نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE
Galaxy S23 FE گلکسی اس 23 اف ای
![Samsung Galaxy S23 FE سامسونگ](http://s.mobile.ir/Static/cache/prd/40216-main_120_0.jpg)
- سازنده: سامسونگ
-
حدود قیمت:
از 29,800,000 تا 30,690,000 تومان
دسترسی سریع به سایر موارد
جستجوی سریع جدیدترین های سامسونگ
»
سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
برندهای موبایل
سایر برندها ...
- آلکاتل
- بلو
- اموی
- بنفون
- بنکیو
- بنکیو-زیمنس
- برد
- بوش
- چی آ
- اریکسون
- اتن
- فوجیتسو زیمنس
- آی میت
- آی-موبایل
- اینو استیریم
- کیوسرا
- مکسون
- میتاک
- میتسوبیشی
- ان ای سی
- نئونود
- او تو
- پالم
- پن تک
- کیوتک
- ساژم
- سندو
- سون
- زیمنس
- تل می
- تلیت
- ثریا
- وی کی موبایل
- ودافون
- دبلیو ان دی
- اکس کیوت
- ایسر
- آمازون
- دل
- دیمو
- گیگابایت
- هایر
- اچ پی
- پاناسونیک
- فیلیپس
- پرستیژیو
- شارپ
- سونیم
- سونی اریکسون
- توشیبا
- ورتو
بررسی تخصصی Samsung Galaxy S23 FE
ویدیوهای مرتبط با Samsung Galaxy S23 FE
- مقایسه ویدئویی سامسونگ گلکسی S23 FE با ردمی نوت 13 پرو پلاس
- بررسی ویدئویی و نگاهی از نزدیک به سامسونگ Galaxy S23 FE
اخبار و خواندنیهای Samsung Galaxy S23 FE
-
مقایسه Galaxy S24 FE با Galaxy S23 FE - آیا تغییرات جدید ارزش ارتقاء را خواهند داشت؟
-
سامسونگ گلکسی S23 FE در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی سامسونگ Galaxy S23 FE با پردازنده 4 نانومتری و دوربین 50 مگاپیکسلی
- (42 گوشی) فروشگاه اینترنتی 19کالا (تهران)
- (77 گوشی) فروشگاه الزهرا (تهران)
- (0 گوشی) فروشگاه گوشی شاپ (تهران)
- (17 گوشی) موبایل هنرمندان (تهران)
- (61 گوشی) فروشگاه دارسو (تهران)
- (19 گوشی) فروشگاه آترین کالا (تهران)
- (76 گوشی) فروشگاه آمیتیس (تهران) [ ثبت فروشگاه ]
pouriya n در تاریخ : 1402/10/3
دوست عزیز یه نکته رو در نظر بگیر, معیار انتخاب هرکسی با شما یکی نخواهد بود
من چون محصولات سامسونگ رو دارم و تو اکوسیستمش هستم بیشتر میپسندم تو همین برند بمونم
نکته بعدی پشتیبانی نرم افزاری قابل اعتماد ترش هست ، تو نظرات قبلی گفتم مقداری از هزینه ی اضافی گوشی های سامسونگ برای نرم افزار هست و این نرم افزار خوب میتونه سالها شما رو از خرید و فروش گوشی راحت کنه
من خیلی به برند های حال حاظر علاقه ندارم بیشتر امکاناتی که برای کابر فراهم میکنه و به سودش هست برام گزینه خرید میشه ، من با موبایل اصلاً بازی نمیکنم و نیازی به فست شارژ با قدرت بالا ندارم چون زیاد گوشی عوض نمیکنم و نیاز هست که باطری حداقل ۲ سال خوب کار کنه بدون مورد
البته اگر HTC دوباره گوشی تولید کنه دوباره برمیگردم به این برند 😁
یک زمانی سر همین HTC خیلیا مثل شما بزرگواران میگفتن نگیر ، ولی یک قابلیت خوبی که برای من داشت و من دوست داشتم اهمیت دادن به بحث صدا بود که من معیار انتخابم این مورد بود
این دقیقاً میشه تحمیل سلیقه !! اینو در نظر بگیرید شاید کسی رو که دارید سلیقه تون رو تحمیل میکنید اطلاعات کافی در این موضوع داره و از قبل هم مقایسه کرده !
روز خوش 🙏🏼
Majid K در تاریخ : 1402/10/3
REZAGHM G در تاریخ : 1402/10/3
تجربه فروش هانر، هواوی و شیا رو داشتم ادم پیر میشه تا فروش بره تازه کلی هم تو سرش میخوره ولی سامسونگ و اپل نقده نقده
محمد ن در تاریخ : 1402/10/3
دلایل منطقی (که خب قید نکردن) + بعنوان پیشنهاد قابل قبوله
درمورد صحبت های شما تا چند سال پیش این موارد که فرمودی صدق میکرد اما الان تقریبا خیر برند وانپلاس و ریلمی رو به تورم نخورده بخوام خریدو فروش کنم اما سامسونگ و شیائومی زیاد.
اینطور که شما میگی همه باید از یک برند خرید کنن و محدودن به یک برند اما امار خرید وفروش چیز دیگه ای میگه
درمورد لوازم جانبی هم شما سرچ بزن تو دیجیکالا ،جانبی، موتور های جستجو مثل ترب و... فراوان هستن
قطعاتش هم دیگه تهش تو بازار نبود گارانتی و خدمات پس از فروش
من خودم شغل دومم خرید و فروشه کالای کارکرده هست و تو دیوار و.. فعالیت میکنم سودی که تو کارکرده فروشی هست تو هیچی نیست و بستگی به مهارت طرف داره شما مهارتشو نداشته باشی مفت میفروشی و ارتباطی به مدل و برند کالایی که میخوای بفروشی نداره
اتفاقا بازار کارکرده داغه ، این روزها که گوشی و کلا کالاها گران هستند و اکثریت توان مالی ضعیف حتی چند میلیون تومن هم مهمه براشون، مردم بیشتر رو اوردن به خرید کارکرده تا نو یا تعمیرات اجناسشون تا تعویض ، خصوصا بیشتر دو برند سامسونگ و شیائومی ، امار فروش موجوده
دیوار و... پره براحتی هم فروش میره ، به قیمت مناسب ،طبق قانون 30 درصد کمتر از قیمت نو ،گوشی در حد نو هم که با تفاوت کمی فروش میره الان مردم چون وضع مالیشون خوب نیست میزارن رو چشمشون کارکرده رو
چند وقت پیش یه شیائومی واسه یکی از آشناها که نیاز مالی داشت فروختم Poco X5 Pro در حد با افت قیمت کم
فروش کالایی که نو خریدی و بعد میخوای بعنوان کارکرده یا در حدبفروشی خب ضرره دیگه ،اما برعکسش کارکرده بخری و بفروشی سود هم میکنی
شما همین الان S23FE خودتو بفروش قطعا افت قیمتو داره بعنوان در حد نو ،چهار سال دیگه اپدیتش تموم شد و افت باتری و عملکرد پیدا کرد و مشکلات احتمالی دیگر ، هم بفروش ببین با افت قیمت کم میخرن؟ خصوصا که پک هند باشه میزنن تو سر مال، بدتر و ارزونتر میخرن
مثلا من خودم در کنار سامسونگA70 ، یک مدل از شیائومی دارمX3 PRO واسه گیم استفاده کردم 3 ساله بدون هیچ مشکلی کار میکنه فقط رابط کاربریش باگ داره (مثل همه گوشیا از همه برندا افت باتری و عملکرد) داره بعد 3 سال کانکتور و فلت شارژش رو عوض کردم تا وقتی هم گارانتی داشت یه بارم نرفت گارانتی ، لوازم جانبیش هم هنوز فراوان هست
قبلا یک مدل از سامسونگ S6 داشتم ده ها بار تعمیر کردم اخرشم سوخت چقدر هم ناراحت شدم، البته بنظرم سامسونگ از 2019 به بعد ایراداتشو رفع کرد مثل سوختن هارد و پردازنده،باد کردن و اتش سوزی باتری و.... که بعدش اپدیت 4 ساله اندروید و 5 سال امنیتی رو ساپورت کرد ،الانم شیائومی اینکارو کرده، یعنی روی عمر گوشیاشون کارکردن
در کل وقتی یک مدل یا برندی گوشی هاش تو بازار فراوان هستن و پر فروش ، قطعا از نظر تعمیرات و خرید و فروش هم مشکلی نخواهند داشت
بنظرم فرقی نداره چه برندی ، گوشی که صاحب اول و اخرش خودتی گوشیه که مشخصات و سخت افزارش قدیمی و منسوخ ، بروز نباشه، اپدیتاش تموم شه، مشکلات زیادی داشته باشه مثل A70 من که منسوخ شده چون سخت افزارش قدیمی، اپدیت نمیگیره- اسپیکرش استریو نیست و مونو هست، عدم ضد اب ،محدودیت 128 گیگ،صفحه نمایش 60 هرتزی ،بدنه پلاستیکی و مشکلاتی مثل تاچ و داغی و..
امتیازش صفحه نمایش 6.7 اینچ و حاشیه کمتر هست
Vahid B در تاریخ : 1402/10/2
بعضی اوقات صرفا سخت افزار قوی داشتن یک گوشی ملاک نیست، مهم اون سیستم عامل و رابط کاربری بهینه هست که بتونه از سخت افزار بهترین راندمان و عملکرد رو پیاده سازی کنه، یک مثال ساده، شما با نرم افزار مود شده Google camera روی گوشی های با سخت افزار متوسط و دوربین متوسط ببنید چه خروجی خوبی نسبت به برنامه دوربین پیش فرض گوشی تحویل می دهد و کیفیت را مقایسه کنید.
حالا رابط کاربری و نرم افزار ببنید چقدر مهمه، مثلا آیفون 6s برای چند سال پیش هست ولی رابط کاربری کاملا روان و کاربر پسندی دارد.
صرفا به سخت افزار توجه نکنید.
Sahar B در تاریخ : 1402/10/2
شمایی که نظر میدی و خیلیای دیگه که این نظرو دادن که بیاید ۱۳ تی پرو بخرید ،
اصلا فکر تفاوت قیمتی ۱۳ تی پرو و این گوشی رو نکردید؟ اینا که هم قیمت نیستن
کم کم پنج شش ملیون تومان تفاوت قیمت دارن ، همین تفاوت قیمت میتونه باعث بشه ینفر سراغ اون گوشی نره ، یکی مثل خودم که به دو دلیل سراغ ۱۳ تی پرو نمیرم ،
۱. پردازنده مدیاتک ( ممکنه بگین این پردازنده ۳پرچمداره وفلان و فلان ، ولی اخرش مدیا تکه ، منم قبلا گوشی با پردازنده مدیاتک داشتم میدونم چقد داغونه و اگزینوس رو به مدیاتک ترجیح میدم )
۲. دلیل دوم هم همین تفاوت قیمته !
ضمنا شما گوشی وانپلاس ایس تو پرو و ی مدل از ریلمی پیشنهاد دادید !
اولا هم وانپلاس و هم ریلمی تو بازار کمیابن (حد اقل بازار اصفهان که من گشتم پیدا نکردم گوشی از برندایی مثل وانپلاس و گوگل پیکسل و ریلمی و اوپو و ویوو)
دومن شما نگاه به تفاوت قیمتی ۱۵ ملیونی این گوشی با وانپلاس ایس تو پرو نکردید؟😂😂😂😂😂
اگه ی زمانی اینا هم قیمت بشن صد درصد خرید وانپلاس اولویت داره بخاطر پرداژنده قوی تر و به روز تر!
این گوشی نهایتا با ۱۳ تی معمولی ( توجه کنید نسخه پرو نه !) ، پو کو اف فایو پرو و شیائومی ۱۲ ( اگه تو بازار باشه ! ) تقریبا هم قیمت و هم رده هستن !!
خلاصع نیاید گوشی با اخلاف قیمت خیلی بالاتر پیشنهاد بدید 😂
من اگه ۳۵ . ۳۶ ملیون پول داشتم وانپلاس ایس تو پرو بخرم ، ایقون ۱۳ اکبند میخریدم 😂
مهرداد پ در تاریخ : 1402/10/2
لطفا روی ابر شرکت ژاپنی به اسم Japan Display Inc تحقیق کنید
و شرکت تاوانی به اسم AU Optronics و فاکسکان تحقیق کن که جایگاهی برای سامسونگ نذاشتن
مهرداد پ در تاریخ : 1402/10/2
دوما منم سال 94 عضو شدم و حتی تعداد پست های من بیشتره
سوما والا هرچی فکر میکنم از اول اینطور بود و بایدم اینطور باشه همین بحث های ضد نقیض هستن که این سایت زیبا میکنه دوست عزیز
این بحثا نباشه جیزی درست نمیشه درست مثل شما که کامنت گذاشتید بعد منتظر بودین یکی روی اسم شما ریپلای کنه پاسخ بده
همین کنجماوی باعث همچین بحثایی میشه دوست خوب من
Parisa A در تاریخ : 1402/10/2
میخاستم بدونم بعد از اپدیت، مشکلی مثل هنگ حین تایپ در تلگرام
یا تاخیر اثر انگشت یا عدم اجرای درست نرم افزار دوربین یا موارد دیگ پیدا نکردن؟
Mehrzad B در تاریخ : 1402/10/2
Mehrzad B در تاریخ : 1402/10/2
Amir S در تاریخ : 1402/10/2
دقیقا آدم میاد اینجا نظرات در مورد این گوشی رو بخونه اما با سیل انبوه کامنتهایی که فقط در حال اثبات برتری شیائومی به سامسونگ یا بلعکس هستن،مواجه میشه!
اکثرا هم فکر میکنم نوجوونهای ۱۴،۱۵ ساله باشن که معیار مقایسشون هم توانایی یک گوشی تو اجرای یک بازیه،
در هر حال امیدوارم مدیر محترم این سایت تغییر سیاستی تو زمینه منتشر کردن نظرات اعمال کنند که اینگونه مشکلات ایجاد نشه.
رضا م در تاریخ : 1402/10/1
رضا م در تاریخ : 1402/10/1
فرهاد ب در تاریخ : 1402/10/1
محمد ن در تاریخ : 1402/10/1
اتفاقا 3بار هم خوندم نظراولتو، چیز جالبی داخلش نیافتم، چرا مقاومت میکنی، بنده و اینهمه ادم اشتباه میگن شما و همفکرات درست میگی؟انتقاد پذیری هم نیستی یه اشتباهو هی تکرار و توجیه میکنی که اینطور دوباره نوشتی
اینهمه ایموجی برا چیه یدونه هم کافی بود ...
...
اینهمه هجمه علیه من درچند نظر بعدیت ؟! چه توهمی!!مگه گفتم همه جا نظر میزاری و من باهاش مشکل دارم؟اشتباه لغوی نکن فن شیائومی خودش یک برچسبیه که هرکس جز این گوشی حرفی بزنه میشه فن شیائومی از نظر شما، من منتظر نظرات شما اینجا بودم؟ والا من اولین باره اینجا میبینمت!کلا از وقتی قصد خرید گوشی جدید کردم بودجه +22 تومن تحقیق کردم تو پیج S23FE و 13TPRO بودم،چون تو انتخابام بودن شماببخشید که من غیر سامسونگ هم گزینه های خریدمه
☯ آروم و مسلط باش دوست عزیز ... ، خب باشه شما پیروز میدان😊
شما ناراحت تبادل نظر هستی ، ناسپاسی هم حدی داره حیف وقتی که اینجا ادم بزاره از دست امثال شما.
☯با نظرات شما دوست ریز بین و نکته سنج مجرم پیداشد:علت تمام مشکلات حال حاضر و حتی گرانی این گوشی منم چون، من بیکار، من فن برند،من اصلا آدم اشتباهی در این مکان،اصلا بیجا میکنم بدون اجازه صاحبان این پیج نظر میزارم،هرچی درمورد من بگی حرفای بعدی هم درسته من صحبت نمیکنم شما بفرما ... همینطوریه که خیلی هارو فراری میدید و سکوت میکنن!
⚠️من کاری ندارم کجا چی گفتی و نمیخوام جزئیاتشم ببینم ،مشکل با نظرت بود،دوستان دیگه هم پاسختو دادن
قبل اینکه کسیو قضاوت کنم، تاریخچه نظرش رو میخونم حداقل انقدر ارزش قائلم برا ادما چند دقیقه وقت بزارم که قضاوت ناعادلانه نکنم، نه وقت اضافی دارم نه هرچیزی که از ذهنت میگذره به ادمها نسبت میدی ، واقعا صد افسوس ،من واقعا علاقه ای به بحث با شما یا هرکسی مثل شما فکر میکنه و دیدن بیشتر تاریخچت ندارم ...
✅اگه به بنده و بقیه مربوط نمیشد، پاسختو نمیدادیم تو نظر اول علتشو خوبه نوشتم شما ندیدی اتفاقا!
‼️امثال شمارو میشناسم،... یک جمله همه پسند میگی(سر برند بحث نکنید فلان نکنید) تا بقیه حرفاتو تایید کنن! ،حق تعیین میکنی،دستور میدی، به کاربران برچسب میزنی اینا کافی بود با واکنش روبرو بشی انتظار واهی هم داری کسی چیزی نگه،الانم زوم کردی هرکی جوابتو داده به بقیه علیهش هجمه وارد میکنی، این پیج گنجایش بحث تکراری نداره ،معلومه خب از شیائومی که الان دستته زخم خوردی که اینطور نوشتی به همین خاطر هرکی جز سامسونگ نظر گذاشته فن شیائومی خطاب کردی ،منم شیائومی دستم سامسونگم دستمه گوشی های 5 سال پیش! از هردو برند هم زخم خوردم ! ولی حق نداری برچسب بزنی .
🔚من بحثو میبندم شما هم لطفا ببند🙏
کاش این سایت محیطی فراهم میکرد مثل تالار عمومی که همه بتونن نظر بزارن تا افرادی مثل شما ناراحت نشن خوبه ؟ خیالت راحت شد؟
به احترام مخاطبان محترم حاضر در پیج S23FE راجع به این بحثا سکوت میکنم،امیدوارم بحثای غیر گوشی تموم شه
شماهم خیالت راحت برو هرجا میخوای نظر بزار اصلا بیس چاری اینجاهم قرق کن و قله های موفقیت رو طی کن موفق باشی 🫡🌹
علیرضا ی در تاریخ : 1402/10/1
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/10/1
من گوشی قبلیم m62 سامسونگ بود الان پوکو اف ۵ دارم بعد از دوماه خرید f5 کلا به فضاش عادت کردم
Miui بنظرم برخی جاها از oneui هم بهتر عمل کرده مثل فضای دوم و یکسری چیزهارو راحت میتونید از داخل ستینگ پیداکنید یکم با ستینگ کارکنید اصلا فضای سختی نداره اما oneui فضای پیچیده تری داره حدودا و پر قابلیت تر عرضه شده همچنین a54 که رقیب f5 بود حدود ۴ سال آپدیت اندروید دریافت میکنه اما f5 دوسال سرعت آپدیتدهی هم که کاملا مشخصه تقریبا یکماه از عرضه برای سامسونگ میگذره اما من هنوز که هنوز اندروید ۱۳ هستم البته برای من قضیه آپدیت دهی اصلا اهمیتی نداره الان با هواوی mate 10 که خیلی هم قدیمی هست میتونید همه اپ هارو نصب کنید من خودم یکم دلهره داشتم از این بابت که شیائومی باگ داره و همجا تخریب شده اما وقتی که تهیه کردم به هیچ باگی برخورد نکردم با MIUI 14 که با پوکو اف ۵ عرضه شده خیلی رابط کاربری زیبا و دوست داشتنی ایه miui البته نظرشخصیه.
ma h در تاریخ : 1402/10/1
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/10/1
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/10/1
من صفحه f5 رو باز میکردم طرف میگفت اصلا ارزش نداره هم قیمت با سامسونگ سامسونگ صفحه بهتره آپدیت بیشتر میگیره اهمیت بیشتری به مشتری میده از اون طرف صفحه a54 هم باز کردم یکسری میگفتن f5 اصلا درحد و حدود f5 نیست و فلان و بهمانه و یکسری دیگه هم باهم گوشیارو مقایسه میکردن و میگفتن a54 اصلا ارزش قیمت ۱۸ تومنی رو نداره و f5 حداقل به ارزش دلاری بسیار ارزنده تره خودمم براساس اینا تصمیم به خرید f5 به مبلغ 18 گرفتم الان بعد از چندماه نسخه 256 گیگ رم ۱۲ اف ۵ حدود ۱۷ تومن هست اما نسخه ۲۵۶ گیگ a54 حدود ۱۳۵۰۰ واقعا خوشحالم از بابت این موضوع که سراغ a54 نرفتم الان میان ۱۳تی پرو و s23fe هم همچین بحثی راه افتاده .
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/10/1
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/10/1
علیرضا ی در تاریخ : 1402/10/1
Alireza + در تاریخ : 1402/10/1
Erfan A در تاریخ : 1402/10/1
وان پلاس ایس دو بخرید بهتره
میتونید ریلمی نئو جی تی فایو بخرید بازم بهتره
میتونید شیائومی سیزده تی پرو بخرید باز بهتره
البته به من ربطی نداره هرچی میخای بخر صاحب جیب شما خودتی فقط تصمیمات با خودتونه
خلاصه میکنم این ساسمونگ ارزش خرید نداره
پاسخ به پیام من ندید حواب نمیدم..... چیزی که نوشتم حقیقت هست نیاز به علم غیب نداره..
ساسمونگ کمپانی بزرگی هست فقط هم تولیداتش موبایل نیست به نظرم کم کاری میکنه به فکر سود هست و اهمیت نمیده که از رقیب هاش بهتر باشه....
نخرید بعدش اهمیت میده . این اتفاق نمی افتد. تولید گوشی برای اونا سخت نیست تا زمانی که ایقدر فروش داره نمیاد محصول رو با کیفیت تر و با ارزش تر تحویل شما بده.
فروش داره و چون فروش داره گرون و ضعیف تر رقیب هاش میده بهتون...
Erfan A در تاریخ : 1402/10/1
منم به عنوان کمک به شما میگم این گوشی ارزش خرید ندارد..
به جای این گوشی 13T Pro شیائومی تهیه کن.. توضیح اضافه نمیدم سرت درد نیاد کسی هم پاسخ بده چرا جواب نمیدم یه دو دوتا چهارتایه ساده هست فردی که تونسته جمیل بسازه داخل اینجا عضو خیلی ساده توان درک بهتر بودن 13T Pro رو داره...
ولی باز هر چی دوس داری بخر... من که کاره ای نیستم کمک میکنم همین یه پیشنهاد هست یه نظر در بخش نظرات کاربران
این بده که که کمک میکنیم؟؟؟
محمد ن در تاریخ : 1402/10/1
اصلا نظر یک ادم تک منبعی یا کم اطلاع خیلی خطرناکه کمک نمیکنه هیچ ضررم میرسونه
مشکل اینا اینه ما تجربه استفاده از هردو برندو داریم و تعصبشو نمیکشیم ولی اینا تعصب نمیزاره درست رفتار کنن
هیچ جا اینطور نیست این حرکت قفله واقعا من خودم متعجبم
مثلا جی اس ام ارنا ، یوتیوب و... ندیدم کسی زیر نظرات بنویسه برو جای دیگه یا سایت های داخلی همینطور
هیچ جای دنیا اینطور نیست عجایب زیادی داریم بخاطر این پدیده ها
محمد ن در تاریخ : 1402/10/1
فعلا همینا کارم راه میندازه خوشبختانه ،
منم دقیقا همین سیاست رو پیش گرفتم ، ادم لنگ نمیمونه
اصلا یه گوشی کاری دارم یه گیمینگ سامسونگ میبرم سرکار، شیائومی گیم میزنم
دقیقا اینطوری به گوشیا فشار نمیاد
دوست دارم گوشی بروز و اپدیت هاشو تجربه کنم
S23FE بخاطر متریال و رنگش بنفشش ، همین فردا بشه زیر 20 تومن برمیدارم تهش بعدا شیائومی گیمینگ قسطی یه رده بالا برمیدارم تا 5 سال دیگه بسمه
اگه F6 زودتر بیاد و تکلیف گوشی و رابط کاربریش روشن بشه رو این تصمیم تجدید نظر میکنم با همون A70 میگذرونم تا دستو بالم بازم باز شه
اره صبر کردم ، اصلا بخاطر اسنپ دراگون 8نسل 3 نرفتم 13TPRO بخرم
من متریال بدنه سری K70 رو نفهمیدم چیه
راستی خبر نداری کی میاد گلوبالش
Parisa A در تاریخ : 1402/10/1
ظاهرا شما کلا نظر من رو کامل نخوندید که دچار سوبرداشت شدید یا نحوه نگارش من این مطلب رو درست نتونسته به عموم ادا کنه
حرف من تعیین تکلیف برای کسی نبود!
من خودم ده ساله اینجا کامنت میذارم حالا یا درمورد گوشی که خریدم یا گوشی که جدید میخام بخرم، طی یک ماه گذشته اون دوستی که انگار دنبال نظرات من بود و میدونست، در صفحات s22، s23، s21 fe و 11 lite ne 5g و موارد دیگ هم نظرات من هست!
اما من خریدار اومدم اینجا نظرات رو بخونم و بعد تصمیم بگیرم که این مدل خاص رو بخزم یا نه، چی نصیبم شد جز سردرگمی!!! چرا ؟
چون طی بیست کامنت اولی که خوندم جز بحث و جدل سر اینکه از فلان سایت و فلان مقاله به این دلیل و اون سند این خوبه یا بده و بحث های پشت سر همی که هیچ وقت تموم نمیشه جز من بلدم تو بلد نیستی، تجربه ی دیگ ای کسب نکردم!
دوست عزیز!
من نخاستم به کسی جسارت یا خدایی نکرده توهین کنم
گفتم دوستان بحث و جدل الکی نکنن چون همه دوستانی که دنبال یه مدل خاص از یه گوشی هستن مطمئینا کلی سایت و مقاله و بررسی رو زیر رو کردن و کسی که این مدل خاص رو خریده یا تجربه کار باهاش رو داره مثلا میگه
پشت گوشی تیزه ممکنه دست متوسط رو اذیت کنه یا
پشت گوشی چون شیشه ای و لیز هست ممکنه سر بخوره پس از قاب استفاده کنید مثلا فلان سایت برای خرید قاب مناسبه فلان سایت برای شارژر یا
سنسور مجاورت درسته مجازیه اما مشکلی نداره یا
دوربین های گوشی بیش از حد بیزون زده پس باید حتما قاب بگیرید
حالا شما بگید چند مورد از این مواردی که به عنوان تجربه کاربری حساب میشه رو میتونید طی بیست کامنت پشت سر هم پیدا کنید؟
من که متاسفانه نتونستم!
Parisa A در تاریخ : 1402/10/1
اگر مدل خاصی رو داشته باشم راجع بهش نظر میدم اگر بخام مدلی رو بخرم میام و نظرات رو میخونم که بفهمم مشکل خاصی داره یا نداره
قبلا اصلا اینجوری نبود هرکسی فلان مدل رو خریده بود یا تجربه استفاده ازش رو داشت میومد راجع بهش نظر میداد و میگفت مثلا اگر اپدیت کنید ممکنه فلان طور بشه یا صبر کنید فلان قابلیت فعال بشه یا اگر گزینه فلان رو بزنید فلان قابلیت رو میتونید استفاده کنید اگر سیم کارت ایرانسل یا همراه اول باشه اینجوری اینترنت فعال میشه اگز مشکل داغی هست فلان کار اگر میخایین فلش کنید اینکارو کنید
از این دسته موارد!!!
اگر ده تا کامنت اول رو میخوندی متوجه میشدی مثلا الان گوشی رو بخری ممکنه طی ده روز اول داغ بشه بعد اپدیت میشه درسته میشه یا اگر مثلا توی تلگرام کیبورد مشکل داره بعد درست میشه یا مثلا سنسور مجاورت مشکلی نداره
اما الان چی؟؟
یعنی جز بحث جز جدال سر اینکه من بلدم تو بلد نیستی چیزی من ندیدم!
جز اینکه از سایت فلان از منبع بهمان از فلان حرف بلاگر فلان بررسی فلان مقاله به این سند و مدرک خوب هست یا بد هست هیچی ندیدم!
یه سریا که کلا گفتن این مدل به درد نمیخوره برید مدل فلان بخرید😂 اخه گوشی که دو ماه هست اومده هنوز 20 تا 30درصد کشور نخریدن چطور میگن بده یا خوبه خیلی از این بلاگر ها هم نظر قطعی ندادن اصلا خیلیاشون متناقض با هم حرف زدن!
بعدشم تا گوشی رو دست نگیری تا از نزدیک یا از دور دست آشنایی دوستی ندیدی جطور میشه راجع بهش نظر داد رو نمیدونم🤦🏻♀️
محمد ن در تاریخ : 1402/10/1
بخاطر قضاوت!امان از قضاوت که بیچارمون کرده!
والا کسی باکسی بحث نمیکرد محیط دوستانه ارتباط ها خوب و محترمانه و تبادل اطلاعات بسیار عالی پیش میرفت تا اینکه سرو کله این پدیده های نادر پیداشون شد و کاربران رو از هم سوا کردن و دیگران رو به این بحثا سوق دادن ببین چند تا نظر رو به خودشون اختصاص دادن ، زشته درست نیست واقعا
یکی به اسم تکنولوژی خدای منطق! با کارنامه درخشانش حالا هم اینا چشمو گوششون در اختیار سمپاشها !
این گوشیا بعد یکی دوسال میرن به کنار ولی بی اخلاقی های یه سریا در یاد و خاطر ما خواهد ماند بعد هی غر میزنن چرا پیشرفت نمیکنیم تا وقتی انسانهارو از هم سوا میکنید همینه وضع بشینید سرجاتون غر هم نزنید!
همچین محیط رو خفقان میکنن که ای وای طرف شیائومیه طرف سامسونگیه طرف فلان مدل و ک وفت هی قضاوت قضاوت
والا گوشی و... همه مصرفیه قله های موفقیت نیست مثلا اونی که پرچمدار میگیره دستش فکر میکنه دیگه تهشه نگاهش از بالاست هنوز ابتداش هم نیست و از خلاء های دیگه رنج میبره
Parisa A در تاریخ : 1402/10/1
طی بیست کامنت پشت سر همی که خوندم جز بحث های الکی چیزی ندیدم!
ده ساله اینجا کامنت میذارم، این سایت اصلا این شکلی نبود
هرکسی میومد نظرش رو میگفت و میرفت یه سریا موافق بودن یه سریا مخالف
همونا هم درحد یکی دو جمله نظرشون رو میدادن و میرفتن
اما الان چی؟
طومار طومار از فلان سایت و فلان منبع فلان ادم جواب همدیگه رو میدن و دایم دارن بحث میکنن که تو بلد نیستی من بلدم، بحثی که هیچ وقت تموم نمیشه
اگر واقعا این مورد بحث و جدل رو ندیدید شاید زیاد اینجا نیستید چون من وقتی میخام یه مدل خاص رو بخرم دایم به قسمت نظراتش سر میزنم
حالام انقدر بین این بحث و جدل ها گیر کردم که نمیدونم واقعا ارزش خرید داره یا نه
حرف من همین بود که انقدر بحث و جدل نکنید تا من نوعی که میخام فلان مدل رو بخرم دچار سردرگمی نشم، همین!!!
Parisa A در تاریخ : 1402/10/1
نمیدونم شاید اشتباه برداشت کردید یا من درست ننوشتم
من گفتم یه سری از دوستان کلا راجع به هزار و یک منبع توضیح میدن طومار طومار که فلان گوشی بده بعد یکی دیگ میاد همین نظر رو باز به هزار و یک منبع رد میکنه و میگه نه فلان گوشی خوبه و انقدر این بحث ادامه پیدا میکنه
که منی که مثلا میخام فلان مدل رو بخرم کلا سردرگم میشم نمیدونم دیگ باید بخرم یا نخرم! روی حرف من به اون دوستانی هست که دایم میخان به هم ثابت کنن بلدن و باز طرف مقابل هم همینو میخاد ثابت کنه!
وگرنه من نوعی میام که از تجریبات دوستانی مثل شما استفاده کنم اما بعضیا کلا با نظرات شون ثابت میکنن انگار واقعا طرفدار یه برند خاصی هستن
بعضیا کلا میخان بحث و جدل راه بندازن و الکی الکی این بحث رو ادامه میدن
مشخصه که نه من سهام دار این شرکتم و نه بقیه دوستان اما واقعا دلیل این همه طرفداری یا این همه تنفر که توی کامنت هاشون هست رو نمیدونم!
Parisa A در تاریخ : 1402/10/1
یکی بیاد بگه این مدل خاص به این دلایل خوبه
طومار طومار شروع به نوشتن میکنن از منابع و سایت های مختلف و دکسومارک انتوتو و فلان بهمان که ثابت کنن بده
بعد این بحث هیچ وقت تموم نمیشه، اونقدر متن های بالابلندی مینویسن که هیچ کدوم از دو طرف حاضر به عقب نشینی نمیشن!
گوشی رو تا یک هفته دست نگیری اصلا نمیشه راجع بهش نظر داد
اینکه مقایسه و بررسی های بلاگر های مختلف رو بخونی، فقط یه دید 20 یا 30 درصدی بهت میده اما بازم تا خودت باهاش کار نکنی، نمیشه چیزی فهمید
درعجبم از یه سریا که واقعا چطور حوصله ی ثابت کردن دارن که بگن من بلدم تو بلد نیستی🫤
حرفم این بود که انقدر بحث نکنن!!
Parisa A در تاریخ : 1402/10/1
مگر نظر میدن؟؟؟؟
اگر نظر میدادن و از تجریبات شون میگفتن که مشکلی نبود
طی بیست کامنت پشت سر همی که خوندم جز سردرگمی چیزی نصیبم نشد!!!
یکی میاد میگه تراشه بهبود پیدا کرده یکی دیگ همینو ریپلای میزنه میگه نه به این ادرس تفاوتی نداره، باز اون میاد ریپلای میزنه و اونقدر متن های طولانی پر از اینکه من بلدم تو بلد نیستی میزارن که من نوعی کلا هیچی از اینکه واقعا این گوشی مناسب هست یا نه متوجه نمیشم!
بعد باز کلا یکی دیگ میاد میگ نه کلا این گوشی درمقایسه با فلان مدل شیائومی اصلا خوب نیست
اون یکی میگه سامسونگ که نه شارژر داره نه فلان ارزش خرید نداره!
دوست عزیز تمامی کسانی که میان اینجا، بخاطر این هست که کسی این گوشی رو خریده یا از نزدیک باهاش کار کرده توضیح بده چطوریه وگرنه همه میدونن سامسونگ داره چیکار میکنه و انوقدر وسط این بحث و جدل ها گیج میشه که دیگ نمیدونه اخر بخره نخره یا کلا یه چیز دیگ بگیره
حرف این این بود دوستان بحث و جدل سر یه برند نکنن!!!
محمد ن در تاریخ : 1402/10/1
گوشی بی نقص که وجود نداره من واسه فهمیدن این موضوع تو صفحات پرچمدارا هم تحقیق کردم
حالا بحث کلا بد بودن گوشی نیست انتقاد های بجایی هم میشه ،هیچ بلاگر یا ادم منصفی نمیگه S23FE اشغاله یا 13T ها چون همه یه جور کاربری ندارن و همه گیمر نیستن
❌متاسفانه یه سریا اصلا متوجه صحبت ها نمیشن و با چارچوب نیازای خودشون برچسب میزنن و قضاوت میکنن گوشی ها و اشخاص رو
بعضیا که وضعشون خیلی خرابه کافیه اسم برند دیگه بیاد هوار میشن سرت
بحث خرید گوشی زمانیه که ارزش خرید داشته باشه ، همه عالم و ادم دارن میگن فعلا ارزش خرید نداره با این قیمت اینها اینطور سمپاشی میکنن خواسته یا ناخواسته به نفع فروشنده و دلال ! با چنین واکنش هایی خب فروشنده و دلال تا میتونن بالای این گوشی پول مفت میخورن و مصرف کننده به خود و خانوادش فشار وارد میکنه و هزینه هنگفت میده
اینا همه مرثیه هست ها باید گریست به این حال و اوضاع💔
وقتی قیمت دلاریش از 13T 256/12 هم کمتره و 13T ریالش 19,300 تا 19,900 کمتره+هزینه شارژر سامسونگ نسبت به نسخه 256/8 چهار،پنج تومن تفاوتشه و این پارادوکسه حتی با اونم نباید مقایسش کرد خب معلومه قیمتش واقعی نیست
این گوشی متاسفانه با اینکه قیمت اصلیش 17تا19 تومنه حباب بالایی داره
قیمت نسخه پایه 128 امروز 1 دی 21,100 هست و نسخه 256 رنگ مشکی 22600 و بقیه رنگ ها که این عجایب فقط تو ایران مشاهده میشه 23,800 حالا بازی هندو ویتنامشم بماند!
حالا یه عده ناراحت میشن برچسب میزنن و میگن چرا میگید این چیزارو و دوجین دیسلایکم میزنن ،
✅ راه در جهان یکیست و آن راستی است، بقیه همه بیراهه است
من هرجا باشم همینو میگم چه اینجا چه بیرون هراتهامی هم بخورم مهم نیست ،نظر عده اندک و بلااثر مهم نیستن حرفمونو میزنیم ، ما فکر جیب خود و هموطنامون هستیم و میتونیم این اختلاف بالا رو با فرهنگسازی و اتحاد و فوری نخریدن بیاریم پایین الان زیاده تو بازار فروشنده زیاد اما قیمت نجومی و غیر واقعی ، این گوشی باید مثل A54 از 22 تومن رسید به13- 14 تومن از این قیمت نجومی برسه17-19تومن واسه جیب خودتون ارزش قائل شید🙏❤️
Parisa A در تاریخ : 1402/10/1
بعدشم من ده ساله اینجا نظر میذارم و اگر یه مدل خاص گوشی بخرم راجع بهش نظر میذارم اگر هم بخام مدلی رو بخرم باز میام نظرات رو میخونم پس طبیعی هست که توی صفحات مختلف ای دی من رو بیبینی😂 اصلا خودم میگم توی s23 و s22 هم میتونی بیینی، 😂
خب الان من به فن های شیائومی برچسب زدم باوجود اینکه خودم درحال حاضر شیائومی دستمه، شما چرا نارحت شدی؟ مگ فن شیائومی هستی که بهت برخورد؟
کلا مشخص شد اصلا کامنت منو نخوندی😂 چون من اصلا کامنت کسی رو ریپلای نکردم یه نظر جدا گذاشتم که بچه ها انقدر بحث و جدل نکنن😂
فک کنم کلا اومدی الکی ریپلای کردی و اونقدر وقت اضافی داشتی که میدونی من در چه صفحاتی کامنت میذارم😂
دوست گرامی
منم گفتم بحث و جدل نکنید سر یه برند یا یه مدل خاص
اگر از کامنت من اینو نفهمیدی، حتما درست نخوندی که یه متن کامل جواب دادی درصورتی که اصلا حرف های من اون جوابا نبود 👍
Majid K در تاریخ : 1402/10/1
محمد ن در تاریخ : 1402/10/1
✅مهرداد پ،صفحه13TPROتجربه ارزشمندشو نوشت، ازطریق http://irangs.irپیگیری کردبه حقش رسید،به دوستان پیشنهاد میکنم
✅دقیقاهمه دوربینا کار راه بندار وخوب باید ببینیم یه گوشی پکیجش چه نیازایی هرشخص با کاربری متفاوت برطرف میکنه ،گوشی هم باید زمانی خرید که ارزش خرید داشته باشه
✅ببین داداش من، اصلادیسلایک مهم نیست،به مسیرت ادامه بده،همیشه خلاف نظرات هست واتفاقا خوبم هست همه که هم عقیده نیستن گوشیت مشکل داره حقته بیای بگی، انتقاد داری حقته بیای بگی،هرسوالی هرجا داری حقته بپرسی،چه خوششون بیاد نباید به خوشایند دیگران رفتار کرد!
،این باید و نباید ها که تعیین میکنن نشانه زورگویی ودیکتاتوری درون انسان هاست بعدمیان دیگران و..قضاوت میکنن!فرهنگسازی بایدبشه هنوزمااز زورگویی درونی خودمون ازاد نشدیم!
❌بحثی ک متعصبان راه میندازن درواقع منشا اختلف سلیقس نه بد بودن گوشی ها، هرگوشی یه نقصی داره
باعث شلوغی پیج ها میشن چون بین کاربران اختلاف میندازن و ایجاد بحث که اینجا مال فلان برنده تو نباید نظر بدی و... وگرنه هرکس به جواب خودش میرسه
❌اونی ک حاضره بخاطر تعصبش ضرر کنن هموطن نیستن بنده وبرده و مطیع اون چیزی هست که تعصبشو میکشن! همیشه از بالا نگاه میکنه به مردم و معمولا نظرات و واکنش هاش تندو غیر منطقیه و باعث میشه اصلا کسی جرات نکنه چیزی خلافش بگه ،دنیا جای بهتری بود اگه آدمها تعصب نداشتن
✅ماهم بهتره دامن نزنیم تااز مسیرخارج نشه،به هدفشون میرسن❌
🙏با احترام انتقادی به جملات پایانیت دارم و پاسخت بهParisa A
ایشون یا بقیه ،حق داره حرفشو بزنه اما درست و محترمانه،ما اینجاهم تمرین دموکراسی نکنیم که کارمون زاره هیچوقت پیشرفت نمیکنیم
اما یه نفر بیاد حق تعیین کنه،تهمت و افترا بزنه فن برندیا ....هستیدو اومدیدخراب کنید واین حرفاوانصافاجای پاسخ نداره؟
⁉️شما خودت فن برند هستی؟بری پیج شیائومی اینطور بهت بگن زور نداره برات؟و برعکسش! من یکی خودمو فن سامسونگ هم نمیدونم با اینکه 90 درصد گوشیام سامسونگ بوده اصلا معنایی نداره بچه که نیستیم اخه
خب زور داره ما داریم زحمت میکشیم ،کلی وقت میزاریم مثل بقیه، فضای گفتگو و تبادل نظره
‼️کسی چیزی به کسی پیشنهاد نمیده خودم حداقلش اینطور نیستم چون منطقی نیست هرکس با توجه به بودجه و نیاز کاربریش انتخاب میکنه چه بهتره خودش انتخاب کنه ، اگه سرچ کنی میبینی در این پیج پرسیدن S23FE یا 13TPRO ؟ یا مثلا S23FE یا S21FE ؟ و...خب حق دارن پاسخشون رو بگیرن مثل همه، این یعنی دموکراسی
بنده هم سعی کردم منصفانه پاسخ بدم تو تاریخچه نظراتم هست بخون من پیشنهاد ندادم S23FE نخره و 13TPRO بخره یا برعکسش تو پیج های شیائومی
✅حرفت درست ،ولی اونی که مبنای اصلی یا مطلق تصمیماتش رو تو نظرات سایت ها میزاره یه مقدار دور از عقله،بخاطر متعصبا
✅من خودم بعنوان یک خریدار که دوماهی هست در حال تحقیقم،ولی کسیو ازار ندادم که برو فلان جا اینجا نباش و...چرامن اعتراض نمیکنم؟منطقم میگه همه حق دارن،من رو اجماع نظرات تصمیم میگیریم و درنهایت کار کردن حضوری گوشی با دموش که میفهمم یک ادعا چقدر واقعیت داره یا نه
✅بخاطر همین این سایت ، دیجیکالا، یوتیوب ، منابع لاتین جی ام اس نانو ریویو دگزومارک و.... همه رو رصد میکنم
✅همیشه حجم نظرات اکثرا بالاس مهم نیست اینش مهم نتیجه گیریه،درکل موافقم که بیشتر نظرات بهتره روی گوشی مدنظر متمرکز بشه
✅من این بحثارو همینجامیبندم به مسیرادامه میدم
شماهم در تمام مراحل زندگی،موفق باشید خوشحال شدم از آشنایی با تمام اتفاق و اختلاف نظرها🙏🏼
مسعود ب در تاریخ : 1402/10/1
من حدودا یک هفته ای هست این گوشی رو تهیه کردم
تمام بخشای گوشی، واسه من راضی کننده بود جز بخش باتری! حالا نمیدونم گوشی من مشکل داره یا کلا سیستم شارژ دهیش به این شکله
الان که من باهاش کار میکنم تو استفاده عادی و فقط با اینترنت وای فای ساعتی حدودا ۱۳ درصد از شارژم کم میشه
و تو استفاده گیمینگ حدودا ۱۸ درصد که البته اگه با دیتای گوشی بود قطعا بیشتر از این حرفا میشد
من گوشی قبلیم که ۷ سال باهاش کار کردم و ۳۰۰۰ میلی آمپری بود، با این گوشی که مقایسه کردم بیشتر شارژ نگه میداشت.
خیلی از برنامه رو هم غیر فعال یا تو حالت خواب نگه داشتم ولی بازم بهبودی حاصل نشده تو عملکرد باتری
حالا از کسایی که تحربه استفاده از این گوشی رو دارن خواستم بپرسم این میزان شارژ دهی طبیعیه یا باتری گوشی من همین اول کار مشکل داره؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
Mehrzad B در تاریخ : 1402/10/1
Mehrzad B در تاریخ : 1402/10/1
Mehrzad B در تاریخ : 1402/10/1
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/10/1
بله این گوشی مثل s21fe که عملکرد فوق العاده ای داشت و مورد انتقاد فراوان قرار میگرفت بی نقیصه
این گوشی ازنظر من با ارزشه اما نه با قیمت فعلی بلکه با قیمت ۱۸ تومن ارزش دلاری این گوشی از ۱۳تی معمولی هم کمتره اما ۵ تومن تقریبا بالاتر از قیمت اون داره قرار میگیره یعنی ۱۰۰ دلار حدودا درصورتیکه ۱۳تی ۱۰۰ دلار از s23fe گرونتره
pouriya n در تاریخ : 1402/9/30
متأسفانه کسی انگار درک نمیکنه که صفحه نظرات هر محصول برای انتقال تجربه به افرادیه که میخوان این رو بخرن ، نه میدون بحث و جدل و تقابل سلیقه !
من میخوام این محصول رو بخرم ، بجای اینکه ببینم در مورد این گوشی چه چیز هایی هست ، بیشتر در مورد این نظر دیدم که این گوشی چیه برو فلان مدل رو بخر 🙂
دوست من سلیقه تو با سلیقه من یکی نیست ، پول شما هم که نیست ، انتخاب رو خودم میخوام انجام بدم !!
pouriya n در تاریخ : 1402/9/30
اتفاقاً من تو گوشی خیلی دوربین برام مهم نیست 😁 به نظرم همشون تقریباً مشابه هم کار میکنن ، البته به جز پیکسل ها و قسمت فیلمبرداری در آیفون ها
ولی خب من برای این نظر شما رو ریپلای کردم که این موضوع رو بگم که صفحه مربوط به هر مدل برای انتقال تجربه اون گوشی هست ، مسلما کسی که میخواد این محصول رو بخره میاد اینجا تجربه شخصی افراد حقیقی رو بخونه و نه پیشنهاد ها برای خرید محصول دیگه رو ؛ انتخابش رو رو چند مدل کرده و میاد قسمت نظر ها که تصمیمش نهایی بشه ، این کامنت های این چنینی فقط باعث میشه حجم پیام های غیر مرتبط زیاد بشه و اون دوستی که اومده چیزی رو بفهمه عملاً نمیفهمه !
موفق باشید 🙏🏼
مهرداد پ در تاریخ : 1402/9/30
همین بحث های که این سایت پایداره وگرنه این سایت داری توش نظر میدی یه ماهه جایگاهشو از دست میده
S21 W در تاریخ : 1402/9/30
منی که دو نفر داخل بستگانم این گوشی رو گرفتن بدون مشورت! و باهاش کار کردم به صرأحت میگم این گوشی ارزش خرید نداره ... من ۳ روز باهاش کار کردم ،هیچ قابلیت دندون گیری نداره که بابتش ۲۴ تومن هزینه کنه آدم.
Moji G در تاریخ : 1402/9/30
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/9/30
این چه طرز صحبت کردن هست عزیز، اتفاقا خیلیم خوبه کسایی که تجربه استفاده از گوشیهای دیگر برندها رو دارن بیان و نظر بدن خیلی برای کسی که میخواد گوشی جدید تهیه کنه میتونه مفید واقع بشه .
محمد ن در تاریخ : 1402/9/30
بعنوان کسی که هم ONEUI و هم MIUI رو تجربه کرده عرض کنم بنظرم رابط کاربری ONEUI ساده تر و راحت تره و اکثرا افراد مسن یا کم حوصله میپسندن واسه همین یکی از اولویت های مهمشون هم سامسونگه،
MIUI جذاب تر متنوع تر دست کاربر بیشتر بازه و جوان پسند تره از نظر آنهایی که فقط تجربه ONUI داشتن پیچیده و سخت تر
اما خب امیدوارم رابط جدیدشیائومی مثل سامسونگ کم باگ بشه و رو اپدیت و نرم افزارش بیشتر کار کنه
چون تو ایران این دو کمپانی (از نظر تعمیر و خرید و فروش) مصرف کننده ایرانی محدود شده به این دو کمپانی انتخاب زیادی نداریم سامسونگ هم دست مصرف کننده رو بسته و محدود کرده به دوربین و رابط کاربری
به همین خاطر از پیشرفت کمپانی شیائومی بعنوانن کسی که استفاده سنگین و تاپ گیمینگ داره خوشحال میشم چون پول پرچمدار سامسونگ ندارم
محمد ن در تاریخ : 1402/9/30
هرکی جز سامسونگ نظر بده طرفدار شیائومیه؟ یا رو نام کاربریش نوشته فن برند؟چجوریاس که ما نمیبینیم؟
این قوانینی که شما نوشتی کجای سایت نوشته ؟
یه جوری شما نظر دادی احساس کردم مالک و مدیر این سایت هستی😂ایموجی ⛔؟
شما یه کاربر مثل همه هستی فقط میتونی خواهش کنی نه دستور!
اون لطفا اخر نظرت هم کنار این⛔ تناقض داره
تب مدیریت داری سایت بساز اینارو اونجا بگو این سایت خودش مدیر داره
علت اینکه پاسختو میدم دوجا فراخواندی: نقل قول بلاگرو...-نظرات غیر سامسونگ در صفحش=طرفداری شیائومی
اگه لینک از جایی میدیم واسه تبادل نظر و اطلاعات بیشتره نه چیز دیگه ، من اگه نظرات فقط بلاگرا مهم بود اصلا اینجا نبودم یا نظرات خریداران دیجیکالا و... نمیخوندم
شمای نوعی هم آزادی هرچقدر نظر بزاری و بخونی اما تهمت و افترا و سمپاشی بخاطر تعصب پاسخ سنگینی داره!
من تمام قد جلوی تعصبات ایستادم تاجایی که اینجام و خرید نهایی کنم ، خودمم مصرف کننده سامسونگ هستم حتی اولین بار همینجا من نوشتم روشنایی 2600 نیت 13TPRO شیائومی تبلیغاته! رابط کاربریش فلانه! نظرات قبلیمم بخونید الکی هیت ندید، هرجا بری تعریف و تمجید از گوشی صفحه خودش ببینی که هیچوقت نمیفهمی حقیقتو! اخه ادم منطقی!
یک هو از صفحه S21FE امدی اینجا اینطور نوشتی ، شما هر وقت سوال کردی و جواب ندادن اینطور بگو!
خب نظرات غیر این مدلو نخون مثلا یکی سوال داره بین دومدل و میخواد اطلاعات کسب کنه میاد میپرسه این گوشی و رقیبش چجوره و پاسخش هم میگیره حالا پاسخش باب میل شما نیست و منصفانه نظر میده، شماهم یک هو سرش هوار بشی بگی سوال نکن نپرس نظر نده فن برند فلان مدل؟
واقعا منطقتو.....
اینم قوانین سایت: که بالای درج نظر نوشته!
خواهشمند است در درج نظرات خود نکات زیر را مد نظر قرار دهید:
برای خوانایی بیشتر نظرات خود را به فارسی درج نمایید.
حفظ فضای دوستانه و احترام متقابل میان کاربران از اولویت های سایت است. نظراتی که از ادبیات نامناسب استفاده نمایند فعال نشده و یا ممکن است بخش های نامناسب و تنش زای آنها حذف یا ویرایش گردند.
نظراتی که به تشخیص مسئولین سایت جنبه تبلیغاتی یا سیاسی داشته و یا بحث های شخصی و حاشیه ای را به دنبال داشته باشند فعال نمی شوند.
امکان درج لینک دانلود نرم افزارها و سایت های مربوطه (به جز لینک های مربوط به منبع اصلی نرم افزار یا فروشگاه های معتبر جهانی) به دلیل احتمال ویروسی بودن یا عدم رعایت حق کپی رایت وجود ندارد.
امکان درج لینک سایت های دارای تبلیغات ناخواسته و آزاردهنده (مانند تبلیغات پاپ آپ) وجود ندارد.
حالا طبق منطق شما و یه سریا میگم:
این گوشی رسید به زیر 20 میخرمش و تبدیل میشم به یک متعصب برند پرست خود سهامدار پندار، فقط هم نظرات من باید ثبت بشه و بقیه حقی ندارن چون فقط باید از تجربیات من استفاده کنن ☝️😖🫡
موفق باشی!
محمد ن در تاریخ : 1402/9/30
بیجهت برچسب نزنید شما چطور متوجه میشید که یک نفر فن برند هست؟ با چه استدلالی چنین برچسبی میزنید؟ دلیل منطقی نیارید خودتون متهم هستید!
علت اینکه پاسخ شمارو میدم ، چون به مخاطب بنده جناب پوریا که روی نظر من پاسخ داده بودواکنش نشون دادی و فن شیا خطاب کردی عرض کنم خدمت شما
من فن هیچ برندی نیستم و عضو تیم خرابکاری و سمپاشی سامسونگ ، شیائومی یا هر برند دیگه نیستم گلم صرفا در حال بررسی و تحقیقم از شیائومی یک مدل تاحالا داشتم و 90درصد گوشیامم سامسونگ بوده تو نظرات قبلیمم اسم هاشونو نوشتم ، بیجهت تهمت و سمپاشی نکن به کسی هم غیر مستند تهمت نزن واسه خودت زشته اینجا همه عاقل و بالغ هستن تحقیق و بررسی میکنن
خود سهامدار پنداری درد بزرگیه چه کسی که طرفدار شیائومی هست چه سامسونگ چه هر برند دیگری
این صفحه اون صفحه نداره هر مدلی یک رقیبی داره و خوبی نظرات هم اینه که همه باهم هم عقیده نیستن و میتونن برحسب تجربه یا اطلاعات و دانش از تکنولوژی انتقاد کنن یا تعریف درست و منطقی همه حق دارن نظر بدن
اینایی که شما میگی تعریف و تعصب بیجهته حالا چه سامسونگی باشه چه شیائومی
اینجاییم که مشورت کنیم و بهترین انتخابو داشته باشیم
دست از این نظرات سطح پایین بردارید چه دوستانی که بیشتر در صفحات سامسونگ و چه دوستانی که بیشتر در صفحات شیائومی 90 درصدشون غیر متعصب و فن برند خاصی نیستن اون ده درصد هستن که میگن فقط چون ما فلان برندو دوست داریم باید فقط درموردش همینجا صحبت بشه
اگه تو صفحه هر گوشی فقط و فقط درمورد اون صحبت بشه خب طبیعتا فقط از مزایاش میگن و معایبش رو چشم پوشی میکنن اونم صرفا بخاطر افراد متعصب و سمپاش فضا به سمتی میره که کسی جرعت انتقاد نداره
والا یه سری قوانین نانوشته میگید ادم تعجب میکنه من ندیدم تو قوانین این سایت بنویسه هیچکس جز صاحبان آن مدل حق اظهار نظر نداره یا آن صفحه تحت مالکیت فن برند هاست و نظرات محدودیت دارن و چون چشم شما خسته میشه فقط باید نظرات دلخواه شمارا تایید کنیم و...
شما و من و هرکس دیگه یک کاربر ساده هستیم سهامدار و مدیر این سایت نیستیم که بخواهیم حق تعیین کنیم
پیشنهاد میدم یکبار قوانین سایت را مطالعه کنید و وقت بقیه رو نگیرید
مهرداد پ در تاریخ : 1402/9/30
لطفا روی ابر شرکت ژاپنی به اسم Japan Display Inc تحقیق کنید
این شرکت تاوانی به اسم AU Optronics و فاکسکان تحقیق کن
Parisa A در تاریخ : 1402/9/29
اینجا صفحه گوشی سامسونگ s23 fe هست
یعنی یه سری از دوستان از جمله خودم میخان از تجریبات افرادی که این گوشی رو خریدن استفاده کنن نه صرفا براساس مقالات بررسی های این بلاگر و اون بلاگر!!!
خب شماهایی که طرفدار شیائومی هستین اینجا چیکار میکنین دقیقا
برید همون صفحه مربوط به گوشی مورد علاقه تون به به چه چه کنید دیگ
اونایی هم که یه مدل گوشی دیگ از سامسونگ رو دوست دارن اونو قبول دارن
باز میتونن برن همون صفحه و ازش تعریف و تمجید کنن
⛔دوستان لطفا سر یه برند با همدیگه بحث و جدل نکنید⛔
اینجا صرفا برای من نوعی که میخام s23 fe رو بخرم هست تا از کسی که دقیقا همین
مدل رو خریداری کرده بپرسم
ای بابا🫤
Moji G در تاریخ : 1402/9/29
Moji G در تاریخ : 1402/9/29
نمیدونم فنای شیا اینجا چقده زیادم هستن!اخه اینجا چکار دارن!!!! مشکرک ک نیست
هرجا دیدین زیلدی فن شیا دیده میشه بدونین اون گوشی عالیه چون همهشون باهم اومدن خرابش کنن اما نمیاونن....
محمد ن در تاریخ : 1402/9/29
درستشم همینه ، دیگه +22 میلیون پول دادی چه خوب و چه بد چه گرون چه ارزون باید باهاش کنار بیای و لذتشو ببری
خب پردازندش محدود شده ،رفرش ریت اداپتیو داره ،سیستم خنک کننده بزرگ داره بایدم نسبت به S21FE بهتر باشه و زود شارژ خالی نکنه
هنگی که تو A54 تلگرامش هم دیدم دوستانی که داشتن میگفتن ، شاید بخاطر ONUI6 هست
مشکلات مصرف باتری و داغی خب بستگی به نحوه استفاده هم داره کاربری ها متفاوته ولی درکل انتظار بالایی از شارژدهی واسه مصرف سنگین نداره،یه نفر باهاش گیم سنگین بزنه تاپ پلیر باشه گوشی سکته میکنه 😊
چه واردات قدیم و چه جدید گوشیه دیگه معلوم نمیکنه یکی ذاتا مشکل داره حالا هرکی یه جور مشکل ممکنه براش پیش بیاد
از اونجایی که سامسونگی هستی مثل خودم ،دیگه شما گوشی قبلیت S21FE بوده دوسال وقفه شد تا S23FE بیاد تازه این گوشی فن ادیشن پرچمدارای پارسال یعنی S22 ها هست ، تا S24FE بیاد خیلی طول میکشه و این حالا حالا قدیمی نمیشه 😊تا چند ماه هم خب طبیعیه باید وایسیم قیمت بیاد پایین واقعی بشه چرا قدیمی بشه یا مثلا چه مدلای بهتری میخواد بده سامسونگ A55 یا S24 ها 😊 ، اهل برندای دیگه هم که نیستی
اتفاقا خودمم 8 ماه پیش رفتم S21FE بخرم بعد از تحقیق فراوان متوجه شدم ارزش خرید نداشته خصوصا واسه منی که استفاده سنگین داشتم و پرفورمنس پردازنده و شارژدهی و داغی برام مهم بود
ببین این چیزی که میگی شاید محتمل باشه ولی از جاهای غیر معتبر که ریپک کار خودشونه نه کمپانی، S21FE شما عیب ذاتی داشته باید تعویض میکردی دیگه شانس شما بوده هرگوشی بخری همینه ممکنه برای هرگوشی پیش بیاد
درمورد S23FE یعنی میگی مردم 2ماه و نیم بعد عرضه یک گوشی سری اول ساخت نیست (الان که میگن باتریش فلانه داغ میکنه هنگ میکنه و...) گوشی ریپک شده میخرن به اسم نو؟ ولی 1 ماه و نیم که از عرضه گوشی گذشت (تاریخ خرید گوشی شما 1 ماه پیش هست سری اوله ؟)حرفت خیلی عجیبه داداش!
درمورد بلاگرا ،من اصلا چرا بهشون میگم بلاگر گوشی ، بخاطر همین مسائله ،
بلاگرا رو بیخیال ما خودمون قوه تجزیه و تحلیل داریم بالاخره پرس و جو زیاد میکنیم بررسی میکنم خصوصا دمو و حضوریش و کلا اجماع نظرات بلاگرها+کاربران با تجربه و خریدار اینجا و دیجیکالا +تحلیل و بررسی خودمون درنتیجه میتونه انتخابی عاقلانه رقم بزنه، نه که بگیم فلان سایت فلان کس اینو گفت اونو گفت چشم بسته قبول کنیم و خرید بزنیم ، خود من از تاریخ عرضه S23FE یعنی 2 ماه و نیم پیش تاحالا دارم جستجو و تحقیق میکنم ، این درسته
حقیقتشو بخوای من ندیدم بلاگری بگه این گوشی آشغاله و نخرید برعکس یکی مثل اهورا نیازی بیس چاری داشت تبلیغات شک برانگیز همین گوشیو میکرد شکوری هم میگه با این قیمت ارزش نداره ، محممد زند هم میگه نسبت به 13TPRO که انصافا هم درست میگه ارزش خرید نداره خب اصلا در حد و اندازه هم نیستن قیمتشون تفاوت داره
دیگه هرکس بسته به استفاده و انتظاراتش تایید و رد میکنه یک مدلو مثلا یکی واسش دوربین مهمه میگه این خوبه بقیه ضعیف و اشغالن یکی براش گیم مهمه میگه این اشغاله و اون خوبه ولی درواقع این نظر و سلیقه هر کس هست گوشی بد نداریم همه خوب و کار راه بندازن ،انصافا کسی که مصرف معمولی داره بایدم بگه S23FE خیلی هم خوبه ،یا کسی که گیمر و استفاده سنگین داره بایدم باید ازین ایراد بگیره بگه فلان مدل با پکیج و پردازنده گیمینگ بهتره
موفق باشی
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/9/29
https://www.dxomark.com/xiaomi-13t-display-test/
https://www.dxomark.com/samsung-galaxy-s23-fe-display-test/
که نشون میده s23fe ضعیفتره توی بخش خوانایی بنده کاری به گوشیهای دیگه ندارم و نور 13t در زیر نور خورشید حدود ۱۲۵۰ نیت هستش توی محتوای HDR10 نورش به بالای ۲۰۰۰ نیت میرسه مقایسه ردمی کی ۶۰ اولترا و s23ultra رو محمد شکوری گذاشت نوردهی شیائومی کاملا مشخص بود که بالاتره
البته قبول دارم سری ردمی کی ۷۰ صفحه نمایش تبلیغاتیه ۴۰۰۰ نیت نور خیلی زیاده توی تستها هم کم میاره.....
ولی شیا توی صفحه نمایش سری ۱۳تی کم نذاشته و ایرادی بهش وارد نیست
محمد ن در تاریخ : 1402/9/29
اینا نمیخوان قبول کنن این مسئله رو
همه کاربرا عکاس و فیلمبردار نیستن، همه کاربرا گیمر هم نیستن ، همه کاربرا عادی هم نیستن، پس باید سامسونگ بتونه برای هرکدوم یه گوشی خاص بزنه نه که فقط رو دوربین مانور بده و سایر محدودیت هارو ایجاد کنه
ولی من بعنوان کسی که از گوشی کار سنگین میکشم سالها پیش مجبور شدم POCOX3 PRO بخرم و گوشیای سامسونگمم(S6- S3 که هاردش سوخت، A51-و الان A70 )
هردوی اینا (X3 PRO و A70) الان اپدیتاشون تموم شده و داغون شدن چون من با گوشی کشتی میگیرم و طولانی مدت نگه میدارم پس باید فکر خرید گوشی قدرتمند باشم زیر دستم دوام بیاره
26 تومنم بودجه دارم انصافا بعنوان یه سامسونگی همین خلاء رو از چند سال پیش یعنی 2019 تا الان ناچارا تجربه کردم بعد گذشت اینهمه سال هنوز سامسونگ نتونست غیر S20FE یه گوشی بزنه که بتونه جوابگوی گیمر باشه( اونم چون جک 3.5 نداشت اذیت بود، مشکل تاچ داشت حالمو گرفت)
الان بخوام این حرکتو بزنم که سالها پیش زدم 15 تومن بدم A54 و16 تومن بدم F5 بخرم تا بتونه راضیم کنه! که هم گوشی بروز سامسونگ از دست ندم و هم تجربه تاپ گیمینگو داشته باشم 31 تومن پول بدم که 26 تومن بیشتر ندارم! این آزار مشتری نیست پس چیه؟ ایا حق ندارم با 26 تومن بودجه یه گوشی قاتل پرچمدار پکیج قدرتمند و مناسبم داشته باشم؟ بخاطر همینه ناچارا به 13TPRO فکر میکنم اونم اگه سیستم عامل جدیدش مشکلات قبلی رو نداشته باشه یکم دست نگه داشتم ببینم گلوبال سری K چجوری میاد
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/9/29
محمد ن در تاریخ : 1402/9/29
بابت تایم خواهش وظیفست😊
البته نقل قول نظر شخصی نیست، لینک ویدیویی که دادم همه مطالبی که نوشتم توش بود اونم بخاطر این مکتوب کردم که بعضیا قضاوت ناعادلانه دارن و سمپاشی میکنن و کامل نمیگن ،حق مسلم همه دوستان اگاهی کامل هست تا حد توان کوتاهی نمیکنم تا وقتی تصمیم گیری نهاییمو کنم هستم در خدمت دوستان، هم مطلب یاد میگیرم از اساتید و هم مطلب بازنشر میکنم و سعی میکنم چیزی از خودم نگم چون نه استادم نه بلاگر نه فروشنده، اینجاییم تا به هم کمک کنیم
در کل ممنون از شما که بعنوان کسی که تجربه استفاده از A54 داره نظر شخصیتو گفتی درمورد اطلاعاتت در اواسط نظرت بعنوان یک فیلمبردار سپاسگذارم.🙏🏼
اوه پس A54 شما اون مشکل هارو داره برای رفعش اقدام نکردی گارانتی و...؟، بنظرم دست نگه دار ببینیم قیمت این گوشی چی میشه 10 تومن زیاده براش قیمت اصلیش زیر 20 تومنه
درمورد ONUI6 تجربه استفاده آقای محمد زند بود از A54 که گوشی شخصی ایشونه و از معدود بلاگرایی هست که قبولش دارم و همینطور سولی فون (علیرضا) که با جزئیات کامل بررسی میکنن وگرنه من هیچوقت A54 نداشتم شما ویدیوشو ببینید حتما بعد قضاوت کنید، این مطالبی که نوشتم چکیده و نکات کلیدی اون ویدیو بود نه نظر شخصی ، ویدیو مقایسه بین 13TPRO و S23FE بود و آقای زند بخاطر بحث نرم افزاری اشاره ای کرد به A54 ONUI6 و موضوع اصلی نبود، البته درمورد شیائومی و رابط کاربری قبلیش MIUI گفت باگ و مشکل داره
داداش نظر منو بخوایی من خودم S23FE و A54 هردورو با دموش کار کردم میدونم تفاوتشون چیه حتی پارسال خودم میخواستم S21FE بگیرم اونم دموشو کار کردم خوش دست و جذاب بود اما باتریش و داغیش منصرفم کرد
تو نظرات قبلی ها هم بارها و بارها حتی مو به مو نوشتم چقدر تفاوت دارن گوشی شما و این گوشی خصوصا تو مقایسه قیمتی چند نظر قبل
این مسئله پنل صفحه نمایش از نظر منم حسی نیست شما ویدیو رو ببین و بعد تحقیق کنید از اون منابع ،
اونی که شما میفرمایی ظاهر هردو گوشی هست ارتباطی نداره به پنل و بنده هم بخاطر طراحی مشابه چنین نظری نداشته و نخواهم داشت
بله صد درصد همه دیگه میدونن کیفیت دوربین به خیلی شرایط بستگی داره
درمورد ارتباط نرم افزار و سخت افزار بله درسته ،البته واسه شما دوربین مهمه چون کارت دوربینه نظر ها متفاوته من خودم قبلا هم گفتم خودم با MIUI مشکل دارم در این مسئله برای همین دست نگه داشتم ببینم سیستم عامل جدید شیائومی چجوریه اگه تو نسخه جدید مشکلات قبل حل شده که این مورد هم حل شده و عملا تجربه بی نظیری خواهد داد بخاطر داشتن سخت افزار بالا رده و پکیج قوی تر
و همینطور این کمپانی هم مثل سامسونگ ساپورت نرم افزاری 5 ساله داره از امسال و دموی 13TPRO هم کار کردم هم بررسیاشو دیدم هم تجربه دوستانو دیدم ، درمجموع تجربه خوبی بود و خوشم اومد غیر رابط کاربری فعلیش که هنوز رابط کاربری جدیدش براش اپدیت نیومده تا قضاوت کنیم
سامسونگ یه قسمت قیمت گوشیاش برای ساپورت نرم افزاریه اکی،S23FE که زیر 20 تومن قیمت اصلیشه ولی بنده بعنوان یک سامسونگی و گیمر حاضرم تا 25-26 تومن هم خرجش کنم اگه دست از سیاست های ازارگر مصرف کنندش برداره و یه قاتل پرچمدار درست حسابی بزنه واسه مصرف کننده حرفه ایش که پول پرچمدار هزار دلاری هم نداره
شماهم موفق باشید دوست من🙏🏼🌹
نیما ک در تاریخ : 1402/9/29
کلا پنل های سامسونگ زردی دارن تو محتوای سفید که نوشته بهتر خونده میشه ..از a72 تا s21fe و گوشی شیامویی خودم که پنا سامسونگ داره همه همینطور هستن ....تو یوتوب کمال بررسی زیاده با دستگاه بررسی کردن .. صفحه نمایش چینی بالای صفحه نورش2200 و پایین 1800 ...تو خود Dxomark هم هست تو بخش نمایشگر کاملا مشخص یکدستی نور سبز تو صفحه نمایش سامسونگ بهتره و توی چینی ها کمتره ...کافیه مال a54 با 13tpro مقایسه کنی ...تو که مقایسه کردی ..
مقایسه هم رده میکردی ..
شیامویی 13ultra... امتیازش با s21fe یکی هست ..هر دو 130 هستم ...تفاوت بهترین پنل TCL با صفحه نمایش قاتل پرچمدار. سامسونگ
هم تو خوانایی بهتره هم ویدیو s21fe ...نیازی به s23ultra نیست ..
همون s23fe هم توی ویدیو و تصاویر متحرک بهتره .. سامسونگ حالا بخاطر 100 دلار کاهش قیمت از همه چی گوشی زده و انکار صفحه نمایش a54 گذاشته با کمی تغییرات....
من چیزی که دستم ومیبینم و دارم میگم ..توی سایت Dxomark هم بررسی کرده و گذاشته ..حالا دوست داری قبول کن یا نکنی .فرقی نداره ...
اختلاف نور صفحه نمایش 13tبا گوشی 8م خود شیامویی حدود 5 تا 10درصد
نورش خوب اما 1100 تا 1200نیت بیشتر نیست و تبلیغات 2600 نیت
من ارزش خرید به قیمت و امکانات گوشی میخرم ..که بهترین گزینه در حال حاضر 13t هست .همه بخش ها یک اندازه خوب ..شارژر .دوربین .. صفحه نمایش.. پردازنده.
ارزش خرید بالایی داره ..البته برای کسی که برند یا رابط کاربری شیامویی مشکل نداشته باشه....
Mehrzad B در تاریخ : 1402/9/29
Zakaria S در تاریخ : 1402/9/29
amir831 k در تاریخ : 1402/9/29
pouriya n در تاریخ : 1402/9/29
چند نکته بگم ، بنده A54 دارم ، one ui6 بسیار سبک و روان داره کار میکنه و عملکرد باطری بهبود خیلی خوبی داشته پس این که گفتید با one ui6 گند زده رو چه تجربه ای گفتید ! البته برای مشکل تاچ و نمایان شدن سنسور ها روی صفحه نمایش میخوام این مدل رو خریداری کنم برای همین اینجام 😊
مورد بعد پنل ها کاملاً متفاوت هستند بین A54 و S23 fe ، اون منبع معتبری که عرض کردید فکر کنم ادمین هاشون طرفدار برندی خاص بودن !
Dynamic amoled و super amoled تفاوت دارن ، اگه بخوام جوری بگم که قابل فهم عمومی باشه تفاوت بین پرچمدار و میان رده ! به خاطر قدرت بالاتر پردازشی ، ۱۲۰ هرتزی بودن s23 fe تجربه لذت بخش تری رو میده تا به a54 ، در کل میخوام بگم خیلی تفاوت دارن ، منتها شما و بعضی دوستان برای طراحی مشابه تفاوتی رو حس نکردید 🙏🏼
نکته بعدی ، برای درک بهتر از کیفیت دوربین هر گوشی ای ، مراجعه کنید به مشخصات سخت افزاری سنسور به کار برده شده و سایز سنسور رو مشاهده کنید ، هر وقدر سنسور بزرگ تر باشه جزییات و نور مناسب تری رو ثبت میکنه
در نظر داشته باشید هر کمپانی ای color science خودش رو داره ، من فیلمبردار هستم و این مورد توی دوربین های هر برندی متفاوت هست ، اون رنگی که سونی تکنولوژی ش رو استفاده میکنه ، نیکون فوجی یا کمپانی دیگه ای همون رو استفاده نمیکنه و شما در تصویر نهایی رنگهای متفاوتی رو در ثبت مشاهده میکنید ، این موضوع برای گوشی ها هم صدق میکنه ، سامسونگ کلا رنگ هارو pop نشون میده ، شیائومی رنگ هارو سافت نشون میده اکثر مواقع و این سلیقه ای هست
یک موضوع بسیار بسیار مهم ، سخت افزار در کنار یک نرم افزار خوب میتونه خودش رو نشون بده ، صرفاً داشتن یک سخت افزار رده بالا بدون نرم افزار مناسب عملاً تجربه خوبی نداره ، سامسونگ یک قسمی از قیمت گوشی هاش برای ساپورت ۵ ساله نرم افزاری هست ، یعنی خیالت راحته این ماه مشکل داشتی تو آپدیت ماه بعدی فیکس میشه
موفق باشید 😉
محمد ن در تاریخ : 1402/9/28
https://www.youtube.com/watch?v=YqogEz-mapE
نکات کلیدی ویدیو که توی بررسی روی کاغذ نیست:
13TPRO:
1- سبکی و خوش دستی ،فریم جمع و جور با کاور پشتی خمیده با فاصله درمقابل فریم تیز و ضخیم S23FE
2- طراحی (حاشیه صفحه نمایش و طراحی جزیره ای دوربین)
3- صفحه نمایش محتوای معمولی درخشندگی بیشتر (غیر ملموس) محتوای HDR هفت هشت تا سرو گردن بیشتره
دقت رنگ بیشتره و فوقل العادست و تو 23FE رنگ سفید و خاکستری شدیدا حاله آبی داره
4- توی کنترل رفرش ریت بهتره چون 30 هرتز و 90 هرتز هم داره اما در S23FE فقط 60 و 120 هرتز دارید
توی فرکانس سوسو زدن بهتره و چشمو کمتر خسته میکنه
و در نهایتS23FEازنظرصفحه نمایش درحدواندازه13TPRO نیست
5-ماندگاری باتری و شارژدهی هردو گوشی زیاد فرقی نداره و13TPROیه کوچولوبهتره
6-پردازنده بروز و گردن کلفت و سیستم خنک کننده فوق العاده توی تست پایداری با اینکه دمای گوشی میره بالا ولی افت نمیکنه
S23FE:
1-پنل صفحه نمایشS23FEوA54 یکیه(منابع معتبر)
2-اسپیکرهم بیسش هم شفافیتش بهتره
3-پردازنده اش داغون ومنسوخ وشدیدامحدودشده و قدرتش افت میکنه، سیستم خنک کننده خوبی داره ولی پایداری بالایی نداره
توصیه(اگرتوی دنیای موبایل چیپستی رودیدید که برپایه نود4نانومتری4LPEو4LPP سامسونگ ازش استفاده شده کلا ازش فرارکنیداین لیتوگرافی تو دنیای تکنولوژی سرطان خالصه)
4-توی نرم افزار جدیدا سامسونگ دست کمی از شیائومی نداره (A54 سامسونگ توی ONUI6 قشنگ گند زده
تواپدیتم فرقی ندارن هردو گوشی4اندرویدو5امنیتی میگیرن)
دوربین اصلی برنده 13TPRO:عکسای هردو گوشی در نگاه اول چشم نوازن ،وایت بالانس هردو گوشی وضعیت خوبی داره،
یه ضعفایی هم هردو دارن S23FE به رنگ های آبی و نارنجی خیلی حساسه سعی میکنه غلیظ تر کنه
13TPROقرمزوغلیظ ترمیکنه باعث میشه تویه سری بخشارنگا دقیق نباشن،داینامیک رنج هردو خیلی خوبه و تو 13TPRO خیلی بهتره در عکس دیگری S23FE تصویر جذاب تری ثبت کرده و داینامیک رنج عکسش بهتره دلیلش هم عملیات HDR نرم افزاریه و انقدر HDR شده که رنگا تحت تاثیر قرار گرفتن و برای اینکه این رنگ باختگیه بعد از HDR رو جبران کنه رنگ هارو بشدت غلیظ کرده ،وقتی عکسا در هردو گوشی کراب شدن سطح جزئیاتشون خیلی خوبه اما بیش از 100درصد کراب 13TPRO بهتر عمل میکنه و S23FE عکساش بشدت نویز دارن (ویژگی منفی سامسونگ)
عکسای فول رزولوشن دو گوشی زمین تا اسمون فرق دارن وایت بالانس S23FE بشکل عجیبی دقیق میشه و تو 13TPRO کلا شوته
توی شب عملکرد دوربین اصلی هردو گوشی خیلی خوب و چشم نوازه سطح روشنایی هردو خوبه رنگا تو هردو اغراق دارن و جذابن اما وقتی کراب شدن S23FE سطح نویز و جزئیات در برابر 13TPRO حرفی برای گفتن نداره (تابلوی حمل با جرثقیل در عکس )در13TPROخوانا ثبت و پردازش شده و نویزش کمتره S23FE مثل بقیه گوشیای سامسونگ مشکل جذب نور داره و راه حلش توی تنظیمات دستی حالت شاتر پایین عکس بگیرید
در کل دوربین اصلی 13TPRO بجز فول رزولوشن بهتره و ملموس
دوربین اولتراواید برنده S23FE: وایت بالانس و..مثل دوربین اصلی ولیS23FEبخاطرزاویه دیدبیشترش برندس
دوربین تله فوتوتو:تمام شرایط یکسانن و جز زوم بیشتر S23FE مزیت دیگری نداره و جزئیات تو بافت های دور بیشتر و طبیعی تره توی شب هم وایت بالانس دقیقتره توپرترهS23FE بهتره
اینارو مکتوب کردم یه عده هی نگن چون دوربین S23FE در یک بخشهایی بهتره پس دوربین 13TPRO بده!
مقایسه خوب وخوبتره(غیر سلفی)
موفق باشید
رضا م در تاریخ : 1402/9/28
Zakaria S در تاریخ : 1402/9/28
خیلی ممنون که لطف کردید و گذاشتید شیائومی در مجموع برای گیم بهتر باشه 🙏 با این استدلال منطقیتون که فقط همسن و سالهای شما گیم میزنن
شما خودتون توی کامنتای قبلیتون (البته با اکانت قدیمیتون گفتید مهدی شجاری رو قبول ندارید برسیهاشو پس نباید برسیهاشو مشاهده کرده باشید و معیار مناسبی نیست)
البته فکرکنم تمامی کاربرها باشما آشنایی کامل رو داشته باشند.
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/9/28
Zakaria S در تاریخ : 1402/9/28
محمد ن در تاریخ : 1402/9/28
هرجا به نفعته نقل قول میکنی و به سایر گفته هاشم توجه نمیکنی
خدای منطق هستی و از خودت چیزی نمیگی ، بارها سند و مدرک دادیم و دستت رو شده اینجا رفتی با محمد شکوری هم بحث کردی دیگه جوابتم گرفتی جای بحث نمیمونه
همین که بلاگرهای گوشی رو کارشناس میدونی بسه 😂
این گوشیو نداری و همه جا سروصدا میکنی و هیت غیر منصفانه و متعصبانه
....
محمد ن در تاریخ : 1402/9/28
بعنوان یک سامسونگی که گیمر هست و خیلی دوربین مهم نیست (البته نه که بی کیفیت باشه و کار راه بنداز نباشه) میگم سامسونگ از این نظر واقعا خلاء داره و مجبور میکنه یا برند دیگه بگیریم یا پرچمدار خب این ظلمه نداریم پول پرچمدار اونم چی فقط نسخه اولترا گرونترین پرچمدار جوابه واسه این کار! بخاطر شارژدهی و فستش
من دوربین تاپ و نامبر وان دنیای گوشی به چه دردم میخوره عکاس حرفه ای هم دنبال دوربین گوشی نیست ، این گوشیا بدرد تولید محتوا میخورن مگه چند درصد مصرف کننده ها عکاسن یا تولید کننده محتوا
پس گیمر ها مصرف کننده به حساب نمیان از نظر جناب سامسونگ؟
علیرضا ی در تاریخ : 1402/9/28
محمد ن در تاریخ : 1402/9/28
برای منه مصرف کننده که سامسونگی هم هستم قابل قبول نیست
یعنی شما فرق پرچمدار سامسونگ رو با قاتل پرچمدارش تو پردازنده یا حاشیه بیشتر S23FE فقط دیدی؟ یعنی دوربینشم یکی بود ؟ یا جنس شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 ؟یا مثلا اسپیکر های AKG ؟ یا حسگر اثر انگشت اولتراسونیک ! یا Samsung Wireless DeX ؟ یا سامسونگ پای ؟ یا حافظه UFS4 یا روشنایی 1750 نیت ؟ و...
کی گفته فروش S21FE زیاد بود بدترین فن ادیشت سامسونگ بود که مشکل شارژدهی و داغی داشت من فکر نمیکنم S22 PLUS و S22 اینقدر فاجعه بوده باشن!
مگه وقتی S20FE اسنپ 865 گذاشت که قبل 870 خنک ترین و قوی ترین اون زمان بود فروش پرچمداراش S20 ها شکست خورد؟
کلا سامسونگ اینطوری به اصطلاح قاتل پرچمدار نرنه که خیلی به نفعشه 😂
اصلا بنظرت چرا کمپانیا قاتل پرچمدار میزنن؟ برای خودشون موی دماغ درست کنن؟
جدیدا سامسونگ از میان رده های خودشم میترسه که همه رو اکسینوس و مدیاتک یه وحشت خاصی از اسنپ دراگون داره میده نگفتیم بیاد سری 8 بزنه میتونست سری 6 و 7 هم استفاده کنه واسه اونا
به تفسیر شما در واقع سامسونگ میگه از برند من گیمینگ یا پکیج قوی ( غیر دوربین کمی بهتر ) میخوای یا برو هزینه هنگفت بده پرچمدار بگیر تازه اونم اگه پرچمدارش پردازنده غیر اکسینوس بدست رسید یا برو بمیر همینه که هست اصلا هم مهم نیست عاشق سامسونگی یا تو کشورت کلا محدودی به چند برند ،برو یه برند دیگه بخر اصلا!
ولی مثلا شیائومی میاد قاتل پرچمدار میزنه با پردازنده و پکیج قوی بازار پرچمدارهاشو خراب کرده؟
علیرضا ی در تاریخ : 1402/9/28
علیرضا ی در تاریخ : 1402/9/28
Milad M در تاریخ : 1402/9/28
تا جایی که من خوندم کسی به شما نگفته شجری یا شکوری یا ایکس و ایگرگ رو قبول نداره شما خودت یه جا میگی بی سوادن یه جا میگی نه خوبن چون نظرشون اینه
Milad M در تاریخ : 1402/9/28
Mehrzad B در تاریخ : 1402/9/28
amir831 k در تاریخ : 1402/9/27
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/9/27
Dxo mark که امتیاز کمتری توی اون بخش ها میده بقول خودتون حرفه ای هستن یکی توی بازار نمیتونه بیاد بگه فلان جای صفحه درخشندگی کمتر یا بیشتری ارائه میده همون کارشناسی رنگ ماشین هم کسی نمیتونه منکر رنگ خوردن یا نخوردن ماشین بشه مگر اینکه زیر نور و با دستگاه برسی بشه حتی همون dxo mark به صفحه نمایش ۱۳تی هم رنک بهتری داده هم در بخش Readability یا خوانایی به 13t امتیاز 122داده اما به s23fe امتیاز ۱۱۷ بنظرشما الان سامسونگ خوانا تره ؟
کلا هربخشی که شیا برتر بوده رو زیر سوال میبرید مثل قانون تجارت سامسونگ و استفاده نکردن از حتی پردازنده های دایمنسیتی و هربخشی که سامسونگ حتی بدتر هم عملکرده رو منکر بهتر بودنش میشید .
محمدرضا ک در تاریخ : 1402/9/27
حداقل نمیتونه درسال یک گوشی گیمینگ بیرون بده که کسی که فن برند سامسونگ هست سراغ برندهای دیگه نره الان مثلا پوکو اف ۵ پرو که اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک پرچمدار روش استفاده شده فروش کدوم گوشیو کم کرده ؟ هرکسی بخاطر نیازش میره سراغ گوشی ای که بهتر باشه الان کسی با بودجه ۲۰ تومن بخواد گیم بزنه قطعا میره سراغ پوکو اف۵ یا اف ۵ پرو از هر لحاظ از این گوشی بهتره برای گیم و برند غیراز سامسونگ مطلقی میشه اگه سامسونگ یک مدل هم برای گیم عرضه میکرد کسی که از برند سامسونگ خوشش بیاد قطعا میره سراغ گوشی گیمینگ سامسونگ نه شیائومی
برای A54 و s23fe نمیگم بهتر بذاره یا نه یک مدل دیگه رو بیرون بده که تمرکزش بیشتر روی گیمینگ باشه نه فقط عکاسی .
محمد ن در تاریخ : 1402/9/27
محمد شکوری هم بررسی کرده تو مقایسه S23FE و 13TPRO تو یوتیوب لینک زیر دقیقه (3:42) ، گفته به آبی تمایل داره و من تایید میکنم این ادعارو
https://www.youtube.com/watch?v=1boZ7FtJhOM
نظراتش هم حتما بخون خیلی پایینترش خصوصا اونجاش که (یه نفر) از محمد شکوری اینجا نقل قول کرده رفته اونجام همینو گفته و شکوری خودش جوابشو داده و بحث کردن باهم😂
شات گرفتم میفرستم اگه لطف کنن تایید کنن نظرمو
https://s6.uupload.ir/files/screenshot_2023-12-18_162317_yfdc.jpg
محمد ن در تاریخ : 1402/9/27
هیچی بررسی از نزدیک نمیشه همین اقای شناخته شده ای که رقیب این گوشیو علی رقم پکیج کاملتر گفت ضعیفتره تاحالا یه بارم از نزدیک بررسیش نکرده
درمورد A54 و S23FE مخصوصا حضوری مقایسه کردم ببینم واقعا فرقش چیه
داداش باتری بهتر نشده منطقیه خب
پردازنده این قوی تره با وجود محدودیت پردازندش ، طبیعتا باتری خور تره از یه طرفم 500 میلی امپر کمتره تازه A54 مثل این رفرش ریتش آداپتیو هست بازم امتیاز مثبت داره تو شارژدهی البته این گوشی نسبت به نسل قبل خود یعنی S21FE چون مدیریت گرما و پردازندش محدود و به قول خودشون بهینه شده و رفرش ریتش هم اداپتیو هست خیلی بهتر از S21FE اما همچنان ضعف شارژدهیو داره و تنها نکته مثبتش نسبت به این وزن و حاشیه کمترشه.
بلاگرای گوشی هم میگن S23FE نسبت به A54 ارزش 10 بیشتر رو نداره چون بحث هزینه 80 درصد A54
ولی قیمت بیاد پایین تر و حداقل 5 تومن اختلاف باشه چرا منطقیه
بخاطر عمده تفاوتشون: فریم آلومینیوم، Samsung DeX ، دوربین تله فوتو 3X ، شارژر معکوس و وایرلس ، کمی روشنایی بیشتر ،حافظه 4 کاناله DDR5 سرعت بیشتر، شاید همینام واسه بعضیا مهم نباشه
بقیه موارد هم خیلی کاربردی نیستن مثلا IP68 -IP67 چه فرقی میکنه نیم متر بیشتر تو اب بمونه چند درصد خریداران اصلا گوشیشونو میکنن تو آب و چنین ریسکی میکنن!
یا تفاوت 1 درصد حاشیه صفحه نمایش ، فیلمبرداری 8K که کاربردی نیست ،یا به قول شما دوربین مثلا اولترا واید: 30 فریم بیشتر فیلمبرداری 4K یا ویدیو اسلوموشن 480 یا 960 نسخه USB 3.2 یا 2 یا 7 گرم اختلاف وزنی یا اختلاف عملکرد و بنچمارک پردازندشون که هردو اکسیسنوس هستن وقتی هردو بازی رو نمیتونن بدون مشکل اجرا کنن (طبق بررسی ها) هردوشونم که با اندروید 13 ارائه شدن بازم اگه S23FE با اندروید 14 معرفی میشد میگفتیم ارزششو داره
واقعا اونی که مشکل مالی داره نترسه با خیال راحت A54 بگیره چیز خیلی خاصی از دست نمیده نسبت به این گوشی میتونه به قول بلاگر گوشیه 10 تومنو سیو کنه خرجای بهتری بکنه
محمد ن در تاریخ : 1402/9/27
همین الان میتونم S23FE خرید بزنم حضوری هم دموش باهاش کار کردم و عاشق رنگ بنفشش هستم
ولی من از اون دسته افراد نیستم که به نفع فروشنده و به ضرر جیب خودم و دیگران رفتار کنم ، کاش این فرهنگ نهادینه بشه و متحد باشیم تا بتونیم به آنچه که شایسته اش هستیم برسیم، فکر اینکه دلال و فروشنده پول اضافی میخوره اعصابمو به هم میریزه
حالا چون S23FE اولش با قیمت 25 تومن اومد دوتومن ارزون شد بدون در نظر گرفتن قیمت حباب فوری بدویم بریم بخریم قطعا به خود و دیگران ضرر زدیم بعدشم پشیمونی که وای انقدر ضرر کردم !
فروشنده وقتی میبینه تو فلان قیمت خرید زیاد داره چرا بیاره پایین؟ این تقصیر خریدار عجول هست مشکل دیگه ای هم که داره و به این زودیا مثل A54 افت نمیکنه اینه که نسل قبلیش هنوز داخل بازاره و عمق فاجعه اینه از این گوشی 100 دلار هم گرانتره! ولی مصرف کننده باید عاقل باشه که اون از نظر شارژدهی و پردازنده افتضاح .
همون A54 اولش 22 تومن اینا بود بعد اینهمه اومد پایین این گوشی هم قطعا اینطور میشه اگر اندکی صبور باشن
نسخه پایه S23FE 128 تقریبا 17 تومن با نسخه 128 A54 که 11-12 تومنه 5 تومن تفاوتشه
و نسخه 256 برسه 18-19 تومن با نسخه 256 A54 که 14 تومنه باز هم تفاوتش 5 تومن میشه و این درسته و ارزش خرید داره پول علف خرس نیست به ناحق بدیم یکی دیگه مفت بخوره! اگه بخواییم میتونیم قربانی شرایط و سیاست های فروشنده و وارد کننده نباشیم.
من این نظرو دادم که فقط نظر من نیست خیلیا میگن! خودت ببین کیا به ضررشونه و هیت میکنن
Moji G در تاریخ : 1402/9/27
محمدرضا خ در تاریخ : 1402/9/27
میخوام تجربه 24 ساعتی که با این گوشی رو فعلا داشتم رو با شما در میان بزارم شاید کمک کنه در تصمیم گیری در خریدتون....
از ظاهر شروع میکنم که گوشی سنگینی هست و دیزاین قشنگی داره و به نظر شخصی بنده حاشیه ها اذیت کننده نیست البته نسبت مقایسه رو میزارم با گوشی قبلیم که ناتینگ فون 1 بود.اون از لحاظ دیزاین و حاشیه ها بهتز از این اس 23 اف ای بود......
میریم از بابت دوربین که مقدار کمی که تست کردم برام راضی کننده نبود نسبت به ناتینگ فون از لحاظ کیفی
از بابت گرم شدن بی دلیل گوشی گرم میشه و اذیت کننده هست نمیدونم چرا بی دلیل گرمه حتی توی کاربری توی محیط و کارهای ساده مثل استفاده از شبکه های اجتماعی.من اهل بازی نیستم
اما منابعی باید غیر فعال کردن جهت کمتر شدن گرمای گوشی که من متاسفانه مجبور به این کار شدم
در مورد باتری واقعا مصرفش از ناتینگ بیشتره درحالی که هردو 4500 هستن و درمورد همینم باز منابعی باید غیر فعال کرد که شاید چند درصدی کمک کنه به بهتر شدنش که باز من مجبور به این کار شدم
در کل بخوام در موردش نسبت به ناتینگ که داشتم از چاله افتادم توی چاه و چاره ایی نبست
من از سیستم عامل خام و یکم خوشگل کرده شده توسط ناتینگ خسته شده بودم و دلم سیستم سامسونگ رو میخواست و متاسفانه بودجه ام در همین حد بود با بیمه و گارانتی 22500 گرفتم از دیجی
مجبورم کنار بیام با این ایراد های فاحش و غیر قابل انکار
جرا باید منابغی که به درد میخوره و باعث لذت بردن بیشتر استفاده از گوشی میشه خاموش بشه که بشه بهتر استفاده کرد ازش
در مورد تلگرام و اینستا من مشکلی نداشتم لگ نداشت همچنین کیبوردش
اگر میخواد چشم پوشی کنید روی فلزی بودن و دیزاین بهتر نسبت به A54 به نظرم رقم زیادی دادن واقعا ارزش نداره تجربه من ثابت کرد بهم که ای کاش اون رو گرفته بودم حداقل پول زیادی نمیدادم و پس اندازش میکردم
امیدوارم کمک کرده باشم بازیم سوالی بود بپرسید جوابگو هستم
Ali M در تاریخ : 1402/9/27
خب فکرشو بکنید بیاد روی S21FE اسنپدراگون 8 نسل 1 مثل S22 بزاره
عملاً برشکست میشد هم باتریش از S22 و S22 plus بود هم قیمتش دیگه صفحه نمایش Daynamic و DEX هم که داره
همين الان هم اگر صفحه نمایش s23fe با حاشیه زیاد نمیزد بازار پرچمدار هارو خراب میکرد
حکایت S21FE میشد که فروشش از S22 و S22 plus هم بیشتر بود فقط سامسونگ شانس آورد که اگزینوس 2200 یا 8 نسل 1 نذاشت که کلا پرچم داراش رو دستش میموندن😂
Ali M در تاریخ : 1402/9/27
اصلاً مگه با s23fe کار کردی؟؟ فقط امدی یه چی بگی
بزرگترین محفظه بخار تو گوشی های سامسونگ رو s23fe داره بعد تازه چیپست نسبت S22 ultra بهینه تر شده
Ꭿℒii R در تاریخ : 1402/9/27
سامسونگ دوربین محور است
و شیایومی ذات گیمینگ دارد
اگر کارشناس ها همه به اتفاق میگن s23fe پادشاه دوربین ها و شیایومی 13t برای گیمینگ است دیگه حرفی نمیماند اینکه s23fe یا کلا سامسونگ ها در ادیت ویدیو سنگین همیشه در تست کارشناسان بهتر بوده دیگه سختی باقی نمیماند
اما حرف کارشناسان را رد میکنن چون عده ایی پیر هم بشن بچه هستن حرف خودشون فقط درسته
میگیم محمد شکوری هم تایید کرد میگن شکوری دیگه کیه
میگیم مهدی شجری همینو میگه میگن شجری کیه برو بابا
حتی گفتم Gsm گفته بازم گفتن برو بابا 😑😂
Ꭿℒii R در تاریخ : 1402/9/27
🔹لینک بالا کلیپ ممد آقا شکوری که برای یک روز قبل است و باعث ناراحتی شیایومی بازها میشه برتری s23fe در اکثر بخش ها مقابل 13t pro معروف به طبل تو خالی
🔹 خدای منطق هستم هیچ حرفی از خودم نمیزنم همش مدرک و سند تعصبی یعنی کسی که خودش کارشناسی میکنه
🔹محمد شکوری در این کلیپ که باعث حمله شدید هواداران ... شیایومی شد گفت:
1 = متریال s23fe بهتره
2- طراحی سامسونگ مدرن تره
3 -صفحه نمایش سامسونگ بهتره
4- عکاسی سامسونگ بهتره شیایومی هیچ حرفی برای گفتن در دوربین ندارد
5- اسپیکر s23fe بهتره حتی از نسخه اولترا 323 هم در اسپیکر بهتره !!
6-تراشه سامسونگ در ادیت ویدیو و خروجی گرفتن ویدیوهای سنگین با فاصله بهتره
7- در بازی چون من خدای منطق هستم در مجموع 131 بهتره و برای کودکان زیر 15 سال فقط 13t پیشنهاد میدم چون عکاسی و نرم افزار بهتر مد نظر نیست
البته مهدی شجری اعلام کرد s23 در تمام بازی ها شاهکاره به جز کالاف که ظاهراً برای این بازی بهینه نشده ولی کند شکوری فقط روی کالاف نقطه ضعف این موبایل است کرد میتونه با آپدیت درست بشه
🔹جالبه زومیت گفت 4 درجه سامسونگ در بازی خنک تره همون موبایلی که میگفتن آتش است 😂
8- باتری شیایومی بهتره ( خدای منطق هستیم دیگه واقعیت رو میگیم ) ولی اگر گیمر نیستی و فانتزی بازی دوربین و زیبایی و کلاس میخای s23 یک روز باتری بهت میده
🔹و فکر نمیکنم دیگه حرفی برای گفتن باشه این همه 23fe مسخره شد برای چی؟! بخاطر حاشیه میری طبل تو خالی 13t pro رو میخری؟!
شیایومی مثل طبل خالی سرو صدا زیاد داره
چهار سال آپدیت برای نرم افزار همیشه هنگ شیایومی که باید سالی یک الی دوبار موبایل رو تنظیمات کارخانه بزنی تا هنگ نکنه برتری نیست اونم مقابل بهترین رابط کاربری اندروید که برای سامسونگ است
محمد ن در تاریخ : 1402/9/27
تا وقتی چنین نظراتی هست قیمتا تکون نمیخوره این سایت پره از فروشنده و قانون هرکی هرکی برای خودش قیمت میزاره ، اگه اندکی تحمل کنید و فوری خرید نزنید و قیمت ها بشکنه خواهید دید به قیمت واقعیش زیر 20 تومنم میرسه چون 100 دلار از S21FE هم ارزانتره
نظر شمارو دیدم برای 1 و هفتصدگرانتر خریدی پول مفت ریختی تو جیب فروشنده
خود منم طالب این گوشی بودم ولی چند وقتیه دست نگه داشتم برا افت قیمت و مقایسه با برند و مدل های دیگه که یه انتخاب عاقلانه داشته باشم
محمد ن در تاریخ : 1402/9/27
همه برند ها گوشی با پردازنده قوی میزنن مگه فقط شیائومیه که گیمینگ میزنه و هیچ برندی نباید گیمینگ بزنه این چه استدلالیه شما داری
الان که رابط کاربری و دوربین شیائومی کم کم داره بهبود پیدا میکنه پس وارد قلمرو سامسونگ شده
نه گلم سامسونگ مصرف کننده هارو ازار میده با این سیاست هاش به قول شما
خود شما چند نظر قبلت نوشته بودی ادم نمیدونه چی بخره این گوشی فلانه اون گوشی فلانه
ما میگیم باز هم میگیم حیف مصرف کننده های ایرانی اعتراضشون به جایی نمیرسه
سامسونگ اینطوری ادامه بده شیائومی و بقیه برندا میزننش کنار داره اتش به مالش هم میزنه !
چون امروزه دیگه بحث ضد اب و رابط کاربری و دوربین هم تو رقیب سرسختش شیائومی حل شده فقط مونده طراحیش که امسال هرچند جذابه ولی انگار کاربن گذاشته همه گوشیاش یه شکل زده همین S23FE و A54 نمیتونی از ظاهر تشخیص بدی مگه اینکه رنگ های خاص S23FE بگیری
Milad M در تاریخ : 1402/9/27
رضا م در تاریخ : 1402/9/27
Zakaria S در تاریخ : 1402/9/27
Zakaria S در تاریخ : 1402/9/27