نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One M8

One M8 وان ام 8

HTC One M8 اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (3225 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی U24 Pro
» اچ تی سی A101 Plus
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 5001 تا 5100 از مجموع 5375 مورد

مهدی ا در تاریخ : 1393/2/1

هرکی میگه دوربینش بده به این لینک مراجعه کنه
http://tv.digikala.com/Video/Educational/Misc/How-Many-Megapixels-Do-You-Need/%DA%86%D9%86%D8%AF
البته داخل نقدو بررسی دیجی کالا میگه داخل روز عکساش افتضاحه

ممنون

آرین ص در تاریخ : 1393/1/31

قابلیت 4k اضافه خواهد شد!
http://htcsource.com/2014/04/htc-camera-expert-says-ultrapixel-4k-and-optical-zoom-arent-far-off/

reza g در تاریخ : 1393/1/31

نه داداش خیلی نسبت به اس5 برتره: 1 - فلز پلاستیک را شکست می‌دهد

انتظار هم می‌رفت که اولین خودنمایی اچ تی سی در برابر سامسونگ با به رخ کشیدن بدنه فلزی‌اش آغاز شود.” باور داریم که یک محصول با کیفیت باید با کیفیت به نظر رسد یه و همان حس را نیز القا کند. در حالی که سامسونگ به بدنه‌های پلاستیکی‌اش راضی است، ما با فلز بیشتر در ام 8، به جلوتر حرکت کرده‌ایم. این هوشمند با طراحی و ساخت خیره کننده‌اش به راحتی در دستانتان جای می‌گیرد و حس حسادت دیگران را بر می‌انگیزد”.

2 - دو بلندگوی جلویی قدرتمند

در این قسمت که اصلا رقابتی وجود ندارد، زیرا این دو بلندگو حتی 25٪ از بلندگوهایی که در مدلهای پیشین اچ تی سی استفاده می‌شده نیز بلندترند. صدای شفاف و بلند لذت شما را درگوش فرا دادن به موسیقی، بازی کردن، تماشای فیلم، تماس ویدئویی و غیره بیشتر می‌کند.

3 - استفاده یک دستی راحت و دسترسی سریعتر

ما برای شما دسترسی به آنچه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است راحت تر کرده‌ایم. با ویژگی Motion Launch تنها چیزی که نیاز است یک سوئیپ ساده برای باز کردن یک برنامه یا دو ضربه برای روشن کردن صفحه نمایش است و دست دیگرتان را هم برای نگه داشتن ساندویچتان آزاد می‌گذارد.

4 - اولین دوربین Duo با افکتهای گرافیکی

دو لنز بهتر از یک لنز است. این دو لنز با یکدیگر برای ایجاد عکسهایی با کیفیت و عمق دار و همراه با جزئیات فراوان کار کرده و به شما امکان ایجاد تصاویری را می‌دهند که انداختن آنها تا پیش از این با دوربین‌های اسمارتفونهای دیگر ممکن نبوده است. UFocus به کاربر اجازه می‌دهد که بخشی از تصویر را که می‌خواهد روی آن فوکوس کند انتخاب کرده و ویژگی Foregrounder هم اجازه می‌دهد پیش یا پس از عکسبرداری، امکان اضافه کردن افکت را داشته باشید. به طور کل این دوربین هر کنترل هنرمندانه‌ای را که بخواهید در اختیارتان می‌گذارد.

5 - اچ تی سی با وجود HTC Advantage ارزش بیشتری را فراهم می‌کند

ما بدنه با کیفیت را با خدمات با کیفیت همراه کرده‌ایم. ارائه گارانتی تعویض شیشه شکسته در مدت 6 ماه ابتدای مالکیت تلفن و تعهد در آپدیت بموقع نرم‌افزارها و غیره از این قبیل هستند و باور داریم زمانی که اچ تی سی می‌خرید، بهترین را خریده‌اید و باید همانگونه هم بماند.

منبع : helpandroidproblem.blogfa.com

arash n در تاریخ : 1393/1/31

خریدمش :-P
دوستان بخرید ضرر نمیکنید.دوستانی که بنده رو از قبل میشناسن میدونن که بنده اول وان ام۷ داشتم بعد ان۹۰۰۵ نوت۳ خریدم.الان وان ام۸.من از دو گوشی قبلیم کاملا راضی بودم ولی ام۸ واقعا من رو از گوشی های قبلیم بیشتر ارضا کرد.
راستش ام۸ برتری خاصی نسبت به اس۵ نداره.یعنی هرکی اس۵ گرفت ضرر نکرده.جفتشون خوبه

برترین ویژگی ام۸ سرعت عملش هست.یه چرخ عادی تو گوشی بزنی متوجه میشی که ذره ای مکث درش وجود نداره.البته اندکی کند بودن اس۵ هم دلایل خودش رو داره که به نظر من منطقیه.

پدرام ا در تاریخ : 1393/1/30

ببنید من هیچ پافشاری ای بر چیزی ندارم یه سری چیزا مشخصه همه جای دنیا
اینکه کیفیت عکس به سایز اون هیچ ربطی نداره( مگا پیکسل)
اینکه کسی که عکس چاپ نمیکنه مگا پیکسل بالا به کارش نمیاد اصلا

کسی که میگه فلان دوبین شاخه و دوربین 4 اچ تی سی بده چون سایزش کمتره
"نظرشو فقط از روی خوندن عددا داده" دیگه من بعد یه هشت نه سال مطلب خوندن این چیزا رو متوجه میشم.
همه جا متد مقایسه هستش من عکسای m8 رو دیدم عالی بود فوق العاده
هیچی کم از s4 یا lumia 1520 نداشت حتی عملکرد نور کمش هم کمی بهتر بود از نظر نویز کمتر
همون z1 که شاخه واقعا توی سایز 100% آرتیفکت هاش خیلی زیاده.

100 درصد خوبی و بدی نسبی هستش و فقط این کاربری یوزر هستش که تعیین میکنه یه وسیله خوبه یا بده
برای کاربرای عادی(همه ماها) که توی کامپیوتر و یا سایت های اجتماعی یا تلویزون عکس رو تماشا میکنند عکاسی دوربین m8 از سایر دوربین ها جلوتره و قابلیت های بهتری داره (منم کاربر عادی هستم و نه عکاس کریتیک) و سایز 4 مگ، سایز full hd رو که 2 مگ هستش فول مستر میکنه.

برای کاربرای حرفه ای عکاسی که می خوان هر جا دست توی جبیشون کنن و حرفه ای عکس بگیرن و ادیت کنن و"چاپ کنن" دوربین m8 هیچی کارایی نداره چون سایز عکسش کوچیکه بدیهیه در این مورد s5, lumia 1520,z1 عملکردی بسیار بسیار جلوتر از m8 دارند.

چاپ حساب کتاب داره به نسبت دقت چاپگر ppi تقریبا برای کیفیت خیلی عالی(300ppi) یه a4 باید 8 مگا و a3 بهتره عکس 16 مگا باشه و یا برای کیفیت خوب (200ppi) در a4 یه 4 مگا و a3 یه عکس 8 مگا لازمه
بعد طرف میگه دوربین فلان بهتره (چون سایز عکسش بزرگتره) ولی نه می دونه خاصیت عکس بزرگ چیه نه تاحالا عکس چاپ کرده نه می دونه چه جوری جساب کنه و ppi چیه اصلا،

"و باعث گمراهی سایر دوستان میشن مشکل من اینه"

من از اون عکاسای حرفه ای نیستم عکاسی هم که حرفه ایه و چاپ براش مهم باشه قطعا می دونه دنبال چه موبایلی برای عکاسی دم دستیش بره و کدوم سایتو ببینه و نمیاد اینجا بپرسه

عملکرد m8 اصلا ناامید کننده نیست
من ریویوی همون gsmarena رو خوندم شما که با این سایت آشنا هستی همونجا توی همون ریویوی گوشی m8 صفحه مربوط عکس رو نگاه کن و ببین کار فوق العادشو

کیفیت عکس آیفون 5 بد بود(نمی دونم چه تغییراتی در لنزش دادن) کیفیت عکس 5s خیلی خوب شد واقعا خوب شد
8 مگ همون 8 مگ موند

به خدا کیفیت عکس به مگا نیست مگا فقط بیانگر تعدا پیکسل و سایز دیجیتالی عکس هستش
در کنار این یه عدد مگا پیکسل موثر نورگیری هم داریم که اون مهمتره
همین دوربینای 20 مگای سونی از نظر نورگیری نهایتا 9 مگا پیکسل موثر داشته باشندبه همین سادگی یعنی وضوح عکسش در هنگام همون زوم کردن (که ظاهرا نقطه قوت عکس با سایز بزرگ هستش) در نقاط مختلف با یه دوربین 9 مگای dslr برابر میشه نه 20 مگا، تازه از نظر "بلور شدن یا وضوحش" نه کیفیتش

100 درصد کار اچ تی سی در مارکتینگ که شما میگید اثر منفی داشت حتی برای منی که از کیفیت خوب عکسهاش رو دیدم وقتی شنیدم همون دوربین قبلی هستش شوکه شدم

مشکل اینکه خیلیا فقط عدد رو می بینند ولی خیلی راحت نظر منفی هم میدن ولی نمی دونن حتی اون عدد چیه و دیگران رو گمراه میکنن
من خودم فقط چند تا پست توی پیج m7 دادم که آقا این چیزای که میگید 4 مگا الترا میشه 13 مگا و اینا غلطه 4 همون 4 هستش و اینکه عدد مگا سایز هستش و ......
مشکل اینکه ما اطلاعات غلط میدیم به سایر دوستانی که اینجا چیزی یاد میگیرن و ما ازشون یاد میگیرم وگرنه برای من مهم نیست اصلا بگن گوشی اچ تی سی[به درد نخوره].
موفق باشید

reza g در تاریخ : 1393/1/30

داداش من باهاشون کار کردم راست میگه دوربین سونی ها ... واقعاچی بگم . الکی نوشته 20 مگاپیکسل اصلا این توری نیس تازه بیشتر سونی ها بعد از یه مدتی خودشون خاموش میشن/هی هنگ میکن (اینا را تجربه ثابت کرده) اصلا نمیخولم بگم سونی ها بد هستند / همه ی گوشی های سونی نسبت به سخت افزاری که دارن قیمتشون عالیه ولی بعد از یه مدت خیلی بد میشن من با همه ی برند ها کار کردم htc از همه نظر بهتر بوده الآن هم htc ine max دسمه خیلی ازش راضی هستم

ali e در تاریخ : 1393/1/30

جالب شد بحث 3D شدن عکسها تویه One شد افکت :-D
شما یه بار دیگه نظر من رو بخوندید دقیقا نوشتم دوربین دوم چه نقشی رو ایفا میکنه یکیش عمقه میدانه یکی دیگه که بازم به همین مربوط میشه تشخیص فاصله و چرخشه که به 3D شدن عکس یا مشخص شدن زوایا و فاصله ها مربوطه.
///////////////////////////////////////
من با دوربین چند تا از گوشی های سطح اول کار کردم s4,htc one,z1,5s
واقعا بی تعصب میگم هیچ کدوم در کل به پای z1 واقعا نمیرسه(البته دوربین های با تکنولوژی pure view که واقعا بی نظیرن هیچ)ولی Z1 یه مشکل اساسی داره در حالت اتوماتیک(در بعضی موارد خیلی خاص) حتی میشه گفت از بقیه ضعیف تر هم هست در کل برابر هستن ولی تو حالت تنظیمات دستی تقریبا بی نقصه تمامیه این گوشی ها دوربین های فوق العاده ای دارن هر کدوم وِیژگی خاص خودش
مثلا One تواناییه فوق العاده ای برای عکس تو فضای کم نور داره نمرش از بقیه بهتره در نور کم، ولی تو نور خوب یا زیاد نسبت به بقیه ضعیف تره ولی اگه با 5s مقایسه نشه خودتون واقعا از عکس هاش لذت می برید.
مثلا 5s درسته تو شب به پای One نمیرسه ولی بازم عکس هاش تو شب عالیه ولی مزیتش نسبت به بقیه دوربین ها کیفیت رنگ هاشه که خیلی به واقعیت نزدیکن.
مثلا S4 واقعا برای کسایی که دلشون نمیخواد تنظیماتی اعمال کنن ولی همیشه بهترین تنظیمات و امکانات عکاسی رو داشته باشن ساخته شده عکس برداریه بی دردسر ولی عالی امکانات عکاسی و فیلم برداری و الگوریتم های پردازشی پس از عکس برداری سامسونگ عالیه.
در مورد z1 هم که توضیح دادم مخصوصا لنزش که خیلی وایده خیلییییییی.
(البته همشون با هم Lumia 1020 نمیشن ایشالا ویندوز فون به جایی برسه که بشه از نظر امکانات از اندروید و ios دل کند باید ببینیم دقیقا 8.1 چه میکنه تو بازار)

اما جمع بندی به نظر من اگه Htc اندازه سنسور رو به 8 مگاپیکسل افزایش میداد خیلی بهتر بود فقط این که یه دوربین دیگه کنار دوربین قبلی گذاشته دلیل پیشرفت نیست اما از همه نظر واقعا One عالی عمل میکنه از اون گجتاس که عاشقش میشید. واقعا فوق العادست از نظر دوربین هیچ کس نمیتونه بگه عکسی گرفتم با one که بی کیفیت بود و راضی ام نکرد(البته اگه بخواد با DSLR ها مقایسه کنه)به نظر من عالیه.
البته با تعصب بگم اخرش Pad fone infinity 2 یه چیز دیگست خخخخخ
یا حق ;-)

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/1/30

از نطر قطعات و تعمیر پذیری (البته در ایران) ترتیب گوشی ها بصورت زیره:
سامسونگ
سونی
ال جی
نوکیا
اپل
اچ تی سی

Reza G در تاریخ : 1393/1/30

روی چه حسابی میگی از z2 کمتره ؟ طبق کدوم مرجع ؟ از روی ورق میگی بهرته ؟ z1 هم 3200 میلی آمپری بود ولی اندازه 1500 میلی هم جواب نمیداد .. والا هرجا که ما خوندیم میگن از lg g2 که میگفتن قوی ترین باتری رو داره هم بیشتر شارژ نگه میداره و فقط به اندازه 1 ساعت تماس 3g از s5 کمتره ..
یکم از این تعصب کم کن دوست عزیز .. با این اطلاعات غلطی که داری میدی فقط مردم رو به شک میندازی

Reza G در تاریخ : 1393/1/30

htc داره دوباره واسه بدست اوردن بازار تلاش میکنه
http://www.digikala.com/News/News-3606
بعدشم ما چیکار به شرکتش داریم که پولداره یا فقیر .. خریداری که عقل داشته باشه نمیاد ببینه شرکتی که میخواد ازش گوشی بخره پولداره یا فقیرِ / میاد میبینه گوشی اون چیزی هست که نیازاشو برطرف کنه یا نه
از طرف دیگه htc رو از لحاظ کیفیت و جنس بدنه و آلیاژ به کار رفته در اون فقط میشه با اپل مقایسه کرد
معنیش این نیس که داریم فقیر ترین شرکت رو با گرون قیمت ترین کمپانیِ آمریکا مقایسه میکنیم
پس زیاد به این شایعات اهمیت ندید

Reza G در تاریخ : 1393/1/30

باید قبول کنی دوست عزیز گوشی های سونی دوربینشون اون چیزی ک میگن رو نشون نمیده ..
همه ی گوشی ها در بدو ورود قیمتشون نسبت به امکانات گوشی نمیارزه فقط htc اینطور نیست .. یکم که بگذره قیمت ها متعادل میشه و این گوشی هم به قیمت مناسب ِ خودش که بین 1800 تا 2 میلیون هست میرسه

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/1/29

شما از کجا میدونی فقط اسمش 20مگاپیکسله؟ باهاش کار کردی؟
تنها عیب دوربین سری های زد سونی نویز بالا در هنگام عکسبرداری با زوم بالا در شب هستش.
خداییش اولتراپیکسل HTC کم آورده دیگه.
معتقدم نسبت به قیمتش نمی ارزه فعلا

mohsen h در تاریخ : 1393/1/29

پشتيباني اچ تی سی از نظر آپديت اندرويد نسبت به برند هاي ديگه مثل سامسونگ و سونی چه جوريه ؟؟؟؟

HTC محصولاتش ( پرچمداراش ) رو به مدت چند ماه پشتيباني ميکنه ؟؟؟

بين برند هاي اچ تي سي و سامسونگ و سوني وال جي کدوم يکي زودتر نسخه اندرويد با کيفيت بهتر ( تقريبا بدون مشکل) ميدن بيرون ؟؟؟؟

اگه یه وقت باتری ام8 یا ام7 خراب بشه باید چیکار کنیم ؟؟؟؟ تعمرکارهای گوشی در ایران تا چه حدی میتونن گوشی های HTC رو تعمیر کنن ؟؟؟؟

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/1/29

عجـــــــــــــــــــــب...! منبع خبریت مبنی بر ورشکستگی سونی چیه؟
متن زیر رو بخون: (منبع:bloomberg)

***کمپانی HTC در مرز ورشکستگی***
وقتی به نمودارهای بازار سهام بنگریم، مشخص می شود که HTC، این تولیدکننده تلفن های هوشمند، از سال ۲۰۱۱ به این طرف ۹۰٪ ارزش خود را از دست داده ولی با این حال، هنوز از نظر خریداران احتمالی گران است.
HTC که زمانی ۳۷ میلیارد دلار ارزش داشت، حالا فقط ۳.۸ میلیارد دلار می ارزد و با افت پی در پی فروش تلفن های هوشمندش در ۸ فصل پیاپی، ضربات سختی را از اپل و سامسونگ و سونی دریافت کرده که امید به بازگشت آن را کاهش داده.
در عین اینکه HTC هم در جاده ای مشابه بلکبری حرکت می کند و سرانجامی بهتر از آن برایش پیش بینی نمی شود، ولی همان طور که در بخش بالایی نمودار زیر خواهید دید، هنوز نسبت به دارایی های اش شرکتی گران به شمار می رود، در اصل ۳ برابر گرانتر از بلکبری؛ و از آنجا که کسی برای آن بازگشتی متصور نیست، اغلب تحلیلگران منتظر افت بیشتر ارزش شرکت هستند.
لینک تصویر نمودار: http://www.roznama.ir/wp-content/uploads/2013/10/xiHVzg5RL3SnY.jpg

ایمان و در تاریخ : 1393/1/29

کاملا موافقم، نیازهاتون رو در نظر بگیرین بعد اقدام به خرید کنید. واقعا گوشی های برندهای مختلف خیلی به هم نزدیک شدن وهمه آنها به خوبی بهتون خدوت میکنن، اختلاف های ناشی از سیاستهاشون هست که بهتون تو خرید کمک میکنه. مثلا واسه خود من: صدا در درجه اول اهمیت قرار داره، کیفیت بدنه مهمه، دوربین اصلا و ابدا مهم نیست چون یه دوربین کامپکت خوب همیشه همرامه (بچه ها به بحث دوربین دقت کنید، 50 درصد عکسهای گرفته شده توسط گوشی هیچ وقت از دستگاه خارج نمیشه، بیش از 80 درصد عکسها هم برای اشتراک گذاری و استفاده در شبکه های اجتماعی هست، هیچ کس برای چاپ عکس با موبایل اقدام به عکس برداری نمیکنه!، بحث مگا پیکسل هم فقط برای چاپ مهمه، به همین دلیل M8 مجهز به بهترین دوربین به اصطلاح Home entertainment هست)، و در آخر رابط کاربری جذاب.....همه اینارو که میذارم کنار هم میبینم M8 بهترین گزینه برای من هست.
مهم خود کاربره، فقط و فقط خودش میتونه بگه چه گوشی برای خودش و فقط خودش مناسبه.

Arya M در تاریخ : 1393/1/28

زد ۲ و زد۱فقط اسمشون اینکه ۲۰مگا پیکسله که به زور ۸میگیره ولی مال htc m8دوربینش بینظیره و فقط رو دوربین مانور نداده

iman s در تاریخ : 1393/1/28

دوستان عزیز جسارته اما هر گوشی ای یه مزیتهایی داره.منشا این برتریها بر میگرده به سیاست کمپانی سازنده.مثلا اچ تی سی رو بدنه و طراحی خیلی تاکید میکنه.چون میگه گوشی اگه خوشدست نباشه هرچی هم باشه کاربر باهاش راحت نیست.نوکیا بیش از یک دهه میشه که با زایس آلمان همکاری داره.دوربین بسیار باکیفیت برای نوکیا جزو اولویتهای پرچمداراشه.سامسونگ رو سنسور و نرم افزار بیشتر تکیه داره.البته تمام کمپانیها یک استانداردی دارن که هیچ مردشون از اون پایینتر نمیاد اما بعضی چیزا رو بیشتر اهمیت میدن.اینو عرض کردم تا بگم که هر گوشی ای یک مزیتهایی نسبت به گوشیهای دیگه داره.نه اینکه مال بقیه بدباشه اما یک گوشی مثلا دوربین و .... بالاتره اما رقیبش ضدآب و باتری بهتری داره و ......... . درزمینه زد2 هم عرض کنم که نظر بنده اینه که بخاطر فیلمبرداری 4K و پردازش و نمایششش احتمالا رم رو 3گیگ کرده.مثل نوت 3 که بخاطر قلمش رمش 3گیگه اما اس5 با همون رم 2گیگ ارائه شده.در کل اگه قرار بود ام8 یا زد2 کلا برتر از یکی دیگه باشه که دیگه کسی گوشی دیگه ای نمیخرید.من خودم بعد از چند سال گوشی داشتن به این نتیجه رسیدم که برای من اچ تی سی بهترین انتخابه.همچنین از کالای پرقدرت و بقول معروف خرکار خوشم میاد.مثلا ماشینای امریکایی.خلاصه زد2 مزیتهایی داره و ام8 هم همچنین.بنظر من تا حالا که از این گوشیا خوندم ام نظر سرعت گوشی،تاچ، بدنه و کیفیت صدا و بعضی شرایط عکاسی بهتره و زد2 هم در ضد آب بودن و بعضی حالتهای عکاسی و .... برتره.البته اینم عرض کنم که از تستهای ANANDTECH فقط 2تا رو اس5 برتر بوده و خود سایت معتبر گفته که ام8 برتریهای بیشتری داشته.باید منتظر تیت زد2 هم بود تا توسط اون پایگاه تست بشه.من به شخصه بجز این سایت و TOM'S HARDWARE بقیه رو مطمئن نمیدونم.ضمنا اینم اضافه کنم که رابط کاربری و روونتر بودنش و هسته اجرای برنامه و رابط بین برنامه و سخت افزار هم خیلی مهمه.چون چندتا گوشیهای متفاوت رو کار کردم اینو بی غرض میگم که اچ تی سی واقعا تو این زمینه بهتره و واسه همنه که خیلی لگ و هنگش کمتره.(بزرگترین دلیل بر سرعت و روونی بیشتر اچ تی سی بر رقباش همینه).و ........
در پاسخ به دوست دیگم عرض کنم که گوشی رو از چین نخری بهتره.چون من خودم وان و وان مکس رو تو عید در چین قیمت کردم و دیدم از اینجا خیلی گرونتره.حتی از گارانتی دار اینجا هم گرونتر بود.البته در شهرهای پکن و شانگهای که واقعا گرونن.وان بوده 4500 یوآن و وان مکس 5500 یوآن.وان حدود 2.500 و وان مکس حدود 3.000.000 که اصلا نمی ارزیدن.

Mohammad h در تاریخ : 1393/1/28

تنها مشکلی که من تو این گوشی میبینم فقط دوربینشه که یکم ضعیفه وگرنه از همه لحاظ از زد 2 و اس فایو بهتره!!! مزایای این گوشی: باتری قوی نسبت به پرچمدارای دیگه. بدنه خیلی محکم. صفحه ی ضدخش. دوربین سه بعدی و افکت های فوق العاده و قابلیت فوکوس گذاری بعد از عکاسی. قابلیت بوم ساند. بدنه تمام الومینیوم.کیفیت ساخت عالی که هیچ کدوم از پرچمدارا به پای این نمی رسن. داشتن دو فلش ال ای دی و مقاومت در برابر ضربه و افتادن!!!!

مقداد م در تاریخ : 1393/1/28

پدام جان هميشه كيفيت عكس هاي اچ تي سي در سطح اپل سامسونگ نوكيا سوني و حتي الجي نبوده و اين يه واقعيته كه اونقدري كه اين شركت روي كيفيت بدنه و اسپيكر اين گوشي زيبا كار كرده ، واقعا روي كيفيت عكس كار نكرده در حاليكه با شرايط بحراني اين شركت واقعا نيايد كوتاهي هميشگيشو تكرار ميكرد . حتي gsmarena هم اشاره كرده كه سال قبل خيلي از فلگشيپ ها به دوربين هاي ١٣ مگا مجهز بودن حالا چه با كيفيت چه كيفيت كمتر و امسال هم ١٦ مگاي عالي و بيست هاي خيلي خوب و عالي هستن و حتي ٤١ هم هست اونوقت شما ببين htc باز همون اولتراپيكسل قديمي كه در روز عملكرد نا اميد كننده اي داشت رو آورده و در كنارش از دوربين دوم بهره برده ولي مسلما شما هم موافقي بهتر نبود توي اين وضعيت بحراني شركت ، مثلا از دوربين ١٦ مگا بهره ميبرد ؟ حتي همين اسم ١٦ توي فروش تاثير گذاره چه برسه به اينكه كيفيت هم داشته باشه

محمد ش در تاریخ : 1393/1/28

سلام محمد اغو

معلوم نیست کی میاد رو 2 تومن یه حبابه بستگی به دلال جماعت داره اونان که قیکت تعیین می کنن اما احتمال زیاد تا یه 3 ماه دیگه :| موثق نیست اما همین حدوداست

از چین؟؟نمی دونم !اما اگه میتونی از تایوان بگیری خوبه چون شرکت سازندشم تایوانیه

سعید d در تاریخ : 1393/1/27

سلام
برخلاف گفته شما سونی تمام سری Z به اندروید4.4.2 آپديت کرده و گوشی sp,v,t,tx, c,m به 4.3 آپديت کرده
لطفا یه سری به سایت سونی موبایل بزنید و مشاهده کنید
m8 گوشی عالی هستش ولی از لحاظ دوربین به گرد Z2 نمیرسه خودت هم الکی گول نزن
حتی دوربین های سامسونگ نسبت به htc بیشتر قبول دارم چون تجربه اش داشتم
درضمن فقط دوربین نیست دادش منم بدم نمیاد m8 بگیرم ولی قیمت بالاش بدجوری روی مخ آدم راه میره
بد جوری جون دادش تو ذوق میزنه
اکسپریا sp محبوب ترین و پرفروشترین گوشی سونی در جهان شناخته شده چرا؟؟؟؟ چون
نسبت به امکاناتش و کیفیتش قیمت مناسبی داره و برای قشر با درآمد متوسط مناسب هستش
بنظرم Z2 نسبت به امکاناتش قیمت مناسب تری داره

سعید d در تاریخ : 1393/1/27

سلام
آقای محترم اگه یه خبر مهم در مورد یک کمپانی معرف مثل سونی اینجا میزاری لطفا آدرس معتبر بده
شما [از کجا متوجه شدین] که سونی داره ورشکسته میشه؟؟؟یا کسی بهتون گفته؟؟؟
والا تا جای که ما اطلاع داریم توی هند بعد از سامسونگ، سونی جایگاه دوم و بعد اپل
درضمن این کمپانی htc که در حال ورشکستگی نه سونی
سونی بخش نوت بوک وایووش واگذار کرده چون داشت ضرر میداد و فقط در ژاپن تولید میشه
یه طوری میگی رابطه کاربری انگار رابطه کاربری سنس HTC اپلو هوا میکنه حالا گیر دادی به رابطه
کاربری سونی!!!! شلوغ بودن رابطه کاربری دلیل بر بهتر بودنش نیست اصل کاربردی بودن
که سونی برخلاف رابطه کاربری سادش واقعا کاربردی
شما رابطه کاربری سنس میپسندی درست ولی رابطه کاربری سلیقه ای
حالا z2, s5 باقیمت مقولانه تری نسبت بهm8 وارده بازار شدن
ولی توصیه من به شما و دوستان خوبم اینکه صب کنید هر سه مقایسه بشن بعد با آگاهی کامل تصمیم
به خرید بگرید البته قیمت مناسب تر، کیفیت و امکانات بالا تر در نظر بگرید
یاحق

پدرام ا در تاریخ : 1393/1/27

اگر منظور شما از لرزش گیر دست همون لرزش گیر فیزیکی سنسور m7 هستش که توی سری های دیگه استفاده نشد
باید بگم خود کمپانی معتفد هستش که لرزش گیر کنونی m8 که دیجیتالی هستش عملکردی مشابه و برابر داره
البته با اجازه شما
اصلا شما حرف های خود کمپانی رو در قبال دوربین گوشی خوندید؟
بحث اصلی اونا این بود تا جایی که یادمه
میگن که بیشتر 50 درصد عکس هایی از گوشی گرفته میشه اصلا از گوشی خارج نمیشه
و 90 درصد عکس هایی که با گوشی گرفته میشه صرفا برای استفاده در شبکه های اجتماعی و یا home entertainment هستش پس نیازی به سایز بالا یا همون مگا پیکسل بالا نیست
کیفیت عکس 4 مگا m8 وقتی زوم نکنید کاملا در حد سایر گوشی های روز هستش z2 5s s5 , غیره
ایرادی که یه سری ها گرفته بودن اینکه این سایز به درد چاپ نمی خوره
درست هم میگن 100 درصد
ولی اصلا استراتژی شرکت هم تهیه دوربین برای چاپ عکس نبوده صرفا همونایی که بالا گفتم
اصلا کسی ادعا نداره دوربین دوربین حرفه ای عکاسی
دوربین یکی از بهترین دوربینتیی هستش که یه گوشی می تونه داشته باشه و هر ویژگی که یک دوربین می تونه باشه رو به همراه داره
ولی "اصلا" یک دوربین حرفه ای برای عکاسی محسوب نمیشه
من خودم به شخصه تا حالا عکس چاپ نکردم رزولوشن کامپیوترم و تلویزیون هم بیشتر از 2 مگا پیکسل(1920x1080 full hd) نیست حالا شما تلویزین 4k دارین ولی ما نداریم ان شاءالله قیمتا بیاد پایین ما هم میگیرم
برای همین هیچوقت مگای دوربین برام مسئله نبوده و کیفیت در حالات مختلف و امکانات برام مهم بوده

اتفاقا می خوام دوربین دیجیتال جدید بگیرم گشتم یکی پیدا کردم که رزولوشن واقعیش 9 مگا هستش ولی کیفیت عکسش طبق مراجع ذی صلاح که تست کردن و به عدد و رقم در آوردن در حد دوربینای dslr هقت هشت میلیونی هستش "مگا فقط سایز هستش" نه چیز دیگه شما بیشتر آشنا شدی خودت می بینی
موفق باشید

پدرام ا در تاریخ : 1393/1/27

اینکه دوربین به درد نخوره رو شما نباید تعیین کنید
کسی که خوشش بیاد به کارش میاد کسی هم که نیاد نمیاد
چون شما خوشت نمیاد بد نمیشه منم موافقا دوربین 8 الترامگا خیلی بهتر بود ولی همین هم خوبه
شما چند تا عکسش ازش مقایسه کردی عکس اینو با one m7 یکی نکنید اول ببینید بعد همه سایتا گذاشتن

اینکه گرون تره به خاطر بدنه آلومینیومی یکپارچه هستش
این مورد هم بدی هستش برای یه سری سلایق همه خوبی هستش برای یه سری دیگه
کسانی که تا گوشی میخرن یه لاستیک میندازن دورش اصلا چرا باید هزینه کنند برای یه گوشی با بدنه الومینیومی که قراره زیر لود زیاد نهایتا چند درجه خنک تر باشه
ولی این سلیقه های متنوع هستش و این فقط یک بدی محسوب نمیشه

مقداد م در تاریخ : 1393/1/27

مرسی محسن جان . میشه لطف کنی راجع به اواتراپیکسل هر چی میدونی واسه افزایش معلومات ما کامنتی بنویسی . آخه یادمه قبلنا یکی احساسی شده بود و نوشته بود 4اولتراپیکسل برابر با 39 مگاپیکسله و خیلی هم مطمین بود از این حرفش و یکی هم میگفت 16 مگاپیکسل . حالا نظر شما چیه ؟ مرسی

آرین ص در تاریخ : 1393/1/27

رضای عزیز بخدا من طرفدار صد در صد اچ تی سی همستم و ام 7 دارم و فوق العاده ازش راضیم در صورتی که میشنیدم مردم ایران ازش یه مقدار ناراضین ( فکر میکنم بخاطره سنس ) و حاضر نیستم با هیچ گوشی عوضش کنم ! هیچ گوشی بی عیب نیست ! من اچ تی سی رو با آیفون عوض نمیکنم کیفیت اچ تی سی سر تر از آیفونه ! میدونم بر پایه لینوکس برنامه ریزی شده مشکلات تاچ اسکرین فلت های ناسازگار با لینوکسو !_-----_ و میگم کاش اندروید ماله اچ تی سی میشد به این دلیله که اولین گوشی اندرویدی رو اچ تی سی زد اگه ماله خودش میکرد الان اپل که هیچ بقیه رو هم شکست میده ( البته رقیبش اپله ) همونطور که گفتم آپل سیستم عامل خودشو داره و تمرکزش 100 درصد رو رابطه سیستم عامل و سخت افزاره ولی اچ تی سی تو به وجود آوردن ایده و کیفیت ساخت تمرکز میکنه میگم اگه اون موقع ماله خودش بود الان تمرکزش رو همه چی بود و جواب میداد - اپل از پایه عالی کار کرده ! بخدا منم میگفتم اپل چیه آخه ؟؟؟؟؟ ولی تحقیق کردم برای برادرم خریدم ! دیدم ن سیستم عاملش و رابطه ی سیستم و سخت افزاره (البته سیستم عاملش محدوده تو ایران ) ! هنوزم میگم هیچ گوشی نتونسته مثل اچ تی سی یه چیز جدید رو خلع کنه اون برند میاد برنده دیگه رو تکمیل میکنه ! مثلا اثر انگشت اچ تی سی -- اپل _ سامسونگ
رابط کاربری ؟؟؟؟ منظورت اینه رابط کاربری اپل بهتره ؟؟؟؟؟؟ سنس که فوق العاده بوده سونی که هیچ سامسونگ یه چیزی داره هو آوی هم که از آپل زده
کدوم گوشی تا حالا اولترا زده بود ؟؟؟؟؟ بعد آیفون اومد یه مقدار از تکنولوژی الترا زد !
بیتس ؟؟؟ دوربین سه بعدی ؟؟؟؟ یا کیفیت فوق العاده در ساخت تاچ بدنه و زیبایی ؟؟؟؟
بله معایبی هم داره نظر شما اوئه نظر من اینه چرا انقدر بزرگ ؟؟؟؟ ام 7 فوق العاده بود - دوربینش عالیه اما اگه 6 اولترا میزد عالی تر میشد ! ولی اچ تی سی میگه باید تکنولوژی رو مناسب با روز تکنولوژی درست کرد ن بیشتر - رابط سیستم عامل اچ تی سی و سخت افزارش بعد اپل بهتر برقرار میکنه
نظرای من ناقصه نظر شمام ناقصه باهم میشه یه واقعیت رو کامل کرد کل کل هیچ فایده ای نداره جفتمون طرفداره اچ تی سی هستیم و نتیجه بگیریم یا نگیریم میگیم اچ تی سی بهتره ! درستم میگیم

محمد A در تاریخ : 1393/1/26

سلام به همه ی دوستان
.1به نظر شما چقر طول میکشه قیمت این به 2میلون برسه؟
2.اگه از چین بگیرم ارزون تر گیرم میاد؟
با تشکر.

Reza G در تاریخ : 1393/1/26

از یه طرف میگی صد در صد طرفدار اچ تی سی هستی و میای کلی ازش طرفداری میکنی بعد از اون طرف میگی آدم نباید تعصب داشته باشه :)))))))
اینکه شما مخالف این حرف منی دلیل بر اطلاعاتِ کمتون میشه وگرنه شاید به غیر شما کس ِ دیگه ای نباشه که خلاف ِ حرف من رو بزنه .. اندروید اول بر پایه لینوکس بنا شده بود ولی به خاطر اینکه از تاچ صفحه پیروی نمیکرد تغیرش دادن و به اینی که الان میبینید تبدیل شده و تا بخواد سیستم عامل اپل رو زیر پا بذاره و ازش رد شه سالیان سال طول میکشه تا بتونه با سخت افزار رابطه بیشتری پیدا کنه و در عین حال اپل هم سیستم عاملشو همینجوری بدون تغیر نمیفرسته روی گوشی ِ جدیدش پس صد در صد دست خوش ِ تغیراتی قرار میگیره .. که این تغیرات باعث روون شدن هرچه بیشتر گوشی میشه
بازم میگم اندروید هزار هسته هم بزنه بازم همونِ ( لگ , دی لی و ... ) ..
اچ تی سی اندروید رو بکنه مال ِ خودش ؟ یکم واضح تر میگفتی بهتر بود ..
با این کمبود بودجه ای ک داره چطور میتونه سهم اندروید رو از گوگل بخره ؟؟
من خودمم از گوشی های اچ تی سی خوشم میاد چون تنها گوشی هایی هستن ک میشه با آیفون ها مقایسشون کرد از نظر کیفیت ..
ولی تعصب نسبت به برند خاص فقط مردم رو به شک میندازه ..
شما که اینقدر از اچ تی سی طرفداری میکنی و فقط مزایای اونو برای کاربرا میگی یکمی هم از معایبش بگی بد نیس .. معایبی هم چون :
رابط کاربری ساده و شکل آیکون های بچگانه ..
نبود لرزش گیر دست برای دوربین (OIS)
رزولوشن پایین دوربین 4 مگاپیکسلی این گوشی در مقایسه با رقیبان
همینطور کلید های لمسی Back و ... که روی صفحه نمایش قرار گرفته در حالی که میتونست اونهارو کنار htc قرار بده اون مثل htc one m7 ..
ولی مزایای این گوشی هم کم نیس .. تا به این تاریخ و طبق بنچمارک ها قوی ترین گوشی ِ اندرویدی محسوب میشه و بلندگوهای استریو و صفحه نمایش با رزولوشن بالا و تراکم پیکسلی بالای این گوشی شاید باعث بشه مثل one قبلی بهترین گوشی 2014 بشه .. جنس بدنه هم که حرف نداره
اینا رو هم گفتم که نگی روی اپل تعصب داشت .. به هرحال موفق باشی

سبحان م در تاریخ : 1393/1/26

سلام.......... منم میخوام............ولی خب لامصبا خیلی گرونه......گوشیمو دزدین.......الان بدون گوشی دارم میمیرم..........ایشاالله بدرد من دچار نشین ی صلوات بفرسین.....

Adrian F در تاریخ : 1393/1/26

سلام.
والا نمیخواستم بپرم توی بحث ولی یه چیزی توی این پیج هست که درست نیست :
لطفا تعریف و تمجید فضایی از یه وسیله نکنید.اولین دوربین سه بعدی و اولین اولترا و اولین و ... این حرفها به درد نمیخوره،توی عمل باید مشخص بشه.

یه واقعیته که اصل برند اچ تی سی فعلا روی موزیک داره مانور میده یعنی آمپلی فایر بی نقص و خروجی ولتاژ بالای هدفونش که صدای معرکه ای رو بوجود میاره.
ولی خواهشا در مورد دوربین سری اچ تی سی نگید بهترین ها هستن و غیره،یک واقعیته.قبول کنید.دوربین وان فقط توی شب میتونست خوب عکس بگیره و به شدت مشکل فوکوس داشت.درسته 4مگاپیکسل اولترا هست ولی بالا برید پایین بیاید با کمی زووم کیفیت عکس افتضاح میشه.هرچند منم میدونم نیازی نیست حتما عکس رو زووم کنیم ولی صد در صد مگاپیکسل بیشتر به نفع من و شماست.
4واقعا کمه.اگر 8 اولترا بود واقعا تحسین داشت ولی 4 واقعا کمه.

ازین بابت وان ام8 از لحاظ دوربین بد عمل کرده.

از لحاظ بدنه هم که خوش ساخت مثل قبل هستش من بدنه ی وان رو دیدم خیلی خوشکله (ولی بدون طرفداری،احساس میکنم خوشکل شده ی همون Xperia P هست طرز قرار گرفتن دوربین و بدنه دقیقا کپی P بود،منو یاد این موبایل انداخت)

یه چیز دیگه در مورد این گوشی دلم میخواست بگم :
اچ تی سی کلا گوشی هاش نسبت به امکاناتی که ارائه میدن از سونی گرون تره.
نسبت به سونی زد2 :
هر دو گوشی بدنه ی فوق العاده ای دارن هرچند قابلیت ضد آب سونی امتیاز مثبتیه
هر دو گوشی اسپیکر های استریو و قدرتمندی دارن هرچند خروجی اچ تی سی مسلما قوی تره
هر دو گوشی یک سخت افزار دارند ولی گوشی زد2 یک گیگابایت رم بیشتر داره.این باعث میشه دوربین هم بتونه ضبط 4K رو بدون مشکل انجام بده.
من هیچوقت از دوربین های 4K تعریف نمیکنم چون 3-4 سال دیگه تازه تلویزیون هاشون میاد لذا تعریف کردن درست نیست،ولی دوربین One M8 نمیتونه 4K فیلمبرداری کنه چون 4K یعنی 30 عکس 8مگاپیکسل در هر ثانیه.دوربین One اصلا 8 نیست.مگر اینکه Stretch (کشیدن) کنن و کیفیت رو پایین بیارن.ولی مشخصه که دوربین ام8 ضعیف تر هست.

در مورد تفاوت آی او اس هم یکی از دوستان یک نکته ی جالبی رو گفتن :
دوست عزیز دیگه این جمله که iOS بهتر از اندروید هست و خلاصه اندروید سخت افزار بیشتری میخواد "خز" شده.لطفا دیگه بکار نبرید.اندروید 4.4 کیت کت با درصد کرش 0.7 دو برابر بهتر از آی او اس 7 هستش با درصد کرش 1.5% !! اگر قرار به هماهنگ بودنه که سری اندروید خیلی بهتر با برنامه ها تعامل دارن.
مشکل اینجاست که توی اندروید هر کسی از هر پشت کوهی میاد برنامه مینویسه،پر از ویروس و مشکل برنامه بنویسی و باگ و غیره شما نصب میکنید میبینید بده و سیستم رو کند میکنه.ولی روی آی او اس نظارت بیشتری هست.خیلی بیشتر.

دقیقا مثل اینکه بگیم چرا مرگ و میر تهران از مرگ و میر روستای منیخ بیشتره؟
خب مسلمه تهران 8 میلیون جمعیتشه و منیخ 5 هزار نفر! مسلمه تعداد مرگ و میر اونجا بیشتره.

دقیقا شده تفاوت اندروید و ای او اس که اینهمه بهش گیر میدن.والا آی او اس چنان که اپل تبلیغ میکنه سیستم کاملی نیست.هنوز که هنوزه جای کار داره.
هرچند هیچوقت نمیگم اندروید کامله ، هیچ چیز توی این دنیا کامل نیست.ولی برتریش به آی او اس واضحه مشکل اینجاست که تبلیغات منفی برای اندروید بیشتره.

=====================================
شخصا از HTC انتظار داشتم پس از وقفه ی طولانی بین دو پرچمدارش،یک موبایل منحصر بفرد تری رو ارائه بده.هرچند هنوزم ارزشمنده ولی پیشرفت رقباش بیشتر از خودش بوده.

امیدوارم مفید باشه دوستان عزیز.
تشکر.

آرین ص در تاریخ : 1393/1/26

بله منم منظورم همینه - حالا بالایی یا پایینی چه فرقی داره - من منظرورم اینه که اچ تی سی 2 تا دوربین گذاشته که بتونه آپشن و افکت های زیادی رو اضافه کنه !

ali e در تاریخ : 1393/1/25

دوربین دوم ربطی به افکت گذاری نداره برای تشخیص بهتره عمق میدان سرعت فوکوس بالاتر انجام فوکوس بعد از عکس برداری و بالا بردن کیفیت کلی و سرعت عکس برداریه افکت کلا یه پروسه نرم افزاری هیچ ربطی به دوربین نداره
یا حق :-)

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/1/25

سلام . دوستان بررسی دوربین این گوشی در لینک زیر :
لینک: www.aparat.com/v/tekjF

آرین ص در تاریخ : 1393/1/25

ن دوست عزیر من تو سایت های خارجی خوندم و پیداش کنم برات میفرستم ! نگاه کن اچ تی سی اومده دو تا دوربین زده که یکیش اصلیه ! یکیش توانایی افکت گذاری رو داره که دومی قابلیت اضافه شدن رو داره اول اصلی و توانایی افکت عادی رو داره !

آرین ص در تاریخ : 1393/1/25

من مخالفم ! ولی بدون من صد در صد طرفدار اچ تی سی و اندرویدم ! ولی بهترین سخت افزار و سیستم عامل دست اپله ! با اینکه من مخالف بودم ولی دلایل منطقی هست برای این اثبات ! الکی بهترین سخت افزار و سیستم عامل و نزده تو 2013 - گوگل ادعا میکنه که 2014 ماله اندرویده ( سیستم عامل ) درستم میگه اندروید پیشترفت خوبی اره نسبت به ios و بهترین سیستم عامل 2014 بیشک اندروید خواهد بود !
یکی از دلایل زیاد شدن هسته سی پی یو در اندروید نداشتن رابطه خوب سخت افزار با نرم افزاره ولی اگه مثل اپل بیاد تمام سخت افزار رو به سیستم عامل متصل کنه صد در صد اپل رو با اختلاف زیادی شکست میده و سی پی یو 5 اس 64 بیته اینو در نظر نگرفتی ! ------ نظر من اینه که اگه اچ تی سی اندرویدو ماله خودش میکر عالی میشد ! اچ تی سی با کیفیت ترین گوشی ها رو از همه نظر منحصر به فردیش ارائه میده و هیچ برندی توانایی این کارو نداره ! زمانی که اچ تی سی بود کسی به آیفون نگاه نمیکرد ( تو بازار جهانی ) الان خوب موفق بوده و ما نباید با تعصب ج بدیم ! من وان دارم و فوق العاده ازش راضیم !

ali e در تاریخ : 1393/1/25

سلام
مهمترین دلیل برای ضبط و پخش ویدئوی 4k پردازنده دستگاهه + پردازنده گرافیکی
از مدل کوالکام اسنپ 800 به بعد این قابلیت به این تراشه اضافه شد که بتونه ویدئوهای 4k رو هم ضبط کنه هم پخش ولی خب یه سری شرکتا مثل سامسونگ که معروفند به این که برای تبلیغات ویژگی اضافه میکنن نه نیاز سریع اومد 4k رو اضافه کرد بعضی برنده ها هم وقتی میبینند که هنوز تلویزیون های 4k همه گیر نشده اکثرا فیلم ها همه روی گوشی ها پخش میشه و امکان اپلود کردن یه ویدئو 4k با این حجم وجود نداره هنوز این قابلیت رو اضافه نکردن وگرنه مشکل خاصی براشون نداره. شاید HTC,AAPLE سال دیگه به این نتیجه برسن که نیاز به این قدرت فیلمبرداری دارن شاید همین امسال.
وقتی رزولیشن یه ویدئو 4096*2160 باشه بهش میگن 4k که یعنی 8 میلیون پیکسل یا 8Mp خب دوربین htc one یه دوربین با سنسور بزرگیه که به اندازه 12 مگاپیکسلی هاست ولی رزولیشن عکس هاش فقط 4 مگاپیکسله تا اونجا که من میدونم نوکیا و ایسوس تویه تکنولوژیاهای pure view , master pixel چند پیکسل رو کنار هم میزارن تا به یه پیکسل بزرگ برسن مثلا ایسوس هر 4 پیکسل رو تبدیل به یه پیکسل میکنه ولی تویه one وقتی فوتون ها رو میخواد تبدیل به رنگ کنه و روی اینه بنداره به صورت واقعی پیکسل هایی معادل تا 2.8 میک میسازه (البته شایدم اشتباه میکنم اساتید باز بهتر میدونن دقیقا نمیدونم)
http://static.gsm.ir/Repository/images/reviews/esfand91/HTC%20One/pixel-size.jpg
اگر اینطوری باشه که تو one نمیشه با این رزولیشن فیلمبرداری کرد شایدم تکنولوژی خاصی پشت این قضیه هست که من خبر ندارم. اما با چیزهایی که من میدونم امکانش نیست ولی هیچ نیازی هم به فیلمبرداریه 4k وجود نداره قبلا در موردش تو نوت 3 بحث کردیم و متوجه شدیم که این رزولیشن با صفحه نمایش هایی که ما داریم بی فایدست فیلمبرداری 1080 بهترین گزینه هستش.
یا حق :-)

پدرام ا در تاریخ : 1393/1/25

درود

اول باتری- فقط به خوندن عدد میلی آمپر نیست باید تست عملی گرفته بشه
نمونش اینجا هستش هنوز برای z2 رو نذاشته که بیاد اضافه میکنه ولی برای m8 و s5 هستش
http://blog.gsmarena.com/htc-one-m8-battery-test/
http://blog.gsmarena.com/samsung-galaxy-s5-battery-test/
که کاملا نزدیک هم هستند و نشون میده باتریش ضعیف نیست
دوم رم
هر چی عدد رم بیشتر باشه دلیلی بر بهتر بودن نیست بنچ مارکی که پرفرمنس رم درش دیده میشه
antutu هستش برای مثال quadrant یه بنچ مارک یک بازی و امثال اینا
قابل توجه شما که اچ تی سی امتیاز های خوبی در بنچ مارک های مختلف داره منتها باید z2 بیاد که بشه مقایسه کرد بعد نظر داد نه همینجوری
اگه 3 گیگ رم لازم بود سامسونگ نمیومد طرح بی فایده 3 گیگ رم در نوت 3 رو پس بگیره و روی فلگ شیپش s5 دوباره همون 2 گیگ رم رو بذاره

سوم حسگر - نداره خب
جالب اینکه یه چیزش رو با اون گوشی مقایسه میکنی یه چیزش رو با یه گوشی دیگه این مغلطه کردن هستش
یه گوشی همه چیزش با همه گوشی ها باید مقایسه بشه نه هرچی به ضررش بود رو بگی هر چی مثبت رو پنهان کنی بری دنبال یه گوشی دیگه شاخه به شاخه
برای مثال اچ تی بین همه گوشیها شاخ تنها گوشی هستش که real stereo هستش به علت دو بلندگوی چپ و راستش این یعنی خدای پرفورمنس موریک ویدئو و فیلم
تنها گوشی که دوربینش قابلیت تفکیک عمق از سوژه رو به صورت 100 درصد داره -دو دوربین
به همراه ایفون گوشی هایی هستند که بدنه یونی بادی الومینیومی داره یعنی یکپارچه
باید همه ویژگی های یک گوشی در برابر همه ویژگی های گوشی های دیگه بیان بشه

چهارم سیستم عامل - این سلیقه شخصی هستش کسی نمی تونه بگه اندروید ارجحیت داره یا ویندوز فون این شخصی هستش هرچند که فعلا اندروید از ویندوزفون بیشتر هستش

کلا خوب شاخه به شاخه زدی تا منفی بگی. از زد 2 زدی به اپل بعد زدی به نوکیا و ویندوز فون
مقایسه کردن اسلوب داره مطالعه به ما کمک میکنه یاد بگیریم روش درست مقایسه چی هستش

Reza G در تاریخ : 1393/1/25

دوست عزیز اگه آیفون سخت افزارش از همه کمتره ولی در عین حال از همه قوی تر هستش فقط این قوی بودنشو مدیونِ ios هستش .. پس دلیل نمیشه چون آیفون سخت افزارش پایین ِ باید حتما اندرویدیا هم سخت افزارشون کم باشه .. واسه اندروید هزار هسته هم بازم کمه پس هیچوقت اندروید رو با ios و یا حتی وین فون مقایسه نکن

mohsen h در تاریخ : 1393/1/24

سلام . ببخشید شما از کجا میدونید که بعدا قابلیت 4K بهش اضافه میشه ؟؟؟؟ ( لینکی چیزی بدین )

ببخشید . ولی یه سوال داشتم . میگن قابلیت 4K برای دوربین های 8 مگاپیکسلی و بیشتر هستش و به قدرت سخت افزاری مربوطه . ( میدونم دوربین این گوشی 4 اولتراپیکسله ) ، حالا این حرفی که زدم ( از دیگران شنیدم ) حقیقت داره ؟؟

اگه اینجوری باشه پس m7 هم 4K میگیره دیگه ؟؟؟؟؟!؟؟!؟!؟!!؟!

ر ش در تاریخ : 1393/1/24

اگه محدوديتهاي ايفون براتون مهم نيست ايفون بهتره. علتش هم همين ارزون نشدنشه . من 4 قبل سامسونگ خريدم 650 الان 200 ميخرن اگه همزمان ايفون 4 خريده بودم900 الان همون قيمت ميفروختم كلي هم تا حالا كلاس گذاشته بودم باهاش.

امیررضا ص در تاریخ : 1393/1/24

عزیزم فقط مقدار عددی باتری مهم نیست و استفاده گوشی از اون هم مهمه که اگر بری تست ها را نگاه کنی میبینی باتری این گوشی قویتر از z2 هستش.البته این گوشی قابلیت extrem power saving را داره که اگر فعال باشه گوشی تا دو هفته روشن میمونه!یا با شارژ خیلی کم میتونه سی ساعت روشن بمونه.
کی گفته دوربین z2 بهتره دوربین m8 توی شب بهترین دوربینه چون اولترا پیکسله و فلاش دوتایی داره.تازه این گوشی دو دوربینه هست که بهترین فوکوس را داره و فوکوسش تو 300 میلی ثانیه انجام میشه و حتی بعد از گرفتن عکس هم میشه روش فوکوس کرد که هیچ گوشی این قابلیت را نداره.تازه میتونه عمق تصویر را ثبت کنه!!بعدش توی امکانات نرم افزاری z2 هیچ حرفی در برابر s5 و m8 نداره.برنامه ی htc zoe یک برنامه با کلی قابلیت های عکس برداری و فیلم برداری داره که z2 هیچ کدوم از اون ها را نداره.
شما چقدر از رم استفاده میکنی که دوگیگ کمته؟؟سخترین کارها را هم که بکنی 2 گیگ کافیه اگه کافی نبود
که همه از اون تو پرچمدارانشون استفاده نمیکردند.حالا اثر انگشت خیلی لازمته؟تازه s5 که کار با حسگرش خیلی سخته.اگه حسگر اثر انگشت لازم داری میتونی one max بگیری که برخلاف s5 علاوه بر قفل میتونی برای برنامه ها هم اثر انگشت بذاری.تازه چند تا انگشت هم میگیره و میتونی بگی که برای هرکدوم از انگشت ها بعد از بازشدن قفل چه برنامه ای را باز کنه.رابط کاربریش کم حجم و خیلی زیباست و بهترین رابط کاربری.رابط کاربری سونی اصلا قابل مقایسه با تاچ ویز سامسونگ و سنس اچ تی سی نیس.تازه پردازندش از z2 قویتره چون اون 2.3 گیگاهرتز هستش و m8 2.5 گیگاهرتز هستش(تو آسیا).
تازه z2 که سونی اعلام کرده معلوم نیست کی بیاد و خیلی بتونن خوب کار کنن گفتن میتونن بعد جولای عرضه شه که تو تابستون هستش که قراره z3 بیاد.تازه سونی هم درحال برشکست شدن هست وکارخونه ی اصلیش را تو ژاپن فروخته!تازهدر زمینه ی اپدیت اچ تی سی خیلی بهتره و این گوشی تا دوسال آپدیت میشه بر خلاف سونی که یک ماه بعد از اینکه اچ تی سی تمام خانواده ی وانش را آپدیت کرد فقط z1 و z ultra را اپدیت کرد.

MJM m در تاریخ : 1393/1/24

به نظر من به چند دلیل one m8 بگیر:
1- درسته محصولات اپل دیرتر ارزون میشه اما توجه کن کمتر از 4-5 ماه دیگه اسمارت فون 2014 اپل معرفی میشه. و قطعا آیفون 5s سیر نزولی به خودش میگیره
2- شما الان میخوای 2100 تا 2700 میلیون (بسته به حافظه داخلی) پول گوشی پارسالو بدی در حالی که بعد 4-3 ماه دیگه iphone 6 میاد.... شما میتونی 3-2 هفته صبر کنی قیمت one m8 متعادل میشه و قطعا از قیمت فعلی که حدود 2400 میلیونه کمتر میشه
3- این صحبت های من هیچ چیزی از خوبی و قدرت iphone کم نمیکنه ولی به نظر من تنها برندی که از لحاظ کیفیت و نوع مواد اولیه مورد استفاده راحت با iphone رقابت میکنه قطعا برندی نیست جز HTC
متاسفانه تکنولوژی خیلی بی رحمه. مخصوصا تو عرصه ی موبایل یا بهتره بگم گجت های قابل حمل. تنوع و رقابتی که بین کمپانی ها برای عرضه ی محصولات متنوع و البته متفاوت نسبت به محصولات سال گذشته به منظور سود و جذب مخاطب بیشتر باعث میشه قیمت ها بعد ی بازه زمانی محدود افت کنه. اما اینو هم مد نظر داشته باش امروزه موبایل ها تا ی سقفی قیمتش افت پیدا میکنه. بعد اون خود ب خود تلفن از رده خارج میشه. به ندرت پیش میاد قیمت ی موبایل تا حدی بیاد پایین که طرف پرچمدار ی سال با ی گوشی رده پایین ی سال دیگه خریداری کنه.
ی مثال برای دلیل بالا: مثلا htc one s وقتی اومد از 1300 بالاتر بود الان دیگه تو بازار نایاب شده. و قیمتش کز نکنم زیر 700 شده باشه. از طرفی خیلی وقته توقف تولید شده. و همین موجودی اندک تو بازار قدیمی اطلاق میشن

Mohammad

Ali b در تاریخ : 1393/1/24

خواهش میکنم مقداد جان وقتی شما نظر من رو با منطق جواب دادی منم خود ب خود مجبور شدم تعصب رو بذارم کنار و منطقی حرف بزنم. من هم از ته دل امیدوارم چنین اتفاقی بیفته و اچ تی سی از این بحران بیرون بیاد. چون واقعا جایگاه شرکت اچ تی سی بالاتر از ایناس و حتی میتونست الان رقیب اصلی اپل و سامسونگ توی فروش باشه که متاسفانه سیاست های اشتباه مانع شد. اما ایمان دارم این گوشی بازم میتونه مث ام7 اچ تی سی رو به اینده امیدوار کنه. راجب عرضه شدنش توی کانادا هم بله مقداد الان موجود هست. چون این گوشی 25 مارس همزمان با معرفی، به فروش هم گذاشته شد و به دست کاربرای امریکایی و کانادایی رسید

آرین ص در تاریخ : 1393/1/24

دوست عزیز اچ تی سی اولین سیستم عامل اندروید و سومین سیستم عامل گوشی ( بعد از آیفون و نوکیا ) رو داراست - و دارید میگید که رم 2 نسبت به 3 (اینو به عنوان مثال بزنم چرا ایفون 5 اس رمش 1 بود و 2هسته سی پی یو داشت ولی از نظر سخت افزاری نسبت به اس 4 هشت هسته ای و نوته 3 رم 3 و اچ تی سی وانی که بهرتین گوشی سال شد ضعیفتر بود ولی بهترین سخت افزار رو تو 2013 زد ؟؟؟؟؟ چون مناسب با کاربراش و کاراشون و نسل امروزی زد !! خیلی ها به عدد فکر میکنن که هرچی بزرگ تر بهتر اما درست نیت ) اولین گوشی که اثر انگشت داشت اچ تی سی وان مکس -- آیفون 5 اس -- گلکسی اس 5 خوب بنظرتون کاری داره بخواد اثر انگشت بذاره ؟؟؟؟؟
اولین اولترا پیکسلی - وان - 5 اس بعدا برند های دیگه میزنن !
یکی از دلایل نداشتن اثر انگشت گرون شدن آن بود !
و یعضی ها میگن دوربینش ضعیفه ( مگه وان 4 الترا نبود کیفیت تصویر آن از همه ی برندا ی دیگر بجز نوکیا 41 مگاپیکسلی بهتر عمل میکرد ؟؟؟؟؟
دوربین ام 8 دارای دوربین 3 بعدی هست و هیچ گوشی سه بعدی نزده و اچ تی سی تایید کرد در آینده آپدیت 4.5 4.8 قابلیت 4K را به آن اضافه خواهد کرد --
دوربینش مناسب بود و به آن امکانات اضافه کرد و تازه اولترا پیکسلیش رو اضافه کرد - و الان تو بازار خیچ گوشی نیست که دوربیت دومش 5 باشه !
از نظر کیفیت ساخت و بدنه که فوق العاده و زیبا هست !

sina_c t در تاریخ : 1393/1/24

سلام دوستان چرا كسي در مورد تعويض باطريش چيزي نميگه ... آيا اين گوشي باطريش خراب بشه پيدا ميشه تو بازار يا نه ؟

آرین ص در تاریخ : 1393/1/23

سلام دوستان !
من رفتم بازار و قصد خرید اچ تی سی ام 8 رو داشتم - تو بازار موبایل با قیمت های 2580 و 2560 پیدا نکردم - انصافا گوشی خوبیه و فعلا گارانتی نشده . البته یکی دو فروشگاه گفتن آرین گارانتیش کرده . دوربینش فوق العاده بود دوربین جلوش که ترکونده ! - ولی نخریدم ! یکی از دلایل نخریدنم این بود بیش از حد بزرگ شده دورش خیلی گرد شده و خیلی خیلی بیشتر از m7 میاد و منتظر میشم تا ارزون شه - انصافا گوشی خوبیه صداش در مقایسه با ام 7 خودم واقعا قوی تر و بهتر شده و بیتسم که حذف شده مهم نیس ! دوربین پشتش باحاله ! تاچشم فوق العادس ! بازار موبایل طبقه پایین ! اگه واقعا خریدار باشی برات روشنش میکنه باهاش ور بری و تست کنی - نسخه ای که دیدم ماله آمریکا بود آسیا نبود

arash n در تاریخ : 1393/1/23

بنده دوربین های نوکیا و سامسونگ رو بهترین و اپل و اچ تی سی رو در مرتبه ای پایین تر میدونم.سونی متأسفانه اصلا در شأن نام سونی عمل نمیکنه.

کجای این حرف نشان از تحمیل داره؟نگفتم دوربین فلان گوشی خوبه یا خوب نیست.گفتم (((((((((بنده))))))))) دوربین فلان برند و فلان برند رو بهتر میدونم و فلان برند درحد نامش کار نمیکنه.

در ضمن لینکی رو که شما گذاشتی از وجود اس۵ و همین وان ام۸ خالیه.لذا فاقد اعتبار هستش

peyman n در تاریخ : 1393/1/23

32 'گيگ تو ال ديجيتال زده 2.450 ميلون تومان چه خبره اينجا 16 گيي 2.500 ميليون؟

ali r در تاریخ : 1393/1/23

میترسم این گوشی رو بگیرم ارزون شه.سال پیش سونی زد گرفتم 2450.الان شده 1200.بین ایفون5s 32gigبا این گوشی موندم.آخه اپل یه خوبی دآره ارزون نمیشه.شما باشید کدوم یکیشونو میگیرین؟با دلیل لطفا

مهدی ا در تاریخ : 1393/1/23

باطریش که از زد2 ضعیف تره
دوربینش هم همینطور
رمش هم که 3 نیست 2
حسگر اثر انگشت هم نداره(نسبت به اس5)
کمپای اچ تی سی هم که داره برشکست میشه
سیستم عاملش هم که همه میگفتن وین فونه بجاش هنگ روید گزاشتن

پس هیچ چیش نسبت به رقبا قوی تر نیست قبول کنین

مقداد م در تاریخ : 1393/1/23

ممنونم علي جان كه مثل يك جنتلمن برخورد كردي . بله باهات موافقم تفاوتها ناچيزه و واسه كاربراي معمولي مثل خودم دوربين وان خوب هم هست ولي به هر حال از اون بهتر هم پيدا ميشه ولي اچ تي سي اونقد روي جنس بدنه كار كرده تا خريدار كمتر به كيفيت عكس توجه كنه . راجع به كيفيت صفحه وان باهات موافقم و بدون شك رنگهاي زيبايي داره . به هر حال خيلي خيلي اميدوارم اچ تي سي دوباره به روزهاي اوجش برگرده چون واقعا با ارايه اين گوشي زيبا حقش هست و به قول پيتر چو بتونه ده درصد بازار رو در اختيار بگيره . راستي علي به نظرت الان اين گوشي توي كانادا هست ؟

MJM m در تاریخ : 1393/1/22

ابراهیم جان من جواب سوال قبلیتم دادماااا
میزان جذب اثر انگشت خیلی خیلی عالی بود. من حدود 20 دقیقه باهاش کار کردم. با one خودم کاملا مقایسه کردم. از جنس بدنه بگیر تا دوربین و صدا و صفحه نمایش
باید بگم واقعا عالی بود. صحت حرفای منو میتونی تو این لینک ببینی

http://pcwar.com/htc-one-m8-has-the-fastest-46ms-phone-display-touch-response-time-so-far.html

راستش من دقیقا بعد از کار با one m8 با گلکسی اس5 کار کردم ببینم این چه تغییرات چشم گیری کرده. (گرچه من منحصرا عاشق HTC ام). باید خدمتتون عرض کنم جز دوربین گلکسی اس5 که تا حدودی تو زووم بهتر از one m8 بود هیچ چیز دیگیه ای نظرمو جلب نکرد.
اچ تی سی one m8 به قدری زیبا و قدرتمند ظاهر شده که به قول مقامات htc ( هر کسی شانس در دست گرفتن one m8 داشته باشه بی شک اونو خریداری میکنه.... )
بی اغراق میگم فوق العاده زیبا، قدرتمند . . . . .

Morteza A در تاریخ : 1393/1/22


اصلا با بيتس قابل مقايسه نيست,مرسي ايمان جان از اطلاع رسانيت
عاشق امبلي فايراشم,بينظيره

مهدی ی در تاریخ : 1393/1/22

بسیاربسیار زیبا طراحی فوق العاده زیبا و با کیفیت اگه تا2تومن بشه می خرمش

Ali b در تاریخ : 1393/1/22

درسته رفیق من بیشتر از روی تعصب این نظر رو دادم تا منطق. این که هر برندی توی یه موضوع خاص قدرتمندتره هم باهات موافقم. اما من اخر متنی که ارسال کردم هم گفتم اینو واسه کسایی نوشتم که قصد تخریب ام8 رو دارن... نمیدونم تو خودت از کار با کدوم برند لذت میبری اما فک کنم قبول داری اینکه یکی بیاد توی صفحه گوشی ها و بدون اینکه باهاشون کار کرده باشه ازشون بد بگه اصلا درست نیست. اما در کل من عذر میخوام از متن تندی که فرستادم. هیچ چیزی هم بی عیب نیست ولی اگه عاشقش شدی عیب هاش رو نمیبینی :))

Ali b در تاریخ : 1393/1/22

بله اقا مقداد با حرف شما موافقم. منم میدونم که ضغف هایی تو فناوری التراپیکسل وجود داره اما متاسفانه بعضی دوستان چنان اومدن دوربین این گوشی رو کوبیدن که اگه ی شخص بدون تحقیق و مطالعه قبلی بیاد این نظرات رو بخونه فک میکنه دوربین ام8 کلا بی کیفیته و همه چی رو تار نشون میده و فقط در حد 4 مگاپیکسله! در صورتی که خودتم میدونی اینطور نیست و توانایی این دوربین ثابت شدس. البته من با شما هم نظرم که اچ تی سی کوتاهی کرده و نسبت به ام7 نتونسته پیشرفت خاصی توی دوربین صورت بده اما با همین وجود duo camera جزو بهترینا محسوب میشه و تفاوتایی که بین پرچمدارا وجود داره نمیتونه دلیل قانع کننده ای برای انصراف از خرید این گوشی باشه. راجب رزولوشن هم توی سایت فون ارنا مقایسه کاملی بین صفحه نمایش ها گذاشته شده که من ام8 رو بیشتر از همه پسندیدم. البته اگه بگم تکنولوژی سوپر ال سی دی 3 رو بیشتر از سوپرامولد میپسندم ب نظرم بهتر باشه. چون رنگها رو زیباتر و طبیعی تر نمایش میده. البته شکی نیست که صفحه اس5 هم یکی از بهتریناس که طرفدارا خاص خودشو داره و نمیشه گفت کدوم بالاتره. منم همین جا حرف خودم رو اصلاح میکنم و ازت تشکر میکنم که این موضع رو یاداوری کردی

h. s در تاریخ : 1393/1/22

دوستان این گوشی همه چیزش فوق العادست.ولی به نظرتون 160 گرم سنگین نیست؟؟من قبلا آیفون4 داشتم که 137 گرم بود و کمی احساس سنگینی میکردم حالا این 23 گرم سنگین ترم هست.

amir n در تاریخ : 1393/1/22

این گوشی با قیمت دو میلیون و پانصد هزار تومان روانه . بازار ایران شد برید بخرید.

ایمان د در تاریخ : 1393/1/22

دوستانی که از عدم همکاری beats تو این گوشی نگرانن، اینجوری که معلومه ولی قراره به زودی رسماً اعلام بشه (لینک خبر:)
http://www.gsmarena.com/htc_one_m8_for_sprint_is_using_harman_kardon_speakers-news-8263.php
کمپانی htc برای اسپیکرش و چیپ ست های صوتیش با Harman/Kardon همکاری کرده که تو سیستمهای صوتی واقعاً عالیه و کسایی که کاراشو میشناسن میدونن چیه کیفیتش.
harman صاحب کمپانی های مثل AKG، JBL و infinity هم هست و خودروسازهای معروفی مثل BMW، بنز، و لند روور سیستم های صوتی ماشینهاشون به عهده این کمپانی میذارن.
پس مطمئن باشید که بهترین تجربه موسیقی روی یک گوشی موبایل متعلق به همین گوشیه

shima _ در تاریخ : 1393/1/21

توی خود سابت اچ تی سی زده 699 دلار ک اگه دلارو سه تومن بگیری میشه حدودای دو میلیون و صد

محمد م در تاریخ : 1393/1/21

یک سوال این گوشی بیتس آئودیو داره؟
اگه نداره منظور از تقویت کننده ی صدا چیه؟

Moein S در تاریخ : 1393/1/21

سلام دوستان آل دیجیتال آورده اینو 32 گیگشو 2450000

محمد ش در تاریخ : 1393/1/21

قیمت شیراز 23500000 و 24000000 بود به امید خدا تا یه2 و3 ماه دیگه میاد رو قیمت واقعیش :)

محسن م در تاریخ : 1393/1/21

برادر معلومه فن پروپاقرص اچ تی سی هستی... خب معلومه هر شخص از چیزی که خیلی بهش علاقه داره میاد تعریفو تمجید میکنه اینجورم که شما از این گوشی تعریف کردی همه محاسنو واسه این گوشیه همه معایب هم واسه برند های دیگه یعنی منظور جنابعالی اینکه اچ تی سی از همه لحاظ حرف اولو میزنه پس سامسونگ و سونی الجی و... . خب داداشه من یه ذره با منطق نظر بده هر برندی خوبی و بدی های خودشو داره

مقداد م در تاریخ : 1393/1/21

علي جان با همه ي حرفات موافقم منتها يه مسايلي رو لازم ديدم عرض كنم . اوليش كيفيت عكس كه شما فرمودي عكس ها دلچسب تره تا ساير فلگشيپ ها در صورتيكه كيفيت عكس هاي اس٥ بهتره و فون آرنا اينو كاملا تاييد كرده و كيفيت عكس هاي وان جديد اصلا در سطح سامسونگ اپل نوكيا و تازگي سوني نيست ؛ در واقع اين موضوعيه كه از خيلي وقت قبل واسه همه روشن شده كه متاسفانه اچ تي سي به كيفيت عكس هاش در حد رقباش توجه نميكنه و سال قبل هم همين مشكلو اچ تي سي داشت مقابل رقبا ؛ در واقع درسته اولتراپيكسل نوآوري خوبي بود ولي حتما موافقي كه مهمترين چيز در بحث دوربين ، (كيفيت نهايي عكس) هست حتي اگه سايز هر پيكسل دوربين رقبا كوچكتر باشه تا دوربين وان جديد و اينو به وضوح در سال قبل شاهد بوديم حالا امسال هم متاسفانه htc تغييري در كيفيت عكس هاش انجام نداده و در تستي كه فون آرنا بين اون و ساير گوشي ها انجام داده ، اصلا نتايج دوربين وان جديد راضي كننده نبود . به نظرم htc به جاي استفاده از نوآوري اولتراپيكسل و استفاده از دو دوربين ، خيلي بهتر بود مثل رقباي اصليش از كيفيت عكس بالايي بهره ميبرد ؛ شايد شما بفرمايين به خاطر اينكه در شب ، دوربين توانايي بيشتر در جذب نور داره ، عملكرد وان جديد خيلي خوبه ولي من از شما ميپرسم به نظرت عملكرد فلگشيپ هاي اپل سوني سامسونگ نوكيا در شب و نور كم ، بد هست؟ ببين تفاوت ها در شب جزيي هست ولي در روز تفاوت ها زياد و اين به وجهه htc از مدت ها قبل صدمه زده و متاسفانه مديران اين شركت به اين مشكل بي توجه هستن در صورتيكه كيفيت عكس امروزه يكي از ملاك هاي انتخاب شده . البته درسته همه چي به بالا بردن رزولوشن دوربين نيست و اپل اينو به خوبي نشون داده ولي با اين همه كوتاهي htc كاملا واضحه . ببين htc وقتي به استفاده از اولتراپيكسل فكر ميكرد ، بايد به كيفيت نهايي اون بيشتر توجه ميكرد تا اينكه صرفا روي اين تمركز كنه كه سايز هر پيكسل 2Am در مقابل 1.4Am هست و بياد ساير شركت ها رو متقلب معرفي كنه ... بحث دوم راجع به رزولوشن صفحه و اينكه متوجه نشدم منظورتون چيه از كلمه بالاتر! فول اچ دي وان جديد چه فرقي با اس٥ يا زد٢ داره؟؟ حتما منظورت ٤٤١پيكسل مقابل ٤٣٢ يا٤٢٤ بود ولي به نظرت اين ٩پيكسل در هر ٢.٥ سانت ، اينقد تاثير گذاره ؟؟؟!!

arash n در تاریخ : 1393/1/21

تنها ایرادی رو که بنده به مونیتورهای اچ تی سی وارد میدونم کنتراست پایین ترش نسبت به سامسونگ و اپل هستش.البته این از ویژگی های ال سی دی هستش و ربطی به اچ تی سی نداره.ال جی هم کنتراستش بالا نیست..در عوض ال سی دی زیر نور مستقیم افتاب خواناتر از سوپر امولد هست

arash n در تاریخ : 1393/1/21

دوستان خبر خوبی در جی اس ام آرنا مطالعه کردم که سری بعدی اچ تی سی وان ام۸ با اسپیکرهای شرکت هارمن کاردان به بازار میاد.هارمن کاردان یک شرکت معروف در ارائه سیستم های صوتی و تصویری هستش که بخ خصوص در زمینه سیستم صوتی اتومبیل فعاله.کمپانی مرسدس بنز سیستم صوتی هارمن کاردان رو به عنوان یک اپشن برای خودروهاش در نظر میگیره.لذا نبود بیتس به طور کامل پوشش داده میشه.تفاوت هارمن کاردان با بیتس مثل تفاوت لامبورگینی با سمند هستش.یک شرکت لوکس با عملکردی بینظیر.
بنده بی صبرانه منتظر به بازار امدن این سری از وان ام۸ هستم

arash n در تاریخ : 1393/1/21

نمیدونم کجای کامنتم رنگ و بوی تحمیل داشت.بارها و بارها در کامنتم گفتم (به نظر بنده)

لکن نظر دادن راجع به اینکه بهترین دوربین مال کدوم گوشی هستش یکم زوده.چون گوشی هایی مثل سامسونگ گلکسی اف و ال جی جی۳ و نوکیا لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۸۲۰ معرفی نشدند.بنده پرفورمنس دوربین های سونی رو هیچ وقت دوست نداشتم.

امیررضا ص در تاریخ : 1393/1/21

اگر اخبار را توی زومیت خونده باشی متوجه میشی که تو اون تست ها گوشی های s5 و m8 حضور نداشتند و این ماه قراره اون ها را هم آزمایش کنن و بگن که اون ها در چه رتبه ای قرار میگیرند.

شهام س در تاریخ : 1393/1/21

اخوی شما هم [خوب ببین] تو اون لیست اثری از M8 و S5 نیست و Z2 داره با گوشی های نسل قبل مقایسه می شه ...

امیررضا ص در تاریخ : 1393/1/21

به نظرم بگیر چون محشره و اگهاز خارج بگیری با اپراتورهای ایران کار میکنه.مهترین نکته اینه که اونجا خیلی ارزونتره و همچنین گارانتی شش ماهه ی اچ تی سی را داره.

امیررضا ص در تاریخ : 1393/1/21

اگه تست های m8 را ببینی میبینی از بالای سر هم که بیفته هیچیش نمیشه حتی یک خش هم برنمیداره در مرحله آخر که از روی یک میز بلند بود صفحه اش میشکنه ولی بازم یک خش نمیفته.بعدش به نظرم z2 نخرید چون طبق آخرین اعلام سونی این گ.شی معلوم نیست کی بیاد و خیلی بتونن خوب عمل کنن بعد از ژوئن هستش یعنی تو تابستون که قراره z3 بیاد!پس اگه میخوای سونی خریداری کنی به نظرم وایسا واسه z3.

امیررضا ص در تاریخ : 1393/1/21

بله اچ تی سی هم مارکت داره و میشه تو ایران هم ازش استفاده کرد.ویندوز فون برنامه ها و امکاناتش خیلی کم هست نسبت به اندروید.گوشی های ویندوز فونی زیاد قوی نیستند.به نظر من همین مقدار رم کافیه مگه چقدر میخوای از گوشی کار بکشی؟اگه 2 گیگ کم بود که اکثر پرچمدار ها از اون استفاده نمی کردند.اگه واقعا میخوای ویندوز فون بگیری گوشیه windows phone 8s یا windows phone 8x را بخر.

دختر م در تاریخ : 1393/1/21

چرا به جای یک دوربین 8، اومدن دو تا دوربین 4 زدن روش؟ یعنی چی؟ یکی توضیح بده لطفا 0_0

MJM m در تاریخ : 1393/1/21

دوست عزیز اگه میخوای از اروپا بیارن واست دقت کن که تحت اپراتور نباشه یعنی گوشی آنلاک باشه
بعد اینکه در حال حاضر قطعا از ایران ارزونتر واست در میاد. چون تو ایران تا بخواد آرامشی در قیمت ها حکم فرما بشه ی مقدار زمان میبره
.

و در آخر به نظرم از ایران با ی گارانتی خوب مثل آرین خریداری کنی بهتره. چون به چشم خودم دیدم شرکت آرین موبایلی که قابل تعمیر نبودو عوض کرد و ی آکبند به مشتری داد
و اون گوشی htc one m7 بود که به دلیل نوسانات برقی ویبره اش از کار افتاده بود

این نظر منه..........

parsa h در تاریخ : 1393/1/21

http://www.gsmaria.com/fa/Press/News/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C_%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%B5%D8%AF%D8%B1_%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87_%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C_%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86/?s=SUQ9NzEwNA==داداش من چرا اطلاعات غلط میدی دوربین z2بهترین دوربین شد...نظرخودتو تحمیل نکن لطفا برکسی

Ali b در تاریخ : 1393/1/21

اقایون خانوما این گوشی بهترینه. از نظر باتری ، باتری گلکسی اس5 توی تست ساده ی چکش و کارد منفجر شده. طرفدارا زد2 هم که این همه روی 4k مانور میدن همین قابلیت به نظر من بی مصرف باعث میشه زد2 بیش از حد داغ کنه تا جایی که کل نرم افزارا گوشی بسته شه. تو تستهایی هم که گرفته شد اس5 72 ساعت و اچ تی سی 71 ساعت روشن مونده که ب نسبت میلی امپر ، باتری اج تی سی عملکرد بهتری داشته. از نظر دوربین توی هر سایتی هم که برید با یه مقایسه میفهمید که تصاویر گرفته شده با اچ تی سی وان جدید خیلی دلچسبتر از عکسای گرفته شده با بقیه پرچمداراس. از نظر رزولشون صفحه هم که خدا رو شکر از همه سرتره. اگه میخواید ، بازم برید مقایسه ای که بین صفحه پرچمدارا انجام شده رو ببینید و یه کم زوم کنید ، تکرار میکنم رو صفحه نمایشها زوم کنید تا بفهمید این گوشی چقد رنگها رو ب زیبایی نمایش میده. از نظر اینکه زد اب نیس خب برادر من خواهر من مگه میخوای با گوشیت بری حموم؟!؟! تازه همه میدونن ام8 از بس بدنه قدرتمندی داره تا یک ساعت و نیم زیر اب دووم میاره و فقط اچ تی سی دنبال گرفتن مجوزش نرفته. راجب پردازنده و رم و پنچمارک و اینا هم اصلا و ابدا به اعداد و ارقام توجه نکنید چون هر سه تا پرچمدار بدون شک تمام نیازهای یه شخص رو راحت و روون اجرا میکنن. راسی رم زد2 هم ک از سامسونگه خودتون تا ته خط رو برید! روی قابلیتای واقعا بی مصرف حسگر اثر انگشت و حسگر سلامت و از اینا هم که صحبت زیاد شده گول تبلیغات رو نخورید. شاید دوبار اول یه کم براتون جالب باشه ولی بعد میفهمید فقط عمر باتری کمتر میشه و پردازنده رو درگیر میکنه. دیگه میمونه طراحی ک اونم سلیقس. ب نظر من هیچ تفاوتی بین زد ، زد1 و زد 2 یا هیچ تفاوتی بین کل سامسونگا بازار وچود نداره. ولی این گوشی شیک و خاصه. تا دو سه سال هم نیاز ب تعویضش ندارید. من شکی ندارم همه برندا خوب هستن ولی این متن رو برای اونایی ارسال کردم که قصد تخریب این شاهکار رو دارن. با تشکر از سایت که نظر من رو چاپ کرد. یا علی

tamanna d در تاریخ : 1393/1/20

دوستان کسی میدونه قیمت این گوشی در خارج از کشور چنده؟یعنی به ریال چنده؟ممنون میشم بگین
موارد 5001 تا 5100 از مجموع 5375 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا