نظر کاربران درباره گوشی موبایل هواوی P8

P8 پی 8

Huawei P8 هواوی
ارزیابی کاربران: 7.7 از 10 (3159 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های هواوی
» هواوی nova 13
» هواوی nova 13 Pro
» هواوی MatePad 12 X
» هواوی Watch D2
» هواوی Watch GT 5
» هواوی Watch GT 5 Pro
» هواوی Mate XT Ultimate
» هواوی MatePad Air (2024)
» هواوی MatePad Pro 12.2 (2024)
» هواوی nova Flip
» هواوی MatePad 11.5 S
» هواوی Pura 70
» هواوی Pura 70 Pro
» هواوی Pura 70 Pro+
» هواوی Pura 70 Ultra
» هواوی nova 12i
» هواوی nova 12 SE
» هواوی nova 12s
» هواوی Pocket 2
» هواوی nova Y72
» هواوی nova 12 Pro
» هواوی nova 12 Ultra
» هواوی nova 12 Lite
» هواوی nova 12
» هواوی Enjoy 70
» هواوی MatePad Pro 11 2024
» هواوی nova 11 SE
» هواوی Watch Ultimate Design
» هواوی MatePad Pro 13.2
» هواوی Mate 60 RS Ultimate
» هواوی Watch GT 4
» هواوی Mate X5
» هواوی Mate 60 Pro+
» هواوی Mate 60
» هواوی Mate 60 Pro
» هواوی nova Y91
» هواوی nova 11i
» هواوی nova Y71
» هواوی Enjoy 60X
» هواوی nova 11
» هواوی nova 11 Pro
» هواوی nova 11 Ultra
» هواوی Enjoy 60
» هواوی Mate X3
» هواوی MatePad 11 2023
» هواوی P60 Art
» هواوی P60 Pro
» هواوی P60
» هواوی Watch Ultimate
» هواوی nova 10 Youth
» هواوی Watch Buds
» هواوی Watch GT 3 SE
» هواوی Watch GT Cyber
» هواوی Pocket S
» هواوی nova Y61
» هواوی MatePad C5e
» هواوی nova 10 SE
» هواوی Mate 50E
» هواوی Mate 50 RS Porsche Design
» هواوی Mate 50
» هواوی Mate 50 Pro
» هواوی MatePad Pro 11 2022
» هواوی nova 10 Pro
» هواوی nova 10
» هواوی nova Y90
» هواوی MatePad 10.4 2022
» هواوی MatePad SE
» هواوی Watch GT 3 Porsche Design
» هواوی Watch GT 3 Pro
» هواوی Mate Xs 2
» هواوی nova 9 SE 5G
» هواوی nova Y70
» هواوی P50E
» هواوی nova 9 SE
» هواوی P50 Pocket
» هواوی nova 8 SE 4G
» هواوی Watch GT Runner
» هواوی Enjoy 20e
» هواوی nova 9
» هواوی nova 9 Pro
» هواوی nova 8
» هواوی P50 Pro
» هواوی P50
» هواوی nova 8i
» هواوی MatePad 11 2021
» هواوی MatePad Pro 12.6 2021
» هواوی Watch 3 Pro
» هواوی Watch 3
» هواوی MatePad Pro 10.8 2021
» هواوی Mate 40E
» هواوی Mate X2
» هواوی nova 8 5G
» هواوی nova 8 Pro 5G
» هواوی nova 8 SE
» هواوی Mate 30E Pro 5G
» هواوی Watch GT 2 Porsche Design
» هواوی Mate 40
» هواوی Mate 40 RS Porsche Design
» هواوی Mate 40 Pro+
» هواوی Y7a
» هواوی Mate 40 Pro
» هواوی nova 7 SE 5G Youth
» هواوی MatePad T 10s
» هواوی P smart 2021
» هواوی MatePad 5G
» هواوی Y9a
» هواوی Watch GT 2 Pro
» هواوی Enjoy 20 5G
» هواوی Enjoy 20 Plus 5G
» هواوی Watch Fit
» هواوی kids Watch 4X
» هواوی Enjoy Tablet 2
» هواوی MatePad 10.8
» هواوی Enjoy 20 Pro
» هواوی P Smart S
» هواوی Enjoy Z 5G
» هواوی Y8p
» هواوی P40 lite 5G
» هواوی MatePad T8
» هواوی Y8s
» هواوی Y5p
» هواوی Y6p
» هواوی P smart 2020
» هواوی MatePad
» هواوی nova 7 SE
» هواوی nova 7 5G
» هواوی nova 7 Pro 5G
» هواوی Watch GT 2e
» هواوی P40
» هواوی P40 Pro
» هواوی P40 Pro+
» هواوی P40 lite E
» هواوی MatePad Pro 5G
» هواوی Mate Xs
» هواوی Y7p
» هواوی P40 lite
» هواوی P30 lite New Edition
» هواوی nova 7i
» هواوی Y6s
» هواوی P smart Pro 2019
» هواوی nova 6 SE
» هواوی nova 6 5G
» هواوی nova 6
» هواوی MatePad Pro
» هواوی Y9s
» هواوی nova 5z
» هواوی Watch GT 2
» هواوی Mate 30 RS Porsche Design
» هواوی Mate 30
» هواوی Mate 30 Pro

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1001 تا 1100 از مجموع 1275 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/4/26

برادر بذار روراست بگم بهت ؛ اين چيپست در سطح يه پرچمدار نيس يني هر پرچمداري ببيني ، از A57 استفاده كرده ولي اين گوشي از A53 تقويت شده بهره برده كه عملا كم كاري هواوي رو ميرسونه ثانيا GPU كه نه تنها از همه فلگشيپاي امسال قطعا قطعا ضعيفتره بلكه حتي از مالي٦٢٨هگزا و آدرنو٣٣٠ هم ضعيفتره ؛ يني واقعا واقعا اين مالي٦٢٨چهار هسته اي ضعيفه امير حسين البته شكي نيس واسه كلش و انگري و پو خيلي هم خوبه ولي تو ببين دو سال قبل روي نوت٣ از مالي٦٢٨ هگزا كور يني شش هسته اي استفاده ميشده ولي الان يني اواسط سال ٢٠١٥ ، هواوي اومده از چهار هسته اي اون استفاده كرده !! يني اينطور بهت بگم هواوي اصلا نخاسته يه گرافيك درجه يك (مث مالي٧٦٠ يا آدرنو٤٣٠) و يا درجه دو (مث آدرنو٣٣٠ يا مالي٦٢٨هگزا يا آدرنو٤١٨) رو استفاده كنه و ضعيفترينو انتخاب كرده والسلام . همچنين شما ميتوني بدنه اي ازين بهتر گير بياري با قيمت كمتر و مشخصات سخت افزاري بهتر مثلا ام٨ يا ديزاير eye . امير حسين من برا خودت ميگم وگرنه شما ده تا هواوي پي٨ هم بخري من ضرري نميكنم ولي دوس دارم يه گوشيي بخري ارزش اين پولو داشته باشه يا صبر كن شايد به زودي هواوي رضايت بده مالي٨٦٠ و چيپ بهتر و به روزتري از كيرين٩٣٠ استفاده كنه . الان اگه پي٨ بخري ، مطمين باش ميبيني دوربين سيزده اون حتي در سطح نوت٣ يا جي٣ كه قديمي شده ان هم نيس همينطور صفحه نمايشش همينطور گرافيكش همينطور چيپستش و اين باعث نا اميدي ميشه . يكم صبر كني ولي گوشي بهتر بخري ، ارزش داره

رضا س س در تاریخ : 1394/4/26

سلام دوستان کی بالاخره این گوشی رو خریده در موردش توضیح بده میخوام برا یکی از رفیقام بخرمش
کسانی که خریدنش و به صورت حرفه ای کار کردن باهاش لطفاً در موردش یه توضیح کامل بدن
و اگه برای خرید نکته خاصی هست که باید توجه کنیم لطفاً بگید.
با تشکر
منتظر توضیحات و راهنمایی های خوبتون هستم.

Hooman T در تاریخ : 1394/4/25

دوستان عزیز بین huawei p8 و samsung galaxy A7 (بدون تعصب) کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
اگه کسی اطلاعات کافی داره و با یکی از این گوشی ها یا هر دو کار کرده لطفا نظراتشو بنویسه
...
خیلی ممنون

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/4/25

بفرما اینم بررسی های P8 هستش کامله کامل توی 7 صفحه هستش

http://yon.ir/8ptx

اینم یکی دیگه
http://yon.ir/4N9L

اینم کلیپ بررسی به زبان فارسی

http://yon.ir/fq1L

اینم به خاطر بسپار که اگه هواوی بد بود گوگل با اون همکاری نمی کرد تمام.

امیرحسین ز در تاریخ : 1394/4/24

خیلی ممنون ازت اما هنوز این گوشی رو خریداری نکردم لطفا تو به من کمک کن که اطمینان بیشتری درباره ی این گوشی پیدا کنم

امیرحسین ز در تاریخ : 1394/4/24

من واقعا گیر کردم درباره ی خرید این گوشی بنابراین روز موعد به خرید نرفتم تا بیشتر تحقیق کنم و با اطلاعات کامل تری به بازار برم گلکسی سامسونگ رو تمام اطرافیانم بهم معرفی می کنن اما خیلی از ویژگی های این موبایل رو ندارند اگر ویژگی های این موبایل رو یک موبایل سامسومگ با همین قیمت داشت یک روز هم صبر نمی کردم ولی چون برند و مارک این گوشی هواوی هست یک ذره شک برام ایجاد شده از کسانی که این موبایل رو خریداری کردن تقاضا دارم که کمکم کنن

امیرحسین ز در تاریخ : 1394/4/24

من به خاطر کلش نیست که علاقمند شدم فقط می خواستم از گرافیکش سر در بیارم و بدونم گرافیکش در اون حد هست یا نه و گرنه معیار ها و دلیل های مهم تری برای خرید این گوشی دارم

amir - در تاریخ : 1394/4/24

دوست عزیز من فکر میکنم هرچقدر این بحث رو ادامه بدی فقط تناقضات صحبتهات بیشتر میشه و بس ....

از روز اول صحبت سر این بود که پی 8 به هر عنوانی ( پرچمدار هوآوی یا میانرده هوآوی یا هر چیز دیگه ) و به هر بهانه ای با قیمت حداکثر 800 تومن بیشتر ارزش نداره.
پرداخت مبالغ بیشتر پول هدر دادنه بابت یه دستگاه در حد زیر معمولی که لنگه اش با همین مشخصات و بدنه و امکانات ساخت همون کشور چین نهایتا 700-800 تومنه .( دستگاه رنج زیر 200 دلاره )

شما بشین ببین با خودت چند چند شدی و مشخصا میخواستی چی بگی چکیده اش رو در یکی دو جمله بگو .....البته قبلش دقت کن صحبتهاتی قبلی خودت رو نقض نکنه

یه بار میگی اینو با رنج چند میلیونی بقیه مقایسه نکنید ! در حالیکه اتیکت قیمتش 1400 خورده ! ( پس با چی مقایسه اش کنن ؟ )

میگیم چه برتری بر گوشی 650 تومنی 2015 لنوو داره که باید بابت این 1400 پول داد ایندفعه میگی اینو با اون رنج مقایسه نکنید این کیفیتش در حد رده بالاهای بازاره و نباید با k3 note مقایسه بشه!

میگیم سخت افزار و قدرت و امکاناتش در حد رده بالاهای بازار با همین قیمت نیست میگی حالا یه چیزاییش ضعیفه ( اون چیزای ضعیفش تصادفا استراکچر و پایه سخت افزار موبایله بقیه موارد همه وابسته به اون بخشهاست ) ولی چرا با رده بالاهای بقیه مقایسه اش میکنین !!!( پس خریدار باید با چی مقایسه اش کنه )

چون سری قبلی پی یه سخت افزار مافوق باستانی داشته این یکی دو قدم جدیدتر شده منتهی کماکان ضعیفترین سخت افزار امروزی روشه پس خیلی پیشرفته است ( آره نسبت به پی 7 پیشرفته است ولی فقط نسبت به پی 7 پیشرفته است ... ولی سخت افزارش در حد میانرده های بقیه هم نیست )

اینه که من نه متوجه شدم چی داری میگی نه علاقه دارم روش زوم کنم ببینم بعد از 4-5 تا کامنت( عموما بدون مبنای مشخص ) چی میخوای بگی .... نشون 3 -4 نفر آدم مستقل بده ببین اگه اونا مشخصا متوجه شدن چی میگی که هیچ اونا هم به تناقضات رسیدن سعی کن ممبعد مطابق یه سری اصول و منطق اولیه اظهار نظر کنی که نه وقت خودت هدر بره نه وقت بقیه.

اینکه بابت اظهار نظر به زور و ضرب یه سری جمله سرهم کنیم نه افتخاری داره نه بدرد خریدار میخوره نه بدرد تجزیه و تحلیل

سیروس ل در تاریخ : 1394/4/24

گوشی واقعا شیکیه.من خودم y330وhonor 4c دارم.بالاخره این گوشی پرچمداریه و واس خودش دک وپزی داره.

سینا ن در تاریخ : 1394/4/23

پیشاپیش مبارکه داش حسین . اره میشه نصب کرد کلش حتی رو ی گوشی با مشخصات پایینتر هم نصب و اجرا میشه . فقط وقتی گرفتی بیا در مورد کیفیت صفحه نمایش و دوربینش و ... برامون بگو . دمت گرم

مقداد م در تاریخ : 1394/4/23

برادر حتي طرفداران هواوي هم نميان ١٤٠٠ بابت اين مشخصات هزينه كنن و صبر كردن سيصد تومن كاهش پيدا كنه اونوقت شما چقد عجله داري واسه يه بازي كه حاضري اينهمه هزينه كني !

مقداد م در تاریخ : 1394/4/23

ببخشين ولي اين قيمتي كه الان داره فروش ميره مگه ٨٥٠ تومنه كه ميگين با اين قيمت ارزش خريدش خيلي بالاست ؟؟! الان ١٤٠٠ قيمتشه كه طرف ميبينه اگه ٢٥٠ بيشتر هزينه كنه ميره اس٦ ميخره كه همه چيش از اين گوشي دو سر و گردن بهتره . علي آقا ببين من و شما حتما حتما نبايد از برندهاي محبوبمون خريد كنيم كه ؛ يني ميدوني من واسه خودم معيارهايي دارم واسه خريد اگه اون فبلت مورد نظرم اون معيارهايي كه ميخامو نداشته باشه ، راحت قيدشو ميزنم پس شما هم واقعياتو ببين كه سخت افزار اين گوشي چقد ارزش داره و مطمئنا با بررسي دقيقتر متوجه ميشي قيمت واقعي اين گوشي "در همين زمان" بايد حداكثر حداكثر ١ تومن باشه كه اين اختلاف٦٠٠ تومني بين پي٨ و اس٦ ، خيلي منطقي تره تا اختلاف ٢٥٠ تومني . غير گرافيك هم بهت گفته بودم ولي نميدونم شما چه اصراري داري اونارو هم سطح اس٦ فرض كني البته اشتباه شما اينجاست كه تصور ميكني چون نسبت به پي٧ پيشرفت داشته ، پس همين كافيه و بقيه فلگشيپا رو بيخيال در صورتيكه خريدار بين پرچمداراي هر كمپاني مياد مقايسه ميكنه و ميبينه تفاوتش رو . اتفاقا ديروز با يكي از بچه ها بحث ميكرديم راحع به يكي ديگه از برندا كه دوستمون يهو گفت "هواوي يه گوشي زده پي٨ در حد عالي هشت تا هسته باتري ٢٦٠٠ رم٣ و دوربيني كه مدير عامل هواوي قول داده از سيكس بهتره ! "منم گفتمش سخت افزارش از همه ضعيفتره گرافيكش روي گوشياي دو سال قبل هم استفاده نميشده چيپست و دوربينش هم اصلا در سطح اس٦ نيس و ساير موارد كه دوستم ديگه جوابي نداشت . الانم هواوي دو تا زرنگي كرده در جهت افزايش سودش اول اينكه اومده ازين سخت افزار منسوخ استفاده كرده طوريكه باعث تعجب همه شده يني حتي برندهاي بسيار نوظهور چيني هم شما نميبيني برن هشت تا A53 يا مالي٦٢٨ رو استفاده كنن ثانيا قيمت گذاري اون تقريبا هم سطح بهترين سخت افزار فعلي دنياست و اين دو مورد ، يني كم كاري شديد و زرنگي هواوي

آرش م در تاریخ : 1394/4/22

خیر با خیال راحت بخر ... دوست عزیز، من تا حالا حدود 10 تا گوشی هووای برای خودم و اطرافیانم خریدم و هیچ مشکلی نداشته، تنها مشکلم با Y300 بود که حدود سه سال پیش خریدمش و این گوشی با وایبر اگه نصب بود مشکل داشت و صدای میکروفون هنگام صحبت قطع میشد، بقیه رو خودم و اطرافیان بدون کوچکترین مشکل استفاده میکنیم، تازه یه حسن بسیار بسیار بزرگ هم داره، هواوی یه امکان گذاشته روی گوشی هاش که شما بدون روت میتونید همه برنامه ها رو با دیتاشون (تاکید میکنم با دیتاشون) در اکسترنال مموری نصب کنید، در برند های دیگه حداکثر فقط خود برنامه رو در اکسترنال مموری نصب میکنید و دیتا به اجبار در اینترنال مموری هست

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/4/22


به منم میگفتن پی 7 لک داره و ضعیفه و 4 ماه دیه سرعتش میاد پایین خیلی وقته دارمش ولی چیزی نشده و لک هم نداره ضعیفم نیست.اونو میدم به داداشم اینو بخرم تا دستت نگیری نمیفهمی چه گوشیه خوبیه

امیرحسین ز در تاریخ : 1394/4/22

بچه ها امروز می رم برا خرید به احتمال زیاد اینو می خرم فقط بهم بگین می شه بازی کلش رو روش نصب کرد؟؟

علی پ در تاریخ : 1394/4/22

ﺷﻤﺎ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺏ ﻣﻄﻠﺒﻮ ﺑﺨﻮﻧﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯿﺸﯽ ﻣﻦ ﺣﺮﻓﻢ ﭼﯿﻪ .ﻣﯿﮕﻢ
ﺷﻤﺎ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺖ ﺍﯾﻨﻪ ﮎ ﻣﯿﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯿﻮ ﺑﺎ ﭘﺮﭼﻤﺪﺍﺭ ﺧﺪﺍﺗﻮﻣﻨﯽ
ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﮐﻢ ﻧﯿﺎﺭﻩ.ﺷﻤﺎ ﮎ ﺍﯾﻨﻘﺪ
ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺎﯼ ﮔﺮﺍﻓﯿﮑﻮ ﻣﻮ ﺷﮑﺎﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ ﭼﯿﺰﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﻮﺷﯽ
ﻫﻢ ﯾﮑﻢ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻩ . ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﺩﺭﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﺏ ﻋﻤﻞ
ﮐﺮﺩﻩ ﻭﺩﺭﺣﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻫﺎﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ.ﺷﻤﺎ ﺩﺭ
ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﮐﺎﻫﺶ ﮐﯿﻔﯿﺘﯿﻮ ﻓﮏ ﻧﮑﻨﻢ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺑﺸﯽ
ﺩﺭﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﺎ ﻫﺮﭼﯿﺰﻩ ﺩﯾﮕﻪ.ﺩﺭﺻﻮﺭﺗﯽ ﮎ ﺩﺭ ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪﻩ ﺟﺒﺮﺍﻥ
ﮐﺮﺩﻩ ﺿﻌﻒ ﮔﺮﺍﻓﯿﮑﻮ..
ﺍﺩﻡ ﺑﻮﺩﻩ ﺭﻭ ﯼ ﮔﻮﺷﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺧﺮﺷﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻇﺎﻫﺮ ﯼ
ﮔﻮﺷﯽ ﺩﯾﮕﺮﻭ ﺩﯾﺪﻩ ﭘﺎﻭﻧﻮ ﺧﺮﯾﺪﻩ. ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﻘﯿﻪ ﻣﺮﺩﻣﻮ ﺑﺨﺎﻃﺮ
ﮔﺮﺍﻓﯿﮏ ﺑﺘﺮﺳﻮﻧﯽ. ﺩﺭﻭﺍﻗﻊ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﺏ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﮎ ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ
ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺭﺯﺵ ﺧﺮﯾﺪﺵ ﺑﺎﻻﺳﺖ. ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﻣﻨﻈﻮﺭﻭ ﺭﺳﻮﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ

مقداد م در تاریخ : 1394/4/22

دوست عزيز واقعيته ؛ عملكرد چيپست در سطح متوسط و كرافيك اين گوشي در سطح خيلي ضعيفيه حتي دوستداران خود هواوي هم معترفن كه هواوي از سخت افزار منسوخ شده و قديمي بهره ميبره و به اين قضيه متاسفانه عادت كرده . gpu اين گوشي واقعا واقعا ضعيفه برادر من همچنين پردازنده اش هم در سطح يه پرچمدار نيس ؛ كيفيت دوربينش (هم عكس برداري هم فيلم برداري)در سطح اس٦ جي٤ سيكس نيس و كيفيت صفحه اش هم درسته راضي كننده ي ولي چيزي نيس كه مسحورش بشي . انگار به اين مسائل توجه نكرده بودي و به اين گوشي علاقمند شدي

مقداد م در تاریخ : 1394/4/22

اگه اين ويژگي برات مهمه برو desire eye بخر هم ارزونتره هم چيپست و گرافيكش ازين پي٨ بهتره

reza s در تاریخ : 1394/4/21

سلام گوشیه خوبیه کاش دوربین ثانویه فلش داشت تو شبم عکس مینداخت

امیرحسین ز در تاریخ : 1394/4/21

نمیدونم چرا از هواوی اینقدر بد میگن عاشق این گوشی شدم ولی اطرافیانم شک در من ایجاد کردن می خواستم بدونم که این حرف ها و انتقادات درباره ی هواوی درسته یانه؟
لطفا جواب بدین

hadi m در تاریخ : 1394/4/20

سلام بر همگی دوستان کدوم مدل این گوشی بهتره منظورم از مدل اینکه p7 مدل L10 فقط 4G ایرانسل ساپورت می کنه مدلای دیگش ساپورت نمی کنه می خواستم بدونم این گوشی هم این جوری یا نه

amir - در تاریخ : 1394/4/18

هر چیپستی داغ نکنه و لگ نداشته باشه قویه ؟
تصادفا داریم راجع به رنج پرچمدار بالای 1 تومنی صحبت میکنیم .... نه گوشیهای رده پایین 300 تومنی که لگ نزدن و گرم نکردن چیز مهمی باشه .

خوبه من قبلا اینهمه برای شما توضیحات دادم و اصولش رو فکر میکردم میشناسید دیگه ؟

حالا اگه گوشی های رقبا در همین رنج قیمتی لگ نزنن و گرم نشن سرعتشونم دوبرابر این باشه اونوقت تکلیف چیه ؟

خرید یه همچین دستگاهی توجیه داره یا نه ؟

amir - در تاریخ : 1394/4/18

حقیقتا متوجه نشدم چی گفتید ؟

یعنی نفهمیدم مشخصا با چی موافقید و با چی مخالفید و مهم تر از همه اینا رو چرا در پاسخ به کامنت من دارید میگید؟!!

مقداد م در تاریخ : 1394/4/18

دوست عزيز موضوعي شما توجه نميكني اينه كه پي٨ عنوان پرچمدار هواوي رو يدك ميكشه يني بايد ويژگيهاي سخت افزاريش در سطح رقبا باشه و نميشه با گرافيكي به اين ضعف كه حتي دو سال قبل از شش هسته اي اون استفاده شده بود و الان ديگه منسوخ شده ، بشه با مالي سري ٧ و ٨ و ساير گرافيكهاي عالي مقايسه بشه و تازه بگيم مشكلي نيس و قويتر از اين نياز نيس و فقط بازي با اعداده . در مورد پردازنده هم بگم چهار تا a53 تقويت شده كنار چهار تا ضعيف اون ، اصلا عملكردي در سطح يه پرچمدار نداره و خودت منصف باشي ميبيني اين اكتاي كيرين٩٣٠ بيشتر ميخوره روي گوشي هاي سطح متوسط باشه و پرچمدارا فقط از a57 استفاده ميكنن كه كنار اونم ميبيني گرافيك عاليه ؛ الانم بري gsmarena و سايتهاي معتبر ديگه ميبيني عملكرد كيرين و مالي كواد ٦٢٨ اصلا جالب نيس طوريكه اگه اسم گوشيها مخفي باشه ، فك ميكني اين يه گوشي ٧٠٠ تومنيه كه دو ساله توي بازاره و محاله فك كني پرچمدار برند محبوب منه ! حالا چون شما به هواوي علاقه داري دليل نميشه هر چي توليد كنه عالي باشه كه عوضش هر شخص منطقيي ميگه "چرا اواسط ٢٠١٥ كه ديگه داره كم كم مالي٨٦٠ و پاور وي آر سري ٧ مياد ، من برم به مالي چهار هسته ايي پول بدم كه ضعيفترين گرافيك امساله و تازه دو سال قبل هگزاي اون استفاده ميشده ؟ يا چرا برم به اكتا a53 پول بدم ؟" الانم بين اينهمه پرچمدار اينهمه شركت ، چه خوشمون بياد چه نياد مسلما و قطعا ضعيفترين چيپست و گرافيك واسه همين پي٨ هست و اين يه واقعيته و نميشه كسي ادعا كنه همين عاليه واسه من !! در مورد صفحه هم يه بار گفته بودم رزولوشن ١٠٨٠ الان حداقل دو سالي هست عادي شده و حتي برندهاي درجه چند چيني هم ازش استفاده ميكنن و در اين زمان ١٠٨٠ ، زياد فرقي با ٧٢٠ نداره چون هر دو دارن به تاريخ ميپيوندن پس نميشه روش مانور داد . همينطور دوربين كه مشخصا بهترين دوربينها هيچوقت از هواوي نبودن و ميتوني بري به بررسي مقايسه اي بين پرچمداران كمپانيها در gsmarena و وب سايتهايي مث ورج و dxomark كه رده بندي هم ببيني و شما هيچ شخص مطلعي رو در دنيا پيدا نميكني كه بگه دوربين پي٨ بهتره تا اس٦ يا جي٤ و اين قضيه خيلي خيلي و بيش از حد واضحه . كيفيت فيلم برداري هم همينه قضيه اش . حالا رم ddr3 و نبود سنسور اثر انگشت و نبود گوريلا گلس٤ هم بماند ولي شما ديدي وقتي بررسي دقيقتر بشه خيلي از ايرادا رو مياد و طبق تصور شما ، فقط ايراد گرافيك نيس دوست عزيز . ضمن اينكه قبلا رودمپ چيپهاي كيرين اونده بود يني از يه سال قبل گفته بودن كيرين٩٥٠ مياد با مالي٨٨٠ و i7 كه هسته مجزاييه و كلي تبليغ ولي ديديم روي پي٨ كه پرچمدارشونه از چه چيپست و گرافيك ضعيفي بهره بردن ! شما مطمين باش با اين روندي كه هواوي داره و اصن به قدرت چيپ و گرافيك اهميتي نميده ، محاله بتونه بين پرچمدارا مورد توجه قرار بگيره چون سياست هواوي همينه و متاسفانه روي قسمتهاي به اين حساسي خيلي بي اهميته

مقداد م در تاریخ : 1394/4/18

عليك سلام ! خب برادر من ببين الان شما اينو بخري ، باز سال بعد پي٩ مياد و ميري ٨ رو ميفروشي تا اونو بخري سال بعديش ١٠ مياد باز ٩ رو ميدي به داداشت كه ١٠ رو بخري ؛ شايد الان بگي نه نميخرم ولي وقتي رم بالاي ٤ و دوربين ٢٤ بياد حتما ميخري . خب حالا ببين ظرف پنج سال شما ٥تا پرچمدار هواوي ميخري و اين يني راحت راحت ٥/٥ ميليون هزينه كردي كه رقم زياديه . به نظر من يه پرچمدار (اگه ويژگيهاي يه پرچمدار واقعيو داره) حداقل حداقل دو سال بايد دست طرف باشه ضمن اينكه شما بايد تفاوتها واست محسوس باشه يني از ١٣ مگاي قبلي سوييچ كني روي ١٣ پي٨ يا از صفحه ١٠٨٠ اون بياي سمت ١٠٨٠ پي٨ يا از مالي ٤٥٠كواد بياي ٦٢٨ كواد ، درسته كمي پيشرفت بوده ولي دقيقتر توجه كني ميبيني خيلي چيزي گيرت نمياد و تفاوت واست محسوس نيس حالا درسته بدنه و يه سري چيزا بهتر شده ولي اصلش اينه از ١٠٨٠ بري سمت ٢كي يا از مالي قديمي به مالي٧٦٠ يا ٨٦٠ توجه كني . بازم پول شماست اختيارش با خودتونه ولي من جا شما باشم واسه امكانات عالي تر هزينه ميكنم و حداقل دو سال نگهش ميدارم تا موقع خريد بعدي ، تفاوت واسم محسوستر باشه

مقداد م در تاریخ : 1394/4/17

با عرض پوزش از استاد امير
دوست عزيز چيپست و گرافيك اين گوشي اصن در سطح يه پرچمدار نيس كه به وضوح مشخصه خيلي ضعيفه و اين چيپ و گرافيك ضعيف فقط روي يه گوشي سطح متوسط بايد باشه بدون هيچ شكي
دوربين اين گوشي هم بدون هيچ شكي در سطح اس٦ جي٤ و سيكسها و نوت نيس و احتمالا از سوني ها هم بايد ضعيفتر باشه و دوربينهاي هواوي هميشه در سطح متوسط بودن
فيلم برداري هم مث قضيه عكس هاي دوربينه
نبود گوريلاي ٤ و نبود رم ddr4 و خوانايي متوسط زير نور و نبود سنسور اثر انگشت هم به اين موارد اضافه ميشه
كلا هدف هواوي مغلوب كردن پي٧ بوده ولي متاسفانه فك نكرده سري گالكسيي هست نوتي هست و واقعا بي توجه بوده و كم كاري كرده كه مالي٦٢٨ كواد رو روونه رقابت با٧٦٠ اكتا كرده حالا مالي٨٦٠ و ساير gpu هاي جديدتر به كنار . البته با اين سياستي كه هواوي در زمينه به كارگيري چيپ و گرافيكهاي منسوخ داره ، وقتي مالي٨٦٠ روي پرچمدار ساير شركتها قرار بگيره ، هواوي تازه از مالي٦٢٨ هگزا استفاده ميكنه يا حالت خوشبينانه از ٧٦٠ دو هسته اي

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/4/16

تا صبر کنم گوشی پرچم دار هواوی یکی دیه بیاد زمستون میشه گوشی منم اندروید نیس از P8 هم خوشم اومده چون P7 داشتم دادم به داداشم ولی پولش رو گرفتم واسه P8 :D انصافا گوشی خوبی بود P7 اونجور باشه P8 باید یه چیز توپ باشه چون از هر حالت بهترش کردن و منم زیاد بازی نمیکنم

آرمین ی در تاریخ : 1394/4/16

دوستان تاچ پلاس یه برچسب که رو صفحه نصب میشه و به کمک اون دکمه های کنترل پایین صفحه رو میتونین مخفی کنین و دکمه ها به پایین صفحه و روی بدنه منتقل میشه دو تا نقطه هم روی قسمت بالای برچسب هست که مثلا با دو بار ضربه صفحه خاموش میشه یا عکس میگیره در کل چیز جالبه ...

علی پ در تاریخ : 1394/4/16

سلام ...
همه حرفت اینه ک چرا گرافیکش قدیمیه .ولی خودتم خوب میدونی ک همین گرافیک راحت از پس همه چیز در اندروید بر میادو کافیه .نمیگم قویترینه میگم کافیه.کافی!!

بازم جای خوشحالیه این گوشی با این قیمت البته نه قیمت الانش یکم پایین تر تنها مشکلش همینه ...

خوبی این گوشی اینه ک مثله میت۷ زود افت قیمت پیدا میکنه و اونوقت میشه گفت نسبت ب پولی ک دادی ارزششو داره.

ب اون دوستمونم گفتی در حد گوشیای لنوو هست ... هواوی برای اون بدنه فلزی زیبا خرج کرده .وتو قیمتش تاثیر داره .هواوی اگرم ی کپی میزنه از گوشی نوآوری های ریزو جالب خودشم قاطیش میکنه ...

اگه کسی گوشیو بخاطر قدرت پردازشی میخواد من حرفتو قبول دارم بره لنوو یاهرچیز دیگه ایی بخره.ولی همه مثه شما فکر نمیکنن وچیزای دیگه گوشی هم براشون مهمه.

ملاکتون که چون گرافیکش قدیمیه زیر یه تومن ارززش داره پس بقیه قطعات گوشی هم بخاطر ثوابش روش گذاشتن؟؟؟

کسی منکر قدرت نوت۴ نیس اقاجان اون گوشی کاملیه .درسته گرافیک پی۸ قدیمیه ولی همه چیزو راحت اجرا میکنه ولی چطور میخوای جنس بدنه نوت۴ رو توجیه کنی؟

موندم نسل بعدیه تراشه کرین ک گرافیکش قوی و امروزیه چ بهونه ایی میخوای بچسبونی بهش .ینی اونموقع ارزش خریدش میای بگی خیلی بالاست؟بعید میدونم

جالب اینه اقای مقداد م هم مثه شما فکر میکنن و همه چی برمیگرده ب گرافیک .وقتی این گوشی میتونه بدون لگ و با داغ شدن کمتراز دیگررقبا ب تمام بازیا پاسخ مثبت بده چرا اینقد باید از نظر شما چیز بزرگی باشه ؟ تو سایت های تخصصی بررسی گوشی شاید از دیگر رقبا کم بیاره ولی اینا چیزی نیس ک برای مصرف کننده مشکلی ب جود بیاره.
اگه هواوی تواین قسمت ضعف داره قبول و همونطور ک میدونین تو تراشه های نسل بعدش خودشو میرسونه.ولی هواوی درعوض ب قسمتای دیگه مثه طراحی دراین گوشی وچیزایی مثله باتری و اثر انگشت در میت۷توجه داشته و طبیغیه هرگوشی مشکلی داشته باشه از اون گوشیای شاخ برند مورد علاقه شماهم ایراد گرفتن اینکه جای خود داره

منم انتظار ندارم کسی باقیمت فعلیش بره بخره. نوت۴و اس۶ هم روزای اول قیمتای وحشتناکی داشتن .اوناهم بااون قیمتا ارزش نداشتن تا الان ک بهتر شده.

رفیقمون اقای مقداد م کیفیت fhdصفحه این گوشی خیلی زیبا و رنگارو قشنگ نشون میده ب اسمش نگاه نکن جذبت میکنه

ببینید ی شرکتی مثه هواوی ک سابقش تو ساخت گوشی کمه گوشیش چقد کامله ک فقط ب گرافیک متوسطش گیر میدن.

حرفی داشتین خوشحال میشم گوش بدم

سینا ن در تاریخ : 1394/4/16

سلام

من الان ی گوشی هواوی g6 دارم و واقعا گوشیه خوبیه هر چند یکسری معایب داره اما خب خیلی ازاردهنده نیست اما قصد دارم وقتی قیمت این گوشی اومد پایین اینو بگیرم .

از دوستانی که این گوشیو دارن خواهش میکنم بدون تعصب به سوالام جواب بدن .

1.کیفیت صفحه نمایشش چه جوریه ایا طوری هست که ادمو جذب کنه؟

2. کیفیت دوربین فیلم برداریش در چه حدیه؟ عالی و راضی کننده هست؟

3. کیفیت عکس برداریش چطور ؟ اگه عکسی رو که گرفتیم روش زوم کنیم کیفیت تصویر افت میکنه یا اینکه همچنان با کیفیت هست؟ یا حد اقل بگین دوربین کدوم گوشی وقتی رو عکساش زوم کنیم کیفیت افت نمیکنه{این مورد خیلی برام مهمه }

4. سرعت اجرای بازی های سنگین و برنامه ها خوبه یا نه؟

5. برنامه هایی مث واتساپ . لاین .وایبر فیسبوک و بقیه رو بخوبی اجرا میکنه ؟ چون گوشی جی 6 من با لاین و وایبر مشکل داره

6. از دوستانی که این گوشی رو دارن خواهش دارم اگر امکان داره اسکرین شات از بخش های مختلف گوشی منو و ... و هم چنین اون قسمتی که وقتی کسی بهت زنگ میزنه بذارن . راسی تو این گوشیم مث گوشیای دیگه ی هواوی برای پاسخ ب تماس دریافتی دست رو از وسط صفحه ب سمت چپ یا راست باید بکشیم یا اینکه تغییر کرده و مثل گوشیای سونی و سامسونگ شده .

7. اگه کسی تونست ی چندتا عکس بگیره و بزار اینجا تا ببینیم کیفیت دوربینش در چه حدیه

8 . سوال اخر اینکه به نظرتون این گوشی تا دو سه ماه دیگه قیمتش میاد رو 850 یا 900 تومن .؟ نهایتا چقد افت قیمت خواهد داشت؟

محمد m در تاریخ : 1394/4/15

هدفتون از چیپست قوی چیه؟
گوشی داغ نکنه و لگ نزنه
تا الان که هیچ خبری از داغ شدن و لگ زدن P8 نشده
P8 چه مشکلاتی داره؟

مقداد م در تاریخ : 1394/4/15

برادر واسه پولت ارزش قایل باش و با گوشی فعلیت هر چی هست یکم بساز تا مالی سری8 و ARM A72 روی پرچمدار هواوی سوار بشه . یه بار چیزیو بخر که ارزش داشته باشه

مقداد م در تاریخ : 1394/4/15

سلام
1-اون مثال شما هم کی بنده اشاره کردم ارزش خریدش بالاست ؟ هم اون هم پی8 ارزش زیر یه تومن رو دارن
2-کم و کاستی های این گوشی خیلی زیاده مقابل اس6 و واقعا بی انصافیه اختلاف این دو الان 250 تومن باشه
3-در مورد رزولوشن هم باید بگم اولا در این ابعاد باعث میشه شفافیت تصویر کمی بیشتر بشه دوما همونایی که گفتین از 2کی هم بهره بردن و در چند ماه دیگه حتما ازش استفاده میکنن ولی وقتی مصرف انرژی صفحه و پردازنده خیلی بهینه باشه و گرافیک هم قوی باشه ، استفاده از 2کی خیلی خیلی معقولتره تا 1080
4-منظور من از گفتن اون حرف ، این بود که وقتی شما یه گوشی 700 تومنی بخری دیگه انتظاری از چیپست و گرافیک نداری و اگه کسی انتقادی کنه ، بش میگی هر چی پول بدی آش میخوری . ولی نمیشه 1400 یا بیشتر بدی ولی امکانات 2 سال قبل رو بدن بهت ! یا با معماری 28نانومتری قدیمی و پرمصرف با 14نانومتری رقابت کنن
5-بله واسه تلگرام و انگری عالیه این کیرین930 ولی یه چیزی شما توجه نمیکنی اینه این گوشی عنوان "پرچمدار" هواوی رو داره یدک میکشه و باید با پرچمدارا رقابت کنه نه پی7 و دیزایر816 واسه همین کیرین930 و مالی سری 6 کواد کور اینجا بد توی ذوق زده
اینا دلیل ضعیف و سطحی نیس برادر بلکه واقعیاته و برا رقابت با بهترین گوشی ، باید بهترین عملکردو در هر زمینه ای داشته باشه

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/4/14

سلام
1- آره داره
2-آره حتی P7 هم این قابلیت رو داره
3-دو بار ضربه زدن اسکرین شات میگیره
4-دوربین P8 یکی از بهترین دوربین هاست ولی Z3 یه مشکل تو شب داره که اجسام دور رو روش زیاد نور میده یا تو این عکس میبینین اصلا سپر ماشین دیده نمیشه http://yon.ir/XN54
5-سی پی یو و پردازنده ی P8 مشکلی نداره و در عمل کاملا خوبه و حتی اطلاع دادن که هر بازی سنگینی رو وا میکنه ولی در مقابله با پرچمداران سازنده های دیگه عقبه
6-آره مهمه چون چیپست ها در دو نوع هستش تو P8 یکی با قدرت 1.5 و دیگری 2 که وقتی کار سنگین انجام میدید از 2 استفاده میکنه ولی اگه ندید 1.5 میمونه که باطری زیاد مصرف نشه
7- z3 داغ میکنه در حدی که باعث اذیت دست میشه ولی پی 8 نمیکنه
پی 8 بلوتوثش 4.1 هستش ولی z3 4
توی پی 8 میتونی جای سیم دوم رم بزاری یا سیم کارت ولی فقط یکیش رو باید بزاری
p8 زیباتر هستش تم های زیادی داره ولی z3 خسته کننده هستش داخلش جذابیتی به من نداره
وب گردی با p8 با نور متوسط 13 ساعت و نیم زمان میبره ک باطریش تموم بشه ینی 13 ساعت میتونی با نور معمولی وبگردی کنی تو p7 نصفه این بود
داخل z3 اینجوری هستش که میبینین خسته کننده و ساده هستش ممکنه بعد مدتی براتون خسته کننده بشه
http://yon.ir/DT0M
ولی پی 8 تم های زیادی داره و وقتی وصل کنی به اینترنت بازم تم میده
http://yon.ir/y4So
z3 یه مشکل داره اونم جذب اثر انگشت زیاد بر روی قاب پشتی و صفحه نمایش هستش
اگر به زیبایی گوشی اهمیت میدید از درون و بیرون زیبا باشه و عملکردشم خوب باشه p8 خوبه
ولی نه اگه بگین چهره p8 همش کپی برداریه و این ناراحتتون کنه بهتره z3 وردارین
و اینم بگم z3 قیافش چنانم تغیر نکرده پشتش و جلوش مث همون z2 هستش

از نظر من p8 بهتره چون خسته کننده نیست میتونی آیکن هاشم عوض کنی هواوی گوشیه ضعیفی نداده بیرون خیالتون راحت عملکردشم عالیه برنامه و بازی سنگین بدون لک وا میکنه فقط در مقایسه با گوشی های پرچمدار دیه ضعیف هستش من که سر این ماه میخرم p8 رو

emad f در تاریخ : 1394/4/14

والا هرکی هربرندی میخره از نظرش اون بهترینه صحبت از کیفیت تصویر کردی اونو بزار کنار نوت 4 اس 6 هم پیش کش بعد کیفیت تصویر میبینی چیه دوربین؟ شوخی میکنی هواوی فقط یکم ظاهر داره و بس و الا
سامسونگ مریش نیست بیاد گوشی بزنه با این اختلاف و میت 7 داشتم واقعا حالم خراب شد

emad f در تاریخ : 1394/4/14

سلام ...
نه ال ئی دیش همچین خاصیتی نداره ااون خاصیته دوبارم فقط انحصاره الجیه
پردازنده سونی مثل الجی و اچتی سی مال شرکت امریکایی کواالکامه که معتبرترینه این مال خود هواویه که اینم عالیه
32 و یا 64 خودت داری میگی دیگه یعنی دو برابر سرعت بیشتر
هرکی سلیقه ای داره اما از من میشنوی هیچکدام
اس 6 و جی 4 و ام 9

Ali H در تاریخ : 1394/4/14

من هم با حرف شما موافقم
تنها کسایی که تازه با این زمینه آشنا شدن همه چیز رو بنچمارک و چیپست میبینن
اول اینکه چطور میشه که a7 با قیمت 1150 گوشی ای با ارزش خرید بالا حساب میشه ولی p8 با وجود اینکه قیمتش ثابت نشده ارزش 1300 رو نداره؟
کسی نگفته که p8 بهتر از s6 هست.حرف من اینه که با وجود اینکه توی زمینه هایی از s6 ضعیفتر هست ولی هنوز ارزش خرید بالایی داره(البته بعد از ثابت شدن قیمتش)
اون رزولوشنی که شما ضعف میدونید فعلا رزولوشنی استاندارد هست که اکثر شرکتها دارند از اون توی پرچمدارهاشون استفاده میکنند(اچ تی سی-هواوی-سونی-موتورولا و .....)
جالبه که رزولوشن آیفون فول اچ دی هم نیست.ولی کاربرها هیچوقت نمیگن ضعفی بهش وارده
کی گفته قیمت رو نزدیک به قیمت سامسونگ تعیین میکنه؟مثال پرچدامدارهای سال گذشته میتونه گواه این موضوع باشه
(((شما گفتید میتونید گوشی ای با نصف این قیمت بخرید و اونوقت بابت نتایج ضعیف اون نیازی نیست پاسخگو باشید.
سوال من اینه:شما گوشی میخرید که پاسخگوی دیگران باشید یا از اون استفاده کنید و لذت ببرید؟)))
شما یک نظر من رو بیارید که گفته باشم این چیپست عالیه.من گفتم عملکردش میتونه مناسب باشه و اینکه همه چیز چیپست نیست
من تعجب میکنم.به وضوح دارم میگم که خودم علاقه ی شدیدی به سری نوت دارم و اس6 رو واقعا عالی میدونم بعد شما میگید متعصبانه دارم طرفداری هواوی رو میکنم
من قصد دفاع نه از هواوی و نه از هیچ برند دیگه ای ندارم.ولی میگم بهتره با دلایل ضعیف و سطحی این گوشیها رو بدون ارزش خرید ندونیم
...
قیمت p8 الان حدود 1300 هست(توی شهر های مرزی) که تا حدود یک ماه دیگه ارزونتر هم میشه و تا 1150 هم پایین میاد
اونموقع هست که ارزش خرید خودش رو نشون میده
امیدوارم توی مقایسه هاتون فاکتورهای دیگه ای مثل ظاهر(که کاملا سلیقه ایه) و ارزش خرید رو هم در کنار ((بنچمارک)) و ((چیپست)) قرار بدید
فکر میکنم این بحث زیاد طولانی شده و بهتره ادامه پیدا نکنه
امیدوارم موفق باشید

apadana m در تاریخ : 1394/4/14

این گوشی جلوی z3 باید زانو بزنه..
شما 32 و64 بیتی بودن رو برای انتخاب و خرید ملاک قرار نده،مگه با این گوشیها و سیستمشون قراره کوه بکنیم؟!؟
شما چقدر سرعت و قدرت از این گوشیها میخوای مگه؟
این گوشی نهایتش 900 ارزش خرید داره نه بیشتر.
اگه دنبال یک سری امکانات نرم افزاری هستین مثله دوبار ضربه زدن،حسگرهای جورواجور و... دور سونی رو خط بکشید،صفحه نمایش z3 با دوبار ضربه فقط روشن میشه،با دستکش هم کار میکنه صفحش همین.اما گوشیه قدرتمندیه

sina n در تاریخ : 1394/4/14

سلام. من میخام از بین Honor 6 Plus و p8 با توجه که قیمتشون تقریبا یکیه.یکیشونو بخرم.بنظرتون کدومش بهتره؟ خواهشا جواب بدید.

Alireza P در تاریخ : 1394/4/13

سلام چنتا سوال داشتم
این گوشی ال ای دی نوتیفیکیشن داره؟؟؟
با دستکش میشه کار کرد؟؟؟
با 2بار ضربه زدن به صفحه میشه صفحه رو خاموش کرد؟؟؟
سی پی یو و پردازنده گرافیکی این گوشی بالاتره یا z3 ؟
در کل 32 بیتی بودن یا 64 بیتی بودن گوشی خیلی مهمه؟؟؟
این گوشی بهتره یا Z3 ؟؟؟
ممنون

saeed t در تاریخ : 1394/4/13

من رنگ مشکی P8 رو خریدم به قیمت 1250000 تومن البته از شهر سلماس مرز ترکیه که هیچگونه گارانتی نداره چون قاچاقی اومده. کیفیت صفحه نمایشش خیلی عالیه و در نور بالا چشم رو اذیت نمیکه. بازی آسفالت 8 و WWE Immortals نصب کردم کاملا روان و بی مشکل باز میکنه. کیفیت دوربینش بعد از آیفون 6 بهترین کیفیتی هست که تابحال دیدم و عکس هاشو وقتی روی لب تاپ و pc نگاه کنی متوجه کیفیت واقعی میشی.
بدنه خیلی محکم و زیبایی داره و نیازی به گارد و قاب محافظ انداختن نیست. تنها ایرادش اینه که نسبت به گلکسی S4 که قبلش داشتم کمی دیر تر شارژش پر میشه.
در ضمن یه خارجی بیاد ببینه ما note رو با موبایل مقایسه میکنیم خندش میگیره چون استفاده این دو تا کاملا فرق میکنه.

آرمین ی در تاریخ : 1394/4/13

دوست عزیز توی setting و توی about phone فقط cpu رو زده ، اما با آنتوتو و cpu z که امتحان کردم هر دو گرافیک رو 624 میزنن . در ضمن این گوشی یه امکان جالب داره که تو بعضی گوشی های دیگه هم بود بنام Touchplus ، توی یوتیوب سرچ کنین ببینین جالبه

amir - در تاریخ : 1394/4/13

دوست عزیزتوی تنظیمات گوشی که مدل گرافیک رو نمیزنه.
برنامه های مختلف با توجه به کد شناسه سخت افزاری تعیین میکنن شناسه مال کدوم برند و چه مدلیه.

مالی سری 6 چون سری دوم میدگارده ( میدگارد نسل دوم گرافیکهای جدید مالی هست و 2012 معرفی شده ) پسوند 2 میگیره همه هم از نظر قدرت و امکانات یک جی پی یو محسوب میشن
یعنی جی پی یو پایه یکیه تفاوت در تعدادهسته و کلاکه ....هواوی چون میخواد با اعداد بازاریابی کنه بجای 624 از 628 استفاده کرده .....
همین قضیه 628 که 624 نشون داده میشه رو میت 7 هواوی هم داشت .
نوت 3 نئو سامسونگ همین جی پی یو 4 هسته رو در n750 و 7505 داره ...
مثل هواوی با اعداد بازی نکرد و از کد 624 استاندارد استفاده کرد.

شناسه سخت افزاری های مالی به اینصورته .
کد بصورت کلی 6 نماینده میدگارده ( کد 4 نماینده نسل قبل بود یعنی اوتگارد مثل 450 )
نسل اول میدگار کد 0 یا 1 میگیره مثل 604
نسل دوم کد 2 مثل 622 ...624 ... 628 ....
حداکثر تعداد هسته اعداد آخره مثل 622 ( تا دو هسته ) ..624 ( تا 4 هسته ) .. 628 ( تا 8 هسته )

*در صورتیکه جی پی یو نمونه خاص اون سری باشه عدد 5 به شماره نسل جی پی یو اضافه میشه ( مثل 658 ....میدگارد نسل اول تا 8 هسته یا 678 میدگارد نسل دوم تا 8 هسته )

عدد سوم که نماینده تعداد هسته است حداکثر رو ذکر میکنه مثلا 1 هسته تا 2 هسته هر دو 622 میشن.
بالای 2 هسته تا 4 هسته 624 یا 674 ( در صورت وجود ورژن خاص ).
بالای 4 هسته تا 8 هسته 628 ( مثل 6 هسته های سامسونگ ) یا 678 ( ورژن خاص )

میدگاردهای نسل سه و چهار به سبب ساپورت تا 16 هسته که باعث میشه در کدبندی استاندارد ناگزیر 4 رقمی بشن ( یعنی مثلا میدگارد نسل 3 با 10 هسته باید بشه 6310 ) کد بندی تغییر میکنه و همگی پسوند صفر میگیرن مثل 720...760.... 860 و ....

amir - در تاریخ : 1394/4/13

نه دوست عزیز ارزش خرید بالای 1 تومن که اساسا نداره.

با این قیمتای الان ( 1400 تا 1600 ) شما اینجوری در نظر بگیر نصف پول پرداختی رو دور ریختی یا با همین پول میتونسی دو تا گوشی همرده این بخری !

در نظر داشته باشید خیلی اشخاصی که در بخش نظرات گوشی های مختلف خریدار رو ترغیب به خرید اونم با هر قیمتی میکنن یا از گوشی هیچی نمیدونن یا اکثرا فروشنده هایی هست که میخوان خودشون رو خریدار جلوه بدن و بقیه رو بابت منافع شخصیشون مجاب کنن وگرنه بهترین گوشیهای واقعی دنیا رو هم برید نظراتشون رو بخونید کسی حتی بعد از افت قیمت اولیه و واقعی شدن قیمتها تبلیغ فروش نمیکنه و به بقیه توصیه میکنم فلان چیز رو زودتر بخرید ... آدمای وارد فقط دستگاهها رو مقایسه فنی و اقتصادی میکنن ... نسخه پیچی برای خرید نمیکنن.
اوایل معرفی هر دستگاهی حتی بهترینها و خوش قیمت ترینها هم میگن خرید نکنید ( گوشی موبایل ماهانه حدود 10% افت قیمت فابریک داره اوایل معرفی بعضا به ماهی 50% هم میرسه ! )
پی 7 رو که فراموش کن کلا از رده خارجه ......
اگر قصد خرید سری پی داری همین پی 8 رو باید بگیری و در خوشبینانه ترین حالت زیر 1 تومن ارزش داره.( 800 تا 850 ارزش نسبی داره اونم حداکثر )

وقتی هم خریدی به چشم یه پرچمدار نباید بهش نگاه کنی و ازش انتظار خاصی داشته باشی.
چون در مقام مقایسه در حد پرچمدارهای پارسال همین هوآوی هم نیست بقیه که بماند.

در خوشبینانه ترین حالت سخت افزار و امکاناتش در حد گوشیهای میانرده و حتی رده پایین امساله ..... اونا توی رنج 600 تا 750 هستن امروز
*اگر تاکیدتون روی سری پی نیست میتونم چند تا گوشی با این قیمت و در حد پی 8 بهتون معرفی کنم

کسی پی 8 میخواد بخره با قیمتی که دادم صرفا بابت علاقه اش به ظاهر و بدنه توجیه خرید داره وگرنه بحث مقایسه و ارزش نسبی باشه گفتم کلی گوشی رده پایین در بازار امروز با همین حدود سخت افزار و امکانات با قیمتای خیلی پایینتر از یه تومن موجوده.
اینم نهایتا در بازار ما تا حدود یک ماه دیگه میرسه به همون 800 تا 850 تومن ... عجله نکنید .

برای توضیح و اطلاعات بیشتر کامنتای قبلی همین صفحه رو مطالعه کنید.

مقداد م در تاریخ : 1394/4/12

در بحث راهنمایی واسه خرید باید بگم شما مطمئن باش این گوشی در مواردی ایرادهایی داره مث :
چیپست ضعیف مقابل پرچمدارها : ینی هشت تا A53 عملکرد متوسطی داره
گرافیک : مالی 628 چهار هسته ای ، ضعیفترین gpu امساله و شما دقت کن نوت3 دو سال قبل از شش هسته ای اون استفاده میکرده ولی هواوی اواسط سال2015 اومده از چهار هسته ای اون که واقعا سطح متوسطه استفاده کرده که اصلا اصلا در سطح مالی760 و 860 و ادرنو430 نیس حالا مالی880 و گرافیکهای جدیدتر بماند
دوربین سطح متوسط که اصن در سطح اس6 - جی4- آیفونها و حتی ذد3 نیس
کیفیت فیلم اونم در سطح گوشیهای مطرح نیس البته منظورم 4کی نیستا همون 60@1080 هم در سطح اونایی نام بردم نیس
دوست عزیز تموم نقاط ضعفی گفتم ، واقعیته و هواوی متاسفانه چیپست و گرافیکی منسوخ شده رو روی این گوشی گذاشته ولی قیمت کلی رو نزدیک به اس6 انتخاب کرده ! این لینکو ببین که عملکرد گرافیک و چیپست این گوشیو نشون میده طوریکه اگه کسی ندونه پی8 پرچمداره هواویه ، فک میکنه یه گوشی 700 تومنیه که دو ساله وارد بازار شده ولی واقعیت اینه 1500 فی خورده و تازه معرفی شده !
http://www.gsmarena.com/htc_one_e9_plus-review-1269p5.php
نتایج کاملا گویای همه چیزه
به نظر من شما همون پی7 رو بخر و اگه قصدتون فقط خرید از هواویه ، متاسفانه باید صبر کنی تا چیپست و گرافیک و دوربین بهتری رو از طرف هواوی ببینیم اونوقت 1500 پول دادن منطقی تره . راستی برای انتخاب گوشی به آنر7 هم فک نکن چون اونم همین چیپست و گرافیک سطح متوسط رو داره و فقط دوربینش 20 مگا هست . البته هم پی8 هم آنر7 وقتی ارزش خرید دارن که فورا زیر یه تومن برسن وگرنه فروش خیلی کمی خواهد داشت مقابل گوشیهایی که از هر لحاظ بهترن تا این دو

reza b در تاریخ : 1394/4/12

فعلا نه ارزش خرید نداره چون قیمتش هنوز ثابت نشده . اگه عجله نداری یه چند ماه صب کن قیمت پایین مییاد . اگه عجله داری نوت سه یا اس5 بهترین جایگزین هستن. همچنین به شما پیشنهاد میکنم در باره ی آنر7 هم فک کنین وهمین طور میزیو ام ایکس5

سعید ق در تاریخ : 1394/4/12

سلام ساغر خانم درواقع این گوشی گوشی بدی نیست و میتونه نیازهاتونو برآورده کنه ولی نه با این قیمت فعلا گرونه و نسبت به قیمتش نمی ارزه اگه گوشی زیبا و قدرتمند جز گزینه هاته به نظرم یه نگاهی به الجی جی 2 بنداز و همچنین هواوی آنر 6 اگرم میتونی صبر کن قیمت این گوشب رسید 1200 اونموقع ارزش خرید داره با توجه به برند

مقداد م در تاریخ : 1394/4/12

دوست عزيز براي اثبات مطالبتون نيازي نيس طرف مخاطبتونو كم تجربه نشون بدين و بنده نيازي نيس رزومه خودمو رو كنم واسه اثبات نقاط ضعف اين گوشي در واقع اين نقاط خيلي مشهوده كه هر كي كه تازه دو ماهه آشنايي داره با دنياي گوشي ميفهمه امكانات اين گوشي در سطح برندهاي رقيب هست يا نه ؛ ميفهمه مالي٦٢٨ واسه چه سالي حرفي واسه گفتن داشته و ميدونه استفاده از رزولوشن ١٠٨٠ در اواسط٢٠١٥ اصن فاكتور خاصي نيس ؛ الان مشكل اصلي و واقعا بد هواوي همين عدم توجه به چيپست و گرافيكه كه با اينكه اصن در سطح رقبا ظاهر نميشه و درين موارد امكانات دو سال قبل رو ارايه ميده ، ولي وقتي بحث قيمت ميشه مياد قيمتي نزديك به سامسونگ رو انتخاب ميكنه ! دوست عزيز شما خودت داري ميگي فلگشيپ اونوقت چطور مدعي ميشين عملكرد در بنچماركها مهم نيس ؟!! اگه براتون اين قضيه مهم نيس چرا اينقد قصد هزينه برا اين گوشي رو دارين ؟ ميتونين گوشيي بخرين با نصف اين قيمت اونوقت ديگه نگران نتايج هر چقد ضعيف اون نيستين و بابت نتايج اون نيازي نيس پاسخگو باشين ولي نميشه شما پول در حد عالي بدي ولي امكانات دو سال قبل رو بهت بدن ! يني اگه تعصب كنار بره ، طرف ميبينه كمپاني محبوب من ، هدفش ارايه امكانات در سطح متوسط بوده و اصن اهميتي نداده ساير كمپانيهاي مطرح چه راهيو رفتن و دارن ميرن ! ضمن اينكه كيفيت صفحه و كيفيت دوربين متوسط هواوي هم جزو نكاتيه كه مشخصه و سايتهاي مث ديسپلي ميت و dxo گواه ميدن برتري با كيه . در اون موردي كه راحع به بنچماركها مثال زدين هم بايد بگم اونزمان اختلافها زياد نبود ولي الان يكي ٧٠٠٠٠ هست يكي ٥٦٠٠٠ و يكي ٥١٠٠٠ و وضعيت پي٨ اصن جالب نيس اينم از لينكش كه شما ببيني عملكرد رو
http://www.gsmarena.com/huawei_p8-review-1263p5.php
يني متاسفانه واقعا اين مشخصات ضعيف ظاهر شده و هواوي خاسته بدون هزينه زياد در سطح يه فلگشيپ واقعي ، گوشيي رو به مشتري بفروشه واسه همينه شما ميبيني مالي٦٢٨ اونم كواد كور روي اين گوشيه يا مدعي ميشن رزولوشن ٢كي در ابعاد ٥.٢نيازي نيس كه تا حدودي درسته و واسه خيليها قابل قبوله ولي ديگه چرا مالي٦٢٨ چهار هسته اي ؟؟ چرا اكتاي a53 ؟؟ يني هواوي فقط خاسته پي٧ رو مغلوب كنه ؟؟! دوست عزيز اينكه شما قصد دفاع از هواوي رو داري كاملا مشخصه ولي منطقي باش چون نميتوني شما اينهمه بنچمارك رو رد كني و بگي اين اكتاA53 و اون گرافيك خيلي هم عالي ان و بيشتر ازين ميشه تبليغات و مورد نياز نميشه! شما مطمين باش خود خريدار كاملا متوجهه عملكرد اين گوشي در اين موارد چقد ضعيفه و ميدونه قيمت واقعي اين گوشي در حال حاضر(نه بعد ١٠ ماه) بيشتر از يه تومن نبايد باشه و ميدونه اگه بخاد ١٥٠٠ بده بابت اين گوشي ، خب ميره ٢٥٠ بيشتر ميده اس٦ ميخره ديگه . شما هم هر گوشيي هواوي توليد ميكنه ازش دفاع نكن عوضش نقاط ضعفش رو قبول كن

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/4/12

تو تنظیماته گوشی مالی 628 نشون میده یا 624؟ یا فقط تو بنچمارک گیر این اشتباه وجود داره؟

لطفا با گوشی خوب کار کنین و بازی های سنگین رو روش امتحان کنین و اطلاعاتش رو در اختیار ما بزارین چون منم میخام این گوشی رو بخرم لطفا از همه نظر بررسیش کن

saghar j در تاریخ : 1394/4/11

دوستان محترم که در سطح بالایی دارن اطلاعات میدن لطفا ساده بگن این گوشی ارزش خریدن داره که ادم این هزینه رو کنه ؟؟چون من بین پی 7و پی 8 موندم لطفا راهنمایی کنین ممنون.

آرمین ی در تاریخ : 1394/4/11

دوست عزیز یه زحمت بده به خودت و توی گوگل سرچ کن p8 LU00 LU09 LU10 ، ولی در مورد گرافیک پستمو اصلاح کردم در پاسخ به Alireza B . گرافیک چون 4 هسته ای هست توی بنچمارک ها 624 میشناسه همین ... دیگه هیج اما و اگری هم نداره انقدر پیچیده نکنین موضوع رو ... تعریف الکی نکنیم ، بی دلیل توی سر گوشی هم نزنیم اطلاعات درسا و دقیق بدیم که بقیه دوستان درست تصمیم بگیرن .

آرمین ی در تاریخ : 1394/4/11

دوست عزیز داشتن این گوشی که ادعایی نداره ... من این گوشیرو 30 خرداد ار نمایندگی خریدم اونجوری که خودشون گفتن جزو اولین نفرات بودم ، اگه دوست داری فاکتور رو بزارم واستون !!!!! در ضمن پست قبلیمو اصلاح کردم و گفتم mali 628 mp4 هست یعنی 4 هسته ای ...واسه همین بنچمار ک ها اونو 624 میشناسن ، برین با آنتوتو تست بگیرین اونوقت معلوم میشه . در ضمن NFC که فقط واشه خرید و اینا نیست الان خیلی از دستگاهها با ان اف سی با گوشی ارتباط پیدا میکنن مثل هد فون ها و هندزفری سونی ... پس کم کم کاربردی میشه تو ایران

Ali H در تاریخ : 1394/4/11

بزرگترین اشتباه اینه که شما بخواین این دو گوشی رو با هم مقایسه کنید فقط چون هر دو فلگ شیپ هستن
شما قیمت هر دو پرچمدار سال گذشته سامسونگ و هواوی رو با هم مقایسه کنید
اس5 جدود 1150 و p7 حدود 720(البته این قیمتها توی شهر ما هست)
شما باید p8 رو بعد از ثابت شدن قیمت با بقیه ی گوشی ها مقایسه کنید
همونطور که میدونید قیمت یک فاکتور بسیار مهم جهت خرید هست
اگه نظرهای قدیمی من رو بخونید زمانی که نوت3 داشتم و توی صفحه ی نوت3 نظر میدادم هم میگفتم بنچمارک موضوع زیاد مهمی نیست در صورتی که اون زمان جزو قوی ترین گوشیها توی بنچمارک بود
ما میخوایم از گوشیمون لذت ببریم نه اینکه همش درحال بنچمارک گرفتن باشیم و بخوایم بنچمارکش رو با بقیه مقایسه کنیم
شاید شما تازه با دنیای موبایل آشنا شدید ولی من تا سال گذشته کارم خدمات موبایل بود و در کنار خدمات خرید و فروش گوشی هم بود.
توی کارم متوجه شدم خیلی از افراد قیمت و ظاهر رو یکی از فاکتورهای اصلیشون قرار میدن
p8 هم توی هر دو بسیار عالی عمل کرده.تازه دوربین بسیار خوبی داره و اینکه هواوی قابلیتهای جالبی روی دوربینش گذاشته.البته بخش فیلمبرداریش در سطح متوسط قرار داره.چون فریم پایینی داره و 4k فیلم برداری نمیکنه

Ali H در تاریخ : 1394/4/11

من هیچوقت نخواستم این گوشی رو با نوت4 مقایسه کنم
چون دوستان اسم بنچمارک رو آوردن من مثال بنچمارک رو زدم
وقتی شما p8 رو با لنوو k3 مقایسه میکنید دیگه جای هیچ بحثی رو باقی نمیزارید
شما کیفیت بدنه ی این 2 گوشی رو یکی میدونید؟کیفیت دوربینشون رو چطور؟
کیفیت صفحشون؟ فقط بخاطر اینکه پردازنده ی هشت هسته ای با هسته های a53 داره؟
من طرفدار هواوی نیستم و اخرین بار سال گذشته هواوی داشتم که به عنوان گوشی دوم ازش استفاده میکردم
بهتره واقع بین باشیم.همین شرایطی که الان p8 در مقابل بقیه ی پرچمدارها داره سال گذشته p7 در مقابل بقیه ی پرچمدارها داشت.شاید رقابتی سخت تر
پردازنده ی p7 هم در مقابل بقیه ی پرچمدارها ضعیفتر بود ولی دیدیم که موفق شد و فروش فوق العاده ای داشت(باز هم میگم قرار نیست فروشش رو با پرچمدار سامسونگ مقایسه کنید)
مثل بقیه ی صفحه ها باز هم میگم امسال اس6 من رو واقعا شگفت زده کرد و فکر میکنم شانس بیشتری برای انتخاب مقابل بقیه ی پرچمدارها داره ولی بقیه ی پرچمدارها هم فاکتورهایی برای انتخاب توسط مشتری دارند(البته اگه همه چیز رو پردازنده ندونیم)
البته همچنان نوت4 رو بخاطر علاقه ی شدیدی که به سری نوت دارم و امکاناتش بهترین گزینه برای خرید میدونم

Ali H در تاریخ : 1394/4/11

بنظر من بین این گوشیها نوت۴ میتونه انتخاب خوبی باشه
البته بقیه هم خوب هستن و نسبت به قیمتشون میتونن انتخاب هوشمندانه ای باشن
توی این گوشیها سمت جی۳ دو سیم نرو.لگ شدید و مصرف باتری بالایی داره با اخرین اپدیت هم حل نشد.خیلی زود مجبور شدم بفروشمش.البته دوربینش فوق العاده هست و کیفیت و بلندی صداش واقعا عالیه

Chia a در تاریخ : 1394/4/11

سلام دارم خدمت دوست ای گلم.من اول خیلی تعصب رو آج تی سی داشتم تا اینکه پی هفت برا خانمم خریدم و الان دسته خودمه واقعا گوشی شاخیه باهاش هرگوشی که شما فکرشو بکنید پر پر کردم از لحاظ ظاهری و داخلی .حالا فکرشو میکنم پی هشت یه چیز دیگس و اینم میخرم .اشتباه نکنید بخدا قسم تعصب نداره گوشی خریدن گوشی فقط باید شکیل و ظریف و قوی و به قیمت باشه مثل پی هشت و هفت . فقط تو خریدتون تعصب شرکتای الکی نکشید چون خودتون ضرر میکنید .شب وروزتون خوش

soheil s در تاریخ : 1394/4/11

دوستان عزیز اگه میخوان نظر بدن حساب شده نظر بدن! که کمک بشه به بقیه!
کسایی که با گوشی کار کردن واقعی بگن گرافیک 624 توی بازی های سنگین و app ها و مولتی تسکین چه جوره.....nfc که کارایی انچنانی نداره...دوسیم فورجی دار هم واسه 5% افراد کارایی داره!!
ضمنا باز هم اشاره کردیم این گوشی به مرور زمان قیمتش افت خواهد کرد کما اینکه mate7 الان 1تومن شده
هواوی گوشی های mate 8 و honor 7 رو هم رونمایی خواهد کرد....
اما در مجموع منصفانه قیمت این گوشی بالاست وبیش از 1 ارزش هزینه نداره و با نظر دوستان موافقم...شاید واسه کسایی که عجله دارنmate7 g2 z2 g3 گزینه های تاپی باشن .....

آرمین ی در تاریخ : 1394/4/11

دوستان پست قبلی خودمو اصلاح میکنم
این گوشی گرافیک Mali T628 MP4 داره ، یعنی مهندسای هواوی گرافیک مالی 628 رو دستکاری کردن و بجای 6 هسته ، 4 هسته ای کردن با همون فرکاتنس 600 . یه همین دلیل برنامه های مختلف و از جمله توی بنچمارک ها به اشتباه مالی 624 شناسایی میشه

amir - در تاریخ : 1394/4/10

اصلا فرض کن 1200 قیمتشه ....
این گوشی فول اچ دی و 5.2 اینچ هوآوی از هیچ نظر ارتباطی به فبلتهای سری نوت نداره که حالا شما بخوای با نوت 4 مقایسه اش بکنی و فکر کنی عملکردش در حد نوت 4 میشه ( عملکرد گرافیک این گوشی یک سوم نوت 4 هست ..... پردازنده هاش حداقل 50% ضعیفتره .... از اونهمه سخت افزار و نرم افزار انحصاری نوت 4 هم نه این گوشی هیچ گوشی در دنیا خیلیهاش رو نداره واسه همین نوت 4 فلسفه کاربردش چیز دیگه ایه )

بنچمارکهاشون نزدیک بهم در میاد بابت سخت افزار قوی این گوشی نیست .
بخاطر رزولوشن پایینشه که این fhd هست نوت 4 qhd ( یعنی رزولوشنش 70 % بیشتر از p8 هست )

شما دوست داشتی بدونی رقیب این گوشی چیه بجای نوت 4 یه گوشی چینی هم رنج p8 رو باهاش مقایسه کن که 8 هسته a53 داشته باشه... دوربینش توی همون رنج باشه و سخت افزاری بهم بخورن

آدم با 1200 چرا دو تا از این گوشی رو بجای p8 هوآوی نخره ؟

http://www.mobile.ir/phones/specifications-37745-lenovo-k3-note.aspx

بنچمارکشم 46000 هست .... هر چیزی روی این گوشی 5 اینچی هوآوی هست روی اون گوشی 5.5 اینچی لنوو هم هست .
گرافیکش از p8 قویتره .... باتریش که خیلی قویتره ....
با 650 تومن مفته .....
و این یه گوشیه رده پایین لنوو هست که با پرچمدار هوآوی راحت رقابت میکنه.

اگر داری راهنمایی به خریدار میدی باید مطابق اصول و منطق باشه.
اگه شخصا به سری پی با هر قیمتی علاقه داری بحثش مجزاست .

مقداد م در تاریخ : 1394/4/10

متاسفانه اينقد اين گوشي در زمينه هايي اشاره كردم ضعف داره و غير قابل رقابت كه واقعا آدمو منصرف ميكنه از خريد و حتي كار كردن با اون ؛ من كاري ندارم هواوي در زمينه مخابرات چه يد طولانيي داره من الانو دارم ميبينم كه اين گوشي در خيلي موارد در سطح ضعيفه البته حالا كه اختلاف بنچماركها اينقد زياده نميدونم چرا يهو همه به بنچمارك اعتقاد ندارن !! دوست عزيز اختلاف هزار تا نيس كه بگيم اصن مشهود نيس شما خودت داري ميگي قدرت چيپش در سطح نوت٤ هست -تازه اگه فرض كنيم قدرت پردازشي چهار تا a53تقويت شده در سطح كواد a57باشه- اونوقت ببين اختلاف رو ! معماري ٢٨نانومتري بهتره يا ١٤ ؟؟ كدوم گرم ميكنه و كدوم نميكنه ؟ شما به ضعف زياد مالي٦٢٨ كواد نيگا كن مقابل رقبا و اينم ببين كه پي٨ پرچمدار هواويه و بايد پاسخگو باشه مقابل خريدار كه چرا اينقد عملكرد اين دو قسمت ضعيفه . كيفيت صفحه پي٨ و رزولوشن اونم واسه امروزه يه چيز عاديي هست دوربينش هم همينطور ولي در مقام مقايسه با اس٦ ، پي٨ واقعيت اينه يه گوشي خوب و ميان رده ي ؛ ميتوني واسه ديدن قدرت گرافيك اين گوشي بري اين لينك ببيني كه مالي٦٢٨ با پاور وي آر ٦٢٠٠ چه رقابت تنگاتنگي داره در جدول !
http://www.gsmarena.com/htc_one_e9_plus-review-1269p5.php
لطفا واقعيات رو ببين چون كسي پيدا نميكني در دنيا كه ادعا كنه صفحه پي٨ و دوربينش و فيلم برداريش و چيپستش و گرافيكش و خيلي ديگه از موارد بهتر از اس٦ باشه . ضمن اينكه داريم راجع به پرچمدار حرف ميزنيم و مطمين باش اگه پرچمدار سامسونگ هم اينقد ضعف مشهود داشت من دفاعي نداشتم

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/4/10

من تو اینترنت دیدم Mali-T628 MP4 هستش مدله ul00 ندیدم که گرافیکش مالی 624 باشه
ببرین به اونجایی ک ازش خریدین نشون بدین بگین داخلش فرق میکنه با اون

reza b در تاریخ : 1394/4/10

دوست عزیز با شما موافقم که درکنار نقاط ضعف باید نقاط قوت گوشی رو هم دید اما شما هم قبول کنید که گرافیک مایلی628برای یه پرچمدار افتضاح به تمام معنا هس نسبت به رقبا. من تبلتم گرافیکش چهار هسته ای وضعیف تر از مایلی 400 هس و کار های روزمره رو میتونه انجام بده و خیلی کم هنگ داره تمامی بازی هایی رو که زدم اجرا کرده (سنگین ترینشون یه دیتای80مگی داش که به زور اجرا میکرد) حالا628 بدک نیس اما برای یه پرچمدار گفتم که افتضاح هس.
اما همین گرافیک برروی آنر 7 کاملا راضی کننده خواهد بود چون آنر 7 یه میان رده هس . البته اگه قیمتش 900بشه. در کل من یه چیزی رو مطمئنم که متخصصان و کارشناسان هواوی از منو شما بیشتر میدونن!!

amir r در تاریخ : 1394/4/10

سلام, من الآن p7 دارم و خيلى راضيم, ميخوام بدونم کسى با p8 کار کرده؟ چقدر از p7 سر تره؟ بنظرتون بفروشم p8 بگيرم؟

آرمین ی در تاریخ : 1394/4/10

سلام دوستان ... من از اولین نفراتی بودم که این گوشیرو رنگ شامپاینیشو از نمایندگی هواوی تو بازار چهارسو تهران خریدم ... قبل از این میت 7 ، 32 گیگ داشتم که بخاطر یه نقطه سفید خیلی ریز که در اثر رطوبت تو صفحش افتاده بود فروختمش و اینو خریدم که کاشکی نمیخریدم ... دوستان خیلی توجه کنین ************
مدل این گوشی که رسما وارد شده UL00 هست که :
1- NFC ندارد
2- سیم کارت دوم فقط 2G
ووووووووووووووووو از همه مهمتررررررررررررررررر
اینکه گرافیکش مالی 624 ....
من خیلی هواوی رو قبول داشتم ولی بخاطر [اینکار] که مخصوصا تو ایران کردن بعد از این دیکه نخواهم خرید چون هیچکدوم از نمایندگیهاش این مواردی که من دارم بهتون میگم رو به مشتری نمیگه ، من بهتون گفتم حواستون باشه اگه خواستین بخرین مدل UL09 رو بگیرین اابته اگه باشه تو بازار

ali s در تاریخ : 1394/4/10

سلام به دوستان عزیز میخواستم راهنمییم کنید از بین گوشی های زیر کدومو انتخاب کنم مرسی
huawei-p8 Note 4 G3 Dual-LTE Xperia Z2

ندا م در تاریخ : 1394/4/9

اونایی که با این گوشی آشنایی ندارن اطلاعات غلط ندن ... دوستم این گوشی رو داره از لحاظ روان بودن و خوش دستی چیزی از ایفون 6 خودم کم نداره حیف اون همه پولی که دادم ایفون 6 ...

Ali H در تاریخ : 1394/4/9

اول اینکه من بنچمارکهای این گوشی رو توی نت دیدم(خودم بنچمارک نگرفتم) که بیش از 49000 بود ک این یعنی در حد نوت۴ پس اونقدرها هم ک فکر میکنید ضعیف نیست
این گوشی بدون عیب نیست و عیبهایی داره.البته خوبه همه چیز رو توی فرکانس پردازنده و بنچمارک پردازنده نبینیم.عملکردش در بازی و برنامه ها بسیار مهمتره تا بنچمارکش
بقیه ی دوستان اینقدر عیب روی این گوشی گذاشتن و اون رو کوبیدن ولی هیچکدوم به مدت زمان ۳ساعته ی شارژ این گوشی به عنوان یک ضعف اشاره نکردن
فکر میکنید دلیلش چیه؟
دلیلش اینه ک هیچکدوم حتی با این گوشی کار نکردن و فقط از روی کاغظ این گوشی رو میسنجن و یا از روی تعصب هیچ گوشی ای رو جز گوشی مورد علاقشون قبول ندارن
گوشی من از برند دیگه ای هست ولی فکر میکنم تمام گوشیها و برندها ارزش خرید دارن و هر کدوم قشری از مردم و سلیقه ای رو هدف قرار دادن
موفق باشید

Ali H در تاریخ : 1394/4/9

کلا ب نظر میرسه شما فقط اس۶ سامسونگ رو قبول دارید و بقیه گوشیها رو بدون ارزش خرید حساب میکنید
البته فکر نمیکنم تابحال با p8 کار کرده باشید وگرنه ارزش این گوشی رو خودتون حس میکردید
هنوز قیمت p8 ثابت نشده.که میشه قیمت این گوشی رو بعد از ثابت شدن 1200 دید
اولین فاکتور این گوشی قیمت فوق العاده مناسب و رقابتی اون هست
طراحی این گوشی واقعا چشم نوازه.شما ببین هم باریک هست و هم لنز دوربین هم سطح با بدنه هست
استفاده از سنسور RGBW برای اولین بار در موبایلها(البته من متخصص در این موضوع نیستم و نمیتونم توی تمام شرایط این سنسور رو بسنجم) ولی همین موضوع باعث شد نظر بقیه شرکتها ب این نوع سنسور جلب بشه
بدون شک هواوی بزرگترین شرکت تجهیزات مخابراتی هست و توی بخش ارتباطات گوشی حرفهایی برای گفتن داره
کیفیت مکالمه مثل همیشه توی پرچمدارهای هواوی بهتر از بقیه هست
اولین گوشی ای ک با سرعت 320 کیلومتر در ثانیه میتونه از 3g و 4g استفاده کنه ولی شما فقط کلاک سی پی یو و پردازنده ی گرافیکی رو میبینی
این چیپست از یک امپلی فایر صوتی جداگانه بهره مند شده.
شما این چیپست رو ضعیفتر از نوت۳ میدونید ولی عملکرد این چیپ تقریبا اندازه ی نوت۴ هست و میتونید بنچمارکش رو ببینید(البته خودم زیاد ب بنچمارک اعتقادی ندارم)
کیفیت صفحه ی این گوشی خوبه و رنگ مشکی رو عالی نشون میده
من فکر میکنم نباید با پیشنهادات اشتباهمون دیگران رو از خرید گوشی مورد علاقشون منصرف کنیم
ب نظر من این گوشی هم موفق میشه(موفقیت یعنی انتظار سازنده از فروش این گوشی برآورده بشه و مورد توجه قرار بگیره)

alireza f در تاریخ : 1394/4/9

نه عزیزم

با احترام به دوستان هوواوی دوست
باید بگم این گوشی خیلی خوبه ولی اصلا بالای یه تومن ارزش خرید نداره

خودمم میخواستم جی 4 بخرم که اونم تا زیر یک و نیم نباشه ارزش خرید نداره

در کل پیشنهاد میکنم دوستانی که میخوان این گوشی رو بخرن با این قیمت میتونن با یک و صد و پنجاه جی 3 سی و دو گیگ یا زد 2 سونی بخرن

ارزش اینام بهتره

مقداد م در تاریخ : 1394/4/8

دوست گرامی فرافکنی نیس واقعیته . مالی 628 کواد کور واسه 2 سال قبل عالی بود و دقت کنی مثلا نوت3 از هگزا کور 628 استفاده میکرد نه کواد و الان در اواسط سال 2015 استفاده از 628 کواد خیلی خیلی عجیبه و کم کاریه شدید از هواوی رو میرسونه و در تعجبم چطور شما اینو عیب نمیدونی ! در چیپست هم هشت تا A53 رو کنار هم گذاشتن و چهار تاشو تقویت کردن و اسمشو گذاشتن کیرین 930 ! رزولوشن صفحه 1080 هم که اگه سال 2013 استفاده میشد یه فاکتور استثنایی بود ولی الان اواسط 2015 هستیم ، این رزولوشن نمیگم ضعیفه و به چشم نمیاد ولی چیز عالیی هم نیست و عادی شده حتی برندهای درجه دو و سه چینی هم یکی دو ساله ازش استفاده میکنن ضمن اینکه کیفیت صفحه این گوشی هم در سطح اس6 نیس . کیفیت دوربین رو هم که حتما میدونی در سطح بهترینا نیست و الان رتبه های اول dxomark کاملا مشخصه همچنین در مقایسه های gsmarena . ضمن اینکه شما فقط به برتری های پی8 مقابل پی7 دقت نکن و اینطوری توجیه نکن که پس پی8 بینظیره عوضش ببین این گوشی میخاد با چه هیولاهایی رقابت کنه اونم گوشیهایی که در همه زمینه ها عالی هستن مثلا شما فک میکنی تا دو سه ماه دیگه با اومدن مالی تی 860 و مالی تی 880 و ARM Cortex A72 و گرافیک های Powervr serie 7 دیگه کسی حاضره پول برای اکتا A53 و مالی 628 کواد بده ؟؟!! پس کلا میبینی در زمینه "گرافیک+ چیپست+ کیفیت صفحه+کیفیت عکس+کیفیت فیلم برداری" در سطح متوسطیه این گوشی و ارزش یک و نیم میلیونو واقعا نداره مگه اینه فورا یه تومن بشه تا بتونه از این لحاظ فروشی کنه نه اینکه بعد ده ماه بشه یه تومن

رضا ب در تاریخ : 1394/4/8

افرین
خدا خیرت بده
هووای از همون اول همینطور بوده
گوشاییه اولشو چهار هسته ای میزد با پردازنده گرافیکی adreno 203
میدونه مردم ظاهر بینن!
حتی کنتراست صفحات ips ایی که میزنه کمتره!
تازه این گوشی رمش ddr3 !اونم با پهنای باند خیلی کمتر حتی نسبت به اسنپ 800
البته من طرفدار برند خاصی نیستم!
واسه داداشم g7 گرفتم.واقعا عالی زده!

reza b در تاریخ : 1394/4/7

هواوی تو پرچمدارش چند اشتباه بزرگ کرد البته این اشتباهات برای اکثر کاربران قابل درک نخواهد بود . زیرا بیشتر افراد کلا به ظاهر دقت میکنن وعدع ای نیز درگیر اعداد و ارقام میشن که در این زمینه هواوی کم نذاشته برای مثال:
یکی میخواد گوشی هواوی پی 8 بخره (یه فرد بدون اطلاعات)میگه: خوب گوشی هش هسته ای هس دوربین خوبی داره وکلا گوشی خوبی هس چون اگه خوب نبود اینقدر گرون نمیشد.
حالا عیباشو با یه مثال میگم
حالا یه آدم با اطلاعات از ظاهر گوشی خوشش اومده ومیخواد درباره ی گوشی تحقیق کنه میگه: گوشی هش هسته هس اما برای انجام کار های سنگین از هسته هایa53استفاده شده که وظیفه ی اصلیشون انجام پردازش ها ی ضعیف هس. در پنجمارک ها هم 45000 آورده پس افتضاح هس. پردازنده ی گرافیکی 4 هسته ی mail628که 6 هسته ی اون در اس5 در مقابل آدرنو330کم آورد پس چهار هسته ی این می تواند در حد میان رده های 2014 که کمکم دارن پایین رده میشن میتواند برابری کند.بنابر این دو دلیل برای نخریدنش داریم . دو ضعف بزرگ اونم درست در قسمت اصلی هر گوشی!!!!!!!!!!

از مثال که بگذریم هواوی باید حداقل از 6 هسته ی مایلی 760استفاده میکرد. یا باید کلا از یه پردازنده ی دیگه (مثلا اسنپ دراگون808) استفاده میکرد. من خودم قصد خرید آنر 7 رو دارم (سه شنبه رونمایی میشه) که اگه اونم از این پردازنده ی گرافیکی بهره ببره(به احتمال زیاد) از خریدش تجدید نظر خواهم کرد.
درکل هواوی پی 8 برای انجام کار های روز مره وپزدادن به خاطر ظاهرش خوب هس اما از لحاظ کارایی نمیشه ازش انتظار داشت در حد اس6 یا حتی اس5 عمل کنه . پیشنهاد من به کسانی که میخوان یه گوشی در قیمت 1200بخرن این هس که به رچمداران کمپانی های چینی کمتر مطرح شده توجه کنن . و همچنین z2و اس 5 خیلی بهتر از این هستن. وگول اینکه 64 بیت هس هم نخورید چون بخاطر پشتیبانی اندروید5 از 64بیت ، این معماری به یه استاندارد تبدیل شده وحتی ارزونترین گوشی های 2015(بجز استسناها) با پردازنده ی مدیاتک 6735 با فرکانس 1گیگاهرتز عرضه میشن الانم گوشی هایی با این قیمت در نت موجوده باقیمت350000
by

ashkan a در تاریخ : 1394/4/7

نکته اینجاست p8 گوشی خیلی خوب و خوش ساخت و لوکسیه اگر با پرچم دارای امسال که قیمتشون خیلی زیاده مقایسه نشه و با هم قیمتاش مقایسه بشه(که فعلا قیمت گوشی بخاطر اینکه تازه وارد بازار شده خیلی زیاده و چند ماه دیگه قیمتا واقعی میشه)

ashkan a در تاریخ : 1394/4/7

لطفا در مورد این گوشی فرافکنی نکنید!!!!! خیلیم گوشیه خوبیه!! اینکه از قیمت بالای گوشی هم انتقاد میکنید اصلا منطقی نیس! همه گوشیا وقتی تازه وارد بازار میشن قیمت بالایی دارن! دوماه دیگه قیمت p8 تا 1200 پایین میاد و اون موقع از مقایسه p8 با گوشیایی مثل lg g2 و galaxy a7 , xperia z2 و ... میفهمید که کاملا به هم قیمتاش تو بقیه برندا برتری داره و ارزش خریدش تو این رنج قیمت بالاست!! فراموش نکنید همیشه با سرعت سرسام آوری قیمت گوشیای هواوی کم میشه. و اینکه حالا سنسور اثر انگشت نداره چی از ارزشش کم شده؟! ...

soheil s در تاریخ : 1394/4/7

با سلام به دوستای گلم...
خواستم روکو پوسکنده بگم...من از گوشی های هواوی برعکس خیلیا خیلیم خوشم میاد g750 رو دارم عالیه هنوزم با باطریش سه روز حال میکنم....p8 هواوی خیلی شکیلو نازه...دوربینشم همونطوری که توی تبلیغات هست برای عکس در شب فوق العادس...
حسگر اثر انگشت میتونست داشته باشه.....اما در مجموع نسبت به p7 برتری آنچنانی نداره که بخواد اینقد قیمتش بالا باشه...به نظرم قیمت 900 تومن برای این گوشی منصفانه هست...قیمت الان این گوشی 1400 هست، p7 هم الان 750 فروش میره
قیمتش عادلانه شد میخرمش.....

مقداد م در تاریخ : 1394/4/6

دوست عزيز واقعا اين گوشي با اين چيپست و گرافيك ضعيف و دوربيني با كيفيت متوسط ارزش ١٥٠٠ رو نداره . شما به كامنت امير آقا دقت كن اينم ببين كه وضعيت قدرت مالي٦٢٨ رو نشون ميده :
http://www.gsmarena.com/htc_one_e9_plus-review-1269p5.php
در تست basemark اشاره كرده :
In Basemark X for example, the One E9+ would have been last among this year's offerings, if wasn't for the even more disappointing Huawei P8 and its Mali-T628 MP4 GPU.
در همه تستهاي گرافيك يا آخره يا يكي به آخر و مطمينا هواوي به جاي استفاده از انتن دهي بهتر بايد به قول امير آقا از اشتباه كوالكوم بهره ميبرد نه اينكه بي توجه باشه و چيپستش رو كه ٢٨نانومتريه كه ٢سال قبل روي فلگشيپها بوده رو روونه رقابت با اكسينوس ٧٤٢٠ كنه تازه وضعيت ازينم بدتر ميشه تا دو سه ماه ديگه با اومدن مالي٨٨٠ و ARM A72 و ساير چيپ و گرافيكهاي قوي ضمن اينكه سال بعدي كه ١٠نانومتري رو مياد تازه هواوي ميخاد بشه ٢٠نانومتري ! يني هميشه هواوي دو قدم عقبتره در زمينه ليتوگرافي و قدرت چيپست و گرافيك البته درست ميگي هياهو به پا نميكنه ولي يه جور زرنگي داره كه قيمت گوشيشو با وجود ضعف در چيپست و گرافيك و دوربين و صفحه ، به قيمتي نزديك اس٦ با اون مشخصات به فروش ميرسونه !! در دوربين هم هيچوقت گوشيهاي هواوي در سطح سامسونگ اپل الجي نوكيا نبودن و معمولا در سطح گوشيهاي اچ تي سي شايد كمي بهتر ظاهر ميشدن . در صفحه نمايش هم پي٨ در سطح اس٦ نيس مث دوربين و چيپست و گرافيك

amir - در تاریخ : 1394/4/4

دوست عزیز با اینکه این مدت معلومه گوش دادید و مقداری مطالعه کردید ولی هنوز تحلیلهاتون با تحلیل حرفه ای فاصله داره.
یه مقدار دیگه باید کار کنید.

دوربین پی 8 عالی که نیست هیچ در منابع معتبر جزو 20 دوربین مطرح هم نیست ( سوای اپتیک و سخت افزار سنسور دوربین الگوریتمای پردازش تصویر هوآوی حالا حالاها تا رسیدن به عالی فاصله داره ).

صفحه نمایش متوسطه ضمن اینکه یه چیزاییش زیر متوسطه ( خوانایی زیر نور خورشید و رفلکسش بسیار ضعیفه )

روی کیفیت بدنه بحث نمیکنم ...ولی بهترش توی بازار زیاده . اونم با قیمت خیلی کمتر.
در رنج میانرده مثلا.....

باتریش در حد متوسط رو به پایینه ... قابل قیاس با اس 6 هم بهیچوجه نیست ... نهایتا در حد اچ تی سی ام 9 میتونه باشه. ( ام 9 دومین باتری ضعیف پرچمدارهای امسال رو داره )

یعنی هر چی اونطرف اسنپ 810 خراب کرد و مصرف و گرماش بالا بود( هر چند حداقل گرافیکش قوی بود یا رمش سریعه ) اینطرف هوآوی با لیتوگرافی 28 نانومتری جبران کرد و اندازه 810 شارژ مصرف میکنه ! اونم برای هسته های a53 که قرار بوده مزیت اصلیشون مصرف پایین باشه
ضمن اینکه قدرت گرافیکش حدودا یک چهارم پرچمدارهای مطرح امساله ( آره درست خوندید .... یکمی از یک چهارمم کمتره .
مالی 628 چهار هسته حدود 75 gflops در برابر adreno 430 با 320 gflops و مالی 760 هشت هسته با 310 gflops در اس 6 .... ).
دیگه ضعیفترین جی پی یو پرچمدارهای امسال که adreno 418 روی جی 4 الجی باشه حدود 172 gflops قدرت داره.

75 gflops طبق استانداردهای 2013 هم ضعیف بود ... امسال که اصلا جای بررسی نداره ( میانرده های 2014 بالای 130 gflops با مالی 628 شش هسته بودن )
کلا دقت کنید در ریویوها هم گرافیکش رو در رده بسیار ضعیف طبقه بندی میکنن

در رنج قیمتی پایینتر از پی 8 اکثر برندا منجمله خود هوآوی محصولات بهتری دارن که تا پی 8 به حدود 1 تومن نرسه مزیت نسبی اصلا نداره.

در حالیکه هوآوی یکم امسال زرنگی به خرج میداد و هوشمندانه برخورد میکرد خیلی راحت میتونست با توجه به اینکه کوالکام و چیپهاش امسال به خیلی از شرکتا ضرر زدن ( هوآوی یکی از معدود برندایی بود با خط تولید اس او سی مستقل و باید از این مزیت نهایت استفاده رو میبرد که یکبار برای همیشه چیپهاش رو در مقیاس جهانی مطرح کنه .... ) هوآوی میتونست از بازار استفاده کنه و با یک چیپ نسبتا به روز و با لیتوگرافی بهتر با یکم قیمت گذاری صحیح سریعا سهم بازار بقیه رو میگرفت ...

شاید یکی دو ماهه در مقام فروش میتونست یک پله بالاتر از لنوو قرار بگیره. با حتی بجای آیفون هوآوی برند دوم میشد .
کاری که در حالت عادی شاید 5 سال زمان ببره

ولی این فرصت تاریخی رو از دست داد ....
سری پی از هیچ نظر قدرتمند ظاهر نشد ....
چه بسا که بصورت نسبی ضعیفتر از همیشه ظاهر شده .

با دیدن یک چیپست 64 بیت به وجد نیایید امسال حتی گوشیهای رده پایین زیر 400 تومنی هم 64 بیتی با همین آرشیتکتور a53 ( کف سریهای 64 بیت) بودن.

ولی چیپهای رده بالای هوآوی حتی در حد رده بالاهای مدیاتکمثل 6795 و مشتقاتش ظاهر نشدن ( هر چند مدیاتک هم هنوز 28 نانومتریه ولی لااقل معماری و جی پی یو هاش از چیپهای هوآوی بهتره )

از اینجور فرصتا چند سال یکبار ممکنه پیدا بشه.

amir - در تاریخ : 1394/4/4

دوست عزیز چرا اطلاعات بی اساس میدی ؟!
اول اینکه اگر میخوای پی 8 رو مثایسه کنی باید با پرچمدارهای اندرویدی مقایسه اش کنی نه آیفون ( آیفون برای رقابت با پرچمدارهای اندروید ضعیفه ...میانرده های زیر 1 تومن اندرویدی اکثرا در همه زمینه ها باباتر از آیفون هستن )

مقایسه و نتایجی که شما گرفتی اشتباهه.
اس 6 با بنچمارک 70 هزار هیچ رقیبی ( چه نزدیک و چه دور ) نداره که شما میگی مدل مکس از اس 6 بهتره ؟!!!!
از اون حرفا بود که هر کسی الفبای موبایل رو بشناسه متوجه میشه ....

دلیل قانع کننده برای اینکه در حد پرچمدارهای امسال نیست بسیار زیاده .

اول ریویوی جی اس ام آرنا رو بخون

http://m.gsmarena.com/huawei_p8-review-1263p5.php

پی 8 گوشی خوبیه و نسبت به پرچمدار قبلی هوآوی پیشرفت محسوب میشه ولی همه چیز همین جا متوقف میشه.

بعنوان یه پرچمدار که اصلا قابل بحث نیست ( در حد میانرده های امساله نهایتا .... قیمتش هم بیشتر از 1 تومن واقعا نمی ارزه )

باتریش تعریفی نداره ( یکی از معدود برتری های نسبی هوآوی رو نداره با تست 64 ساعته جی اس ام آرنا فقط از ال جی جی 4 بهتره )
قیمتش نسبت به امکانات و قدرتش منطقی نیست ( برتری نسبی دوم محصولات هوآوی رو هم نداره .. هر چند قیمتش چند وقت دیگه میاد روی همون رنج 1.00 تا 1100 )

مثل همیشه و روال معمول هوآوی جی پی یو فوق العاده ضعیفه ( مالی 628 الآن از رده خارجه اونم تازه 4 هسته ... یعنی در حد میت 7 پارسال هوآوی و بسیار ضعیفتر از پرچمدارها و میانرده های پارسال و پیارسال رقبا )
گرافیک پی 8 مطلقا ضعیفترین جی پی یو امساله.

پردازنده متوسط و نسبت به پرچمدارهای امسال شاید نهایتا قابل رقابت با جی 4 ال جی ( که جی 4 جزو ضعیفترین سخت افزارهای امساله ... )
ضمن اینکه لیتوگرافی 28 نانومتر دیگه خیلی قدیمی و پر مصرفه ( مصرف باتریش هم همینو میگه ....a53 یه معماری کم مصرفه ولی نتایج پی 8 با این معماری واقعا در زمینه مصرف خیلی ضعیفه )
باز تنها پرچمدار امسال با لیتوگرافی 28 نانومتر.
رم کند باس 800 ... استوریج پایین ( 16 گیگ برای گوشیهای امسال دیگه خیلی کمه .... ورژنای بالاترش قیمتشون میاد در رنج گلکسی اس 6 سامسونگ که یه غول به تمام معنیه و محصولات هوآوی 2 سال دیگه هم در اون حد نمیرسن ).
نمایشگر با رفلکس بسیار بالا که خوانایی زیر نور خورشید رو خراب کرده ( نسبتش حدود 2.1 هست ... گوشیهای مطرح بالای 4 هستن از دو سال پیش )

امکانات جنبی نظیر سنسور اثر انگشت و ..... رو که نداره.
دوربینش به دوربین متوسطه ..
وزن و ابعادش هم بر خلاف سریهای پی قبلی خیلی خارج از رنج شده ...

و نهایت امر سری پی هوآوی از نظر سخت افزاری و امکانات و کیفیت همیشه ضعیفتر از رقباش از برندای دیگه بود.
یعنی همیشه از کف بازار یک پله ضعیفتر بودن.
مزایای نسبیش در قیمت...ابعاد ...وزن و طرح نسبتا خاص بدنه بود .

پی 8 همون کسریهای اسلافش رو به ارث برده باضافه اینکه مزایای نسبی سریهای قبلی پی رو هم نداره.

امروز با اینکه بیش از یکسال از معرفی میت 7 گذشته کماکان بصورت کلی از پی 8 بهتره و خیلی ارزونتر....
آنر همین وضعیت رو داره .

در محصولات هوآی بنظر من پرچمدارها سری میت و آنر باید باشن ... از نظر اقتصادی هم نشون دادن دستگاههای خیلی بهتری هستن نسبت به سری پی که همیشه یه جاییشون لنگ میزده و اصلا پرچمدار نبودن.

مراقب باشید با خرید این گوشی اونم با این قیمتا ضرر دو سره میکنید .
بقیه رو کاری ندارم خود هوآوی محصولات بهتر و ارزونتری داره ...
پی 8 توشون گم میشه

مهدی ت در تاریخ : 1394/4/4

سلام دوستان من هرچی توی اینترنت گشتم نتونستم نمایندگی رسمی هوآوی رو پیدا کنم!
نمایندگی رسمی هوآوی در تهران و اصفهان کجا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشا کمک کنین....

پیام ف در تاریخ : 1394/4/3

داداش سوال نداره معلومه سیکس پلاس از هرررررررررر نظر از این سر تره ...
از نظر معیار هایی که گفتین ( لگ نزنه ، باطری بهتر " که البته آیفون به میلی آمپرش توجه نکنه کاملا بهینه هست " ، تصویر برداری بهتر و... ) سیکس پلاس کاملا سرتره ...
مشکل مالی باهاش نداری در خریدش شک نکن .

سهیل ا در تاریخ : 1394/4/3

عزیزم یه چیز هست به نام برند به گیگاهرتز سیپیو های هواوی نگاه نکن .همه چیز سرعت نیست که طراحی حرف اولو میزنه .همون طور که ایفون 6 با دو هسته از خیلی سیپیو ها سریع تر عمل میکنه
اصن بگذریم gpu این گوشی mali 628 چهار هسته ای هست نوت فور mali760 شش هسته های و گلکسی s6 هم جی پی یو هشت هسته ای داره . حالا به نظرت این گوشی از s6 و note4 بهتر هست؟
دوست عزیز این گوشی ها با این رزولوشن بسیار کم بنچمارک 47000 تا 50000 میگیرن در صورتی که note4 و s6 به ترتیب امتیاز 51000 و 70000 هزارو میگیرن اونم با تراکم پیکسلی بالا و صفحه QHD.
(هرچه تراکم پیکسلی بیشتر باشه فشار بیشتری به پردازنده میاد و بنچمارک پایین تر میشه)
حالا به نظر تو p8 max بهترینه؟!

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/4/3

معلومه حقیقته
تو تریلری ک دیدم و تو ماهواره هم پخش میشه توش نشون میده ک به گوشی های دیگه وصل میشه و با یک گوشی میتونی 3 گوشی دیگه رو اداره کنی

همه ی کلیپ یه کلیپ میشه مگ میشه جدا جدا ذخیره بشه

pourya A در تاریخ : 1394/4/2

سلام دوستان
من میخوام یه گوشی خوب از این نظر که لگ نزنه کیفیت تصویر برداریش خوب باشه و باطریش هم کارامد باشه بخرم.
لطفا راهنماییم کنید خودم آیفون 6 پلاس رو دوس دارم ولی هواوی P8 هم نسبت به قیمتش گوشی خوبی به نظر میرسه.
به نظرتون کدومش بهتره از هر نظر؟؟؟ آیفون 6 پلاس یا هوآوی P8؟؟؟؟

علی ف در تاریخ : 1394/4/2

متاسفانه اینجور قابلیت ها تو سایت ها اشاره نمی کنن و اکثرا فقط به سخت افزار اشاره میشه، برنامه کارگردان، برنامه مدیریت باطری قوی و...
من تو مراسم رونمایی دیدم و واقعیت داره و با این روش از مراسم فیلم برداری شد.
دقیق نمیدونم ۳گوشی دیگر هم باید p8 باشه یا فرقی نداره، اشاره ای نشد به این موضوع.
اینجوری نیست که شما اگه ۱۰ دقیقه اینجوری فیلم بگیرید، ۴ تا ۱۰ دقیقه فیلم ذخیره کنه. شما گوشی خودتون و ۳ گوشی دیگر رو مثلا در ۴ زاویه (مکان) مختلف میزارین و از روی گوشی خودتون تصاویر کوچکی از دوربین ۴ گوشی رو دارین و با سویچ کردن روی هر دوربین اون تصویر رو ذخیره میکنه، مثلا ۲دقیقه اول با دوربین شماره ۱ و ۳ دقیقه دوم سویچ میکنین دوربین شماره ۲، ۲دقیقه دوربین شماره ۴ و ۱ دقیقه دوربین شماره ۱ و ۲ دقیقه دوربین شماره ۳......
دقیق مثل پخش بازی فوتبال که با مثلا ۲۰ دوربین انجام میشه ولی مدام میتونین تصاویر هریک از دوربین ها رو که خواستین برای پخش اصلی انتخاب کنین

m. r در تاریخ : 1394/4/2

سلااام از نظر cpu گوشی خوبی ب نظر میاد حتی مدل max از اس 6 هم بیشتره اما ی دلیل قانع کننده بهم بگین ک چراگوشی خوبی نیس؟؟؟
(بدنه ضد اب-باتری پرسی و بسیار قوی با طول عمر زیاد-دوربین و صفحه ای بهتر از ایفون 6 -cpu خیلی بالا)این دلایل داخی چند فیلم همیشه گفته شده
پس چرا بعضیا میگن خوب نیست؟دلیل قانع کننده...!

رضا س س در تاریخ : 1394/4/1

سلام
این قابلیت وصل شدن به سه گوشی برای فیلم برداری به عنوان کارگردان دوربین ها آیا حقیقت داره!؟؟؟؟
سه گوشی دیگه از هر برندی باشند میتونه کنترلشون کنه؟
و بعدش فیلم های گرفته شده سه گوشی دیگه رو به صورت یکجا داخل خودش ذخیره میکنه!؟؟؟؟
شما این موضوع رو از چه منبعی نقل قول کردید؟

محمد m در تاریخ : 1394/3/31

باید با گوشیا کار کنی تا بفهمی کدوم بهتره
گوشی های هواوی درسته در مواردی از رقبا ضعیفتر باشن ولی سرو صدا به پا نمیکنن
دوربین P8 که عالیه
صفحه نمایش عالی هم داره
کیفیت عالی بدنه
انتن دهی عالی
باتری با قدرت در عمل مشابه اس6 ولی اس6 رزلوشن بیشتری نسبت به P8 داره و اگه P8 رزلوشن مشابه اس6 داشت باتریش بازده بسیار کمتری داشت ولی راه چاره پیدا میکردن
مشکلات گوشی های هواوی از چیپسته
چیپست هایی میزنه با قدرتی مشابه قدرت دو سال پیش رقبا
از نظر قیمت در صورتی که پایین تر بیاد بهترین گوشی در این رنج میشه و ارزش خرید بیشتری پیدا میکنه

علی ف در تاریخ : 1394/3/31

در مراسم رونمایی اشاره شد که ضد آب نیست ولی اگر به صورت ناگهانی آب روی P8 ریخته شود مقاوم هست در برابر آب

علی ف در تاریخ : 1394/3/31

P8 یک مدل بیشتر نداره که 2 درگاه داره یکی فقط سیم کارت و یکی سیم کارت با حافظه...

این لینکی که گذاشتی اومده سری P8 رو با سری P8lite و P8lite ALE-L04 مقایسه کرده که سری P8lite کلا با سری P8 فرق دارن از لحاظ شباهت و سخت افزار...

سهیل ا در تاریخ : 1394/3/30

سلام دوست عزیز.واقعا اینو داری جدی میگی که میشه p8 رو بهترین گوشیه حال دونستتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
این گوشی با note3 که گوشی دو سال پیش هست شباهت خیلی زیادی داره از نظر من حتی note3 بهتره.حالا چجوری اینو بهترین گوشی بدونیم!
موارد 1001 تا 1100 از مجموع 1275 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا