نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 16 Pro Max

iPhone 16 Pro Max آیفون 16 پرو مکس

Apple iPhone 16 Pro Max اپل
ارزیابی کاربران: 8.4 از 10 (195 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اپل
» اپل iPad mini (2024)
» اپل Watch Series 10 Aluminum
» اپل Watch Series 10
» اپل iPhone 16
» اپل iPhone 16 Plus
» اپل iPhone 16 Pro Max
» اپل iPhone 16 Pro
» اپل iPad Pro 13 (2024)
» اپل iPad Pro 11 (2024)
» اپل iPad Air 13 (2024)
» اپل iPad Air 11 (2024)
» اپل Watch Series 9 Aluminum
» اپل Watch Series 9
» اپل Watch Ultra 2
» اپل iPhone 15 Pro Max
» اپل iPhone 15 Pro
» اپل iPhone 15 Plus
» اپل iPhone 15
» اپل iPad 2022
» اپل iPad Pro 11 2022
» اپل iPad Pro 12.9 2022
» اپل Watch SE 2022
» اپل Watch Series 8 Aluminum
» اپل iPhone 14 Plus
» اپل iPhone 14
» اپل iPhone 14 Pro
» اپل Watch Ultra
» اپل iPhone 14 Pro Max
» اپل iPad Air 2022
» اپل iPhone SE 2022
» اپل Watch Series 7 Aluminum
» اپل iPad 10.2 2021
» اپل iPad mini 2021
» اپل iPhone 13 mini
» اپل iPhone 13
» اپل iPhone 13 Pro
» اپل iPhone 13 Pro Max
» اپل iPad Pro 11 2021
» اپل iPad Pro 12.9 2021
» اپل iPhone 12 mini
» اپل iPhone 12
» اپل iPhone 12 Pro Max
» اپل iPhone 12 Pro
» اپل Watch Edition Series 6
» اپل Watch Series 6 Stainless Steel
» اپل Watch Series 6 Aluminum
» اپل Watch SE
» اپل iPad 10.2 2020
» اپل iPad Air 2020
» اپل iPhone SE 2020
» اپل iPad Pro 12.9 2020
» اپل iPad Pro 11 2020
» اپل Watch Edition Series 5
» اپل Watch Series 5
» اپل Watch Series 5 Aluminum
» اپل iPad 10.2
» اپل iPhone 11
» اپل iPhone 11 Pro
» اپل iPhone 11 Pro Max
» اپل iPad Air 2019
» اپل iPad mini 2019
» اپل iPad Pro 12.9 2018
» اپل iPad Pro 11
» اپل Watch Series 4 Aluminum
» اپل Watch Series 4
» اپل iPhone XR
» اپل iPhone XS Max
» اپل iPhone XS
» اپل iPad 9.7 2018
» اپل Watch Edition Series 3
» اپل Watch Series 3
» اپل Watch Series 3 Aluminum
» اپل iPhone 10 (X)
» اپل iPhone 8 Plus
» اپل iPhone 8
» اپل iPad Pro 12.9 2017
» اپل iPad Pro 10.5
» اپل iPad 9.7 2017
» اپل Watch Edition Series 2 38mm
» اپل Watch Edition Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 38mm
» اپل Watch Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 38mm
» اپل iPhone 7 Plus
» اپل iPhone 7
» اپل Watch Series 1 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 1 Aluminum 38mm
» اپل iPad Pro 9.7
» اپل iPhone SE
» اپل iPad Pro 12.9 2015
» اپل iPad mini 4
» اپل iPhone 6s
» اپل iPhone 6s Plus
» اپل iPad Air 2
» اپل iPad mini 3
» اپل iPhone 6 Plus
» اپل iPhone 6
» اپل iPad Air
» اپل iPad mini 2
» اپل iPhone 5c
» اپل iPhone 5s
» اپل iPad 4 Wi-Fi
» اپل iPad 4 Wi-Fi + Cellular
» اپل iPad mini Wi-Fi
» اپل iPad mini Wi-Fi + Cellular
» اپل iPhone 5
» اپل iPad 3 Wi-Fi
» اپل iPad 3 Wi-Fi + 4G
» اپل iPhone 4S
» اپل iPad 2 Wi-Fi + 3G
» اپل iPad 2 Wi-Fi
» اپل iPhone 4 CDMA
» اپل iPhone 4
» اپل iPad Wi-Fi
» اپل iPad Wi-Fi + 3G
» اپل iPhone 3GS
» اپل iPhone 3G
» اپل iPhone

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 101 تا 184 از مجموع 184 مورد

WOLF A در تاریخ : 1403/7/10

عزیز دل برادر

Ramin
مولود،
امیر،
محمد علی
Mohammad
مهناز

وقتشه تمومش کنی این داستانو. با فیک بودن چیزی عوض نمیشه.
حداقل نوشتارشو عوض کن، یه حرفو با همشون ننویس، بسه دیگه. حتما باید با مدرک هم به بقیه نشون بدم؟ خسته شدیم از این اداها. آدم خیلی باید بیکار باشه هر روز با یه اکانت جدید بیاد و خودشو مخفی کنه و جواب خودشو بده و از خودش دلجویی کنه و خودشو تایید کنه. پیج واسه خودت، همینجوری بیستو چهاری اکانت بساز با خودت حرف بزن. اونقدر به همه با این اکانتای فیک تهمت و بدوبیراه گفتی که دیگه ده نفرم تو فروم اپل نیستن.

خدانگهدار

M H در تاریخ : 1403/7/10

و آخرین مورد رو هم میگم دیگه واقعا دوست ندارم اینجا باشم پس نگاه نمی‌کنم ...
چرا به این فکر نمی‌کنید که اصلا شما گوشی رو دارید خب؟ حالا شانستون سالمه اما یه عالمه آدم دیگه دارنش و خرابه و اینو سایت های معتبر حتی ماکروسافت نتورک و forbes و ... گفتن چرا از کامنت های افرادی که شاید گوشیشون برخلاف گوشی شما خرابه اینقدر عصبانی میشید؟ چرا به اینکه یه طرفدار اپل میاد اشتباه میگه یا یه خبر .. مثل رونمایی یه بازی میزاره کاری ندارید ولی اگه یه کسی که خوشش نمیاد بیاد بگه دوست ندارم اینجوری بهش حمله میکنید و هیچ سایتی هم قبول ندارید؟ شما کسی که از بدی ها میگه و لینک از سایت ها میده رو مسخره میکنید که به اندازه نمیدونه و بهش تهمت میزنید در حالی که این شما هستید که فکر می‌کنید همه چیز رو میدونید! ... بهرحال حرف ما تمومه

M H در تاریخ : 1403/7/9

... توی کامنت قبل پاسخ اون کامنتت رو کامل دادم اینم از پاسخ این یکی...
مورد اول: همون طور که گفتم حوصله اینجا بیشتر بودن و بحث با افرادی که باز حرف خودشون رو میزنن و هیچ سایتی رو قبول ندارن و فکر میکنن خودشون خیلی واردن و... رو نداشتم از هارد آیفون و اینکه کسی آیفون رو تمیدزده و ضد هکه و ... چه خبر آقای دانشمند؟
مورد دوم: خودت میگی یه مهندس میاد نظر میده و... بعد میگی نه این که یکی یه گوشی داره بیاد اینجا! ...
مورد سوم: من بحثی نکردم که بعد ازبحث بگم ادامه نده این شما هستید که هیچ سایتی رو قبول ندارید و اتفاقا این شما هستید که خودتون رو دانشمند میدونید
مورد چهارم: هیچ کسی آیفون نداره؟ مشکل تاچی نداره؟ باشه ...
منبع اول سایت Gsmarena هست:
https://m.gsmarena.com/iphone_16_pro_users_are_facing_touchscreen_issues-news-64656.php
منبع دوم سایت msn.com یا همون مایکروسافت نتورک هست
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.msn.com/en-us/money/other/iphone-16-pro-users-report-touchscreen-issues-unresponsive-taps-and-swipes/vi-AA1rpPzW%23:~:text%3DThe%2520new%2520iPhone%252016%2520Pro,the%2520issue%2520with%2520an%2520update.&ved=2ahUKEwiZo7aGr-uIAxV6GhAIHYj2L_4QFnoECBUQBQ&usg=AOvVaw1_DrbfpgJdVQpUOyh7Qt6u
منبعشوم سایت Forbes هست
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.forbes.com/sites/davidphelan/2024/09/24/iphone-16-iphone-16-pro-users-report-touchscreen-issues-other-iphones-affected/&ved=2ahUKEwiZo7aGr-uIAxV6GhAIHYj2L_4QFnoECBwQAQ&usg=AOvVaw25mtXVOn0yTZlA7GV6l8oT
چند تا منبع دیگه میخوای دانشمند بگو تا لینک بدم یا تو اینترنت سرچ کن iPhone 16 touchscreen issue

M H در تاریخ : 1403/7/9

توی این سایت اگه متعصب های اپل عین چی صحبت کنن مشکلی نداره ولی کامنت ما سانسور میشه؟ مشکلی نیست من پاسخش رو میدم
مورد اول: اینکه کسی چقدر توی این سایت عضوه دلیل بر دانشش یا چی هست؟ توی کامنت قبل مگه نگفتم بخاطر نظرات متعصب ها توی این سایت خیلی وقته نیومدم؟
مورد دوم: توی صفحه 14 pro کلمه "اضافه" رو سرچ کن فکر کنم پنجمین کامنت هست که یه عزیزی فکر کرده این I land هست و انتقاد کرده اون کاربری که من روش رپلای زدم واقعا رو "واقعن" می‌نوشت ... و شما از کجا میدونی تلفظ کرده یا واقعا میدونسته؟
مورد سوم: همه بی‌واسطه هر روز میرن سایت های معتبر؟ خب پس چرا شما فن های اپل حتی یه بازی اساسینز که میاد اپ اسنور سریع خبرش رو اینجا کپی میکنید؟ الان نظرت چیه بگم مردم برن زومیت رو ببین اپل توی روسیه بهترین VPN ها رو حذف کرده و یه عالمه VPN حذف کرده و با دولت روسیه رفیق فابه؟
مورد چهارم: من چی دو دیکته کردم؟ یه خبر از سایت گذاشتم و نظرمو گفتم و یرای اینکه حوصله نداشتم با آدم هایی مثل تو دهن به دهن بشم گفتم رپلای نزنن از پن داغی گوشی یا ... کسی پرسید؟ هر طور دوست داری فکر کن ...

Hooman M در تاریخ : 1403/7/9

سلام دوست عزیز شما اول از همه باید ببینی نیازت چیه گوشی باتبلت اونم با این سایز های بزرگ تبلت خیلی توی جا به جایی فرق دارن راجب CPU هم بله قویتره ولی از لحاظ دوربین صفحه نمایش مدت زمان شارژ شدن ظاهر خوش دستی افت قیمت و خرید و فروش آیفون کاملا بهتره قیمت هم آیفون تازه اومده تازه همین الان هم تا 94 هم هست نسخه 256 پرومکس شما بخوای آیپد پرو نسخه 13 اینچ 256 بگیری الان حدود 69 میلیونه پس آیفون 2 برابر نیست در ضمن آیفون تازه اومده و قیمتش باید خیلی بیاد پایین تر و همچنین لوازم جانبی آیپد خیلی کمتر و گرونتره خلاصه خودت باید تصمیم بگیری اگه گیمر حرفه یا طراح و کلا کار مدیا انجام میدی ونیاز به جابه جایی نداری آیپد بهتره ولی در بقیه موارد آیفون کاملا بهتره و آیپد نه می‌تونه جای لپ تاپ رو کامل بگیری نه گوشی

Риал К در تاریخ : 1403/7/9

سلام.
اگه با نداشتن گوشی مشکلی نداری تبلت بهتره البته اگه اصراری به اپل و سیستم عاملش نداری برند های دیگه ای هم هستند تو اون رنج قیمتی که کارایی بهتر هم میتونن بهتون بدند.
نکته دیگه اینکه برای انتن داشتن ایفون های ۱۴ الی ۱۵ نیاز به گوشی دوم نیست و میشه با تریک خاصی انتن این گوشی ها رو اورد.(یه اشاره های کوچیک میکنم: مثلا شما نیاز به UUID و دو پروتکل CHAP و PAP دارید. بعدش به راحتی انتن بر میگرده)
شخصا وجود گوشی رو از تبلت بیشتر ضروری میدونم. اما همونطور که اول متنم گفتن اگه مشکلی با نداشتن گوشی ندارید بگیرید.

Hooman M در تاریخ : 1403/7/9

ببین متاسفانه من جواب شما و دوستاتو کامل دادم منتها نمی‌دونم چرا تایید نمیشه ولی بزار بگم اون خبر آیفون رو زومیت گذاشته بود با عکس من کاری به درستی غلطی ندارم فرق من با اون افرادی که به قول خودت قبلاً بحث میکردی اینه اولا حداقل از شما بیشتر اطلاعات دارم اونا نداشتن دوم واقعیت هارو میگم نه طرفداری بله همه اون چیز هایی که شما گفتی درسته من خودم قبل 13 اصلا آیفون رو قبول نداشتم به خاطر همون چیز هایی که گفتی و باتری ضعیف الان باز میخوای بگی داری تهمت میزنی ببین دوست عزیز وقتی میای ادعا می‌کنی به بعدش فکر کن میای میگی من تحصیلات کامپیوتر دارم از تکنولوژی سر درمیارم اولا به تحصیلات نیست دوم شما داری بقیه اونایی تو این رشته ها هستند هم خراب می‌کنی الان چند تا سوال میپرسم خواهشاً درست جواب بده و دنبال حاشیه نباش اول مگه نمیگی آیفون ایراد داره اینجا چی کار می‌کنی خدارو شکر الان چون ریجستر نمیشه اکثرا افراد آگاه میخرن اونم با تحقیق و الان سال 2024 هست تقریبا همه خودشون به سایت و فیلم های بررسی دسترسی دارن مخصوصا اونایی که میخوان این همه پول گوشی بدن پس نیاز به آگاهی رسانی شما نیست سوال بعد مگه توی آخرین متنت نگفتی دیگه با من کاری نداری پس چرا دوباره میگی اونی که میگه آیفون شده 9400 امتیازش لینک بده سوال بعد شما که خودت استادی چرا همش از سایت مایه می‌زاری ی بار دیدی به قول شما من ناآگاه حرف از سایت بزنم به قول خودت از تحصیلاتت که آنقدر هم روش تأکید داری مایه بزار سوال بعد شما هنوز بنچمارکی که روی گوشی به دست میاد با اعداد اعلامی کمپانی نمیدونی فرق داره بعد چسپیدی به اعداد و بنچمارک شما که انقدر قشنگ عدد اعلام می‌کنی میشه مصرف باتری دما و افت عملکرد هم بگی چه قدر بوده یعنی اینهمه تحصیل کردی نمیدونی اینا حتی از امتیاز بنچمارک مهم تره نکته ی بعد چند بار پرسیدم یک برنامه یا بازی بگو که s24ultra بهتر از 15promax اجرا کنه حالا 16 بماند اینم بگم بارها گفتم نمی‌گم آیفون توی همه چیز بهترینه کسی هم نگفته حک نمیشه ولی اگه بهت بر نخوره امنیتش بیشتر از اندرویده آپدیت های منظم تر و سریع تره حتی هنوزم ایراد داره مثل دوربین سلفی درسته تقریبا بهترینه ولی چند ساله سخت افزار عوض نشده مثل طراحی که من خودم دوست دارم ولی اگه تغییر کنه بد نیست مثل پردازنده و حجم باتری با این که جزو بهترین ها هست ولی می‌تونه خیلی بهتر کنه تا امثال شما هم خیالت راحت بشه و امتیاز بالا ببینی اصلا میخوای مثل آیپد چیپ m4 بزاره رو گوشی شما خیالت راحت بشه جناب شما که تحصیل کردی توی این رشته باید بدونی عمر مفید بازدهی شارژ دهی کیفیت ساخت صفحه و دوربین و خیلی چیز های دیگه توی گوشی هست شما چرا فقط چسپیدی به چیپست تازه از شما بعیده که ندونی کلا سیستم بنچمارک آیفون با اندروید فرق داره خلاصه اگه خیال شما و بعضی دوستان راحت میشه بله آیفون ضعیفترین و بی ارزشترین گوشی بازار هست همه برید گوشی چینی و سامسونگ بخرید و از قدرت و کیفیت بی نهایتشون لذت ببرید فقط اگه افت قیمت سنگین کرد خراب شد قطعاتش پیدا نشد عمر زیادی نکرد و هر اتفاقی افتاد این دوستان حتما پاسخگو خواهند بود و به قول خودشون غیب نمیشن من به کسی نمیگم آیفون بخره چون هیچ سودی برام نداره ولی واقعیت هارو میگم قبلاً هم گفتم همه خودشون عقل دارن هر چی صلاح بدونن انجام میدن

Риал К در تاریخ : 1403/7/9

آخ گفتی!
طرف هنوز [متوجه نشده] بهش گفتم که برادرم ایفون داره و از اونجایی که ایشون اصلا شخصیت tech savvyی ندارند از من همیشه میخوان که براشون مشکلات احتمالی گوشی رو پیدا کنم و در صورتی که مورد داشته باشن براشون رفع کنم.
سالها بود به فروم های ایرانی نمیومدم به خاطر همین .... این سری گفتم حتما اوضاع بهتر شده و ۴ نفر باسواد اومدن ولی اومدم دیدم نه تنها بهتر نشده بد تر هم شده.
بگذریم شما هم مثل من ایگنور کنید، انگار وجود خارجی ندارند.

امیررضا G در تاریخ : 1403/7/9

سلام وقتتون بخیر
اگر کار یا بازی خیلی خیلی سنگین میخواد خب ایپد منطقه ولی 16پرومکس سی پی یو خیلی قوی داره
بهینه لگ بندازه به نظر من گوشی بگیر چون ایپد دوربینش در حد ایفون نیست اینجوری یک دوربین خوب هم داری تازه کوچیکه تره حمل و نقل راحت تره باتری هم قطعا از ایپد بهتره....

ramin f در تاریخ : 1403/7/8

شما مطمعن هستین که واقعن ایفون ۱۶ پرومکس خریده بودید؟ :)) عجب.چه زود هم سریع بردید و تعویض هم کردین!جل الخالق =))

ramin f در تاریخ : 1403/7/8

دوستان عزیز
یه شخص تو خودش دانش و اطلاعات و سواد بالایی رو میبینه و شروع میکنه به کل و بحث با بقیه
یا هم انقدر تو خودش این سواد و اگاهی و دانش رو نمیبینه و با اشخاص کل نمیندازه که توی دومین کامنت از طرف مقابل خواهش کنه تموم شه این بحث و بنویسه این اخرین کامنت من بود دیگه ریپلای نزن که حوصله ندارم !

مثالی که میشه زد یه برنامه نویس باسواد و اهل فن تو خودش این توان و دانش رو میبینه که بیاد توی یه جمع و بخواد راجع به یه نرم افزار بحث کنه.ایده بده.نقد کنه.این خیلی عالیه و بقیه میتونن ازش استفاده کنن.

اما اینکه یه عزیزی اینجا یه کاربر معمولی هست که مثل همه یه گوشی دستش داره ، دلیل نمیشه که خودش رو استاد و عالم و عارف و دانشمند ببینه و بخواد به همه تعیین تکلیف کنه خط نشون بده
مد شده هرکی راشو گم میکنه اول میاد تو فروم های ایفون و دو سه تا متلک مینویسه و زیر پستای اینو اون ریپلای میزنه و ادعای متخصص بودن داره ! تا کار به جاهای باریک که رسید و جواب پیدا نمیکنن میگن دیگه ادامه نده خدافظ.تا دیروز دلیل داغی پشت گوشی رو از اینو اون میپرسید الان خودشو رام کوکر اندروید و تستر فلان پلتفرم جا زده.من فلان سایت پروفایل دارم.من عالم و دانشمند هستم.من خیلی میفهمم.هیشکی اندازه من نمیفهمه.همه بیسوادین جز من
وقتی ایفون ۱۶ پرومکس رو کسی نداره و از نزدیک تاچش نکرده و تجربه کار باهاش نداره ، نمیدونم چه اصراریه که بخواد تو این فرومها بحث راه بندازه!

اینترنت پر از مطلب و مقاله و کلیپ و فلان هست و همه ی افراد بهش دسترسی دارن.نمیدونم این چه سمی هست که دو سه نفر میرن از اینترنت مطلب میارن اینجا و میخوان بگن همه چی رو میدونن و خیلی متخصص هستن.
والا همه ی این سایتا و مطالبی که میخونین و کپی پیست میکنین ما هم میخونیم. منتهی فرق شما و ما در این هست که ما یا بهتره بگم من این گوشی رو دارم و باهاش کار میکنم و تجربم رو مینویسم.اما شما و دوستانتون این گوشی رو ندارین ولی اصرار بر این دارین که با جمع اوری مطلب از اینور اونور بگین که درباره این گوشی خیلی میدونین

ramin f در تاریخ : 1403/7/8

...بنده طی کامنتم نوشته ام که سالها از همه ی برندها گوشی داشته و بیشترین سهمشون گوشی های اندرویدی بوده و الان هم پرچمدار سامسونگ دستم هست.حتی نوشته ام که کمترین میزان از سبد گوشی هایی که داشتم متعلق به ایفون هست.
ضمنن اجازه بده اسم اکانت فیک رو کسی نام ببره که تاریخ عضویتش اینجا قدیمی باشه.نه تویی که تاریخ ساخت پروفایلت۷ مهر ۱۴۰۳ هست!
محض بالا بردن اطلاعات زبانت هم بایستی عرض کنم آیلند تلفظ صحیح عبارت island بمعنی جزیره هست و لطف کن به اندازه سواد و اطلاعاتت دست به قلم بشی و برای بقیه تعیین سطح زبان نکن! ...

هر روز رفتن به معتبر ترین سایت های موبایلی دنیا رو اینروزا همه بواسطه اینترنت انجام میدن.همه ی اینترنت پر از مطلب و مقاله و اطلاعات و دیتا هست و همه ی افراد دسترسی دارن بهش.لزومی نداره اینجا اینا رو به کسی دیکته کنی برادر. یه مهندس نرم افزار هیچوقت نمیگه سخت افزار سامسونگ ۱۰ هست مال هواوی ۸ هست و مال ایفون فلان هست.
همونطور که نوشتم از نزدیکی ایفون هم رد نشدی که حالا بخوای گوشی های دیگه رو هم تست و کار کرده باشی.سعی کن بجای ریپلای زدن زیر پست یکم اطلاعاتت رو بالاتر ببری و دوتا از اینترنت مطلب بخونی تا مجبور نشی از بقیه خواهش کنی که سوالای سخت نپرسن ازت و دلیل داغ شدن پشت گوشی رو ندونی مهندس!

Rostam b در تاریخ : 1403/7/8

سلام.یه سوال داشتم.من ۱۳ پرومکس دارم و میخوام بفروشم که ۱۶ پرومکس بخرم بعد یهو به سرم زد بجای ۱۶ ایپد پرو ۲۰۲۴ بخرم که هم بزرگتره هم سی پی یو و مشخصاتش قویترینه حتی از ایفون ۱۶ پرومکس هم قویتره و اینکه نصف قیمت ۱۶ پرومکسه و رجیستر هم نمیخواد و از نظر انتن دهی هم هردوتاشون نیاز دارن به یه گوشی دوم! ایا فکر خوبی نیست؟

WOLF A در تاریخ : 1403/7/8

در تاریخ ۲۳ شهریور، پاراگراف آخر، بنده امتیاز تقریبی 3dmark چیپست اپل رو تخمینی اعلام کردم و نوشتم قطعا همینه.
لینک های زیر تقدیم به همه عزیزان، تاریخ خبر رو هم دقت کنید:

https://www.notebookcheck.net/A18-Pro-vs-Snapdragon-8-Gen-3-GPU-benchmark-results-show-Apple-s-new-chipset-is-not-superior.890529.0.html

https://beebom.com/apple-a18-pro-benchmarks/

باشد که ایمان بیاورند.
و اون شخصی که مدعی شده امتیاز اپل ۹۴۰۰ اومده، لطفا لینکی از گیکبنچ از این امتیاز برای بقیه قرار بدید، تا ببینیم چرا تو اون ۱۵ هزار تست آیفون سری ۱۶ نیست این امتیاز. امتیاز جدید سامسونگ هم اومده ۹۷۰۰. البته امتیازاتش زیاده ولی من بالاترین سامسونگ رو گفتم، دایمنسیتی هم امتیازاتش هر چی اومده ۸۸۰۰ و ۸۹۹۶ بوده و تک هسته ۲۷۰۰ و ۲۸۰۰. گرافیک اسنپ هم اومده که معادل gtx 1050 ti آورده، و امتیاز 3dmark اسنپ احتمالا ۶۸۰۰ تا ۷۲۰۰ میاد. البته اون قبلی هم قرار ندادن دوستمون و با چند جمله کلیشه ای رفع رجوع کردن، که دلیلش واضحه چون حرف من درست بود. حالا من هر چیزی میگم با استناد به معتبرترین سایتها و خبرهاست.
ای کاش عزیزان طرفدار بالاخره یه روزی اینو درک کنن که اینا هیت و تنفر نیست، نقده. زمان آیفون ۱۲ گفتم، ایرادش صفحه ۱۲۰ هرتز و تایپ سی هست، دوستان عزیز طرفدار با ادب ظاهری، که هنوز حضور دارن، از طریق شبکه های اجتماعی و کامنت و ایمیل شروع به فحاشی به بنده و تمام کس و کارم کردن (هر کس خواست ایمیل بده میتونم اسکرین نشونش بدم) و میگفتن چشم انسان ۶۰ هرتز بیشتر نمیتونه ببینه، میگفتن لایتنینگ از تایپ سی بهتره، میگفتن اپل هیچوقت لایتنینگ رو عوض نمیکنه، دوربین پریسکوپی چینی ها رو سخره میگرفتن ،در قدیم میگفتن گوشی‌های ۵ اینچی آجرن، امتیازات چیپستهای کوالکام رو جوری تمسخر میکردن که بیا و ببین و از این دست صحبتا. و امروز آیفون، صفحه ۱۲۰ داره، پورت تایپ سی داره، صفحات بزرگ داره، شاتر دوربین داره، با الهام از ایده پریسکوپی دوربین چند منشوری واسه زوم داره، چیپست ضعیفتر در پردازنده و گرافیک داره. عزیزم وقتی تمام حرف های اونزمان بنده و دیگران که حوزه تکنولوژی خصوصا کامپیوتر رو دنبال می‌کردیم و درسشو خوندیم، وقتی اون حرفا همش حقیقت پیدا کرده و حرفای شما همش غلط شد و مخالف اون رو اپل اجرا کرد، یعنی تخصص من و عدم تخصص شما. امتیازات ۳۲۰۰ و ۱۰۰۰۰ رو پارسال نوشتم و همین عزیزان نوشتن تو اصلا سامسونگ نداری که نظر میدی، و بعد از گذاشتن تصویر گوشی‌هام که پرچمدار سونی و دو مدل سامسونگ ۲۱ و ۲۲ بود، کلا ناپدید شدن.
ضمن اینکه دوستان فیک لطف کنن جو رو متشنج نکنن. نیاز باشه، میتونم با مدرک معتبر دقیقا ۴ اکانت فیک متعلق به یک نفر رو بگم که یهو دوتاش فعال شدن.
با تشکر

Hooman M در تاریخ : 1403/7/8

خوبه همتونم آخرین متنتونه ... آهان تو آیفون داری بعد داری تو صفحه ی آیفون طرفداری سامسونگ رو می‌کنی خیلی جالبه الان هم که ایراد تاچ مد شد باشه تو راست میگی در ضمن من گوشی دومم پوکو هست ... خلاصه برو با لینک هات خوش باش

M H در تاریخ : 1403/7/7

انصافا دوباره اشتباه کردم اومدم توی این سایت دهن به دهن شدن با اینجور آدم ها و خوندن کامنت هاشون واقعا اعصاب آدم رو بهم میریزه حتی توی سایت اپل هم آدم میره بعضی ها میان از محدودیت ها مینویسن و گلایه میکنن که البته گلایه کردن از آیفون توی سایت های بین المللی دیگه بیشتره بعد ایشون میگه اینجا شده جای فرافکنی واقعا رو که واقعن می‌نوشت نمیدونم اصلا معنی فرافکنی رو میدونه یا نه اون یکی میگه هارد آیفون! اون یکی میگه آیفون رو نمیدزدند اون یکی میگه آیفون ضد هکه در حالی که خود اپل گفته باید مراقب باشیم چیزی به نام ضد هک بودن نیست و ...! خب همونطور که قبلا هم این سایت رو ترک کردم دوباره میکنم فقط امیدوارم آدم های درست و فهمیده جلوی اون دسته از آدم ها که میخوان تصمیم بگیرن قرار بگیرند تا اشتباه نکنند

M H در تاریخ : 1403/7/7

...
ادعا پشت ادعا؟ ... از کدوم فروم صحبت میکنی فروم آیفون ها توی سایت خود اپل یا توی سایت های بین المللی مثل gsmarena و ... اگه داری از سایت های بین المللی صحبت میکنی که توش هیچ گسی نیست که از آیفون بدش بیاد میگم چند از این سایت های بین المللی رو به ما هم بگو شاید ما بلد نیستیم شما بلدی! :))

Hooman M در تاریخ : 1403/7/7

ی مطلب هم بگم برا اونایی که فقط بند سایت هستند مخصوصا دگزو متقلب و به شدت دقل باز supersafstyle این رو توی یو تو ب بزنید
مقایسه دوربین پیکسل ۹ ایکس ال با ۱۶ پرومکسه توی دگزو پیکسل ۱ امتیاز بیشتر از ایفون گرفته ببینید ایفون چجوری با لودر از روش رد میشه یعنی انگار پیکسل ی میانرده هست در مقابل ایفون عکس و فیلم شب وروز حالت های مختلف حتی به نظر من پیکسل از s24ultra هم دوربینش ضعیف تره اینم برا اونایی که مدرک و لینک میخواستن ببینین تا متوجه بشین این سایت ها مفت نمیرزن

M H در تاریخ : 1403/7/7

والا من فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم هر روز میرفتم معتبر ترین سایت های موبایلی دنیا و از نزدیک هم بررسی های زیادی از گوشی ها داشتم من نظرم رو برای افرادی که نیاز به راهنمایی دارند بیان میکنم
ببینید من بار ها گفتم باز هم میگم اگه توی سخت افزار شما به آیفون ۱۰ بدید به سامسونگ اسنپدراگون نباید بیشتر از ۷ بدید اگه اگزینوس بود نباید بیشتر از ۶ بدید ولی توی نرم افزار کاملا برعکسه اگه به سامسونگ ۱۰ بدید با توجه به تمام خوبی های ios نباید به آیفون بیشتر از ۷ بدید که البته این مورد توی ایران پایین تره چون رجیستر نمیشه و نمیشه حتی یه اپل آیدی با شماره شخصی ساخت سامسونگ و اپل بهترینن و هر ساله به گفته معتبر ترین منابع تحقیقاتی هر کدوم بیشتر از ۲۰ درصد بازار دنیا رو در دست دارن البته توی کشور های پیشرفته بیشتره توی همین سایت هم ببینید سالانه حدود ۵۳ درصد بازار گوشی آمریکا دست اپله و ۲۷ درصد دست سامسونگ و ۱۰ درصد موتورولا و همین سه تا ۹۰ درصد بازار آمریکا دستشونه! من فقط نظرم رو میگم ببینید من خودم دوست ندارم این نظر منه چون خیلی محدودیت داره و کارایی خاصی نداره من یه کار ساده نمیتونم کنم دکمه دوربین به چه کارم میاد همون صفحه قفل رو بکشی کنار برنامه دوربین باز میشه حتی فیلمش رو زومیت هم گذاشته بود یکی کلا این دکمه رو گچ گرفت چون هی دستش می‌خورد و جایگاهش بد بود خلاصه نظرم رو گفتم من خوشم نمیاد من خرید گوشی هایی مثل گلکسی a54 و a55 رو برای استفاده روزانه ترجیح میدم و عکاسی و ... رو سعی میکنم با لوازم تخصصی تر انجام بدم امیدوارم نظرم سودمند باشه موفق باشید

M H در تاریخ : 1403/7/7

اول کسانی که اومدن از بدی ها گفتن و خوششون نمیاد رو افرادی خطاب کردی که حتی از نزدیک هم گوشی رو ندیدن بعد به داینامیک ایسلند میگی داینامیک آیلند! بابا مطلع:)
در ضمن شما از کجا میدونی کسی این گوشی رو از نزدیک دیده یا نه؟ نظرت چیه یه نگاه به نظرسنجی هفتگی سایت gsmarena بزنی ببینی در مورد علاقه مندی نسبت به آیفون های جدید چی گفته؟
https://m.gsmarena.com/weekly_poll_results_its_a_bad_start_for_the_iphone_16_series_as_people_look_for_alternatives-news-64586.php

و دوباره در ضمن من قبلا توی این سایت میومدم ولی اونقدر نظرات افرادی مثل شما روی اعصاب بود که دیکه نیومدم بعضی اوقات حوصلم سر میره میام ولی سعیم رو میکنم که ادامه ندم نمیخواد پاسخ بدی چون حوصله ندارم بیام ببینم با اکانت فیک میتونی هر چقدر خواستی دیسلایک کنی و توی زندان ios سیب گاز زده ببینی در مورد دیگران هم اینطور فکر نکن چون من اگه بخوام رزومم رو توی این کار بگم باید لیست کنم

Риал К در تاریخ : 1403/7/6

سلام
...
ازتون سوال کرده بودم که مشکل تاچ ندارید که متاسفانه [در سایت ثبت] نشده بود.
دیگه دیروز صبر برادرم سر اومد و گوشی رو بردیم با یه نمونه دیگه تعویض کردیم.
امروز این یکی هم مثل اون یکی بعضی اوقات کنار دکمه شاتر رو که لمس میکنی تاچ رو رجیستر نمیکنه.
مثل اینکه مشکل جهانیه. شما بر نخوردید؟

Риал К در تاریخ : 1403/7/6

... ۳ تا پیام نوشتم و هنوز نیومدن.
تو [فکر کن] که من گوشی رو ندارم.
جالبه کسی که دائم اطلاعات غلط در باره این گوشی میده، گوشی رو داره ولی کسی که اطلاعات درست میده گوشی رو نداره، یعنی ... با این سطح بالای منطقت!!!!!!
این آخرین پیام من به شما بود.
از نوع بررسی که کردی مشخصه این گوشی خوبه چون من میگم.
... با همون پوکو ایکس۶ ی که داری خوش باش.

Hooman M در تاریخ : 1403/7/6

اولا پسر جان خودتی ... بعد اینکه از قدیم گفتن آنچه عیان هست چه حاجت به بیان است من نیازی به لینک ویدیو ندارم الان همه خودشون خداراشکر سواد کافی دارن میتونن همه چیزو سرچ کنن من گفتم هارد ببخشید معنی فارسی هارد چی میشه حالا چه فرقی داره حافظه یا هارد که چی شما و بقیه افراد مثلا دانا جوابی ندارین بدین بعد میان اشتباهات فضایی میگیرین شما اشتباه کردی راجب چیپست صحبت کردی هنوز [متوجه نشدی] بحث ما سر گوشی نه چیپست یعنی الان هر ماشینی سرعت وقدرت بیشتری داره بهتره تازه خودت داره میگی بنچمارک تا کی میخوای بگی بنچمارک ما داریم راجب دنیای واقعی صحبت کنیم نه عدد رقم در عمل بزار گوشی ها بیان ببینیم چه بازی یا برنامه رو بهتر و با مصرف و حرارت کمتر اجرا میکنن بعد بیا اینجا ادعا بکن ... بعدشم من عادی صحبت کردم مگه حرف بدی زدم که اگه زده بودم اصلا سایت تایید نمیکرد ش آهان شما میری چیپست خالی میخری میاری خونه میشینی نگاه میکنی کی گفته بحث چیپسته بحث گوشی هست اتفاقا شما تو فضایی هنوز نمیدونی بحث سر چیه من هرجورم صحبت کردم حداقل ۴ تا مطلب واقعی و مفید گفتم شما کلا تو این همه نظری که دادی فقط ی بنچمارک گرفتی دستت ول کن نیستی ... مگه نمیگی وانپلاس رو میگی سامسونگ طبق رسم این ۲ سال نسخه اور کلاک شده پردازنده ۸ نسل ۴ رو استفاده میکنه یعنی اینکه امتیاز هاش بالا تر از مدل های عادی روی بقیه گوشی هاست مثل سال های قبل البته توی همین گیک بنچ در انتو تو فرق داره وبه جز گوشی های گیمینگ پس امتیاز سامسونگ قابل اتکا تره تازه اگه به خبر باشه ی بررسی کننده ی عکس گذاشته بعد اپدیت جدید ios امتیاز جدید اپل شده ۹۴۰۰ حدودا اتفاقا خیلی خوب میشه شما دیگه با من صحبت نکنی چون امثال من باز حرفاشون حتی اگه کم ی سودی داره و امثال شما فقط حرف زدن اونم غیر مرتبط رو بلدن به هر حال امیدوارم موفق باشی و مثل همیشه به قول خیلی از دوستان اگه خیلی از ایفون بدتون میاد خب برین درصفحه ی گوشی هایی که دوسشون دارین وازشون تعریف میکنین بزارین از علم سرشارتون استفاده کنن اون عمق ۴ متری تجربه خودم بوده بر عکس شما که فقط ی لینک و حرف های بی اساس برای حرفاتون دارین من تجربه شخصی و حرف های منطقی و با دلیل برای حرف هام دارم خلاصه که خوشحالم به این نتیجه رسیدین که دیگه با امثال من صحبت نکنین

Hooman M در تاریخ : 1403/7/6

اتفاقا حرف من هم همینه من جواب این افراد رو دادم ... برا من نظراتشون مهم نیست فقط به قول شما انقدر حرف هاشون زننده و خنده داره که آدم نمیتونه جواب نده به هر حال من ادعایی ندارم ولی هر کمکی ازم بر بیاد انجام میدم و مثل این افراد دنبال جلب توجه نیستم چون به قول شما از متن هر کس سطح آگاهی و سواد مشخصه

ramin f در تاریخ : 1403/7/5

سلام خدمت دوستان گرامی.دوستانی که هر سوالی از بابت خرید و فروش و استفاده و نرم افزار و سخت افزار ، هر مشکلی و سوالی دارن همینجا مطرح کنن من سریعن جواب خواهم داد. کامنت ها و اسپم های نوشته شده از اشخاصی که این گوشی رو ندارن و از نزدیک هم ندیدن هیچ سودی به هیچ کسی نداره.

حال تجربیات خرید و استفاده من از این گوشی

موبایل های سابق من بترتیب : اولین گوشی من نوکیا ۶۶۶۰ - اچ تی سی اچ دی۲ - یه سامسونگ اندرویدی داشتم از سال ۹۱ اسمش یادم نیست یسال بعدشم فروختم - از سال ۹۲ یا ۹۳ بدلیل علاقمند بودن به گوشی موبایل ، تقریبن هر برندی استفاده کرده ام.از سونی زد۱ و زد۲ تا سامسونگ سری گلکسی و بقیه برندها مثلاچ تی سی .تقریبا همه ی گوشی های من پرچمدار و اندرویدی بودن و همچنان هم سامسونگ گلکسی اس۲۴ ام رو دارم.لذا اطلاعات و تجربه کار من با گوشی های اندرویدی کم نیست.از یه طرف هم از با معرفی ایفون خیلی سمت ایفون نرفتم.یعنی میتونم بگم اولین ایفونی که با مکث و تردید خریدمش ایفون ایکس بود.کلا از گوشی های اپل من ایفون ایکس , ایفون ۱۲ پرومکس ، ایفون ۱۳ نرمال و الان ایفون ۱۶ پرومکس.

این گوشی رو من روز دوشنبه از بازار موبایل تو تقاطع حافظ و جمهوری تهران رنگ مشکی ۲۵۶ گیگ za رو به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان با گلس و قاب خوب خریدم و تقریبا امروز پنج شنبه که دارم این کامنت رو مینویسم ۴ روز هست که دستم هست.

اولین و ضروری ترین مورد که برای خیلی ها حتی خودم مهم بود بحث انتن و رجیستری هست:
من خودم شخصی بودم که از ایفون ۱۳ نرمال به بعد جرات نکردم برم سمت ۱۴ و ۱۵ رجیستر نشده.اما خب دیگه دل رو زدم به دریا و این رو خریدم. تو این ۴ روز فعلا که انتن دارم یکماه و اس ام اس اومده که تا یماه دیگه قطع میشه.امادلم از اونجا قرص شده که دوست نزدیکم ایفون سری ۱۵ داره و انتن داره همچنان. و با انجام یه ریست نتوورک و دوتا کلیک انتنش سریع میاد.لذا مشکل انتن نداریم و با اینترنت ۳جی خیلی راحت میتونیم کار کنیم.خودم
به شخصه همیشه ۹۰ درصد زمان ها وصل به وای فای هستم.

مورد دوم : تغییرات ظاهری برای فردی که از ایفون های سری پرو مکس ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ میخواد وارد سری پرومکس ۱۶ بشه خیلی محسوس نیست.ظاهر فرقی نکرده داینانیک ایلند هم که از ۱۴ و ۱۵ هنمچنان بوده و هست.
در مورد ظاهر هم میتونم بگم حس گوشی پرو و لاکچری بودن رو دوست داشتم. تو استفاده حین شارژ داغ شدنی بهیچ عنوان حس نشد.

میخواستم گلکسی اس ۲۴ ام رو باهاش مقایسه کنم ولی بهیچ عنوان دوست ندارم ios رو با android مقایسه کنم چون اشتباه هست.

کاری به اعداد و ارقام و نتایج پلتفرمهای بنچمارک ندارم.این گوشی تو استفاده مداوم حین شارژ (من کار ماینینگ انجام میدم) از این گوشی هیچ ضعفی ندیدم. لازم به ذکر هست که کار ماینینگ از سنگین ترین کارهایی هست که میشه با سخت افزار انجام داد.حرف های بی ربطی که اینجا نوشته میشه رو نادیده بگیرین.این گوشی فلان رده هست اونیکی فلان رده همه باد هوا هستن.اکو سیستم ios کلا با اندروید فرق میکنه و تو کلاس خودش بهترین نتایج رو داره.سخت افزار این گوشی با نرم افزار اختصاصی که براش طراحی و نوشته شده کاملا مچ و ست هست.

کیفیت عکس و دوربین پرچمداران اپل همیشه جزو رده بالاهای جداول تست و بررسی بوده و هستن.حالا یکی بالاتر و پایینتر برای مصرف کننده واقعن مهم نیست. تغییرات بسیار ریز که تو چشم غیر مسلح اصلا مهم نیستن.
من کیفیت عکس های گلکسی اس۲۴ و ایفون ۱۶ پرومکس رو در یه سطح میبینم.

شارژ دهی هم که نه میشه گفت ضعیف نه هم عالی . مثل همیشه در یه سطح

مهناز غ در تاریخ : 1403/7/4

با سلام خدمت دوستان عزیز . بعد از چند ماه سری به فروم پرچمدار جدید ایفون زدم و طبق معمول همیشه کامنت هایی خالی از تجربه و کار عملی با این گوشی رو دارم میبینم و گذرا میخونم.
فروم های اپلی طبق معمول شده محل مجادله متعصبین سامسونگ و سونی و made in China
واقعن متاسف هستم.
دونفر عین من میان اینجا دوتا سوال کنن دوتا مطلب بخونن.واقعن نمیدونم اینجا چرا اینشکلی شده. تو فروم های خارجی بهیچ عنوان بحث های بی ربط از ممبر های بی ربط منتشر هم نمیشن(اگر به مدیریت و ادمین محترم برنخوره البته این حرف)
متاسفانه طبق سنوات گذشته این فروم هم مثل بقیه فروم های سابق ایفون پر از نظرات و فرافکنی های یه عده از دوستان هست که واقعن هیچوقت متوجهشون نمیشیم که اصلا چی میخوان بگن و چی رو میخوان برسونن.
یکی از لفاظی هایی که خیلی نظرم رو همیشه اینجاها جلب میکنه ادعای متخصص بودن یه عده هست،ادعای کارشناس بودن دارن.سالهاست تو فروم های اپلی ادعا پشت ادعا!
...

WOLF A در تاریخ : 1403/7/4

پسر جان بهتره دوباره اون ویدیو رو ببینی، میخوای لینکش رو بزارم بقیه هم ببینن؟ ادبیات کوچه بازاری با علم و تخصص منافات داره عزیزم.
لینک ویدیو رو قرار بدید لطفا، تا مشخص بشه. در صورت عدم قرار دادن لینک ویدیو، یعنی بنده درست گفتم.
بنده راجع به چیپست صحبت کردم در ابتدا، نه گوشی و برند. حالا اینکه شما تصمیم گرفتی صورت مسئله رو پاک کنی و چیپست اسنپدراگون رو فقط سامسونگ در نظر بگیری به بنده ارتباطی نداره. هر وقت صحبت از سامسونگ کردم میتونی بیای اینا رو دوباره تایپ کنی. گوشی گیمینگ مگه چیپست مشابه نداره؟ گوشی گیمینگ مگه پرچمدار نیست؟ یعنی دو جمله نوشتی پست سر هم که دومی، اولی رو نقض کرده.
چیپست عزیزم، بحث من چیپسته. میخوای یه چند بار تکرار کن ملکه شه. Mobile SOC
بله اتفاقا این بنچمارک رو قبل از خبر gsmarena و سایرین، خودم دیدم ولی تا زمانی که منتشر بشه زمان میبره. شما وقتی یه بنچمارک در گیک بنچ آپلود کنی، نمیتونی تو لیست جدیدترین ها پیداش کنی و باید صبر کنی تا منتشر بشه و فقط تو پروفایل شخصی قابل دیدنه.
خدمت جنابعالی گوشی وانپلاس
https://s8.uupload.ir/files/8g4_p9qb.jpg
و مرسی که مهر تأیید به حرف بنده زدی با گذاشتن اون بنچمارک سامسونگ. امتیاز 9080 سامسونگ. بالاترین امتیاز a18 رو برو ببین به این عدد رسیده؟ پایینترین امتیاز 8g4 تا الان 8840 بوده و پایینترین تک هسته ای هم 2890. هنوز 10000 که واسه وانپلاس اومده رو منتظر بالاترش هم باش.
همین که هنوز نوع حافظه داخلی رو نمیدونی و نوشتی هارد آیفون، نشان از میزان اطلاعات کامپیوتری شما داره.
دوباره کامنت شما رو بررسی میکنیم:
1- بجای دوباره دیدن ویدیو، نوشتی مگه مرض داره و حرفای کوچه بازاری.
2- گوشی پرچمدار، نمیتونه گیمینگ باشه
3- رفتم تو عمق 4 متری گوشیم سالمه
4- آیفون هارد داره
متأسفانه بنده این سطح از علم و دانش شما رو ندارم که راجب مرض داشتن یارو و عمق 4 متری رفتن و هارد آیفون و لغات و ادبیات کوچه بازاری چیزی بگم. صرفا جهت احترام بهت جوابتو دادم. بیش از اینم دیگه بهتره همصحبت با شما و مشابه شما نشم.
با تشکر

Hooman M در تاریخ : 1403/7/4

... ببین اینجا انشا ننویس جواب متن منو بده کلا همین 4k ۱۲۰ رو گرفتی دستت داری میری البته حق داری توی اینترنت بیشتر از این نیست آهان تو انقدر سطح متنات بالاست ۵ روز طول میکشه تایید بشه پس چرا برای بقیه انقدر طول نمی‌کشه ... این گوشی چند ماه پیش بعد اپدیت قابلیت سوپر اسلو موشنش رفت اون چیزی که من گفتم راجب فیلم عادیه اگه معنی عادیرو نمیدونی تو اینترنت سرچ کن ...
ببین همین الانم هر کی فقط سواد خوندن و نوشتن داشته باشه متن هارو بخونه میفهمه تو ۱۰ به ۰ عقبی ... اصلا دیدی جواب چه متنیرو دادی من از اول دارم میپرسم آیا این گوشی هارو داشتی یا داری چرا جواب نمیدی خب بگو از نزدیک حتی ندیدم دستت رو شده برای همه ... راجب برند ها که گفتم چی چرا جواب ندادی بعدشم من گوشیرو نداشتم دارم گفتم مثل تو تو اینترنت نمیرم قابلیت های گوشی بقیرو نگاه کنم بعد بیام برا اونایی که دارن نسخه بپیچم اینکه قلم جدا میشه مزیته خوبه گفتی مافکر میکردیم قلمو نمیشه جدا کرد خب این چه ربطی به چیز هایی که من گفتم داره من فکر میکردم مثل گوشی ۱ ساعت طول میکشه شارژ بشه خوب شد گفتی واقعا وقتی جواب نداری حداقل اصلا جواب نده من اون همه مطلب گفتم فقط میای ۲ تا متن از اینترنت کپی میکنی ... البته مقصر نیستی تاحالا گوشیرو از نزدیک ندیدی ی گوشی با اون ابعاد وقتی افقی میگیری دستت مشخصه کار با صفحه خیلی سخت تر ه تا با یک دکمه بالای گوشی بماند که امکان داره مثل خیلی چیز های دیگه که سامسونگ اسکی رفته از اپل این دکمرم اسکی بره من تو ی همین متن منظورم رو توضیح دادم ... تو اول گوشیشو بگیر بعد به فکر سه پایه باش دانشمند ما داریم از قابلیت های گوشی حرف می‌زنیم واگر نه لوازم جانبی ۱۰۰۰ تا مدل هست حتی تا لنز حرفه ای برای موبایل نه من اصلا از spen استفاده نمیکنم چون برام مهم نیست تو توی اینترنت میبینی فکر میکنی چه خبره من که دارم میبینم میدونم به درد چی میخوره ... بعد من قبل پیام تو نمیدونستم تو که بعد پیام من هم هیچی نمیدونی تازه حداقل من به اشتباه گفتنم اعتراف کردم تو چی که هنوز توی دانایی خودت موندی ... من چیزایی که تو میگی برام خاطرست من میرم سرچ میکنم قابلیت کف دست تو ی گوشی های چند سال پیش سامسونگ هم هست اینم یاد بگیر آدم وقتی ی چیزو داره خیلی دنبال مشخصات و قابلیت نیست چون دم دستشه ولی وقتی نداره مثل تو میره دنبال مشخصات و قابلیت هایی که در عمل خیلی هاشون هم برای خیلی ها کاربرد نداره... همون قابلیت گالری که گفتم بستته همه چیزو ثابت میکنه فقط دفعه بعد مثل من دونه دونه جواب بده نه بیای ی انشا بی سر و ته بگی حداقل جواب سوالات قبلو بده ...

مولود ا در تاریخ : 1403/7/4

هومن یا هومان عزیز ، اگر ادمین و مدیر محترم این وب سایت اجازه انتشار کامنت من رو بدن و حذف یا سانسور نفرماین ، میخوام تاکید کنم سعی کنین حرف های یسری عزیزان رو تو این فروم ها جدی نگیرین . پیشینه این بزرگواران خیلی سال هست که تو این فروم ها مشخص شده.یه toke pa برید اولین کامنت هاشون رو تو ارشیوشون
مطالعه بکنین . همه چی مشخص میشه براتون.نمیخوام اشاره کنم ، خودتون یه مطالعه سطحی بکنین.
همه ساله با معرفی پرچمدار جدید اپل ، سر و کله یسری از عزیزان تو این فروم ها پیدا میشه و یجوری تو فروم های ایفون مینویسن منه متخصص و منه عالم و منه کاربلد ، یجوری مینویسن که من تستر فلان سایتم و نمیدونم فلان پلتفرم پروفایل دارم ، یجوری عالم و ادم و کل وب سایت ها و برند ها رو تحلیل و نقادی میکنن که حس میکنی عجب دانشمندی پای تو این سایت گذاشته . بذار برم از ارشیو مطالبش استفاده کنم .بعد میری تو ارشیوشون و باقی ماجرا.

واقعن نمیدونم چه دلایلی باعث میشه یه کاربر اقدام به نوشتن جملاتی بکنه که از صد فرسخی مشخص هست که هیچ اگاهی و علم و تجربه ای پشت این حرف ها نیست بجز جمع اوری از اینور و آنور و دست کاری تو دیتا .... و فقط میخواد خودی نشان بده و بگه من هم هستم.

Риал К در تاریخ : 1403/7/3

جناب بسیار باهوش سایت با تاخیر نظر ها رو ثبت میکنه ... نیاز به فرستادن عکس فیلم شما نیست ...
چون شما از یه قابلیت استفاده نمیکنی دلیلب نمیشه بیای بگی که این قابلیت وجود نداره.
راجب گالری درست گفتید؟ جناب به ظاهر دانا اونی که شما گفتی برای مود اسلوموشن و تبدیل اون به سوپر اسلوموشنه ولی...تو [فکر کردی] که فیلم برداری 4K@120 این گوشی با این کاره! نیازی نیست ادعا کنی مظمين هستم که از گوشی سر در نمیاری! مشخصه کی گوشیو داشته وقتی یکی مثل تو ساده ترین چیز رو نمیدونه مشخصا این گوشی رو نداشته این جای بحث و بررسی نداره! نیاز دیدم و دیدم از گوشی سر در نمیاری بر عکس ادعایی که داری پس برات توضیح دادم اونم تصویری که بتونی بفعهمی کجا میتونی این مدل فیلم برداری رو فعال کنی.
... منم میدونم قلم میتونه از گوشی جدا بشه همین هم یکی از برتری های اون نسبت به دکمه شاتر آیفون هست(اشاره هم کردم). جالبه خب اگه میخواستم روگوشی زوم کنم یا فوکوس کنم یا هر کار دیگه ای نیازی به دکمه شاتر نبود دیگه. مگه تا الان چیکار میکردن؟ یچی بگو در کاربرد بگنجه.
چه جالبه میزنی زیر حرفت!!!! نقل قول مستقیم از نوشته شماست:«همون قلم که میگی توی کنترل دوربین نصف کارایی اون دکمرو هم نداره» کارایی نداشتن یعنی چی از نظر شما؟ یعنی نتونه اون کاری که دکمه میکنه رو انجام بده. اگه غیر اینه ما رو روشن بفرمایید از عجایب گفنتار شما اطلاع پیدا کنیم. ... خو من وقتی گوشی دستمه و به تمام تنظیمات گوشی دسترسی دارم چرا باید دکمه شاتر این شکلی داشته باشم؟؟؟ همچین چیزی زمانی کارلایی داره که گوشی تنظیماتش دم دست نباشه.
حالا برعکس این مورد بیشتر صادقه بسیار پیش اومده دوربین رو جایی ثابت کردم و میخواستم عکس بگیرم تو این حالت وجود حتی دکمه شاتر هم بی استفاده است. چون وقتی من از گوشی دورم چطوری دکمه شاتر رو استفاده کنم؟ میتونی تایمر بذاری و هممون میدونیم تایمر گذاشتن معمولا منجر به تصویر مناسب و دلخواهمون نمیشه. پس خیلی راحت گوشی رو روی سپایه میذارم میرم تو محدوده مورد نظر وا میستم عکس میگیرم(حلا فردا میره اینترنت سرچ میکنه میاد اینجا جیغ و داد که اره میتونی کف دستم نشون بدی بعله اونم امکان پذیره ... ولی فکر کنم همون لحظظه خواستی زوم کنی راحت با air command and gesture قلم زوم میکنی و چون گوشی هوشمنده خودش روی سوژه زوم میکنه. من از این قابلیتش بارها استفاده کردم. قلم کاملا شکننده نیست و مقاومت کافی داره میتونی تستکنی بهش فشار وارد کنی با دستت ببینی تا چه حد مقاومه.(مقاومت اون کفایت کاراییشو میکنه نمیخوایم باهاش کشتی بگیریم که میخوای استفاده نرمال بکنی) شارژ شدن؟
یعنی شما گوشیت ۲۴ ساعته تو دستته و اس پن هم بیرون؟ جناب به اصطلاح همه چیز دان ۷ دقیقه برای شارژر کامل شدنش کفایته مطمئنم همینم نمیدونی! تازه شما در صورتی که شارژش کامل خالی شده نیاز داری فقط ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه بذاریش داخل گوشی(مثلا حد فاصل پارم ماشین تو پارکینگ یا سوار اسانسور شدن و رسیدن به رستورانی جایی) واقعا فکر میکنی شارژ شدن این قلم اینقدر سخته؟؟؟؟ واوووووو کسی که تا قبل پیام من نمیدونست اس ۲۴ فیلم 4K با ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط میکنه الان میخواد به من درس امکانات این گوشی رو بده.
ادامه در پیام بعدی!!!!!!

Hooman M در تاریخ : 1403/7/3

همین که بعد ۵ روز در جواب ۴ تا متن من ی نصفه متن نوشتی ... نشون میده کی احساسیه و چی بلده ...من نگفتم چون من میگم بهتره ایفون من توضیح دادم به قول خودت متنو خوندی آهان اره راست میگه اونی که ویدیو گرفته مرض داره که فریم ریت سامسونگ بزار رو ۶۰ ایفون بزاره رو ۱۲۰ بعدشم چی کار به Rog داری ما داریم راجب پرچمدار صحبت میکنیم نه گوشی گیمینگ کم آوردی حالا از سامسونگ و برند های چینی رسیدی به گوشی گیمینگ خسته نشدی بعد ۵ روز این جوابارو نوشتی خلاصه خیلی به خودت فشار نیار اتفاقا امروز بنچمارک s25 اومده با ۸ نسل ۴ برای گلکسی که قویتر از نسخه عادیه و حدود ۹۰۰۰ چند هسته ای حالا دیدی کی راست میگه یادته چسبیده بودی به ۱۰۰۰۰ حالا دیدی تازه هنوزم شرایط آزمایشگاهی بزار ۲ ماه دیگه گوشی های شیاعمی بیاد میفهمی داستان چیه منم هر چی گفتم با دلیله و خودم گفتم مثل شماها نمیرم از اینترنت کپی کنم اونم اپل الکی نگفته شاید شما نداری گوشی هارو من خودم با آیفون ۱۴ promax تازه تو عمق ۴ متری استخر رفتم ... راجب سوکتم ۲ تا مطلب بخون ایفون ۱۰ گیگه چون مستقیم برای فیلمبرداری لاگ به هارد وصل میشه وهمزمان توی هارد فیلم رو ذخیره میکنه که محض اطلاعت هیچ گوشیی نمیتونه سامسونگ ۵ گیگه یعنی نصف شما فقط عدد میبینی من واقعیت شما هم هر وقت گوشی هارو داشتی بیا نظر بده...حداقل ۲ تا بحث تخصص کن جواب بدم ...

WOLF A در تاریخ : 1403/7/3

وقتی بهت میگم خیلی احساساتی و هیجانی نظر میدی و نظراتت هیچ بویی از تخصص نداره منظورم دقیقا همین کامنت خودته. اتفاقا صبر کردم الان نظر دادم چون میدونستم که اینا رو خواهی گفت عزیزم.
1- اگر جواب کسیو میدی درست بخون چی گفته بعد نظر بده.
2- تستی که شما دیدی از سامسونگ بوده با چیپست 8 نسل 3. همین تست با rog ایسوس که همین چیپست رو داره 64 میاره با خط فریم ریت کاملا صاف و بدون افت، این یعنی این گوشی حداقل فریمش از 60 بالاتره و به علت محدودیت تنظیمات، نمیتونه بالاتر بره.
3- متأسفانه شما توجهی به جزییات نداری و فقط دنبال یه عدد بودی در اون ویدیو. اگر دقت کنی میبینی که آیفون روی حداکثر 120 تنظیم شده بود و سامسونگ و هم همون rog ایسوس که گفتم (و قطعا تو اون چنل تستشو دیدی) روی حداکثر 60 تنظیم شده بودن.
4- بالا بری پایین بیای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 برتری 15 درصدی مطلق در گرافیک داره و اینو بنچمارکهای حرفه ای دنیا دارن نشون میدن، بقیه میشه بحث برند گوشی و نوع کلاک چیپست و محدودیت نرم افزار یا بازی.
5- با دونستن موارد بالا و قدرت بالاتر اسنپدراگون پارسال که گفتم، اینم بدونی بد نیست که گرافیک گوشی فقط به گیم ختم نمیشه.
6- اسنپدراگون 8 نسل 4 طبق اعداد بنچمارک گیک بنچ در پردازنده بخش چند هسته، حتی در پایینترین امتیازش، از بالاترین امتیاز چیپست a18 بالاتره. و در تک هسته متغیر بین 2900 تا 3200 بسته به برند و مدل گوشی هست، A18 بین 3200 تا 3400 هست.
لطفا نظرات به دور از تخصص ندید و باعث گمراهی دیگران نشید.
طبق بررسی جنابعالی:
آیفون خوش دست تره چون من میگم.
آیفون قویتره چون من میگم.
آیفون ضد آبتره، پس آیفون بهتره. (عزیزم اون 6 متر رو خود اپل گفته و تبلیغاتیه، مهم ip68 بودنه. اون عدد زیر آب وقتی 68 باشه یعنی بیش از 1 و نیم متر که خود شرکت سازنده باید اعلام کنه، حالا اپل گفته 6 ولی بقیه در این مورد چیزی نگفتن و بر اساس چارت ip وقتی اعلام نکنی یعنی 1.5 متر. حالا تو میری تو 6 متری دوتاشو تست کنی؟ نمیری و به مشخصات کاغذی اعتماد میکنی، چرا؟ چون میگی مشخصات کاغذی دروغه مگر اپل باشه).
اتصالات مشابه یکدیگرن ولی همینطور الکی آیفون دوبرابر سریعتره چون من میگم. یعنی هر دو usb 3.2 و دیسپلی پورت ولی آیفون دوبرابر سریعتره. (نظرات مملو از هیجانات و بدور از کوچکترین مورد علمی)
دوربینو تست نکردی ولی آیفون بهتره.
اینا رو نوشتی و گفتی این بود یه بررسی کامل؟
ادامه ندم که بهتره.
خداحافظ

Hooman M در تاریخ : 1403/7/2

دوستان خواستم اینجا ی مقایسه بین s24ultraو 16promax انجام بدم به سه دلیل اول بر عکس بعضی افراد که اینجا فقط ادعا میکنن ... ی متن مفید بزارم مطلب بعد ثابت بشه چه کسی اینجا چیزی برای ارائه داره و دنبال کمکه دراخر هم به احترام دوستانی که اینجا برای مطلب مفید میان که اصلش هم همینه
بخش اول خوش دستی و ظاهر ظاهر که سلیقست من خودم آیفون رو بیشتر دوست دارم ولی آیفون هم سبک تره هم گوشه هاش گرده اندازه هم که تقریبا یکی هستن پس آیفون خوش دست تره
کیفیت ساخت آیفون هم ip بهتری داره چون تا عمق 6 متری ضد آبه هم سرامیک شیلد جدید اپل محکم تره بررسی هاش هست و هم فریمش تیتانیوم گرید 5 در مقابل گرید 2سامسونگه پس آیفون بهتره
صفحه نمایش توی روشنایی سامسونگ بیشتره ولی در شرایط خاص در حالت دستی و زیر نور خورشید آیفون بیشتره دقت و نمایش رنگ آیفون بهتره رزولیشن سامسونگ بیشتره ولی به خاطر مصرف زیاد باتری اکثرا روی حالت fhd می‌زارن من خودمم همین کار رو میکنم حاشیه های آیفون کمتره صفحه بزرگ تره دالبی ویژن داره 1ملیارد رنگه سامسونگ صفحه ضد انعکاسش خیلی خوبه ولی به خاطر گلس ازبین میره که 99 درصد گلس میندازن خودم هم انداختم پس با اختلاف جزعی میشه گفت آیفون بهتره
اسپیکر کاملا آیفون بهتره
اتصالات کاملا یکی هستن ولی آیفون سوکتش دو برابر سرعت بیشتری داره
راجب امنیت سامسونگ هم تشخیص چهره داره هم اثر انگشت ولی فیس آیدی آیفون هم خیلی دقیق تره و هم سریع تر ولی در کل میشه گفت مساوی هستن چون سامسونگ اثر انگشت هم داره
دوربین بخوام توضیح بدم باید ی متن جدابنویسم حالا اگه دوستان خواستن می‌نویسم ولی در کل آیفون بهتره مخصوصا دوربین های پشت ولی سلفی تقریبا یکی هستن ی مقدار فیلمبرداری آیفون بهتره

راجب نرم افزار آیفون هم سبک تره هم باگش کمتره هم هماهنگ تره با سخت افزار هم آپدیت های مرتب تر و بهتری میگیره ولی در مقابل سامسونگ محدودیت هاش کمتره هم با برنامه های ایرانی سازگاره هم شخصی سازیش بیشتره هم اتصالش به لوازم های دیجیتال دیگه البته به جز اپل راحت تره با همه ی این ها من خودم iOS رو بیشتر میپسندم ولی باز سلیقه هست

بخش پردازنده اپل کاملا بهتره مصرف و حرارت کمتر قدرت بیشتر عمر مفید بیشتر طبق تجربه برای اون هاییم که میخوان دوباره بحث بنچمارک بکنن ی فیلم بررسی جدید هست هر دو هم زمان داره گنشینگ اجرا میشه روشون توی یوتوب هست آیفون بعضی جاها حتی 120 فریم بود و سامسونگ نهایت 60 و در طول بازی و همه شرایط و صحنه ها یکسان سامسونگ تا 37 این حدود هم اومد ولی آیفون بیشتر حدود 70 الی 80 بود یه جور هایی آیفون 2برابر سامسونگ داشت فریم ریت میداد که خیلی عجیبه اونم روی همچین بازیی حالا الان اون دانشمندان بگن مگه بنچمارک گرافیک سامسونگ 81 فریم نبود و آیفون 68 پس چرا در عمل اینجوریه دیگه چه باز و برنامه ای در دنیای موبایل بیشتر از گنشینگ گرافیک میخواد توی همه ی رندر گیری ویدیو هاهم باز آیفون سریعتره حالا باز بنچمارک بگیرین

راجب باتری شارژ دهی آیفون کاملا بهتره شارژ بی سیمش سریع تره ولی شارژ سیمی سامسونگ فعلا سریعتره چون توی چند تا تست آیفون هنوز معلوم نیست 45وات شده یا نه

دوستان این ی بررسی کامل بود ولی چون آیفون ریجستری نمیشه و گارانتی نداره همچنین حتی اگه قیمتش پایینم بیاد فکر نکنم زیر 80 بشه و محدودیت های برنامه های ایرانی روی اپل و قیمت 60 تومنی سامسونگ خرید سامسونگ منطقی تره ولی بهترین گوشی ایفونه حالا خودتون میدونید
من خودم به خاطر علاقه همچنان آیفون رو انتخاب میکنم

Hooman M در تاریخ : 1403/7/2

میخواستم ادامه حرف هامو نزنم ولی دیدم خیلی حس خود بزرگ بینی داری اگه اپل دروغ گو و بده چرا به قول خودت این همه ساله داری دنبالش می‌کنی کسی مجبورت کرده راجب روشنایی هم مشخصات روی کاغذ برا من نخون همه خودشون چشم دارن میرن میخونن روشنایی سامسونگ کلا حدود300 نیت بیشتره ولی ی امای بزرگ داره چون فقط توی حالت hdr اونم زیر نور شدید مثل آفتابه ولی توی حالت دستی و زیر نور آفتاب آیفون روشنتره تو هم به جای لینک دادن دو تا ویدیو درست و حسابی ببین گوشی هارو که مطمعنم از نزدیک ندیدی بعد میگی صفحه ی سامسونگ حالت ضد انعکاسش با گلس از بین نمیره اپل با گلس کیفیتش میاد پایین ... فیلمبرداری حرفه ای اون اصلا کلا ی داستان جداست همون ویدیو بزنی یعنی فیلم برداری عادی میتونی بزاری 120فریم 4k حداقل درست ببین میخوای از اینترنت ببینی ... اگه این سری خواستی جواب بدی از اینترنت حداقل مستقیم کپی کن حرفات به واقعیت نزدیک باشه

Hooman M در تاریخ : 1403/7/2

ببین بعد ۴ روز رفتی تو اینترنت گشتی اشتباه منو پیدا کردی تازه جواب دادی خیلی خوشحال نباش اگه مردی شماره بده تا عکس و فیلم گوشیمو بفرستم من چون استفاده نمیکنم نمیدونستم چون گوشیو دارم ... برام مهم نیست به چشم نمیاد راجب گالری هم من درست گفتم چون اینارو تو اینترنت نمیگه ... چون باید گوشی دستت باشه در ضمن من ضایع نشدم کلی صحبت درست کردم حالا یکیشم اشتباه گفتم تو که کل متنات اشتباهه ضایع شدی نه من من ادعا نمیکنم از گوشی سر درمیارم ثابت کردم لازم باشه بازم ثابت میکنم بیین لینکو ول کن گوشیارو داشتی یا نه اول اینو بگو نکته ی بعد تو نمیخواد به من آموزش اپ دوربین بدی ... جناب دانشمند قلم ی قطعه جدا از گوشی هست ولی دکمه ایفون رو خود گوشیه ... من نگفتم قلم کارای دکمرو انجام نمیده گفتم نمیشه مثل اون استفاده کرد ازش و کارایی نداره شما وقتی میخوای فیلم یا عکس بگیری با ی دست گوشیرو میگیری با ی دست قلم خب خود گوشیرو بگیری که راحت تره بماند که اصلا گوشیی مثل s24 رو نمیشه ی دستی گرفت بماند که قلم کاملا شکنندست و مقاومت خولی نداره بماند که قلم احتیاج به شارژ شدن داره و ممکنه شارژش زود تر از گوشی تموم بشه تازه خودشم که با گوشی شارژ میشه باز بگم یا بسته ... راجب s24 هم اگه خیلی ادعات میشه اپ دوربین و قابلیت هاشو بلدی بگو آیا این گوشی سوپر اسلوموشن داره یا نه فعلا همین ی سوال بستته آسون گفتم از اینترنت بتونی پیدا کنی راجب برند ها میشه بگی الان HTC کجاست یا الان سونی دقیقا توی بخش گوشی با نابود شده چه فرقی داره یا موتورلا الان چه قدر آمار فروش داره اونم تازه میانرده پرچمدار رو که ول کن کل اون برند های چینی با حتی خود سامسونگ رو برو آمار فروششون رو ببین تو یک سال رو هم چند تا پرچمدار فروختن حالا اپلو ببین ی گوشی چینی بگیر دستت برو برا فروش ی آیفون ۱۵ ریجستر نشده هم بگیر ببین کدومو بهتر و با افت قیمت کمتر می‌خرن تازه ایفون نه ریجستر داره نه گارانتی داره ولی چینیا جفت اینارو هم دارن با قیمت کمتر ... بقیه برند ها انحصار دارن ولی اپل کپی میکنه مطمعنی این متن هارم از اینترنت کپی نکردی تو کجا زندگی میکنی اپل خود ساخته ترین برنده و انقدر عالی هست که بقیه برند ها از روش اسکی برن و خودشونو با اون مقایسه کنن چند تا مثال میزنم خودت تو اینترنت بزن لینک نمیخواد اولین بدنه تیتانیوم اولین داینامیک آیلند که چینی ها اسکی میرن کم حاشیه ترین صفحه نمایش تخت طراحیش که گوگل امسال اسکی رفته اولین گوشی عادی نه نظامی که هنوزم همینه تا ۶ متر ضد آبه با این کارش موافق نیستم ولی تا شارژرو حذف کرد سامسونگم حذف کرد اولین پردازنده ۳ نانومتری موبایل سیستم عامل شخصی ios که هایپر شیاعمی ی کپی ازش اونم به شدت ناقص خوبه یا بازم بگم بعد میگی اپل قطعه شخصی نداره پردازنده سیستم عامل سرامیک شیلد بدنه و طراحی لرزش گیر های دوربین تازه از سال بعد مودمم هست و خیلی قطعات دیگه تازه هر قطعه دیگه هم هست خودش میگه به صورت سفارشی براش میسازن یا خودش سفارشی سازی میکنه مثل دوربین و صفحه نمایش خلاصه بخوام بگم تا صبح حرف هست ... اگه ادعا داری جواب اینارو بدون لینک و به قول خودت تخصص بده ...

Риал К در تاریخ : 1403/7/2

راستش من متوجه نوشته شما نشدم. :دی
فکر نمیکنم کسی رو هم متهم به نادانی کرده باشم. اما اطلاعات غلط ببینم با دلیل و مدرک جوابشو میدم.
اینکه یکی بیاد به صرف علاقش به یه برند، واقعیات رو ندید بگیره به نظر شما اوکیه؟
همون اساتیدی که می‌گید مخالفت نمیکردن با اطلاعات غلط؟

far z در تاریخ : 1403/7/2

بالاخره روز جمعه گوشی رسید ولی خیلی فرصت نشده استفاده کنیم.
بخش اول: طراحی و ساخت

من آیفون 15پرومکس رو نداشتم اما در مقایسه با 11پرو که داریم طراحیش تغییرات زیادی داشته که نیاز به گفتن نداره.
رنگ انتخابی ما همین صحرایی هست که به نظرم رز گلد ملایم میشه گفت.
اما ابعاد گوشی به جز گوشه های گرد که باعث شده کمی ظریفتر باشه، بسیار مشابه 24الترا هست. حس سنگینی گوشی هم اندکی کمتر از 24الترا هست. بنابراین با یه گوشی بسیار بزرگ طرف هستیم. گوشه های گرد درسته دست گرفت رو راحتتر میکنه اما باعث میشه محتوای تمام صفحه در گوشه ها خورده بشه و من نمیپسندم. یه چیزی بین 24الترا و 16پرومکس به نظرم ایدا آل بود.
همچنان به شخصه با داینامیک آیلند با اون ابعادش من مشکل دارم و اصلا نمیپسندم. در مقابل 24الترا جلوه بسیار بهتری داره با حفره کوچک دوربین.

کیفیت ساخت و متریال و حس باکیفیت بودنش که دیگه حرفی توش نیست.

Риал К در تاریخ : 1403/7/1

خب شما به من بگو ببینم داشتی این گوشیو؟ چون هرکی S24U داره میدونه چطوری 4K@120 بگیره.
با این حرفت که ۱۲۰ فریم به صورت طبیعی نداره و حرفهای بی ربطی که در مورد گالری و نگه داشتن انگشت گفتی تقریبا مطمئن شدم این گوشی رو نداری.
حالا من بهت میگم چطوری میتونی ۱۲۰ فریم فیلم بگیری که دفعه بعد خواستی به کسی بگی اینطور ضایع نشی.
تشریف میبرید تو اپ دوربین(هوم اسکرین، سمت راست پایین صفحه) وقتی وارد شدی، یه دکمه شاتر میبینی، بالای دکمه میتونی مود های دوربین رو انتخاب کنی، میری مود فیلم برداری حرفه‌ای، بعد رفتن تو مود فیلم برداری حرفه‌ای بالای صفحه نگاه کنی ۵ تا گزینه برای انتخاب میبینی، گزینه دوم از سمت راست برای انتخاب رزولوشن و سرعت فریم فیلم هست.
روش که بزنی بهت امکان انتخاب بین رزولوشن های اچ دی، فول اچ دی، اولترا اچ دی و ۸ کی رو میده، ردیف پایینشم بر اساس رزولوشن سرعت فریم رو میده، اینجا ۱۲۰ رو انتخاب میکنی و اقدام به فیلم برداری میکنی.
حالا من از گوشی سر در نمیارم یا شما؟ کسی که ادعا میکنه گوشی رو داره ولی نمیدونه چطوری یه فیلم برداری رو تنظیم کنه و برای من ادعای سر در آوردن از گوشی میکنه!!!!!!
برندهاش وجود خارجی ندارن؟ شما یه سر به بازار بزن ببین کدومشون وجود دارن یا ندارن.
نکته مهم ادعای اولین بودن، هست. اگه میگفت اولین ایفونی هست که این امکانات رو میده کسی بهش خرده نمیگرفت اما وقتی ادعای اشتباه و دروغ میکنید باید اصلاح بشه. منم نمونه ها و سالهایی که این موارد در گوشی وجود داشتن رو مثال زدم. در طول سالها این نوع دروغ ها از اپل کم ندیدیم بحث اثر انگشت ایفون ۵ اس نشون میده این موضوع چقدر ریشه داره در این کمپانی.
گفتید قلم نصف کارایی دکمه رو نداره، جالبه کسی که جفت این گوشیها رو داشته چطور از امکاناتش اطلاع نداره؟ جفت این موارد کارایی یکسان با یه سری موارد مثل کنترل از راه دور و جابجایی بین دوربین ها توسط S-pen که بیشتر داره. مخصوصا قابلیت های زوم مربوط به S-pen که بیشتر از دکمه شاتر ایفون هست.
برای افت کارایی لینک دادم تشریف ببرید بخونید. ۱۵ پرومکس کیلومتروها عقب تر از ۲۴ اولترا در صفحه نمایش هست. مثلا تو پیک شدت نور ۱۵ به زحمت به ۲۲۰۰ میرسه در حالی که ۲۴ اولترا به ۲۶۰۰ میرسه، همه دنیا هم میدونن کیفیت صفحه نمایش سامسونک بهترینه، خودتم اشاره کردی اپل صفحه های سامسونگ رو میخره و روی گوشیهاش سوار میکنه. اگه لایه‌ی ضد انعکاس با یه گلس به فنا بره که میدونم نمیره صفحه ایفون هم با یه گلس به فنا میره چون کیفیتش میاد پایین. خدایی این چه نوع تفکره؟ این که هیچ گوشیی ۱۰۰ درصد کامل نیست درسته ولی این که تپل تو یه لیگ دیگست صرفا توهم اپل فن هاست خواهشا برگردید زمین و با واقعیت آشنا بشید.
تا اینجا کسی که حرفهای اشتباه زده شما و اون اپل فن بودید، منم گفتم مشکلی نبود اگه اطلاعات اشتباه به مردم نمیدادید. کپی کردن با خرید قطعه فرق داره. تقریبا تمام کمپانی ها حداقل یه قطعه رو یا لایسنس میکنن یا خرید میکنن. اما کپی کردن نشون میده اون کمپانی قدرت نوآوری نداره. خود اپل هم معماری ARM رو لایسنس کرده و با تغییرات خودش( کاستوم کردن) میاد پردازنده میزنه.
فکر کنم با این حرفها مشخص شده باشه که ایا این گوشیها در دسترسم بوده یا نبوده.

مولود ا در تاریخ : 1403/6/30

دوست عزیز،شاید چند نفر دارنده ایفون و دارنده سامسونگ و دارنده فلان برند چینی اصلا متوجه نباشن چی تو دستشون هست و بقوله فرمایش شما فن اپل و سامسونگ و فلان برند چینی باشن،اما پیدا میشن همون فن اپلی که با اینکه سالها دارنده و استفاده کننده و فن اپل باشه،اما گوشی و گوشی هایی که شما دوست عزیز دستتون دارین رو تحلیل ، بررسی ، تعمیر و و و .... بکنند...
دلیل نمیشه چون چند نفر از اساتید برند اپل تو این فروم ها دیگه فعالیتی نمیکنن و جواب سوالات رو فن های سامسونگ و برند های چینی و سونی دارن جواب میدن،همه ایفون دارها بیسواد باشن.

مولود ا در تاریخ : 1403/6/30

همونطور که اشاره کردید دوستان زیادی بودن که دارنده و استفاده کننده واقعی پرچمداران اپل بودند و پاسخ گوی مشکلات بودن.بهرحال جوی حاصل شده که خیلی از این دوستان گرام رو دیگه نداشته باشیم و در عوض دوستانی تو این فروم های اپلی دارن فعالیت میکنن که ایفون چند سال قبل رو هم ندارن ولی خیلی مشتاق هستند که تو فروم های ایفونی فعالیت کنن.

Hooman M در تاریخ : 1403/6/27

ببین میدونم طرف صحبتت من نبودم ولی حرفات اصلا درست نیست اولین مطلب راجب صفحه نمایش گفتی توی نظر قبلت الان هم که اینا من خودم الان s24ultra دارم قبلا هم 15promax اولین سوال شما این ۲ تا گوشیرو داشتی اگه آره که پس از گوشی سر در نمیاری اگر هم نه پس چرا به قول خودت روی هوا حرف میزنی s24ultra به صورت طبیعی ۱۲۰ فریم نداره و فقط توی گالری با نگه داشتن دست روی صفحه میشه فیلم رو حرکت اهسته کردن با هوش مصنوعی اونم نه هر فیلمی فیلم نباید hdr باشه فقط فیلم های معمولی راجب بقیه چیز ها هم من کاری ندارم حرف های اون دوستمون درسته یا نه ولی بحث الان به قول خودت سال ۲۰۲۴ و بهترین گوشی اون گوشی هایی که شما مثال زدی اکثرشون اصلا حتی برند هاشون وجود خارجی ندارن یا خیلی ضعیف کار میکنن اصلا شما فکر کن اولین نیست مهم عملکردشه همون قلم که میگی توی کنترل دوربین نصف کارایی اون دکمرو هم نداره بعد شما چرا 15 رو همش میکشی وسط ما حرفمون در مورد ۱۶ هست شما گوشیرو استفاده کردی میگی بعد ۱۰ دقیقه ۳۰ درصد افت میکنه اپلو با برند های چینی اشتباه گرفتی راجب صفحه نمایش هم چه از لحاظ دقت رنگ و نمایش چه روشنایی حتی ۱۵ هم بهتره از s24 چه برسه ۱۶ تنها برتری لایه ی ضد انعکاس هست که خیلی هم خوبه ولی با یک گلس به فنا میره که الان همه هم گوشی هامون گلس داره در کل باید بگم هیچ گوشی کاملی توی دنیا نیست وهر گوشی خوبی های خودشو داره ولی واقعا اپل توی یک لیگ دیگست باید گوشی هارو دست بگیری تا بفهمی کسی هم مجبور نیست گوشیی که دوست نداره بخره ولی حرف های اشتباه هم نباید گفت اینم بدون همه ی کمپانی ها هم از هم کپی میکنن هم قطعه می‌خرن ومشکل هم ندارن پس چرا ماباید کاسه داغ تر از اش بشیم همین شیامی کلا نرم افزارش ی کپی ناقص و بی کیفیت تر از ios هست یا خود ایفون صفحش از سامسونگه و برند های آندروید که پردازنده هاشون از برند کوالکام و دایمنسیتی هستن

Hooman M در تاریخ : 1403/6/27

من نمی‌دونم متن های منو خوندی یا فقط داری جواب میدی میشه بگی من کی تبلیغ سامسونگ وشیاعمی کردم من واقعیت هارو میگم مثل تو درگیر بنچمارک نیستم اولا من راجب پرچمدار های چینی گفتم نه میانرده هاش من کی از A55تعریف کردم راجب افت قیمت هم بله برای همه هست چون اونی که پولدار باشه به پرچمدار چینی فکر نمیکنه مگر این که خوره ی تکنولوژی باشه که 1درصد افراد هستن ما اینجا نظر کلی می‌دیم نه راجب 1 درصد افراد تو هم خیلی ادعای پولداری نکن این جا کنتر نمیندازه منم میگم الان 10تا پرچمدار دارم که چی الان آیفون x و s10 هم پرچمدارن که رو هم هم قیمت A55 نمیشن نکته جالب اینه شما هنوز فرق پرچمدار و میانرده رو نمیدونی من گفتم پشت چرمی برای گوشی پرچمدار 60 میلیونی بده نه میانرده 20 میلیونی تازه اونم نگفتم خوبه من از کیفیت ساخت پوکو تعریف کردم خودم همیشه گفتم نقطه ضعفش هست اتفاقا سوال خوبی پرسیدی مگه شیاعمی 14اولترا کلی ادعا نداره توی دوربین و مشخصات فضایی نداره یا انر 6pro پس چرا توی همه ی بررسی ها ضعیف تر از حتی 15promax وs24اولترا هستن مگه نمیگن صفحشون 3000و5000 نیت هست پس چرا در شرایط مشابه اندازه میگیرن به 1500نیت هم به زور میرسن ولی سامسونگ که گفته 2600 و آیفون که گفته 2000 به ترتیب به 3000و 2600 میرسن مگه فلان سیستم خنک کننده رو ندارن پس چرا توی همه ی تست ها مصرف باتری و دماشون بالاتر از بقیه هست مخصوصا شیاعمی حتی نتوسته رابط کاربری رو درست از آیفون کپی کنه اینارو برا شما گفتم که به تست و سایت علاقه داری راجب تجربه ی شخصی الان همین پوکو من زده دالبی ویژن داره صفحش 1.5k هست 68 میلیارد رنگ هست فرکانس سوسو زدنش 1920 هست پس چرا صفحه ی 16میلیون رنگ که دالبی ویژن هم پشتیبانی نمیکنه روی FHD هم من می‌زارم فرکانس سوسو زدنش هم 320 هست هم رنگ هارو بهتر نشون میده هم شفاف تره هم چشمم رو کمتر اذیت می‌کنه هم تو وضوح چیزی کم نداره این که دیگه جلو چشممه حالا میرسیم به بحث بنچمارک به قول خودت کامپیوتر خیلی پیچیده تر از این حرف هاست اولا بنچمارک فشاری که به گوشی میاره خیلی بیشتر از دنیای واقعی هست شما که ادعا داری باید اینو بدونی این اولین دلیل برای ملاک نبودن مسأله بعدی اینه که الان بنچمارک s23fe بیشتر از A55 هست پس چرا A55 توی بازی پایدار تر و روان تره مطلب بعد اینه که الان ی بازی یا برنامه بگو که گوشی های اندرویدی پرچمدار بهتر از آیفون 15promax هستن حالا 16 رو فعلا بی خیال میشیم راجب8Gen4 هم هنوز نیومده بزار روی ی گوشی بیاد تست بشه بعد سریع بنچمارک بیار وسط شما که ادعات میشه مصرف باتری حرارت عمر مفید مقدار رم تعداد هسته ها و فرکانس پردازنده و سیستم خنک کننده و میزان پایداری رو هم کشک می‌دونی اپل داره با 8 گیگ رم پردازنده و گرافیک 6 هسته ای یکی از ساده ترین سیستم های خنک کننده و کمترین مصرف باتری این پرفورمنس رو میده حالا اگه بنچمارک های 8Gen4 واقعی هم باشه ما با 8 هسته پر مصرف و قوی طرفیم 16یا24 گیگ رم سیستم خنک کننده پیشرفته حرارت بالا و بد تر از همه مصرف وحشتناک باتری و عمر مفید پایین همین الان گوشی های اندرویدی با باتری 1000 میلی آمپر بیشتر به زور به اپل میرسن چه برسه بخوان از این پردازنده هم استفاده کنن خلاصه که ما با دنیای واقعی و عمل طرفیم شما اتفاقا درای احساسی برخورد می‌کنی اگه فقط بنچمارک و مشخصات مهم بود ما این همه بررسی کننده ایرانی و مخصوصا خارجی موبایل با میلیون ها دنبال کننده نداشتیم اون موقع هر کمپانی هم هر چی دلش میخواست می‌نوشت ما هم باور میکردیم

Риал К در تاریخ : 1403/6/26

...
از کجای ایفون ۱۶ دقیقا اولین گوشی با 4K@120 رو درآوردی؟ اولین گوشی با این قابلیت S24 Ultra هستش.
https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s24_ultra-12771.php
تا اینجا هنوز تو سال ۲۰۲۴ هستین!
اولین با فیلم برداری سه بعدی؟
پس HTC EVO 3D تو مخیله یه اپل فن وجود نداره!!!!
https://www.gsmarena.com/htc_evo_3d-3901.php
تبریک میگم به سال ۲۰۱۱ خوش اومدید.
کمرا کنترل؟ واقعا؟ تا حالا اسم اس پن به گوشت خورده؟ شما راحت میتونید با قلم ۲۴ تمام کنترل دوربین رو داشته باشید.
https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS10000758/
یه سر به Air command and Air actions بزنی بد نیست.
چند منشوری؟ باز باید بریم عقب تر!!!!
https://www.gsmarena.com/counterclockwise_periscope_cameras_are_old_news_optical_zoom_dates_back_to_2004-news-36053.php
به سال 2004 خوش اومدید.
شارژر سیمی ۴۵ و بی سیم ۲۵؟ واقعا؟ کاری به برند های چینی ندارم که تا ۱۲۰ وات هم دارن، فقط سامسونگ از ۲۰۲۰ شارژر ۴۵ واتی داره(۴ سال پیش!!!!!!) از اونور یه نگاه به وان پلاس ۱۲ بنداز شارژر ۵۰ وات وایرلس داره(دو برابر ایفون) تازه شارژر سیمی ۸۰ واتی هم داره.(چینی ها هم که کلا هیچ ۵۰ وات و بالاتر دارن)

بهترین در مصرف باتری؟؟؟ باز کاری به چینی ها ندارم ولی تا حالا اسم Sony Xperia 1 VI به گوشت خورده؟ از ۱۵ پرو مکس یکساعت و نیم بیشتر شارژ نگه میداره.
https://www.gsmarena.com/battery-test-v2.php3
اولین موبایل بدون سیکارت؟ آمریکا؟ بازم طبق معمول اپل فن بازی!!!
Motorola Razr 2019 اولین گوشی دنیا (شامل آمریکا میشه، گفتم چون مطمئنم اپل فن همینم نمیفهمه!!) که کاملا بدون سیمکارت هست و فقط esim داره. نکته جالب اینکه ۱۶ نسخه جهانیش سیمکارت میخوره و نسخه چینیش هم کلا esim نداره!
https://www.gsmarena.com/motorola_razr_2019-9630.php
در مورد تراشه هم تا نیاد نمیشه صحبت کرد فعلا که ‍۱۵ با ۳۰ درصد افت کارایی تو ۱۰ دقیقه استفاده عملا ....... .
خواهشا همینجوری یه چیز رو از خودتون نپرونید.

Hooman M در تاریخ : 1403/6/26

خواستم بگم خیلی خوشحال نباش که جوابتو ندادم اتفاقا ی متن کامل و حسابی فرستادم منتها دوستان دارن کم لطفی میکنن نمیدونم چرا هنوز نیومده داخل نظرات و تایید نشده ولی اگه لازم باشه دوباره مینویسم چون شما دنبال آگهی نیستی ودنبال تخریب بنده هستی حتما باید جوابتو بدم

Риал К در تاریخ : 1403/6/26

چه جاب!
جوک اینه بدون الاعات و از رو هوا یچی بپرونی.
وقتی صفحه نمایش ۱۵ حدود ۳۰ درصد از ۲۴ پایینتره انتظار اینو نداشته باش که تو یه نسل بتونه به ۲۴ برسه چه برسه که ازش بهتر باشه.

far z در تاریخ : 1403/6/26

پس از مدتها احتمالا با برخی نظرات تو این صفحه سعی خواهم کرد برخی نکات در مورد این گوشی رو برای دوستان به اشتراک بزارم.
این گوشی رو من سفارش دادم نه برای خودم البته، و طبق وعده اپل باید 20ام سپتامبر که جمعه این هفته میشه به دستم برسه. با توجه به اینکه خودم اس24الترا دارم، موقعیتی فراهم اومده که بتونم مقایسه نزدیک این دو گوشی رو داشته باشم. برای همین به قول اینوریا برای من (اونوریا برای دوستان ساکن ایران) Stay Tuned

اما در مورد تغییرات در هر نسل، بار دیگه تکرار میکنم که گوشی دیگه همینه. هر نسل اینا رو داریم:
1- ارتقا سخت افزار محاسباتی (به خصوص در زمینه هسته های مختص پردازش های خوش مصنوعی)
2- ارتقا سخت افزاری دوربین تا جای ممکن
3- تغییرات و بهبودهای جزیی در طراحی مثل کوچک کردن حاشیه،
4- متریال بهتر در صورت ممکن مثل شیشه قویتر
5- صفحه نمایش اندکی بهبود یافته مثل افزایش میزان نوردهی
6- مصرف انرژی کمتر در کنار بهبود شارژدهی
7- از همه مهمتر در حال حاضر تمرکز روی نرم افزار هست. در دیدگاه من معرفی سخت افزار در هر نسل در واقع پلتفرمی برای نمایش قابلیتهای نرم افزاری هر سازنده هست.

برخی دوستان انتظار تغییرات گسترده (در ترمینولوژی من یعنی رادیکال) مثل طراحی بسیار متفاوت یا مثلا 1000 میلی آمپرساعت افزایش ظرفیت باتری و این چیزها رو دارند. به نظر من دوران این تغییرات به سر اومده و گوشی ها در فرم کنونی هر سال همین تغییرات رو خواهند داشت.
برای برندهای تاپ مثل اپل و سامسونگ انتظار نداشته باشید که هر یکی دوسال یه بار بیاد طراحی ماژول دوربین رو عوض کنه، نمیدونم چرم مصنوعی و المان طراحی خاص تو پنل پشتی اعمال کنه تا ما با حس یه طراحی نو روبرو بشیم. به قول خیلیها که میگن اصلا گوشی میره تو قاب و براشون مهم نیست پشت گوشی چه شکلیه.
خود من به شخصه انتظارم این بود که تا الان این دوربین جلویی سامسونگ و داینامیک آیلند آیفون به زیر صفحه منتقل بشند. اما با روند کنونی حالاحالاها همراه ما هستند.
همه اینا رو گفتم که این نتیجه رو بار دیگه تاکید کنم که تقریبا از 6 7 سال پیش به اینور بارها تاکید کردم که عمر مفید یک گوشی در بالاترین سطح عملکردی حداقل 3 سال هست. برای همین الان این 16پرو مکس ما قراره جایگزین 11 پرو بشه که یعنی تعویض بعد از 5 سال و واقعا تغییرات این دو گوشی به چشم میاد. شما گوشی بخرید 5 سال بعد عوض کنید و تو این مدت کاری نداشته باشین که چه گوشی اومده و رفته. همه چی عوض میشه حتی طراحی هم. مثلا تفاوت طراحی و متریال با 11پرو:
1- تغییر ناچ به داینامیک آیلند
2- استفاده از تایتانیوم به جای استیل
3- شیشه های بسیار مقاومتر
4- حاشیه های بسیار باریکتر
5- طراحی فریم به روزتر

اما نه اگه قصدمون اینکه بیاییم مقایسه کنیم هر نسل رو با نسل قبل میشه ارضای حس علاقه مندی به تکنولوژی، یا فن و فن بازی. به عنوان کسی که به هر حال تجربه ای دارم میگم بیخودی وقتتون رو پای اینا تلف نکنید. من اگه برگردم به 20 تا 25 سالگیم خیلی کمتر از اون موقع برای این چیزا وقت میزارم. ماها با این مقایسه ها چیزی عایدمون نمیشه. یوتیوبر نیستیم که پول در بیاریم با این کارا.

موفق باشید.

آرمین آ در تاریخ : 1403/6/25

چندسال پیش توی بخش اپل افراد زیادی بودن که حرفه ای پاسخ میدادن، دیگه مثل اون دوران آدمای پایه ای در مباحث آیفون وجود نداره که پاسخ مارو بده!؟

حسین ع در تاریخ : 1403/6/25

الان آس ۲۴ با اس ۲۳ چه فرقی داشتن و همینطور است ۲۲ . این که انقلاب در طراحی میخوای ی چیزه مردم بهش اشتیاق نشون بدن ی چیز دیگس. سری زد سامسونگ انقلاب کرد چند نفر استفاده میکنن زیر یک درصد . گوشیا همین الانش هم گوشیا بلوغ نهایی رسیدن انتظار تفاوت های چندان نباید داشته باشی از هر برندی مگر اینکه انقلابی در طراحی باطری و صفحه نمایش اتفاق بیفته که کمپانی ها بتونن تو طراحی گوشیشون تغییراتی بدن.

Hooman M در تاریخ : 1403/6/25

ببینید دوست عزیز من نه شمارو دیدم نه میشناسم نه مشکل شخصی با شما دارم نه به قول شما سهامدار اپل هستم و همین الان دارم با s24ultra این پیامو مینویسم ولی قبلا 14و15پرومکس داشتم و به امید خدا ۱۶ هم میخرم پس اگه حرفی میزنم یک برای آگاهی هست دوم برای این که حالا شما یا بعضی دوستان شاید وضع مالی خوب وزندگی مرفعی داشته باشین نوش جونتون حالا یا با زحمت کشیدین بهش رسیدین یا هر چیز دیگه ای ولی ۹۰ درصد مردم و خود من وقتی میخوایم گوشی ۸۰ میلیونی بخریم باید فکر همه جاش رو بکنیم و باز ۷۰ درصد از این ۹۰ درصد هم مثل من واون ۲۰ درصد یک زندگی متوسط هم ندارن و گوشیرو برای طولانی مدت میخوان پس باید فکر تعمیرات و فروشش باشن پس این بحث مهمرو به حاشیه نبریدنکته‌ی بعد اولا شما نتیجه ی اون بررسی رو نگفتی و نحوه ی انجامشو و داری گوشی ۲ سال پیش اپلو مثال میزنی که واقعا عادلانه نیست منم نمیگم گوشی های چینی بدن خودم میانرده هاشو دارم و داشتم پرچمدار هاشم به قول شما معدود آشناهایی داشتن ولی واقعیت من هر چی تست و بررسی دیدم چه ایرانی چه خارجی و هر چی مغاله خوندم و اون مقدار کمی هم که خودم دیدم واقعا با اپل فاصلشون زیاده در عمل حالا سامسونگو نمیخوام وارد بحث کنم شما همین انر مجیک ۵ یا شیاعمی ۱۴ اولترا فقط بررسی های دوربینشون رو برو ببین تازه با 15پرومکس مقایسه شدن چون ۱۶تازه اومده با اون همه ادعا و مشخصات ضعیف تر بودن توی اکثر بخش ها بله شاید مثلا از ۲۰ تا بخش توی ۲ تاش هم بهتر باشن ولی حداقل توی ۱۰ تاش ضعیف ترن نکته ی مهم اینه که شما نرم افزار رو نباید دست کم بگیری نرم افزار اهمیتش اگه از سخت افزار بیشتر نباشه کمتر نیست مثل روح درون بدنه آیا روح مهم نیست واپل نه یک پله بلکه چند پله از برند های چینی جلو تره به خاطر همینه حتی با سخت افزار ضعیف تر خروجی بهتری میده بخوام مثال بزنم دوربین یا باتری که کمترین حجم رو داره بین پرچمدارها ولی بیشترین شارژدهی رو داره سیستم خنک کنندش از بقیه خیلی ساده تره ولی حرارت کمتری داره عمر مفید خیلی بالایی داره ایفون xs قراره ios۱۸ هم بگیره حالا شما پرچمدار های ۷ سال پیش اندرویدی ها حتی سامسونگ رو ببین اصلا ۹۰ درصدشون حتی کار نمیکنن یا همین صفحه نمایش برو تست هاشو ببین مثلا انر میزنه ۵۰۰۰ نیت ولی ۲۰۰۰ هم نیست وقتی اندازه میگیرن بعد ۱۵ پرومکس زده ۲۰۰۰ نیت وقتی اندازه میگیرن میشه ۲۵۰۰ نیت اینا همه توی یوتوب هست فیلم هاش بعد نکته ی مهم تر اینه که ایفون بیشتر از ۵۰ درصد صفحش این میزان نور رو داره ولی اکثر گوشی ها وحتی تلوزیون های Led پیشرفته فقط یک نقطه ی کوچیک از صفحشون روشنایی اندازه گیری شدرو داره به خاطر همینه میگم مشخصات روی کاغذ مهم نیست بله انر مجیک ۵ پرو vivo سری x100 شیاعمی سری ۱۴ و oppo همگی گوشی های خوبی هستن بایدم خوب باشن با قیمت هایی که دارن و من نمیگم مثلا ایفون ۱۰۰ اونا ۵۰ ولی ایفون اگه ۹۰ باشه سامسونگ ۸۰ اونا ۷۰ هستن و بد ترین مشکلشون هم همین نبود بازار نبود قطعات و عمر مفید کمترشون هست خلاصه که من به شخص شما کاری ندارم و مشکلی هم ندارم با شما اتفاقا ادبیات خوبی دارید و به نظر انسان محترمی میاید ولی من چون گوشی باز هستم دوست دارم اطلاعاتی رد و بدل میشه درست و منطقی باشه و اگه یکی نظر هارو خوند واقعیت هارو بفهمه نه سلیقه ی ماهارو که به اشتباه نیفته ولی به هر حال من در خدمت هستم

Technology G در تاریخ : 1403/6/24

«آیفون 16 مثل 14 و 15 سرشار از اولین هاست»
اولین موبایل با فیلم برداری 4k و 120 فریم بر ثانیه
اولین موبایل جهان با فیلم برداری سه بعدی
اولین موبایل جهان با کمرا کنترل
مثل آیفون 15 اولین موبایل جهان با تله فوتوی چند منشوری
اولین موبایل جهان بدون حاشیه صفحه نمایش
شارژ سیمی 45 وات / شارژ بیسیم 25 وات
بهترین موبایل جهان در مصرف باتری
بهترین تراشه جهان در مصرف انرژی
اولین موبایل در آمریکا 100 درصد بدون سیم کارت
سریع ترین تراشه جهان در اجرای سریع برنامه ها

دولت جدید لطفاً دست ما رو از بهترین موبایل جهان کوتاه نکنه

محمد رضا s در تاریخ : 1403/6/24

خدا بیامرزه استیو جابز با هر سری از iphone انقلاب میکرد.
برنامه ها از ipohne کپی میشد برای اندرید.
منچستر بعد سر الکس قهرمان نشد ولی هنوز نون اون روزاشو میخوره
iphone بعد استیو انقلابی نکرد ولی هنوز داره میراس خوری میکنه.
البته اعتقاد دارم تمام پیشرفتهای حاصله در صنعت تلفن همراه به دلیل رقابت با iphone حاصل شده.

RAD 0 در تاریخ : 1403/6/24

بله اگه اعداد روی کاغذ!!!! را در نظر بگیری اندرویدی ها من جمله اس ۲۴ اولترا و پرچمدار شیاعومی و فلان برند بهترین گوشی های دنیا هستند ولی در عمل به هیچ وجه اینطور نیست !!!!!! کافیه از نزدیک تست کنی

حمید ر در تاریخ : 1403/6/24

جسارتا من برعکس شما گوشی رو نمیخرم که به فکر فروشش و افت قیمتش و خرابیش باشم، گوشی رو میخرم که نیازهامو برطرف کنه و از کار کردن باهاش لذت ببرم و البته درست و اصولی مراقبش هم هستم، چون یچیز مصرفیه(که البته این چیزا سلقیه ایه) (و اینم بگم تا حالا هیچکدوم از گوشیام خراب نشدن)

اینکه این برندها وارد نمیشن و قطعاتشون به سختی پیدا میشه(یکسری سایتای اینترنتی سفارش بدی میارن) و مردم نمیشناسن و مردم فقط سامسونگ و آیفون میخرن، یه بحث دیگه ست که مربوط میشه به جبر جغرافیایی و سیاسی و فرهنگی

عزیزم جسارتا شما گوشی رو چجوری بررسی و مقایسه میکنید؟
مثلا من وقتی میخوام عکسها و فیلمهای دوربین ها رو مقایسه کنم، اول اینکه هیچوقت توی صفحه گوشی مقایسه نمیکنم! چون صفحه گوشی هم کوچیکه و هم نوع نمایش نور و رنگ صفحه ها متفاوته. ابتدا فایلها رو به یه مانتیور استاندارد منتقل میکنم، بعدش از لحاظ داینامیک رنج، فوکوس، کنتراست، میزان نور و جزئیات در جاهای سایه و تاریک یا مکانهای کم نور، جاهای پرنور و روشن، ایزو و نویز، نچرال تون و میزان رنگها، اکسپوژر و نورگیری، عملکرد لرزشگیر، سناریوها و زوم های مختلف، و کلی چیز دیگه رو بررسی و مقایسه میکنم و به یه نتیجه گیری علمی و اصولی میرسم(بدون تعصب و سلیقه شخصی) در مورد بازیها و کارهای ادیتوری هم یکسری المانهای دیگه مثل سرعت لود بخش های مختلف، مولتی تسکینگ، لگ و هنگی، و پایداری عملکرد در طولانی مدت رو بررسی و مقایسه میکنم. آیفون در زمینه فیلمبرداری بهترینه، اما در زمینه عکسبرداری متاسفانه چندساله که دیگه بهترین نیست اما همیشه جزو سه-چهارتای تاپه. در زمینه قدرت و سرعت هم اندرویدی ها کم کم دارن بهش نزدیک میشن. در زمینه نرم افزار و رابط کاربری و هوش مصنوعی الان اکثر پرچمدارها تقریبا در یک سطح هستن. شارژر و سرعت شارژ و یکسری محدودیتهای دیگه هم بماند

در پایان از دوستان عذر میخوام اگر توضیحاتم زیاد شد. موفق باشید

حمید ر در تاریخ : 1403/6/24

عزیزم بنده نیومدم توی صفحه آیفون تبلیغ چینی کنم، سهامدار و فروشنده برندی هم نیستم و فروش و سود و ضرر برندها تاثیری روی زندگیم نداره :)
عرض کردم آیفون جدید نسبت به بقیه برندها تغییر و پیشرفت خاصی نداشته، نگفتم آیفون بد و ضعیفه یا نگفتم آیفون نخرید و چینی بخرید. خوده استیو جایز اگه بود انقد از آیفون جدید تعریف نمیکرد

جسارتا شما میدونید بنده توی این چندسال اخیر چه گوشیایی داشتم و با چه گوشیایی کار کردم و الان چه گوشیایی دارم؟ (الان دارم با Oppo X7 Ultra کامنت میذارم، و اتفاقا چندوقته میخوام توی صفحه اوپو بررسی شو بنویسم منتها وقت نمیشد)

شما که طبق گفته خودتون بجز آیفون و سامسونگ، پرچمدار چینی نداشتین و باهاش کار نکردین چرا این حرفو میزنین؟ جسارتا فکرکنم شما اطلاعاتت از پرچمدارهای چینی، در حد همون مشخصات روی کاغذه

صحبت من در مورد پرچمدارهاست، نه میانرده ها!
قبلا آنر هم داشتم، ولی ویوو نداشتم، ولی بارها و بارها از نزدیک با این برندها کار کردم و بررسی و مقایسه کردم (و بنظرم توی پرچمدارهای اندرویدی آنر و ویوو از همه لحاظ بهترینن منتها طراحی شون سلیقه بنده نیست) توی خونواده و دوستانم و اطرافیانم هم تا دلت بخواد پرچمدار سامسونگ و آیفون دارن، اتفاقا چندروز قبل هم با ۱۴ پرومکس یکی از دوستان یه بررسی و مقایسه مفصل کردیم(بدون تعصب و سلیقه شخصی) ، اینجوری نیست که فقط فیلم دیده باشیم :)
الان پرچمدارهای آنر و ویوو و اوپو توی تنظیمات و رابط کاربری و شخصی سازیها و حریم خصوصی و اعلانها در زمانها و مکانهای مختلف، دستیارهای مختلف برای کاربری های مختلف، جسچرهای حرکتی و غیرتماسی، و غیره... کلی آپشن و امکانات دارن که کم مونده برن برات نون بگیرن(انقد زیاده که اینجا نمیشه همه رو لیست کرد و هرکدوم رو توضیح داد، حداقل من توی سامسونگ و آیفون ندیدم) انقدری هم کیفیت دارن که براحتی طولانی مدت کار میکنن و براحتی خراب نمیشن. گوشیهای خودم طی سالها بارها بدون گارد از دستم خوردن زمین ولی خراب نشدن، منتها آمار خرابی صفحه آیفون و سامسونگ در اثر ضربه رو در اطرافیانم دیدم و دارم می بینم(بازم میگم این حرفام تبلیغ چینی نیست و به این معنی نیست که آیفون بد و ضعیفه)

اطلاعاتتون از مصرف باتری و دما و افت عملکرد هم اشتباهه

علی ک در تاریخ : 1403/6/24

بهش میگن بلوغ.
پرچمدارای سامسونگ هم الان چند سال مثل هم هستن شما بین s24 و s23 تفاوت خاصی نمیبینی.
راجع به دوربین گفتید که خوب آیفون همیشه بهترین دوربین ها رو داره و هرسال از نظر نرم افزاری و سخت افزاری یه ارتقای کوچیک میده.
راجع به فست شارژ و باطری گفتید: باطری بزرگتر مساوری وزن بیشتر هست که محدودیت داره. فست شارژ هم به نظر من چون باعث خرابی زودتر باطری میشه سامسونگ و اپل یکم با احتیاط میرن سمتش یعنی دارن ولی سرعتش مثل چینی ها بالا نیست چون میخوان حداقل ۴ الی ۵ سال گوشی کار کنه.
راجع به پردازنده گفتید که پردازنده های نسل قبل به اندازه کافی خوبن و ۱۵ درصد بیشتر تفاوتی نداره.
اینو سال قبل برای آیفون ۱۴ وقبلش برای ۱۳ هم میگفتن . اگه هرسال همون ۱۵ درصد رو بگیریم تو سه سال بالای ۴۵ درصد پیشرفت بوده و خب حقیقت اینه که دیگه سرعت رشد پردازنده ها خیلی محدود شده و دیگه جا برای بهینه کردن خیلی کمه.
در نهایت یه انتقادی که خودم دارم ۶۰ هرتزی بودن ایفون پایه تو سال ۲۰۲۴ هست که وقتی گوشی هایی ۴۰۰ دلاری دیگه ۱۲۰ هستند انتظار میره ایفون هایی که گرون تر هستند این آپشن رو داشته باشند

Риал К در تاریخ : 1403/6/24

نه که ایفون ها تو هیچ زمینه‌ای از هیچ گوشی عقب تر نیستن.
یه نمونه بارزش صفحه نمایش.
نونه بعدی پردازنده(یه نگاه به کارایی طولانی مدت sustained load پردازنده A17 بزنی متوجه میشی که 30 درصد افت کارایی داره این عملا یعنی جوکی بیش نیست)
When it comes to stability during sustained CPU load, the 15 Pro Max throttled to 78% in the 30 minute APSI Bench continuous CPU test. That's a respectable result. Last year, we got 92% on our 14 Pro Max and iOS 16. This year, we decided to test it again on iOS 17, and we got 76%. Weird!
https://www.gsmarena.com/apple_iphone_15_pro_max-review-2618p5.php
نمونه بعدی باتری، هم سرعت شارژ پایین تر و هم ماندگاری کمتر.
واقعا موندم بعضیا چرا سرشونو میکنن زیر آب.

آرمین آ در تاریخ : 1403/6/24

سلام. چند تا سوال داشتم، پرچمدار آیفون های ۱۶ همچنان سری پرومکس هست؟؟ الان کدوم نامبر آیفون ۱۶ پرو مکس بهترین محسوب میشه؟؟ ماجرای رجستری آیفون به چه صورت هست الان؟ الان آیفون ۱۶ پرومکس خریداری بشه میشه ازش آنتن بگیریم برای تماس هامون!؟ لطفاً کسی که اطلاعات حرفه ای داره پاسخ بده، سپاس

WOLF A در تاریخ : 1403/6/23

میشه یه توضیحی به همه دوستان بدید اینجا؟
چرا در پیج آیفون، اولین شخصی که داره تعریف از سامسونگ و شیائومی میکنه شما هستید؟
و اینکه چرا چینی ها رو میکوبی و یهو میگی یه گوشی پوکو داری که اونقدر خوبه که از a55 هم بهتره (چیزی که به وضوح مشخصه و امتیاز دو چیپست نشون میده در دو سگمنت متفاوتن). اگر پشت پلاستیک و چرم بده، چرا از پوکوی خود تعریف میکنید که پشتش پلاستیکه؟
آیا اینکه قیمت گوشی چینی افت میکنه و با ضرر باید فروخت به صورت الزامی همه براشون مهمه؟ شاید شما باید بفروشی تا بتونی یکی دیگه بخری ولی مثلا بنده سه تا پرچمدار پشت سر هم خریدم بدون فروش قبلی در فاصله دوسال.
چرا اطلاعات روی کاغذ مهم نیست؟ یعنی مثلا وقتی روی کاغذ میگن usb ورژن 3 هست، یا چیپست فلان هست، شما میگی دروغه؟ عزیزم اطلاعات بروشوری لازمه واسه اینکه حد و حدود یک محصول رو بتونی بشناسی. بعد از اطلاعات کاغذی، مرحله عمل و تسته.
فرمودید بنچمارکها بیخود و بی معنی و فاقد ارزشن و با عمل متفاوتن، درسته؟ پس رنکینگ و پرفورمنس و عملکرد رو چگونه مشخص میکنن؟ عمل همون تست و بازی و بنچمارکه که شرایط واقعی رو آماده میکنه و بر اون اساس امتیاز میده و میگه کدوم گوشی با چه چیپست، رم و حافظه ای امتیاز بالاتر یا پایینتری آورده. اصلا بنچمارک یعنی عمل، اطلاعات روی کاغذ یعنی نوع و مدل. بنچمارک، یعنی این نوع و مدل در عمل چه پرفورمنسی دارن. صحیح و غلط اطلاعات کاغذی رو بنچمارکها مشخص میکنن. مثلا زوم سامسونگ روی ماه که در واقع یه تصویر از پیش تعیین شده بود.
میشه بفرمایید کدوم گوشی اطلاعات روی کاغذش با عملکردش "زمین تا آسمون" فرق داره؟ نام ببرید و نوع اختلاف هم ذکر کنید لطفا.
دوست عزیز، لطفا احساساتی و هیجانی نظر ندید.
بحث سخت افزار و کامپیوترها بسیار مبحث تخصصی هست و متاسفانه کامنتهای شما هیچ بویی از تخصص نبرده.
و جهت اطلاع رسانی به تمامی دوستان عزیزم:
طبق آخرین بنچمارکهای گیک بنچ، در حال حاضر گرافیک چیپست A18 اپل، 16 درصد ضعیف تر از اسنپدراگون پارساله.
بنچمارک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 هم به تازگی منتشر شده از گوشی وان پلاس که به امتیاز 3200 در تک هسته و 10000 در چند هسته رسیده، چیپست اپل در این تست 3400 در تک هسته و 8400 در چند هسته رسیده. به طور کلی میشه گفت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 به مراتب قویتر از M2 اپل هست و البته در گرافیک برابری میکنه باهاش. (این مورد رو پارسال در پیج 15 پرو مکس گفته بودم و اون موقع یعنی پارسال امتیاز 3200 و 10000 پردازنده اسنپ رو گفته بودم. تشریف ببرید بخونید)
بنده 4 ساله که تخصصی بنچمارک میگیرم و در گیک بنچ پروفایل دارم با هزار تست. چیپست اپل فعلی در حال حاضر ضعیفترین گرافیک ( دوساله) رو داره و امسال ضعیفتر از اسنپدراگون و دایمنسیتی ظاهر شده. ضمن اینکه این بنچمارکها رو هر کسی نمیتونه در گیکبنچ پیدا کنه و لازم به دونستن یه سری کد هست. تمام بنچمارکهای سری آیفون 16 و پرچمداران با اسنپ 8 نسل 4 (هم پردازنده و هم گرافیک و هم ai) در گیک بنچ موجوده.
همچنین امتیاز 3dmark چیپست فعلی اپل رو هم بین 4300 تا 4600 تخمین میزنم و قطعا در همین رنج قرار داره. (مشابه این تخمین رو پارسال هم اعلام کردم در پیج 15). برای مقایسه اسنپ پارسال 5100 آورده در همین تست و طبق گیک بنچ امتیاز a18 در گرافیک فقط 14 درصد بهبود داشته.

پس دوست من، لطف کن بحث های تخصصی رو با حرفهای احساساتی ترکیب نکن.
با تشکر

Ali 9 در تاریخ : 1403/6/23

اپل تازه گوشی بدون حاشیه ساخته اما شیائومی پنچ سال قبل صفحه بدونه حاشیه خلق کرده

Hooman M در تاریخ : 1403/6/23

من احساس میکنم شما ی نفر با چند تا اکانتی همین حرفو چند متن پیش زدی منم جواب دادم حالا اگه شما کسه دیگه ای هستی جوابشو پایین تر دادم

mohammad m در تاریخ : 1403/6/23

بالاخره حاشیه از اسمارت فون اپل رفت، اندرویدی ها پشت سر این کار انجام بدن

Rostam b در تاریخ : 1403/6/23

اینکه ایفون ازهمه بهتره شکی نیست ولی من موندم چرا توایران همش حرف سامسونگ و شیاومی درصورتیکه چندساله وانپلاس و ویوو و اوپو و ایسوس راگفون و حتی جدیدا زدتی ای هم از سامسونگ و شیاومی بالاترن و امتیازات بالاتری میارن و تو اروپا و امریکا انقدر که اینها طرفدار دارن سامسونگ و شیاومی ندارن و فقط توایران معروف هستن و همیشه میگم ای کاش بجای شیاومی و سامسونگ مردم رو میاوردن به وانپلاس و ویوو و اوپو و ریلمی و گوگل تا بیشتر از کیفیت ظاهری و درونی گوشیهاشون لذت میبردن

Technology G در تاریخ : 1403/6/22

🔻این لعنتی چرا حاشیه ندارد 😭
🔻اولین موبایل بدون حاشیه صفحه نمایش در جهان 😂😂

Hooman M در تاریخ : 1403/6/22

ببین دوست عزیز دوتا متن جواب دادی ولی من اطلاعات مفیدی توش نمیبینم اول از همه منظورت از امکانات چیه مثلا گوشی های vivo یا انر چی دارن اگه منظورت عدد رقمه روی کاغذه بله به عنوان مثال هر کمپانیی الان ی گوشی میزنه روی کاغذ مشخصات فضایی مینویسه شما فکر کنم اپل و سامسونگ رو از نزدیک ندیدی گوشی های جدیدشو منظورت A15 وایفون x
از اپل وسامسونگ ی چیزی میگم برای همه ی دوستان به خصوص شما مبحث گوشی خیلی پیچیدست مشخصات روی کاغذ پشیزی ارزش نداره مهم عمله من تا دلت بخواد مقاله خوندم راجب موبایل فیلم بررسی دیدم ولی تا خودت گوشیرو نگیری دستت متوجه نمیشی البته که باید گوشی شناس باشی اگه مثل شما بخوای مشخصات روی کاغذو و فیلم بررسی و فلان سایتو مرجع قرار بدی فایده نداره من میگم گوشی هارو داشتم و الان هم مدل جدیدشو دارم شما میگی سرچ کن لازم نیست خودم دیدم اول از همه شما وقتی میخوای گوشی بخری باید فکر فروشش خرابیش باشی گوشی چینی قطعاتش که نیست هیچی موقع فروش نصف قیمتم به زور می‌خرن الان همه ی اون گوشی هایی که مثال زدیرو برو ببین بازاز قطعات ودست دومشون چطوره و شما اصلا نرم افزاری به حساب نمیاری بماند که اپل و سامسونگ خیلی نرم افزاری قوی هستن مخصوصا اپل شما اپدیت هارو ببین ۷ سال کجا ۴ سال کجا اونم نه معلومه کی اپدیت میگرن نه معلومه اپدیت درست کار کنه یانه گوشی چینی اینه شما فیلم بررسی دیدی من خودم s24 و ۱۵ هم ی ضربه هایی خوردن که هر گوشیی دیگه ای بود نابود شده بود بعد شما از مقاومت حرف میزنی واقعا جالبه گوشی های چینی نه تیتانیوم دارن نه گوریلا گلس ارمور نه سرامیک شیلد منظور از کیفیت پشت چرم مصنوعیه یا گوریلا گلس ویکتوس پلاس که الان روی میانرده های سامسونگه الان شما ی دلیل بیار که vivo x100 بهتر از s24ultra و16promax هست در عمل روی کاغذو ول کن و شما اگه میگی خوبه چرا خودت نمیخری من گوشیی که روش ادعا دارم رو خریدم و میخرم شما چرا نمیخری من از همه ی اونایی که تبلیغ پرچمدار چینی میکنن میپرسم ولی جوابی ندارن بدن اگه الان یکی به حرف شما بخره بعد موقع فروش نصف قیمت هم نخرن شما جواب میدی یا وقتی بفهمه مشخصات روی کاغذش با عمل زمین تا آسمون فرق داره چی کی گفته قیمتشون کمتره همه پرچمدارا الان اکثرا بالای ۱۰۰۰ دلارن توی ایران به خاطر ممنوع بودن ایفون با دلار آزاد میاد قیمتش بالاست گوشی چینی هم که چون مشکل ممنوعیت نیست از اون ور هم چین مشکلی با ایران نداره قیمتش مناسب تره بعدشم همه چیز قیمت کمتر نیست شما فکر کن ۶۰ میلیون حدودا پول انر یا vivo بدی حالا کاری به بقیه چیز هایی که گفتم ندارم بعد حتی کسی نشناسه گوشیت چیه باید توضیح بدی چیه تازه بعد این هم که فهمید مسخره کنه که اینهمه پول همچین گوشیی دادی بلاخره وقتی داری اینهمه پول گوشی میدی باید ی فرقی با بقه گوشی ها داشته باشه و ی جلویی داشته باشه اگه میخوای تخصص تر هم بحث کنی تخصص بگو تا جواب بدم واون هایی هم که بحث بنچمارکو وسط میکشن بدونن بنچمارک با عمل متفاوته مهم نیست چینیا بنچمارکشون بیشتره به قول خودتون ی فیلم بررسی ببینین همیشه تو تست ها چینی ها بیشترین دما و مصرف باتریو دارن و بیشترین افت عملکرد اینم بگم من خودم ی pocox6pro دارم واقعا نسبت به قیمتش خوبه حتی بهتر از A55 ولی بحث پرچمدار فرق داره اون دوستیم که از محبوبیت چینی ها توی دنیا حرف میزنه ی نگاه به آمار فروش بندازه میفهمه حرفش خنده داره

Hooman M در تاریخ : 1403/6/22

من جواب شما رو اول میدم بعد میرم سراغ نفر بعدی اول از همه اگه شما و برادرت این گوشی هارو دارین من خودم دوتاشو داشتم پس تجربم از شما بیشتر نباشه کمتر نیست من ۱۳ و ۱۴ و s22 s23 هم داشتم همه هم پرومکس واولترا پس از تجربه به من نگو راجب اطلاعاتم من احتیاج به تحقیق ندارم آنقدری از گوشی سر درمیارم که خود گوشی فروش ها وبررسی کننده هاهم نمیدونن اگه میخوای تخصص صحبت کنی حرف تخصص بزن تا جوابتو بدم واگر نه من ودادشم فلان گوشیرو داریم نشد حرف من خودم s24 دارم الان همه ی اون گوشی هایی هم که گفتم رو داشتم این نشد دلیل راجب دگزو هم من خودم همیشه میگم پشیزی ارزش نداره وقتی خودم هم گوشیرو دارم هم سر در میارم چی کار سایت دارم توی دوربین اپل شماره یکه و گوگل و سامسونگ پشت سرشن وبرام جالبه چرا تامن نظر دادم سه نفر میان جواب میدن اونم تو صفحه اپل از سامسونگ و شیاعمی صحبت میکنن البته مهم نیست من جواب ۱۰ نفرم میدم لازم باشه

Rostam b در تاریخ : 1403/6/21

اینکه اپل بهترینه شکی نیس ولی شما از سامسونگ خیلی حرف میزنی درصورتیکه الان چندساله که سامسونگ از نظر امتیاز بنچمارکها از برندهایی مثل وانپلاس و اوپو و ویوو و ایسوس راگفون و حتی زد تی ای هم پایینتره و دیگه بعداز اپل این برندهای چینی هستن که جولان میدن و انقدر که این برندها در اروپا و امریکا طرفدار دارن سامی و شیا و هواوی ندارن و اینها فقط تو ایران طرفدار دارن

حمید ر در تاریخ : 1403/6/21

در ضمن فکرکنم تعریفتون از گوشی چینی، میانرده های زیر ۵۰۰ دلاریه، و احتمالا توی این دو-سه سال اخیر پرچمدار چینی از نزدیک ندیدین :) وگرنه این حرفو نمیزدین. الان چینی ها با مهندسی معکوس و کپی کاری، پرچمدارهایی با کیفیت تر و لوکس تر و مستحکم تر تولید میکنن که اپل و سامسونگ توی خواب هم نمی بینن(هر چند کپی کاریه) حالا کافیه آیفون و سامسونگ دو بار از دستت بخوره زمین. قدیما بود که میگفتیم آیفون لوکسه و چینی ها بی کیفیتن. توی یوتیوب کانالهای خارجی و چندتا فروم خارجی سرچ بزنید آنر مجیک ۶ آلتیمیت، ویوو x100 اولترا، اوپو x7 اولترا و چندتا بررسی و مقایسه ببینید متوجه میشین آیفون و گوگل و سامسونگ جلوشون شوخی ای بیش نیستن :)

حمید ر در تاریخ : 1403/6/21

عزیزم منم از این گوشی ایراد نگرفتم، عرض کردم مشخصاتش تکراری شده و قیمتش به مشخصاتش نمیخوره و یجورایی توهین به مشتریه، و واسه مایی که پول نداریم نمی ارزه انقد هزینه کنیم وقتی ۱۳ پرومکس و ۱۴ پرومکس الان با قیمت مناسب بهترین هستن و اختلاف ۱۰ - ۱۵ درصدی با ۱۵ پرومکس و ۱۶ پرومکس اونقدری نیست که به چشم بیاد و متوجهش بشیم. شما ۱۶ پرومکس بخر حالشو ببر، ناراحتی نداره فدات شم :)

بعدشم اینکه الان بیشتر گوشیا مخصوصا پرچمدارها بیشتر قطعات و سخت افزارها رو از کمپانی ها و کارخونه های مشترک تهیه میکنن که دیگه چینی و آیفون نداره. وقتی فلان لنز آیفون سنسور کوچیک با فوکوس معمولی و بدون لرزشگیره، روشنایی و pwm صفحه و سرعت شارژ فلانه، شارژر هم نداره، ولی چینی ها امکانات بالاتر و بهتر دارن، مثل این میمونه بگیم حافظه ۲۵۶ گیگ آیفون به اندازه حافظه ۵۱۲ گیگ چینی ها کارایی داره! همینقدر بی ربط :)
وقتی پرچمدارهای چینی با قیمت ۸۰۰ - ۹۰۰ دلار همه قطعات و امکانات رو روی گوشی میذارن(هرچند در عمل به آیفون و سامسونگ هم نرسن) و توی کارتن شارژر و گارد دارن، چرا پرچمدارهای آیفون و سامسونگ با قیمت ۱۲۰۰ - ۱۳۰۰ دلار اون قطعات و امکانات رو روی گوشیاشون نمیذارن؟ چرا هرسال بصورت قطره چکانی فقط یه مورد رو ارتقا میدن؟ سواستفاده از وفاداری مشتری یعنی همین. تعصب الکی چرا؟ راستی شما میدونی قیمت تمام شده ی سخت افزار یک گوشی پرچمدار چقدر میشه؟

far z در تاریخ : 1403/6/21

چیزی به نام قلم مخصوص آیفون در حقیقت وجود نداره. قلمی که با آیفون کار کنه با همه گوشی های لمسی (از نوع خازنی) کار خواهد کرد. هرجا کسی قلم مخصوص آیفون به شما خواست بفروشه بدونید که یه قلم خازنی رو میخواد به چندین برابر قیمت بفروشه.
قلمی که برای سامسونگ هست یا قلمی که برای آیپدها هستند نیازمند صفحه دیجیتایزر هستند که تو سری اس الترا، تبلتهای سامسونگ و آیپدها وجود داره که قابلیت تشخیص هزاران نقطه فشار رو دارند و تجربه بسیار بسیار بهتر و کاملتری از کار با قلم رو برای طراحی و نوت برداری ارایه میکنند. احتمالا منظور ایشون هم این نوع قلم ها هست نه قلم های خازنی.

Риал К در تاریخ : 1403/6/21

اکه دوربین رو از روی سیت دگزو میگی که کلا نتایجشو بنداز دور.
چون شخصا تست زدم تفاوتی در عکس بین اس 24 اولترا و ۱۵ پرو مکس نیست.(گوشی خودم 24 هست و گوشی برادرم 15) ایاد جدی ۱۶ شارژرشه جالبه که ادعا میکنه ۵۰ درصد تو ۳۰ دقیقه در حالی که از مگ سیفش، شارژرش توان کمتری داره. این تفاوت وقتی خودشو نشون میده که شما عجله داشته باشی.
کافیه شما در موردPWM تحقیق کنی تا متوجه بشی به گفتن ۴ نفر نیست. مثلا الان موتورلا و ناتینگ و شیائومی از اعداد به شدت بالاتری از اپل استفاده میکنن که مزیت خاص خودشون رو داره مثل عدم فشار به چشم ها و گیجی و سردرد و الی آخر.
صفحه نمایش هم بعیده بتونه به ۲۴ اولترا برسه با توجه به فاصله ای که ۵ با ۲۴ داره.(حتی پیکسل فولد 9 هم از 15 صفحه بهتری داره که در مقابل ۲۴ صفحش چیزی نیست)

Panaroma 2 در تاریخ : 1403/6/21

کجا بزارم قطعه ای به این حساسی رو؟ قلم ویژه برای گوشی آیفون طراحی نشده. سامسونگ تو s21 اولترا با حذف سری نوت قلم رو جداگانه داد که تو پرچمداران بعدی محل نصب قلم رو توگوشی مجدد مث نوت ایجاد کرد

Mahan F در تاریخ : 1403/6/21

درود با طرح تکراری موافقم.که خوب نیست.ولی دیگه چیزی نمونده که به یه گوشی اضافه کنن ناچارا دوربین و پردازنده ارتقا بدن و گوشی بزرگتر کنن😂😂😂

mohamad s در تاریخ : 1403/6/20

آیفون از هر نظر گوشی مناسب و درجه یکی هست
اما تا بحث رجیستری در ایران حل نشه بی فایدست

Panaroma 2 در تاریخ : 1403/6/20

حیف گوشی های اپل قلم ندارن. قلم خیلی خیلی برام مهمه و کاربردی وگرنه از سامسونگ می اومدم سمت اپل

Hooman M در تاریخ : 1403/6/20

دوست عزیز شما بر چه اساس حرف میزنی تغییرات نداشته توقع چی داری میخوای کامل گوشیرو عوض کنه کدوم برندی این کارو میکنه چینیارو شما واقعا داری با اپل مقایسه میکنی فقط سامسونگ و گوگل میتونن باهاش رقابت کنن اینم بگم الان دارم با s24ultra نظر میدم قبلا اپل داشتم و ۱۶ هم حتما میخرم چون واقعا گوشیه کاملیه توی اندرویدی ها که بهترین دوربین برای s24 که اونم حتی از ۱۵ هم ضعیف تره چه برسه ۱۶ شما از این گوشی هیچ ایرادی نمیتونی بگیری که جدی باشه بله سرعت شارژ ۱۲۰ وات نداره ولی مگه ۳۰ دقیقه چه قدر تاثیر داره صفحه نمایشم که خوبه حالا ۴ نفر این pwmرو گفتن اگه شما واقعا سر در میاری اینو هم بگو که برند های چینی اون ۱۹۲۰ برای روشنایی ها ی بالاست و توی روشنایی های کم میاد روی ۱۲۰ دوربینم که به مشخصات سنسور. وسایل نیست مهم خروجی هست که اپل همیشه بهترینه صفحه هم روشن تر شده منتها مثل چینی ها نیست بیاد عدد فضایی بگه بزار بیاد تو تست ها در عمل متوجه میشی سامسونگ واپل در عمل نشون میدن خودشونو نه روی کاغذ صفحه ی آیفون ۱۶ مطمعن باش بهترین صفحه میشه از همه لحاظ شما گوشیرو در عمل میخوای و اگر نه مشخصات روی کاغذ منو شما هم میتونیم بنویسیم

محمد امین س در تاریخ : 1403/6/20

عالی . ولی همون پرچمدار سال قبل با کمی تغییرات قدیما یادمه پرچمدار سال قبل با سال جدید زمین تا اسمون فرق داشت ولی چند سالیه دیگه کمپانیا اینطوری نمیکنن و الان میشه گفت گوشیه چهار سال پیش اپل با گوشی جدیدش تفاوت چندانی نداره

حمید ر در تاریخ : 1403/6/20

چندساله که آیفونای اپل دارن درجا میزنن و چیز جدیدی واسه ارائه ندارن. ظاهر و طراحی که همونه(که البته سلیقه ایه و چیز مهمی نیست) سخت افزار هم که تقریبا همونه، از صفحه نمایش و دوربین و باتری و چیپست گرفته تا بیشتر موارد. همین الان چیپست ۱۳ پرومکس و ۱۴ پرومکس تا چندسال قویترین و بی رقیبن. حالا ۱۵ درصد پرفورمنس قویتر چه فرقی میکنه وقتی به کار نمیاد. در مورد نرخ تاچ صفحه و pwm صفحه و سیستم خنک کننده هم هیچوقت اطلاعاتی نمیده و مشخصه این موارد از پرچمدارای چینی پایینترن. فست شارژش هم همینطور. سنسور دوربین و پیکسل دوربین رو که بزرگتر نذاشته و هرسال همونه، در صورتیکه بقیه پرچمدارها چندساله که سنسور ۱ اینچی دارن. هرسال بصورت قطره چکانی فقط یه مورد رو ارتقا میده که خداییش توهین به شعور مصرف کننده ست. مثلا دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل ۱,۴ میکرو رو کرده ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل ۰,۷ میکرو که عملا عکسهای ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسلهای ۱,۴ میکرو میگیره(با ترکیب هر ۴ پیکسل) که عملا همونه و واقعا فرقی نمیکنه، که حتی میشه گفت ضعیفتر هم شده چون ۱۵ پرومکس پیکسلهای بزرگ واقعی داره با فوکوس پیکسل دوگانه، اما ۱۶ پرومکس پیکسلهای کوچیک داره که بصورت نرم افزاری و ترکیب پیکسلها سایزش رو افزایش میده که عملکردش هیچوقت به پیکسل بزرگ واقعی نمیرسه، تازه فوکوسش هم معمولیه و پیکسل دوگانه نیست! احتمالا سال بعد همینو فوکوسش رو از حالت عادی میکنه پیکسل دوگانه و بعنوان تغییر بزرگ ازش نام می بره!! و سال بعدش یه لرزشگیر میذاره روش و دوباره بعنوان یه تغییر بزرگ عنوان میکنه!!! خب همه این موارد رو همین امسال بذار دیگه، خیر سرت پرچمداری و بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمتته!! اینکارها عملا توهین و سواستفاده از مشتریه، وقتی پرچمدارهای ارزونتر چینی چندسال قبل، همه ی این موارد رو داشتن و دارن. بنظرم اگر زوم براتون مهم نیست، ۱۴ پرومکس بهترینه، اگر زوم براتون مهمه ۱۵ پرومکس بهترینه. واقعا خریدن ۱۶ پرومکس(و حتی ۱۵ پرومکس) هیچ توجیه منطقی و عقلانی نداره.

محمد ک در تاریخ : 1403/6/20

ده سال پیش هر حقوقم میشد یه آیفون الان بعد از ده سال افزایش حقوق ، هر حقوقم یک شیشم آیفون میشه
موارد 101 تا 184 از مجموع 184 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا