نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z3 Plus (Z4)

Xperia Z3 Plus (Z4) اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4)

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) سونی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (2608 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2501 تا 2600 از مجموع 2929 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/4/29

برادر آخرش به اين نتيجه رسيدي پولت رو اينطور هزينه كني ؟؟ ببين شما اگه زد٢ داري -اگه زد٣ داري و با اينهمه در فكر خريد زد٣+ هستي ... - اصلا با خريد زد٣+ چيز خاصي گيرت نمياد يني تفاوت سرعت و دوربين بسيار كمه(چرا كه با آپديت ، سرعت پردازنده رو كم كردن و شما عملا فرقي بين اون و ٨٠١ احساس نميكني) و حتما ميدوني باتري اين گوشي اصلا در سطح زد٢ و زد٣ نيس ؛ كلا اين گوشي همون زد٢ هست و فاكتور مسحور كننده اي نداره و مطمئن باش بهترين راه اينه (اگه عشق سوني هستي) منتظر گوشي بعدي سوني باشي يني چاره اي نداري چون همونطور گفتم پيشرفت محسوسي نسبت به دو گوشي قبلي نداره هم اينكه كوالكام اول راه بيگ ليتل هست و در دوران آزمون و خطا به سر ميبره

محمد m در تاریخ : 1394/4/28

مقایسه صفحه نمایش زد3+ و اس6 اج
http://yon.ir/5UFW

sam m در تاریخ : 1394/4/28

دوست عزیز حتی اگه حرفای شما هم درسته باشه این رو ننیشه منکر شد کمپانی های پر ادعا نظیر سامسونگ با اون تبلیغات و ادعاهایی نظیر سی پی یو ۱۴ نانومتری در پردازش های سنگین لگ های ۲-۳ ثانیه ای داشت که حتی این لگ ها رو اسنپ ۸۱۰ هم علیرغم داغ شدنش که طبیعیه نداشت و این که با داشتن رم DDR 4 مشکل مدیریت ضعیف رم داشت که حتی این مشکلو جی ۴ با رم ddr3 نداشت ... پس از بین گوشی های بی نقص قدرتمند حال حاظر ما فقط جی ۴ و زد ۳ پلاس رو داریم که زد ۳ از هر نظر قدرت گرافیک و سی پی یو ،باطری ، بدنه و... از جی ۴ بهتره پس قطعا فعلا یعنی تابستون ۹۴ تو اندروید اسمارتفون ها زد ۳ پلاس بهترینه

مقداد م در تاریخ : 1394/4/28

نه سوال خاصی نیس برادر فقط دو مطلب میمونه اول اینکه ارائه درسته نه اراعه دوم هم اینکه سایت ترنجی اعتبار دیسپلی میت و dxo رو نداره و کلا از سامسونگ خوشش نمیاد و نظرات اون دو سایتی گفتم معتبرترین ان حتی اگه رای به برتری سونی میدادن بازم حرفشون درست بود

مقداد م در تاریخ : 1394/4/28

بله فرزاد جان واقعا قدرت 810 بعد آپدیت تفاوت خاصی با 801 نمیکنه و کاربر عملا چیز خاصی گیرش نمیاد . من جای دوستان باشم صبر میکنم ببینم پرچمدار بعدی بیاد ...

رضا _ در تاریخ : 1394/4/28

با عرض سلام خدمت دوستان
من یه سوال تخصصی از شما دارم
اگه من بدون در نطر گرفتن گرما اسنپ دراگون810 این گوشی رو بخرم می خواستم بدونم به مرور زمان چه مشکلاتی می تونه برای این گوشی ایجاد کنه.
من اهل بازی با گوشی به هیچ وجه نیستم و فوقش بازی کلش انجام بدم و کارهای وبگردی و مشاهده فیلم با گوشی انجام می دم فقط همین
با این مقدار کار گوشی گرم میشه یا نه.

amir - در تاریخ : 1394/4/28

چقدر جواب براتون ارسال شد !

فقط معلوم شد چند نفر اینجا واقعا حاضر شدن بابت این گوشی هزینه کنن !

دوست عزیز همین آمار اینجا رو یکم روش دقیق بشی نمونه مرتبط با دنیای بزرگتر واقعی و میزان استقبال و فروش جهانیش دستت میاد.

کسایی که نسبت به گوشی شناخت کافی دارن (یا در این زمینه حرفه ای تر هستن ) راست و حسینی هیچکدومشون زیر بار یک همچین دستگاهی با این مشکلات نرفتن و نخواهند رفت.

اینایی هم که میبینی مدام در حال تعریف و تمجید و توجیه مشکلات این دستگاه هستن راست و حسینی اش کاری ندارن وضعیت واقعی این دستگاه چیه که حتی خودشون حاضر بشن نسخه ای که برای بقیه میپیچن و ترغیبشون میکنن به خرید رو حداقل یکبار برای خودشون اجرا کنن.

* بعضیا محل نظرات و راهنمایی در مورد گوشیها رو با شبکه های اجتماعی اشتباه میگیرن .... فکر میکنن اینجا محل ابراز علایق و تعصبات شخصیه.

اگر برندی که روش تعصب دارن یه چیزی در حد استانداردهای 3 سال پیش هم بزنه برای توجیهش تشریف میارن کلی [مطلب میگن].
کاری با حقایق و مشکلات کاربر و ضرر کردن احتمالیش از اساس ندارن.

راست و حسینی اش رو میخوای دور زد 3 پلاس رو یک خط قرمز بکش حتی اگر قیمتش بشه اندازه زد 2 ( حالا که ماشالله از همه پرچمدارای امسال گرونتره ).
دستگاهی که مشکل سخت افزاری داره یعنی همیشه درگیر مسائل بنیادیه ....
( وقتی سونی میگه حین گرم کردن و هشدار دما دادن گوشی یا حین شارژ روزی چند بار ریستارتش کنید شما خودت دیگه حساب کن مساله چقدر جدیه که سازنده مجبور شده چنین توصیه ای با بار منفی پشتش رو ارایه کنه )
آپدیت و این چیزا هم مثل مسکن موردیه راه حل مشکلات سخت افزاری آپدیت نرم افزاری نیست.

اگر بهر دلیل به این نتیجه رسیدی این گوشی مناسب نیاز شماست زد 3 اصلی رو بگیر تمام امکانات این گوشی رو داره ( چه از نظر ظاهری ....چه از نظر باطنی ... چه از نظر مشخصات ... کارایی و نرم افزار ) ضمن اینکه زد 3 سریعتره ... باتریش به مراتب قویتره ..... خودش کم مصرف تره ..... گرما و بستن برنامه هاش کمتره یا اصلا نداره.... کلیه آپدیتهاش رو گرفته .... در بهینه ترین وضعیتش قرار داره و آزمایشش رو پس داده

از همه مهمتر قیمتش از این دستگاه مشکل دار به طرز محسوسی کمتره.

اگر دو سه تا فرق اساسی بینشون بود طرف میگفت ( بر فرض محال که چیپ این گوشی مشکل هم نداشت ) بابت قابلیتهای جدید منطقیه بیشتر هزینه کنم .
وقتی ظاهر و امکاناتشون یکیه ( تفاوتها اونقدر کمه که سازنده پسوند پلاس بهش داد نه یه شماره جدید ) در زمینه کار کرد عملی و پایداری زد 3 به مراتب بالاتره چه توجیهی دارید این رو بخرید ؟

اینم مد نظر بگیر دستگاهی که به هر دلیل فروش پایینی داره ( خصوصا که مدل اصلی و پرچمدار اون شرکت نباشه ) بعدها در زمینه لوازم جانبی و قطعات یدکی و تعمیرات اذیتت میکنه.
خریدن یه گوشی به این معنی نیست که همه چیز حله باید خدمات جانبی هم در سطح قابل قبول داشته باشه ....

در مورد سونی که همینجوری هم خدمات ایرانش محدوده قضیه مهمتره ( هنوز این گوشی رسمی و با گارانتی معتبر در ایران عرضه نشده بخاطر استقبال ضعیف جهانی احتمالا بعدها هم نمیشه ).

بازم میتونید بیشتر تحقیق کنید یا صبر کنید شاید خریداران خاموش بیان بهتر راهنماییتون کنن.
من پیشنهاد خودم رو دادم شاید کمتر ضرر کنید .

amir - در تاریخ : 1394/4/28

دوست عزیز ایرادهای مادرزادی زد 4 و اسنپ 810 یا امکانات کاملا مشابه زد 3 و زد 4 ( اگه برتری هم هست به نفع زد 3 بوده ) چه ربطی به سایتای داخلی و خارجی داره ؟
شما بجای پرداختن به اصل قضیه میخوای جوری نشون بدی انگار همه دنیا با سونی پدر کشتگی دارن !
احتمالا 100 هزار نفر در ایران باید یه گوشی ساده رو بخرن و یکی یکی بیان بگن مواردی که در ریویوهای مختلف اثبات شده واقعا وجود داشته بعد 6 ماه بگیم خوب حالا قبول !؟
لابد ما موش آزمایشگاهی بودیم قرار بوده به جواب متفاوت برسیم !

روند تست و بررسی گوشی بخاطر اینکه یه محصول تولید انبوهه کاملا مشخصه.

اگر یک دستگاه الکترونیکی رو بصورت تصادفی از بین یک میلیون دستگاه بکشیم بیرون با توجه به نظام 6 سیگمای تولیدات امروزی 99.9% چیزایی که توش میبینید دقیقا همونیه که برای اون 999999 تای دیگه خواهید دید .

چیپست و اس او سی که مشکل طراحی داره یعنی ذاتا مشکل داره .
سعی و خطا نیست که چند تاش خوب از آب دربیاد چند تاش بد.
این چیپ مد نظر روی هر دستگاهی از هر برندی نصب شده مشکلات مشابه داشته .

سیستم دفع حرارتی که برای محصول در نظر گرفتن در تمام تولیداتش یه عملکرد ثابت داره.

همه جهات کوبیدن مد نظر شما همینا بود دیگه؟
( نمیدونم بیان واقعیت خیلی واضحی که خود سونی بعنوان سازنده و کوالکام بعنوان طراح چیپ نه تنها رسما قبولش دارن که وعده دادن در فکر رفعش هستیم حالا با راست و دروغ و عملی بودن و نوع انجامش کاری نداریم وقتی کلی هم پشتش نتیجه تجربی از منابع معتبر تست و ریویوهای مختلف تا تجربیات کاربری متعدد خوابیده معلوم نیست چرا بنظر شما کوبیدن محسوب میشه اما ادعای شما توجیه محسوب نمیشه ؟! )

شما دقت کردی بصورت ناخواسته ققط داری یه سری موضوع مسلم رو رد میکنی؟
جوری قضیه رو جلوه میدی که اشاره به این واقعیتها غرض ورزی پشتشه نه حقیقت ؟

برادر من هر جوری حساب کنی زد 3 پلاس نسبت به زد 3 برتری مشهود نداره.
آپشن اضافی و امکانات و توجیه اقتصادی هم نداره ( نزدیک 2 میلیون قیمتشه ).

بجاش یکسری مشکل اساسی و بنیادی داره که اصلا کاری با محصولات رقبا ندارم نسبت به زد 3 اصلی مصرف باتریش بیشتره...باتریش ضعیفتره .... چیپش مشکل داره ...گرماش بالاتره و ... ( دیگه اینا رو که قبول داری ؟ )

شما میگی این توضیحات اینجا داده نشه شاید یه عده بیان زد 3 پلاس رو با قیمت بالاش بخرن بعد که همه اشون متوجه شدن ضرر کردن و اون آپدیتای تعریفی سونی هم همونی که از اول همه میدونستن بوده ( کاهش کلاک و افت سرعت دستگاه که گرماش رو مهار کنه ) آخرش از این داستانها نتیجه بگیریم دستگاه نسبت به مدل قبلی خودش هم ضعیفتره ( تستای سرعت و بنچمارکش در برابر زد 3 موجوده .... زد 3 پلاس بوضوح کندتر از زد 3 اصلیه ) به قول خودت وقتی خوب جا افتاد ( مگه ترشیه که باید جا بیفته ؟! ) حالا دیگه نخرید !؟

توجیه عقلی و منطقی پشت این توصیه چیه ؟
مگه مردم مجبورن اینهمه دردسر و هزینه بابت یه دستگاه مشکل دار بدن و دل خوش کنن به اینکه قراره سونی چند وقت دیگه سرعت پایین فعلیش رو محدودتر کنه حداقل بدون مشکل بشه شارژش کرد ؟

این اسمش اغفال مشتری نیست سونی و کوالکام بیان برای مارکتینگ با اعداد بازی کنن و به اسم نمونه اصلاحی ( نسبت به مدل اصلی توجیهش پردازنده 64 بیت بیگ لیتل 1.9 بوده مثلا )یه چیزی بدن دست مشتری بعدش که مشکلات این بازی با اعداد در اومد یه چند وقتی هم قول آپدیت بدن نهایتا تضعیفش کنن ( شما فرض کن بشه یه بیگ لیتل 1.5 ) بلکه عادی کار کنه

اگر چیزی مشکل نداره خوب خریدار باید واقعیتش رو بدونه

پرهام م در تاریخ : 1394/4/28

دقیقا far z عزیز، منم حرف شمارو قبول دارم، گرچه گوشی Z3+ تفاوت چندانی با Z3 نکرده، اما گوشی خوشگلیه، تنها مشکلش همین پردازنده 810 هستش که به نظر من یه نقطه ضعف خیلی بزرگ محسوب میشه چه تو M9 چه توی G-flex2 و چه توی Z3+...
فقط من موندم Z3+ از همشون دیرتر اومد ینی حتی 6 ماه بعد Gflex2، اما چرا برندی مثل سونی اشتباه ال جی رو تو استفاده ازین پردازنده روی پرچمدار دوباره تکرار کرد؟

mohammad j در تاریخ : 1394/4/28

متاسفانه من بازم با کلی سرو کله زدن با خودم بازم نظرم عوض شد و میخوام یه بار ریسک کنم میخوام همین گوشیو بخرم کسایی که دارن فقط جواب سوالمو بدن آیا مشکل داغ کردن غیر قابل تحمل یا کندی داره؟؟؟؟خیلی ممنون

far z در تاریخ : 1394/4/27

دوست عزیز

بحث اصلا کوبیدن نیست. بحث یه چیز ساده هست. استفاده از اسنپ 810. شده یه چیزایی تو مایه های اس4 سامسونگ که مشکلاتش تو ساخت هست و هر چقدر هم آپدیت نرم افزاری بیاد فقط کم رنگ میکنه اونو. تازه همین آپدیت ها هم داره قدرت چیپ رو کاهش میده.
اسنپ 810 تو ام9 و جی فلکس2 همین مشکلاتو داره. فقط مختص این گوشی نیست که ما بگیم داریم این گوشیو میکوبیم.
دقت کنی من نمیگم به جای این گوشی برید از یه برند دیگه خرید کنید. چون اصلا به من ارتباطی نداره کی میخواد پولش رو به جیب چه شرکتی بریزه. بارها گفتم به جای این برید زد3 بخرید.
شما حتی ببین علیرغم اینهمه انتقاد به 810، کوالکام یه جواب درست و حسابی نداد. پس خودشم قبول کرده مشکلاتی هست و همه چیز رو موکول کرده به 820.
عملا ال جی و اچ تی سی سوویچ کردن به پردازنده های دیگه. تا حدی که Htc با این همه اعتبار از مدیاتک چیپ گرفت. الانم داره همین ام9+ تو بازار اروپا فروش میره.
با یه ارزیابی میدانی ساده از عملکرد شرکتها میشه فهمید 810 چیپ خوبی نیست. نیاز نیست ما به سراغ بررسی ساست ها بریم. اگه هم بریم با نتایج بسیار بدتر روبرو میشیم.

اینقدر تو محدوده برندها خودمونو گم نکنیم. نگیم چون این سونی هست باید اینو بگیرم. مگه ما تعهد به خرید از سونی داریم. یا یه برند دیگه.

ولی بازم منتظر میشیم تا کسانی که عملی کار کردن بیان نظر بدن.

arsham a در تاریخ : 1394/4/27

سلام،
دوست عزیزی که آدرس سایت ترنجی رو میدید درباره مقایسه زد۳پلاس و اس۶ ... اگر نظر کابرارو خونده باشین میبینید که زد۳ پلاس با این که یه پرچمدار محسوب نمیشه و بهبود یافته زد۳ هست گوشیهای پرچمدار سامسونگ و ال جی رو به چالش کشید هم از نظر صفحه نمایش هم از نظر فیلم برداری در شب و عکس برداری در شب .... جنس بدنه گوشیای سونی از بهترین مواد درست شده که تمام گوشی شناسان اینو تایید میکنن در صورتی که سامسونگ تا قبل اس۶ همش پلاستیکی بود و همین ططور ال جی که هست.... این گوشی بر خلاف تمام گوشی ها ۵ نوع تکنولوژی برای بهبود کیفیت تصویرداره ... ضدآب بدن سونی که خودش یه قابلیته عالیه برای گوشی ... این گوشیه سونی پردازنده .. صفحه نمایش .. وزن .. باریکیه گوشی .. دوربین بهبود یافته .. کدکهای گوشی بشتر شده ... بلوتوث گوشی ارتقا یافته ..دوربین جلو بالاتر رفته و عریض تر شده .. در شارژر بازه و زدآبه.... وغیره..... اگر از بابته داغ کردن گوشی برای اسنپ ۸۱۰ گفتین به تازه گی سونی یه آپدیت ۷۰ مگابایتی اراعه کرده که به گفته دارندگان گوشی تا ۹۵ درصد مشکل حل شده ......

اگر سوالی هست در خدمتم ..... موفق و پیزروز باشید ....

علی اصغر م در تاریخ : 1394/4/27

سلام منم خیلی مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که بخاطر دوربین جلویی +z3 ارزش نداره z3 رو عوض کنم یعنی هیچ تفاوت دیگه ای بین این دو گوشی نیست و سرعت پردازنده +z3 که همه بدش رو میگن. پس بهتر اینه که شما یا z3 بگیری که امتحانش رو کاملا پس داده و قیمتشم کاملا اومده پایین یه اینکه منتظر پرچمدار جدید سونی باشی که اونم صبر ایوب میخواد هم واسه اومدنش هم بعد از امدنش که منتظر بشی قیمتش بیاد پایین. موفق باشی

apadana m در تاریخ : 1394/4/26

بحث کل کل نیست،آخه این گوشی هنوز بطور انبوه توی بازار نیومده.تعداد کمی هستن که این گوشی رو داشته باشه و تجربه کار کردن باهاش رو داشته باشه بعد ما میایم از همه جهت میکوبونیمش...منبع اطلاعاتمونم شده سایتهای ایرانی و خارجی که خدا زیادشون کنه...بذارید این گوشی خوب جا بیفته بین مردم بعد بیایم بذاریمش لای منگنه،موافقی؟

ali m در تاریخ : 1394/4/26

تغییراتش نسبت به z3
بهبود سخت افزار اسنپ 810 درمقابل 801
بهبود کیفیت دوربین ( امتیاز 83 از سایت dxo mark در برابر امتیاز 86 s6 edge )
بالاخره بهد از چند سال سونی تو دوربین خودنمایی کرد
تغییر در محل قرار گیری اسپیکر
سبکتر شدن و باریکتر شدن
چیزی که تو ذوق میزنه طراحی تکراری البته تو خوش دستیش شکی نیست

مقداد م در تاریخ : 1394/4/25

آقا رضا بنده قبلا نظرات شما رو ميخوندم و كاري ندارم شما از سوني بيشتر خوشت مياد يا سامسونگ ؛ خدا هم عقيده هارو متفاوت قرار داده و هر كس ميتونه انتخابش متفاوت از بقيه باشه و روي اين بحثي نداريم ولي نميشه واقعيات رو يه جور ديكه جلوه داد مثلا صفحات تي اف تي رو كه رنگهاي بي روح(اميدوارم برداشت نكني بيروحه ولي طبيعي چراكه آمولدها تو نشستن طبيعي ترين رنگهارو به نمايش بزارن هم طبق تاييد ديسپلي ميت هم سايتهاي هميشه منتقد اين نوع صفحات ) هم زاويه ديد اين نوع صفحات بسيار ضعيفه طوريكه خود سوني سريع سوييچ كرد روي ips . در بحث چيپست هم معتقدم شركتي مث كوالكام رو كه بعد اسنپ ٨٠٠ فقط بازيي با كلاك ميكنه و بعد ٨٠٥ مياد سمت اولين بيگ ليتل يني ٨١٠ و ٨٠٨ كه اونقد نتايج بد و گرماي شديد رو به ارمغان مياره ، رو با سامسونگ كه چند ساله به رشد كافي در اين قسمت رسيده مقايسه كرد ؛ الانم ٨١٠ مقابل اكسينوس ، هم به شدت داغ ميكنه هم معماريش در سطح ١٤نانومتري نيس هم قدرتش و با اين تحربه بسيار كم بعيد نيس ٨٢٠ هم داغ نكنه . و اين حرف شما كارشناسان سوني قبل استفاده تست ميكنن درست نيس چرا ؟ چون با اين مشكلات عديده و اطلاع از اون ، گوشيو وارد بازار كرد و بعد يه مدت بسيار كوتاه كه ديد اعتراضاي جهاني به اين گوشي واسه چيپش زياد شده ، سكوتش رو شكست و قول آپديت داد اينم شما ببين قبل آپديت ، قدرت دستگاه در بنچماركها مدام كم و كمتر ميشد يني بار اول مثلا ٥٢٠٠٠ چند لحظه بعد ٥٠٠٠٠ بعدش ٤٨٠٠٠ يني مدام در حال داغ كردنه و چيپ هي ضعيفتر ميشه طوريكه در يه ويديو از زد٣ هم شكست خورد بعدشم بعد آپديت قدرتش يه چيزيه در سطح همون ٨٠١ قديمي . در مورد دوربين هم بايد بگم آقا رضا ، يه سايتي هست به نام dxomark كه همه ميدونن بررسي هاي تخصيي انجام ميده مث ديسپلي ميت در مورد صفحات نمايش حالا اين سايت اومده گفته زد٣+ عملكردش در سطح گوشيهاي سامسونگ نيس البته gsmarena هم اگه مقايسه اي بشه بنده مطمئنم نظرش همين نظر dxo هست و شما منصف باشي ميبيني نظرات dxo و ديسپلي ميت خيلي دقيقتر و كارشناسيتره تا نظرات سايتهاي طرفدار و بارها blind test بوده كه -چون اسم گوشيها مخفي بوده ، افراد طبق تعصب نميتونستن نظر بدن پس اين نوع تستها خيلي دقيقتره -گوشي سوني با اختلاف مغلوب شده . در مورد بدنه هم بايد بگم جزو اختراعات سوني كه شيشه نبوده كه بقيه از روي اون كپي كنن همچنين گوشيهاي سوني مشكل گرما داشتن حتي با وجود بدنه شيشه اي و نبود ٨١٠ . در مورد طراحي هم بايد بگم من از ظاهر بضي گوشيهاي سوني خوشم مياد ولي به علت طرحهاي بسيار شبيه به هم و گرمايي كه گفتم و امسال به اوجش رسيد ، استقبال جهاني اينطور بوده و هست . در مورد گفتن مطالب صحيح با شما موافقم ولي ما هم اشاره به داغي شديد چيپست اين گوشي كرديم كه خود سوني و كوالكام و ساير شركتها كاملا به اون معترفن همچنين نظرات ديسپلي ميت رو يادآور شديم تا خبرهاي درست رو به اظلاع برسونيم يا اومديم نظر dxo رو گفتيم كه اينم عين واقعيته

مقداد م در تاریخ : 1394/4/25

دوست گرامي بايد قبول كنيم اولا ٨١٠ يه چيپ بسيار پر حرارته دوما قدرتش اصلا در سطح اس٦ نيس و اختلاف بسيار زياده سوما معماري بيست نانو داره مقابل ١٤نانومتري يني يه پله عقبتره . ضمن اينكه بهتره شما منتظر گوشي بهتري از سوني بمونين و بنده واقعا خوشحال ميشم شما بتوني گوشي بهتري تهيه كني چراكه وقتي يه كاربر با فرهنگ ميبينم دوس دارم ضرر نكنه

مقداد م در تاریخ : 1394/4/25

منطقي ؟؟ منطق اينه اين چيپ به شدت داغ ميكنه و شما نيايد اون اونطور خنك نشون بدي كه اصن مشكلي نبوده ! ٤١ درجه ؟!حتما موقع روشن شدن گوشي دما ٤١ بوده بعد يكم كار تا ٧٥ ميره ! پس كلا بفرمايين اين ٨١٠ يخچاله و كوالكام و سوني و بقيه اشتباه ميكردن ! ببخشين ديسپلي ميت سامي ؟؟!! شما كه اطلاعاتتون واقعا بالاس اولا بايد بدوني اون سايت طرفدار برندي نيس و نمياد اعتبارشو به خاطر يه برند به خطر بندازه چون هر نظر اشتباهي بده و تعريف الكيي كنه ، با بررسي بقيه سايتها مشخص ميشه صحت يا عدم صحت حرفهاي اون ثانيا شما خودتو كارشناستر و دقيقتر از اون سايت ميدوني برادر ؟؟!! يني شما ميتوني دقيقتر ازونا صفحات رو بررسي كني ؟؟! لطفا دقت كن مجيد خان ببين چي ميگم : طرفدار سوني اومده ميگه من صفحه زد٣پلاس رو كنار صفحه اس٦ گذاشتم و فهميدم رنگهاي صفحه اس٦ كاملا اشباعه ! حالا خودت بگو نظر ديسپلي ميت اشتباهه يا اون برادر و شما ؟؟! نميشه برادر هر وقت سايت درجه يكي اومد از برند رقيب ما تعريفي كرد ، بهش بگيم طرفدار اونه و خودمونو دقيقتر ازون بدونيم كه ! در مورد دوربين جلو ، اولا اين قسمت يه موبايل هنوز ارزش بحث نداره مگه اسنكه گوشي واقعا واسه اينكار ساخته شده باشه و هدفش فقط رو سلفي تنظيم شده باشه ثانيا هر سه گوشي در اين قسمت خوبن و راضي كننده . در مورد دوربين پشت هم بايد بگم مجيد آقا نظر dxo نظرش اينه زد٣+ نسبت به زد٣ بيشرفت داشته ولي با بررسي هاش گفته اول نيس و جايگاه سوم رو بهش داده و در gsmarena هنوز مقايسه اي بين اين با اس٦ و جي٤ نشده ولي بنده مطمئنم بين اين سه تا ، كيفيت زد٣+ كمي پايينتره . در مورد بخش آخر حرفاتون بايد بگم نه عزيزم يه مشكل كوچولو موچولويه شما حساس نشو

far z در تاریخ : 1394/4/25

دوست عزیز انتظار این پاسخ رو از شما نداشتم.
طرفدار سامسونگ چیه. بهونه چیه.

اگه اسنپ 810 رو کنار بزاریم این گوشی 90% مثل زد3 هست. یه ذره منطقی برخورد کنین. میدان جنگ و کل کل نیست که اینجا.

شما بخر این گوشی رو. ضررش رو متحمل میشی. آخرش هم چند ماه نشده ردش می کنی میره. اینو از من داشته باش. فقط اگه این کار رو کردی شجاعت اینو داشته باش که بیای اعلام کنی.
اما فکر کاربرهای دیگه رو هم بکن که میخوان اینو بخرن و برای گرفتن راهنمایی میان تو این صفحه. اونا شاید ضرر کردن رو دوس نداشته باشن.

اینم ویدیویی از مقایسه چند تا گوشی پرچم دار. جایگاه زد3+ واقعا قابل تامل هست.
http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF-3-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-6-%D8%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3/
من خیلی معتقد به این ویدیوها نیستم. اما 50% این ویدیو رو هم فرض بر واقعیت بزاریم عملکرد این گوشی قابل قبول نیست.

تنها مزیت این گوشی در حال حاضر حذف درپوش usb هست. و کاربری بهتر در حالت خیس صفحه. اما به نظر من وجود اسنپ 810 عیبی هست که باید مدنظر قرار بگیره. درست مثل قضیه اس4 سامسونگ. که من خریدش رو به هیچ کس توصیه نکردم. علیرغم آپدیت ها و بهبودهای بعدی.
کسی که سونی رو دوست داره زد3 بخره. قیمتش هم پایینتره و درکل گوشی قابل قبولی هست و به راحتی میتونه چند سال نیاز شخص رو برطرف کنه. یا اینکه منتظر گوشی بعدی سونی که احتمالا تو شهریوره بمونه.

mohammad j در تاریخ : 1394/4/25

از همه کسانی که کمکم کردند کمال تشکر را دارم ولی من بعد اینکه نظرات شما رو خوندم بشتر دو دل شدم

رضا_ ب در تاریخ : 1394/4/25

باسلام
سونی زد3 بقدری قوی هست که تموم نیازهاتونو برطرف کنه اولا اینکه لازم نیست هزینه زیادی بذارین تا زد3 را بفروشین وزد3پلاس بگیرین چون درفروش زد سه کلی ضرر میکنی وباید کلی پول روش بذاری تا پلاسشو بگیری درضمن تفاوت را هرگز حس نمیکنی اگر دوست داری به این گوشی برسی لاقل دوماه صبر کن تا به قیمت پایینتر برسه بعداز اون حداقل کمتر ضرر میکنی حالا شاید تااون موقع پرچمدار بعدی سونی از راه برسه درسایتها دیده ام که زد5 با سه مدل خواهد اومد اونم با کلی امکانات چشمگیر وخیلی قدرتمند درواقع یه گوشی تمام عیار وبی رقیب که قدرت را دردست میگیره اونوقت احتمال داره اونم دوستش داشته باشین مجبور شین زدسه پلاس را بفروشین درحالت کلی بهترین راه صبره فعلا صبر کنید سونی زدسه خودش یه غولی هست که هنوزهم خیلی حرف برای اکثر برندهای پرادعا داره من خودم هنوز ازدوانم سیر نشدم مطمئن باش زدسه خودش بهترینه انشالله که باهاش خوش باشی... باایمیلهای زیر درخدمت شما وهمه دوستان هستم
rezabahari6778@gmail.com
civil78@live.com
امیدوارم موفق شین

سجاد ی در تاریخ : 1394/4/24

به نظر من صبر کن ببین چی میشه هنو خیلی زوده برا خرید قیمتش زیاده پایین میاد بهتر میشه

dilco d در تاریخ : 1394/4/23

سلام

راست و حسینی کسانی که این گوشی رو دارند بگن وضعیت داغ کردنش چطوریه ؟

خواهشا کسانی که این گوشی رو ندارن جواب ندن

مرسی

علی اصغر م در تاریخ : 1394/4/23

سلام دوست عزيز من 3 سال محصولات ايفون رو استفاده كردم و جز اعصاب خوردي چيزي عايدم نشده چون كارايي در ايران نداره و رابط كاربريشم خيلي سخته و الان 8 ماهه گوشي سوني z3 دوسيم دارم واقعا محشره باطريش تا دوروز نگه ميداره و دوربينش و خيلي امكانات ديگه كه هيچ وقت پشيمون خريدش نشدم و اين گوشي z3 plus هم واقعا محشره عمرت رو هدر نده دوروز صبر كن دلار اومده پايين اخر برج بخرش حالتو بكن .من كه واقعا از هر لحاظ راضيم مطمئن باش ضرر نميكني .

arsham a در تاریخ : 1394/4/23

قیمتش بالاس باید تا مهر واستاد تا قیمتش معقول بشه برا خرید ..ٔ..

رضا_ ب در تاریخ : 1394/4/22

سلام خدمت همه دوستان وآقا مقداد گل
من سونی را استفاده کرده ان ونتیجه تجربیاتمو گفته ام من حتی تریمیلینوس وایکسریالیتی بودن تی اف تی زدوانم را بیشتراز سوپرامولید یا آی پی اس شرکتهای دیگه دوست دارم من طرفدار حقم نه شرکت خاصی.منکر حرفای شما هم نیستم داغ کردن اسنپ810 اونقدر نیست که علمش کنیم... من ازگوشیهای سامسونگ هم استفاده کرده ام وبه خیلی ها پیشنهاد خرید سامسونگ را داده ام ازجمله نوت4 و3 و2 وتبلت تب اس که بهترین های لیست انتخابی من هستند ولی من درنوت3 و4 مدل کوالکوم را بیشتر دوست دارم وازاین رو خیلی ها هم بهتر بودن کوالکوم را نسبت به اکسینوس تایید کرده اند پیشرفت های اخیراکسینوس به جای خود قابل تقدیر هست کوالکوم هم قابل تقدیر است اگر امروز مقداری بیشتراز قبل داغ کرده نشان از بدی سونی نیست چرا که کارشناسانی که در شرکت معتبر سونی هستند دیگه دراین حد هستند که قبل از اینکه چیپی را که میخواند انتخاب کنن حداقل یه تستی کرده باشند بعد به تولید انبوه بدندچیپی که انتخاب میشه از صدها تست باید قبول بشه والک بشه تا به مرحله قابل اعتماد وتولید انبوهش برسه حتما مزایاش به قدری بوده که به داغ کردنش چشم پوشی کردن البته داغ کردنش هم آزار دهنده نیست که این همه بزرگش میکنن ...قضیه دوربین هم کاملا مشخصه نیاز به گفتن نیست الان سونی دررده بهترینهاست مقایساتی که در سایت ترنجی نشان داده نشان از برتری کیفیت دوربین سونی وهمچنین صفحه نمایش بهتر سونی هست چیزی که غیر قابل انکار هست درهمه تستها اس6 را شکست داده فقط درتست پنچمارک با فاصله کمی از اس6 قرار گرفته اونم چیزی که دلیل نمیشه سونی ضعیفه نتایج پنچمارک ممکنه به هر دلیل کم وزیاد بشه ،طراحی سونی بقدری زیباست که سامسونگ بعداز کلی چالش باز هم به این نتیجه رسید که گوشی فلزی با قاب شیشه هم زیباست هم بادوام... من خودم وقتی در صفحات نقد وبررسی گوشی های سامسونگ نظر میدم هرگز با هیچ برندی مقایسه ی منفی انجام نمیدم فقط از زیباییهاش میگم چرا که زیباییهاش از کاستی هاش کمتره ودرمورد سونی هم از امثال شما چنین انتظاری میرود ... این حق هرکاربری هست که ازبرند مورد دلخواهش اطلاعاتی کسب کنه هرگونه اطلاع اشتباه ممکنه درتصمیم خریدارمؤثر باشه پس بیایید اطلاعات درست بدهیم تا خریدار بتونه تصمیمشو راحتتر وبدون نگرانی بگیره باتشکر ازشما دوست عزیز و سایت زیبای mobile.ir

apadana m در تاریخ : 1394/4/22

این اسنپ 810 هم بهوونه خوبی شد برای طرفداران سامسونگ..
من نمیدونم چرا همه زووم کردن رو این اسنپ 810،پس دوربین چی؟صفحه نمایش چی؟حذف درپوش شارژ چی؟شارژ سریع چطور؟
من خودم به زودی این گوشی رو خریداری کرده و اطلاعات کاملتری در اختیار عزیزان خواهم گذاشت.

AliReza A در تاریخ : 1394/4/22

دوست عزیز زد5 ک احتمالآ آخر سال بیاد! اگه میتونی صبر کنی احتمال 90% زد5 خیلی بهتره! اون 10% هم باز مگه اینکه مثه همین قضیه اس6 و اینا بشه ک یه مشکلاتی دارن! ولی درباره آیفون اگر اهل بازی و نصب نرم افزار و آهنگ گوش دادن و اینایی بهتره بهت بگم خیلی اذیت میشی! چون تو اندروید شما هرکار بخوای راحت میتونی انجام بدی! ولی تو آی او اس یه کم محدودی ! یعنی مثلآ بازی جی تی ای رو شما راحت از هر سایتی بخوای میتونی دانلود کنی برای اندروید درصورتی ک تو آی او اس پولیه یا باید پول بدی ب مغازه دار برات بریزه یا اینکه تو استور بخری! اینا سلیقه ای من نقد این گوشی رو خوندم بجز مشکل داغ شدن ک اونم خیلی کمتر از بقیه اس مشکلی ندیدم همه چیش خوبه!

علی ح در تاریخ : 1394/4/22

سلام
اگه میتونی یه 2 ماه صبر کن, شهریور هم z5 میاد ,هم 6s اون موقع میتونی تصمیم بهتری بگیری....

z3 پلاس با این قیمتش در مقایسه با آیفون 6 اصلا ارزش خرید نداره شک نکن,آیفون 6 بهترین گزینه هست.

ولی مطمن باش اگه بتونی 2 ماه صبر کنی ضرر نمیکنی ,اون موقع z3 پلاس کاملا افت قیمت میکنه.

مقداد م در تاریخ : 1394/4/22

اينم يه لينك عالي :
http://www.techtimes.com/articles/61184/20150617/watch-sony-xperia-z3-run-faster-than-xperia-z3-plus-z4-video.htm
كلا ارزش خريد اين گوشي پايينه البته اينو قبول دارم چيپست و گرافيك اين گوشي از جي٤ بهتره ولي اولا هر دو در اين دو مورد در سطح متوسطي هستن ثانيا قدرت زد٣پلاس بعد آپديت به شدت كاهش پيدا ميكنه سوما كسي كه زد١ هم داره با خريد اين گوشي به چيز خاصي نميرسه كه قصد تعويض كنه

مجيد خ در تاریخ : 1394/4/22

سلام دوست عزیز
به نظرم صبر کن نوت 5 ، زد 5 ، آیفون 6اس و 6اس پلاس ،جی 4 پرو و گوشی جدید htc معرفی شه بعد انتخاب کن بین اونها...چون واقعا همشون دیگه میخوان سنگ تموم بذارن..شهریور چی بشه نمیدونم ولی فقط میدونم کولاک به پا میشه با معرفی این گوشیای فوق العاده...

SINA S در تاریخ : 1394/4/22

سلام اقا ارشیا شما که خودت این گوشی رو داری میشه درباره گرما بیش از اندازه توضیـح بدی؟ آپدیت اومده؟ موثر بوده؟ تو دوربین برنامه رو میبنده و خارج میشه؟

مقداد م در تاریخ : 1394/4/22

چه دلايلي منطقيي مياري دوست عزيز ؛ اطلاع داري ٦٠@١٠٨٠ خيلي عادي شده برادر ؟ اظلاع داري از لحاظ دوربين ، اس٦اج و نوت٤ و قطعا اس٦ و جي٤ ازين گوشي بهترن ؟؟ شما يه جوري ميگي بي لگ انگار بقيه نميتونن و توي اين موندن !

مقداد م در تاریخ : 1394/4/22

حرف شما متين ولي قبول كنين عده اي از دوستان ، دارن واقعيات رو يه جور ديگه جلوه ميدن يني ميگن ٨١٠ داغ كه نميكنه هيچ بلكه اكسينوس داغ ميكنه . به نظرم هر كسي كه دنبال واقعيات باشه و حقيقت رو دوس داشته باشه ، مياد ميگه اين حرف اشتباهه و لزوما نميخاد طرفدار سوني و سامسونگ باشه

مجيد خ در تاریخ : 1394/4/22

من نگفتم گرما نداره ، داره ولی کم...مثه گوشیای دیگه...که اونم با آپدیت های متعدد سونی برطرف میشه..بعدشم شما اگه اطلاعاتت واقعا بالاس باید اینو بدونی که دمای باتری رو کاربر حس میکنه که 41 درجه بوده تو تستا...که زد 2ی من اومد 43 درجه...پس شما یکم منطقی تر حرفاتو بزن...
بله خوب آشنام با " دیسپلی میت سامی " وقتی آدم خودش مقایسه میتونه کنه چرا باید حرف ی مشت سایتهای خارجی که شاید اصلا تخصصی در این زمینه نداشته باشن رو قبول کنیم ؟؟؟!! ...
مگه خودتون تا چندمدت پیش نبود که دوربین سونی میگفتید بی کیفیته و کیفیت به مگاپیکسل نیست ؟؟ ؛ خب اینو منم قبول دارم ولی تو مقایسه های خارجی دوربین جلوی 8 جی4 اصلا خوب نبود و خیلی تاریک عکسارو ثبت میکرد...اس 6 هم تو همون مقایسه بود که دوم شد..
اصلا دوربین سامسونگ نزده باشه بیرون هم ترنجی و دیجیاتو کاربرانش گفتن دوربین زد 3 پلاس واقعا فوق العادس...خیلی مقایسه هست...میتونید ببینید.هم صفحه نمایش بین گوشیا هم دوربین در شب و همینطور در روز..
عزیز جان اینو هم در آخر باید بهت بگم که اس 6 هم مشکلاتش از انشگشتای دست بیشتر شده و هیچکی رو نمیکنه...امیدوارم منصف باشید دوست عزیز...

مجيد خ در تاریخ : 1394/4/22

سلام
تا اونجایی که من خبر دارم چند تا آپدیت اومده برا گرماش که مشکل تا حدودی حل شده
ولی واقعا از هر نظر دیگه خارق العادس این گوشی
تو خریدش شک نکن
من فعلا چون نیازی نمی بینم زد2مو بفروشم اینو نمیخرم وگرنه اگه زد 2 نداشتم روز اولی که میومد تو بازار ایران میخریدمش
کوالاکوم امسال خراب کرد.
گرامش فقط بخاطر اسپندراگون 810 هست که کوالاکوم تو ساختش واقعا [بدعمل کرد]....

mohammad j در تاریخ : 1394/4/21

سلام خدمت دوستان
من بین یه سه راهی گیر کردم که این گوشیو بخرم ، یا آیفون 6 یا وایسم تا z5بیاد باید زود هم تصمیم بگیرم خیلی ممنون میشم کمکم کنید

far z در تاریخ : 1394/4/21

دوست عزیز
شما میگین:
"استفاده از اسنپ 810 در z3 پلاس اشتباه محض بود و ما هم اینو قبول داریم اما کسی که سونی رو دوست داشته باشه میره و این گوشی رو با علم به اینکه گوشی این ایرادو داره میخره."

به نظرتون این استدلال منطقی هست؟

گوشی موبایل مثل هر وسیله ای فقط برای تامین نیاز فرد هست. دیگه چه لزومی داره فردی بیاد و برای اسم برند گوشی بخره و میدونه که این برند دارای مشکل هست. مگه ما تعهد به خرید از سونی یا دیگری داریم؟
یا مثلا اگه کسی لنز بیرون زده اس6 واقعا اذیتش میکنه چه لزومی داره بره این گوشی رو بخره. هرچند قیاس بین لنز بیرون زده اس6 با اسنپ 810 هم درست نبود. اون یه ایراد ظاهری هست و ممکنه برای خیلیا ایراد خاصی محسوب نشه. ولی 810 ایراد ساختاری داره که نمیشه به راحتی از کنارش عبور کرد.

کسی که سونی رو دوس داره میتونه به زد2 و زد3 رضایت بده تا اینکه گوشی بعدیش معرفی شه و بعد ببین اگه چنین ایرادهای ساختاری وجود نداشت نسبت به خریدش اقدام کنه.

هرچند بارها گفتم نباید تو قید اسم برند بود. من امسال گوشی خواهم خرید. اگه ببینم یه گوشی با معیارهام سازگار هست سوای اسم برندش اونو انتخاب میکنم.

کوالکام امسال دیگه به جای درجا زدن یه قدم عقب گذاشت و دارای ایراد هست. متاسفانه به دلیل وابستگی شرکتها اسنپ810 استفاده شده. یه جوری هم با کاهش کلاک و تضعیف پردازنده سعی میکنن مشکل رو کم رنگ کنند. اما مشکل همچنان باقیه.
...

محمدرضا م در تاریخ : 1394/4/20

اصلا اینکارو نکن هواوی p8 پردازنده بسیار ضعیفی داره ... در بقیه موارد مثل باتری،صفحه نمایشو بقیه مشخصات هم به گرد z3 نمیرسه.

ARSHIA K در تاریخ : 1394/4/20

باسلام دو ستانی که میگن این گوشی دوربینش حرف نداره بخواتر اینکه دوربینش ۶۰ فریم بر ثانیست و cpuاین گوشی طوری طراحی شده که حالت های motion flow و slow motion رو بدون هیچ لگ و گیری پخش میکنه حتی از note 4 و ارا الجی جی تری و one m9 [بهتر] خدا شاهده من خودم این گوشی رو دارم چون با تلویزیون و ps4 خودم مچند ... واقعا گوشیه فوق العاده ای است ولی حیف اینفراد ندارد اگر داشت رو دست نداشت ( الانم نداره ولی اگه داشت بهتر بود )... اگر دوربین و صفحه نمایش برات محمه سونی ..

WOLF A در تاریخ : 1394/4/20

سلام.
یه حقیقتو بهتون میگم.
خواهشا بحث نکنید و دیگه برند و برند بازی هم نکنید.
Z3+ حرف نداشت ، اگه روی پردازنده ی اون فکرهایی میکردن. باید بیشتر رو پردازنده ی اون کار میشد.
Z3+ قدرت آنچنانی هم نداره. باید بیشتر روی پردازنده ی این گوشی کار میشد. چون تمام اعضای گوشی به همین پردازنده وابسته اند ، و خوبی و بدی اونا به همین واسطه مشخص میشه.

در جواب احتمالی به بعضی دوستان که شاید بخواهند به من بگن (چرا حرفت عوض شد) :
حرف من تا حالا هیچوقت عوض نشده و عوض نخواهد شد. من هیچگاه در صحبت هام از ابتدای صفحه ی Z3+ از این گوشی طرفداری نکردم و نخواهم کرد. پس بیخود و بی جهت کامنتی در این رابطه نگذارید.

WOLF A در تاریخ : 1394/4/20

سلام.
به نظر خودت ارزشش رو داره؟
حتی اگر Z1 یا Z2 هم داشته باشی ارزشش رو نداره که بخوای عوضش کنی. البته بعضی هم هستن که هر چند ماه یکبار واسه سرگرمی گوشی عوض میکنن ، ولی از نظر امکانات ، اصلا کار به سونی هم نداریم ، شما Z3 داری ، چه امکانات دیگری رو نیاز داری که در گوشیهای دیگر بازار (تمام برندها) دیدی که الان در دستت نیست؟
واسه اینکه بدونی ارزشش رو داره یا نداره ، به این ترتیب عمل کن:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6539&idPhone2=7006&idPhone3=6878
حالا گوشیتو با تمام گوشیهایی که مد نظرت هست یه مقایسه بکن ، ببین وجود اختلافات ناچیز ارزش خرید گوشی دیگر رو داره یا نه.
نظر من اینه.

حميدرضا ل در تاریخ : 1394/4/20

سلام یه لینک میزارم درباره زد 3 پلاس خیلی جالب و قشنگه برید حتما ببینید یه مقایسه عالی

http://www.gooshishop.com/weblog/post/lg-g4-vs-xperia-z3-plus-benchmark-compare

مقداد م در تاریخ : 1394/4/20

نه عزيزم همون زد٣كمپكت از اين زد٣پلاس بهتره ؛ نه مث اين داغ ميكنه نه دوربينش اونچنان با اون تفاوت ميكنه ضمن اينكه اسنپ٨١٠ وقتي داغ ميكنه لحظه به لحظه قدرتش كمتر ميشه و نتايج بنچماركش ضعيف و ضعيفتر ميشه ولي زد٣ كمپكت و زد٣ مث اين گوشي داغ نميكنن . همچنين در مقام مقايسه بين اين و جي٤ بايد بدوني متاسفانه اين دو گوشي ارزش خريد كمي دارن يني جي٤ فقط يه دوربين خيلي خوب داره كه به احتمال خيلي زياد از زد٣پلاس بهتره ولي چيپست و گرافيكش يني ادرنو٤١٨ اصن در سطح يه پرچمدار واقعي نيس ضمن اينكه باتري بسيار ضعيفي داره و همينطور بسيار بددسته با توجه به ابعاد بزرگ و غير عاديش . باتري زد٣ پلاس هم اصلا در وضعيت جالبي نيس البته از جي٤ بهتره ولي اصلا در سطح زد٣ و كمپكت اون نيس . خلاصه بگم به علت گرماي شديد اسنپ٨١٠ ، اصلا سمت هر گوشيي كه از اين چيپ استفاده ميكنه نرو

مقداد م در تاریخ : 1394/4/20

شما هم رجوع كن به dxo البته اگه اونارو كارشناس و متخصص ميدوني ولي اگه نظر خودتو بهتر و دقيقتر ازونا ميدوني اون بحثش جداست . وقتي اون زد٥ بياد مطمين باش گوشيهاي جديدتر سامسونگ اپل الجي هم ميان اونوقت ببين نتايج رو

مقداد م در تاریخ : 1394/4/20

محمدرضاي عزيز پس رده بندي dxo چي ميگه اين وسط و شما متخصيص و كارشناسان اونارو اصلا متخصص ميدونين يا نظرات اونارو وقتي قبول ميكنين كه به سود سوني حرفيو بزنن ؟ نظر dxo اينه اين گوشي در سطح اس٦اج و نوت٤ نيس و مطمين باش دوربين جي٤ هم ازين گوشي بهتره حالا شما مختاري اينو بپذيري يا نه . نظر ديسپلي ميت مهمه براي شخص شما يا نه ؟ ضعف باتري اين گوشي مقابل اس٦ چي ؟ اختلاف عمر باتري فاحش اين گوشي با زد٣ چي؟ در gsmarena تفاوت ايندو ٢٠ ساعته !! چيپ بسيار بد ٨١٠ كه قدرتش اصن در سطح اكسينوس نبود و بعد آپديت حتي از ٨٠٨ هم شايد ضعيفتر شده چي ؟ معماري بيست نانومتري بهتره يا ١٤ ؟ بودن سنسور اثر انگشت بهتره يا نبودش ؟ كيفيت فيلم برداريه اين گوشي رو از gsmarena ديدي ؟ من دانلود كردم انگار ٧٢٠ پي بود ...

apadana m در تاریخ : 1394/4/20

اشتباه ما مقداد جان اینه که وقتی میخوایم از ایرادات وارد شده به یک محصول صحبت کنیم اونو با محصولات دیگه مقایسه میکنیم،وقتی بحث سر اسنپ 810 هست نباید پای اگسزینوس وسط بیاد،باید سر این بحث کنیم که چرا سونی این تراشه ایراد دار رو گذاشت روی این گوشی.
ما کاری به خوب یا بد بودن اگزینوس نداریم،ما داریم در مورد مشکلی در z3پلاس وجود داره حرف میزنیم.واقعیت رو پذیرفتیم ولی باهاش کنار میایم،همه طرفداران از کمپانیهای مختلف برای ما محترم هستن.
از شما و امیر جان تشکر میکنم بابت اطلاع رسانی و وقتی که میذارید

SINA S در تاریخ : 1394/4/20

سلام
دوستانی که خریدن عاجزانه خواهش میکنم که بگین آپدیت برای گرمای شدید اومده؟
چون تو چارسو باهاش کار کردم از هر نظر شیفتش شدم فقط هی دوربین رو به علت گرما می بست و واقعا بالای بدنه داغ بود.

SINA S در تاریخ : 1394/4/20

سلام
اصلا هم چین کاری نکنید امروز چارسو بودم و فقط یک مغازه داشت و کار کردم ارگونومیش خیلی خوب شده دوربین و ...
اما به شما توصیه میکنم پاییز یا زمستان زد5 بگیرید (که پرچمدار اصلی امسال سونی هست و شهریور رونمایی خواهد شد*)

apadana m در تاریخ : 1394/4/20

عزیزانی هستن که فقط و فقط بخاطر رو کم کنی و کل کل وارد بحث میشن و در واقع از بالا و پایین بودن سطح کیفیت در این محصولات بی خبرن.
...
اگه محصولی ایرادی داره و با این ایراد وارد بازار شده خب طرفداران باید بپذیرند.
استفاده از اسنپ 810 در z3 پلاس اشتباه محض بود و ما هم اینو قبول داریم اما کسی که سونی رو دوست داشته باشه میره و این گوشی رو با علم به اینکه گوشی این ایرادو داره میخره.
ما در s6 هم با ایرادی مثل بیرون زدن لنز از بدنه مواجه هستیم که به گفته خیلی از دوستان این مورد شاید با گذاشتن گارد حل بشه اما واقعیت اینه که این ایرادو داره.
مهم این هست که ما طرفداران واقعیت رو بپذیریم و با در نطر گرفتن تمام جوانب و اصول با هم بحث و گفتگو کنیم.
همه کمپانیها جا برای پیشرفت دارند،به امید اینکه این کمپانیها محصولات خودشونو با کمترین ایراد روانه بازار کنند.
از شما دوست عزیز و دوست داشتنی هم تشکر میکنم بابت گفتگویی که با من داشتید.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/4/20

خپشبختانه برای بار دوم در سایتی دیگه و بنا به انتخاب کاربران از عکسهای ناشناخته باز هم z3+ از لحاظ دوربین از سد s6 و g4 گذشت. سونی چیکار کزده با این گوشی که صفحه نمایش و دوربینش داره نند تند بقیه رو شکست میده؟!!!

http://digiato.com/article/2015/07/10/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%db%b6-%d8%a8/

حسین د در تاریخ : 1394/4/19

کسانی که قصد خرید این گوشی رو دارند باید بدونن که این گوشی پرچمدار جدید سونی نیست فقط یه آپدیت دربرابر زد3 هست.
کسانی که قصد خرید این گوشی رو دارند اگه2صبر کنن
xperia z5 به بازار میاد که طبق گفته ی سونی بیشترین پیشرفت و تغییرات رو بین گوشی های پرچمدارش تا حالا داشته

یاسمن . در تاریخ : 1394/4/19

اطفا یک نفر که تجربه کار با این گوشی رو داره ویا واقعا اطلاعات گسترده ای راجع به گوشی های سونی دارن جواب سوال من رو بدن.
من قصد دارم گوشی z3 که دارم رو بفروشم و این گوشی یا گوشی هواوی p8 که جدیدتره بخرم. با توجه به مشخصات این گوشی ها ارزشش رو داره این کارو کنم یا نه؟

یاسمن . در تاریخ : 1394/4/19

الان به نظر شما این گوشی ارزش داره که من z3 رو بفروشم و بخرمش؟ یعنی دوربین جلو که 5.1 شده و ویژگی های دیگه که اسم بردید ارزشش رو داره؟

MOH R در تاریخ : 1394/4/19

Blind Test گوشی های Z3 Plus و S6:

http://toranji.ir/بهترین-تصویر-ثبت-شده-در-موقعیت-های-مخت-2/

MOH R در تاریخ : 1394/4/19

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم این وظیفه است که اگه اطلاعات فنی ای داریم با هم به اشتراک بگذاریم.هر چند حقیقتا چیز خاصی هم نگفتیم.در کل هر موقع سوالی و یا بحثی بود در خدمتیم و هرچه در توانمون باشه به اشتراک میگذاریم و اگه چیزی هم ندونستیم به اساتید محترمی مثل آقا آدریان (رضی الله عنه :) )،اقا امیر،اقا مقداد،اقا فرزاد و دیگر دوستان عزیز مراجعه میکنیم.

در نظر بعدی ام لینک مقایسه دو گوشی Z3+ و S6 رو قرار میدم.

در پناه حق.../

pouya k در تاریخ : 1394/4/19

عجب بحث و جدلی شده

سونی عمرا بخش موبایل تعطیل کنه نمیکنه

شهریور شاهد سونی زد 5 بشید ک قرار بترکونه

ی نگاه به ترنجی بزنید مقایسه ای انجام داد و کیفیت عکسش بهتر از سامسوسنگ اس 6 بود

میگی ن قبول نداری رجوع کن به ترنجی

محمدرضا م در تاریخ : 1394/4/19

بعد از شکست g4 و s6 در صفحه نمایش و.فیلمبرداری در شب از z3+ اینبار مقایسه دوربین عکاسی بین z3+ و s6 رو ببینید و لذت ببرید از سونی این عول که در عمل ثابت میکنه بهترینه نه در تبلیغات و حرف.
http://toranji.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa-2/

حسام ش در تاریخ : 1394/4/18

تا وقتی سونی به فکر ارایه یه آپدیت نرم افزاری خوب واسه کم کردن حرارت چیپست اسناپدراگون این گوشی نباشه،خرید این گوشی چندان کار معقولانه ای نیست.چون این گوشی حکم بخاری برقی رو ایفا میکنه تو کار سنگین و دماش تا 55 درجه مثل اینکه می رسه و همین امر سبب پایین اومدن عملکرد کلی دستگاه یا به عبارتی دیگه سرعتش میشه و هم اینکه سبب کاهش عمر مفید باطری لیتیوم یونی این موبایل میشه.ای کاش سونی توش از چیپست اسناپدراگون 808 استفاده میکرد یا مثل سامسونگ،خودش به فکر ساخت پردازنده مجزا و اختصاصی واسه این پرچمدار سال 2015 خودش می بود.

محمد ح در تاریخ : 1394/4/18

... وقتی گوشی های سری z سونی رو بخصوص z3 و z3 plus رو باهاش کار میکنی کیفیت فوق العاده ساختشون رو متوجه میشی , از بدنه بگیر تا باتری و صفحه نمایش و دوربین و همچنین خیالت راحته که تا ۲ یا ۳ سال دیگه ابدیت میشه ...

رسول خ در تاریخ : 1394/4/18

به نظرتون ارزش داره بین زد۳ کامپکت و زد۳ پلاس صبر کنم تا قیمتش پایین بیاد و بعدش زد۳ پلاس بگیرم؟
زد۳ پلاس یا ال جی جی۴؟

yahya d در تاریخ : 1394/4/18

نظر شخصی من اینه که سونی با عرضه این گوشی اونم با 810 اشتباه کرد.حالا اینکه قرار بود بازار ژاپن باشه و سر از ایران هم در آورده بماند.ولی سونی ببهتر بود از 808 یا حتی 805 استفاده میکرد
اما در حالت کلی بخش موبایل سونی در یک دوره گذار قرار داره.و جداییش از اریکسون هم میتونه یکی از دلایل قرار گرفتنش توی این موقعیت باشه باشه.حالا یا از این دوره بیرون میاد و موفق میشه یا شکست میخوره.
شرکت سونی هم دوتا از تولیداتش یکی لنز برای سایر کمپانی ها و یکی پلی استیشن میتونه کمکش کنی در این راه.
اما در مورد سیاست های کلی شرکت ها نظر ندیم بهتره.همونقدر که سامسونگ نفعش رو بیشتر میدونه که قطعه بده به اپل تا گوشی بزنه تا اینکه نده،یا اپل بهتر میبینه از سامسونگ بخره تا یکی دیگه.بخش موبایل سونی هم نیاز به افرادی داره که از این بحران بیرون بیاد.
ممکنه سونی گوشیهاش بخاطر زدآبی بیش از بقیه داغ بکنه.باشه بکنه کسی که میخواد یکم رو تحمل میکنه کسیم که نخواد نمیخره.
اینجا محلیه که کسی که میخواد این گوشی رو بخره یا با سایر گوشی ها مقایسه کنه یا علاقمنده در موردش بدونه بیاد بررسی کنه و کسانی که گوشی رو دارن بیان تجربشون رو بگن نه محل به چالش کشیدن کمپانی ها و انجام بحث هایی که مدیران و کارمندان سامسونگ،سونی ،اپل ... هم با هم نمیکنند.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/4/18

بعد از شکست s6 در بخش فیلمبرداری درشب و صفحه نمایش توسط z3+ اینبار شکست g4 توسط z3+ رو در این بخشها نکاه کنید.
http://toranji.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d8%b2%d8%af-3-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%84%d8%ac%db%8c-%d8%ac%db%8c-4/

http://toranji.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%a8-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d8%b2%d8%af-3-%d8%a8%d8%a7/

mohsen m در تاریخ : 1394/4/18

من باور نمیکنم که کسی مثل شما با این همه به قول خودتون اطلاعات و زندگی تو قرن 21 وبا اطلاع از کلی بازار داغ شایعات و وجود یکسری از افراد بیکار واسه نوشتن کلی مطالب بی پایه و اساس که میشینن و هی مطلب مینویسن میای و استناد میکنی بهشون...
دمت گرم به استناد خودت لب تاپ های سونی از سال 2009 2010 باید واگذار میشده و تا الان خبری از این موضوع نیست !!!!!طبق همون نوشته ها vaio با اون همه محبوبیت و طرفدار میانو واگذارش میکنن....!!!!
بعدش اینکه یه شرکتی تو یه سالی ضرری رو متحمل شه خیلی طبیعیه و میتونه واسه هر شرکتی یا حتی هر کشوری اتفاق بیفته اینکه کشور مثال زدم میخوام تو موقعیت کلانم بدونی اتفاق میفته و مطمئن باش سونی با این همه سابقه محبوبیت و مشتری و درامد های جانبی و حمایت از طرف دولت ژاپن هیچ اتفاقی واسش نمیفته کافیه برگردی به کمتر از یه قرن پیش ژاپن اون موقع رو با الان یه مقایسه کنی همه چی دستت میاد.
دوست خوبم من فقط دارم به چیزایی که هستن و میشه راحت در موردشون قضاوت کرد و خودم تجربه کردم و میتونم ثابتش کنم حرف میزنم خدارو شکر دیگه تو دست فامیل دوست اشنا همه نوع گوشی با انواع برند هست و کلی باهاشون کل کل و مقایسه انجام میدیم شما اگر یکم واقع بین بودید زیاد به این سایتهای مجازی دقت کن( مجازی) بسنده نمیکردید.
واقعا میگم کافیه یه دست بگیری برای مثال اس 6 با مثلا زد 3 رو بعد یکم باهاشون کار کنی از جنس بدنه ظرافت زیبایی بگیر تا امکانات کیفیت ووووو خیلی چیزای دیگه البته بازم میگم یسری از این چیزا سلیقه ایه ولی اینکه شما میای حتی دم از خوبیو کیفیت گوشیای چینی میزنی دیگه چی میشه گفت....از صدای مثلا خوبه گوشیای چینی دم میزنی ولی اون صدا مهمون چند بار استفاده با صدای زیاد بود....پس نمیشه اون صدای بلندو نو اوری دونست ولی اگه یادت باشه p910 یه عجوبه بود تو صدا بقیه چیزاش بماند ام زد 5 هم که دیگه همه خوب یادشونه همه برندا دنبال پلی فونیک بودن سونی رم رو گوشی گذاشتو پخش mp3.....
داستان اینم که کلی از نو اوریا و تکنولوژیای واقعا خاص سونی رو ندید میگیری دیگه تعصب بیش از حد به برند مورد علاقته کاملا واضحه......
راستی دو سه شب پیش بود که تو یه اخباری طراحی بی نظیر و اولین هد ست بی سیم سامسونگ و نشون دادن مبنی بر اینکه اولین هد ست بی سیمه و واسه اولین با و توسط سامسونگ طراحی شده واسم جالب بود این هدسته درست شبیح هد ست بی سیم سونی که با مدل SBH80 شناخته میشه و سال2014 با سری z2 وارد بازار شد...
خدایی باید اینارو دید و قبول کرد این همه از رو این برند اون برن تقلید و...

مقداد م در تاریخ : 1394/4/17

دوست گرامی بحث خوش اومدن یا نیومدن نیس . ببین وقتی 810 اینقد داغ میکنه که خود سونی قبول کرده و کوالکام هم چاره ای جز سکوت نداره و گهگاهی تلاشهایی میکنه بگه نه مشکلی نیس ولی فورا معلوم میشه واقعیت چیه پرچمدار پشت پرچمدار ، اونوقت عده ای از سروران ما میگن نه داغ نمیکنه ! یا میگن خنکترین گوشی دنیا همینه ! حالا شما خودت قضاوت کن اینجا بحث مشکل با سونی مطرحه یا بحث گفتن واقعیات . بنده و امیر آقا هم گفتیم سرعت 2گیگا رو پایین آوردن تا کمتر داغ کنه ولی دوستان بازم به این راضی نیستن و ادعا کردن اکسینوس 14نانومتری عوضش داغ میکنه !! اینهمه بنچمارک در صد تا سایت ثابت کردن 810 مقابل اکسینوس هم نتایج ضعیفی داره (این در حالیه که هر دو از A57 بهره بردن نه اینکه اکسینوس a72 باشه و اون یکی a57) هم اینکه به شدت داغ میکنه هم اینکه بر اساس معماری بیست نانومتری ساخته شده که طبیعتا مصرف انرژیش از 14 نانومتری اکسینوس خیلی بیشتره و کوالکام هم واسه همین اسنپ 815 رو سریعا معدوم کرد چراکه فهمید اینم هم داغ میکنه هم ضعیفتره تا اکسینوس و سریع واسه جبران این ضرر مالی گفت میخاد 820 رو با معماری 14 روونه رقابت کنه . یا کلا نتایج dxo و displaymate رو ول کردن و نظرات خودشونو قبول دارن ! دوستمون که فقط سونی میخره و فقط سونی رو قبول داره ، میگه من صفحه این گوشی سونی رو کنار صفحه اس6 گذاشتم و به این نتیجه رسیدم رنگهای اس6 اشباعه ! شما قضاوت کن نظر دیسپلی میت آیا اشتباهه یا نظر دوستان ؟

مقداد م در تاریخ : 1394/4/17

دوست عزیز آخر اینهمه خبر دقیق و حتی تایید خود سونی ، اونوقت شما داری میگی شایعه بوده ؟؟؟!! پس اینکه سونی قبول کرده که داغ میکنه و واسش آپدیت میده همش غیر واقعی بوده ؟!!! حتی دوستان این پیج که فقط سونی میخرن قبول کردن مشکل گرمای خیلی شدید رو حالا شما مدعی شدی اینها همش شایعه بوده واسه تخریب سونی ؟؟! ضمن اینکه در مقام مقایسه این گوشی با اس6 باید بگم اگه با نام دیسپلی میت آشنا نیستی ، باید عرض کنم این سایت بعد بررسی های بسیار دقیق گفته اون صفحه بسیار کامل و بی عیبه حالا شما اومدی مدعی شدی صفحه ذد3+ بهتره تا اس6 ؟ ینی این دو صفحه رو دیدی و فهمیدی مثلا این رنگهاش اشباعه ولی ذد3+ نه درسته ؟! اگه اینه که دیسپلی میت اشاره کرده خیلی هم طبیعی هست . راستی یه مقایسه هم در باتری بکن برادر که باتری با حجم 400میلی آمپر بیشتر و رزولوشن 1080 ، از باتری 2550 با چیپ اکتای 2.1 گیگاهرتز و رزولوشن سنگین 2کی ، کمتر شارژ نگه میداره ! خب ؟ اختلاف این گوشی با ذد3 در gsmarenaتقریبا 20 ساعته ! نتایج بنچمارک هم که کلا اشاره نکردی عوضش به موضوع خیلی بی اهمیتی اشاره کردی که البته اونم اشتباه گفتی ینی گفتی دوربین جلوی ذد3 پلاس از دوربین جلوی اس6 و جی4 هشت مگا بهتر بود !! آخه برادر در دوربین اصلی هم اس6 در dxo خیلی بهتره (که مشخص شد ادعای شما اشتباهه)تا این گوشی در سایتی مث gsmarena که با مقایسه ، مطمین باش دوربین اصلی این گوشی از اس6 و جی4 و نوت4 و سیکس ها خیلی ضعیفتره ولی شما اومدی نتیجه گرفتی دوربین جلوی 5 این گوشی از جلوی اس6 که اونم 5مگاست بهتره یا از جی4 هشت هم بهتره ! ضمن اینکه یکم دوربین برامده باشه ولی بتونه تموم گوشیهایی که دوربینشون برامده نیس رو شکست بده ، خیلی فاکتور مهمیه تا برامده نبودن و اصن چه فایده که برامده نباشه ولی جلوی اس6 و جی4 و اس6اج کم بیاره ؟؟ در آخر با وجود این چیپ ضعیف و بسیار پر حرارت که در دنیا هیچکس به این چیپ 810 اعتماد نمیکنه و حاضره 808 بخره و قید ddr4 و ادرنو430 رو بزنه ولی 810 رو نداشته باشه و هم اینکه تکنولوژی ساختش تقریبا منسوخ شده ای مقابل 14نانومتری و دوربینی که مقابل پرچمداران سامسونگ الجی اپل ، عملکرد متوسطی داره ، نمیدونم شما چطور میگی بهترین گوشی سال ؟! ینی هر چی چیپست ضعیفتر و داغتر باشه و با کم کردن سرعت ضعیف و ضعیفترش کنن ، اون شانس برا بهترین شدنو داره ؟! البته وقتی شما مدعی شدی این گرمای شدید فقط یه شایعه هست ، مشخص بود آخرش نتیجه گیریهایی غیر واقعی میکنی

amir m در تاریخ : 1394/4/17

http://www.zoomit.ir/it-news/21951-sony-hiroki-totoki-sony-will-never-get-rid-of-its-mobile-business
پیشنهاد میکنم این مطلبو بخونید

WOLF A در تاریخ : 1394/4/17

سلام
آره مقداد دوست من بحث شده ولي متأسفانه همه ي دوستان بلا استثنا عادت دارن که يه نگاه سطحي به چند کلمه ي کامنت بندازن و يه جوابي بدن ، حتي واسه اينکه يه احترامي به طرف مقابل گذاشته باشن حاضر نيستن يک جمله رو کامل بخونن ...
اگه صحبت از شارژ بشه ، بحث باتري رو وسط ميکشند ، اگه بهشون تمام اطلاعات راجب باتريها و نحوه ي کارکردشون و مواد دقيق مورد استفادشون رو بگم و اينکه دانشگاههاي معتبر دنيا دارن روي سريع شارژ کردن تحقيقات انجام ميدن ، بحث باتري رو ول ميکنن و ميچسبن به فروش کم گوشي سوني ، يا ورشکسته شدن برند سوني ، يا داغي گوشي سوني ، يا ميگن هر کي تونست 1 قابليت نام ببره که سوني به دنياي تلفنهاي همراه عرضه کرد ، ميام و 3 تا ميگم ، ميگن به ما چه سوني اينا رو معرفي کرده ؟! خوب بالاخره چي؟ قابليت ميخوايد يا نه؟ پارسال اومدن و گفتن که سوني ميخواد بخش موبايل رو واگذار کنه ، تمام دوستان اومدن اينجا و گفتن که آره ، ديديد گفتيم سوني ورشکسته شده و ديگه ميخواد نابود بشه ولي تمام کامنتاي من موجوده ، من ميگفتم تمامش شايعه هست ولي همين دوستان منو بي اطلاع خطاب ميکردن ، تا اينکه همين چند روز ديديد که سوني گفت ما به هيچ عنوان بخش موبايل را واگذار نخواهيم کرد وضمنا گفت که تمام حرفهايي که زده شده شايعه بوده. بهر حال فرق کسي که 30 سال تجربه داره با کساني که تازه 3-4 ساله وارد اين موضوع شدن همينه. به خاطر يه دونه گوشي ، ميان و از محو شدن يکي از بزرگترين يرندهاي دنيا صحبت ميکنن ، من دارم ميگم برند سوني تعطيل نميشه ، خوب اين چه دخلي داره به موبايل ؟ اين سؤال و حرفي هست که خودتون ميزنيد و منم جواب مبدم. مگه ميشه پرفروشترين سازنده ي لنزهاي دنيا تعطيل بشه؟ يا پلي استيشن رو ؟ يا استوديوي فيلمسازي رو (مگه اسم اينا برند سوني نيست؟) چجوري تعطيل ميشه؟ يکي توضيح بده. والا باتري هم ميسازه... تازه واسه بخش موبايلش از 2016 برنامه ي جديدي ريخته که دوباره بازار رو در دست بگيره.
فقط اين نکته رو هم بايد گوشزد کنم که:
لطفا اون گوشيهاي چيني که اون اوابل به بازار اومد و پشتش شبيه به بلند گو بود و صداي [افتضاحش] همه جا رو پر ميکرد ، را با گوشيهاي سال 2005 سوني اريکسون که خيلي زودتر از اونا اومدن همچنين سري W ، مقايسه نکنيد. دقيقا مثل باندهاي ترکيده و سرماخورده در برابر باندهاي نو با صداي دالبي. چون دوست من بارها و بارها از همين گوشيهاي چيني خريد ، صداشون واقعا گوشخراش بود و خش خش ميکرد ولي اسپيکرهاي سوني اريکسونها ميتونست صداي باس رو هم پخش کنه.
خوشبختانه کاربران فهيمي داريم در اين سايت.
دوستان منتقد هم لطف ميکنن در تمام کامنتاشون ميگن : نيمه هادي ، معماري چيپست ، الکترونيک ، تکنولوژي ، رباتيک و .... بعد اونوقت به من ميگن چرا از کلمات کليشه اي استفاده ميکنيد.
بزاريد روراست باشيم و بيخود کلاس نزاريم ، اصلا مدرک و درس و دانش که کلاس گذاشتني نيست...

مقداد م در تاریخ : 1394/4/17

آقا رضا قبلا نظرات منطقي تري از شما ديده بوديم ولي نميدونم چطور شما يهو تغيير رويه دادين و نظرات dxo براتون بي ارزش شده ! من فك ميكنم بررسيهاي dxo خيلي كارشناسي تر و دقيقتره تا نظرات شخصي و شما برخلاف نظرات اين سايت داري روي نظرت پافشاري ميكني ضمن اينكه برادر moh r هم به رده بندي dxo ايمان دارن و بنده هم بارها گفتم هروقت dxo اعلام كنه مثلا پرچمدار سوني بهتر عمل كرده از سامسونگ ، فورا قبول ميكنم و نميام مث شما كل رده بنديو ببرم زير سوال ولي چيزيكه فعلا بوده اين بوده پرچمداران سوني در زمينه دوربين هم عكس هم فيلم يه پله پايينتر از سامسونگ بودن البته اگه اين يه پله پايينتر رو دوباره يه جور ديگه تعبير نكني!

مقداد م در تاریخ : 1394/4/17

دوست عزيز بررسي dxo نشون ميده دوربين زد٣پلاس به اندازه اس٦اج و نوت٤ قوي نيس همچنين كيفيت فيلم برداريه اين گوشي در gsmarena موجوده كه اونم ببيني در سطح اس٦ نيس حالا اينا نظرات اين دو سايت معتبره و شما آزادي نظر خودتو بگي ولي اگه واقعيات رو بخاي اونيه كه گفتم . در مورد داغي اين گوشي هم ، مث موضوع دوربين ، نظر شما طبق واقعيات نيس و صرفا از روي علاقه به سونيه ولي من اگه پرچمدار سامسونگ ازين چيپ ضعيف و بسيار پرحرارت استفاده ميكرد ، محال بود حتي ٢٠٠ تومن واسش هزينه كنم و ديگه اسم برند محبوبم واسم بي اهميته ولي خب نظرات شما چون از روي علاقه به سونيه نميشه شمارو قانع كرد ؛ اميدوارم از اين گوشي لذت ببري و اميدوارم حتما اونو بخري

amir - در تاریخ : 1394/4/17

دوست عزیز ممنون از یادآوری که کردید.

فقط فکر میکنم آخر هر کامنتی ( حداقل در بخش گوشیهای سونی ) مشخصا گفتم دلیل ارایه توضیحات چیه .

مساله شخصی و حال کردن و حال نکردن با فلان برند نیست .....

اگر بحث نظر شخصی باشه شاید بنظر من کل سری اکسپریا سونی ارزش 5 خط کامنت نوشتن نداشته باشن .
چون بخش قابل بحث و برجسته ای ندارن ...

منتهی مراتب این توضیحات برای روشن شدن خریدار و جلوگیری از متضرر شدنش بوده.

دقت کنید در این نظرات من نه گوشیهای سونی رو با رقبا مقایسه کردم نه به کسی گفتم چی بخره و از کدوم بخره نه جایی که بحث مقایسه پیش اومده غیر از محصولات خود سونی چیز دیگه ای رو پیشنهاد ندادم.

در مورد زد 3 پلاس هم همینطوره.... چند بار همینجا گفتم زد 3 یا زد 2 نسبت به این دستگاه خریدشون منطقی تره مشکلاتشون هم به مراتب کمتره.

توضیحات ماهم هیچ وقت توش قضیه زور و اجبار نیوده.
توضیحات منطقی و مستند بوده ( خیلیهاش جواب ادعاهای دوستان هست که مشخصا از من نوعی جواب و توضیح خواستن .... بقیه اش فقط خبر رسانی و ارایه توضیحات مستند بقیه است .... جزو اختراعات و نظرات شخصی من نیست ...... به زور و اجبار میخواستیم هم نمیرسید ) که به مذاق خیلیها خوش نمیاد و با حقیقت حال نمیکنن که البته اصلا اهمیتی نداره.
بابت خوشامد یه عده خاص اینجا فعالیت نمیکنیم .
اینکه سونی سالی 3 تا مدیر عامل عوض میکنه .... سالی چند میلیارد روی موبایل ضرر میده ... قصد تعطیل کردن و غیره داره .... سونی میگه زد 3 پلاس ما گرم میکنه روزی چند بار خاموشش کنید همه اش اخبار رسمی خود سونیه نه نظر من هست نه ربطی به من داره .

کما اینکه دقت کنید یه عده اینجا سوال میپرسن و بعد طلبکار بقیه میشن چرا نمایید جواب بدید و اونی که در سوالاتمون دوست داشتیم بعنوان جواب بشنویم رو تایید نمیکنید ؟!

یه زمانی همین دوستان در بخش یه سری گوشی دیگه به اسم خریدار میومدن راهنمایی میخواستن بعد کلی توضیح و ارایه مستندات یکدفعه مدعی میشدن دارید اشتباه راهنمایی میکنید .
ما صبر میکنیم سونی مدل جدیدش بیاد که باتریش خوبه و کیفیتش عالیه.

الان که اومده و قضیه شارژش ضعیف در اومده یا گرماش بالاست ... قدرت و سرعتش پایینه ( همه اینا رو قبلا براشون گفتیم ) شکایت دارن چرا جوابمون رو در اینجا نمیدن ؟!

انتظار دارن با تغییر حقیقت بهشون بگن عملکرد این دستگاه همونیه که شما توی ذهنتون یه زمانی دوست داشتید باشه.
وقتی نیست خوب نیست دیگه به زور که نمیتونید از مردم جواب غیر واقعی بگیرید .

MOH R در تاریخ : 1394/4/17

لینک DXO Mark:
http://www.dxomark.com/Mobiles

عدد یک تا صد،عدد کلی ای است و این به معنی صرفا کیفیت تصاویر نیست.در این بررسی حتی ریز ترین معیار ها هم در نظر گرفته میشه.
برای دیدن جزئیات امتیازات و رتبه بندی ها از ستون سمت راست یکی از گوشی ها رو انتخاب و روی اون کلیک کرده.

MOH R در تاریخ : 1394/4/17

1)بنده هیچ کجا تغیر موضع ندادم و هیچ جایی نگفتم منظور من این نیست دوست گرامی.بحث من سر همون رزولوشن 4K و 8K بوده و هست،نه QHD.

2)شما که اینقدر بحث ورشکستگی و فروش بخش موبایل سونی رو پیش میکشی،من پیشنهاد میکنم حتما مصاحبه رئیس بخش موبایل سونی رو راجع به آینده بخش موبایل این شرکت مطالعه کنی.
ایشون با قاطعیت تمام تاکید کردند که بخش موبایل رو تحت هیچ عنوان نخواهند فروخت و این کسب و کار همانند گذشته در سر جای خود باقی خواهد ماند و با انجام تغیرات گسترده قصد به سود دهی رساندن این بخش رو دارند.هر چی لینک در مورد به حراج گذاشتن یا شراکت یا فروش بخش موبایل سونی خوندید کاملا رده شده هستند.
لینک 1:
http://toranji.ir/مدیرعامل-سونی-موبایل-ما-هرگز-کسب‌-و-کا/

لینک 2:
http://www.zoomit.ir/it-news/21951-sony-hiroki-totoki-sony-will-never-get-rid-of-its-mobile-business

لینک 3(لینک اصلی خبر):
http://www.xperiablog.net/2015/07/06/sony-mobile-ceo-we-will-never-ever-sell-or-exit-our-smartphone-business/
.......................................................................................
3) جناب امیر
بنده کجا در مورد نقشه راه و برنامه ریزیهای آینده سونی صحبت کردم؟
بنده فقط یک نکته عمومی که در بین تمامی شرکت ها موجوده رو فقط نقل کردم.شما از شرکت مداد سازی توسن تا شرکتی به بزرگی سونی رو در نظر بگیری به وضوح میبینی که تمامی شرکت ها برای آینده شون برنامه ریزی کردن.این نکته نه ربطی به مقام سخنگو بودن من داره و نه ربطی به تخصص شما.
یک نکته بسیار عام و معمولی است که حتی افراد نا آشنا با تکنولوژی هم کاملا با اون اشنا هستند.

4)یکبار دیگه مجددا عرض میکنم که رئیس بخش موبایل سونی در آخرین مصاحبه اش فروش بخش موبایل رو کاملا رده کرده.
شما هر چقدر لینک بیاری که سونی قراره بخش موبایل رو به فروش برسونه بازهم هیچ ارزشی نداره.
نکنه شما به چهارتا خبر گذاری معمولی بیشتر از حرف رئیس بخش موبایل سونی اعتماد داری؟
...

رضا_ ب در تاریخ : 1394/4/17

سلام داداش خیلی ممنون از زحمتی که متحمل شدین وبه سوالات بنده جواب دادین دوستمون آقا مقداد هم در پاسخ به نظر بنده نوشته بودن که دوربین زدسه پلاس از بهترینها خیلی فاصله داره. البته منم این. عقیده را دارم چون سونی حتی از بهترینها هم بهتر تر عمل کرده مخصوصا در دوربین جای هیچ حرفی را نذاشته باتشکرازداداش گلم وسایت موبایل

رضا_ ب در تاریخ : 1394/4/17

باسلام راستش داداش منم طبق گفته های داداش moh rبه جواب سوالم رسیدم اینکه گفتین دوربین زد3+از بهترینها فاصله داره. واقعا منم همین نظرو دارم چون از بهتریناخیلی فاصله داره چرا که از بهترینها هم خیلی بهترتر عمل کرده ازجمله. سامسونگ اس6 یا آیفون6 و..که نتونستن به دوربین فوق العاده بالای سونی زد سه پلاس برسن .درضمن من موقع خرید گوشی سونی حس ریسک ندارم درسته که از کوالکوم810 استفاده کرده ولی چون سونی هست نگرانش نیستم باخیال راحت میخرم ومطمنم که از خریدم پشیمون نمیشم باتشکر

Hussein x در تاریخ : 1394/4/16

خب دلیل دیگاه های دور از واقعیت روشن شد دوست عزیز منابع خبریتون رو از منابع معتبر تر انتخاب کنید تا تحلیل هاتون به واقعیت نزدیکتر بشه منابع نامعتبر منجر اظهار نظر اشتباه و صدمه به جیب خریداران میشه لطفا رعایت بفرمایید ممنونم.

مقداد م در تاریخ : 1394/4/16

دوست عزيز راجع به بخش اول حرفاتون قبلا بحث شده و امير آقا نكات خوبي گفتن و حرفاشونم به نظر من منطقي بوده
بخش دوم هم ما هم دعا ميكنيم سوني بيشتر دووم بياره در اين بازار واقعا اشباع كه كمپانيهاي توليد موبايل چيني به صورت تصاعدي رشد ميكنن و خيليهاشون امكانات خيلي خوب ارائه ميدن بعضا باتري هاي با حجم دو برابر همين زد٣پلاس و قيمت هاي ١٥٠ تا ٢٠٠ دلاري ! حالا اين وسط درسته پلي استيشن خوب ميفروشه ولي شما وضع قسمت موبايل رو هم ببين گرچه شما در حرفاتون روي پلي استيشن و لنز تكيه كردين و اشاره اي به وضع سوني در قسمت موبايل نكردين در حاليكه سوني درين قسمت جايگاه واقعا بدي داره و اين جايگاه براي شركتي به قدمت سوني مناسب نيس يا با اين قدمت نبايد چشم اميدش به اين باشه كه آيفون خيلي عالي فروش بره يا گالكسي هايي كه سنسور سوني دارن تا اينطور سود نصيبش بشه ؛ به هر حال ما داريم راجع به بخش موبايل بحث ميكنيم و نميشه به خاطر موفقيت پلي استيشن ، ضعف قسمت موبايل رو در فروش جهاني و ضعف محبوبيتش رو بپوشونيم . صحبتهاي مدير عامل بخش موبايل سوني هم كه گفته بخش موبايلو تعطيل نميكنيم مشخصا احساسي بوده و مسلما انتظار نداشتيم ايشون بگن وضع موبايل ما در جهان و فروش اون خيلي ضعيفه و به واقعيات اعتراف كنن
در بخش سوم صحبتتاتون هم بايد بگم اينكه فلان شركت اومده اولين نفر بوده فلان قابليت رو استفاده كرده ، اصلا فاكتوري نيس كه بشه اونو بزرگ نشون داد ضمن اينكه محصولات شركت sonim مث سوني از تاييديه ها استفاده ميكردن بقيه هم همينطور و گوشيهاي درجه سه چيني هم اسپيكرهايي با صداي وحشتناك بلند داشتن كه به قول شما گوش همگان رو نوازش ميدادن . در مورد جنس بدنه هم بگيم فرضا در حد عالي ولي وقتي بيشتر پرچمداران اين شركت داغ ميكردن و ميكنن و طراحي هاي واقعا شبيه به هم و عدم اقبال مردم در ساليان قبل و امسال با وجود اين بدنه و رم سه و دوربين بيست ساخت سوني و افتخار به قدمت سوني ، چطور ميشه به بدنه تكيه كرد و به خاطرش سوني رو عالي و بي نقص بدونيم يا به خاطر اينكه فلان گوشي سوني اريكسون يه تاييديه اي داشته يا فلش زنون داشته ، نتيجه بگيريم سوني بهترين بوده و هست

مجيد خ در تاریخ : 1394/4/16

سلام دوستان
من یه مدت بود میخواستم این نظرو بذارم وقت نشد..
وقتی سونی زد 4 مخصوص اپراتور ژاپن رو معرفی کرد دید شاید تغییراتش نسبت به زد 3 کم باشه که تو بازار جهانی هم با همین مشخصات زد 4 اونو بنامه بخاطر همین نسخه جهانی رو به اسم زد 3 پلاس معرفی کرد..
معمولا نسخه ی پلاس یه گوشی تغییرات زیادی نداره و بهبود یافتش هست که شما خودتون پیشرفت های زد 3 پلاس رو نسبت به زد 3 دیدید..
شایعاتی در مورد گرم شدن بیش از حد این گوشی رواج پیدا کرده که همش فقط و فقط واسه خراب کردن این گوشیه فوق العادس...
پیشرفتای زد 3 پلاس نسبت به زد 3 :
صفحه نمایش بهبود یافته ( با اس 6 مقایسه شد در سایت ترنجی و اس 6 شکست بدی رو پذیرا شد )
دوربین جلوی 5.1 ( زد 3 :2.2 مگا بود) (بازم تو مقایسه ها از دوربین جلوی آیفون 6 ، جی 4 ، و اس 6 بهتر بود )
دوربین پشت با اینکه همون هست ولی پیشرفت های خیلی زیاد و چشمگیری داشته ( تو مقایسه ها اس 6 رو شکست داد هم تو نور کم هم تو روز )
طراحی بهتر نسبت به زد 3 ( فریم دور گوشی فلزی هست و رنگ مسیش ادمو دیوونه میکنه )
وزن کمتر ( 144 گرم ) و ضخامت کمتر بدون بیرون زدن دوربین ( 6.8 میلی متر )
باتری 2930 میلی آمپر که تو این ضخامت جا دادنش خیلی سخته ! ( اس 6 تو همین ضخامت باتریش 2500 بود !!! )
سرعت بالاتر
و...
خلاصه خیلی پیشرفت داشته و اینارو نمیشه نادیده گرفت...فعلا بهترینه بین تمام اسمارتفون ها بی چون و چرا و بس

مهدی ص در تاریخ : 1394/4/16

با سلام
آقايون عزيز اينقدر لطفاً بنا به گفته مديريت كه در بخش جي ٤ فرمودن ، اينقدر با هم سر مسائل بي مورد بحث نكنين و اگه وقت دوستان ديگه براتون مهمه اينجور بحث هاي مقايسه بين اين مدل و اس ٦ رو بذاريد كنار و اگه تجربه اي از كار با فقط اين گوشي دارين در اين بخش مطرح كنيد در غير اينصورت بحث هر مدلي رو در قسمت مربوطه بيان كنيد اين قسمت فقط محل تبادل اطلاعات اين مدل هست الان بنده چند تا سوال در كامنتم در پايين پرسيدم متاسفانه بخاطر اين وقت گيري ها كسي نتونسته پاسخ بده و نكته مهم اينكه كسي كه تو اين بخش مياد يا بايد دنبال اين گوشي باشه كه بخواد راجع بهش تحقيق كنه يا داشته باشه و اگه ميتونه معايب و مزاياش و پاسخ مشكلات عزيزان رو بده ... موفق باشيد

amir - در تاریخ : 1394/4/16

یعنی شما به خود سونی هم میخوای نظرت رو دیکته کنی ؟!!!

سونی میگه زد 4 و زد 3 پلاس مشکل گرم شدن حاد دارن.
حین شارژ و دیدن هشدار دما دستگاه رو روزی چند بار خاموش کنید !!!! و صبر کنید تابستون یه آپدیت بدیم کلاک و عملکردای سیستم رو کلی بکشیم پایین تا فقط بشه باهاش کار کرد.
حالا این چه رسمیه هر سال گوشیهای سونی باید معرفی بشه ....وارد بازار بشه صدای همه مشتریا بابت گرما و پیغام و هشدار و این چیزا دربیاد چند ماه بعدش یه کرنل تضعیف شده بده بیرون من نمیدونم !

برخی دوستان از نقشه راه آتی و تحقیقات وسیع این شرکت جوری صحبت میکنن هر کی ندونه فکر میکنه واقعیتی هم پشتش هست .....

http://digiato.com/article/2015/06/13/سونی-مشکل-داغ-شدن-موبایل-های-xperia-z3-و-z4-را-تای/

اینجور مشکلات دو تا معنی که بیشتر نداره ( چون بارها در سری زد از زد 1 تا زد 4 تکرار شده منتهی به آقایون اساتید که میگی مدعی میشن نقل قول تاریخی نکنید مشکلات قبل ربطی به دستگاههای جدید سونی نداره )

یا این شرکت حین تحقیق و توسعه و تست نمونه های اولیه اش متوجه این موارد نمیشه که بسیار نامحتمل و بعیده چون پروسه طراحی و ساخت یه گوشی خیلی وسیع تر از اونیه که چنین مسایل بدیهی توش در نیاد.

یا این شرکت با علم به تمام این مشکلات بدون توجه به حق و حقوق خریدار برای ثبت رکوردای تست و بنچمارک در ریویوهای مختلف محصولاتش رو بدون در نظر گرفتن پایداری دمایی بیرون میده.
آمار و ارقام که ثبت شد ( این یه جور تقلب مشهوده ) چند وقت بعد که آبها از آسیاب افتاد میاد بابت تثبیت عملکرد دمایی دستگاه رو از نظر سخت افزاری و سقف کلاک محدود و تضعیف میکنه تا بشه لااقل باهاش کار کرد...

دوستان عزیز یه مقدار پرده و عینک تعصب رو از چشمتون کنار بزنید حقایقی که در طی سالهای گذشته بارها تکرار شده رو همونجوری که هست ببینید نه اونجوری که علاقه دارید.
با لااقل وقتی میخواید به خریدار مشاوره بدید حقیقت رو بهش بگید بگذارید خودش انتخاب کنه .
با نفی و انکار و پخش اخبار کذب غیر از ضرر چیزی نه گیر شما میاد نه گیر خریدار.

از زد بگیر و بیا تا زد 4 هر پرچمداری سونی بیرون داد با چیپهایی که ذاتا مشکل گرما نداشتن و زمان خودشون روی بعضا بالای 50 مدل دستگاه از برندای مختلف نصب بودن و بدون مشکل کار میکردن گوشیهای سونی ماهها مشکل گرما داشتن بعد یه تضعیف در قالب آپدیت میگرفتن و مثلا بهتر میشدن.
این سری با اسنپ 810 که همه مشکلات ساختاری و سخت افزاریش رو قبول دارن و سرجمع 5 مدل دستگاه در سطح جهانی ازش استفاده نمیکن دیگه به کجا میرسیم خدا میدونه.

در تاریخ سابقه نداشته یه پرچمدار معرفی بشه عملکرد نمونه های آپدیت شده اش از نمونه اولیه و نمایشی کمتر باشه ولی پرچمدارهای سونی اینطور نبودن و برعکس کار میکنن.
این آخری که دیگه چند ماه هم صبر نکرد چند روز اول بعد از ارایه آپدیت اول رو گرفت و عملکردش حداقل 10%در همه زمینه ها ( سرعت ...مصرف باتری و .... ) افت کرد و هنوز مشکلاتش سرجاشه.
سازنده اش میگه روزی چند بار خاموشش کنید !!!
خدا به داد چند ماه بعدش برسه و آپدیتای بعدی .

هر کدوم از دوستان با چاشنی تعصب خلاف این رو میخواد بگه اول لطف کنه منبع صحبتها و ادعاش رو مشخص کنه.
اینجا چت روم نیست که ......
قراره نظرات شما مبتنی بر حقایق باشه و نهایتا بدرد خریدار بخوره.

زد 3 از هر نظر حساب کنید بهتر از زد 3 پلاسه ... مشکل حادی هم الان نداره

مقداد م در تاریخ : 1394/4/16

سلام . راستش امیر آقا چند وقت قبل یه مقایسه ویدییویی بین سرعت عملکرد این گوشی با ذد3 صورت گرفته بود که ذد3 تونسته بود ذد3پلاس رو مغلوب کنه و ذد3 سریعتر بود در هر برنامه ای (مشترک مث تمپل ران و اسفالت و غیره)و این واسه ذد3پلاس اصن نتیجه جالبی نیس که هم به اندرکلاک ربط داره هم اینکه 810 وقتی خیلی داغ میکنه ، لحظه به لحظه قدرتش کمتر میشه و نتایج بنچمارکش ضعیف و ضعیفتر میشه . در مورد باتری هم بله حق با شماست با وجود 400میلی آمپر بیشتر و رزولوشن 1080 ، عمر باتریش از اس6 با باتری 2550 و صفحه 2کی کمتره در gsmarena و اینجاست که مشخص میشه اتهام به رزولوشن 2کی به بهونه ضرر به باتری کاملا اشتباهه . موافقم باهاتون به نظر منم الان خرید ذد2 معقولترین خرید از سونیه

apadana m در تاریخ : 1394/4/16

سلام امیر جان دوست خوبم.
از گوشیهای سونی خوشتون نمیاد،من نمیگم چرا خوشتون نمیاد،این موضوع به خود شما ربط داره
عاشق تکنولوژی هستید و اتفاقاتی که پیرامونش میفته،اما بنظر من خیلی تکراری شده بحث و تبادل نظراتتون.
من نمیگم تعصب دارید رو برند خاصی،میگم خیلی روی یک برندی که به دلایلی باهاش حال نمیکنید زوم نکنید.
به زور نمیشه چیزی رو تحمیل کرد،اطلاعاتتون واقعا بالاست،واقعا حیفه این معلومات با بحثهای تکراری و ادامه دار و بعضا کل کل ادامه داشته باشه.
من شخصا دوستت دارم داداش..

محمدرضا م در تاریخ : 1394/4/16

داداش این مدل خیلی از گزینه htc که در نظر کرفتی بهتره. گوشیهای سونی در جاهایی که گردوخاک زیاده عالی هستن چون با شستن سریع تمیز میشن. این گوشی انصافا هیچ ایرادی نداره

Mehran A در تاریخ : 1394/4/16

با سلام عزیزان. ..
این گوشی دیدم باش کار کردم ....از نظر زیبایی خیلی خوشگله ..مانند گوشی های قبلش هیچ فرق خاصی نکرده فقط باریک تر شده ...اما از نظر من سایز 5.2 خیلی کوچیکه. ..داغ کردنم که طبیعیه با آون snap810 ...صفحه نمایشش ضعف بزرگیه. .از نظر سایز...وهمچنین رنگ ..که آگه دقت کنید جاهایی که باید مشکی باشه به طوسی میخورد ..برید دقت کنید...به خاطر ال سی دی بودنشه. ..دوربینشم نمیشه زیاد فرقی دید با z2 ....بعدشم آگه پشتشو آگه باز کنید قطعات سامسونگ داخلشه. .یه سری افراد سود جو هم میان بخاطر فروشش با اپل مقایسش میکنن. ..
عزیزان سلیقه ایه.....من خودم گوشی با صفحه نمایش کوچیک دوست ندارم. ..و عاشق سری نوت سامسونگ هستم ...
البته سلیقه من اینه. ..اول هم اپل خوبه ولی کاش تو ایران جواب میداد. .کاش ارزون ترشه که اونایی که عاشق سونی هستند برن ...بخرند...ولی فکر کنید...

hamed i در تاریخ : 1394/4/16

باسلام
اول اين كه جشنواره تا ٢٠ تير و هنوز ساعت smartwatch 2 رو هديه ميدن.
دوم اين كه من موقع استفاده معمولي سيم دومو غيرفعال كه مي كنم مصرف باتري بهتر ميشه و گرماي كمتري هم به وجود مياد.

مقداد م در تاریخ : 1394/4/15

سلام رضا زا ي عزيز خوبي ؟ ميبيني حافظه ام هنوز خوبه بعد زد ال چي خريدي؟ خلاصه دلمون واست تنگ شده بود خب حالا بريم سر جنگ !
محمدرضا جون مشكل ٨١٠ كه كاملا معلوم بود و قبل اينكه سوني ازون در زد٤ استفاده كنه ، مشخص شده بود خيلي اساسي مشكل داره و خودت بهتر ميدوني چقد در سايتهاي همسايه گفتن چرا سامسونگ اومده كوالكام رو خراب كرده با اين روش ناجوانمردانه ! واسه همين دوستان سوني باز اومدن گفتن اين مشكل نيس و يه حقه ي از طرف سامسونگ تا اكسينوس هاي خودشو بفروشه ولي اگه يه درصدم حقيقت داشته باشه ، سوني اونو برطرف ميكنه واسه همين همه جا گفتن ٨١٠ در فلان فلگشيپهاي ساير كمپانيها مشكل داره ولي روي زد٤ ژاپن داغ نميكنه ! غافل از اينكه اون اپراتور ژاپني به خريداران اين گوشي اخطار داده بود و دستور العملهايي واسه احتياط واسه موقع داغي خيلي زياد داده بود ولي دوستان ما ميگفتن نه اينا همش شايعه ي و سوني اينو برطرف كرده ولي ساير كمپانيها نتونستن ! بعد چند روز اخبار يكي پس از ديگري ميومد كه زد٣پلاس هم خيلي داغ ميكنه و سوني قول داد آپديت بده و دوستان يكم رضايت دادن كه آره مشكل وجود داره ولي نگران نباشين ؛ اين خلاصه اخبار از زمان توليد اين چيپ پر نقص در tsmc بود تا اومدن آپديت . حالا بگذريم ولي محمدرضا اينكه اين مشكل بود خب ديگه واسه همه مشخصه ولي چرا بايد اين وسط اكسينوس خراب بشه ؟ آخه چرا حالا كه كوالكام چنتا خرابكاري كرده يني (قدرت كمتر+استفاده از معماري بيست به جاي ١٤نانومتري+داغي خيلي زياد) اونوقت اكسينوس رو هم بيايم يه چيپي معرفي كنيم كه خيلي شديد داغ ميكنه ؟؟ يني واسه اينكه تموم توجهات از مشكلات ٨١٠ برداشته بشه ، بيايم اكسينوس رو طوري جلوه بديم كه انگار داغ ميكنه ؟ به نظرم اين انتقادا درست نيس و نبايد واسه بالا بردن كوالكام ، يكي ديگه رو ضعيف نشون بديم . ضمن اينكه اينقد اين مشكل داغي و كم قدرت بودن مقابل اكسينوس واسه كوالكام خيلي گرون تموم شد كه فورا ساخت اسنپ٨١٥ -كه اونم بيست نانومتري بود- رو كنسل كرد و گفت ميخاد نيمه دوم از ٨٢٠ رونمايي كنه چراكه فهميده بود اين معماري بيست نانومتري از جهت مصرف انرژي مث اكسينوس ٧٤٢٠ و چيپهاي A9 نيس و ميدونست ٨١٥ هم مث٨١٠ خيلي داغ ميكنه پس واسه باز گردوندن اعتبارش سريعا ٨١٥ رو كنسل كرد ثانيا الانم با كلاك ٢ گوشي شديد داغ ميكنه و با آپديت حتما كلاك رو پايين آوردن ولي همون كلاك ٢ هم در همه تست ها مغلوب اكسينوس بوده و حالا كه كلاك مثلا به ١.٦ يا كمتر رسيده اونوقت ببين شايد نتايج يه چيزي بشه مث ٨٠٨ . اين از بحث ٨١٠ در بحث دوربين هم هر چند اين گوشي نسبت به زد٣ پيشرفت داشته ولي هنوز در رده بندي dxo به اندازه اس٦اج و نوت٤ نيس البته كيفيت فيلم برداري زد٣پلاس رو از gsmarena دانلود كردم كه كيفيتش جالب نبود و در سطح اس٦ و سيكس اپل نبود

WOLF A در تاریخ : 1394/4/15

با سلام.
صرفا جهت مشخص شدن يه سري مسائل و جلوگيري از گمراهي دوستان عزيز اين کامنت رو ميگزارم...
1- اولين مسئله که بايد روشن بشه ، معرفي Z3+ هست که بعضي عزيزان ميگن چرا سوني دروغ گفت و پرچمداري رو که قرار بود معرفي کنه (اواخر مي) معرفي نکرد ؟ بنده از قبل از همون موقع هم طي چند کامنت که ميتونيد ببينيد ، گفتم که سوني قبل از معرفي Z3+ گفت پرچمدار جديدمونو (Z3+) اواخر مي معرفي ميکنيم که همين اتفاق هم افتاد . سوني کجاي حرفشو دروغ گفته؟ تمام اخبار مربوط به اين موضوع هم در وب موجوده. من و بقيه هم همين اخبار رو نقل کرديم، ولي گويا بعضي عزيزان اخبار رو اصلا دنبال نميکنن. همچنين سوني بر طبق اخباري که منتشر شده بود (چند ماه قبل) گفت اين گوشي قرار نيست پرچمدار 2015 باشد ، که باز هم همينا رو من و بقيه دوستان گفتيم و تمام کامنتا هم موجوده.
2- در زمينه ي برند سوني که يکسري افراد ميگن تا يکسال ديگه تعطيل ميشه ، حرفي کاملا بي منطقیه. چرا ؟ چون حداقل همه ما در اخبار ميشنويم و ميبينيم که playstation سوني يکي از پرفروشترين بخش هاي سوني هست و بيش از 2 برابر XBOX مايکروسافت فروش داره ، يا همين اخيرا آمار 40 درصدي لنزهاي دوربين تلفنهاي همراه که واسه سوني بود منتشر شد. يا مثلا رتبه ي چهارم شرکت سوني پيکچرز در بين فيلمسازان برتر دنيا ( قرن 21 رتبه ي اوله). حداقل در اين سه مورد هيچکس به هيچ عنوان نميتونه سوني رو زير سؤال ببره و بگه برند ورشکسته.درسته؟ فعلا بخشهايي که کمي با مشکل روبرو شدن بخش موبايل و TV هستن و ديگر هيچ. لوازم صوتيش هم داره به منوال قبل ادامه ميده و هيچ مشکلي نداره. کيفيت صداي دستگاههاي صوتي سوني رو کمتر سيستمي داره. خودم سيستم صوتي سوني دارم.
3- افراد بيشماري هستند که برند سوني رو از ورود تلفنهاي Xperia شناختن ، يعني 3-4 ساله فقط ميدونن سوني يعني چي. حتي همين دوستان طرفدار خودمون. چون ميشه از کامنتا فهميد ، مثلا هيچکس از سوني 3-4 سال به بعد حرفي نميزنه و خبر نداره ، تمام اطلاعات فقط به همين 3-4 سال خلاصه ميشه. مثلا من چند تا از قابليتهايي رو که اونزمان سوني رو گوشيهاش ميذاشت رو بهتون ميگم که حتي بعضيها اصلا نميدونستن گوشيشون اين قابليت رو هم داره (1-ضد آب بودن گوشي C702 و 2- فلش زنون در K800 که دوربينش چشم همگان رو خيره ميکرد ، 3- Shake Control در W910 که با تکان دادن دست آهنگ عوض ميشد و.... ديگه بماند گوشيهايي که صداشون گوش همه رو از بلندي کر ميکرد). دوست دارم بدونم کدوم شرکت حتي يک قابليت جزئي شبيه اينا 10 سال پيش رو گوشيهاش ميذاشته؟
از بزرگترهاي خودتون هم راجب سوني بپرسيد تا بهتون بگن جنس سوني بهتره يا جنسي که .....
من خودم از 25 سال قبل الکترونيک ميخوندم ، کيفيت قطعات مورد استفاده در دستگاههاي سوني عاليه.
اون قديما خيلي چيزا ساخت که به برق کمک کرد.
بهر حال درست نيست در يه سايت موبايلي تمام برند رو بکشيم وسط. سوني يه برند شناخته شده هست و همه دنيا ميشناسنش و نه به بد گفتن کسي بد ميشه و نه به خوب گفتن کسي خوب ميشه.
والسلام.

amir - در تاریخ : 1394/4/15

دوست عزیز طبق آخرین بهینه سازیها مشکل کماکان پابرجاست ....
حین عکاسی و فیلمبرداری مداوم پیغام بستن برنامه و گرمای بالا میده .

وضعیت شارژش تعریفی نداره ...
کیفیت صدای اسپیکرها نسبت به زد 3 افت کرده و خیلی ضعیف شده ....
کیفیت ساخت بدنه هم افت کرده .

منبع : ریویوی دی جیاتو

توصیه میکنم حتما بخونیدش

http://digiato.com/article/2015/06/18/بررسی-دیجیاتو-xperia-z3؛-پرده-آخر/

amir - در تاریخ : 1394/4/15

مقداد جان فعلا که اندرکلاکش کردن سرعتش از زد 3 هم کمتر شده.
رکورد شارژ باتریش هم اومده در حد ام 9 .....

کسی بخواد سری زد سونی رو بخره همونطور که خود سونی هم بارها گفته پرچمدارشون زد 3 معمولیه .
عملکردش به مراتب بهتر از زد 3 پلاسه .
بحث قیمتی مطرح باشه زد 2 بیشترین ارزش رو داره ( زد 2 همون امکانات و مشخصات زد 3 رو داره با 50% قیمت کمتر )
* کلا در سری زد هر چیزی بخرید تفاوت عملکردی خاصی نصیبتون نمیشه ... یکسری تفاوت ظاهری و سطحی داریم .البته منظور معمولیهاشه نه پلاس

خرید زد 3 پلاس نه توجیه فنی داره نه اقتصادی ....

mohsen n در تاریخ : 1394/4/15

سلام خسته نباشید کسی که این گوشی رو داره لطفا جوابمو بده اول زمان شارژشدن از ۰ تا ۱۰۰ چقدر هست ؟واینکه عایا باطریش نسبت به زد۳ افت داشته؟لطفا پاسخ بدین چون فقط تو این دو مورد به گوشی شک دارم تو بقیه موارد مطمنم که چه اس۶ وچه ام۹ رو شکست میده

amir - در تاریخ : 1394/4/15

دقیقا همون مواردی که قبلا گفته بودیم سونی مجبوره انجام بده اتفاق افتاد....

سیستم نهایی و آپدیت شده بابت گرمای زیاد اندرکلاک شد ....

بنچمارکهای ضعیف قبلی بازم ضعیفتر شد ( انتوتو از 55000 رسیده به 49000 یعنی ضعیفتر از زد 3 و خیلی گوشیهای پرچمدار پارسال )

حتما این لینک رو ببینید جی اس ام آرنا تستهای کامل زد 3 برای نمونه اولیه و نهایی رو گذاشته که تمام بنچمارکهای دستگاه افت مشهود داشتن

http://m.gsmarena.com/sony_xperia_z3plus-review-1261p5.php

بخش جالب تر قضیه اونجاست که میزان نگهداری شارژ هم افت کرده ....
در نمونه پیش نمایشی 74 ساعت دوام باتری بود ( حدود اس 6 سامسونگ )

در نمونه نهایی با نرم افزار و سرویسهای کامل رسیده به 65 ساعت ( در حدود ام 9 اچ تی سی ).

کماکان بهترین پرچمدار امسال از نظر دوام شارژ اس 6 سامسونگه

پرهام م در تاریخ : 1394/4/15

ویدیو توی یوتیوب؟!!
داداش این یه کلیپ تبلیغاتی بود که وبلاگ سونی Xperian که وبلاگ تبلیغاتی سونی هست و از سونی پول میگیره ساخته، آخه هر کسی بفهمه پردازنده 20 نانومتری اسنپ 810 چقد حرارت داشته توی Gflex 2 و همچنین توی HTC ine m9 و حالا سونی اومده این بخاری رو توی گوشی استریل ضدآب که هوای گرم داخلش قابل خارج شدن نیست و همینطوری با پردازنده های خنک نسل قبل تو z1.z3.z3 داغ میکرد بسته میفهمه این گوشی دیگه چه کوره ای میشه...
این همه سایتای gsmarena و سایتای بی طرف اومدن گفتن این گوشی بشدت داغ میکنه؛ بعد شما میاین وبلاگ طرفدارهای سونی ایران رو بعنوان مدرک میاری که گفته S6 بیشتر داغ میکنه و اومده یه فیلم کمدی رو با افترافکت درس کرده گذاشته تو یوتیوب...

amir - در تاریخ : 1394/4/15

دوست عزیز نظر به اینکه بارها برای شما و بقیه دوستان در بخشهای مختلف سونی توضیحات مبسوط دادیم و پیش بینی کردیم هر چیزی امروز در محصولات سونی نیست یعنی یا بد بوده یا لازم نبوده بعد که با کلی تاخیر توسط سونی استفاده شد یکدفعه تغییر موضع میدین و میگین منظور ما این نبود.... اتفاقا این خیلی خوبه !منظور ما اون چیزاییه که امروز بقیه بهش رسیدن چند سال دیگه سونی ( اگر تا اونموقع تعطیل نشده باشه ) بهش خواهد رسید خوب نیست و توجیه هایی از این دست ....

برای دوست قبلی منابع و اخبار رسمی سونی مبنی بر تمایل به تعطیلی بخش ساخت گوشیهای اکسپریا ( یا واگذاریش به شخص سوم بعنوان شریک ....خریدار و غیره ) رو دادم.

شما در شرایطی که سونی موبایل رو تقریبا به حراج گذاشتن داری در مورد نقشه راه و برنامه ریزیهای آینده اش صحبت میکنی ؟!
من فکر نمیکنم منطق و اطلاعات پشتوانه اینجور نظرات باشه ...
اون بازه زمانی که شما مدعی هستی سونی داشته تحقیق و توسعه میکرده ( حالا شما از کجا و مطابق کدوم منبعی این اطلاعات رو میدی من نمیدونم علاقه ای هم ندارم بدونم ... آخرش احتمالا میرسیم به اکسپرین بلاگ ) عملکردهای رسمی و گزارشهای مالی اش میگه داشته سالی حدود 2 میلیارد دلار زیان در بخش تلفن همراه میداده ! و چند ماه یکبار مدیر عامل عوض میکرده و از سهام دارها بابت این عملکرد عذرخواهی میکردن .
نقشه راه اگه داشتن کارشون به اینجا نمیرسید ....

سونی رسما داره بخش به بخش زیان میده .... سالی چند پله رنکینگ جهانیش پایین میاد نهایتا این بخشها یکی پس از دیگری تعطیل میشن .

برندی که رو به پیشرفت باشه و در حال کار کردن باشه چکیده زحماتش رو در بخش فروش میگیره.
حداقلش سودده نباشه زیانده نمیشه.

برندی که مرحله به مرحله ورشکست میشه یعنی عملکردش در چند بخش مشکلات بنیادی داره.

شما اگر این واقعیتهای مکتوب رو قبول داری که بحثی نمیمونه.
اگر مکتوبات رو قبول نداری قراره راجع به موارد ذهنی و نظریه پردازی شخصی بدون منبع وقت هم رو بگیریم امیدوارم موفق باشید .
بنده بحث و توضیح دیگه ای برای شخص شما ندارم .

این توضیحات هم برای کاربرا و خریدار دادم در جریان باشن چیزی که میخرن سوای مشکلات اساسی امروزش اونم به این قیمت نامعقول ممکنه سال دیگه همین موقع سازنده اش به سرنوشت نوکیا ( بلکه هم چند پله پایینتر ... نوکیا باز یه سابقه جهانی مطلق چند سال برند اول دنیا رو داشت ) دچار شده باشه.

http://sedit.ir/سونی-موبایل-تعطیل-میشود/

میگه :
من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم .....تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

پرهام م در تاریخ : 1394/4/15

Gsmarena کجا گفته دوربین Z3+ جزو 3 تا دوربین برتر جهان هست؟
تو بررسی خود Z3+ سایت جی اس ام ارنا نوشته فرق انچنانی با Z3 نداشت، بعد شما اینو از کجا دراوردی؟
موارد 2501 تا 2600 از مجموع 2929 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا