نظر کاربران درباره گوشی موبایل ال جی G4

G4 جی 4

LG G4 ال جی
ارزیابی کاربران: 8 از 10 (3696 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های ال جی
» ال جی Q52
» ال جی K62
» ال جی K52
» ال جی K42
» ال جی K71
» ال جی Wing 5G
» ال جی Q92 5G
» ال جی K31
» ال جی Q61
» ال جی Stylo 6
» ال جی Velvet
» ال جی Folder 2
» ال جی V60 ThinQ 5G
» ال جی Q51
» ال جی W10 Alpha
» ال جی K61
» ال جی K51S
» ال جی K41S
» ال جی G Pad 5 10.1
» ال جی G8X ThinQ
» ال جی Q70
» ال جی K50S
» ال جی W30 Pro
» ال جی W30
» ال جی W10
» ال جی G8s ThinQ
» ال جی V50 ThinQ 5G
» ال جی K40
» ال جی K50
» ال جی Q60
» ال جی G8 ThinQ
» ال جی Q9
» ال جی V40 ThinQ
» ال جی Watch W7
» ال جی Candy
» ال جی G7 Fit
» ال جی G7 One
» ال جی K11 Plus
» ال جی Q Stylo 4
» ال جی Q Stylus
» ال جی G7 ThinQ
» ال جی Q7
» ال جی Zone 4
» ال جی V30s Thinq
» ال جی K10 2018
» ال جی K8 2018
» ال جی V30
» ال جی Q8
» ال جی G Pad IV 8.0 FHD
» ال جی Q6
» ال جی X venture
» ال جی X power 2
» ال جی G6
» ال جی Stylus 3
» ال جی K10 2017
» ال جی K8 2017
» ال جی K4 2017
» ال جی G Pad III 10.1 FHD
» ال جی U
» ال جی V20
» ال جی K3
» ال جی X Skin
» ال جی X5
» ال جی X max
» ال جی X mach
» ال جی G Pad X 8.0
» ال جی G Pad III 8.0 FHD
» ال جی X power
» ال جی X style
» ال جی Stylus 2 Plus
» ال جی G5 SE
» ال جی K5
» ال جی X cam
» ال جی X screen
» ال جی G5
» ال جی K8
» ال جی Stylus 2
» ال جی K4
» ال جی K10
» ال جی K7
» ال جی G Pad II 8.3 LTE
» ال جی V10
» ال جی Nexus 5X
» ال جی G Pad II 10.1
» ال جی G Pad II 8.0 LTE
» ال جی Wine
» ال جی G4 Beat
» ال جی G4 Stylus
» ال جی G Stylo
» ال جی G4
» ال جی AKA
» ال جی Joy
» ال جی Leon
» ال جی Spirit
» ال جی Magna
» ال جی G Flex 2
» ال جی G3 Dual-LTE
» ال جی L60
» ال جی L Bello
» ال جی L Fino
» ال جی G Pad 8.0 LTE
» ال جی G Vista
» ال جی G3 Stylus
» ال جی G Pad 7.0 LTE
» ال جی L60 Dual
» ال جی L20
» ال جی L50
» ال جی G3 S Dual (Beat Dual)
» ال جی G3 S (Beat)
» ال جی L30
» ال جی G3
» ال جی G Pad 10.1
» ال جی G Pad 8.0
» ال جی G Pad 7.0
» ال جی L80 Dual
» ال جی L65 Dual D285
» ال جی L70 D320N
» ال جی L90 Dual D410
» ال جی F70 D315
» ال جی G2 mini LTE Tegra
» ال جی G2 mini LTE
» ال جی L40
» ال جی L70 Dual D325
» ال جی L90 D405
» ال جی G2 mini
» ال جی G Pro 2
» ال جی Optimus L1 II Tri E475
» ال جی Nexus 5
» ال جی G Flex
» ال جی G Pro Lite
» ال جی G Pro Lite Dual
» ال جی Vu 3
» ال جی G Pad 8.3
» ال جی Optimus L9 II
» ال جی G2
» ال جی Optimus L4 II Dual E445
» ال جی Optimus L4 II E440
» ال جی Optimus L1 II Dual E420
» ال جی Optimus L1 II E410
» ال جی Optimus L3 II Dual E435
» ال جی Optimus L5 II Dual E455
» ال جی Optimus L7 II Dual P715
» ال جی Optimus Vu II
» ال جی Optimus F5 P875
» ال جی Optimus F7
» ال جی Optimus L5 II E460
» ال جی Optimus L3 II E430
» ال جی Optimus L7 II P710
» ال جی Optimus G Pro E985
» ال جی Nexus 4 E960

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4301 تا 4400 از مجموع 4599 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/3/4

دوست عزيز اس٦ خيلي كاملتره تا جي٤ و امسال غير سامسونگ ، هر اندروويدي ديگه اي بدجور ضرر كرده هم اشتباه كوالكوم هم كم كاريهاي خود كمپاني ولي بهت پيشنهاد ميكنم يكم صبر كن نوت٥ تا سپتامبر معرفي ميشه ضما اينكه آيفون جديد هم همينطور و شايد الجي فبلتي هم روونه بازار كنه كه شايد امكاناتش از اين جي٤ سطح متوسط ، بهتر باشه . ميتوني براي ديدن كم و كاستي هاي جي٤ توضيحات همين صفحه رو ببيني

مقداد م در تاریخ : 1394/3/4

به قول خودت نمرديم و معني تعصب هم ديديم ! اشاره به سايز بسيار بد جي٤ تعصبه ؟؟؟!!! آقا جي٤ خيلي خيلي خوش دست هست و عرض و طولش بسيار عاليه برا يه موبايل ضمن اينكه ليتوگرافي ٢٠نانومتري خيلي خيلي كم مصرفتره تا ١٤نانومتري و ادرنو٤١٨ خيلي قويتره تا مالي٧٦٠ و رم ddr 4 خيلي ضعيفتره تا ddr3 و حالا كه الحي از اين نوع رم ddr4 استفاده نمرده پس اون كاملا غير مفيده ؛ خوبه حالا ؟؟؟!! دوست گرامي شما قبل اظهار نظر برو ببين سايز ابر گوشي الجي رو بعد... طول ١٥سانت و عرض ٧٦ ميل !! فبلت درست شده به جاي موبايل و فبلتش هم حتما ميشه تبلت ! ضمن اينكه برو تحقيق كن ببين گوريلاي ٤ چيه و مقاومتش هم ببين چقد نسبت به كوريلاي ٣قديمي بهتره . اره والا فقط چيپست و باتري !! يكي ديكه از حرفهاي جالب شما اينه كه اس٦ خيلي وقته اومده و جي٤ تازه اومده ! بعدشم وقتي توي گرافيك و چيپست در بنچماركها كم اورده و با ورود گوشيهاي سه چهار ماه آينده جايگاه جي٤ پايينتر هم ميره در نتايج بنچ ها ، اين جمله "بذارين بياد بهدش انتقاد كنين" يني چي؟ يني جي٤ بياد دست شما يهو گرافيكش ميشه بهترين ؟؟! يا دست شما برسه ميشه خوشدست ترين ؟؟ آقا سايز بد ، بده چه الجي باشه چه سامسونگ چه اپل ... نميتوني واقعيت رو بپوشوني . مدام هم تعريف كني اين از اس٦ بهتره بازم خريدار مقايسه ميكنه و ميفهمه حالا شما هي حرف خودتو بزن

Hossein . در تاریخ : 1394/3/4

والا امین جان ماهم پوسیدیم از بس منتظر قیمتش موندیم، نمیدونم دلیل این همه دس دس چیه؟ بیاد ببینیم بالاخره گوشی بعدیمون جی4 قراره باشه یا اس6...تو عربستان اگه اشتباه نکنم گوشی رو 650 دلار فروختن که میشه حدود دو و صد و پنجاه، فک نمیکنم اگه با این قیمت یا بیشتر عرضه بشه فروش موفقی داشته باشه، من که بشخصه نمیخرمش، معقولانه نیست آدم 400 بیشتر از اس6 بدی و جی 4 بگیره! مگه اینکه مجنون الجی باشه...

Hossein . در تاریخ : 1394/3/4

ببین معین جان، تو اینکه اس6 از لحاظ سخت افزاری از جی4 بهتره که تقریبا شکی نیست، عملکرد اس6 خیلی خوبه تو اجرا اما این به این معنی نیست که جی 4 قابل رقابت نباشه! جی4 بنظرم زیبایی منحصربفردی داره،منظورم نسخه چرمیش هست وگرنه اگه قرار به پلاستیکی خریدن باشه که همون اس6 سفید ارجحیت مطلق داره. دوربین و زیبایی خیره کننده چرمِ قهوه ایه جی4 من رو تو اطمینان خریدن اس6 شدیدا مردد کرده!
اما مگه اس6 چقدر بهتر از جی4 هست تو عملکرد؟ نهایتا یک یا دیگه تهِ تهش دو ثانیه (که خیلی فاحشه اینی که من میگم) این مدت تو اجراهای سنگین بیشتر خودنمایی میکنه وگرنه تو کارهای معمولی هردوتا گوشی در حدِ هم هست. صفحه نمایش های هردو فوق العادن (بازهم اندکی بهتر بودن اس6) و دوربین های بسیار قدرتمندی هم دارن (گفته میشه جی 4 راه رو برای آوردن دوربین های dslr تو دنیای اسمارتفونها هموار کرده با دوربینش،شاید اغراق گونه باشه ولی چیزی که مشخصه اینه که دوربین جی4 بهتر از اس 6 هست) اگه قابلیت تعویض باتری و درگاه مموری واست اهمیت دارن خب جی4 داره که اینو خودتم میدونی! بنظرم باید سبک سنگین کنی با خودت، با دوتا از بهترین ها روبرویی، انتخاب هیچکدوم باعث نمیشه خودتو سرزش کنی! البته من ورایِ همه این مواردی که گفتم اولین چیزی که میبینم قیمت جی 4 هست!باید ببینم قیمتش چنده؟ قطعا قیمتی بالاتر از اس6 داشته باشه خریدش معقولانه نیست هرچند هم که زیبا و تو دل برو باشه! با قیمت مساوی تقریبا مجاب شدم که جی4 بگیرم...یه حس ویژه ای دارم نسبت بهش...
اما سعی کن انتخابت رو حتما حتما با اطمینان انجام بدی که دیگه بعد به خودت سرکوفت نزنی و همش بگی ای کاش...

alireza s در تاریخ : 1394/3/4

اصلا شک نکن که جی 4 بهتره ، سعی کن همیشه خاص بخری و بهترین ها را در دست داشته باشی
یادم رفت اینو هم بگم که سعی کن چیزی بخری که دست همه کس نباشه .

reza h در تاریخ : 1394/3/4

آقا اینو دیدم خیلی معرکست این زنفون !
http://www.aparat.com/v/5BZmo
از طرفی اینم واسه اساتییییییید محترم که میگفتن اس 6 رمش ddr4 هست و جی 4 نیستشوو ...
پس دیدید اعداد و ارقام نمیتوونن ملاک اصلی باشن اصل عملکرد گوشی هست که تو سخت افزار جی 4 همه اجزا فوق العاده با هم مچ هستن

محسن ع در تاریخ : 1394/3/4

همینکه کره ایه و گوشی های ال جی مثه سامسونگ چینی و بقیه چینی نیست خودش خیلیه. چرا؟ چون رقیبایی مثه سامسونگ که ادعا دارن بعد از یک سال ازکیفیت سخت افزاریش کم میشه واصلا قابل قیاس با سری های اولش نیس.

moein44 چ در تاریخ : 1394/3/3

سلام.من نوت4 داشتم که چند روزیه ازم دزدین والان بی گوشیم.میخوام یا s6 بگیرم یاg4 .به نظرتون چیکار کنم.کدوم بگیرم.حقیقتا دوس دارم یه تجربه جدیدی هم به دس بیارم چون چون چندسالی هست که سامسونگ دارم.به نظرتون میرزه صبر کنم g4 بیاد اونو بگیرم یا نه؟لطفا بدون تعصب پاسخ بدین.ممنون.

alireza f در تاریخ : 1394/3/3

من نگفتم همه پرچمدار
اتفاقا هیچ گوشی سامسونگی هم نداشتم و هیچ گوشی از این برند رو باهاش کار نکردم نه این که بد باشن ولی سلیقه من از سامسونگ خوشش نمیاد و فکر کنم طبیعی باشه یه برند مورد علاقه کسی نباشه

بعدم شما هنوز معنای گوشی باز رو نمیدونید اگه میدونستید اون همون توضیح برای توجیح حرفاتون نمیاوردید که استفاده حرفه ای باشه یا .....

من شخصادوست داشتم حداقل دوماهی یک بار گوشیمو عوض کنم
ولی این حرفتونو قبول دارم که نباید گوشی زیاد عوض کرد

در ضمن من نگفتم که بده کی خوبه ولی میگم با توجه به اینکه تو خرید و فروش موبایل بودم و با گوشیهای زیادی کار کردم جی 3 از همه بهتر و روون تر بوده

reza h در تاریخ : 1394/3/3

سلام داداش
ایول کاملا موافقم حالا بعضی دوستان گوشی که تازه به بازار های جهانی ارسال شده رو میان با اس 6 که خیلی وقته اومده مقایسه میکنن و میگن همه چیز اس 6 بهتره !
آقا این فیلما ملاک بهتر بودن نیست شما ها که اهل فنید چرا کل کل های بیخود میکنید بزارید بیاد با هردوش کار کنید بعد نظر بدید
همین جی 3 رو که همه یادتونه میگفتن چرا اسنپ 801 زده ؟ خوب دیدید که از دیدگاه خیلی از سایت ها مشهور و همینطور دیجیکالا بهترین گوشی اندرویدی شناخته شد مطمئن باشید اینم بهترین نشه جزو بهترین ها که میشه ! پس لطفا اساتید مثل نماینده شرکتا حرف نزنن ... :)"

امین ا در تاریخ : 1394/3/3

آقا کسی میدونه جی 4 با گارانتی رسمی کی به بازار میاد؟ میگفتن هفته اول خرداد ماه تو ایران معرفی میشه درسته؟

alireza s در تاریخ : 1394/3/3

از هر کسی بپرسید مشخص هست که جی 4 بسیار زیباتر از اس 6 هست
همین طراحی بسیار زیبا میتونه تنها دلیل خرید جی 4 چرمی باشه
والسلام

وحید ش در تاریخ : 1394/3/3

من یه جا خوندم این گوشی دو سیم کارته ، حقیقت داره ؟ هر کسی اطلاع دقیق داره لطف کنه و بگه

reza h در تاریخ : 1394/3/3

نمردیم و معنی تعصب رو فهمیدیم من متعصبم یا شما ؟!
جوری از جی 4 حرف میزنی که انگار در مورد ال 40 صحبت میکنی ! و اظهارتت هم جالبه ! اس 6 خوش دست تره ! والا تا جایی که ما شنیدیم همه میگن راحت لیر میخوره از طرفی دقیقا شما کی با هر دوتاش کار کردی که بدونی کدوم خوش دست تر ه!!؟
به نظر من اس 6 فقط اعداد تو بنچمارکش بیشتره و مقداری هم باطریش ولا غیر ...........

گوريلا گلس٤ اس٦ مقابل گوريلاي٣ جي٤ :O !!

s k در تاریخ : 1394/3/3

"مجبوریم رجوع کنیم به آمار فروش و آمار فروش oled های سامسونگ یه چیزی خلاف ادعای شماست یعنی با تفاوت معنی داری گوشیهای ال ای دی سامسونگ فروششون نسبت به بقیه بیشتره."

آمار فروش که یعنی تبلیغات :) .. الان ینی من و شما داریم تخصصی بحث می کنیم ؟؟!؟!!
من دیگه حرفی ندارم :|
هر چی هم شما بگی درسته.
.
و در باب منابعم :
شما احیانا در جریان هستید که سایتایی معتبر مثل theverg gsmarena، phonearena، androidauthority ، phonedogو ... (تقریبا همه) از تمام نفد های تخصصیشون ویدپو میگیرند و رو یوتوب ه ؟!!! و گاها یه ویدپو مقایسه این بین دستگاه ها میزارند که خلاصشو میزارند توی سایتشون؟!؟!!! همین اینا منابع من اند. :))
البته ممنون از راهنماییتون که معرفی کردید که دارم جای اشتباهی دنبال منبع می گردم :))
خدافس ! :)

احسان ع در تاریخ : 1394/3/2

جی ۲بدون گارانتی ۸۴۰ وجی ۳بدونه ۳۲تک سیم ودوسیم هم۱۲۳۰گیر میاد شما قیمتهای اینجا بسنده نکن

alireza s در تاریخ : 1394/3/2

دوستان از طبق اطلاعاتی که از کامنت های شرکت الجی با مردم در اینستاگرام بدست آوردم ، ب احتمال زیاد قیمت نسخه ی پلاستیکی حدود 1میلیون و هشتصد هزار تومن و نسخه ی چرمی بالای 2 میلیون میباشد که گرون ترین رنگ هم ب جیگری اختصاص داده شده ، اختلاف قیمت بین رنگ ها خیلی اندک هست . دوستان خود شرکت هنوز بصورت قطعی اعلام نکرده و شما این قیمت ها را بیشتر در حد شایعه حساب کنید اما ب احتمال بسیار زیاد نسخه ی چرمی بالای 2 تومن هست . اما الان تو تهران در پاساژ علائدین نسخه ی پلاستیکی بدون گارانتی 2 میلیون نقد ب فروش میرسد .

amir - در تاریخ : 1394/3/2

دوست عزیز من فکر میکنم شما ادعای مبلغی حدود دو میلیون یا بیشتر ( برای نمونه چرمی این گوشی ) کردی که در بازار رقابتی امروز

اونم با وضعیت مزایای نسبی رقبا ( بحث من فقط یک مدل از یک برند بود همه رو توی لیست نیاوردم چون به پرچمدار سونی و اچ تی سی با اون وضعیت نمایشگر و چیپست اساسا امیدی نیست.
البته اچ تی سی یه اصلاحیه سریع زد و ام 9 پلاس حرفایی واسه گفتن داره که فکر میکنم رقیب اصلی جی 4 اون باشه ) ادعای بسیار دور از واقعی هست.

اینایی که شما بعنوان مزیت شماره کردی کلا 3 مورد بیشتر نبود که مورد دوربین هم فکر میکنم هر دو گوشی تقریبا برابر هستن.

شما اشاره به دوربین - ساپورت مموری خارجی و باتری قابل تعویض داشتید .
ظاهر دستگاه بحث نظریه.
چرم و گوریلا گلس مجدد نظریه ضمن اینکه فکر نمیکنم هزینه یک تکه چرم چند سانتی بیشتر از دو وجه گوریلاگلس 4 کامل با فریم آلومینیومی بشه .
برای یونیک بودن تنها برندی در دنیا که گوشی با صفحه لبه خمیده داره سامسونگه .
از نظر جاذبه فکر کنم سوای کاربردهای فنی جاذبه اش از یک تکه چرم خیلی بیشتره ولی ما اینا رو جزو مزایای نسبی اس 6 نیاوردیم در حالیکه هست و انحصاری هم هست.
اگر بخوایم موارد ظاهری رو مطابق آمار فروش مبنی برای موفقیت در نظر بگیریم نیازی نیست تکرار کنم تا امروز آمار فروشهای سری اس بیشتر از 15 برابر پرفروشترین مدل اندروید بعدی از برندی غیر از سامسونگ بوده. ( رکورد بعد از اس مال سری نوت سامسونگه )

میان رده صحبت بنده نیست ( من دو سه تا کامنت عریض و طویل در همین صفحه در جواب به اونایی که جی 4 رو میانرده بقول خودشون کلاس 10 طبقه بندی کردن دارم میتونید مجدد مطالعه کنید )

گفتم وقتی مشتریهای بالقوه دارن بابت همین کسری هایی که شما میگید این گوشی رو قبل از ارایه رسمی میارن جزو میانرده ها انتظار این قیمتها برای این گوشی با این وضعیت و این آمار فروش رو بهیچوجه نداشته باشید.

شما فکر میکنی چند نفر عاشق سینه چاک برند ال جی در دنیا وجود داره که همه موارد قبلی رو بیخیال بشن بیان بابت این دو یا سه مورد مد نظر شما جی 4 رو بجای اس 6 با قیمت حدود 1800 تا 2 میلیون ( رنج قیمتی اس 6 با بیش از چهل میلیون دستگاه فروش در کمتر از دو ماا ) انتخاب کنن؟
در برندهایی مثل ال جی و سامسونگ مردم دنبال امکانات هستن نه ظاهر که شما فکر کنی اونایی که گوشی مثلا چرمی 1000 دلاری میخرن حاضر میشن برندش ال جی و آمار فروشش چند میلیون باشه.

کاملا درسته اس 6 از مموری خارجی پشتیبانی نمیکنه
بگفته مسوولین سامسونگ استوریج داخلیش با سرعت 3 برابر استوریجهای بقیه ( و چند ده برابر سریعترین مموری کارتها ) تحت الشعاع قرار میگرفت و کند میشد
ایراده

باتری قابل تعویض مزیت بزرگیه که سامسونگ همیشه داشت و از گالکسی آلفا به بعد داره یواش یواش از دستش میده

اما در برابر این چند تا کسری بالای 10 مورد مزیت تقریبا انحصاری رو داره ارایه میده.
هر سال پرچمدارها وقتی معرفی میشن دو تا اتفاق میفته
اول سطح انتظار مردم نسبت به قبل بالاتر میره و از اون به بعد به گوشی پرچمدار میگن که حداقل در حد پرچمدار اول امسال باشه.

دوم کار آینده بقیه سخت میشه چون پرچمدار بعدی از پرچمدار امسال باید بالاتر باشه.

این وضعیتی که امروز همه اندرویدی ها درگیرش شدن رو دو سال پیش اکثر متخصصین پیش بینی کرده بودن.
همونموقع همه امیدوار بودن ال جی با توجه به اینکه داشت روی پروژه چیپهای خودش کار میکرد بتونه از این بحران رد بشه ( همونطور که هوآوی و اپل تونستن )
نمیدونم چرا ال جی پروژه اودین و بعدش نوکلون رو رها کرد؟

amir - در تاریخ : 1394/3/2

متاسفانه یه چیزایی از بعضی افراد میشنویم که میگه کار از تعصب و توجیه گذشته !

با عرض معذرت بعضیا دارن در مورد ابزار دیجیتال ( اسمش روشه دیجیتال
میشه رقمی.... مبنای مقایسه هم توش اعداد و ارقام و ریاضیات و مهندسیه ... راجع به تابلو فرش و صنایع دستی و هنرهای تجسمی صحبت نمیکنید . البته محظ یادآوری گفتم ) جوری صحبت میکنن که هیچ ماشین حسابی نمیتونه معیارهاشون رو حساب کنه.
هیچ کامپیوتری نمیتونه منطقش رو در بیاره !

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

دوست عزیز خریدار شما تحت تاثیر این صحبتای بدون معیار سعی کن قرار نگیری .
مطابق عقل و منطق و ریاضیاتت در هر موردی تصمیم گیری کن .
برای اطمینان بیشتر به تاریخچه محصولات و میزان فروششون هم یه نیم نگاهی بنداز

موفق باشی

amir - در تاریخ : 1394/3/2

جالبه توی ایران هرکس میخواد یه چیزی رو توجیه کنه اول گوشی بازه
بعد سالی 10 -15 تا گوشی عوض میکنه همه هم پرچمدار !
در عین حال طرفدار هیچ برندی نیست ...
بعدش از هر سیستم عاملی فکرش رو بکنی داره استفاده حرفه ای میکنه !

برادر من جهت اطلاعت کسی که سالی چند بار گوشی عوض میکنه کاربر حرفه ای موبایل نیست.
یا موبایل فروشه که سیم کارتش رو از این گوشی به اون گوشی منتقل میکنه ...
یا یه آدم آماتور که سقف استفاده اش از گوشی یه سری کار معمولیه و روزمره است اونم بدون هیستوری و اطلاعات بدرد بخور.

کسی که از موبایل استفاده حرفه ای میکنه اولا وقتی بخواد گوشی عوض کنه کلی برنامه و اطلاعات و تنظیمات داره که تا بیاد از اون گوشی به این گوشی منتقل چند هفته ای زمان میبره و خیلی اطلاعاتش هم از دست میره.
اینه که تا بشه سمت تعویض گوشی نمیره ... بخواد هم بره اونقدر وقت آزاد نداره که هر دو هفته یکبار به فکر تعویض گوشی و مصیبتهای اطلاعاتیش باشه

ثانیا خیلی برنامه ها انحصاری یه پلتفورمه ...طرف نمیتونه در سال از وین فون به اندروید ... از اندروید به آی او اس ...از آی او اس به ریم بلک بری بپره.

کسایی که با چند پلتفورم کار حرفه ای دارن مجبورن چند تا گوشی با چند سیستم عامل رو همزمان داشته باشن

من نمیدونم شمایی که به این نتیجه رسیدی ال جی بهترین بازاره واسه چی شخصا نمیتونی یکماه سر نظرت خودت وایسی و سالی 10 بار گوشی عوض میکنی ؟
که حالا به بقیه هم توصیه تجربه نداشته رو میخوای منتقل کنی.

اگه شما با نوت کار کردی و کاربر حرفه ای بودی متوجه میشدی توی رنج امکاناتی نوت دستگاه دومی از برند دیگه وجود نداره که حالا جی 4 و جی 5 ال جی باشه .
یا اس 6 و اس 7 سامسونگ ...
یا زد 4 و زد 5 سونی و اچ تی سی 9 تا 12 سری وان !

متاسفانه سری نوت سامسونگ تک سورسه چه کسی از سامسونگ خوشش بیاد چه نیاد گوشی با قلم دیجیتایزر و مولتی ویندو همین یدونه از همین یه برنده که کارش رو راه میندازه

شما خوبه طرفدار ال جی نبودی اگه طرفدار بودی چطور توجیه میکردی ؟

amir - در تاریخ : 1394/3/2

والله دوست عزیز

چیزی که ما از شما با این وقت محدودت دیدیم یه سری قابلیت اساسی رو برداشتی تایید کردی در جی 4 نیست در اس 6 هست.

بعد یک خط در میوم میگی فقط یه سرویس pay رو اس 6 بیشتر داره !!!!

عزیزم یه بار دیگه بخون ببین مشخصا چی گفتی سری بعد فرصت کردی بیای اول توضیح بده این چه طرز نظر دادنه که بگیم بله درسته فلان چیز بالاتره و فلان چیز رو اضافی داره ولی یه سرویس که اینقدر بحث نداره !!!!

مقداد م در تاریخ : 1394/3/2

ممنونم که نقص های جی4 رو بسیار کامل جامع و به دور از تعصب بیان کردی !! شما که طرفدار الجی هستی معلومه همه نقاط ضعف رو نمیگی برادر ! خط اول کامنتتون رو خودت رعایت نکردی دوست عزیز

مقداد م در تاریخ : 1394/3/2

باشه آقا فرید تجربه من در سطح شما نیس و من جلوی امیر آقا هیچ ادعایی نداشتم و ندارم و نخواهم داشت ولی امیر آقا که استاد من و شما و همه هستن چی ؟؟ ایشون وقتی میگن امکاناتش مث میان رده هاست بازم شما قبول نمیکنی ؟؟؟ یکم انصاف و واقع بینی هم خوبه ها دوست عزیز .

مقداد م در تاریخ : 1394/3/2

نظر شما هم بسیار جالبه که جی4 رو یه پرجمدار واقعی میدونی و بهتر از اس6 ! برادر من یکم دقت کن اینهمه کم و کاستی در جی4 هست اونوقت شما میگی میان رده نیس ؟ میگی از اس6 بهتره ؟؟ ینی هر گوشیی که "چیپستش قویتر و کم مصرفتر باشه از جی4 ، بدتره در نظر شما ؟" یا اگه ابعادش خیلی بهتر باشه ، بدتره ؟؟؟ من نمیدونم کجای بحث واسه شما ابهام داره و چرا سعی میکنین مقاومت کنین در برابر درک قضیه . نظرتون محترمه ولی بدونین الان همه برا خرید ، کلی دقت و مقایسه میکنن تا بفهمن کدوم گوشی و کدوم برند بیشتر دقت داشته و کدوم خاسته کم کاری کنه

amir - در تاریخ : 1394/3/2

ببینم دوست عزیز کی به شما گفته ما یا هرکسی دیگه اهل ویدیو هستیم که حالا یه فیلم بی اساس شده مدرک ؟!

مردم اینجا برای راهنمایی خریدار نظر درج میکنن .

وقتی کادر فنی درجش کرد یعنی مشکلی نداشته.

خریدار هم طبق دو دو تا چهارتای خودش و اطلاعاتی که از اینجور جاها بدست میاره تصمیم میگیره ....

یه جور صحبت میکنید انگار عواید فروش جی 4 یه 30-40 درصدش قراره تو جیب شما بره یا ضررش رو از شما بگیرن.

خریدار آزاده در جریان قرار بگیره چیزی که داره بابتش پول میده نسبت به همرده های برندای دیگه در چه سطحیه.
چه شما خوشت بیاد چه ناراحت بشی.

امیرمحمد ص در تاریخ : 1394/3/2

قابل توجه دوستانی ک سنسور اثرانگشت رو یه مزیت خیلی بزرگ میدونن:
سنسور اثرانگشت امنیتش از پترن ساده هم پایین تره..چه برسه به ناک کد..
چون وقتی شما خواب هستید و یا بیهوش به راحتی میتونن قفل گوشی شمارو با یه حرکت وباانگشت خودتون باز کنند! به همین سادگی!
پس مزیت خیلی بزرگی نیست ک اینقدر بعضی دوستان روش مانورمیدن..
درمورد سی پی یو هم باید بگم اسنپ 808 از اسنپ 801 روی جی3 به مراتب بهتره...6هسته ک وظایف سنگین به عهده دوهسته بافرکانس بالاتر و وظایف سبک به عهده چهارهسته دیگس ک موجب مصرف انرژی بهتر و بهینه تر نسبت به اسنپ 808 هشت هسته ایه...ضمن اینکه خود کوالکام هم اعلام کرده ک ال جی به خوبی تونسته رابط کاربری جدیدشو با اسنپ808 مچ کنه..حالا این که بیایم فقط مشخصاتو روی کاغذ ببینیم به نظرمن درست نیست و باید توی عمل سنجیده بشه همه چی...
مطمئناهم تنها مزیت جی4 نسبت به اس6 دوربین نیست...چون پشتیبانی از حافظه جانبی و عوض شدن باتری به تنهایی چیز کمی نیستن...چون بکاپ گرفتن برای خود من لااقل چیز خیلی معمولی نیس و ترجیح میدم اطلاعاتم رو بریزم روی کارت اس دی تااینکه بخام ازشون بکاپ بگیرم و حالا فایل بکاپ رو انتقال بدم به جای دیگه و...

فرید ک در تاریخ : 1394/3/1

http://www.digikala.com/Product/DKP-73065/LG-G4-32G-Hammered-Pattern/%DA%AF%D9%88%D8%B4%D9%8A-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D9%8A-G4-%D9%85%D8%AF%D9%84-32G-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%8A%DA%A9%D9%8A/keyword-LG%20G4

این ریویو رو هم بخونید بد نیست. DIGIKALA همیشه به نقد‌های منصفانه شهرت داشته.

فرید ک در تاریخ : 1394/3/1

دوست عزیز با این حرف شما واقعاً مشخصه که بسیار از بازار موبیل بی‌ اطلاع هستید.

۹۰۰تومن؟!
الان G2 با گارانتی ۱۱۰۰!
G3 مدل ۳۲ گیگ با گارانتی ۱۴۰۰.
با ۹۰۰ تومن شما می‌تونی S4 بگیری که مال ۲ سال پیش. همین.

اگه به حرف شما باشه که باید اصلا ۵۰۰ تومن بیاد و با چینی‌‌های بازار رقابت کنه!
مخصوصاً که به نظر شما میان رده هم هست!!

بسیار نظر جالبی‌ بود...

فرید ک در تاریخ : 1394/3/1

سلام به همه دوستان و شما امیر آقا.

من از اکثر بحث‌ها با شما موافق بودم و هستم. اما با این نظر شما در مورد G4 نه! به نظرم یک مقداری دارید در حق G4 کم لطفی‌ می‌کنید.

اول در مورد مزیت نداشتن این گوشی نسبت به بقیه پرچمدار‌های امسال اصلا با شما موافق نیستم! از لحاظه چیپ اصلی‌ که معلومه برتری قاطع با S6 هستش. از همه نظر. اما دورین G4 به نظرم یکمی بهتر هستش و باز‌ترین اف رو داره تا امروز تو تمام گوشی‌های تولید شده که خودش خیلی‌ حرف هستش به نظرم.

از نظر طراحی هم شاید همه دوست ندارن یه گوشی داشته باشن که طراحیش یه کپی بسیار واضح از یه گوشی مطرح دیگه هستش و طرح‌های اختصاصی تر و ارجینال تر رو بیشتر دوست داشته باشن. اینهم باز سلیقه‌ای هستش.

یکی‌ دیگه هم اینکه G4 مموری میخوره و باطریش هم راحت عوض می‌شه که نمی‌شه از این‌ها هم گذشت و گفت که اصلا لازم نیست! چون خیلی‌‌ها به دردشون میخوره.

در مورد لفظ بی‌ جای میان رده بودن هم من از شما اصلا انتظار ندارم که این حرف رو بزنید. دوستانی بودن با تجربهٔ خیلی‌ کمتر از من و شما که این هدف رو به اشتباه زدن و ما نباید تکرار کنیم که اصلا منطقی‌ نیست.

در مورد قیمت چرم هم هنوز این گوشی نیومده که حالا بخوایم در مورد قیمت آپشن‌های مختلفش از نظر قیمت بحث کنیم. در مورد همین قیمتی هم که شما گفتی‌ (بر فرض درست بودن) خیلی‌ عالی‌ هستش. چرا؟! چون اگه کسی‌ دنبال گوشی با چرم واقعی‌ باشه چیزی غیر از عموما میا‌‌ن رده‌ها با قیمت‌های ۱۰۰۰دلار پیدا نمی‌کنه و ارزون ترینشون هستش. و واسه کسایی‌ که چرم دوست دارن G4 یه صرف جویی ۵۰۰-۶۰۰ دلاری حساب می‌شه.

amir - در تاریخ : 1394/3/1

دوست عزیز

استفاده از الفاظی مثل همه عالم میدونن ! یک مغلطه مشهوره به اسم تشبث به نظر جمع.

عزیزم اگر دنبال نظر همه عالم هستی جاییکه نظر سنجی نشده .
مجبوریم رجوع کنیم به آمار فروش و آمار فروش oled های سامسونگ یه چیزی خلاف ادعای شماست یعنی با تفاوت معنی داری گوشیهای ال ای دی سامسونگ فروششون نسبت به بقیه بیشتره.

در باب منابعتون

من نمیدونم فیلم و عکس و این صحبتها یا فلان عبارت رو در گوگل سرچ کنید از کی شده منبع !

شما هر عبارتی به ذهنت برسه رو در موتور سرچها بگذار حتما کلی جواب برات میارن.

وقتی نمایشگرها منابع رسمی برای تست و مقایسه و استاندارد پارامترها دارن نیازی نیست چیزی رو در گوگل سرچ کنید ( این طرز جمع آوری اطلاعات مال آماتورهاست )

این دیسپلی میت که تخصصی ترین مرجع تست نمایشگر دنیاست .
نمایشگرهای صنعتی و نظامی و فضایی رو اینجا تست میکنن نمایشگرهای تجاری هم به همین ترتیب .

این نظرشون و تستهاشون در مورد اس 6

http://www.displaymate.com/Galaxy_S6_ShootOut_1.htm

این نظرشون در مورد نوت 4

http://www.displaymate.com/Galaxy_Note4_ShootOut_1.htm

این در مورد اس 5

http://www.displaymate.com/Galaxy_S5_ShootOut_1.htm

شما میتونی همین روند در مورد سایر پرچمدارهای سامسونگ در همین سایت ادامه بدی

نظرات دیسپلی میت کاملا خلاف ادعای شماست ...
در هر برهه زمانی نمایشگرهای سامسونگ در اکثر زمینه ها و پارامترها بهترین نمایشگرهای مطلقی بودن که دیسپلی میت تست کرده همونطور که خودشون میگن

نتیجتا لطف کنید با منابع اشتباه موجب به اشتباه افتادن خودتون و بقیه نشید

مقداد م در تاریخ : 1394/3/1

معلومه من پولمو براي همچين گوشي سطح متوسطي هزينه نميكنم ولي ميشه شما بگي چيه جي٤ بهتره از اس٦ ؟ بزار رديف كنم :
١-خوش دستي
٢-رنگهاي اشباع جي٤ يا واقعي اس٦ طبق تاييد displaymate البته اگه ديسپلي ميت رو قبول نداري ميتوني بهشون ميل بزني كه آقا شما كلا اشتباه كردي در مورد رنگها !
٣-مقدار روشنايي زياد و عالي اس٦ در مقابل روشنايي سطح متوسط جي٤ و بالطبع اون خوانايي زير نور
٤-گوريلا گلس٤ اس٦ مقابل گوريلاي٣ جي٤
٥-قدرت اكسينوس٧٤٢٠ مقابل اس٨٠٨
٦- كم مصرفي چيپ ١٤نانومتري اكسينوس مقابل ٢٠نانومتري جي٤
٧-قدرت مالي ٧٦٠ مقابل ادرنو٤١٨
٨-رم ddr4 مقابل ddr3 جي٤
٩-باتري قويتراس٦ مقابل جي٤
١٠-وجود سنسور اثر انگشت بهتره يا نبود اون ؟
حالا موارد برتري جي٤ بر اس٦ ::: كمي عملكرد بهتر در اسپيكر + دوربين سلفي ٨مقابل٥ !
راجع به دوربين اصلي هم نميگم چون هنوز مقايسه اي بين جي٤ و اس٦ در dxo gsmarena صورت نگرفته
خودت قضاوت كن اون ده مورد برتري رو مقابل اسپيكر و سلفي٨مگا و يه تيكه چرم كه كلي مياره روي گوشي ! يني خريدار اون ده مورد رو ول كنه بره بخاطر سلفي٨ و يه تيكه چرم سمت جي٤؟؟؟ معني تعصب همينه ديگه دوست عزيز يني شما كه به الجي علاقه شديد داري و از سامسونگ اصن خوشت نمياد ، تموم برتري هارو انكار ميكني و تصور ميكني خيلي هم منطقي هستي .

مقداد م در تاریخ : 1394/3/1

با اجازه استاد ما امير آقا : دوست عزيز من نميدونم تا كي بايد بگيم رنگهاي اشباع ! شما ذهنيتتون نسبت به آمولد هم خوب نيس هم اينكه به روز نيس وگرنه ميدونستين خيلي وقته اين موضوع حل شده اونم نه اينكه من بگم و نظر تعصبانه اي در كار باشه بلكه ديسپلي ميت كه متخصص بررسي صفحاته اينو گفته پس لطفا از اين واژه استفاده نكن چون نه منطقي هست نه واقعيت داره . در مورد بقيه سوالاتتون هم قبلا اوضيح داده شده ولي امير آقا ميتونن شمارو كاملا قانع كنن

شایان خ در تاریخ : 1394/3/1

متعصب بودن هم حد و اندازه داره دیگه درگیر ارقام اعلام شده هم تا یکی دو سال پیش رواج داشت و دورانش گذشت . G4 رو میشه یکی از شاهکارهای الجی خواند . مخصوصاً تو استفاده از چرم برای گوشی چرمی که با مواد خواصی پوشانده شده تا از کثیفی و خشک و یا شلو ول شدن بر اثر گرما و همچنینین از خط و خش های ساده مثله برخورد کلید تو جیب شلوار و نظیر آن جلو گیری کند . و اگر هم حتی برای روکش چرم اتفاقی بی افتد قابله تعویض هستش . در مورد دوربین که دیگه حرفی نیست با وجود گشودگیه دیافگرام 1.8 و سرعت شاتر یک سوم ثانیه و لرزشگیر چند محوره و فوکوس سریعتر آن نسبت به رقبا جزو بهترینهای حال حاضر است که حتی در صحنه های نامناسب نیز عکسای بی نظیری به ثبت می رساند. و همینطور صفحه نمایش IPS QUANTUM بارزولشن QHD که رنگها را زنده و طبیعی نشون میده
معایب G4:عدم وجود هندزفری(که خدا کنه مدیا پردازش بزاره داخل جعبه)/عدم وجود شارژر سریع (که البته برای G4مفید هست چون فوقش خراب شدن باطری در اثر تعدد دفعات شارژ سرزیع زدن خراب شد با 80 یا 70 هزار یک باطری نو جایگزین خواهد شد) و ...
معایب اس 6:باطری ضعیف به مرور زمان /در نسخه اس 6 اج عدم راحتی در دست گرفتن گوشی/عدم ساپورت حافظه خارجی برایه کارهای سبک(غیر از ضبط 4K)و اختلاف قیمت فاحش بین نسخه هایه 32 . 64 . 128 /لنز دوربین در بلند مدت دچار خط و خش شدید خواهد شد/و ...
مزایایه جفت: رنگ بندی متنوع هر دو برند در سال 2015
نیازی به تحقیر برند یا پرچمدار شرکتی نیست!هر کسی که با معایب بالا مشکلی نداشته باشد . آنرا خریداری میکند!نباید گفت به خاطر باطری نباید اس 6 خرید یا به خاطر چیپست 808 نباید G4 خرید...

alireza s در تاریخ : 1394/3/1

فکرکنم با این نقد و بررسی آب پاکی را روی دست همه ی منتقدان ریخته شد .http://www.digikala.com/Product/DKP-73064/LG-G4-32GB/گوشي-موبايل-ال-جي-G4-مدل-32G-قاب-چرمي

amir n در تاریخ : 1394/3/1

اولین نظر رو که دادم گفتم اقلا قصد نظ دادن نداشتم
الانم میبینم بچه ها حرفای منو چپه میفهمن
برادرم من خودم شخصا گفتم اس6 از این بهتره
اما خب شما انقد دارید گنده مکنید و جی4 رو واقعا داری کوچیک جلوه میدی
خو برادرم کامل درسته اکزینوس7420 از اسنپ 808 بهتره مگه نه؟؟؟
خب ب من بگو کدوم قابلیت روی اون چیپست سواره که رو این سوار نیست؟
اقا منم گفتم ک اون بهتره اما قرار نیس دیگه اینو انقد کشید پایین
من دبگ نظر خاصی نمیدم چون وقت ندارم
اما در کل بگم برادر من اخه تو ک میگی مزیت نسبی نداره و فلانه و فلانه
والا من به جز سامسونگ payکه خاصه دیگه هیچ برتریه مطلقی نمیبینم نه اینکه بگی تعصبه نه
چون شما داری یه چیزو گنده میکنی
من هرچیزیو میخوام بررسی کنم به صورت تخصصی بررسی میکنم اما خب باید بگم همون سامسونگpayفقط خاصه
چون ا لحاظ پردازنده درسته بهتره درسته ldr4 از ldr3 بهتره درسته ادرنو 418در مقابل مالی 780کم میاره
اما اینا فقط زیر ذره بین مشخص میشه
مکر نه در کار کرد هرگز 808 از اگزینوس7420کم نمیاره و باقیه موارد
کاربر ک گوشی رو میخره میخواد که اش بخوره به اندازه پولش درسته؟
اقا اون میبینه این پردازنده تهشه دیگه
حالا بعضیا بیان بگن ضعیفه اما الجی انتخاب بهتر نداشت
اصلا نداشت
و اینم عمرا کم بیاره
مگر زیر ذره بین
و در ضمن من بگم الجی اشتباه دگر هم داشته و اون استفاده از gorilaglass3 بود
اما من میگم در عمل فقط سامسونگ پی هستش که از اون سر تره و الا در عمل نه صفحع نمایش نه پردازنده کم نمیاره
دوربین هم ک سرتره
و من با دوستمون موافقم بزار بیاد ببینیم مردم میخرن یا نه
شما میگی الجی میخواد وا این گوشی 1800 از مردم بگیره؟
به زور که نمیگیره که شما وقتی میگی این گوشی بعد از مدتی بیشتر از 1300 ارزش نداره پ اصن من به خودم زحمت نمیدم با منطق شما بحث کنم باز خوبه اقا مقداد منطقی تر بودن
حالا من ممکنه تا چند وقت نباشم اما بگم که زیاد درگیر نکنید خودتونه بزارید بیاد در عمل ببینید
جی3 هم تبلیغات همه علیهش بود اما وقتی اومد واقعا غول بود
با اجازتون

مسعود ح در تاریخ : 1394/3/1

دوست عزیز در جواب شما فقط میگم این جمله رو در همین سایت دیجی کالا سرچ کن(ده گوشی برتر سال 2014)
به این دلیل برو الجی بخر و لذت ببر

alireza f در تاریخ : 1394/2/31

من کاملا مطمئنم که افرادی که میان اینجا و میخوان این محصولو مقایسه کنند با رقبا حتی یک بار هم گوشی های الجی رو در دست نگرفتن

فرد گوشی بازی مثل من که سالانه بیش از 10 بار گوشیمو عوض کردم خیلی خوب میدونم که کیفیت الجی بسیار عالیه
من بعد از استفاده از جی 3 و فایو اس و اس فایو و نوت 4 و چندین گوشی میانرده و حتی ویندوزی بعد از یک ماه که گوشی ندارم فقط به یک مدل جامع رسیدم LG G4

برادر , دوست , گرامی , هموطن, شما یک بار از گوشی های این مارک استفاده کن بعد نظر بده
شما بزار جی 4 بیاد و بعد از ورود به بازار چند اپدیت اولیه براش بیاد بعد برو امار و ارقام رو ببین

من طرفدار ال جی نیستم ولی با توجه به این که جی 3 داشتم شک نکنید بهترین گوشی سال 2014 بود

شما میگی دوربین جی 4 از s6 ضعیف تره؟
شما میگید صفحه نمایشش ضعیفتره؟
شما میگید سخت افزارش ضعیف تره؟
...
قیمت عرضه اولیه این گوشی هم 570 دلار اعلام شده (پلاستیکی) که کمتر از 1800 تو ارانه که البته بعد از یکی دو ماه به کمتر از 1500 میرسه ولی نظر لطف فروشنده های کشورمونه که گرون میزارن اینم تقصیر ال جیه؟
....
موفق باشید.

s k در تاریخ : 1394/2/31

امیر جان سلام
در مورد نمایشگر که همه عالم میدونند که نمایشگر های سامسونگ با اینکه کیفیت فوقالعاده ای دارند ولی رنگ ها را over saturated (معنی : با اغراق) نشون میدند. توی گوگل این لغت را کنار سامسونگ بزاری تا دلت میخواد بهت نتیجه میده. بازم راضی نشدی یه سر به کنفرانس ال جی بزن . منم اولش حرف شما رو میزدم ولی بعد قانع شدم. ال جی این رو توی نمایشگر جی ۴ کلا پوشش داده.
اما مصرف انرژی نمایشگر سامسونگ کمتر از جی ۴ هست. و توی این یکی اس۶ عالی ه !
.
در مورد سرعت هم چیزی که مشخص هست اینه که سرعت اس ۶ بیشتر از جی ۴ هست. ولی چقدر؟ در حد چند میلی ثانیه. چیزی که شما به زور حس میکنید. یارو توی یوتوببرای بعضی از app ها با slowMO تونست بگه کدوم سریع تره :)
چیزی هم که مشخصه اینه که نوت ۴ هم از جی ۴ سریع تر نیست. یه سر به یوتوب بزنید.

تنها دلیلی که تونسته ال جی را سرپا نگه داره همکاری نزدیک با کوالکام و گوگل بوده که تونسته نرم افزار را بهینه و رقابتی کنه. و این چیزی هست که مهمه و قابل تحسین. و با اعداد بازی نکرده.
به نظر من کاربر با تقریب خوبی از ۸ تا هسته همزمان اصلا استفاده نمیکنه.

اگر هم برای multi tasking میگید که همین دیشب یه ویدو دیدم که توش اس ۶ تونست ۳ تا بازی همزمان را بالا بیاره ولی جی۴ ۵ تا ! در صورتی هم که دوتاشون رم ۳ دارن!!!
.
پیشنهاد میکنم که بیایم با دانش صحبت کنیم. نه بر روی چند تا عدد و ارقام.
منبع همه مطالب بالا : گوگل و یوتوب :)

ولی با این تفاسیر من هنوز بین خرید اس ۶ یا جی ۴ شک دارم :)

مقداد م در تاریخ : 1394/2/31

دوست عزيز من قبلا هم گفتم خيلي خوب كاري كرده از ٨١٠ استفاده نكرده و به قول امير آقا ٨١٠ بيست نانومتري مصرف انرژيش از چيپهاي بر اساس معماري ٢٨نانومتري بيشتر شده ! حرف من اينه كلا اين چيپست نبايد در يك "پرچمدار" قرار بگيره حتي اگه اس٦ هم از ٨٠٨ استفاده ميكرد نظرم همين بود ؛ بنده وقتي اينهمه ايراد ميبينم و با گوشي كاملي مث اس٦ مقايسه اش ميكنم ميبينم غير يه دوربين پشت و جلوي خيلي خوب فاكتور اغوا كننده و تازه اي نداره . الانم الجي خيلي كوتاهي كرده در جي٤ و متاسفانه بايد بگم در هيچ زمينه اي برتر از اس٦ نيس در هيچ زمينه اي و نميدونم چطور شما به اين نتيجه رسيدي جي٤ از اس٦ ضعيفتر نيس ميشه در تك تك موارد مقايسه اي انجام بدي ؟؟ در مورد باتري اون گوشي كه اشاره كردين ميشه راحت گفت با آپديت بهترين شده و از رقيب اون زمانش بهتر بوده ولي چيزي كه ما شاهدش بوديم و همه شاكي بودن ، با ادعاي شما تفاوت داشت . عليرضا جان يه گوشي با اين امكانات سطح متوسط كه حتي سنسور اثرانگشت كه شركتهاي درجه دو چيني هم ازون بهره بردن و ميبرن ، رو نداره بعلاوه اون موارد قبليي كه بارها گفتم ، بهش معمولا پرچمدار اطلاق نميشه و واضحه الجي اونقدي خاسته توجه شما رو به سمت چرم و دوربين خوبش جلب كنه ، اصن به خودش زحمت نداده ساير موارد رو به سطح خيلي خوبي برسونه و اين يني كم كاري .

مقداد م در تاریخ : 1394/2/31

سلام مخلصيم محمد جان . حق با شماست جي٤ درسته ظاهرا پرچمداره ولي امكاناتش غير دوربينش واقعا در سطح متوسط هست و فك ميكنم كساني كه از اين گوشي دفاع ميكنن و اونو بهترين ميدونن خودشونم حاضر نيستن بابتش دو ميليون كه هيچ ١/٥ هم بدن

reza h در تاریخ : 1394/2/31

نوت 4 با اون امکانات سخت افزاری خاص در زمینه سرعت از اس 6 یکم پایینتره ولی هنوز از جی 4 قویتره .. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما هایی که اهل ویدئو هستید اینم مدرک :
http://www.aparat.com/v/l9bds
کدوم قویتره ؟؟! 6 هسته یا 8 هسته ؟؟!
من دیگه چیزی نمیگم فقط آقایون اینجا پیج جی 4 هست نه اس 6 نه زد 4 5 و. .............
آقا اصلا جی 4 بد اس 6 اکسلنت !
فهمیدیم دیگه !
ممنون
خدافظ

reza h در تاریخ : 1394/2/31

سلام به همه یک خبر جالب :
ال‌جی G4 تعمیر پذیر‌ترین پرچم‌دار اندرویدی!
http://itresan.com/73362/the-lg-g4-dismantled-outs-itself-as-the-easiest-android-flagship-to-repair.html

amir - در تاریخ : 1394/2/31

دوست عزیز

اگر قراره این گوشی با پرچمدارهای موجود در بازار رقابت کنه از نظر فنی که مزیت نسبی نداره مجبوره از نظر قیمتی مزیت نسبی ایجاد کنه.

در بازاری که اس 6 با اون سخت افزار و امکاناتش
کمتر از دوماهه توی بازاره قیمتش حدود 1800 برای مدل 32 گیگ شده.
یا نوت 4 با اون امکانات سخت افزاری خاص در زمینه سرعت از اس 6 یکم پایینتره ولی هنوز از جی 4 قویتره ..
صفحه 5.7 و قلم دیجیتایزر یونیک و باتری بسیار بادوام و غیره..
8 ماهه توی بازاره قیمتش در رنج 1600 میچرخه
*4 ماه دیگه نوت 5 داره میاد و قیمتش روی همین رنج 1800 خواهد بود تا پرچمدار بعدی

چه مدل پلاستیکی و چه مدل چرمی جی 4 باید حداقل 100 دلار ارزونتر از نوت 4 باشه شاید توفیقی کسب کنه.

ال جی با اینهمه تاخیر در ارایه پرچمدار امسال اونم با این وضعیت که هنوز وارد بازار نشده مردم دارن طبقه بندیش رو یک طبقه میارن پایینتر از پرچمدار
میانرده سطح بالا حسابش میکنن با چه توجیهی میخواد 2 میلیون یا بیشتر !!! از مشتری پول بگیره ؟
با فرض محال که اینجور قیمت گذاری کنه مردم چه الزامی دارن بخاطر یک تکه چرم چند سانتی 600 - 700 هزار تومن پول اضافی بدن ؟!
( الآن با 700 تومن یک گوشی خیلی تاپ چینی 8 هسته 5 اینچی فول اچ دی و باتری 3000 میلی آمپر بعضا حتی با سنسور اثر انگشت میشه خرید که خودش بعنوان یک گوشی مستقل و کامل محسوب میشه در حد و حدود یک پرچمدار 2013 هست .
با همین پول میشه یک میانرده معمولی از سامسونگ
خود ال جی
سونی...هوآوی ...اچ تی سی یا خیلیای دیگه خرید . امکاناتشون از اون گوشی چینی کمتره ولی برند معروف هستن حداقل).

نه ال جی برند لوکسیه که کسی موجه باشه بعنوان گوشی لوکس محسوبش کنه و اندازه پول یک میانرده هزینه اضافی بکنه .

نه یک تکه چرم ( خیلی ها از ظاهرش ایراد گرفتن ) اینقدر ارزش داره
نه گوشیهای ال جی تا حالا محوریت روی جنس بدنه داشتن که حالا کسی بابت بدنه اش بر فرض محال اینقدر پول اضافی بده

برندایی مثل سامسونگ و ال جی قابلیت محور هستن
خریدار پول بابت بدنه و جنسش نمیده ولو واقعا بهترین و مرغوبترین جنس دنیا رو استفاده کنن خریدارای این دوتا برند دنبال امکانات سخت افزاری نرم افزاری هستن .

سری اس یا نوت سامسونگ رو زمان معرفی ببین
اس 4 همونقدر قیمتش بود که اس 3 بود
اس 5 با بدنه ضد آب به همین ترتیب
اس 6 با بدنه فریم فلزی و دو طرف گوریلا گلس 4 باز همون قیمته

از اس 2 و اس 3 تا اس 6 فاصله سخت افزار و امکانات از زمین تا آسمونه.

همین روند رو میتونی برای نوت 1 بدنه پلاستیکی 5.3 اینچی تا نوت 3 هشت هسته 5.7 اینچی و پشت شبه چرم تا نوت 4 فریم آلومینیومی صفحه qhd ببینی.

قیمت پرچمدارهای این برندها معلوم و ثابته.
ال جی هم مثل سالهای قبل اگر بخواد رقابت کنه مجبوره همونطوری قیمتهاش رو کمتر از سامسونگ در نظر بگیره ( تازه اونموقع سخت افزارهاش تقریبا هم رنج سامسونگ بود
امسال که ضعف نسبی سنگین داره باید قیمت رو بازم کم کنه ).
سالهای قبل با همین روندی که برات گفتم سامسونگ از یه مدل 50 میلیون عرض یکسال میفروخت ...ال جی نهایتا 3 میلیون.
امسال که اس 6 کمتر از 2 ماه 40 میلیون فروش کرده .
بقیه کشش بازار هم فروش بالای 70 میلیونی آیفون 6 و 6 پلاس پر کرده.

بعید میدونم همون سهم قبل برای ال جی باقی مونده باشه

دوستانی که قصد خرید دارن در جریان باشید بعد از معرفی تحت تاثیر قیمت حبابی اولیه و جوسازی و شایعات قرار نگیرید که ضرر سنگین داره.
جی 4 قیمتش بعد از یکماه اگر بیشتر 1200 تا 1300 باشه خریدش عملا پول دور ریختنه.
اس 5 رنج 1200 شده

amir - در تاریخ : 1394/2/31

دوست عزیز شما منبعی برای این ادعا ( بد بودن نمایشگرهای سامسونگ و لامپ مهتابی و غیره ....و همچنین طبیعی بودن رنگ نمایشگر ال جی ) دارید ؟

اگر منبع رسمی دارید لطف کنید ارایه بدید همه ببینن.

چیزی که ما در منابع رسمی دیدیم هر ساله نمایشگرهای سامسونگ بعنوان بهترین نمایشگرها با وسیعترین رنج رنگی قابل پوشش و حدود 30 درصدی بالاتر از بالاترین استانداردهای مورد قبول قرار میگرفتن.

اگر قراره همینطور روی هوا یه چیزی بدون منبع و تست و رده بندی رسمی بگیم که یه بحث دیگه است.

مطابق ادعای بی اساس بهترین نمایشگرها مال ژیائومی و الفونه!
چون به چشم آقای ایکس رنگهای این دو تا طبیعی تره

منتهی مشکل اینه این ادعا فقط مردم رو گمراه میکنه .
معلومه بغیر از تعصب هیچ پشتوانه ای نداره !

ضمنا اگر در جریان نیستی تمام نمایشگرای رنگی دنیا روشناییشون مصنوعیه و یه چیزی داشته نور نمایشگر رو تامین میکرده.
بعضیا نور پس زمینه بک گرند دارن و با لامپ مهتابی...کاتد سرد...ال ای دی یا هر چیز دیگه نور سفید پس زمینه ساخته میشه نمایشگر مثل یک فیلتر رنگی رنگها رو فیلتر میکنه و تصویر تشکیل میشه
بعضیا خود نمایشگر تولید کننده نوره که تصادفا نمایشگرای سامسوگی که ازش ایراد گرفتی جزو دسته دوم هستن

اگه نمایشگری سراغ داری روشناییش طبیعیه اینم برای جمع توضیح بده متوجه بشن روشنایی طبیعی یعنی چی !

مقداد م در تاریخ : 1394/2/31

عزيز من الجي خوب ميدونسته ٨٠٨ بهترين و قويترينه ديگه ؟ از لحنت مشخصه نظرت همين گرافيك و چيپ عالي هست و اتفاقا بهترينم هست و از ٧٤٢٠ خيلي هم بهتره و كم مصرفتر و قويتره . خيلي خوب ميدونسته ادرنو٤١٨ خيلي عاليه و قابل رقابت با بقيه و مالي٧٦٠ و ٨٨٠ و گرافيكهاي روي نوت٥ زد٥ آيفونهاي ٢٠١٥ رو راحت كنار ميزنه درسته ؟ خيلي خوب ميدونسته باتري بايد اينقد ضعيف باشه ؟؟ خيلي خوب ميدونسته رم ddr3 كه روي فبلت ١/٥سال قبل بوده برا رقابت در سال ٢٠١٥ خيلي عالي و بيش از حد كافيه ؟؟ خيلي خوب ميدونسته يه گوشي نيازي به سنسور اثر انگشت نداره و اصن قابليت خاصي نيس كه مگه نه ؟ در حاليكه برندهايي چيني مث هواوي و اوپو هم اين قابليت رو دارن استاد . خيلي خوب ميدونسته كه نيازي به گوريلاي ٤ نيس ؟؟ خيلي خوب ميدونسته روشنايي زياد فاكتور مهمي نيس ؟؟ يا رنگهاي اشباع ؟؟ يا سايز بسيار بد واسه يه موبايل ؟؟ من نميدونم چطور ميشه اينهمه عيب رو نديد گرفت صرفا به خاطر تعصب و علاقه به الجي ! اگه واقعا با وجود اينهمه عيب هنوزم معتقدي "جزو بهترينها هست" بهت پيشنهاد ميكنم خودت گوشي رو بخري و افرادي رو كه با كلي زحمت مقداري پول جمع كردن و عيبهاي اين گوشي رو كامل نميدونن ، تهييج نكني كه بخرن و با ضرر بفروشن . بنده ميگم گزينه هاي بهتر هم هست و اگه فقط الجي دوس دارن صبر كنن شايد فبلت امسال الجي بتونه از اين جي٤ بهتر باشه و اونو بخرن . در آخر بهتون پيشنهاد ميكنم واقعيات رو ببين و عينك بدبيني به برندهاي ديگه رو كنار بزار

مقداد م در تاریخ : 1394/2/31

استاد نظر شما كارشناسي تره يا مرجع تخصصي بررسي صفحات نمايش يني displaymate ??? ميشه جواب اين سوال رو بدي ؟؟ اگه فرض يك درصد نظر اونارو بهتر از نظر خودتون ميدونين پس بايد بدونين نظر اونا اينه رنگها بسيار طبيعي هستن پس بهتره شما سطح اطلاعاتتونو بالا ببرين و به روز باشي نه اينكه چون مواردي اشباع بودن تا قيامت بگي اشباع اشباع ! ضمن اينكه برو فون ارنا ببين چقد از صفحه جي٤ انتقاد كرده هم روشنايي سطح متوسطش هم رنگهاي اشباع و امتياز poor داده به جي٤ و اميدوارم معني poor رو خوب متوجه بشين و در مقايسه ، رنگهاي اس٦ رو excellent داده و معني excellent هم اميدوارم مشخص باشه واسه شما ضمن اينكه بازم ياداوري ميكنم ديسپلي ميت نظراتش با شما خيلي متفاوته و نظرات اون واسه مقايسه خيلي خيلي كارشناسي تر دقيقتر هست از نظرات متعصبانه . اگه ما از خودمون بگيم رنگهاي صفحه جي٤ اشباعه شما ميگي نظرت متعصبانه ي اگه مدرك بديم باز شما ميگي قبول نيس و اس٦ اشباعه باز اگه بگيم ديسپلي ميت ميگه اوني شما گفتي اشباع نيس و خيلي هم طبيعيه ، باز ميگي نه حالا خودت قضاوت كن و ببين تعصب و علاقت به الجي اينقد هست كه نميخاي واقعيت رو ببيني و قبول كني ؛ ديگه اگه كسي نظر ديسپلي ميت و dxomark رو قبول نكنه پس حتما نظر خودش و دوستاش رو دقيقتر ميدونه ديگه و تازه به بقيه متعصب هم ميگن ! ضمن اينكه اون كليپي من ادرس دادم كجاش ناعادلانه بود و قصدم گمراه كردن بود ؟؟! اينكه بازيها رو اين جي٤ با تاخير اجرا ميكرد و صفحه اش مات بود (اگه باز ميخاي بگي ماته چون واقعيه بهت پيشنهاد ميكنم باز از اول كامنت منو بخون شايد بهتر متوجه شي) تقصير منه ؟؟! آقا ايشالا جي٥ بياد و بازيها رو بهتر از اس٦ اجرا كنه اونوقت من به شما بگم قصد گمراهي داشتي چي ميگي شما ؟؟ ضمن اينكه علاقه شما به الحي و مشكلت با سامسونگ باعث شده هم واقعيات رو كلا وارونه جلوه بدي حتي اگه لازم باشه نظرات ديسپلي ميت و dxo رو نديد بگيري هم نتايج رو كلا به سود الجي اعلام كني ! بهتره براي لايك گرفتن واقعيات رو نپوشوني دوست عزيز

محمد A در تاریخ : 1394/2/30

آقا مقداد.لطفا خودتو به زحمت ننداز.آقایون این پیج اصلا نمیخوان قبول کنن مشکلات جی 4 سطحی نیست فاجعس.
اینهمه منبع هم میزاری بازم قبول نمیکنن.از هر لحاظی بگی جی4 جلوی اس6 کم میاره!

محمد A در تاریخ : 1394/2/30

آقا فرید با تمام احترامی که برای شما قاعلم اما رفیقمون درست میگه.این از تست دوربین:
http://www.aparat.com/v/Tq0zt
و این هم از تست ناامید کننده و تکراری صفحه نمایش(اینبار از نکسوس 6 هم کم آورد!)
http://www.phonearena.com/reviews/LG-G4-vs-Google-Nexus-6_id4002
آقا فرید. یه سوال کنم جان من راستشو بگو.
این الجی که از اس6 و نکسوس 6 و ایفون 6 از لحاظ صفحه نمایش کم آورده حتی تو نیت نوری با ام9!
از تمام پرچمدارا از لحاظ باتری و پردازنده عقب تره!
از لحاظ دوربین هم که اینقدر مانور داده بازم اس6 پابه پاشه و شایدم یکم بهتر !
خدایی چرا باید اینو بخریم؟آخه چرا؟
واقعا نمیفهمم.کسی میتونه قانعم کنه؟
همه اینها یه طرف اینکه میاد میگه این کواد اچدی از بقیه ی کواد اچدی ها متفاوته یه طرف.چرا حرفی میزنی که اصلا صحت نداره؟
یا اینکه با انتشاز 10 تا ویدیو نشون بدی بهترین دوربین رو داری ولی معلوم بشه از لحاظ لرزش گیر افتضاح باشی یا دوربین دیگه ای بتونه بهتر ازتوکارکنه.
یا با کمال راحتی بگی مصرف باتری 11 درصد بهینه تر شده که بعدا گندش درآد که از نسل قدیم هم کمتره.
هرکی میتونه جوابمو بده شاید من اشتباه میکنم!!!

Alireza T در تاریخ : 1394/2/30

نه عزيز ... ! شما منظور منو خوب متوجه نميشي ؟! من هيچ وقت و تو هيچ سايتي از سامسونگ بد نگفتم و باهاش مشكلي نداشتم و اصلا نميگم كه اس 6 از جي 4 ضعيفتره و همين طور جي 4 از اس6 ضعيف باشه ... شماها انتظار داشتين كه جي 4 به جاي 808 از 810 استفاده ميكرد ، درسته ؟ اونوخ ميشد قوي ؟؟؟ مگه 810 از 808 چقدر قويتره ؟؟؟ شما به جي 4 ميگين ميانرده ؟ ميشه يه ميانرده نام ببرين كه مشخصات جي 4 رو داشته باشه ؟ ... عزيز ، هيچكس با پيشرفت تكنولوژي مخالف نيست كه بخوايم بگيم اس 600 هم كارها رو راه ميندازه ! منظور من تفاوت خيلي كم بين 808 و 810 بود همون تفاوت كمي كه ما بين اس 800 و اس 801 بود ... شما دارين از باطريه ضعيف جي 4 ميگين ؟ پارسال هم از جي 3 ميگفتين ، بله استاد : باطريه جي 3 و جي 4 ضعيفن ، اما يه بار ديگه بعد از آپديت تستشون كردين كه ميگين ضعيفه ؟؟؟ يا بازم از اون حرفا بود ؟

amir n در تاریخ : 1394/2/30

در مورد ارزش خرید هم اضافه کنم
اولا سری پلاستیکی بی شک زیر 2تومنه
اما چرم بالای دو تومنه
ک در واقع الان گوشی سازای لوکس در دنیا گوشی های غیر هوشمند چرمشون کلی گرونه
این که هم فلگ شیپه هم چرم
در واقع مدیر بخش اجرایی الجی گفته واکنش به این طرح بی نظیر بوده

hامیرحسین خ در تاریخ : 1394/2/29

وقتی هنوز نیومده تو بازار بحث کردن دربارش بسیار بی فایدس همونطور که دوربین g3 13مگاپیکسل بود و از هم ترازاش پایین تر بود ولی وقتی یکم دست مردم چرخید معلوم شد بهتره.الجی برند خوبیه از شماهاهم خیلی باهوش ترن و میدونن چجور گوشیرو ارتقا بدن که پرچمدار بمونه و جزو برترین گوشی ها باشه

VAHID A در تاریخ : 1394/2/29

کلیپ [خوبی نبود] دوست عزیز
گمراه نکنید کاربران رو
+
این کلیپ مقایسه خوبی داره ازشون
http://www.aparat.com/v/3DYVh
تو بعضی موارد الجی بهتره تو بعضی سامی
+
الجی هر چی که باشه رنگ هاش طبیعیه
و خیلی بهتر از سامی ست که انگار ی لامپ مهتابی زیر صفحش روشن کردی
با اون رنگای مصنوعیش

طبیعی بودن رنگ ها مهمه!
نه روشنایی زیاد و مصنوعی

فرید ک در تاریخ : 1394/2/29

جالبه که من کلا از این رده بندی و کلاس داشتن گوشی‌ها چیزی نمیدونستم! البته جایی‌ که به این گوشی میگن میان رده باید هم از این اختراعات توش صورت بگیره!!

یکی‌ میگه دوربینش ضعیفه نسبت به رقیبش توجیه می‌کنم جواب نمیده.
یکی‌ هم میگه نسبت به G3 پسرفت باز توجیه می‌کنم یکی‌ دیگه میاد میگه صفحه نمایش S6 بهتر از اینه در جواب من!!

خوب نیست آدم کلا بخواد یه چیزی رو بی‌ دلیل یا با دلیل بکوبه. حرفه‌ای نیست راستش.

فرید ک در تاریخ : 1394/2/29

دوست عزیز من در پاسخ به شما در مورد دوربین این و S6 توضیح دادم.
متاسفانه مورد توجه شما و سایر عزیزان قرار نگرفته چون جوابی‌ براشون نیست و منطقی‌ هستش!
مثل اینه که منم الان بیام بگم s6 ضعیف‌ترین سخت افزار رو داره و جواب بقیه دوستان رو هم که سعی در قانع کردن من دارن ندم!!
به هر صورت این هم روشی هستش برای مقابله و نپذیرفتن منطق در هر شرایطی.

ahmad s در تاریخ : 1394/2/28

من هم ال جی استفاده کردم هم سامسونگ ، نمیگم کدوم بهترن ولی اینی که تو تست نشون میده ال جی نور صفحش روی اتومات هست و بخاطره همینه که مات به نظر میرسه

مقداد م در تاریخ : 1394/2/28

امير جان اعتراف ميكنم حرفهاي شما كاملا از روي علم هست ميدوني چرا ؟ اولا راحع به صفحه حي٣ نميشه اينجا صحبت كنم چراكه اين صفحه ربطي به اون نداره ولي همينو بگم نظرت كاملا كاملا در مورد اون اشتباه بوده اگه خاستي بيا صفحه جي٣ راجبش مفصل و با مدرك حرف ميزنيم ولي اينجا نميشه ؛ ثانيا در زير نور شديد يكي مقدار نيت خيلي موثره يكي رفلكت نور از صفحه كه معمولا آمولد ها در اين زمينه خيلي بهترن تا ال سي دي ضمن اينكه مطلب علمي ديگه شما اين بود كه رنگهاي صفحه غير ال سي دي ها اشباعن ولي اين كاملا دو سالي هست اشتباهه و بهتره با تحقيق و مطالعه بيشتر متوجه بشي نظر شما واسه طرز تفكري هست كه چند سال قبل وجود داشت و دو سالي هست با عرض پوزش همچين چيزي نيس به عنوان مثال نظرات displaymate كه مرجع تخصصي بررسي صفحات هست كاملا نظرش با نظر علمي شما فرق ميكنه همينطور برو phonearenaو gsmarena ببين نظراتشونو راجع به اين حرف پس شما بايداطلاعاتتون رو بيشتر كنين و مهمتر ازون به روز باشه نه اينكه چند سال قبل رو ملاك امسال و پارسال قرار بدي و منو متهم كني چراكه همه الان ميدونن رنگهاي صفحه جي٤ اشباعه و امتياز poor گرفته مقابل excellent اس٦ و مطمين باش كارشناسان اون سه سايت اطلاعاتشون از شما بيشتره و منم نظرات اونارو واست نوشتم . زاويه ديد صفحه حي٤ خيلي خوبه ولي بازم زاويه ديد اس٦ بهترين هست و يكي از ويژگيهاي عالي صفحات امولد همينه ضمن اينكه اون اعدادي اوردي در موزد مقايسه جي٣ با حي٤ بوده نه جي٤ با صفحه اي عالي مث اس٦ ضمن اينكه بازم بهت ياداوري ميكنم ديسپلي ميت بهترين صفحه نمايش رو انتخاب كرده و با ايرادهايي كه اين صفحه جي٤ داره حيلي بعيده از نظر اون سايت مرجع ، بتونه اس٦ رو مغلوب كنه . در مورد dxo خودم بهت گفتم هنوز جي٤ رو بررسي نكردن ولي بهت قول ميدم در سطحي كمتر از اس٦ باشه و احتمالا سيكس اپل . در مورد باتري هم بگم فون ارنا در تست خودش ثابت كرد جي٤ خيلي ضعيفه و عمر باتريش كمتر از ام٩ و سيكس پلاس هست چه برسه به بقيه و شما نبايد فقط به عدد ٣٠٠٠ مقابل ٢٥٥٠ و ٢٨٤٠ و ٢٩١٥ نگاه كني كه ! با سايز بزرك ٣٠٠٠ و صفحه اي غير بهينه نتيجتا ميشه نتايجي كه جي٤ كسب كرد . امير جان ما راجع به يك "موبايل" حرف ميزنيم نه فبلت پس شما چطور ميتوني بگي سايز جي٤ حساب شده ي ؟؟؟؟؟؟؟ باور كن همون سايز ٥.٢اينچ خيلي هم زياده واسه يه موبايل اونوقت ١٥٠*٧٦ !!!؟؟ صبر كنين ببينين يني چي ؟؟ يني جي٤ دست شما بياد ابعادش درست ميشه ؟؟؟؟ من نميدونم انتقاد از سايز بسيار بزرگ ميشه تعصب ؟؟ نميدونستم اشاره به ضعف چيپست +گرافيك+رم+باتري+نبود سنسور اثر انگشت + نبود گوريلا گلس ٤ + رنگهاي اشباع و روشنايي متوسط ميشه تعصب ! نميدونستم نظرات ديسپلي ميت رو نوشتن يني تعصب ! امير جان شما برا پولت ارزش قايل باش و طرفدار واقعيت باش نه طرفدار محض الجي اونوقت ميتوني معايب رو ببيني . تلاش شما برا طرفداري از الجي ستودني و قشنگه ولي با اين همه اگه هنوز هم فك ميكني جي٤ بهتره و ارزش دو ميليون ناقابل رو داره بسم الله ولي هدف من اين بود نقاط ضعف رو بگم تا اشخاصي كه مردد هستن تحت تاثير تعصب اشخاص انتخابي نكنن

مقداد م در تاریخ : 1394/2/28

اینم یه تست ساده برا مقایسه سرعت بین جی4 و اس6 اج
http://www.aparat.com/v/9PO0f
کلا همه بازیها رو با تاخیری قابل توجه اجرا میکنه این گوشی جی4 . صفحه اش هم که مقابل اس6 اج کاملا مات هست و ناامید کننده اونم با روشنایی حداقل 95درصد صفحه . انحنای پشتش هم که برا کار کردن روی سطح صاف خیلی اذیت میکنه . ولی ببین اگه دید شما این باشه هر چیپستی کار رو راه میندازه پس اگه به جای 808 از 410 هم بهره میبرد بازم نظرت همین بود و بازم دفاع میکردی از الجی ؟؟ نتایج بنچمارک که تفاوت فاحشی رو نشون میده و در عمل هم دیدی هر بازیی رو با اختلاف اجرا میکرد به نظرت جی4 بازم یه پرچمدار واقعی هست ؟؟؟ این موارد و اون سایز فبلتی و رم برا 1/5 سال قبل و باتری خیلی ضعیف و رنگهای اشباع صفحه و روشنایی سطح متوسط و نبود سنسور اثر انگشت همه و همه نشانه های یه پرچمدار سال 2015 هست دیگه ؟!! داداش من الجی امسال بد جور اشتباه کرده که البته هم به خاطر کم کاریهای خودش بوده هم کوالکوم و شما بهتره مسایل به این واضحی رو قبول کنی .

amir n در تاریخ : 1394/2/28

در مورد dxoهم باید بگم من ک چک کردم ندیدم جی4 بررسی شده باشه
و بدون احتساب جی4 اس6. بهترین دوربین بود

amir n در تاریخ : 1394/2/28

ول من بگم واقعا لذت میبرم چون میبینم اقا مقداد حرفاشون خالی از تعصب و فقط از رو علمه
خب من باید بگم ولا من اصلا نگفتم نمایشگر الجی جی4 بهتر از اس 6 هستش!
من گفتم که این گوشی نمایشگرش حرف های زیادی برای گفتن داره چون هرچی نباشه الجی و سامسونگ بهترین نمایشگر سازای دنیان
در واقع مقابسه این دو نمایشگر اشتباهه چون بیسیک و اساس اونا متفاوته یکی lcd و یکی ledهستن در ضمن شما اسم روشنایی و brightness اوردین باید بگم که brightnesزیاد ملاک مهمی نیس البته مهمه ولی نه اونقد ک شما اونو ملاک گزاشتید
جی3 ک در زمان خودش بهترین نمایشگر رو تقریبا داست از brightnessپایینی برخوردار بود
اما اطمینان میدم با این روشنایی هم بهترین عملکرد رو زیر نور خورشید داره باید بگم amo led های سامسونگ چون رنگ های غیر واقعی تری تولید میکنه اونها رو طراوت بیشتر و پررنگ تر میکنه در این ضمینه انتظار بیشتری داشتم ازتون چون یکم اطلاعاتتون پایین بود
و در ملاک دیگری هم مسلما مثله همیشه زاویه دید فوق العاده ای داره ک از اس6 بهتره در ضمن روشنایی این 20% و گستره رنگ هاش 25% از جی3 بهتره
پس مطمین باشید این نماشگر نمایشگر قدرتمندیه اما هب متاسفانه منبع اصلیه تخلیه انرژی گوشیه
در بحث بعد حق کامل باشماس اگزینوس7420 از اس808 بهتره و من ب شما قول میدم بهترین چیپ سال خواهد شد اما با خودتون منطقی باشید چکاری میتونه انجام بده که 808 نمیتونه؟؟ مگر منظورتون سرعت نرم افزاریه گوشی و مولتی تسکینگش باشه که اونم بیشتر به بهینه سازیه رم و بعینه سازیه رابط کاربریه ک در واقعا الجی اپتیموس ux04 از تاچ ویز بهینه تر و سبک تره
با وجود اینکه قابلیت های فراوانی هم داره مانند تاچ ویز
یه چیز دیگه اضافه کنم و تموم کنم شما اینجا یکم متعصب برخورد کردید باطریش اینجور که شما میگی نیس و فقط یه باطری عالی نیس و الا شما استفادتم میکنی درست مث جی3 که هی گفتن بده بده اما واقعا بد نبود فقط عالی نبود در ضمن باز بگم سایز و ارگونومی الجی حساب شدس فقط صبر کنید تا بیاد
در جواب اقا محمد هم بگم ک من حتما بین جی4 و اس6 مردد میشدم
و اولین باره ک در خرید الجی تردید میکنم به دودلیل
1.سامسونگ عالی کار کرده
2.الجی یکم کم کاری کرده
اما باز از اون چرم که واقعا اگ ویدیو رو ببینید میفهمید چقد خوشگله و رابط کاربری الجی نمیشه گزشت راسی برای سامسونگ باز ها هم بگم که سری نوت ارزش خرید بیشتری داره از نظر من

apadana m در تاریخ : 1394/2/27

با نظرت موافقم علیرضا،چون این گوشی هیچ نوآوری در زمینه طراحی و بالا بردن سطح کیغیت نداشته متاسفانه.دوربین و صفحه نمایش s6 خیلی جلوتر هست از بابت کیفیت.

apadana m در تاریخ : 1394/2/27

توجه نکردی چی گفتم،گفتم فیلم مقایسشونو دیدم،شما نشستید یک گوشه و منتظرید تا گوشی بعد 1 سال بیاد بازار تا برید ببینیدش،یک سرچ بکن تا ببینیش

amir - در تاریخ : 1394/2/27

والله دوست عزیز

شما که میدونی من مطابق معیارهای شخصیم نظر نمینویسم که بخوام الان مطابق معیارهام از بین اینا گوشی انتخاب کنم .
ضمن اینکه چند بار گفتم گوشی هایی که بعنوان گوشی تا حالا باشون کار داشتم مال این برندها نبوده .

اگه به زور قرار باشه از بین اینا یکی رو انتخاب کنم احتمال زیاد اس 6 رو انتخاب میکنم.
بعنوان گوشی در مجموع منطقی ترین گزینه است.

اگه قرار باشه 2 تومن پول بدم حق انتخابم با خودمه صبر میکنم حدود 4 ماه دیگه نوت 5 رو با این پول میخرم کما اینکه سالهای پیش کاربر نوت بودم.
حداقل در زمینه نیازهام فبلت کارم رو راه میندازه.

بازم میگم این نظر شخصیه .
خیلی از کاربرا نیازشون گوشیه نه فبلت قلم دار.
برای اونا خرید یه قبلت بزرگ و سنگین و بددست توجیه نداره.
حالا قویترین سخت افزار و بهترین مصرف و بیشترین امکانات و ارزون ترین قیمت هم داشته باشه باز یک دستگاه بد دست و سنگینه.

بعنوان گوشی فعلا اس 6 گوشی خوبی محسوب میشه.

* آقایون اساتید اینکه تصادفا گوشی و فبلت از یه برند در اومد رو به حساب تعصب ما نزنید.
مقصر سامسونگه که محصولات پرچمدارش معمولا خوب از آب در میاد.
مجدد میگم گوشی هایی که بعنوان گوشی دست میگیرم برندشون سامسونگ نیست.

مقداد م در تاریخ : 1394/2/27

دوست عزيز شما چون طرفدار الجي هستي فقط سعي در طرفداري از اون داري و چشمتو روي حقايق بستي و اصن واست مهم نيس عملكرد چيپست ، گرافيك ، رم ، باتري ، صفحه و سايز گيگانتيك گوشي چيچي بوده ! نميدونم اينكه بگيم قدرت اين چيپ و گرافيكش در حد اكسينوس يا چيپهاي دو سه ماه آينده نيس ، كجاش تعصبه ؟! منتظر تست چي ميموني استاد ؟؟!! يني شما تست كني آدرنو٤١٨ ميشه بهترين و بالاترين در بنچماركها ؟؟؟! يا شما تست كني ٨٠٨ توي مولتي كور بهتره از اكسينوس ؟؟! آقا ، به جاي مقاومت در برابر حقيقت بهتره نقاط ضعفش رو قبول كني و بدوني چون اسم اين گوشي g4 هست الان شما داري دفاع ميكني و اگه g3 plus بود خودت قبول ميكردي امكاناتش ميان رده ي الانم فقط به حاطر اسمش فك ميكني امكاناتش در سطح پرچمداره !! توجيه كنم ؟؟؟ با وجود اينهمه مدرك ، نميدونم چرا توجيه نميشي و داري سعي ميكني بگي اين فلگشيبه ! شما ميتوني همه جا بگي اين يه فلگشيپ واقعي هست ولي مطمين باش كمتر كسي حاضره بابت يه دوربين خيلي خوب و چرم بياد هزينه كنه . شما با اين طرز فكر كه كارهاي ما رو همون اس٦٠٠ هم انجام ميده داري سعي ميكني پيشرفتهاي كمپانيي كه چيپ سريعتر و كم مصرفتر و قويتر رو خيلي راحت نديد ميگيري صرفا به خاطر علاقه تون به الحي و مشكلتون با سامسونگ و اين يني تعصب زياد

Sepehr P در تاریخ : 1394/2/27

سلام دوستان
مقاومت گوشی درمقاوم گوشی دربرابر افتادن و ضربه خوردن اینا چجوریه؟

علیرضا ک در تاریخ : 1394/2/26

سلام صفحه نمایش g4 با این مشخصات فکر نکنم به پایs6 برسه واین که من خودم طرفدار گوشی های سونی هستم اما واقعا این گوشی ارزش خرید با این قیمتا رو نداره(2ملیون به بالا )

Alireza T در تاریخ : 1394/2/26

جواب سوالاي من اين بود ؟!!! كه شما 808 رو با رنو مقايسه كني و اگزينوس رو هواپيما بدوني ؟؟؟ شما كه اگزينوس رو هواپيما فرض كردي و 808 رو رنو !!! ميشه بگي اس 6 كدوم كار رو مثل هواپيما سريع انجام ميده ولي 808 جي 4 همون كارو مثل رنو لاك پشتي انجامش ميده ؟؟؟ نه ، واقعا كدوم كار ؟؟؟ شايد من نميدونم ...شما توجيهم كنين ... شما اصلا فرق بين گوشي هاي ميانرده و پرچمدار رو در چي ميبينين ؟ ال جي تو رابط جي 4 امكاناتي رو در اختيار كاربرا كذاشته كه اس 6 حالا حالاها بايد بدوه تا به اونا برسه ، اونموقع ما هم بايد ميگفتيم اس 6 پيش جي 4 يه ميانرده محسوب ميشه ؟ نه عزيز ... !!! اگه جواب داري با منطق بگو ما هم بفهميم ... فعلا كه جي 4 به دستتون نرسيده و تستش نكردين ببينين چي از آب در مياد ، از كجا اينهمه عليه اش نقد ميكنين ؟
منتظره جواباتم ..........................................................

مقداد م در تاریخ : 1394/2/26

آقا فرید ، شما که نتایج بنچمارک براتون مهمه نتایج 808 رو مقابل اکسینوس7420 ببین و به سه چهار ماه آینده هم توجه کن و فقط همین الان رو نبین چراکه این چیپ روی جی4 باید با چیپ روی نوت5 که تقویت شده ی 7420 هست و همچنین 820 و همچنین چیپب های A9 و A9x رقابت کنه که هر سه بر اساس A72 هستن و هم از معماری ساخت 14 نانومتری بهره بردن ! البته همین الان هم 808 مقابل 7420 از هر لحاظ مشکل داره چه قدرت چه مصرف انرژی ولی ببین با اومدن اون چیپهایی که عرض کردم چه شود و جایگاه جی4 چقد پایین بره خدا میدونه . در بحث دوربین قبول دارم کیفیت دوربین جی4 در حد عالی هست ولی عالی و بهترین نیست چراکه نظر dxo روی سامسونگ هست و فعلا جی4 رو تست نکرده ولی از همین الان من معتقدم جی4 در این زمینه ، به کیفیت اس6 و اس6 اج نیس ولی بازم منتظر بررسی میمونیم . در مورد صفحه هم قبلا توضیح داده بودم که این صفحه که عنوان کوانتوم رو یدک میکشه متاسفانه از روشنایی حد متوسطی بهره میبره که زیر نور خورشید مشکل داره مقابل صفحه های روشنی مث اس6 و اس6اج و سیکس ضمن اینکه رنگهای اشباع اونم یه فاکتور منفی دیگه ای هست که امتیاز poor رو گرفته ضمن اینکه مصرف انرژی این صفحه هم روی عمر باتری دستگاه تاثیر منفی گذاشته حالا چند نکته : اولا وجود رزولوشن زیاد مث 2ک و عنوان کوانتوم که کلماتی دهن پر کن هستن چه فایده داره وقتی شما نمیتونی با گوشیت به راحتی سایر گوشیهای مطرح در زیر نور کار کنی؟؟! اصن شما بگو رزولوشن 8ک ولی با روشنایی متوسط چیکار میتونی کنی ؟؟ دوما این صفحه با اونهمه تبلیغات الجی که سعی در ضعبف نمودن صفحاتی 2ک مث اس6 رو داشت ، چرا باید رنگهاش اشباع باشه ؟؟ یا چرا باید مصرف انرژیش زیاد باشه ؟ دوست عزیز شما با کوانتوم کاری نداشته باش عوضش ببین در ریزه کاریها چقد الجی دقت کرده . در مورد رم هم قبلا بحث کردیم و 3 گیگ رم ddr3 واسه فلگشیپ 2015 جالب نیست و الجی نباید کم کاری میکرد و حتما ار ddr4 بهره میبرد ضمن اینکه همین 3 ddr3 روی نوت3 برای 1/5 سال قبل استفاده میشده و چیز جدید و قابل اعتنایی در 2015 نیس . حالا منم به سوالات شما مواردی رو اضافه میکنم : از کی تا حالا باتری پرچمدار باید اینقد ضعیف باشه که جرات نکنی ویدیوویی ببینی یا کاری کنی از ترس تمام شدن باتری ؟؟! از کی تا حالا یه پرچمدار از آدرنوی متوسط 418 بهره میبرده ؟؟! ببین فرید جان ، الجی به اپل نیگا کرده و دیده یکی از دلایل فروش این کمپانی ، لوکس بودن بوده و الجی هم خاسته با ارایه چرم همچین حسی رو به شما القا کنه تا توجهت از چیپست و گرافیک و صفحه سطح متوسط و باتری بسیار بد اون و نبود رم سریع ، منحرف بشه و به سمت چرم کشیده بشه ! ولی الجی اگه در اون موارد بهتر عمل میکرد و از چرم هم بهره نمیبرد ، مطمینا میتونست فروش بهتری رو از این جی4 فعلی انتظار داشته باشه . کلا الجی در این موارد و سایز بسیار بد ، اشتباه کرده و به جای گوشی ، فبلت معرفی کرده و فبلتش هم احتمالا به سایز مینی تبلتها میرسه با این علاقه ای که الجی به افزایش سایز داره . در واقع طول15 سانت و عرض 76 میل واسه یه گوشی خیلی خیلی زیاده و الجی تصور کرده دست همه سایز لبرون جیمز هست . ضمن اینکه ما نمیگیم شخص مردد بیاد سامسونگ بخره نظر من اینه اگه فقط الجی رو دوس داره ، صبر کنه شاید فبلت امسال الجی بهتر از این باشه یا حتی صبر کنه واسه جی5 اگه گوشی فعلیش جی2 یا جی3 هست

مهران و در تاریخ : 1394/2/26

کسایی که طرفدار این گوشی هستن تست زربه اونو ببینن
http://www.aparat.com/v/8oAWs با اولین سقوط داغون میشه

مقایسه سرعتش با اس 6
http://www.aparat.com/v/GQwAF میخوره g4 رو

تست باتری افتضاحه
http://www.aparat.com/v/pkzag

مقایسه دوربین با اس 6
http://www.aparat.com/v/bLP12
تمام تبلیغات ال جی روی دوربین g4 ره وگرنه بقیه چیزاش که به درد نخوره که البته دوربینشم تو زرد از اب درمیاد و این یه افتضاه در صنعت اسمارت فونه

درضمن بی کیفیت تر از بدنه ال جی جی4 روی هیچ گوشی نمیتونی پیدا کنی
واقعا که برای ال جی متاسفم
...

amir - در تاریخ : 1394/2/26

دوست عزیز
منصفانه با اطلاعات درست نقد بنویس برای هر دستگاهی کارت رو ادامه بده.
شاید برای خیلی برندها تعصب بیداد کنه ولی ایرادی که من نوعی از شما گرفتم ایراد اطلاعات فنی و توضیحات اشتباه بود.
برمبنای تعصب چیزی نگفتم

اسنپ 810 مشکل گرما و مصرف خارج از رنج داره.
درسته کوره ذوب فلزات نیست ولی قطعات الکترونیکی تجاری که رنج مجاز گرماییشون حدود 85 درجه است نیازی به دمای کوره ندارن تا مشکل پیدا کنن.

دمای این چیپست روی یک موبایل استاندارد خیلی سریع 65 درجه آستانه کاهش سرعت رو رد میکنه و زیر بار وارد رنج حدود 75 آستانه هشدار میشه.
در این حالت سرعت حداقل تا نصف کاهش پیدا کرده.
به دمای 80 تا 83 برسه سیستم برای جلوگیری از آسیب دیدن چیپ خودبخودشات دان یا ری استارت میشه.

اونی که سایتهای خبری برای عموم مینویسن 4 درجه ! بخاطر اینه که تخصص و اطلاعاتی در این زمینه ندارن اصلا نمیدونن دمای کجا رو باید اندازه بگیرن
دمای بدنه گوشی رو دمای چیپ فرض میکنن !
حالا به اینکه دمای بدنه معرف دمای هسته چیپ نیست کاری نداشته باشیم بازم
4 درجه نسبت به چی بالاتره ؟

شما روی گوشیهای فول اچ دی 2 سال پیش و اسنپ 800 که مشکل دمای بالا ندارن یه سیستم مانیتور بگیرید دمای چیپ حین کار عادی از رنج 50 تا55 درجه بیشتره.

زیر بار به سادگی عرض چند ثانیه مرز 65 رو رد میکنن.
قرار به 4 -5 درجه بود که گوشیها زمستون و تابستون کارکردشون کلی تفاوت داشت یا روزها هشدار دما میدادن شب ها بدون مشکل.
هوای خیلی مناطق شب و روز بیش از 15 درجه تفاوت داره.
در آفتاب و سایه دمای بدنه گوشی تا 30 درجه میتونه تفاوت داشته باشه.
اینه که منظور از گرمای چیپ چند درجه دمای بالاتر بدنه نیست.
موبایلهایی با ابعاد 5 تا 6 اینچ امروزی میتونن حدود 3 وات گرما رو برای دمای سورس ( سورس چیپسته ) به سینک ( که اینجا بدنه است ) در شرایط متعارف تحمل کنن و چیپ عادی کار کنه.
* استاندارد دمای محیطی 25 و دمای چیپ رو 75 در نظر میگیرن و 3 وات دراین شرایطه.
هرچقدر اختلاف دمای سورس و سینک نسبت بهم کمتر باشه توان قابل انتقال پایینتر میاد.
وقتی میگن چیپ مشکل گرما داره منظور اینه گرمای تولیدی زیر بار بیشتر از دمای قابل دفع توسط بدنه است.
وقتی گرمای تولیدی نسبت به گرمای قابل دفع بیشتر بشه دمای چیپ افزایش پیدا میکنه.
چقدر ؟
بستگی به گرمای تولیدی و دمای بدنه داره
همین 3-4 وات رو به یه تبلت بدیم هیچ اتفاقی نمیفته چون 6تا 9 وات میتونه انتقال بده.

توضیحی که سایتای خبری بخوان بدن بهتر از این 4 درجه نمیشه !
حالا شما رفرنس میدید که از دیجی کالا بخونید .
این جور سایتها رو که فقط شما نمیشناسی همه اینا رو میخونن.
قرار بود جواب مسایل تخصصی در این سایتها باشه خوب همه بلد بودن دیجی کالا یا فون آرنا میگن 4 درجه !
مهندسین ال جی هم 4 درجه رو رفع و رجوع میکردن
(همینکه ال جی تونسته با بیگ لیتلهای مشکل دار کوالکام نمایشگر qhd رو بدون مشکل همراه مصرف متوسط باتری راه اندازی کنه معجزه کرده)

ایرادی که ازتون میگیرن بابت اظهار نظر و قضاوت سطحی بدون اطلاعات اولیه است.

در مورد کلاس بندیها اون صفر چند بارتکرار شده بعید میدونم اشتباه تایپی باشه ولی اگر اشتباه تایپی باشه هم از جانب شما بوده .
بقیه علم غیب ندارن متوجه منظور شما بشن.
یک شرکت گمنام و تازه کار چینی( که استاندارد خیلی کشورها محصولات ژیائومی رو بعنوان موبایل قابل فروش قبول ندارن) کلاس بندی قیمتی واسه محصولاتش درست کرده از کی بعنوان استاندارد در صنعت موبایل قبول شده !
لابد بقیه باید قبولش کنن؟

توجیه معتبری نبود

محمد A در تاریخ : 1394/2/26

قرار دادن اسنپ 808 بجای اسنپ 810 شد منطق؟
استفاده از رم ddr3 به جای ddr4 شد منطق؟
نبودن شارژر سریع تو جعبع گوشی شد منطق؟
گزاشتن چرم به جای شیشه و فلز شد منطق؟
باتری داغون به جای باتری قوی شد منطق؟
ضخامت 9.8 میلی متری شد منطق؟
تو این ضخامت نتوتن باتری بهتر جا بدن شد منطق؟
مدیر عامل الجی گقته بود کواد اچدی جی4 از بقیه کواد اچدی ها بهتره اما این طور نیس میشه منطق؟
هیچیش جز دوربینش نمیتونه رقابت کنه میشه منطق؟
تازه معلوم شده صفحه نمایش مقابل سیکس پلاس و اس6 کم آورده.
بابا خسته شدم .چنتا آخه؟!؟!؟!
-----------------------------------------------------
آقا امیر.یه سوال داشتم...
بابا به تو هم 2 تومن پول بدن ام 9 یا جی 4 یا اس6 یا زد4 میخری؟کدومشو؟
اگه واقعا از زد4 بدت میاد از جی4 هم باید بدت بیاد.چون مشکل کم نداره هیچ بیشترم داره.
من از رو حرفای شما به سامسونگ نگاهمو عوض کردم و منتظر نوت5م.چرا؟چون نظراتتون از روی علم بود... واقعا الجی شما رو نا امید نکرده؟
----------------------------------------------------
بقیه آقایون هم بگن.اگه به شما 2 تومن بدن میرین جی3 رو میخرین؟؟؟؟
چون اون هم طبق نظراتت خودتون میتونه همه چیرو اجرا کنه.
اگه تونستین بهم ثابت کنید خرید جی4 منطقیه بگید ادامه بدم.
با دلایل محکم و فیلم و مدرک هم میگم که دوربین اس6 از جی4 بهتره.خواستید بزارم لینکاشونو.
---------------------------
خدا قوت

مقداد م در تاریخ : 1394/2/26

استاد ، شما كه در سايتها دنبال مطالب مرتبط ميگردي تا حالا نديدي رنگهاي صفحه اين گوشي اشباعه ؟؟نديدين ماكزيموم روشناييش در برابر سيكس و اس٦ مقدار متوسطيه ؟ صفحه اي كه مصرف انرژيش زياده و به مصرف باتري بسيار زياد منتهي شده رو نديدي ؟؟ شما كه طرفدار الجي هستي حتي اگه از اسنپ٨٠٠ هم روي اين گوشي استفاده ميشد شما بازم مدعي بودين همين چيپ و ادرنو٣٣٠ عاليه پس انتقاد واسه چيه ؟؟ الان به نظرت عملكرد آدرنو٤١٨ و اس٨٠٨ مقابل اكسينوس٧٤٢٠ و مالي ٧٦٠ و مالي هاي امسال يني ٨٦٠ و ٨٨٠ و همچنين مقابل آدرنو٥٣٠ كه احتمالا روي زد٥ قرار ميگيره و گرافيك هاي آيفون ٢٠١٥ و همچنين گرافيك آيپد يني A9x رو چطور ميبيني ؟؟ ميتوني ادعا كني بازم عاليه ؟؟ در مورد دوربين هم اشتباه كردي چراكه رتبه اول در بين موبايل ها واسه الجي نيس و dxo نظراتش با شما متفاوته . همينطور شما ظاهر صفحه نمايش رو ميبيني ولي با برسسي دقيق ايرادهاش رو مياد و فعلا با كيفيت ترين صفحه براي اس٦ هست نه اين گوشي

مقداد م در تاریخ : 1394/2/26

سلام . واقعا نظر من اینه استفاده نکردن از 810 کار بسیار خوبی بود البته اینو نمیگم که طرفداران خوششون بیاد و جای دیگه بگم اگه 810 بود عالی بود! جی4 هم خوبه ولی ارزش این قیمتها رو اصن نداره حالا هر کی میخاد پول بده بهش بسم الله ولی نمیتونه بقیه رو مجاب کنه جی4 عالیه اونم به خاطر دوربین خیلی خوبش و دیگر هیچ

حامد ر در تاریخ : 1394/2/25

فرید جان شما منتظر باش تا هر دو مدل پلاستیکی و چرمی بیاد بازار اونوقت خواهی دید برای اینکه پشت گوشیت یه چرم با اون دوخت زشت و زمخت وسطش خودنمایی کنه چقدر باید نسبت به مدل پلاستیکیش هزینه اضافه بکنی.
در ضمن دوست عزیز بنده اونقدرا تعویض پذیری باتری توسط خود کاربر رو امتیاز خاصی حساب نمیکنم.
شما ممکنه بعد از چند سال استفاده باتریت نیاز به تعویض پیدا کنه. اگر تصورت این هست که گوشی هایی که باتریشون رو خودت نمیتونی دربیاری دیگه قابلیت تعویض ندارن اشتباه میکنی. اون باتری ها هم قابل تعویضه ولی توسط خود شرکت. در ثانی الان جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها از گوشی تا تبلت و لپ تاپ دارن به سمت باتری های لیتیوم پلیمری پیش میرن چون مزایایی داره. بزرگترین مزیتش اینه که میشه ابعاد باتری رو کوچیکتر کرد که هم به سبکتر کردن دستگاه کمک میکنه هم نازکتر و ظریفتر شدنش. فکر کردی چرا اپل باتریاش از آیفون تا آیپد تا مک بوک تماما لیتیوم پلیمریه؟؟
در آخر من فقط حرفم در مورد طراحی ظاهری این گوشی بود. واقعا الجی میتونست طراحی زیباتر و ظریفتری ارایه بده.
امیدوارم سال های بعدی این ضعف رو جبران کنه.

amir n در تاریخ : 1394/2/25

در جوابدوستانی که میگن این یه گوشی میان ردس که با قیمت یک قلگ شیپ عرضه میشه
چرا؟؟؟؟؟ میشه برا منم توضیح بدن والا من همه سایتای معتبرو هرشب چک میکنم ندیدم متخصصین تاحالا همچین حرفی زده باشن بعد شما میای اینو میگی که چی بشه؟
وقتی از 808که6هستش به جای 810که8هستس استفاده شده این نمیگه گوشی میان ردس
مگه پردازنده فقط ملاکه ؟ داداش من یک کمپانی چینی با اسنپ 810یه گوشی تولید کرده بود و اون رو میانرده معرفی کرده بود جالبه نه؟
ملاک های دیگری یک فلگ شیپ رو میسازه
خواهش دارم اگر اطلاعاتتون کافی نیس لطفا کسی رو بع اشتباه نندازید
به غیر از پردازنده که یکم ضعیف تر از s6بوده(میگم یکم چون بنچمارک این 50000بوده اس6 ابتدا70000بود اما بعد یک هفته ک بنچ گرفتن شد 580000))بقیه چیزاش در سطح اس6 بوده
دوربینش که از اون بهتره ..رابط کاربریشم از نظر من از رابط پرتکلف و تکراریه تاچ ویز بهتره
صفحشم که همه میدونن الجی بهترین نمایشگر ساز دنیاس و نیاز نی من بگمحالا بقبه هرچی میخوان بگن راجب صفحه نمایشش
کلا ایخواستم بگم اگه میشه برا من توضیح بدید ینی چی میانردس؟؟

amir n در تاریخ : 1394/2/25

من تا الان نخواستم نظر بدم اما بعضی ها از حد گزروندند از لحاظ تعصب...من کسی ام ک شبانه روز سرم تو گوشیاس و مطالعه میکنم راجب اونها در سایت های معتبر دنیا حتی ب زبان انگلیسی..کلا باید راجب این گوشی یه چیزایی بگم ک کاری ندارم کسی قبول کنه یا نه اما اینها با تحقیق بدست اومده و بدون تعصبه
الجی کمپانیه مطرحیه و در خیلی موارد ما نمیتونیم خرده بگیریم بهش
اما این گوشی راستشو بگم حداقل انتظارات منو از الجی براورده نکرد
صفحه گوشی که ساخت خود الجیه صفحه عالیه و رنگ های طبیعیه خوبی تولید میکنه اما مصرف بالایی داره باطری گوشی متاسفانه مانند جی3 و برعکس جی2 چنگ ب دل نمیزنه ااما مزیتش اینه ک قابل تعویضه
خیلیا متعصبانه گفتن که این گوشی چرا از 808 استفاده کرده و الجی نتونستهه810. رو رام کنه و از این حرفا
اقایونی ک تعصب سونی دارن برادرای من الکی تبلیغ این و اون نکنید ...من مطمینم اگر سونی از 810 استفاده نمیکرد همه میگفتن وای کاملا حق با شماس810بدرد نمیخوره
اقا از سامسونگ که بزرگتر نداریم اون چرا 810. نزد اونم نتونست؟
باید پذیرفت 810. واقعا اعتبار کوالکوم رو خراب کرد
در این زمینه با الجی موافقم
اما ادرنو418 واقعا منو ناامید کرد چون سطح پایینی داره ولی باز این گوشی مطمینا دچار مشکل نمیشه و تجربه بابت کرده ک رو کاغذ نباید قضاوت کرد
با اینکه با سید محمد و aspadanaدر اکث مواقع موافق نبودم چون متعصبانه حرف زدند البته با عرض بخشش
اما در برخی مواقع حق با اوناس مثلا دلیلی نداشت الجی از ldr3استفاده کنه
در طراحی هم یکی گفته بود ک الجی همیشه گوشیاش زشته من فهمیدم این اصن گوشیا الجیو ندیده
اولا ک سلیقه ایه
دوما جی2 و جی3 ینی دوگوشیه این شرکت در. 2013 و 2014. جایزه طراحی گرفتن

من ک جدا از تعصب میگم والا گوشیه جی3 از لحاظ طراحی فوق العاده بود
راجبه باریکی و حاشیه صفحه نمایش باید بگم ک مهندسای الجی در جی2 و جی3 ثابت کردن که از همه لهتر بلدند که گوشی رو باریک و حاشیه صفحه نمایش رو کم کنند اما اینجا بارک نکردن چون. دو چیز از دست میرفت
1.لنز دوربین بیرون میزد
2.میکرو اس دی فدا میشد
دوربین گوشیه هم ک با اقتدار بهترین دوبین گوشی های همراهه
اون دوست عزیز هم ک گف من مقایسشو با اس6 دیدم و جلو اس6 کم اورده باید بگم میتونید یه سر به همین نزدیکیا و سایت فارسی ترنجی بزنید و مقایسه رو ببینید خودتون متوجه فاصلشون میشید
ظاهر گوشی هم من اصلا نظر نمیدم چون از رو عکس نمیشه گف
باید بیاد گوشی و از نزدیک چرم رو حس کنید
با همه اینا ک گفتم اما یه چیز هست که منو همیشه سمت الجی میکشه و اونم رابط کاربریه که حس هوشمند بودن رو القا میکنه بهت چیزی تبزرگترین عیبه سونیه
خیلی حرف زدم اما اینو فقط گتم تا یه عده با تعصبشون دوستان رو ب اشتباه نندازند
ولی اگ کسی از پردازنده میترسه من به شخصه اطمینان میدم ک بهتر از 810 هست چون الجی بهتر از ما این دو پردازنده رو میشناخت و 810. قبلا درGFLEX2استفاده کرده بود
در اخر همه گوشیای پرچمدار میتونن نیازتون رو فراهم کنند و فقط به سلیقتون نگا کنید و به کسی کاری نداشته باشید

فرید ک در تاریخ : 1394/2/25

دوست من نظر شما فکر کنم تک باشه تو دنیا!!

میان رده‌ها تازه الان دارن به بنچ مارک‌های ۲۵۰۰۰ میرسن با چیپ‌های ۴۱۰ و ۶۱۵. حتا G2 هم با اسنپ ۸۰۰ هنوز هم که هنوزه غولیه واسه خودش.
چیپ ۸۰۸ میا‌‌ن ردست؟!
LG سری G سری پرچمدارش هستش.

از کی‌ میان رده‌ها بنچ مارک ۵۳۰۰۰ میارن؟!
از کی‌ تا حالا میان رده‌ها بهترین دوربین بازار رو دارن؟!
از کی‌ تا حالا میان رده‌ها از صفحه کوانتم دات استفاده می‌کنن؟!
از کی‌ تا حالا میان رده‌ها از قاب چرم اصل استفاده می‌کنن؟!
از کی‌ تا حالا میان رده‌ها ۳ گیگ رم دارن؟!

دوست من!
شما از این گوشی خوشت نمیاد. اشکال هم نداره. اما لازم نیست بیای اینجا و به این پرچمدار بگی‌ میان رده.
این گوشی که چیزیش نمی‌شه با این حرف...

فرید ک در تاریخ : 1394/2/25

دوست عزیز من از شما خواهش می‌کنم مقداری از این تعصب رو کم کنید که به نفع همه هستش!
هیچ حرفی‌ برای گفتن نداره؟!

دوست من اف این گوشی ۱.۸ هستش و مالS6 ۱.۹.
G4 فوکوس لیزری داره و S6 نداره.
G4 لرزشگیر ۳ محور جدید داره (نتایج معلوم نیست) که S6 معمولیش داره. (بالاخره سامسونگ تو سری S از لرزشگیر استفاده کرد! چیزی که LG با ۲ G2 سال پیش داد به بازار!)
G4 سنسور سنجش طیف رنگ هم داره که اولین هستش در نوع خودش.
دوربین جلوشم که ۸ هستش با اف ۲ واسه کسایی‌ که سلفی دوست دارن عالی.

شما به من بگید رو بر چه اساسی‌ دوربینش هیچ حرفی‌ در مقابل رقیب سامسونگیش نداره با این اطلاعات جدیدی که به شما دادم؟!

شایان خ در تاریخ : 1394/2/24

مهندس چطور به این راحتی واسه خودت نظر میدی مگه شما این گوشی رو دست گرفتی و با پرچمدارانه دیگه مقایسه شخصی کردی . حالا خوبه تو بررسیه فون آرنا دوربینه جی4 برتر بودش و اس6 هم با فاصله خیلی کم نزدیکه جی 4 بودش ...
برادر گلم این کار شما فقط گمراه کردنه اشخاصی هست که واسه خرید یا کسب اطلاع از یک گوشی میان تو این صفحات برای آگاهی از پرچمدار برند مورد نظرشون. من نمی گم که جی4 بی نقصه مثلاً الجی میتونست از گوریلا گلس 4 واسه صفحه نمایش استفاده کنه ولی آخه کدوم پرچمدار بدونه نقص بیرون اومده . به هر حال بهتره در مورد نظر دادنهاتون کمی با انصافتر و با اطلاعات درست و صحیح باشه نه اونجور که دلت میخواد .

alireza f در تاریخ : 1394/2/24

اون چیزی که از نظر شما نواقصه از نظر من منطقیه چون قراره در قبال مقدار پولی که میدم خدمات بگیرم
نه پول اضافی بدم و از امکانات استفاده ای نکنم
به نظر من این کم کاریا وجود داره ولی کاملا منطقی و صحیحه

amir - در تاریخ : 1394/2/24

دوست عزیز شما بر مبنای فیلمی که دیدی در مورد گوشی اظهار نظر میکنی ؟!

این فیلم رو کی گرفته بود ؟

بعد عکس و فیلم که بهترین کیفیت و بالاترین رزولوشنم داشته باشن آخرش در حد کیفیت نمایشگری که داری باهاش نگاه میکنی افت میکنن!

اونطوری که چند تا سایت با این گوشی کار کردن دوربینش تقریبا پابپای اس 6 جزو برترین دوربینهای موبایلی تاریخه.

حالا چند وقت دیگه dxo نظر تخصصی با تست دقیق دوربین رو میده .
دست مردم هم بیاد خودشون باهاش کار میکنن متوجه کم و کیفش میشن.

ال جی در زمینه دوربین سوابق تاریخی درخشانی داره .
بعیده دوربین این گوشی در حد اس 6 نباشه.

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/24

این نکته رو هم بگم که کلاس 10 نیست و کلاس یک هست . اشتباه تایپی و یک صفر اضافه
کلاس 1 برای گوشی های میان رده ی بالای سیصد و پنجاه دلار
و کلاس 2 برای گوشی های میان رده ی زیر سیصد و پنجاه دلار

یا مثلا کلاس 0 برای گوشی های فلگ شیپ و بالای پانصد دلار
و کلاس 3 برای گوشی های پائین تر از دویست دلار

این کلاس بندی و در واقع استاندارد رو شرکت ژیائومی وارد صنعت موبایل کرد .

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/24

من اعلام کردم که دیگه برای الجی نقد ننویسم ....
چون تعصب روی این برند کولاک می کنه ...

من قبلا هم گفتم و باز هم مجبورم بگم . چیپ 810 مشکل گرمایی دارد ولی نه به اون حد که دوستان اون رو تا حد کوره ی ذوب آهن میدونن

مشکل گرمایی اون فقط چهار درجه ی سانتی گراد هستش
یه سر به سایتای خبری و ترجیحا دیجی کالا بزنید و مقاله ی گرم کردن چیپ 810 رو بهونین تا متوجه بشین ......

خدا به داد اون بنده خدایی برسه که با خوندن این نظرات طرفداران الجی میخواد تصمیم به خرید یا عدم خرید از این برند بکنه چون عملا با توجیه هاشون یک گوشی یک میلیونی را به ارزش سه میلیون نشون میدن ....

نظرات من در صفحات هوآوی سامسونگ سونی و بسیار کم در اچ تی سی موجوده و بیشترین نظری که گذاشتم مال همین گوشیه چون واقعا بحث با الجی باز ها سخته چون منطقشون به بازار هدف ایران هست .....
یاحق

مقداد م در تاریخ : 1394/2/24

دوست گرامی همه این چیپ ها کار رو انجام میدن ولی یکی عالی و کم مصرفتره یکی قدرتش کمتر و پر مصرفتره یکی هم بیشتر به درد کار در هوای سرد میخوره . من قبول دارم همه ی کار ما با همون اس800 راه میفته ولی ببین اگه اینطور فک کنیم یه راه توجیه واسه خیلیها پیش میاد که بیخیال مقایسه قدرت اس808 با اکسینوس میشن و میگن همین چیپ و گرافیک کارهای روزمره من مث وایبر لاین و انگری بردز و فلان و بهمان رو انجام میده پس نگین که اکسینوس قویتره! الان تکنولوژی داره پیشرفت میکنه و مثلا شما با رنو هم میتونی بری تا کیش با هواپیما هم میتونی بری ولی عاقلی رو پیدا نمیکنی که بگه من با رنو میرم . بحث اینکه طرفدار سامسونگ از بقیه بدش میاد نیس بحث سر اینه که کسانی که میخان جی4 بخرن باید بدونن این گوشی با این مشخصات یه گوشی میان رده هستو اصن ارزش دو میلیون یا کمتر بیشتر رو نداره حتی اگه اس6 هم با این مشخصات بود نظر من همین بود .

مقداد م در تاریخ : 1394/2/24

دوست عزیز ما کی خاستیم برند محبوبمونو به کسی دیکته کنیم ؟؟؟ به کسی که مردد هست بین این جی4 و نوت5 گفتیم اگه یکم صبر کنه مطمینا نوت5 بهترین هست و در حال حاضر مسلما جی4 مقابل اس6 گوشی متوسطی محسوب میشه . ضمن اینکه شما که طرفدار الجی هستی باید دوستانت رو خوب راهنمایی کنی و اگه کسی میگه اکسینوس بهتره تا 808 نگی که داری تعصبی برخورد میکنی . یا وقتی رم ddr3 استفاده شده که برابره با رم یه 1/5 سال قبل گوشی سامسونگ ، اونوقت کسی بگه واسه امسال استفاده از این رم قدیمی شده میشه متعصب ؟؟! یا اگه کسی بگه باتری این گوشی در حد سیکس هست میشه متعصب ؟؟ یا صفحه ای متوسط و ضعیف مقابل اس6 همینطوره ؟؟ شما باید عینک تعصب رو کنار بذاری و بدونی این طراحی منحنی روی کار با گوشی تاثیر بد گذاشته طوریگه کار با اون آزاردهنده و حتی لج آور میشه و باید با یه دست اون گوشی عظیم - که جالبه الجی به جای تولید گوشی ، فبلت معرفی کرده با طول 150 و عرض 76 و من نمیدونم اگه این گوشی هست پس فبلتش چی میشه خدا میدونه و از پایه تفکر مهندسین الجی مشکل داره چراکه تصور میکنن هر چی بزرگتر تولید کنن ، بیشتر فروش میره !! - رو نگه داری و با دست آزادت باهاش کار گنی ! به هر حال از نظر شما بامزه هست نظرات و انتقادات بالحق ولی در تعجبم چطور به نقاط ضعف بسیار تابلوی این جی4 اشاره نکردی نکاتی مث چیپ و گرافیک متوسط و باتری بسیار ضعیف و نبود رم ddr4 و صفحه ای با روشنایی متوسط و رنگهای اشباع و مصرف انرژی زیاد که همه ی اینها برخلاف تبلیغات با آب و تاب الجی از آب در اومد

reza g در تاریخ : 1394/2/24

یادم رفت بگم حسگراثرانگشت وضد اب بودن ویا لااقل ضدگردوخاک بودن مخصوصا الان که هوایی ایران خیلی ریزگرد داره روجی 4 داشته باشته با این ظاهرخیلی قشنگش بنظرمن خیلی عالی میشه ومن اولین خریدارشم

سجاد ا در تاریخ : 1394/2/24

مقداد جان دادا من دارم حرف شما رو قبول میکنم ولی شما هم زیادی داری الجی جی 4 رو دست کم میگیر درضمن من طرفدار الجی نیستم ولی خیلی ها این پرچمدار الجی رو دست کم گرفتن من از این دارم میسوزم یک بار نشد تو بحث ها ببینم که بگن این پرچمدار هم خوب هست ولی بازم مشکل های کوچیکی داره که اون الجی برطرف میکنه همه با شمشیر و قمه افتادن به جون هم و میخوان بگن این برند بهتر از این برند هست مثلا یه نمونش میگن که چون زد 4 از اسنپ 810 استفاده میکنه از جی 4 بهتر هست که از اسنپ 808 استفاده میکنه
این 8 هسته یا 6 هسته که همزمان استفاده نمیشن که دارید جروبحث میکنید هروقت برنامه سنگین اجرا بشه چهارهسته ی قوی تر شروع به فعالیت میکنه هروقت برنامه سبک باشه از 8 هسته ضعیفتر یا 2 هسته استفاده میکنه همین خیلیها فکر میکنن 8 هسته همزمان کار میکنه در صورتی که اینطور نیست همین

reza g در تاریخ : 1394/2/24

سلام
ال جی جی 2 خیلی گوشی عالیه ولی جی 3 مثل اون نتونست دل خیلیاروبدست بیاره
ولی ازاین قاب پشت چرم جی 4 واقعاخوشم میادمطمینن دوربین وسرعتش هم بسیاربالاست

سجاد ا در تاریخ : 1394/2/24

خیلی جالبه
همه میگن همچیزش از همه گوشی ها پایین تر هست و یک گوشی های میان رده هست
اقا داداش بردار پدر من چرم پشت گوشی قابل تعویض هست اگر خراب شد میتونی عوضش کنی یا رنگ دیگه بندازی...
مگن صفحه نمایشش از همه ی گوشی ها پایین تر هست سام سونگ که امولد هست تو نور خورشید که [بده] اپلم که ای پی اس هست الجی یه ورژن از اپل بالاتر هست ای پی اس جدید تر هست نمیدونم مشکلتون چیه
اقا چرمش حرارتو دفع نمیکنه سر همین اومده از اسنپ 808 استفاده کرده که حرارت پایین تری داشته باشه
دوباره بعضی ها میگن دوربین این گوشی از اس6 پایین تر هست .. خدا شاهده من طرفدار الجی نیستم من طرفدار اپلم و هیچ گوشی رو غیر از اپل قبول ندارم ولی از اون موقعی که الجی جی 2 و جی 3 رو دیدم واقعا نگام به اندروید عوض شد حالا من موندم تو هر بخش که میری یه گیری به گوشی میدن تو بخش سونی میری همین مشکل هست تو بخش اچ تی سی میری همین مشکل هست تو. بخش سامسونگ میری همین مشکل هست بابا بس کنید ...

سجاد ا در تاریخ : 1394/2/24

دوست عزیز اخه کی گفته که دوربین این گوشی در مقابل اس 6 هیچ حرفی برای گفتن نداره تا چیزی رو با چشم خودت ندیدی نظر نده داداش من ...

alireza s در تاریخ : 1394/2/24

ببین آرش جان من اصلا وقت ندارم که بیام اینجا با شما دوستان بحث کنم چون اول سن من اصلا ب شماها نمیخوره و من واقعا وقتشو ندارم ، از اول هم اشتباه کردم پیام دادم ولی عزیزم تو چطور چشم بسته متوجه شدی که من عکاسم و صرفا فقط با گوشی عکس میگیرم ؟ عزیزان شیرازی میدونن که آتلیه ی ...طلایی چ بند و بساطی تو شیراز داره و فقط ماهی 8 میلیون اجاره مغازش هست ، اینو گفتم تا تهشو بخونی وگرنه من عمرا تو زندگیم هرگز ب کسی فخر نفروختم اما من نمیتونم 20 تومن دوربین همه جا دستم باشه که هر وقت خواستم عکس بگیرم ی عکس عالی بگیرم پس در نتیجه باید وسیله ای باشه که همیشه همراه ادم باشه که الان اسمارت فون ها دقیقا همون وسیله هستن ، عزیزم من گفتم که مشخصات این دوربین روی کاغذ و همون سایت هایی که من خیلی بهشون اعتماد ندارم اعلام کردن که یکی از بهترین دوربین های عکاسی متعلق ب جی 4 هست ، روی کاغذ هم که دیگه حرفی باقی نمیزاره ، من این گوشی ب دلیل اینکه کاملا تنظیمات دستی درون قسمت عکاسی داشت به عنوان بهترین دوربین روی گوشی اعلام کردم ، بازم میگم اینقدر نمیخواد بزور بهترین را تو جیب مردم بزارید ، آقاااایون و متخصصین عزیزم من دوست دارم 2 میلیون بدم برا جی 4 ، خیلی جالبه دیگه آدم اختیار جیب خودشم نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!

alireza s در تاریخ : 1394/2/24

در کامنت قبلی گفتم الانم میگم تا قیمت این گوشی ب صورت رسمی مشخص نشه تو ایران نمیشه نظر داد که کدام پرچمدار بهتره چون ب هرحال قیمت هم فاکتور بسیار مهمی هست
پاسخ دوستانی که کلا با مثال های کاملا بی ربط زدن جواب کامنت قبلی را دادن نمیدم چون متخصص نیستم و مثل دوستان مدارک و درجات بسیار بالا در ضمینه ی مقایسه ی گوشی ها ندارم . اما فقط برام سوال شده که مگه من از برند و یا گوشی دیگری بد گفتم که دوباره اینطور جبهه گرفتین ؟؟؟؟
هیچ شکی درش نیست که اگر مثلا جی 4 هم قیمت اس 6 باشه ، اس 6 بهتره همه هم باید قبول کنن اما دوستان کامنت ها را با دقت بخونین من گفتم تا حالا 100 بار که تا قیمت گوشی مشخص نشه نمیشه عنوان کرد کدام پرچمدار مناسب تر است ، شاد و پایدار باشید.

شاهین ش در تاریخ : 1394/2/24

سلام سلام
آقا شرمنده من مدتهاس دارم نظر دوستان عزیز رو میخونم و فقط با خودم تحلیل میکنم راستش حوصله نداشتم ثبت نام کنم برای ارسال نظرم! اما خداییش چندتا مطلب با مزه دیدم دلم نیومد ساکت بشینم یکی از دوستان به انحنای پشت گوشی ایراد گرفته می گه چون پشتش منحنی موقعی که رو سطح صاف با گوشی کار میکنی به مشکل میخوری هنگام کار گوشی چپ و راست میشه آخه نفس من شما درست میگی اما یه آمار بگیر از خودت ببین در طول روز چند ثانیه با گوشیت در این حالت کار میکنی یا به نظرت بقیه خلق الله به طور میانگین چند درصد در این حالت از گوشی استفاده می کنن، قطعا متخصصین ال جی هم این اشکال به ذهنشون رسیده ولی چون آمار گفته درصد استفاده تو این حالت خیلی کمه راحتی و ارگونومی رو فدای این داستانا نکردن، در رابطه با عدم ارتقا به تراشه اسنپ810 دوست عزیزم ببین هر شرکت یه برآوردی از بازار هدف داره مثلا میگه انقد درصد میرن دنبال تاپ بنچ مارک انقد میرن دنبال صفحه 2k انقد میرن دنبال دوربین و سلفی بعد باتوجه به بازار هدف نیازهای گوشی رو منطبق بر نیازهای اون دسته از مشتری ها تعیین میکنن. ال جی دوست داره تنوع رو در محصولاتش از نظر طراحی حفظ کنه مثلا این دفعه رفته سراغ قاب چرم اصل تأکید میکنم چرم اصل ریسک بزرگی کرده باید دید جواب میده یا نه از اون توصیف شبیه یه لباس ورزشی که زیپو تا خرخره کشیده بالا خیلی خوشم اومد ولی خوب طراحی هم یه بحث سلیقه ای باید دید مخاطبها می پسندن یا نه. در کل به نظر من ال جی کاملا براساس نظر مخاطبش داره حرکت میکنه که این هم میتونه خوب یا بد باشه عکس سیاست استیو جابز که روحش شاد! شما هم میتونید مثل من تمام برندها رو امتحان کنید بدون تعصب و تصمیم بگیرین با توجه به نیازها وسلایق شما کدوم برند بهتره انقدم سعی نکنین برند محبوبتونو به دیگران دیکته کنین. با سپاس.

apadana m در تاریخ : 1394/2/23

دوربین این گوشی در مقابل s6 حرفی برای گفتن نداره،چه در عکاسی و فیلمبرداریه 4k.من خودم فیلم مقایسه این دو گوشی رو در زمینه عکس و فیلم دیدم.

alireza s در تاریخ : 1394/2/23

متخصص عزیز من که از گوشی خرده ای نگرفتم فقط گفتم ب نظرم شارژ سریع خیلی میتونست مهم باشه که جدیدا هم الجی بهش اضافه کرد ولی باید اداپتورش جداگانه خریداری بشه که اصلا معلوم نیست کی تو ایران بیاد !!!!
موارد 4301 تا 4400 از مجموع 4599 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا