نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z1

Xperia Z1 اکسپریا زد 1

Sony Xperia Z1 سونی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (9557 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 9301 تا 9400 از مجموع 10300 مورد

فربود ف در تاریخ : 1392/8/12

اولا چرا بیاد پایین!نیازی به اینکار نیست اما اگه خیلی دوست داری اینجور بشه باید برنامه هایی که به نت وصل هستند ونیازی بهشون نداری رو غیر فعال کنی. شامل مسنجرهاشبکه های اجتماعی و مارکتها.فیسبوک تویتر گوکل پلی یوتیوپ رواگه استفاده نداری از قسمت اپلیکیشن ستینگ برو و disable یا غیرفعال کن.با تاسکمنیجر هم میشه برنامه هارو بست و رم رو خالی کرد ولی بزودی دوباره پر میشه.

کامبیز s در تاریخ : 1392/8/12

اقا رضا پست اول رو خوندی این از اس 4که فکر کنم اگه کسی هستی که از گوشی زیاد کار میکشن باید دورش رو خط بکشی ولی اگه زیاد با گوشی کار نمیکشی میشه تحملش کرد
این کم بودن حاشیه صفحه نمایش الان از دید من که کلی ضرر دادم یه نقص است و نقطه ضعف گوشی است البته از دید من چون ال سی دی درست و حسابی با کناره گوشی جفت نشده و تو اس4قبلی من صفحه کاملا قوس و تاب برداشته بود
الان زد 1دارم اولش کیفیت دوربین بد جوری تو ذوقم خورد ولی با اپدیت بهتر شد ولی دروغ چرا از 20 مگ انتظار بیشتری دارم تنها مطلب بود که داشت و مشکل دیگه ازش تا الان ندیدم بعدا رو نمیدونم
زد1از نظر طراحی بنظرم از همه بالاتر است و هر کس دیده مجذوبش شده اس4 که عین گوشی چینی است و جی 2نداشتم و حتی ندیدمش
اما لومیا که گفتی اگه اندروید بود من حتما نوکیا برمیداشتم اما ویندوز فون فعلا یه طرح شکست خورده است و امار فروش کلی اون در جهان مشخصه. حس
اینم بگم هر گوشی مشکل خودش رو داره. که از منظر دیگه ممکنه حسن َباشه مثلا همین زد 1بنظرم سنگین است ولی اگه نخواد سنگین باشه میشه همون اس4پلاستیکی که خود به خود داشت از هم میپاشید

arash n در تاریخ : 1392/8/12

راستی خوب چیزی رو یادم اوردی.قطعا گوشیت ۹۵۰۰ اس ۴ بوده.نه ۹۵۰۵.۹۵۰۵ خیلی بهتره گرم کردن به شکل محسوسی درش از بین رفته چون چیپ و سی پی یوش فرق داره.ولی ای کاش یکم صبر میکردی جی۲ میخریدی.البته ال جی هم یه ایراد داره که دیر گوشی رو ساپورت میکنه.اچ تی سی گفته تا ۹۰ روز آینده تمام گوشی های وان رو براشون آپدیت اندروید ۴.۴ میذارم خود سامسونگ هم الان ۴.۳ برتش موجوده ولی از ال جی خبری نیست.زد وان هم که خودش ۴.۳ هستش

مهدی م در تاریخ : 1392/8/11

همگی خسته نباشید
یه سوال ؟
این مشکل اینکه هندزفری داخل کارتن نیست و اینکه نو ایران بر میدارن به کجا رسید،
چون من چند تا کلیپ دیدم unboxing نشون میداد توش هست.
و اینکه به نظرتون با گارانتی بگیرم یا نه ، بعد تو کدوم مورد هندزفری نداره ؟؟؟
ممنون میشم جواب بدبد چون آخر هفته میخوام برم بخرم.

مهدی ف در تاریخ : 1392/8/11

سلام به دوستان و اساتید گلم
آقا من بین انتخاب Z1 و G2 واقعا گیر کردم همه نظراتم خوندم ولی والله گیر کردم.قیمتشونم 100 تومن بیشتر فرق نمیکنه.من تا یک قدمی خرید z1 رفتم ولی وقتی بهم گفتن دوربینش یکم ضعف داره ضدحال خوردم از طرفی افت قیمت G2 میترسم زیاد باشه.کلا درگیر شدم.یکی در راه خدا منو از این دوراهی دربیاره

Sina K در تاریخ : 1392/8/11

حدود 6 ماه دیگه یا بیشتر پرچمدار معرفی خواهد کرد .
اگر هم چیزی بیاد در سایر زوایا تغییر پیدا میکنه ، شما صفحه نمایش رو بگیر که میره بالای 5 تا به بالا !
اگر گوشی هوشمند دارید ( گوشی هوشمندی که 2013 هست و قدرتمنده ) و فعلاً نیاز مبرم به گوشی جدید ندارید ، صبر کار خوبی هست ؛
ولی اگر منتظر یه محصول برتر و بی عیب و نقص هستید ، همین گوشی رو بگیرید ، چون هیچ وقت یه محصول بی نقص تولید نمیشه و همیشه بهترها میان !

Sina K در تاریخ : 1392/8/11

دوست عزیز من جواب شما رو دادم دیگه ...
نظرات من رو مطالعه کنید ، سریع جوابتون رو دادم !
هیچ گوشی ای در خانواده سونی به غیر از ZU که تَبلت هست این قابلیت رو نداره !

Sina K در تاریخ : 1392/8/11

رضای عزیز صبر کن ...
اَندروید 4.4 معرفی شده و یکی از ویژگی هایِ بارز این نسخه از اَندروید همین استفاده کمتر از رم هست !
من دقیقاً به این موضوع واقف بودم ، به همین دلیل میگفتم 3 گیگ رم فعلاً برای گوشی های هوشمند نیاز نیست !
یه مقداری صبر کنید تا 4.4 بیاد برای Z1 ؛
همه چیز حل میشه .

ما الان حتی Trim هم نداریم روی Z1 ؛
چون رویِ اَندروید 4.2.2 هستیم !
آخ که کاش سونی Z1 رو با 4.3 میداد ، بعد نتایج واقعاً خیره کننده بود برای این گوشی !

Sina K در تاریخ : 1392/8/11

مشکلی نیست رضا جان !
با گارانتی ها همه LTE هستند ، بدونِ هم LTE بود تو بازار ؛
اگر بدونِ گرفتید که کاش LTE نمیگرفتید !
من قبلاً پیرامون LTE یا HSPA+ بودن این گوشی توضیح دادم ( پیرامون مدل های C6902 و C6903 ) .
به نظرات قبلی من مراجعه کنید .

مهدی س در تاریخ : 1392/8/11

نه هیچ وقت همچین کاری نکن چون میشی مثل من سه ساله میخوام گوشی بگیرم ولی نمیتونستم تصمیم بگیرم ولی دیگه تصمیمه خودمو گرفتم میخوامz1بگیرم تالبته اگه پول داشته باشم

محمد A در تاریخ : 1392/8/11

من خودم زد اولترا دارم.میدونم که Z1داداش کوچیکه ی گوشیه منه و ازش حمایت میکنم.واقعا زد اولترا و زد یک شاهکار دنیای موبایلن.دوستای منم هر وقت گوشیمو میبینن میکن چه اشتباهی کردن چیزای دیگه خریدن.ایوللللللل.
Sony.Make believe LIKE

Saeed S در تاریخ : 1392/8/11

کسی میدونه گوشی بعدی سونی چقدر طول میکشه تا بیاد ؟
ارزش صبر کردن داره فعلا زد1 نگیریم تا سونی قوی تری بگیریم ؟
مچکرم

sahel d در تاریخ : 1392/8/11

سلام منظورمو متوجه نشدید منظورم یادداشت کردن دستی مثل نقاشی کردن با لمس منظورم اینه ایا این قابلیت داره که من با خط خودم چیزی رو بنویسم ؟کدوم گوشی خای دیگر سونی این قابلیت رو داره دوستان هر کدوم منظورمو متوجه شدند ممنون میشم جواب بدن

reza j در تاریخ : 1392/8/11

بازم سوال:|
عاغا حجم رم من همش بالای 60% هست چیکارش کنم بیاد پایین:|

کامبیز s در تاریخ : 1392/8/11

سلام آقا رضا. ببین من اس 4 داشتم ميخوام . بگم تو تمام این گوشی ها را از. نظر. امکانات و سنسورهاورابط کاربری. و کیفیت دوربین بهتره و واقعا به شاهکار است از نظر امکانات ولی متاسفانه یه مشکلات کلی داره که تمام این مسائل رو زیر سوال میبره اول همین کناره کم صفحه نمایش است که همه فکر میکنن خیلی با حاله و بیشترین سطح رو استفاده کرده اما بدون که اگه بیفته بلافاصله میشکنه و بدتر این که گوشی من بعد از 3ماه از همین. قسمت جدا شد و بدتر اینکه شروع کرد به تاب برداشتن طوری یک سوم انتهای به میزان یک میلیمتر از کناره صفحه بالا اومد و اینم بگم اصلا ضربه یا سقوطی نداشت و البته هیچ راه حلی هم برای رفع مشکل و تعمیر اون نبود و حتی یه تعمیر کار میگفت اگه باز م بالا تر بیاد یا صفحه ترک میخوره یا از پنل ارتباطی زیرش جدا میشه و باعث مشکل عملکرد میشه
اما مشکل بعدی اینکه بشدت گرم میشد بطوریکه در مصرف عادی هم گرما بصورت داغی خودش رو نشون میداد وخیلی ها گفتن علت تاب برداشتن و جدا شدن صفحه بعلت همین داغی است که چون کناره گوشی پلاستیک است سبب نوعی اب شدگی و تغییر کناره محافظ صفحه شده
اما مشکل بعدی اینکه گوشی بعد از 3ماه باطری خراب کرد و کاملا باد کردش و علت هم باز همین داغی گوشی یا کیفیت ساخت پایین باطریی باشد که قیمت باطری اصلی رو بین 150 تا 200هزار تومن گفتند
تمام ایم مسایل باعث شد من گوشی اس4رو فروختم
البته بازم بگم خیلی گوشی خوبی بود و من الانم دوستش دارم اما کیفیت ساخت صفر بود

arash n در تاریخ : 1392/8/11

راستش من با این گوشیا به جز لومیا ۱۰۲۰ کار کردم.از جی۲ بیشتر خوشم اومد.این کاملا سلیقه ایه اصلا منظورم این نیست که اونا بد بودن اصلا.این کاملا سلیقه ایه.اینکه بگم از نظر آمار و ارقام کدوم بهتره یه مقدار سخته.البته زد۱ و جی۲ به لحاظ سخت افزاری اختلافی ندارن.در عمل اون اختلافای میلی ثانیه ای رو نمیتونی حس کنی.البته اس۴ مشخصه یکم پایینتره.ولی اینکه بگم کدوم بهتره خیلی سخته.مثلا ظاهر زد۱ رو خیلی دوست داشتم ولی از اون ور مونیتور جی۲ رو خیلی بیشتر دوست داشتم.از جمع و جورتر بودن جی۲ به نسبت زد۱ خوشم اومد ولی جنس بدنه زد۱ یه چیزه دیگه ای بود.از نظر رابط کاربری هم بازم سلیقه ایه یکی رابط سونی رو دوست داره یکی سامسونگ یکی ال جی.من رابط سنس وان رو بیشتر به سلیقم نزدیک دیدم.دوربینای همشون خوبه.عکسای زد۱ خوبه ولی جی۲ چون دوربینش او آی اسه اختلافش با زد ۱ خیلی زیاد نیست.اما زد۱ 'بهتره.توی فیلمبرداری جی۲ چون فول اچ دی رو ۶۰ فریم میگیره روانتره.با لومیا ۹۲۰ کار کردم خیلی ازش خوشم اومد ولی حالا که میخوای خرج کنی گزینه هات رو بیشتر کن.زد۱ جی۲ نوت۳ لومیا ۱۵۲۰.یه مدت صبر کن که همشون توی بازار بیان بعدش برو از نزدیک خودت تستشون کن.مثلا من از جی۲ خوشم اومد ولی ممکنه تو ببینیش درجا ازش بدت بیاد.اینکه بگی کدوم بهتره یه امر سلیقه ایه.باید خودت باهاشون کار کنی

reza m در تاریخ : 1392/8/11

سلام
روی جعبه گوشی z1 من نوشته شده (lte) برای شما هم هم این طور است؟؟؟؟؟؟؟

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/11

سلام خدمت دوستان گل.بعضی ها میگن هاشیه های سونی زیاده و روش مانور زیادی میدن عزیزای من اول اگه من سونی دارم والا از هاشیه هاش شکایتی ندارم چون یه موضوع بیخود وتخریبی هر چند تا حدی هم بر میگرده به ضد اب بودنش.سونی همیشه به طرفداراش احترام میذاره و بهونه هم دست مخالفاش نمیده به فرض مثال هاشیه های سونی زیاد اگه هاشیه کم میخوای عزیزمZL بخر هاشیه هاش بینظیر کم هست با وجود 5 اینچ بودنش بلندی گوشی کمی ازS3 کمتره. دیگه خودتون بفهمید چقدر هاشیه هاش کمه هاشیه بالا وپایین گوشی حتی از G2 هم کمتره.یه گوشی بی نظیر.در طراحی ولی ضد اب نیست ، هم خدا هم خرما که نمیشه:دی. البته اگه سونی هست که تا چند وقت دیگه ضد اب میزنه با کمترین هاشیه همونطوری که ضد اب زد باریکترین فبلت دنیا همون زد الترا رو میگم.حالا اونا که به هاشیه هاس سونی گیر میدادن جواب بدن .یاعلی

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/11

سلام خدمت داش محمد رضای گلم.عزیز کامنتت رو خوندم گفتی هواوی داری وداشتی z1 و G2 رو با هم مقایسه میکردی، چون هیچکدوم از گوشی ها رو نداری اگر هم بعضی جاها اشتباه مقایسه میکردی زیاد نمیشه ایراد گرفت ولی یه نکته ای گفتی که برام جالب بود .گفتی فناوری بالانس سونی مثل 8 هسته ای بودن سامسونگ یه کلک و دروغه، داداش اینطور نیست اصلا شما میدونی بالانس چیه ؟ میدونی اگه کل وزن گوشی رو تمام قسمت های گوشی تقسیم کنی چه تفاوتی داره .برگرد به کتاب های راهنمایی میفهمی مثل همون داستان که که اگه شما رو 100 تا میخ رو.یک.جا متمرکز کنی بخوابی روشون همه ی اونها وارد بدنت میشه ولی اگه میخ هارو به اندازه ی سطح بدنت جاهای مختلف بذاری و.بعد بخوابی روش وارد بدنت نمیشه چون فشار به یک.جا وارد نمیشه تقسیم میشه همین تقسیم باعث کم شدن فشار میشه .سونی مثل بقیه شرکت ها دروغگو نیست ومن خودم الترا دارم که وزنش 220 گرم هست به لطف.فناوری.بالانس هیچ کس باورش نمیشه این گوشی 220 گرم هست و به من میگن اشتباه میکنی و اون رو با گوشی های سبک تر مقایسه میکنن

ژوبین ژ در تاریخ : 1392/8/11

قابلیت تایب و یادداشت نوت در این گوشی فوق العاده است. به خصوص با نرم افزار Evernote که بصورت پیش فرض روی گوشی نصب هست. من همین پست ها رو هم با گوشیم ارسال میکنم. قابلیت تایپ Gesture input که اختصاصی سونی هست خیلی تایپ کردن رو آسون میکنه و دستت که بهش عادت کنه دیگه نمیشه ازش دل کند. Gesture input اینطوریه که شما به جای تایپ کردن تک تک حروف هر کلمه انگشتتون رو روی حروف میکشید بدون ایکه از روی صفحه بر دارید و گوشی اتوماتیک کلمه مورد نظر رو تایپ میکنه که این قابلیت برای اکثر کلمات کاربردی زبان انگلیسی و فارسی با دقت بالایی کار میکنه

reza h در تاریخ : 1392/8/11

سلام به همه دوستان. من میخوام تا ماه دیگه گوشی بخرم ایشالا. الان نوکیا 808 دارم و ازش راضیم اما دوس دارم تنوع داشته باشم. میخواستم راهنماییم کنید و با دلیل بهم بگید از بین گوشیهای مطرح الان (سونی z1، گلکسی اس 4 ، ال جی جی 2، لومیا 1020) کدومشون بهتره؟ البته بگم که از آیفون خوشم نمیاد چون بیشتر پول کلاسشو میگیره تا کاراییشو. من تا الان اندروید یا ویندوزفون نداشتم و آشنا نیستم. راستش از سونی جدیدا خوشم اومده (اما شما با من کار نداشته باشید و نظر خودتونو بگید!) اگه میشه خوب راهنماییم کنید چون حرف دو میلیون پوله! ممنون از همتون. موفق باشید

Sina K در تاریخ : 1392/8/11

نه عزیز جان ...
برای گوشی های هوشمند این قابلیت ها وجود نداره !
در فَبلِت ها و تبلت ها مرسوم هست !

abbas e در تاریخ : 1392/8/11

سلام دوست خوبم، بلافاصله میرم سر اصل مطلب، توی فیلمی که راجع به تست سقوط z1 دیدیم یه نکته خیلی مهم و ظریف وجود داره و اونم اینه که شما در لحظه شروع تست، روشن بودن و بالطبع سالم بودن گوشی رو نمیبینی، در واقع این دوست خوبمون میتونه تستشو با یه گوشی خراب انجام داده باشه، مثلا با یه گوشی که بر اثر نفوذ آب از درپوشی که باز مونده صدمه دیده، صاحبشم یه ضد تبلیغ باهاش ساخته. توی فیلمایی که من تا حالا دیدم، تمام گوشیا قبل از تست، سالم بودنشون چک میشه، حتی توی تست خرد کردن گوشی Z با پتک که سال قبل منتشر شده بود.
پس با یه تست مورد دار هیچوقت قضاوت نکنیم.
در مورد دوربین این گوشی هم باید بگم که من الان دوربین نیکون حرفه ای دارم، سونی و کانن هم داشتم، با تمام دوربینای حرفه ای، اگه حرفه ای نباشین نمیتونین عکس خوب بگیرین. دوربین این گوشی یه دوربین حرفه ایه، انواع فوکاس، آی اس او قابل تنظیم، سرعت شاتر، سلف تایمر، مترینگ، استابیلایزر، و شاهکار تکنولوژی عکاسی دیجیتال یعنی بهره گیری از قدرت پردازشگر جهت ترمیم عکس در مکانهای با نور کم و با آی اس اوی 100 و حتی 50 که من قبلا ندیده بودم، وضعیت تمام اتومات هم فقط برای عکاسی توی شرایط با نور مناسب برنامه ریزی شده، توی تمام دوربینای حرفه ای.
سونی توی سخت افزار درست مثل اپل سنگ تمام میزاره ولی برای نرم افزار قطعا باید خودشو با آندروید هماهنگ کنه (برعکس اپل که سیستم عاملش رو هم خودش تولید میکنه)، و چون اندروید اوپن سورس هست و نوآوری در اون تمومی نداره، دلیلی نداره که سونی معطل آخریت آپدیتها بمونه.

sahel d در تاریخ : 1392/8/11

سلام آیا این گوشی قابلیت یادداشت رو داره به صورتی که خودش قلم داشته باشه مثله گوشی زد الترا؟اگه بله بجز زدوان کدوم گوشیسونی این قابلیت رو داره ممنون میشم .

علیرضا ص در تاریخ : 1392/8/11

خوب این دیگه سلیقه ای میشه.....نمیشه گفت بهتر...
چون شاید شما طراحی بیضی و انحنا دار رو دوست داشته باشی و یکی دیگه طراحی تخت و مربعی رو....
اما سونی با جنس بدنه شیشه و المینیوم ضخامتش از جی 2پلاستیکی کمتره!!!
تازه ضد اب هم هست!!!من نمیدونم باید چی بگم ....
اما همه سایت ها و مردم و اینا نمیتونن بگن طراحی سونی بده!!
زومیت ؛نارنجی؛جی اس ام ارنا؛فون ارنا...
سونی هیچی نداشته باشه طراحیش یه سرو گردن بالاتره...

Sina K در تاریخ : 1392/8/11

2 نظر بود که نیاز به پاسخگویی داشت ( از لحاظ شکلی ، نه ماهوی ) ؛
یکی موضوع دوستمون که درباره دراپ تست فرمایشاتی داشتند و یک موضوع دیگه درباره مقایسه G2 و Z1 ...
ترجیح میدم جواب این نظرات رو ندم ، چون بارها و بارها درباره برتری های Z1 و اون تست کذایی صحبت کردم و فکر میکنم دیگه صحبت کردن از این فرعیات از حوصله جمع خارج باشه !
فقط عرض کنم خدمت اون دوست عزیزمون که اینقدر اشکال از Z1 گرفتن ؛
با همین نظریات شاد باشید و مطمئن باشید نظراتتون غلط هست ، نه از دید بنده حقیر ، از دید دنیا !

باز هم تأکید میکنم که کاربر هنگام خرید خودش تشخیص میده و انتخاب درست رو انجام میده !
تا امروز که هر کس گوشی من رو دیده عاشقش شده و قصد تعویض گوشیش رو داره !
تنها چیزی که از دهن هر کس من شنیدم درباره این گوشی این بوده : « واقعاً شاهکاره » !

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

به آخرین فیرمور آپدیت کنید عزیز جان ...
برای تمامی مناطق دیگه منتشر شده .

تنها نقطه ضعف "اصلی" دوربین Z1 از دید کارشناسان حالت Superior Auto Mode بود ؛
که در این آپدیت کاملاً حل شده و الان تنها در سایز و یک مقداری جزئیات با عکس های 20 مگاپیکسلی تفاوت داره .
شما در حالت Auto که بزارید فقط بر روی 8 مگاپیکسل عکس میگیره ؛
اگر روی حالت Manual بزارید مود 20MP هم توی تنظیمات برای شما باز میشه و میتونید با تنظیمات حرفه ای دوربین تصاویر زیبایی رو شکار کنید .

مقداد م در تاریخ : 1392/8/10

مرسي سينا جون . نظريات شما خيلي خوب و جالبه و من خيلي خوشحالم كه شما از گوشيت راضي هستي . ديگه موضوعي غير زاويه ديد و سايز به ذهنم نميرسه كه بحث كنيم :D اگه موضوعي يادم اومد ميام ميگم البته ميدونم كم نمياري :) شوخي كردم

ساشا ن در تاریخ : 1392/8/10

خوشم میاد اونقدر این گوشی عالیه که همه بیشتر رو بحث اینکه چه رنگیشو بگیرن کار دارن ! فنی فوق العادست ... پرچم سونی مخصوصا Xperia Z1 بالاس

ژوبین ژ در تاریخ : 1392/8/10

دوستان عزیز من آنقدر که همه جا شنیدم کهlcd آیفون بهتر از z1 هست که دیگه این موضوع برام محرز ضده بود. ولی بااین وجود به دلایل زیاد دیگر رفتم و z1 خریدم و پس از اون بارها کیفیت صفحه نمایش اون رو با آیفون 5 و 5s خواهرم و دخترخالم و دوستام از نزدیک مقایسه کردم و حتی خودم هم متعجف شدم. دوستان باور کنید بدون استثنا همه کسانی که با افتخار و غرور. آیفونشون رو کنار گوشی من میزاشتن ناگهان دچار شک میشدن و همشون در اولین کلمه به شفافیت و وضوح برتر z1 اعتراف میکردن. بعضی از اون افراد چون از نزدیکانم بودن مجبور بودم برای اینکه حالشون گرفته نشه یکم از گوشیشون الکی تعریف کنم. خلاصه اینکه عزيزان امکان نداره کسی آیفون و z1 رو کنار هم از نزدیک مقایسه کنه و تفاوت. و برتری فاحش سونی رو درک کنه. در. Gsmarena هم اگر تشریف ببرید در رنکینک کاربران که هر روز آپدیت میشه هم z1 اوله و آیفون تو 10 تای اول.نیست

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

آره عزیز دل ...
حجم باتری بسیار زیاد هست ( 3.000 میلی آمپر/ساعت ) و پر شدن این باک انرژی غول پیکر نیاز به زمان داره !
از طرفی ورودی برق سونی روی 1.5 هست در حال حاضر ، که زمان شارژ رو کمی بیشتر میکنه .
با فناوری جدید سونی ، که احتمالاً در پرچمدار بعدی شرکت به کار گرفته خواهد شد ؛
این مشکل به کل برطرف شده و در عرض چند دقیقه گوشی شما فول شارژ خواهد شد .

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

عزیزی مقداد جان ... :دی
لطف داری داداش گلم .

به خدا اصلاً بحث لیلی و مجنون نیست و من از سایز گوشیم راضی هستم !
حتی توی نظرات قبلی من ببینی ، گفتم که HTC One که واقعاً خلاقانه ترین طراحی رو در دنیا داشت قبل از Z1 ؛
وقتی در کنار گوشی من قرار میگیره تنها نصف بند یک انگشت ازش بلندتر هست !
به خدا قسم من اصلاً حس بدی بهم القاء نمیشه و اگر سونی 5.2 رو بزنه توی همین سایز هم برای من فرقی نداره !
مطمئن باش من با تعصب حرف نزدم و اصلاً لیلی نمایی نکردم !
واقعیت اینه که برای ما این طراحی ارزش محسوب میشه ، شاید برای کسانی که در خارج از گود هستند و این گوشی رو ندارن یه ضعف به حساب بیاد !

این حرف رو قبول دارم و بارها گفتم که سونی متأسفانه روی بخش سخت افزاری بسیار وقت میزاره و وقتی نوبت به نرم افزار و در واقع Interior Design میرسه ، سونی سمبل میکنه !
حرف شما دقیق و درست هست و سونی واقعاً خیلی بهتر از اینها میتونست روی دوربین این گوشی کار کنه ( بحث نرم افزاری ) ، ولی نکرد !
این یه ضعف به حساب میاد برای سونی !
دلیل این ضعف هم از طرفی به نظر من منطقی هست !
شاید اطلاع داشته باشید که لنز بیشتر گوشی های هوشمند دنیا رو سونی میزنه ؛
همین موضوع هم باعث یه تعهد کاری برای سونی در قبال سایرین میشه !
خیلی خوبه که سونی بهترین مهندسینش رو برای محصول خودش به کار بگیره و روی محصول خودش بهترین مانور رو بده ، نه روی محصولات سفارش شده سایر رقبا !
ولی من باز تأکید میکنم که دوربین این گوشی واقعاً تحسین برانگیزه ، این حرف من نیست ، بلکه حرف تمام دنیاست که از واژه Impressive برای دوربین این گوشی استفاده کردند !
باید بپذیریم سنسور و لنز دوربین این گوشی افتخاری برای همه اَندروی هاست !
توی نظرات قبلی من اگر مشاهده کنید ، درباره Note III و قابلیت پشتیبانی از USB 3 برای اولین بار در دنیا برای یک گوشی هوشمند یاد کردم !
پس من واقعیت رو میبینم و واقعیت رو بیان میکنم و از تکنولوژی هایِ خوب و خلاقانه پشتیبانی میکنم !
فکر نکنید چون خودم این گوشی رو دارم ، میام ازش تعریف میکنم ؛
نه خدا شاهده !
صرفاً حقیقت رو بیان میکنم ، با تکیه بر تجربیاتم !

اون سایز هم که شما برای اون شاهکار بیان میکنی ، اصلاً به چشم نمیاد !
چون طراحی اون تبلت به قدری یکپارچه و زیبا هست که اصلاً کاربر به فکر ابعادش نمیفته !
اگر تابحال با Z Ultra کار نکردید ، حتماً توصیه میکنم سری به بازار بزنید و باهاش کار کنید ؛
نظرتون عوض میشه !

ایشالا شما هم به محصولی که علاقه داری برسی و بیای گیلان تا در خدمتت باشیم ;)

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

ایشالا به سلامتی عزیز جان ...
نکته خاصی نیست جز اینکه با گارانتی آرین فقط سفید و مشکی هست ؛
بدونِ گارانتی گویا بنفشش هم موجوده .
برای خانومها من رنگ بنفشش رو پیشنهاد میکنم ، چون واقعاً دلبری میکنه این رنگش !
از سفید منم بیشرف تره ! :دی

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

داداش گلم عرض کردم که برای Note III و پورت مخصوصش این امکان فراهم شده برای اولین بار در دنیا !
شما با کابل OTG USB 3 راحت میتونید ابزارهای مجهز به فناوری سخت افزاری USB 3 رو با گوشیتون همگام کنید .
این هم از لینک در سایت آمازون برای مشاهده جزئیات این محصول :

http://www.amazon.com/Black-Color-Micro-Samsung-Galaxy/dp/B00FNDXO0M/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1383312739&sr=8-1&keywords=USB+3+OTG

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

مهدی عزیز ، این پست دوستم هادی نیاز به روت داره ؛
دقیقاً پشت بندش من بدون نیاز به روتش رو هم منتشر کردم !
خودم هم تست کردم و نصب کردم و بسیار روانتر و عالی تر شده لانچر .
به لینک زیر برای مراجعه نسخه بدون نیاز به روت و البته توضیحات تکمیلی مراجعه کنید :

http://xperian.ir/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-xperia-home-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-6%D9%AB1%D9%ABa-0-5-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4/

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

اگر از G.1.534 بخواید به G.2.257 آپدیت کنید ، فکر میکنم حدود 300 مگابایت باشه ( کمتر یا بیشتر ) .
فقط تست کنید که اگر مثل من سرورهای سونی با ISP تون مشکل دارن ، حتماً از ابزار چیلتر اشکن استفاده کنید ( کیریو توصیه میشه ) .

Sina K در تاریخ : 1392/8/10

اصلان عزیز منم به رنگ سفید علاقه بسیار زیادی دارم و حتی الامکان سعی میکنم تمام وسایل اطرافم سفید باشه !
درباره Z1 هم گفتم که واقعاً رنگ سفیدش یه Prances هست !
واقعاً همونطوری که گفتی همه مسحور این گوشی میشن !
شاید باورت نشه اصلان جان ، من از وقتی این گوشی رو گرفتم ؛
باید روزی چندین ساعت فقط به طراحی گوشیم خیره بشم !
واقعاً بینظیره !
باید زانو زد جلوی این همه نبوغ !
محیط نرم افزاریش هم اینقدر جذاب و کاربردی هست که نگو !
یه رابط کاربری شیک ، ساده و با امکانات بسیار جالب !

اما برسیم به مبحث شما ...
تو این مواردی که ذکر کردی راهی دیگه نیست داداش گلم !
اگر اون امکانات برات در اولویت قرار داره و بهشون نیاز داری ، پس باید بری سمت همون ها .
خلاصه آدم باید بخاطر به دست آوردن بعضی چیزهایِ ولو کوچک ، از یک سری خواسته های بزرگش بگذره !
ولی توصیه من این هست که از تجربه دوستانی که سامسونگ دارن اما تعصب ندارن ( :دی ) کمک بگیری !
یکی از دوستان حرف بسیار زیبایی زد ؛
که دقیقاً من توی 3 ماهی که Note II داشتم بهش رسیدم !
رابط کاربری Touch-Wiz واقعاً امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار میده ؛
اما آیا با سایر مسایل گوشی های سامسونگ هم میشه کنار اومد برای طولانی مدت ؟
موضوع اینه که شما که میفرمایید 3 یا 4 سال یک گوشی رو نگه میدارید ، آیا قیافه معمولی گوشی های سامسونگ شما رو از لحاظ روحی ارضاع میکنه یا نه ؟
من خودم به شخصه 1 سال تا 1 سال و نیم گوشی نگه میدارم و بعدش عوض میکنم ؛
شما که مدت طولانی گوشی رو میخوای نگه داری ، به نظر بنده حقیر بهتره یه کمی بیشتر فکر کنی داداش گلم .
با Note III هم از نزدیک کار کنی بد نیست .
در ضمن ، یه توصیه از من داشته باشید که خودم انواع پرچمداران سامسونگ رو در کنار گوشی های دیگه داشتم ؛
شاید Touch-Wiz امکاناتش خیره کننده و جذاب باشه در نگاه اول ، ولی وقتی یه مدتی میگذره ، براتون عادی و بسیار خسته کننده میشه !
باز این نظر شخصی بنده بود .

محمدرضا خ در تاریخ : 1392/8/10

دوست عزیز.سینا ی محترم.
در رابطه با پلاستیکی بودن ال جی در مقابل هونامی من قبول دارم که پلاستیک ضعیفتره ولی بعضیها مپل خود من که امکان نداره گوشی از دستشون بیفته پلاستیکی رو بیشتر ترجیح میدن.در واقع از نظر تئوری فیزیکی،بعلت بیشتر بودن وزن هونامی،اگه از دستمون بیفته قطعا صفحه اون آسیب میبینه.در حالی که توی جی2 هم همینطوره.وزن زیاد ممکنه این تفکر رو به فرد تلقین کنه که گوشی راحتتر تو دست قرار میگیره و امکان افتادنش کمه لی از طرفی اگه بطر مداوم اونو دست بگیری کم کم دستت خسته میشه و از گوشی دلسرد میشی.در واقع بنظر من هونامی بخاطر طراحی بدنه بجز تو قسمت باریک بودن کلا از جی2 عقبتره.من هیچکدومشونو ندارم و خودم هوآوی دارم.پس به من انگ تعصب وارد نیست.ولی درنظر داشته باش که این گوشی از جی2 گرونتره و برای هرکس که ثروت زیادی نداشته باشه این مقدار اختلاف قیمت برای دو گوشی همسطح زیاده.ال جی جی2 یه ه شاهکار مهندسیه.استثناست.در مورد پخش وزن هونامی ری تمام سطح باید بگم این قسمت در واقع یه فریب بزرگه مثل هشت هسته ای بودن اس4 سامسونگ(!)در واقع شما تموم گوشی رو تو دست میگیری و جرم گوشی رو احساس میکنی و نیروی وزن بهت وارد میشه.پس اگه وزنش هرچقدر و سطح پخش شده باشه میشه گفت تاثیری نداره.ولی از اون طرف دکمه های جی2که پشتش هستن واقعا احساس راحتی به آدم میدن و طراحی ارگونومیکش اصلا آدم رو خسته نمیکنه.گوشی من خیلی نازکه(ضخامتش کمه)و هر چه ضخامت گشی بیشتر متناسب با اندازه باشه باهاش راحت ترم.
در مورد باطری همونطور که میدونی جی 2 باطریش لیتیوم یونی پلیمری هستش که یه نسل از لیتیوم یونی هونامی جلوتره و مدت مکالمه ی هونامی یا مدت تماشای فیلم و ... همه گویای این واقعیت هستن.صد البته عمر باتری پلیمری خیلی بیشتر از معمولیه که این هم نکته مهمیه.جی دو بهترین باتری رو در بین تمام گوشیها داره که واقعا جای هیچ حرفی رو باقی نمیگذاره.
البته ضد آب بودن و ضد گردغبار بدن سونی هم واسه ما که تو جنوب زندگی میکنیم و هوامون همیش غبارآلوده نکته مهمیه که هونامی رو خیلی از بقیه جلو میندازه.واقعا آفرین به سونی.
درمورد دوربین اونی که من تو نارنجی دیدم که جی 2 بهتر بود.البته بعد آپدیت رو ندیدم.
اینو با توجه به دوربین خودم که سونیه و لنز جی داره میگم که رنگ ها رو زیادی گرم نشون میده که گاهی اوقات باعث عدم تشخیص رنگ میشه.الیته شاید باآپدیت نرم افزاری حل بشه ولی دوربین ججی2 واقعا یه دوربین کامله.
در رابطه با پردازنده و کارکرد نباید فرقی با هم داشته باشن ولی میشه گفت بستگی به شخص داره.البته رابط کاربری سونی و الجی خیلی تفاوت دارن که اون هم سلیقه ایه.
صفحه نمایش جی 2 از هونامی بعلت زاویه دید بیشتر بهتره ولی کنتراست هونامی بیشتره.(ترایلیمینوس یه شاهکاره!)
در کل اگه باتری هونامی کمی قویتر میشد یابهتره بگم میبود خیلی ماجرا فرق میکرد.ولی بسته به قیمت،جی 2 در کل با اختلاف خیلی کم بهتره.

مقداد م در تاریخ : 1392/8/10

سینا جان به نظرم با طراحی عالی سونی در سایز ها ، فلگشیپ بعدیه این شرکت که باید 5/2 اینچی باشه احتمال زیاد از سایز خیلی فیت و مناسب 150*78 بهره میبره و دوباره همه به طراحی های سونی افتخار میکنن ... واقعا اگه شرکت های دیگه مثل ال جی یا سامسونگ از Bezel های کم استفاده نمیکردن الان گوشی ها با فبلت ها تفاوتی نداشت و به ریشه ی خودشون تبر میزدن

کامبیز s در تاریخ : 1392/8/10

با سلام خواستم به آقا سینا و دوستان دیگر به مطلب رو بگم. من اس 4 داشتم و بعلت کیفیت ساخت پایین اون رو فروختم و الان به z1خریدم و علت فروش این بود که 3 ماهه گوشی داشت از هم میپاشید باطری بعد کرده بود و صفحه نمایش هم تاب برداشته بود به خاطر گرمای زیاد و پلاستیک بودن
اما الان که z1 دارم یه چیز ناراحتم کرده و. اون کیفیت کم دوربین است و البته اگه مشخصات عکس رو بررسی کنیم حداکثر با 12 مگا عکس میگیرد چرا؟ و راه حل مشکل چیست ممنون میشم راهنمایی کنید

AliReza A در تاریخ : 1392/8/10

دوستان من دراپ تست (تست زمین خوردن گوشی) همه گوشیا جدید رو دیدم و نظرات شما رو هم درباره جنس خوبه گوشیای سونی دیدم ولی این تست ها کاملآ عکس جنس بدنه عمل کردن :
برای مثال نوت3 بعد از زمین خوردن که روی صفحه نمایشش اومد پایین صفحه نمایش ترک برداشت ولی به راحتی کار میکرد حتی جاهایی که شکسته بود!! برای آیفون5 هم همینطور بود حتی برای اچ تی سی وان ولی جالب اینجا بود که وقتی زد1 رو انداخت هیچیش نشد و یه ترک های ریزی خورد ولی به چشم نمیومد اما طرف هر کاری کرد روشن نشد دیگه گوشیش و وقتی هم که بزور روشنش کرد کلآ صفحه آبی شده بود!!! من نمیخوام طرف یه برند رو بگیرم چون به من چیزی نمیرسه ولی یه کم واقع گرایانه نظر بدین که حداقل یکی دیگه که میخواد بخره همه چیز رو بدونه نه اینکه ففقط با نظرات برند دوستانه همه رو به اشتباه بندازیم! در ضمن من خودم به داداشم اولین گوشی که یشنهاد دادم همین زد1 بود ولی وقتی تست زمین خوردنشو دید کاملآ زده شده ازین گوشی. برای دوربین هم که دیگه مثه روز روشنه همیشه سونی با عجله کاراشو میکنه که از بقیه عقب نمونه ولی همین عجله باعث میشه کیفیتش افت کنه! انشالله که تو گوشیای بعدی این کارشو تکرار نکنه چون من خودم عاشق این شرکت و محصولاتشم البته فعلآ چیزی تو موبایلش ندیدم...!

فربود ف در تاریخ : 1392/8/10

دوست عزیز من هیچ تعصبی رو ایندو برند ندارم چون طرفدار سرسخت htcهستم.اما من گفنم طراحی جی تو بهتره نه جنس اون.طراحی یعنی شکل ظاهری و زیبایی که واقعا جی تو خیلی زیباتر و خوشدست تره.البته از لحاظ جنس بدنه و کیفیت ساخت سونی بهتره.برندش هم معتبر تره.ولی زیبا نیست و حاشیه دورش هم ممکنه بقول شما ضربه گیر باشه اما دل خیلیها رو میزنه.

مقداد م در تاریخ : 1392/8/10

سلام سينا جان شما تاج سر و استاد مني . همين كه محترمانه نظرتو ميگي و به نظرات بقيه احترام ميذاري يه دنيا ارزش داره و به نظرم اگه وزير فرهنگ كشور ما ميشدي ميتونستي تموم مشكلاتو حل كني :D سينا جان با خيلي از حرفات موافقم در واقع طوري مينويسي كه آدم دوس داره بغلت هم كنه جه برسه به لايك دادن !! منم اگه يه روز گوشيمو از سوني بخرم فقط به خاطر تو و محمد رضا م هست ! راستش راجع به جنس بدنه باهات موافقم و اينكه سوني توي اين ويژگي خوب عمل كرده برخلاف سامسونگ وG2 و اصلا نميخام و درست نيس واقعيت رو إنكار كنم و يه واقعيت ديگه پيشرفت صفحه ي z1 نسبت به گذشتگان سوني هست ولي به نظرم اطلاق( دوربين خارق العاده و صفحه نمايش خارق العاده) هنوز برازنده ي اين گوشي نيست در واقع در بحث دوربين ، طرفداران سوني اونو خارق العاده ميدونن ولي شايد سي چهل درصد أشخاص بي طرف كه عكس ها رو دانلود ميكنن از شما يا از سايت ها ، به اين نتيجه نميرسن و فقط اميدوارن سوني مدام آپديت دوربين بده تا بهتر شه و اين روش سوني به نظرم درست نيست . سينا ، تا حالا سامسونگ و اپل و حتي نوكيا ، نشده آپديت هايي مثل سوني واسه دوربين بدن چون از اول خيلي خوب كار و دقت كردن مثلا اپل طوري از سوني كار ميكشه براي كيفيت عكس آيفون كه كاربر احساس كنه بهتر از هشت مگا شايد واقعا نيازي نباشه . سينا جونم من با اينكه شما فكر ميكني سامسونگي هستم ، ولي بهترين صفحه رو صفحه ي آيفون ميدونم ( هر چند رزولوشن HD استانداردي نداره) و البته S-lcd3 هم خيلي خوبه بدون شك ... منم قبول دارم پلاستيك حس خوبي ألقا نميكنه و ايشالا در نسل بعدي حداقل از پلي كربنات در پشت استفاده بشه . راجع به تقلب ، چند وقت پيش مطلبي بود كه ميگفت همه ي اندروييدي ها تقلب ميكنن ولي فك ميكنم چيزي از تقلب سوني فعلا در نياوردن احتمالا سوني پرست شدن :D مگه نه سينا؟! ... سينا جان ، درسته اولترا زيباست و از نوت٣ ظاهر بهتري داره ولي سوني ( ميتونست) ابعاد رو كمتر كنه . اين مثل روز روشنه كه بي دليل گوشي و فبلتش رو بزرگ كرده و مطمئنا هر طرفدار سوني دوست داشت ابعاد z1 مثل z باشه كه قابل قبول باشه ولي چون عشق و تعصب و كور شدن مطرح هست ، حتي عيب گوشي تبديل به حسن ميشه مثل صورت ليلي كه براي مجنون زيبا ترين بود ولي واسه بقيه مردم ، زشت . به هر حال به نظرم بعضي اعتراف ها آدم رو كوچيك نميكنه چون مهمترين چيز واقعيت هست و من نبايد فك كنم اگه اعترافي در مورد كوتاهي برند محبوبم كنم ، از چشم دوستام در پيج ميفتم ولي به هر حال من از درك بالآي شما بيشتر از اين انتظار داشتم و دارم كه اين مورد رو لا اقل نقطه ي قوت به حساب نياري( و مثل زاويه ديد) كه ديدم نشد ! ... منم با جا كردن صفحه ي ٥/٢ اينچي در اون ابعاد مخالف هستم ولي اونم يه جور شاهكاره سينا جان چون بيشتر رعايت ابعاد رو كرده هرچند كوتاهي كرده و از پلاستيك استفاده كرده . در واقع سينا ، اگه سوني ميومد ابعاد z1 رو مثل ZL ميزد ، خود شما هم مطمئنا خيلي بيشتر راضي بودي و شايد اونوقت نگران افتادن نبودين ... اي بابا كشتي منو سينا ، پس يه لطفي كن به سايت هاي جهان بگو اونا هم به اولترا بگن تبلت و دليلش رو هم بهشون بگو تا از جهل و نأدوني بيرون بيان ! خيلي شيطوني سينا !! همون ضخامت استثنائي اولترا رو بهونه كردي و به اون ابعاد گيگانتيكش توجهي نميكني اصلا خوندي چي راجع به ٦/٣ و ٦/٤ نوشته بودم ؟؟ واقعا شيطوني منكه اعتراف ميكنم كم آوردم ايشالا اگه اس٥ بخرم ميام رشت ببينمت و بحث كنيم عزيز

مهدی س در تاریخ : 1392/8/10

اقا سینا و بقیه اساتید نظرتون در مورد لانچر جدید سونی چیه http://xperian.ir/%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D8%A7%D9%86%DA%86%D8%B1-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%DA%A9/

ساناز ص در تاریخ : 1392/8/10

سلام
من قراره شنبه یا یکشنبه برم سراغ این عشقم شیفته ای شیک بودنش شدم دوستان یه راهنمایی کنیدموقع خرید به چه چیزایی توجه کنم ؟؟؟؟من میخوام با ارین بگیرم رنگ بنفش یفید سیاه کدوم شیکتره؟؟؟گرفتم حتما میام اینجا در موردش صحبت میکنم

امیر ک در تاریخ : 1392/8/9

درگاه usb خودش نسخه میکرو 2 هست. ضمناً کابل OTG اصلا نسخه USB3 وجود نداره
یعنی هم پورت خودش و هم کابل نسخه 2 اند. هر فلشی بهش وصل بشه همون 2 کار میکنه

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

عزیزی پیمان جان .... :)))))
نترس داداش گلم ، یه شاهکار هیچ وقت جواد نمیشه !
بابت مسرت و سر بلندی هست که کاربر ایرانی بهترین رو انتخاب کنه !

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

صدای اسپیکرها به دلیل زد آب بودن گوشی کمی پایین اومده ، ولی خفه نیست !
در هنگام مکالمه هم شما 3 تا مد برای تغییر شفافیت و کیفیت صدا دارید ، که امکان نرم افزاری فوق العاده ای هست .
در ضمن ، برای پخش موسیقی هم تنظیمات رو از Walkman درست کنید ، صدا کاملاً شفاف و بلنندتر هم میشه .

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

اول ، سریعاً آپدیت کنید به G.2.257 ( از طریق نرم افزار PC Companion )

ثانیاً ، مثلاً چقدر طول میکشه عزیز جان ؟
من توی 17 درصد زدم به شارژ ، توی 3 ساعت تقریباً فول شارژ شد .

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

خیر عزیز جان ...
فعلاً فقط گوشی Note III از این قابلیت پشتیبانی میکنه .
شاید در آینده برنامه نویسان بتونن با تبدیل USB 2 به 3 این قابلیت رو در Z1 هم فعال کنن .
( نیاز به فعالسازی در هسته لینوکس داره ؛ ولی هیچ وقت به صورت رسمی پشتیبانی نمیشه ، چون امکان سخت افزاریش رو نداره )

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

رضا جان در یک جمله ساده ، روت یعنی « دسترسی به فایل های سیستمی » ...
من روت کردن رو پیشنهاد نمیکنم ، مگر اینکه نیاز بشه !
شما در حالت عادی نیازی به روت کردن دستگاه ندارید و توصیه میکنم گوشیتون رو حتی الامکان روت نکنید .
من خودم دولوپر بودم و الان 2 ساله که گوشیم رو حتی روت هم نکردم !
تعداد برنامه های مخرب برای اَندروید روز به روز در حال گسترش هست و با این روند سریع بانکداری الکترونیک ؛
ممکنه خدای نکرده مشکلاتی براتون پیش بیاد .
اعم از کلاهبرداری ها و سایر مسایل .

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

مهدی عزیز ما هم دعا میکنیم که همه به آرزوهای خودشون برسن و ایشالا شما هم به زودی این امکان براتون فراهم بشه که این شاهکار رو دست بگیرید ... ;)

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

ممنون بابت نظرت مقداد عزیز ...
من پیشاپیش عرض کنم که هیچ گونه غرض ورزی در صحبت های من نیست و من کوچیک و خاک پایِ تمامی دوستانی هستم که به بنده افتخار میدن و مطالب بنده رو مطالعه میکنند !
بنده به عنوان کمترین در بین شما بزرگان هستم و نظر میدم .

Omni-Balance در واقع اولین شاهکار طراحی دنیاست !
استفاده از آلومینیوم و شیشه در کنار هم و ساخت یک گوشی با طراحی منحصر به فرد ، سخت افزار قوی ، کیفیت صفحه نمایش خارق العاده ، دوربین حرفه ای و استانداردهای منحصر به فرد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار این گوشی رو به یک شاهکار تبدیل میکنه !
دوست عزیز من ، پلاستیک انتقاد داره ، زیر سوال بردن شعور مردم انتقاد داره ، تقلب ( حتی در بنچمارک ) به خدا انتقاد داره ؛
ولی باور کنید حاشیه بیشتر جایِ انتقاد نداره !
این فلسفه طراحی سونی هست ؛ یا شما قبولش داری ، یا قبولش نداری !

خدا رو شکر امسال 3 پرچمدار با یک نوع مشخصات سخت افزاری عرضه شدند که اختلاف در این مورد با هم ندارن !
من طرفدار سونی هستم ، طرفدار متعصبش هستم ، تعصب از سر و کله من و دوستان دیگه ام که این گوشی رو میپرستیم میباره ؛ ولی در مقابل شما حق انتخاب داری عزیز دلم !
کسی کسی رو محبور به کاری نکرده !
خدای نکرده اسلحه روی شقیقه کسی نذاشتیم که شما باید این گوشی رو بگیری !

چرا میزارید آدم یه حرف رو هزار بار تکرار کنه ؟
کاربری که میاد نظرات من رو میخونه ، زمانی که گوشی رو داره میخره ، گوشی رو میبینه و انتخاب میکنه !
طرف خدای نکرده نابینا نیست که !
گوشی رو میبینه هر کس بخواد بگیره ، دست میگیره و باهاش کار میکنه ، همونجا کنار سایر پرچمداران میزاره و خودش نتیجه گیری میکنه !
شما داری به طبع سایت ها و وبسایتهای خارجی انتقاد میکنی !
به خود خدا قسم اگر کسی Z Ultra ، که شاهکار دنیاست واقعاً در زیبایی و خلاقیت و این گوشی هوشمند Z1 رو دست بگیره ، خودش متوجه تفاوت ها میشه !
چرا فکر میکنید شرکتی با این عظمت ، که سبقه تاریخی در طراحی هر نوع محصولی داره ، مرتکب یک اشتباه شده ؟
چرا همه فکر میکنید که سونی کمتر از شما درک داره ؟
یه شرکت با این قدمت ، اون همه طراح خلاق و نابغه ، دارن روی یک محصول 6 یا 8 ماه شب و روز کار میکنن ، بعد شما میفرمایی اشتباه کردن ؟!
من خودم به شخصه چیزی از طراحی صنعتی سرم نمیشه ، ولی قدرت لامسه دارم ، قدرت تعقل و تفکر دارم و وقتی چیزی رو دست میگیرم عیبش برام محرزه !
چرا میخواید به زور تفکر مردم سراسر دنیا رو به سبک خودتون تغییر بدید ؟!
اینا همه روش کار شده ، بازخوردها گرفته شده و دیدن کاربر سونی و کسی که واقعاً میخواد سونی بگیره چی میخواد ؛
نه طرفدار یه شرکت دیگه !

شاید شما کم شدن حاشیه رو دوست داشته باشی ، ولی دوست نداری اگر یکبار گوشیت از فاصله 1 متری افتاد روی فرش خونت 2 تا ترک خشکل برداره !
چرا فکر میکنید کم شدن حاشیه زیبایی به گوشی میده ؟
من به شخصه از طراحی G2 [خوشم نمیاد]!
چون تعادل ( Balance ) در طراحی این گوشی رعایت نشده !
ولی وقتی میایم نقد کنیم ، میگم G2 در مجموع گوشی خوبی هست !
اما وقتی شما میای میفرمایی اون Masterpiece شاهکار نیست و G2 شاهکاره طراحیه ، یه مقداری خواننده متعصب هم خودش شک میکنه !

در ضمن ، Z Ultra رو ما نمیگیم فَبلِت ؛ بهش میگیم تبلت !
چون 6.4 اینچ با 7 اینچ تفاوت آنچنانی نداره !
کسی هم که یک بار با Z Ultra کار کرده باشه ، واقعاً عاشقش میشه !
برای من بعد از Z1 قابل پرستش هست !
این همه قدرت در تنها 6.5 میلی متر یعنی خلاقیت و نوآوری در سطح بسیار بالا !

milad H در تاریخ : 1392/8/9

سلام بچه ها کسی میدونه z1 با کابل otg میتونه از فلشهای usb 3 پشتیبانی کنه
ممنون میشم سریع جواب بدین

Mohamad B در تاریخ : 1392/8/9

سلام دوستان من این گوشی رو چند روزی هست که گرفتم ورژنشم 14.g1.534 خیلی طول می کشه تا شارژ بشه می خواستم بپرسم این عادیه یا نه
از digikala هم گرفتم

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

شما اگر یک زمانی عکس های اصلی بنده رو دیدید ، باز هم به عکس های من اکتفا نکنید ؛
برید بازار و با گوشی کار کنید ، دوربینش رو باز کنید و باهاش عکس بگیرید ، بعد نظری که دارید رو بهش جامه عمل بپوشونید !
کامنت من تازه نمایش داده شد ، بخونیدش که در جواب همون دوست عزیزمون هست ؛
فکر میکنم توجیه بشید !
دوربین این گوشی در همین نسخه خوب بود ؛ الان خیلی بهتر شده و مطمئن باشید تا یه مدت کوتاه دیگه بهترین خواهد شد !
منتها این بهترین نصیب هر کسی نمیشه !
نصیب کسانی میشه که صبر و اعتقاد راسخ داشتند به سونی !
به شعار خود سونی اکتفا میکنم برای جمع کردن این مبحث :

« Sony , Make . Believe »

danial k در تاریخ : 1392/8/9

سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام

دوستام من اين گوشي رو ديروز رفتم بازار موبايلي دست يه بنده خداي بود از اجازه گرفتم باهاش كار كردم فوق العاده بود كار باهاش اما يك مشكل جدي داشت اين بود كه هم صداي اسپيكر هم صداي مكالمه روي مونو بودن و صدا خيلي خفه بود اين دو تا منو ناراحت كردن اصلا اسپيكرش مونو بود بمش زياد بود و صاحب گوشي گفت اين مشكلو داره فقط موفق باشيد

اصلان ع در تاریخ : 1392/8/9

سلام سینا جان،

واقعیت اینه که جلوه z1 در تصاویر به اندازه جلوه این گوشی از نزدیک نیست. من خودم وقتی گوشی رو از نزدیک دیدم واقعا عاشق گوشی شدم. چیزی که تا قبل از اون فکرشو نمیکردم. بخصوص رنگ سفیدش واقعا زیبا و محسور کننده است. شاید برای شما عجیب باشه اما من لپ تاپم و ماشینم هم سفیده و بر خلاف خیلی ها که عاشق سیاه هستن من برعکس عمل میکنم و فکر میکنم در مورد z1 هم سفیدش جلوه بیشتری داره. از اینها گذشته در بین پرچمدارهای حال حاضر برندهای مختلف، z1 کاملترین گوشی از نظر سخت افزاریه. مثلا بعضی از پرچمدارها یکی از موارد 4g، رادیو یا اسلات کارت حافظه رو ندارن. اما z1 در کنار پردازنده و چیپ گرافیکی قدرتمند همه اینها رو داره. البته مادون قرمز نداره که از نظر من اونچنان کاربردی هم نداره. بنابراین یک گوشی کامله. حتی اگر برخی امکانات نرم افزاری رو نداشته باشه نیاز کاربر رو کاملا رفع میکنه. اما من شخصا بعد از چند سال که از گوشی های با سایز کوچیک استفاده کردم، قصد دارم گوشی جدیدم صفحه نمایش بزرگ داشته باشه. ضمنا رنگهای گرم رو بیشتر دوست دارم. علت اینکه دنبال صفحه نمایش بزرگ هم هستم اینه که به خاطر کارم نیاز به ویگردی و استفاده از نرم افزارهای کاربردی مختلف دارم که بتونم با بخشهای مختلف نرم افزار و نمودارهای نرم افزارهای مختلف کار کنم و تصور میکنم نوت3 و قلمش در این زمینه بیشتر میتونه به من کمک کنه. گذشته از اینها فکر میکنم در زمینه سرگرمی مثل بازی یا تماشای فیلم صفحه نمایش بزرگ جذابیت بیشتری داره. البته شاید به من پیشنهاد کنی که تبلت بگیرم اما باید بگم تبلتی میخوام که همیشه همراهم باشه و مجبور نباشم همیشه یک کیف دستم بگیرم و شاید فبلت همونی باشه که دنبالشم. ضمنا نوت 3 مدل 9005 هم یکی از کاملترین گوشی هاست (البته رادیو نداره که باید ازش چشم پوشی کنم). همونطور که گفتم دنبال گوشی هستم که یکی از کاملترین ها باشه و بتونه 3 تا 4 سال منو ساپورت کنه. چون من هر 3 یا 4 سال گوشی عوض میکنم و برام خیلی مهمه وقتی که برای اولین بار میخوام یه پرچمدار بخرم حداقل تا 3 سال نیازهای منو برطرف کنه. الان هم به این دو تا رسیدم: z1 یا نوت3. ضمنا خودم تا الان در طول 7 سال گذشته فقط دو تا گوشی داشتم که هر دوتاشون سونی اریکسون بوده و در واقع کاربر سنتی سونی هستم. اما به هر حال اینبار علیرغم میل باطنی شاید مجبور بشم از سونی به سامسونگ کوچ کنم. اطلاعات و راهنمایی شما میتونه در این زمینه خیلی به من کمک کنه.
متشکرم.

arash n در تاریخ : 1392/8/9

آی پی اس ال سی دی همچنین سوپر ال سی دی بهترن.من شخصا رابط کاربری سنس اچ تی سی رو بیشتر به سلیقم نزدیک میبینم

reza j در تاریخ : 1392/8/9

عاغا من یه سوال دارم!!

یکی به من بگه روت کردن چیه؟:|
چگونه روت میکنن؟!!
من زد وان دارم نیاز به روت کردن داره یا نه؟!
با تشکر!!!

پیمان ر در تاریخ : 1392/8/9

بابا انقد از z1 تعریف نکنید خززززززززززززززززززززززز شد رفت.
مخصوصا شما آق سینای عزیز.با اون همه عکسای خوشگلت تی جانا قوربان :)
حالا میبینی دست هر کس یه z1 هس مثل قبلنا ک دست هر کس یه k750 سونی اریکسون بود :)
دیگه فک کنم باکمی فکر کردن و تحقیق مشخصه ک z1 خداس..........

///// ما که میخواییم نزدیکه 2 تومن بدیم به این گوشی ، حداقل یه چیزی بخریم ک هرکی دید کف کنه نه این که تا دید بگه : اااااا تو هم از اینا داری !!!!!!
منم سفیدشو دارم !!!!!!
و ................

خواهشا پس انقد تبلیغ نکنید چون از تبلیغش چیزی تو جیب شما نمیره و فقط گوشیتونو از مد میندازید
مرسی

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

هیچ تعصبی در کار نیست و وقتی بسیاری از دوستان که تخصص هم دارن در عکاسی این عکس ها رو دیدن ؛
فقط لنز و سنسور دوربین این گوشی رو تحسین کردند !
شما انتظار یه دوربین DSLR رو فکر کنم از این گوشی هوشمند دارید ؛ که هیچ وقت همچین چیزی در یک گوشی هوشمند برای شما فراهم نخواهد شد ، حدأقل در حال حاضر !
اگر تمام خوبی هایِ این محصول رو کنار هم بزاریم ، متوجه میشیم که کیفیت دوربین این گوشی واقعاً فوق العادست !
حالا بماند که توی آپدیت بسیار بهتر عمل کرده و کیفیت تصاویر بسیار بهتر از قبل شده .
نمیخوام جسارت کنم ، ولی واقعاً من خودم کیفیت عکس ها رو دیدم تحت تأثیر قرار گرفتم !
غیر ممکنه کسی این عکس ها رو ببینه ، زوم کنه و دوربین این گوشی رو تحسین نکنه !
برای نمونه من یه عکس رو توی تاریکی مطلق شب مثال میزنم ، عکس گلدونی که استوانه هست ؛
با فلش گرفته شده رو زوم کنید ، ببینید آیا اُفت کیفیت آنچنانی داره یا نه !
یک عکس دیگه رو هم مثال بزنم که در یک روز ابری از منظره گرفته شده ؛
وقتی عکس رو باز میکنید ( چه 8 و چه 20 ) ، یه ساختمون روبرتون هست که اسمش مشخص نیست !
حالا زوم کنید ، اسمش کاملاً واضح و مشخص میشه !
اون ساختمون از جایی که من عکس گرفتم حدود 250 تا 300 متر فاصله داره !

البته در نهایت باید ذکر کنم که دوربین این گوشی بهتر از اینها هم میتونه بشه ؛
فقط باید کمی صبر داشت تا شرکت با آرامش روی بخش نرم افزار دوربین این گوشی کار کنه !

محمد ق در تاریخ : 1392/8/9

سلام دوست عزیز
من دوربین Z1 رو به عنوان یه اعجوبه میدیدم. تا وقتی که دوست عزیز سید میثم ح نظرشون رو دادن.
عکساتون رو دیده بودم ولی رفتم مثل دوستمون فایل های اصلی رو دیدم که حجمش 108 بود.
واقعاً از دوربین Z1 نا امید شدم. دوربینش شاید در حد دیگر رقباش باشه. عکس ها به محضی که زوم میشدن کیفیتشون افت شدیدی میکرد. با این وضع گوشی فقط زیبایی و طراحیش از بقیه گوشی ها برتر هست و بقیه موارد تو یه سطح هستن که با توجه به این موارد انتخاب من قطعاً LG G2 خواهد بود.
موفق و پاینده باشید.

محمد ق در تاریخ : 1392/8/9

از دست این شرکت ها!!
هر چی گوشی خوبه میذارن واسه کشور های ژاپن و کره و ...!
سونی z1 نسخه docomo که اینفرارد داره و حافظه ی داخلیش هم 32 هست رو داده ژاپن! سامسونگ هم s4 با پردازنده ی snp800 روداده به کره! آخه ما چه گوشی بخریم که همه چیزش تکمیل باشه؟!
والله گیج شدیم از دست اینا! رو هر گوشی که دست میذاریم یه عیب و کاستی داره که منصرفمون کنه!
میگیم s4 بگیریم از یه طرف سخت افزارش نسبت به بقیه قدیمی شده و تا 1 سال دیگه ممکنه جوابگو نباشه!
رو z1 دست میذاریم میفهمیم اینفرارد و حافظه داخلی 32 و 64 نداره!
G2 انتخاب میکنیم معلوم میشه که کارت حافظه نمیخوره و پشت قابش لک میگیره!
note3 میخوایم بگیریم که اندازش تقریباً اندازه ی تبلته و برام یه تبلت دوم حساب میشه!

مقداد م در تاریخ : 1392/8/9

سينا جان سلام خوبي؟ آقا ميخاستم از اين ويژگي omniBalance سوني كمي انتقاد كنم البته اگه أجازه بدي :D سينا جان سوني يك صفحه ي ٦/٤ اينچي رو در سايز بسيار بزرگ و غير قابل وصف ١٨٠*٩٢ جا داده در حاليكه سامسونگ تقريبا همين سايز صفحه رو ( يك دهم كمتر) در ١٦٧*٨٨ جا داده . البته هر دو گوشي درسته سيم كارت ميخورن ولي واقعا آدم خجالت ميكنه يه فبلت رو در مترو يا اتوبوس يا هر جايي بذاره كنار گوشش ولي حرف من اينه كه سوني ميتونست ابعاد اين فبلت رو كمتر كنه. البته منظورم اين نيست كه طراحي هاي سامسونگ بهتره تا سوني ولي در اين قسمت و يه جاي ديگه كه الان عرض ميكنم ، سامي بهتر عمل كرده ... مورد ديگه ابعاد بسيار بزرگ z1 هست كه سينا ، باور كن سوني ميتونست در ابعاد ١٤٤*٧٤ حتي صفحه ي ٥/٣ اينچي هم بذاره و اين z1 شاهكار طراحي نيست كه به نظرم بعضي ها روي اون مانور ميدن . در واقع اگه سوني جايي كم كاري ميكنه ، مطمئنا هر طرفدار سوني بايد اين كم كاري رو قبول كنه و از اون به عنوان يه شاهكار ياد نكنه مثل بنده ي حقير كه اشباع بودن رنگ هاي صفحه Super Amoled رو قبول دارم و از جنس بدنه ي Flagship هاي سامي انتقاد هم ميكردم و هيچوقت نگفتم استفاده از پلاستيك مثلا باعث كاهش ضربه ميشه تا حقيقت رو بپوشونم در واقع اشتباه هميشه اشتباهه حتي اگه برند محبوب من اين اشتباه رو مرتكب بشه . مطمئنا يه گوشي با صفحه ي ٥ اينچ نبايد همچين أبعادي داشته باشه و مسلما سوني دقت كافي نداشته و طبق اخبار ، پرچمدار بعدي سامسونگ از فاصله ي بسيار كم صفحه تا لبه هاي گوشي بهره ميبره تقريبا مثل G2 كه اين فاصله ٢/٦٥ ميلي متر بوده ... سينا جان حتي اگه سامسونگ هم اين بي دقتي رو ميكرد من همين نظر رو داشتم . به نظرم omniBalance و طراحي خوب ، شايسته ي G2 هست كه اون صفحه ي بزرگ رو در سايزي مناسب جا داده يا ZL سوني كه جمع و جور ترين پنج اينچي دنياست و امسال ، سوني در عمل از omniBalance استفاده نكرده

محمد ق در تاریخ : 1392/8/9

سلام دوستان
نظراتی که دوستان دادن رو داشتم میخوندم.
همه به طراحی و زیبایی Z1 اشاره کرده بودن. درسته حرفتونو قبول دارم هیچ گوشی( جز گوشی های اپل) به زیبایی Z1 نیست. ولی همه چیز هم به طراحی و زیبایی گوشی خلاصه نمیشه. در عین زیبایی گوشی باید کاربرد هم داشته باشه.
وقتی توی یه گوشی یه ویژگی خوب وجود داشته باشه میشه یکی از خوبی های گوشی.ولی وقتی تمام رقبا هم به اون ویژگی مجهز شدن دیگه برای گوشی مزیت محسوب نمیشه و گوشی هایی که اون رو ندارن براشون یه عیب محسوب میشه.
مثلاً همین snapdragon 800. وقتی تو اولین گوشی استفاده شد یه مزیت براش بوده. ولی الآن تمام گوشی های رده بالا مثل Z1 G2 Note3 دارای چیپست snp800 هستن و گوشی مثل s4 که اینو نداره براش یه عیب هست.
z1 هم همینجور الان تمام گوشی های رده بالا اینفرارد دارن. ولی متاسفانه z1 این قابلیت رو نداره و به نظر من براش یه عیب نسبت به بقیه رقبا محسوب میشه.شاید به نظر بعضیا اینفرارد یه چیز بی خود باشه اما به چشم امثال من یک ویژگی بسیار کاربردی هست و باعث میه توی انتخابمون تجدید نظر کنیم ...

مهدی س در تاریخ : 1392/8/9

ارزو میکنن برا همه کسایی که میخوان این گوشی رو بخرن ولی مثل من توان مالی ندارن ایشالله ما هم یه روز میخریم

مهدی س در تاریخ : 1392/8/9

ارزو میکنن برا همه کسایی که میخوان این گوشی رو بخرن ولی مثل من توان مالی ندارن

سید میثم ح در تاریخ : 1392/8/9

آقا سينا من عكسهاي شما در سايز اصلي رو دانلود كردم حدود 108 مگ
انصافا كيفيت عكسها قابل دفاع نيست و من فكرش رو نميكردم اينقدر افتضاح باشه.
من خودم ميخواستم Z1 بخرم , و مهمترين چيز برام دوربينش هست ولي الان كه اين عكسها رو ديدم منصرف شدم .
وقتي عكسها رو در سايز اصلي اون يعني 100% ميبينم پر از نويز هست و شديدا دون دون رنگي ميشه.
يعني خيلي راحت بگم من يك sony ericson K800 دارم كه دوربين اون 3.2 هست باور كنيد عكسهاش بسيار با كيفيت تر از اين هست كاري به سايز ندام فقط از نظر كيفيت عكس عرض ميكنم.
ممكنه تعصب اجازه نده حقيقت رو قبول كنيد ولي مقايسه كنيد متوجه تفاوت ميشيد.
من با K800 مقايسه ميكنم ولي خب يه Samsung S2 و يه Xperia P دارم شايد بشه گفت از اونها عكسهاش بهتره ولي در حد تبليغاتي كه براش ميكنن بهيچ وجه نيست.
درسته كه با آپديت ميگن خيلي بهتر شده اما واقعا نااميد كننده است .

Sina K در تاریخ : 1392/8/9

طبیعیه عزیز دل ...
اینقدر حساس نباشید !
ماشالله شما یه پنل TFT دارید با فناوری وصف ناپذیر Trilaminus و موتور پردازش تصاویر X-Reality !
از طرفی 4 هسته قدرتمند Krait 400 داری که هر کدومش داره در فرکانس 2.2 گیگاهرتز فعالیت میکنه !
شما همین X-Reality رو خاموش کن ، ببین مصرف باتریت چقدر بهینه میشه !
اگر واقعاً میخوای مصرف باتریت رویایی باشه ، Stamina رو روشن کن !
گوشیت تا 6 روز هم شارژ نگه میداره !
هر 3 روز یکبار با مصرف عادی نیاز به شارژ داره ؛
توی مصرف بالا تا 1 روز و نیم !
این هم در حالت غیر Stamina هست ، اگر روشن کنی کولاک میکنه !

امیر ک در تاریخ : 1392/8/9

من امروز خریدم زاویه دیدش خیلی کمه یکم کج کنی تار میشه . ولی سرعتش عالیه من قبلا ایفون 5 و نوت 2 ... داشتم حس ایفونو بهم میده از لحاظ کیفیت ساخت ولی من پشیمونم کاش 5s میخریدم

عـــلیرضا ص در تاریخ : 1392/8/8

سلام ذوستان
بالاخره رفتم تو فروشگاه گوشی شهرمون گوشیمو سفارش دادم برام از تهران بیاره.
خواهشم ازتون اینه که تمام نکات و تنظیمات هایی که باید انجام بدم یا اقدامات لازم برای تنظیم دوربین رو بگین
خواهشا جواب بدین!
موفق باشید

علیرضا ص در تاریخ : 1392/8/8

سلام...
میدونی دوست عزیز...همه اس4رو برتر از zفقید میدونن و میدونستن...اما چیزی که باعث میشد خیلی ها zرو دوست داشته باشن طراحیش بود...گاهی افراد میدونستن اس4یه سروگردن بالاتره اما zمیخریدن!!چون طراحیش خارق العاده دبود!من فکر میکنم قلم اس نکته اصلی سری نوت هست و دیگر هیچ!من اس3دارم و قابلیت های نرم افزاریش تا 1ماه برام جالب بود..اما چون قیافش همش جلو چشمه و در ضمن از طراحیش حام داره بد میشه میفروشمش!
اما صفحه نوت و کلا صفحات سامسونگ کنتراست و زاویه دید بهتری دارن؛رنگ ها رو اشباع تر یا همون به تعبیر بعضی گرم تر(!!!!)نشون میدن...اما در مقابل بازتاب زیادی دارن و اگه چند تا چراغ روشن باشه و نور بیفته توش...ترجیح میدی خاموشش کنی!
در ضمن صفحانamoledبزای خوندن متن و فیلم دیدن و وب مناسب نیستن و چشمو بلفتره خسته میکنن!شفاف هستن ولی دقیق ...نه!
امولد هستن اما واقعی...نه!
من به شخصه خیری ندیدم از امولد.زیر نور افتاب هم که سامسونگ حرفی نداره!!!!
اما اگر واقعا دنبال نرم افزار میگردی و دوست داری محیط کاربری شلوغ و پر از دست کاری رو داشته باشی....سامسونگ بردار...سونی ساده است و شیک...مثلا اگه بابای من بین xperia t و اس4بمونه حتماt رو بر میداره!نه اینکه سونی مال بزرگسال ها باشه..نه!کلای کاریش فرق داره!باور کنید !رابط کاربری کارتونی تاچ ویز امکاناتی داره که بدرد خواهد خورد...اما رابط ساده اما کاربردی سونی با طراحی شیک و با کلاس خودش ادم و قدرتمند میکنه...
حسی رو که کار با سونی بهم میده رو هیچوقت با هیچ گوشی دیگه ای مقایسه نمیکنم!!!
البته به جز ...اپل!:)))

arash n در تاریخ : 1392/8/8

بله دوست عزیز تجربه استفاده داشتم.به نسبت زد خیلی خیلی بهتر شده ولی یه کوچولو دیگه جا داره.من خودم وان دارم.و طرفدار متعصبی هم به هیچ وجه نیستم من فقط به نوکیا تعصب دارم.در مورد مونیتور یکی از دوستان گفت اگه بهتر نبوده پایین تر هم نبوده.حرفتونو محترم میدونم.شاید پرفورمنسه مونیتورش به مذاقم نبوده.ولی واقعا خوشکله

علیرضا ص در تاریخ : 1392/8/8

نگو!!!نگو!!!
برادر من یه حرفایی میزنیا!کدوم فرد بی طرفی طراحی مرکب از شیشه و المینیوم رو میگه بد تر از پلاستیک هست....!!!
این حرف شما صرفا تعصبی است!
میومدی میگفتی زاویه دید بهتری داره......میگفتیم قبول!کمی ایراد هست!
میگفتی بدون استامینا باطری جی2بهتره....میگفتیم حق باشماست!
میومدی عرض میکردی صدا با کیفیت تره....میگفتیم منطقیه!البته کمی بهتره!
اما این که میای میگی طراحی جی2بهتر از زدوانه یه چیزیه که بزار نگم!!!
الجی حاشیه رو کم کرده درست...اما مقاومت فدا شده...حاشیه کمی بیشتر بهتره یا یه صفحه خورد شده؟؟؟
سونی استاندارد ominibalaceرو دریافت کرده...اگه الجی شاهکار طراحی کرده این استاندارد رو هم میگرفت که مربوط به پخش کردن وزن و استفاده بهتر از صفحه است...په کو؟!!!!الجی شاید بیاد تو بعضی جاها بگه من بهتر بودم اما خود مدیر عامل الجی هم ارزوشه بتونه همچین گوشی بزنه!!
شما توجه کن!ضد اب بودن؛ضد شوک بودن؛وجود لنزG20.7mp...ضخامت 8.5که از همون جی2هم کمتره...هیچ شرکتی نتونسته اینارو با هم جمع کنه.اونم با بدنه ای از شیشه و فلز!!!
پس بیا و از چیزای دیگه بگو...به طراحی وارد نشو!

Sina K در تاریخ : 1392/8/8

محمد جان برای آپدیت ها مراجعه کن به نظرات قبلی من ...
آپدیتهای بزرگ ( Major Updates ) فقط از طریق PC و نرم افزار PC Companion ( و البته دانلواد و فلش کردن رام رسمی منطقه گوشیتون ) امکان پذیر هست ؛
و آپدیتهای کوچیک ( Minor Updates ) رو باید OTA ( یا Over The Air - از طریق Wi-Fi یا شبکه موبایل ) دریافت کنید !

Sina K در تاریخ : 1392/8/8

اشتباه هست ...
سونی به معنایِ واقعی زیبایی پی برده و میدونه کاربر چی میخواد ؛
به همین دلیل از این فلسفه طراحی استفاده میکنه !
همه چیز هم فقط بزرگ کردن صفحه نمایش و کوچیک کردن گوشی نیست !
گوشی باید اُبُهت هم داشته باشه !
حالا اون برند L.G که دیگه بماند ... !

علیرضا ص در تاریخ : 1392/8/8

سلام به دوست عزیزم...
این که یه گوشی برتری داره یا نه به اولویت های شما برمیگرده...اما در بحث زیبایی ...منم خودم اول همین فکرو میکردم...به خاطر همین بینxperia vو اس3 سامسونگو انتخاب کردم...تلبته دلایل دیگه ای هم داشت اما من گفتم زیبایی خیلی هم همه نیست...
الان در به در دنبال پولم تا بفروشمش..چون دیگه حالم از قیافش به هم میخوره.زیبایی خیلی مهمه.این رو وقتی میفهمی که جفتشو کنار هم داشته باشی...
حس قدرتی کهZ1میده به ادم وصفرنا شدنیه.وقتی دستت میاد فقط دوست داری شبا قبل از خواب یه30دقیقه ای نیگاش کنی و کیف کنی!
و این حسو داری که نسبت به پولی که دادی کالایی با ارزش داری...
اما شما اس4دست بگیر...با سری cobyبرابری میکنه...شاید کمی بهتر باشه اما همون حس رو منتقل میکنه.در مطلبی که یک سایت درباره حس کار کردن با گوشی های مختلف بود از زدوان فوق العاده تعریف کرده بودن.اگه دنبال یه گوشیه عمری؛زیبا؛شیک و با کلاس؛قدرتمند و سریع؛با دوربین عالی هستی زدوان انتخاب بهتریه..
اما اگه دنبال امکانات نرم افزاریهsفلان و sبیصار میگردی و صفحه بزرگتر نوت خوب هست...

Sina K در تاریخ : 1392/8/8

خواهش میکنم ...

والا شما که بخش نرم افزاری براتون بسیار مهم هست ، من توصیه میکنم برید سمت Note III !
چون همونطور که عرض کردم ، رابط کاربری سونی خیلی ساده و البته بسیار شیک هست ؛ اما امکانات خاص آنچنانی مثل Note III یا G2 در اختیار شما قرار نمیده !
مثلاً شما در Note III قلم S-Pen دارید ، که خوب قابلیتهای خاص خودش رو داره و یا سایر ویژگی ها مثل Air-Command ...
در G2 هم امکانی جالب هست به اسم Knock-On که وقتی صفحه گوشی خاموش هست ، با 2 بار Knock کردن ( ضربه زدن ) به صفحه نمایش ، صفحه گوشی روشن و لاک اسکرین نمایان میشه ؛
یا Guest Mode و سایر موارد !
Z1 در این بخش نسبت به این رقبا عقب تر هست ، ولی برای من به شخصه مهم نیست !

در مجموع ، باید معیارهاتون رو برای انتخاب یک گوشی هوشمند بفرمایید تا من بتونم درست راهنمایی کنم شما رو !
یکی از دوستان یه لیست با امتیازهای 1 تا 10 تهیه کرده بود ، به ترتیب اولیت هاش رو ذکر کرده بود ؛
اینطوری خیلی راحت من تونستم در انتخابش بهش کمک کنم !
اما اگر برتری های Z1 رو بخوام از دید خودم برای شما بگم ، توی نظرات قبلیم همه چیز هست !
برتری های Z1 نسبت به Note III رو هم قبلاً ذکر کردم ، اگر نتونستید پیدا کنید باز مطرح کنم .

Amin F در تاریخ : 1392/8/8

سلام بجه ها يه سوال داشتم ميخوام زد1 بكيرم ولي خانومم ميكه جي 2 ججوري با يكي دو كلمه قانعش كنم كه سوني يكه؟راستي الان بكيرم يا يكم صبر كنم بعد بكيرم؟ مرسي از همتون

pooya h در تاریخ : 1392/8/8

سلام اول ممنون بابت راهنمایی‌ همه دوستان من هم آپدیت کردم هم استفادهٔ زیادی از گوشی نمیکنم اما مشکله باطریم همچنان وجود داره همين الان در وضعیتی که نور صفحه تا نصف زیاد بود و باطری ۱۰۰% شارژ داشت دقیقا بد از ۱۶ دقیقه کار با گوشی ۴% از شارژش رفت آز این ۱۶ دقیقه ۲دقیقه و ۳۰ ثانیشو بازي کردم بقیشم فقط منهامو مرتب می‌کردم دوستانی که این گوشیي دارن این وضعیت طبیعی یا فقط گوشی من اینجوریه...

محمد t در تاریخ : 1392/8/8

يه سوال داشتم من قبلا Z داشتم باخود گوشی آپدیت کردم. ایا آپدیت با خود گوشی بهترنیست ازpc

مهدی س در تاریخ : 1392/8/8

شما احتمالا این دو گوشی رو با هم ندیدی به کم کردن حاشیه صفحه نمایش طراحی نمیگن یه خلاقیته تو طراحی رو دست سونی نیومده

مهدی س در تاریخ : 1392/8/8

دوست عزیز من با هر دوی این گوشی ها کار کردم ولی کیفیت صفحه نمایش جی۲ رو بیشتر از z1نمیدونم در بهترین حالت میتونیم بگیم در حد همن نه کمتر نه بیشتر

ساشا ن در تاریخ : 1392/8/8

دوست خوب اصلا از نزدیک استفاده کردی ؟ بهترین گوشی حاله حاضر دنیاست ، به این امارهای نوشتاری دقت نکن! تو عمل ببین چه سالاریه!
همین ضد اب و سخت افزار غولی که داره ی سرو گردن از گوشی های دیگه بالاتره ، لااقل پول میدیم میدونیم این گوشی میمونه خراب بشو نیست! ادم دلش نمیسوزه
اما گوشی های دیگه بخریم 2 قطره اب بره توشون گردو خاک بره توشون پولتون پریده!

فربود ف در تاریخ : 1392/8/8

یکی از ایرادهایی که خیلیها از طراحی سونی میگیرن همین حاشیه اطرافش هست .واقعا گوشیهای سونی زیبایی ندارند واین فضای مرده و بیمصرف فقط سایز گوشی رو بزرگتر کرده که هیچکس اینو نمیخواد.خواسته اکثر کاربران بزرگترین صفحه نمایش در کوچکترین سایز بدنه هست.الجی این خواسته روبه بهترین شکلی براورده کرده و انصافا از دید افراد بیطرف ظاهر و طراحی الجی خیلی بهتر از سونی هست.

saeid s در تاریخ : 1392/8/8

با سلام خدمت همه دوستان من میخوام گوشی بخرم به نظر شما این گوشی بهتره یا xperiaz

Sina K در تاریخ : 1392/8/8

تعصبات شما قابل احترام هست ؛
ولی دنیا جلوی طراحی این گوشی زانو زده !
همه چیز فقط کم کردن حاشیه و بزرگ کردن صفحه نمایش نیست !
شما باید به گوشی حالت زیبایی هم بدید !
حاشیه دور Z1 جزئی از طراحی صنعتی برتر این گوشی هست !
خیلی مونده تا شرکت های کُره ای به گَردِ پایِ طراحی هایِ مادر طراحی دنیا ، کشور ژاپن برسه !

Sina K در تاریخ : 1392/8/8

عزیز دل این چه مقایسه ای هست آخه ؟!
اَندروید با ویندوز فون ؟!
از من بپرسی میگم اَندروید ، حالا هر چی باشه !
دور مایکروسافت و وین فون رو خط بکشید !
موارد 9301 تا 9400 از مجموع 10300 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا