نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One M8

One M8 وان ام 8

HTC One M8 اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (3225 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی U24 Pro
» اچ تی سی A101 Plus
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4901 تا 5000 از مجموع 5375 مورد

faramarz h در تاریخ : 1393/2/10

خواهش میکنم اطلاعات غلط ندین دخترخاله من دیروز این گوشیو خرید من خودم باهاش کارکردم .موقع فیلم دیدن وبازی کردن آیکونها حذف میشن ولی درزمانی که مرورگر بازباشه حذف نمیشه که البته آزاردهنده نیست.
چیزی که واقعا منو شگفتزده کرد صدای گوشی بود هیچوقت فکرشو نمیکردم یه گوشی موبایل ساخته بشه که اینچنین صدای قوی وباورنکردنی داشته باشه.
واقعا فوق استثنایی

Reza G در تاریخ : 1393/2/9

لینک مقایسه کیفیت صفحه پرچم دار ها ..
http://www.aparat.com/v/1Tr6A
این مقایسه گوشی های Xperia Z۲ , Galaxy S۵ , Note ۳ , G۲ , Z۱ هستش ..
درسته هنوز z2 نیومده تو بازار ایران ولی توی یوتیوب یا سایت های دیگه بگردی متوجه میشی داداش گلم ..
مگه یه سایت خارجی طبق گفته دوستان اعلام نکرده ک s5 بهترین صفحه نمایش رو داره پس چرا شما سعی میکنی بگی سونی بهتر از اونه .. ؟
توی همین فیلم هم اگه دقت کنی واقعا هیچ کدوم در برابر 5s حرفی واسه گفتن ندارن ..

Reza G در تاریخ : 1393/2/9

ایمان عزیز این کاملا یچیز ثابت شدس که آدم وقتی خودشو زیاد درگیر این بحثا کنه گیج میشه
بزار اینجوری شروع کنم : ببین هدفت از خرید اسمارت فون چیه .. میخوای فردا بگن گوشیش اپل ِ ؟ یا بگن یارو گوشیش همه جنسش از آلومینویم ِ ؟ یا مثلا بگن گوشیش پلاستیکیه ؟ اصلا با خودت مشخص کن ببین حرفای بقیه برات مهمه یا نه ..
شاید سامسونگ کیفیت ساخت اپل و نداشته باشه و در زمینه طراحی از اچ تی سی پایین تر باشه (البته از نظر بعضی از دوستان ) و یا دوربینش مثل سونی 20 مگا پیکسل نباشه
ولی می خوام بدونم کدوم کمپانی می تونه جواب تمام این سلیقه ها رو بده .
حداقل سامسونگ از لحاظ قیمت و امکانات و سخت افزاری قویی و جمع کردن نو آوری های که بقول دوستان کپی از بقیه برند هاست تونسته گوشی به بازار بده که جوابگوی نیاز مصرف کننده و باشه
به شخصه طرفدار برند خاصی نیستم و انتخابم گوشی ای است که نسبت به قیمتش ارزش خرید داشته باشه
اگه کیفیت 20 مگا پیکسل بخوام خوب می رم دوربین عکاسی می خرم
اگه ios رون تره چقدر برای من ایرونی کاربردیه
اگه htc زیبایی داره بعد 1 سال برای همه تکراری می شه و یه مدل زیبا تر میاد (تازه با گذاشتن قاب ژله ای دیگه ....
به هرحال همه ی گوشیای پرچم دارا خوبن البته با کمی مزایای بیشتر یا کمتر که اینم برمیگرده به سیاست اون کمپانی .. ولی من باشم گوشی میخرم که ارزش قیمتش رو داشته باشه
حالا با خودت بشین یه بار واسه آخرین بار همه چیشونو مقایسه کن ببین کدوم بهترن و دیگه دودل هم نشو چون هرکدوم رو انتخاب کردی ضرر نمیکنی ..
موفق باشی ..

ایمان ض در تاریخ : 1393/2/9

توجه توجه اینم یه سری کد برای تست کامل گوشی اندرویدی برای دوستان امیدوارم مورد فایده واقع بشن
*#*#۷6۷66۷#*#* : Shows WiFi MAC address
*#*#۷4۸۷63۳#*#* : GPS test
*#*#۷۳۸۳#*#* : Another GPS test
*#*#۷6۷66۷#*#* : Bluetooth test
#*#۷6۷66۸#*#* : Shows Bluetooth device Address

دریافت شماره فریم ویر های مختلف آندروید شما :
*#*#۷3۳۷43۷*4۳۷3*#* : PDA, Phone, H/W, RFCallDate
*#*#۷۷64#*#* : PDA and Phone
*#*#۷۷۷۷#*#* : FTA SW Version
*#*#۷۷۷۷#*#* : FTA HW Version
*#*#44663#*#* : PDA, Phone, CSC, Build Time, Changelist Number
تست سنسور ، ال سی دی و تاچ :
*#*#۷۷۷6*#* : Packet Loopback
*#*#*۷#*#* : LCD Test
*#*#۷۷4۷#*#* : Vibration test and BackLight test
*#*#۷336#*#* : Touch Screen version
*#*#۷334#*#* : Touch screen test
*#*#۷۳۷۷#*#* : Proximity sensor test
*#*#6۷34#*#* Rom version
دوستان اگر به کد های دیگری نیاز داشتند بگن تا براشو آپ کنم

Reza G در تاریخ : 1393/2/9

داداش من سونی از اول هم همینجوری بوده ولی اچ تی سی چی ؟ الان z2 دیگه مثل z1 نیس ک آیکون ها بمونه ... ولی اچ تی سی آیکون هاش میمونه .. این واسه یه کاربری که گوشی های اچ تی سی رو بدون این آیکون های روی صفحه میپسنده و باهاشون انس گرفته سخته ک حالا یه دفعه این دکمه هارو تجربه کنه ..
شما یه نیگا ب Galaxy s5 بنداز .. اصلا آدم لذت میبره وقتی این صفحه یه دست و بدون آیکون رو میبینه ..
حالا همونو در کنار این گوشی بزار .. چقدر فرق داشت ؟؟ نمیدنم چند بار دیگه تکرار کنم
نظر هرکسی واسه خودش محترم ِ دوست عزیزم .. من یه صفحه ای رو ترجیح میدم ک آیکون هاش روی بدنه باشه نه روی صفحه نمایش .. و این اولین اولویته واسه من حتی اگه به قول دوستان گوشی پلاستیکی باشه

Reza G در تاریخ : 1393/2/9

http://www.aparat.com/v/jZAs4 این فیلم رو ببینی متوجه میشی ک توی هیچ کدوم از بازیها آیکون ها حذف نمیشن ..

sepehr f در تاریخ : 1393/2/9

دقیقا. روی one max واجب تر بود و من دیدم کسی را که one max داشت و میگفت با جای دکمه هاش مشکل دارم. حالا توی m8 این مشکل رفع شده. آوردن دکمه ها تو صفحه خوب نیست فضای صفحه را میگیره ولی بدم نیست چون حداقل این مشکلو نداره.

ایمان ض در تاریخ : 1393/2/9

به خدا خسته شدم دیگه از بس درباره گوشی تحقیق کردم خسته شدم من قرار بود یه گوشی در حد یه میلیون بخرم اونقدر بین مدلا گشتم و کندکو کردم و هی سمت مدل بالاتر میرفتم الان پولم رسیده به دو تومن ولی هنوز که هنوزه نتونستم یه گوشی بخرم نشستم با خودم فکر حالا بهترین گوشی سالو هم خریدم میخوام باهاش چکار کنم این قدر درگیر درس و مشکلات هستم که بعضی اوقات نمیدونم هدفم از زندگی چیه شیطونه میگه برو یه گوشی 50 تومنی بخر بقیه پولم برای خودت یه حساب قرض الحسنه باز کنو از دغدغه انتخاب بهترین اسمارت فون سال بیام بیرون والا خدا شاهده دیگه خسته شدم تو مغزم مشخصات بیشتر از صد اسمارت فون و تبلته هنوزم که هنوزه نتونستم یه کدومو انتخاب کنم شما که این گوشیو دارید ازش راضی هستید یکم از تجربتون برام بگید اخه من از اچ تی سی خوشم میاد ببخشید اگه درد ودل کردم خیلی ممنونم

سعید d در تاریخ : 1393/2/9

آقا آرش خودت هم میدونی داری چی میگی
فرمت divx نه فرمت dvix بعدشم کدوم گوشی سونی پخش نمیکنه؟؟؟اگه منظورت Z2
باید عرض کنم خدمت چیپست one m8 با Z2. یکی هستند و پخش فرمتdivx نرم افزاری که
پخش میکنه مشکل داری میتونی MX player نصب کنی
پنل صفحه G2 ips LCD و پنل صفحه Z1 TFT کجاش مثل همه ؟؟؟؟؟
اکسپریا Z2 هنوز تو بازار نيومد سونی هم خودش اعلام کرد با کمبود قطعات مواجه شده چجوری
شما هم Z2, S5, one M8 باهم مقایسه کردی بعد به این نتیجه رسیدی پنل صفحه one m8 بهتر از Z2؟؟؟
تمام مقایسه کیفیت پنل صفحه انجام شده one m8 و S5 با Z1 بود!!!اگه با Z2 مقایسه شده منبع بزار
تا ماهم فیض ببریم
بحث اینجا نیست من شمارو تو پیچ S5 و Z2 پست شما دنبال میکردم در مورد رم S5 [هم اشتباه می گفتی] که رم S5 ddr4 هست که اونم معلوم شد ddr3 بود
ما اینجایم تا یه چیزی یاد بگیریم
از اطلاعات خوب هم دیگه استفاده کنیم
یاحق

faramarz h در تاریخ : 1393/2/9

آقا من الان Z1 دارم با آخرین آبدیت .بخدا قسم آیکونهاش همینطوره البته موقع فیلم دیدن کامله ولی موقع بازی و اینترنت همینطوره به نظر من اصلا مهم نیست

حامد67 ن در تاریخ : 1393/2/8

چرا رو حقیقت چشم میبندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرفم الانشم قبوله چون فرمودن ddr4 هست رم اس5
این کذب نیست؟؟؟؟
واقعا آدم میمونه چی بگه

حامد67 ن در تاریخ : 1393/2/8

دوست عزیز وقتی آدم از یه چیزی کاملا خبر نداره و مطمئن نیست نباید باعث ایجاد جو منفی در مورد اون بشه
هروقت مطمئن میشدی میگفتی دی دی آر 4 هست نوکرتم بودم
در ضمن منم نگفتم طرفدار سرسخت سامسونگی گفتم با سونی مشکل داری
سامسونگم اگه پلاستیک نزد یا اچ تی سی اگه از دوربین ضعیفش دست کشید منم بهش فکر میکنم
یاعلی

حسین ح در تاریخ : 1393/2/8

با سلام خدمت همه دوستان بنده چندوقتی است که این گوشی رو خریدم و قبلا هم سامسونگ اس 5 داشتم و البته قبل از این دوتا همه پرچمدارای سال قبلو امتحان کردم یه چند مورد میخام خدمتتون عرض کنم ازلحاظ سرعت اجرای دستورات اعم از بازی و برنامه این گوشی یه سروگردن بالاتر ازهمه گوشیهایی است که باهاشون کارکردم حتی میخام بگم از اس5 سامسونگ هم بالاتره البته ازلحاظ دوربین میشه گفت اس5 خیلی بهترازاین گوشیه مورد بعدی صدای این گوشیه که قابل مقایسه با هیچ گوشی نیست که من تاحالا دیدم فوق العادس ناگفته نماند که دوربین جلوی این گوشی هم بهترین دوربین جلویی که من تاحالا دیدم ازلحاظ داغ کردن گوشی بعدازاجرای برنامه های سنگین به نظر بنده اس5 ازاین گوشی بهتره خیلی ازگوشیای دیگه هم ازاین نظر از این گوشی برترن درکل خیلی داغ میکنه شاید به خاطر فلزی بودن بدنشه درپایان به نظربنده با توجه به همه مزایا ومعایب این گوشی بهترین گوشییه که توعمرم دیدم خیلی بالاتر ازاس5-5اس-نوت3-جی2وغیره که همشونو داشتم موفق باشید

sepehr f در تاریخ : 1393/2/8

وقتی گوشیو بگیرین دستتون متوجه میشین که اگه کلید ها مثل m7 بود چقدر کار کردن با گوشی سخت بود.اونوقت همه میگفتن کاش کلید ها تو صفحه بود
موقع بازی کردن و فیلم دیدن کلید ها مخفی نمیشن و یا وقتی مخفی میشن یه نوار مشکی میمونه؟؟؟؟ نمیدونم شما کجا این گوشیو دیدین که این اطلاغاتو دارید
m8 در حین بازی: http://www.aparat.com/v/9IPXc
m8 در حین فیلم: http://www.aparat.com/v/gs6aT

5s هم مبارکتون باشه

arash n در تاریخ : 1393/2/8

سپهر جان با این اوصاف حذف دکمه از روی one max واجب تره تا m8.
دو گوشی قبلیم وان ام۷ و نوت۳ بوده.وان که خوشدست بود.ولی حتی با نوت هم مشکلی نداشتم.

arash n در تاریخ : 1393/2/8

دوست عزیز.افرادی که با سونی کار کردن و مشکلی ندارن دلیلش اینه که سونی اصلا دکمه دار نمیزنه.ولی افرادی که با اچ تی سی و سامسونگ کار کردن اذیت میشن.چون این دو برند هیچ وقت چیز جاگیری روی مونیتوراشون نمیذاشتن و دکمه هاشون روی مونیتور نبوده.بنده وان ام۷ داشتم.حالا ام۸.به جرأت میگم که فضای مفید قابل استفاده از مونیتور ام۸ با ام۷ فرقی نداره.قدیمیه مونیتورش ۴،۷ بود ولی دکمه ای روی مونیتورش نداشت.این گوشی ۵اینچه ولی دکمه بهش اضافه شده.
من همیشه اچ تی سی و سامسونگ رو به خاطر دکمه گذاشتن تحسین کردم.

arash n در تاریخ : 1393/2/8

سلام خدمت شما دوست عزیز.تا زمان رو نمایی از یک گوشی جدید اخبار زیادی که گاها خیلیاشون نادرسته منتشر میشه.مثالش همین مونیتور ام۸ که تصور میشد full hd نباشه و یه مونیتور 2k با سایز بزرگتر از ۵" روش بذارن.لذا ما هم استنباطمون بر اساس اون اخبار شکل گرفت.ولی بعدا فهمیدیم که از این خبرها نیست.اگر بگید شما اشتباه کردید میپذیرم اما اگر بگید مشکل دارید نمیپذیرم.میخوام ۲،۵ پای یه گوشی پول بدم.لذا میشینم حساب میکنم که کدومشون بهتره

در مورد اس۵ هم چنین اتفاقی رخ داد.

دوست عزیز طبق همون کامنتی که از من خوندید اگر من مشکلی با سونی داشتم و اگر تصور میکنید که من مغرضانه به سمت اس۵ نظر دادم پس چرا الان به جای اس۵ یه وان ام۸ خریدم؟؟؟

سونی خودش با خودش مشکل داره نه من.اگه مونیتوراشو خوب بزنه میخرم.اگه نزنه نمیخرم.

توی بازار هر سه مدل ام۸ و اس۵ و زد۲ موجودن.میتونی تشریف ببری و متوجه بشی که مونیتورهاشون در چه شرایطی هستن و رقباش چطور.

arash n در تاریخ : 1393/2/8

امین جان یکی از دوستان بین چندتا گوشی دودل بود که کدوم رو بخره که بینشون ام۸ و نوکیا لومیا۹۳۰ بود.
یکی از دوستان گفت که لومیا۹۳۰ باتریش کوچیکه و ضعیفه و

بنده بهش گفتم که گوشیی که هنوز تو بازار نیومده و دست کسی بهش نخورده رو نمیشه قضاوت کرد.

منظور اون حرفم با ام۸ نبود :-D

arash n در تاریخ : 1393/2/8

سلام امین جان مبارکت باشه.آره گوشی خیلی خوبیه.به جز اون آیکون ها که همیشه ثابتن.

فقط من یادم نمیاد که گفته باشم که این گوشی دست کسی نیومده :-D
اگه چنین کامنتی دادم لطفا در جواب این کامنتم کپیش کن.مرسی

Reza G در تاریخ : 1393/2/8

از پایین گوشی ک اسپیکر ها هستن و یکمی بالاتر نوار مشکی که برند htc روش نوشته شده و یکمی بالاتر ک نوار سیاه آیکون ها موقع فیلم دیدن و بازی کردن ظاهر میشه اینا عیب نیس ؟ این همه فضای خالی عیب نیس ؟ از نظر من ک گوشی رو واقعا زشت کرده .. این آیکون ها اگه مثِ one 2013 بود فوق العاده گوشی زیباتر میشد .. حتی اگه مثِ آیکون های سونی موقع فیلم دیدن یا بازی حذف میشد و فضای زیر آیکون ها قابل دیدن بود بازم بهتر بود .. ولی این گوشی وقتی هم که آیکون ها حذف میشه یه نوار مشکی ظاهر میشه

Reza G در تاریخ : 1393/2/8

نظر هرکسی محترمِ .. ولی واسه منی که الان چندماهِ 5s دارم حتی یه ذره هم دل منو نزده ..
پس هرکسی نظرش واسه خودش محترمه .. اینکه من خوشم نیومد از این گوشی دلیل نمیشه که یکی دیگه هم مث ِ من باشه .. مبارکتون باشه
بازم میگم اون نظر من بود ک گفتم به خاطر کلید های رو صفحش نظرم رو در مورد ِ خریدش عوض کرد

Reza G در تاریخ : 1393/2/8

آیکون های سونی موقع بازی یا فیلم دیدن و کار کردن با گوشی حذف میشن و صفحه قابل رویت ِ ولی این صفحه نمایش گوشی اینجوری نی .. وقتیم حذف میشن یه نوار مشکی هنوز اون زیرِ
دقت کنید متوجه میشید

Reza G در تاریخ : 1393/2/8

در تست Linpack حدود 3 برار iphone 5s از Htc one قوی تره ..
http://94.182.142.2/Digikala/Image/HtmlEditor/Review/2013/11/6/Linpack.jpg

در تست 3DMark مارک هم قوی تره ..
http://94.182.142.2/Digikala/Image/HtmlEditor/Review/2013/11/6/3D%20Mark.jpg

در بنچمارک SunSpider هم که htc دیگه حرفی در برابر 5s نداره ک بزنه ..
http://94.182.142.2/Digikala/Image/HtmlEditor/Review/2013/11/6/SunSpider.jpg

در تست Geekbench 3 هم حدود 2.5 برابر ..
http://94.182.142.2/Digikala/Image/HtmlEditor/Review/2013/11/6/Geekbench.jpg

دیگه مدرک از این بیشتر میخوای ؟؟

Igid I در تاریخ : 1393/2/7

به نظر من که ارزشش رو نداره.
به قول مارکوس براونلی که توی ویدئوی بررسی آیپد گفت "چراشو نمیتونم(نمیدونم) بگم، ولی آیپد ایر بهترین عکس ها رو بین تبلت ها میندازه"، منم نمیتونم بگم چرا، ولی این گوشی ارزش این قیمت رو نداره. محصولات اچ تی سی همیشه بی دلیل گرون هستن. حالا بعضیا میگن گوشی تمام آلومینیومه فلانه، قبول. کیفیت ساخت بالایی داره منم انکار نمیکنم. نمیگم هم که گوشی بدیه. چون فلگشیپ اچ تی سی تو سال 2014 هستش. فقط دارم میگم ارزش این قیمت رو نداره و از اونجا هم که میدونم تا ورود محصول بعدی اچ تی سی قیمتش زیاد افت نخواهد کرد، خریدش رو (فعلا) به هیچکس پیشنهاد نمیکنم.
(البته مبارک اونایی باشه که خریدنش).
موفق باشید - ایگید ایلقار

faramarz h در تاریخ : 1393/2/7

آقا به خدا قسم اینکه کلید آیکون هاش به این شکله عیب نیست چون گوشیهای سونی هم همینجوریه خیلی ها هم که سونی دارن یا باهاش کارکردن ازاین مسئله عذاب نکشیدن

faramarz h در تاریخ : 1393/2/7

آقایون این نوار آیکون ها توگوشیهای سونی هم به همین شکله .به نظر من اصلا مهم نیست این چیزی از برتریهای M8 کم نمیکنه

امین ب در تاریخ : 1393/2/7

من با ۵ اس یه چند ماه کار کردم و فقط دو سه روز اول برام تازگی داشت بعد وان گرفتم الان یه ماهه دارم هر روز از قاب ژله ای درش میارم و به این عجوبه ساخت بشر با دقت نگاه میکنم. از هر لحاظ که به فایو اس برتری داره اگه این حسگر اثر انگشت داشت از آیفون سون هم بهتر بود

کمیل م در تاریخ : 1393/2/7

با سلام به دوستان عزیز
دوستان چرا این گوشی دو تا دوربین داره؟
چه فایده ای داره؟

Reza G در تاریخ : 1393/2/7

والا تا اونجاییم ک ما دیدیم بنچمارک این گوشی 34000 بود نه 39000 ..
که نسبت به 36000 هزار گلکسی s5 به مراتب کمتره ..
جواب اون بحث ِ وین فونتونم با دقت کامل دادم ولی مدیر سایت تایید نکرد چون میگفت ربطی به این قسمت نظر ها ک ماداریم توش بحث میکنیم نداره ..

sepehr f در تاریخ : 1393/2/7

وجود این کلید ها روی صفحه عیب نیست
ابعاد این گوشی 146.4x70.6x9.4 هست. طولش 9mm نسبت به m7 بیشتر شده و دسترسی به پایین گوشی سختتر. پس وجود کلید ها توی صفحه مزیته نه عیب

مقداد م در تاریخ : 1393/2/7

خب ايشون كه گفته بودن رم سوني DDR3 هست اگه ميگفتن ddr2 حرف شما قبول . بعدشم آقاي رضا a يادمه ميگفت رم اس٥ ، ddr2 هست و خيلي هم مطمين بودن آخرشم معلوم شد كذب بود

amin k در تاریخ : 1393/2/7

دوست عزیز من الان دارم با همین گوشی که میگی دسته کسی نیومده جوابتو میدم
از همه نظر عالیهههه کیفیت صدا معرکه باطری تووپ اگه هر چیز دیگه ار این گوشی خواستی میتونی به ایمیلم پی ام بدی
Amin_punk75@yahoo.com

فربود ف در تاریخ : 1393/2/7

وان شده.سه برابر یعنی چی؟ الان بنچمارک متوسط وان m7 حدود 27000هست اونوقت یعنی میخوای بگید بنچمارک 5sبالای هشتاد هزار هست!جل الخالق! خوبه آدم رو سند و مدرک حرف بزنه نه همینجوری. ضمنا در مورد m8و تست بنچمارکهاي اون سایت تخصصی gsm arena میگه تاحالا هیچ اسمارتفوني نتونسته به چنین رقمی که m8رسیده نزدیک بشه(39000).اما در زمینه سرعت یا همون operating system یا اجرای سیستم عامل در همون سال گذشته هم مطابق برسی و تست های تخصصی در سایتهای معتبر که مدارکش هم موجوده m7 بعنوان سریعترین اندرويد دوشادوش 5sقرار گرفت با رتبه ۹از ده.m8که خیلی سریعتر ازm7 هست و اصولا هم رده و اصلا قابل مقایسه با 5sنیست.

مقداد م در تاریخ : 1393/2/6

امين جان شما ماشالا خودت استادي و ميدوني عمر باتري بينهايت مهمه ولي نميدونم چرا ميخان سعي كنن محدوديت ها و عمر باتري ضعيف رو بي اهميت جلوه بدن يا نوكيا رو در حد اپل فرض كنن

Reza G در تاریخ : 1393/2/6

m7 کلید های خازنیش روی بدنه هستش نه روی صفحه نمایش ..
اگه منظورتون اینه که اون کلید ها موقع کار کردن محو بشن فکر نمیکنم ک اینطوری بشه ..
و این تنها عیب ِ این گوشی هستش ..

Reza G در تاریخ : 1393/2/6

پارسال M7 از 5S بهتر بود ؟؟؟ این دیگه از اون حرفا بود ها دوست عزیز ..
تموم بنچمارک های 5S حداقل 3 برابر بیشتر از one بود ( اونم حداقل ) ..
از لحاظ سرعت هم همین الانشم 5S از one M8 سرعتش بیشتره همینطور از s5 سامسونگ ..
تست سرعت iPhone 5s و Samsung galaxy S5 :
http://www.aparat.com/v/4PHMJ ..

Reza G در تاریخ : 1393/2/6

دوستِ من هرکی به قیافه این دوتا گوشیم نیگا کنه میفهمه ک یکین ..
حالا من یه سوال ازت میپرسم .. به اینم دقت کردی ک روی icon وینفون ِ 8 بوده و حالا قراره روی 930 وینفونِ 8.1 قرار بگیره ؟؟ ینی تا دوماه ِ دیگه که عرضه میشه هیچ تغیری در وین فون ایجاد نمیکنن که مصرف باطریو بیاره پایین ؟؟ مگه نرم افزار saver مصرف باطری رو به میزان چشم گیری متعادل تر نمیکنه ؟؟ پس چرا بازهم حرف از باطری میزنید و میگید نصبت به قیمتش ارزش نداره ؟؟ داداش ِ عزیز من نمیخوام نظر خودمو به بقیه تحمیل کنم .. منم مثِ شما یه کاربریم که از روی تجربم میخوام چیزایی رو که بلدم به بقیه یاد بدم ..
یه گوشی ویندوزفونی نداشتم تا امروز .. حتی اگه از نظراتم هم بخونی متوجه میشی
ولی با lumia 1020 کار کردم و به دلم نشست سیستم عاملش .. چراکه پاسخ نیاز های منو میداد
تنها خواهشم هم همینه ک فقط از روی نظر بقیه تصمیم نگیرن .. از روی نیاز هاشونو دست به انتخاب بزنن
باطری مهم ِ / دوربین هم مهمه .. ولی مهم تر از همه ی اینا برطرف کردن نیاز هاتونه
واسه خودِ من باطری زیاد مهم نیست چراکه آیفونِ خودم تقریبا با همین شارژدهیش نیاز منو برطرف میکنه
البته توی آپدیت 7.1.1 خیلی بهتر شده ..
قرار نیست که مثلا یه گوشی تا یک ماه به طور مداوم ازش استفاده کنی و هنوزم شارژ داشته باشه :دی
همون یه روز هم شارژ بده کافیه ..
اگه نظر من رو بخوای همونطور که دیجیکالا هم میگه اولین اولویت واسه یه گوشی نباید دوربینش باشه چون تقریبا همه ی عکس های گرفته شده توسط همه ی گوشی ها شبیه به همه البته با یکمی تفاوت ک برمیگرده به لنز دوربین و سخت افزار و نوع صفحه و مقدار رزولوشن .. ولی بهتره بقیه ی مصداق های گوشی رو ارجعیت بدیم به دوربین ..
مقدادِ عزیز حتی اگه نظر قبلی ِ من رو بخونی من هم گفتم ک فعلا تنها گوشی ک ارزش قیمتش رو داره S5 سامسونگ هست .. شاید بعضی ها بگن حسگر ضربان قلب یا حسگر اثر انگشتش زیاد به درد نمیخوره ولی از لحاظ سخت افزار و نرم افزار های زیاد و Touch Wiz فوقالعاده لذت بخش و حتی زیباتر از sense دیگه حرفی واسه گفتن نداره .. قبلا سرعت Touch Wiz خیلی کم بود ولی الان واقعا سرعتش هم رضایت بخش تر شده .. و همینطور تست های بنچمارکِ S5 مقداری از one m8 هم بیشتر ِ ..
به هرحال موفق باشی مقداد جان

arash n در تاریخ : 1393/2/6

وسط حرفات یه نفسی هم تازه کن عزیزم :-D

اندروید تا قبل از نسخه ۴ از آی او اس بسیار عقب تر بود.نمیدونم منظورت از سر جاش نشوند چی بود.به یاد دارم که زمانی آیفون ۴اس با اون سیستم عاملش حکم آپولو رو داشت در مقابل موشک کاغذی ها.اندروید از آیس کریم سندویچ خوب شد

arash n در تاریخ : 1393/2/6

مقداد جان کمیت رو ملاک تصمیم گیریت نکن.همین ام۸ اگر به خاطر مهندسی قویش نبود به عمر باتریش یک روز اضافه نمیشد.از طرفی ام۸ هم باتریش از اس۵ کوچیکتره هم پنل ال سی دیش از اس۵ پر مصرف تر.اما عمر باتریشون مشابه در اومد.
گوشیی که به بازار نیومده و هنوز دست کسی بهش نحورده رو قضاوت نکن

ال جی جی۲ فقط با یک آپدیت کیت کت عمر باتریش ۲۰ ساعت افزایش پیدا کرد.فقط یه آپ دیت و نه بیشتر

حامد67 ن در تاریخ : 1393/2/6

سلام
آقای آرش خان ببخشید که رک صحبت میکنم
شما با سونی مشکل دارین
وقتی زد2 اومد 10تا پیام دادین همینجا که رم 3گیگ زد2 ddr3 هست و رم2گیگ اس5 ddr4 هست و فلان
آخرش هم معلوم شد که هردو ddr3 بودن و خبر کذب بوده
یاعلی

arash n در تاریخ : 1393/2/6

گوشی من مدل اروپایی هستش.مشکلی باهاش تا الان که نداشتم.فقط آیکون هاش اذیتم میکنه

Reza G در تاریخ : 1393/2/6

باطری مهمه ولی همه چیز رو نباید فدای باطری کرد ..
اگه باطری این همه مهم بود الان هیچ کس تو هیچ جای دنیا گوشی های اپل رو نمیخرید ..
ولی میبینیم که سال به سال آمار فروش آیفون ها بالاتر میره در حالی که باطریشون هنوز زیاد تغیر چشم گیری نداشتن .. ولی بازم با این حال مردم آیفون میخرن به خاطر کیفیت و کاراییش ن به خاطر باطریش ..
امین جان طبق نظر بقیه تصمیم نگیر .. اول برو گوشی های مد نظرت هست رو از نزدیک ببین شاید گوشی ای ک الان تو ذهنت هست بعدا بهت اون حسی ک باید بده رو نده بهت .. با این تحریم هایی هم ک ما داریم واقعا ظلم ِ ک این همه پول اضافی بابت گوشی بدیم .. پس داداش ِ عزیز تو انتخابت خیلی دقت کن
سایت دیجی کالا دوتا فیلم آموزشی در مورد انتخاب صحیح گوشی گذاشته اونا رو هم ببینی شاید به درد بخوره ..
موفق باشی

فربود ف در تاریخ : 1393/2/6

من نمیدونم این نوزاد وينفون کی میخواد بزرگ بشه و آینده روشنش!! رو به رخ بقیه بکشه.دوست عزیز این حرف دیگه قدیمی شد و شاید یک زمانی میتونست کرديتي مجازی برای وينفون بیاره اما حالا دیگه نه.چهار ساله که وينفون وارد بازار شده اندرويد زمانیکه با.1.5وارد بازار شد مشکلات و محدودیتهایی داشت ازقبیل بلوتوث و فایل منيجر و عدم نصب برنامه در حافظه جانبی و غیره یکسال نکشید که اول به 1.6و سپس2.2اپدیت شد. و همه ميدنند که اندرويد 2.2دیگه تقریبا نوع تکامل یافته و رفع اشکال شده اندرويد بود و بالای نود درصد کارایی و قابلیتهای اندرویهای کنونی و جدید رو هم داشت.از لحاظ قبضه بازار هم که در همون سال اول خودش رو جا انداخت و سيمبين را ناکار کرد و iosرا سرجاي خود نشاند.در سال 2013 هفتاد درصد سهم بازار اسمارتفون را در اختیار گرفت.اونوقت وينفون که 2010عرضه شده بعد از چهار سال چه پیشرفت و تغییر مشهودی داشته که بخوايم حرف از آینده روشن براش بزنیم.تنها موردی که وينفون روش تکیه میکرد و اندرويد.را می کوبید سنگین بودن و لگ زدن اندرويد بود که از سال گذشته با ورود نسل جدید گوشيهاي و پردازنده ها و بدنبال آن ريليز کيتکت لگ در اندرويد.به تاریخ پیوست .در 2014همون نوکیا هم بسمت اندرويد.رفت و چندین مدل اندرويدي عرضه نمود چون فهمید که لجاجتی که بر سر سيمبين در رقابت با اندرويد را کرد را نباید با پافشاری بر استفاده از وينفون تکرار کند.اندرويد يکه تاز و غیر قابل رقابته علت هم علاوه بر کارایی به همون طرز فکر و اندیشه شراکت همگانی در تولید محتوا و باز گذاشتن دست همه افراد و برنامه نویسان در بهروري و حتی امرار معاش از خان گسترده اندرويد.بوده.چیزی که بقیه سیستم عاملهای تک خور و تمامیت خواه ازش بیبهره هستند و این راز برنده بودن اندرويد پویا و جذاب در مقابل وينفون کسل کننده و محدوده.

مقداد م در تاریخ : 1393/2/6

أقا رضا شما به اين توجه ميكني كه ٩٣٠ ورژن بين المللي icon هست ؟ icon فقط واسه verizon توليد شده و واسه بقيه ، ٩٣٠ توليد شده . خب؟ حالا شما يه سر به gsmarena بزن و به عمر باتري icon توجهي خاص كن و اونو مثلا با ١٥٢٠ مقايسه كن تا بدوني اونچنان محشر هم نيست كه شما شيفته اش شدي . هر دو صفحه آمولد دارن و اسنپ ٨٠٠ و رزولوشن و سايز صفحه يكسان و هر دو هم اتفاقا سايز باتري يكسان ؛ حالا icon ببين در gsmarena چه عملكردي داشته( ٤٠ساعت) و انتظار نداشته باش٩٣٠ با اون فرقي كنه . در بحث باتري ٣٠٠٠ ميلي آمپر ، از قبل ريويو مشخص بود مصرف بالاي صفحه نمايش ، كاملا عمر باتري رو كم ميكنه . شما اگه روي اسم من كليك كني ميبيني هميشه از سامي و اپل تعريف كردم و ميكنم و همين الانم در پيج زد٢ به خاطر نوشتن كامنتي عليه دوربين زد٢ و به نفع اس٥ ، ٩ تا ديس خوردم ! منم همين پيج بارها گفتم كيفيت عكس اس٥ بهتره تا زد٢ و ١٥٢٠ و وان ولي با اين همه واسه ما كاربر هاي معمولي( بلا نسبت شما) همين كيفيت وان هم راضي كنندست .

Ali b در تاریخ : 1393/2/6

بچه ها من تو سایت فون ارنا خوندم که مدیر بخش روابط بین الملل اچ تی سی گفته اون نوار پایین فقط ی فضای خالی نیست و قراره استفاده های زیادی ازش بشه. ب نظرتون امکانش هست با اومدن یه اپدیت جدید دکمه های روی صفحه ، مثه m7 بشه...؟!

amin M در تاریخ : 1393/2/5

سلام.خیلی ممنون از توضیحات کاملت.مسله باطری مهم هست برای من و با توجه به قیمت احتمالی بالای 2میلیون نظرم رو 930 کمرنگ شد.مدتی صبر میکنم تا قیمت m8 یکم بشکنه و انشالا همین رو میگیرم.چون طرحش از مدل های سامسونگ و سونی به روز تر و ماندگارتر هست.فقط ظاهرا مدل اروپایی و مدل آسیایی داره. میگن مدل اروپاییش بهتره.

arash n در تاریخ : 1393/2/5

محسن جان او آیکون ها نمیرن.امیدوارم که اچ تی سی یه آپدیت برای محو شدن این آیکون ها در زمان عدم استفاده بفرسته.
اگر تغییری ایجاد نشه این گوشی رو زیاد دستم نگه نمیدارم و در صورت ورود ال جی جی۳ یا گلکسی اف عوضش میکنم

arash n در تاریخ : 1393/2/5

مهدی جان.سلام
اینجانب الان دارنده یک گوشی ام۸ هستم و حرفهایی رو که میزنم بر اساس تستی هستش که روی سه گوشی گلکسی اس۵ و وان ام۸ و اکسپریا زد۲ داشتم و باید به عرض برسونم که بنده هیچگونه سهامی یا ارثی در شرکت های مذبور ندارم.

عرض کنم که زد۲ اصلا کیفیت مونیتور اس۵ و ام۸ رو نداره.این رو فراموش نکن.من زمانی که اس۵ و ام۸ و زد۲ جلوم بودن اولین چیزی که باعث شد زد۲ رو کنار بزنم مونیتورش بود.میگیم سوپر امولد رنگاش اشباعه در حالی که اس۵ مونیتورش رو بسیار به رنگهای طبیعی نزدیک تر کرده.اما کماکان مونیتورش پر رنگه.این خاصیت امولدها هستش که رنگدهی و کنتراست بالایی دارند.اما سونی دیگه واقعا توی رنگدهی کم کاری کرد.اگر بحث طبیعی بودن و کنتراست هستش که مونیتور ام۸ خیلی ازش بهتره .در یکی از کامنت های قبلیم گفتم که مونیتور ام۸ و اس۵ رو برای طبیعی تر بودن به وسیله عکس گرفتن با هر دو گوشی و فرستادن عکسها بر روی هر گوشی بود.مثلا عکس وان رو روی وان و اس۵ و عکس اس۵ رو روی مونیتور اس۵ و وان مقایسه کردم که ام۸ نسبت به تابلویی که ازش عکس گرفتم شباهت خیلی بیشتری داشت.عکس زد۱ خیلی عالی بود منتها مونیتورش تاریکه و کنتراستش کمتر از اون دوتا بود.لذا اختلافش با تابلو حتی از اس۵ همبیشتر بود.مونیتور زد۱ به جرأت میگم که کپی مونیتور ال جی جی۲ هستش.

نکته دوم در موردپشتیبانی نرم افزاری هستش که متوجه منظورت نشدم.شاید منظورت اون چندتا نرم افزار واتس اپو وایبره که سونی به صورت استوک رو گوشیاش میزنه.چه برنامه ای رو سونی پشتیبانی میکنه که اچ تی سی و سامسونگ نمیکنن؟؟!!
سونی توی ساپورت فرمت های مختلف تصویری هنوز که هنوزه فرمت dvix رو ساپورت نمیکنه.چندین ساله که نوکیا و سامسونگ و ال جی این فرمت رو پوشش میدن اما سونی هنوز نه.شما چطور این حرف رو میزنی؟

سونی زد۲ بدنه خوبی داره.دوربین خوبی داره.اینترفیس خوبی داره.همین!

سمیه ص در تاریخ : 1393/2/5

الان این کلیپ که کنار بازی اون نوار رو نداره! ؟ یعنی ۲-۳ تا بازیش نداره، بعضی بازیهاش داره
ببینید اینو :
http://www.youtube.com/watch?v=zYP4GIjaZlA

جریانش چیه پس؟؟ لابد میشه حذفش کرد!

sepehr f در تاریخ : 1393/2/5

من شنیدم نسخه هایی که تو آمریکا عرضه شده بعضی هاش این مشکلاتی که گفتمو داره. واسه شما چین یا تایوان؟؟
از نظر زیبایی میگین خاکستری یا چیز دیگه؟؟

مقداد م در تاریخ : 1393/2/5

سلام علي جان آره ديگه جمعه ي و بيكار خونه هستيم و كامنت مينويسيم و بچه هاي پيج زد٢ اومدن تا اينجا هشت تا ديس دادن و تا آخر شب حتما ركورد رو ميزنن!! ميبيني تورو خد ا نميشه يه انتقاد كوچولو هم كرد از گوشي محبوبشون ! لااقل شما بيا يه لايك بده رفيق ! داداش منم عشق clash هست و همه ي وقتشو گذاشته رو اين بازي .

Reza G در تاریخ : 1393/2/5

مقداد ِ عزیز از روی چ حسابی داری این حرفو میزنی ؟ ...
مگه lumia 930 رو گرفتی دست که میگی باطریش ضعیف تر از این گوشیه ؟؟
اصلا مگه این گوشی اومده ایران که هنوز نیومده داری در موردش قضاوت میکنی ..
از روی عدد ها میگی که شارژ لومیا نسبت به اچ تی سی کمتر دووم میاره ؟؟
از روی کاغد هیچ چیز رو نمیشه پیش بینی کرد دوست ِ عزیز .. مگه سونی روی xperia z1 باطری ِ 3000 میلی آمپرساعتی نصب نکرده بود ؟ آیا نسبت به اون 3000 آمپر قابل رضایت بود ؟؟
من مطمعنم که شما همین گوشی رو هم دست نگرفتی و از روی اعداد میگی باطری ِ خوبی داره و دوربینش رضایت بخشه ..
از نظر منی که با این گوشی کار کردم نه صفحه نمایشش رضایت بخش بود ( چون کلید های خازنیش روی صفحه هستن و ناپدید نمیشن ) .. نه دوربین ِ خوبی داره به خصوص در روز .. فقط و فقط بدنش رضایت بخشه .. که با همه اینا اگه کسی بخواد یه گوشی اندرویدی پرچم دار بخره بهتره اس5 رو انتخاب کنه ..
درسته بدنش پلاستیکِ ولی حداقل ارزش پولی رو که میدن رو داره ..
حالا دیگه تصمیم با خودتونه اگه میخواید پولتونو بدید و این گوشی ِ آهنی رو بگیرید من هیچ حرفی ندارم ..
یا حق

علیرضا ص در تاریخ : 1393/2/5

سلام مقداد جان!این جا هم هستی داداش؟؟؟!:))
دوربینو مشکلی ندارم زیاد،خیلی عکس نمیگیرم
کلادودلی من برا خریدن وان رابط کاربریشه چون اهل لانچر نیستم و فقط از رابط اختصاصی خود کمپانی استفاده میکنم
خیلی اهل بازی نیستم فقطclash بازی میکنم!
اصل کار من وب و اهنگه فیلمم نگاه نمیکنم!!!
میدونم که دیگه لگ و کندی نیست تو سنس و سرعتت و گرافیکش
کاملا جوابگو هست.میخواستم با وان کار کنم اما پیداش نکردم و فقط خاموشش بود.
یه جوری نظر دادم چون با ی دستگاه افتضاح دارم نظر میدم!
هروقت تونستم روشن وان رو کار کنم باهاش تصمیمم
ممنون ازز همه اونایی کهه نظرمو خوندن وو جوب دادن

مهدی ا در تاریخ : 1393/2/5

خوب ببین امین جان
اگه کیفیت بدنه ی اچ تی سی دوربین لومیا 930 و کیفیت صفه ی آیفون و سامسونگ و پشتیبانی نرم افزاری سونی رو میخوای برو سونی زد2 بگیر 930 به قیمتش نمی ارزه

با همون قیمت 930 یه زد تو بخر

Reza G در تاریخ : 1393/2/5

محسن عزیز اگه نظر من رو بخونی متوجه میشی که منم به خاطر همین نوار که صفحه نمایش رو اشغال کرده بود گوشی رو نخریدم .. ن داداش من این نوار حذف نمیشه ..

مقداد م در تاریخ : 1393/2/5

سلام امين جان . هنوز نيومده ولي اين گوشي ، ورژن بين الملليه Icon هست كه اتفاقا اونم عمر باتريش وحشتناك كمه ضمن اينكه چيپست و نوع صفحه نمايششون و سايز صفحه و سايز باتريشون هم دقيقا يكي هست پس حتما ٩٣٠ هم عمر باتريش بسيار كمه ؛ حساب كن چهار هسته ٢.٣گيگا و پنج اينچ و رزولوشن بالا با اين باتري ٢٤٢٠ چه كنه ! ولي اچ تي سي واقعا تونسته در اين گوشي عليرغم چيپست قويتر از ٩٣٠ ، به عمر باتري بهتري دست پيدا كنه . راجع به درپوش باتري حقيقتا چيزي نشنيدم و نميخام وقتي بلد نيستم نظري بدم كه واقعيت نداره ااسه همين شرمندت شدم . در بحث دوربين توجه كن ٤ اولترا هست نه اينكه مثلا فك كنيم وان با n73 خدا بيامرز فقط يك مگاپيكسل فاصله داره بعدشم چون ما اكثرا از فاصله هاي نزديك دو سه متري عكس ميگيريم ، همين دوربين وان به نظرم راضي كننده هست هر چند قبول دارم ٢٦٠٠٠٠٠ وقتي پرداخت ميكنيم انتظار حداقل يه دوربين ١٦ مگا كاملا بجاست ولي عوضش شما چيزهايي به دست مياري كه راضيت ميكنه مثل جنس بدنه بينظير و تاچ استثنايي و صفحه اي بي نقص . به نظر من كمي صبر كن كه قيمتش متعادل بشه چون سايت جي اس ام گفته بود نيمه ارديبهشت اين گوشيو با قيمت رقابتي وارد ايران ميكنن . قيمت ٩٣٠ حتما بايد بين ٢ تا ٢،٢٠٠ باشه كه اگه اينطور باشه ديگه اصلا اصلا صرف نميكنه

arash n در تاریخ : 1393/2/5

منم تنها چیزی که از ام۸ اذیتم میکنه همون آیکون هاست.دوست داشتم مثل وان ام۷ میبود

به نظر من دکمه های که سامسونگ برای گوشی هاش میذاره بهترینن.دیگه دستت خیلی روی گوشی این ور اون ور نمیشه.اچ تی سی تنظیماتش بالای صفحس درحالی که سامسونگ دکمه پایین سمت چپ.مثلا کلید پاور سامسونگ سمت راست گوشیه وبا یک اشاره شصت خاموش میشه اما ام۸ با اون سایزش دکمش بالای گوشیه و باید تمام دستت رو روی گوشی جابه جا کنی تا شصتت رو به دکمه پاور برسونی.

arash n در تاریخ : 1393/2/5

سلام

با لومیا ۱۵۲۰ کار کردم.همه چیش خوبه به جز ۲ مورد.اولی محدودیت های سیتم عاملشه.شما چیزی به نام فایل منیجر نداری که فایل هاتو جست و جو کنی.دوم مرورگر اینترنتش محدوده.
چندتا مشکل دیگه هم داره مثلا تو نمیتونی هیچگونه اپلکیشنی اعم از بازی و برنامه های کاربردی رو روی کارت حافظه نصب کنی.

لومیا ۹۳۰ که اصلا نیومده که کسی بخواد نظری راجع بهش بده.اندازه باتری ملاکی برای سنجش عمر باتری نیست.مثلا وان ام۸ با باتری ۲۰۰ میلی آمپر کوچیکتر از گلکسی اس۵ و پنل مونیتور پرمصرف تر عمر باتریی مشابه با سامسونگ زده.باید این گوشی بیاد و تست بشه بعد راجه بهش نظری داد.

سونی اینترفیسش سابقا مثل یه شوخی بود تا اینترفیس اما الان روی اندروید کیت کت خیلی خوب شده.سرعتش هم عالیه.منتهای مراتب یه سری مشکلات هستش که باید بهشون توجه کنی.شما از سونی یک دوربین عالی و بدنه ای عالی تحویل میگیری ولی از نظر مونیتور و صدا و امکانات اینترفیس دوام کاری گوشیت پایین تر از ام۸ و اس۵ میشه.باتریش خیلی بزرگه ولی نظری راجع بهش ندارم.چون زد۱ هم باتریش خیلی بزرگتر از اس۴ بود اما عمر باتری نزدیک به ۲۰ ساعت کمتر بود.البته از حق نگذریم که رم۳ و ضدآب بودنش خیلی خوبه.

شخصا فکر میکنم روی اس۵ و ام۸ تمرکز کنی بهتره.اس۵ با وجود پلی کربناتی بودن از نوت۳ خیلی با کیفیت تره یعنی شما از سامسونگ این دفعه یه گوشی به اصطلاح چیپ نمیگیری.اما خوب آلومینیوم خالص درخشان که نمیشه :-D

برو با جفتشون کار کن بعد انتخاب کن.اگه تو فکر تک بودنی سمت سامسونگ نرو.اگه تو فکر دوربینی سمت ام۸ نرو.البته باز هم اینو بگم که ام۸ اگرچه دوربینش توی رزولوشن کم میاره اما به لحاظ رنگ بندی طبیعی ترین دوربین موبایل رو داره.

مونیتور ام۸ طبیعی تر از اس۵ هست.چطور تستش کردم؟یک بار با ام۸ عکس از یه نقاشی گرفتم و همون عکس رو هم برای اس۵ فرستادم و با نقاشی مطابقت دادم.ام۸ تقریبا همون نقاشی رو نشون میداد اما اس۵ یک ذره پر رنگ بود.همین کار رو هم با دوربین اس۵ تکرار کردم که ام۸ باز هم یک ذره طبیعی تر بود.اما از حق نگذریم که اس۵ هم مونیتورش خیلی نسبت به نوت طبیعی تر شده.

صدای ام۸ عالیه به لحاظ روان بودن در کارکرد سنس اچ تی سی روان ترین اینترفیس اندرویدی هست.البته اون امکانات ایر گسچرز و اسمارت آی سامسونگ رو نداره و گالریش سورت بندی سامسونگ رو و موزیک پلیرش امکانات سامسونگ رو.اما همین امکانات یه کوچولو اینترفیس سامسونگ رو تنبل و کند کرده.

من ام۸ رو به خاطر: ۱ زیبایی ۲ روان بودن ۳ تک بودن ۴ باکیفیت بودن خریدم

شما هم خودت با خودت بشین دو دوتا چارتا کن

موفق باشی

محسن ي در تاریخ : 1393/2/5

توروخدایکی بگه چه جوری میشه نوار پایین صفحه رو حذف کرد موفع بازی یا اینترنت اینموری صغحه4.7اینچه نه پنج منتظر اپدیت باید باشیم یا همینجوریه کلا خواهشا اونهایی که گوشیو دارند یا میدونند بگند

Reza G در تاریخ : 1393/2/5

مگه 10 سالِ پیش حرفی از اندروید یا ios بود که فکر کنیم مثلا اونها بهتر بودن به همین دلیل الان کنارش گذاشتی .. اصلا 10 سال پیش حرفی از ویندوز فون بود ؟؟
اگه الان با این سیستم عامل کار کنی عاشقش میشی ..
سیستم عامل ِ ضعیفش ؟؟ ضعفش رو بگی ممنون میشم
این همه برنامه داره ک شاید به عمر گوشی خیلیاش به دردت نخوره ..
مثل اندروید نیس که هرکی رسیده یه برنامه براش نوشته .. به قول یکی از رفیقام اندروید 7 تا برنامه چراغ قوه داره .. 7 تاش به کارت میاد یا فقط یکیش ؟؟
ویندوز فون آیندش خیلی روشن تر از اندرویده .. خیلی

Reza G در تاریخ : 1393/2/5

منم همین مشکلو داشتم ولی امروز به لطف خدا برطرف شد ..
امروز مغازه رفیقم با این گوشی کار کردم اولش که تو این سایت و سایت های دیگه در موردش میخوندم خیلی به دلم نشست / راستشو بخواید حتی امروز قصد خریدشم داشتم ولی ...
وقتی گوشی رو تو دستم گرفتم حس فوق العاده ای داشت اما فقط این حس تا وقتی بود که گوشی خاموش بود وقتی روشن شد دکمه های بک ( Back ) و home روی صفحه نمایش بدجوری خود نمایی کردن و به طرز فجیعی صفحه نمایش رو اشغال کرده بودن به طوری که خیلی از صفحه نمایش بدون مصرف میشد ..
کاش دکمه های خازنیش مثل one 2013 بود .. بدون درنگ میخریدمش ..
البته این سلیقه منه که این گوشی رو نخریدم .. حالا هم فقط منتظر Lumia 930 هستم تا اولین تجربه وین فون رو داشته باشم .. موفق باشی

amin M در تاریخ : 1393/2/4

سلام.ممنون از راهنماییت مقداد جان.خب مسئله باطری که گفتی مشکل بزرگیه ولی سوال اینجاست که مگه این لومیا 930 اومده بازار ؟ تجربی ثابت شده یا با توجه به اطلاعات باطریش میگن ضعیفه؟ ضمنا میگن این گوشی دسترسیش به باطری و سیم کارت توسط خود کاربر انجام نمیشه و باید نمایندگی بری تا دربش رو باز کنن.درسته این؟؟؟
و سوال دیگه کیفیت تصویرش چی؟؟ 4 مگا پیکسل با این مبلغ پرداختی ی مقدار عجیبه. با توجه به اینکه لنز 20 مگا پیکسل کارل زایس(930) لعنتی خیلی وسوسه کنندس!!! البته من ظاهر و جنس آلومنیومی بدنه این رو بیشتر میپسندم.ولی دوربین چی؟؟؟
سوال آخر به نظرتون حدود قیمت 930لومیا چه قدر خواهد بود؟؟

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/2/4

سلام . دوستان مقایسه بنچمارک های کامل این گوشی با Galaxy Note 3 ، Galaxy S5 و LG G2 در لینک زیر :
لینک: www.aparat.com/v/GilxC

arash n در تاریخ : 1393/2/4

تقریبا یک تیکس.اختلاف میکرونی هستش.نه هیچ تق و لقی نداره.از وان ام۷ به لحاظ بدنه ای چند گرید بالاتره.
خواستی بخری خاکستریشو بخر

md e در تاریخ : 1393/2/4

منم مشکل شما رو دارم دوست عزیز

اما من بین M8 و Sumsung S5 شک دارم ....
( هزینه جانبی اپل و دوست ندارم شاید برا اینکه سر کار نمیرم و حقوق ندارم )
از بین گزینه هات صد در صد اچ تی سی شــــــــــــــــک نکن
مدیوونی اگه لحظه ای درنگ کنی
من وان دارم خیلی راضیم بگیری دستت عاشقش میشی
فقط باتریش اذیتم میکنه با کارایی که من میکنم به شب به زور میرسونه...
وقتی M8 باتریش و قوی کرده و بسیاری امکانات گذاشته ...دیگه چیزی کم نداره از رقبا
برسه به دو دویست قطعا میگیرمش

سمت نوکیا نرو من بعد10 سال استفاده از گوشیای خووووب نوکیا به دلیل سیستم عامل ضعیفش گذاشتمش کنار ...

مقداد م در تاریخ : 1393/2/4

دوست عزيز شما كه ميدوني از لحاظ برنامه و گيم ، چقد از اندروويد و ios عقبتره پس چرا ميخاي پولتو هدر بدي ؟ ببين درسته لگ نداره ولي عوضش حيلي محدوديت داره و سيستم عامل بسته اي هست و شما نميتوني مث اندروويد به راحتي چيزي واسش پيدا كني و نصب كني بلكه بايد بري خود اپ استور مايكروسافت و كلي بگردي آخرشم معلوم نيست اون نرم افزار يا گيم باشه يا نباشه . ببين لوميا ١٥٢٠ چون باتري و دوربين خوبي داره نبايد شما رو وسوسه كنه در واقع شما ميتوني تقريبا همين عمر باتري خوب رو با وان داشته باشي ضمن اينكه من ويديويي از وان ديدم كه فوق العاده سريع و روون بود . ضمن اينكه به ابعاد بد ١٥٢٠ هم توجه كن . راجع به ٩٣٠ هم همين نكات منفي غير سايز ، وارد هست فقط اينكه عمر باتري ٩٣٠ ضعيفه و ديگه كامل اوت هست . زد٢ دوربين به ظاهر خوبي داره ولي وقتي عكس هاشو ميبيني ، متوجه ميشي اونچنان فرقي با وان نداره و فقط چون اسم بيست رو يدك ميكشه ، خيلي ها گول اين رزولوشن رو ميخورن در حاليكه مطمينا از لوميا١٥٢٠ در سطح پايينتري قرار داره و خود ١٥٢٠ هم از اس٥ ( طبق تست هاي فون آرنا) پايينتره ضمن اينكه محيط سوني به جذابيت وان نيست و موقع فيلم برداري با كيفيت 4k به شدت داغ ميكنه طوريكه اصلا دوربين بسته ميشه و كيفيت اسبيكر هاي اون در سطح وان نيست نه از لحاظ بلندي نه كيفيت . محمد جان من به شما وان رو پيشنهاد ميدم عليرغم قيمت نجوميش

reza g در تاریخ : 1393/2/4

سلام دوستان تو را خدا زود تر به سوالم جواب بدید. من تقریبا دو میلیون و چهرصد هزار تومان میخوام واسه یه تبلت یا گوشی یا فبلت خرج کنک به نظر شما کدوک بهتره؟ ipadair htc one max note3n9000 xperia z1 مردم از بس تحقیق کردم

مقداد م در تاریخ : 1393/2/4

امين جان وين فون محدوديت داره تا اندروويد و ios ضمن اينكه لوميا ٩٣٠ باتري ضعيفي داره طوريكه با استفاده معمولي بايد هر روز گوشيتو شارژ كني ولي اين وان ، عمر باتري خيلي خوبي داره وبا شارژ ١٠ درصد ميتوني يك روز با گوشيت كار كني ! به نظرم اصلا گول دوربين ٢٠ مگاي ٩٣٠ رو نخور و بدون صد در صد وان راضيت ميكنه . اصلا اصلا شك نكن و مطمين باش وان خيلي بهتره هم از نظر چيپست هم جنس بدنه هم باتري هم سرعت هم كيفيت صفحه نمايش

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/2/4

بنده یکی از سرسحت ترین منتقدان ویندوزفون بوده و هستم. اما ناخودآگاه بعد یکماه تحقیق نمیدونم چرا به سمت این سیستم عامل سوق داده شدم.
الانم بین 4تا گوشی زیر گیر کردم:
سونی Z2
اچ تی سی M8
Lumia 1520
لومیا 930 (که هنوز نیومده متاسفانه!)
_______________________

لطفا کمکم کنید! دیگه گیج شدم. یجورایی بعد یکماه تحقیق احساس می کنم تازه اول راهم!
فقط لطفا تعصبی نظر ندید. همه قبول داریم که ویندوزفون خیلی از اندروید از لحاظ ساپورت و برنامه هاش عقبتره. ولی: 1) ویندوز فون اصلا هنگ و لگ نداره. 2) ویندوز فون یک تجربه جدیده برای کسایی مثل من که تا حدودی از اندروید خسته شدن.

سمیه ص در تاریخ : 1393/2/4

مدل اروپاییشو الان چند هفته است که آل دیجیتال داره میفروشه. میتونی از اونجا بخری. تو مشخصات زده ۲.۳ ghz . که مربط به نسخه اروپایی میشه. میتونی زنگ هم بزنی که مطمءن بشی. حضوری هم اگه اونجا هستی میتونی بری از مغازشون بخری(( کرمان هستن))
http://www.alldigitall.ir/product/57176/HTC-One-%28M8%29#page=1
خاکستریش هم آورده بود که همه رو هوا زدن! تموم شد. باز دوباره میاره. الان نقره ای داره.

amin M در تاریخ : 1393/2/3

سلام.دوستان به نظرتون این گوشی رو بگیرم یا صبر کنم لومیا 930 بیاد تو بازار و اون رو بگیرم؟؟ ضمنا توضیح اینکه آندروید بودن گوشی اصلا برام الزامی نیست.حتی شاید یکم ویندوز فون 8.1 لومیا 930 برام جذاب تر باشه.با این توضیحات به نظرتون کدومش؟؟؟

محمد ش در تاریخ : 1393/2/3

دوستان کسی میدونه گوشی HTC M8 مدل اروپایش اصلا ایران میاد یا نه ؟؟ هرچی میگردم نمایندگی رسمی از HTC تو ایران نمی بینم کسی اطلاع نداره ؟ نمایندگی HTc کجا هست و اگه ام شماره ای داشته باشین بزارین بقیه استفاده کنن؟؟؟

sepehr f در تاریخ : 1393/2/3

بالا و پایین اسپیکر ها با صفحه نمایش هم سطح هستن؟؟؟
دکمه ولم لق نیست؟؟
دقت کردین پیکسل سوخته نداشته باشه؟؟
ساخت تایوان هست یا چین؟؟

مقداد م در تاریخ : 1393/2/3

سلام عليرضا خوبي؟ خوشحالم اينجا هستي و باز هم بحث شديم . عزيزم به نظر من ايراد وان فقط استفاده از دوربين ضعيف مقابل آيفون و رقباي ديگست وگرنه همونطور كه خودت اشاره كردي همه چيش تكميله ضمن اينكه باتريش هم بهتره تا آيفون و همين موضوع به نظرم خيلي مورد مهمي هست . راجع به سنس كه منوش از بالا به پايين هست باهات موافقم و منم اين حالتو دوس ندارم ولي با اين همه اين گوشي خيلي مزايا داره كه ميشه اين منو با زمينه سياه و دوربين متوسط به بالاشو نديد گرفت . راجع به صفحه ، با اينكه من خيلي به اپل علاقمندم و صفحه اش خيلي خيلي خوبه ولي وان هم از همين كيفيت عاليي بهره ميبره در واقع هم رنگهاش طبيعيه هم زاويه ديد عاليه هم كنتراست و خوانايي مناسبي زير نور داره و بزرگترين مزيتش اينه كه واسه فيلم ديدن و نت مناسب تره تا آيفون . در بحث Gpu با اينكه وان در بنچماركها كمي بهتر ظاهر شده ولي ماشالا خودت كه استادي و ميدوني واسه گيم ، آيفون از اندروييدي ها يه سر و گردن بالاتره و سنسور هاي فوق العاده دقيقي داره كه بازي رو لذت بخش ميكنه . Ram هم مورد ديگه اي هست كه به نظرم آيفون سرتره تا وان در واقع من خودم كه آيپد٢ دارم با رم ٥١٢ مگ ، هر بازي سنگيني كه ميكنم مثل Infinity Blade 1 & 2 و انواع آسفالت و Rage HD و Shadow gun و نرم افزار هم كه تا دلت بخاد بازه ، بازم تبلت فوق العاده روون هست در صورتيكه يك تبلت اندروويدي رو تصور كن كه رم ٥١٢ داشته باشه اونوقت ببين اصلا ميتونه نفس بكشه؟! علي جون اگه واست فيلم ديدن و صفحه بزرگ و اون اسپيكرهاي عالي واست خيلي در درجه اول اولويت نيست و ابعاد وان واست بزرگه ، 5s بخر ولي بدون در اينصورت حتما بايد هر روز گوشيتو شارژ كني ضمن اينكه اگه ميتوني كمي صبر كن تا آيفون٦ بياد كه ايشالا اگه تيم كوك رضايت بده به صفحه بزرگتر مجهزه ضمن اينكه باتري و مشخصات بهتري هم حتما داره ؛ اينو گفتم چون كم كم به زمان ركود خريد آيفون نزديك ميشيم و اكثر افراد منتظر نسل بعدي هستن .

JOHN F در تاریخ : 1393/2/3

دوربینش عالیه با اینکه 4 مگاپیکسله(البته درجریان هستم به مگاپیکسل ربطی نداره)

ولی باید قبول کنید از زد 2 و لومیا 1020 و اس 5 پایین تره..
زد 2 سونی که توسط وبسایت فوق العاده مشهور DXO بررسی شد لومیا 1020 و 808 نوکیا رو پشت سر گذاشت

سمیه ص در تاریخ : 1393/2/3

از صفحه سیاه و تاریکش خوشتون نمیاد، خب بگیرید go launcher نصب کنید! اون وقت هر مدل و رنگی که خواستید اون طوری کنید! این که مشکل خاصی نیست.

ایمان و در تاریخ : 1393/2/3

بابا بیخیال، پارسال M7 از 5s بهتر بود، M8 که جای خود داره، بعدشم دقیقا چیزی که فکر میکنی برعکسش درسته، iOS 7.1 به شدت بیخود شده، پر از کرش های وقت و بی وقت، مسخره ترین تغییرش اپلیکیشن موسیقیشه، افتضاح شده. دوست خوبم شک نکن M8 بهتره، تنها موضعی که M8 کم میاره تو سایز عکس هست، دقت کن: سایز! مگه شما میخوای با دوربین موبایل عکس بندازی بعد چاپ کنی؟...قبلا گفتم الان هم میگیم: (بچه ها به بحث دوربین دقت کنید، 50 درصد عکسهای گرفته شده توسط گوشی هیچ وقت از دستگاه خارج نمیشه، بیش از 80 درصد عکسها هم برای اشتراک گذاری و استفاده در شبکه های اجتماعی هست، هیچ کس برای چاپ عکس با موبایل اقدام به عکس برداری نمیکنه!، بحث مگا پیکسل هم فقط برای چاپ مهمه، به همین دلیل M8 مجهز به بهترین دوربین به اصطلاح Home entertainment هست) پس در این زمینه دوربین دوگانه M8 فوق العاده هست. از طرف دیگه مطمئن باش اگر یه بار با سنس کار کنی دیگه هیچ UI دیگه به دلت نمیشینه.

arash n در تاریخ : 1393/2/3

سلام
در مورد دوربین نمیتونم نظریبدم ولی اچ تی سی به حالت طبیعی نزدیک تر عکس میندازه.
اگر کسی میگع سنس بهترین اینترفیسه سلیقه ای نظر میده.در حقیقت سنس پرسرعت ترین اینترفیسه.اگر بخوایم از نظر امکانات بگیم تاچ ویز سامسونگ پرامکانات تره اما به هیچ وجه سرعت سنس رو نداره
والا ام۸ رابط کاربریش دیگه سیاه نیست بلکه شفافه.قسمت نوتیفیکیشن و ایکون هاش همه شفاف شده.یعنی اگه والپیپرت هر رنگی باشه از پشت ایکون ها مشخص میشه.منتها منوش باز هم سیاهه که بنده شخصا دوستش دارم.
توی تنظیمات گوشی هم که بری فضا کاملا نو و قشنگه.
بعد از طراحی مطمئنم اولین چیزی که نظرتو جلب میکنه سرعت گوشیه چراکه اصلا مکثی درش نیست.دوستام که اپل داشتن همیشه از لگ و مکث های اندرویدی ها شکایت میکردن اما اچ تی سی دو سه ساله که دیگه تو گوشیاش چنین مشکلی نداره.چون اینترفیسش عالی ساخته شده.

باید باهاش کار کنی تا خودت تصمیم بگیری

arash n در تاریخ : 1393/2/3

دوربین اس۵ از ام۸ در ارائه جزئیات بهتره.این رو بدون تعصب و به عنوان دارنده یک ام۸ دارم میگم.اما ام۸ طبیعی تر عکس میندازه.نسبت به نور حساسیتش کمتره.فلاش دوربین اچ تی سی بهتره

دوست ندارم از یه چیزی زیاد تعریف بدم.ممکنه یکی دیگه همین گوشی رو بخره و نظرش برعکس من در بیاد.اینه که آدم تا با گوشی ها به طور هم زمان کار نکنه نباید قاطعانه تصمیم گیری و نتیجه گیری کنه.

قبل از اینکه من ام۸ رو بگیرم به واسطه یکی از دوستام امکان استفاده هم زمان از سه گوشی زد۲ اس۵ و ام۸ رو پیدا کردم.(دوستم تاجره و ساعت و موبایل وارد میکنه).سونی نسبت به زد۱ خیلی بهتر شده بود به خصوص مونیتور و اینترفیسش.ولی دنه مونیتور و نه اینترفیسش حرفی جلوی اس۵ و ام۸ نداشت.طراحی چون سلیقه ایه بنده نظری ندارم ولی سونی تنها ویژگی خاصش دوربین عالیش بود.از زد۱ خیلی بهتر بود.ولی فقط دوربین؟بازم میگم که اگه ام۸ به چشمم اومد چون به سلیقم نزدیکه و اصلا نظری نمیدم که کدوم در کل بهتره.

من تصور نمیکنم که ام۸ از اس۵ خیلی برتر باشه.بنده چون طراحی منحصر به فرد ام۸ چشممو گرفت خریدمش که بعد از چند ساعت از کارگردش هم راضی شدم.اگر طراحیش بد بود بی تردید الان یه اس۵ دستم بود.

arash n در تاریخ : 1393/2/3

تنها موردی که ایفون ۵اس و اچ تی سی وان ام۸ درش قابل مقایسه هستند قیمت و کیفیت بدنس.و شاید دوربین
من وان ام۸ رو توصیه میکنم.به طور کلی گوشی های فلگ شیپ اچ تی سی به مراتب از ایفون ها کمیاب ترن.نمیدونم شما با من هم نظرید یانه.ولی با وجود دو سال از ارائه وان ام۷ و ایفون ۵ و ۵اس بنده تعداد ۵اس هایی رو که دیدم از وان ام۷ بیشتر بوده.لذا اگه قصدتون تک بودنه گوشیه اچ تی سی هیچ چیز از تکی نداره.
همین ام۸ خاکستری بنده که چند روز نیست خریدمش به شدت توی دست خودنمایی میکنه.چون مثل فلز سمباده کشیده براقه و شبیه به آینس(البته که آینه نیست.شبیهشه :-D )

شما خودت مختاری

arash n در تاریخ : 1393/2/3

دوست گرامی بنده وان مینی رو به خاطر سی پی یو ضعیف و باتری ضعیف و رم محدود توصیه نمیکنم.یه ام۸ یا اس۵ بخرید خیال خودتون رو راحت کنید

arash n در تاریخ : 1393/2/3

مرسی مقداد جان شما لطف داری.به هر جهت ادم اگه بخواد یه گوشی بخره باید بدون تعصب نگاه کنه و انتخابشو انجام بده.مثلا نوت۳ عالی بود و من خریدمش.الان وان ام۸ عالیه و خریدمش
راستی ام۸ فقط خاکستری

arash n در تاریخ : 1393/2/3

نادر جان درست میفرمایی.منوی فارسی مورد نیاز خیلی از دوستانه.بنده به خاطر کارم با زبان انگلیسی آشنایی دارم.اما کار کردن با یه گوشی انگلیسی اصلا سخت نیست.به خصوص اگه یه گوشی اندروید دیگه هم داشته باشی.
اچ تی سی وان ام۸ بر خلاف رقباش یعنی سامسونگ گلکسی اس۵ و سونی زد۲ به جای پیچیده تر کردن اینترفیسش اون رو ساده تر کرده.

علیرضا ص در تاریخ : 1393/2/2

سلام
بچه ها من به شدت بین iphone5s32و m8موندم
تونستم خاموش وان رو ببینم
روشنشو دوستان گفتن بازار موبایل طبقه پایین که رفتیم خبری نبود!
همه چی htc m8از ایفون بهتره
طراحی خارق العاده و رنگ بی نظیر!!بلنگو قوی و عالی!صفحه خوب که البته من اندازه ایفونو میپسندم
دوربینش یکم ضعیف تره فقط
ولی اون چیزی که منو تو شک نگر داشته اینه که من از سنس اچ تی سی خوشم نمیاد!خیلیا دوسش دارن و میگن بهترینUiاندرویده ولی من از فضای تاریک و مشکی و تیره اش خوشم نمیاد...یه جوریه...اما بر عکس دیگه iosو که میدونین چیه!تو7.1هم سرعتش واقعا عالی شده!
حالا هم موندم ولی دلم با ایفونه!!!
مخصوصا اینکه منو تو سنس بالا به پایینه و هوم اسکرینو پشتش نداری و یه صفحه تیرس!کلن منوش تاریکه دیه!

Yousef H در تاریخ : 1393/2/2

سلام دوستان من الان وان m7
دارم میخاستم بدونم ایا قاب m8 برای m7 هم میاد یا نه؟
کسی اگر اطلاعاتی در این باره داره خیلییییییی ممنون میشم
کمک کنه

مقداد م در تاریخ : 1393/2/1

پدرام جان سلام . ممنونم ازت بابت نظرات خوبت . به شدت باهات موافقم كه همه چي به بالا بردن رزولوشن نيست يعني نميشه اونيكه دوربين ٢٠ مگا داره رو لزوما بهتر از ١٦ دونست در واقع اپل اينو كاملا به دنيا نشون داد كه ميشه يه دوربين با رزولوشن پايين ، بهتر از خيلي ١٣ مگاهاي اندروويد عكس بگيره و منم اصلا جايي نكفتم دوربين اين گوشي ضعيفه بلكه گفتم در سطح پايينتري نسبت به اس٥ قرار داره كه شايد واسه كاربراي معمولي زياد فاحش نباشه . پدرام جان ببين نتيجه نهايي مهم هست حتي اگه سايز هر پيكسل وان مثلا 4um بود به جاي 2um فعلي ، ولي وقتي كيفيت نهايي در سطح رقبا نيست ، به نظرم نميشه به عكس هاي اين گوشي لقب فوق العاده اطلاق كرد . در واقع همين چند وقت قبل phonearena كيفيت عكس هاي گوشي هاي مطرح فعلي جهان رو مثل 5s & z1 & Gs5 & Gs4 و نكسوس ٥ و وان جديد و جي٢ رو بررسي كرد و نمره ي وان جديد در اون شش تست متداول ، خيلي خيلي بد بوده يعني در سه تست ، آخر آخر شده كه يكيش در شب بوده كه خود من فك ميكردم لا اقل بتونه رتبه خوبي كسب كنه و در پانارما هم امتياز بسيار بدي كسب كرده يعني يكي به آخر و فقط كمي بهتر از زد وان عمل كرده و در تست دقت رنگ هم از بين هفت گوشي ، پنجم شده و در نتيجه نهايي ، رتبه ي هفتم از بين هفت موبايل به وان تعلق گرفته . البته واقعا اينجا لازمه از كيفيت بالاي فيلم برداري اين كوشي زيبا تعريف هم كنيم ... پدرام جان همونطور كه فرمودي مثلا بيست مگايي در بازار داريم كه واقعي نيست ولي قبول داري همين اسم بيست هم در فروش تاثير گذاره ؟ به نظر من htc بايد از اشتباهات گذشته اش واقعا درس بگيره چون ديگه جايي واسه اشتباه نداره و من اميدوارم اين شركت خيلي خوب كه حالا قول استفاده از اپتيك زوم در يك تا يك و نيم سال بعد به مشتري ها داده بتونه به نحو احسن كيفيت رو هم در كنار اون ارتقا بده و گرنه اگه نسل بعدي وان به دوربين اصلي ٤اولترا و دوربين ٥ برا افكت و زوم اپتيك 10x و دوربين جلوي ٨ مگا هم مجهز باشه ، مطمينا نميتونه انتظارات كارشناسان خبره رو كه بر خلاف ما كاربراي معمولي ، زود تحت تاثير دوربين و عكس قرار ميگيريم تامين كنه . {راستي من كامنت زيبات ديس ندادم}

arash n در تاریخ : 1393/2/1

دوستان چندتا ویژگی خاص گوشی رو براتون بگم شاید خوشتون بیاد

بدنش که نیاز به تعریف نداره
دوربینش عالیه ولی ادعا نمیکنم که بهترینه
دوربین جلوش از هر دوربین ۵مگاپیکسلی که به عمرم دیدم بهتره.دوست ندارم مبالغه کنم ولی دوربین جلوش در حد دوربین ۸مگاپیکسلی نوکیا ان۸۶ هستش.
رابط کاربری بسیار سریع.مکث و لگ یک شوخیه

صداش بسیار با کیفیته.بلندی صداش هم خیلی خوبه.البته تصور میکنم صدای اس۵ یکم بلندتره اما کیفیتش قابل مقایسه با ام۸ نیست.

مونیتور ام۸ طبیعی ترین رنگها رو به چشم آدم منتقل میکنه.حداقل من اینطور فکر میکنم.مونیتور اس۵ هم خیلی طبیعی تر شده.یعنی اون بحث پر رنگی رو به اون جدیت که بشه بهش انتقاد کرد نداره.تنها ایراد مونیتور ام ۸ کنتراست کمترشه

فیلمبرداری دوربینش مثل اس۵ و نوت نیست ولی به عنوان فول اچ دی بهترینه.من از اون آدمها نیستم که بگم چون ۴کا خیلی رایج نیست پس نبودش اهمیت نداره.من پولی حدود ۲۰۰ تومن بیشتر از اس۵ دادم.من به چه خاطر پول بیشتر دادم؟پس فیلمبرداریش یکی از ایرادات اصلیش هست.
اصلی ترین ایرادش که البته شخصا این عقیده رو دارم اینه که اون دکمه ها جاشون رو به ایکون های روی صفحه دادن.البته بعضیا این رو دوست دارن بعضیا ندارن.نمیدونم این سلیقه ایه.
باتریش حرف نداره.اچ تی سی با یه باتری کوچک تر و یک مونیتور پر مصرف تر به نسبت اس۵ عمر باتری مشابه زده.من کاری به اعداد و ارقام ندارم.در عمل باتریش عالیه.

arash n در تاریخ : 1393/2/1

برام از خارج گرفتن.مدل اروپا و امریکاس(us/emea)
۲۶۱۰۰۰۰ پام اب خورد.
دوستان دقت کنن که مدل سفارش اسیا و چین نخرن.مدل اروپا و امریکا سی پی یو ۲،۳ گیگاهرترزی داره ولی مدل اسیا و چین سی پی یو ۲،۵ گیگاهرتز.با این وجود مدل اروپایی در تمامی بنچمارک ها از مدل اسیایی بهتره.
یادتون نره ام۸ اروپایی
موارد 4901 تا 5000 از مجموع 5375 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا