نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 16 Pro Max

iPhone 16 Pro Max آیفون 16 پرو مکس

Apple iPhone 16 Pro Max اپل
ارزیابی کاربران: 8.4 از 10 (193 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اپل
» اپل iPad mini (2024)
» اپل Watch Series 10 Aluminum
» اپل Watch Series 10
» اپل iPhone 16
» اپل iPhone 16 Plus
» اپل iPhone 16 Pro Max
» اپل iPhone 16 Pro
» اپل iPad Pro 13 (2024)
» اپل iPad Pro 11 (2024)
» اپل iPad Air 13 (2024)
» اپل iPad Air 11 (2024)
» اپل Watch Series 9 Aluminum
» اپل Watch Series 9
» اپل Watch Ultra 2
» اپل iPhone 15 Pro Max
» اپل iPhone 15 Pro
» اپل iPhone 15 Plus
» اپل iPhone 15
» اپل iPad 2022
» اپل iPad Pro 11 2022
» اپل iPad Pro 12.9 2022
» اپل Watch SE 2022
» اپل Watch Series 8 Aluminum
» اپل iPhone 14 Plus
» اپل iPhone 14
» اپل iPhone 14 Pro
» اپل Watch Ultra
» اپل iPhone 14 Pro Max
» اپل iPad Air 2022
» اپل iPhone SE 2022
» اپل Watch Series 7 Aluminum
» اپل iPad 10.2 2021
» اپل iPad mini 2021
» اپل iPhone 13 mini
» اپل iPhone 13
» اپل iPhone 13 Pro
» اپل iPhone 13 Pro Max
» اپل iPad Pro 11 2021
» اپل iPad Pro 12.9 2021
» اپل iPhone 12 mini
» اپل iPhone 12
» اپل iPhone 12 Pro Max
» اپل iPhone 12 Pro
» اپل Watch Edition Series 6
» اپل Watch Series 6 Stainless Steel
» اپل Watch Series 6 Aluminum
» اپل Watch SE
» اپل iPad 10.2 2020
» اپل iPad Air 2020
» اپل iPhone SE 2020
» اپل iPad Pro 12.9 2020
» اپل iPad Pro 11 2020
» اپل Watch Edition Series 5
» اپل Watch Series 5
» اپل Watch Series 5 Aluminum
» اپل iPad 10.2
» اپل iPhone 11
» اپل iPhone 11 Pro
» اپل iPhone 11 Pro Max
» اپل iPad Air 2019
» اپل iPad mini 2019
» اپل iPad Pro 12.9 2018
» اپل iPad Pro 11
» اپل Watch Series 4 Aluminum
» اپل Watch Series 4
» اپل iPhone XR
» اپل iPhone XS Max
» اپل iPhone XS
» اپل iPad 9.7 2018
» اپل Watch Edition Series 3
» اپل Watch Series 3
» اپل Watch Series 3 Aluminum
» اپل iPhone 10 (X)
» اپل iPhone 8 Plus
» اپل iPhone 8
» اپل iPad Pro 12.9 2017
» اپل iPad Pro 10.5
» اپل iPad 9.7 2017
» اپل Watch Edition Series 2 38mm
» اپل Watch Edition Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 38mm
» اپل Watch Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 38mm
» اپل iPhone 7 Plus
» اپل iPhone 7
» اپل Watch Series 1 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 1 Aluminum 38mm
» اپل iPad Pro 9.7
» اپل iPhone SE
» اپل iPad Pro 12.9 2015
» اپل iPad mini 4
» اپل iPhone 6s
» اپل iPhone 6s Plus
» اپل iPad Air 2
» اپل iPad mini 3
» اپل iPhone 6 Plus
» اپل iPhone 6
» اپل iPad Air
» اپل iPad mini 2
» اپل iPhone 5c
» اپل iPhone 5s
» اپل iPad 4 Wi-Fi
» اپل iPad 4 Wi-Fi + Cellular
» اپل iPad mini Wi-Fi
» اپل iPad mini Wi-Fi + Cellular
» اپل iPhone 5
» اپل iPad 3 Wi-Fi
» اپل iPad 3 Wi-Fi + 4G
» اپل iPhone 4S
» اپل iPad 2 Wi-Fi + 3G
» اپل iPad 2 Wi-Fi
» اپل iPhone 4 CDMA
» اپل iPhone 4
» اپل iPad Wi-Fi
» اپل iPad Wi-Fi + 3G
» اپل iPhone 3GS
» اپل iPhone 3G
» اپل iPhone

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1 تا 100 از مجموع 184 مورد

RAD 0 در تاریخ : 1403/8/30

مثل شیاعومی pwm رو ۱۰ برابر بنویسند یا روشنائی صفحه نمایش که به زور ۱۵۰۰ نیت میشه بنویسند ۵۰۰۰ نیت؟؟؟؟!!!!!!

Amin D در تاریخ : 1403/8/30

نگهش دار چون کیفیت دوربین اسپیکر و به خصوص بدنه از ۲۴ بهتره فریم تیتانیومی اس ۲۴ خیلی خش پذیره تو بازی کردن که حتی از گوشیای گیمینگ مثل راگ فون ٨ پرو هم روونتر و بهتره
خلاصه گوی بدون نقطه ضعفی هست اتصال به کامپیوترشم اوکیه با نرم اغزار ایتونز همه کار میشه کزد با sherit هم میتونی همه چی بریزی رو‌کامپیوتر و هر فایل از هر جای گوشی رو به راحتی میتونی تا اپ فایل ذخیره کنی
من اس ۲۳ اولترا داشتم و فروختم ۱۵ پرو مکس گرفتم و بهتر بودن دوربینش ( به جز زوم ) و اسپیکر و گیم زدن راحت حس کردم

محمد ق در تاریخ : 1403/8/29

سلام و درود به دوستان.یه راهنمایی میخوام.من تقریبا یک هفته هست که پرومکس مشکی گرفتم.با اینکه گوشی خوبی داشتم ولی وسوسه شدم و خریدم که با قاب و گلس و شارژر فابریک شد ۹۷ میلیون کلا ۵ بار زدمش به شارژ.حقیقتش حالا که خریدم یکم پشیمون شدم.چون وقتی فکر میکنم که دوباره باید یه ۳۰ تومن هم حالا تقریبی پول رجیستری بدم خیلی حرص میخورم.صدها کلیپ در مورد مقایسش با s24 ultra دیدم و نظر کاربراش رو هم خوندم.بنظرتون با ضرر بدمش و یه s24 ultra بگیرم که دیگه حرص و جوش هزینه رجیستری رو هم نداره؟یا نگهش دارم و ممکنه قیمتش بالاتر بره؟اینم بگم که محدودیتهاش مثل وصل نشدن به کامپیوتر یا نداشتن فایل منیجر مثل اندروید یا اینکه خیلی از برنامه هاش پولیه رو مخه یا شاید من هنوز به ios عادت نکردم.ممنون میشم نظرتون رو بگید

Hossein R در تاریخ : 1403/8/27

بله یادتون رفت اینم اضافه کنید که ۶۰ هرتز آیفون از ۱۴۴ هرتز اندروید بهتره
دگزو صفحه نمایش A35 رو بهتر از آیفون ۱۶ معمولی می‌دونه
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.zoomit.ir/mobile/428528-iphone-16-sits-belowgalaxy-a35-dxomark/&ved=2ahUKEwib2qCrieSJAxXsgP0HHX0NOrgQFnoECBkQAQ&usg=AOvVaw1Jw77V5vfxjEbMUK0YRA1_

REZAGHM G در تاریخ : 1403/8/27

فعلا برای خرید عجله نکنید تا گوشیهایی با رویه تجاری و رجیستر شده بیان تو بازار
113 میلوین تومان برای 512 گیگ هست داخل حدود قیمت سایت
اون 220 تومن هم برای زمانی بود که میگفتن با تعرفه 96 درصد قراره بفروش برسه که اشتباه بود.
فعلا باید صبر کرد

حسين م در تاریخ : 1403/8/27

ما رو بگو ب سامسونگ بد می‌گفتیم، خود اپلو گوگل پیکسلم pwm شون 240عه🤣🤣

علی ک در تاریخ : 1403/8/26

سلام مجدد سرچ کردم و مقدار وارد شده آمار دقیقی نداشت ولی حدود ۲ میلیون عنوان شده بود که از عدد اعلامی من خیلی بیشتر بود و واقعا فکر نمیکردم این همه تقاضا برای گوشی که رجیستر نشده باشه وجود داشته باشه.
ولی در کل بنظرم بهتره که رجیستر بشه حالا در کوتاه مدت درسته یه عده ضرر کردن و تقصیری هم نداشتند. ولی منفعتش در طولانی مدت بنظرم بیشتره. امیدوارم شما هم جای این ضرر رو جایی دیگه سود کنید.

یه سوال از دوستان بنظرتون نسخه های تجاری رجیستر شده کی وارد بازار میشه؟

آرمین آ در تاریخ : 1403/8/26

ممنونم از پاسخ. الان اینجا ۱۶ پرومکس رو حداکثر زده ۱۱۳ میلیون، اصولاً باید ۱ ترابایتش این قیمت باشه، جای دیگه هم یک ترابایتیش رو ۱۳۷ میلیون دیدم، چه این باشه و چه ۱۱۳ میلیون آیا بنظر شما قیمت آیفون خیلی پایین نیومده؟! همین هفته قبل مگه ۲۲۰ میلیون نبود؟ این قیمت هایی که من گفتم (۱۱۳ میلیون یا ۱۳۷ میلیون) اشتباه هستن یا همین قیمتاست الان!؟

REZAGHM G در تاریخ : 1403/8/25

الان بهترین پارت نامبر ZAA هست که دوسیم کارت فیزیکی هست. فعلا هم بزارید سری های جدید بصورت تجاری وارد شه بعد اقدام به خرید کنید

آرمین آ در تاریخ : 1403/8/25

درود. قبلاً ها میگفتن LLA بخرین بهترین نوع آیفون هست. الان باید چی بخریم؟ بهترینش کدوم هستش؟ من آیفون ۷ پلاس دارم میخوام بعد از سالها گوشیمو آپدیت کنم، واسه همین خبر ندارم‌ الان کدوم خوبه!
واینکه یادم ‌رفته آنلاک باید بخریم یا لاک شده؟ رجیستری شده باید بخریم یا رجیستری نشده!؟ یادم رفته اینارو قبلاً میدونستما الان یادم رفته کدوم باید باشه😅 من میخوام گوشی که میخرم کاملاً آکبند و بهترین نامبر باشه. ممنون از راهنماییتون.

Hooman M در تاریخ : 1403/8/20

دوست عزیز اولا من گفتم بدرد من نمیخوره نه اینکه کلا بدرد نمیخوره در ضمن شما اینترنت داری ی سرچ کن خود دولت آمار داده توی این دو سال بالای ۲ملیارد دلار آیفون ۱۴و۱۵ قاچاق وارد شده تازه این ها انقدرشو فهمیدن ی ضرب و تقسیم ساده بکنی میفهمی به تعداد میلیونی می‌رسی یا به نظرت اینهایی که وارد کردن نفروختن ضرر کردن شما ی سر به دیوار بزن به بازار موبایل بزن این چند هزارتا روزانه خرید و فروش میشه شما چند هزار نفر رو از کجا اوردی یعنی اینهمه بگیر ببند برای چند هزارتا گوشی هست فقط توی اون امضا ها چندین هزار نفر شرکت کردند خود من هم هر سال عوض میکنم و دوساله به جز امسال دارم بدون ریجستر استفاده میکنم چون من از گوشی کار میکشم رو وای فای باشه بهتره همیشه هم ی گوشی اندرویدی دارم که گوشی دومه هم به خاطر برنامه های ایرانی هم به خاطر این که به گوشی اصلیم خیلی فشار نیاد

علی ک در تاریخ : 1403/8/18

آزادسازیش به هر حال خوبه خود شما هم بالاخره بعدا میخوای گوشیت رو ارتقا بدی ۳ سال دیگه هم دوست داشتی همین وضعیت بدون رجیستر باشه؟
نکته بعدی هم اینکهه میلیون ها نفر رو ازکجا اورید؟ تهش چند هزار نفر آیفون ۱۳ به بعد رو خریدن

یزدان آ در تاریخ : 1403/8/14

واقعا کم حاشیه ترین گوشیه حال حاضره ولی تا چند ماه دیگه این قضیه تغییر پیدا می‌کنه و خواهیم دید گوشی های فول اسکرین بیشتر میشه و مثلا حاشیه ی تقریبا 94 درصدی یا حتی بیشتر از 94😍

Hooman M در تاریخ : 1403/8/10

ی نکته ی عجیبم برا من اینه با این خبر قیمت ۱۶و۱۵داره همینجور می‌ره بالا مخصوصا ۱۶ الان ۲۵۶ رفته بالا ۱۰۰ تومن البته تو همین سایت ۹۶۵۰۰ هست ولی خب من با بعضی عمده فروشان در ارتباطم قیمت های عجیبی میگن حتی تا ۱۰۸ تومن هم تو لیست بعضی هاشون دیدم به هر حال خدا کنه ی اتفاق درست بیفته تا به نفع همه باشه

Hooman M در تاریخ : 1403/8/10

دوست عزیز اولا اگه میخوای حتما نو بخری برو سمت 16 به نظر من راجب خرید اولا از جای معتبر بگیر دوما سعی کن همونجا گوشیرو باز کنی و امتحان کنی مطلب بعد تو ایران گرونترین و بهترین پک zaa یا برای کشور سنگاپور هست که می‌نویسه پشت جعبه بعد سری m باید حتما باشه که اونم هست پشت جعبه خود جعبه هم دقت کن ضربه خورده یا خیلی داغون نباشه پلمپ ها رو دقت کن جنس بیرون و داخل جعبه مهمه البته نه خیلی اپل آیدی هم اگه میتونی خودت درست کن پول الکی نده همچنین اگه از جایی گرفتی قاب وگلس داشت سعی کن از اونجا نخری چون معمولا دولا پهنا حساب میکنن شارژر هم ۳۰ وات یا ۴۵ وات انکر بگیر از جای مطمعن الکی ۲۰ وات خودشو ۲ تومن پول نده تازه اگه اصل باشه بازم تو اینترنت بزن همه ی این مطالبی که گفتم ببین چجوری باید بفهمی فاکتور هم حتما بگیر

Hooman M در تاریخ : 1403/8/10

دوست عزیز رو راست من خودم دوست دارم تکذیب کنن چرا چون اولا ما و میلیون ها نفری که از زمان 14 تا همین الان خرید کردیم تکلیفمون معلوم نیست دقیقا چون اگه هم برا ما ریجستر بشه احتمالا باید ی مبلغی بیشتر بدیم مثلاً من خودم خریدم 90 میلیون خب الان بخوام تو خو ش بینانه ترین حالت 30 میلیونم بدم ریجستر میشه 120 که واقعا زیاده تازه این بد تر میشه اگه مثلاً اون 130 میلیونی که میگن نشه و مثلاً با ریجستر بعد یک مدت بشه همون حدود 90 الی 100 تومن خب این وسط من و امثال من موقع فروش راحت حدود 50 میلیون ضرر میکنیم که خودش پول ی پرچمداره اگه هم واقعا بشه 130 میلیون که دیگه افتضاحه واقعا میشه پول دوتا پرچمدار و ی چیز تو مایع های ترکیه میشه تازه از اون بدتر میگن دیگه پروفایل جابه جایی سیم کارت و هیچی جواب نمیده حالا اونایی که 15و14 خریدن بدتر وضعیتشون چون همین حدود حالا 5 تومن کمتر باید پول ریجستر بدن ولی 15 که حدود15 میلیون ارزونتر از 16 هست 14 هم که حدود 30 میلیون فقط یک چیز منو خوشحال می‌کنه این داستان 13 جمع میشه و این دلال های از خدا بی خبر ی ضرر تپل میکنن و اون افراد بی فکری که میرفتن دنبال 13 به هر قیمتی با وجود 15 و 16 خلاصه اوضاع خوب نیست با این قیمتا به نظرم همون ریجستر نشه بهتره ولی اگه واقعا با قیمت مناسب ریجستر بشه و باعث بشه خیلی ها راضی باشن منم راضیم حتی اگه ضرر سنگین کنم

Adel P در تاریخ : 1403/8/9

سلام خدمت همه دوستان بنده قصد خرید اپل دارم ۱۵ پروکسی یا ۱۶ پروکسی ولی میخواستم بدونم به چه نکته هایی باید توجه کنم چون اصلا تاحالا ایفون نخریدم مثلا میگن این نات اکتیو یا میگن ریجن آمریکاست یا انتها مدل میگن za اینا یعنی چی؟ و بهترین کدوم هست از لحاظ ریجن یا za و... ممنون میشم راهنمایی کنین

Hooman M در تاریخ : 1403/8/8

سلام دوستان یک نکته هم بگم وقتی میگم گوشی هایی چینی فقط عدد میگن یعنی همین امروز ی فیلم بررسی نور صفحه ایفون ۱۶ پرومکس دیدم تو یوتوب با دستگاه با ۱۵پرومکس مقایسه کرد توی حالت دستی هر دو حدود۹۳۰ نیت بودن که تقریبا از همه گوشی ها بیشتره شاید فقط پیکسل ۹پرو ایکس ال بهش برسه توی اوتومات ۲۷۴۰ نیت بود که از همه بیشتره بازم فقط پیکسل ۹ پرو بهش نزدیکه جالبه سامسونگ تو همین حالت حدود۱۸۰۰ و چینی های پر ادعا از ۱۲۰۰ الی ۲۰۰۰ هستن که تازو اونم ویوو ایکس ۲۰۰ پرو که جدید اومده ولی روی hdr حالت اوتومات حدود ۲۵۰۰ میشه نکته ی جالب اینه پارسال هم گفتم اپل هر سال میگه۲۰۰۰ تازه روی hdr ولی از همون زمان ۱۴ که ۲۴۵۰ بود تقریبا پارسال هم که ۱۵ شد حدود ۲۶۰۰ الان هم که ۱۶شده حدود ۲۷۵۰ یعنی هر سال داره حدود ۲۰۰ نیت روشنایی زیاد میکنه والان در واقع نزدیک ۳۰۰۰ هست و چینی های مثل انر با ادعای ۵۰۰۰ نیت یا شیاعمی ۳۰۰۰ و۴۰۰۰ نیتی و ویوو ۴۰۰۰و۵۰۰۰ نیتی وانپلاس ۶۰۰۰ نیتی حتی نزدیکشم نیستن در واقعیت حالا بعضی ها باز بیان از عدد رقم گوشی های چینی بگن

Hooman M در تاریخ : 1403/8/6

من نمی‌دونم شماها چرا آنقدر به بنچمارک علاقه دارین بله اصلا شما درست میگی اولا پس اینجا چی کار میکنین جالبه حالا شما نه ولی کاربر wolf از همه برند ها به جز چینی ها بد میگه آیفون رو از نزدیک ندیده بعد میاد اینجا ... خب آقا و خانم عزیز آیفون نخرین اصلا آیفون آشغاله خیالتون راحت شد شما مو میبینین من پیچش مو مگه امتیازه همه چیز اصلا دوربین صفحه نرم افزار کیفیت ساخت اسپیکر همه هیچی عمر مفید مصرف برق حرارت سینک بودن با نرم افزار اینا هم کشکه قبلاً هم گفتم وقتی در عمل بهتر باشه آیفون یا حتی بقیه گوشی ها از آیفون اون مهمه نه بنچمارک برتری هم تو بعضی بازی ها 2فریم بیشتر بده مهم نیست مهم پایداری حرارت مصرف باتری عمر مفید هست و اگر نه مثلاً 56 با 59 فرقی نداره به هر حال هر کی دوست نداره نخره مجبور که نیست خدارو شکر ریجستر هم که نمیشه قیمتشم که بالاست اصلا بدرد نمیخوره 😅😅😅

Hooman M در تاریخ : 1403/8/6

... تو بگو کدوم متنت تکراری نیست اخبارو ی بار میگن قبلاً گفتم مشکل تو چیه نه از من اجازه نگیر یک تو نظر من دخالت نکن دوم حرف رو هوا نزن چون من احتیاجی به سایت ندارم حالا خوش باش

far z در تاریخ : 1403/8/6

با توجه به این مدتی که آیفون 16 پرو مکس دستمون بوده و خودمم اس24الترا دارم، به نظرم از لحاظ دوربین آیفون کمی بهتر هست و عکسهای شسته رفته تری میگیره.

نیما م در تاریخ : 1403/8/4

برادر درباره قدرت پردازنده دست کم امسال اسنپ حجت تموم کرد و بنچمارک ها هم اومدن بیرون
بنچمارک شیائومی 15 هم تایید کرد که اسنپ با امتیاز 3200 در تک هسته ای بیخ گوش اپل هست و در چند هسته ای هم که با امتیاز 10000 رسما از روش رد شد با حدود 20% قدرت بیشتر

فقط با اختلاف حدود 5% در تک هسته بالاتر مونده که احتمالا سال دیگه اون هم از دست میره

Hooman M در تاریخ : 1403/8/4

من فکر کردم مثل کانادا هست در ضمن من تو قبرس پرسیدم از یکی از آشنا ها که هست حدود ۱۵۰۰ یورو هست به هر حال تو اصل حرفم خیلی تفاوت ایجاد نمیکنه الان تو ایران شده حدود ۹۵ میلیون و یورو ۷۳ شده شما ۱۴۵۰ یورو هم حساب کنی میشه تقریبا ۱۰۶ میلیون تازه پارت نامبر اروپا تو ایران حدود ۱۰ میلیون ارزون‌تره اگه پیدا بشه پس میشه حدود ۲۰ میلیون ارزون‌تر اون جا هم چیزی به اسم ریجستر نیست که مثلا شما بگی به خاطر اون گرونتره فقط ترکیه همچین چیزی داره که اونجا قیمت به شدت فضایی و مسخره حدود ۱۹۰ میلیونی داره به پول ایران

WOLF A در تاریخ : 1403/8/4

اتفاقا شروعش جنابعالی بودی که از برتری‌های سامسونگت و پوکو ای که داری گفتی در ابتدا. اگر یادت رفته به ابتدای کامنت های این پیج مراجعه کنید.
حرفای تو چی بوده که من دارم میزنم؟ بازی با کلمات نمیخواد بکنی، واسه من یکی جواب نمیده.
تو مگه از سخت افزار و چیپست و امتیاز گیکبنچ حرفی زدی که من از حرفات استفاده کنم؟
تو گفتی اعدادی که میزاری دروغه
رم ۸ آیفون برابر با رم ۱۶ اندرویده
دو عدد متفاوت در api مختلف رو بررسی کردی
حالا حرف تو چی بوده که من استفاده کردم؟
اگر کسی گفته آنتوتو مقایسه کنیم برو ببین کی بوده، یه چیزی تو ذهنته که یکی گفته آنتوتو رو مقایسه کنیم. من که یادم نمياد اینو گفته باشم. تنها حرفی که از آنتوتو زدم نوشتم به فلان دلیل آنتوتو اندروید و آی او اس متفاوته و نمیشه مقایسه کرد. پس ییخود چیزی به کسی نسبت نده.
داداش گیکبنچ که اپل پایینتره چطوری میگی گیکبنچ نمیشه مقایسه کرد چون اپل بالاتره؟
آهان هنوز تصور میکنی اون ۳۳۰۰۰ گرافیگ آیفون یعنی واقعا دو برابر ۱۵۰۰۰ اندرویده؟ عزیزم اونا دوتا رابط متفاوت دارن و عددشون قابل قیاس نیست، اینو چند بار باید بهت بگم. حداقل اینو دیگه برو مطالعه کن.
گنشینگ غلطه، گنشین درسته.
بازی ای که ۱۲۰ فریمش فعاله ولی ۷۰ فریم میانگین میده رو نمیگن برتری.
برتری یعنی بازی رو قفل کنی رو شصت و دقیقا همون شصت رو بده.
تو بگو ده تا متن گذاشتی، وقتی داری دو عدد غلط در بنچمارک رو مقایسه میکنی یعنی بدرد نمیخوره و فاقد ارزشه.
اون سایت رو چرا شما نمیتونی کپی پیست کنی؟ من پارسال اعداد بنچمارک اسنپ رو گذاشتم و بدون کوچکترین اشتباهی همون اعداد امسال اومده و رسمی شده. این اذیتت میکنه میدونم. وگرنه این شاخه و اون شاخه کردن جنابعالی، حرفای بی‌ربط زده، عصبانیت و این که میگی من چینی دارم اینا همه از اونجا نشأت میگیره. حالا باز خوبه به وضوح نوشتم سامسونگ و سونی دارم. اوکیه سعی کن جواب ندی که به قول خودت پایان دهنده نباشی. اوایل قضیه سخته، وقتی یکم گذشت و اختلافات اونقدر زیاد شد که به دو برابر رسیداونوقت خودبخود خودت داستانو میگیری. اختلاف گرافیک اسنپ و اپل داره به دوبرابر نزدیک میشه.
برای اشتراک گذاری اطلاعات سخت افزاری این گوشی و مقایسه اون نیازی به کسب اجازه از جنابعالی ندارم. لطف کن اطلاعات غلط منتشر نکن و حرف کذب به کسی نسبت نده. به این کار میگن توهین. توهین اصلی رو تو داری میکنی.
از کی تا حالا سلام و عرض ادب یا موفق باشی و سربلند شده توهین؟

far z در تاریخ : 1403/8/3

قیمت در آلمان و سایر کشورهای اروپایی با در نظر گرفتن مالیات هست. 1450 یورو قیمت نهایی هست که مشتری باید پرداخت کنه. آمریکا قیمتهاش بدون مالیات هست چون میزان مالیات بسته به ایالت متغیر هست.

Hooman M در تاریخ : 1403/8/2

... من از اول دارم میگم این دو تا با هم فرق داره و نباید از رو بنچمارک مقایسه کرد بعد تو تازه داری حرف خودمو بهم می‌زنی خیلی جالبه بعد از اطلاعات حرف می‌زنی دوست عزیز شما اگه خیلی تو جریان نیستی به شعور بقیه توهین نکن اولا من این بحثو شروع نکردم که تموم کنم دوما شما تو همه متنات یا حرف تکراری می‌زنی یا داری از حرف های من استفاده میکنی بله معرفی شده ولی شما داری از یکماه پیش حرفشو می‌زنی اهان ببخشید طبق فرمایش شما نظر نمیدم چطور موقعی که شما رو سیستم عامل ایفون اسم محدود میزاری اوکیه ولی خوبیاشو بگیم نباید مقایسه کرد یا چطور بنچمارک انتوتو میشه مقایسه کرد چون اندروید ها امتیاز بیشتر می‌گیرن ولی گیک بنچ رو نمیشه مقایسه کرد چون ایفون توش بهتره من نمی‌دونم با چه رویی این متن هارو مینویسی من که خودم گفتم گوشی های گرون قیمت نباید خیلی هم با هم فرق داشته باشن چه مقایسه ای کردم تو نباید هم بفهمی چون نه تا حالا گوشی هارو گرفتی دستت نه سر در میاری اون ۳تا متن که از صفر تا صدمقایسه کردم قسمت ب قسمت چیزی نیست ولی تو میری از سایت بنچمارک کپی پیست میکنی خیلی هنر میکنی...به قول گفتنی کم آوردی افتادی به تخریب شخصیت من دارم منطقی وبا دلیل حرف میزنم میتونی جواب بده ... اولا من که جفتشو دارم چرا باید خوشم نیاد دوما بنچمارک اصلا مهم نیست مهم در عمله حالابه شما باشه میگی اندروید ها چون رمشون زیاده بهترن ولی میبینی با ۸ گیگ رم کاری میکنه که ۱۶ اندروید نمیتونه یا با دوربین های ۴۸ و بدون ۲۰۰ مگاپیکسلو دیاف متغیرو و صد تا مشخصات الکی دیگه دوربینی داره که اندروید ها در حدش نیستن راجب پردازنده هم همینه فعلا تنها موبایلی که بازی کنسول میاره همینه گنشینگ ۱۲۰ داره همینه حالا حتی اگه خیلی خوب هم عمل نکنه که اتفاقا بد هم عمل نمیکنه پس از چیزی که سر در نمیاری حرف نزن چرا ی جایی به نفعت نیست نمیشنوی به قول خودت بین ۵تا۸ واته اصلا تو درست میگی همین مقدار نا چیز از نظر تو میشه تقریبا ۴۰ درصد در ضمن چرا هر چی میپرسم میزان پایداری و حرارت رو نمیگی خلاصه که من نمی‌دونم شما که نه این گوشیرو داری نه علاقه ای بهش داری و به قول خودت گوشی چینی داری اینجا چی کار میکنی و چرا تا من ی نظر میزارم سریع میپری وسط

far z در تاریخ : 1403/8/2

دوست عزیز

شما از یه طرف میفرمایی رجیستر نمیشه پس مهم نیست سیمکارت نمیخوره از طرف دیگه میفرمایی mmwave داره. خب اگه سیمکارت چه فیزیکی چه الکترونیکی رو نشه استفاده کرد، دیگه ای mmwave کاربردی نداره.
خود این mmwave هم باید در نظر داشته باشی یه سری معایب نسبت به sub6 داره از جمله گستره پوشش کمتر که نیاز هست تعداد آنتهای بیشتری نصب بشه. مورد دوم اینکه mmwave تو خیلی از کشورها اصلا کاربردی نداره چون زیرساختی براش نیست.
حالا تو ایران که 5g عملا وجود محسوسی نداره با فرض اینکه آیفونها رجیستر هم بشن، اتفاقا ساب6 بهتر هست با توجه به پوشش گسترده تر. من بعید میدونم زیرساخت 5جی در ایران mmwave باشه ولی دقیقا نمیدونم چه سیستمی رو پیاده کردن. بنابراین تاکید شما روی داشتن mmwave در نسخه آمریکایی برای ایران در عمل هیچ کاربردی نداره.

پاسخ من هم از این جهت بود که کاربران دچار اشتباه نشن و فکر نکنند این mmwave چه چیز خوبی هست. برای ایران من توصیم اینکه حتما نسخه با قابلیت سیمکارت فیزیکی خریداری بشه اگه و اگه زمانی رجیستر شد بشه حداقل از گوشی استفاده کرد.

Hooman M در تاریخ : 1403/8/1

دوستان خواستم ی نظر کلی راجب گوشی های امسال ایفون بدم واینکه برای کیا مناسبه البته با توجه به شرایط ایران اول از همه قیمت برعکس چیزی که دوستان فکر می‌کنن با این که این گوشی با دلار آزاد میاد ولی از اکثر کشور ها قیمت ارزون‌تری توی ایران داره مثلا توی المان حدود ۱۴۵۰ یورو هست اونم بدون تکس ‌مالیات که با اونا میشه تقریبا ۱۶۰۰ یورو با یورو آزاد میشه ۱۱۳ میلیون تقریبا در حالی که الان توی ایران حدود ۹۰ میلیونه تا زه zaa که حدود ۵الی۱۰ تومن از پارتنامبر اروپا گرونتره بحث بعدی ارزش خریده اگه کسی با ریجستر مشکل داره همینجا میگم بهتره نخره چون سختی داره اگه گوشی اندروید دارید سختی داره در کنار برتری هایی که داره اونایی که ایفون دارن اگه سری ۱۴ و به قبل اون هست خیلی ارزش داره مخصوصا برای سری های ۱۲یا۱۱ که بخواین ارتقا بدین مگر اینکه مثل من هر سال عوض کنین و اگر نه در عمل مخصوصا ۱۶پرو ها خیلی فرق ندارن با نسل قبل البته منظورم اینه کاربرای عادی فقط حرارت کمتر و باتری بهتر رو حس می‌کنن واگر نه پردازنده بهتر صفحه بزرگ‌تر و دوربین ی مقدار بهتر برای خیلی ها محسوس نیست و اینم بگم هیچ گوشی وبرندی بی ایراد نیست و تغییراتم به خاطر پیشرفت خیلی سریع تکنولوژی مخصوصا توی موبایل هر سال جزعی هست و این راجب همه ی برند هاست

M H در تاریخ : 1403/8/1

بچه ها من دوباره وارد سایت شدم فقط به این خاطر که یه نکاتی رو بگم اگه دوست داشتید بخونید
مورد اول اینه که با گنده گویی و ندیدن مشکلات حتی در معتبر ترین منابع و تمسخر دیگران با القاب و زدن تهمت و گفته های بدون منبع و بی احترامی باعث این نمیشید که افراد جذب آیفون بشن بلکه برعکس متنفرشون هم میکنید اگه فروشنده با مخرب اپل یا ... هستید که ادامه بدید ولی اگه نیستید بهتره در رفتارتون تجدید نظر کنید

مورد دوم
من یک بار دیگه طرز فکرم رو برای افرادی که دوست دارند بیان میکنم از اول که اومدم این سایت هم این رو گفتم
ببینید توی سخت افزار من بهترین رو آیفون میدونم و گقتم از ۱۰ بهش ۱۰ میدم به سامسونگ خب ۷ میدم به گوشی های چینی ۵-۶
ولی توی نرم افزار و سیستم عامل به سامسونگ ۱۰ میدم به آیفون ۸ به گوشی های چینی ۷

مورد سوم
نمیخوام کسی از این پیام سوء استفاده کنه ولی در کل سعی کنید خیلی به سایت ها توجه نکنید مثلا حقیقتش داستان از این قراره که من یکسال و خورده ای پیش رفتم سایت Gsmarena دیدم نوشته بهترین پرچمدار S23 Ultra هست و آیفون 14 Pro Max دوم بود راستش بابام S23 Ultra ویتنام خرید و من ۱۴ پرو مکس ولی انصافا توی رنگ های صفحه، دوربین، کنترل دما، خوش دستی و ... واقعا آیفون فوق العاده بهتر بود یعنس واقعا نمیدونم چرا Gsmarena هر سال میگه سامسونگ بهتره خب شاید پول تبلیغ میگیره اصلا به امار ها نگاه کنید توی کشور های پیشرفته فوق العاده میخرن ما رفتیم استانبول اصلا انگار کسی چیزی جز آیفون نداشت خلاصه تهش همون حرفیه که اول زدم به نظرم آیفون اوی سخت افزار عالیه فقط نرم افزارش میتونست بهتر باشه

این نظر من بود خیلی علاقه زیادی به ادامه ندارم موفق باشید

M H در تاریخ : 1403/8/1

جناب نابغه
اولا: تو اینترنت سرچ کن
When facetime blocked in uae
و همچنین
Is still facetime blocked in uae?
همون ابتدا خود سایت Apple و CyberNews پاسخ رو برات میارن البته اگه قبول داشته باشی
مورد بعدی:
نظرت اینه که آیفون های آمریکایی چون سیم کارت فیزیکی نمیخورن اینجا به کار نمیان نظر من این بود که چون رجیستر نمیشه سیم کارت فیزیکی مهم نیست در عوض آیفون های آمریکایی mmwave دارن و در زمان فروش فرد نیازی نداره تا اثبات کنه که توی دستگاه سیم کارت ننداخته خب حالا تحمل نظر منو نداری میتونی بگی من تحمل نظرت رو ندارم تحمل اینکه به یکی کمک میکنم و راهنماییش میکنم رو نداری میتونی بگی تحمل این هم ندارم نه اینکه بگی دارم نظرم رو دیکته میکنم

و اما مورد اخر:
شما روی پیام های من اینجوری بی اساس و بدون یک جمله درست رپلای میزنی؟ باشه حالا من میگم به نظرم شما کی و چی هستی
شما یه فروشنده ای چیزی هستی و یا اینکه یک مخرب تمام عیار آیفونی چرا؟ چون عقل بچه هم میرسه که وقتی به این شکل افتضاح گنده گویی میکنی و اشتباه میگی نه تنها طرف مجذوب نمیشه بلکه متنفر هم میشه و حالا هم وقتشه دوباره با اکانت های فیک لایک و دیسلایک ها رو شروع کنی

WOLF A در تاریخ : 1403/8/1

سلام و عرض ادب
میشه ادامه ندی لطفا. آخه هر سری یه چیزی میگی که بیشتر میفهمم که اطلاعی نداری.
استفاده رم تو سیستم عامل ios مثل اندروید نیست دوست من. توصیه میکنم درباره این دو سیستم عامل و نحوه کارشون یکم مطالعه کنی. رمی که تو ios استفاده میشه زمین تا آسمون با میزان تخصیص رم تو اندروید متفاوته. اون میزان 12 و 16 و 8 گیگ رم رو فقط باید تو دوتا اندروید مقایسه کنی. اینم شد همون قضیه metal و opencl.
سامسونگ داغ میکنه؟ به من چه؟ مگه من گفتم داغ نمیکنه؟
20 تا برنامه باز میکنی و بعد یکیشو دوباره ری استارت میکنه؟ ارتباطی با من نداره مگه کسی در اینباره حرفی زده که مطرح کردی؟ معماری و لیتوگرافی چیپست اپل مگه با سامسونگ یکیه که تعداد هسته رو مقایسه میکنی؟ فرکانسشون مگه مثل همه؟ رم و فرکانس رمشون مگه برابره؟ اگر اینجوریه پس چرا 14 هسته اینتل برابر با 8 هسته amd هست؟ لطف بفرمایید تو چیزی که تخصص و اطلاعات ندارید، نظر ندید.
با یک سوم مصرف کمتر؟ پس یعنی اگر سامسونگ 6 ساعت گیم پلی بده، آیفون یک شبانه روز میتونه گیم پلی بده؟ پس چرا نمیده؟ این آمار و ارقام هیجانی رو از خود درنیار. ضمن اینکه کل توان مصرفی چیپستهای موبایلی بین 5 تا 8 واته. چی بررسی کردی؟ طراحی که سلیقه ایه، بقیه هم یه دوربینه و یه نمایشگر که تو دنیای پرچمداران همشون عالی هستن و اختلافات جزئی در ثبت رنگ دارن. تفاوت بین سرعت 200 و 195 و 205 مثل تفاوت تو دوربینا، صفحه نمایش و باتری پرچمداران هست. اینکه برتری با آیفون جدیده که شکی نیست چون داره با گوشی های پارسال مقایسه میشه. مگه کسی گفته نباید برتر باشه؟
من گیر ندادم، من اعداد بنچمارک میزارم، به مزاج شما ناخوشاینده، ادامه میدی. غیر از اینه؟ تو روز رونمایی رسمی از چیپست جدید کوالکام، جنابعالی نوشتی چیپستی که هنوز نیومده! این چجور اطلاعات زیادیه که شما ادعا میکنی داری و خبر از رونمایی یه چیپست موبایلی که داری ازش حرف میزنی نداری. تازه تیزر تبلیغ اسنپ جدید که اسمش Snapdragon 8 Elite هست با گوشی وان پلاسه. یعنی همون گوشی که دو ماه پیش تست شد و اعدادش رو گذاشتم و گفتی کذب میگی.
همین 2 تا سایت واسه اینه که اطلاعاتت رو بالا ببری. چرا شما نمیتونی از این 2 تا سایت که واسه استفاده کاربران درست شده استفاده کنی و پرفورمنس چیپست ها رو ببینی و بتونی 1 سال قبلش تخمین بزنی؟ اگر اینهمه ساده و پیش پا افتادس؟
بنده اهل لایک و دیسلایک نیستم، بخوام هم دیس کنم فقط یکبار میتونم. شاید حرفی که میزنی مورد پسند دیگران نیست. الان تو بیا 10 تا دیس بزار رو نظر من، واسه من چه فرقی میکنه؟ مهم اون حرفیه که میزنی. شاید تصور شما اینه که حرف زدن کاپ پیروزی داره.
اینجا (تو این سایت) هر کس میاد یا واسه کسب اطلاعاته و یا واسه اشتراک گذاری اطلاعات و تجربشه. اونهمه مقایسه کردی من چیزی گفتم؟ تازه گفتم دمت گرم که میزاری و خیلی محترمانه بهت گفتم این دو عدد رو نباید مقایسه کرد، خودت دوباره فاز کل کل و دعوا برداشتی و جواب دادی.
موفق باشی و سربلند

Abolfazl M در تاریخ : 1403/7/29

سلام. چاکرم. مرسی از جوابت. من الان تقریبا ۱ ساله کاربر آیفون شدم تقریبا ۷ ۸ سال بیشتر شاید اندروید کار میکنم قبلشم سیمبین بود گوشیم نوکیا e5. تا الانم از هرکی این سوالو پرسیدم همه گفتن تو اولین نفری ک اینو میپرسه. تفاوتم تو سامسونگ ک دیدم رامای مختلف قابلیتای مختلف دارن مثلا ضبط مکالمه بعضی راما دارن بعضی نه دیگه تفاوت مدل نامبراشونو نمیدونم و اگر ندارن چرا اینقد مدل؟ و یا مثلا رام مخصوص رو اون مدل هستش؟ من الان تفاوت مدل نامبرای a35 and a55 رو میخوام هرکدوم ۴ مدل نامبر دارن. چون بعنوان گوشی دوم میخوام یکیشونو بگیرم. در مورد آیفونم تا جایی ک من پارسال تحقیق کرده بودم و میدونم ک تفاوت توی پارت نامبر هست و کاملترین پارت نامبر za هستش چون من نداشتم اطلاعاتم ۰ بود. منم همونو گرفتم مدل نامبرش a3108 سوالم اینه ک مثلا ۱۵ مکسی ک من دارم مثلا با این مدل نامبر همه ی پارت نامبرای za همین مدلن؟ مثلا ۱۶ مکس ۴ مدله همه za هاش a3297 هستن یا a3084 هم پارت za داره یا بعبارتی پارت نامبر و مدل نامبر یکین؟ چون خود پارت نامبرا باهم تفاوت دارن پس قطعا مدلام دارن مثل سامسونگ مثلا تو نسخه های جهانیش از اگزینوس استفاده میکنه نسخه آمریکا اسنپ. اینطور تفاوتای نرم افزار سخت افزار قطعا وجود داره و من میخوام کاملترین نسخرو بگیرم و جدا ازون برا یادگیری خودم. شرمنده طولانی شد. حالا اینقد میپرسم از فردا فروشنده ها یه تفاوت قیمتیه جدیدم درست میکنن.

Hooman M در تاریخ : 1403/7/29

... مگه نمیگی لازم نیست گوشیرو داشته باشه بفهمی چیه من میگم لازمه چون تو هنوز نمی‌دونی ایفون داره با 8 گیگ رم چه شاهکاری میکنه در مقابل s24 با ۱۲گیگ رم و 8 گیگ رم مجازی من ی مثال کوچیک میزنم که وقتی میرم تو یوتوب حتی بار ها شده بعد نیم ساعت یا حتی بیشتر رفتم تو یوتوب از همون ویدیو آورده یا لود نشده دوباره ولی سامسونگ بعد ۲دقیقه از اول لود میکنه کلا یا مصرف باتری که تو هنوز حالیت نیست ایفون داره این قدرتو با حداقل یک سوم مصرف کمتر نسبت به سامسونگ میده یا حرارت که تو سامسونگ جرات نمیکنی بری تو دوربین یا هر کاری میکنی حرارت داره ... ایفون ۶ هسته داره در مقابل ۸هسته اسنب و ۱۰ هسته مدیا تک یا اگزینوس من اونهمه بررسی کردم ایفون تو همه بخش ها بهتره بعد جالبه تو گیر دادی به بنچمارک اونم پردازنده هایی که هنوز نیومده ... معلومه کی اطلاعات نداره خدارو شکر ۲تاسایت هست ‌وگرنه چی میخواستی بگی حالا آنقدر دیسلایک کن تا خسته بشی اره کاپ رسید به تو خوشحال باش

Риал К در تاریخ : 1403/7/27

نکته ای که تو پیام قبلیم یادم رفت بگم اینکه هر کس نظری داره و اون رو با بقیه به اشتراک میذاره تعداد معدودی از افزاد هم گوشی رو دارن و منطقی بابت موارد صحبت میکنن. اینکه هر کسی اینجا پیام میذاره و به نوبه خودش از گوشی گله میکنه نه تنها بد نیست بلکه خوب هم هست چون دیدگاه‌های مختلف باعث میشه بهتر متوجه ابعاد قضیه بشیم.
نه اینکه مثل یکی بدون داشتن گوشی بیاد اینجا بگه که اره فولان قابلیت رو نداره بعد بهش ادرس دهی بشه که کجا هست و چطور اون رو استفاده میکنن بیاد به تصور خودش با زیر سوال بردن طرف مقابل اطلاعات غلط خودشو نشر بده.

Риал К در تاریخ : 1403/7/27

سلام
خیلی ساده است.
هر مدل مختصل محل توزیع متفاوت هست.
اینجوری کمپانی میدونه هر گوشی تو کدوم بخش دنیا عرضه شده(گاها کاستومایز منطقه‌ای هم دارند)
A3296 (International)
A3084 (USA)
A3295 (Middle East, Canada, Mexico)
A3297 (China, Hong Kong)
اگه بازم سوالی بود در خدمتم.
نکته الان فردا همین مدل نامبر ها رو علم میکنن که فولان مدل بهتره. هیچ فرقی با هم ندارن.
در مورد سامسونگ هم همینه.
خواستی بگو کامل مدلهاشو بگم برات.

Риал К در تاریخ : 1403/7/27

جالب شد.
میخواستم چیزی ننویشم ولی خب یه سریها همچین از بالا به بقیه نگاه میکنن که در مخیه نمیگنجه این شدت خود بزرگ بینی.
نمیدونم چطور برای چی کسی که ادعا میکنه ادبیات و نوشتار و املای صحیح داره متاسفانه توان خوندن و درک دو کلمه رو نداره؟؟؟
براتون نقل قول میکنم:«گوشی گیمینگ علاوه بر اینکه تمامی مشخصاتش پرچمداره و به عنوان پرچمدار شناخته میشه(البته منظور اونایی که چیپست پرچمدار دارن، نه مدلهای ارزان چینی که اسمشون گیمینگه)»
مشخصا در این بخش دارن اشاره میکنن که گوشی مد نظر هست که پرچم دار باشه و از به روز ترین سخت افزار استفاده کنه.
کجای این جمله سخته و درک و فهم اون مشکل که شما متوجه نشدید؟
من با این جملتون خیلی مشکل دارم:«در ضمن هر ممبری تا میخواد زیر نظرات شما چیزی بنویسه سطح اگاهیشونو خیلی سریع زیر سوال میبرین و شروع میکنین به بازی با کلمات و چسباندن انواع و اقسام عبارات اعم از اینکه شما فیک هستی شما هیچی حالیت نیست.»
چون یا نمیخواید ببینید یا ندیدید که چه کسی این موضوع رو شروع کرده. طبیعیه شما چیزی رو میبینید که به نفعتون هست نه انچه که حقیقت هست.
این که شما ادعای ادبیات عالی کردید ولی د رردک کوچکترین جملات مستاصل هستید جای بسی تعجب داره.
دوتا مدلی که مثال زدید تقریبا غیر از صفحه نمایش و یه سری ریز جزئیات با همدیگه تفاوتی ندارن و عملا از نظر سخت افزاری یه مدل حساب میشن و نیاز به اوپتیمایز خاصی برای هر مدل نیست.(گرچه این موضوع در مورد گوشی های دیگر برند ها هم وجود داره)

سر اخر گفتید اینجا محل نوشتن تجربه کار با گوشی ایفون 16 هست جالبه کسی که گوشی رو نداشته و تو تصورات خودش بررسی انجام داده و در اون بررسی به صورت شگفت آوری ایفون برنده شده ا۲صلا شما رو اذیت نمیکنه؟
یا مثلا ایرادی که من به این گوشی گرفتم و بعد جستجو متوجه شدم چیز شایعی هست ولی ایشون کاملا رد میکنه(درضمن همیشه میگه منبع موسخ :دی داره ولی تا به حال هیچ منبعی برای پشتیبانی از حرفهاش ارائه نکرده ) شما رو اذیت نمیکنه؟ احتمالا میتونم حدس بزنم چرا!

WOLF A در تاریخ : 1403/7/27

حق داری.
منم بودم عصبی میشدم. هنوز نمیدونی api چیه و از تخصص میگی.
متال رو برداشتی با opencl مقایسه کردی واقعا؟ باز خوبه این کامنتا باعث شد یه چیزی یاد بگیری و در همین پایین همشون موجوده. با خودت نگفتی صدو بیست درصد قویتر جور در نمیاد. یعنی با اون حسابی که کردی، بازی گنشین باید رو s24 فریم 15- بده.
تو اگر بنچ میگیری هر وقت خواستی، من چند ماهه اینا رو از بالا تا پایین میبینم. محض اطلاع جنابعالی تا الان 34 هزار تا بنچمارک از چیپست اپل موجوده که همشو هر زمان بخوام جلومه، نیازی به اون یه دونه ای که تو میگیری نیست، اونو واسه خودت نگه دار.
عدد رو در تاریخ 23 شهریور به همراه تخمین امتیاز گرافیک برات گذاشتم. موقعی که هنوز هیچکس نمیدونست عدد بنچمارک a18 pro چنده.
بزار دستم واسه همه (دو سه نفر با هزار اکانت) رو بشه. حالا چی رو شده ...؟ امتیازات بنچمارک چیپستها قبل از رسمی شدن. بزار رو بشه.
این جمله:
"منظور من از شما اون افرادی که میخوان ایفون بخرن و بنچمارک دوست دارنه"
حالا جمله ای که در کامنت قبلی گفتی:
"این مقایسه برای دوستانی بود که به اپل علاقه دارن و قصد خرید دارن شما که فکر نکنم جزوهیچکدوم باشید"
بالاخره کی؟
منی که بنچمارک دوست دارم؟
منی که آیفون دوست دارم؟
منی که بنچمارک دوست دارم و میخوام آیفون بخرم؟
منی که فرمودی جزو خریداران و طرفداران نیستم؟
قاطی پاتی نگو واسه گمراه کردن.
لطف بفرمایید اطلاعات غلط (مقایسه غلط اعداد) منتشر نکنید چون چیزی که غلطه بدرد کسی نمیخوره.
عصبانی هم نباش. واسه کامنت دادن یا ندادن نیازی به اجازه جنابعالی ندارم که دستور میدی دخالت نکن.
بای

Hooman M در تاریخ : 1403/7/25

... اولا به شما مربوط نیست من چی کار میکنم یا برام مهم هست یانه دوما شما لازم نیست به من بگی من خودم بهتر از تو میدونم تو جواب هم گفتم پس چرا تو انتوتو رو مقایسه میکنی که کلا بنچمارک گیرشون با هم فرق داره بعدشم دوست داشتم این کارو کردم من دوتا گوشیرو دارم خودم بنچمارک گرفتم بعد تو برای من عدد تعیین میکنه ... من جلو چشمم هر روز اگه تو میری تو سایت میبینی پس الکی بحث جدید درست نکن دیگه دستت برا همه رو شده خودتو خسته نکن استاد غلط ودرست هم تو تعیین نمیکنی اره غلطه چون به نفع تو نیست منظور من از شما اون افرادی که میخوان ایفون بخرن و بنچمارک دوست دارنه پس خودتو اذیت نکن دیگه هم توی نظرات من دخالت نکن

M H در تاریخ : 1403/7/25

هر کدی میتونه برای دو یا چند پارت نامبر باشه
یا به عبارتی هر دو یا چند پارت نامبر میتونن با هم یک کد مشترک داشته باشند

ramin f در تاریخ : 1403/7/24

اگر سعی بفرمایین در نقش کارشناس ایفون اطلاعات غلط منتشر نفرمایین ممنون شما خواهیم بود! فیس تایم تو پارت نامبرهای ایفون های قدیمی امارات وجود نداشت و چند سالی هست که اضافه شده.
اینکه بیشتر از همه پارت نامبر LLA یا همون ایالات متحده رو ترجیح میدین تو ایران برای کاربر کاربردی نداره چون فاقد اسلات سیم کارت فیزیکی هست و esim هستن.اینکه شما چه چیزی ترجیح میدین و عمرن نمیخرین سلیقه شخصی شماست و لزومی نداره برای سایرین نظرتونو دیکته بفرمایین

WOLF A در تاریخ : 1403/7/24

بنچمارک اگر برات مهم نیست پس چرا گرفتی و نتیجه رو اینجا نوشتی و میگی اعدادش با هم اختلاف شدید داره و حتی تقسیم کردی و دقیق درصد اختلافشو گفتی؟ با وحود اینکه این محاسبه و تعیین درصد و مقایسه این دو تو گرافیک گیکبنچ کاری غلط بوده؟ واسه من گذاشتی یا کسی که میخواد اپل بخره؟ واسه هر کی نوشتی غلطه چون این دو عدد غیر قابل مقایسه ان و هیچ ربطی بهم ندارن.
مرسی به خاطر من گذاشتی ولی راضی به زحمت نبودم. این اعدادو هزار بار روزانه تو گیکبنچ میبینم.
من فقط جهت اطلاع بهت گفتم که api متفاوته و نمیشه اعداد گرافیک متال و اوپن سی ال رو با هم مقایسه گرد. یعنی گیکبنچ گرافیک اپل غیر قابل مقایسه رو در رو با سایرین هست و باید از 3dmark استفاده کنی برای این منظور. بعد شما اومدی و این دو عدد رو مقایسه کردی و گفتی ۱۲۰ درصد اختلاف دارن و جاهای دیگه کمتره. پس ناراحت نشو وقتی میگم سررشته نداری در این کار.
آیفون ۱۵ امتیازش ۲۷۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ هر دوتا هست و آوردن این امتیازا بسته به شرایط تست داره. جدیدترین صفحه تستهای آیفون ۱۵ تقریبا همش ۲۸۰۰۰ آوردن. این عدد ماکزیمم هست برای ۱۵ . اون ۳۳۰۰۰ هزار هم ماکزیمم هست واسه ۱۶. ولی خوب ۳۲۰۰۰ هم زیاده تو تستاش.
شما برای چیپست نمیتونی یه عدد دقیق و غیر قابل تغییر در نظر بگیری. چیپستها تو شرایط مختلف امتیازاتشون کمتر یا بیشتر میاد.
اتفاقا تفاوتشان در آنتوتو هم دقیقا برمیگرده به همین api گرافیک که مکانیزم رندر متفاوته و اعداد آنتوتو آی او اس و اندروید غیر قابل مقایسه ان.
مرسی ولی کامنتت متناقضه!
اول نوشتی بنچمارک برام مهم نیست و اینو واسه شما که علاقه دارین گذاشتم، بعد اومدی آخرش نوشتی اصلا من با شما نبودم و با ‌کسانی بودم که قصد خرید دارن.
با تشکر

sahar r در تاریخ : 1403/7/24

سلام. دوستان من یه سوال توی فروم 13 پرومکس پرسیدم لطفا سر بزنید اگه میدونید جواب بدید خیلی ضروریه

Abolfazl M در تاریخ : 1403/7/24

پارت نامبر ک خب قطعا za میگیرم و تفاوتاشونم میدونم الان ۱۵ پرومکسم ک مدل نامبرشو دیدم a3108 هستش ک تو کشور نوشته بود هنکنگ و سرزمین اصلی چین و یکی دیگه ک یادم رفت پارت نامبرم za هستش ک مال سنگاپوره. پس ینی تمام پارتهای za ۱۵ پرومکس مدل نامبرشون میشه a3108? و ۱۶ پرومکسم اونجوری باید باشه a3297. یعنی مدل نامبر هر گوشی و پارت نامبرشون یکیه؟ دوستان اگه کسی خریده ۱۶ پرومکس مدلشو بگه ممنون میشم. و رنگاش کدوم بهتره موقع فروش و لکه ورنداشتن یا حتی زیبایی یه نظر بدین ممنون میشم. ۱۵م ک نچرال گرفتم اما الان دودلم بین رنگ کدومو انتخاب کنم

Hooman M در تاریخ : 1403/7/23

دوست عزیز برای بار هزارم من بنچمارک برام مهم نیست اینم برای دوستانی مثل شما گذاشتم که علاقه به بنچمارک دارن در ضمن اگه متنو کامل بخونی خودم هم گفتم توی بنچمارک های دیگه آنقدر اختلاف زیاد نیست و اگه بخوای تخصص تر نگاه کنی مثلا توی انتو تو هم iOS فرق داره با اندروید به خاطر همین هم ایفون امتیاز کمتر می‌گیره ولی میبینی که همه مقایسه می‌کنن نکته بعد ایفون ۱۵ 27000 هست نه ۲۸۰۰۰ ومن درصد هارو دقیق حساب کردم این مقایسه برای دوستانی بود که به اپل علاقه دارن و قصد خرید دارن شما که فکر نکنم جزوهیچکدوم باشید ولی به هر حال ممنون از نظرت

M H در تاریخ : 1403/7/23

یه چیز دیگم اضافه کنم مثلا سرچ کنید پارت نامبر ژاپن هنگام عکس برداری سایلنت نمیشه پارت نامبر امارات Facetime نداره خلاصه فرق دارن من اگه بخوام انتخاب کنم بیشتر از همه پارت نامبر آمریکا رو ترجیح میدم البته اگه بخوام انتخاب هم کنم عمرا 16 پرو مکس نمیخرم 16 پرو میخرم که فوق العاده خوش دست تره موفق باشید

M H در تاریخ : 1403/7/23

من هدفم کل کل نبود فقط نظرم رو گفتم و به یه اشتباهاتی که بعضی ها داشتند اشاره کردم که همین امر موجب شروع کل کل شد حالا بیخیالش در مورد سوال شما:

بله قطعا تفادت هایی دارند اولا اینکه مثلا پارت نامبر آمریکا سیم کارت فیزیکی نمیخوره اما تکنولوژی فوق العاده mmwave یا همون millimeter wave یا همون امواج میلیمتری داره که سال هاست شرکت ها فقط روی مدل آمریکایی میزنن و تنها تنها تنها گوشی ای که غیر امریکاییش هم mmwave داشت A53 بود که البته نسبت به نسل قبلش (A52s) پسرفت داشت خلاصه بعضی از آیفون ها هم تک سیم و بعضی ها دو سیم هستند برای دیدن اینکه کدوم مدل نامبر از کدوم تکنولوژی استفاده میکنه باید برید Gsmarena صفحه گوشی موردنظر رو بیارید همون اوایل لیست اطلاعات نوشته تکنولوژی جلوش یه فلشه اون رو بزنید باز میشه برای هر مدل نوشته
تفاوت دیگه ای هم که دارند اینه که مثلا اپل با دولت چین همکاری کرد و برای کاربران چینی محدودیت ۱۰ دقیقه ای روی Airdrop اعمال کرد (موقع اعتراضات به قرنطینه و اینجور چیز ها این اتفاق افتاد تا جلوی معترضین کمی گرفته بشه) و با دولت روسیه هم همکاری کرد و یه عالمه فیلترشکن رو از App Store حذف کرد اینا اخبارش توی فضای مجازی هست من دقیقا نمیدونم روی تمام اون پارت نامبر این اتفاق افتاده یا فقط داخل اون کشوره اما در کل تفاوت هایی دارند و اینکه بنظر من همیشه پارت نامبر آمریکا بهترینه موفق باشید

Hooman M در تاریخ : 1403/7/23

دوستان قبل بحث فیلمبرداری این رو هم بگم توی عکسبرداری با فلش که کمتر کسی بهش اشاره میکنه کاملا ایفون بهتره چون ایفون فلشش حالت هوشمند داره و میتونه تابش نور رو به چند نوع مختلف تغییر بده ایفون خیلی حرفه ای عمل میکنه توی این بخش سامسونگ هم بد نیست ولی از ایفون خیلی ضعیف تره
دوربین اصلی فیلمبرداری ایفون از همه لحاظ بهتره ولی توی روز خیلی تفاوت ندارن فقط 4k 120 فریم ایفون خیلی بهتره کیفیتش لرزش گیری هم توی هردو خوبه ولی توی شب لرزش گیر ایفون خیلی بهتره مخصوصا محیط خیلی تاریک روشنایی ایفون توی محیط خیلی تاریک بیشتره و کیفیت فیلم ها ایفون توی شب مثلا اگر 70 باشه سامسونگ 40 هست hdr ایفون بهتره علاوه بر اون ایفون دالبی وبژن هم فیلمبرداری میکنه و ۲۴ فریم هم داره که سامسونگ نداره البته سامسونگ 8k 30 فریم داره که واقعا خیلی کاربردی نیست البته ایفون فیلمبرداری لاگ داره وپرو ریز که خیلی کیفیتش بالاست و میشه هم زمان روی حافظه خارجی ذخیرش کرد اسلو موشن ۲۴۰ فریم هم که هر دو ۱۰۸۰ می‌گیرن که ایفون کیفیتش بهتره مخصوصا توی محیط داخلی فیلم برداری سینماتیک هم هر دو 4k 30 فریم نهایت می‌گیرن که کیفیت ایفون بهتره ولی از اون مهم تر فوکوس ایفون خیلی بهتره
لنز اولترا واید
فیلمبرداری توی یک سطح هست بازم دقت رنگ ایفون بهتره جزعیات تقریبا یکیه توی شب هر دو نسبتا خوب هستن فیلم برداری ماکرو ایفون مثل عکس هاش بهتره زاویه دیدش بیشتره توی محیط داخلی نزدیک به هم هستن ولی بازم دقت رنگ ایفون بهتره و زاویش بیشتر
دوربین تله فوتو
باز هم ایفون بهتره ولی نه خیلی و مثل عکسبرداری سامسونگ ی دوربین 3x هم داره همونطور که گفتم برتری حساب میشه ولی لرزش گیر ایفون اینجا هم بهتر عمل میکنه و تله 5x سامسونگ 8k 30 فریم میتونه فیلمبرداری کنه که با این که حتی از دوربین اصلی هم ضعیفتره ولی به هر حال هست و ی قابلیته
دوربین سلفی
زاویه دید ایفون باز بهتره لرزش رو بهتر می‌گیره چون لرزش گیر اوپتیکال داره و نو رو هم بهتر کنترل میکنه چه توی عکس چه فیلم هر دو هم سینماتیک می‌گیرن که ایفون بهتره هم اسلوموشن 120 1080 فریم می‌گیرن که هر دو جالب نیست کیفیتشون ولی باز جزعی ایفون بهتره فیلمبرداری عادی هم ایفون هم رنگاش بهتره هم جزعیات هم کنترل نورش ولی نزدیک هستن به هم و ایفون پرو ریز هم می‌گیره
دوستان سعی کردم تمام چیز هایی که متوجه شدم رو بگم امید وارم مفید بوده باشه

Hooman M در تاریخ : 1403/7/23

دوستان راجب دوربین می‌خوام هر چی تست انجام دادم رو بگم اول به صورت کلی چند تا مورد میخوام بگم ایفون هم فوکوسش خیلی دقیق‌تره هم سریع تره مطلب بعد سرعت شاتر ایفون خیلی بیشتره ایفون قبل اینکه شما دکمه برا عکس گرفتن یا فیلمبرداری رو بزنین تو صفحه میبینین که نسبتا خوب هستند مخصوصا توی شب ولی سامسونگ در مقابل توی همین شرایط افتضاح هست مخصوصا توی شب و این نشون میده ایفون از لحاظ سخت افزار دوربین میشه گفت بهتره و مطلب بعد ایفون هم کمتر کار نرم افزاری روی عکس و فیلم انجام میده هم خیلی سریع تره ولی سامسونگ حتی بعد گرفتن عکس چند ثانیه طول میکشه تا عکس آماده بشه به صورت کلی ایفون بافت هارو طبیعی تر نگه میداره وقتی تا آخر رو عکس زوم میکنی ولی سامسونگ نویزش کمتره ی مقدار ولی کاملا تبدیل به نقاشی میشه مورد بعد سوعیچ بین لنز ها کاملا ایفون بهتره مخصوصا توی فیلمبرداری و ایفون بعد سوعیچ بین لنزها اون تغییر رنگ و کیفیتش خیلی کمتره با دوربین اصلی نسبت به سامسونگ اینا یک سری موارد کلی بود توی همه ی لنز ها به جز سلفی حالا اول راجب عکسبرداری میگم
لنز اصلی دقت رنگ ایفون کاملا بهتره چه روز چه شب جزعیات ایفون بیشتره حتی حالت 48 ایفون از 200 سامسونگ جزعیات بیشتره البته حجمشم بیشتره عکس های شب سامسونگ ی مقدار روشن تره ولی نوردهی ایفون بهتره و بازم تو شب جزعیات بهتره و نور رو خیلی حرفه ای زیاد میکنه و بیش از حد نیست فوکوس هم که گفتم ایفون بهتره توی پرتره با این لنز هم توی شب تقریبا یکی هستن ولی توی روز ایفون کاملا برتره هم بوکه پس زمینه بهتره هم جزعیات سوژه بهتره لرزش گیر توی عکس برداری شب وروز یکیه و حتی اگه ی مقدار هم دستتون بلرزه خوب عمل میکنه
کنترل نور ایفون خیلی بهتره مخصوصا توی محیط داخلی و سامسونگ پیش میاد گاهی اوقات بعضی جاهای عکس رو بسوزونه
دوربین اولتراواید
تقریبا یکی هست توروز مگر حالت 48مگاپیکسل ایفون که جزعیات ی مقدار بیشتر میشه ولی حجم عکس ها خیلی بیشتر میشه راجب ماکرو سامسونگ که کلا تو نور کم ماکرو نداره و نور باید خیلی خوب باشه ولی ایفون خیلی عالی عمل میکنه ولی وقتی هر دو ماکرو بگیرن ایفون نهایت ۲۰ درصد بهتره توی شب عکس سامسونگ روشن‌تره ولی جزعیات ایفون ی مقدار بیشتره ولی کم زاویه دید ایفون هم ی مقدار بیشتره اینجا هم مساله دقت رنگ بهتر ایفون هست
دوربین تله فوتو
هردو لنز 5x دارن باز دقت رنگی به نفع ایفون هست جزعیات کاملا چه شب چه روز ایفون بهتره ولی میزان زوم سامسونگ ی مقدار بیشتره توی این لنز فوکوس ایفون توی این لنز خیلی بهتره تو شب ایفون خیلی بهتر عکس میندازه چون هم لرزشگیرش بهتره هم فوکوسش تاثیر زیادی داره و اون روشن‌تر بودن عکس هارم دیگه سامسونگ نداره
ولی سامسونگ لنز 3x داره که به خوبی لنز های 5x نیست ولی از زوم دیجیتالی ایفون ی مقدار بهتره و پرتره هم میشه باهاش گرفت ایفون زومش خیلی پیشرفت داشته تا 25x که ایفون داره بعد 5x دیجیتال میشه زوم هر دو که حتی ایفون ی جاهایی بهتره ولی سامسونگ تا زوم ۱۰۰ داره که خب یعنی خیلی بیشتر میتونه زوم کنه و حدودا قابل استفاده هستن و اینجا اون آبرنگی کردن سامسونگ بیشتر به چشم میاد
دورین سلفی
جزعیات ایفون ی مقدار بیشتره رنگ دوباره بهتره ولی اینجا خیلی تفاوت زیاد نیست مثل دوربین های پشت تو شب هم همین شرایط هست توی تاریکی مطلق هم بهتر عکس می‌گیره چون لرزش گیر اوپتیکال داره
من سعی کردم کامل توضیح بدم توی نور کم زیاد محیط داخل محیط بیرون هم تو شب و هم تو روز با همه لنزها عکس گرفتم فیلمبرداری متن بعد توضیح میدم

Abolfazl M در تاریخ : 1403/7/22

سلام ممنونم از راهنماییت. این درسته اما من خودم بشخصه میام یه چیز ک بلد نیستمو یاد بگیرم وقتی من مثلا از برند شیاومی خوشم نمیاد هیچوقتم ن راجبش مطلب میخونم ن تو صفحش میرم ک بگم مثلا آیفون بهتره یا کل کنم با طرفدارای اون برند. چون کسی ک بقصد آموزش میاد اینجا گیج میشه در کل سادس خدایی کار باهاش من خودم تا قبل از خریدش واقعا ترس داشتم چون میگفتم نمیتونم کار کنم باهاش ولی اصلا اینطور نبود و تو این مدت خیلی چیزا یاد گرفتم. یه چیز دیگه این مدل نامبرا تفاوتیم دارن باهم دیگه یا نه؟ الان اینا ک تو ایران هست کدوم مدلشه؟ کدوم بهتره ک بخریم؟

WOLF A در تاریخ : 1403/7/22

دوست عزیز
اولا ممنون از اینکه وقت میزاری مقایسه میکنی،
ولی بدون که اعداد گرافیک گیک بنچ برای اندروید و آی او اس متفاوته. امتیاز ۳۳۰۰۰ که شما آوردید در metal api هست، این امتیاز نسبت به آیفون پارسال که ۲۸۰۰۰ بود رشد ۱۷ درصدی داشته.
اون امتیاز ۱۴۰۰۰ سامسونگ روی opencl هست. یعنی این دو عدد ربطی به هم ندارن. با انجام سایر تستهای گرافیک میتونید مقایسه بهتری داشته باشید.
مثلا 3dmark بگیر که احتمال زیاد اپل ۴۴۰۰ تا ۴۶۰۰ میاره و سامسونگ هم نهایتا ۴۲۰۰ تا ۴۴۰۰.
اون تست میتونه نشون بده درصد دقیق اختلاف چقدره.
در واقع متال گیک بنچ هر چی بیاد اینجا، مساوی با نصف همون عدد روی اوپن سی ال هست.

Hooman M در تاریخ : 1403/7/21

دوست عزیز من تعصب ندارم اتفاقا واقعیت ها رو میگم من خودم الان هم زمان جفتشو دارم نیازی به تعریف از هیچکدوم ندارم ولی تجربه چند سالم اینو ثابت کرده اپل الکی به اینجا نرسیده و همینطور سامسونگ تازه من نمی‌گم بقیه برند ها بد هستند دارم میگم کدوم بهتره هیچ اجباری هم نیست شما حرف منو قبول کنی هر چی فکر می‌کنی درسته خودت انجام بده

مهدی ح در تاریخ : 1403/7/21

مشخصه شما از قیمتها اطلاعی نداری، چون همین الان امارات به عنوان مهمترین مبدا ورود آیفون، 1400 دلار هست که میشه تقریبا همینی که الان در بازاره، در مورد محدودیت هم مشخصه شما یا کاربر آیفون نیستی یا تازه وارد این اکوسیستم شدی، به عنوان کسی که از آیفون 4 درحال استفاده هستم، عرض میکنم خدمت علاقه مندان که این گوشی هیچ محدودیتی که مانع بهره برداری شما باشه نداره، ولی اینکه شما کاربر اندروید ( هر برندی که علاقه مند باشی) یا کاربر آیفون باشی کاملا سلیقه ای و تا حدودی به علاقه مندی شما و بعضا نیاز شما بستگی داره و اینکه بگیم آیفون محدوده تعبیر کاملا اشتباهی هست.

M H در تاریخ : 1403/7/21

سلام ابوالفضل جان
اولا اینکه هر کسی نظری داره و سایت های خارجی هم بری خب هر کسی نظرش رو میگه این حرفی که شما میزنی مثل اینه که بگی هر کی منو دوست داره بگه هر کی دوستم نداره سکوت کنه! حالا مشکلی نیست من خودم از هیچ برندی بطور کامل طرفداری نمیکنم هر برندی خوبی و بدی خاص خودش رو داره حالا بزار بریم سر سوال شما:

عرضم به حضور شما اینکه هر کدی برای یک کشور یا یک کشور های خاصی هست توی اینترنت سرچ بفرمایید
Identify Your IPhone
همون ابتدا سایت اپل رو مشاهده می‌کنید و برای هر آیفون با کد نوشته برای کجاست اینم لینک تقدیم به شما
https://support.apple.com/en-us/108044
همین که وارد بشید متوجه میشید
Model numbers: A3084 (United States, Puerto Rico), A3295 (Bahrain, Canada, Iraq, Guam, Japan, Jordan, Kuwait, Mexico, Oman, Qatar, Saudi Arabia, United Arab Emirates, U.S. Virgin Islands), A3297 (China mainland, Hong Kong, Macao), A3296 (other countries and regions)
موفق، موید و پیروز باشید

Hooman M در تاریخ : 1403/7/20

دوستان بخش پردازنده حرارت و مصرف باتری ایفون به صورت قابل توجهی کمتره و خیلی قویتر و پایدار تر هم هست من فقط از بنچمارک ها گیک بنچ ۶گرفتم اونم برای این که اگه کسی عدد رقم خواست بدونه توی این تست هر دو به وای فای وصل بودن در شرایط دمایی یکسان و هر دو اپدیت بودن کامل که توی cpu بخش تک هسته ای ایفون عدد 3502 ‌و بخش چند هسته ای 8631 شد و سامسونگ تک هسته ای عدد 2190 وچند هسته ای عدد 6756 شد از لحاظ درصدی توی بخش تک هسته ای ایفون حدودا ۶۰ درصد قویتره که خیلی زیاده و چند هسته ای حدود ۲۸درصد که بازم معنا داره اونم به خاطر اینه که پردازنده سامسونگ ۸هسته داره و ایفون ۶ والبته سامسونگ ۳هسته قدرتمند در مقابل ۲ هسته قدرتمند اپل داره توی گرافیک توی همین بنچمارک بخش Gpu امتیاز ایفون عدد33018 شد و امتیاز سامسونگ عدد 14863که اختلاف عجیب حدود ۱۲۳ درصدی رو نشون میده البته توی بقیه بنچمارک ها اختلاف گرافیک اینجوری نیست توی عملکرد روزمره دقیقا یکی هستن ولی مدیریت رم ایفون با اینکه کمتره ی مقدار بهتره سرعت رندر گیری ایفون بهتره داخل بازی با ایفون آنچنان بازی نکردم ولی با توجه به تست هایی که گرفتم و دیدم و ایفون های قبلی که داشتم ۱۶هم پایدار تره هم حرارتش خیلی کمتره ولی روونی هر دو عالیه سامسونگ توی کارهای عادی مخصوصا دوربین به شدت داغ می‌کنه اینم بخش پردازنده

Hooman M در تاریخ : 1403/7/20

سلام بعد چندروز استفاده می‌خوام مقایسه 16promax وs24ultra رو با استفاده شخصی بگم توی این متن راجب کل بخش ها به جز دوربینم پردازنده توضیح میدم چون دوربین ‌پردازنده خودشون مفصلن اولین بخش طراحی و کیفیت ساخت خوش دستی کیفیت ساخت ایفون بهتره البته اینو توی یک هفته نفهمیدم چون من از ۱۴پرومکس تا الان و از s22ultra تا الان همه مدل هارو داشتم سامسونگ بیشتر ضعفش بخش فریمه که خیلی بیشتر امکان خط وخش روش هست البته سرامیک شیلد۲امسال اپل هم واقعا قویتر شده تست هاشو میتونید برید ببینید و همچنین ضد آب تره چون تا عمق ۶متره وتاحالا من به شخصه بارها به ایفون هام خواسته یا ناخواسته آب خورده ولی به سامسونگ نه چون جرعت نکردم ولی نمیشه گفت سامسونگ هم بده کلا هر دوخوبن ولی اپل بهتره در عمل وکلا حس بدنه و دست گرفتنش واقعا بهتره راجب خوش دستی ایفون با اینکه بزرگ‌تر شده تقریبا تازه اندازه s24 شده ‌سبک تره به خاطر طراحی اون تیزی و مستطیل بودن سامسونگ رو نداره پس بهتره ولی طراحی سلیقست من خودم ایفون رو بیشتر دوست دارم حاشیه های صفحشم واقعا از سامسونگ کمتره بخش بعدی صفحه نمایش اول از همه بگم چه دستی چه اوتوماتیک نور ایفون نه تنها بیشتره بلکه توی کمترین حالت هم از سامسونگ کمتره که این توی تاریکی روی چشم ها تاثیر داره دقت رنگ ایفون کاملا بهتره گزینه ترو تن ایفون که سامسونگ هم اضافه کرده امثال کاملا برای ایفون بهتره و واقعا رنگ هارو تنظیم می‌کنه ولی سامسونگ خیلی تغییر نمیکنه توی بحث hdr سامسونگ ی مقدار روشن تره البته توی حالت اتوماتیک نه دستی ولی هم خیلی معنادار نیست هم تقریبا هر گوشی من دیدم از hdr فقط بالا بردن نور رو دارن ولی ایفون کاملا نقاط تاریک و روشن مشخصه و خیلی کیفیت بالایی داره سامسونگ انگار یکی رو کل صفحه نورمیپاشه رزولیشن سامسونگ بیشتره ولی با چشم نمیشه دید و به خاطر مصرف باتری و حرارت خود من همیشه روی fhd میزارم که از ایفون کمتر میشه به خاطر گلس حالت ضد انعکاس هم از بین میره ولی اگه می‌شد گلس نندازی برتری خیلی خوبی بود تاچ هر دو هم تقریبا توی یک سطحه راجب رفریش ریت هم بگم که ایفون هوشمند تره و به سرعت دست بهتر واکنش نشون میده ولی خیلی تفاوت ندارن هر دو عالین بخش بعدی اسپیکر که اصلا سامسونگ قابل رقابت با ایفون نیست وایفون توی همه ی بخش ها با اختلاف بهتره بخش بعدی اتصالات که کاملا یکی هستن فقط ایفون تایپ سی سرعت انتقالش ۲برابر سامسونگ هست راجب قابلیت های هوش مصنوعی و خاص خب سامسونگ قلم داره که من استفاده نمیکنم ولی به شدت کاربردی اگه کسی بخواد ازش استفاده کنه و به کارش بیاد هوش مصنوعی هم که گلکسی AIهست که واقعا خوبه مخصوصا قابلیت سرچ و ترجمه متنش که من خودم خیلی استفاده می‌کنم ولی میگن بعد ۲۰۲۵ پولی میشه که خوب نیست ایفون هم که هم داینامیک ایلند داره هم کمرا کنترل که خوبن ولی عالی نیستن و کار راه اندازن هوش مصنوعیشم که هنوز نیومده ولی احتمالا خوب عمل کنه بخش بعدی نرم افزار که باز سلیقه هست من iOSرو بیشتر دوست دارم روان تر و کار راه انداز تره اپدیت هاش منظم تره ولی سامسونگ هم واقعا خوبه و محدودیت کمتری داره که این خوبه بخش بعد باتری شارژدهی ایفون خیلی بهتره سامسونگ بعد اپدیت هاش خیلی باتریو خراب کرده نسبت به قبل البته هنوزم توی اندرویدی ها خوبه ولی اصلا به ایفون نمیرسه راجب شارژ شدن هم سامسونگ با سیم سریع تره ولی ایفون بی سیم سریع تره یک نکته هم هست من هر دو رو به یک وای فای وصل کردم سرعت اپل بهتره راجب پردازنده هم جداگانه صحبت می‌کنم فقط بگم ایفون بسیار خنک تره

WOLF A در تاریخ : 1403/7/20

فکر کنم اشتباه ریپلای کردی،
من تا الان هیچگونه صحبتی درباره آنتونو نکردم.
با تشکر

Hooman M در تاریخ : 1403/7/20

سلام دوستان خواستم ی مقایسه هم بین 15و16پرو مکس انجام بدم تا دوستانی که مثل خود من بین این دوموندن بهشون کمک بشه ببینین ی عده ... که حتی شاید بررسی کننده تکنولوژی باشن هر سال میان میگن گوشی جدید ایفون با قبلی فرق نداره ظاهرشون یکیه من ی سوال دارم الان ساسونگ ۳نسله ظاهرش فرق نکرده شیاعمی ۱۲و۱۳اولترا ی شکلن ۱۴هم احتمالا همینه گوگل تا همین نسل جدیدش که اونم کپی از ایفونه ۳نسل قبلش تقریبا یکی بودن و خیلی از برند های دیگه پس قرار نیست هر نسل ظاهر فرق کنه بماند که اتفاقا این نسل بیشترین تغییر ظاهری توی چند نسل اخیر رو داشته حالا بریم سر اصل مطلب از طراحی شروع می‌کنم ۱۶ هم حاشیه صفحه خیلی کمتر شده هم بزرگ‌تر شده هم دکمه ی کمرا اضافه شده قاعدتا سایزخود گوشی هم بزرگ‌تر شده بحث بعدی کیفیت ساخته که سرامیک شیلد جدید واقعا باعث مستحکم تر شدن گوشی شده میتونید برید تست هاشو ببینید راجب خوشدستی هم هیچ فرقی بینشون نیست اون چند گرم نا چیز سنگین شدن تاثیری نداشته بخش بعدی صفحه نمایش که علاوه بر حاشیه کمتر بزرگ‌تر شدن و مستحکم تر شدن هم کمترین نورش رسیده به ۱نیت هم بیشترین نورش احتمالا بیشتر شده ولی نه خیلی فقط ی ایراد داره به نظر من باید یک مقدار داینامیک ایلند کوچکتر می‌شد نسبت به نسل قبل اسپیکر کاملا یکیه اتصالات ۱۶ وای فای ۷ و بلوتوث جدیدتر داره بخش دوربین لنز اصلی بهتر شده ولی شاید ۲۰درصد اونم بیشترش به خاطر پردازنده هست ولی 4k 120 فریم و قابلیت تغییر تن و رنگ عکس ها بهش اضافه شده اولتراواید توی بخش ماکرو بهتر شده ومیتونه ۴۸ مگاپیکسل عکس بگیره ولی خیلی تغییر نکرده من انتظار تغییر بیشتر رو داشتم امیدوارم اگه بشه با اپدیت بهتر بشه تله فوتو هم به خاطر پردازنده شاید ۱۰درصد بهتر شده باشه ولی فوکوس احساس می‌کنم فرق کرده و خیلی قوی و عالی عمل می‌کنه توی همه لنز هاوالبته میکروفون هاش و قابلیت های خفنش که هیچ گوشیی حتی نزدیکشم نیست شارژدهی کاملا بهتر شده وشارژ شدن ی مقدار سریع تر شده هم مک سیف هم سیمی پردازنده که گل تغییرات هست و همونطور که توضیح دادم روی همه چیز تاثیر میزاره حدود ۲۰درصد توی cpu توی بخش تک هسته ای وچند هسته ای قویتر شده وGpuهم حدود ۲۰درصد قویتر شده ولی از اون مهم‌تر حرارت بسیار کمتر پایداری بسیار بیشتر مصرف انرژی کمتر و فریم ریت خیلی بالا تر ‌پایدار تر داخل بازی هست یعنی شمالذت میبری با این گوشی هر کاری انجام میدی نه داغ شدن آنچنان داره نه کندی نه مصرف باتری زیاد خلاصه با توجه به توضیحات دیدین که تقریبا توی همه بخش ها ۱۶ کم و زیاد تغییر داشته و اتفاقا یکی از پر تغییر ترین ایفون های چند سال اخیره اگه میخواین نو بخرین قبلا هم گفتم بدون شک ۱۶ چون ۱۵ الان حدود ۷۸ هست و۱۶حدود ۹۰ و حتما ارزش ۱۲تومن بیشتر هزینه کردن رو داره ولی اگه کارکرده در حد ۱۵بخواین بخرین حتی سیم کارت هم توش نرفته باشه حدوده۶۷ هینا هست ولی باید گوشی شناس باشین و اون کارکرده هست به هر حال با گوشی نو فرق داره به نظر من اگه کسی ۱۴یا سری قبل اونو داره واقعا میرزه تغییر ولی اگه ۱۵ دارین یا باید پولش براتون مهم نباشه یا مثل من گوشی باز وعاشق‌تکنولوژی باشین که عوض کنین امیدوارم این متن مفید باشه

M H در تاریخ : 1403/7/20

سلام بابت این کامنت عذر میخوام
منبع رو نمیشناسم ولی درست ندیدم Antutu امتیاز بیشتری به مدیاتک و دایمنسیتی داده همون روز متوجه شدم ولی اشنباها پیام رو ارسال کرده بودم

محمد پ در تاریخ : 1403/7/19

با درود فراوان
من از هر دو برند سامسونگ و اپل محصول داشتم و هر دو جز برندهای برتر هستند، ولی جوری شما مقایسه کردی بیشتر شبیه به اینه مدیر عامل اپل هستی، تا یک مصرف کننده
تعصب کنار بزارید و واقعا محصولات را نقد کنید تا شاید افرادی که قصد خرید دارند بهشون کمک بشه.
طرفدارن اپل، سامسونگ و باقی برندها را میکوبن، طرفدارهای سامسونگ، اپل را میکوبن، فارق از اینکه این محصولات برای استفاده هستند و هر کسی نیازی داره و با برندی نیازهاش مرتفع میشه
پاینده و مانا باشید

Abolfazl M در تاریخ : 1403/7/19

سلام دوستان من یه سوال داشتم. ماشالا اینجا میاییم مثلا مشکل حل بشه میاییم میبینیم جنگه بیشتر بابا آیفون دوست نداری نیا اینجا مجبوری مگه؟ سوالم درمورده مدلهای این گوشیه الان اینجا ۵ مدل داره a3084 a3295 a3296 a3297 و آیفون ۱۷ ۲ اینا چه فرقی باهم دارن کشورشون فرق داره؟ یا پارت نامبر مثلا za یه مدله؟ الان دوستانی ک خریدن پارت za اعلام حضور کنن مدل ساختشون کدومه؟ من از پارسال آیفون گرفتم و این سوالو حتی راجب سامسونگم دارم مثلا a335e/ds چه فرقی با a335b/ds داره؟ من این دوتارو میخوام بگیرم ممنون میشم جواب بدین. البته یه چیم بگم خیلیا از ریجستر نشدن این گوشی میگن اتفاقا دمشون گرم بشه ام من بدون ریجستر میگیرم چون همین باعث شد خیلیا ک آیفونو تو خوابم نمیدیدن بتونن بخرنش و واقعا ارزش نداره برا آنتن اونم آنتن اینجا اینقد پول بدی ک ریجستر شه. من از پارساله دارم استفاده میکنم هیچ مشکلیم نیستش.

M H در تاریخ : 1403/7/19

از همه اگر وقتشون رو گرفتم عذر میخوام نمیدونم فعالیتم رو اینجا ادامه میدم یا نه اما دلیل فعالیتم یکی این بود که بعضی اوقات حوصلم سر میرفت میومدم و یکی اینکه اعصابم از بعضی از فروشنده های کلاه بردار خورد بود (البته نمیگم اون افراد اینجا هستند بیرون باهاشون برخورد داشتم) بهرحال موفق باشید

M H در تاریخ : 1403/7/19

سلام وقتتون بخیر باشه
ببخشید اولا اینکه این سایتی که میگید رو من یکی که تا حالا ندیده بودم .ir هم مشخصه واسه ایرانه پس بین المللی نیست و اعتبارش رو نمیدونم
دوما این قضیه CPU که میگید سایت ANTUTU امتیاز فوق فوق بالاتری به پردازنده های آیفون داده اونم توی قسمت ANTUTU V10 من مخالف صحبت های شما در مورد اینم که پردازنده اسنپدراگون و مدیاتک بهتر از اپل هستند اما اون ها هم خوب هستند و تفاوت خیلی زیادی ندارند من از اول هم گفتم فقط مشکلم با نرم افزار اپله وگرنه دیوونه سخت افزارشم و همین سخت افزار اجازه نمیده بفروشمش بابای خودم.S23 Ultra داره خودم 14 Pro Max دارم توی رنگ ها دوربین صفحه همه جی سره فقط نرم افزارش رو اعصابه لطفا از سایت ANTUTU دیدن کنید قسمت CPU و GPU اعداد رو ببینید
https://www.antutu.com/en/ranking/soc0.htm
موفق باشید

M H در تاریخ : 1403/7/19

دیدید بازم رسیدیم خونه اول؟ بازم تهمت اینکه من آیفون ندارم و تهمت جدید هم اینکه چون به منوی فارسی عادت ندارم و محدودیتی که میگم هم برای ساخت اپل آیدیه مقگم محدوده و...! و اینکه کی نظر خودمو به دیگران تاکید کردم؟ و از طرف دیگه هم بازم رسیدیم خونه اول که شما میگید تاریخ عضویت ایشون رو ببینم و ببینم چیا گفته در حالی که اولا من حرف خودشون رو به خودشون زدم دوما اینکه همین هایی که میگن هم به نظرم صحیح نیستند و سوما زمان عضویت هم نمیتونه ملاک باشه و اینکه میگید آیفون داشتند نمیدونم کجا دیدین که دارن اما امیدوارم بهتون خوش گذسته باشه اگر تهمت هاتون تموم شد "مسلما" درسته نه "مسلمن" موفق باشید:)

SoOoDi . در تاریخ : 1403/7/18

با سلام خدمت شما
اینکه هر گوشی گیمینگ لزومن پرچمدار هست صحیح نیست.خیلی گوشی های گیمینگ هستن که پرچمدار هم نیستن!این حرف نشانه کمبود اطلاعات و شناخت و دانش شما تو این حوزه هست ولی نمیدونم چرا خیلی تاکید بر این دارین تو این زمینه
هر اسمارت فونی(گوشی هوشمندی)که از جدیدترین پردازنده،حساسیت بالای صفحه‌ نمایش و لمسی سریع و پرظرفیت ترین باتری‌ استفاده می‌کنه تا یه گیم و بازی رو برای گیمر واقعی‌تر و طولانی‌تر کنن،اسمشون رو میشه گیمینگ فون گذاشت.چه از برند سامسونگ باشه چه ایفون باشه چه هر برند چینی دیگه.لذا هر گوشی هوشمندی که توان بسیار بالایی تو اجرای بازی داشته باشه و بدون لگ و افت کیفیت بازی رو اجرا بکنه رو هم اسمش گیمینگ فون هست.لوازم جانبی اعم از فن و کیبورد و امثالهم رو میشه به همه اسمارت فون هایی که بالا برشمردم هم وصل کرد تا تجربه گیمینگ بهتری رو باهاشون داشت.
پرچمدار جدید شرکت اپل تو همه مواردی که بالا عرض کردم اول هم نباشه جزو برترین هاست و خیلی عالی میتونه ساعت ها یه گیمر رو مشغول انجام یه بازی به نحو احسن کنه و هیچ ایراد و خرده ای نمیشه ازش گرفت.تلاش شما تو این وبسایت برای ضعیف جلوه دادن پرچمدار های اپل ستودنی هست.
ضمنن لازم به ذکر هست که ریفرش صحیح نیست و رفرش صحیح هست.محض اگاهی بیشتر شما که ارشد زبان هستین.در ضمن هر ممبری تا میخواد زیر نظرات شما چیزی بنویسه سطح اگاهیشونو خیلی سریع زیر سوال میبرین و شروع میکنین به بازی با کلمات و چسباندن انواع و اقسام عبارات اعم از اینکه شما فیک هستی شما هیچی حالیت نیست."میزان اطلاع و آگاهیت از گوشی گیمینگ همین بود که بگی ماشین مسابقه و ماشین عادی؟" هر کاربری تا مطلبی منتشر میکنه خیلی سریع مینویسین شما تخصص ندارین بذارین منی که متخصص این حوزه هستم صحبت کنم.متخصصی که املای کلمه موثق رو مینویسه موسخ.بذار برات بنویسم یاد بگیری،لحن مناسب و مودبانه ای برای یه جای عمومی نیست.اینکه ادعا میکنین و مینویسین بقیه هم بدونن،یکی دوتا از اطلاعات غلطی که درباره گوشی گیمینگ رو نوشتین رو مثال گذرا زدم به خودتون هم ثابت بشه این قضیه.
ضمنن اپل فقط و فقط یک مدل داره صحیح نیست. پرچمدار های امسال اپل ایفون ۱۶ پرومکس و ۱۶ پرو هستن.
فقط یکی دوتا نمونه مثال زدم تا اطلاع پیدا کنین اگر میخواین خرده و ایرادی از کسی بگیرین میخوام بدونین میشه به تک تک کامنت های شما هم ایراد و خرده گرفت دوست عزیز.اینجا همه جمع شدن تجربه استفاده از ایفون ۱۶ پرومکس رو با بقیه به اشتراک بذارن.اینجا محل تسویه حساب شخصی شما با کاربرهای علاقمند به ایفون نیست.اینجا محل مقایسه پی سی با ایفون نیست.اینجا محل نوشتن تجربه کار با گوشی ایفون ۱۶ پرومکس هست.
با تشکر

M H در تاریخ : 1403/7/18

من این کامنتتون رو الان خوندم حرف دل منم زدین منم یادمه مثلا چند سال پیش متعصب ها میومدن میگفتن دوربین هر چقدر رزولوشنش بیشتر از ۱۲ بشه چشم انسان نمیبینه یا تفاوتی نداره برای همین اپل بیشتر نمیزاره! یه همچین چیزی یادمه میگفتن و برای همین میگفتن سامسونگ دروغ گو هست و...ِ توی صفحه ۱۳ پرو مکس آدم بره با یه جستجو پیدا میشه ممنون از این کامنت خوبتون قطعا حق با شماست

WOLF A در تاریخ : 1403/7/18

سلام و عرض ادب
... خیلی خلاصه بگم ، عزیزی که فرمودن بنده خودم رو تستر فلان سایت جا زدم، لطف بفرمایید به نانو ریویو برید و i7 8750h رو بیارید، در قسمت سینبنچ، نتایج سینبنچ 2024 رو ببینید، با نام و یوزر نیم بنده موجوده و حتی میشه بازش کرد و اسکرین شات ارسالی من رو هم میشه دید. همچنین امتیازات 1091 و 6350 سینبنچ r23 از این پردازنده که در پیج رنکینک پردازنده های لپ تاپ نانو ریویو هست، امتیازات بنده هستند که دو سال پیش آپلود کردم اونجا.
اینم تصویر ارسالی بنده به نانو ریویو:
https://s8.uupload.ir/files/cb_r23_1pxa.jpg
یعنی مرجع یک سایت مرجع بودن .
با تشکر

ramin f در تاریخ : 1403/7/18

این دوستمون که ادعا میکنین از ایفون هم رد نشده کافیه برین ارشیو مسیج هاشونو دقت بکنین. که کی عضو شده چی نوشته و کجاها فعالیت کرده. ... هستن افرادی که سالها این سایت عضو هستن و ایفون داشتن و به بقیه کمک کردن

ramin f در تاریخ : 1403/7/18

سلام.این نظر شخصی شماست.قابل احترامه ولی دلیل نمیشه نظر خودتون رو بعنوان شخصی که این گوشی رو نداره به بقیه تاکید و توصیه بکنین.از اولین ایفون ۲جی که معرفی و به ایران اومد همه متعصب های سایر برندها ورد زبونشون کردن ایفون محدوده.بله برای شما که ایفون کار نکردین و اگاهی در این باره ندارین مسلمن محدودیت داره چون عادت ندارین به منوی انگلیسی و عادت دارید با منوی فارسی کار کنین. درست میفرمایین ایفون کار کردن یمقدار خیلی کم اشنایی با الفبای انگلیسی میخواد که متاسفانه خیلی از دوستان حتی این رو هم نمیدونن.شماره شخصی تو اپل ایدی محدودیت ایفون نیست.تحریم های ظالمانه ای هست که تو گوگل استور و اندروید هم زیاد هست و فقط مختص اپل و ایفون نیست.
هرچند هرچقدر اپل ایدی دوست داشتین بهم بگین بدون شماره براتون بسازم.چون شما اگاهی ندارین و بلد نیستین دلیل نمیشه همه بلد نباشن دوست جدید الورود من!
توصیه ها و دلایل شما مطمعن باشین برای خودتون فقط کاربرد دارن نه برای بقیه.کسی خواهان باشه میره میخره و بیکار نیست بیاد تو وبسایت ها دنبال نظرات غلط و توصیه های افراد نااگاهی باشه که هیچ وقت ایفون نداشتن ولی خودشون رو در مقام کارشناس و اهل فن میبینن

M H در تاریخ : 1403/7/17

حرف و حدیث رو اونی درست میکنه که اگه کسی بیاد نظرش رو محترمانه بگه و فقط بگه که این نظر منه بهش حمله میکنه، مسخرش میکنه و بهش تهمت میزنه که از کنار آیفون هم رد نشده و اکانتش جدیده پس حالیش نیست و....! اگه کسی بیاد از مشکل تاچ یا ... بگه هر چند معتبر ترین سایت ها تاییدش کردن ولی قبول نکنه و بگه اشتباهه و هرگز هبچ سایت و منبعی رو بجز خودش و استفاده شخصیش قبول نکنه حالا چرا تو بخوای تجربه استفاده یزاری؟ منم یه حرف برای تو دارم: تو از کنار آیفون هم رد نشدی! تمام.

M H در تاریخ : 1403/7/17

سلام من اصلا خرید آیفون رو پیشنهاد نمیکنم چون هم محدودیت داره که این محدودیت واسه ما ایرانی ها با توجه به برنامه ها و استفاده هامون بیشتره دوم اینکه رجیستر نمیشه و سوم اینکه حتی یه اپل آیدی نمیشه با شماره شخصی ساخت اما اگه تصمیمتونو گرفتید که بخرید خب ۱۶ بهتره ولی بنظرم اگه صبر کنید قیمتش پایین میاد آخه الان کمتر از یه ماهه که عرضه شده و تقاضا نسبت به موجودی بالاست الان شما با دلار آزاد آزاد آزاد ۶۴ تومنی هم حساب کنی ۱۲۰۰ دلار تهش میشه ۷۶/۸۰۰ حالا یه مقدار بگیم سود فروشنده یا اینجور چیزا بازم ۹۲ و ۹۶ و ... بالاست الان اصلا وقت خرید نیست حتی هوش مصنوعی اپل هم تازه ۷ آبان (۲۸ اکتبر) عرضه میشه
https://m.gsmarena.com/apple_intelligence_could_finally_arrive_on_october_28_new_hardware_on_november_1-news-64823.php
موفق باشید

Hooman M در تاریخ : 1403/7/17

سلام ببینید اگه حتما میخواید نو باشه که حتما ۱۶promax گزینه ی بهتریه چون الان ۱۵ حدود ۷۸ تومنه و ۱۶ حدود ۹۱ یعنی ۱۳ تومن اختلاف که قطعا میرزه البته شاید تا حدود یکماه دیگه ۱۶ تا ۸۵ هم بیاد البته اگه دلار گرون نشه ولی در اون صورت ۱۵ هم ارزونتر میشه و باید ریسک کنی حداقل ۱ ماه صبر کنی ولی اگه بخوای کارکرده بخری ۱۵ خوب که حتی سیم کارتم داخلش نرفته باشه میشه حدود۶۸ هینا پیدا کرد ولی اولا چون استفاده شده هم هست اون خیال راحتی صد درصد را نداره دوما باید گوشی شناس باشی که این کارو بکنی حالا بریم سر مقایسه ۱۶ توی همه ی بخش ها بهتر شده به جز اسپیکر و نرم افزار که فرقی ندارن که اونم ۱۶ بیشتر اپدیت میگیره واگر نه دوربین کیفیت ساخت صفحه نمایش سرعت شارژ همه ی مقدار بهتر شدن ولی ۳ تا چیز خیلی بهتر شده پردازنده هم خیلی قوی‌تر شده هم خنک تر واصلا لذت میبری وقتی با گوشی کار میکنی و باتری هم بهتر شده که توی پرچمدارها بهترینه سرعت شارژ بی سیم و سیمیشم که رفته بالا والبته میکروفون هاش موقع فیلمبرداری که اصلا جادو میکنه و خیلی عالیه با چند تا حالت حالا خود شما باید انتخاب کنی

Hooman M در تاریخ : 1403/7/16

دوستان قبل بررسی خواستم ی مقایسه بین این نسخه و پرو انجام بدم تا انتخاب راحت تر بشه برای کسایی که بین این دو مدل موندن اولین تفاوت بحث ابعاد هست من خودم گوشی بزرگ دوست دارم پس پرومکس برام اولویته حالا ممکنه بعضی ها برعکس باشن تفاوت بعد و خیلی مهم باتریه که پرومکس خیلی بهتره و من خودم یکی از دلایل انتخابم همینه مطلب بعد اندازه صفحه هست که باز من خودم صفحه بزرگ رو ترجیح میدم چون هم برا بازی و هم فیلم دیدن بهتره ولی ی تفاوت عمده هست که خیلی ها نمی‌دونن و خیلی جاها هم نمیگن اونم بحث حرارت و پرفورمنس هست دوستان نسخه پرومکس به خاطر ابعاد بزرگ تر و در نتیجه کولینگ بهتر هم حرارتش کمتره هم بازدهی بهتری داره مخصوصا توی بازی حالا ی نکته ریزم هست که نسبت صفحه نمایش به بدنه پرومکس تقریبا همیشه ۱درصد بیشتره که این یعنی با اینکه صفحه بزرگ‌تره حاشیه هاش ی مقدار کمتره ولی پرو همیشه حدود ۱۰میلیون ارزون‌تره ولی در عوض هم خرید و فروشش کمتره وهم خیلی کمتر از پرومکس تو چشمه امید وارم مفید بوده باشه

WOLF A در تاریخ : 1403/7/16

..
هنوز همه منتظر دیدن اون سؤالاتی که گفتی از من کردی هستن. میدونم برای بیشتر دونستن سؤال زیاد داری، تو تاریخچه کامنتهات در پیج این گوشی، که هنوزم همشون موجودن، سؤال یا "سؤالات فراوان" شما از من وجود نداره، فقط یه کلمه "سؤالات منو بلد نیست" رو تکرار میکنی و در آخر هم نمیگی سؤالاتت دقیقا چی بوده که هیچ کجا کسی نمیتونه پیداشون کنه. واسه فرار و توجیه و داشتن چیزی برای نوشتن البته استراتزی بدی نیست.
میزان اطلاع و آگاهیت از گوشی گیمینگ همین بود که بگی ماشین مسابقه و ماشین عادی؟ موتور ماشین مسابقه با ماشین عادی یکیه؟ خیر عزیزم. مثال صحیح هم نمیتونی بزنی....
بزار برات توضیح بدم یکم یاد بگیری.
گوشی گیمینگ علاوه بر اینکه تمامی مشخصاتش پرچمداره و به عنوان پرچمدار شناخته میشه(البته منظور اونایی که چیپست پرچمدار دارن، نه مدلهای ارزان چینی که اسمشون گیمینگه)، مشخصات زیر هم داره:
تاچ سمپل ریت بالاتر، صفحه با ریسپانس و ریفرش بالاتر، کلیدهای تریگر، بعضا فن داخلی، نرم افزار اختصاصی تنظیمات حالات مختلف استفاده و دسترسی به یکسری قابلیت های سخت افزاری، خنک کنندگی بهتر.
موارد بالا یه گوشی عادی رو گیمینگ میکنه عزیزم. اون مثالای ماشین مسابقه و بچه گانه رو نزن جایی زشته.
پس وقتی میخوای قدرت واقعی یه چیپست رو مقایسه کنی، الزاما باید با اونی که بهترین پرفورمنس رو داره مقایسه کنی. اپل فقط و فقط یک مدل داره ولی بقیه برندها ده ها مدل مختلف با چیپست پرچمدار همون سال دارن. با اینکه سامسونگ امتیاز پایینتری آورده دلیل بر ضعف اسنپدراگون نیست، چون یکی مثل ایسوس با چیپست مشابه خیلی بهتر عمل کرده. نماینده چیپست اسنپدراگون فقط سامسونگ نیست. بهتره اینو یاد بگیری.
برای مثال:
من i7 8750h روی یک لپ تاپ گیمینگ دارم. امتیاز چند هسته ای من در گیک بنچ در حالت بالانس و عادی 6820 هست ولی شما برو توی گیک بنچ همین پردازنده رو بنویس و سرچ کن، اکثرا 4000 و 5000 هستن. حالا به نظرت اونی که امتیاز 4500 روی بهترین پرفورمنس ویندوز میاره یعنی 8750h همینه؟ اگر اینه پس چرا واسه من در عادی ترین حالت 6600 و 6700 میاره. پس این یعنی دستگاه و شاسی و حرارت بالا نمیتونن از تمام خروجی چیپست استفاده کنن.
... از برند سامسونگ نتیجه نگیر برس به اینکه اسنپدراگون ضعیفه. کل داستان همینه.

بازی با کلماتت جالبه ...
وقتی جنابعالی از پایینتر بودن امتیاز اسنپدراگون گفتی، بنده هم تست بنچمارک وانپلاس رو منتشر کردم که خیلی بالاتره، از سامسونگ گفتی، واست از سامسونگ گذاشتم که اونم بالاتره و حتی از دایمنسیتی روی اوپو هم گذاشتم. گفتی چیپست اسنپدراگون از اپل ضعیفتره چون سامسونگ ضعیفتره. منم بهت گفتم اسنپدراگون فقط سامسونگ نیست و همین چیپست روی ایسوس راگ، امتیاز اصلی خودشو نشون میده به خاطر اینکه گوشی گیمینگه. حالا رسیدیم اینجا، بعد میبینی دوباره جوابی نداری، میگی گوشی گیمینگ ماشین مسابقه هست و قبول نیست. و دقیقا همینجا که دیگه حرفی نداری چسبیدی به حرفای متفرقه برای رهایی.
...دیگه ادامه نمیدم، وقتی به جایی رسیدی که دیگه نمیتونی بحث رو عوض کنی، با محتوای مخلوط و حرفهای متفرقه کامنت میزاری.
یه بنچمارک دستت گرفتی جمله بزرگیه، همین چیزیه که دست جنابعالی نیست.
جای بنچمارک تماشا کردن، بنچمارک گیرنده باش. قطعات چینی هم گیر میاد.
بای

Hooman M در تاریخ : 1403/7/16

دوستان دیروز بلاخره 16promax خریدم و s24 رو هم فعلا دارم به امید خدا توی چند روز آینده ایندفعه دیگه ی بررسی مفصل می‌گذارم و اونم برای اولین بار توی این سایت با استفاده شخصی که دیگه خیال همه راحت بشه و هیچکس نتونه حرف وحدیث ایجاد کنه

حمیدرضا ع در تاریخ : 1403/7/16

بدون شک 16 پرو مکس
از نظر شارژ دهی
شدت نور صفحه توی روز
بدون حاشیه بودن
دوربین بهتر
پشتیبانی بهتر و بیشتر

ولی مشکل ریجسترم در نظر بگیرین

Hooman M در تاریخ : 1403/7/14

ببین من هی می‌خوام بحث نکنم شما هی جواب میدی 2تا متن جواب منو دادی اونم بعد چند روز دریغ از یدونه از جواب سوالات من آقا چرا خودتو اذیت می‌کنی بگو نمی‌دونم منبع معتبر جهانی شما سایته برا من تجربه شخصی و ویدیو معتبر ی سرچ ساده تو یوتوب بکن هر بازی رو 16promax اجرا میکنن قفل فریم ریت رو بالا ترین تنظیمات انگار اصلا بازی اجرا نمیکنه بعد تو داری از بنچمارک حرف میزنی خودت داری میگی گوشی ایسوزو گیمینگ عزیز من ... یعنی واقعا فرق گیمینگ رو نمیدونی با گوشی عادی مثل این میمونه شما بیای ماشین مسابقه رو با ماشین عادی مقایسه کنی حتی اگه عادیه قویترم باشه مسابقه ای برا پیست طراحی شده گوشی گیمینگ برای گیم ساخته شده تا الان که بحث سامسونگ و وانپلاس بود حالا تا کم آوردی رفتی سراغ گوشی گیمینگ خدایی با متن های تکراری وقت همه رو نگیر من دیگه انقدر متنات تکراری شده حوصلم نمیگیره بخونم قبلاً هم گفتم میخوای چیرو ثابت کنی آیفون خوب نیست خب نخر اینجا چی کار می‌کنی من الان میام تو صفحه پرچمدار های چینی نظر بزارم باید خیلی بی کار باشم این کار رو بکنم به قول خودت کلی وقت می‌زاری کلی جارو چک می‌کنی آخرم ی مطلب درست حسابی نمیگی ولی من با اطلاعات خودم حرف میزنم و همرو هم با دلیل میگم شما ی بنچمارک گرفتی دستت 20 تا متن بلند بالا راجبش گفتی بعد جواب 1 سوال منم هنوز ندادی بله شما ادعا تحصیلات داری خودتم متن هاتو نمی‌خونی من نمی‌گم نظر نزار میگم با یکی هم سطح خودت بحث کن که وقت من و بقیرو نگیری من کدوم متنم غلط بوده ثابت کن به حرف زدن نیست که من جملات رو به نفع خودم نمیکنم شما 100 تا هم نظر بدی من با ی متن جوابتو میدم و قبلاً هم دادم چون همه ی حرفات تکراری هست و داری از اطلاعات این سایت و اون سایت حرف میزنی آهان فیلم های یوتوب با بازدید میلیونی الکیه ولی سایت های شما واقعی هستن اینم من خودم بهت گفتم باتری به میلی آمپر نیست حرف خودم رو بهم میگی آقا قبلاً هم گفتم شما هر نظری میخوای بده هر گوشیی میخوای بخری با من بحث نکن یا درست جواب بده از خودت مایع بزار این سایت اون سایتو ول کن اتفاقا دیروز ی فیلم بررسی دیدم بنچمارک و حرارت و مصرف باتری بین 14tpro آیفون 16و15پرو مکس s24ultra و گوگل پیکسل 9xl به امید خدا پردازنده هاشوکه می‌دونی چی هستن یا باز میخوای بری از سایت ببینی جالب این بود آیفون 16 نه تنها توی حرارت و مصرف بهترین بود بلکه حتی توی بنچمارک ها اونم همون گرافیکی که میگی از همشون امتیاز و پایداریش بهتر بود اینم بنچمارک راجب قطعات هم من برند های چینی رو گفتم چرا پای سامسونگ رو میکشی وسط خلاصه آقا هر چی شما میگی درسته همه خودشون عقل دارن درست و غلط رو میفهمن شما به فکر خودت باش

الهه ز در تاریخ : 1403/7/13

با سلام خدمت همه دوستان
من گوشی الانم ۱۳ پرومکس هست قصد دارم ارتقا بدم بین ۱۵ پرومکس و ۱۶ پرومکس نمیدونم کدوم یکی بهتره
میشه لطفا راهنماییم کنین.
ممنون

Technology G در تاریخ : 1403/7/13

کامل ترین موبایل جهان با اولین ها در تاریخ
مشخصات آیفون 16 پرو مکس
اولین‌بار در جهان فیلم برداری 4k با 120 فریم بر ثانیه
اولین بار در جهان تغییر نرخ فریم بعد از ذخیره ویدیو!
اولین بار در جهان فیلم برداری سه بعدی با آیفون 16
اولین کمرا کنترل جهان تبدیل به دوربین حرفه ای
اولین تله فوتو ادغام شده با لنز اصلی در جهان
اولین عکاسی ماکرو پیشرفته در نسخه پایه
تراشه نسخه پرو سریع ترین CPU جهان
از بهترین عملکردهای باتری در جهان
هوش مصنوعی اپل ربات هوشمند
شارژ 25 وات بی‌سیم
شارژ 45 وات سیمی
ios18 دنیای تغییر

آیفون 16 و 16 پلاس تمام مشخصات بالا به جز یکی دو مورد را دارد و اگر 60 هرتز نبود فروش نسخه پرو‌ به خطر می افتاد چون نقصی ندارد و با همین سیاست فروش امروز آیفون 15 پرو مکس پرفروشترین موبایل جهان است و آیفون 16 پرو مکس جاگزین آیفون 15 پرو در رده بندی فروش میشه ، سیاست اپل در فروش تبدیلش کرده به پادشاه بی‌رقیب در ثروت و فروش

WOLF A در تاریخ : 1403/7/11

تو دوتا کامنت بنده پاسخ شما رو گفتم.

فقط یادم رفت اینو اضافه کنم که بنده اون امتیاز 9400 رو در گیکبنچ پیدا کردم و دیدم. علاوه بر اون امتیاز 9200 و 9000 هم دیدم ولی فقط همین 4 تست تونستن این اعداد رو بیارن از بین 20 هزار تست A18 pro. این اعداد رو احتمالا با خنک کردن فیزیکی پشت گوشی و بستن تمامی سرویسها و برنامه ها و شرایط خاص گرفتن واسه همین تعدادشون قطره در دریاست. من از روزی که این چیپست اومده تست هاشو میبینم. معمولا روزی 5 صفحه تست جدید میاد که دیدنشون 30 ثانیه هم وقت نمیگیره.
میانگین امتیاز صفحه اول از جدیدترین تست چیپست اپل الان دقیقا 8100 و میانگین صفحه دوم 8136 هست.
امتیاز میانگین سامسونگ با تستهایی که اومده 9230 هست.

فعلا.

WOLF A در تاریخ : 1403/7/11

ادامه پاسخ....
خوب میشه لطفا بفرمایید کجا گفتم شارژدهی مهم نیست و فقط بنچمارک مهمه؟؟؟
دوست عزیز، شما یه کامنت بلند و بالا در پاسخ به من نوشتی با جملاتی ساختگی که به اسم بنده نسبت دادی و جواب همون جملات ساختگی خودتون رو دادید.
فرمودید، بارها گفتم یه بازی اندروید بگید که فلان!!! این چند بار دقیقا چند بار بود؟؟؟ خیلی مهمه.
بنده جواب سؤال شما رو قبل از اینکه همچین چیزی بگی دادم و قبل تر از آن جواب سؤالت در کانال یوتیوب همون کسی که فرمودید گویا مرض داره موجود بود. یه رجوع بفرمایید میبینید که پرچمدار ایسوس با چیپ 8g3 چطور فریم ریت فلت و خط صاف 61 رو داده بدون 1 فریم افت در مقایسه با 15. و تنظیمات فریم محدود به 60 چون بالاتر در منو فعال نیست. و همون 16 که فرمودید تا 120 پیک خورده و تا 60 میاد و میانگین 74 شده، کاهش پرفورمنس 50 درصدی داشته و منو براش 120 فعال بوده ولی میانگین حتی نزدیک به 120 هم نتونسته بشه و 74 آورده. اگر گزینه 120 در ایسوس فعال بود، میتونستید رقابت رو برابر بدونید ولی وقتی فقط 60 هست و خط فریم کاملا صاف و میانگین 61 میاد یعنی هیچ فریمی در ایسوس قرار نیست از 60 پایینتر بیاد و باید اجازه بالای 60 باشه تا فریم حداکثری و میانگین واقعی رو بشه دید. ولی وقتی آیفون تا 60 هم اومده و پایینتر نیومده یعنی مشابه ایسوس. همین نشون میده که گرافیک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 همانطور که بنچمارک ها هم نشون میدن امتیاز 15 درصدی بالاتر از A18 pro داره در بازی. چون افت فریم زیر 60 نداشته.
در مورد باتری باید خدمت شما عرض کنم که بهتر یا بدتر بودن باتری به میلی آمپر نیست به چیپسته. حتی تست باتری که در یوتیوب انجام میدن هم بیخوده. شارژدهی باتری روی گوشی به میزان بهینه بودن اون چیپست با اون کاره. مثلا آیفون شبکه های اجتماعی و وب واقعا بهینه هست و کمترین مصرف باتری رو داره. کار هر شخص متفاوته، یه باتری خوب روی یک گوشی، میتونه با استفاده متفاوت شخصی دیگر روی همون گوشی بشه یه باتری بد. توان مصرفی هر کدوم از چیپستها به حجم باتری و لیتوگرافیش ربط داره. اگر یه چیپست روی یه گوشی حرارتش بالا میره و مصرف باتری بدی داره، ممکنه تو یه شاسی با خنک کننده بهتر و باتری بزرگتر و فرکانس کمی محدودتر مصرف عالی داشته باشه.
و در انتها نمیدونم چرا هر کسی یه اطلاعات دقیق با منبع معتبر جهانی شیر میکنه که اپل توش اول نیست، مورد نارضایتی طرفدارن قرار میگیره و تهش هم میگن آره برو شیائومی بخر، اصلا آیفون آشغاله و اگر بده نیا و از این حرفای کودکانه. مگه کسی گفته اپل بده؟ گوشی پرچمدار 1000 دلاری مگه بی کیفیت داریم. قطعا هر کس بخره چه اندروید و چه آیفون میخواد لذت ببره با اون پول هنگفتی که میده و قطعا نهایت قدرت و کیفیت رو دارن.
کدوم قطعه پرچمدار سامسونگ میخواد چند ماهه خراب بشه که گیر نمیاد؟ میخوای لینک سایت بدم اگر قطعه خواستی بگیر.
سعی نکن با حرفهای احساسی به کامنتت جهت بدی. اگر خراب شد فلان، اگر گیر نیومد فلان میشه. هر قطعه ای از پرچمداران سامسونگ نیاز داری تا لینک خریدشو در فروشگاه های مختلف بدم بهت. همون آیفونی که رجیستر نمیشه هم قطعاتش هست.
گوشی وسیله ی مصرفیه. باید خرید و استفاده کرد و عوض کرد. ممکنه یه تایمی اپل داشته باشی و یه تایم سامسونگ و یه تایم سونی، مهم اینه که کار روزمرتو انجام بدی.
چیزی هم که من شیر میکنم اطلاعات سخت افزاریه، نه گفتم آیفون بده و نه اسم برندی رو آوردم بگم خوبه. شما فوری جبهه گرفتی.
موفق باشی

WOLF A در تاریخ : 1403/7/11

سلام
... لطفا با کلمات بازی نفرمایید و استفاده سو نکنید. من گفتم ادامه ندم که بهتره، این منظور موارد دیگر درباره کامنت شما بود نه اینکه کلا نمیخوام کامنت بزارم. و بار دیگر گفتم با این لحن و طرز حرف زدن شما بهتره من هم صحبت نشم، یعنی "اگر" داره. این جملات به معنی این نیست که میخوام برم و نمیخوام کلا کامنت بزارم. پس لطف کنید جملات منو به نفع خودتون شخصی سازی نفرمایید. شما یه کامنت تقریبا اوکی نوشتی و منم الان دارم جواب میدم.
مورد بعدی اینکه نوشتید:
"اولا حداقل از شما بیشتر اطلاعات دارم"
این موضوع رو چگونه متوجه شدید؟ اونم بعد از اینکه تمامی کامنت شما غلط بود و بنده اصلاح کردم و ازتون لینک خواستم و ندادی و با ادبیاتی توهین آمیز موضوع رو خاتمه دادی؟
میشه بفرمایید کجا نوشتم تحصیلات من کامپیوتره؟ علم مواد و الکتروسرامیکه. یعنی علوم مغناطیس، کوانتوم، نیمه هادی ها، ساخت ویفرهای سیلیکون، تولید چیپست ها، باتری ها، سنسور ها، قطعات الکترونیک، سلول خورشیدی، اسپینترونیک و .... و هر چیزی که با نیمه هادی سروکار داره.
آیفون ایراد داشت و داره، همونطور که بقیه داشتن و دارن. با گذشت زمان این نقص ها بالاخره رفع میشه. دیر یا زود اتفاق می افته ولی اگر طولانی مدت بشه از قافله عقب میافتی. پس از گذشت 10 سال از استفاده usb 3.0 روی تلفن های همراه و بعدش تایپ سی، بالاخره آیفون مجبور شد (یعنی زور بالا سرش اومد) استفاده کنه که ورژن 3 فقط روی پرو هست و مدل های معمولی هنوز محدود به usb 2 هستن.
مگر نمیگی من گفتم دنبال تکنولوژی ام؟ آیا آیفون تکنولوژی حساب نمیشه؟ کسی که دنیای سخت افزار و تکنولوژی رو دنبال میکنه، نباید پیگیر محصولات اپل باشه؟ پس تعیین تکلیف نکنید برای افراد که چه کسی حق نطر گذاشتن داره و کی نداره. نظر آزاده و هر کس میتونه نظرشو بده و در قوانین کامنت هم بالای همین پیج نگفته فقط طرفداران آیفون حق پیام دارن دوست من.
مسئله بعدی که مشخص میکنه اصلا تخصصی در این امر ندارید، اینه که شما تصور میکنی امتیازاتی که من میگم از طرف ادعای کمپانی سازنده و تک امتیاز گلچینی در خبرگذاری هاست و نه خود گوشی. مگر نمیفرمایید همه دسترسی دارن و همه میدونن و نیاز به اطلاع رسانی من نیست؟ پس چطور 50 امتیاز مختلف از چیپست های کوالکام و دایمنستی داخل مدل های مختلف سامسونگ و وان پلاس و اوپو و غیره رو نمیتونید ببینید؟ چیپستی که کمتر از یک ماه آینده معرفی میشه و همزمان قراره رو دوتا گوشی چینی هم بیاد. یعنی اون شرکت های چینی هنوز چیپست به دستشون نرسیده و هنوز شروع به ساخت نکردن؟ عزیزم وقتی اسم گوشی، مدل، مشخصات سیستم عامل و سخت افزار و لایسنسها اومده یعنی گوشی آماده هست و فقط باید عرضه بشه. میدونی شرایط آزمایشگاهی چیه؟ آزمایشگاهی یعنی اون امتیاز 8996 که با گوشی تست کوالکام گرفته شده بود مدت ها پیش. برندهای مختلف از شاسی و خنک کننده ها و کلاک و نوع حافظه داخلی و سیستم اندروید با اینترفیس متفاوت، میتونه اون امتیاز آزمایشگاهی رو بالاتر یا پایینتر ببره. نمونه بارزش، اختلاف امتیاز ایسوس راگ و سامسونگ با چیپست یکسان هست.
ادامه مطالب رو در کامنت بعدی خدمتتون عرض میکنم.....

Риал К در تاریخ : 1403/7/10

طبق اطلاعاتی که من به دست اوردم مشکل ناشی از قابلیت پالم ریجکت هست.(موقتا هم میشه با ریستارت کردن گوشی رفعش کرد)
به نظر هم در اپدیت بعدی رفع خواهد شد.
خوبه که شما بهش بر نخوردید.

Риал К در تاریخ : 1403/7/10

برعکس شما من فقط ظاهر نیستم که با یه تلفظ کلمه آیلند بخوام خودمو به اثباط برسونم.
جناب ادبیات انگلیسی خفن، شما که به گفته خودت دستت تو سایتهای خفن تر و به روز هست تشریف ببرید یه جستجو کنید.
شاید از آیلند خود خواهی و خودبینیتون اومدید بیرون و فهمیدید که به چه چیزی اشاره داشتم و همچین موردی هست یا نیست.
یه نکته ای هم یادم رفت اول اشاره کنم اینه که اپل کلا یدونه ایفون ۱۶ تولید کرده و اون رو صرفا تو آیلندی که شما توشی تحویلت داده و بقیه اصلا دسترسی بهش ندارن.
تو همون آیلندت باش و خوش باش.

حامد s در تاریخ : 1403/7/10

چرا قیمت آیفون ها حتی بر اساس نرخ دلار آزاد انقد گرونه؟؟
۲۵۶ گیگ ۱۲۰۰ دلار باید باشه ۷۵ تومن و ۵۱۲ گیگ ۱۴۰۰ دلار باید باشه ۸۵ تومن

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/7/10

#آیا اینکه قیمت گوشی چینی افت میکنه و با ضرر باید فروخت به صورت الزامی همه براشون مهمه؟ شاید شما باید بفروشی تا بتونی یکی دیگه بخری ولی مثلا بنده سه تا پرچمدار پشت سر هم خریدم بدون فروش قبلی در فاصله دوسال.#

بحث اینکه مهمه یا نه نیست، بحث نقاط ضعف و قوت هستش
وقتی یک پرچمدار بازار فروش دست دو خوبی نداره یا قطعات و خدمات مناسبی ارائه نمیشه این مورد بخصوص در کشورهای با اقتصاد ضعیف بسیار مسئله مهمی هست حالا برای شما مهم نیست یا سه تا پرچمدار گذاشتید دکور ربطی به واقعیت نداره
مثلا من رجیستر برام مهم نیست خب پس کسی اینجا در مورد رجیستری صحبت نکنه! قطعا واسه ۹۹ درصد مهمه و باعث میشه از خریدنش صرف نظر کنن

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/7/10

اینا چه لحن صحبت کردنیه مشکلت چیه برادر؟
همین یه پاراگراف ادمین سایت چندین مورد مجبور به سانسور شده (سه تا نقطه) و اون قسمت [ ] تازه شده این! بعد گلایه میکنی چرا کامنتم تائید نشدن!

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/7/10

شما فارغ التحصیل رشته مهندسی فلان گرایش بهمان هستید چه ارتباطی به من داره عزیز؟
دقیقا برعکس ایفون تو نرم افزار بسیار موفق هست و در واقع نون نرم افزار و طراحی رو میخوره ولی ممکنه تو سخت افزار بهترین نباشه و با نرم افزار و یکپارچگی اکوسیستم با سخت افزار بهترین بهینگی رو به کاربرانش میده
از امار فروش بالای ایفون ها اگر از خریداران بپرسید دلیل خرید ایفون چیه جوابشون قطعا سخت افزار نیست!!
چون اگر صرفا سخت افزار بود خریدار ایفون نبودن

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/7/10

من همیشه میگم اول کامنت رو با دقت بخون بعد ریپ بزن
این داداشم کاری به مطلب ندارم اما چیزی رو به شخصی یا اشخاصی اینجا خطاب نکرد! گفت کامنت های نوشته شده از اشخاصی که این گوشی رو ندارن سودی واسه کسی نداره
#خطاب! داینامیک ایسلند! بابا مطلع# به کجا داری میری؟؟ مشکل چیست؟!
فقط اومدی یه ریپ به این بنده خدا بزنی بری

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/7/10

#فقط امیدوارم آدم های درست و فهمیده جلوی اون دسته از آدم ها که میخوان تصمیم بگیرن قرار بگیرند تا اشتباه نکنند#
...
کسی بخاد گوشی بخره اگر قبلا ایفون داشته به احتمال زیاد ایفون میخره و اندرویدی هم همینطور
کوچ کردن از ios به اندروید و بلعکس مثل مهاجرت از کشوری به کشور دیگه هست. حتی از یه ui اندرویدی به اندرویدی دیگر
«بر اساس منابع معتبر» فرض اینکه تو یه مورد ۲ درصد یه پرچمدار بالاتر باشه یا پایین تر چیزی رو عوض نمیکنه
چه برسه بحث ها و جدل های ساده لوحانه اینجا که بخاد تو تصمیم گیری یک نفر تاثیر گذار باشه به قول شما!! که نگران این هستید!

الان همه پرچمداران تاپ در حالت کلی تقریبا در یک حد و اندازه هستند و کسی جز این رو بگه و با مثلا شکلک و ایموجی بیاد در مورد پرچمداران بزرگی مثل ایفون یا اس ۲۴ صحبت کنه قطعا چیزی از تکنولوژی نمیدونه
یه کل کل بازی بچگانه میشه گفت به این دست از کامنت ها

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/7/10

داداش خاهشا از ادعا و منت دست بردار کامنت هات تا جایی که حضور ذهن دارم یادم میاد یه ادعایی بزرگ بینی توش هست.
من اینو گفتم اون اونو گفت الان کاربر WOLF A ارزشش بالا رفت!
موارد 1 تا 100 از مجموع 184 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا