نظر کاربران درباره گوشی موبایل هواوی P8

P8 پی 8

Huawei P8 هواوی
ارزیابی کاربران: 7.7 از 10 (3159 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های هواوی
» هواوی nova 13
» هواوی nova 13 Pro
» هواوی MatePad 12 X
» هواوی Watch D2
» هواوی Watch GT 5
» هواوی Watch GT 5 Pro
» هواوی Mate XT Ultimate
» هواوی MatePad Air (2024)
» هواوی MatePad Pro 12.2 (2024)
» هواوی nova Flip
» هواوی MatePad 11.5 S
» هواوی Pura 70
» هواوی Pura 70 Pro
» هواوی Pura 70 Pro+
» هواوی Pura 70 Ultra
» هواوی nova 12i
» هواوی nova 12 SE
» هواوی nova 12s
» هواوی Pocket 2
» هواوی nova Y72
» هواوی nova 12 Pro
» هواوی nova 12 Ultra
» هواوی nova 12 Lite
» هواوی nova 12
» هواوی Enjoy 70
» هواوی MatePad Pro 11 2024
» هواوی nova 11 SE
» هواوی Watch Ultimate Design
» هواوی MatePad Pro 13.2
» هواوی Mate 60 RS Ultimate
» هواوی Watch GT 4
» هواوی Mate X5
» هواوی Mate 60 Pro+
» هواوی Mate 60
» هواوی Mate 60 Pro
» هواوی nova Y91
» هواوی nova 11i
» هواوی nova Y71
» هواوی Enjoy 60X
» هواوی nova 11
» هواوی nova 11 Pro
» هواوی nova 11 Ultra
» هواوی Enjoy 60
» هواوی Mate X3
» هواوی MatePad 11 2023
» هواوی P60 Art
» هواوی P60 Pro
» هواوی P60
» هواوی Watch Ultimate
» هواوی nova 10 Youth
» هواوی Watch Buds
» هواوی Watch GT 3 SE
» هواوی Watch GT Cyber
» هواوی Pocket S
» هواوی nova Y61
» هواوی MatePad C5e
» هواوی nova 10 SE
» هواوی Mate 50E
» هواوی Mate 50 RS Porsche Design
» هواوی Mate 50
» هواوی Mate 50 Pro
» هواوی MatePad Pro 11 2022
» هواوی nova 10 Pro
» هواوی nova 10
» هواوی nova Y90
» هواوی MatePad 10.4 2022
» هواوی MatePad SE
» هواوی Watch GT 3 Porsche Design
» هواوی Watch GT 3 Pro
» هواوی Mate Xs 2
» هواوی nova 9 SE 5G
» هواوی nova Y70
» هواوی P50E
» هواوی nova 9 SE
» هواوی P50 Pocket
» هواوی nova 8 SE 4G
» هواوی Watch GT Runner
» هواوی Enjoy 20e
» هواوی nova 9
» هواوی nova 9 Pro
» هواوی nova 8
» هواوی P50 Pro
» هواوی P50
» هواوی nova 8i
» هواوی MatePad 11 2021
» هواوی MatePad Pro 12.6 2021
» هواوی Watch 3 Pro
» هواوی Watch 3
» هواوی MatePad Pro 10.8 2021
» هواوی Mate 40E
» هواوی Mate X2
» هواوی nova 8 5G
» هواوی nova 8 Pro 5G
» هواوی nova 8 SE
» هواوی Mate 30E Pro 5G
» هواوی Watch GT 2 Porsche Design
» هواوی Mate 40
» هواوی Mate 40 RS Porsche Design
» هواوی Mate 40 Pro+
» هواوی Y7a
» هواوی Mate 40 Pro
» هواوی nova 7 SE 5G Youth
» هواوی MatePad T 10s
» هواوی P smart 2021
» هواوی MatePad 5G
» هواوی Y9a
» هواوی Watch GT 2 Pro
» هواوی Enjoy 20 5G
» هواوی Enjoy 20 Plus 5G
» هواوی Watch Fit
» هواوی kids Watch 4X
» هواوی Enjoy Tablet 2
» هواوی MatePad 10.8
» هواوی Enjoy 20 Pro
» هواوی P Smart S
» هواوی Enjoy Z 5G
» هواوی Y8p
» هواوی P40 lite 5G
» هواوی MatePad T8
» هواوی Y8s
» هواوی Y5p
» هواوی Y6p
» هواوی P smart 2020
» هواوی MatePad
» هواوی nova 7 SE
» هواوی nova 7 5G
» هواوی nova 7 Pro 5G
» هواوی Watch GT 2e
» هواوی P40
» هواوی P40 Pro
» هواوی P40 Pro+
» هواوی P40 lite E
» هواوی MatePad Pro 5G
» هواوی Mate Xs
» هواوی Y7p
» هواوی P40 lite
» هواوی P30 lite New Edition
» هواوی nova 7i
» هواوی Y6s
» هواوی P smart Pro 2019
» هواوی nova 6 SE
» هواوی nova 6 5G
» هواوی nova 6
» هواوی MatePad Pro
» هواوی Y9s
» هواوی nova 5z
» هواوی Watch GT 2
» هواوی Mate 30 RS Porsche Design
» هواوی Mate 30
» هواوی Mate 30 Pro

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 901 تا 1000 از مجموع 1275 مورد

محمد m در تاریخ : 1394/5/15

با چندین لینک مقایسه که من و دوستان گذاشتیم ...
دوربین از اس6 بهتره
در بخش بازی هم سایت های معتبر گفتن پاسخگو همه کار های شماس
میگن جی پی یو ضعیفی داره ضعیف نیست فقط مشکل نرم افزاریه که سایت های معتبر مطرح کردن

amir - در تاریخ : 1394/5/15

دوست عزی از جی پی یو مالی 624 مال 3 سال پیش اونم 4 هسته خیلی انتظار بالا نباید داشته باشین.

البته دیتای بازیها رو باید برای مالی نصب کنین .
بعضیا دیتای اشتباه میریزن ( مثلا مال آدرنو با پاور وی آر ) که بخاطر ناسازگاری گرافیک خیلی اذیت میکنه

Alireza B در تاریخ : 1394/5/15

من تموم نظراتت رو خوندم فقط گیر دادی ب گرافیک گوشی. شما عیبای دیگه هم میتونی ازین گوشی ب ما بگی؟ دوربینش ک عالی بوده حتی از S6 بهتر بوده (البته حالا شما ی لینک میاری میگی کارشناسا گفتن خوب نیس. من کاری ب کارشناس ندارم باید مردم نظر بدن. بذار برات توضیح بدم. سایت آیتی رسان اومد با پرچمدارای همه برندا از جهات مختلف عکس گرفت (شب ، روز ، با فلش ، بدون فلش و سلفی و ...) و ی عکس مبنا از ی دوربین حرفه ای گذاشت و گف مقایسه کنید و نظر بدید. البته روی عکسا مشخص نکرد اسمای گوشی هارو ک مردم تعصبی نظر ندن و واقعیتو بگن بعد ی هفته اسمای گوشی هارو گذاشت ک مشخص شد P8 بعد از Z3+ دوم شد حتی بالاتر از S6 که شما ازش تعریف میکنید.). درمورد صفحه نمایشش هم ک همین آزمایشو آی تی رسان انجام داد و مردم نظر دادن و این گوشی نتیجه قابل قبولی گرف و بالاتر از M9 و G4 قرار گرف. ظاهرشم ک اصن دیگه بحثی درش نیس. جنس بدنشم ک عالیه. پس گوشی خوبی هس. شاید بعضیا ب اندازه شما گرافیک گوشی براشون مهم نیس. من میگم گرافیک مهمه اما همه گوشی به گرافیکش نیس. ببخشید وقتتونو گرفتم. ممنون

مقداد م در تاریخ : 1394/5/14

نه هنگ نميكنه برادر فقط مشكل سخت افزار ضعيفه مثلا گرافيكي كه از گرافيكهاي سال قبل واقعا ضعيفتره . شما ميتوني ديزاير eye يا زد٣ كمپكت بخري كه سخت افزار بهتري دارن و دويست تومن هم ارزونترن . قيمت واقعي اين گوشي با توجه به سخت رفزار ضعيف و "دوربين و صفحه اي در حد خوب" حداكثر يه تومنه در همين زمان نه ده ماه ديگه

amir - در تاریخ : 1394/5/14

دوست عزیزدیجی کالا و این فیلمها رو ول کن چون واقعا هیچ آدم واردی با یدونه فیلم اونم از یه سایت داخلی ( خارجیاش هم ملاک نیست ) راجع به هیچ دستگاهی اظهار نظر نمیکنه چه رسد به اینکه بخواد مقایسه کنه.

کی میتونه مدعی بشه مالی 624 چهار هسته از مالی 628 شش هسته قویتره ؟ ( چه پی 8 که یعنی قویترین و جدیدترین پرچمدار هوآوی
چه میت 7 گرافیکهاشون همین 4 هسته مد نظره )
نوت 3 دو سال پیش مالی 628 شش هست داشت کما اینکه اس 5 و آلفا و a7 و خیلی گوشیهای دیگه سالهای قبل سامسونگ همین 6 هسته رو داشتن .

کی میتونه مدعی بشه 8 هسته پردازنده اسکیلر پایین و ضعیف a53 ( با هر کلاکی باشه اسکیلر این پردازنده 2.5 هست یعنی حدود a7 ) از a15 با اسکیلر 4 قویتره ؟
حالا a57 با اسکیلر 6 بماند که در نوت 4 پارسال موجود بود .

این دو بخش ( سی پی یو و جی پی یو ) قلب هر دستگاه دیجیتالی دنیاست .

در بخش رم باس رم پی 8 و میت 7 باس 800 هست.
باس رم دستگاههای 2 سال پیش سامسونگ 933 بود .

در بخش استوریج از اس 4 به اینطرف دستگاههای سامسونگ emmc 5 بودن.
هوآوی تازه در دستگاههای جدیدش رسیده به emmc 4.5

در بخش نمایشگر سامسونگ از اس 5 پلاس به اینطرف دستگاههاش رزولوشن qhd داشتن.
هوآوی قراره در میت 8 تازه برسه به این رزولوشن.
نمایشگرهای سامسونگ از اس 3 به اینور کنتراست نور خورشید بالاتر از 3.3 و بعد از اس 5 کنتراست بزرگتر از 4 به 1 دارن.
هیچکدوم از نمایشگرهای هوآوی هنوز به رفلکس 2.5 نرسیدن !
بقیه موارد نمایشگرهای oled مثل رنج رنگ پوششی و نسبت کنتراست و .... اشون که هیچ تکنولوژی دیگه ای در دنیا حتی بهشون نزدیک نمیتونه بشه بماند

لیتوگرافی چیپهای 2012 و 2013 سامسونگ 28 نانومتر بود 2014 شد 20 نانومتر امسال شده 14 نانومتر سال آینده میشه 10 نانومتر ( الان سامسونگ نمونه های 7 نانومتری رو نمایشگاهی ساخته و معرفی کرده )

آخرین چیپهای هوآوی هنوز 28 نانومتر هستن و احتمالا تا اواخر امسال کماکان 28 نانومتر خواهند ماند.

این بخشهای بالایی که گفتم اصل ساختار و استراکچر یه دستگاه موبایله .
ستون فقرات و عضلاتش همین چیزاییه که اشاره شد .

بقیه موارد ظاهری هم بحث نرم افزار و یوزر اینترفیس و ساپورت اپلیکیشن و آپدیتهای مختلف سیستم عامله که نیازی نیست اشاره کنم وضعیت هوآوی در این بخشها چیه.

شما چطور انتظار داری تمام این موارد فنی و کاربردی رو ندید بگیرن چون فلان سایت در یه ویدیو مقایسه کاملا بی اساس فرض کرده پی7 و پی 8 و میت 7 دارن با پرچمدارهای سامسونگ رقابت میکنن بقیه مجاب بشن آره وضع همینه.

این دستگاهها برای کسی که از یه گوشی رده پایین یا میانرده میخواد کوچ کنه به رده بالا شاید تجربیات جدید و کاملی محسوب بشن ولی در رنج پرچمدارهای بازار هنوز در خیلی موارد ضعف دارن ( نسبت به پرچمدارهای دو سال پیش ... پارسال و امسال بماند ).

تا حالا این گوشیها ( که از نظر فنی باید میانرده طبقه بندی بشن نه رده بالا ) بخاطر بحث قیمت پایین که همیشه یکی از مهمترین مزایای هوآوی بود توجیه خرید پیدا میکردن.
امسال با این طرز قیمت گذاری هوآوی این یه مورد کاملا منتفیه.

شما میگی کف قیمت اس 6
دوست عزیز اس 6 کمتر از 32 گیگ نداره که بگیم مدل پایه اش رو با پی 8 مقایسه نکردیم.
و میگی حداکثر قیمت پی 8!
پی 8 در بازار ایران کلا همین یه مدله با یه کانفیگ 16 گیگ دوسیم که بین 1350 تا 1450 قیمتشه ( هیچ فرقی هم با هم ندارن )

فرض کنیم اصلا کف قیمت 1270 شما باشه.
1270 تا 1550 کمتر از 300 میشه و 16 گیگ اضافه اس 6 همینقدر قیمتشه.
بقیه برتریها مجانی

سمیرا ص در تاریخ : 1394/5/14

سلام.من دو مشکل دارم با ح8.لطفا کسی می دونه کمک کنه
1.وقتی میرم تو نرم افزار لاین میخوام تو گروهها پیام ها رو بخونم از گروه میپره بیرون.نه از لاین فقط از گروه
2.به جز smsهمه پیامهای نرم افزاری مثل telegram.whatsup....وقتی کسی پیام میده تو نوتیفکیشن دو با اسمش رو میزنه اگه چند نفر پیام بزتن همه رو دوبار مینویسه یکی با متن پیام یکه فقط میزنه فلانی 1 پیام داد
کسی میتونه کمک کنه بگه لطفا

مقداد م در تاریخ : 1394/5/13

پوریای عزیز ، شما فرمودی پی8 استحکام بیشتری داره تا اس6 ؟؟ ینی بدنه شیشه و فلز و محافظت شده توسط آخرین نسل گوریلا گلس ، شما رو راضی نمیکنه ؟ و شما اونو راضی کننده نمیدونین ؟ ضمن اینکه هر دو زیبا هستن و سلیقه ایه ولی زیباترین قطعا نیستن . البته در مورد دوربین جلو حق با شماست . در مورد دوربین اصلی ، بنده دیدم هواوی پیشرفت کرده و خودمم اینو گفتم ولی این دلیل نمیشه یهو هواوی رو هم سطح سامسونگ تصور کنیم صرفا به خاطر اینکه در 9تست ، در 2تست تصویر روشنتر بوده و کاری نداشته باشیم در بقیه تستها اس6 بهتر و شفافتر بوده و نتایج بررسی های dxo رو بیخیال بشیم و پرچمدار محبوب برند خودمونو بهتر از نظرات متخصصین dxo اون بدونیم . همچنین پوریا جان عملکرد گرافیک این گوشی خیلی خیلی ضعیفتره تا گوشیهای سال قبل مث ذد3 اس5 جی3 مثلا ببین :
http://www.gsmarena.com/huawei_p8-review-1263p5.php
تی رکس آف اسکرین : پی8 ضعیفترین نتیجه رو داره با امتیاز 10 ولی اس5 27 و ذد3 27.7 و جی3 26
یا در نصف تست های پردازنده مغلوب اسنپ801 بوده
تی رکس آن اسکرین : پی8 ضعیفترینه 10.8 و جی3 حدود 20 و ذد3 حدود 29.3 و اس5 حدود 28
منهتن آف : پی8 ضعیفترین با 5.4 و ذد3 12 و اس5 حدود 12 و جی3 شده 11
منهتن آن : پی8 ضعیفترین با 5.7 و ذد3 12.7 و اس5 12 شدن .
پوریا جان میبینی در همه تست های gpu عملکرد پی8 رو ؟؟؟ شما با دیدن این نتایج واقعا ضعیف ، میتونین هنوز بگین از پرچمدارای سال قبل ، گرافیک این گوشی بهتره ؟؟؟
ضمن اینکه نمیدونم چطور بضی دوستان ادعا میکردن پرچمدار قبلی هواوی از پرچمدار قبلی سامسونگ بهتر بوده که البته بحثش اینجا نیس . همچنین شما به بررسی های دیجیکالا تکیه نکن چون همین مقایسه اش نشون میده نتایجش دقیق نیس و نتایج بنچمارک و دوربین و کیفیت فیلم برداری کاملا موجوده . ضمن اینکه الان با وجود اینهمه اختلاف بین اس6 و پی8 ، شخص خریدار میبینه تفاوت 200 تومنه ولی پردازنده و گرافیک در سطح پرچمدارای سال قبل هم نیس و متوجه میشه قیمت واقعی پی8 باید زیر 1 تومن باشه تا این ضعفها یه جور توجیه بشه .

nima a در تاریخ : 1394/5/12

با سلام، من ميخواستم يه p8 بخرم، واقعيت داره كه اين مدل hang ميكنه?? ميشه بهم اطلاع بدين از طريق وايبر و واتس آب 09379305959

مقداد م در تاریخ : 1394/5/11

ما هم قصدمون كمك واسه انتخاب بهترينه برادر ؛ داريم ميگيم گرافيك اين گوشي واسه گوشيهاي دو سال قبل بوده و واسه امسال به همراه powervr g6200 جزو ضعيفترينهاست يا مدعي شديم پردازنده كيرين٩٣٠ در سطح فلگشيپهاي پارساله و كلا سخت افزار اين گوشي قديميه و تصن توان رقابت با اكسينوس٧٤٢٠ رو نداره و حتي با اسنپ٨٠٨ يا اشاره كرديم دوربينش در سطح اس٦ نيست يا كيفيت فيلم برداريش هم در سطح اون نيس يا كيفيت صفحه اس٦ رو بهتر از پي٨ دونستيم و وقتي به قيمت اين دو نگاه كنيم ، ميبينيم پي٨ حدود ١،٤٠٠ هست و اس٦ حدود ١،٥٥٠ و به خاطر همين خيلي منطقيه خريد اس٦ و پي٨ با اين قيمت اصلا نمي ارزه حالا شما انتظار دارين كسي كه رفته ١،٤٠٠ پي٨ خريده و اينهمه تفاوت رو نديد گرفته ، بياد به ضعفهاي اين گوشي اشاره كنه ؟! مسلما طرفدار هواوي مياد ميگه گرافيكش عاليه و شايعات راجع به ضعف اون واقعيت نداره ولي چيزي كه ما ميبينيم ، ضعف هاي اين گوشي نشون دهنده كم كاري هواوي هست كه سخت افزاري ضعيف و دوربيني خوب رو تحويل مشتري داده و اينو در ذهن مشتريان خودش به خوبي جا انداخته كه ساير برندها پول اسمشونو ميگيرن و خريدار ابتدا تصور ميكنه سخت افزار اين حتما در سطح اس٦ هست و پي٨ همون امكاناتو ارائه ميده با قيمت كمتر ! ولي با بررسي ها و بنچماركها مشخص ميشه نقاط ضعف اين گوشي . ضمن اينكه ارزش اين بحث ها حيلي روشنه مثلا شما هر صفحه اي بري ، طرفداران اون برند ، پرچمدار شركت مورد علاقه شونو بهترين ميدونن و شما آخرش ميموني كدوم بهتره و نميتوني هم كه همه شونو بخري پس با همچين مقايسه هايي راحت طرف متوجه ميشه حرفهاي كدوم برند به حقيقت نزديكتره

smd س در تاریخ : 1394/5/11

سلام اونایی که واقعا میدونن بگن جی 3 بهتره یا پی 8 ...

pooria b در تاریخ : 1394/5/11

دوستان عزیز من قبلا هم گفتم که از نظرات بقیه اشتباه برداشت نکنید ما فقط داریم میگیم که هواوی پیشرفت های خیلی زیادی کرده حتی یک سری مزیت هایی هم نسبت به اس 6 داره مثل ارتباطات و زیبایی ظاهری و استحکام و دوربین سلفی بهتر و دوربین اصلی در حد اس 6 و حافظه داخلی خوب (منظورم 64 گیگیشه ) ولی در کل اس 6،بهتره لطفا اشتباه برداشت نکنید اما یک بخشی هست که شماها صد در صد دارید اشتباه میکنید اونم این که میگید این گوشی از پرچم دار های دو سال پیش سامسونگ هم بد تره . ااین حرف صد در صد اشتباهه تنها گوشی سال های پیش سامسونگ که از هواوی بهتره نوت4 هست که اونم مال پارسال هست حالا من نمیدونم که چرا بعضی ها میان با اس5 مقایسه میکننش و حتی اس5 رو برنده میدوون . پارسال تو همین زمان داشتن بین پی7 و اس5 مقایسه میکردن و حتی تو بعضی از مقایسه ها پی 7 برنده میشد حالا شما دارید میگید 5 از پی 8 بهتره خیلی عجیبه پارسال تو سایت دیجیکالا اس5 حتی از میت 7 هم بد تر بوود حالا دارید میگید که اس 5 از پی 8 بهتره درسته که به ویدئو های دیجیکالا زیاد نمیشه اعتماد کرد ولی نمیاد دروغ بگه که کلا هر ساله گوشی های سری اس سامسونگ افتخار زیادی کسب نکردن و تمام افتخارات مال نوت ها بووده ولی حالا امسالسری اس سامسونگ یه پیشرفت بزرگ کرده نسبت به سال های پیش یه چیز دیگه هم هست اونم این که تفاوت قیمت بین اس 6 و پی 8 رو 200 هزار تومن بیان میکنید که این هم اشتباهه الان شماها دارید حد اقل قیمت اس 6 رو با حد اکثر قیمت پی 8 مقایسه میکنید اگه شما میخاید اینجوری مقایسه کنید باید قیمت پی 8رو هم یک ملیون و دویست و هفتاد بزارید و مقایسه کنید موفق باشید

بابک ق در تاریخ : 1394/5/9

من خیای از برند هواوی خوشم نمیاد وای اس سیکس هم به ۱۷۰۰ اصلا نمیارزه مشکل رم داره دوربین پشتش بیرون زدگی بدی داره و تو تستها دوربین پی ایت بهتر عمل کرده باید قبول کرد که هواوی داره خوب عمل میکنه

حامد ک در تاریخ : 1394/5/9

به نام خدا
با عرض سلام
دوستان لطفا خویشتن دار باشید و هر نظری به فکرتون میرسه اینجا ننویسید
لطفا فقط دوستانی که گوشی p8 رو دارن تجربه هاشون رو با این گوشی بنویسن
الان من هرچی نگاه کردم جر و بحث سر برند های مختلف بود
لطفا از امکانات این سایت درست استفاده کنید
و اجازه دهید مردم در انتخابشون درست تصمیم بگیرند
با تشکر از سایت موبایل

محمد m در تاریخ : 1394/5/8

هواوی کارشو بلده
من میگم داغ نکنه
گوشی 600 تومنی که شما میگی هم داغ میکنه
چیپستش از پرچمدارای سال قبل قوی تره فقط جی پی یو واسه مشکل نرم افزاری ضعیفه

amir - در تاریخ : 1394/5/8

دوست عزیز محتوی و چکیده نظرات قبلی شما کاملا یه چیز دیگه رو میگه.
و اگر فرض اول رو این بگیریم که هدف از این مباحث راهنمایی خریداره .....

یه سوال ساده رو خیلی واضح جواب بده.

اگر 10 نفر آدم وارد و تقریبا حرفه ای مجرب در زمینه موبایل رو با حدود 1.5 میلیون پول ( تا 100 تومن هم پایین و بالا تلرانس قیمتی بهشون بدیم ) بفرستیم بازار خرید کنن بنظرت چند تاشون با پی 8 بر میگردن ؟
چند تا با اس 6 ؟
چند تا با ام 9؟
و چند تا با جی 4 ؟ ( یا زد 3 پلاس )

* پیشاپیش هم بهشون گفتیم بخاطر مسایل مالی جامعه مد نظر داشته باشید دستگاه انتخابی باید حداقل 2 سال تعویض نشه ....
بعدها به بهانه کم و کسری سخت افزار و قدرت پایین و عوض شدن استانداردها و نبودن قطعات یدکی و لوازم جانبی و تعمیرات و این چیزا امکان خرید مجدد حتی در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه نیست.
این دیگه واقعی ترین و شبیه ترین فرم سناریو برای 95% خریداران موبایل این مملکته.

اینکه دو ماه دیگه پی 8 چند میشه ...اس 6 چقدر پایین میاد و اون 3 تای دیگه میتونن اندازه بودجه امون بشن یا نشن یا مشکلات اسنپ 810 با آپدیت رفع میشه و نمیشه رو فراموش کن چون همه اش اما و اگره یه سریهاش هم غیر ممکنه

خریدار امروز با وضعیت موجود راهنمایی و مقایسه کاربردی و عملی میخواد.

amir - در تاریخ : 1394/5/8

دوست عزیز قیمت اس 6 زیر قیمت جهانیش نیومد.
قیمت جهانیش همینه و همیشه هم همین بوده.
از زمانی که سامسونگ اولین نمونه های اندرویدی سری گلکسی رو زده تا حالا سری گلکسی اس و گلکسی نوت که پرچمدارهاش بودن قیمتشون روی رنج 600 دلار برای اوایل عرضه بوده که به مرور تا معرفی پرچمدار بعدی افت کردن و رسیدن به 500 تا 450 دلار و بعد هم پرچمدار بعدی شرکت اومده مدل قبل خارج از رده شده .
اس 6 امروز همون قیمتی رو داره که اس های قبل 3 ماه بعد از عرضه رسمی داشتن.

دو هفته دیگه نوت 5 داره معرفی میشه و اس 6 بین 150 تا 200 تومن دیگه شرکتی افت میکنه.

اینکه چرا قیمتهای سامسونگ اینجوره و با اینهمه امکانات از رقبا ارزونتره بر میگرده به حجم فروش بالای پرچمدارهاش
در آمار فروش با هیچ اندرویدی دیگه ای قابل مقایسه نیست .
در غیر اندرویدی ها هم فقط آیفونها میتونن چنین حجم فروش برای هر مدل داشته باشن منتهی سخت افزار و امکاناتی که آیفونها تحویل خریدار میدن نصف سری اس نیست.
*اصل فروش جهانی آیفون بخاطر قیمت 200 تا 300 دلاری و ارایه اش توسط اپراتورهاست وگرنه توی همون امریکا آیفون رو قیمت آزاد بگذاری 500 دلار یه اندرویدی پرچمدار 600 دلار مطمئن باش از هر 20 نفر یک نفر آیفون رو انتخاب نمیکنه.

در مورد حق انتخاب و ظاهر دستگاه جزو بدیهیاته که هرکسی آزاده چیزی که به ظاهرش علاقه داره رو بخره.
اگر ملاک ظاهر نیست فرضا اس 6 عرض 3 ماه بالای 45 میلیون دستگاه میفروشه .
ام 9 و زد 3 پلاس و پی 8 و جی 4 رو با هم جمع بزنی سالانه 10 میلیون دستگاه فروش ندارن !
شاید اکثریت بجای ظواهر دنبال امکانات و عملکرد و پشتیبانی دستگاه هستن.

ما هم مبنای راهنمایی رو میگذاریم همونی که معیار اکثریته .

اگر دوستان برای موجه نشون دادن پی 8 و قیمت غیر رقابتی ( البته فقط پی 8 نیست اونای دیگه هم پرچمدارهاشون در برابر اس 6 قیمت و امکانات معقول ندارن و خوب فروش بالا هم نخواهند داشت ) به همین موضوعات نظری که شما میگی مثل ظاهر متفاوت بسنده کنن و خریدار رو گمراه نکنن مشکلی نیست.

ولی اکثرا برای منطقی نشون دادن پی 8 چیزایی رو بعنوان نقطه قوتش مطرح میکنن که مقایسه اشون با اس 6 کاملا خنده داره.
از نظر سخت افزار و امکانات و رنج سنسور و رم و نمیدونم ساپورت نرم افزاری پی 8 در حد اس 5 هم نیست.
شاید دو نسل بعدش هم هنوز در حدود اس 6 ظاهر نشن.
خود سازنده اش هم نه چنین ادعایی داره نه چنین هدفی .
اگر چنین هدفی داشت بجای چیپست 28 نانومتری و پردازنده های ضعیف a53 و گرافیک mali 628 چهار هسته و رم ddr3 باس 800 و استوریج emmc 4.5 از تکنولوژی های روز استفاده میکرد که همینجور روی کاغذ نصف اس 6 ظاهر نشه ( در زمینه گرافیک و استوریج که یک چهارمه ! در عمل بماند )

بعضیا هم جوری به خریدار القا میکنن که درسته اس 6 قویتر و کاملتره ولی قیمتش 1 میلیون بیشتره در حالیکه فرقشون فقط 200 تومنه.

اگر دوستان مد نظر بگیرن اینجا برای راهنمایی خریدار ایجاد شده و برای راهنمایی باید وقایع رو گفت ( نه مثل فروشنده ها تبلیغ بی اساس کرد چون کسی اینجا بابت تبلیغات حقوق به ما نمیده.
فقط به جیب هموطنمون ضرر میزنیم ) بعد تصمیم گیری رو گذاشت بعهده خود خریدار هیچ بحثی نیست.

مشکل اونجایی بوجود میاد که خریدار گفته مثلا با 1.5 هزینه بنظرتون اس 6 قویتر و کاملتره یا پی 8 بعد دوستان با یه سری ادعای بی اساس خواستن اینجور نشون بدن پی 8 هم قویتره!
هم سریعتره!
هم کاملتره!!
که با هیچ تست و منطقی جور در نمیاد

میتونن بگن پی 8 ظاهر متفاوت داره و تنها توجیه همینه و بس.
انتخاب با خریدار

سید مرتضی ب در تاریخ : 1394/5/7

سلام. دوستان لطفا جواب بدید

به نظر شما p8 بهتره یا honor 7
نوع صفحه نمایششون فرق میکنه؟ آخه یه جا خوندم مال p8 صفحه ش neo ips هست که شبیه oled کار میکنه اما honor 7 صفحش tft ips هست.
کیفیت بدنه ی کدوم بهتره؟

لطفا جواب بدید

نصیر خ در تاریخ : 1394/5/7

دوست عزیز لطف این لینک رو یه نگاه بنداز
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=6849&idPhone2=7006&idPhone3=6901
مخصوصا اگه میخوای کیفیت دوربین رو ببینی برو قسمت سمت چپ عکس اون قسمت کنار ساحل رو انتخاب کن و بعد مقایسه کن
بهترین دوربین مال s6 بدون اقراق

amir - در تاریخ : 1394/5/7

دوست عزیز شما با اندروید 5 آشنایی داری ؟

تجربه کار با این اندروید روی چند دستگاه مختلف از چند برند مختلف رو داری ؟

اگر نداری در جریان هستی اون قضیه مدیریت رم ربطی به سامسونگ و غیر سامسونگ نداره ایراد مادرزادی اندروید 5 بود که اولین بار در دستگاههای نکسوس معلوم شد؟
میدونی تا زمانی که گوگل رفعش نکنه تمام دستگاههای با اندروید 5 همین مشکل رو دارن ؟

اندروید 5 برای میت 7 آزمایشی عرضه شده .این رو همه دوماهه میدونن.
*کار هوآوی نبود ...کار دولوپرها بود کرنل رو آپدیت کردن
اگر قرار بود هوآوی عرضه اش کنه که مشکلی نداشت . رسمی ota میدادش بیرون

بحث بر سر این بود که وضعیت ارایه آپدیت هوآوی مافوق کنده.
جزو ضعیفترینهای دنیای اندرویده ( این بحثا دربخش میت 7 ماهها بررسی شدن بعد از اونهمه بحث دریغ از یک اندروید 5 کامل)

زمانی که میت ارایه شد کمترین فاصله رو بین دستگاههای مختلف با عرضه اندروید 5 داشت

ضعیفترین برندهای دنیای اندروید حداقل پرچمدارهای پارسالشون رو آپدیت کردن.

سامسونگ که بماند همزمان با نکسوسهای گوگل اندروید 5 رو برای تمام پرچمدارهای پارسال و پیارسال ارایه کرد ( چند تا دستگاههای رده پایین و میانرده هم آپدیت شدن )

هوآوی که پارسال کلا یدونه پرچمدار شبه فبلت داشت و اونهمه مانور تبلیغاتی داد بعد یکسری دوستان چه جوی راه انداختن که بیا و ببین آپدیت یعنی چی الان که اندروید 5 داره از رده خارج میشه حتی یک دستگاه پارسال رو به اندروید 5 آپدیت نکرده.

حالا آپدیتهای سری پی کجا سری میت کجا ...

احتمالا دوستان بابت اطلاع رسانی ناراحت نمیشن .
خریدار باید بدونه ساپورت نرم افزاری رسمی دستگاههای هوآوی بسیار ضعیفه.با رزومه سازی و بحث هم درست نمیشه

یک دستگاه برای اینکه پرچمدار محسوب بشه خیلی چیزا لازم داره از سخت افزار و آپشنهای انحصاری بگیر تا استور و ساپورت کامل نرم افزاری.
راجع به سخت افزار که اصلا نیازی به توضیح مجدد نیست استانداردهای هوآوی مال 3 سال پیشه.
آپشنهای انحصاری هم که اساسا تعریف نشده است ( حالا به این کاری نداریم دوستان بابت کسریهای امروز پی 8 توجیه میارن چیزایی که الان جزو بدیهیات شده از پایه اضافیه !
ولی پارسال که میت 7 نسبت به بقیه محصولات هوآوی کلا یدونه سنسور اثر انگشت اضافه داشت چه طور دستاویز شده بود که همین یک سنسور به اندازه یه گوشی می ارزه !!! ).
نرم افزار و ساپورت سیستم عامل هم که اصلا فراموشش کنید بهتره
هوآوی هنوز استور رسمی جهانی نداره. کلا یک استور چینی داره اونم فقط بدرد همون بازار چین میخوره.

دوست عزیز وقتی قبل از عرضه این دستگاه به شما میگیم سخت افزارش واقعا ضعیف و قدیمیه کلی بحث شاخه ای هم بابت اطلاع‌رسانی درست باید جواب بدیم
اصلا ضعیف نیست فلان بازی رو اجرا میکنه !!
چند هفته بعد از عرضه که سایتهای مختلف تستش کردن دوستان تازه قراره با ترجمه به همون نتیجه برسن که بله مثلا گرافیکش ضعیفه .
با پردازنده اش متوسطه .

نمیدونم این چه عادتیه ؟

شما فرض کن خریدار باشی الکی تعریف و تمجید کنیم بری این دستگاه رو 1600 بخری چند هفته بعد متوجه بشی حداقل نصف این پول رو بابت عملکردی در حد گوشیهای 2 سال پیش دور ریختی ناراحت نمیشی؟
نمیایی اینجا یقه طرف رو بگیری که وقتی الفبای سخت افزار و موبایل رو نمیشناسی چرا بابت تعصب و علایق شخصیت با مال و اعصاب مردم بازی میکنی؟

بابت خوشامد یه عده خاص نمیشه راهنمایی غلط به خریدار داد.

حالا اون عده ناراحت بشن اصلا مهم نیست.
مهم اینه ضرر حرفای بی اساس رو خریدار کم اطلاع نده .
باید اطلاع رسانی کرد

amir - در تاریخ : 1394/5/7

دوست عزیز فکر کنم فراموش کردی ما داریم درباره امروز و دو مدل دستگاه مشخص که هیچ ارتباطی به مثال شما نداشت صحبت میکنیم( اگر مرتبط بود خدمتتون توضیح میدادم مثالتون و استدلالتون چرا اشتباهه ولی موضوع بحث اس 5 و آنر 6 نبودن ).

شما مشخصا نمیتونی این واقعیت رو نفی کنی که اس 6 و پی 8 فقط 200 تومن تفاوت قیمت دارن.
ولی از نظر تکنولوژی سخت افزار و امکانات و نرم افزار و ساپورت تا هر بخش دیگه این دو دستگاه چند نسل با هم فاصله دارن .

ارزش خرید رو خریدار با مطالعه این موارد راحت بدست میاره.

در مورد اون یکی توجیهتون که اکثر مردم اولویتشون برای خرید دستگاه ظاهرشه کماکان فکر میکنم شما در این زمینه از وضعیت بازار یا سلیقه خریدار بی اطلاعید.

در دنیای اندروید پر فروشترین دستگاههای تاریخ مال سامسونگ بوده و هست .
از سریهای پلاستیکی ( بقول بعضیا ) مثل اس 2 تا اس 5 بگیرید و بیایید تا اس 6 شیشه ای.

اکثریت خریدارها این گوشیهای بد قیافه سامسونگ که بقول شما حرفی برای گفتن نداشتن رو انتخاب کردن اونم با فاصله خیلی خیلی بزرگتر از اونی که شما ممکنه تصور کنی.

پرچمدارهای سری اس سامسونگ کمترین رکوردهای فروششون برای هر مدل بتنایی دهها میلیون ( خیلی وقتا رنج بالای پنجاه میلیون !! ) بوده.

دستگاههای خوش قیافه و خوش ساخت بقیه از اچ تی سی و سونی تا هوآوی و خیلی برندهای دولوکس ساز چینی ( اصلا قابل قیاس با هوآوی نیستن ) هر زمان 2 میلیون از یک مدل فروختن جشن رکورد فروش گرفتن!
یک مدل پرچمدار گرون قیمت سامسونگ خیلی وقتا باندازه کل فروش یکساله برندای بعضا مشهور فروش میکنه ( اس 6 عرض 3 ماه بیش از 45 میلیون فروش داشته.
کل تولید سونی از گوشی زیر 300 تومنی تا تبلت های بالای دو میلیونی پارسال 42 میلیون دستگاه بود)

چون آمار فروش رو مطرح کردید توضیح دادم.

با توجه به آمار فروش فقط دو سه تا نتیجه منطقی میشه گرفت:

1- اولویت خریدار ظاهر دستگاه نیست اگر بود پرفروش ترینهای دنیا اچ تی سی و سونی میشدن نه سامسونگ

2- اگر فرض کنیم اولویت خریدار ظاهر دستگاهه دستگاههای سامسونگ باید خیلی زیبا باشن که همیشه اینقدر فروش دارن !

3 - فروش اس 6 تا این لحظه ( با پیش بینی بالای 70 میلیون فروش عرض یکسال کاری نداریم ) از فروش مجموع پرچمداران هوآوی و سونی و ال جی و اچ تی سی و موتورولا در کل تاریخ تولیدات اندرویدشون بیشتر بوده یعنی پرچمداران اینا از 2011 تا 2015 سرجمع 40 میلیون دستگاه نشده.

نتیجتا ادعاهایی مثل اس 6 حرفی برای گفتن نداره و ظاهر دستگاه کم و کسریهای سخت افزار و امکاناتش رو جبران میکنه ادعای بی اساسه.

اولویت خریداران چه شما دوست داشته باشی و چه نداشته باشی قدرت و امکانات دستگاهه.
بخاطرش حاضر میشن دهها میلیون گوشی مشابه از گرونترین اندرویدی های سامسونگ رو بخرن

وقتی کامل ترین ... قویترین .... پرفروشترین .... بیشترین پشتیبانی در سطح جهانی با خیلی ترینهای دیگه رو یک برند مشخص از بدو تولد اندروید در اختیار داشته و هنوزم داره شما بجای اینکه فکر کنی قضیه طرفداری و تعریف بخاطر علایق شخصی بوده این ترینها رو مد نظر بگیر و مطمئن باش قضیه بیان واقعیتهاست نه تعصب و طرفداری.

هر زمان هوآوی 4 تا نوآوری فنی به دنیای موبایل معرفی کرد و پیشرو سخت افزار و نرم افزار و فروش جهانی موبایل شد اونوقت من بجای سامسونگ میگم هوآوی پیشرو در دنیای موبایله.
وقتی هوآوی تکنولوژی 3 سال پیش رو امروز داره استفاده میکنه یعنی ..

احمد ع در تاریخ : 1394/5/7

سخت افزار پی8 فوق العاده قویه کسی اشتباه نگیره.سی پی یو و رمش که اصلا بحثی نداره.گرافیکش هم عالیه والان گوشی300ی هواوی همه بازیارومیاره چه برسه به این.فقط ازبعضی گرافیکا ضعیف تره.

amir - در تاریخ : 1394/5/7

دوست عزیز

نکته اول اینه که من بابت عوض شدن نظر شخص خاصی منجمله شما مطلب نمیتویسم ...
توضیحات اینجا برای خریدارانی که تجربه کافی ندارن بابت جلوگیری از ضرر و زیانشون که با راهنمایی های غلط برخی دوستان گمراه نشن داده شده .بلکه بندگان خدا بخاطر یک دستگاه با سخت افزاری در حد دستگاههای 2 سال پیش و کاملا خارج از رده خدایی نکرده دوبرابر ازش واقعیش پول پرداخت نکنن و نهایتا با هر دستگاه امسال که سهله پارسال هم مقایسه اش کنن شرمنده اشون کنه و شاید آخرش مجبور بشن با عباراتی مثل این رو نداره مهم نیست. ...اون رو نداره لازم نیست .... اینجاش ضعیفه کار رو که راه میندازه ... ایشالله آپدیت هم براش میاد و چنین عباراتی اشتباهشون رو توجیه کنن .

شما سعی داری به هر زور و ضربی که شده یک دستگاه زیر معمولی رو با پرچمدارهای امسال به نظر خودت همسطح کنی و با عباراتی شبیه به همون بالایی ها سعی کردی کمبودها رو موجه جلوه بدی ...منطقش رو نمیدونم چیه.

شما پیشاپیش یه 17 -18 تا از این برتری ها رو در نظرات قبلیت رد کردی و به این نتیجه رسیدی کسری داره ولی ایراد نیست ! لابد نشون به اون نشون که اپل هم همین کسریها رو داره!
اینه که ناخواسته معترف به کسریها هستی و حداقل نیازی به لینک مستند نیست

کسی شناخت اولیه از موبایل و الفبای دیجیتال داشته باشه بدون منبع و مرجع مشخصات دو تا دستگاه رو همینجوری کلی نگاه کنه متوجه میشه پی 8 در برابر اس 6 اصلا جزو یک کلاس نیستن
در کامنتهای قبلی خیلی ساده و واضح موارد کسری پی 8 رو به همراه قیمت واقعا بی ربطش توضیح دادم.
بنظر شما مموری داخلی کند....جی پی یو مافوق ضعیف ...پردازنده کمتر از معمولی ... نداشتن سنسور اثر انگشت ...نمایشگر fhd با نسبت خوانایی زیر نور خورشید نصف اس 6 ... 16 گیگ کسری مموری داخلی ... رم ddr3 مال 3 سال پیش ... نداشتن شارژ سریع و شارژ بیسیم .... لیتوگرافی باستانی 28 نانومتر ( دو برابر ابعاد نیمه هادی های امروزی ! )....نداشتن سنسور اکسژن خون و یو وی و ضربان قلب و ریموت و گسچر .... فناوری محافظ گوریلاگلس 3 سالهای پیش ... نگهداری شارژ ضعیف بخاطر همین سخت افزار قدیمی ( اس 6 با باطری ضعیفتر و رزولوشن qhd و قویترین سخت افزار تاریخ موبایل 10 ساعت بیشتر از پی 8 شارژ نگه میداره یعنی دقیقا خلاف تصورات شما )....دوربینی که در حد دستگاههای میانرده است ( حتی fhd 60 فریم نمیتونه ضبط کنه ) ....نمایشگری که حتی در رنج تست های دیسپلی میت وارد نشده ... وزن و ابعاد بزرگتر در جاییکه سایز مفید نمایشگر کمتر از اس 6 هست ...ساپورت نرم افزاری بسیار ضعیف و کند هوآوی با خیلی چیزای دیگه که بخوام بشمارم شاید از 30 مورد هم رد کنه کسری نیست ؟!!
با توجیه تراشی که این برتریها لازم نیست اصل موضوع رو که نمیتونی نفی کنی

اتفاقا شما باید توضیح مستند و معتبر بدی چرا خریدار باید اینهمه ضعف و کم کاری رو بابت 200 تومن تفاوت قیمت قبول کنه ؟
چه منطقی پشت این خرید ضعیف هست ؟

یا خیلی راحت چه چیز پی 8 شباهتی به اس 6 داره که بعضیا رقیب اس 6 فرضش کردن؟
پی 8 حداقل 2 -3 نسل از اس 6 عقب تره

کسی دوست داشت مطمئن بشه میتونه بره مشخصات پرچمدارهای 2 سال پیش سامسونگ رو بخونه بعد بگه پی 8 چی ازشون بیشتر داره .( واقعیتش اینه در برابر اونها هم یکسری کسری داره )
اس 6 که بماند برای سالهای آتی و وقتی هوآوی یاد گرفت که سخت افزارهاش لااقل باندازه استاندارد اونزمان بازار باشه.

hojat b در تاریخ : 1394/5/6

اقایون و داداش های گلم من یه سوال دارم به نظرتون p8 از پس بازی های سنگین بهتر بر میاد یا mate7 نسخه 32 گیگی که 3 گیگ رم داره ممنون میشم جوابم و بدین

مقداد م در تاریخ : 1394/5/6

اره الانم همينو ميگم علي جان ؛ ولي ميپذيرم هواوي رو به پيشرفته در اين قسمت ولي دوستان نميپذيرن هنوز سامسونگ در اين قسمت بهترينه و اينكه دليل نميشه بعد اينكه هواوي كمي پيشرفت كرد ، سريع اونو بهترين و فوق العاده خطاب كنيم

pooria b در تاریخ : 1394/5/6

یه درخواست از تمامی کسانی.که میان اینجا و نظر میدن
لطفا تو رو خدا نظر غلط ندید از نظرات بقیه هم اشتباه برداشت نکنید
اگه من دارم اینجا از p8 دفاع میکنم منظورم این نیست که این گوشی ازپرچمدارای شرکت ال جی و سامسونگ بهتره با اینکه امسال پرچمدار هواوی پیشرفت زیادی داشته و در حد پرچم دار امسال اچ تی سی هست ولی اصلا منظورم این نیست من میخام بگم که هواوی از تمام گوشی های اندرویدی سال های پیش بهتره ولی هنوز کار داره همونطور هم که خودتون میبینید هر پرچمدارش از قبلی بهتره مثل آنر 7 که حدودا یه سر و گردن از p8 بهتره و همه ی گوشی هاش ارزش خرید دارن اما اگه یک ماه بگذره از زمان پخش شدنش تو بازار ایران همین موفق باشید

Ehsan A در تاریخ : 1394/5/6

سلام
اکثر حرفهاتون رو قبول دارم.
اما حرف من این بود که هر کس سلیقه ای داره.مثلا برای یکی زیبایی از همه چیز مهمتر هست،امیدوارم دیگه به این گیر ندید.
با این قیمت اس6 عالی هست،اما دلیل نمیشه همه بخرن.htc m9 با مشکل گرم شدن الان نزدیک 1900 هست با این همه دیروز رفیقم خرید.
کسی که می دونه برای چی داره پول میده و نقاط ضعف و قوت گوشی رو بدونه،برنده واقعی هست.
اس 6 مشکل پر شدن رم داره،اما باز هم عالی هست.فکر کنم برای همین هم قیمتش خیلی سریع زیر قیمت جهانی اش اومده.
هواوی p8 ظاهر زیبایی داره اما هنوز قیمتش بالاست.
من خودم p8 رو انتخاب نمیکنم،اگه بخوام هواوی بردارم صبر میکنم honor 7 بیاد یا اس 6 میخرم،چون اصلا بازی نمی کنم ولی با این قیمت ها خرید اس 6 عقلانی تر هست.

mehdi m در تاریخ : 1394/5/5

آقا امیر من شما رو ارجاع میدم به مقایسه دوتا گوشی هانر ۶ که قیمتش 700 تومنه و سامسونگ s5 که قیمتش 1200 هست یعنی اختلافی حدود 500 تومن درحالیکه s5 حدود 5 ماه زودتر هم عرضه شده بود ولی بنظرت s5 ارزش 500 تومن بیشتر رو داره؟ بنظرم اصلا نداره چون خودم هردوشن رو داشتم میگم که مزایای هانر ۶ از s5 بیشتر نباشه قطعا کمتر نیست خواستی برای یکی یکی میشمارم.
بحث p8 و s6 هم دقیقا همینه s6 نهایت به 1400 میرسه درحالیکه p8 میاد زیر 1 تومن اینم از روی افت مدلایی مث همین s5 ونوت ۳ در مقابل افت هانر ۶ وp7 و میت ۷ میگم و اونوقته که p8 ارزش خرید پیدا میکنه
یه چیز دیگه هم شما بهش توجه نمیکنی اینکه اکثریت مردم اولویت اولشون برای خرید قیافه ظاهری گوشیه که متاسفانه گوشیای سامسونگ اصلا تو این مورد حرفی برای گفتن ندارن حتی s6 که شرکت تمام سعیشو کرده که این نقص رو برطرف کنه ولی بازم در مقابل پرچمدارای دیگه اصلی حرفی برای گفتن نداره
خلاصه کلام اینکه شما تو تمام پیج های پرچمدارای دیگه از سامسونگ تعریف کنی و از بقیه بد بگی فقط نشونه تعصب شما به سامسونگه و کار درستی نیست. سخت افزار گوشی اگه بهترین و بروزترین هم باشه ولی توی کوچکترین کارای ساده گوشی لگ بزنه بدرد نمیخوره مشکلی که به جرات میتونم بگم همه گوشیای سامسونگ حتی همین s6 هم دارن.

محمد m در تاریخ : 1394/5/5

دوربین طراحی ساخت کیفیت ساخت انتن دهی چیپست و امکاناتی دیگه که P8 داره از اس5 بهتره
داغ کردن چیپست و رابط کاربری لگ دار سامسونگ و کیفیت ساخت بسیار پایینش تا سال 2014 زبان زد خاصو عام بود
در عقب اس5 شبیه چسب ضخمه
سنسور ها واسه 95 درصد کسایی که استفاده میکنن از گوشی استفاده ای نداره
صدای اسپیکر های P8 هم سایتای بزرگ گفتن واضح و بلنده

محمد m در تاریخ : 1394/5/5

اس6 هم مشکلاتی داره مثل ضعیف بودن مدیریت رم
ولی کسی که خوبه میشه از چندتا عیبش چشم پوشی کرد
اندروید 5.0.1 واسه P7 عرضه شده که نسخه ازمایشیه و وای فای فعال نمیشه منم اپدیت نکردم
متن جی اس ام ارنا رو خوندم در مورد پردازنده گرافیکی P8 که واقعا ضعیف تره از پرچمدارای سال قبل هواوی با این پردازنده گرافیکی و مشکل نرم افزاریه
منم فقط دوربین P8 رو از اس6 بهتر میدونم و غلظت رنگ صفحه نمایش P8 از اس6 بیشتره

pooria b در تاریخ : 1394/5/5

امیر جان ببخشید شما که میگید s6 تو 20 مورد از p8 بهتره و گوشی های هواوی حداقل دو سال دیگه بهش میرسن اگه زحمتی نیست میشه اون 20 مورد رو با سند به من بگی که بدونم شاید نظرم عوض شه ولی لطفا تو رو خدا حرفاتون رو همراه با لینک مستند حرفات بگو که آدم مطمئن شه

محمد m در تاریخ : 1394/5/5

دوربینش از دو نسخه اس6 بهتره
ولی فقط کیفیت عکس
کیفیت فیلم برداری اس6 از P8 بهتره
پردازنده گرافیکی P8 از از پردازنده گرافیکی پرچمدارای قبلی هواوی که از این پردازنده استفاده کردن هم ضغیفتره که جی اس ام ارنا گفته مشکل نرم افزاریه

pooria b در تاریخ : 1394/5/5

قابل توجه دوستان عزیزی که میگن قیمت p8 یک ملیون و چهار صد هزار تومنه وقتی که توی این سایت زده قیمت گوشی رو یک ملیون و سی صد و چهل که مطمئنن پنجاه هزار تومن از بیرون گرون تره شما ها چطور به این نتیجه رسیدی که میگید این گوشی یک ملیون و چهار صد هزار تومنه

محمد m در تاریخ : 1394/5/5

در جوابتون به اون دوستمون اضافه کنم هواوی واسه حافظه بیشتر هم پول بیشتری میگیره هم اون مدل که حافظه بیشتری داره رو واسه خود چین عرضه میکنه و به کشور های دیگه ورود پیدا نمیکنه و نسخه ای که حافظه بیشتر داره رم بیشتری داره و رنگ بهتری

احمد ع در تاریخ : 1394/5/5

مطمئنا پی8 خیلی بهتره.
دوربین که بحثی نداره الان تو همه سایتا تستش کردن برید ببینید توهمه تستا یا اول بوده یا دوم و خیلی سرتر از اس6 و جی4 هستش.

احمد ع در تاریخ : 1394/5/5

پی8 یه سروگردن از اس6 بالاتره حالا چه از لحاظ دوربین و صفحه نمایش و...
کیفیت بدنه م که بحثی نداره خود متعصبای سامسونگم قبول دارن درحد پی8 نیست
لطفا سری به سایت آیتی رسان و زومیت بزنید تا از کیفیت دوربین این گوشی آگاه بشید

apadana m در تاریخ : 1394/5/5

مگه شما در طول روز میخوای همش با سنسور کار کنی،s5 زمانی ارزش داره بخری که قیمتش بشه 900 در غیر اینصورت با قیمت فعلی ارزش خرید نداره.
نه ظاهر قشنگی داره و نه جنس خوبی..
p8 هر چی نداشته باشه اما قشنگی و جنس خوبی داره.

pooria b در تاریخ : 1394/5/5

در ضمن درمورد این که میگید بیاد پرچم داران سالای پیش رو بگیرید برید یکم نتایج بنچمارک ها رو بخونید بعد میبینید که تنها گوشی پارسال که از پی 8 بهتره نوت 4 هست که اونم با اختلاف اندکی بالا تر هست و بعضی ها که میگن s5 این گوشی حتی از دو پرچم دار آخر سال پیش هواوی هم پایین تر و بد تر هست

pooria b در تاریخ : 1394/5/5

با سلام این حرفی که دارم میزنم برای تمام کسانی هست که به رزولوشن این گوشی ایراد میگیرند. لطفا برید یکم مطاله بکنید و ببینید که چشم انسان نمیتونه کیفیتیتی بیشتر از فول اچ دی رو ببینه حالا هی این شرکت ها بیان کیفیت 4k بزنن اصلا این هیچ مزیتی برای گوشی نیست بلکه این یک ضرره چون اینجوری فقط باید از باتری بزرگتر و بهتری استفاده کرد این کیفیت صفجه نمایش فقط باعث مصرف بیشتر باتری میشه مثل ال جی جی 3 که باتریش خیلی زود تموم میشد در ضمن بعضی ها گفتند که تمام شرکت های بزرگ حتی در گوشی های میان ردشون هم از کیفیت qhd استفاده کردن آیا شما شرکتی بزرگ تر از اپل میشناسی که هر سال بهترین گوشی ها مال این شرکته . این شرکت کیفیت صفحه نمایشش بالا تر از فول اچ دی نبوده و هیچ کس هم بهش ایراد نمیگیره چون شرکت اپله حالا شماها زورتون به اپل نرسیده اومدید سراغ هواوی که بکوبیدش خیلی ایراد های بنی اسرائیلی دیگه هم هست که شما ها میگیرید از این گوشی بد بخت مثل عدم وجود حسگر اثر انگشت اینو بدونید که این حسگر یک مزیت اضافی هست و کسی نمیتونه به خاطر عدم وجود این حسگر از گوشی خاصی ایراد بگیره شرکت های بزرگ تری بودن که چیز های خیلی بزرگتر از این نداشتن ولی هیچ کس از اون ها ایراد نمیگیره که مثال این شرکت ها باز هم اپله که بلوتوث نداره ولی کسی هیچ ایرادی ازش نمیگره چرا چون اپله در مورد دوربین هم اینو بگم که توی اون سایت هایی که شما میگی کارشناسان میان نظر میدن ولی تو این سایت ها مردم عادی میان تصاویر رو میبینن میگن کدوم بهتره ما حتی برای انتخاب رئیس جمهور هم میام از مردم نظر سنجی میکنیم و از کارشناس ها هیچی نمیپرسیم انتخاب رئیس جمهور که کار به این بزرگیه نیاز به نظر سنجی از مردم داره حالا برای انتخاب بهترین گوشی نظر مردم اصلا مهم نیست !!!!!؟؟؟؟ خیلی عجیبه

مقداد م در تاریخ : 1394/5/5

علي جان منم عكسهارو ديدم در اون سايت همسايه و قبول كردم هواوي رو به پيشرفته ولي در بيشتر عكسهاي پي٨ فقط روشنتره و در شفافيت به اس٦اج نميرسيد ولي اون يه سايت نشون داد هواوي در اين زمينه پيشرفت كرده ولي منتظر يه بررسي در gsmarena هم ميشينيم . راستي علي جان من نگفتم با پي٧ كيفيتشون يكيه گفتم تفاوت محسوس نميشه و بهتره گوشيي از هواوي خريد بشه كه پردازنده و گرافيك مدرن و درجه يك و قابل رقابتي با بهترينها داشته باشه و ملاك فقط يه دوربين خوب نباشه و اون ايرادهاي جدي هم ديده بشه

amir - در تاریخ : 1394/5/5

قدرت گرافیک دستگاه رو با گیم نمیسنجن .....

اگر بنا به توجیه شماست پی 6 و پی 7 هم تمام بازیهای روتین رو راحت اجرا میکنن چه توجیهی داره کسی که دنبال بازیه گوشیهای 600 -700 تومنی رو ول کنه دو برابر پول بده پی 8 بخره ؟
یا چرا طرف با 800 تومن یدونه ال جی جی 2 نخره که حین اجرای بازی حداقل دوبرابر سریعتر از پی 8 هست و باتریش هم خیلی بیشتر دوام میاره دیتای بازیهاش هم راحت تر و فراوونتر پیدا میشه چون گرافیکش آدرنو 330 هست و از این نظر نسبت به مالی دیتاش فراوون تره؟

هر وقت جی پی یو این دستگاه تونست یه کار خیلی ساده مثل ضبط و پخش ویدیوهای رزولوشن بالا یا فریم بالا رو انجام بده ...
یا حین کار کردن با نرم افزارهای ادیتور فیلم و عکس حوصله کاربر رو سر نبره اونوقت رسیده به استانداردهای 2013.

*پی 8 حتی نمیتونه فول اچ دی 60 فریم و اسلوموشن و فست موشن و این چیزایی که گوشیهای متوسط پارسال انجام میدن رو ارایه کنه.

در تستهای جی اس ام آرنا گرافیک پی 8 مافوق ضعیف ظاهر شده .... قدرتش حدودا یک پنجم گرافیک رقباست .
دیگه نتایج تست شخصی رو مطرح نمیکنم ...gsmarena رو گفتم که اعتبار جهانی داره.

ضمنا راجع به گرم کردن و مصرف امتیازهای این دستگاه در حد متوسط هست ...
مطابق جی اس ام آرنا 64 ساعت تست باتری داره که بین گوشیهای امسال فقط از جی 4 ال جی بهتره

amir - در تاریخ : 1394/5/5

در مورد استفاده همزمان هر دو سیم همراه مموری اصلا اینطور نیست.

شبیه به برخی دستگاههای دوسیم سالهای اخیر این یکی هم شیار سیم کارت دومش با مموری مشترکه.
یا سیم کارت ... یا مموری ...
از نظر فیزیکی هر دو همزمان نمیتونن در یک اسلت باشن.

مورد دوم هم خیر هر دو مدل رم 3 دارن ....

نسخه 64 گیگش هنوز پخش جهانی نشده توی خود چین هم محدوده با قیمت خیلی بالاتر.
این سیاست شرکتهاست نمونه های مموری پایین رو اول عرضه میکنن به مرور که دستگاه قیمتش افت میکنه نمونه مموری بالا رو وارد بازار میکنن که قیمت برگرده سر جای اولش

کی وارد ایران میشه یا اساسا 64 گیگ وارد ایران میشه و نمیشه رو کسی دقیق نمیدونه .

مطابق تجربه شخصی بسیار بعید میدونم 64 گیگش بصورت انبوه وارد ایران بشه حتی سالهای آینده.

با این وضعیت قیمتگذاری که هوآوی داشته همین 16 گیگ توجیه قیمتی نداره.
64 رو بخواد الان وارد بازار ایران کنه از تمام پرچمدارهای بسیار مطرح تر بازار هم گرون تر میشه .
اینه که بعید میدونم وارد کننده ها چنین ریسکی بکنن ...شاید تک و توک مسافری بیاد اونم باز میگم الان بعیده

علی پ در تاریخ : 1394/5/5

مقداد. نه دیدم تو پست های قبلی گفته بودی دوربین پی8درمقابل اس6حرفی واسه گفتن نداره .براهمین خواستم. ی اطلاعی داده باشم. :)

محمد m در تاریخ : 1394/5/4

متن ترجمه شده قسمتی از بررسی جی اس ام ارنا
تراکم پیکسلی بسیار خوب است و صفحه نمایش با پانل IPS-NEO رنگ سیاه رو به صورت عمیق نشان میدهد
هواوی با استفاده از فن آوری IPS-NEO در سطح بالاتری قرار گرفته و P8 سطح کنتراست شگفت انگیزی دارد
روشنایی بسیار خوب است
من نگفتم عالیه فقط گفتم خوبه و نسبت کنتراست زیر نور خورشید متوسطه
در مورد پردازنده گرافیکی گفته شده که تقریبا فاجعه باره و از پرچمداران گذشته هواوی که از این چیپ گرافیکی استفاده میکنن نتایج ضعیف تری دارد
احتمالا به اتخاد EMUI جدید 3.1 و ابنبات چوبی ربط دارد و امیدواریم با به روز رسانی اینده این مشکل حل شود
با این حال پاسخگو و لذت بخش برای استفاده است
در مورد دوربین هم نوشته شده تصاویر گرفته شده واضح و روشن است
لینک مقایسه دوربین پرچمداران 2015 یک سایت خارجی
http://www.pcadvisor.co.uk/feature/mobile-phone/best-phone-camera-of-2015-3612824/

vahid h در تاریخ : 1394/5/4

یک نفر یک توجیه منطقی بیاره که چرا یک گوشی مثل p8 رو با این امکانات و قیمت بخره ولی سامسونگ s5 با قیمت کمتر نخره؟ چه از نظر دوربین - چه از نظر پردازنده - چه از نظر صفحه نمایش و چه از نظر امکانات و سنسورهای مختلفی چون اثر انگشت و ضربان قلب و اینفرارد و.... s5 بهتره
منابع مختلفی چون phonearena و gsm و.... هستن که کاملا وضعیت این گوش ها رو نشون میدن

محمد m در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزیز این گوشی با بازی های سنگین هم هیچ مشکلی نداره
اسنپدراگون 600 سال 2012 لگ نمیزنه چه برسه به چیپست P8
ار لحاظ داغ شدن هم که مطمئنن از راضیت میکنه

amir - در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزیز اتفاقا مهمترین بخشی که مزایای نسبی پی 8 رو پایین آورده و از همون اول تا الان محور اصلی مباحث بوده همین بحث شیرین قیمتی بود و البته کماکان هست .

کم و کسریهای پی 8 امروز ( اوایل مرداد 94 ) نسبت به اس 6 بیشتر از 20 مورده و از کسری حافظه و سرعت پردازشی رو شامل میشه تا یکسری سنسور و سخت افزار کاربردی و خدمات نرم افزاری و لوازم جانبی و حتی گارانتی .
قضیه فقط محدود به بازی کردن نمیشه کما اینکه 90% اونایی که اس 6 میخرن مزایاش رو در گیم بازی کردن ندیدن در همون چیزایی دیدن که بنظر شما تبلیغ بوده ولی در واقع آینده نگری و دیدگاه اقتصادی بوده ( پایین توضیح دادم چرا )

در بحث شیرین قیمت تفاوتشون حدود 200 تومنه و 200 تومن یعنی پول یک کاور و یک مموری و فرضا محافظ صفحه .
من نمیدونم شما 2 تومن مورد ادعاتون برای اس 6 رو مطابق با کدوم مبنایی میگید ؟

همون 16 گیگ مموری اضافی اس 6 در محصولات پارسال هوآوی بیشتر از 200 تفاوت قیمت ایجاد میکرد ( 19 مورد برتری دیگه رو هم شما فرض کن با اس 6 مجانی بهتون دادن )

قضیه افت قیمتی که مطرح میکنید اصلا منطقی نیست و مزیت پی 8 حساب نمیشه.

اینکه بعدها قیمت پی 8 پایین میاد یه جورایی هم وعده سر خرمنه هم اظهر من الشمس.
با گذشت زمان که فقط پی 8 پایین نمیاد رقبا هم با همون روند افت قیمت دارن.
همون اس 6 مورد اشاره اتون کلا 3 ماهه وارد بازار شده که عرض این 3 ماه از 2200 رسیده به 1550
دو سه هفته دیگه با معرفی نوت 5 قیمتش میاد روی رنج 1400

هر چند اینکه درآینده چه خواهد شد موضوع بحث بعنوان راهنمایی خریدار نیست .
کسی امروز بخواد پی 8 شانزده گیگ بدون گارانتی بخره حداقل 1350 باید پرداخت کنه.
در همین تاریخ با 200 تومن اضافه میتونه اس 6 سی و دو گیگ گارانتی دار بخره.
کمترین فرقشون اینه پی 8 رو امروز که میخرن همین الان تازه از تنور در اومده از نظر سخت افزار و قدرت یک دستگاه تاریخ گذشته و تقریبا در حدود استانداردهای 2 سال پیشه فقط کار امروز طرف رو میتونه راه بندازه ( با چنین تعریفی خیلی گوشیهای دیگه رو داریم حدود 600 تا 800 تومن قیمت دارن و هم رنج سخت افزاری پی 8 میشن )

اس 6 جدیدترین و قویترین و بهینه ترین سخت افزار رو داره که احتمالا 2 سال دیگه تازه استانداردها میرسن بهش .
*یا استانداردهای 2 سال آینده هوآوی در حد اس 6 امروز میشه.

اونی که پی 8 گرفته تا اونموقع باید دو سری گوشی عوض کنه.... با روند ارایه محصولات هوآوی هر سری هم لب مرز بوده و عقب تر از زمان یه چیزی دستش بوده فقط کارش رو راه مینداخته و بس .

من نمیدونم منطق شما چی میگه ولی خیلیا به این نتیجه میرسن همین امروز 200 تومن اضافه میدیم یه چیزی میخریم حداقل خیالمون راحت باشه تا دو سال دیگه هنوز از رده خارج نشده .
کما اینکه خیلیا دو سال پیش با همین توجیهات که بابا پی 6 مشکلمون رو حل میکنه مجبور شدن پی 6 ... سال بعدش پی 7 و امسال احتمالا پی 8 بخرن که لب مرز سخت افزار بمونن! ( پی 6 و پی 7 مثل همین پی 8 زمان خودشون ضعیف ترین و قدیمی ترین وضعیت در بین محصولات رقبا رو داشتن ).
در حالیکه 2013 میتونستن با کمی هزینه اضافی چیزی بگیرن که پی 8 امروز تازه به حدودش رسیده.
* فرض کن کسی دو سال پیش ال جی جی 2 خریده و این مدت همه جوره استفاده اش رو برده امروز مشخصات پی 8 هوآوی رو جلوش میگذاری به این نتیجه میرسه عرض دو سال گذشته دنیای موبایل پیشرفت خاصی نداشته
مثلا چه توجیهی داره امروز همون جی 2 رو عوضش کنه ؟
مشابه پی 8 هست تازه در یه بخشهایی جی 2 هنوزم قویتره!!

فکر کنم مطلب رو شفاف رسوندم.

یوسف ن در تاریخ : 1394/5/4

سلام
چرا دوستانی که این گوشی خریدن نظراتشونو بیان نمیکنن ؟ از نقات قوت و ظعف گوشی نمیگن ؟ از light painting یا از director mode گوشی استفاده نکردن ؟
چندتا سوال داشتم
اوال اینکه تو سه سایت خوندم برای استفاده از رم اس دی نیاز نیست سیم کارت دوم از گوشی خارج بشه یعنی سیم کارت دوم همزمان با رم قابل استفاده هست ! این درسته یا نه ؟
دیروز رفته بودن جمهوری فروشنده یکی از نمایندگی های معتبر میگفت نسخه 64 این گوشی با حافظه اجرایی 4 عرضه میشه! این درسته یا نه ؟
و اینکه میگفت تا 1 هفته دیگه نسخه 64 ارائه میشه اما فروشنده دیگه تو یکی دیگه از شعبات همون نمایندگی تو بازار که فقط برند هوآوی داشتن میگفت تا 2 یا 3 هفته دیگه میاد ! بالاخره کسی خبر داره کی قراره نسخه 64 به بازار بیاد یا نه ؟ هوآوی از آنر 7 رونمایی کرد چند وقت دیگه از میت 8 هم رونمایی میکنه این پی 8 هنوز تو بازار ایران نیومده ! خسته شدیم بابا !

Ali H در تاریخ : 1394/5/4

مقداد جان اصلا دوربین p7 رو با p8 مقایسه نکنید.p7 در زمان خودش دوربینش معمولی بود ولی p8 واقعا توی قسمت عکاسی عالی عمل کرده و حرفهایی داره.
من تخصص و دانشی توی بحث دوربین ندارم و به دید یک کاربر معمولی کیفیت دوربینش رو عالی دیدم
توی اکثر سایتها هم کیفیت دوربین p8 بهتر از پرچمدارهای دیگه بود

مقداد م در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزيز شما ميگي ١،٣٠٠ منطقيه ؟ شما اين قيمتو با گوشيهاي گلد واقعي مقايسه كردي و به اين نتيجه رسيدي ؟ برادر اينم ببين طرف ١،٤٠٠ (نه ١،٣٠٠) واسه اين سخت افزار واقعا ضعيف هزينه ميكنه اونوقت منطقي نيس ٢٠٠ بيشتر بده واسه قويترين سخت افزار دنيا ؟؟؟ اين كه از a57 استفاده كنه تبليغه و نياز نيس ؟!! اونوقت استفاده از a53 ميشه احترام به مشتري ؟! ضمنا دوست گرامي سخت افزار اين گوشي از زد٢ ضعيفتره و خريد اون منطقي تره . هواوي وقتي ارزش خريد پيدا ميكنه كه فورا يه تومن بشه اونوقت خريدار وسوسه ميشه

مقداد م در تاریخ : 1394/5/4

دوربينهاي هر دو تقريبا در يه سطح هستن ولي پردازنده و گرافيك eye خيلي بهتره تا پي٨ . درسته اون ٣٢بيتيه ولي كلا قويتره و گرافيك مالي روي اين گوشي در سطح پرچمداران دو سال قبل هست و امسال ضعيفترين گرافيك روي همين پي٨ سواره

مقداد م در تاریخ : 1394/5/4

بله حق با شماست امير آقا و واقعا با اين امكانات قيمت واقعي بايد نهايتا ٩٠٠ باشه در همين زمان فعلي و طبق فرمايش شما و واقعيت نميشه به خاطر انگري و پو نتيجه گرفت اين گرافيك و پردازنده بهترينه . منم نظرم اينه اگه واقعا فقط هواوي ميخان يكم صبر كنن شايد هواوي بحث سخت افزارو كمي جدي بگيره و به خاست به حق مشتري احترام بزاره نه اينكه سخت افزار خيلي ضعيف رو تحويل مشتري بده و (من نميدونستم اين همون مالي٦٢٤ هست و ممنونم بابت اطلاع رساني دقيق شما)اين گرافيك خيلي ضعيف به همراه powervr g6200 الان ضعيفترينها هستن و حتي اگه اين امكانات روي پرچمدار سامسونگ بود ، محال بود من و شما ازش دفاع كنيم مخصوصا با ديدن نتايج تي ركس و منهتن كه هر كي ببينه تصور ميكنه اين پي٨ بايد واسه سال ٢٠١٢ باشه

amir - در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزیز معذرت میخوام وارد بحثتون میشم ولی شما دارید اطلاعات غلط ارایه میکنید .

قیمت 1 میلیون کمتر رو نسبت به کدوم پرچمدار امسال از کدوم برند دارید عنوان میکنید ؟

ارزونترین قیمت پی 8 ( که فعلا هم فقط 16 گیگش توی بازاره ) 1350 هست.
اس 6 که از هر نظر بن بست پرچمدارهای امساله اونم 32 گیگش ( اس 6 اصلا زیر 32 نداره ) حدود 1550 هست و البته با گارانتی معتبر ( پی 8 فعلا گارانتی نداره )

یعنی کلا 200 تومن تفاوت قیمت بین پی 8 و اس 6 سامسونگ داریم .

در ازای این 200 تومن نسبت به پی 8 شما حداقل این چیزا گیرت میاد :

قویترین سخت افزار با جدیدترین لیتوگرافی تاریخ موبایلهای دنیا در زمینه پردازنده و گرافیک رو تحویل میگیری
دستگاهت سریعترین استوریج موبایلهای دنیا با استانداره ufs 2.0 ( تنها دستگاه دنیا با این استوریج و سرعت خوندن و نوشتنی حداقل 3 برابر پی 8 ) به همراه سریعترین رم ddr4 موبایلهای دنیا رو داره ( اینم حداقل 3 برابر سریعتر از رم ddr3 باس 800 پی 8 )
دستگاهت دوربین 16 ois داره که در منابع معتبر دوربین نظیر dxo رنکینگ اول جهان رو تا این لحظه داره
دستگاهت 16 گیگ استوریج بیشتر داره ( همین 16 گیگ مموری اضافی در خیلی محصولات هوآوی بیشتر از 200 تومن تفاوت قیمت ایجاد کرده مثل تفاوت دو مدل میت 7 )
سنسور اثر انگشت داره
سنسور اکسیژن خون و ضربان قلب و حدس حرکات کاربر و خیلی سنسورهای اختصاصی و تقریبا انحصاری دیگه رو داره
نمایشگرش یک نمایشگر qhd و oled هست که شبیه به دوربین در منابع معتبری نظیر displaymate بهترین نمایشگر تاریخ موبایله
دستگاه دو طرف پوشش گوریلاگلس 4 داره
دستگاه خروجی mhl داره
رزولوشن و فریم ریت فیلمبرداری دوربینهای سلفی و اصلی اش رو هیچکدوم از محصولات هوآوی نداره ( رزولوشن فیلمبراری دوربین جلوی اس 6 از دوربین اصلی پی 8 بالاتره ! ) افکت و فرمتهای فیلمبرداریش که بماند
در بین پرچمدارهای امسال بهترین رکورد نگهداری شارژ رو داره
از نظر نرم افزارهای اختصاصی و رابط کاربری قویترین برند اندرویده با مارکتهای نرم افزاری متنوع و یک لیست عریض و طویل برنامه خاص مجانی برای هر منطقه دنیا منجمله ایران
یکی از قویترین و سریع ترین ارایه دهندگان اندروید در زمینه بروزرسانی سیستم عامله ( حداقل 6 ماه پیش سامسونگ تمام پرچمدارهای اخیرش حتی اس 4 دوسال پیش رو به اندروید 5 آپدیت کرد...
هوآوی هنوز میت 7 که پرچمدار پارسالش بود و ظاهرا برای کار با اندروید 5 طراحی شده یا ادعای خودشون و طرز قرار گیری کلیدهاش این رو میگفت اندروید 5 دریافت نکرده ! پی 7 بهمین ترتیب
در جاییکه اندروید 5 دیگه داره از رده خارج میشه ! ).
تنوع لوازم جانبی فابریکش رو هیچکدوم از برندای اندرویدی دیگه ندارن.
در زمینه تامین یدک و خدمات پس از فروش و تعمیرات و غیره در ایران اولین برنده
گارانتی معتبر داره.
سایز و وزنش از پی 8 بهتره .

و یکسری مساله دیگه.

اینکه خریدار حق انتخاب داره که جزو بدیهیاته ولی اینکه ما سهوا یا عمدا اطلاعات غلط به خریدار بدیم و توی دلش رو خالی کنیم که تفاوت قیمتی پی 8 با قویترین و کاملترین گوشی تاریخ 1 میلیون تومنه پس بیخیال اون بشو و با این توجیه پی 8 رو مقرون بصرفه نشون بدیم صد در صد گمراه کردن خریداره.
کسی که تصمیم داره 1350 تا 1450 هزینه کنه پی 8 رو با این میزان کم و کسری بخره( موارد بالا رو هیچکس نمیتونه نفی کنه ) اگر در جریان باشه 100 تا 200 تومن روش بگذاره میتونه اس 6 که کاملترین پرچمدار امسال هست رو بگیره بسیار بعید میدونم حالا حالاها و با این قیمتا حتی به پی 8 فکر کنه.

مقداد م در تاریخ : 1394/5/4

چه منبعي ؟ منبع هاي من ديسپلي ميت و dxo هستن و gsmarena اونو تاييد ميكنه ضمن اينكه روشنايي صفحه و زاويه ديد و كنتراست و خوانايي زير نور شديد و رزولوشن هم شرطه كه مطمىنا در همه اينها پي٨ در سطح اس٦ نيس البته بگم راضي كننده ي ولي در سطح اس٦ نيس و هنوز راه داره و اين تعصب نيس برادر من چرا كه معتبرترين منابع پشتوانه اين حرف من هستن ولي شما ميگي كسي كه معتقده دوربين اس٦ بهتره نسبت به پي٨ تعصب داره ! در مورد پردازنده و گرافيك ، خودتون قبول دارين ضعف رو و اصطلاح كار راه انداز رو ميفرمايين و طبيعتا نميشه اونو با قويترين پردازنده فعلي موبايلها مقايسه كرد ضمنا اينم ببين حسين ، اين پردازنده و گرافيك روي گوشيي هست كه ١،٤٠٠ في خورده ولي اون قويترين روي ١،٦٠٠ هست و ببين خريدار بهتره كدومو انتخاب كنه وقتي ميتونه ٢٠٠ بيشتر بده همچنين نميشه ١،٤٠٠ بدي و صاحب ضعيفترين گرافيك و يه چيپ سطح متوسط بشي بعدش احساس رضايت هم كني از انتخابت ! يني ميدوني هواوي نخاسته چيپست و گرافيكي در سطح عالي و قابل رقابت با رقبا به شما تحويل بده و گرافيك دو سال قبل و پردازنده اي كه با گوشيهاي سال قبل هم مشكل داره به شما تحويل داده اونوقت شما ميفرمايي موضوع مهمي نيس ؟ اين به نظرت بي احترامي به مشتري و كم كاري شديد نيس ؟ نظر شما اينه اين موارد موضوع مهمي نيس ؟ صفحه هاي ١٠٨٠ همين الان روي چند ميانرده هستن و هواوي كار خاصي نكرده همچين رزولوشني رو به كار برده تا شما اونو بهترين بدونين كه برادر همچنين من از صحبتهاي شما اينو ميبينم كه( "از نظر من" اين صفحه و پردازنده و گرافيك و دوربين عاليه ) ولي چيزي كه واقعيته اينه در اين موارد يا سطح خوبه يا ضعيف . باشه شما ميتوني هر سال گوشي بخري ولي اين هنر نيس عوضش اگه بهترين امكانات رو تهيه كردي و واقعيات رو ديدي و يا حتي ارزش خريد واقعي اين گوشيو متوجه شدي ، اين ارزش داره و خيلي از دوستان طرفدار هواوي كه قصد خريد اين گوشي رو با اين قيمت عجيب داشتن ، فهميدن اين امكانات با قيمت ١،٤٠٠ جور در نمياد و واسه همين قيد اونو زدن يا اگه هنوز روي حرفشون موندن ، وقتي يه تومن شد اونو ميخرن ولي شما ماشالا خيلي وضعت خوبه . در آخر منم اون آيه رو تكرار ميكنم

مقداد م در تاریخ : 1394/5/4

علي جان بله ديدم و عملكرد پي٨ هم خيلي خوب بوده و دو حا كه اس٦اج تاريكتر بوده پي٨ خيلي خوب بوده ولي ببين حتي اگه فرض كنيم دوربين پي٨ در وضعيت خيلي خوبيه ، بازم نميشه به خاطر يه دوربين ، ضعفهاي پردازنده و گرافيك قديمي رو نديد گرفت و خريد اينو توجيه كرد

مقداد م در تاریخ : 1394/5/4

بله عملكرد دوربينش از نسل قبليش بهتر بوده ولي دليل نميشه اونو فوق العاده استثنايي شما بدوني و با شما در همون سايت دوم بري عكسهاي پي٨ رو با اس٦اج مقايسه كني ، ميبيني اس٦اج كمي شفافتره ولي در عكس صورت ، پي٨ شفافتر بوده . صفحه اش با استانداردهاي سال قبل سنجيده ميشه و صفحه ١٠٨٠ الان داره رو ميانرده ها اومده و چيزي نيس بشه روش مانور داد . همچنين نميدونم منظورت از يه ميليون كمتر يني چي ! يني اس٦ الان ١٦٠٠ هست اونوقت پي٨ ششصد تومنه ؟؟!! كيفيت فيلم برداري مقابل اس٦ و عملكرد متوسط پردازنده و نبود سنسور اثر انگشت رو هم كه اشاره نكردي . همچنين اين گرافيك از گرافيكهاي دو سال قبل هم ضعيفتره برادر يني نوت٣ از شش هسته اي اون استفاده كرده ولي اين از چهار هسته

Ali H در تاریخ : 1394/5/4

توی تست و نظر سنجی ای که سایت زومیت گذاشت p8 توی عکاسی از بقیه ی پرچمدارهای اندرویدی بهتر عمل کرده
فکر میکنم واقعا هواوی روی این گوشی کار کرده و کم کم داره نشون میده که این گوشی ارزش خرید بالایی داره
فقط ای کاش مقداری روی قابلیت های نرم افزاریش کار میکرد و پشتیبانی نرم افزاریش رو هم بهتر میکرد

yaser b در تاریخ : 1394/5/3

تو سایت gsmarena دوربین ها مقایسه نشدن و مقایسه به عهده مخاطب هست
برای مقایسه دوربین میتونید به سایت itresan و zoomit مراجعه کنید که در هر دو مقایسه p8 بین تمامی پرچمداران رتبه های اول یا دوم رو داره
به دوربین فوق العاده و استثنایی p8 ،رابط کاربری خوب ،صفحه نمایش بینظیر ،بدنه باریک و فلزی ،طراحی خوب و 1میلیون قیمت کمتر رو اضافه کنید
البته gpu ضعیف تر نسبت به پرچمداران امسال
تصمیم آخر جهت انتخاب هم به عهده خریدار

e a در تاریخ : 1394/5/3

یه چیزی که دوستان فراموش می کنند، بحث شیرین قیمت هست.
اگه 2 میلیون داری خوب برو اپل بگیر یا s6 بگیر مطمئن باش از p8 بهتره،اصلا شک نکن.
اما با 1300 این گوشی مناسب هست حالا شما بگید پرچمدار یا علمدار!!!!!
قیمت این گوشی در حد سامسونگ a7 و lg g3 و سونی z2 هست.که اونها افت قیمت کردن و این گوشی هنوز ارزون تر هم میشه.
مثلا بین این گوشی ها p8 ارزش خرید داره ، هر چند که اونها هم خوبن.نمی دونم اونها که پارسال این گوشی ها رو داشتن تو بازی مشکل داشتن یا نه اما اگه فکر می کنید که قراره همش بازی کنید برید s6 بخرید.
هواوی بهترین آنتن دهی رو داره.اصلا تخصصش همینه.
چیپست a53e ضعیف تر از a57 هست و همه قبول دارن اما کمتر داغ میکنه و چیزی کم نداره.سخت افزار قوی تا یه حدی عالی هست اما بیشتر از یه حدی فقط تبلیغ میشه چون عملا کاراریی اضافی میشه.
p8 یه گوشی اقتصادی هست و کمی دیگه که ارزون بشه مناسب برای خریدارانی که استفاده روزمره دارن.

amir d در تاریخ : 1394/5/3

سلام خدمت دوستان
کسی میدونه این گوشی ارزونتر میشه ؟ اگر میشه تا کی؟ و چقدر؟

امیر ر در تاریخ : 1394/5/3

سلام دوستان من میخوام این گوشی رو بگیرم اما به شک افتادم

من الان p6 دارم خیلی هم راضیم

میخواستم بدونم باتریش چطوره ؟

+ با این توافقات که شده بنظرتون قیمتش کاهش پیدا میکنه ؟

amir - در تاریخ : 1394/5/2

دوربین عالی نیست ....کاملا معمولیه ( اون پایین رو یکبار مرور کنی من از اولین کسایی بودم که با این گوشی در ایران کار کردم خیلی قبل از اینکه رسما وارد بازار بشه ).

هر چی که هست قابل قیاس با پرچمدارهای امروز نیست .شاید نسبت به پی 7 عالی باشه.
قابل قیاس با رنج قیمتی خودش هم نیست ....

چرا نیست ؟

چون این دستگاه رتبه بندی جهانیش معلومه در هیچ رنکینگ معتبری اسمی ازش نیست.
از اونطرف با اون جی پی یو ضعیف کسی نمیتونه انتظار دوربین عالی از این سخت افزار داشته باشه.
بخش زیادی از الگوریتمهای اصلاحی مشخصات دوربین رو جی پی یو باید انجام بده که این گوشی تقریبا جی پی یو حتی متوسط هم نداره.
سوای اینکه هوآوی الگوریتمای قابل بحثی نداره چون کسی چنین انتظاری ازش نداره .

دستگاهی که نتونه با رزولوشن 4 کی فیلمبرداری کنه ( اینم باز بخاطر سخت افزار ضعیفه ) اساسا وارد رده بندی جهانی نمیشه 2 ساله این رزولوشن فیلمبرداری وارد پرچمدارهای موبایل شده خیلی برندا از پارسال میانرده هاشون هم ساپورتش میکنن ( هوآوی هنوز یک محصول نداره که بتونه با این رزولوشن فیلم بگیره )

نتیجتا دوربینش فقط کار راه اندازه نه بیشتر.

صفحه نمایش چی داره که شما میخوای خوب نشونش بدی ؟
رزولوشن قابل بحث که نداره ....
روشناییش نسبت به پرچمدارهای پارسال و امسال کمتره ....
زاویه دیدش پایینتره ...
رفلکس نور و خواناییش زیر آفتاب تعریفی نداره ...
خوب چی باقی موند از نمایشگر ؟

فقط چیست و رم قدیمیه ؟
مصرف باتری هم که زیاده ...
اگه گرم نکنه خوب کار میکنه ... اگرم گرم کرد که خوب گرم کرده دیگه .

اونوقت دیگه چی باقی میمونه که قیمت بالای 1 تومن اونم از این برند رو بشه باهاش توجیه کرد ؟

شما اول دقت کن ببین چی رو میخوای اثبات کنی بعد ببین اون چیزا وقتی روی یه دستگاه وجود نداره یعنی وجود نداره.

مشتری بخواد 1400 یا حتی 1 تومن هزینه کنه دستگاههای امسال رو میگذاریم کنار ( خیلی رده پایینای 600 -700 تومنی امسال در حدود همین دستگاه هستن ) میانرده های پارسال هم اکثرا بالاتر از پی 8 هستن.

مقداد م در تاریخ : 1394/5/2

دوست گرامي شما بهتره به بررسي هاي سايتهاي معتبر رجوع كني البته من گفته بودم طبيعتا دوربينش از پي٧ بهتره ولي اينكه اونو بهتر از اس٦ سيكس جي٤ لوميا و حتي سوني ها بدونيم خيلي خوشبينانه هست و همچين چيزي صحت نداره و اصولا دوربينهاي هواوي در سطح بهترينها نبودن ثانيا تفاوت دوربين پي٨ با پي٧ اونقدر محسوس نيس و اين واسه هر برندي صادقه . در مورد صفحه هم بايد بگم خوانايي زير نور و رفلكت كم اون و زاويه ديد در سطح اس٦ نيس

Mahsa H در تاریخ : 1394/5/2

سلام دوستان
به نظرتون این گوشی از نظر کیفیت دوربین و سخت افزاری بهتره یا Htc desire eye???

محمد m در تاریخ : 1394/5/2

لینک مقایسه جی اس ام ارنا
مقایسه P8 اس6 و ایفون6
دیگه مدرک معبتر تر از این؟
در شرایطی P8 بهتره و در شرایطی اس6
ایفون 6 که در حد این دو گوشی نیست
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone1=7006&idPhone2=6849&idPhone3=6665
....
در ادامه نظرم سایت ای تی رسان دوربین P8 رو با اس6 اج مقایسه کرده که نسخه اج رنگ بندیش با اس6 فرق داره و نویزش از اس6 بیشتره
من توی جی اس ام ارنا با اس6 مقایسه کردم

حسین ن در تاریخ : 1394/5/1

من با منبع گفتم دوربین و صفحه نمایشش عالیه و شما بهتره دست از تعصب بردارین ...
پردازنش برا من کاملا کافیه و کم هم نمیاره همینطور که این پی 7 کم نمیاره و هنگ هم نداره گرافیک هم از نظر من درسته که ضعیفه ولی بازم کارم رو راه میندازه
شما باید درک کنین همه به اندازه شما براشون این دو مورد مهم نیست
من به خاطر شکل زیبا و کیفیت دوربین و صفحه نمایش و باتری و آنتن دهی و سی پی یوش که به نظرم خوبه خریدم اهمیتی هم نمیدم که سی پی یوش از بقیه ضعیف تر باشه یا نه
در ضمن درسته من از گوشیم راضیم اما هر سال گوشیم رو عوض کنم و دوست دارم گوشی جدید بخرم و این ربطی به شما نداره
منم نگفتم چون من سفارش دادم همه چیزش عالیه
من فقط گفتم سفارش دادم و با مدرک و دلیل ثابت کردم دوربین و صفحه نمایش پی 8 عالیه ...
بیشتر از این دلیلی نمی بیم با شما بحث کنم تمام
والسلام علی من اتبع الهدی
ببخشید که تند صحبت کردم

amir - در تاریخ : 1394/5/1

مقداد جان متاسفانه بعضی شرکتها با یه جور بازی اعداد روی کاغذ طرف رو مجاب میکنن که چیز آسی دارن تحویلش میدن با قیمتی مثلا 10 -20 درصد کمتر از پرچمدارهای مطرح .
اگر دقت کنی این رنج خریدار خریدارهای حرفه ای و با سابقه پرچمدارها نیستن اشخاصی هستن که از رده پایینها یا میانرده ها میخوان کوچ کنن به رده پرچمدار و درسته تعدادشون خیلی زیاد نیست ولی فرضا هوآوی هم حساب 50 میلیونی که باز نکرده میخواد نهایتا 2 میلیون دستگاه در این رنج بفروشه.

کسی که اطلاعات کافی از رده پرچمدار نداره عبارت 8 هسته بیگ لیتل 2.1 رو میبینه و فرضا میگذاره کنار پرچمدارهای 8 هسته بیگ لیتل امسال که 1.9 و 2.1 هستن نتیجه میگیره حتما این 8 هسته مورد بحث قویترینه .
دیگه طرف نمیدونه صحبت از هسته های بیگ 2.1 با معماری a53 بوده ( قدرت تقریبا نصف a57 با همون کلاک... یعنی اندازه a57 با کلاک 1 ).
یا اصلا از وضعیت لیتوگرافی چیپها و مصرف توانشون اطلاع ندارن که تراشه 28 نانومتری با کلاک 2.1 یعنی چقدر مصرف و این لیتوگرافی چند ساله از رده خارج شده.

باطری رو نگاه میکنن فکر میکنن این توان کفاف این چیپ قدیمی رو میده ....

در جاییکه از پارسال رنج پرچمدار استاندارد رزولوشنشون qhd بوده امسال fhd اندازه رزولوشن میانرده های پارساله.
راجع به جی پی یو هم خوب این دوستان شبیه موارد قبل هیچ معیار سنجشی ندارن چند تا بازی که میشناسن رو نصب میکنن دستگاه گیر نکرد نتیجه میگیرن گرافیکش عالیه !

این وسط سازنده هم یکمی زرنگ بازی درمیاره و مالی 624 دوسال پیش رو ( چون 4 هسته است کدش میشه 624 نه 628.... هرکی شک داره با برنامه های سیستم مانیتور چک کنه متوجه میشه ) به اسم 628 میفروشه به خریدار هم نمیگه داره چهار هسته رو میفروشه با حدود 70gflops که در سطح گرافیکهای 2012 هستش نه 2015 امسال دستگاهها اومدن بالای 300gflops یا بعبارتی 4تا 5 برابر قدرت گرافیک پی 8.
دیگه خودتون در نظر بگیرید ضعف گرافیک یعنی چی

کسی میخواد برای خودش بدون مقیاس و معیار به عشق 200-300 تومن قیمت پایینتر این دستگاه رو بجای پرچمدارهای امسال فرض کنه مساله شخصیه.
ولی در نظر بگیرید به خریدار با این طرز اطلاع رسانی غلط نمیشه کمک کرد فقط بابت یک دستگاه ضعیف قدیمی بهش ضرر میزنید.
صرف اینکه پی 8 امسال عرضه شده به این معنی نیست در کلاس پرچمدارهای امساله.
مشخصات فنی اش در حد پرچمدارهای بعضا دو سال پیش هم نیست.
میانرده های پارسال خیلیاشون قویتر و کم مصرف تر هستن ( چه برندای معروف و چه غیر معروف ) قیمتهاشون هم زیر 1 تومنه.

محمد m در تاریخ : 1394/5/1

دوربین که عالیه
صفحه نمایش فقط زاویه دیدش کمه نسبت به اس6 و غلظت رنگش از اس6 بیشتره
رزلوشن P8 نصف اس6 ولی عالی ظاهر شده
فقط چیپست و رمش قدیمی هستن
چیپست هم اگه داغ نکنه مشکلی پیش نمیاد

محمد m در تاریخ : 1394/5/1

با این مقایسه که بین دوربین ها شد حالا چی؟
ارزش داره از P7 به P8 کوچ کرد؟
مقایسه صفحه نمایش باید از جلو عکس گرفته میشد تا شرایط مساوی باشه
لینک مقایسه صفحه نمایش عکس اول و نهم رو ببین از جلو گرفته شده
فقط زاویه دید اس6 عالیه
در ضمن رزلوشن اس6 1440 و P8 1080
غلظت رنگ P8 از اس6 بهتره و اس6 اجسام رو سفید تر نشون میده

محمد m در تاریخ : 1394/5/1

در مورد مقایسه صفحه نمایش سایت ای تی رسان عرض کنم که P8 دور تر از دوربین قرار گرفته و اس6 نزدیکتر
نور اس6 از رقباش بیشتره ولی تا این حد نه
اگه همه عکسا از جلو و زاویه مساوی گرفته میشد خیلی بهتر بود
نور صفحه نمایش گوشی خودتون رو روی 100 بزارین و خیلی کم زاویشو نسبت به چشماتون تغییر بدین میبینین که نور صفحه کم میشه
لینیکی که دادم تصویر اول و نهم رو مشاهده کنین میبینین که P8 عالیه فقط زاویه دید اس6 از رقباش بهتره
http://yon.ir/0lSx

مقداد م در تاریخ : 1394/5/1

لطفا به این سایتها تکیه نکن عوضش برو dxoببین کیا اول هستن و هیچوقت پرچمداران هواوی در زمینه دوربین بهتر از اپل ساسمونگ الجی و حتی سونیها نبودن . قرار نیس هر چی برند محبوبمون تولید میکنه که بهترین باشه برادر ! شما کم کاری راجع به گرافیکو خوب میدونی ولی واسه جبران اون اومدی دوربین پی8 رو بهتر از اس6 هم قرار دادی ؟؟! پس بفرما کلا بهترین دوربین جهان روی پی8 هست و کارشناسان dxo و gsmarena نظراتشون بی ارزشه و اون سایتی گفتی از کارشناسان اون دو سایت معتبر ، تخصصشون بیشتر و خبره تر هستن ! مردم دنیا هم واسه مقایسه مطمئنا به اون دو سایت معتبری که گفتم سر میزنن و خودشون میفهمن کیا بهترینن...

مقداد م در تاریخ : 1394/5/1

ببخشین چون شما سفارش دادین پس حتما عالیه همه چیزش ؟؟! این چند ساله در بین بهترین دوربینها ، اصلا نامی از هواوی نبوده و هیچوقت در سطح اپل سامسونگ الجی لومیاها و حتی سونی ها نبوده اگه مدرک معتبر میخای dxo برو ببین شرایط چی به چیه . ضمن اینکه من نگفتم بده گفتم در سطح متوسطه و هواوی در این زمینه اصلا در سطح اون کمپانیها نیست . صفحه نمایش هم گفتم رزولوشن 1080 الان یه سه سالیه استفاده میشه و دوران گذر از اون و استفاده از 2کی فرا رسیده و دقت کنی کم کم 1080 داره منتقل میشه به میانرده ها . مشکل شما اینه تصور میکنی هواوی الان بهترین سخت افزار رو تحویل شما داده و واسه همین قانع کردنه شما مشکله ولی بیشتر طرفداران هواوی که فقط هواوی میخرن قبول دارن مشکلات این گوشیو و میدونن در دوربین و صفحه ، پی8 در سطح خوبیه نه عالی ولی شما اصرار داری بگی عالیه . همچنین من نمیدونم چطور اگه از گوشی قبلیتون بسیار راضی بودی ، ظرف کمتر از یه سال ازش خسته شدی و تصمیم به خرید پی8 کردی ! اگه عالی بود باید دو سال نگهش میداشتی ولی الان هم بهت بگم با سوییچ از 13 مگای اون به این 13 و صفحه 1080 اون به 1080 این و مالی450 کواد به 628 کواد ، چیز خاصی گیرت نمیاد ولی اینارو قبل سفارش باید توجه میکردی برادر و میدونستی این "چیپست سطح متوسط و گرافیک قدیمی و بسیار ضعیف که ضعیفترین گرافیک بین پرچمدارای امساله (بین اس6 جی4 ذد3پلاس سیکس) و صفحه و دوربینی خوب" ارزش خرید بالایی نداره و حتی از کسانی که عشق هواوی ان و خیلی هم اصرار داشتن اینو بخرن ، الان صبر کردن پرچمدار بهتری از هواوی بیاد یا صبر کردن 400 تومنی ارزون بشه بعدش بخرن ولی شما بی توجه به همه مشکلات و ندیدن کم کاریهای هواوی ، سفارش پی8 هم دادی . شما قبل سفارش بیا سوال کن از بچه های این پیج این مالی628 روی پرچمدارای 2 سال قبل استفاده میشده الان چرا روی این گوشیه ؟ قویتر از اون چیه ؟ چیپ کیرین930 عملکردش چطوره مقابل بهترین ها ؟ ببین ارزش داره از 13مگای پی7 بیای سمت 13مگای این ؟ اینکه یه گوشیی رو زودتر از بقیه بخرین ، کار سختی نیس ولی اصل کار اینه ضعفهاشو ببینی و پولتو به پرچمدار بهتری از هواوی بدی

احمد ع در تاریخ : 1394/5/1

بااینکه دوم شد ولی همون زد3پلاس تو شب کم میاره جلو پی8 مخصوصا تصاویر ثبت شده با فلش که سونی زرد میگیره

yaser b در تاریخ : 1394/5/1

آقای مقداد م لطفا با منبع صحبت کن ( ضعف پي٨ در گرافيك و چيپست و دوربين و صفحه اشاره نكردي)
در تمامی مقایسه ها دوربین و صفحه نمایش پی8 تو بالاترین رتبه ها بوده با 1 میلیون تومان ارزانتر
به این میگن مزیت خرید وگرنه جمع کردن بهترین سخت افزار و فروش یه گوشی به قیمت 3 میلیون تومان هنر نیست.دوستان عزیز لطفا در مورد تمامی گوشی ها اگر تجربه کار رو دارن نظر بدن تا کسی گمراه نشه
صفحه نمایش و دوربین این گوشی فوق العادست.ثبت جزئیات عکس در این دوربین بی نظیره
مقایسه اون با پرچمدارای امسال قدرت صفحه نمایش و دوربینش رو بیشتر مشخص میکنه
و رابط کاربری زیبای هواوی(با تقلید از ios) برای اندروید واقعا عالی و کاربردی هست
میتونست gpu قویتری داشته باشه اما کاملا برای تمامی کارها و بازی ها کافیه و بیشتر از این بازی با اعداد و جیب مصرف کننده هست.

حسین ن در تاریخ : 1394/4/31

سلام دوست عزیز من نممیدونم شما با چه دلیل و مدرکی واقعا میگین صفحه نمایش و دوربینش بده؟؟؟؟؟
هر دوتاش عالیه من خودم سفارش دادم و تا روز های آینده میرسه دستم ان شاالله
در مورد صفحه نمایش این لینک رو ببینید http://itresan.com/79705 با پنج پرچم دار دیگه مقایسه شده
در مورد دوربین هم به همین منوال این لینک رو ببینید http://itresan.com/80424/

دوست عزیز الان من خودم پی هفت دارم در مورد اون هم وقتی اومده بود تا تونستن تخریبش کردن اما من یه ساله خریدم و کاملا هم راضی هستم
...
والسلام علی من اتبع الهدی

Alireza B در تاریخ : 1394/4/31

حرفت کاملا درسته. بخصوص برا دوربین. ی هفته پیش ی مقایسه انجام شده بین پرچمدارای همه برندا. هواوی بعد سونی Z3+ دوم شد. حتی ال‌جی G4 ، سامسونگ S6 Edge ، اچ‌تی‌سی M9 و آی فون 6 در برابرش کم آوردن. درکل گوشیه خوبیه. این از دوربینش بقیه سخت افزارشم ک شما تایید کردید. ممنون.
http://itresan.com/80424/compare-mobile-flagships-camera-updated.html
اینم لینک مقایسه. ببینید خودتون قضاوت کنید

محمد m در تاریخ : 1394/4/31

لینک مقایسه دوربین پرچمدار های 2015 که P8 با امتیاز 43 بالاتر از اس6 با امتیاز 40 قرار گرفت
http://yon.ir/6V6s

مقداد م در تاریخ : 1394/4/31

هیچکدوم برادر . صبر کن فبلت هواوی احتمالا تا یه ماه دیگه معرفی میشه و احتمالش هست هواوی از سخت افزار قویی استفاده کنه و بیخیال کیرین925 و 930 و مالی های قدیمی بشه . شما اگه یکم صبر کنی و فرضا ببینی هواوی باز از همین سخت افزار قدیمی بهره برده ، ضرری نکردی چرا که میت و پی8 حتما حتما ارزونتر شدن و بیشتر به سود شماست

مقداد م در تاریخ : 1394/4/31

آقا رضا ، منظورت کار کردن بود یا مار ؟! این "ک و م" کنار همن گاهی اینطور میشه دیگه . راستش من جایی نگفتم داغ میکنه منظورم این بود چیپ 28نانومتری کلا بیشتر حرارت تولید میکنه تا 14 نانومتری و دقت کنی گوشیهای 2 سال قبل به این معماری مجهز میشدن ولی الان در اواسط 2015 چرا باید اینطوری عمل بشه ؟یا چرا چهار هسته a53رو تقویت کنن با مالی628 چهار هسته (که نوت3 واسه 2 سال قبل از شش هسته ای اون استفاده میکرد) و به مشتری تحویل بدن ؟ الان مالی760 اکتا داریم و تا یه مدت بسیار کوتاه دیگه مالی860 و 880 هم اضافه میشن اونوقت هواوی اومده این کم کاریو کرده . دوربینش هم خوبه ولی واقعیت اینه اس6 جی4 سیکسها خیلی از این بهتر عمل کردن هم عکسبرداری هم فیلم برداری و اگه اونو با پی7 مقایسه کنی یکم بهتر شده ولی این دلیل نمیشه بگیم حرف نداره ینی به نظرتون بهتر از این وجود نداره؟ در مورد برند باهاتون مخالفم چراکه حتی اگه همین کیرین930 و مالی628 روی پرچمدار فعلی سامیونگ بود ، نه من ازش دفاع میکردم و نه فروش خاصی میکرد چراکه خریدار میفهمه کی الان از همه ضعیفتره و وقتی در بنچمارکها یکی بهترینه و یکی آخر یا یکی به آخر ، همین موارد نشون میده سطح قدرت و یا کم کاری بضی گوشیهارو و . الانم قیمت این گوشی اصلا متناسب با امکاناتش نیس و خیلی از طرفداران هواوی هم میدونن بیشتر از یه تومن نمی ارزه

رضا ر در تاریخ : 1394/4/29

با سلام خدمت تمام دوستان عزیز.یه سؤال آیا کسی با این گوشی مار کرده که این همه ازش ایراد گرفته میشه؟من این گوشی رو ده روز پیش خریدم واقعاً عالیه.بازیهای سنگین مثل آسفالت8 و مدرن کمبات5 رو باهش انجام دادم در حدود 20 دقیقه ایی شد واقعا دارم میگم به اون شدتی که میگین داغ نکرد فقط در حد عادی.خیلی روونه این تو تست antutu میتونین ببینین.دوربینش هم که حرف نداره.خلاصه زیاد به مشخصات روی کاغذ اطمینان نمیشه کرد.بهتره تجربش رو انجام بدین.به قول یکی از دوستان اگه اسم سامسونگ روش بود مردم چشم بسته میخریدند.ولی چون این اسمش هواوی بیشتر ایراد میگیرند.مثلاً من جایی دیدم اومدند گوشی g7 هواوی رو با not4 مقایسه کردند!!فیلمش تو آپارات هست.نمیشه یک گوشی پرچمدار رو با یک گوشی میانرده مقایسه کرد.الآن من هر کسی رو دیدم که گوشی هواوی داشته راضیه.فقط عیبه این شرکت ارایه ندادن آپدیت آندروید به گوشیهاشه که اونم قول دادن برطرف بشه.
البته من به نظر تمام شما عزیزان احترام میگذارم.

hojat b در تاریخ : 1394/4/29

سلام به همگی من بین این گوشی و mate7 نسخه 32 گیگی gold موندم کدومش بهتر هست و داخل بازی های سنگین کم نمیاره خواهش میکنم جوابم بدین ممنون

محمد m در تاریخ : 1394/4/29

میان رده های سامسونگ قیمتشون یک میلیونه
P8 که از زمین تا اسمون قدرتش بیشتره قیمتش بشه 900؟

علی پ در تاریخ : 1394/4/29

حرفاتون همه صحیح ایشالا ک پیشرفت کنه و درکل قیمت پایین تر ب نفع ما مصرف کننده هاست. منم تا هواوی بعدی صبر میکتم

مقداد م در تاریخ : 1394/4/29

ما هم انتظار ps و pc رو از گوشي نداريم ولي بحث اينه اين گرافيك و چيپست ، " قديمي" شدن و هواوي سخت افزاري به شما داده كه قديميه و اين يني كم كاري و بي توجهي به خواست مشتري ضمن اينكه در مورد آنتن دهي و شبكه 3g و 4g نظراتتون درست نيس و نميدونم چرا به ضعف پي٨ در گرافيك و چيپست و دوربين و صفحه اشاره نكردي فقط به موضوع آنتن اشاره كردي ؟! حالا چون به آنتن دهي اين گوشي بيشتر دقت شده و زمان معرفيش روي اون زوم كرده بودن ، شما به اين نتيجه رسيدي تموم گوشيهاي سامسونگ يه خط آنتن هم ميدن و طبعا اينهمه خريدار در دنيا همه شون از آنتن دهي گوشيشون شاكي ان ؟؟! برادر شما اكتاي a53 با معماري ٢٨نانومتري قديمي رو داري با اكتاي a57 با معماري ١٤نانومتري مقايسه ميكني ها و آخرش مدعي ميشي ١٤نانومتري مصرفش بيشتره تا ٢٨ واسه دو سال قبل ؟؟! يا اكتاهاي سطح پايين روي گوشيهاي ارزون رو با بهترين اكتا كه در سطح معمولي گرم ميكنه مقايسه ميكني ؟! با فيلم برداري ٤كي گوشي شما مقداري داغ ميشه ولي يه چيپستي مث ٨١٠ كلا هميشه شديدا داغه و به اينا ميگن داغي ...

مقداد م در تاریخ : 1394/4/29

دوست عزيز ببين اولا هميشه اين طرز فكر كه چون برند هست و داره پول ماركشو ميگيره صحيح نيس چرا كه حتي بهترينهاي فعلي رو هم شما ميبيني سنگ تموم ميزارن نه اينكه مثلا از سخت افزار سطح متوسط استفاده كنن يا سايتهاي معتبر كيفيت دوربيناشونو متوسط بدونن و آخر هر فصل بدون كمترين زحمتي ميلياردي هم سود كنن در واقع همون دو برندي كه نام بردي ، در ٩٥درصد موارد عملكرد واقعا خوبي دارن و فقط متكي به اسمشون نيستن البته مثال نقضش ماركهايي داريم با قيمت بالاي ٥٠٠٠دلار كه خريدار فقط واسه كلاسش سمت اون ميره و ديگه انتظار صفحه و دوربيني در حد عالي رو نداره چون اون كلاس فقط واسش مهمه كه اين موارد موضوع بحث ما نيس ثانيا خود شما داري ميگي در خيلي از بخش ها هواوي ضعيفتره تا سامسونگ خب حالا به نظرت تفاوت قيمت بين دو گوشي ، به نظرت ظالمانه ي ؟ شما ببين اگه "اختلاف كيفيت" دو پرچمدار اين دو كمپاني "بسيار كم" بود و قيمت هواوي كمتر بود ، خب بالطبع ارزش خريدش بالا ميرفت ولي الان ببين تفاوت كيفيت خيلي زياده و كسي كه ميخاد ١٤٠٠ واسه پي٨ هزينه كنه خب قطعا ٢٠٠ بيشتر ميده تا توي اون مواري كه گفتم ، صاحب امكانات به مراتب بهتري بشه .
در مورد بخش آخر حرفاتون به نظر من چون كلش باتري گوشي رو كلا منهدم ميكنه و صفحه بزرگتر بهتره واسه اين بازي ، يه فبلت بخر كه عمر باتريش از گوشي بهتره و اگه فقط فقط ميخاي از هواوي بخري ، چند وقت ديگه فبلت هواوي احتمالا همزمان با نوت٥ معرفي ميشه و شما تقريبا با همين قيمت پي٨ ميتوني اونو بخري كه احتمالش هست سخت افزارش از پي٨ خيلي بهتر باشه

amir - در تاریخ : 1394/4/29

دوست عزیز لطف کن اطلاعات خلاف واقع نده .

اگر شما با دستگاههای سامسونگ کار نکردی و شناختی ازشون نداری دلیل بر این نمیشه که مطابق تحلیلهای ذهنیت یه سری عیب بهشون ببندی !
از گرما و 8 هسته و این چیزا بگیر تا انتقال فایل به مموری خارجی که اولا در سامسونگهایی که رم میخورن موجوده ثانیا مورد همچین بدرد بخوری نیست و فقط باعث افت سرعت میشه ( خیلی دستگاههای جدید بابت همین افت سرعت اصلا رم نمیخورن )
ثالثا در پرچمدارهای سامسونگ که حجم مموری های سریع داخلی 32 و 64 گیگ جزو اعداد بدیهیه انتقال برنامه به مموری خارجی اساسا مورد مهمی نیست که حالا شما مثلا با دستگاههای 8 و 16 گیگ هوآوی بخوای مقایسه کنی ( همیشه دستگاههای هواوی نسبت به رقبای هم قیمت کسری مموری دارن ... نوت 3 سال 2013 مموریش از 32 گیگ شروع میشد تا 64 و 128 .... میت 7 سال 2014 که دیگه بن بست گوشیهای بزرگ هوآوی بود اکثرا 16 گیگ بودن 32 گیگش میشد آپشن اضافی و قیمت بیشتر ! ) چون در هوآوی بابت مموری پایین انتقال به مموری خارجی حیاتیه فرض کنی در دستگاههای سامسونگ هم وضع همینه .

گوشیهای سامسونگ در مقیاسهای چند ده میلیونی از هر مدل سالهاست دارن فروش میرن و همیشه جزو اولین دستگاههایی هستن که زیر ذره بین کارشناسان و منابع مختلف تست در سطح جهانی قرار داشتن.
در دنیای اندروید سامسونگ اول مطلقه ....
شما کل سایتهای دنیا رو بگرد غیر ممکنه مقایسه پرچمدارهای بازار رو داشته باشن و دستگاههای سامسونگ در یدونه از مقایسه ها حضور نداشته باشن.
بازم غیر ممکنه در اکثر این مقایسه ها دستگاه اول ( شاید در بیش از 90% شرایط تست ) نباشن

کوچکترین مشکلی باشه از بین اینهنه خریدار و منتقد صدای همه در میاد و صد باره توی بوق و کرنا میکننش

با دلیل تراشی سعی نکنید یک برند معروف رو پایین بکشید که فرضا ضعفها و کم کاریهای هوآوی توجیه بشه

پی 8 در حد میانرده های پارسال خیلی برنداست .... سامسونگ که بماند ..

محمد m در تاریخ : 1394/4/28

مشخص کن با کدوم از این گوشی هایی که میگی کار کردی یا مقایسه کردی
من P7 رو با اکثر پرچمدار های 2014 و 2013 مقایسه کردم(نوت4 واقعا از P7 بهتره)
از رقباش هیچی کم نداره فقط اغراق رنگ داره و طبیعی نشون نمیده(پرچمدارای تابستون 93)
P8 که دیگه جدیدتره و نسل بعدی P7
لینک مقایسه صفحه نمایش P8 رو گذاشتم مشاهده کنین
گرافیک مالی 450 در حد ادرنو 320 بود ولی به پای 330 نمیرسید
628 که دیگه جای خود داره
این هواوی [که اینجوری در موردش میگین] نصف سامسونگ هم توی عرصه موبایل قدمت نداره

amir - در تاریخ : 1394/4/28

دوست عزیز چون مشخصا اسم از محصولات یک برند دیگه آوردید مجبورم براتون توضیح بدم متاسفانه شما از تاریخچه چیپهای سامسونگ بی اطلاعی .....

ارایه پردازنده های موبایلی موفق در شرکت سامسونگ مال دیروز و امروز و اگزینوس نیست.

تاریخچه اشون بر میگرده به قبل از تاسیس کوالکام ( و البته هوآوی ) و قبل از سال 2000 میلادی ....

در مورد سری اگزینوس که اسم تجاریه مجدد خیلی قبلتر از اینکه کوالکام شناخته بشه و سریهای اسنپ دراگون رو عرضه کنه ( کوالکام اولین سری چیپهای موبایلش تازه 2011 وارد بازار شده ..... چیپهای اگزینوس سال 2009 روی پرچمداران ویندوز موبایل اونزمان مثل i8000 نصب بود ! ) وجود داشتن.

در مورد اینکه میفرمایید سامسونگ ترسیده پرچمدارهاش رو با دو سخت افزار عرضه کرده که اگر این فروش نرفت اون فروش بره !!!! اصلا اینطوری نبود .
شما در مورد موضوعی که مال همین 2 سال پیشه اطلاعات اولیه ندارید متاسفانه.

موبایلهای سامسونگ با مدلهای اندرویدی گلکسی اس و گلکسی نوت شهرت جهانی و رتبه اول فروش پیدا کردند
بخش عمده اش هم بابت قدرت سخت افزارشون بود.
تشریف ببرید یک مطالعه کوچیک بفرمایید متوجه میشید تا سال 2013 در تمام پرچمدارهای معروف و خوش نام سامسونگ ( از گلکسی اس اول تا گلکسی اس 4 .... از نوت اول تا نوت3 ) تمام این پرچمدارها یک مدل چیپ داشتن اونم فقط اگزینوس بوده و بس .
همه اشون هم از رقبای همدوره با سخت افزارهای کوالکام به مراتب قویتر و کم مصرفتر بودن

از 2013 که کوالکام اومد مودمهای 4 جی رو پتنت انحصاری و عرضه اشون رو محدود کرد سامسونگ مجبور شد در محصولاتی که برای بازارهای 4 جی در نظر گرفته بود از سخت افزارهای کوالکام استفاده کنه .( اونزمان هوآوی کلا دستگاه 4 جی نداشت )
همون محصول در بازاری که 4 جی نمیخواست سخت افزارش اگزینوس بود خوبم فروش میرفت !

نتیجتا بحث دو مدل میزنیم یکیش فروش بره نبوده.

این داستان در تعداد محدودی از پرچمدارهای 2013 تا اواسط 2014 سامسونگ فقط تکرار شده چون از 2014 انحصار مودمهای 4 جی از دست کوالکام خارج شد و خودبخود کلی تولید کننده دیگه اومدن وسط .... سامسونگ هم سریعا مدلهای 4 جی رو سوییچ کرد روی اونها و دیگه خبری از چیپهای کوالکام روی پرچمدارانش نیست .
یعنی برگشت به همون وضعیت قدیم ( قبل از 2013 )

پس نه بحث ترس از فروش و عدم اعتماد به اگزینوس مطرح بوده نه قضیه قدرت و سرعت بیشتر اسنپ دراگونها ( در اگزینوسهای 2013 و 2014 بخاطر اینکه خریداران نمونه اسنپ صداشون در نیاد اگزینوسها رو تعمدا تضعیف کردن که چیپها برابر بشن ! اگر سامسونگ مجبور نباشه نمونه اسنپ محصول رو بزنه تازه تفاوت واقعی اگزینوس با محصولات کوالکام معلوم میشه کما اینکه در اس 6 دستشون باز بود و تفاوتها خنده دار شد .... اگزینوس 7420 بنچمارکش حدود 70 هزاره ....جدیدترین چیپ کوالکام که 810 باشه بنچمارکش حدود 50 هزاره !!! )

شما علاقه به هوآوی داری و قصد داری وقتی تکنیکال در حد رقبا نیست جسور نشونش بدی ایراد نداره ......
ولی تاریخچه بقیه شرکتها رو با حدسیات زیر سوال نبر .
اونم تاریخچه بزرگترین سازنده نیمه هادی در سطح جهان رو .....

امیرحسین ز در تاریخ : 1394/4/28

ببین برادر من میدونم که هواوی از خیلی بخش ها ضعیف تر از برند های معروفی مثل سامسونگ هست اما اعتقاد من بهم می گه که سامسونگ قیمتی بر روی قیمت اصلی گوشی می زاره و گرون تر می فروشه همین طور اپل برند های معروف مانند این دو برند پول برند خودشونو روی گوشی می زارن و به خاطر این که برند های صاحب نامی هستند گوشی هاشون رو گرون تر می دن اما هوای خیر مطمئن باش اگر سامسونگ گوشی مانند این گوشی بزنه قطعا گرون تره حتی اگه مشکلاتی مانند این گوشی داشته باشه پول برندوشو میزاره روی همین یک و نیم میلیون می ده حداقل یک و هشتصد!! ولی اگه گوشی به این ظاهر زیبا وبا این امکانات سراغ داری با همین قیمت بهم بگی ممنون می شم داداش

مقداد م در تاریخ : 1394/4/28

خواهش ميكنم استفاده كردم از حرفهاي شما . علي جان قبوله هواوي اول راهه ساخت چيپهاي خودشه ولي به نظرم اين دليل خوبي نيس واسه اينكه ضعف چيپ و گرافيكو توجيه كنن يني اختلاف زياده بين كيرين ٩٣٠ با بقيه و هواوي قطعا بايد لااقل اين دو موردو بايد بهبود بده چون چيپهاي اكسينوس مدام در حال پيشرفتن و كوالكام هم اول راه بيگ ليتله و به قول يكي از اساتيد ، هواوي بايد از ضعف كوالكام استفاده ميكرد تا جايگاهشو تثبيت كنه نه اينكه درجا بزنه . در مورد اسنپدراگون و اكسينوس بايد بگم به علت قابليت lte و اينكه كوالكام بزرگترين توليد كننده مودم در دنياست ، از اسنپدراگون استفاده ميشد ولي حالا كه اون شركت به خودكفايي در زمينه توليد مودم رسيده و چيپهاي كوالكام هم مشكلات حرارتي دارن و ميتونه چيپهاي اكسينوس رو در تعداد خيلي بالا توليد كنه ، احتمالا ديگه از اسنپدراگون استفاده نميكنه البته امير آقا حتما اظلاعات دقيقتري دارن در اين زمينه . در بخش دوربين هم حق با شماست و فقط اميدوارم هواوي بهتر عمل كنه در آينده نزديك . در مورد رزولوشن صفحه هم همين ١٠٨٠ روي ٥.٢اينچ و اين حدود قابل قبوله ولي وقتي از ٢كي استفاده بشه حتما در كنارش سخت افزار هم قويتر و بهينه تر ميشه و نگرانيها رو برطرف ميكنه . در كل قيمت به ٩٠٠ كاهش پيدا كنه گزينه مناسبيه ولي بهترين راه اينه يكم صبر كنيم شايد هواوي يكم سخت افزارو جدي تر بگيره

reza u در تاریخ : 1394/4/27

دوستان محترم جرا همه حرف از بازی میزنند . گرونترین گوشیها هم ممکنه دراثربازی کردن مشکل پیداکنند . اخه گوشی که برا بازیی کردن ساخته نشده. ثانیا گوشیهای سامسونگ از قدیم تاحالا هرمدلش دوتا عیب داره یکی اینکه انتن دهی انها نسبت به سایر گوشیها کمتره مخصوصا اگه رو4g یا 3g هم باشه که دیگه بدتر. ثانیا سرعت اینترنت انها کمتر از هواوی است. ثالثا سامسونگ تاحالا نتونسته یه گوشی8هسته بسازه که زیاد داغ نکنه.ولی هواوی تو 8 هسته ایی مشکلی نداشته مثل g750 anor6 p8 واقعا خوبن . درهواویها میتونی در ذخیره فایلها انتخاب کنی دو حافظه گوشی یا رو کارت sd ولی در سامسونکها این انتخاب وجود نداره و بناچار همه فایلها روی گوشی ذخیره میشه که این خودش در کپی کردن فایلها روی sd براحتی امکان پذیر نیست. ولی درکل یه کم قیمت p8 گرونه. ولی گوشی خوبیه چون 8هسته 2 گیگا هرتز داره با رم3. باسپاس.. R.U

محمد m در تاریخ : 1394/4/27

مقایسه صفحه نمایش پرچمداران
http://yon.ir/0lSx
هواوی با قدمت نه چندان زیادش در بازار با قیمت کمتر از رقبا عملکرد خوبی داره
رزلوشن گوشی ها متفاته

علی پ در تاریخ : 1394/4/27

اقا مقداد ممنون حرفاتون کاملا درسته منم قبول دارم ولی چندتا حرفم من بگم.

خب مسلماً سیستم اندرپید سیستم بهینه ایی نیس وهرچقد پردازنده وگرافیک قوی تر باشه بهتره.منم قانع شدم گرافیک ضعیفیه ولی کسیو ندیدم استفاده کرده باشه و بگه این گرافیک تو انجام بازی و هرکار دیگه ایی اذیتم میکنه.هواوی داره پردازنده های ساخت خودشو رو پرچمداراش میذاره ومیدونید ک خیلی نیس وارداین عرصه شده وطبیعیه جاهاییش لنگ بزنه.مثلا پردازنده اکزینوس سامسونگ ک نسل اخرش واقعا ترکونده.تا نسل های قبلش هم خوب بود ولی در مقابل کوالکام ضعف داشت ک این سری اخرش در اس۶ قویترین شد.ولی سامسونگ گوشی های قبلیشو با دوپردازنده اکزینوس واسنپدراگون میزد.ک اگر یکیش فروش نرفت اون یکی جبران کنه.ولی هواوی این شهامتو داره ک از الان پرچمداراشو با پردازنده خودش میزنه.و تازه اول راهه.حالا سعیشو میکنه در نسل های بعد جبران کنه ک میکنه.وگرنه مثه بقیه برند ها براش کاری نداره ک از پردازنده های اماده اسنپدراگون استفاده کنه.قطعا ی هدفیو دنبال میکنه.ولی الان کاملا حق باشماست ولی با قیمتش ک داره پایین میاد میشه این قسمتو توجیح کرد

نمیشه گفت صفحه نمایش فول اچ دی دیگه کاربردی نداره الان پرچمدار اپل همین فول اچ دیو نداره ولی کاربراش راضین.تواین اوضاع خراب باتری گوشی ها ب باتری توجه بشه بنظرم بهتره .من خودم صفحهquoad hdبرام ملاک نیس ولی اگه گوشی ک بخاطر بقیه چیزاش انتخابش کردم اگه این صفحهرو داشته باشه ازش استقبال میکنم

دوربین هم ساسمونگ اوله منم قبولش دارم جای بحثی نیس دوربین پی۸هم تو ریویو ها بد عمل نکرده

تجربه اثر انگشت هم هواوی داره.درکل حرفای شماهم صحیح ولی قسمت تعیین کننده بودجه هست .هرکی بودجه داره بنظرم بره سراغ پرچدارهای دیگر برندها "
موارد 901 تا 1000 از مجموع 1275 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا