مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Artz 6
  • تاریخ عضویت : 1394/1/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/1/14 سلام

با وجود اینکه از مدتها پیش بحث های این سایت رو دنبال می کنم، اما تا به حال نظری ارسال نکرده بودم. فقط خواستم بگم که اون نوت 4 استفاده شده توسط جی اس ام آرنا که لینکش رو دادید با سنسور سونی بوده و همونطور که فرمودید بوضوح از اونای دیگه بالاتره.

منبع هم جمله زیر در لینک داده شده:

The Samsung Galaxy S5 brought an in-house ISOCELL sensor, while the Galaxy Note 4 was the first Galaxy with optical image stabilization (OIS), Samsung's phone/camera hybrids notwithstanding. In an odd move, most Note 4 sub-models use Sony sensors instead of Samsung ISOCELLs (the one we're using for this shootout is one of them).

The Sony IMX240 is at the heart of both the Galaxy S6 camera and the Galaxy Note 4 camera.

همچنین عبارت زیر در بخش "The verdict" :

The Galaxy Note 4 is more recent and benefits from some of the same camera improvements that the S6 boasts, most notably, the Sony IMX240 sensor and the optical image stabilization.

اما چند نکته جالب در لینک داده شده وجود داشت که باعث شده بفهمم چرا عکس هایی که از اجسام متحرک با نوت 4 گرفتم محوتر (blur) از عکس ها گرفته شده با نوت 2 به نظر می رسند. به همین خاطر از شما تشکر می کنم
( نوت 4 اولین گلکسی است که برای مقابله با لرزش دست از تکنولوژی OIS استفاده کرده، اما هنوز محوشدگی ناشی از اجسام متحرک پابرجاست. این مشکل در اس 6 با افزایش سرعت شاتر کاهش یافته. از طرف دیگر، دیافراگم گسترده تر ممکن است بر روی لبه های تیز درون تصویر تأثیر گذاشته و یک محوشدگی کلی ایجاد کند).

به هر حال امیدوارم این تذکر توهین آمیز تلقی نشه !
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا