مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ژوبین ژ
  • تاریخ عضویت : 1392/7/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/9/24 لینک های زیر عکس هایی که از گوشیم گرفتم. که نشون میده از آخرین باری که گوشیم رو شارژ کردم چقدر میگزره. 4 روز و 11 ساعت و 13 دقیقه و هنوز 5% دیگه از شارژش مونده!!
http://upload7.ir/images/16753291000832714923.jpg
http://upload7.ir/images/96545781439175067708.jpg

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/15 دوستان آخرین آپدیت باید از طریق کامپیوتر و با نرمافزار PC Companion انجام بشه که Build number رو از 534 به 257 تغییر میده. برای راهنمایی و دیافت نرم افزار PC Companion از وب لینک زیر، سایت سونی استفاده کنید.
http://www.sonymobile.com/ir/software/phones/xperia-z1

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/14 دوستانی که گوششیشون موقع روشن شدن دچار مشکل میشه، در قسمت Setting ودر بخش Display، تیک گزینه Optimized backlight رو حتما بزنید. همچنین برای رفع کلی این مشکل آپدیت زیر رو دریافت کنید.
بدین صورت که با Google Chrome خود گوشی به آدرس زیر برید و Download update service رو بزنید.
http://www.sonymobile.com/gb/tools/update-service

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/14 دوستان عزیز دوربین Z1 در نور طبیعی و خوب فوق یک شاهکاره و در نور کم باید در حالت اتوماتیک جالب نیست و باید در نور کم دوربین رو روی حالت manual بگزارید و با تنظیم درست light balance , ISO عکسهای بینظیری بگیرید. یک نکته مهم دیگه اینکه بر اساس عکسهای منتشر شده در نت قضاوت نکنید چون معمولا حجم عکسها برای آپلود سبک میشن. همچنین اینکه مانیتورهای کامپیوترها و لپ تاپ ها عموما FullHD نیستن و نمیشه توی مانیتوری که FullHD نیست درباره کیفیت عکس یا فیلم FullHD قضاوت کرد.
دوستانی که میخوان عکس هایی که من شخصا با XperiaZ1 گرفتم رو ببینند هم میتونن در اینستاگرام
joobin_jianfar رو سرچ کنند.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/11 قابلیت تایب و یادداشت نوت در این گوشی فوق العاده است. به خصوص با نرم افزار Evernote که بصورت پیش فرض روی گوشی نصب هست. من همین پست ها رو هم با گوشیم ارسال میکنم. قابلیت تایپ Gesture input که اختصاصی سونی هست خیلی تایپ کردن رو آسون میکنه و دستت که بهش عادت کنه دیگه نمیشه ازش دل کند. Gesture input اینطوریه که شما به جای تایپ کردن تک تک حروف هر کلمه انگشتتون رو روی حروف میکشید بدون ایکه از روی صفحه بر دارید و گوشی اتوماتیک کلمه مورد نظر رو تایپ میکنه که این قابلیت برای اکثر کلمات کاربردی زبان انگلیسی و فارسی با دقت بالایی کار میکنه

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/10 دوستان عزیز من آنقدر که همه جا شنیدم کهlcd آیفون بهتر از z1 هست که دیگه این موضوع برام محرز ضده بود. ولی بااین وجود به دلایل زیاد دیگر رفتم و z1 خریدم و پس از اون بارها کیفیت صفحه نمایش اون رو با آیفون 5 و 5s خواهرم و دخترخالم و دوستام از نزدیک مقایسه کردم و حتی خودم هم متعجف شدم. دوستان باور کنید بدون استثنا همه کسانی که با افتخار و غرور. آیفونشون رو کنار گوشی من میزاشتن ناگهان دچار شک میشدن و همشون در اولین کلمه به شفافیت و وضوح برتر z1 اعتراف میکردن. بعضی از اون افراد چون از نزدیکانم بودن مجبور بودم برای اینکه حالشون گرفته نشه یکم از گوشیشون الکی تعریف کنم. خلاصه اینکه عزيزان امکان نداره کسی آیفون و z1 رو کنار هم از نزدیک مقایسه کنه و تفاوت. و برتری فاحش سونی رو درک کنه. در. Gsmarena هم اگر تشریف ببرید در رنکینک کاربران که هر روز آپدیت میشه هم z1 اوله و آیفون تو 10 تای اول.نیست

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/7/27 فقط یک گارانتی اصلی تو ایران هست. اونم آرین هست. بقیه گارانتی ها متفرقه هستند. فقط شرکت آرین وارد کننده رسمی هست و گوشی رو با پک رسمی که فقط توش کابل شارژ داره میفروشه. پک رسمی که سونی تو همه دنیا میده همینه و فقط توش کابل شارژه و این مال فقط ایران نیست. حتی در این مورد از یکی از مسئولین سونی هم سوال شده بود که چرا تو پک هدست نیست؟! گفته بود چون همه کسانی که عادت به موزیک گوش دادن دارن هدست مخصوص خودشونو دارن! تمام پک هایی که تو بازار به اسم فول پک میفروشن مال بازرگانان متفرقه است که خودشون رفتن گوشی رو با چند تیکه لوازم جانبی خریدن آوردن ایران پک کردن به ملت میفروشن. تمام لوازمی که تو فول پک هست هم ماله Z هست نه Z1. البته همه اون لوازم تو نمایندگی های رسمی سونی موجود هستند. در ضمن تفاوت قیمت گارانتی آرین با متفرقه ها کمتر از 100 تومنه. به نظر من که با گارانتی میصرفه. آدم راحت تره.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/7/26 من یک نکته رو به اطلاع دوستان برسونم که اپل در همون هفته اول ارائه آیفون 5s دو تا آپدیت برای ios7 ارائه داد که ایراداتش رو بر طرف کنه. آپدیت دادن و ایراد برطرف کردن چیز طبیعیه و مختصص همه برندهاست. اتفاقا اینکه یک برند ایراداتش رو با آپدیت برطرف کنه نکته مثبتیه نه اینکه سالی یک با آپدیت ارائه کنه

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/7/25 دوستان عزیز من 12 روز پیش پس از مطالعات و بررسی بسیـــــار زیاد، زد وان خریدم. با گارانتی آرین
نظرم رو برای کسانی که قصد خرید گوشی تو حدود قیمت 2میلیون دارن میگم. در ضمن من طرفدار هیچ برند خاصی نیستم چون هیچ سودی از هیچکدوم به من نمیرسه.
اولین و مهمترین خاصیت گوشی که باید چند سال باهاش هر روز سر کنی دیزاین و طراحی خارجی اونه. اگر بدنه پلاستیکی و ظاهر معمولی یک گوشی که فرقی با گوشیهای 400 تومنی نکنه براتون مهم نیست، G2 و S4 و note 3 هم بسیار گوشی های خوبی هستند. ولی چون من میخواستم برای یک دیزاین متمایز و شیک پولو رو خرج کنم بین 5s و Z1 و htc one بررسی میکردم. از همون ابتدا در تمام زمینه ها htc one با اینکه گوشی فوق العاده خوبی از z1 , 5s عقب موند پس تمرکز من رفت رو 2 تای دیگه. و در آخر بدلیل LCD بزرگتر و آندرویدی بودن z1 رو انتخاب کردم و خریدم و تو این 12 روز خیلی بیشتر از حد انتظاراتم بوده و واقعا از انتخابم راضیم. تا حدی که هفته بعد یکی دیگه برای همسرم هم میخرم.
اما من چیزهای عجیب غریب زیادی اینجا خوندم که لازمه در موردشون یک توضیحاتی بدم:
1- دوربین Z1 نوکیا لومینا 1020 ضعیف تره ولی از بقیه گوشی ها بهتره حتی از 5s، لومینا گوشی نیست بلکه یک دوربینه که روش گوشی نصبه ! اگر دونبال دوربین با کیفیت تر از Z1 هستید بیخود 2 میلیون پول گوشی ندید برین یه Canon G12 بخرید باهاش خدایی کنید! من 5s رو با Z1 و G12 مقایسه کردم:
Z1 و 5s تو عکس خیلی بهم نزدیکن ولی تو فیلم Z1 بهتره و در کل همشون جلوی G12 مثل آفتابه میمونن!
2- اسپیکر Z1 مثل بقیه گوشی هاست. بیخود دنبال حرفای پرت این سایت ها نرین. همه گوشی های پرچه دار اسپیکرهایی در یک سطح دارن و همشون هم خیلی معمولین. انتظار نداشته باشید که اسپیکر گوشیتون در حد سینما خانوادگی یا سیستم ماشینتون باشه! اگر میخوایید با اسپیکر گوشی برید پارتی راه بندازید مسیر رو اشتباه اومدین.
3- باطری Z1 برای استفاده نرمال گوشی در حد فراواقعی عالیه. همین الان که دارم این متن رو مینویسم گوشیم 1روز و 13ساعت و 40دقیقه است که از آخرین شارژش میگزره و 71% شارژش باقی مونده!!! اما اگر کلا LCD رو روشن بزارید و همش گیم بازی کنیو و ویدئو ببینید و اینترنت برید 7 ساعت بیشتر جواب نمیده. LCD Z1 خوره باطریه. مخصوصا اگر Bravia Engine رو روشن بزارید و روشنایی رو هم تا آخر زیاد کنید.
4- نرم افزار Z1 همه نیازهای آدم رو توش داره. نیازی نیست چندان نرم افزار جانبی روش نسب بشه همه چیز توش هست. در ضمن امکان info eye هم خیلی باحال کار میکنه وبهتر از سنسور اثر انگشته!
تازه واسه پز دادن میتونین به آیفونی ها میتونید از قفل صفحه باز کن تشخیص چهره استفاده کنید که کل اثر انگشت رو میخوابونه! اگر شما به گوشی نگاه کنید قفلش باز میشه کسه دیگه نگاه کنه نمیشه !!!
با نصب یک سایفون ساده با 3 تا دونه کلیک هر نرم افزاری هم از تو GoogleApp میشه مجانی دانلود کرد.
5- برای نسل جدید گوشی های FullHD حافظه 16 خیلی کمه و تو Z1 اسلات مموری به راحتی قابل دسترسیه و مثل مموری ریدر لپ تاپ میشه هر موقع که خواستی یه حافظه فرو کنی توش !!
6- زاویه دید Z1 به خوبی سامسونگ و آیفون نیست ولی والا به خدا زاویه دید روی تبلت معنی داره چون خیلی وقتها چندین نفر دارن توش نگاه میکنن. تو گوشی مهم نیست. منکه شخصا وقتی یکی چشم میندازه تو گوشی شاکی میشم. خود آدم هم که از زاویه 140 درجه به گوششیش نگاه نمیکنه که!!!
7-در آخر اینم بگم که Z1 جدی جدی جدی ضد آبه
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا