نظر کاربران درباره گوشی موبایل هواوی P8

P8 پی 8

Huawei P8 هواوی
ارزیابی کاربران: 7.7 از 10 (3159 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های هواوی
» هواوی nova 13
» هواوی nova 13 Pro
» هواوی MatePad 12 X
» هواوی Watch D2
» هواوی Watch GT 5
» هواوی Watch GT 5 Pro
» هواوی Mate XT Ultimate
» هواوی MatePad Air (2024)
» هواوی MatePad Pro 12.2 (2024)
» هواوی nova Flip
» هواوی MatePad 11.5 S
» هواوی Pura 70
» هواوی Pura 70 Pro
» هواوی Pura 70 Pro+
» هواوی Pura 70 Ultra
» هواوی nova 12i
» هواوی nova 12 SE
» هواوی nova 12s
» هواوی Pocket 2
» هواوی nova Y72
» هواوی nova 12 Pro
» هواوی nova 12 Ultra
» هواوی nova 12 Lite
» هواوی nova 12
» هواوی Enjoy 70
» هواوی MatePad Pro 11 2024
» هواوی nova 11 SE
» هواوی Watch Ultimate Design
» هواوی MatePad Pro 13.2
» هواوی Mate 60 RS Ultimate
» هواوی Watch GT 4
» هواوی Mate X5
» هواوی Mate 60 Pro+
» هواوی Mate 60
» هواوی Mate 60 Pro
» هواوی nova Y91
» هواوی nova 11i
» هواوی nova Y71
» هواوی Enjoy 60X
» هواوی nova 11
» هواوی nova 11 Pro
» هواوی nova 11 Ultra
» هواوی Enjoy 60
» هواوی Mate X3
» هواوی MatePad 11 2023
» هواوی P60 Art
» هواوی P60 Pro
» هواوی P60
» هواوی Watch Ultimate
» هواوی nova 10 Youth
» هواوی Watch Buds
» هواوی Watch GT 3 SE
» هواوی Watch GT Cyber
» هواوی Pocket S
» هواوی nova Y61
» هواوی MatePad C5e
» هواوی nova 10 SE
» هواوی Mate 50E
» هواوی Mate 50 RS Porsche Design
» هواوی Mate 50
» هواوی Mate 50 Pro
» هواوی MatePad Pro 11 2022
» هواوی nova 10 Pro
» هواوی nova 10
» هواوی nova Y90
» هواوی MatePad 10.4 2022
» هواوی MatePad SE
» هواوی Watch GT 3 Porsche Design
» هواوی Watch GT 3 Pro
» هواوی Mate Xs 2
» هواوی nova 9 SE 5G
» هواوی nova Y70
» هواوی P50E
» هواوی nova 9 SE
» هواوی P50 Pocket
» هواوی nova 8 SE 4G
» هواوی Watch GT Runner
» هواوی Enjoy 20e
» هواوی nova 9
» هواوی nova 9 Pro
» هواوی nova 8
» هواوی P50 Pro
» هواوی P50
» هواوی nova 8i
» هواوی MatePad 11 2021
» هواوی MatePad Pro 12.6 2021
» هواوی Watch 3 Pro
» هواوی Watch 3
» هواوی MatePad Pro 10.8 2021
» هواوی Mate 40E
» هواوی Mate X2
» هواوی nova 8 5G
» هواوی nova 8 Pro 5G
» هواوی nova 8 SE
» هواوی Mate 30E Pro 5G
» هواوی Watch GT 2 Porsche Design
» هواوی Mate 40
» هواوی Mate 40 RS Porsche Design
» هواوی Mate 40 Pro+
» هواوی Y7a
» هواوی Mate 40 Pro
» هواوی nova 7 SE 5G Youth
» هواوی MatePad T 10s
» هواوی P smart 2021
» هواوی MatePad 5G
» هواوی Y9a
» هواوی Watch GT 2 Pro
» هواوی Enjoy 20 5G
» هواوی Enjoy 20 Plus 5G
» هواوی Watch Fit
» هواوی kids Watch 4X
» هواوی Enjoy Tablet 2
» هواوی MatePad 10.8
» هواوی Enjoy 20 Pro
» هواوی P Smart S
» هواوی Enjoy Z 5G
» هواوی Y8p
» هواوی P40 lite 5G
» هواوی MatePad T8
» هواوی Y8s
» هواوی Y5p
» هواوی Y6p
» هواوی P smart 2020
» هواوی MatePad
» هواوی nova 7 SE
» هواوی nova 7 5G
» هواوی nova 7 Pro 5G
» هواوی Watch GT 2e
» هواوی P40
» هواوی P40 Pro
» هواوی P40 Pro+
» هواوی P40 lite E
» هواوی MatePad Pro 5G
» هواوی Mate Xs
» هواوی Y7p
» هواوی P40 lite
» هواوی P30 lite New Edition
» هواوی nova 7i
» هواوی Y6s
» هواوی P smart Pro 2019
» هواوی nova 6 SE
» هواوی nova 6 5G
» هواوی nova 6
» هواوی MatePad Pro
» هواوی Y9s
» هواوی nova 5z
» هواوی Watch GT 2
» هواوی Mate 30 RS Porsche Design
» هواوی Mate 30
» هواوی Mate 30 Pro

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1201 تا 1275 از مجموع 1275 مورد

amir - در تاریخ : 1394/2/19

نوت 4 !

این در برابر نوت 4 همینجوری روی کاغذ مثل اسباب بازیه.در عمل که ولش کن
پی 8 در حد میت 7 هوآوی هم محسوب نمیشه

نوت 4 الان زیر 1700 هست .

اس 6 که قویترین و کاملترین گوشی دنیاست فعلا ( تا زمان معرفی نوت 5 هیچ رقیبی نداره ) قیمتش تا 1 ماه دیگه میشه حدود 1800.

اگر گوشی لازم داری اس 5 مناسب ترینه. ( پی 8 هم از نظر ابعاد و امکانات گوشیه )
اگر با سایز فبلت مشکل نداری و امکاناتش بدردت میخوره نوت 4 رو بگیر یا صبر کن نوت 5 حدود اوایل پاییز میاد اونو بگیر
مطمئن باش محصولات هوآوی تا دو سال دیگه هم در حد اس 6 و نوت 5 نمیشن.

محصولات هوآوی فقط بخاطر قیمت پایین توجیه دارن اونم حداکثر تا 1200.
تو رنج بالاتر هوآوی حالا حالاها نمیتونه وارد بشه .
اگر شما 1800 بابت هر مدل هوآوی دادی مطمئن باش حدود 600 تومن پول رو هدر کردی.

زیادم به صحبتهای اینایی که هنوز اصطلاحات اولیه دنیای موبایل رو بلد نیستن توجه نکن که آخرش ضرر قاطی کردنای این دوستان رو جیب شما میده و بس
خرید گوشی هم تجربه میخواد .... هم آینده نگری و هم اطلاعات اولیه و تئوریک.
برای هرید گوشی جو گیر بشی بعضا باید کلی هزینه بدی تا تجربه بشه برات

نوت 4 و اس 6 الآن در تمام نمایندگیهای سامسونگ برای تست و کار کردن مجانی موجوده
روزی 10 ساعتم گوشی رو زیر و رو کنی کسی نمیگه چرا
برو قشنگ همه محصولات بازار رو ببین و باهاشون کار کن بعد بیا با این دو تا گوشی کار کن اگر راضی بودی بخر اگر نه هر چیزی به نظرت مناسب تر بود اونو بگیر.

این p8 هم الان تک و توک تو بازار هست ( تست شده است که بهت میگم ) تا 1 ماه دیگه احتمالا فراوون وارد میشه.
خواستی تست کنی برو تستش کن بعد برو با اس 5 پارسال سامسونگ یا a7 ( که یه میانرده سامسونگه...دو مدل داره مدل اگزینوسش خوبه کدش 700f هست ) مقایسه اش کن ببین پرچمدار امسال هوآوی در حد این دو تا گوشی رنج 1200 سامسونگ هم نه روی کاغذ و نه در عمل نیست

ضمن اینکه هر مدل سامسونگی گرفتی نمایندگی معتبر و گسترده همه جای مملکت داره.
گارانتی و بیمه داره ...قطعات یدکی و تعمیراتش اینجا راحت و ارزون در دسترسه.... ساپورت نرم افزاری سامسونگ عالیه ( کلی نرم افزار و سرویس اینترنتی رو مجانی بهت میده برای هر کشوری یه استور مجزا داره...هوآوی استور بین المللی که نداره یه استور ناقص داره اونم فقط چینیه ! )

هوآوی حتی مدلهای معروف دو سال پیشش اینجا مشکل قطعات یدکی داره .
میت 7 پارسال هنوز نمایشگر و تاچش گیر نمیاد .... چیپست اصلی و فرعیهاش بهمین ترتیب ( نمایندگی هاشم ندارن تک و توک توی بازار از یدک فروشا تامین میکنن اونم فقط به گارانتی خودشون سرویس میدن
قطعات هوآوی هم خیلیهاش تک سورسه و مال خود شرکته جایگزین نداره)

بالاخره گوشی هرکسی ممکنه براش اتفاقات سخت افزاری بیفته .
نمیشه یه گوشی گرون رو بخاطر یه مشکل سخت افزاری و نبود یدک دور انداخت یا اوراق کرد.

amir - در تاریخ : 1394/2/19

اگه غیر از این بود عجیب میشد...

در هر حال دوربین نوت 4 نقاشی گونه نیست سامسونگا دوربینشون هزار تا افکت داره یکیشم hdr هست ....

اینم یه مدت دیگه که بری تحقیق کنی متوجه میشی چیو کجا اشتباه خوندی .
دوربین نوت 4 بعد از اس 6 و جی 4 ال جی سومین دوربین دنیای موبایله .
اینم از تو جیب من درنیومده dxo معتبرترین مرجع دوربین دنیا اینو میگه

در هر حال بهت گفتم ممبعد چیکار میکنی میری شخصا تحقیق میکنی تا قدر اطلاعات درست رو بدونی .
برای بعضیها هر چی مجانی بدست میاد بی ارزش میشه.

amir - در تاریخ : 1394/2/19

فکر کنم آخرین بار بوضوح به شما گفتم تعهدی ندارم برای آدمی که اصطلاحات اولیه رو بلد نیست اونم با این لحن طلبکارانه توضیحات فنی و تخصصی بدم.
کسی که فرق بین uhd و qhd رو تا 4 روز قبل نمیدونسته حالا میخواد در مورد اسکیلر و معماری چیپ توضیح بگیره !( یا توضیح بده فرقی نمیکنه ... مثل اینه که جدول ضرب بلد نباشی بخوای معادله درجه 3 و ریاضیات ریمانی رو توضیح بدی )

مثل اینکه دقت نکردی یا نخوندی چی گفتم؟

من لطف کردم چند سری برای شما توضیح مبسوط فنی دادم .... هر چند متوجه 10% مطلب هم بعید میدونم شده باشی
شما خودت بخوای این مطالب رو بخونی و فقط اصول اولیه اش رو یاد بگیری مطمئنم حالا حالاها نمیتونستی به جواب برسی
حتی نمیدونی کجا باید دنبال جوابها گشت و معنی اصطلاحات مورد استفاده در منابع چیه.

منتهی مراتب بجای تشکر طلبکار شدی و اتهام بابت چیزایی که نمیدونی وارد کردی.

*کما اینکه دفعه اولت هم نبود قبلا همین برخوردا رو ازت در بخش میت 7 دیده بودم. باز گفتم شاید اصلاح شده بذار یه چیزی هم خودش یاد بگیره هم جمع

الان دایره المعارف و سرچ انجین مجانی امیر تعطیله ( حداقل برای شما تعطیله )

همونطور که دفعه قبل گفتم میری زحمت میکشی خودت تحقیق میکنی تا اول روند کار رو یاد بگیری بعد قدر ارایه اطلاعات دقیق و مستند رو ممبعد بدونی و مهمتر از همه یاد بگیری وقتی کسی بهت لطف میکنه ازش تشکر کنی

*میتونی هم با اخبار بدون منبعی که از اینور و اونور و سایتهای زرد درمیاری دل خوش باشی هوآوی چی گفته و چه ادعایی کرده !
واسه نقطه شروع که متوجه بشی مطلب رو درست نخوندی یا متوجه نشدی هوآوی ادعای بی اساس کرده برو بنچمارکهای اس 6 رو ببین که 4 هسته a57 با کلاک حدود 2 یعنی چقدر قدرت !
4هسته a57 روی اس 6 بنچمارک 73000 گرفته یعنی تقریبا دوبرابر این گوشی و ادعای هوآوی !

از اینجاش رو برو تحقیق کن ببین چرا نمیشه a53 با هر کلاکی بتونه در حد نصف a57 ظاهر بشه

همه مثل شما نیستن که بخوان با اصطلاحات اولیه موقع معرفی یه گوشی اونم مثلا هوآوی آشنا بشن بعد بیان ادعای عدد و رقم بکنن بعدش تازه راه بیفتن یه سری سایت خبری رو موبایل رو زیر و رو کنن ببینن معنی این اصطلاحات چیه .و سازنده ها دارن چی میگن

اونی که کارش در زمینه ابزار و کنترل دیجیتاله خیلی قبلتر از اینکه هوآوی سری kirin بزنه دیتاشیتهای طراح اصلی دستش بوده
شاید بخاطر شغلش مشخصات .... نقاط قوت و ضعف .... محدودیت و بقیه چیزای تمام معماریها رو اجبارا میشناخته .

این اطلاعاتم از توی کارگاه در نمیاد ...تو کارگاهم نمیشه بررسیش کرد.
یه چیپست نیمه هادی دیجیتال امروزی چند ده طبقه انواع fet با ابعاد نانومتریه .
چند صد میلیون این نیمه هادیها روی هم که سوار باشه تازه میشه نصف یک ناخن.
حالا اتصالات بین اینهمه گیت چطور برقرار شده و بعد چطور مک میشه و ارتباطش با دنیای خارج از نظر فیزیکی تامین میشه بماند.
با قویترین میکروسکوپها حتی نمیتونی لایه اولش رو ببینی کما اینکه میتونستی هم به هیچ دردت نمیخورد.
یه تراشه سیلیکونی شبیه به شیشه است.
چند صد میلیونش وقتی روی هم سوار میشه یه شهر شیشه ای متالیک روشنه

این اطلاعات رو از یه جا دیگه در میارن که میتونی بعنوان پروژه تحقیقی دوم دنبال منبع این اطلاعات بگردی

مجددا موفق باشی.

A s در تاریخ : 1394/2/19

سلام میخوام یه گوشی بخرم تا 1.800تومن
خودم نظرم رو p8 ولی دو دلم نسبت به note4
با صحبت های دوستان کمی دلسرد شدم شاید کمی صبر کنم سری جدید هواوی بیاد بهتر باشه
لطفا راهنمایی کنید

محمد m در تاریخ : 1394/2/19

اشتباهی رخ داد
توی سایتی مقایسه دوربین چند گوشیو مشاهده کردم که نوت4 جزوشون بود و این کلمه ی نقاشی گونه واسه دوربینش بود
من با صفحه نمایش اشتباه گرفتم
اگه حرف نامربوطی زدم به بزرگی خودتون نا دیده بگیرین

محمد m در تاریخ : 1394/2/19

هواوی گفته هسته های a53 رو بهینه سازی کرده و با بالا بردن فرکانس قدرتشونو به a57 رسونده که دیگه خبری از داغ کردن های a57 نیست
شما کارگاه تخصصی دارین یا بررسی تخصصی کردین روی هسته هاش که این نظراتو میدین؟

amir - در تاریخ : 1394/2/18

دوست عزیز جواب اتهامی که وارد کردی رو گرفتی ؟

انشالله مطالعه کردی دیگه ؟

اگر کسی ازت پرسید چطور نمایشگرهای سامسونگ 33 درصد بیشتر از رنج استاندارد رنگ رو پوشش میدن میتونی براش توضیح درست بدی دیگه ؟

انشالله نمیگی 33 درصد بالاتر یعنی اشباع و غیر ممکنه بشه از تست 100 نمره ای نمره 133 کسب کرد ؟

amir - در تاریخ : 1394/2/17

دوست عزیز اینکه شما اصلاحات ساده ...معیار و مقیاس های مرتبط با نمایشگر رو مثل خیلی تعاریف اولیه دیگه نمیشناسید به این معنی نیست بقیه که میشناسن و لطف میکنن برای شما توضیح میدن توضیح رو از جیبشون در آوردن .

اینجا دیسپلی میت و تست نمایشگرهای oled سامسونگه.

http://www.displaymate.com/Galaxy_Note4_ShootOut_1.htm

این مال نوت 4 بود که 130 درصد رنج استاندارد srgb رو پوشش میده.

اینم مال اس 6

http://www.displaymate.com/Galaxy_S6_ShootOut_1.htm

میتونی بخونی ببینی نمایشگر اس 6 سامسونگ 133 درصد رنج رنگی rgb استاندارد رو پوشش میده یا چند درصد بالاتر از رنج ادوبی rgb هست که ادوبی rgb خودش مبنای استاندارد رنگ برای کارهای حرفه ای گرافیکه

(اینجا میتونی همون توضیحات 133 درصدی رو به فارسی بخونی )

http://www.zoomit.ir/18670

این لینکها رو صرفا گذاشتم ببینی گفته ها از کجا در میاد و 133 درصد منبع تستش کی بوده

حالا
اینکه ادوب rgb استاندارد چیه ....
چطور میشه 33 درصد ازش بالا رفت و در امتحان 20 نمره ای نمره 25 گرفت
یا دیسپلی میت چکاره است و بر چه مبنایی نمایشگرهای صنعتی و نظامی دنیا رو تست میکنه ...
چطور نمایشگرهای سامسونگ بهترینهای دنیا میشن ...

اینا همه اش بدون توضیح بماند.

دوست داشتی یاد بگیری زحمت میکشی میری مطالعه میکنی تا ممبعد بجای تشکر از اونی که بهت مجانی اطلاعات و آموزش داده طلبکار مردم نشی و به کسی اتهام نزنی که چون شما این چیزا رو اولین باره میشنوی نتیجه بگیری بقیه از خودشون حرف درمیارن !

میخواستم واقع بین باشم با کسی که تعریف اولیه چیپست رو بلد نبود نباید وارد دیالوگ میشدم و براش توضیحات قدرت و اسکیلر هر معماری رو میدادم
یا کسی که میگه oled رنگها رو اشباع نشون میده باندازه کافی معلوم بود توضیح فنی فارسی رو هم باید براش ترجمه کنی

شما فعلا برو مطالعه کن اگر بعدا خواستی با کسی بحث فنی بکنی حداقل اصطلاحات مورد استفاده طرف رو بشناسی.

موفق باشی

محمد m در تاریخ : 1394/2/17

رنگ هارو 133 درصد از درصد واقعی نشون میده
اینجا میشه رنگ غیر واقعی
میشه یکی امتحانی بده از 20 نمره باشه بیاد 25بگیره؟
بیشتر گفته هاتون از روی خودتون هست و حرفا های شرکت های بزرگ رو رد میکنین
واقع بین باشین

محمد m در تاریخ : 1394/2/16

نوت 3 نئو یه گوشی اچ دی هست با پردازنده بیگ لیتل 6 هسته ( چهارتا a7 باضافه 2 تا a15 ) و جی پی یو مالی 624 چهار هسته.
بنچمارکهاش حدود 40000 هست در حالیکه 40000 حدود 4 تا 5 هزار تا از نوت 3 اصلی کمتره .
نوت 3 سخت افزاری حدود 50% قویتر از نوت 3 نئو هست ( از نظر پردازنده ... جی پی یو و رم ).

رزولوشن اچ دی باعث میشه بنچمارک سخت افزاری 50% ضعیفتر نزدیک به نوت 3 دربیاد ( نوت 3 صفحه اش فول اچ دی هست )
رزلوشن بالا باعث میشه بنچمارک کمتر بشه
شما نوشتی رزلوشن اچ دی باعث میشه بنچمارک 50 درصد ضعیفتر نزدیک به نوت در بیاد

mh m در تاریخ : 1394/2/15

کسی میدونه این کی عرضه جهانی میشه؟ نمیدونم یکی میگه خریدم یکی میگه تو ایران نیومده یکی میگه اصلا عرضه جهانی نشده من نمیدونم چه خبره

danial h در تاریخ : 1394/2/15

دوستان چرا سر چیزهایه بیهوده این قد بحث میکنید

به نظره من رزولیشن بالا خیلی قابلیت مهمی برای گوشی هایه اندروید نیست چه بسا ضعف هم در بعضی موارد حساب میشه

چون در حاضر مشکل اکثر گوشی های اندروید با سخت افزار قوی باتری هست رزولیشن هر چه قدر بالاتر باشه جی پی یو بیشتر درگیر میشه که نتیجه اش مصرف باتری بیشتر و گرمای بیش از حد است

با باتری هایه که الان گوشی ها دارن رزولیشن بالا بدرد نمیخوره

پس بحث در مورد رزولیشن بالا بیهودس

پی ۸ از لحاظ سخت افزار انتظار داشتم قویتر باشه بنظره من میت ۷ بصرفه تر از این هست خریدش البته باید در عمل هم باید دید ولی رویه کاغذ خیلی به چشم نمیاد البته این نظره منه

amir - در تاریخ : 1394/2/15

دوست عزیز من آخرش متوجه نشدم چی میگی.

چکیده حرف این بود وقتی نمایشگر رزولوشنش بالا میره نتایج بنچمارک افت میکنه چون جی پی یو تحت فشاره که کار برابر تحویل بده ( یه صفحه کیو اچ دی یعنی 1440 در 2560 پیکسل ... ما هنوز نمایشگر 4 کی روی هیچ گوشی موبایلی نداریم که شما همه اش داری صحبت از 4 کی واسه تبلیغات و این چیزا میکنی
صفحه کیو اچ دی رزولوشنش 4 برابر صفحه اچ دی هست .
اچ دی میشه 1280 در 720 پیکسل.
رفرش ریت نمایشگرها ثابته و 60 هرتز سقفشه .
جی پی یو که بخواد صفحه qhd رو 60 بار در ثانیه رفرش کنه باید 4 برابر کار انجام بده تا به همون نتیجه برسه )

یعنی صفحه رزولوشن پایین بنچمارک بیشتری میگیره

ضمنا این حرف بی اساسه که او ال ای دی رنگها رو اشباع !! نشون میده

اینکه نمایشگر رنگها رو با چه تونی نشون بده همه اش تنظیمات نرم افزاریه و دلخواه.

نمایشگرهای او ال ای دی سامسونگ رنگها رو 133% کاملتر از رنج استاندارد rgb میتونن نمایش بدن .
100%rgb یعنی رنگها دقیقا همونی هستن که بصورت استاندارد باید باشن.
33 درصد بالاتر یعنی نمایشگر میتونه از استاندارد هم رنگها رو دقیقتر نشون بده.

این داستان تخیلی او ال ای دی رنگها رو اشباع نشون میده جزو اختراعات طرفداران سونی در سال 2013 بود که سونی سری زد و زد 1 رو با نمایشگر tft بسیار بی کیفیت بیرون داده بود ( اونموقع هوآوی و بقیه سازندگان چینی هم بیش از یکسال بود از ips استفاده میکردن و tft رسما منسوخ شده بود )

این دوستان بخاطر اینکه رنگهای پریده و زاویه دید ضعیف این گوشیها رو توجیه کنن مدعی شدن رنگهای گوشیهای سامسونگ ( چون هر سال بهترین کیفیت نمایشگر رو او ال ای دی های سامسونگ کسب میکنن اونم به تایید مراکز حرفه ای و معتبر تست نمایشگر مثل displaymate ) اشباعه .

اگر نمایشگری رنگهاش اشباع ( که بازم میگم هیچکس هنوز نمیدونه تعریف این واژه اختراعی چیه ) باشه خودبخود نمیتونه محدوده رنگ استاندارد رو پوشش بده و هیچ مرجع معتبری تاییدش نمیکنه چه برسه بخواد بهترین طبقه بندیش کنه.
اون قضیه نمایش گرم و کارتونی و غیره یک آپشن نرم افزاریه که در منوی تنظیمات برندهایی که این نوع نمایش رو دارن موجوده ( مثل ال جی و سامسونگ ..ال جی که دیگه او ال ای دی نیست ...اونم میگن رنگهاش تصنعیه ! )
که متاسفانه این دوستان چون تا حالا با این نوع گوشیهای تجربه کار ندارن و فقط دنبال توجیه تراشی بودن در جریان تنظیمات رنگش هم نیستن.
چند تا مود داره مثل استاندارد....اتوماتیک...فیلم ...گرم...سرد و غیره که دستگاه نرم افزاری رنگ بندی رو بسته به تصویر در حال پخش...میزان نور و رنگ نور محیط یا درخواست رنگ بندی خاص کاربر تغییر میده
( در سامسونگها مود reading برای برنامه های دلخواه هم وجود داره و رنگ پس زمینه متون رو بجای سفید میشه آبی روشن یا کرم انتخاب کرد که چشم خسته نشه ...این آقایون اطلاع نداشتن میگفتن او ال دی رنگ سفید رو نمیتونه نمایش بده ! )

شما هم اگر راجع بهش تحقیق کردی و تجربه داری دیگه این حرف رو جایی تکرار نکن.

اگر نه برو تست کن و عملا ببین که دچار اشتباه نشی.

رزولوشن qhd برای تبلیغاته هم باز جزو ادعاهای این دوستانه
برندهای مورد علاقه اشون هنوز نتونستن شده تبلیغاتی
رزولوشن qhd سوای خود نمایشگر سی پی یو ...جی پی یو و رم قدیتر هم لازم داره ضمن اینکه وارد نباشی مصرف باتری هم خیلی میره بالا.
کسی برای تبلیغات اینقدر هزینه نمیکنه.

اچ دی که اومد میگفتن برای موبایل بسه ...بعد fhd شد و معلوم شد این بهتره الانم qhd شده تا چند وقت دیگه همه میان روی این رنج

محمد m در تاریخ : 1394/2/15

جی پی یو گلکسی a7 که یک گوشی میان رده هست مالی 628
P8 که پرچمداره از جی پی یو 628 مالی استفاده میکنه
هواوی میاد میگه فلان چیپست گرما تولید میکنه یا هسته های A53 رو تقویت کردیم به A57 رسیده
مثل اینه چندین میلیون خرج کنی قدرت پراید به ال90 برسه که با این پول میتونی ال90 بگیری ینی هیچ سودی نکردی و مطمئنن ضرر میکنی
یا رزلوشن 4کا فقط واسه تبلیغاته
رزلوشن 4کا توی صفحه نمایش سوپر امولد با IPS فرق میکنه و سوپر امولد پر رنگ تر رنگ هارو نشون میده
سوپر امولد رنگ هارو اشباح شده نشون میده یا به اطلاح طراحی نقاشی گونه
گفتم تا دوستانی که سر در گم شدن اطلاع داشته باشن
این نیست بگی اگه فلان گوشی با گوشی دیگه که صفحه نمایش سوپر امولد داره مقایسه کردی بگی سوپر امولد عالیه

محمد m در تاریخ : 1394/2/15

نظری دادم به نظر خودم اشتبا دادم و اشتبا برداشت کردم از گفته هاتون
ینی میگین رزلوشن کمتر باشه نتایج بنچمارک کمتر میشه
جی3 با رزلوشن بالاش وقتی بنچمارک میگیری از قبل کمتر میشه چون گوشی داغ میکنه و پردازنش جوابگوی این رزلوشن نیست

محمد m در تاریخ : 1394/2/15

حرفتون منتطقیه
مثل الجی جی 3 که بنچمارکش از رقباش کمتره و وقتی بنچمارک میگیری از قبل کمتر میشه به دلیل داغ شدن پردازنده چون رزلوشنش بالاس و چیپستش چنین رزلوشنی رو متحمل نمیشه

amir - در تاریخ : 1394/2/14

دوست عزیز اول اینکه تا گوشی وارد بازار نشه و تستش نکنیم این اعداد بنچمارک فقط تخمین قدرت رو نشون میده
چون سخت افزار این گوشی طبق استانداردهای سالهای پیش هم زیر متوسط هست .
استانداردهای امسال که رم ddr4 و استوریج uhs2 و پردازنده های 64 بیت با اسکیلرهای حدود 5 و بیشتر به همراه جی پی یو های 700 تا 780 مگاهرتزی 8 هسته اونم مثلا مالی 760 و آدرنو 430 باشه دارن بنچمارک 50000 هزار تایی میزنن

دوم نوت 4 و نکسوس 6 و خیلیهای دیگه که شما احتمالا میخواید بهشون اشاره کنید گوشیهای با صفحه qhd هستن ...

با وجود گرافیکهای بسیار قویتر از مالی 628 چهار هسته و بعضا رم و استوریجهای فوق سریع دارن بنچمارکهای 50000 میگیرن ( البته اس 6 حدود 70000 هست ! )

پی 8 یک گوشی فول اچ دی و رزولوشن صفحه اش 70% کمتر از گوشیهای مورد اشاره اتون هست.
همین بخش گرافیک و رزولوشن پایین کلی امتیاز بنچمارک به این گوشی میده.

ضمن اینکه بنچمارک گلکسی a7 رو دارید برای مدل اسنپ 615 این گوشی ذکر میکنید ( گلکسی a7 دو مدل سخت افزار داره مدل ضعیفترش اسنپ 615 هست از نظر معماری شبیه به چیپست kirin 930 منتهی با کلاکهای کمتر یعنی 1 و 1.5 گیگاهرتز ...
مدل قویتر با اگزینوس 5430 که 32 بیته ولی خیلی قویتره
من گفتم پی 7 باید از اسنپ 615 یه مقدار قویتر باشه اونم صرفا بخاطر کلاکهای بیشترشه که حدود 30% از گلکسی a7 بیشتره kirin 930 با کلاکهای1.5 و 2 گیگ پردازنده اش باید حدود 30% قویتر از اسنپ 615 باشه .... نمیتونه در حد اسنپ 805...اسنپ 810 یا اگزینوسهای 64 بیت ظاهر بشه)
برای نشون دادن تاثیر رزولوشن بر بنچمارک
گلکسی آلفا و همین a7 هر دو از چیپست اگزینوس 5430 استفاده میکنن
برای گلکسی آلفا با رزولوشن اچ دی امتیاز آنتوتو حدود 50000 هست ...برای a7 با رزولوشن اچ دی میشه 45000
لنوو a806 یه گوشی با صفحه اچ دی هست ...
چیپستش مدیاتک 8 هسته ایه با پردازنده های a7 و جی پی یو مالی 450 چهار هسته .
بنچمارکش حدود 35000 هزاره
نوت 3 نئو یه گوشی اچ دی هست با پردازنده بیگ لیتل 6 هسته ( چهارتا a7 باضافه 2 تا a15 ) و جی پی یو مالی 624 چهار هسته.
بنچمارکهاش حدود 40000 هست در حالیکه 40000 حدود 4 تا 5 هزار تا از نوت 3 اصلی کمتره .
نوت 3 سخت افزاری حدود 50% قویتر از نوت 3 نئو هست ( از نظر پردازنده ... جی پی یو و رم ).

رزولوشن اچ دی باعث میشه بنچمارک سخت افزاری 50% ضعیفتر نزدیک به نوت 3 دربیاد ( نوت 3 صفحه اش فول اچ دی هست )

شما وقتی میخوای مثال از بنچمارک و قدرت سخت افزاری بزنی باید دستگاهها از نظر فنی بهم شبیه باشن نمیتونیم یه دستگاه با صفحه qhd رو با دستگاه hd و fhd مقایسه کنیم بر مبنای اعداد بنچمارک تعیین کنیم کدوم قویتره.

علی ایحال در زمینه معماری سخت افزاری نمیشه معجزه کرد و از کورتکس a53 قدرت کورتکس a57 رو گرفت .
تمرکز سری a7...یا a5...و a53 روی مصرف توانه نه عملکرد پردازنده در زمینه قدرت.

محمد m در تاریخ : 1394/2/14

بنچمارک چیپستش اسنپدراگون 615 توی گلکسی a7 شد 30000
بنچمارک P8 شد 47000
بنچمارک نوت4 نکسوس6 حدودای 49000 شد
اینجا میفهمیم که چیپست P8 در حد اسنپدراگون 805
توی نوت4 از 4هسته A53 و 4تای دیگه A57 استفاده شده با کلاک 1.3 و 1.9
طبق گفته های هواوی 4هسته که وظایف سنگین رو بر عهده دارن بهینه سازی شدن و کلاکشون به دو ارتقا یافته
به گفته هواوی قدرتشون به حد A57 رسیده
اگه ببینی کلاک هسته های a53 P8 از کلاک هسته های نوت4 بیشتره
با ارتقای کلاک هسته های a53e به 2 گیگاهرتز قدرتشون به هسته های a57 نوت4 رسیده
اگه جی پی یو P8 قوی تر بود بنچمارکش از نوت4 و نکسوس6 بیشتر میشد
شرکت بزرگی مانند هواوی نمیاد به مردم دروغ تحویل بده با وجود این همه سایت بزرگ که توی عرصه موبایل فعالیت دارن
هواوی واسه قیمت کم از تکنولوژی روز استفاده نمیکه
ولی انگاری خبرایی هست
چیپستی که توی D8 استفاده میشه کیرین 940 هست با لیتوگرافی 16 نانومتری با رم4 گیگ و رزلوشن دو کی

amir - در تاریخ : 1394/2/13

دوست عزیز این توضیحات یه مقدار ایراد داره و بعضی بخشهاش اشتباهه.

هسته های a53e نمونه کم مصرف تر a53 اصلیه با همون قدرت پردازشی.

سریهای 930 و 935 هر دو 28 نانومتری هستن سریهای 940 و 950 که هنوز تولید نشدن قراره 16 نانومتر باشن.

با کلاک 2 و 2.2 گیگاهرتز هسته های a53 هیچوقت به عملکرد هسته های a57 با همین کلاک نمیرسن ( a57 اسکیلرش حدود 5 هست یعنی تقریبا 2.5 برابر a53 با همون کلاک قدرت داره )

الآن رقبا هسته های a57 رو با کلاک 2 و 2.1 دارن استفاده میکنن اینه که kirin های 930 و 935 یکمی از اسنپ 615 بالاترن.
در حد اسنپ های 808 و 810 یا اگزینوسهای 5433 و 7420 هیچوقت نمیتونن باشن

در مورد بنچمارک حدود 4000 تا بیشتر p8 نسبت به میت 7 دلیلش بر میگرده به اندروید 5 که نسبت به کیت کت بهینه تره و البته 64 بیتی تستها رو گرفته
اندروید 5 که برای میت 7 عرضه بشه بنچمارکهاشون در یه حد خواهد بود.
درسته میت 7 قابلیت پردازش 64 بیت نداره ولی قدرت بالای هسته های a15 اختلاف رو جبران میکنه

در مورد پی 7 باهاتون موافقم همونموقع که عرضه شد معماری a9 دو سال بود از رده خارج شده بود و در هیچ پرچمداری از 2012 به بعد استفاده نمیشد.

منتهی هوآوی با وجودیکه امکاناتش رو داره شاید بخاطر مساله قیمت و هزینه تحقیق و توسعه معمولا معماریهاش قدیمیه یا جدید هم استفاده کنه ضعیفترین مدلها رو بکار میبره !
( الآن مالی 628 دیگه گرافیک 2013 و تقریبا قدیمیه و هوآوی برداشته 4 هسته اش رو در پرچمدار امسال استفاده کرده !..... سامسونگ و مدیاتک از پارسال دارن مالی 760 استفاده میکنن اونم 6 هسته و 8 هسته کما اینکه 2013 هم که سامسونگ مالی 628 استفاده میکرد و اوموقع 628 به روز بود 6 هسته اش رو استفاده میکرد....
از نظر قیمتی مدیاتک چیپهاش ارزونقیمته نمیدونم چرا هوآوی همیشه یکی دو پله عقب تر از بقیه میخواد حرکت کنه )

محمد m در تاریخ : 1394/2/13

اطلاعاتی در مورد چیپست کیرین 930
هیولای امسال این شرکت Kirin 930 نام دارد که چیپستی هشت هسته ایست که با تکنولوژی ۱۶ نانومتری نیز ساخته شده
پیشتر از این، شایع شده بود که K930، از هسته های پردازشی ARM Cortex A53 و A57 استفاده خواهد کرد که به شکل معمول، برای انجام کارهای سبک و سنگین و به شکل مجزا از هم مورد استفاده قرار می گرفتند.

حال اما مشخص شده که هر هشت هسته ی چیپست مورد بحث و جدید، از نوع Cortex A53 خواهند بود. این موضوع مشخصا موجب گشته تا طرفداران این برند ابراز نگرانی خود را عنوان سازند، به خصوص از آنجایی که معمولا هسته های Cortex A53 وظیفه انجام کارهای سبک را بر عهده داشته و وظایف سنگین پردازشی را هسته های A57 بر دوش می کشند.

هوآوی اما پاسخ این افراد را به این شکل داده که اگرچه چهار هسته ای که کارهای سبک تلفن همراه را بر دوش می کشند از معماری A53 استفاده می کنند اما ۴ هسته ای که برای انجام وظایف سنگین تعبیه گشته اند، هسته های بهینه شده ی A53e هستند. (حرف e از کلمه enhanced گرفته شده)
هسته های A53 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز طراحی می شوند و چنین فرکانسی، به هیچ عنوان برای یک پرچمدار اندرویدی امروزی، کافی نیست اما استدلال هوآوی این است که با بهینه سازی این هسته ها و رساندن فرکانسشان به حدود ۲ گیگاهرتز، می تواند قدرتی تقربیا در حد هسته های A57 به دست آورد و این در حالیست که نه دیگر خبری از گرمای بیش از حد تولید شده توسط A57 ها خواهد بود و نه مصرف انرژی بیش از حد آنها.

کمپانی یاد شده بر این باور است که هسته های A57 در عمل از A53، تا ۵۶ درصد سریعتر هستند؛ اما از سوی دیگر قادرند تا ۲۵۶ درصد بیشتر نیز انرژی موبایل را مصرف نمایند. از همین رو هوآوی تصمیم گرفته تا اندکی قدرت پردازشی پرچمدار آتی خود را کاهش داده اما عمر باتری رقابتی را در آنها نهادینه سازد.
منبع:دیجایتو

محمد m در تاریخ : 1394/2/13

نمیدونم هواوی تا کی میخاد نسبت به رقباش چیپست ضعیفتری توی گوشی هاش بکار ببره
چیپست کیرین 910 P7 نسبت به اسنپدراگون 600 قوی تر بود
الان رقبای P7 مانند زد2 اس5 جی3 ام9 چیپستشون واقعا قدرتمنده و تا یک سال دیگه از رده خارج نمیشن
P7 از رده خارج شد و قدرت چیپستش در حد میان رده های 2015 هستن مانند گلکسی A7 یا سونی اکو
تازه اونا چیپستشون 64 بیتی هست و کاراییشون با اپدیت به اندروید 5 بیشتر میشه
هواوی کیرین 940 و 950 رو معرفی کرد که بر اساس لیتوگرافی 16 نانومتری ساخته شدن
بنچمارک P8 از میت7 حدود 4000 بیشتره ولی توی این حدودا نمیشه گفت P8 قوی تره و در یک سطح هستن
D8 میخاد معرفی بشه با صفحه نمایش 2 کی و رم 4 گیگ و مشخصاتی بالایی دیگه که واقعا در سطح یک پرچمدار ایده اله

amir - در تاریخ : 1394/2/13

پی 7 رو که کلا فراموش کن دیگه واقعا از رده خارجه . یعنی کورتکس a9 و mali 450 برای گوشی های رده متوسط هم یه سالیه از رده خارج شدن.

میت 7 بگیری بهتره....

میت 7 که معرفی شد به هوآوی امیدوار شدیم .
پی 8 رو که معرفی کرد بجای پیشرفت پس رفت داشته !

چیپست میت 7 از این قویتره ( کورتکس a53 اسکیلرش 2.5 هست ....
4 تاش با کلاک 2 حدود 20 میلیارد دستور بر ثانیه انجام میده.
حداقل توی میت 7 معماری بیگ لیتل بود اون 4 هسته بیگش با کورتکس a15 و اسکیلر 4 حدود 30 میلیارد دستور بر ثانیه انجام میداد ... هسته های لیتلش با کورتکس a7 هم تقریبا هم رنج کورتکس a53e بود.
حالا اگه کسی متوجه شد توجیه اینکه بیایی 8 هسته با یه معماری a53 ضعیف با دو کلاک متفاوت استفاده کنی چیه واسه ماهم توضیح بده.بغیر از بازی با اعداد و اغفال مشتری هیچ توجیهی نداره ).

گرافیکشون یکیه ....
امکانات سخت افزاری هم تقریبا در یه سطح هستن ( میت 7 از نظر سنسور اثر انگشت از این بهتره...باتری بهتری داره و ... )
مصرف توان چیپش هم تو مایه همون میت 7 هست ( هر دو لیتوگرافی 28 نانومتر دارن که زمان پی 7 و میت 7 باز قابل قبول بود امسال دیگه واقعا از رده خارجه...رقبا چیپهاشون با لیتوگرافی 20 و 14 نانومتر بعضا حدود 1 ساله توی بازارن هوآوی آس رو کرده سال 2015 چیپ 28 نانومتری میزنه! این روند به همونجایی ختم میشه که پی 6 و پی 7 رسیدن )
حداقل میت 7 افت قیمتش رو کرده و توی بازار خیلی وقته موجوده

masoud m در تاریخ : 1394/2/13

سلام دوستان! یه سوال داشتم ! این گوشی سنسور مادون قرمز داره !؟ آخه خیلی واسم مهمه بتونم تی وی رو با گوشیم کنترل کنم

Amin l در تاریخ : 1394/2/13

هواوی داره خوب پیشرفت میکنه
پی8 به نسبت کمبود های پی7 رو برطرف کرده اما باز هم یه جاهاییش میلنگه.البته باز در مقایسه با قیمت مناسب گوشی های هواوی واقعا انتخاب خوبیه
اگه نسخه دو سیمکارتش بیاد ایران که خیلی خوبه.
وزنش در مقایسه با پی7 و خیلی از گوشیای دیگه افزایش زیادی داشته و این یکمی بده.البته باز هم در مقایسه با گوشی هایی مثل سری زد سونی خیلی بهتره
صفحه نمایشش در مقایسه با پی7 بزرگتره اما تراکم پیکسلی خیلی خوبی که پی7 داشت(441) رو نداره
اسپیکرش به نسبت بقیه پرچمدارها هنوز حرفی برای گفتن نداره
شبکه بی سیمش مثل پی7 Wi-Fi 802.11 a/b/g/n هست و هنوز هواوی Wi-Fi 802.11 a/b/g/ac رو استفاده نکرده!
دوربینش نسبت به پی7 بهتر شده.دوربین پی 7 خیلی خوب بود.این دیگه عالی شده
و اما مهمترین مزیتی که پی8 کسب کرده چیپست و پردازنده قوی اش هست.یکی از بزرگترین ایرادات وارده بر پی7 چیپست و پردازنده اش بود که هواوی تونسته توی این مدل ارتقاعش بده.واقعا چیپست HiSilicon Kirin 930 قدرتمنده و همرده یا بالاتر از اسنپدراگون 805 هست
پردازنده اش هم که 8 هسته ای شده و واقعا قدرتمنده
اضافه شدن حسگر ژیروسکوپ باز هم یه امتیازه
بهتر بود باتری قوی تری برای گوشی استفاده بشه اما باز هم به نسبت باتری اش خوبه
اگه قیمتش هم مثل بقیه هواوی ها مناسب باشه یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود

pouriya h در تاریخ : 1394/2/13

موافقم باهاتون اما کاش قدرت گرافیکی P8 هم زیاد می بود ...

البته تا وارد بازار نشه مشخص نمیشه ...

محمد m در تاریخ : 1394/2/12

من P7 دارم
با بیشتر از 15 مین اسفالت 8 بازی کردن گوشی داغ میکنه که طبیعیه چون چیپستش در حد اسنپدراگون 600(توی اس4 و اچ تی سی وان بکار برده شده) و تا حدودی قوی تره
دوربینش با مقایسه با اس5 و اپل 5 اس نشون میده که با این قیمت کم گوشی عالی دستته
P7 زمانی که معرفی شد رقباش زد2 اس5 ام8 بودن مثلا زد2 و اس5 2کا فیلمبرداری میکردن(اس5 رو روی 2کا گذاشتم هیچ فرقی توی فول اچ دی ندیدم)ولی P7 1080
چیپست رقبای P7 یک سطح بود و یکی از قدرتمند ترین چیپست های اون زمان که الان هم قدرتمنده
ولی چیپست P7 در حد پرچمدارای سال قبلش بود مانند اس4 و وان
دوربینش توی مقایسه با اس5 سربلند بیرون اومد
زد2 و وان ام9 رو مقایسه نکردم ولی زد2 هم در حد اس5 و P7
ام8 که دوربینش در حد پرچمدارای سال 2012 بود
الان P8 جدیدتره قدرتش بیشتر شده دوربینش بهتر شده رمش 3گیگ شده و امکانات زیادی دیگه

pouriya h در تاریخ : 1394/2/11

هر دو گوشی خوبین اما پی 8 بهتره ... صب کن این بیاد به نظر من اما با ورود این گوشی احتمال افت پی 7 هم وجود داره ...

NAEEM A در تاریخ : 1394/2/9

با سلام یک سوال داشتم
می خواستم ببینم الان به نظرتون من برم p7 بگیرم یا واستم این p8 کمی افت قیمت کنه؟
برای گوشی دومم می خوام.

pouriya h در تاریخ : 1394/2/9

گوشی خوبی هستش اما کاش سنسورهای مثله اثر انگشت رو داشت ...

حداکثر قیمتشم 1.5 از این به بعدش ارزش نداره ...

محمد m در تاریخ : 1394/2/9

اینجا صفحه سونی نیست
...
به P8 امکاناتی اضافه شده که توی هیچ گوشی نیست
مثلا دو انتن یکی در بالا و دیگری در پایین که از مشکلات انتن توی P8 خبری نیست
...

مقداد م در تاریخ : 1394/2/9

كلا اگه هر سال قصد تعويض گوشي رو داشته باشيم بعد چند سال ميبينيم اندازه پول دو تا ماشين ، هزينه خريد موبايل كرديم

مقداد م در تاریخ : 1394/2/8

خب فون ارنا با اسنپ810 و اکسینوس 7420 مقایسه کرده و مشخص شده همینجوری که عددی رو اعلام نکردن . در مورد گرافیک که واقعا کوتاهی کرده ولی حرف من اینه که این گوشی اونچنان قوی هم نیس و فک میکنم حالا که اکثر شماها پی7 دارین یا یه گوشی مطرح دیگه ، بهتره فعلا فکر تعویض نیفتین چون هر فلگشیپی حداقل حداقل واسه دو سال جوابگوی کار و حتی مد هست .

yunes t در تاریخ : 1394/2/7

داداش اولا z2 تست بنچمارکش حدود 44000 شده که از نظر سخت افزاری از همه ی گوشی های هم قیمت یا خیلی از گوشی های گرونترش قوی تره دوما دوربین این گوشی اصللا در حد z1 هم نیست فقط قابلیت 1080p رو داره کیفیت صفحش از z2 پایینتره به لطف تکنولوژی ips فقط یه سی پی یو قوی داره که تا به بازار نیاد قدرتش معلوم نمیشه ... اونوقت شما Z2 رو با p7 مقایسه میکنید که امتیازش تو بنچمارک نصف z2 شده یکم اطلاعتتون رو بیشتر کنید ...

مقداد م در تاریخ : 1394/2/7

دوست گرامی نمیگم گوشی متوسطی هست ولی ببین نتایج cpu و gpu رو :
http://www.phonearena.com/reviews/Huawei-P8-Review_id3994/page/2
میخام بگم این چیپ که تقویت شده ی A53 هست و مالی تی628 اونچنان مطرح نیستن که شما بخای نزدیک 2 میلیون حالا یکم کمتر بیشتر واسش هزینه کنی . به نظر من با توجه به roadmap چیپهای روی هواوی بهتره یکم صبر کنی باور کن گوشی بهتری میتونی بخری مثلا kirin 940 میاد با ARM A72 و mali T860 و امکانات دیگه ای مث رم دوال چنل ddr4 . حالا خود دانی ولی با گوشی فعلیت هر چی هست یکم دیگه بساز تا واسه گوشیی هزینه کنی که واقعا ارزشش رو داشته باشه
http://www.gsmarena.com/huaweis_upcoming_kirin_socs_surface_with_possible_specs-news-11523.php

سبحان ف در تاریخ : 1394/2/6

ممنون برادر موافقم باهات امیدوارم کاربرا هم همکاری کنن قیمتهای فضایی ندن چه با دلیل چه بدون دلیل این گوشی خیلی به دلم نشسته حتما میخرمش
امیدوارم

احسان ع در تاریخ : 1394/2/6

اخوی دارم میخرم مشکلی که نیست
من گوشی بازم هفته ای یا دوفهته یبار گوشیمو عوض میکنم شما دیر به دیر عوض میکنی مشکل من نیست
پی 8هم بله که میخرم

hamed 70 h در تاریخ : 1394/2/6

داداش گلم این گوشی برای رقابت با اس 6 و ایفون 6 و نوت 4 تولید شده ...
برا رقابت با z2 برو نکسوس 5 بگیر ، نمیدونم نوت 3 مثلا یا p7

امیر حسین ف در تاریخ : 1394/2/5

این کاملا درحد زد تری یا بهتره..اصلا کارجدید وقدرتمندیه و غول جدید هواوی بعد از میت هفت،همین p8/p8max هست

محمد m در تاریخ : 1394/2/5

شما که همه گوشی هارو خریدین لابد چند روز دیگه وقتی عرضه شد میگین P8 دارم و بدرد نمیخوره و این حرفا
اینایی که گفتم عیب هست ولی نه اون چیزی که شما فکر میکنی
ینی ارقامی که توی مدل قبلی ارائه کرد باید بیشتر میشد و قوی تر
وگرنه ام9 هم فرقی با ام8 نداره
یا زد4

مقداد م در تاریخ : 1394/2/4

سلام ؛ بهتر بود ٢ك باشه ولي fhd هم واسه اين سايز صفحه خيلي خوبه . رمش به نظر من با توجه به رقبايي مث اس٦ ام٩ و شايد جي٤همين سه گيگ كافيه و رم چهار بيشتر به درد فبلت هاي امسال و گوشي هاي ٢٠١٦ ميخوره و واسه گوشي هاي امسال همين سه كافيه . دوربين جلوش ظاهرا بايد خوب باشه و در بين رقباش مث اس٦ و ام٩ و جي٤ احتمال خيلي زياد عملكرد خوبي داره . در مورد عكسهاي دوربين ، با هات موافقم بايد حداقل از ١٦مگا استفاده ميشد چون عملكرد هواوي در دوربين در سطح اس٦ نيست و به احتمال خيلي زياد در سطح ام٩ بايد باشه و كلا دوربين ١٣ الان تقريبا منسوخ شده برا اندروويدي ها . در مورد گوريلاي ٤ هم باهات موافقم همينطور مالي ٦٢٨ كه درست گفتي واسه يك و نيم سال قبل هست . همچنين بايد kirin 930 رو بر اساس A57 ميساخت نه اينكه بره A53 رو قويتر كنه كه مجبور بشه مالي ٦٢٨ رو روي اون سوار كنه يني اگه بر مبناي A57 چيپستشو ميساخت ميتونست از مالي٧٦٠ بهره ببره كه كوتاهي كرد هرچند ، قدرت چيپست رو فداي عمر باتري كرد ؛ در واقع بايد حالا كه kirin 940 رو ميخاد بر اساس A72 بسازه پس kirin 930 رو بر اساس A57 ميتونست بسازه . در مورد كيفيت فيلم برداري هم موافقم بايد ٦٠@١٠٨٠ بود و ٣٠فريم متناسب با استانداردهاي امروز نيس

Mehdi MzIT s در تاریخ : 1394/2/4

با سلام!

میخواستم از همین اولین پست ها یک مطلبی رو یادآوری کنم درمورد قیمت که این صفحه باعث سوءاستفاده ی فروشندگان بسیار بسیار با انصافمون نشه!

سال قبل که Huawei Ascend P7 معرفی شد، با قیمتی در حدود 560 دلار آمریکا به فروش رسید و بعد از معرفی Huawei Honor 6 نیز با کمی کاهش قیمت به حدود 520 دلار آمریکا رسید؛
اما قیمت Huawei Ascend P7 در ایران بعد از گذشت حدود 2 ماه به قیمتی در حدود 1300 تومن رسید؛ تا اینکه از پاییز 1393 تا اواخر زمستان 1393 به قیمت نسبتا ثابت 1000 تومن رسید؛ الان هم که یک ماه از سال نو میگذرد، قیمت آن به 900 تومن هم رسیده است!

و اما قیمت Huawei P8 !
این گوشی که از امروز 1394/02/04 به طور رسمی در سایت خود شرکت سازنده به فروش میرسد، قیمتی در حدود 500 دلار را برای نسخه 16GB در نظر گرفته است و حدود 580 دلار هم برای نسخه 64GB .
Huawei P8 64GB Price : 3,588 CNY - $570
اگر شک دارین، میتونین همین الان به سایت VMall.com برید و بعد از مشاهده ی قیمت به CNY (یوان) که واحد پول چین هست نیز مطمئن بشید؟!!!!
این مطلب رو هم باید یادآور بشم که قیمت گوشی قبلی این شرکت یعنی Huawei Ascend P7 نیز مطمئنا بعد معرفی سری جدیدش، کاهش پیدا کرده است؛ ولی مدل جدید جانشین مدل قبلی شده است. همان کاری که همه ی برندهای خارجی انجام میدهند!

پس نتیجه گیری منطقی گویای آن هست که مدل 16GB گوشی جدید P8 باید ارزان تر از مدل قبلی این شرکت یعنی P7 باشد!
اما چون اینجا ایران هست و فروشندگان ما بسیار منصف (؟!!!!!!)، ما نمیتوانیم قیمت پایین تری را برای آن در نظر بگیریم؛ ولی با قیمت حدودا برابر، هم خلق خدا و هم ... (خودتان بهتر میدونین) راضی هستند.
پس همان 1000 تومن قیمت مناسبی برای مدل 16GB هست! چیزی در حدود 1150 تا نهایتا 1200 تومن هم برای مدل 64GB راضی کننده ی طرفین در ایران هست!

لطفا از دلایل و کلماتی که فروشنده ها برای تعیین قیمت میزنن، شمایی که خریدار هستین و احتمال می دهید که می خواهین این گوشی را خریداری کنید، نیز نزنید!
اگر احساس میکنید که قیمت هایی که گفتم و دلایلی که برایشان آوردم نیز اشتباه هست، لطفا با ذکر دلیل بگین؛ وگرنه که با تایید گفته ها به دیگران هم این نکته را یادآور شوید.
تجربه ثابت کرده، معمولا افرادی که در اینگونه مکان ها پست میگذارن و یا فقط مشاهده میکنن، نهایتا 50 ارسالی آخر را نگاه میکنن؛ پس من نیز تصمیم دارم این پست را حدودا بعد از هر 50 ارسالی جدید دوباره گپی کنم!
در آخر متاسفم که خیلی طولانی شد! نهایت تلاشم را کردم که خلاصه ترین جملات را بگم!

با تشکر

احسان ع در تاریخ : 1394/2/4

اخوی اینا که شما گفتی عیب همش نظر خودتون هست والی عیبی دیده نشده تو گوشی خوبه 9نوز باهاش کارنکردی کلی عیب و ایراد رو پی 7گذاشتی یه چیز رو همیشه بدون اعداد و ارقام روی کاغذ همیشه دلیل به سر بودن نیست در عمل باید دید

محمد m در تاریخ : 1394/2/3

معایب P8
تراکم پیکسلی پایینی داره نسبت به رقباش
رزلوشن باید 2کا بود
رمش باید 4 گیگ بود
دوربین جلوش باید قوی تر ظاهر میشد
مگاپیکسل باید بالاتر برده میشد چون وقتی مگاپیکسل بالا باشه اجسام رو بزرگتر نشون میده
محافظ صفحه نمایش باید گوریلا گلس 4 بود
بین حافظه 16 و 64 باید 32 در نظر گرفته میشد ولی رم میخوره مشکلی نیست
توی سایتی خبری از سرعت فریم دوربین نیست ولی احتمالا 30 باشه چیزی که توی مشخصات این سایت نوشته شده
30 فریم کمه و باید به 60 ارتقا داده میشد
هسته هاش باید از نسل جدید استفاده میشد ولی روی این ها هواوی کار کرده و قوی ترشون کرده
پردازنده گرافیکی باید قوی تر بود چون این گرافیک توی پرچمدارای سال گذشته استفاده شده
باتریش 3000 میشد عالی بود
همه این معایبی که گفتم اگه برطرف میشدن قیمتش تا 800 دلار می رسید
هواوی با این کار هاش خودشو زیر سوال میبره چون با یک سری معایبی که داره و ارزش خریدش نسبت به رقباش کمتر میشه ولی با مزیت هایی که داره و قیمت بسیار کمش در مقابل رقباش بجای اینکه فروشش کمتر بشه بیشتر هم میشه
خودم P7 دارم دیشب بعد از چندین بار مقایسه با اس4 در ماه های گذشته دوباره صفحه نمایش ها رو مقایسه کردم نور P7 خیلی از اس4 بیشتره

محمد m در تاریخ : 1394/2/3

روی بدنه این گوشی لایه محافظی از ذرات نانو قرار گرفته که از بروز خطو خش روی آن جلوگیری میشه
ساخت بدنه این گوشی از الومینیوم 810 دقیقه زمان میبره
حاشیه صفحه نمایش 78.3 درصد
دوربین این گوشی امکان عکاسی RGBW رو داره که توی عکسای در نور کم عکس هایی با نور مناسب ثبت میکنه
لرزش گیر اپتیکال دوربین این امکان رو فراهم میکنه که دوربین P8 دو برابر ایفون 6 پلاس از تاثیر لرزش دست در عکس جلوگیری کند
هواوی برای پردازش تصاویر و عکاسی از یک پردازنده مستقل در P8 استفاده کرده که عملکرد دوربین رو شبیه به دوربین های حرفه ای DSLR خواهد کرد
یکی از معایب پردازنده این گوشی استفاده از هسته های A53 هست که به نسبت نسل جدید A57 ضعیفتر هستن ولی هواوی روی این هسته ها کار کرده
باتری P8 تا 1.5 روز دووم میاره و هواوی به کاربرانش فول داده که این گوشی هوشمند 2 الی 3روز صرف نظر از اینکه چه میزان اپلیکشن نصب کرده اید دوام خواهد اورد
P8 دو انتن داره یکی در بالا و دیگری در پایین که در سرعت 320 کیلومتر بر ثانیه در کمتر از 33.5 میکروثانیه بین انها سوئیچ میکنه
وای فای این گوشی هوشمند این قابلیت رو داره به صورت اتوماتیک قویترین سیگنال وای فای در محیط را برگزیند
این گوشی قابلیت استفاده از 2 سیمکارت رو داره
درگاه دوم سیم کارت میتواند به جای درگاه کارت میکرو اس دی به کار گرفته شود
یکی از کاور های جذاب این گوشی کاوری با جوهر الکترونیکی است که صفحه نمایش 4.3 اینچی را به تلفن هوشمند اضافه میکنه و برای خواندن اعلانات در نور خورشید فوق العادست
P8 رنگ های زرد متمایل به نارنجی.مشکی طلایی و خاکستری داره
قیمت مدل 16 گیگ 530 دلار است و مدل پریمیوم با 64 گیگ 635 دلار قیمت گذاری شده
فروش P8 از ماه می در اروپا خاورمیانه و افریقای جنوبی اغاز خواهد شد
بنابراین میتونیم به زودی شاهد حضور این گوشی در بازار ایران باشیم
فقط سری انر و میت دیر عرضه میشن و اولین عرضشون توی چین هست که واسه P8 این مسئله نیست

اکبر خ در تاریخ : 1394/2/3

من که p7 داشتم راضی بودم نصبت به قیمتش ولی نمیدونم چرا موقعیی که کلش بازی میکردم بعد چند ساعت گوشی خیلی کند میشد و مجبور بودم ری استارت کنم امیدوارم مشکلش تو p8 رفع شه

rasoul r در تاریخ : 1394/2/3

سلام راستی توجه کردین که اکثر شرکت های گوشی سازی دارن به یه قدرت در ساخت سخت افزار و نرم افزار میرسن البته امید وارم که شرکت های کشور خودمون هم در این میان جایگاهی بدست بیارن ولی گذشته از این حرف های تمام شرکت ها دارن وارد فرایند جهانی شدن میشوند روزی میرسه که دیگه بین گوشی های ایفون و هواوی نشه فرق گذاشت یا حتی بقیه ی شرکت ها.

شایان ن در تاریخ : 1394/2/3

سلام دوستان این سایت اورده ولی قیمتش خیلی بالاس فعلا اینا هم به صورت سفارشی برای اونایی که پول دارن و میخوان تک باشن اوردن البته بگم که قیمت دلاری این گوشی خیلی بالا هست همون طور که دوستمون حسین خان گفتن از دبی گرفتن 538 دلار پس نباید توقع داشت قیمتش وقتی وارد میشه 1200 باشه هرکی خواست یه سری بزنه ما که فعلا پول خریدشو نداریم

اینم لینک فروشنده: http://weststore.ir/index.php?route=product/product&product_id=98

hossein ali k در تاریخ : 1394/2/3

سلام بله از دوربین پی 7 بسار با کیفیت تره تراکم پیکسلیش هم از پی 7 واقعا بهتره باور کن سا تا بازی دیتا 1.5 گیگابایتی رو گوشیمه هیچ هنگی نداره مثل ساعت کار میکنه در کل گوشیه خوبیه هیچ وقت از خریدتون پشیمون نمیشین دوربین جلوش هم با کیفت ولی با پی 7 مقایسه نکردم ولی کاشکی پردازنده اش از مدیاتک 6795 بود و هیچ هنگی تو کارش نیست از تمام گوشی و تبلت های هواوی بهتر.ه کیفت ساخت و همه چیش کامله ارزوی خرید موفقی دارم در ضمن پنچمارک گوشی شد 47391
God bye

Zhalleh R در تاریخ : 1394/2/3

سلام

حسين دوربين نسبت به پي 7 بهتره يا خير؟ در ضمن تراكم پيكسليش هم از پي 7 كمتره

دوربين جلو چجوره؟

قدرت سخت افزاري و نرم افزاريش چجوره؟

هنگ تو كار اين گوشي هست؟

غفور ح در تاریخ : 1394/2/3

اگه کسی طالب این گوشی هست حد اقل باید 8 ماه منتظر باشه، سال 93 برج ششم گوشی هواوی "جی7" و "میت7"معرفی شد، تازه یک ماهی هست که در ایران به فروش انبوه می رسه. به نظر من همون "میت7" جایگزین مناسبی برای این گوشی هست که البته بهتر هم هست.

hossein ali k در تاریخ : 1394/2/2

با سلام و خسته نباشی من این گوشی رو از دوستم که دوبی بود به قیمت 538 دلار خریدم ولی واقعا گوشیش معرکه هست همه چی داره سرعت عالی پنچمارک گرفتم شد 47391 ببخشید زیاد شد

Zhalleh R در تاریخ : 1394/2/2

سلام

آقا حامد ضمن فرمايش شما

بعد از پي 8 همين سال 2015 هواوي دي 8 هم معرفي ميشه

دي8 رمش 4 هست دوباره بگم روزولشن كيو اچ دي هست و غيره

امسال هواوي خودش رو به سامي سوني والجي خدا بخواد ميرسونه

rasoul r در تاریخ : 1394/2/2

سلام واقعا از شرکت های چینی خوشم میاد چرن روز به روز کیفیت محصولاتشون رو بالا تر میبرن و طرح های متفاوت تری تولید میکنند و به فکر همه جور سلیقه ای هستند بر خلاف این برند های معروف که طرح هاشون شبیه به همه و برتری اصلیشون قیمت نازلترشونه که خرید رو برای مردم بصرفه تر میکنه الان شرکت ها ی مطرح گوشی سازی چین مثل Huawei xiaomi meizu oneplus گوشی هایی رو عرضه میکنن که ادم انتظار همچین گوشی هایی رو با این قیمت نداره مخصوصا شرکت meizu که بهترین امتیاز تست انتوتو رو بدست اورد. موفق باشید

smd س در تاریخ : 1394/2/2

یک موردی که از معایب هواوی اینه که دوربینش چطور میخواد با دوربین های دیگه ی پرچم دار ها رقابت کنه
باتری این گوشی نسبت به قبل کاهش یافته
تراکم پیکسلی این گوشی نسبت به p7 پایین اومده
طراحی پشت این گوشی مثل اپل هست بهتر بود اسم این گوشی رو p7s میذاشتن چون هواوی برای p7 هشت هسته رو ب کار نبرده بود.
قیمتش بش میاد 1200000تا 1300000وگرنه ارزش خرید نداره البته تا توی ایران وارد بشه فکر کنم ارزون بشه.
ولی درکل زیباست

مقداد م در تاریخ : 1394/2/2

گوشي زيباييه ولي معايبي داره : اول اينكه توان پردازشي A53e كمتره تا A57 . مورد بعدي استفاده از گرافيك منسوخ مالي 628 هست كه در نوت٣ حدود ١/٥ سال قبل استفاده ميشده و الان T760 بهترين مالي هست ضمن اينكه به زودي از T860 و حتي T880 استفاده ميشه و من نميدونم چطور اين گرافيك ميخاد جلوي رقباش رقابت كنه . مورد بعدي دوربين اين گوشيه كه با توجه به سابقه هواوي ، احتمالا كيفيت عكس و كيفيت فيلم برداريي در سطح متوسط داره و هواوي به نظرم بايد رو به ١٦مگا مياورد تا حداقل به خاطر عدد بيشتر هم شده بيشتر جلب توجه كنه نه اينكه بخاد با دوربين جلوي ٨مگا خودنمايي كنه . مورد بعدي استفاده نكردن از گوريلا گلس ٤ هست كه ميدونين مقاومتره تا گوريلاي ٣ . در كل گوشي خوبيه ولي با اسن امكانات متوسط نهايتا در حد ١،٢٠٠،٠٠٠ ارزش داره

حامد خ در تاریخ : 1394/2/2

ولی اگه رمش 4 بود خیلی بهتر میشد.............در هر صورت پرچمدار جدید مبارک
(بهتون قول میدم تا 5 سال دیگه هواوی ،،،،،،،،،،،،،،اپل رو کنار میزنه)

mohsen m در تاریخ : 1394/2/2

مشخصات خوبی داره ولی تا بخواد بیاد ایران فکر کنم شش ماهی طول بکشه مثل hono 6 plus که هنوز وارد نشده البته هوواوی هم دیگه مثل صابق نیست از وقتی که مشتریاشو پیدا کرده قیمتهاشو بالا برده نمونش mate 7 32gig gold که قیمتش نزدیک not4 هست
موارد 1201 تا 1275 از مجموع 1275 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا