مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمدرضا ص
  • تاریخ عضویت : 1391/3/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/2/12 نظرات را كه ميخوندم با توجه به مشكلاتي كه بعد از آپديت دوستان پيدا كرده اند ميخواستم بگم كه درسته يك سري مشكلات بعد از آپديت به 4.4.2 به وجود مي آيد كه البته همگي آنها باگ هستند اما دوباره بهد از آن يك آپديت براي فريمور مي آيد كه تمامي باگها و مشكلات حل ميشود. لذا دوستان از آپديت به كيت كت نگراني نداشته باشيد. من خودم هم پس از آپديت به كيت كت دقيقا همين مشكلاتي كه دوستان مطرح كردند ايجاد شد اما چند روز بعد يك آپديت براي فريمور اومد كه تمام مشكلات بوجود اومده حل شد. فقط يك محدوديتي كه بعد از آپديت به كيت كت بوجود مياد اينه كه ديگه برنامه هاي Call Recorder يا همون ضبط مكالمات به درستي كار نميكنه كه البته اين مشكل كاري به نوت 3 و سامسونگ نداره ظاهرا يك ويژگي امنيتي كيت كته كه صداي مكالمه طرف مقابل را ضبط نميكنه و بايد گوشي را روت كرد تا اين جور برنامه ها درست كار كنه. شايد هم در آپديت هاي بعدي اين محدوديت برداشته بشه.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/4 سلام. سال نو مبارک✓ گوشی من با رام کشور چک و آرم اپراتور O2 در ابتدای بالا آمدن آن هست. دیشب به صورت OTA آپدبتش کردم به کیت کت الان هم بدون هیچ مشکلی از قبیل لاک شدن داره کار میکند .
این مدت که منتظر آپدیت بودم نگران مشکلات مطرح شده در اینجا بودم که دوستان میگفتند لاک میشه .اما خوشبختانه هیچ مشکلی پیش نیومد و لاک نشد . درضمن گوشی هنگام خریدن کاملا" از نظر صفر بودن کانتر ناکس و مطابقت IEME جعبه با گوشی چک شده و هیچ مشکلی نداشته و نداره .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/11/15 خطاب به امير آقا:
1. خواهشا در اين مورد يه راهنمايي بفرماييد چرا هميشه رم بالاي 80 درصد اشغاله؟؟؟؟
2. كامنت هاي قبلي را كه در مورد بحث قفل شدن ميخوندم يكي از دوستان گفته بود شما نرم افزاري را معرفي كردين كه قفل را به راحتي از بين ميبره . ولي تو كامنت هاي شما چيزي پيدا نكردم .ميشه معرفي بفرماييد.
3. يك فروم خوب كه خودتون عضويد در رابطه با اين مشكلات و بحث ها معرفي كنيد لطفا با ايدي خودتون تو اون فروم.
ايميل من : mosaferkouchoulou2004@gmail.com
ممنون

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/11/13 سلام. دوستان رم اشغال شده گوشیم اکثر مواقع بالای 80 درصده ..گوشی را تازه خریدم و بر رنامه آنچنان زیادی روش نصب نکردم!!!! حالا میخاستم از دوستانی که دارند بپرسم از اونا هم همینجوریه؟

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/11/8 راستی این را هم اضافه کنم که اون اولش که کدش را پک کردم در سایت sammobile کشور را زده بود Unknown . کدی که داره xxudmj7 هست.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/11/7 آقا من یه چیزی که فهمیدم گوشیم ظاهرا لاک اپراتور O2 بوده برای اینکه CSC را زده O2C و مربوط به کشور چک هم هست.موقع روشن شدن هم آرم O2 میاد بالا اول.حالا چی میشه؟ حالا اگه بعدا یک آپدیت اساسی بیاد گوشیم دوباره لاک میشه؟ اگه با کد network unlock code قفلش باز شده باشه چی؟ حالا به فرض اگه لاک بشه برای آنلاک کردن دوباره راهی هست که بشه باز هم از آپدیت های رسمی استفاده کرد ؟ لطفا یه توضیح کاملی بفرمایید. من کامنت های قبلی را خوندم ولی جواب قطعی در این مورد پیدا نکردم

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/11/4 .سلام.بالاخره امشب خریدمش. الان هم دارم با قلمش می نویسم 9005 رامش را هنوز نفهمیدم ماJ کروم منطقه هست .تنها چیزی که پیدا کردم XXU DMJ 7 بود ولی رامش مال هرمنطقه ای با شه الان دستخط فارسی را داره بساپورت میکنه و کانتر ناکس هم OXO بود . 1880 تومان خودش را خریدم 56 تومان کیف فلیپ با S view و 35 تومان هم کاور ضدخش و ضربه
ولی تا بخواهی با قلمش قلقش دستتون بیاد زمان می‌بره . ولی خیلی با حاله

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/6 لطفا يكي كاملا توضيح بده كه پلمپ دستگاه چه جوري بايد باشه؟ با توجه به اينكه بدون گارانتي هم هست اگه خواستيم بخريم پلمپ دستگاه چه جوريه و اينكه رامش مال كدوم منطقه است را از روي جعبه مثل زد وان ميشه فهميد ؟
ممنون

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/9/28 يك برچسب بالا و پايين گوشي؟؟؟ منظورت جعبه گوشي هست ديگه .پس منظورت اينه كه پلاستيك دور جعبه باشه و نباشه مهم نيست؟ اونطور كه قبلا توضيح داده بودي حتي با فندك يك مقداري بايد شل كرد و بازش كرد ! من با گارانتي نميخام چون واقعا بي خود و بي جهت 200 بيشتر بايد براي هيچي هزينه كني. همون برچسبه كه گفتي روي جعبه باشه كافيه؟ يا حتما پلاستيك دورش هم بايد باشه؟ البته هر چند كه فكر نكنم اينها براي فروشندگان كاري داشته باشه. پكي كه فقط هندفري داره چه طور ؟ اون پلمپش چه جوري باشه اوكيه؟ تهران كجا را سراغ دارين داك شارِرش جدا گانه به فروش برسه؟ خود آرين داكش را جداگانه نداره؟
اي كاش يك عكسي از انواع پلمپ مي گذاشتي.
ممنون

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/9/23 من امشب رفتم کل بازار اصفهان را گشتم کسی فول پک نداشت .فقط یک نفر داشت که اون هم باز شده بود و کاور ضد خش و تگ که دوستان گفته بودند توش نداشت و فروشنده میگفت سری اول فقط کاور داشته و از این حرف ها که مشخص بود برای راضی کردن من بود.من هم رو حساب حرف دوستان که تاکید کرده بودند حتما آک و پلمپ باشه نخریدم. جاهای دیگه را هم گشتم که کسی فول پک نداشت.
حالا چند تا سوال .
1. آیا بحث پلمپ بودن با توجه به اینکه این جور کارها برای فروشنده ها هیچ کاری نداره خیلی مهمه؟ یعنی منظورم اینه که حتما باید دنبال پلمپ باشیم؟ پلمپ کارخونه چه جوری میشه فهمید؟ یکمی از پلمپ بگین (-:
2. کجا را سراغ دارین که فول پک داشته باشه؟
3. داک شارژر و هندزفری اش جدا گانه چنده؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/30 یک سوال در مورد Z1 داشتم .این دکمه های منو که به صورت نرم افزاری در پایین صفحه قرار گرفته و قسمتی از صفحه را اشغال کرده ،آیا در محیط بازی و نرم افزار پنهان میشه؟
هنگام فیلم و عکاسی پنهان میشه اما باهاش چند تا فایل آفیس باز کردم پنهان نشد!!! در محیط بازی هم دیگه یادم رفت بررسی کنم. حالا از دوستانی که این گوشی را دارند میخواستم بپرسم چه جوریه؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/29 من دیشب رفتم بازار موبایل اصفهان پایینش نمایشگاه ماننده همه گوشی ها از همه مارکها را گذاشتند میتونی باهاش کار کنی .جای خیلی با حالی ساختند .مثل جواهر فروشی میمونه. البته فروشگاه های دیگه ای هم تو همون خیابون فردوسی مثل سپاهان همراه یا دیگران هستند که داخل خود فروشگاه گوشی ها را گذاشتند باهاش کار کنی اما خوبی بازار موبایل اینه که پایینش اصلا فروشگاه نیست و فقط نمایشگاهه فروشنده ها طبقه بالا هستند و تو میتونی با خیال راحت و بدون اینکه نگاه سنگین فروشنده رو تو باشه که آیا میخری یا نمیخری با تمام گوشی ها کار کنی و سوالی هم داشتی بپرسی.
دیشب رفتم با Z1 کار کردم به خصوص زاویه دید که بعضا اینجا نوشته بودند بده... زاویه دید عالی بود. اینکه میگم عالی بود باهاش فیلم دیدم نرم افزار ،عکس و هر کار دیگه دیگه باهاش کردم و زاویه دیدش را امتحان کردم عالی بود و هیچ مشکلی نبود.
یه جعبه مخصوص هم اونجا بود که یه عکس داخلش بود اما تاریک محض بود برای تست عکاسی تو نور کم و در واقع تاریکی محض .Z1 باهاش عکس گرفتم تصویر داخل را ثبت کرد اما به گفته خود راهنما ها که اونجا بودند میگفتند که 5s و دیگر گوشی ها را که امتحان کردیم همه عکس های تاریک می اندازند. البته میشد بهشون اعتماد کرد چون همونطور که گفتم اون پایین کسی فروشنده نیست و فروشنده ها که تعدادشون هم زیاد و متنوعند طبقه بالا هستند.فرقی هم براشون نداره که کسی که پایین نگاه میکنه میره بالا چی میخره یا از کی میخره.
ولی واقعا بعد از اینکه دستم گرفتم از بس شیک و شکیل بود و جنس بدنه اش عالی و شیک بود دیگه بعد از اون G2 را که دستم گرفتم اصلا بدنه پلاستیکی اش به دلم نشست و سریع یکمی کار کردم و گذاشتم سر جاش!!!!
Ultra Z هم واقعا گوشی با عالی و با حالیه خصوصا این قابلیتش که با هر قلمی میتونی روش کار کنی اما حیف و صد هزار حیف که اینقدر صفحه اش بزرگه... یعنی من اگه این طراح اون را گیر بیارم. اگه 5.7 یا 5.5 بود با همین قابلیت ها خیلی عالی بود.بلافاصله همون دیشب میخریدمش .
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا