نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z1

Xperia Z1 اکسپریا زد 1

Sony Xperia Z1 سونی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (9557 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 10101 تا 10200 از مجموع 10300 مورد

nadia i در تاریخ : 1392/6/16

دوست خوب من
اول اطلاعات اضافه کن بر دانش خویش بعد بیا اینجا کامنت بگذار و
اولا : اندروید بعدی 4.4 هست نه 5 .
دوما : من دارم می گم اکسپریا زد شما می گید اکرو اس .
سوما : تاچ ویز سامسونگ خیلی باگ داره خصوصا توی اس 4 .
چهارما : کسی درمورد نرم افزار سامسونگ حرف نزد که شما داری صحبت از اون می کنید .
پنجما : شما تا حالا اکسپریا زد رو دیدید ؟ ( خصوصا اگر اپدیت شده باشه )

تمامی مشکلات سونی هم با آپدیت حل شده

nadia i در تاریخ : 1392/6/16

دوست خوب من
من خودم به شخصه ضد اب بودن و ضد ضربه بودن اکسپریا زد رو امتحان کردم .
( به مدت 10 دقیقه کاملا توی اب گذاشتم و بعدش هم از فاصله ی 1 متری اون رو به روی زمین پرت کردم . ولی آخ هم نگفت . شما جرئت دارید گوشی های سامسونگ و نوکیا و اچ تی سی را فقط 5 ثانیه توی اب بگذارید یا از فاصله ی 50 سنتی بندازید زمین . بعد خواهید دید که به جای یک گوشی یک تکه پلاستیک و المونیوم قابل بازیافت دارید .)
دوستانی هم که ادرس و مطالب سایت های دیگر رو اینجا برای ما می گذارند خیلی خیلی کار خوبی می کنن که بر اطلاعات ما می افزاریند .

nadia i در تاریخ : 1392/6/16

محتوای این ادرس همون چیزی بود که من گفتم :
1- سونی اکسپریا هونامی در صدر بهترین اسمارت فون ها
2- سامسونگ گلکسی نوت 3 در صدر بهترین فبلت ها

nadia i در تاریخ : 1392/6/16

معلومه تا حالا با گوشی های اکسپریا سونی کار نکردی !!!!!!!!!!!!!
سامسونگ طراحی فانتزی و تخیلی داره . ولی واقعا سنس اچ تی سی هم زیباست .
درعین حال سونی یکی از بهترین هاست .

nadia i در تاریخ : 1392/6/16

داشتن دوربین با پیکسل بالاتر خوبه . ولی همه میدونن که دیگه نوکیا قابل اعتماد نیست . از طرف دیگه ویندوز فون چندان محبوبیتی ندارد .

Adrian F در تاریخ : 1392/6/16

نه هنوز تکمیل نشده
مثلا توی نمایشگاه میزارنش،مردم باهاش کار میکنن اگر اشکالی درش ببینن گزارش میدن و خُرده میگیرن سپس سونی یک اندروید تکمیلی در آخر معرفی میکنه
مثلا Z Ultra قبل از تکمیل اندروید امتیاز 34 هزار رو دریافت کرد،ولی وقتی اندرویدش کامل تکمیل شد و استفاده از سخت افزار توسط نرم افزار های سونی و اندروید بوجود اومد امتیازش به 30 هزار رسید.(اگر دقت کنی پس از عرضه ی زد اولتار دو سه تا اپدیت تکمیلی اومدن که حتی موتور X-Reality در اون اپدیت ها کار کردن.پس حالا اندرویدش تکمیل شده!

این برنمیگرده به مشکل سخت افزار یا اینکه Z1 از Z Ultra کمتره،این برمیگرده به نوع استفاده از اندروید.
امتیاز AnTuTu کارکرد کلی دستگاه رو میسنجه مثلا اگر در حین امتیاز گیری از AnTuTu چنتا نرم افزار در گوشی اجرا شده باشه،امتیازش افت پیدا میکنه
یا مثلا اگر اندروید تکمیل نشده باشه ممکنه امتیاز به شدت بالا یا به شدت پایین باشه!!

معمولا امتیاز تا هزار تا اصلا به چشم نمیاد و همچنان در یک کلاس هستند.امتیاز ها تا 10% در یک کلاس به شمار میان.
مثلا امتیاز Sony Z حدود 20 هزار بوده،10 درصدش میشه 2 هزار،یعنی از 22 هزار تا 18 هزار،در کلاس سونی Z هستند.

مثلا امتیاز Sony Z Ultra شده نزدیک به 30 هزار،ده درصدش میشه 3 هزار،یعنی از 27 هزار تا 33 هزار در یک کلاس که زد اولترا قرار داره،هستند!

برای همین معمولا AnTuTu هر 5هزار تا یک کلاس میگیره.0 تا 5000 میشه دیوایس های Low End
5 تا 10 میشه دیوایس های Mid to Low
10 تا 15 هزار میشه دیوایس های Mid
15 تا 20 هزار میشه دیوایس های Mid to High
20 تا 25 هزار میشه دیوایس های HighEnd
و بیش از 25 هزار میشه دیوایس های FlagShip

البته این امتیازات هر سال رو به جلو میرن و کلاس های قدیمی تر حذف میشن.مثلا چند سال دیگه زیر 5000 اصلا جزو دیوایس بحساب نمیارن!


میخوام بگم اینجوری که آنتوتو یا بنچمارک ها میگن تفاوت واضضضضح نیست! همشون در یک کلاس هستند و هر گوشی ای که Snap 800 رووش باشه عین سونیZ1 و Z Ultra و Note3 N9005 جواب میده!
حالا هنگ نکردن و کند نشدن و بهتر عمل کردن برمیگرده به نرم افزار خود شرکت ها برای اندروید که هرچقدر تر و تمیز تر باشه،گوشی عملکردش بهتره و بنچمارک یک کوچولو بهتری میگیره!
اینجوریاست :d


قربانت:)

shahrokh a در تاریخ : 1392/6/16

نمیدونم بعضی از دوستان اصلا چرا میان نظر میدن؟
آقا جون این گوشی گوشیه خوبیه به شرطی که قیمت رقابتی داشته باشه...چون سونی عملا ثابت کرده همه جا یه ایراد اساسی رو گوشیهاش داره...سونی زد صفحه نمایش بی کیفیت...زد اولترا سایز فوق العاده نامناسب دوربین بدون فلش...سونی زد ال وزن خیلی زیاد...این گوشی هم وزنش زیاده و باطریش هم نسبتا ضعیف و سایزش در مقابل رقبای 5 اینچی حرفی برای گفتن نداره...در صورتی که قیمتش مثلا 300 تومان از اس4 کمتر باشه ارزش خرید داره...هر چند سونی ثابت کرده عرض چند ماه قیمت گوشیهاش افت شدیدی دارن...من ال جی g2 رو فوق العاده قبول دارم هر چند اصلا از ال جی خوشم نمیاد....

Adrian F در تاریخ : 1392/6/16

USB Host و USB On The Go و OTG همگی 1ـی هستند و 1 معنی میدند»
توانایی درک USB :

به این منظور که شما هر وسیله ای که USB باشه به دستگاه بزنید،دستگاه میفهمش و ازش استفاده میکنه»
دسته ی بازی - هارد خارجی - فلش - چراغ قوه - کیبورد - موس و ....
همگی رو میتونید به دستگاه بزنید.

هیچ فرقی با هم ندارند.
OTG یک امکان سخت افزاری هست که درون دستگاه قرار داره و پورت USB رو کنترل و اسکن میکنه.اکثر Driverـهای دستگاه های مختلف درون اندروید جا سازی شدن مثلا انواع و اقسام کیبورد ها و دسته ها و موس ها،درایوراشون درون اندروید قرار دارند،بعضی هاشون هم خودشون مراحل نصب دارن،ولی ممکنه یک سری وسایل باشن که درایورشون در ویندوز باشه ولی در اندروید نباشه و اندروید نشناسه.

موفق باشید:)

محمدرضا خ در تاریخ : 1392/6/16

سلام دوستان.
من همیشه تو سایتا میرم و جدید ترین های تکنولوژی رو نگاه میکنم و از تموم مشخصاتشون با خبرم.هرکی از فامیل میخواد گوشی و تبلت و ...بخره میاد پیش من.البته حدود سه چهار ماهه تو این دنیا وارد شدم ولی مشخصات همه گوشیها رو میدونم.
اولا به بنچمارک خیلی عقیده ندارم.بنچمارک رو ننگرید.به سی پی یو و چیپش نگاه کنید.
من،کمی به برندالجی علاقه دارم.چون نسبت به قیمتشون ارزش دارن(ارزونتر ازگوشیهای هم رده ان).
این گوشی رو نمیخوام الکی ازش تعریف کنم.
هرکی این و با نوت سه مقایسه کنه اشتباه کرده یا ازروی تعصبه.
بیایید تو خرید و انتخاب گوشی تعصب رو کنار بگذاریم.
بررسی هونامی:
کاری به بنچمارک ندارم.ولی مطمئن باشید قویترین گوشی حال حاضر دنیاست.برید مطالعه کنید میفهمید.
از نظر دوربین،بهترین نیست.ولی بعد از نوکیا ۱۰۲۰ بهترینه(راستش تخصصی ندارم فقط از لحاظ بررسی شخصی میگم)
از نظر بدنه،فکر میکنم محکم ترین پرچمداره(حتی از آیفون پنج اس هم بهتره.تست بدنه رو دیدم)
زیبایی:شما میدونید!سلیقه ای.
صفحه نمایش:اگه مثل زد اولترا باشه که جزو بهترین هاست.یعنی اگه زود آپدیت تریم رو بگیره دومین میشه.
ولی جی ۲
هردو کاملند.بی نقص.فقط بدنه پلاستیکی که کمی مقاومتش کمتره.
صفحه نمایش جی ۲ در حالت کلی بهتره.
دقت کنید گفتم در حالت کلی.
کیفیت صدا هم همینطور.
ولی در کلنرم افزار و سخت افزار هونامی مچ تره.ژیعنی من اگه پول داشتم فقط هونامی رو میگرفتم.ولی دوستان!نخرید تا دست دلالان کمتر چرب شود و ارزونتر بشه.

اصلاحیه:بعد از جی ٢ قویترین گوشی دنیاست.

رضا ا در تاریخ : 1392/6/16

مقایسه طراحی z با z1
z1:
شیشه پشتش از جنس بهرتری هم هست به طوری که اب روش باقی نمیمونه
مقاوم تر
جای دوربین کلا عوض شده که میشه z1 رو راخت تشخیص داد
دور گوشی از المینیوم و فیبر کربن ساخته شد
قطعات داخلی گوشی در محافط المینیومی هستن
جک هد فون در پوش نداره که مزیت برزگیه
کلید دوربین اختصاصی داره
و...

امیراحمد چ در تاریخ : 1392/6/16

آقا من اگه بخوام همین الان گوشی بخرم از بین این گوشی سونی و گالکسی اس 4 و نوت 3 کدوما پیشنهاد میدید ؟
اگه صبر کنم ممکنه گوشی بهتری هم به بازار بیاد ؟ منظورم از بهتر اینه که خیلی با این گوشی فرق داشته باشه و پیشرفته تر باشه
لطفا اگه میشه جواب بدید
منتظرم

Hajir 1 در تاریخ : 1392/6/16

cpu2.2سامسونگ در مقابل cpuهای2.2سونی و htcکم میاره
من خودم طرفدار آیفونم

Ali t در تاریخ : 1392/6/16

بعد از چند روز به اینترنت دسترسی پیدا کردم و وقت شد بیام اینجا و نظراتو بخونم....

واقعا برای یه سری از دوستاان متاسفم ک ه اومدن و تو پیج سونی جمع شدن و فقط و فقط کارشون انتقاد بی مورد هست.آخه چی میخواید از جون سونی؟ دوستان سامسونگی نظرتون برای خودتون محترمه ...من وااقعا از طرفدارای سونی هستم و از دیدن این گوشی به وجد اومدم.همونطوری که خیلی از سایت ها این گوشی رو با این سخت افزار تحسین کردن اونم برای برندی که تازه چند ساله به طور مستقل وارد بازار موبایل شده و اینطور پر قدرت و با کیفیت داره عمل میکنه...

من کامنتای اول رو خوندم دیدم کسایی که از این گوشی دارن تعریف میکن کلی منفی خوردن!!!!! کسایی که با منتطق دارن دلیل و برهان میارن کلی منفی خوردن!!! یه عده فن های سامسونگی و برند های دیگه اینجا جمع شدن دارن ....

آقا اصلا گوشی برند مورد نظر شما خدا.یکم یاد بگیری منطقی باشی چیزی ازت کم نمیشه.این کارا واقعا یه سری اخلاقای دوستدارای برند های ذیگه رو مشخص میکنه.

میدونم با گذاشتن این پست ممکنه کلی منفی بخوذم ولی اصلا برام مهم نیست.."نظر شخصی من" در رابطه با سامسونگ یه برندی بوده که همیشه کارش بازی با اعداد و ارقام بوده و به سلیقه مشتری احترامی نمیگذاشته و فقط به فکر فروش بیشتر بوده.نوع متریال مصرفی و کیفیت هم اصلا براش مهم نبوده.

تمام

Sina R در تاریخ : 1392/6/16

من حدود یه ساله تو اینترنت، دوستان و ... دارم دنبال جواب این سوال می گردم از هر کدوم هم یه جوابی متفاوتی شنیدم آخرش نمی دونم کدوم چه می کنه!!!
اگه جفتش یکیه پس مگه آزار دارن که جفتشو می نویسن.
اگه USB Host مال انتقال داده از گوشی به کامپیوتره و USB OTG برعکس پس چرا مثلا گوشی note 2 که فقط USB Host داره هر دو کارو انجام میده.
...

arian-r r در تاریخ : 1392/6/16

همونطور که قبلا گفتم حتی از lumia 1020 ام بهتره ببینید تا براتون ثابت بشه http://pcwar.com/sony-xperia-z1-20-mp-camera-photo-and-video-samples-roundup.html

ولی همه ی اینا به کنار بستگی به کاربر داره

arian-r r در تاریخ : 1392/6/16

دوستان مطمئن باشین دوربین z1 حتی از lumia 1020 ام بهتره چون سونی خودش سنسور دوربین تولید میکنه حتی برای سامسونگو وغول های کمپانی های دوربین مثل nikon پس مطمئن باشین تو این یه مورد کم لطفی نمیکنه خودتون ببینید http://xperian.ir/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-20-7-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE/

ﻫﻮﻣﻦ ﻧ در تاریخ : 1392/6/16

از یه کار سونی در حیرتم و اینکه هنوز x reality رو روو الترا زد داشت ولی چطور به این سرعت از رده خارجش کرد. کاری که برندهای دیگه انجامش نمیدن. سونی میتونست تا مدت های زیادی از این فناوری استفاده کنه. و جولان بده. ولی به راحتی از رده خارجش کرد. اونم فقط در دو ماه و فناوری x reality پرو با مدیریت بر پیکسل هارو جایگزین کرد.

و یه مطلب راجع به سونی خواهم گذاشت. سونی پول فناوری رو نمیگیره تازگیا و فقط داره پول سخت افزار رو میگیره. حالا به همین زودی مطلبی که توو یکی از مجلات فرانسوی هستش همراه با لینک و ترجمه ش رو براتون اینجا میزارم. فقط خلاصه بگم که ما توو دنیای الکترونیک یه هزینه سخت افزار داریم و یه هزینه فناوری. مثلا سخت افزاری که توو هندزفری بیتز استفاده میشه هرگز به اندازه سخت افزاری که توو هندزفری xba1سونی استفاده میشه نیست. اولی موتور محرک نداره ولی دومی داره. ولی قیمت این دو تا یکسانه. به این خاطر که بیتز پول فناوری خارق العادش رو هم گرفته. یعنی پول علمش رو. اینکه با یه چنتا سیم و ایر باکس تونسته یه هندزفری به این قدرت بسازه. در صورتیکه هندزفری دوم با اونهمه موتور داخلش و امکانات مختلف مثل حذف نویز به این نرسیده. حالا این حکایت گوشی سونی هست . شما نگاه کنین. سونی هزینه ای برای اکثر نوآوری هاش نگرفته ولی اچ تی سی 31 دلار بابت نصب بلینک فید به زور از شما گرفته. حالا ملموس تر و با منبع حرف خواهیم زد به زودی. فقط از دو چیز تعجب کردم. یکی اینکه چرا ایکس ریلتی رو به این زودی به نسخه پرو ارتقا داد که این چیزی جز صداقت مدیرانش نیست. و دوم اینکه با اینهمه امکانات اضافه شده چرا قیمت بالاتر نرفته پس. اونم با وجود هزینه های زیادی که سونی تا الان گرده. راه اندازی مجدد خط تولید تریلومینوس در اگوست سال گذشته هزینه ی بسیار بسیار زیادی برای سونی داشت ولی دیدیم که در عمل برای دارندگان الترا زد این هزینه تحمیل نشده.
امیدوارم سونی وعده خودش رو برای استفاده نکردن از اندروید زودتر عملی کنه. اینهمه سخت افزار حیفه که دست اندرویدی هستش که هرگز همپای سخت افزار پیشرفت نمیکنه و بلد نیست از ظرفیت های اسنپ دراگون و کریت بهره ببره. اوبونتو احتمالا گزینه ایه که سونی به دنبالش خواهد رفت .

mehdi n در تاریخ : 1392/6/15

طراحان سونی قبل از ورود اکسپریا زد به بازار یک نظر سنجی کردن بین مردم از چند کشور دررابطه با گوشی دستشون بود.گفتند مهمترین عاملی که باعث شده گوشی همراهتان خراب بشه چی بوده؟ گفته بودن افتادن در اب و شکستن !!!
اینجا بود که اینا اومدن گوشیهایی معمولا با کیفیت ساخت خوب و مقاومت در برابر اب وارد بازار کردند!!!

اینه استراتژی یه شرکت که واسه جنس و مشتریش ارزش قایله

نه شرکتی مثه سامسونگ که با انهمه فروش از اسمارت فونهای گالاکسی دو و سه و .. اومده در بدنه گالاکسی نوت یه پلاستیک رو به شکل چرم شکل داده !!!که مشتری بگه پشت گوشیم از چرم ساخته شده !! عجبببببببب !توهینه

سونی فقط دوساله داره به طورحرفه ای گوشی تولید میکنه و واقعا داره خوب پیش میره.کارش خیلی درسته

joker * در تاریخ : 1392/6/15

شما با بی منطقی تمام داری بزرگترین نقطه قوت این گوشی رو زیر سوال میبری؟قبول دارم G2 دوربین خیلی خوبی خواهد داشت ولی به نظر خودت با توجه به نظرات سایت هایی مثل فون آرنا و T3 و نتایج منتشر شده ازش کلاس این دو یکیه؟
من خودم از برند lg هم بسیار خوشم میاد و همیشه خصوصا نمایشگرهاش رو تحسین کردم ولی این مقایسه شما بیشتر شبیه مقایسه xperia z با G2 تا xperia z1 با G2.
لا اقل یه حرفی از کیفیت ساخت میزدی؟نگفتی چون اونو دیگه نمیشد زیر سبیلی ردش کرد نه؟

mehdi n در تاریخ : 1392/6/15

host
در فینگلیشی به معنی میزبان
کلا ارتباط دو usb طوریه که یکی تابع دیگری است یعنی یکی از دیگری تغذیه میکنه و سکان دست یکیشونه
وقتی یک دوربین دیجیتال را به یک کامپیوتر وصل میکنیم کامپیوتر میشه host ,چون اینجا کامپیوتر دوربین را مدیریت میکنه

ما در برد ااصلی یه چیزی داریم به اسم usb host controller .به usb اجازه میده که نقش host رو ایفا کنه

usb host یعنی این وسیله قابلیت وصل شدن و مدیریت هر چیز usb دار را به خودش داره مثل فلاش..ماوس وجوی استیک و...

usb otg یک استاندارده که اجازه میده یک دیوایس هم نقش host داشته باشه هم نقش تابع.یعنی میتونه جای خودش رو عوض کنه.وقتی یک فلاش ممووری به گوشی وصل میکنی گوشی میشه host وفلاش تابع اونه بعبارتی گوشی فلاش را مدیریت و تغذیه میکنه.حالا همین گوشی به کامپیوتر وصل میشه نقش تابع رو ایفا میکنه مثلا با کامپیوتر فلاش میزنی گوشیو یا میکرو اس دی رو باز میکنی

در واقع هر usb otg همیشه خودش host هست .دیگه لازم نیست جایی که قابلیت otg داریم بگیم host !!!!
کسی که اونو تو مشخصات نوشته کار اضافی کرده وهیچ مزیتی نداره واحتمالا اطلاع نداشته

هر دیوایس که otg در usb واسش تعریف شده همیشه خودش نقش host هم داره
ولی هر دیوایس usb دار نمیتونه host باشه مثل یک دوربین دیجیتال که به یک host دیگه وصل میشه


!!!!
پس گالاکسی نوت سه ماهواره نمیفرسه هوا !!!! با اون host usb که جلوش نوشتن.بهتر بود همون otg جلوش میذاشتن

علی چ در تاریخ : 1392/6/15

یه چیزی خدمت دوستان بگم من زیاد اهل بررسی گوشی ها نیستم اما اینو لازم دونستم که یه سری اطلاعات دقیق رو در اختیار شما بگذارم اونم اینه که زیاد راجع به ضد آب و ضد ضربه بودن دعوا نکنید به چند دلیل :
اول از همه بگم شما دوستان یه گوشی میخری صد تومن هزار جور مواظبت ازش میکنی که زمین نخوره یا آب بهش نرسه بعد میخوای با سه میلیون گوشی ضد آب و ضد ضربه بودنشو تست کنی که آیا هست یا نه؟من که فکر نمی کنم به نظرم لای بالش نگهش میداری تا اینکه بکوبیش زمین.
دوم اینکه شرکت سونی از این گوشی و ایکسپریا زد و کلا همه شرکت ها برای آمریکا یه نسخه از گوشی و برای آسیا یه نسخه و برای اروپا و جاهای دیگه هم یه نسخه ارائه می کنند که متأسفانه این ضد آب و ضد ضربه بودن شامل ما ایرانی ها نمیشه مثلاورژن اصلی گوشی ایکسپریا زد به گونه ای ضد آب و ضد ضربه هستش که اونو میتونی با تمام قدرت به در و دیوار بکوبی یا توی قابلمه آب جوش بزاریش که این گوشی در آمریکا و اروپا توزیع میشه نه آسیا اگه بخواین میتونین توی آپارات سرچ کنین کلیپشو ببینین.
سوم اینکه من این رو از روی معده نمیگم مثل بعضی از افراد که تا میشنون گوشی ضد آبه کلی داد و بیداد راه میندازن که وای چه گوشیه نه این طوری خوشحال نباشین من همین ایکسپریا زد رو تست کردم و واقعا ضد آب و ضد ضربه نبود البته اون گوشی که تو آسیا عرضه میشه این طوریه وگرنه شما میتونی اگه دوستی یا آشنایی توی کشوری دیگه مثلا آلمان داری بگی تا یکی از اون برات بیارن و واقعا ببینی چه قدر تفاوت داره با اون کوشی که تو دستته.
چهارم اینکه این مورد فقط در مورد برند سونی صدق نمیکنه بلکه برندای دیگه هم همینطوری هسن از جمله سامسونگ و اپل و اچ تی سی . خلاصه من هم از اول مثل شما فکر میکردم و با خودم میگفتم که چه خوب شد که دیگه گوشی هامون در مقابل آب و ضبه مقاوم هستش پس آفرین به سونی ! ولی این مزایا شامل ما نمیشه و میگفتم چه طور ممکنه سونی توی ویدئوی تبلیغاتیش گوشیش ضد آب و ضربه هستش اما اونی که دست ماست سونی هست اما ضد هیچی نیست و بعد از تحقیق های زیاد فهمیدم که جریان از این قرار هست.
در آخر هم یه سؤال از آقای Adrian F دارم اونم اینه که آقا شما خسته نمیشی اینقدر اطلاعات مربوط به این گوشی رو توی قسمت مشخصات کپی و پیست میکنی و مثلا میگی این ضد آب بودنش از اون بیشتره چون استاندارد آی پی 58 داره یا مثلا این سی پی یوش 2.2 گیگاهرتزه پس قوی تره نسبت به اس 4 و زد یا زد آر یا کلی این و اون دیگه ! خب برادر من یکی نیست بیاد به شما بگه خب اینارو خود سایت توی صفحه مشخصات زده نیازی نیست شما هی بیای به قول خودت بررسی تخصصی بکنی و هی بین گوشی ها مقایسه انجام بدی شما اگه توی صفحه مشخصات دیده باشی پایین صفحه نوشته تجربه خود را در استفاده از این گوشی با دیگران به اشتراک بگذارید نه اینکه هنوز گوشی نیومده تجربه خود را در استفاده از این گوشی با دیگران به اشتراک بگذارید!(هنوز گوشی نیومده)!من خیلی خوب به نظرات شما توجه کردم و میبینم تا سایت یه گوشی جدید رو توی صفحه اول میذاره هی میای اطلاعات صفحه مشخصات رو اینجا کپی میکنی یا مثلا بررسی سایت جی اس ام یا کلیپ و عکس سایت نارنجی رو میذاری خوبه بدونی کسی که این صفه رو میخونه حتما از اینترنت استفاده میکنه پس میتونه صفحات دیگه رو هم بخونه یا از سایت های دیگه هم بازدید کنه!

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

البته من خودم طرفدار پروپا قرص سونی هستم و همه جا تو این سایت دارم ازش دفاع میکنم.اما خودم هم به حاشیه زیاد این گوشی انتقاد دارم.فاصله بین صفحه و برند.فضای زیاد خالیه پایین دستگاه.و البته کناره ها.اگه کمتر میشد بهتر بود.اما نسبت به ضد بیشترم شده!!!چرا واقعا؟

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

نظرات حالا مختلفه و وفتی هردو گوشی بیان و مقایسه بشن تازه همه چی روشن میشه.درضمن داداش گلم ادریان.یکی از بچه ها متاسفانه یکی از نظرات تو رو کپی کرده تو صفحه نوت3 و همه اونجا بهش حمله کردن!!شاید بهتر باشه کمکش کنی.یه سری به اونجا بزن...اسمش محمد م هست که البته همین جا هم هست.

aliraza y در تاریخ : 1392/6/15

سلام خدمت همه دوستان نه سونی مال بابای منه نه سامشونگ برای دشمنه من هر دورو دوستدارم وبا بی طرفی حرف میزنم
1.بعضی ها میگن فییلم برداری الترا اچ دی اول الترا اچ دی دو سری تلوزیون پخش میکنن یکی ال جی زده قیمتش 48 میلیون یکی هم سونی 80 میلیون با اندازه 84 اینچ دلیل گرون بودن سونی خب سونی بودنش است دلیلش رو پایین تر میگم دوم کسی این تلوزیون هارو البته یکی رو میخره که لیموزین فوانتوم زیر پاشه یک ویلای شمال داره یک خونه تو زعفرانیه یا فرشته داره یه پاش اونوره یه پاش این ور با نسبت بعضی مات ایران که سی ار تی تو خونه دارن ذوق میکنن فرقی نمیکنه پس رو الترا اچ دی مانور بیخود ندین
2.خیلی تکنولوزی ها ی دنیا رو سونی اختراع کرده این ها همون دلایلی هستند درباره ی سونی بودن که بالا گفتم پایین میگم
اولین که اول زدم شامل تمام گزینه هایی که نوشتم میشه
اولین تولید کننده
1.رادیوی ترانزیستوری قابل حمل 2.تلوزیون های ترانزیستوری 3.سی دی خوام دی وی دی خوام و بلوری خوام 4. سیدی پلیر و دی وی دی پلیر و بلوری پلیر 5.سی دی من و دیوی دی من یا همون پلیر های قابل حمل 6.سامسونگ نمیدونست ال سی دی چیه سونی اولین oled دنیا رو تولید کرد بعد ال جی زد بعد سامسونگ با اندازه 27 اینچ بعد ال جی بزرگترین oled دنیا با اندازه 44 اینچ و قطر 4 میلیمتر رو تولید کرد
7.اولین تولید کننده واکمن و mp3 player و mp4 player رو تولید کرد واکمن اسمش ماله بچه ها ته تهش برید از نظر موسیقی سونی بزرگترین موسیقی دنیا و بزرگترین شرکت الکترونیکی دنیاست و بعد از خرید شرکت هالیوودی کلمبیا پیکچر به یکی بزرگان عرصه سینما شده و تنها تولید کننده گوشی های ضد اب و ضربه و گرد وغبار در دنیاست
نکته اخر کمپانی سونی لنز های شرکت نیکون و پنتاکس رو تولید میکنه این دو شرکت زیر مجموعه سونی هستند
باز هم سونی افتخاراتی دارد که همه مردم جهان به این شرکت ژاپنی مدیون هستیم این رو یادم اولین شرکت ژاپنی یه جورهایی میشه به عنوان اولین شرکت اسیایی گفت که پاش به بازار ها امریکا باز شده
به نظر شماها سامسونگ فقط به عنوان بزرگترین شرکت کره حرفی برای گفت در برابر سون داره

محمد خ در تاریخ : 1392/6/15

این دیگه چیه .یه سوال اصلا میشه این گنده وک رو جلوی گوشمون بگیریم؟گوشی فقط فقط لومیا 1020 .سونی هر چه قدر هم تلاش کنه نمیتونه دوربین 41 مگاپیکسلی بزنه پس کسانی که اهل دوربینن برن 1020 یا 808 رو بگیرن خیلی بهتر از اینه .بعدشم این به نظر من تبلت باشه بهتره تا گوشی.

Adrian F در تاریخ : 1392/6/15

بـــــــــــــــــاتری»

مکالمه 2G
13 ساعت و 40 دقیقه

مکالمه 3G
15 ساعت

آماده به کار در 2G
36 روز و 14 ساعت

آماده به کار در 3G
35 روز و 10 ساعت

آماده به کار در 4G
31 روز و 14 ساعت

گوش دادن به موزیک
110 ساعت مستمر

تماشای فیلم
6 ساعت و 40 دقیقه مستمر



====
منبع»
http://dl-developer.sonymobile.com/documentation/whitepapers/Xperia_Z1_LTE_C6903_WP_1.pdf

موفق باشید:)

Adrian F در تاریخ : 1392/6/15

خواهش میکنم دوست گلم.

نوشتن روی صفحه»
توی توضیحات هیچ جاییش فعلا قید نشده که این امکان رو داره،ولی هر دوشون تکنولوژی OptiContrast دارند که فاصله ی صفحه لمسی رو به شدت به کاربر نزدیک میکنه،برای همین صفحه لمسی بشدت حساس تر میشه.
ولی اینکه آیا داره؟ توی دفترچش اصلا قید نشده و بعضی ها هم میگن نداره.

اینفرارد» نداره - فقط موبایل ZL و تبلت های سونی اینفرارد دارن،با استفاده از پکیج برنامه نویسان اندروید،میشه اینفرارد رو به دست گرفت و کنترل تلویزیون های خاص کرد
========================================

یک سری از امکانات دوربین »

Info Eye »
از هر چیزی که میخواید اطلاعات کسب کنید،فقط کافیه عکسش رو بگیرید
میخواید بدونید این برج ایفل که رو به روی شماست چند متره؟
این کتاب مال کیه؟
و خیلی چیزهای دیگه،فقط یک عکس بگیرید،گوشی بهتون میگه!
(دقیقا شبیه به TrackID !ولی از نوع عکسش!)


Social Live »
یک عکس از لحظات خوبتون بگیرید،همون لحظه گوشی این عکس رو در فیس بوک شما قرار میده با متن مورد نظر شما،در یک ثانیه لحاظت خوش شما با دیگران تقسیم میشه


TimeShift Burst »
http://developer-static.se-mc.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2013/09/z1timeshiftburst.jpg
61 عکس در 2ثانیه،قبل از اینکه دکمه ی عکاسی رو بزنید تا 2ثانبه بعدش،واستون مجموعه ای از عکس های زیبا از یک اتفاق مهیج رو میگیره که هر کدوم رو که خواستید میتونید برگزینید و یا همه رو ذخیره کنید.


AR Effect »
کارهای جالب و خنده دار با دوربین! عکستون رو با انیمیشین ها و آبجکت ها ، خوشکل تر و جالب تر کنید!
عکسهاتون رو تزئین کنید و لحظات جالبی رو برای خودتون بوجود بیارید!
با قابلیت Smart AR سونی بصورت اتوماتیک لوکیشین رو بررسی میکنه و مواد لازم برای جذاب شدن تصویر رو به اون اضافه میکنه.

دسترسی کامل به دوربین»
برنامه نویسان اندروید براحتی میتونند نرم افزار دسترسی به سخت افزار دوربین رو از سایت سونی دریافت کنن»
http://camera.developer.sony.com
و هر طور که دلشون میخواد،دوربین رو تنظیم کنن و قابلیت هایی مثل بالا رو بهش اضافه کنن و ازش لذت ببرن.

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/15

داداش من اگه پول داشتم لومیا 925 میگرفتم سلیقه ی من اینه هیچ وقت هم از سامی خوشم نیومده
من فقط دارم جواب حرفای تعصبیشونو میدم ! تا الان دیدی بگم سامی بهتره یا سونی؟زد 1 یکی از بهترینهاس نه "بهترین" !
تو دنیای تکنولوژی "END" وجود نداره و همچنین کلمه ی "امکان نداره"!

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

بله همه گوشیاتون با هم فرق دارن.درواقع ترکیبی از هم هستن!!!همه گوشی های سونی شبیه هم ان؟؟!زد وان شبیه سونیه اما مدل های دیگش طراحی های مختلفی دارن.اما سامسونگ چه رده پایین چه رده بالا تلفیقی از یه طراحی خاصو دارن.من پسر عمم دانشجوی طراحی صنعتی دانشگاه تهرانه و فقط طراحی های سونی رو فبول داره.سونی تقریبا فصل ها ی مختلفی برای خودش داره.یک دوره طراحی xperia s روی modeسونی بود و همه گوشی هاش اون مایه رو داشتن.بعد نوبت به طراحی xperia t/tx/vرسید و گوشی هاش تو اون شکل بودن.بعد هم نوبت طراحی زد بود و الان با این شکل گوشی هاشو میزنه.تازه استثنا هم داره مثل sp/Lپس سونی تو2 سال 3 نوع طراحی عوض کرده.سامسونگ چی؟

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

خوب.من اومدم از طرف داداشا و خواهرای گلم جوابتو بدم.لینکی که گذاشتی واقعا از یه سایت "معتبر"!!!بود!!ما هم لینکای دیگه ای گذاشتیم.ضمن اینکه دوربینی که سونی گذاشته ارزش اینو که بخوایم با بقیه گوشیایی مثل جی2 مقایسش کنیم نداره. توی دوربین که ما میگیم فقط 1020 قابل مقایسس و دیگر هیچ!وقتی بیاد ثابت میشه.وکم کم عکساش(البته از سایتای معتبر!)داره میاد بیرون و ثابت میکنه.جی2 هم دوربین خوبی داره و اس4 رو شکست میده اما به زد وان نمیخوره.اما صفحه.به گفته اکثر(اقلیتی هم وجود داره)کارشناسان htc oneبهترین صفحه رو داشت!که در برابر zuاونم با اون تراکم پیکسلی کم شکست خورد.تازه x-realy هم نداشته.اگه الجی یه صفحه5.2جاداده سونی هم یه دوربین 20.7جاداده که رویای الجیه.پس صفحه اگه هم سطح نباشن قطعا زدوان بهتره.منم با قدرت میگم و اینو تو زی یو دیدیم.اما وزن.زد هم 140 گرم وزن داشت اما هرکی دستش میگرفت میگفت از اس3 و ایفون 5 سبک تره.تازه این طراحی ominibody داره که کارش پخش کردن وزن به تمتم نقاط دستگاهه و پخش وزن یکسان تا وزن احساس نشه.الجی چی؟اونم باید دست گرفت تا واقعا گفت کدوم سبک تره...
اما صدا...دراینجا باید بگم که کار الجی قابل تحسینه و بلندگوهای خوبی گذاشته اما سونی هم از فناوری اهنربای مایع یاliquid magnetigرو بکار برده و از موتور تجزیه صدای s-masterبهره میبره و یه صدای استریو با کیقیت عالی ارائه میده.اونم باید بیاد و مقایسش کنیم.
اما رابط کاربری.این حرفا مال طرفداراس سامسونگه و از طرفدارای الجی توقع نداشتیم!اخه رابط کاربری شمام تعریفی نداره!!!
من فک میکنم رابط کاربری سونی یه رابط باکلاس هست و خیلی هم دوسش دارم.و این دیگه سلیقه ایه و شما حق ندارید ایراد تلقیش کنید.
در اخر همه ما فکر میکنیم طرف مقابل از روی تعصب با ما حرف میزنه و ما برای همه حرفامون دلیل داریم
شما درباره همه بخش های زد وان نظر دادی بدون اینکه اطلاعاتت کامل باشه.هیچوقت خودتو بی تعصب ندون.شاید دلایلی که خودت فکر میکنی ؛نوعی تعصب باشه....
ممنون:)

ali z در تاریخ : 1392/6/15

تاچ ویز باگ داره؟؟؟؟ من acro s رو فروختم S3 خریدم چون سونی پر باگ بود و همونطور که گفتید حتی Z هم همین باگ ها رو داشت . من از وقتی خریدمش با آندرویید جدید آپدیت شده . 4.0.1 به 4.1.2 و سامسونگ هم جدیدا اعلام کرد 4.3 هم ماه آینده واسش میاد ! شایعه هستش به آندرویید 5 هم شاید آپ بشه ! اونوقت سونی هنوز درگیر وای فای و صفحه نمایش ه
کدوم شرکت رو غیر سامسونگ دیدید اینقدر از نظر نرم افزاری ساپورتش خوب باشه ؟ سونی آندروید ICS رو وقتی واسه گوشی هاش داد سامسونگ 1 ماه بود که جیلی بین آپ کرده بود!!!

ضد آب بودن هم وقتی خوبه که باعث دردسر دیگه نشه ! صدای ضعیف و اگه روپوش پورت گوشی های سونی کنده بشه گوشیت دیگه ضد آب نیست !!!


در ضمن هنوز همه مشکلات سونی با یه آپدیت حل نشده .نظرات کاربرا روی وبسایت رسمی سونی و gsmarena رو بخون

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

حالا مشخص میشه چرا سونی زد وان رو بهترین دوربی میدونست.این لینک مقایسه زد وان و 1020نوکیا در نور کم هست.اس4 که خوابه!!!
http://www.gsm.ir/news/show/22143/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85+%D8%AF%D8%B1+%D9%86%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D9%85+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1+%D8%B9%DA%A9%D8%B3+%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%9F+Xperai+Z1+%DB%8C%D8%A7+%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7+1020%D8%9F

ali z در تاریخ : 1392/6/15

آره که میشه ! من acro s داشتم . وای فای وصل میشد دیگه قطع نمیشد . خاموش نمی شد . ری استارت میکردی روشن نمی شد ! بلوتوث و وای فای باهم روشن بود گوشی قاطی میکرد . زاویه دید که افتضاح بود ایکسپریا زد هم که پرچمدارتون بود همین اشکالاتو داشت ! به چیش مینازی ؟ ضد آب بودنش ؟ حالا ببینیم هونامی درست شده یا نه !!

Amir h در تاریخ : 1392/6/15

دوستان این وسط هر کی یه سلیقه ای داره.من خودم طرفدار سونی هستم ولی رابط کاربری سامسونگ بهتره.و اکثر مردم دنبال همینن.سامسونگ برای هرکسی مناسبه ولی هرکسی با سونی نمی تونه کار کنه... از نظر من هر موقع این گوشی ها وارد بازار ایران شدند و ما باهاشون کار کردیم بیایم نظر بدیم ولی قبلش باید اطلاعات کافی داشته باشیم.
به سایت سونی یه سر بزنین sonymobile.com/ir/
میتونین ببینین که سونی با نرم افزار هایی مثل Battery STAMINA نیازی به باتری قویتر نداره و نرم افزار های دیگه مثل HDR یا EXMOR و ...
منم یه جوون 15 سالم و خیلی دوست ندارم که نقد و برسی کنم ولی غیر مستقیم نظر خودمو دادم
ولی بازم باید صبر کرد تا برسی جی اس ام آرنا و رسیدن این گوشی ها به ایران.
راستی اگه میشه یه توضیحی در مورد 4k بدین
ممنون

اردوان ش در تاریخ : 1392/6/15

به به سرانجام گوشی که منتظرش بودم معرفی شد !
پاشو توی بازار ایران بذاره خریدمش !

پیش فروش توی اروپا شروع شده قیمتشم 599 یورو !
فکر کنم قیمت اولیش توی ایران بین 2 تا 2200 باشه !

http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2013/09/Xperia-Z1-Preorder_UK.png

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

درسته.مگه ایران چشه؟چشه که سامسونگ نسخه باکیفیت محصولاتشو نمیفرسته ایران؟چراSnapdragon iها همیشه برای اوروپا هستند و امریکا و اوکتا و کورتکسو خلاصه ضعیف ترهاش برای ماس؟الانم نوت با نسخه اوکتا به ایران میاد.نسخه ضعیفتر رو به ما میده و همون پولو میگیره.من برای این سونی رو دوست دارم که برتری برای بقیه نقاط دنیا قائل نیس و اگه تغییری هم در محصولاتش هست برحسب نیاز اونهاس.
به این کمپانی بزرگ احترام میزارم به عنوان یه شرکت؛چون به عنوان مصرف کننده بهم احترام میزاره...

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

سلام.من قبلا تو صفحه زد اولترا خوندم گفتید به دلیل تکمیل نبودن اندروید بنچمارک زدوان از زد اولترا پایین تره.اما حالا گوشی معرفی شده و همه چی کامله.یعنی الان تو المان گوشیو گذاشتن برای کار.اما زد با همون سخت افزار و جدید تر بودن ضعیف تر از زداولترا عمل کرده.دلیلشو اگه میدونید بگید چون من واقعا سردر گم شدم!!!

سعید d در تاریخ : 1392/6/15

یه حقیقتی بهت میگم گوش کن
همه ما ایرانیم قشرهای مختلف داریم و نظرهای مشابه و متفاوتی داریم و همین طور که میدونی انسان باید تو زندگیش هدف داشته باشه چون مسیرش مشخص میشه
کسی که دنبال پنجمارک میره باید سطح مالیشو درنظر بگیره(چون پنجمارک ثابت نیست و در حال تغییر)
و باید گوشی رو انتخاب کنید که نیازتون برطرف کنه و معیار برای خوتون در نظر بگیرید که چه ویژگی خاصی داشته باشه که اون متمایز از دیگران قرار بده و هدفتون از خرید گوشی X مشخص کنید
هدفتون از تخریب یک برند چی که بگید برند من بهتر تر از برند تو (که بیاد حرف های کوچکیامون میوفتیم)
یا میخوای گوشی x بخری و به همه بقبولنی که شما هم بگیر که اشتباه شاید یکی گوشی y بدردش
بخور و شاید یکی عاشق یه برند باشه و یا صدتا دلیل دیگه
و بدونید ATUTUU امار پرچمدار های چند برند اول اندروید رو تقریبا در یک سطح شناخت و تفاوتشون
خیلی کم دونست که باید در عمل قدرت هر یک رو مشخص کرد نه در حرف
و هرکس بالغی عقل داره میفهمه چی خوب چی بد و ایا فبلت بدردش میخور یا استمارفون! و
کدومش براش بصرفه تر و چه رابطه کاربری دوست داره و هر فردی خودش تصمیم میگره که
چی رو بخر یا نخر!
شمارو به عزیزتون قسم میدم که گوشی y یا x اینجور نگید که مسخرفه ,بدرد نمیخور و یا خدا گوشی,
ناموس گوشی و صدتا حرفی که یقرون هم نمی ارزه نزنید که دست بالا دست زیاد
نه حرف من برای شما نون واب میشه و نه حرف شما برای من
پس ناراحت نباش اگه عیبی داشتن باشن زود گندشون در میاد پس صبر کن تو باند فرودگاه (ایران)
فرود بیاد خوش امد بگیم ببینیم چی سوقات اوردن

Amir h در تاریخ : 1392/6/15

دوست عزیز خودتون دارین میگین نیاز داره چرا وقتی سونی می بینه بیشتر از این لازم نیست بیاد الکی گوشیو گنده کنه؟رم3 برای سامسونگ نیازه بالاخره باید بتونه بین 3 تا cpuسویج کنه

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

چشم انسان بیش از 330 تا رو تشخیس نمیده!!درسته؛اما شما پیکسلو که نگاه نمیکنی.تصویرو میبینی.و پیکسل بیشتر یعنی وضوح بیشتر.باطریشم که مشخصا نسبت به مصرفی که نوت داره زد وان کمتر مصرف میکنه پس بهتره.البته نوت هم برتری هایی داره.مثل usb3که البته باید کامپیوتر هم داشته باشتش.قلم نوت خیلی کاربردیه و نقطه قوتشه اما اون یه فبلته و این یه گوشی...

omid k در تاریخ : 1392/6/15

سلام.میشه ینفر توضیح بده فرق usb otg و usb host چیه؟
الان z1 و s4 هردو on the go دارند ولی usb host فقط s4 داره و z1 نداره....
ینی الان s4 تو این زمینه چی داره که z1 نداره؟اگه میشه دقیق بگید.کامل

joker * در تاریخ : 1392/6/15

سلام آدریان جان
با توجه به این که شما بسیار اطلاعات خوبی دارید سوالی از شما دارم:
آیا z1 هم مثل z ultra این قابلیت رو داره که با مداد برروی اون نوشت؟
واین که مادون قرمز برای کنترل وسایل درش تعبیه شده؟
ممنون میشم اگر جوابم رو بدید
با سپاس

nadia i در تاریخ : 1392/6/15

دارید می بینید که سامسونگ هم به سوی گوشی های ضد اب هست (Samsung galaxy S4 Active) .
فیلم برداری و عکس برداری زیر آب لذتی داره که نگو و نپرس !!!
زیر باران با گوشی صحبت کردن - ناگهان آب ریختن روی گوشی از مزایای ضد آب بودن گوشی هست که هیچ صدمه ای به اون وارد نمی شه.

فرهاد ر در تاریخ : 1392/6/15

گذاشتن اون دکمه برای گرفتن عکس روی بدنه کار خوبی بوده که تو z وجود نداره

mohsen r در تاریخ : 1392/6/15

با سلام
آقا حمید حرف شما اصلا منطقی نبود دلیل فروش بالا گلکسی ها اینه که این برنده حسابی تو دنیای موبایل جا فتاده ولی سونی هنوز یه ساله که جدا از اریکسون شده
خیلی از گوشی‌های خوب دیگه مانند باتر فلای که اولین صفحه نمایش فول چ دی دنیا رو داشت اصلا خوب فروش نکردن
و البته جالبه بدانید که فروش اکسپریا زد از فروش باترفلای و اچ تی سی وان بیشتر بود چون تبلیغات و عرضه مناسبی داشت این در حالی بود که گوشی اچ تی سی آن از همه لحاظ بهتر از اکسپریا زد بود ولی خوب عرضه نشد پس فروش نکرد
گوشی‌های خوب دیگه ی مثل لومیا 920 یا 925 به خاطر عدم اعتماد مردم به وین فون فروش نکردن
با تبلیغات میشه سیاه رو سفید و سفید رو سیاه جلوه داد وقتی مردم اسم cpu هشت هسته ای و امکانات نرم افزاری جادویی گلکسی اس ۴ رو میشنون اغوا میشن
به علاوه زد وان برتری های قابل توجهی داره دوربین متفاوت طراحی عالی رابط کاربری دوربین ضد آب و ضد ضربه بدنه ترکیب شده از آلومینیم و شیشه باطری و امکانات ارتباطی قابل قبول صفحه نمایشگر با کیفیت

به علاوه من هم انتظار داشتم زد وان نوت سه رو نابود کنه اما حالا،فهمیدم که سامسونگ هم دست خالی نیست ولی زد وان هم کم نمیاره

هر کس موافقه +++++++++++++++++++++++++

Mohammad S در تاریخ : 1392/6/15

با سلام به همه دوستان

اینبار سونی واقعا سنگ تموم گذاشته، بی حرف و حدیث
لینک زیر رو ببینید لطفا
مقایسه عکاسی گوشیها در نور کم

http://gsm.ir/news/show/22143/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85+%D8%AF%D8%B1+%D9%86
%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D9%85+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1+%D8%B9%DA%A9%
D8%B3+%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%9F+Xp
erai+Z1+%DB%8C%D8%A7+%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7+1020%D8%9F


بدرود

Phoenix I در تاریخ : 1392/6/15

-اول از همه از قیمت شروع میکنم:
g2: حدود 500 یورو
z1: حدود 650 یورو
اینم لینکش (قابل توجه افرادی که به دروغ میگن منبع GSMarena ولی از لینک خبری نیست):
http://www.gsmarena.com/lg_g2_preorder_price_in_germany_drops_to__euro500-news-6627.php

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z1_prices_hit_the_web_730__euro650__pound564-news-6730.php

-دوربین:
دروبین g2 یکی از پیشرفته ترین OISها رو داره که z1 ازش محرومه(وقتی فهمیدم خیلی تعجب کردم چون تو گرفتن عکسای موفق خیلی کمک میکنه)
دوربین g2 از 60fps پشتیبانی میکنه ولی z1 تو 1080p با 30 فریم گیر کرده
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5543&idPhone2=5596

-صفحه نمایش:
الجی تونسته تو g2 بدون اتلاف فضا یکی از بهترین صفحه نمایشای "5.2 حال حاضر رو که اولین بار بین همه گوشیا به GRAM مجهزه قرار بده.
ولی حاشیه z1 به قدری ضخیمه که آدم یاد قاب عکس میوفته.
اگه یه خورده صبر کنین ریویوها دربیان خواهین دید g2 تو کنتراست هم z1 شکست خواهد داد(اینو با قاطعیت میگم اگه باور ندارین به ریو zu تو gsmarena سز بزنین).

وزن:
وزن z1 حتی از نوت3 هم سگنین تره! که واقعا میتونه اذیت کننده باشه. و حتی با صفحه نماشه کوچیکتر از g2 سایز بزرگتره.

صدا:
g2 اولین بار بین گوشیا کیفیت HiFi رو معرفی کرده(24bit/192khz) این اعداد رو دیدم فکم باز موند!(اکثر آهنگایی که گوش میدید در حال حاظر در حده 41khzه)
ولی سونی کار خاصی انجام نداده.

قابلیتهتای نرم افزاری:
همیشه ربط کاربری سونی خشک بوده و هیچ وقت از نظر "پروداکتیوتی" حرفی را گفتن نداشته ولی اگه با رابط کاربری الجی کار کرده باشین (اکثر افراد بدون اینکه کار کرده باشن نظر میدن) علاوه بر روان بودن، مشاهده میکنین واقع داره تو گسترش توانایی گوشیاش تو پروداکتیویتی تلاش میکنه و واقعا موفق بوده (همین یه دلیل کافیه g2 رو به z1 ترجیح بدی)

تو لینک زیر چندتا عکس از z1 هست که نشون میده دوربینش نزد s4 حرف زیادی برا گفتن نداره چه برسه به g2:
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4551/53528

تفاوت نظرات من با شما اینه که شما از روی احساسات وتعصب رو مارک سونی(که بین ایرانیا خیلی شایع هست) نظر میدن و من با دلیل و رفرنش.

armin h در تاریخ : 1392/6/15

من بخام بگم بیشتر با گلکسی اس سامسونگ حال میکنم ... طراحیشون رو دوست دارم ... نمیدونم انقدر شما فن های سونی چرا انقدر به طراحی تکراری سامسونگ سرکوب میزندید ؟؟ طراحی تکراری !!! طراحی سامسونگ واقعا جالبه ... مثلا جای قرار دادن دوربین و فلاش و جای اسپیکر و طراحی لبه گوشی ها و ... هم نوت 1 و هم نوت 2 و هم نوت 3 کلا باهم فرق دارن ... و هم اس 1 تا 4 بازم با هم فرق دارن ... و هر کدوم از قبلی بهتر شدن ..... اما پرچم دار های سونی که کلا گوشی هاش شبیه همن !! من بعد معرفی z1 گفتم این که هون z هستش !!!! کلا طراحیش همونه ... واقعا فن های سونی با تعصب حرف می زنن ، من خودمم با این که فن سامسونگم .. الان شیفته نوت 3 نشدم چون از چرم پشتش اصلا خوشم نیومد ، اگه پلاستیک بود دوست داشتم و الان من از g2 الجی خوشم اومده و هونامی سونی هم خوبه ..... فقط باید بیاد ببینم قیمتشون چقدره ؟؟؟ الان این 3 تا مد نظر منه ، قیمتاشون الان مهمه ...

علی ش در تاریخ : 1392/6/15

کی گفته چشم انسان بیشتر از ۳۳۰پیکسل در اینچ تشخیص نمیده. اگه منبعی بگی که اینو نشون بده بنده اسلام میارم.
ضد آب بودن گوشی هم برا این نیست که بری باهاش شنا کنی.
فرض کن دو سه تومن دادی گوشی داری از رو جوب میپری میوفته تو آب. اون لحظه چه حسی بهت دست میده؟

مهدی ف در تاریخ : 1392/6/15

ایران چیش نیست؟ یعنی هرچقدر پول میدی باید بتونی همونقدرم آش بخوری دیگه؟ با not 3 میتونی بخوری ولی به کارت نمیاد.اصلا شما راحت باش داداش

وحید ر در تاریخ : 1392/6/15

سونی یکی از پیشگامان صنعت تولید لنز دوربین و صفحه نمایش هست.
بیشتر از هر شرکتی که فکرشو بکنی گواهی ثبت اختراعات داره(با یه سرچ کوچیک تو نت همه چی رو میتونی ببینی)

فکر میکنید واسه یه شرکت مثل اپل یا htc یا سامسونگ میصرفه که بیاد یه خط تولید لنز دوربین راه بندازه فقط واسه چندتا گوشی و تبلت؟!!

بازم یادتون باشه زمانی که سونی گوشی موبایل میزد اپل و اچ تی سی که وجود نداشتن سامسونگ هم درگیر زدن TV 21 اینچش بود.

لطفا سونی رو فقط با خود سونی مقایسه کنید. دوستان سامسونگی هم اگه ناراحتن لطف کنن تو پیج خوشون برن نظر بدن اینجا نیان.

mohamadali j در تاریخ : 1392/6/15

اینم بدون برای یه خریدار اولین چیز ظاهر زیباست بعد باقی چیزا خودت یه گوشی سخت افزار بسیار قوی ببینی ولی ظاهرش برات انگیزه ای نده برای خرید میری بخری ؟ گالکسی از مدل y گرفته تا اخرین مدلش همش یه شکلین

mohamadali j در تاریخ : 1392/6/15

ابوالفضل جان شما بدت میاد از این گوشی درست کسی بهت اسرار نکرده بیای بخریش یا هر چیز دیگه برو از هر گوشی خوشت میاد ازش تعریف کن و به به چه چه کن
هر کسی یه سلیقه و اعتقادی داره همونطور که شما دارین پس اینو یاد بگیر به دیگران احترام بذار داداشی گوشی هنوز نیومده تو ایران ملت میدونن کدومش بهتر از اونیکیه خیلی جالبه :))
منم یه زمانی از سامسونگ تعریف میکردم ولی اینو قبول کن که سونی رفته رفته داره تو بازار رقابت از سامسونگ جلو میزنه شک نکن سونی تازه شروع کرده همین گوشی هایی هم که زده در نوع خودش شاهکاره (سامسونک تا زمانی که تو طراحی و ظاهر گوشی یکنواخته رفته رفته بازارشو از دست میده حالا سی پی یو 12 هسته نه 50 هسته ای بزنه بدرد چی میخوره با 2 هسته ای هم کار ادم راه میفته ما که نمیخوای با گوشی هواپیما کنترل کنیم که )

nadia i در تاریخ : 1392/6/15

چقدر جالب .
نوت 3 و جی 2 از زد 1 جلوترن !!!!!!!!!!!!
دوست عزیز سایت هایی مثل *ارنجی و *ی اس ام همیشه از سامسونگ طرفداری می کردن . به نحو و هر شکلی .
یک سر به سایت های رسمی جهانی بزن می بینی که :
1 - هونامی در صدر برترین اسمارت فون ها
2- نوت 3 در صدر بهترین فبلت ها .

Adrian F در تاریخ : 1392/6/15

محمد جان راحت باش،هر کاری دوست داری انجام بده هیچ اشکالی نداره عزیز من.

قربونت برم.
=======
سوالی چیزی داشتید در خدمتم.سعی میکنم در مورد سخت افزار یه توضیحی بدم که دوستان با Snap 800 بیشتر آشنا بشن.

تشکر:)

Adrian F در تاریخ : 1392/6/15

حمید جان،من کلا آدم شوخی هستم پس اصلا به دل نگیر :)

یکی از کاربرای با فهم gsmArena دقیقا در جواب سوال شما "که سونی باید Mind Blowing میکرد" نوشت»

یعنی باید دوربین 60 مگاپیکسل ارائه میداد؟! 32 هسته در 14.48 گیگاهرتز و صفحه نمایش 32 اینچی که راضی بشید؟!


همیشه واسه ی گیر دادن،فرصت هست.من شخصا میتونم به تمام گوشی های ساخته شده حال حاظر اشکال و خرده بگیرم،چون اطلاعاتی کم و بیشی از سخت افزار و نرم افزار موبایل ها دارم.

ولی به چه هدفی؟!

شما باید بدونی از یک موبایل چی می خوای؟!
به نظر من اول از همه موبایل باید زیبا و خوش دست باشه.

شما 4 هسته و 8 هسته چه فرقی واست میکنه وقتی که در اندروید هنوز نرم افزاری ساخته نشده که بیشتر از 2هسته همزمان ساپورت کنه؟!
شما 4گیگ رم به چه دردت میخوره وقتی در صفحه ی 5اینچی نیازی به بیشتر از 50 نرم افزار همزمان نداری؟!

ولی ضد آب بودن به چه دردی میخوره؟! 75% کره ی زمین رو آب تشکیل داده،تمام انسان ها در روز حداقل با 10 متر مکعب آب در تماس هستن،فقط کافیه 1بار موبایل نوت3 شما یک لحظه با آب تماس داشته باشه تا سخت افزار داخلش با مرغ سوخاری شده فرقی نکنن!سر کار جایی 1لیوان آب بریزه روی موبایل، و شروع کنه به خوردن رنگ بدنه ی اصلی و کم کم کیفیت پورت ها و باتری رو از بین ببره.

ضد خاک بودن؟ هزاران بار شده بخاطر گرد و خاک،در موبایل های سطح متوسط شاهد بودیم که گرد و خاک میره لا به لای پورت ها و زیر صفحه نمایش و نمای فوق زشتی به گوشی میده

ضد ضربه بودن؟ چند بار تاحالا گوشی از دستت به زمین خورده؟! شاید واسه شما پیش نیاد ولی برای همه ی مردم دنیا پیش میاد...حیف نیست 600یورو گوشی با 1بار زمین خورده،لغ بشه و نیمه کاره بشه و از بین بره؟

سونی میومد بیشتر از 441 PPI رو معرفی میکرد؟! فقط باعث مصرف بیشتر باتری و ضعیف تر شدن گرافیک میشد،هیچ تاثیری در نمای چشم انسان نداره چون چشم انسان در فاصله ی 10 سانتی متری بیشتر از 300 PPI رو درک نمیکنه! چه 300 باشه چه 99999 هیچ فرقی در چشم انسان نداره.


فیلمبرداری UHD که یعنی 2160P ، وقتی تلویزیونی که این فرمت رو پخش کنه زیر 12 میلیون تومن نداریم،وقتی میدونیم با لنز فوق العاده ضعیف 1/3.2 اصلا نمیشه کیفیت لازم رو بدست آورد،وقتی میدونیم کاربر به جز از دست دادن حافظه ی گوشی هیچ تاثیری در کیفیت مشاهده نمیکنه،چرا باید وجود داشته باشه؟هرچند میدونم سونی با یک آپدیت به گوشی اضافش میکنه چون سخت افزارش این رو ساپورت میکنه که فقط سر و صدای مردم رو بخوابونه.
ولی هیچ تاثیری در کیفیت نداره.


من 1 سوال میپرسم»
شما روی لپ تاپ که اکثرا در رزولیشین 1366 در 768 هستند،آیا تماشای فیلم 720P با تماشای فیلم 1080P فرق داره؟!
جواب» هیچ فرقی ندارن!چون خروجی مانیتور شما از 1080P کمتره و در حد 720P هست،حالا شما ویدیو 9999999P پخش کن،1ذره تفاوت با 720P نمیبینی.

میدونید تفاوت بهترین و بی نقص ترین در همین جاست،هر چیزی که بهترین ـه بی نقص ترین نیست.بی نقصی اصلا مال این دنیا نیست،
توی این دنیا شما باید وسیله یا چیزی رو بدست بیاری که برای شما بهترین باشه،با کمترین ضرر و زیان به شما بهترین امکانات و خواسته ها رو بده!
خواسته های شخص من از موبایل،زیبایی و هنرمندی در طراحی هست،کیفیت صفحه نمایش،کیفیت سخت افزار و کیفیت و بلندی صدای خروجی و سپس در آخر دوربین!
که تمام نیاز های شخص بنده با سونی Z1 براورده میشه.

بهمین سادگی:)

قربانت!

nadia i در تاریخ : 1392/6/15

دوربین اکسپریا زد یا یک اپدیت از اس 4 هم بهتر شده است . ( صرفا جهت اطلاع)
بعدش هم سامسونگ در حد سونی نیست چه برسه به آیفون .

Adrian F در تاریخ : 1392/6/15

قدرت و طراحی و دوربین و صفحه نمایش گفتم،
جز اینها از چه چیز گوشی صحبت کنیم؟!!

حجم رم هیچ تاثیری در قدرت نداره،مولتی تسکینگ سامی فقط به شما اجازه میده که از یک برنامه 2تا باز کنی!همین.
وگرنه Small App براحتی هر نوع برنامه ی کاربردی رو میشه اجرا کرد.
با 1گیگ رم،میشه براحتی 25 نرم افزار کلی،3تا مرورگر با ده Tab اجرا کرد.
براحتی 1بازی فول اچ دی و چندین نرم افزار کاربردی و Small App اجرا کرد...

لومیا از کیفیت گوشی نزده؟! :)))) طراحیش رو ببین،
سخت افزارش رو مطالعه کن...
تستش رو از GSMARENA مطالعه کن،ببین بیشتر به موبایل بودن اهمیت داده یا به دوربینی شدن؟

البته با این همه اطلاعاتی که شما دارین و میخواید به همه درس بدین،سخته که منظور من رو بگیری :)

یک نکته ای رو دوستانه بگم » به هیچ کس ربطی نداره که کی،چه کامنتی میزاره،شما نقد و نظر رو در رابطه با کامنت میگی و مردم استفاده میکنن!واقعیت رو میگی،نه اینکه بگی چرا حرف زدی،چقدر حرفت خنده داره،چقدر میفهمی و ...

یه حرف منطقی بزن که جواب بشنوید

ممنون :) قربانت.

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/15

نصف حرفاتون دوربین و طراحی بود !
حجم رم تاثیر نداره؟! 4تا برنامه سنگین باز کن !تازه نوت multitask داره و این رم نیازش میشه!
...
خودت مقایسه میکنی خودتم میگی نکنین؟!

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/15

طراحی خارق العاده قبول
جنس بدنه عالی قبول
ضد آب بودن قبول
دوربین عالی قبول
خب بقیه:
سخت افزار قدرتمند تر : نوت قویتره
باتری قویتر: هرچی باتری قو
شکیل ترت: اینم همون طرحیشه!
عداد پیکسل بیشتر در هر اینچ : چشم انسان بیشتر از 330 تا رو تشخیص نمیده
صفحه نمایش خیلی بهتر : هنوز هیچی معلوم نیس داستان میسازی واسه خودت؟!تازه اگه درست باشه این 3تا "موتور براویای 2 و ایکس ریلتی و عداد پیکسل بیشتر در هر اینچ" میشه کیفیت صفحه بیشتر

مجوز پلی استیشن:میخوای بازی پی اس روش اجرا کنی؟ فقط یه امولاتور نیازه!
عرضه با اندروید 4.3: گوشی های چینی هم اینو دان!

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/15

داش اندروید یعنی همین! core i7 هم ببندی بهش کم میاره! ios و ویندوز فون سبک تر روون تر سریع تر و متن بسته هستنن! تقصیر سامی نیست! هرکاری میکنه بازم اندروید کمشه! :دی
اگه اندروید نبود سخت افزار موبایل به اینجا نمیرسید!

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/15

لومیا از کیفیت گوشی زده؟! صرفا جهت اطلاع لومیا معروفه به تانک نوکیا با پلی کربنات 4 لایه غنی شده!
دقیقا چرا لومیا با دوربین اشتباه گرفته؟ خدایی اگه سونی دوربین 41 باشه گوشیش شما نمیپرستینش؟

واقعا کی میونه لنز به اون بزرگی رو تو گوشی بزاره وزن گوشی بشه 158 گرم؟ اون سامی که 16 گذاشته گوشیش معلوم نیس شبیه چه جونووری شده!تازه کیفیتش به لومیا نمیرسه!

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/15

مثلا 4k داشته باشه
اولا میخوای کجا پخشش کنی؟! ؟دوما میدونی 20دقیقه فیلم بگیری با این سایز 60 گیگ حجمش میشه؟!نوت 3 هم نباید 4k داشته باشه یه چیز بیخودیه واسه حافظه های کم!
سوما تو بنچمارک نوت و جی 2 جلوتر از z1 هستن!
http://narenji.ir/25114-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-Xperia-Z1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%D9%82%DB%8C%D8%A8-%D8%B1%D9%82%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF

mrmOein k در تاریخ : 1392/6/15

بی انصافی هستش که دوستان میخوان با تخریب Z ، این گوشی رو بالا ببرن.
این گوشی خودش بالا هست نیاز به تخریب نیست.
من تعجب میکنم هنوز گوشی نیومده چجوری شماها دارید مقایسه میکنید نوت 3 و اینو و ... با هم :)))
مشکل ما ایرانیا همینه که همه چیو رو کاغذ میبینیم.
من Z دارم،هیچ کدوم از مشکلاتی که دوستان گفتن رو نداره.ینی صفحه نمایش رو دستش ندیدم بخدا.
حالا منتظریم بیاد تو بازار دوستان بگیرن دستشون کار کنن بعد مقایسه کنن.

arian-r r در تاریخ : 1392/6/15

کسایی که میگن ضد اب بودنش به چه درد میخوره من الان z ultra دارم زیر اب فیلم برداری یا عکاسی کن می فهمی به چه درد می خوره

علی چ در تاریخ : 1392/6/15

من یه سؤالی از شما دوستان دارم و اونم اینه که چرا میاین کلی کامنت میدین راجع به یک گوشی اونم شب اول معرفی گوشی!نکنه حلوا میدن به کسی که اول نظر بده که کلی برای اینکه اولین نظر رو دادین خوشحال میشین!دوم اینکه هی میاین دوربین،سی پی یو،اندازه و.... رو مقایسه میکنین در حالی که قول میدم نود درصد شما قدرت خرید این گوشی رو نداره!سوم اینکه به قول دوستمون بعضیا اومدن درمورد نوت 3،3 تا 4 هسته رو با هم جمع کردن شده دوازده هسته آخه یکی نیست به این دوستان بگه که آخه سامسونگ از این حرف منظورش این بوده که این گوشی در سه مدل عرضه میشه نه اینکه سه تا 4 هسته 12 هسته پس غول دنیا مال سامسونگه!یه چیزی هم بگم اونم اینه که به خدا به شما قول میدم تا 50 سال دیگه صبر کنید نمیتونید یه گوشی بدون عیب پیدا کنید چون بعضی از شما با تعصب به یه برند خاص اینو میگید ولی اینو بدونید که هر گوشی تا به حال معرفی شده اگه هزار تا مزیت داشته باشه نسبت به گوشی های دیگه بازم معایبی داره پس نیاین بی خودی کامنت های مربوط به گوشی زد1 و نوت3 رو پر کنین بزارین این گوشی ها یه نفسی بکشن بابا چه خبره سی پی یو هاشون اونقدر هم قوی نیست که این همه نظر رو بخونه!بعدشم من مطمئنم همون کسایی از شما که میگن هونامی یا سونامی وقتی این گوشی بیاد به بازار با اینکه آقا گوشی رو نداره میاد نظرای دیگران رو میخونه که مثلا گفتن دوربینش یه کم ضعف داره بعد اونم میاد میگه که مثلا هونامی رو سونامی با خودش برد!اگه دروغ میگم بگید دروغ میگه!من اول خیال میکردم که واقعا این همه نظر برای یه گوشی یعنی چه قدر مهندس سخت افزار و نرم افزار توی ایران داریم!اما دیدم از صد تا نظر سر جمع شاید 4یا5تا نظر تخصصی باشه که اونم بی فایده هستش چون تا وقتی با گوشی کار نکنی نمیتونی نظر بدی که واقعا اون گوشی چنین مشکلاتی رو داره یا نه!بعدشم وقتی گوشی میاد تو ایران آقا وقتی گوشی رو میخره هنوز با گوشی کارنکرده چون ظاهرش خوشکله میاد میگه عالی بود بعد وقتی مثلا یه عکس میگیره میگه تار بود پس نوت3 بهتره!بعد فرداش میاد یه نظر توی سایت میذاره یا یه سؤال میپرسه که چه طور میشه بازی روی گوشی نصب کرد جالب اینجاست که این آقا همونی بود که بررسی تخصصی میکرد!از دوستان مخوام ناراحت نشن از حرفام چون واقعا قصد بی ادبی به کسی رونداشتم و ندارم فقط میگم همین طوری نظر ندین تا وقتی که چیزی رو ندارین یا باهاش کار نکردین و مطمئن هستم این حرفا نظر مدیر سایت هم هستش!خب بریم یه سری به نظرای ایکسپریا زد بزنیم ببینیم اونا هم این طوری شدن حدود سه هزار تا یا واقعا سه هزار تا مهندس دیگه داریم شایدم جریان همون دکترا و مهندسای بیکار کشور هستش که از بیکاری میان نظرا رو پر میکنن و از شما میخوام که حتی یک بار هم شده به حرفام گوش بدین ببینین واقعا یک گوشی که هنوز هم نیومده واقعا ارزشش رو داره این قدر بحث راجع بهش کرد!اینم بگم که طرفدار هیچ برند خاصی نیستم و اینا رو از روی تعصب نمیگم و این حرفارو توی کامنت های هر گوشی بگین مینویسم براتون که سوءتفاهم نشه.

Hamid Reza R در تاریخ : 1392/6/15

بله دوست عزیز من هم در مورد نوت 3 همینا رو گفتم شما غیر از این میبینی تو نوشته های من ??

دوست عزیز برای من و شما که در ایران و در عهد بوق با امکانات بوق زندگی میکنیم همین چیزای که همه اشاره میکنن مهمه اما برای مردم دیگه دنیا اینطور نیست ما اینجا حتی نمیتونیم یه نرم افزار کامل رو روی گوشیهامون داشته باشیم و فقط تو فاز یه چیزای هستیم که برای مردم دنیا اهمیت چندانی نداره شما میای میگی بدنه شیشه ای (شیشه گرما دیده اصلا شیشه ای که تو بوگاتی و لامبورگینی استفاده شده ) ضد آب و ضد گردو غبار دوست عزیز آیا اینا برای مردم دنیا اهمیت داشت نه چیزی که تو z در مقابل s4 دیدیم z با این ویژگی ها در طی 40 روز 4/5 میلیون دستگاه فروش داشت (چیزی که تو سایت های دیگه زده بود ) در مقابل s4 با یک سری. امکانات نرم افزاری که برای ما مهم نیست و البته تبلیغات زیاد با جنس پلاستیک که تا تو درست میگیری فکر میکنی یه گوشی 50 هزاری دست گرفتی طی 10 روز بیش از 10 میلیون فروش داشت حالا شما میبینی که برای باقی مردم دنیا جنس بدنه. و ضد آب و ضد گردو غبار اصلا مهم نیست همه از جنس بدنه و طراحی سامسونگ شاکی بودن اما اینقدر جذابیت داشت براشون که باز رفت s4 گرفتن که همون s3 هست با یک سری امکانات نرم افزاری و ارتقاع داخلی اما باز هم 50 میلیون فروخت و باز هم داره به شدت فروش میره حالا شما بیا بگو طراحی بدنه شیشه ای ضد آب و ضد گردو غبار همش بیا بگو گوشی داغ کنه میندازیم تو لیوان شربت و آب
اما دوست عزیز همه ی ما داریم میبینیم که اینا واسه مردم دنیا مهم نیست و فقط شما گیر دادید به این حرف من که یک طرفدار سونی هستم و بجز سونی و سونی اریکسون هیچ گوشی نخریدم و نخواهم خرید حرف من اینه که سونی اگر بخواد هونامی فروش فوقالعاده ای مثل نسل های مختلف گلکسی اس و نوت داشته باشه باید چیزی فراتر از این میزد که نزد و این نمیگذاره فروش بالا ای داشته باشه
دنیا بدنه شیشه ای ضد آب و ضد گردو غبار نمیخواد امکاناتی میخواد که به زندگیشون کمک کنه زندگیشون رو راحتی کنه مثل امکانات مختلف سامسونگ / آیفون و موتو ایکس موتورولا اینرو بپذیرید دوستان این گوشی امکان خاصی نداره که دنیا رو وادار به خرید کنه مردم دنیا امکانات جذاب و جدید نرم افزاری میخوان بپذیرید که زندگی اونا 200 سال از ما جلوتره و چیزی میخوان که به زندگی پر مشغله شون کمک کنه نه ضد آب و بدنه شیشه ای کمپانی های مثل اپل موتورولا و سامسونگ اینرو درک کردن و روی اینا دارن درآمد کسب میکنن اما متاسفانه سونی اینا رو درک نمیکنه
شما فکر میکنید امکانات نرمافزاری که گوگل و موتورولا روی موتو ایکس گذاشته شده از روی هوا اومده یا یهو به زهنشون رسیده نه عزیزان این امکانات از روی گوگل پلی استخراج شده که مردم به چه امکاناتی نیاز دارن و این امکانات رو در یک گوشی که میان رده بحساب میاد گذاشته شده حالا شما ببین همچین گوشی های چقدر مورد استقبال قرار گرفت و z1 چقدر استقبال میشه
شما فقط با تعصب داری حرف میزنی و فقط بفکر خودت هستی که چی از گوشی میخوای ولی شما و من فقط یک گوشی میتونیم بخریم اما مردم دنیا حدود 5 / 6 میلیارد نفر هستن و فروش یک گوشی برتری اون رو مشخص میکنه نه حرف های من و شما و دوتا گوشی که من و شما میخریم و نه CPU و GPU یک گوشی امکانات برتری گوشی رو مشخص میکنه اونم امکانات نرم افزاری که به بهتر شدن زندگی کمک کنه دوست عزیز

من بحث رو همینجا تموم میکنم و دیگه هیچ کامنت نمیذارم و از مدیر سایت میخوام آخرین نظر منو تو این سایت تائید کنه و از همه دوستان هم معذرت میخوام

سعید d در تاریخ : 1392/6/14

نوت 3 صدر فبلت ها و هونامی صدر استمارفون ها ایستادن و هردو با نسخه 4.3 اندروید وارد بازار میشن
هردو داری لوازم جانبی ساعت هوشمند ضد اب هستن
رابطه کاربری هر دو جذاب تر شدن و هر دو از4Kپشتیبانی میکنن همچی تموما
ATUTUU امار داده نوت3 29551 و هونامی29248 نشون داده که قدرت هر دو در حد هم هستش
امار هر دو از یک سایت معتبر و در دو لینک میباشد
لینک نوت3:
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4523/53545/1/
لینک هونامی:
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4551/53543/1/rv/sony-xperia-z1-review

خواهشا شما که نمیدونید چرا همین حالا بد گوشی رو میگید هر دو قدرتمند هستن ما بایک گوشی دوربین محور و یک فبلت اندرویدی با سخت افزاری قوی از دو شرکت ذوست داشتنی دنیا روبرو هستیم که بدون نقص شدن و که انتخاب خرید برای ما سخت میشه که هر دو در دنیا پادشاهی میکنن
واقعا قلبم واسی هر دو تاشون تاپ تاپ میکنه اخه یکی از یکی دیگه خوشکل ترو نازتر نمیدونه ادم ناز
کدمشون بکش فعلا بازار ما هم شده بازار سامسونگ و سونی. فقط خدا میدونه بیان ایران قیمتشون چقدر نجومی میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALI 007 K در تاریخ : 1392/6/14

عجب لوازم جانبی باحالی برای این گوشی داره میاد! علاوه بر قبلی ها چندتادیگه هم اضافه شده این گوشی شاهکاره!!!! اینم لینک رسمی خود سونی:http://www.sonymobile.com/ir/products/phones/xperia-z1/accessories/#tabs

راحیل و در تاریخ : 1392/6/14

این چه رسمیه وقتی یه گوشی معرفی میشه طرفدارای هر برندی میان میزنن تو سر و کله هم....زشته.. آدم یاد بچه های دو ساله میفته که میگن مال من قشنگتره....خب هرکسی طرفدار یه برندیه و طالب یه مشخصاتی... بجای این حرفا صبر کنید بیاد تو بازار بعد هرکی خرید و کار باهاش رو تجربه کرد بیاد از عیب و محسناتش بگه

Hamid Reza R در تاریخ : 1392/6/14

اوه اوه چقدر انتقاد البته بدون دلیل
هیچ کدوم از این دوستان که انتقاد کردن از کامنتهای من درست کامنت های من رو نخوندن و تا اسم نوت 3 رو تو کامنت دیدن فقط انتقاد کردن حالا من از روی تعصب حرف میزنم یا بعضی از دوستان که انتقاد کردن از اینکه انتقاد کردید ناراحت نیستم خوشحال هم هستم اما اگر کامنت های من رو کامل میخوندید اولش گفتم که من یه طرفدار واقعی
سونی هستم اما تعصبی ندارم گوشی خودم هم سونی هست و اصلا از سامسونگ خوشم نمیاد و هرگز بجز سونی چیزی نمیخرم اما حرف من اینه که Z1 چیزی نبود که همه دنیا انتظارش رو داشتن بیاید منطقی باشیم Z1 برتری خاصی نسبت به گوشی های که تازه معرفی شدن نداشته ابعاد این گوشی یکی از مواردی هست که تو زوق میزنه با صفحه 5 اینچ چیزی حدود 5 میلیمتر از نوت 3 با صفحه 5.7 اینچ در طول و عرض کوچکتر هست آقای Adrian f من هم میدونم چرا قطر و وزن این گوشی اینقدر زیاد شده ( بخاطر دوربین و باطری و جنس بدنه ) اما ابعادش رو چی میگید این حاشیه های زیاد دور صفحه نمایش رو چی میگید البته اینا زیاد مهم نیست میدونم اما برای رقابت با گوشی های مثل s4 و نوت 3 و g2 و آیفون جدید همین چیز های کوچک به فروش گوشی کمک میکنه همینطور که دیدیم z در مقابل s4 و HTC Oneبا اون ظرافت و زیبای در فروش کم آورد بازهم تاکید میکنم در فروش کم آورد
در مورد صفحه نمایش هم قبلا حرف زدم صفحه TFT Triluminos بسیار با کیفیت تر پر نور تر و کم صرف تر از باقی صفحه نمایش ها هست و این رو تمام دنیا تو zu دیدن و گفتن

آقای nadia I / رضا ا / مهدی ف / mohamadali j

اولا Z1 فیلمبرداری 4K نداره و این بد زد تو زوق من
بله همه منتظر هونامی بودن اما انتظارات همه رو برآورده نکرد چند ماه دیگه میزان فروش Z1 رو با نوت سه و باقی گوشی ها مقایسه کن به حرف های من میرسی
مورد بعد درسته سامسونگ تو sدر بنچماک ها تقلب کرد اما استقبال از s4 بیشتر بود یا z ?? فروش کدوم بیشتر بود ???
درسته جنس گوشی های سامسونگ پلاستیک هست اما فکر میکنی اون 50 میلیون نفری کهs4 فریدن اصلا به این موضوع توجه کردن ???!!!! نه فقط گول تبلیغات نرم افزاری و ... سامسونگ رو خوردن رفتن خریدن و اصلا کیفیت ساخت و ضد آب و گرد و غبار بودن واسش مهم نبود
در مورد قیافه باز هم همینطور بود دوست عزیز برای من به شخصه ظاهره گوشی مهمترین چیز هست اما ملت به اینچیزا توجه نمیکنن و این تو فروش z مشخص شد
مهدی ف جان بله شما درست میگی CPU 100 هسته ای و رم 200 gb مهم نیست. من نگفتم CPU 8 هسته ای نوت سه خوبه همه میدونن که Exynos خیلی مشکل داره و حتی در حد یه 2 هسته ای Qualcomm خوب عمل نمیکنه اما این موضوع تو s4 کاملا مشخص شد که ملت چطور فکر میکنن و من و شما چطور فکر میکنیم

حرف من اینه که z1 با این مشخصات نمیتونه مثل گوشی های سامسونگ طی یکی دو ماه 40 میلیون فروش داشته باشه من یه طرفدار سونی هستم اما بدون تعصبو خیلی خوشحال میشم که این گوشی بتونه رکورد فروش رو بشکنه حتی از شما دوستان که تعصب خاصی به سونی دارید بیشتر خوشحال میشم اما واقعا نمیتونه فروش فوقالعاده ای داشته باشه و از این بابت ناراحتم که خیلی خیلی خوشبحال سامسونگ میشه باز
لطفا کامنت های منو درست بخوانید بعد انتقاد کنید چون تا الان که هیچکس درست کامنت های من رو نخونده و انتقاد کرده
با تشکر از دوستان عزیز که انتقاد کردن و مدیر سایت اگر اشتباهی در تایپ بود معذرت میخوام چون با گوشی کامنت میذارم و اگر حرف های من به کسی بر خورد باز هم معذرت میخوام من فقط منطقی دارم به موضوع نگاه میکنم

Adrian F در تاریخ : 1392/6/14

قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــمت ! »

قیمت xperia Z Ultra حدود 620 پوند هست که در ایران حداکثر 2200 قیمت داره
قیمت xperia Z حدود 410 پوند هست که در ایران حداکثر 1600 قیمت داره

با توجه به اینکه Xperia Z1 دقیقا 600 پوند قیمت داره،با یک میان یابی ساده میشه فهمید که»

قیمت Xperia Z1 دو ماه پس از عرضه در ایران به قیمت 2100 تومن میرسه.
یعنی 3ماه آینده شما براحتی میتونی xperia Z1 رو با قیمت 2 میلیون تومن تهیه کنید.

الآن HTC One یه همچین قیمتی داره،آیا Z1 ارزش نداره؟!؟!

خودتون بگید!

===
منبع»
http://www.sonymobile.com/gb/products/phones

Adrian F در تاریخ : 1392/6/14

عکس های گرفته شده با دوربـــــــیــــــــــــن Z1 »»»

توجه: تمامی عکس ها در رزولیشین 8 هستند،دوربین Z1 رزولیشین 20.7 داره،خودتون حساب کنید تقریبا میشه 3برابر با کیفیت تر نیز ثبت کرد!حتی با اینکه نرم افزار دوربین Z1 هنوز تکمیل نشده!!!

فواره ی آب و نور خورشید
http://up.xperian.ir/images/18913068194411068211.jpg

غروب در شرایط نوری بسیار ضعیف
http://up.xperian.ir/images/62403534094493658793.jpg

ایفل !
http://up.xperian.ir/images/08762655328206987062.jpg

نمایی از شهر و رودخانه در روز
http://up.xperian.ir/images/35847605476132674902.jpg

نمایی عظیم از شهر و آسمان
http://up.xperian.ir/images/95013948233489890569.jpg

نمایی از شهر
http://up.xperian.ir/images/24487754262436930188.jpg

نمایی زیبا از شهر بازی
http://up.xperian.ir/images/76591311476308421282.jpg

رودخانه ی در شهر بازی
http://up.xperian.ir/images/80515249987773907368.jpg

فوکوس نزدیک از یک گــُــل
http://up.xperian.ir/images/91076632020437497566.jpg

LOVE
http://up.xperian.ir/images/51143585865323879619.jpg

یه چیزی تو مایه های CastleVania هستش :دی
http://up.xperian.ir/images/05809067119181265370.jpg


خلاصه نسبت به اینکه روی رزولیشین 8 هست که تقریبا یک سوم کیفیت موبایله، و هنوز هم نرم افزار دوربین تکمیل نشده،عکس ها خدا هستن!

واقعا تحسین داره.من هیچوقت از دوربین موبایل چنین تصوری نداشتم،کاملا جدی میگم.
Lumia کلا قضیه ی موبایل رو با دوربین اشتباه گرفته و به کل از کیفیت موبایل زده و به دوربین اضافه کرده،S4 Zoom هم همین شکل،ولی Z1 هم زیبایی و وقار و کامل بودن موبایل رو داره و هم در دوربین بسیار عالی عمل کرده.


واقعا دمت گرم سونی :))



======================================
امیدوارم مدل 4.3 اینچی 2سیم کارته ی Z1 هم ایشالا عرضه بشه!
======================================

سعید d در تاریخ : 1392/6/14

ببخشید G2رو یادم رفت که گوشی عالی هستش قیمتش هم مشخص شده
که تو اروپا از600 یورو به500 یور کاهش پیدا کرد

اگه یورو 4 تومن حساب کند به پول خودمون 2 میلیون میشه که نسبت سامی و سونی بصرفست

Mohammad S در تاریخ : 1392/6/14

با سلام به همه

تبریک به همه و مخصوصا دوستداران سونی

آقا به خدا یه کامنت خواستم بدم آدرین همشو به بهترین شکل گفتن

چرا تعصب چرا تحجر؟؟؟

کل دنیا میگن طراحیش،جنسش، سخت افزارش همه چیز عالیه،،، طرف میگه اله و بله!!!!!
فلز و شیشه معلومه از پلاستیک سنگینتره!!!
ممنون از آدرین. واقعا شعور و منطقت رو تحسین می کنم.
ممنون از مدیریت سایت
بدرود

سعید d در تاریخ : 1392/6/14

مشکل دید زاویه کاملا حل شد
کنتراست بالا رفته
از یک صفحه نمایش TFT بهترین کیفیت تو نمایشگر ها بدست اورده (من خودم اس4 دارم تو هم رده های خودش بهترین هست)
قاب فلزی یکدست و شیشه ابدیده شده فوق نشکن استفاده شده
باینکه لنزG و دوربین 20.7 قرار گرفته ضخامت گوشی زیاد نشده کمتر هم شده ولی طول گوشی بیشتر شده که بهتر از این نمیشه که ایدال
کم مصرف ترین اسمارت فون جهان شناخته شده که برای یک پرچم دار امتیاز بالای محسوب میشه
اشتراک گذاری عکس و فیلم تو فیسبوک و تماس انلاین و 8برنامه کابردی جدید سونی در بخش دوربین
پشتیبانی و فیلم برداری از 4K چون هونامی پرچمدار دوربین محور اندرویدی
و......
در کل خودش بی نقص کرده که در اسمارت فون ها هونامی و در فبلت ها نوت3 پیشتازن

مشخصات و ویژگی های ,لوازم جانبی و بازبینی هونامی رو تو سایت رسمی سونی موبایل ببینید تا صداقت حرفم به شما ثابت بشه
لینک:http://www.sonymobile.com/ir/products/phones/xperia-z1/specifications/#tabs

nadia i در تاریخ : 1392/6/14

چی چیش به صرفه تره ؟
برتری های مطلق هونامی:
طراحی خارق العاده
جنس بدنه عالی
ضد آب بودن
دوربین 21 مگا پیکسلی
فیلم برداری 4K
لنز G
سخت افزار قدرتمند تر
باتری قویتر
شکیل تر
تعداد پیکسل بیشتر در هر اینچ
صفحه نمایش خیلی بهتر همراه با موتور براویای 2 و ایکس ریلتی
دارای مجوز پلی استیشن
عرضه با اندروید 4.3
و ... .
من 13 برتری آوردم تا شما قانع بشید .
اگه شما هم دلایل قانع کننده ای دارید برای ما بیارید .

Adrian F در تاریخ : 1392/6/14

سخت افزار SnapDragon 800 براحتی فیلمبرداری 4K رو محیا میکنه.
تمامی دوربین هایی که برروی Snap 800 هستند،با 1فریمور آپدیت براحتی میتونن 4K فیلمبرداری کنن (کاملا نرم افزاریست)

ولی خب کاهش کیفیت میده یا خیر؟! با این لنز 1/2.3 مطمئن باشید خیر :))

نکته»
دوربین فیلمبرداری Z1 دارای قابلیت Video Stabilization و HDR هست.

نکته»عکس های ضبط شده با Z1 میتونن بطور کامل خام باشند و تغییرات رو خودتون لحاظ کنید.نرم افزار هایی که برای دوربین Z1 ساخته میشن بطور کامل میتونن دوربین رو در دست بگیرن و تغییرات دلخواه بدن،یعنی بصورت سخت افزاری کیفیت رو میتونید خودتون تغییر بدید!

====
نکته »
نوت3 فقط در ورژن LTE یعنی مدل Samsung Galaxy Note 3 N9005 دارای سخت افزار Snap 800 و فیلمبرداری 4K هست و گرافیک Adreno 330 داره.بقیه ی مدل ها یعنی مدل N9002 و N9000 این قابلیت رو ندارند!

منبع»
GsmArena.com

Adrian F در تاریخ : 1392/6/14

LG G2
حدود قیمت 560 یورو

Sony Z1
حدود قیمت 550 یورو

منبع»
GSMARENA.com


حدود قیمت Xperia Z قبل از معرفی Z1 حدود 430 یورو بود که الآن 30 یورو کاهش پیدا کرده و به 400 یورو رسیده.

کاملا منطقیست.

رامتین ع در تاریخ : 1392/6/14

بنظرم سونی و سامسونگ با اینکه غولهایی مثله هونامی و نوت3 را معرفی کردند، در آینده نزدیک شکست میخورند. فرض کنید شما قصد خرید یک لپ تاپ دارید: میرید مثلا یه وایوی سبک با مشخصات متعادل و متناسب با کارتون میخرید یا مثلا میگید هر چی کانفیگ بالاتر باشه، یعنی بقول دوستان شاختره! یعنی مثلا یه نوت بوک دل سری پریسیشن میخرید که cpuاش از نوع corei7 ultimate هست، رم 16 گیگ، هارد 2 ترا و گرافیک از نوع کوآدرو؟ مشخصه این نوت بوک دل در حد یک ماکروکامپیوتره ولی شما چه استفاده ای میخوای ازش کنی؟ دانشجوی دانشگاه MIT هستید که میخوای برنامه سنگینی را run کنید یا انیمیشن ساز سینما هستید که گرافیک کوآدرو لازمتونه؟
بنظرم 8هسته بودن این موبایل هیچ مزیتی نداره، نوکیا بنظرم آینده بهتری را بدست میاره.

Adrian F در تاریخ : 1392/6/14

بررسی تخصصی کیفیت دوربین Z1 »
http://www.sonymobile.com/global-en/legal/testre sults/xperia-z1/#camera-overall

Z1 هست:
باریک ترین گوشی دارای رزولیشین Ultra High (بالای 20مگاپیکسل)
با کیفیت ترین عکاسی با توجه به 2نقد از خود مردم
تنها موبایل دارای رزولیشین Ultra High که ضد آب هست!
با کیفیت ترین دوربین اندرویدی تا به این لحظه
باریک ترین گوشی لنز 1/2.3

===================================================
دوستانی که نوت3 رو با Z1 مقایسه میکنن بدونن»
1)نوت3 پلاستیک خالصه،شیشه ی نوشابه ی Pepsi یک و نیم لیتری،بسیار با کیفیت تر از پلاستیک بدنه ی نوت3 هست.
2)وزن و ضخامت بالای Z1 بخاطر سنسور 1/2.3 هست که سامسونگ اصلا به این تکنولوژی نرسیده :))
3)نوت3 داره سخت افزاری رو در دنیا ارائه میده که سونی 2ماهه پیش با Z Ultra ارائه داده!!
4)حجم Ram هیییچگونه تاثیری در قدرت سخت افزار نداره،فقط سرعت رم تاثیر داره که هر دو 1سرعت رو دارند (12.8گیگابیت در ثانیه)

5)خواهشن کسی نیاد بگه وزنش زیاده که Z1 که از آلومینیوم و شیشه ی ضد ضربه و هزار تا IP Protection ساخته شده اون هم با یک لنز 1/2.3 و سخت افزار X-Reality و BionZ ، در کنار باریک ترین و طراحی OmniBalance حتی احساس نمیکنید وزنش از Xperia SP هم بیشتر باشه.
OmniBalance طراحی ای هست که وزن کل گوشی رو در جای جای گوشی پخش میکنه و باعث نمیشه تمرکز جرم کلی بوجود بیاد و موبایل از دستتون لیز بخوره.
خیلی مونده که سامسونگ بخواد به این طراحی و علم برسه :d

6)اون 100مگاهرتز بسامد بیشتر Note3 باعث داغی بیشتر میشه،خب همتون میدونید که اگر Z1 داغ شده یه دقیقه میزاریمش توی آب یخ و درش میاریم حله،ولی اگر نوت3 داغ شد چی؟! مثل گلکسی اس3 منفجر نشه یوقت ^ ^


7) خواهشن 2دیوایس مختلف که در 2کلاس مختلف قرار دارند رو با هم مقایسه نکنید،الآن شما باید Note 3 رو با Z Ultra مقایسه کنید نه با FlagShip ! نوت3 که اصلا فلگشیپ نیست.

ممنون:)

ahmada b در تاریخ : 1392/6/14

دوربین 13 مگاپکسلی z که این قدر سونی روش مانور می داد در حد 8 مگاپیکسلی ها یی مثل نوت 2 یا ایفون 5 هم نبود و رنگ ها رو مرده نمایش می داد دور بین 20 مگاپکسلی اون هم مطمئن باشید قابلیت ر قابت با گوشی های سامسونگ و اپل رو نداره فعلا اول دور بین s4 بعد هم ایفون5 تازه با رونمای از ایفون 6 فک نکنم کسی بتونه باهاش رقابت کنه جز سامسونگ.

nadia i در تاریخ : 1392/6/14

گوشی های سامسونگ همیشه قابل تقدیر بوده اند .
اما ترس اینکه هر لحظه ممکنه که از دست آدم بیفته و نابود بشه آدم رودودل میکنه که اونو بخره .
درمقابل گوشی های اکسپریا سونی مقاوم و درعین زیبایی قدرتمند نیز هستند .

ali a در تاریخ : 1392/6/14

لطفا اگه کسی قیمت حدودی این گوشی را می دونه بگه

nadia i در تاریخ : 1392/6/14

سونی در این گوشی یک نوع ال سی دی استفاده کرده که 3 برابر قوی تر از گوریلاگلس 3 می باشد .
علاوه بر این این گوشی قابلیت استفاده از فلش زنون سیار را دارد .

nadia i در تاریخ : 1392/6/14

دوستان سونی در این گوشی به فناوری های زیادی دست پدا کرده است .
1- جک 3.5 میلیمتری صدا بدون درپوش ( درحال ضد آب بودن )
2- اسپیکر ها در زیر آب هم کار می کنند .
3-اسپیکر ها به محض بیرون آوردن از آب کار میکنند مثل روز اول .

mohamad a در تاریخ : 1392/6/14

۱۲ هسته؟؟؟
۱۲ هسته وجود نداره ، ۲ تا مدل داره که یکیش ۴ هسته و دیگری ۸ هسته داره، نباید پردازنده این ۲تا مدل رو باهم جمع کنی.

nadia i در تاریخ : 1392/6/14

Z 1 هیچ چیز خاصی بجز دوربین 20.7 بیشتر نداره و خیلی چیزا هم کم داره
این جمله ی نا آگاهی افراد از این گوشی هست که حتی اطلاعات کوچکی نیز از این گوشی ندارند و بیخود و بی جهت از یک گوشی دیگه طرفداری می کنند .
موارد 10101 تا 10200 از مجموع 10300 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا