مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : adel a
  • تاریخ عضویت : 1393/11/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/14 سلام آقا امیر حسین اف
دیروز یه نوت 4 مدل 910 سی با رام امارات (XSG)رو خریدم و تمامی تستهای گوشی +سریال نامبر رو از طریق نرم افزار PHONE INFO برسی کردم و کاملا درست بود ظمنا جدید ترین رام امارات که به تاریخ jan 28.2015 روی این گوشی نصب شده .من اکثر کامنت هایی که در مورد تست و ... شما گذازاشته بودید خوندم ولی گزینه let توی تنضیمات شبکه های بیشتر..شبکه های تلفن همراه...حالت شبکه نیست وفقط دو گزینه GSM وWCDMA و یک گذینه هم داره که اتصال خودکار هستش و هر دو گزینه GSM /WCDMA که باهم هستن . من سیم کارت رایتل گذاشتم و طبق توضیحات خودتون گوشی رو تست کردم و روت نشده چونکه و توی قسمت (KNOX WARRANTY VOID (0X0 نوشته شده. و از فروشنده ای که خریدم تازه از دبی بارش رو خریداری کرده بود و قبلا نداشت.
1. آیا با گذاشتن نانو سیم ایرانسل ممکنه گزینه LET فعال بشه؟
2. چرا این گذینه توی تنظیمات نیست ؟
لطفا راهنماییم کنید . من اهواز هستم و گوشیم از همینجا بدون ضمانته خریدم تا امشب مهلت تست دارم لطفا راهنماییم کنید میترسم گوشیم مشکل داشته باشه تو رو خدا زودتر اگه بتونید از این طریق با من هماهنگی نید ممنون میشم میترسم مهلت تست تمام بشه . یه اس ام اس بدید یا تک بزنید خودم باهاتون تماس میگیرم عادل عبدالی 09216215017

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/5 سلام به همه ی دوستان
آقا امیر حسین جان سلام
قصد خرید نوت4 مدل n910c رو دارم با رام امارات (XSG) ضمانت نداره فقط 24 ساعت تست داره .
لطفا راهنمایی کنید مرسی.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/3 با عرض سلام و احترام فراوان به همه ی دوستان عزیز که لطف کردن نظر واطلاعات خودشون رو درمورد گوشی نوت 4 گذاشتن .
من اهواز هستم و قصد خرید گوشی نوت 4مدل n910c رو دارم و اکثر موبایل فروشی های اهواز رو گشتم و با چند نمونه نوت 4 مدل 910c برخورد کردم که فقط توی سریال نامبر باهم فرق داشتن و بیشترین نمونه ی این گوشی به قول فروشنده ها این مدل بهتره که با سه حرف آخر سریال نامبر (XSG) بود که روی جعبه عربی و انگلیسی نویس بود یعنی پشت جعبه اونجاهایی که مدل گوشی رو نوشته بود عربی نویس بود +کنار جعبه و روی 3 تا پلمپ جعبه انگلیسی نویس بود واصلا فارسی نویس نداشت قیمت هم 2080.
دوستان عزیز لطفا راهنمااییم کنید .
مرررررررسی
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا