و همون کیفیت راه میندازن.
به این دلایل نیست که سهم بازار سونی جزو 10 تای اول نمیاد.
* منبع :

http://communities-dominate.blogs.com/brands/2015/05/smartphone-bloodbath-q1-of-2015-same-ole-same-ole.html

تقریبا بغیر از سونی هیچ برندی رو نداریم محصولات مختلفش برای یک بازار و یک رنج مخاطب اینقدر همپوشانی و شباهت داشته باشن ...

دلیل این جو منفی هیچکدوم از اینا نیست.

احتمالا دلایل بر میگرده به خصومت شخصی مردم دنیا با برند سونی و حسادت بقیه که چشم ندارن ببینن سونی پیشرفت کنه !
یا اینکه مردم دوست ندارن اجناس با کیفیت و زیبا که بسیار سریع هم هستن استفاده کنن

دقت کنید خودتون گفتین جو منفی نسبت به سونی وجود داره من نگفتم ( 7-8 نفر هم با لایک تایید کردن چنین جوی وجود داره )
بنده یکسری دلیل فنی و اقتصادی که به ذهنم میرسید رو مرور کردم و گفتم دلیلش اینا نیست.
آخرش به همون دلایل که مبتنی بر حدس و گمان خدمتتون گفتم رسیدم.
باز اگر شما چیز دیگه ای به ذهنتون رسید یه توضیح مختصر بدید ما هم از این حدسیات راحت بشیم.

ضمنا دقت کنید بغیر از اسم برند سونی و دو سه مدل پرچمدارش نه اسمی از برند دیگه ای آوردم ... نه مدلهای دیگه رو با این پرچمدارها مقایسه کردم. نه مدعی شدم بقیه بهترن یا بقیه از سونی بهترن ....
نه هیچ چیز دیگه.
اگر خواستید توضیح بدید لطف کنید فقط در مورد سونی و پرچمدارهاش توضیح بدید
اینجا در هر صورت بخش نظرات یکی از پرچمدارهای سونیه.
اگر خواستید با عدد و رقم چیزی رو اثبات کنید منبع فراموش نشه کما اینکه سهم بازار سونی رو من از جیبم درنیاوردم منبعی که بهتون دادم اینطور میگه

amir - در تاریخ : 1394/3/9

جالبه قویترین سی پی یو ...گرافیک و چیپست دنیای موبایل !

چرا ؟

چون سونی ازش استفاده کرده.
همونطور که پیش بینی میشد همون ادعاها مطرح میشه

یک ماه پیش که بحث سرعت پایین اسنپ 810 در برابر سریعترین چیپست موبایل دنیا تا این لحظه یعنی اگزینوس 7420 سامسونگ مطرح بود و قبل از سونی روی ژیائومی می نوت پرو ( اولین گوشی دنیا با این چیپ ) و بعد اچ تی سی ام 9 و ال جی جی فلکس 2 همراه با معایب اسنپ 810 مثل گرما و مصرف بالا مطرح بوده من نوعی اینجا نوشتم امروز رو به خاطر بسپارید که وقتی این زد 4 برای بازار جهانی و به عنوان یه گوشی پرچمدار ( حالا که خدا رو شکر اساتید منطقی تر هنوز حاضر نیستن به اسم پرچمدار 2015 قبولش کنن ... قبول دارن در حد یه پرچمدار نیست ) وارد بازار جهانیش کرد یه عده بیان مدعی ترینهای 2015 بشن.

کل مستندات ادعای این اساتید هم این خواهد بود چون سونی ازش استفاده کرده پس خودبخود میشه قویترین و سریعترین ( با یه سری ترین دیگه )

علی ایحال
چون وظیفه ما توضیح مسایل فنی بوده باید مجددا یادآوری کنیم

متاسفانه اسنپ 810 همون اسنپ 810 قدیمه صرفنظر از اینی که کدوم برند روی چه مدلی ازش استفاده کرده ( بخاطر اینکه چیپ مشکل داریه برعکس محصولات قدیم کوالکام کل مدلهای که از این چیپ استفاده کردن زیاد نیست .... مثلا با اسنپ 800 مقایسه کنید که روی بیش از 35 مدل از حدود 10 برند نصب بود !) با سریعترینهای دنیا فاصله زیادی داره .
یعنی فاصله اونقدر مشهود هست که نشه از اینجور ادعاها کرد .
( در بنچمارک antutu حداقل 20000 امتیاز عقب تره در جاییکه 20000 امتیاز در 53000 تا میشه حدود 40% سرعت کمتر نسبت به مقام اول با 73000 امتیاز).

مقام دوم باز مال اسنپ 810 نیست .
مال اگزینوس 5433 هست .
مقام سوم مال تگرا کی وان 64 بیته.
مقام چهارم البته میرسه به اسنپ 810 بدون در نظر گرفتن اندرکلاکهای اصلاحی آتی....

یادآوری کردم یه وقت دوستان مطابق ادعاهای بدون منبع به تصور اینکه سریعترین دنیا این چیپ هست شبیه به خریداران جی فلکس و ام 9 متضرر نشن.
مشکلات ساختاری گرما و مصرف چیپ کما فی السابق سر جاشه ( میژو فعلا فروش می نوت پرو رو بابت این مشکل متوقف کرده ...اچ تی سی پرچمدارش رو از ام 9 به ام 9 پلاس با یه چیپ دیگه تغییر داد .... ال جی هم در پرچمدار امسالش کلا از اسنپ 810 استفاده نکرد )

این خلاصه سرنوشت 3 مدل دستگاه از سه برند متفاوت بود که از این چیپ استفاده کردن. و البته اینا معروفترینها بودن
بقیه یه سری دستگاه گمنام چینی هستن ...

احتمالا سونی مدتی بعد از عرضه و گزارش مشکل گرما و مصرف در قالب یه آپدیت نرم افزاری سرعت رو 20-30 درصد از اینی که هست پایینتر میاره ( کما اینکه ال جی و اچ تی سی هر دو اینکارو کردن ) که اونوقت مقام چیپ از جایگاه چهارم سقوط میکنه به حدود جایگاه اسنپ 801 دو سال پیش .

اگر کسی از دوستان خواست خرید کنه توصیه میکنم حتما قبلش یه تاریخچه کوچیک از مدلهایی که گفتم رو مطالعه کنه ( در سایتهای دیگه هم وقت ندارید در بخش نظرات همین سایت یه نگاه سطحی بندازید ) که خدایی ناکرده ضرر تعصبات بقیه رو شما از جیبتون ندید.

*هر کدوم از دوستان بابت توضیح و روشن شدن خریدار ناراحته میتونه بررسی کنه ادعاش با سیاست و اهداف سایت تطبیق داره یا نه

موفق باشید

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/9

درود بر فراز جان عزیز
فراز بنظرت تغییر بسیار ناچیز نسبت به Z3؟؟؟

بنظرت اینها ناچیز هستند مثلا تغییر چیپست به بهترین چیپست موجود کوالکام 64 بیتی ، گرافیک ، CPU ، دوربین جلوی قویتر و بزرگتر ، سنسور بروز شده و قویتر دوربین پشت ، پنل قویتر و بهتر ...

تنها وجه مشترک Z3 و +Z3 در ظاهرشون هست بعد شما میگید تغییرات کوچک؟ در مورد بدنه و ظاهر هم باید بگم سونی در کیفیت و جنس بدنه و طراحی کوچکترین مشکلی نداره که انتظار داشته باشید تغییری کلی درش ایجاد کنه ...

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/7

معلومه که باید ذوق کنم ، چرا نباید ذوق کنم وقتی شما از اومدن این گوشی با نام +Z3 رو تکذیب میکردین و دیگر سایتها و منابع رو هم دروغ خطاب میکردین و حالا خلاف صحبتهای شما تایید شد؟
...
درضمن این گوشی چه چیزیش شبیه پرچمدار نیست؟؟؟؟؟CPU یا گرافیک یا دوربین یا کیفیت ساخت بدنه و...؟ فعلا در جهان نه چیپستی و نه گرافیکی و نه CPU قویتر از این سخت افزار وجود نداره و کیفیت ساخت و بدنش مثل همیشه فوق العادست ...

میفرمایید فقط سخت افزارش قویتر شده از Z3 ، خب میشه بگید بجز سخت افزار چی باید تغییر میکرد؟ بدنه؟ مگه بدنش پلاستیکیه که بخواد عوضش کنه؟ این طرح و فرم مختص سری های Z سونی هست و باید هم حفظ بشه
...

WOLF A در تاریخ : 1394/3/7

سلام.
همونطور که قبلا هم گفتم ، این گوشی قرار نیست پرچمدار سال 2015 باشه.
ولی فعلا پرچمدار سونی در سال 2015 محسوب میشه. و همونطور که گفتم اواخر ماه مه، روز 5 خرداد یعنی 26 مه ، همون چیزی که سونی اعلام کرده بود نسخه ی جهانی این گوشی با نام Z3 plus معرفی شد.
Z4 که واسه بازار ژاپنه ، کاری بهش نداریم. Z3 plus میشه پرچمدار بعدی. فکر میکنم بعضیها اشتباها Z4 رو هم حساب میکنن. یعنی میگن Z3 و Z4 و Z3 plus ؟
اصلا Z4 توی سایت های GSMArena و PhoneArena هم نیست ، فقط Z3 plus هست.
کسایی که بزرگتر و باتجربه تر باشن حتما یادشون میاد که چقدر گوشیهای موبایل اونموقع ، اختصاصی واسه بازار ژاپن ساخته میشد و اصلا اسم ژاپنی داشت و اسم جهانیش فرق میکرد. این که اولین بار نیست. سونی هم همونموقع گفت که این واسه بازار ژاپنه و واسه بازار جهانی برنامه ی دیگری داریم . و همچنین گفت که این گوشی پرچمدار سال 2015 نخواهد بود. وهمچنین گفته بود که منتظر تغییراتی در دوربین و سنسور و صفحه نمایش و بدنه باشید.
Z4 و Z3 plus یکیه. چرا فرق میذارید بینشون؟ سونی پرچمدار جدید 2015 شو تولید کرده ، که تو ژاپن بهش میگن Z4 ، جاهای دیگه بهش میگن Z3 plus. اینقدر سخته؟
سونی سیاست معرفی 2 پرچمدار در یک سال رو بعد از معرفی پرچمدار امسالش اجرا میکنه ، این چیزی بود که خودش پارسال گفت.
در ضمن بچه ها من یه چیزو بگم : این پیشبینیها به اینصورت نیست که ما میکنیم. ما فقط کاربریم ، مصرف کننده هستیم. مثلا همین Z4 که واسه 1 ماه پیش نیست ، خوب اینو سونی از کلی وقت ساخته و داره روش کار انجام میده ، اخباراش رو که ما پارسال میدیدیم دیگه ، پس ما که میدونیم از همین الان برنامه 10 ساله یک شرکت و طرحهای چند ساله ی گوشیهای یک شرکت مشخصه ، چرا میگیم سونی میخواست زمان بخره تا رو Z4 کار کنه؟ ؟ چرا ؟ حتی یه سوپر مارکت هم برنامه ی آینده ی سوپرش رو میدونه و حساب و کتاب داره. این شرکتای عظیم مگه میشه برنامه ی چند ساله ی خودشون رو نداشته باشن؟ واسه تولید یه گوشی ، کلی قرار داد و تولید و ..... لازمه ، پس باید برنامه چند ساله باشه.
با تشکر

MOH R در تاریخ : 1394/3/7

آقا حامد
قبول داری همیشه یه جوی علیه سونی وجود داره؟
این جو همیشه وجود داشته و نمیدونم دلیل به وجود اومدنش چی بوده یا چی هست.
مطمئن باش سونی هر عیبی از محصولاتش رو بر طرف میکنه باز همیشه سایتها دنبال بهانه های ریز برای برج کردن اونها هستند.جدیدا طراحی بی عیب و نقص مورد انتقاد قرار گرفته که سونی داره دست به طراحی جدید برای نسل بعد میزنه.
از Z2 به اینور سونی هر بار پرچمدار جدیدی معرفی کرده در نگاه اول هیچ فرقی با پرچمدار قبلی نداره،اما وقتی که بیشتر مورد بررسی قرار میگیره متوجه شدیم که واقعا چه قدر تغیرات عالی و کار آمدی داشته.
...........
قبل از معرفی Z3 پلاس هم این حرف ها و گمانه زنی ها وجود داشت که Z3 پلاس همون Z3 معمولی است.
اما در قدم اول سونی رکورد شارژ سریع Galaxy S6 رو شکست و از 4 ساعت استفاده با 10 دقیقه شارژ شدن اونرو به 5.5 ساعت کارکرد در 10 دقیقه شارژ شدن رسوند.این تازه شروع کاره.به علاوه گفته شده که صفحه نمایش نسبت به Z3 بهتر شدند و 30 درصد روشنایی بیشتری پیدا کرده.

حالا باید تا بررسی تخصصی و جامع Z3 پلاس صبر کنیم.

خدا شاهده قصد چرب زبانی کردن ندارم، اما به شخصه هیچ کدوم از بررسی های تخصصی سایر سایت های ایرانی رو قبول ندارم الی سایت مرجع موبایل.(نه اینکه بخوام بگم چون بقیه سایتها به سلیقه من بررسی نمیکنن ولی مرجع موبایل به سلیقه من بررسی میکنه)
دلیلش هم کاملا واضحه،در حالیکه تمامی سایتها وظیفه شون فقط و فقط نقد و بررسی کردن و گفتن مزایا و معایب ه،گاها میبینیم سایت هایی که واقعا هم سایتهای بزرگی هستند که علاوه بر بررسی به قضاوت در مورد محصول میپردازند(در صورتی که قضاوت با خریدار و کاربر ه و کاربر بر اساس نیازش خرید میکنه) و این سایتها شخصا یک محصول رو امیدوار کننده یا نا امید کننده میدونند که همین یک کلمه تائثیر بسزایی درتصمیم نهایی خریدار داره.
در پناه حق......./

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/7

آن باکسینگ +Z3 که بجای Z4 عرضه خواهد شد
همانطور که مشاهده میکنید بر روی پاکت گوشی نام +Z3 هک شده و این نشان میدهد که گوشیی با نام Z4 برای جهان وجود ندارد و سونی این گوشی را در حدی نمیبیند که بخواهد نام Z4 را برای نسخه جهانی آن بکار ببرد اگرچه +Z3 دارای قویترین CPU ، گرافیک و چیپست دنیای مبایل هست.

http://s2.img7.ir/uSoXV.jpg

پشت جعبه ی اکسپریا +Z3:

http://s2.img7.ir/Jy1e1.jpg

عکس از خود گوشی اکسپریا +Z3:

http://s2.img7.ir/SdW1P.jpg

http://s2.img7.ir/s4dr2.jpg

همچنین این گوشی با قیمت 550 پوند در انگلستان پیشفروش شد و رونمایی جهانی آن در روزهای آینده صورت میگیرد !

دوستان برای دیدن آن باکسینگ و خبرهای فراوان مرتبط میتونن به سایت [اکسپرین] مراجعه کنند و ویدئوهای تبلیغاتیش رو هم ببینند که خود شرکت SONY داده بیرون . من انتقادی هم از سایت mobile.ir دارم که حتی کوچکترین خبری از این گوشی درج نکردند ...

far z در تاریخ : 1394/3/6

بالاخره همین گوشی برای بازار جهانی هم در نظر گرفته شد. همونطور که امیر گفته بود.
پس همچنان سونی به سیاست قدیمی معرفی دو پرچمدار در هر سال ادامه میده و تنها تغییری که به وجود آورده نامگذاری متفاوت هست. انتظار میره z4 تا اواخر امسال معرفی بشه. اما بعید میدونم طبق سنت قبلی تو شهریور معرفی شه.
سونی با اینکار دو هدف داره:
1- آپدیت کردن z3 هر چند به مقدار بسیار جزیی تا اینکه از قافله پرچم دارهای امسال عقب نمونه.
2- خرید زمان برا کار کردن رو z4.
سیاست بدی نیست. البته با نگاهی به روال سونی میشه فهمید که سونی هیچ وقت تعببرات بزرگی رو به وجود نمیاورد.
در مورد اسنپ 810: 2 تا حالت وحود داره. 1- سونی تو دفع گرما نسبت به htc و ال جی بهتر عمل کرده. 2- کاهش فرکانس داده تا گرما و مصرف رو بیاره پایین. الیته با توجه به ساختار گوشی مورد دوم خیلی محتمله. برا همین باید منتظر بنچمارکها بمونیم تا این قضیه ثابت بشه.
در مورد سایر مشخصات صحبت نمیکنم چون واضحه و فکر کنم همه میدونن.

اما بهتره کمی از زاویه مثبت بهش نگاه کنم. حذف درپوش Usb حذف داک شارژ به استفاده و زیبایی کناره ها کمک کرده. طراحی اسپیکرها بهتر شده. در کل گوشی خوبی هست از نظر طراحی.

اما آیا زمان تعویض گوشی به z3+ فرا رسیده؟ بدون شک برا دارندگان z3 و حتی z2 پاسخ منفی هست. چون در برابر پولی که میدن تغییر شگرفی به دست نمیارن. اما برا افرادی که تاره میخوان بخرن میتونه گزینه خرید باشه. به شرطی که هزینه براشون مهم نباشه و بعدشم منتظر تست های جامع باید بمونن. مخصوصا از لحاظ گرما و عملکرد

amir - در تاریخ : 1394/3/6

دوست عزیز

کسی که صحبتهاش واقعی باشه ( یا به ادعای خودش همیشه واقعی باشه ! ) وقتی از بین 100 تا پیشگویی اش یدونه خبر در حد یه اسم رو میبینه اینطور شگفت زده نمیشه و کلی تاریخچه پیش بینیهای اشتباه قبلیش رو با یدونه اسم جابجا نمیکنه.

دوست عزیز

کسی اونزمان بحثی روی اسم پرچمدار امسال سونی نداشت که شما ذوق کردی اسمش زد 3 پلاس شده !
بحث بر سر چیز دیگه ای بود ( که صد البته همه اش مکتوبه و خدا رو شکر قابل رد و نفی نیست )

اگر فراموش کردی امسال ( دقیقا تا آخر ماه می که فقط4 روز دیگه ازش باقی مونده ) قرار بوده سونی پرچمدار امسالش رو معرفی کنه که البته پیشگوییهای مکتوب شما موجوده در مورد مشخصات احتمالیش ( یا اگه فراموش کردی مجددا یادآوری کنم ؟ )

صرفنظر از اسم این پرچمدار که چی باشه چند وقت قبل مطابق بحثایی که اینجا صورت گرفت گفته شد به احتمال بسیار زیاد این پرچمدار همون زد 4 هست که یکماه پیش معرفی شده و شما به ضرص قاطع ( خیلی قاطع تر از سخنگوی رسمی سونی ! ) فرمودی این پرچمدار زد 4 نیست چون مطابق تایید اکثریت زد 4 ( یا زد 3 پلاس یا هر اسم دیگه ) در حد و حدود یه پرچمدار 2015 نیستش.

اصرار عجیبی داشتید که زد 4 با این وضعیت اختصاصا برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده ( و صد البته بهتون گفتیم این گوشی با این رنج باند بندی فرکانسی یه گوشی بی المللی به گوشیهای اختصاصی ژاپن نمیخوره )
قراری بر عرضه جهانیش نیست یا بعنوان پرچمدار 2015 نیست

اونی که الان از ظواهر امر و اواخر ماه می معلومه مثل اینکه اون پرچمدار کذا و کذا با اونهمه وصف همین زد 4 یا زد 3 پلاس بوده !
و اگر فراموش کردی این دقیقا همون چیزیه که شما و چند نفر دیگه سعی داشتید خلافش رو ثابت کنید .

اگر سونی برنامه دیگه ای برای معرفی اون گوشی متفاوت توصیفی شما طی این چند روز باقی مونده داره بفرمایید مشخصا با آره یا نه جواب بدید بدونیم بالاخره زد 3 پلاس ( یا همون زد 4 سابق ) پرچمدار امسال هست یا نیست ؟

* این اواخر ماه می جزو اختراعات و ادعاهای من نیست .
مطابق گفته خودتون و منابع خبریتون قرار بر اواخر این ماه بود

اگه پرچمدار امسال اینه که میرسیم به همون حرفای یک ماه پیش منتقدین اتون!

اگه پرچمدار امسال این نیست که اول بگید کدومه و آخر ماه می که رسیده ...چرا معرفی نمیشه ؟

*قبل از سایت اکسپرین سی نت و جی اس ام آرنا خبر دست اول شما رو گذاشته بودن ( هر دو به نقل از خود سونی در وبسایت رسمی اش )
احتمالا دوست ندارید تحلیل و نوضیحی که زیرش نوشتن رو هم اینجا بازگو کنیم ؟
هرکسی دوست داره خودش بره بخونه.....

m a در تاریخ : 1394/3/6

اگر Z4 نسخه جهانی حاشیه اش به اندازه حاشیه بالای اکسپریا E4 و پاییینش اندازه اکسپریا C4 بشه عالیه

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/6

بلاخره کسانی که مارو به عدم گفتن واقعیت متهم میکردند یا میگفتند ماها بخاطر قبول نداشتن Z4 بعنوان گوشی برتر و... از آمدن گوشیی با نام +Z3 حرف میزنیم و... ، حرف اون دوستان با آمدن Z4 در نسخه جهانی با نام +Z3 شایعه پراکنی و تهمتهای برخی دوستان رد شد و صحبتهای ما مثل همیشه به حقیقت پیوست.

ویدئوی +Z3 :

http://dl.xperian.ir/files/files/video/Sony_Xperia_Z3___waterproof_and_dust-tight_with_5.2%94_full_HD_display.mp4

این گوشی با قیمت 550 پوند در تاریخ 4 خرداد در انگلستان به فروش رسید و تمام خبرهاش در سایت اکسپرین هست . پیشنهاد میکنم علاقه مندان تشریف ببرن ببینند.

حامد غ در تاریخ : 1394/3/6

این گوشی با نام Z3+ به عنوان یک آپدیت سخت افزاری نسخه موفق قبلی خود Xperia Z3 به جهان عرضه خواهد شد و منتظر پرچمدار بعدی این گوشی در IFA 2015 معرفی خواهد شد که طبق اسناد لو رفته طراحی جدید بازطراحی دوربین + سنسور اثر انگشت خواهد داشت

amir - در تاریخ : 1394/3/6

دوست عزیز لطفا ادعاهای خلاف واقع رو با چسوندن یه عبارت "محققان چنین و چنان گفتن" رو سعی نکنید موجه جلوه بدید.
احتمالا خودتون بهتر از همه میدونین چنین تحقیق و چنین نظریه ای در عالم واقع جایی وجود نداشته

فرستنده های اینفرارد اگر در جریان نیستید دورتا دورتون فراوونه ( تمام ریموت کنترلها یه ال ای دی کوچک اینفرارد دارن ! دقیقا همون چیزی که بعضی گوشیها دارن و معلوم نیست کی به این نتیجه رسیده اشعه مضر داره !!!! )

ابزارهای رادیویی در اکثر کشورها استانداردهای فوق العاده سختگیرانه ای رو باید پاس کنن تا مجوز فروش بگیرن ...

ضمنا اگر نمیدونید هر جسم گرمی ( هر جسمی دماش از صفر کلوین یا منفی 273.5 درجه سانتیگراد بیشتره امواج مادون قرمز منتشر میکنه ) کلی اومواج اینفرارد متصاعد میکنه ( اساس کار دوربینهای دید درشب امواج زیر قرمزه ).
میزان انتشار اینفرارد بدن اشخاص هزاران برابر بیشتر از ریموت کنترله.
میزان انتشار اینفرارد خورشید در یک متر مربع میلیونها برابر ریموت کنترله.
میزان انتشار اینفرارد یه بخاری یا اجاق گاز میلیاردها برابر ریموت کنترله .....

در مورد بدنه و ابعادش هم متاسفانه ادعاتون کاملا بی اساس و مبتنی بر عدم شناخت موارد اولیه مکانیک و استاتیک صحبت میکنید ....

لطف کنید اخبار کذب رو بخاطر توجیه هر چیزی ( مهم نیست اون چیز چیه ) اختراع و انتشار ندین.

پیشاپیش ممنون

shayan a در تاریخ : 1394/3/5

با سلام دوستان....
بالاخری Z4 کی میاد ایران.. ؟

hessam b در تاریخ : 1394/3/5

سلام خدمت دوستانی که قصد خریدن این گوشی رو دارند باید بگم که :
اطلاعاتی که وجود داره حاکی از اینه سونی تا 2 سال بعد ساخت گوشی های هوشمندشو میخواد متوقف کنه البته هنوز قطعی نیست شاید ادامه داد برنامشون اینه که میخوان به بزرگ ترین قطعه ساز دنیا تنبدیل شن چون بازار رقابت رو میخووان بیت سامی و اپل راه بندازن خدشونو میکشن کنار تا ضرر ندن بجاش این دو شرکت برای ساخت اسمارتفون هاشون نیاز محسوسی به سونی خواهند داشت مثلا همین الان سامی در برخی از گوشی های جدید و حتی قدیمش از لنز سونی استفاده کرده
از طرفی به نظر من برای خرید هرگوشی معیار های خاصی وجود داره این گوشی Gpu فوق العاده ای داره اما مطمئنا Snap 810 چیز شاخی در مقابل Exynos حتی مدل 5430 هم نیست
پیشنهاد شخصی من اینه که اگه گوشی اندروید میخواید سامسونگ بهترین انتخاب هست
درضمن من هیچ تعصبی به هیچ شرکتی ندارم مال بابامم که نیست
سوالی بود در خدمتتونم با تشکر فداتون

Khabat M در تاریخ : 1394/3/5

نمیدونم سونی چرا یه کم توی گوشیهای اکسپریا کم کاری میکنه!
تا حالا پلی استیشن ویتا رو دستتون گرفتید؟
نمایشگر پلی استیشن ویتا خیلی باکیفیتر از AMOLED های سامسونگه!
در حالی که بیش از 80% از موفقیت سامسونگ به خاطر استفاده از نمایشگر AMOLED است اما سونی از تکلونژی OLED استفاده شده در پلی استیشن ویتا در گوشیهای اکسپریا استفاده نمیکند!؟
ولی با این همه فقط سونی مثل سونی است.
مثل هیچ کدام

m a در تاریخ : 1394/3/4

سلام
دلیل قرار ندادن اینفرارد یا کوچک نکردن بیش از حد گوشی دلیلی بر عدم تواناایی سونی نیست چون دیدیم سونی توی Xperia ZL هم اینفرارد گذاشت هم به نسبت بالایی گوشی رو کوچک کرد.

دلیل بیش از حد کوچک نکردن گوشی اینه که "مقاومت گوشی خیلی کم میشه در مقابل ضربه" و دلیل عدم استفاده را میتوان در تحقیقات یک گروه آمریکایی جست که میگویند "استفاده از اینفرارد در گوشی هوشمند تشعشعات مضر را چندین برابر میکند"

همین و بس

من قبل از G3 Beat سونی زد1کامپکت داشتم واقعا بهترین بود اما حالا این گوشی رو که دارم اینفرارد داره اما خیلی به کار نمیاد

MOH R در تاریخ : 1394/3/4

آره واقعا خوب بود،چون بعد مدتی در پوش ها در اثر زیاد باز و بسته شدن شل میشن.

من فقط دوست دارم که حالت خودکار 8 مگاپیکسل به 20 مگاپیکسل افزایش پیدا کنه و در کنارش حالت دستی برای کسانی که میخوان عکس های بهتری بگیرند گذاشته بشه.

به احتمال زیاد سونی این کار رو خواهد کرد.
در پناه حق........../

MOH R در تاریخ : 1394/3/4

سلام
این گوشی (Z4) مختص بازار ژاپن ساخته شده و ممکنه با اسم Z3 Plus عرضه بشه.
این گوشی از هر جهت گوشی کاملی هستش ولی به نظر من اگه قصد خرید دارید صبر کنید تا اومدن نسخه جهانی Z4 که طبق اطلاعاتی که به بیرون درز کرده،گفته شده دارای طرحی جدید،سنسور اثر انگشت،دوربین و لنز و سنسور های جدید و.... و کلی امکانات دیگه است.
در پناه حق......../

Tohid R در تاریخ : 1394/3/3

دوستان عزيز اين گوشي قرار نيست وارد بازار ايران بشه اگرم غير رسمي بياد قيمتها رو كه ديگه ميدونيد.
در ضمن ارزش خريد z3 بيشتر از اين خواهد بود.
...

ندا امجیغی توحلی ح در تاریخ : 1394/3/2

سلام خسته نباشید

من میخوام گوشی ضد اب سونی بخرم لطفا راهنماییم کنید.الان مثلا همین گوشی خیلی خوبه کجا میتون مبخرم

متین ن در تاریخ : 1394/2/31

این نداشتن مادون قرمز خیلی رو مخه
حتما دلیل خاصی داره که نمیتونه ازش استفاده کنه

MOH R در تاریخ : 1394/2/31

سلام
درست میفرمایید،حرف حساب جواب نداره.
البته اینو بگم فقط یه مثال زدم،منظورم این نبود که صبح و شب همش بشینیم تعریف کنیم.
تعریف کردن که من گفتم یک مثال در برابر تخریب کردن ه.
در پناه حق......./

amir - در تاریخ : 1394/2/29

دوست عزیز اگر کاری داری در همین سایت میتونی مطرح کنی.

اگر در این صفحه راحت نیستی روی اسمم کلیک کن در صفحات نظرات بقیه گوشی ها سوالت رو بپرس جواب میدم.

hossein k در تاریخ : 1394/2/29

با سلام
دوست عزیز اینجا باشگاه هوادران سونی یا سامسونگ و یا دیگر برندها نیست
این جا سخته شده تا افراد تجربیات و نظرات خودشون رو در اختیار بقیه قرار بدن تا فردی که قراره پول(پولی که گاهی وفت ها با سختی و مشقت زیاد پس انداز شده) جای محصولی بده بهترین انتخاب رو بکنه و خدای ناکرده پشیمون نشه

یا علی

WOLF A در تاریخ : 1394/2/28

سلام.
میدونم. کاملا درست میفرمایید.
منم یه چیز کلی گفتم و اسم شخصی رو نبردم و هدفم این بود که به این بحث ها خاتمه داده بشه.
با تشکر

MOH R در تاریخ : 1394/2/28

سلام مجدد آقا فرزاد

بله موافقم،بنیادی ترین تغییر مطمئنا همین تغیر سخت افزار و ارتقا سخت افزار نسبت به نسل قبل ه.

بله متاسفانه کوالکام در Snapdragon 810 ضعفیف ظاهر شد و بر عکس اون اگزینوس 7420 عملکرد بسیار عالی ای از خودش نشون داد.
الان هم اگه کوالکام نتونه اشتباهی رو که در S810 مرتکب شد جبران کنه،از چشم همه میوفته و حتی شاید روزی برسه سامسونگ هم خط تولید انبوه چیپست هایش رو راه اندازی کنه.
.........................................
بحث اینکه Z4 چقدر تغیر داشته یا اصلا تغیر نداشته هم برای هرکس ممکنه متفاوت باشه.چون هرکسی یه خواسته خاص از گوشی داره.
یکی مثل من بهبود طراحی و افزایش طول عمر باطری و بهینه سازی نرم افزاری براش مهمه
یکی دیگه تغیرات رابط کاربری و اضافه شدن امکانات نرم افزاری متعدد
یکی هم تغیرات در صفحه نمایش و دوربین
پس نباید صرفا بر اساس اون تغیری که خودمون مدنظر داشتیم بگیم این گوشی یا اون گوشی تغیرات و پیشرفت داشته.
طبق شایعات و پیش بینی ها هم گفته شده Z4 دارای سنسور اثر انگشت و زبان طراحی جدید و تغیرات کلی در نرم افزار و دوربین خواهد بود.حالا کار به شایعه نداریم.منتظر میمونیم ببینیم سونی چیکار میکنه.
قضات هم بمونه برای بعد از عرضه شدن.
خوش باشی
در پناه حق......../

amir - در تاریخ : 1394/2/28

بله دوست عزیز

حق با شماست و حرفتون کاملا منطقیه.

بنده هم برای راضی کردن یا قانع کردن این دوستان مطلب نمینویسم.
برای روشن شدن خریدار این مطالب طولانی نوشته میشن که متاسفانه متعصبین فقط زحمت ما و خودشون رو با ادعاهای و بحثای حاشیه ای زیاد میکنن.
که اصل مطلب شاید چند روز دیرتر ولی بالاخره با تمام این حواشی منتقل میشه.

دقت کنید هر کس کامنتی در جواب من نوشته در این صفحه کلی لایک گرفته.
هرکس کامنتی همراستا یا در تایید مطالب من نوشته کلی دیسلایک !

این دوستان به مطالب قبلی شما که توضیحات مبتنی بر اخبار در جواب به من بود همگی سریعا لایک میدادن.
الان که دارید در مورد تعصب و اطلاعات پایین متعصبین و بی فایده بودن توضیح براشون میگید یدونه لایک هم ندادن به شما.
من بیش از 24 ساعت صبر کردم بعد جواب کامنت شما رو دادم که ببینم از مراجعین این صفحه کسی هست که صحبت منطقی رو هم قبول کنه یا نه که متاسفانه حتی یک نفر نبود.
اگر ادعاهای غیر منطقی کرده بودید حتما چند تا کامنت تاییدیه میگذاشتن یا حداقل 10 -15 تا لایک میدادن .
*این یدونه لایک هم به مطلب شما من دادم.یه وقت تعجب نکنید که دوستان ممکنه تغییر رویه داده باشن.

این دوستان وقتی کسی حرف خلاف علایق و تصوراتشون برنه خودبخود منفی میشه ( افراد رو به چشم دوست و دشمن میبینن )

هر زمان من نوعی در صفحه پرچمدارهای سونی مطلب نوشتم در اون برهه زمانی دوستان عزیز میان ببینن در کدوم بخشها کامنت گذاشتم بدون توجه به محتوای مطلب شروع میکنن به اسم شخص دیسلایک دادن!!!

بخش خنده دارش اینه حتی زحمت نمیکشن مطلبی رو که میخوان دیسلایک بدن یکبار بخونن !
بعضی کامنتها نمیتونه دیسلایک داشته باشه چون تایید و تکذیب مدل و برند نبوده جواب سوال بوده !
به بنده خدایی مثلا از من پرسیده چطور مطمئن بشم فلان دستگاه که میخرم تقلبی نیست اومدن 10 تا دیسلایک به مطلب دادن .
یا یکی دیگه پرسیده باتری زنفون دوامش چطوره ؟ من جواب دادم کلی دیسلایک گرفتم !
یکی دیگه پرسیده فلان گوشی چنده و وارد بازار ایران میشه ؟ باز کلی دیسلایک !

اینجور حرکات بچه گانه است ...

برای اینکه دوستان اذیت نشن مجددا باید خدمتشون بگم من نوعی بابت تایید یا رد بقیه مطلب نمینویسم که خودتون رو با دیسلایک و لایک دادن بی اساس بخوایید اذیت کنید.
من کار خودم و چیزی که حس میکنم درسته رو صرفنظر از این حواشی کودکانه انجام میدم.

در هرصورت از صحبت با شما خوشحال شدم .
امیدوارم بقیه دوستان هم صرفنظر از برند و برندبازی موفق باشن.

MOH R در تاریخ : 1394/2/27

دوست گلم
طرفداری کردن عیب نیست.اگه از چیزی که بهش علاقه داری (چه گوشی،چه ماشین،چه شرکت خاصی یا ......)طرفداری کنی کسی نمیتونه بهت گیر بده.گیرم طرفدار دو آتشه باشی یا طرفدار منطقی.

اما اگه بیای علاوه بر طرفداری و تعریف و تمجید از محصول مورد علاقه خودت،محصول شرکت رقیبت رو اونهم نه در پیج خودت،بلکه در پیج طرفداران محصول رقیبت مورد نقد ناعادلانه قرار بدی و فقط یکطرفه بخوای عیب ها و ضعف های اون محصول رو بزرگ کنی مطمئن باش طرفداران اون محصول خوششون نمیاد.
////////////////////////////////
در ضمن،این نکته رو اضافه کنم که من کاملا ضعف ها و برتری های محصول مورد علاقه ام و همچنین محصول رقیبم رو میدونم.
اگه بیام محصولی رو نقد کنم نباید جایی که حرفی برای گفتن نداشتم بهانه های الکی بیارم یا فلش بک بزنم به عیب محصولات گذشته و یا در مورد چیزی که هنوز نیومده پیش بینی و قضاوت کنم.
..........
اگه قرار بر نقد کردن محصول باشه،باید همون محصول مورد نقد و بررسی قرار بگیره نه محصولی که در گذشته عرضه شده یا قراره در آینده عرضه بشه.
همچنین نباید عوامل خارجی(خارج از بحث نقد و مقایسه) رو در کیفیت محصول دخالت داده بششه.
اونوقت میشه انتظار یک نقد عادلانه رو داشت.
در پناه حق............../

far z در تاریخ : 1394/2/27

سلام بر دوست عزیز

ما با سلایق کاری نداریم. از نظر فنی داریم صحبت میکنیم. بزرگترین اتفاقی تو هر گوشی میفته تغییر در سخت افزار داخلشه. حالا این سخت افزار چقدر به کار بیاد یا نیاد رو کاربر تعیین میکنه و سراغ محصول میره.
از این نقطه نظر چیزایی مثل چیپ صفحه نمایش دوربین مودم حافظه داخلی تعیین میکنن که به محصول قابلیت رقابت دارن یا ندارن.
متاسفانه به دلیل وابستگی شرکت ها به کوالکام و عملکرد ضعیف کوالکام طی این دو سال (از اسنپ 800 به بعد) شرکت های سازنده گوشی دارن ضرر میدن ولی ضرر پنهان بود و تو 810 خودش رو نشون داد. از همون موقعی که کوالکام 801 رو بیرون داد و بعدش 805 واقعا نشون داد چیز زیادی برا مانور دادن نداره. بازم تاکید میکنم به لحاظ فنی و رقابتی میگیم. تو همین مدت اگزینوس، مدیا تک، کرین و حتی اتم و انویدیا شاهد جهش های زیادی بودن.

اسنپ 810 که بسیار پایین تر از سطح انتظارات ظاهر شد. در حالیکه خیلیا اونو بی رقیب پیش بینی میکردن.

در مورد سایر موارد هم این گوشی یعنی زد4 عملا پیشرفت خاصی نشون نداده.
اینکه یه گوشی کاربردی هست یا نه بحثش جداس. از این نظر زد2 و زد3 گوشی های کاربردی و خوبی هستن و کسی که سونی دوس داشته باشه مطمئنا گزینه بسیار خوبی هست و قیمتاشونم معقوله.

حالا جدای این مسایل به نظر خود بنده فعلا زوده در مورد زد4 نظر قطعی داد و اونو پرچمدار امسال سونی دونست. اما چیزی که مشخصه از نظر چیپ یا باید مثل ال جی از 808 استفاده کنه با رو بیاره به مدیا تک. یا همین 810 رو با کلی کاهش قدرت بده بیرون.
منتظر میمونیم تا ببینیم تا تابستون چی معرفی میشه به عنوان نسخه جهانی. امیدوارم بتونه گوشی خوبی رو ارائه کنه تا هم طرفداران سونی رو راضی کنه و هم جایگاه در خوری تو بازار داشته باشه. چون موفقیت این گوشی با سرنوشت سونی برا موندن تو بازار گوشی گره خورده.
ولی باید واقعیتی رو پذیرفت و اونم اینکه با این زد4 الان نمیتونه موفق باشه.
نباید همه چی رو سیاه و سفید دید. سونی قابلیت های خوبی داره مثل طراحی و ضد آب. اما اینها خیلی کمه برا سونی. شرکتی که خیلیا اونو غول تکنولوژی میدونستن.

در خدمتیم

DIACO A در تاریخ : 1394/2/27

جناب امیر
یه در خواست داشتم ازتون.اگه امکان داره ایمیل تون رو قرار بدید یا به شماره ای که میدم بفرستین.
ممنون
09382373352
....................

MOH R در تاریخ : 1394/2/26

داش فرزاد گل سلام،خوبی داداش؟
داشی شما دیگه چرا؟
همین گوشی که اسمش Z4 یا Z3 Plus یا Z3 Neo است هیچی از پرچمدار جدید سامسونگ کم نداره که با ایده آل های ما فاصله داشته باشه.اگه ما میگیم این پرچمدار بعدی سونی نیست حرفی از خودمون در نیاوردیم،بلکه به اعتبار حرف خود سونی این حرف رو زدیم.اگه جنابعالی پیگیر اخبار بوده باشی سونی رسما اعلام کرد که Z4 فقط برای ژاپن عرضه میشه و شاید برای سایر کشور ها با نامZ3 Plus یا Z3 Neo عرضه بشه و سونی برای بازار های جهانی برنامه ای دیگه داره.

نظرتون محترمه ولی بازهم این نظر خودتون هست که Z4 حرفی برای گفتن نداره،نه نظر ما.در ضمن اگه میشه با دلیل و مدرک بگید چرا حرفی برای گفتن نداره.نه فقط با حرف زدن.خواهشا سراغ بنچمارک هم نرید که لازمه بگم اینهمه سال سامسونگ با داشتن بنچمارک بالاتر نتونسته سرعت و روانی سونی رو داشته باشه.
منم منکر داغ کردن چیپ 810 نمیشم،سونی اخیرا از یک سیستم خنک کننده جدید در Z4 استفاده کرده.وقتی سونی میاد از چیپ S810 استفاده میکنه مطمئناً تونسته راه حلی برای کنترل دمای اون پیدا کنه.به غیر از داغ شدن S810 ضعف دیگه ای نداره.تازه در مواردی هم در مقابل اگزینوس 7420 برتری های قابل توجهی داشته.منم موافقم که منتظر بمونیم تا ببینیم چی میشه و سونی چیکار میکنه.
........................................
در ضمن این نکته هم برای شما و هم برای آقا امیر:
تا وقتی یک کمپانی اسم نهایی و جهانی محصولش رو انتخاب نکنه نباید از اون به اسم پرچمدار جدید یا محصول نهایی نام برد.

مثال میزنم...
وقتی S5 با چیپ S801 عرضه شد پرچمدار پنجم سامسونگ بود.آیا وقتی S5 Plus با چیپ S805 معرفی شد باید بگیم این پرچمدار جدیده؟قاعدتا نه.
یا یه مثال دیگه.اگه سامسونگ همین S6 رو عرضه میکرد و میگفت مثلا S5 NEO است،کسی قبول میکرد S6 ه؟باز هم نه.الان این وضع دقیقا برای سونی اتفاق افتاده.
منظورم اینه که تا وقتی یک محصول به مرحله نهایی نرسه نباید در موردش قضاوت کرد.
حالا من حرفی ندارم با شما آقا امیر یا شما آقا فرزاد که اگه بگین همین Z4 قرار بوده پرچمدار جهانی باشه ولی چون مشکلی پیدا کرده سونی اسم اونرو گذاشته Z3 PLUS.
دلیل مخالفت من با حرف آقا امیر این بود که گفتند چند ماه دیگه همین Z4 فعلی به عنوان نسخه اصلی و جهانی با S810 عرضه میشه.که حتی گفتم یک منبع خبری بسیار موثق که همیشه گفته هایش درست بوده از وجود تغیرات کلی در پرچمدار بعدی سونی صحبت کرده.
مجددا میگم،بهتره منتظر بمونیم ببینیم چی میشه.
در ضمن مطمئن باشید آقا امیر و آقا فرزاد،اگه Z4 یا هر پرچمدار بعدی سونی با هر اسمی من رو راضی نکنه قطعا به سراغ سامسونگ میام.تا الان که اینطور نبوده ولی شاید با نوت بعدی سامسونگ بشه.
در پناه حق............./
خوش باشین

WOLF A در تاریخ : 1394/2/25

سلام.
امیر عزیز. یه بار دیگه هم اگه یادت باشه تو صفحه ی نمیدونم Z2 یا Z3 با هم بحث کرده بودیم اگه خاطرت باشه و همونجا هم به منبع گیر دادی و منم گفتم من کاری به خبر ندارم و چیزی که در اخبار نقل شده رو گفتم .
حقیقت امر اینه که من اخبار تکنولوژی ، ماشین ، لپتاپ ها ، گرافیک ها ، بازیهای کامپیوتری و اینجور چیزا رو دنبال میکنم و اصلا هم کاری به این ندارم که تو خبر اسم برند مورد علاقه ی من نوشته باشه یا نه (مثلا سونی ، پورشه ، VAIO و MSI یا بازیهای شرکت EA) . میدونی، درستش هم همینه. کسی که علاقه به چیزی داره برند براش مهم نیست.
حالا همین انتخاب برند مورد علاقه هم باید بر اساس یه پایه و اساسی باشه. مثلا اکثر افراد به محض اینکه ازشون سؤال میکنی چرا فلان برند رو دوست داری و انتخابش میکنی ، فقط میگه چون دوستش دارم و بس ، حتی نمیدونن که چی بوده ، چرا اسمش شده این ، کارخونش کجاست ، چی تولید میکنه و ... .
ولی افرادی که برنداشون رو میشناسن و از سیر تا پیازشون رو خبر دارن ، هیچ وقت در جواب هر سؤالی نمیگن ، برند من بهترین در دنیاست ، چون میدونن برندشون در چه درجه ای نسبت به بقیه قرار داره. همین یعنی اطلاعات بیشتر .
مثلا من پورشه رو کاملا میشناسم و با تمام مدلهاش (چه قدیمی و چه جدید) و موتورش و اینکه چرا پورشه اصلا بوجود اومد و حتی تلفظ کلمه پورشه که هنوز بعضیها به اشتباه اونو پورش میخونن.
یا همین سونی ، از چه کلمه ای آمده و چه افتخاراتی کسب کرده و چه محصولاتش بهترینه.

اینایی که طرفدار هستن ، فقط طرفدار هستن. یعنی شما بگو E1 بهتره یا نوت 4 ، اون در میاد بهت میگه خوب معلومه E1 بهتره! طرفدارا فقط چشمشون رو میبندن و میگن بهتره. ولی مثلا من میدونم که playstation 4 از XBOX ONE بهتره ، چون هم مشخصات سخت افزاریش بهتره و هم در عمل تست شده که بهتره.

اینا رو فقط به این خاطر گفتم که بدونی ، به قول خودت طرفدار دو آتشه ، فقط طرفداری میکنه (بدون هیچ منطقی). خودت رو خسته نکن .شما اگه تا آخر الزمان هم دلیل و مدرک بیاری مطمعن باش کسی کوتاه نمیاد. این قانون بحثهای اینترنتیه. من تجربه دارم.

من خیلی کم دیگه اینجا ها میام و فقط نظرات رو میخونم. چون اگه جواب بدم ، 20 نفر جوابتو میدن و اگه جواب اون 20 تا رو بدی 30 نفر جواب میدن و برو بالا...
خوش باشی.

MOH R در تاریخ : 1394/2/25

جناب امیر
سر این بحث طویل رو خودتون شروع کردید،نه ما،یادتونه؟.پس انتظار نداشته باش فن های سونی حرف های متعصبانه ات رو قبول کنند.وقتی من بخوام به سامسونگ عیب بگیرم قاعدتا به مذاق شما و طرفداران سامسونگ خوش نمیاد.
////////////////////////////
تنها بحث فنی شما این بود که همش بگید:
چرا لنز 4 پرچمدار سونی یکی بوده؟
چرا طراحی سونی همش تکراری ه؟
چرا Z4 سونی داغ میکنه؟
چرا سونی کلید مجازی داره؟
چرا ............؟

جناب امیر،اینها به حق بحث فنی نیست، بلکه عیب گرفتنه.من و تمام کاربرای سونی میتونیم جواب تک تک این عیب گرفتن های شما رو بدیم،کما اینکه من نمیدونم تکراری بودن لنز 4 پرچمدار سونی رو چطور باید عیب حساب کنیم؟اونهم برای گوشیهایی که به مدت زمانی 6 ماهه عرضه شدند.در صورتی که همیشه فن های سامسونگ همه جا گفتن مهم الگوریتم پردازش تصویره و بعد لنز.
////////////////////////////
...
باشه شما فکر کن ما فقط از ظاهر و بدنه جلوتر نمیریم.همین ظاهر و بدنه سونی اونقدر کامل،بی عیب و نقص،زیبا،شیک،مقاوم و عالیه و هزار و یک برتری دیگه داره که همین سامسونگ که به اعتقاد شما دست نیافتنی ه،هنوز توان ساختن یک گوشی مانند سری Z سونی رو نداره.
طراحی زیبا،شیک،مقاوم+ضد آب بودن+باطری بسیار قوی+لنز مسطح و کاملا صاف و......
در پناه حق.........../

وحید ی در تاریخ : 1394/2/24

باعرض سلام
بخداخیلی اعصاب داریدانقده بحث میکنیدباهم
سودهای چندمیلیون دلاری توجیب تمام این کمپانی هاداره میره.شما چرا دارید درگیر میشی داداش؟

Ramin s در تاریخ : 1394/2/24

به نظر من یک گوشی ایده ال است تراکم پیکسلی quad HD/1440P.2560برای 5 اینچ که سامسونگ زده زیاده از حد است و مصرف باتری بالایی دارد اما Z4مانند HTC M9 فول اچدی زد که کار خوبی کرد دوربینش هم از بقیه پرچمداران بهتره

far z در تاریخ : 1394/2/24

امیرجان
توضیحاتت مثل همیشه پربار بوده

ظاهرا دوستان تو یه دوراهی موندن. هم از یه طرف نمیتونن بپذیرن که این پرچمدار جدید سونیه چون با ایده آل هاشون فاصله داره و هم نمیخوان قبول کنن که این گوشی در حال حاضر واقعا حرف زیادی برا گفتن نداره.
اتفاقا تنها نقطه قوتش که اسنپ 810 هست تبدیل به نقطه ضعف شده.
هرچند روند نام گذاری سونی هم نشون میده زد4 باید پرچم دار بعدی باشه.

بهتره بحث رو بیشتر از این ادامه ندیم. من یه پیشنهاد دارم. طبق ادعای دوستان بهتره منتظر معرفی نسخه جهانی زد4 باشیم و ببینیم چی میشه بالاخره. بعدش میشه در موردش با اطمینان نظر داد

amir - در تاریخ : 1394/2/24

من نکته آخر رو برای دوستانی که احتمالا مطابق صحبتهایی که در بخش نظرات شده میخوان جمع بندی و دید عمومی داشته باشن رو بگم و با اجازه اتون از این بخش برم

مثل همیشه تصمیم نهایی با خریداره ما فقط توضیح میدیم نه توصیه میکنیم چه بگیرید نه توصیه میکنیم چی نگیرید .

همونطور که در خلال این کامنتها مشاهده میکنید عده ای اصرار دارن بگن سری زد از همه نظر جزو ترین ها بوده و هست و خواهد بود ( این تیکه پیش گویی خیلی جالبه .سخنگوی رسمی سونی نمیدونه محصول بعدی شرکت چیه یه عده به ضرص قاطع میگن هر چی باشه بهترینه ! ).

میتونید بخونید از نظر عده ای سری زد زیباترین گوشی دنیاست.
از نظر یه عده دیگه قویترین و بهینه ترین و مچ ترین سخت افزار رو داره.
بهترین دوربین.نمایشگر و باتری .رابط کاربری .نرم افزار و هر چی به ذهنتون برسه سونی بهترینه یا جزو بهترینهاست.
این حتی شامل استحکام و خرابی هم شده معتقدن کمترین ایرادات در گوشیهای سونی بوده
همینطور مدعی هستن از نظر قیمت هم جزو ارزشمند ترین هاست .
نسبت به رقبا ارزوتره یا چیزی ارایه میده که رقبا با همون قیمت نمیتونن ارایه کنن.

تا اینجا فقط ادعاهای این دوستان رو تکرار کردم و نظرشون رو محترم شمردم.

مشکلی که پیش میاد یه جای دیگه است .
اگر فرض کنیم تمام این ترینها واقعی بودن یا حداقل اکثرشون واقعی هستن همین ترینها و سلیقه ها در آمار فروش گوشی هم خودشون رو باید نشون بدن.
از گوشی که از همه نظر بهترین بوده یا حداقل جزو بهترینها بوده انتظار میره فروش بالایی داشته باشه و اگر پر فروشترین ( چه کلی و چه در کلاس خودش ) نیست حداقل جزو سه تا برند اول در زمینه فروش باشه .
تاییدیه عملی هر ادعا یا قضیه ای رو میشه در آمارگیری عمومی پیدا کرد.

در زمینه رتبه فروش جایگاه سونی اوایل جدول نیست.
حتی اواسط جدول هم نیست .
چند ساله ( بعد از جدایی از اریکسون ) سونی یا اواخر جدول بوده یا در بهترین شرایط به جایگاه هشتم و نهم رسیده .

یه عده از دوستان مدعی تبلیغات ضعیف میشن .
منتهی نمیگن کسی که دنبال گوشی پرچمدار اندرویده مطابق دو تا بیلبورد و چند تا تبلیغ تلویزیونی گوشی دو میلیونی و بیشتر رو انتخاب نمیکنه .
اینجور افراد معمولا آدمای حرفه ای هستن که مشخصات فنی و امکانات براشون ملاکه تا همه چیز رو با هم مقایسه نکنن گوشی انتخاب نمیکنن.
معمولا گوشی قبلیشون یه پرچمدار ( یا حداقل یه میانرده ) بوده و الانم دنبال یه چیز بهتر میگردن .
از 1100 به گوشی اندرویدی نرسیدن که یک دفعه اغوا بشن و با دیدن امکانات اولیه تبلیغاتی بگن ایده آل رو پیدا کردیم.

اگر فرض کنیم سونی تبلیغات نداشته ( که داره و اگر نداره نشون میده این شرکت بخش بازاریابی که در تمام تجارتهای امروزی جزو اصول هست رو نمیدونسته ) شاید روی فروش گوشیهای ارزون و میانرده اش مقداری تاثیر بگذاره.

توی همین بازار بدون تبلیغات یه سری برند چینی که 4 سال پیش اصلا وجود نداشتن و هنوز خیلیها تلفظ اسمشون رو بلد نیستن رسیدن به میانه های جدول .

اما آمار فروش پرچمدارهای سونی خیلی ضعیفتر از رقباست .
نسبتها روی یک درصد و دو درصد فروش تک مدل بقیه میچرخه ...
این تفاوت 50 تا 100 برابری چیزی نیست که با دست آویز قرار دادن تبلیغات بشه رفع و رجوعش کرد.

میرسیم به همون قضیه معیار اشتباه و تعصب.
یا گوشیهای سری زد این ترینهای ادعایی رو پوشش نمیدن .
یا سلیقه و معیارهای اکثریت مردم دنیا نسبت به این دوستان ما در زمینه تعریف ترینها خیلی با هم تفاوت داره.
یا اینکه تعصب باعث شده حقیقت رو جور دیگه برای بقیه جلوه بدیم

انتخاب با شماست

amir - در تاریخ : 1394/2/23

راستی امروز نظرم رو جلب کرد....

دقت کردی من نوعی تنها و بک تنه چند روزه دارم جواب یکسری طرفدار دو آتشه بعضا متعصب رو میدم ؟

در بحث فنی که دوستان چیزی برای ارایه نداشتن ... بعد از چند روز بحث حاشیه ای وارد دور تسلسل میشیم .
روز اول از ظاهر شروع میکنن آخرش هم بحث ها به ظاهر ختم میشه !!

جالبه ...نه ؟
اگر بجای این بحثای نظری اجازه داده بودید یه مقدار اطلاعات فنی و کاری به خریدار منتقل بشه هم واسه اطلاعات عمومی خوب بود.... هم باعث پیشرفت خودتون و سایت میشد ....
هم اینکه چند تا چیز جدید یاد میگرفتید که منهم فکر نکنم این همه زحمت و تایپم برای یه سری حرف بی ارزش هدر شده.

من واسه اکثر برندها و طرفدارانشون مطلب مینویسم
حتی طرفداراهای هوآوی هم وقتی پای توضیح و اساس معماری سیستمهای کامپیوتری میاد وسط علاقه به پرسیدن و یادگیری نشون میدن.

تنها جاییکه دیدم کاربراش مدام در حال فرار از موارد فنی هستن و خودشون هم هیچوقت از بحث ظاهر و بدنه جلوتر نرفتن بخش گوشیهای سونی بوده

amir - در تاریخ : 1394/2/23

اگر کسی زبون فنی بلد باشه و اطلاعات علمی داشته باشه متوجه میشه مضمون اون کامنت چیه و با بررسی چه مواردی به این نتیجه رسیدن گوشی تکراریه.

یا چیپستی که مال سونی نیست و بارها گفتن به اجبار کوالکام داره عوض میشه جزو ابداعات و افتخارات سونی نیست

حالا خوبه یه چیپ مشکل دار با کلی داستان جنبیه....

برای کسی که نمیدونه کورتکسها ( که همون کریتهای 400 نوادگان اس 4 خدا بیامرز با کورتکس a9 طراحی شدن ...انگار در دنیای پردازنده های arm چیپی هم داریم که از طرح هسته های آرم استفاده نکنه ! ) طرحهای خامه که آرم هولدینگ بصورت لایسنس در اختیار طراحها و تولید کنندگان میگذاره .
طریقه اجرای جوانب طرح و تجربه سازنده روی معماریهای مشابه و لیتوگرافی و خیلی چیزای دیگه تعیین میکنه چیپ نهایی چه خواهد بود ...اگر به همین یدونه تعریف معماری پایه چیپ بود که از هوآوی و مدیاتک تا سامسونگ و اپل همه محصولات پروسسورشون یکی در میومد ....

من نمیدونم مگه آدم مجبوره در زمینه هر چیزی بدون اطلاعات پایه نظر بده که بعدا بقیه بابت غلط گیری از اصطلاحات اولیه اش مجبور بشن کلی وقت هدر بدن ....

یا نمیدونم اگه زدهای قبلی مشکل نداشتن چرا خود شما دو روز پیش ایراد میگیری و ناراحت میشی دلیل فلش بک زدن به سونیهای قبلی چیه ؟!

شما اول تکلیفت رو با خودت روشن کن که مشخصا چی میخوای بگی و موضعت چیه.

بعد از همه اینکارا با خودت صادق باش و ببین در مورد چیزی که نه تجربه و نه اطلاعات اولیه داری چرا باید بحث راه بندازی؟!

متعصب ترین طرفدارهای سونی قبول کردن زد 4 مشکل داره و در حد یه پرچمدار نیست شما تازه اومدی بعد همه اون صحبتها و انکارها که این گوشی بین المللی نیست منتظر آخر ماه می نشستیم داری از نقطه صفر شروع میکنی مگه زد 4 چشه و مگه زدهای قبلی کمبودی داشتن ؟

آره هم این مشکل داره هم اون قبلیا ....
از همون گروه 50 نفره آمار مشکلات رو بگیرید بهتون دقیق میگن.

amir - در تاریخ : 1394/2/23

احتمالا چون اجمالی بررسی کردید به این نتایج رسیدید ....

من هرچی گفتم دقیق یادمه .
البته مکتوب هم موجوده .

خوشبختانه یا متاسفانه مورد بحث اینایی که شما براش جواب نوشتی نبود !

البته جوابایی هم که نوشتی رو فعلا وقت و حوصله اش رو ندارم وارد بحثش بشم که خیلیهاش ادعای بی اساسه.
من از طراحی تکراری سخت افزاری میگم شما از ظاهری که مشکل نداشته !
برای کسی که کارش رباتیک و کنترل صنعتیه شما لطف کن موارد پشت پرده چیپست رو توضیح نده چون طرفت مجبور میشه بجای گیر دادن به یک کلمه و یک جمله کلش رو از اول برات توضیح بده حداقل اصول کار رو متوجه بشید.

نمیدونم گوشی که هنوز یدونه اش برای تست در دسترس مراجع معتبر قرار نگرفته رو شما چطور تست کردی و متوجه راه حلش با هیست سینک بزرگتر شدی؟

اونزمان که همه تولید کننده ها از اسنپهای سری 800 استفاده میکردن و مشکل گرما نداشتن سریهای زد سونی با کلاک کمتر و استفاده از هیت پایپ همیشه گرم میکردن
روی اسنپ دراگون 810 حرفه ای های دنیای موبایل کم آوردن در زمینه کنترل گرما شما داری واسه من از راه حلهای دفع گرما و کاهش ولتاژ میگی ؟!

ببین ال جی و اچ تی سی و سامسونگ هم برحسب تصادف همه اینا رو میدونستن و این چیپ امسال همه رو اذیت کرد !

اگر تجربه کار با اندروید 5 داشتید مطمئن باشید فکر نمیکردید اس 6 مشکل مدیریت رم داره
در مورد سوال آخرتون فکر کنم در همین یه صفحه حداقل 15 تا کامنت حدود 3000 کاراکتری نوشتم .
اگر این تعداد کلمه و جمله هنوز نتونسته جواب شما رو بده که چی دراس 6 نسبت به زد 4 ( که خود سونی قبل معرفی میگه یه وقت فکر نکنید پرچمدار ماست !) بالاتره بعید میدونم کل دنیا هم بتونن بهتون مساله رو تفهیم کنن.

پس بهتره همینجا تمومش کنیم

amir - در تاریخ : 1394/2/23

والله حقیقتش شما چون بنده و گوشیهام رو درست نمیشناسی یا فکر میکنی فن سامسونگم احتمالا تا حالا در جریان نبودی من نوعی سال 2013 یه نوت 3 داشتم یه ویوو ایکس پلی .

اتفاقا ایکس پلی از 7 روز هفته حداقل پنج روزش دستم بوده ( در خلال کامنتهای یکی دو سال گذشته من بگردی متوجه ویوو میشی ! )

جالبه من بارها در همون صفحات مربوط به سامسونگ گفتم گوشیهای روزمره من سامسونگ نیست....
تابحال هم سابقه نداشته سری گلکسی اس سامسونگ رو بخرم یا دست بگیرم

منتهی مراتب شما همه رو به چشم خودتون میبینید فکر میکنید کسی اگه اینجا مطلب مینویسه الزاما داشته راجع به گوشی زیر دستش صحبت میکرده

( این مطلب الان هم با یه گوشی تقریبا ناشناخته برای شما تایپ شده که چند ماهیه جایگزین ایکس پلی شده ... مدلش چیه بماند علاقه داشتی یکمی توی کامنتهای دو سه ماه اخیرم بگردید احتمالا پیداش میکنید )

علی ایحال اگر سامسونگ در زمینه قدرت و امکانات اوله به پشتوانه مسایل فنی اوله .
با مقیاس و معیار قابل اندازه گیریه .
آمارهای فروش پشتیبانی اش میکنه .

من و شما گوشی خودمون هر چی میخواد باشه و هر چقدر بحث بدون پشتوانه بکنیم حقیقت عوض نمیشه چون تفسیری نیست.

من تا بحال در مورد هیچ گوشی همونطور که قبلا خدمتت گفتم وارد مقوله های نظری مثل چی قشنگ تره...چی بدنه اش خوش استایلتره...جنسش چه حسی داره و کی از کی کپی کرده نشدم ( میتونی کل کامنتهام رو از اول تا آخر بخونی )


برای من نوعی موارد فنی و تکنیکال اهمیت داره در مورد همون چیزا هم با شما مشخصا صحبت کردم.

صد البته برای شما بغیر از این موارد نظری و ظاهری فکر نمیکنم چیز دیگه ای مهم باشه وگرنه در جواب ایرادای فنی من مجددا داستان زیباترین گوشی ! و کی از نظر قیافه اوله رو مطرح نمیکردی.

من نوعی جزو همون 10 درصدی هستم که سوای اطلاع از سخت افزار و قدرت و غیره کلا فقط به مسایل فنی دستگاههای دیجیتال علاقه دارم.
شما به گفته خودت و به شهادت کامنتهات جزو همون 90 درصد ادعایی هستی که ظاهر براشون مهمه.

اگر فرض کنیم این ادعای شما درسته و از هر 10 نفر 9 نفرشون در قید ظاهر هستن ( آمارتون مثل بقیه ادعاهاتون کاملا بدون منبعه رد کردنش هم واسه من کار یک جمله ساده است ) احتمالا بهترین ظاهر رو هر برندی داره سونی نداره

آمار فروش جهانی موبایل همونطور که قبلا هم براتون مستند نشون دادم میگه از اون رنج 9 تایی شما اکثرشون با ظاهر گوشیهای سامسونگ حال کردن و به نظرشون سامسونگها قشنگ تر بوده.
برعکسش از سونی اکثریت خوششون نیومده
در رنج گوشیهلی معمولی سامسونگ سالی 400 میلیون دستگاه میفروشه سونی سالی 25 تا 30 میلیون ( یعنی کمتر از 10 درصد سامسونگ )
در رنج پرچمدار 1 مدل سامسونگ به تنهایی سالی 50 میلیون میفروشه یه مدل سونی به زحمت 1 میلیون ( یعنی 2% فروش تک مدل سامسونگ )
اگر عکس این بود لابد سونی بجای سامسونگ 30 درصد بازار موبایل دنیا رو در اختیار داشت.

این وسط یا شما در مورد معیارهای مردم ادعای اشتباه داری
یا ظاهر سامسونگ از سونی قشنگ تره !

amir - در تاریخ : 1394/2/23

اوکی دوست عزیز قبوله.

ما بحثی روی این موضوع نداریم

اواخر می میشه حداکثر دو هفته دیگه .
ما یک ماهم بعنوان تلرانس ( یعنی زمان سه برابری ) رو در نظر میگیرم میگیم تا آخر ماه آینده پرچمدار جدید سونی نهایتا معرفی میشه.

امیدواریم پرچمدار جدید هر چی باشه مثل زد 4 نباشه.
چون دیگه این سیستم خیلی تکراری محسوب میشه.

اساتیدی هم که لطف میکنن تشریف میارن در بخشهای مختلف سایت با شایعه پراکنی قصد القای این موضوع رو دارن که ما پیشگوییهای خوبی هستیم ! اونهمه ادعایی که قبل از معرفی فلان دستگاه داشتیم و اشتباه در اومد با یه خبر و یه شایعه فلان آرنا توجیه میشه !
در جریان باشن برای اینکه به خودتون اثبات بشه هیچ چیزی بدون اطلاعات اولیه قابل بحث و بررسی نیست ( پیشگویی بماند ) اگه میتونین الان پیشگویی کنید ببینیم دو هفته دیگه سونی محصول جدید معرفی میکنه یا نه ؟
اگه آره مشخصات کلی اش چیه ؟

دو هفته دیگه همینجا بررسی میکنیم ببینیم میشه چیزی رو پیشگویی کرد یا نه.

اگر راجع به مثلا زد 4 گفته میشه فلان مشکلات رو داره اول با توجه به معرفی رسمی دستگاه از طرف سازنده بوده.
دوم اجزا و قطعات مورد استفاده قبلا روی دستگاههای دیگه تست شدن و عملکردشون معلومه.
کسی نمیتونه معجزه کنه از یه سیستم مشکل دار نتیجه مناسب یا خارق العاده بگیره.

این اسمش بررسی فنیه نه پیشگویی.

دقت کنید که بازی با کلمات و زمان آخرش ننیجه واقعی که نداره.
فقط وقت و منابع خودتون و بقیه رو هدر خواهید داد
موارد 2701 تا 2800 از مجموع 2929 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا