نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z1

Xperia Z1 اکسپریا زد 1

Sony Xperia Z1 سونی
ارزیابی کاربران: 8.5 از 10 (9555 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 8601 تا 8700 از مجموع 10300 مورد

رضا ط در تاریخ : 1392/9/2

خواهش می کنم ، من اينجا فقط دارم مطلب ياد می گيرم. خدا رو شکر هيچ تعصبی به هيچ کدام از اين گوشيها ندارم ، خودمم آيفون 4 دارم که از گجتهای اين دوستان خيلی عقبتر و ضعيفتره. ولی من با fanboy بودن مخالفم . دليلی نداره هر کی هر گوشی داره يا به هر برندی ارادت داره همه جوره ازش طرفداری کنه . بعضی وقتها يه جوری از يه گوشی يا برند تعريف ميکنيم که بعيد می دونم خود کمپانی مولد حتی جرات کنه تو تبليغاتش جنين جيزهايی رو بگه .
.مطمئنا پيشرفت اين ابزارها مرهون صاحبان تکنولوژی هستند که بدون تعصب با گرفتن فيدبک از مشتريانشون متوجه نواقص و نارسايي هاشون ميشن و دائم به فکر بهبود توليداتشون هستند .
گوشی تلفن تيم فوتبال نيست که براش هورا بکشيم و بعد بگيم همه رقبا رو می ترکونه .
با شما موافقم که اختلاف تکنولوژی بعضا اونقدر زياد نيست که نياز به بحث باشه ولی کامنتهای من تو اين فورم عمدتا در پاسخ دوستانی است که بجای بررسی بی طرفانه ، تبليغ می کنند.
بعضی ها هم آمار بی منبع يا اطلاعات نادرست می دن .
من 15 ساله دارم IT تدريس می کنم ولی بارها پيش اومده که يکی از شاگردانم ، اونم تو يک کلاس مقدماتی به من فهمونده که يک کانسپت رو سالهاست اشتباه فهميدم .
اين برای من معنی بزرگی داره . ما مولد فن آوری يا نظريه پرداز نيستيم که بخوايم ازش دفاع کنيم ، ما همه استفاده کننده ايم و بايد درست ياد بگيريم .

Sina K در تاریخ : 1392/9/2

سلام

مبارک باشه میلاد جان ...

اسپیکرش 2 تکه نیست ، یک تکه هست ؛ ولی تمام قسمت پایین گوشی اسپیکر نیست !
برای زیبایی بیشتر ، عرض توری رو بیشتر کردن .
وسط این توری اسپیکر قرار داره .
درگیر این مسایل نباشید ، اسپیکرش مشکلی نداره عزیز .

خیر ؛ اینطور نیست !
شرکت آرین نماینده رسمی و Service Center سونی در ایران هست و شما هر مشکلی برای گوشیتون پیش بیاد ؛
شرکت آرین مشکلاتش رو باید حل کنه .
در ضمن ، من باز توصیه میکنم با گارانتی بگیرید ، شاید 1 در 1 میلیون خدایِ نکرده برای گوشی مشکلی پیش بیاد ؛
بعد جبران کردن 2 میلیون پول کار آسونی نیست !
در واقع ما این گوشی رو داریم 3 برابر قیمت در ایران میخریم ( بخاطر قیمت دلار ) ؛
سعی کنید بخاطر 100 یا 200 تومن ریسک نکنید !
البته این توصیه من هست و هر کسی مختار در تصمیم گیری هست .

Sina K در تاریخ : 1392/9/2

سلام عزیز جان

100% قیمت ها رو به سقوط هست ، نه سعود !
اگر صبر کنید باز هم پایین تر میاد .

احتمالاً در CES 2014 گوشی Z1 S ( نسخه Mini گوشی Z1 ) معرفی خواهد شد ؛
معرفی پرچمدار باید موکول بشه به 3 ماهه دوم سال 2014 احتمالاً !
فکر میکنم بین فاصله فروردین تا خرداد پرچمدار جدید معرفی کنه .

رضا ط در تاریخ : 1392/9/2

سلام
با عرض شرمندگی نوت 3 و LG G2 هنوز بررسی نشده و امتيازشون در دسترس نيست.
يک نفر لطف کنه منشا اين آمار 40 تا 60 درصد بهبود Z1 رو به من هم بده ، ظاهرا فقط من بی خبرم . مرسی

reza j در تاریخ : 1392/9/2

مهسا جان ميدون. مشکل باطری داری چون خودمم همین مشکلو داشتم ولی یه برنامه کنترل باطری نصب کردم واقعا جواب داد اگه بازار داری حتما دانلودش کن جواب میده!!
Easy battery saver
یه گزینه داره intelligent mode اونو بزن خودش هوشمند میشه در ضمن easy task killer هم خود برنامه داره باید جدا دانلودش کرد که برنامه های غیر ضروری. رو میبنده.
یا علی

مقداد م در تاریخ : 1392/9/2

مهدي جان سلام . عزيزم مثل اون بحث راجع به سهم ٦٣درصدي ، اينو هم با مدرك گفتم عزيزم . displayMate بررسي كرده كه پيك روشنايي اون ٦٦٠نيت هست و گفته اين بيشترين مقداري هست كه ما تا حالا تست كرديم و يك ركورد هست و آيفون٥ به ٦٠٠ رسيده ولي راجع به z1 چيزي در DisplayMateنديدم ( با وجد سرچ فقط z بود)ولي خيلي بعيده بيشتر باشه ... مهدي جان هر شركتي برا خودش سياستي داره و مثلا در بحث دوربين ، سوني يهو نميره از دوربين ٤١مگا روي فلگشيپ بعديش استفاده كنه و اين اصلا ربطي به عدم توانايي يا نداشتن علمش نداره ؛ مگه سوني بدش مياد بهترين دوربين رو داشته باشه؟ مطمئنا شما ميگي با همين ٢٠مگا الان بهترينه در اندروييدي ها و من ميگم مگه سوني بدش مياد به ٤١برسه؟! در صورتيكه همين بيست مگا خيلي هم خوبه و نياز همه رو برطرف ميكنه و عمر باتري نوت هم از همين قاعده پيروي ميكنه و نياز همه رو برطرف ميكنه . يا ميشه طرفداران نوكيا بگن اگه سوني بلده همچين دوربيني بزنه ، پس چرا اينكارو نميكنه؟؟! يا مثلا مگه الجي نميتونه صفحه آمولد بسازه به جاي True IPS ؟ ولي ترجيح ميده نسازه و اين ربطي به عدم تواناييش نداره . مهدي عزيز اين شركت ها هر كدوم كارشونو بلدن و هميشه كمترين دقت به عمر باتري ميشه و شايد ده درصد اونها عالي هستن و بقيه متوسط

رضا_ ب در تاریخ : 1392/9/2

باسلام محضردوست عزیز آقاکامبیزبنده هم این گوشی را دارم بافرمایشات شماکاملا موافقم البته خیلی ناامیدنباش چون بعدازآپدیت خیلی فرق کرده ومطمن باش بعدازاومدن اندروید4.3بازخیلی بهترخواهدشددوربسن این گوشی واقعاخیلی عالیه به قول شما این دوربین فقط مشکل نرم افزاری داره من بعضی مواقع کاملا مطمن شده ام که این دوربین مشکل نرم افزاری داره پیشنهادمیکنم تااومدن اندرویدجدیدچندتانرم افزاردوربین بزن که من خودم امتحان کردم که واقعادرکیفیت این دورین خیلی فرق کردنمتونم صراحتا بگم کدام نرم افزار ولی درگوگل که جستجوکنی میتونی پیداکنی اگه نتونستی به این ایمیل یاشماره من ایمیلتو بفرست تاچندتاازنرم افزارهارابرات بفرستم ببین هرکدام راپسندکردی بااون کارکن تااینکه اندروید4.2بیادانشالله که ارتقاپیدا کنه البته من اولش فکرمیکردم دوربینش پنج مگ هست ولی الان عکسهایی ازش انداخته ام که ازسیزده مگ هم خیلی بالاتره ومشخصه که بایک دوربین واقعی عکسبرداری شده سونی هم قول داده دراوایل دی ماه نسخه جدید راانتشارکنه راستش من نوت سه رافروختم اینوگرفتم که هم یه جورایی پشیمونم هم خوشحالم ولی تصمیم گرفته ام پولهاموجمع کنم برنامه بریزم تانوت 10اینچو بگیرم تاازسامسونگ هم بی نصیب نباشم البته نوت2014که مدل آخرشوخواهم گرفت که اونم تابیادایران تاارزون بشه سه ماه طول میکشه وتااون مپقع هم انشالله جورش کرده ام تاازهردوداشته باشم که به هردوتاعلاقه خاصی دارم راستش سه میلیون ضررکرده ام اونقدرگپشی عوض کرده ام همش هم گوشی وتبلت های سام وسونی راعوض کرده ام ها بهرحال بگذریم این شماره وایمیل منه خوشحال میشم اگه بتونم کمک کنم
09387306937
Rezabahari6778@gmail.com
من میتونم به بقیه دوستان هم کمک کنم ودرخریدگوشی وتبلت هم میتونم کمک کنم که پیشتردرسایت های دیگه هم اینکارراانجام داده ام

محمدصادق ا در تاریخ : 1392/9/2

سلام بچه ها به نظر شما گوشی z1 در 2ماه اینده افت قیمت پیدامیکنه؟یا ثابت میمونه؟
.
.....؟
یه سوال دیگه به تطر شما سونی کی گوشی چدید عرضه میکنه؟؟
ممنون از همتون@@ M*S*A

میلاد م در تاریخ : 1392/9/2

سلام

من این گوشی رو گرفتم اسپیکرش دو تکه هست ولی فقط قسمت سمت راستش صدا میده و از فروشنده که سوال کردم گفت این کلا همینجوریه و قسمت سمت چپ برای خروجی هوا و از اینجور چیزاست. اونایی که دارن اسپیکرشون فقط سمت راستش کار میکنه؟

در ضمن گوشی سونی گارانتی نداره بخاطر اینکه نمایندگی اصلا توی ایران نداره بنابراین قیمتش همون یک میلیون هشتصد تا نهصد هست

Sina K در تاریخ : 1392/9/2

سلام عزیز

فقط به عشق شما 3 نمونه از عکسهام رو دوباره برات پکیج و آپلواد کردم !
یه نمونه عکس 8 مگ توی شب هست ؛
یک عکس 20 مگابایت بعد از ظهر از منظره هست و یک عکس ماکرو 20 هم که صبح هست برات گذاشتم .
به دلیل حجم بالایِ عکس ها ، برات زیپ کردم و در مدیافایر آپ شده .
همه عکس ها با کیفیت اصلی و بدونِ حتی 1 ذره دستکاری هستند !

[ http://www.mediafire.com/download/2amkjc7r8yrirb6/Sony+Xperia+Z1+Camera+Samples.rar ]

نکته : منتقدان دوربین Z1 در شب ، کیفیت 8 مگاپیکسل اُتو شب گوشی Z1 رو بعد از آپدیت ببینید !!!

Sina K در تاریخ : 1392/9/2

سلام مهسا جان

از اون سوالا بودا ! :دی
معلومه دیگه عزیز ...
وقتی گوشیت توی شارژ باشه زیر نوشته « Charging » و وقتی از برق جدا باشه مینویسه « Discharging » !

Sina K در تاریخ : 1392/9/2

سلام مهدی عزیز

خیلی مخلصم داداش !
خواهش میکنم عزیزم ، نظر لطفته !
شاگردی اساتیدی چون شما رو میکنیم ...

Sina K در تاریخ : 1392/9/2

سلام مهران عزیز

بسیار عالی ...
این هم از نتیجه تست رایتل دوستان !

عرض کردم که عزیز ، منم ایرانسل دارم ( LTE هم دارم ) و این مشکل رو ندارم !
فکر کنم مشکل از همراه اول باشه !
چون من گزارشات زیادی سر این مشکل با سیمکارت همراه اول داشتم .

مهدی ع در تاریخ : 1392/9/1

سلام خدمت داداش گلم.
عزیز من نظرت رو خوندم و واسش احترام قایل هستم ، ولی قبول کن مانیتور سلیقه ای هست به جان عزیز ترین کسم مانیتور Z1 واسه من بهتر از G2 هست و بیشتر دوسش دارم،در صورتی که حتی الترا خانمم IPS هست، اینو گفتم تا بفهمی هر کس یه سلیقه داره.
این که تنها شرکتی که TFT میزنه سونی هست دلیل به بد بودنش که نمیشه، تنها شرکتی هم که AMOLED میزنه سامسونگ در صورتی که اوایل اچ تی سی و نوکیا هم AMOLED میزدن ولی حالا دیگه نه، این به این معنی نیست که AMOLED بی طرفدار باشه.
سونی بخاطر این TFT میزنه که از همه ی شرکت ها توTFT بیشتر پیشرفت داشته مخصوصا با موتور های پردازشیش، TFT طبیعی ترین رنگ ها رو نشون میده ولی خب مشکل باتری پر مصرف و مقداری زاویه دید داره که سونی با موتور های پردازشگریش 90 درصد حلش کرده.
اگه شرکتی از TFT استفاده نمیکنه چون نمیتونه مشکل زاویه دیدش رو حل کنه ، سونی هم طی چندین سال به مرور به قدرت رسید که مشکل رو حل کنه.
من حتی Z1 رو کنار 5 گذاشتم به نظرم Z1 بهتر بود، این سلیقه ی منه چون من رنگ طبیعی میپسندم.ولی شاید یکی بگه 5 بهتره یکی بگه AMOLED بهتره یکی بگه G2.
در کل به سلیقت احترام میذارم.

Sina K در تاریخ : 1392/9/1

سلام آریا جان

1. قاعدتاً باید نرم افزاری نصب کرده باشی که کنترل Proximity Sensor رو به عهده گرفته !
اگر نرم افزاری این چنینی نصب نکردی ؛ یه فکتوری ریست کن ، اگر نرم افزاری باشه برطرف میشه .

2. برای همه همینطوره !
شاید توی 4.3 یا 4.4 اضافه بشه .
شما میتونی با نصب نرم افزاری مثل Active Notification امکانی مثل Moto-X موتورولا داشته باشی .
( وقتی برات پیامک یا Missed Call میاد ، صفحه روشن میشه و یه علامت نامه یا گوشی میاد )

M R P M در تاریخ : 1392/9/1

دوست من ممنون البته یک سر آن مینی یواس بی است ومال s2 است ولی نمی دانم تنظیمات خاصی دارد من فلشم را وصل کردم جواب نداد.ممنون از راهنمایی هایت.

علی ک در تاریخ : 1392/9/1

سلام دوستان
من حدود 1 ماه است که زی 1 خریدم، واقعا عالیه ولی یک مشکلی من باهاش دارم
اونم این هست که به یکباره خاموش میشه و خودش دوباره روشن میشه. با سرویس آنلاین سونی در آمریکا چت کردم گفت از طریق Sony PC Companion باید بری و Repair Software کنی. آیا کسی از دوستان مشکلی مشابه من رو داره یا داشته؟
و چطور حلش کرده؟
ممنون

Arya S در تاریخ : 1392/9/1

دوستان داک DK31 سونی Z1 کجا گیر میاد و قیمتش؟ آخه شارژ با usb خیلی عذاب آوره.

امین ر در تاریخ : 1392/9/1

دوستان اصلا در مورد حالت استامینا اصلا بحث تونستن یا نتونستن شرکت ها نیست. این هم جزء سیاست های شرکت ها هستش که به دوام 2 ,3 روزه ی باتری قناعت کردن.
یه همچین چیزی تو گوشی LG OPTIMUS G هستش که علاوه بر پاور سیو که دیتا هارو می بنده ، cpu رو رو حالت تک هسته ای on نگه میداره و موقع نیاز 4 هسته روشن بشن که مصرف باتری کم بشه.
و این جزء برنامه نویسی های ساده هستش...
خوش باشید

امین ر در تاریخ : 1392/9/1

محمد رضا جان اینجا دوستانی که میخوان گوشی بخرن و بین یه گوشی و گوشیه z1 شک دارن واینجا کمک میخوان از دوستان دیگه...
تو پیج های دیگه هم سر زدم و لی اینجا صهام داره سونی زیاده....

امین ر در تاریخ : 1392/9/1

حاج مهدی منم خوندم که بدون فلشه عکس ها ... از اونجایی که اسم سایت رو هم خونده بودم ....و تفاوت عکس ها رو هم دیدم که لومیا بهتر عکس گرفته... احتمال 99% اون سایت بخاطر تبلیغات سونی اکسپریا دروغ نوشته ....بدلیل اینکه میدونم لامپ زرد رنگش باید زرد باشه نه ابی... و باز بدلیل اینکه خودم عکس از زد1 دیدم و میدونم اینقدر خوب هست که بدون فلش رنگارو ابی نمیکنه، گفتم رنگ ابی فلش تو عکس ها معلومه.

اما همچنان اعتقاد دارم نباید این دو رو با هم مقایسه کنیم.
راستی زد 1 خریدید شما، مبارک باشه

Arya S در تاریخ : 1392/9/1

سلام دوستان
Z1-1 من بعضی وقتا نمیدونم چش میشه که وقتی شماره ای رو میگیرم صفحه کلا خامشو میشه و میشه مث حالتی که کنار گوش باشه و سنسور مجاورتش عمل کنه، و بعد از قطع کردن مکالمه، صفحه روشن میشه، و فقط بعد از یه بار روشن و خاموش کردن گوشی، این مشکل حل میشه.
2- گوشی من وقتی اس ام اس برام میاد، صفحه اش روشن نمیشه و فقط یه چراغ چشمک زن سفید اون بال روشن میشه، آیا همه شون اینجورین با گزینه ای رو باید فعال کنم؟
ممنون

محمد ق در تاریخ : 1392/9/1

سلام و خسته نباشید خدمت تمام Z1 دار های عزیز
ازتون یه خواهش دارم. لطفاً کمکم کنید.
تا قبل از معرفی Lg G2 32gb دنبال 32 این گوشی بودم ولی حالا که دیگه تقریباً مطمئن شدم اون ور آب ( دبی) هست دو دل شدم بین G2 و Z1.
آقا سینا ؛ داش مهدی ع هم استانی گل و بقیه ی دوستان بی زحمت یه چند تا عکس با کیفیت های 8 و 20 با حجم اصلی( دقیقاً همون عکسی رو که میگیرید) اینجا بذارید.(لطفاً اون دوستانی عکس بذارید که روی آخرین بیلد نامبر«G.2.257 » هستید.)
تا حال واسه خرید گوشی این قدر سر در گم نشده بودم!
حدوداً یه هفته دیگه اگه خدا بخواد میخام برم دبی یه گوشی خوب بگیرم.
یه سوال دیگه: لوازم جانبی(کاور گوشی و چسب رو صفحه ) Z1 و G2 تو بازار اومده یا خیر؟

Sina K در تاریخ : 1392/9/1

ما هم میدونیم Z1 با بیلد ماقبل G.2.257 ( که آپدیت عظیم دوربین همراهش بود ) توی عکاسی در سایت مذکور رتبه پنجم رو به دست آورده و در فیلمبرداری همه رو شکست داده و در رتبه دوم قرار گرفته ( حتی همون 4K Video Recording کذایی گوشی Note III رو هم پشت سر گذاشته ) !
موضوع حرف ما هم این هست که بعد از آپدیت به G.2.257 دوربین Z1 بین 40 تا 60 درصد بهبود پیدا کرده !
حالا اگر الان دوباره تست گرفته بشه ، مطمئن باشید اگر اول نباشه ، زیر 808 قرار میگیره !

Sina K در تاریخ : 1392/9/1

سلام عزیز جان

اگر یک سرش پورت Mini USB هست به Z1 هم میخوره .
من OTG گوشی One X رو به راحتی روی Z1 ام دارم استفاده میکنم .
فقط قبل از خرید حتماً تست کنید !!!

مهران ش در تاریخ : 1392/9/1

سلام دوست عزیزم
سینا جان
ببخشید دخالت میکنم ولی برا منم lte هستش البته من رایتل داخلش گذاشتم
واصلا مشکلی ندارم
باید دستی بشناسونن همراه اولشون رو و میکرو کردن سیمکارت هم شرت
خبر جدیدی شد بگید بچه ها
بازم ممنون آقا سینا

arash n در تاریخ : 1392/9/1

امروز دوباره با یه زد۱ سفید کار کردم تا نظراتم رو با اطمینان بیشتر بگم.اول از همه باید بگم خیلی خیلی خوشکل بود.والله این زد۱ آپدیت شده بود و دوربینش بهتر شده بود.ولی کماکان از مونیتورش خوشم نمیاد.علیرغم اعداد و ارقامی که راجع بهش توی جی اس ام آرنا خونده بودم دوباره با تماشای مونیتور زد۱ هم زیر آفتاب و هم توی نور اتاق نا امید شدم.من کلا از سوپر ال سی دی و آی پی اس ال سی دی بیشتر خوشم میاد.راستش توی اسمارتفونها فقط سونی رو میبینم که داره تی اف تی میزنه.حتی اپل مونیتورشو از تی اف تی به آی پی اس تغییر داد.۵ تی اف تی بود اما ۵اس آی پی اسه.حتی نوکیا که بیشترین سابقه استفاده از تی اف تی رو داره روی گوشی جدیدش آی پی اس گذاشته.البته هر مونیتوری نسبت به دیگری مزیته ویژه ای داره که قطعا هرشرکت بر اساس برنامه هایی که برای اون ویژگی ها داره رو به یه پنله خاص میاره.ولی شخصا آی پی اس رو بیشتر میپسندم.مونیتور جی۲ رو هم خیلی دوست دارم

مهدی ع در تاریخ : 1392/9/1

سلام خدمت داش سینا.داداش احوالت؟؟؟
داداش مرسی از اینکه بحث هایی که من مطرح میکنم شما مو شکافانه توضیح میدید، وقطعا این نشانه ی اگاهی بالای شماست که بحث هایی که من اگاهی سطحی دارم شما اگاهی عمقی دارید، خوشحالم که افرادی طرفدار سونی هستن که نسبت به بقیه دوستان حرفه ای ترن مثل شما ، داش ارین وهومن که یه مدت نیستن. یا علی

alI M در تاریخ : 1392/9/1

سلام دوستان من بین z1 , g2, iphone5 موندم میدونم ایفون کلا سیستم عاملش فرق داره من همیشه گوشی اندرویدی داشتم نمیدونم چیکار کنم لطفا بدون تعصب و با دلیل منطقی کمکم کنیدددددددددد مرسی

محمدرضا م در تاریخ : 1392/9/1

در معتبرترین سایت عکاسی دنیا dxo قبل از آپدیت دوربین z1 در رده دوم قرار داره. الان فکر کنم با اقتدار اول باشه. http://www.dxomark.com/Mobiles/Sony-Xperia-Z1-overview-Serious-challenger-to-Nokia-Lumia-1020

مقداد م در تاریخ : 1392/9/1

سلام استاد رضا خوبی؟ رضا جان من مطالب خوب شما و مهدی جون و محمدرضای گل رو خوندم ولی کلا با توجه به منطقی که شما آقایون و اساتید بنده سراغ دارم انتظار دارم مطلب منو تایید بفرمایین که واقعا اختلاف ها ناچیزه در بحث کیفیت عکس و مسایل دیگه مثل قدرت پردازنده . رضا جان من یه چیزی میگم شاید بخندین به حرفم ولی اون سال هایی که N73 جزو گوشی های خیلی خوب بود ، من توی تاریکی مطلق عکس خیلی روشنی باهاش گرفتم با اینکه نه فلش زنون داشت نه دیافراگمش فلان بود . منظور من اینه که حتی یه گوشیه متوسط بازار هم در تاریکی خواسته ما رو خیلی خوب _نمیگم عالی_ انجام میده و فکر نمیکنم واقعا نیازی باشه کل اتاق و محوطه روشن بشه .حالا در بحث z1 با گوشی دیگه ، به نظرم همین مطلب صادقه و کلا هر کدوم رو که داشته باشیم ، رضایت مارو در پی داره حالا یکی صد درصد یکی 90درصد یا در بحث قدرت دو گوشی که هر دو از چیپست s800 بهره میبرن و فرضا هر دو اندرویید خالص باشن و نتونیم اسم شرکت رو ببینیم ، محاله یکی بگه این ال جی هست این سونی ، چون اختلاف ها خیلی ناچیزه و در بحث امتیاز AnTuTu یکی میشه 35500 یکی میشه 35800 یکی میشه 35600و یکی 34000 و اینجا نمیشه گفت اونی که کمترین امتیاز رو داره ، گوشیه جالبی نیست و شروع به کوبیدن اون کمپانی کنیم... ببخشین من دخالت کردم و جلوی شما سه استاد خودم ، جسارت کردم .

مهسا م در تاریخ : 1392/9/1

سلام يه سوال ؟ ميشه همه جواب بدن لطفا ؟؟؟ در قسمت تنظيمات -درباره تلفن-وضعيت-وضعيت باطري- گوشي شما چي نوشته؟
setting-about phone-status-battery status

مهدی ع در تاریخ : 1392/9/1

سلام خدمت داش مقداد.
داش مقداد شما دیگه چرا؟؟؟؟؟ شما که نسبت به بقیه طرفدارای سامسونگ اطلاعت بیشتری دارید.
نیت نور نوت3 واقعا 660 هست؟؟؟؟
نیت نور نوت3 تو بهترین حالت نزدیک به 400 هست ، ولی نیت نور z1 عدد 495 هست ، سامسونگ تو نوت3 پیشرفت خیلی زیادی داشته حالا حساب کن دیگه S4 چی بوده؟؟؟؟؟
اون 660 که شما میفرماید نیت نور نوت3 زیر نور مستقیم افتاب که نیت نور Z1 دقیقا یادم نمیاد ولی بالای 700 بود.
نیت نور بهترین LCD 495 هست شما چطور میگید نوت3 660 هست.
جی اس ام ارنا هم گفت نوت 3 بهترین AMOLED دنیاست ولی ره زیادی تا رسیدن به LCDها داره.یاعلی.
در مورد اون استامینا مگه نمیگید کاری نداره و اگه سامسونگ بزنه باتری هاش یک هفته دوام میارن!!!! پس چرا نمیزنه؟؟؟ دلیلش چیه که دوست نداره باتری هاش عمرشون بیشتر بشه؟؟؟؟؟؟

Sina K در تاریخ : 1392/8/30

قصد جواب دادن نداشتم ، ولی یه موضوعی رو دیدم هزار بار داره تکرار میشه و واقعاً دیگه از حوصله بحث خارج هست !
دوستان ، عزیزان و اَساتید بنده ، پایین بودن مصرف باتری Note III مستقیماً مربوط به پَنِل فوق العاده کم مصرف AMOLED هست !
خواهشاً دیگه اینقدر این موضوع رو تکرار نکنید !
یک موضوعی هست که هزاران بار مطرح شده و در جواب شما عزیزان عرض کردیم که پَنِل گوشی Z1 پر مصرف هست ، که باتری غول پیکر این گوشی نسبت به سایر پرچمداران کمتر باتری نگه میداره !
درباره Stamina Mode هم توضیحاتی کوتاه ارائه دادم ، مطالعه کنید بد نیست !
حاج مهدی عزیز هم یه حرف بسیار زیبایی زد و گفت : « بیشتر نگه داشتن باتری اَمری نیست که شرکتی خواهانش نباشه » !
پس اگر سایر شرکت ها این قدرت رو داشتند ، مثل مهندسین سونی نرم افزاری به این شکل طراحی میکردند !
هیچ شرکتی بدش نمیاد پرچمدارش بیشترین طول عمر باتری رو داشته باشه !
حالا شما بگو Note III یک ماه باتری نگه میداره ، که با Stamina میشه دو ماه !
اگر سامسونگ قدرت رسیدن به این فناوری رو داشته باشه ، مطمئن باشید در گوشی هاش قرار میده .

Sina K در تاریخ : 1392/8/30

کاملاً درسته مهدی عزیز ؛
تمامی حرف های شما تأیید میشه ...

کسی که یک بار با Kitchen رام کوک کرده باشه ، فرق Stamina رو با Power Save Mode سنس تشخیص میده !
من خودم HTC داشتم و توی 4.1.1 این گزینه اضافه شده بود .
این گزینه ای که عام هست و شبیهِ Power Save Mode در گوشی های HTC هست ؛
ما هم داریم ، ولی حساب Stamina جداست !
تا کسی گوشی Z1 رو نداشته باشه ، از ریز جزئیاتش نمیتونه اطلاعات دقیق داشته باشه .
اون مُدِ شبیهِ به Power Save Mode رو میتونید توی مسیر زیر پیدا کنید :

Settings --> Power Management --> Low Battery Mode

این Low Battery Mode هم اتفاقاً نسبت به سایر شرکت ها کامل تر هست !
( مثلاً در HTC و رابط کاربری سنس تنها 4 گزینه برای فعال سازی وجود داشت ، ولی در این بخش ما تمام قسمت های اصلی گوشی رو داریم )

و اما Stamina ...
یک بار قبلاً توضیح دادم ، باز توضیح کوچیکی میدم .
هسته لینوکس این قابلیت رو داره که کاستیومایز بشه ! ( اُپِن سورس بودن اَندروید به همین معناست )
برنامه Stamina مستقیماً با کرنل گوشی در ارتباط هست و طبق توضیحاتی که قبلاً دادم ؛
وقتی گوشی رو بیکار میزارید و صفحه گوشی خاموش میشه ؛
بعد از چند دقیقه گوشی به حالت خواب عمیق ( Deep Sleep ) فرو میره .
اما شاید قبلاً اسم این خواب عمیق رو در سایر اَندرویدی ها هم شنیده باشید ؛
ولی این اون خوابِ عمیق پیش فرض اَندروید نیست و سونی پا رو فراتر گذاشته .
در واقع شما وقتی گوشیتون رو لاک میکنید ، بعضی از برنامه ها در پس زمینه باز هستند و فعالیت میکنند .
من باب مثال یکی از قطعاتی که همیشه در حال کار کردن هست ، پردازنده گوشی هست .
پردازنده Z1 بر روی فرکانس کاری 300 تا 2.150 بسته شده ؛
یعنی عملاً وقتی شما گوشی رو لاک میکنید ، حدأقل یک هسته با فرکانس کاری 300 مگاهرتز داره فعالیت میکنه ؛
همین اَمر خودش باعث مصرف باتری میشه !
اما Stamina میاد کل قطعات رو Stopped میکنه و در واقع انگار گوشی شما خاموش هست ؛
ولی در واقع گوشی شما همیشه آماده به کاره !
به این اَمر ما میگیم یک اختراع و یک شاهکار در دنیای گوشی های هوشمند !
مهندسین سونی وقت زیادی رو صرف این موضوع کردند و آزمون و خطاهای بسیار زیادی انجام شده تا این نرم افزار به ثمر بشینه .
Stamina سونی یک نرم افزار ساده نیست ؛ بلکه از سطح ساده رام گوشی تا اَعماق کرنل ریشه داره .

Sina K در تاریخ : 1392/8/30

سلام عزیز جان

مشخصه که Z1 دیگه ...
سیستم روی یک چیپ گوشی Z1 واقعاً خارق العادست !
قابل مقایسه با نسل های قبل نیست عزیز جان .

Sina K در تاریخ : 1392/8/30

میتونه نرم افزاری باشه ، ولی به نظر میرسه با همراه اول مشکل داره فقط !
چون من ایرانسل دارم و تست کردم ، مشکلی نداشت !
این مشکل هم فقط برای نسخه LTE هست و نسخه +HSPA گویا همچین مشکلی نداره .
اگر نرم افزاری باشه باید از « بیس باند » باشه .
ممکن هست با فلش کردن بیس باند منطقه خاورمیانه مشکل مدل های LTE گوشی Z1 حل بشه .
( با توجه به اینکه مدل هایی که الان دست ما هست همه اروپا هست و خاورمیانه ای در کار نیست )

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/30

رضا جان مرسی از لینکی که گذاشتی و برتری z1 کاملا نشون دادی،با توجه به ایزوهای پائینی که z1 ثبت کرده بود در عکسها و عکسهای زوم شده کاملا برتریشو میشد دید. تازه این عکسها واسه قبل از آپدیته.الان که میترکونه کل اسمارت فونهارو.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/30

مطمئن باش در مورد z1 اگه داشتمش تجربیاتمو در اختیار دوستان قرار میدادم . اون بخش ZLبود این بخش z1. اونجا تجربیاتم در مورد ZL باید بگم.در مورد سنسور هم شما درست میگی و خودمم میدونم سنسور لومیا1020 بزرگتره ولی بخاطر دهانه دیافراگم تنگ ترش هست که در شب نمیتونه حریف z1 باشه. من اگه خودم z1 داشتم وابسته به سایتها نمیشدم. در سایت dxo که مهمترین بررسی کننده دوربین اسمارت فونها هست از بین تمامی اسمارت فونها 808 نوکیا اول و z1 دوم هست و لومیا 1020 پنجم هست.این مقایسه واسه قبل از آپدیت هست. تنها این نیست خیلی از سایتها مقایسه میذارن.z1 یک شاهکاره.

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/30

مقدار Aperture گوشی Z1 نیز f/2.0 است ومقدار لومیا 1020 F/2.2 هست این عدد به مقدار باز بودن دیافراگم اشاره دارد و هر چه مقدار آن کمتر باشد، به معنی بزرگتر بودن قطر دیافراگم است که در نتیجه آن امکان عبور نور بیشتر از دیافراگم را ممکن میسازد. در ضمن این مسئله به دوربین کمک میکند تا سریعتر بتواند فوکوس کرده و عمل نوردهی و اعمال تنظیمات مختلف روی عکس بر همین اساس را انجام دهد.که سایزAperture گوشی Z1 کوچیکتر از 1020 هست ویعنی دیافراگم Z1 بزرگتر هست ونور بیشتری جذب کرده و فوکوس بهتری دارد.
سایز سنسور Z1 عدد 1/2.3 اینچ و سنسور لومیا 1/1.5 اینچ میباشد برای بدست اوردن این عدد به سانتیمتر انرا ضربدر 54.2 بکنید. تا سایز اون به میلیمتر دستون بیاد.
میبینید که همه ی برتری ها با دوربین Z1 هست و به علت دیافراگم بزرگتر قادر به ثبت نور و جزییات بیشتر میکنه و بخاطر همین هست که Z1 در ثبت نهایی عکس از 1020 بهتر ظاهر شده.
قطعا حرفه ای ترین لنز در Z1 بکار رفته و بیخود نبود که لنز G سونی که در Z1 هم بکار رفته بیشترین جایزه و ثبت اختراع رو نصیب شرکت لنز ساز سونی کرد.

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/30

جان؟؟؟؟ ما لنز 20 مگ و 42 نداریم؟؟؟؟؟؟:-D
عزیز دلم اصلا مگا پیکسل چیه؟؟؟؟؟؟
میخوای برات دوربین دیجیتال. بشکافم ، خودم برات از نو ببندم؟؟؟
این حرفی رو داری به کسی میزنی که از عشق زیادش وقتی دیپلم گرفت رفت تو رشته ی عکاسی مجدد شروع به تحصیل کرد؟؟؟؟؟
میخوای برنامه ی الگوریتم و دوربین های حرفه ای رو واست کالبد شکافی کنم؟؟؟؟؟
بعد شما میگید 20 مگا و 26 نداریم؟؟؟؟
عددی مربوط به سنسور هست؟؟؟؟
میدونی دوربین با لنز خیلی کوچیکتر و دهنه ی خیلی کوچیکتر تو گجت های اطلاعاتی روسیه 10 سال پیش به کار میرفت با قدرت 40 مگاپیکسل واقعی؟؟؟؟
تو رو خدا بیاین سطح بحث رو ببریم بالا،
سایز سنسور دوربین لومیا. 1020 1/1.5 و سایز سنسور z1 سونی 1/2.3 هست.چطور شما میگید سنسور لومیا 2.3 هست؟؟؟؟

M R P M در تاریخ : 1392/8/30

سلام دوستان ببخشید لطفا راهنمایی کنید آیا با کابل otg سامسونگ s2 می توان به z1 وصل کرد ؟چگونه؟ ممنون

رضا ط در تاریخ : 1392/8/30

والا شما ميگين " قبل از آپدیت z1 طبق بررسی تمامی سایتها فقط از 808 نوکیا ضعیفتر بود اونم فقط با یک نمره کمتر.ولی حالا که آپدیت شده نزدیک به 40% از فبل بهتر شده و شک ندارم الان از 808 هم بهتره چه برسه به lumia 1020 " من که هر چی سايت تخصصی موبايل و عکاسی بود ديدم عکس گفته شما بود .حداقل بگيد اکثر سايتهايی که من ديدم . بعد از آپديت 40 درصد بهتر شده دقيقا يعنی چی ؟؟!!!
اينم لينک ارزيابی نستا کامل دوربين Z1 با ذکر خوبيها و بديهاش :
http://connect.dpreview.com/post/9705313773/sony-xperia-z1-camera-review?page=11

در ضمن بنچمارک DXO lab (معتبرترين بنچمارک دنيا برای سيستمهای اپتيک -عکاسی و فيلمبرداری ) هست برای اين دوربين رتبه پنجم (امتياز 77 )رو برای عکاسی بعد از Iphone 5s ,Galaxy S4 , Lumia 1020 , Lumia 808 رو بدست آورده . و البته تو فيلمبرداری از همه رتبش بالاتر شده .

http://www.dxomark.com/Mobiles/Sony-Xperia-Z1-overview-Serious-challenger-to-Nokia-Lumia-1020

Sina K در تاریخ : 1392/8/30

محمدرضا جان در بعضی از بازیها میره ، در بعضی از بازیها میمونه و در بعضی از بازیها هم به 3 تا نقطه تبدیل میشه .
توی 4.3 یا 4.4 برای خودش Hide میشه ( به عنوان یه گزینه داره به منو اضافه میشه که بعد از چند ثانیه بیکار بودن و لمس نشدن ، برای خودش Hide بشه ) .

احسان ی در تاریخ : 1392/8/30

سلام
تا کی باید منتظر همچین پکی بود؟؟؟؟؟
http://www.sulit.com.ph/index.php/view+classifieds/id/30011852/Xperia+Z1+LTE+%28Waterproof%2C+20mp+camera%29?event=Classified+Ads,Related+Ads,&fromRelatedAds=25809181&referralKeywords=xperia%20z1

مهسا م در تاریخ : 1392/8/30

سلام. رادین. من با ايرانسل امتحان نکردم چون. کسی دوروبرم ايرانسل میکرو. نداشت. ولی زنگ زدم نمایندگی آرین گفت احتمالا مشکل نرم افزاریه. باید بیاری برات درستش کنیم ولی. نميدونم گوشی. که سه هفته. نیست. خریدم چند بار باید. بره نمایندگی؟؟؟

farshad8 d در تاریخ : 1392/8/30

سلام آقا من بین z1 , s4 موندم کدومو بهتره میخوام صفحه نمایش خوب باشه و سی پی یو هم قوی باشه؟
لطفا

رضا ط در تاریخ : 1392/8/30

عزيز جان ما لنز 20 مگا و 43 مگا نداريم. اون عدد مربوط به سنسوره.بنابراين تمام مقايسه و نتيجه گيری تون در مورد لنز 1020 غير علميست .من نميدونم ملت چجوری لايک میزنن !!!

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/30

منظورت اینه که به صورت نرم افزار میدادنش بیرون متوجه شدم؟؟؟؟؟
استامینا یه برنامه بود که قبلا برنامش رو جدا بهت میدادن نصب میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب!!! خب میشه بگی اسمش چی بود؟؟؟؟؟؟
عزیزم برو سرچ بکن قدرت پاور سیور رو نصبت به استامینا ببین چقدر؟؟؟؟؟عزیزم رو الجی هم هست؟؟؟؟؟؟ میشه اسمش رو بگی!!!! رو سامسونگ هم هست؟؟؟؟ میتونی اسمش رو بگی؟؟؟؟؟
اصلا پاور سیور چی کار میکنه ؟؟؟؟؟؟ استامینا چیکار میکنه؟؟؟؟؟
پاورسیور وقتی باتریت کم میشه نور و کم میکنه و یه چیزایی اینطوری.
استامینا مدیریت هسته های گوشی هست که تا جایی که میشه اونا رو اف میکنه، وبرنامه ها رو تو پس زمینه غیر فعال میکنه.
تو رو خدا تو بحث.های تخصصی نظر بدید نه بحث های غیر تخصصی.

مقداد م در تاریخ : 1392/8/30

سلام داش مهدي خيبي؟خوشي؟مهدي جان با ارائه نوت ، ميزان روشنايي صفحه به ٦٦٠ نيت افزايش پيدا كرده و phonearena روشنايي اين صفحه رو در سطح z1 ميدونه و واقعا پيشرفت چشمگيري نسبت به سري هاي قبلي گالكسي كرده و مشكل خوانايي زير نور كامل حل شده چون علاوه بر روشنايي عالي ، اين صفحه حداقل نور را منعكس ميكنه . وإلا درسته استامينا به عمر باتري كمك ميكنه ولي اختراعي نيست كه ساير كمپاني ها نتونن مثل اونو روي گوشي پياده كنن !در واقع خيلي گوشي ها هستن كه بدون داشتن مد استامينا ، عمر باتري بهتري دارن تا z1 و اگه يه روز يه فلگشيپ سامسونگ حالتي مثل استامينا رو داشته باشه ، احتمالا يك هفته شارژ نگه ميداره . در واقع من جايي شنيدم كه گفتن : سامسونگ اگه ميتونه استامينا بسازه ! مهدي جان اين نيست كه ساير كمپاني ها نتونن اين حالت رو پياده كنن و فقط علمش در اختيار سوني باشه ...

رضا ط در تاریخ : 1392/8/30

دوست عزيز ، شما وقتی تو پيج ZL در جواب نقل قول من از ريويو GSMArena می فرماييد : به خاطر تجربه بالام به هیچ سایتی احتیاج ندارم و بعدشم گفتيد همشون به نوعی جيره خور هستند." حالا خودتون باز دوباره داريد به حرف همين سايت استناد می کنيد . و خوب البته اگه نظرتون در اين مورد عوض شده ، همين سايت تو بررسيش کيفيت عکاسی Lumia 1020 رو بهتر از Note 3 و Z1 دونسته

http://www.gsmarena.com/six_way_camera_shootout-review-998.php

در ضمن چون صحبت از سايز سنسور شد ضمن احترام به Z1 با سنسور 1/2.3 اينچی که 70 در صد بزرگتر از سنسور 1/3 اينچی G2 و Note 3 است ، بهتره کلاهمون رو برای احترام به 1020 با سايز سنسور 2/3 اينچی که دو برابر 1/2.3 است (يعنی 100% بزرگتر از Z1) از سر برداريم .
از همه اينها که بگذريم من بشخصه معتقدم که اگه مقايسه ها بر اساس مستندات و ريويوهای تخصصی باشه بهتره . در مورد مقايسه دوربين سايتهای تخصصی عکاسی هم بعضا اين بررسيها رو انجام ميدن . يکی از معتبرترين اونها که من خودم خيلی برای کارم ازش استفاده می کنم سايت DPReview.com هست . تو مقايسه ای که اين سايت هم انجام داده Lumia 1020 رو برتر از Z1 ارزيابی کرده. ولی البته باز هم انتخاب با شماست چون قراره استفاده کننده راضی باشه .ممکنه بدترين نتيجه عکاسی يک ريويو به چشم شما بهتر و دلنوازتر بياد . همين کافيه .

http://connect.dpreview.com/post/4485507296/shootout-sonyxperiaz1-vs-nokia1020-vs-lgg2-vs-samsunggalaxys4zoom

اسماعیل در تاریخ : 1392/8/30

اون کیفیت تصویرتوشب که شما ازش دم میزنیدنوکیا قبلا با920داشته .متعصب نباشید برید پست قبلی منو ببین بد هرچه دل تنگت میخاهد بگو.درضمن اون عکسا بدون نور فلش ینی با نور محیط گرفته شده همه میدونن1020 هم فلش ال ای دی داره هم زنون که شبو برات میکنه مث روز.باید این واقعیتو قبول کنیم که نوکیا بهترین دوربین وتو اسمارت فونا داره

امیر ک در تاریخ : 1392/8/30

اقا من گوشیهای قبلیم بیشتر ایفون بودن نمیتونم با گوشی اندرویدی کنار بیام.z1 گوشی خوبی بود از لحاظ سرعت و روان بودن چیزی کم نداشت دوربینشم عالی بود از لحاظ کیفیت ساختشم عالی بود یه حس خیلی خوبی بهت میده. ولی ایفون از لحاظ لوکس بودن کلا با گوشی های دیگه فرق داره! حالا هم با هیچ گوشی عوضش نمیکنم.توسیستم عامل هم اندروید ازادی بیشتری داره .ios هم تو ورژن 7 خیلی چیزا رو جبران کرده حالا به لطف برنامه های 25pp و تانگبو هم فکر نکنم احتیاج به جلبریک باشه. هردوتاشون عالی هستن دیگه بستگی به خودت داره

فربود ف در تاریخ : 1392/8/30

آخه قربونت برم شاهکار سونی کدومه یه برنامه مدیریت باطری هست که قبلا جداگونه می گرفتی و نصب ميکردي که الان مدتیه شرکتها بصورت ديفالت تو خود اندرويد کار گذاشتن حالا سونی اسمشو گذاشته استامينا HTCگذاشته پاور سيور الجي گذاشته یه چیز ديگه.اتفاقا سونی آخرین نفری بود که این مود رو اضافه کرد.اثرش هم دیگه در اون حد نیست که بپای باطری g2 برسوندش.

محمدرضا ص در تاریخ : 1392/8/30

یک سوال در مورد Z1 داشتم .این دکمه های منو که به صورت نرم افزاری در پایین صفحه قرار گرفته و قسمتی از صفحه را اشغال کرده ،آیا در محیط بازی و نرم افزار پنهان میشه؟
هنگام فیلم و عکاسی پنهان میشه اما باهاش چند تا فایل آفیس باز کردم پنهان نشد!!! در محیط بازی هم دیگه یادم رفت بررسی کنم. حالا از دوستانی که این گوشی را دارند میخواستم بپرسم چه جوریه؟

Sina K در تاریخ : 1392/8/30

اسماعیل جان این سری عکس ها رو من همون روز به محض انتشار دیدم و فایل با حجم بسیار بالاش رو دارم ؛
بین همه این گوشی ها فقط گوشی Z1 خارق العاده عمل کرده تو نور کم !
سروری از آنِ Z1 هست در اون مقایسه ها ! ( تازه روی فیرمورهایِ ابتدایی بود )

اون 2 مقایسه هم مربوط به 7 اُکتبر و 1 اُکتبر هستند ( دقیقاً قبل از آپدیت به G.2.257 ) .
در مورد GSM که دیگه نیاز نیست حرفی بزنیم !
در مورد مقایسه دیگه هم کاملاً مشخص هست که عکس ها فیک هستند !
من روی 534 اینطوری عکس ننداختم ، حتی با Auto !
یادمه یکی از دوستانم از اسکاتلند وقتی این عکس ها رو دید گفت :
" اون شخصی که داشته این عکس ها رو با Z1 مینداخته یا الکل مصرف کرده بوده یا سکته مغزی کرده که دستش این همه لرزیده ! "

من هر مقایسه ای که بین دوربین Z1 و یک گوشی هوشمند انجام شده رو دیدم و به جرأت میگم حتی در بدترین حالت ها Z1 طبیعی ترین و زیباترین عکس ها رو انداخته !
قدرت زوم عکس های 1020 هم مستقیماً مربوط به سنسور غول پیکر 41 مگاپیکسلیش هست ، نه کیفیت تصاویری که به ثبت میرسونه !

در نهایت ، بهتره دیگه حوصله دوستان رو با کل کل در مورد گوشی ها سر نبریم !
من قول داده بودم دیگه پستی در این باره ندم ، ولی به احترام شما جواب دادم .
اون لینک هم برای دوستان خودمون گذاشته شد که پی به قدرت Z1 ببرن .

Sina K در تاریخ : 1392/8/30

سلام مهسا جان

توی همون پست عرض کردم که از لیست برنامه هاتون هم غیب میشه ...

اتفاق خاصی نیفتاده عزیز جان !
به سادگی میتونی دوباره به حالت قبل برش گردونی !
برو توی مدیریت برنامه ها ، وارد برنامه هایی که غیر فعال کردی بشو و گزینه Enable کنار Force Stop رو بزن ؛
نرم افزار به حالت قبلی بر میگرده و به منوی برنامه هات اضافه میشه !

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/30

خب اون مقایسه ای که دیدی بذار ما هم ببینیم، عکس های لینک که دوستان گذاشتن ول میکنی در موردش نظر نمیدی بعد میگی من قبلا مقایسشون رو دیدم ؟؟؟؟ مگه این مقایسه نبود؟؟؟؟؟

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/30

هر حرفی که مخالف میل شماست که اسمش غیر منطقی نیست، این سایت بر خلاف سایت های دیگه تک تک کامنت ها رو چک میکنه و بدرد نخوراش رو پاک میکنه.

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/30

تو اون سایت نوشته همه ی عکس ها بدون فلش گرفته شده پس چطور شما میگید رد پای رنگ ابی تو فلش Z1 هست؟؟؟؟؟؟:-D عزیزم رد پای فلشی که نزده شده چطور تو عکس هست؟؟؟؟
عکس های Z1 غیر عکس دوم داد میزنه که خیلی خیلی سر تر از لومیاس

Mohammad S در تاریخ : 1392/8/29

با سلام به همه دوستان

برادر جان شما که بی تعصب نظر میدی اول دقیق بخون بعد نظر بده

این همه گفتی و دلیل آوردی واسه نور و فلش!!!

اصلا" اون عکسا رو بدون فلش گرفتن!!!
حالا چجوریه که نور فلش شما رو متعجب کرده خدا میدونه؛-)

امین ر در تاریخ : 1392/8/29

دوست عزیز این کارایی از طریق دوربین دوم(جلو) هستش که تو اس4 و بطور کامل تر توو optimus g pro فعال هستش. که کاملا نرم افزاری صورت میگیره که تووی این 2 گوشی بصورت پیش فرض قرار داده شده.
شاید تو اپدیت های اینده تو z1 هم قرار بدن اما فعلا خبری نشنیدم در این باره...
نرم افزاری هم تا بحال تو سایت ها مشاهده نکردم که بشه بصورت معمول نصب و استفاده کرد...
البته ال جی g2 هم این امکان smart video رو داره.
توو s4 بنام smart pause هستش.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/29

دوست عزیز در اینکه z1 بهترین اسمارت فون حال حاضر دنیاست شکی نیست و چون اینجا مربوط به z1 هست طبیعیه مطالب و کامنتها مربوط به این گوشی باشه. شما به بخش نظرات هر اسمارت فونی بری همینه.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/29

دوست عزیز تنها این مقایسه نیست. خیلی مقایسه ها از این دو اسمارت فون دیدم. اکثر سایتها گفتن لومیا 1020 عکسهای متمایل به زرد میگیره در شب و واقعی نمیگیره. شما یکبار دیگه نگاه کن عکسهارو.جذب نور در z1 خیلی بهتره بخاطر دهانه دیافراگم گشاد تر ولی لومیا1020 با دیافراگم بسته تر نور گیریش به z1 نمیرسه. تنها شما هستی که میگی 1020 از z1 بهتر عکس گرفته.مثلا در عکس دوم اگه به لامپ توی پارک نگاه کنی میبینی نور لامپ در 1020 حالت ستاره ای شده ولی در z1 مثل یک دوربین حرفه ای لامپ خودش،افتاده عکسش. برتری کاملا مشهوده. قبل از آپدیت z1 طبق بررسی تمامی سایتها فقط از 808 نوکیا ضعیفتر بود اونم فقط با یک نمره کمتر.ولی حالا که آپدیت شده نزدیک به 40% از فبل بهتر شده و شک ندارم الان از 808 هم بهتره چه برسه به lumia 1020.حتی gsmarenaهم اشاره کرده که بعد از آپدیت تقریبا z1 بهترین دوربینو در بین اسمارت فونها داره.گ .نوت3 و g2 هم که شما میگی نزدیک به 70% سنسور کوچکتری دارن و اصلا توانایی رقابت با z1 ندارن. در مقایسه z1 و نوت3 هم در فون آرنا اشاره شده که نوت3 خیلی ضعیفتره از z1 و حتی در فیلمبرداری هم با توجه به اینکه نوت3 بصورت 4k میگیره برتر نیست و برابر هستند باهم طبق گفته فون آرنا. در بررسی z1 و g2 هم همینطور و،در هردو موارد چه فیلمبرداری و چه عکسبرداری ضعیفتره g2.شک نکن بهترقن دوربین در بین اسمارت فونهارو هم اکنون z1 داره. به اندازه موهای سرم مقایسه دیدم ازش در مقابل سایر اسمارت فونها. بعد از آپدیت بی رقیب شده.

مهسا م در تاریخ : 1392/8/29

سلام، یه مشکلی پیش اومده من من طبق دستور آقا سینا گوگل پلی وفیس بوک ویو تیوپ رو غیرفعال کردم ولی اونا از صفحه حذف شدن و تو برنامه ها هم نیستن چطوری برشون گردونم؟؟؟؟

Sina K در تاریخ : 1392/8/29

سلام مصطفی جان

نرم افزار ویژه سامسونگ برای گوشی هاش هست .

نرم افزارش برای سایر گوشی ها پورت شده ؛
برای Z1 خبر ندارم ...

arash n در تاریخ : 1392/8/29

که البته همون چیپ رو در حد دوربین و سطح استفاده از اون دوربین توی گجت میذارن.درسته؟پس چیزی مغایر با حرف من نگفتید

اسماعیل در تاریخ : 1392/8/29

این مقایسه. اینم لینکاش اینم شما:
http://www.gsm.ir/news/show/22143/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85+%D8%AF%D8%B1+%D9%86%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D9%85+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1+%D8%B9%DA%A9%D8%B3+%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%9F+Xperai+Z1+%DB%8C%D8%A7+%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7+1020%D8%9F
این دوتای اخری رو هم نگا کن بد بیا نظر بده!
http://blog.gsmarena.com/shootout-teaser-6-best-smartphone-cameras-go-head-to-head/
http://allaboutwindowsphone.com/features/item/18471_Nokias_PureView_copied_Lumia_1.php

اسماعیل در تاریخ : 1392/8/29

من تا حالا صدتا مقایسه دیدم تو کیفیت وجذابیت عکس عمرا زد1 به پای 1020لومیا برسه در ضمن شما زد1باید توکلاس خودش یعنی1520 که هردوتاشون20مگن مقایسه بفرماید نه با ابر دوربین 1020

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/29

WoOw خدای من این عکس مقایسه یZ1 با همون دوربین 42 معروف نوکیا هست که بهترین دوربین رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟1020؟؟؟؟؟؟
بنازم سونی یک لنز 20 رو ضخامت 8 میلیمتر جا داده بعد نوکیا یک لنز 42کارل سایز رو. یه گوشی با ضخامت دوربین دیجیتال جا داده بازم سونی بهتر؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
وقتی میگن 20 Z1 اندازه ی 20 دیجیتال هست نگید نه ؟ این قول 42 مگا بود که میگفتن اندازه ی26 دوربین حرفه ای کارل سایز کیفیت داره، لنز سونی اگه مختص اسمارتفون بود الان روش زده بود46 مگا ولی مگا پیکسلش با دوربین دیجیتال ست شده نه گوشی.
الکی نیست که سونی شرکتی که خودش خدای لنز زنی هست زمانی که لنز G رو زد بیشترین جایزه رو برد این لنز اعجوبه هست نسبت به سایزش.
بهترین 13 بازار در حال حاضر G2 هست اگه دوستان نیان بگن G2 بهتر 1020 هست.

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/29

سلام.خدمت داش ارش بیشترین تفاوت بین این گوشی ها صدم ثانیه هست واصلا متوجه نمیشی ولی خب این یه به قدرد کشیدن هست در صورتی که هر دو.یک سخت افزار دارن کدوم بهتر ؟؟؟؟
تو مسابقی دو صد متر جهانم بین نفر اول تا چهارم فاصله به ثانیه نمیرسه ولی نفر اول کجا و چهارم کجا؟؟؟؟
ولی بات موافقم که نشون دهنده ی برتری قدرتی. مطلق نیست.یا علی

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/29

عزیزم شرکت کروسل سالها کارش دادن امار دقیق بر همین مبناست و فروشهای بالای سامسونگ رو هم همین شرکت بر همین اساس میداد یه سرچ کن شرکت کروسل تا ببینی جریان چیه،
یا علی

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/29

سلام.خدمت داش مقداد.
نه. که سامسونگ نیازی به استامینا نداره هیچ شرکتی دوست نداره طول عمر باتریش کم باشه ، استامینا یه شاهکار از سونی هست که باعث میشه طول عمر باتریش عجیب بیشتر بشه،وباتریش رو به نوت3 نزدیک کنه در کنار داشتن یک پنل پر قدرت با بیشترین نیت نور، سامسونگ چی؟ میتونه یک برنامه بزنه که کیفیت رنگ و نیت نور رو به سونی نزدیک کنه؟؟؟؟؟؟
سامسونگ.اگه کمی مصرف باتریش کمتر از Z1 ولی به قیمت کمترین نیت نور تو مانیتور ها پاش اب خورده ، من به شخصه نیت نور و قدرت زیاد رو در کنار یک استامینا پرقدرت ترجیح میدم به Amoled.
داداش من گفتم یک فیلم.بذار و تو.زاویه175 درجه بهش نگاه کن یعنی حتی تو زاویه ی175 درجه هم متوجه ی زاویه دید کمش به زور میشی نگفتم که تو 175 درجه فقط زاوایه داره.

سجاد ف در تاریخ : 1392/8/29

سلام دوستان.
من میخوام اینو بخرم. گوشی فعلیم اس 4 هستش.
موندم بین این و جی 2.
فقط و فقط و فقط از باتری این گوشی میترسم.
مخصوصا با شایعات بسیار زیاد در مورد باتریش.
از اون طرف همه به قدرت باتری جی 2 اعتراف دارن.
شما میگین چیکار کنم؟
فقط در مورد باتری این گوشی بگين لطفا.
شیش ساعت وب گردی خیلی کمه. این تستا واقعيه؟؟

مصطفی آ در تاریخ : 1392/8/29

سلام دوستان یه سوال داشتم که برام خیلی مهمه
سوالم اینه که
Galaxy S4 یکی ویژگی خاصی داره اینه که هنگام تماشای فیلم در آن در صورتی که سر (چشمان) به کنار نگاه کنند و گوشی رو نبینی فیلم در همون لحظه متوقف میشه و بعد از این که دو باره سرت رو روبه گوشی میکنی شروع میشه
حالا این از قابلیت های خود گوشی هستش یا نه از نرم افزار و سیستم عاملشه؟؟؟
و سوال دوم این که آیا میشه کار کرد که Xperia Z1 هم این ویژگی رو داشته باشه؟؟؟

امین ر در تاریخ : 1392/8/29

غیر از مطالب کاربردی که اقا سینا دوستان رو راهنمایی می کنن ، این پیج متعصبانه ترین پیجی هستش که من توو این سایت دیدم .
هر گوشی رو که دوستان اسم میبرن اکثرا شروع به کوبیدنش میکنن!!! اخه چ یا!

امین ر در تاریخ : 1392/8/29

z1 خیلی خوبه عکساش اما لومیا بهتره که!!!
دوستان گفتن رنگای z1 طبیعی تره..... کجاش اوونوقت!!؟
انصاف داشته باشید دیگه!!
توو همه ی عکسای z1 رنگ ابی فلش به چشم میخوره...!
اون عکس تو پارک هستش، رنگ لامپ گازی تو پارک زرد هستش تو واقعیت ،که توو این مقایسه لومیا واقعی تره...توجه داشته باشید اون چیزی که چشم خود انسان تو شب میبینه دوربین باید ثبت کنه..
حقیقتا اون چیزی که من دیدم رنگا تو لومیا هم شفاف تر بودن هم واقعی تر!
فلش دوربین نباید رنگ خودش رو توو عکس تحمیل کنه.
عکس هایی که من با دوربین canon 2300 که حرفه ای هم نیست به لومیا نزدیک تره از نظر تاثیر نور فلش تو عکس ثبت شده. گر چه لومیا بیشتر یه دوربینه که میشه باهاش تماس گرفت و نباید با z1 مقایسه بشه.z1 رو باید با g2 و نوت 3 قیاس کرده اختلاف خیلی کمی دارن با هم ...
لطفا درست قضاوت کنید!

Sina K در تاریخ : 1392/8/29

... به بهانه انتشار نسخه جدید ( 4.1.1 ) نرم افزار تخصصی AnTuTu ...

تست جدید بنچمارک گوشی Xperia Z1
و
تست شانه به شانه گوشی Xperia Z1 با گوشی های L.G G2 و Samsung Galaxy Note III

http://up.xperian.ir/images/37303718968497285481.jpg
یا
http://image.and-share.ir/out.php/i119788_SonyXperiaZ1AnTuTu4.1.1BenchmarkTest.jpg

و

http://up.xperian.ir/images/53889005823636619479.jpg
یا
http://image.and-share.ir/out.php/t119789_SonyXperiaZ1ShoulderToShoulderTestWithG2NoteIII.jpg

محمدرضا ص در تاریخ : 1392/8/29

من دیشب رفتم بازار موبایل اصفهان پایینش نمایشگاه ماننده همه گوشی ها از همه مارکها را گذاشتند میتونی باهاش کار کنی .جای خیلی با حالی ساختند .مثل جواهر فروشی میمونه. البته فروشگاه های دیگه ای هم تو همون خیابون فردوسی مثل سپاهان همراه یا دیگران هستند که داخل خود فروشگاه گوشی ها را گذاشتند باهاش کار کنی اما خوبی بازار موبایل اینه که پایینش اصلا فروشگاه نیست و فقط نمایشگاهه فروشنده ها طبقه بالا هستند و تو میتونی با خیال راحت و بدون اینکه نگاه سنگین فروشنده رو تو باشه که آیا میخری یا نمیخری با تمام گوشی ها کار کنی و سوالی هم داشتی بپرسی.
دیشب رفتم با Z1 کار کردم به خصوص زاویه دید که بعضا اینجا نوشته بودند بده... زاویه دید عالی بود. اینکه میگم عالی بود باهاش فیلم دیدم نرم افزار ،عکس و هر کار دیگه دیگه باهاش کردم و زاویه دیدش را امتحان کردم عالی بود و هیچ مشکلی نبود.
یه جعبه مخصوص هم اونجا بود که یه عکس داخلش بود اما تاریک محض بود برای تست عکاسی تو نور کم و در واقع تاریکی محض .Z1 باهاش عکس گرفتم تصویر داخل را ثبت کرد اما به گفته خود راهنما ها که اونجا بودند میگفتند که 5s و دیگر گوشی ها را که امتحان کردیم همه عکس های تاریک می اندازند. البته میشد بهشون اعتماد کرد چون همونطور که گفتم اون پایین کسی فروشنده نیست و فروشنده ها که تعدادشون هم زیاد و متنوعند طبقه بالا هستند.فرقی هم براشون نداره که کسی که پایین نگاه میکنه میره بالا چی میخره یا از کی میخره.
ولی واقعا بعد از اینکه دستم گرفتم از بس شیک و شکیل بود و جنس بدنه اش عالی و شیک بود دیگه بعد از اون G2 را که دستم گرفتم اصلا بدنه پلاستیکی اش به دلم نشست و سریع یکمی کار کردم و گذاشتم سر جاش!!!!
Ultra Z هم واقعا گوشی با عالی و با حالیه خصوصا این قابلیتش که با هر قلمی میتونی روش کار کنی اما حیف و صد هزار حیف که اینقدر صفحه اش بزرگه... یعنی من اگه این طراح اون را گیر بیارم. اگه 5.7 یا 5.5 بود با همین قابلیت ها خیلی عالی بود.بلافاصله همون دیشب میخریدمش .

هومن ا در تاریخ : 1392/8/29

سلام امیر جان
آقا شما که با 2 تاش کار کردی کدوم بهتره ؟؟
من موندم بین این 2 تا گوشی اگر راهنماییم کنی ممنون میشم

Sina K در تاریخ : 1392/8/29

سلام عزیز جان

قبلاً بین این 2 محصول مقایسه انجام دادم ؛
به نظرات قبلی من مراجعه کنید .

هومن ا در تاریخ : 1392/8/29

سلام دوستان
اگر دوستان می تونید به من کمک کنین
بین z1 و 5s گیر کردم
کدومش بهتره؟؟؟

رضا ط در تاریخ : 1392/8/29

حرف شما درسته واينها نبايد با هم مقايسه بشن . فقط توجه داشته باشيم که ايزو مستقيما به لنز ارتباطی نداره . بلکه به سنسور و چيپ دوربين ربط داره. تاثير مثبت يک لنز در عکاسی با نور کم ميتونه نورگيری بهتر با ايجاد f کوجکتر باشه . اما کنترل ISO و Exposure تماما توسط چيپ انجام ميشه و دسترسی به ايزوهای بالا به اندازه و نوع و رزولوشن سنسور وابسته است .

arash n در تاریخ : 1392/8/29

مهدی جان خیلی رو بنچمارکو این مسائل فوکوس نکن حالا بگو هزارتا بیشتر یا کمتر باشه.در عمل انقدر این تفاوتا محسوس نیستن که روشون وقتی گذاشته بشه. من تا اونجا که یادمه توی مقایسه های گوشیای هم رده تفاوت محسوسی نمیدیدم.از زمان تست وان ایکس و اس ۳ تا زد و اس۴ و وان تا همین زد۱ و جی۲ ونوت۳.
گرچه روی کاغذ این اعداد و ارقام نشان از برتری یا نقص دارن.ولی در عمل این تفاوتا اینقدر ناچیزن که به زحمت به چشم میان و توی یه استفاده عادی از هرکدوم از این گوشیای هم رده عملا تفاوتی نمیبینی
والله شخصا متوجه تغییر خاصی نمیشم

مهران ش در تاریخ : 1392/8/29

سلام بر همگی دوستان

mobo market رو دانلود کنید و بعد از داخل آن این رو دانلود کنید Hotspot Shield هر چزی که آبدیت نمیشه و یک اخطار بالا صفحه شما پدیدار میشه یعنی آبدیتی که نیاز داره ولی انجام نمیشه ولی اگر نرم افزار Hotspot Shield رو نصب کنید راحت میتونید هر چیزی رو که میخواهید آبدیت کنید مثل avast یا هر نرم افزاری که مخصوص گوگل پلی باشه

نتیجه بیچ مارکم 32000 خورده ای شد

و در آخر از آقا سینا و همه دوستان که منرو راهنمایی کردم متشکرم

خوش باشین

Sina K در تاریخ : 1392/8/28

> توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه <

و این هم از جدیدتری مقایسه بین دوربین 2 اسمارت فون قدرتمند بازار !
مقایسه دوربین 2 گوشی Lumia 1020 نوکیا با Xperia Z1 سونی در شب :

http://xperian.ir/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-z1-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7-lumia-1020-%D9%88-%D9%85/

انصافاً درست قضاوت کنید !
جز در یک عکس ، Z1 پیشتاز کیفیت و جزئیات در عکس های گرفته شده است !

> توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه >< توجه <

فربود ف در تاریخ : 1392/8/28

هر برنامه ای رو لازم نیست ببندی.اینجوری هم نیست که الکی همینجوری برنامه ها باز بمونن بلکه یکسری برنامه ها که لازم هست حتی زمانهایی که باهاشون کار نمی کنید فعال باشند در پس زمینه باز میمونن.عموما برنامه های آنلاین یا اينترنتي هستند مثل فيسبوک یا تويتر و برنامه های چت مثل واتساپ و ويچت وغیره.اینارو اگه استفاده نمی کنید غیر فعال کنید هم رم گوشی آزاد میشه و هم باطری کمتر مصرف میشه.کافیه بري به قسمت مدیریت برنامه ها یا application manager یعنی همون جایی که برنامه هارو پاک میکنی .رو اون برنامه کلیک کن و گزینه disable رو بزن. هر گاه هم به برنامه نیاز داشتی از همینجا enable رو بزن برميگرده.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/28

مقایسه دوربین z1 و lumia1020 در شب. z1 ترکونده رسما. http://xperian.ir/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-z1-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-lumia-1020-%d9%88-%d9%85/

میثم ق در تاریخ : 1392/8/28

سلام.دوستان من بین padfone2 و sony z1 موندم کدومو انتخاب کنم.میشه راهنماییم کنید؟

امیر ک در تاریخ : 1392/8/28

با اینکه z1 رو فروختم و ایفون 5s خریدم هنوزم به این پیج میام دلم واسش تنگ شده! ولی پشیمان نیستم

masoud .s s در تاریخ : 1392/8/28

آخه داداش من کجای دنیا بر اساس فروش لوازم جانبی فروش خود گوشی رو میسنجند؟
اینجا نوشته فروش لوازم جانبیz1 اول بوده اونم تو 70%کشور های دنیا
خواهشا خبر رو درست منعکس کنید

مقداد م در تاریخ : 1392/8/28

مرسي مهدي جان .z1 بدون استامينا كه اصلا در سطح نوت نيست ولي با استامينا مسلما بيشتر دووم مياره و از G2 بهتر ميشه . در واقع نوت بعد از one max و Razr maxx تقريبا بيشترين دووم باتري رو داره و وقتي سامسونگ با اين صفحه بزرگ و كم مصرف ميتونه به اين نتايج عالي برسه ، اصلا نيازي نداره روي طرح و حالتي مثل استامينا كار كنه ... مهدي جان من گوشي فعليم اسمارتفون نيست ولي باهات موافقم رنگ هاي سياه روي آمولد بهتره تا بقيه و اعتراف ميكنم خودم رنگ هاي طبيعي يك صفحه رو به اشباع ترجيح ميدم و به نظرم S-lcd3 و صفحه هاي آيفون بهترين كيفيت رنگ رو دارن هر چند z1 هم خيلي خوبه ... راجع به رنگ در صفحه وقتي X-Reality فعال هست يه جور صفحه استروئيدي ميشه و كيفيت عكس و فيلم بهتر ميشه تا بقيه و حرف شما قبول اما زاويه ١٧٥؟؟!! مهدي جان قبلا كه ١٦٠ بود !

aliraza y در تاریخ : 1392/8/28

سلام خدمت همه دوستان
این ویدیو قدرت فیلم برداری زد وان رو نشون میده
http://rioupload.com/0eve90gdtwi1/z1videorecorder.mp4
این ویدیو معرفی زد وان رو نشون میده
http://rioupload.com/b0gdfetjg2st
این ویدیو امکانات دوربین زد وان رو به نمایش میگذارد
http://rioupload.com/bwr51aqgk82o
این هم نمای کلی از زد وان که بهتون نشون میده از قاب گرفته تا رابط کاربری
http://rioupload.com/k1bucr7fp9nr

رادین ر در تاریخ : 1392/8/28

سلام مهسا خانم
اون مشکلی که داشتی که وقتی به اینترنت وصل میشدی از دسترس خارج میشدی رو من هم گاهی دارم
میخواستم بدونم شما با ایرانسل هم تست کردی؟

سیدوحید م در تاریخ : 1392/8/28

سلام/این مشکل اپراتورهای با کفایت ایرانه/در صورت استفاده از دیتای سیمکارت این اتفاق میُفته:-/

Sina K در تاریخ : 1392/8/28

سلام مهسا جان

یکی از معضلات اصلی اَندروید باز ماندن برنامه ها در Background ( پس زمینه ) و فعالیت سر خود هست !
جدا از برنامه های سیستمی ، یه سری برنامه هستن که حتی در حالت Sleep هم فعالیت سر خود دارن ( مثل نرم افزار FB ) .
توصیه فعال سازی Stamina Mode به درد این زمان میخوره !

اما معیار موضوع متوقف کردن ( Disable ) ، بستن برنامه های پر مصرف هست !
برای تشخیص اینکه چه برنامه ای مصرف باتری بیشتری رو به خودش اختصاص میده ؛
به مسیر زیر برید :

Settings --> Power Management --> Battery Usage

در اینجا مصرف کلیه قطعات سخت افزاری و نرم افزاری لیست میشن و مصرف باتری هر یک به صورت مجزا به شما نمایش داده میشه . ( معیار ، از زمان کشیدن گوشی از برق هست )

حالا برید به مسیر زیر :

Settings --> Apps --> Running

در این سر برگ برنامه هایی که در حال حاضر ( به صورت Real Time ) در حال اجرا هستند به شما نشان داده میشن .
میزان فضای اشغال شده رم در کنار هر نرم افزار نوشته شده و وقتی روی هر کدام لمس کنید واردش میشه و تایمی رو که در حال فعالیت هست رو نشون میده .
برنامه های سیستمی در اینجا زیاد هستند و شاید برای شما کاربران عادی تشخیص برنامه های معمولی از سیستمی ممکن نباشه ؛
به همین دلیل باید یه لیست از برنامه های در حال اجرا که قابلیت توقف ، بدون متوقف کردن و ایجاد اختلال در سیستم عامل هستند ، براتون تهیه کنم .
اما همونطور که شاید متوجه شده باشید ، با این کار شما در همون لحظه این برنامه رو میبندید و از رم خارج میشه ؛
اما برای اینکه به صورت کامل برنامه مذکور رو متوقف کنید ، باید به بخش زیر برید و عملیاتی انجام بدید :

Settings --> Apps --> All

در سر برگ آخر که All نام داره ، تمامی برنامه های سیستمی و غیر سیستمی اَندروید در مقابل شما هستند !
با لمس و انتخاب هر برنامه واردش میشید ، در کنار گزینه Force Stop ( توقف اجباری ) ، گزینه دیگه ای هست به نام Disable ( غیر فعال کردن ) ؛
با انتخاب این گزینه برنامه مورد نظر کاملاً متوقف و حتی از لیست برنامه های شما ( در منوی برنامه ها ) محو خواهد شد . ( نگران نباشید ، این برنامه همینجا هست و با غیر فعال کردنش ، اون گزینه به Enable یا فعال سازی مجدد تغییر پیدا خواهد کرد )
به این ترتیب برنامه مذکور در Background دیگه فعالیت نخواهد کرد ( به صورت سر خود ) و در نتیجه مصرف باتری شما پایین خواهد آمد !
حالا اگر عجله نکنید و به من فرصت بدید ، من یه نرم افزار مخصوص گوشیمون رو دارم تست میکنم ؛
تا فردا یا پس فردا تستش تموم میشه و معرفیش میکنم ، همه این مشکلات حل میشه و دیگه نیازی به این غیرفعال سازی ها هم نیست .

Sina K در تاریخ : 1392/8/28

سلام عزیز جان

خواهش میکنم .
اگر عمری باقی باشه و وقت اجازه بده در خدمت شما عزیزان هستم .
من این پیج رو خیلی وقته بوکمارک کردم و روزی چندین بار سر میزنم و نظرات رو مطالعه و جواب میدم .
موارد 8601 تا 8700 از مجموع 10300 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا