نظر کاربران درباره گوشی موبایل ال جی G4

G4 جی 4

LG G4 ال جی
ارزیابی کاربران: 8 از 10 (3696 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های ال جی
» ال جی Q52
» ال جی K62
» ال جی K52
» ال جی K42
» ال جی K71
» ال جی Wing 5G
» ال جی Q92 5G
» ال جی K31
» ال جی Q61
» ال جی Stylo 6
» ال جی Velvet
» ال جی Folder 2
» ال جی V60 ThinQ 5G
» ال جی Q51
» ال جی W10 Alpha
» ال جی K61
» ال جی K51S
» ال جی K41S
» ال جی G Pad 5 10.1
» ال جی G8X ThinQ
» ال جی Q70
» ال جی K50S
» ال جی W30 Pro
» ال جی W30
» ال جی W10
» ال جی G8s ThinQ
» ال جی V50 ThinQ 5G
» ال جی K40
» ال جی K50
» ال جی Q60
» ال جی G8 ThinQ
» ال جی Q9
» ال جی V40 ThinQ
» ال جی Watch W7
» ال جی Candy
» ال جی G7 Fit
» ال جی G7 One
» ال جی K11 Plus
» ال جی Q Stylo 4
» ال جی Q Stylus
» ال جی G7 ThinQ
» ال جی Q7
» ال جی Zone 4
» ال جی V30s Thinq
» ال جی K10 2018
» ال جی K8 2018
» ال جی V30
» ال جی Q8
» ال جی G Pad IV 8.0 FHD
» ال جی Q6
» ال جی X venture
» ال جی X power 2
» ال جی G6
» ال جی Stylus 3
» ال جی K10 2017
» ال جی K8 2017
» ال جی K4 2017
» ال جی G Pad III 10.1 FHD
» ال جی U
» ال جی V20
» ال جی K3
» ال جی X Skin
» ال جی X5
» ال جی X max
» ال جی X mach
» ال جی G Pad X 8.0
» ال جی G Pad III 8.0 FHD
» ال جی X power
» ال جی X style
» ال جی Stylus 2 Plus
» ال جی G5 SE
» ال جی K5
» ال جی X cam
» ال جی X screen
» ال جی G5
» ال جی K8
» ال جی Stylus 2
» ال جی K4
» ال جی K10
» ال جی K7
» ال جی G Pad II 8.3 LTE
» ال جی V10
» ال جی Nexus 5X
» ال جی G Pad II 10.1
» ال جی G Pad II 8.0 LTE
» ال جی Wine
» ال جی G4 Beat
» ال جی G4 Stylus
» ال جی G Stylo
» ال جی G4
» ال جی AKA
» ال جی Joy
» ال جی Leon
» ال جی Spirit
» ال جی Magna
» ال جی G Flex 2
» ال جی G3 Dual-LTE
» ال جی L60
» ال جی L Bello
» ال جی L Fino
» ال جی G Pad 8.0 LTE
» ال جی G Vista
» ال جی G3 Stylus
» ال جی G Pad 7.0 LTE
» ال جی L60 Dual
» ال جی L20
» ال جی L50
» ال جی G3 S Dual (Beat Dual)
» ال جی G3 S (Beat)
» ال جی L30
» ال جی G3
» ال جی G Pad 10.1
» ال جی G Pad 8.0
» ال جی G Pad 7.0
» ال جی L80 Dual
» ال جی L65 Dual D285
» ال جی L70 D320N
» ال جی L90 Dual D410
» ال جی F70 D315
» ال جی G2 mini LTE Tegra
» ال جی G2 mini LTE
» ال جی L40
» ال جی L70 Dual D325
» ال جی L90 D405
» ال جی G2 mini
» ال جی G Pro 2
» ال جی Optimus L1 II Tri E475
» ال جی Nexus 5
» ال جی G Flex
» ال جی G Pro Lite
» ال جی G Pro Lite Dual
» ال جی Vu 3
» ال جی G Pad 8.3
» ال جی Optimus L9 II
» ال جی G2
» ال جی Optimus L4 II Dual E445
» ال جی Optimus L4 II E440
» ال جی Optimus L1 II Dual E420
» ال جی Optimus L1 II E410
» ال جی Optimus L3 II Dual E435
» ال جی Optimus L5 II Dual E455
» ال جی Optimus L7 II Dual P715
» ال جی Optimus Vu II
» ال جی Optimus F5 P875
» ال جی Optimus F7
» ال جی Optimus L5 II E460
» ال جی Optimus L3 II E430
» ال جی Optimus L7 II P710
» ال جی Optimus G Pro E985
» ال جی Nexus 4 E960

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4201 تا 4300 از مجموع 4599 مورد

amir - در تاریخ : 1394/3/22

عزیزم اون قیمتم برای اس 6 زیاد بود.

فقط یه فرقی داشتن

اون قیمتا رو بابت گوشی میگرفتن که هنوز پخش جهانی نشده بود و پیش سفارش بود.

این یکی با اجازه ات بیشتر از یکماهه پخش جهانی شده.
نه چیز جدیدیه نه چیز آسی هست که یک در هزار کسی حاضر بشه به قیمت پرتش نسبت حباب بده

amir - در تاریخ : 1394/3/22

عزیزم من در مورد چیزی که شما گفتی شک ندارم.

برای آینده این دوستان طرفدار دو آتشه و متعصب یه مقدار مشکوکم.

کوالکام که سازنده چیپه میگه سری 808 برای بازار میانرده در نظر گرفته شده بهشون بر میخوره چرا میگی.

سامسونگ روی میانرده هاش همین 808 رو نصب کرده ( اونم فقط با توجیه قیمت پایین ...کلا سامسونگ بغیر از بازارهای میانرده و رده پایین از چیپهای کوالکام استفاده نمیکنه مطابق اسناد تاریخی 5 ساله که میشه از بدو تولد چیپهای تجاری کوالکام تا حالا ) باز بهشون بر میخوره

میگی این گوشی با این مشخصات باید قیمت اولیه اش زیر 1.5 باشه (حباب قیمت اولیه برای یه دستگاهی مطرحه که امروز معرفی میشه هفته بعد توی بازاره ... گوشی که دو ماه پیش معرفی شده ... یکماه داخل بازار جهانیه ...چند هفته پیش داخل بازار تهران حدود 2 فروش میرفت دیگه حبابش کجا بود ) باز بهشون بر میخوره.

میگی این گوشی کلی ایراد ساختاری مطابق تستهای محدود خود ماها داره توجیه میارن بعدا رفع میشه!

یکم تجربه کسب کنن و بابتش هزینه بدن ظاهرا قشنگ تر یاد میگیرن.

یه عده سودجو به بهانه حباب اولیه قیمت پرت میدن یه عده متعصبم به هر زور و ضربی هموطنشون رو تشویق میکنن بیاد توی این بازی شرکت کنه ....

آقایون به هر تعداد با هر قیمتی دوست دارید بخرید...

پرهام ب در تاریخ : 1394/3/22

شما چقدر منفی بافی میکنید مقداد عزیز:)
کلا خیلی بحث داره این پیج نمیدونم چرا.
من خودم از نمایشگرهای سامسونگ بیشتر خوشم میاد و به نظرم ال جی بعد جی3 از خوش دستی افتاد. نظر شخصیمه به نظرم یکمی پهنه گوشی های ال جی. البته جی2 واقعا از نظر ارگونومی عالی بود.
ولی اینقدر که شما از قدرت پردازشی اس6 هم میگید واقعا در عمل مشهود نیست. من خودم حقیقتش با اس 6 کار کردم و اصلا احساس نکردم چیز خاصی باشه. خیلی گوشی های دیگه هم همین عملکرد و شاید بهترم داشته باشن. من یه ویدئو دیدم توی آپارات که چند تا بازی رو همزمان روی اس6 و جی4 اجرا میکنه و بینشون سویچ میکنه. اس6 خیلی زود توی مولتی تسکینگ کم میاره ولی جی4 خیلی راحت تعداد زیادی بازی رو همزمان با هم اجرا میکنه بدون مشکل. سخت افزار قوی و بنچمارک حالا 70هزارتا نه اصلا یک میلیون باشه وقتی در عمل جی4 بهتر عمل کرده ارزشی نداره.
من لومیا 830 دارم که بنچمارکش 12000 تاس. سخت افزارشم داغونه. ولی در عمل بخاطر سبکی وینفون عملکرد واقعا عالی ای داره. پس همه چی به خود سخت افزار نیست و اصلا مقایسه صرفا از روی سخت افزار کاملا اشتباهه چه بسا اینهمه تاکید روی برتری سخت افزاری و جنجال راه انداختن. چون شما مطمئنا نمیدونید که اینترفیس اس6 و جی4 چطوری طراحی شدن و چقدر این رابطهای کاربری بهینه و سبک هستن. میدونید؟ مسلما نه. و در عمل حداقل چیزی که من دیدم جی4 عملکرد پردازشی بهتری داشته نسبت به اس6. حالا سخت افزارش هرچی میخواد باشه. شما که اپل داشتید دیگه نباید سر بنچمارک و عدد و رقم بحث کنید دیگه!

علی ر در تاریخ : 1394/3/22

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون که این نکته رو ذکر کردی. فقط یه نکته استاندارد آمریکا برای SAR معادل 1.6 است و G4 1.4 است. در خانواده سری G فقط G3 هست که میزان اثرگذاریش رو سر کمه. G4 از این لحاظ تقریبا مثله G2 هست. بازم اگه شما نکته ی دیگه ای مدنظرتونه بگین منم مطلع بشم.

alireza s در تاریخ : 1394/3/22

بچه ها قضیه ی تعویض چرم هر 6 ماه چی هست [که تو بعضی آگهی های فروش این گوشی نوشتن]؟؟؟
یعنی هر 6 ماه میتونی رایگان چرمشو عوض کنی ؟؟؟
دوستان توجه کنید قیمت با گارانتی بالای 2 تومن هست که قیمت بسیار مناسبی است چراکه در هند یکی از دوستام گفت نزدیک 3 تومن در میاد

alireza f در تاریخ : 1394/3/21

درکل کسی نخره خیلی بهتره چون قیمتا خیلی میاد پایین تر
این قیمتا نجومیه

لازمه بدونید گوشیهای که به طور قانونی وارد میشن با ارز دولتی خریداری میشن
مثلا گوشی اس 6 سامسونگ 800 دلار بود که با ارز معمولی 2650 قیمت میشد ولی داره 1900 فروش میره
گوشی جی 4 نسخه پلاستیکیش 500 دلار و چرمی 600 دلار

به عبارتی پلاستیکیش 1500 باید باشه
و چرمی 1800

alireza f در تاریخ : 1394/3/21

طبق گفته مسولان در هنگام معرفی این منحنی بودن 20 درصد به محکم بودن دستگاه می افزاید

مقداد م در تاریخ : 1394/3/21

نظر شخصيتون با تعصب قاطي شده واسه همينه اين مطالبو ميگين . باشه حي٤ بينظيرترين قويترين خوشدست ترين و بهترينه در تاريخ موبايلها ! ولي مطمين باش كسي كه ميره گوشي بخره قبلش ١١٠٠ نداشته كه با ديدن چيپست شش هسته اي و ادرنوي٤١٨ ، از هوش بره بلكه ميدونه تفاوت قدرت چيبست گرافيك رم باتري و كيفيت صفحه رو و واسه كيفيت صفحه نظر ديسپلي ميت رو ملاك قرار ميده

مقداد م در تاریخ : 1394/3/21

به قول خودت دوست عزيز تعصب خيلي بده واقعيتو ببين . گوريلا گلس ٤ كه مقاومت بسيار بالايي مقابل ضربه داره ميتونه بدنه رو براي مدت بسيار خوبي ، مث روز اول نگه داره و هيچ ايرادي نداره و به نظرم الجي فقط خاسته روي چند سانت چرم و يه دوربين خيلي خوب مانور بده و توجه شما رو از چيپست و گرافيك و باتري و سايز بسيار بد ، منحرف كنه . در مورد پردازنده ، چطور شما مدعي ميشي اكسينوس٧٤٢٠ شما رو راضي نميكنه ولي اس٨٠٨ راضي ميكنه ؟؟! ببين دوست گرامي مث سال قبل نيس كه تفاوت انتوتوي اكسينوس با اسنپ خيلي كم باشه يكي مثلا ٣١٠٠٠يكي ٣١٢٠٠ الان يكي شده ٧٠٠٠٠ يكي ٥٦٠٠٠ اونوقت روي كاغذ كه اينطوريه ميشه بگيم در عمل اكسينوس كم مياره اونم جلوي ٨٠٨ ؟؟ ببين gsmarena اشاره كرده قدرت ٨١٠ در سطح اكسينوس نيس اونوقت شما اومدي مدعي شدي ٨٠٨ بهتره تا اكسينوس ؟؟!! پس شما نشون دادي وقتي منطقي حرف ميزنين كه آمار و ارقام به نفع الجي باشه و اگه نتايج به ضرر الجي باشه ، كلا همه بنچها رو رد ميكني ! مث اين ميمونه بگيم بوگاتي روي كاغذ سريعتره تا جنسيس ولي در عمل بوگاتي از جنسيس شكست ميخوره !! خب وقتي روي كاغذ از همه قويتره يني همونجا سريعتر بوده ديگه جناب ! وقتي gsmarena اومده با بنچمارك گفته اين٧٠٠٠٠ اون ٥٢٠٠٠ يني اين سريعتره والسلام ؛ خودت قضاوت كن اين حرفت روي حساب كتابه يا روي تعصب . در مورد صفحه ، من دارم ميبينم روشنايي صفحه جي٤ يه مقدار متوسطه يني ٤٤٠نيت ولي روشنايي اس٦ حدود ٥٦٠نيته و احتمالا ميدوني هرچي صفحه روشنتر باشه عملكرد بهتري مقابل نور شديد داره و كسي كه ٢٣٠٠ واسه اين گوشي هزينه ميكنه مطمينا با ديدن صفحه اي كه زير نور حرفي برا گفتن نداره ، نا اميد ميشه ! ادعاتون راجع به سايز صفحه خيلي جالبه اگه نظرت اينه هر چي صفحه بزرگتر بهتره پس به نظرت يه روز بايد موبايلها به صفحه ٨ اينچ برسن و هر كي بزرگتر بود بهتره و اين يني پيروزي !! برادر من داريم راجبه سايز يه "موبايل" حرف ميزنيم نه فبلت البته شمايي كه طرفدار الجي هستي معلومه سايز ١٥٠*٧٦ رو بي نظير ميدوني و توجيه هم ميكني ! آخه برادر اين سايز توجيه هم داره ؟؟؟ سايز بد ، بده چه سامسونگ چه الجي چه هر شركتي والسلام حالا نميدونم چطور شما اينو توجيه كردي و به اين نتيجه رسيدي پيروزي يني استفاده از گوشي بزرگتر ! يادت باشه هميشه دنبال واقعيت باش نه اينكه به خاطر برند محبوبت ، واقعيت رو بخاي بپوشوني

alireza s در تاریخ : 1394/3/21

دوستان عزیز که قصد خرید دارن یکم منتظر باشن تا گوشی با گارانتی وارد بشه اون وقت قیمت بدون گارانتی ها میاد پایین تر

AmiR N در تاریخ : 1394/3/21

دوستانی که قصد خرید این گوشیو دارن بهتره با گارانتی بخرن...
چون از قرار معلوم تعدادی از کاربرا با تاچ این مدل به مشکل خوردن...
احتمالا با یه آپدیت مشکل حل بشه...
ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنه...
و من الله توفیق.
:))

سجاد ک در تاریخ : 1394/3/20

شک نکن آقا امیر ( دارم با اطمینان میگم چون خودم دیدم همچین اشخاصی رو متاسفانه )
خیلی خیلی از محضر همه دوستان عذر می خوام ولی اونی که 2300 بخواد پول برای G4 بده ، یا با مشکلاتی توصیف ناپذیر دست و پنجه نرم می کنه ، و یا در خوش بینانه ترین حالت خیلی با قیافه این گوشی حال کرده که اینو خریده //
البته در اون حالت هم بیشتر از 1700 پول دادن برای این گوشی آتیش زدن پوله
اگه قرار باشه از نظر سخت افزار مقایسه کنیم که نهایتاً 1600 می ارزه این گوشی ( بعد از حباب قیمتش ازین باید پایین تر هم بیاد )
ولی ال جی در آینده چه برنامه هایی می خواد پیش بگیره ؟؟ اگه بخواد همچنان وابسته به چیپست های نابود اسنپ باشه که خیلی از رقباش ( اللخصوص سامسونگ ) عقب می افته !!
همین الان هم فکر نکنم فروش جهانی این گوشی بتونه رکورد G2 رو بزنه ///
مرسی و متشکرم

سپهر ی در تاریخ : 1394/3/20

نمیدونم شما بر چه حسابی میگید این از s6 بهتره!؟
شما یه مقایسه بین این و s6 انجام بدید!
اول پردازنده ی g4 نسبت به s6 خیلی ضعیف تره.این رو من نمیگم بنچ مارک ها میگن.
صفحه نمایشش هم از s6 کمی بی کیفیت تره.حتی شما توی s6 میتونید کیفیت صفحه نمایش رو تغییر بدید که دیگه حرفی برای گفتن میزاره.
این لینک ها هم سرعت بالاتر s6 رو نشون میده:
http://www.aparat.com/v/wWM2x
http://www.aparat.com/v/GQk2g

علی س در تاریخ : 1394/3/20

سلام دوستان
میزان امواج تشعشع شده که تحت عنوان SAR شناخته میشه در G4 تقریبا دو برابر G3 هست و همین منو میترسونه(مخصوصا برای سر خیلی مضره)..... آخه G4 رو خیلی دوست دارم. :cry:
اینم لینک مقایسه سایت معتبر phonearena:
(SAR رو جستو کنید...هر چی کمتر باشه بهتره)
www.phonearena.com/.../8997,9104,8347?ft=2
اینم لینک خبر مرتبط با اون:
www.sarchecker.com/?p=116

شایان خ در تاریخ : 1394/3/20

عزیزه من این قیمت یه قیمته حبابیه که فقط برای اینکه گوشی تازه وارد شده اولش اینطوریه مثله همه برند های دیگه که اولشون یه قیمت حبابی و بالا دارند ولی بعد از یه مدته کوتاهی قیمتها ثابت میشه و کمتر ولی افرادی هم هستند که برای اول شدن حاضر به پرداخته این مبالغ هستند . ولی در مورد این گوشی فکر کنم قیمتش پس از ورود رسمیش تو یکو هفصد تا هشصد فیکس. بشه .

AmiR N در تاریخ : 1394/3/20

کاملا موافقم...
:))
البته اولین اس 6 ها هم تو ایران(قبل از معرفی تو ایران) با قیمت 3700 فروخته میشد...
اون دیگه کلا منطق نبود...
D:

hamid a در تاریخ : 1394/3/20

دوست عزيز يك فيلم نه و چند ها فيلم يه سر به يوتيوب بزني ميبيني كه كانالاش كه فيلماي مختلف رو گذاشتن (اگهبا وبسايتها و كارشناسها اشنا باشي) كاملا معتبر و غعال هستن با چند هزار دنبال كننده(كانال هاي منبع فيلم ها ) دوست عزيز ميگي بحث از مقايسه سرعت نكن بعد خودت ميگي اگزينوس سريع تره اگه مقايسه نيست پس چي هستش؟؟؟؟؟
من هم به يه سري ارقام كه سامسونگ سابقه تقلب توشونو داره قبول نميكنم ......
من شما را تو بحث هاي مختلف ديدم و ميدانم كه بر خلاف خيليا تعصب نداريد و طرفدار تكنولوژي هستيد و از اين بابت خيلي شما را ستايش ميكنم

hamid a در تاریخ : 1394/3/20

دوست عزيز تعصب خيلي بده ... واقعيتو ببين ما نميگوييم g4 حتما بهترين است. ولي چرم بدون جذب اثر انگشت خيلي بهتر از شيشه هستش كه با يه زره كار كلا از شكل و شمايل گوشي در مياد(انقدر كثيف ميشه)
در رابطه با اگزينوس چند بار بگم من عدد و ارقام نميخوام بلكه عمل ميخوام كه تو عمل s6 بده (نه خيلي بد ولي با اون پردازنده بايد نه تنها در عدد بلكه در عمل هم بهترين ميبود كه نيست)
شما صفحه s6 را از صفحه g4 بهتر ميبينيد و اين فقط نشان دهنده توجيح خودت است
در رابطه با ابعاد نسبت ها در نظر گرفته ميشود كه g4 با 5.5 يه كم از s6 بزرگ تر است و اين يني پيروزي(
در ضمن طراحي فقط به ابعاد بستگي ندارد به قرار گيري همه اجزا بستگي دارد كه واقعا ال جي بهترين است با قرار گيري دكمه ها درپشت ( اگر تجربه اش كرده باشي اين حرف را قبول ميكني مخصوصا در g3)
يه نكته ديگه كه همه وبسايتها از g4 چرمي به عنوان يه محصول لوكس ياد كردند و از s6 يه كپي از شركت هاي ديگر

علی م در تاریخ : 1394/3/19

اونروز ی ودیو رو دیدم تو جی تی ای5 اس6 ضعیفتر از جی4 عمل میکرد و مشکل داشت

اگه کسی میخواد لینک ودیوشو بدم

فرید ک در تاریخ : 1394/3/19

دوست عزیز مطمئن باشی‌ کسی‌ که به قول شما ( ۲ تومن ) میده گوشی قبلش سری هم به نت و بازار می‌زنه و از کم و کیف گوشی یا گوشی‌های مورد علاقش مطلع می‌شه.

اما به نظر شما اگه چشم بسته بره پرچم دار نه چندان جالبه سامسونگ رو که حتا نتونسته انتظار‌های خود سامسونگ رو تو فورش بر آورده کنه بخره کار به جا و درستی‌ کرده!

فرید ک در تاریخ : 1394/3/19

گذشته از استفاده بی‌ نهایت نابه‌جا از واژه میان رده برای این چیپ (808) جالبه که شما از یه شایعه که من هم خوندمش چند وقت پیش استفاده میکنی‌ که پرچمدار LG رو بکوبی!
دوست عزیزم.

اول اینکه اون خبر یه شایعه بود و بس.
بعد هم معلوم نیست که S6 MINI بود باشه.
یه موضوعی هم که دقت نکردی شما این بودadreno 418 که ۳۳% از adreno 330 قوی تره. یعنی‌ قدترتش دوروبر ۱۷۰ ۱۸۰ فلپس هستش. این قدرت رو صفحه نمایش HD که تو اون شایعه ذکر شده بود ... یعنی‌ نتایج بنچمارک‌های گرافیکی بهتر از پرچمدار حال حاضر سامسونگِ S6!

اما شما اینقدر حواست به این بود که G4 رو بکوبی به این موضوع توجه نکردی.
شاید هم کردی اما فکر کردی کسی‌ حواسش نیست چون دیدم اکثرا سخت افزار‌های بیسیک این صنعت رو هم نمیشناسن و به چیپ قوی 808 لقب حتا میان رده رو هم اطلاق می‌کنن!

amir - در تاریخ : 1394/3/19

دوست عزیز دستگاههای دیجیتال حساب سرعت و قدرتشون حساب دو دوتا چهارتاست .

دیگه وقتی شما با فیلم راجع به سخت افزار و پردازش و قدرت بخوای اظهار نظر کنی وضعیت از این بهتر نمیشه.

نمیدونم احتمالا فکر میکنی گوشی و تست سرعتش مسابقات اسب دوانی هست ممکنه حالا یه اسبی پیدا بشه با جثه ضعیفتر و رکوردهای قبلی پایین یه بار شانسی معجزه کنه اول بشه

چون گفتی همه این ویدیو رو ببینن ماهم علیرغم میل باطنیمون دیدیم و نظرمون رو گفتیم.

از من به شما نصیحت اگه میخوای در دنیای دیجیتال کلاه سرت نره هیچوقت با فیلم و عکس و این چیزا در مورد هیچ چیزی تصمیم گیری نکن ( توی این صفحه فکر کنم 5 امین باره اینو دارم میگم )

amir - در تاریخ : 1394/3/19

آقایون قصد اتهام زدن ندارم ولی فکر میکنم خیلی از اینایی که در بخش نظرات گوشیها بقیه رو به هر قیمتی تشویق به خرید میکنن فروشنده هستن !

قیمت جی 4 رو برداشته زده 2310 !!!!!

با هیچ منطقی جور در نمیاد

azad a در تاریخ : 1394/3/19

فقط میتونم بگم عالییییییی
بخریدو حالشو ببرید خیلیییی جالبه
این همه انتقاد کردیید ولی در عمل اس6 سامسونگ در مقابل جی4 حرفی برا گفتن نداره حتی صفحه اش هم از اس6 بهتره
دوربینش فقط میتووونم بگو goooood

مقداد م در تاریخ : 1394/3/19

استاد لينك جالبي بود واسه اينكه كاملترين و بي عيب ترين صفحه بين موبايلها رو يه شكست خورده دونسته و نظر ديسپلي ميت رو كلا رد كرده !!! نميدونستم صفحه كم مصرفتر و روشناييش خيلي بيشتر باشه يه عيب حساب ميشه !! مورد بعدي طراحي هست كه نميدونم اين سايت طرفدار الجي ، چطور اعلام كرده سايز ١٥٠*٧٦ از ١٤٣*٧٠ بهتره و اون بدنه پلاستيكي از بدنه با گوريلاي نشكن ٤ بهتره !!! شما چون طرفدار الجي هستي اون سايز گيگانتيك رو ترجيح ميدي وگرنه كسي كه تعصبي برخورد نكنه ميدونه كدوم خوشدست تر و جنس بدنه اش بهتره و اين بررسي اون سايت كاملا بي پايه و از روي تعصب بوده و هيشكيو پيدا نميكني در دنيا بهت بگه بدنه جي٤ و خوشدستيش بهتره تا اس٦ ؛ اينقد اين دو سه بررسي اولش متعصبانه و خارج از منطق بود بقيه اش رو نديدم و نميدونم چطور شما به چشم خودت اعتماد نميكني و نظرات يه سايتي كه با اس٦ مشكل داره رو ميپذيري ! قدرت اكسينوس رو برابر با اسنپ ٨٠٨ دونسته !!!! احسنت به اون سايت كه نشون داد ٨٠٨ برابره با اكسينوس ! داداش من حتي ٨١٠ هم نتونسته قدرت اكسينوسو داشته باشه و انتوتو اونا ١٤٠٠٠ اختلاف داره يكي. ٥٦٠٠٠ يكي ٧٠٠٠٠ و شما ميتوني اينهمه نتايج بنچماركو نديد بگيري ؟؟؟؟ ميتوني دوست عزيز ؟؟؟ ميتوني ادعا كني ١٤نانومتري مقابل ٢٠نانومتري يه شكست محسوب ميشه ؟؟؟؟ پس ببين نتايج اون سايت كاملا به دور از واقعيات بوده و بهتره اطلاعاتت رو دقيقتر كني

شایان خ در تاریخ : 1394/3/19

برادر من اومدی اینجا داری هزار جور تبلیغ از اس 6 میکنی بعد میگی متعصب نیستی . شما اصلاً جی3 دست گرفتی که به جی 4 میگی خوشدست نیست فکر نمی کنید که اون انحنا ظریفه پشت گوشی واسه چی هستش آخه شما به چیه اس 6 میگید خوشدست بودن به بدنه لیز و تختش و یا دوربینه دو سانت بیرون زدش که به مرور رنگ دوره فرمش می ریزه به چیه اس 6 مینازید به اون مدیریت رم داغونش که هنوزم بر طرف نشده. به پس رفت از نظر امکانات نسبت نسله قبلش به ناهماهنگیه قطعاتش به افته قیمتش و یا به اون رابط کاربریش که هنوزم سنگینه با اینکه یه چیزایش رو حذف کرده .جی 4 حداقل جوری ساخته شده که تمام قطعات با پردازنده مچ هستند و مشکلی ندارند رابط کاربری از قبل هم روونتر شده و بهتر امکاناتش نسبت به نسل قبل خودش قویتر شده و حذف نشده ... و اینکه هیچ وقت یه گوشی رو با اعداد و ارقام روی کاغذ مقایسه نکن چون اگه اینطور بود پس باید آیفون 6 ضعیف ترین گوشیه سال میشود. یه گوشیه خوب گوشیه که تمام قطعات با هم مچ باشند و روون کار کنند نه اینکه فقط یه سری عدد و رقم باشند ولی در عمل ... بهتره بری تو آپارات مقایسه جی4 و اس6 رو ببینی تا معنیه مچ بودنه قطعات و مدیریت رم رو متوجه بشی.

I'm O در تاریخ : 1394/3/18

الجی خیلی برند خوبی بود ولی نميدونم چرا پسرفت کرد، تو ديزاين که با ام۹ و اس۶ قابل مقایسه نیست و باتری واقعا نا امید کننده که واقعا از الجی بعید بود...

hamid a در تاریخ : 1394/3/18

ببينيد دوستان اين خيلي واضحه كه فروش بالاي سامسونگ به خاطر پرچمداراش نيست به خاطر توليد خيلي زياد انواع مدلها از كلاس low تا high است. ما اينجا درباره ي lg g4 بحث خواهيم كرد.نه اينكه اگسينوس يا فلان بهتره.در ضمن قابل توجه دوستاني كه به فروش سامسونگ [افتخار می کنند] اشتباه ميكنند چون سامسونگ هميشه در فروش پرچم دارهايش انگونه كه بايد موفق نشده ( مثل s6 كه به پيش بيني خود نرسيدند يني نخواهند رسيد) در رابطه با اين موضوع اكر كمپاني مثل اپل گوشي هايي ميان رده توليد ميكرد قطعا در فروش با اختلاف اول ميشد.
دوستاني كه از طراحي الجي در g4 ايراد ميگيرند بايد بدانند برند محبوبشان در طراحي يك فول كپي از ايفون و سوني گرفته. در صورتي كه الجي نواوري هاي بسياري در ضمينه طراحي داشته(دكمه ها كه انقلابي به حساب مي ايد) اگر يكي از گوشي هاي ال جي را در مقابل s6 بگزاريد مثلا g3 مطمئن باشيد الجي چنان زيبايي از خود جلوه ميدهد كه سامسونگ تكراري (از نماي جلو) دلتان را ميزند.
در رابطه با صفحه نمايش ميدانيم كه ال جي از بهترين هاست و هر سال هم صفحه نمايش جديدي ارائه كرده( از جي ٢ به بعد) كه همگان را متحير كرده و از رقبا هم بهتر بوده.
در رابطه با دوربين كه موضوع واضح است و نياز به توضيح نيست كه ال جي بهترين كمرا ها را در گوشي ها قرار ميدهد و از همه برتر است.
در رابطه كه بهانه ميگيرند كه گوشي روي ميز تكان ميخورد... گوشي بايد بر روي ميز راحت باشد يا در درون دست پس اين بحث ها واقعا دور از حرفه اي بودن است.
در رابطه با پردازنده اگسينوس قوي است ،ولي نه با سامسونگ چون هماهنگي بين سخت افزار و نرم افزار ان كم است و بازده كامل را از ان نميتوان گرفت ولي ميبينيم كه در سيستم عامل ios اين ويژگي كامل است و در الجي نسبت به تاچويز بسيار خوب تر است. تا جايي كه ميبينيم جي ٤ در مالتي تسكينگ سريعتر از اگسينوس است( اين يك فاجعه براي ارتباط سخت افزار و نرم افزار است)
در ضمن من الان يك nokia 1200 و ipad air دارم پس لوزومي ندارد از ال جي تعريف كنم چون تعريف لازم نيست و جي ٤ جزء بهترين گوشي هاست (شايد بهترين تا اين زمان)
اميدوارم بحث رو در اين موضوع تموم كنيد چون اگر كسي خريد كند عادلانه نيست كه او را توجيه كنيم (به اشتباه) تا فلان مدل را بخرد. در ضمن من عاشق سري نوت سامسونگ هستم به خاطر قلمش و تجربه اش هم كرده ام ولي به خاطر تاچ ويز و ناهماهنگي هنگام كار فروختمش
در اخرين كلام اول گوشي را تست حضوري كنيد تا اشكالات كلي را ببينيد شايد نظرتان درباره گوشي ها تغيير كرد( من سامسونگ دوست الان ديگر اپلي و در اندرويد طرفدار ال جي هستم)
يا حق

alireza f در تاریخ : 1394/3/18

متاسفانه قبلا تقلب های سامسونگ در بنچمارک ها اثبات شده ...
پس بهتره عملکرد رو بررسی کرد نه اعداد و ارقامو

AmiR N در تاریخ : 1394/3/18

سلام دوست عزیز...

میتونی به لینکی که میزارم یه نگاهی بندازی...

لطفا اگه از یه گوشی انتقاد میکنی قبلش اطلاعاتتو کامل کن...

http://www.digitaltrends.com/mobile/lg-g4-vs-galaxy-s6/

Farhan T در تاریخ : 1394/3/18

با سلام
من به شخصه طرفدار الجی ام و جی2 دارم و خیلی راضیم با اینکه اینقد از جی4 ایراد گرفته شد بازم طرفدارشم .از نظر قدرت پردازنده معتقد بودم که اس6 از جی4 قوی تره ولی وقتی این ویدیو رو دیدم الآن مطمئنا میگم جی 4 نه تنها قوی تره بلکه با یه چیپ ست ضعیفتر واقعا شاهکاره لطفا همه این ویدئو روببینن

http://www.aparat.com/v/0woHC

مقداد م در تاریخ : 1394/3/18

دوست عزيز همينطوري ظاهر گوشي قشنگه ولي همه چي به ظاهر نيست و ابعاد يه فاكتور خيلي خيلي مهمه كه متاسفانه الجي اصلا به اين فاكتور توجهي نداشته و مسلما ازين جهت جي٤ در وضعيت جالبي نيس و شكي نيس كه اين گوشي اصلا خوشدست نيست و الجي نشون داده فقط به سايز اهميت ميده چراكه تصور ميكنه اينطور بيشتر ميفروشه ؛ اين از بحث ظاهر گوشي و از لحاظ سخت افزاري هم اوضاع كاملا مشخصه و خريدار اگه تعصب رو كنار بزاره ، كمبودهاي اين گوشي رو كاملا ميبينه و ميفهمه گزينه هاي بهتري واسه خريد هست و هدف بنده گفتن همين كمبودها بوده تا ضرر مالي و روحي متوجه خريدار نشه چراكه دو تومن ناقابل هزينه ميكنن ولي ميبينن مشخصات گوشي در سطح هيچ گوشي مطرحي نيس و اينجاست كه ايشون ضرر ميكنن نه شما . شما ميتوني بگي بهترينه اين گوشي ولي كاش به عيبها هم اشاره ميكردي كه تا جايي من ديدم از نظر شما اين گوشي تكميل تكميله و بي عيب و تموم برتري هاي اس٦ رو مقابل جي٤ نه تنها قبول نكردين بلكه حتي جي٤ رو برتر دونستين و آخرش ما شديم متعصب !

Hossein . در تاریخ : 1394/3/17

آل دیجیتال گوشی رو چند روز پیش 2 و 250 موجود کرد که سریع تمام موجودیش صفر شد! الآن زده دو روز دیگه نسخه تک سیم چرمیش موجودمیشه و احتمالا قیمت هم همون باشه.ولی اصل کار از 26 خرداد و جشنواره 444 الجی شروع میشه که گارانتی چقدر میخواد [بفروشه]! اگه قصد خرید داری حدود یه ماه الی دو ماه صبر کن،قطعا قیمتش میکشه زیر 1900...البته نسخه پلاستیکیش که یحتمل 100الی150 ارزونتر هست...بهترین کار فعلا صبره....
البته من خودم جی4 نمیخرم، پولش هستا ولی تابستونی هست و یه کنسولِ پیش رو!یه پولی هم قراره مهر برسه دستم+یه تومن وام از دانشگاه که قشنگ میشه روی نوت5 فکر کرد! احتمالا انتخابم نوت5 باشه....فک میکنم تاحدودی لذت ببرم از انتخابم!اما جی4 و نسخه چرم قهوه ایش جدا از لحاظ زیبایی و امکانات قابل ستایشه...

حسین ا در تاریخ : 1394/3/17

گوشی خوبیه امدوارم با سامسونگ s6 اختلاف قیمت داشته باشه خیلی از برند الجی خوشم میاد و مثل [برخی برندها] نیست که خیلی زود به زود گوشی بده بیرون

alireza f در تاریخ : 1394/3/17

نسخه پلاستیکی بین 1500 و چرم 1800
البته بعد از جا افتادن در بازار . درابتدا یه 200 .300 تومن گرون تر

آرمین ف نسخه چرمی 100دلار و به عبارتی 300 هزار تومان بیشتره
البته رنگها هم فرق داره که گرون ترینش زرشکیه که چیزی حدود 25 دلار از قهوه ایش گرون تره

amir - در تاریخ : 1394/3/17

دوست عزیز ما کاری نداریم شما یا بقیه چی میخرید ....

هر کسی هر چی دوست داره میخره.
کما اینکه پروفایلهای ما رو ببینید بارها مستقیم ازمون پرسیدن چی بخریم و خیلی واضح گفتیم نمیدونیم این سوالات رو از ما نپرسید خودتون باید تصمیم بگیرید چی بخرید.
برای خودتون هم فقط ارزش داره که چی خریدین

ما توضیح فنی میدیم چون وظیفه امونه خریدار رو در زمینه مسایل تکنیکال روشن کنیم.

اینه که اگر تا حالا به اشتباه تصور میکردید اینهمه توضیح و تفسیر و منبع بخاطر این بوده شما میخوای چی بخری !!!؟ از اشتباه درتون بیاریم برای ما اساسا اهمیتی نداره کی چی بخره که حالا شما مثلا نفر دوم باشی.

بابت مدل ایکس رو از برند ایگرگ خریدن کسی نه چیزی به ما میده نه ازمون میگیره.

بحث توضیح فنی یه مقوله جداست که با داستان خرید و فروش و این مسایل اولیه اصلا قابل مقایسه نیست

مقداد م در تاریخ : 1394/3/16

استاد شما اطلاعاتت به روز نيس واسه همينه ميگي اشباع ! برو وقت بزار تحقيق كن بعدش اظهار نظر كن . صفحه جي٤ هم مقابل اس٦ فقط يه صفحه خوبه . راجع به بنچمارك هم نظرت مث صفحه نمايش اشتباهه جراكه انتوتو ٨١٠ مقابل اكسينوس خيلي ضعيفه يني ٥٦٠٠٠ مقابل ٧٠٠٠٠ ! واقعبات رو ببين رو تعصبت مطلبي رو نگو چون نتايج كاملا مشخصه و با كسي كه حتي آگاهي كمي هم داره با يه سرچ ساده ميفهمه حرفت راجع به صفحات و چيپست اشتباهه

hamid a در تاریخ : 1394/3/16

دوست عزيز اون انحنا خيلي بهتره از اينمه دوربين گوشي بيرون زده باشه
من اينو دوس ندارم هر روز يه خط بيفته رو دوربين گوشيم دوس دارم با پولي كه ميدم يه گوشي بخرم كه مثل دوربين عكاسي دوربينش نزده باشه بيرون
لايك فراموش نشه موافقا

arian k در تاریخ : 1394/3/15

باسلام به شما دوستان گل به نظرتون وارد ایران بشه قیمتش چند میشه

آرمین ف در تاریخ : 1394/3/15

سلام من خودم الجی اپپتیموس جی دارم
تقریبا از دو ماه قبل معرفی جی 4 منتظرم تا بیاد و بخرمش
به خاطر این گوشی همه خریدامو گذاشتم کنار
دیروز متوجه شدم که این گوشی ی هفتس تو باز ترکیه عرضه شده
و قیمت نسخه چرمی و پلاستیکش با هم یکی هستش
اونجوری هم که من حساب کردم قیمتش تو ایران 1.960.000 تومن باید باشه
ولی نمی دونم این شرکت مدیا پردازش چه سودی داره که این گوشیو نمیده ب بازار
خسته شدیم از صبر کردن

مقداد م در تاریخ : 1394/3/14

دوست عزیز شما داری در مورد کمپانیی صحبت میکنی که لیدر اندروویده اونوقت لگ داره ؟؟ چیپست و گرافیک ضعیفتر از هم در بازیهای سنگین مشکلی ندارشتن چه برسه به این . راجع به دوربین ، من به یوتیوب کاری ندارم حتی اکه به نفع اس6 بود همین بود نظرم و معتبرترین منبع همون dxo هست کما اینکه دیسپلی میت معتبرترینه و یه کاربر معمولی نمیتونه مشخص کنه اس6 بهتره یا جی4 به دو دلیل اول اینکه صادقانه باید اعتراف کنیم علم اونارو نداریم دوم اینکه تعصب رو قاطی قضاوتمون میکنیم کما اینکه تا بوده ازین موارد بوده و خواهد بود پس صبر کن تست بشه . در مورد انحنای پشت ، شما مگه با نگه داشتن گوشی پشت صاف و بی انحنا مشکل داشتی که انحنادار رو دوس داری ؟؟ شما کلاهتو قاضی کن دوس داری روی سطح صاف هی گوشی تکون بخوره وقت مسیج یا بازی؟؟ برادر هر کاری الجی کرد که بهترین نیس حتی سامسونگ هم این ابعاد بزنه با این موارد منفی نظر من همینه . شما خودت باید تشخیص بدی با این مشخصات می ارزه 2 میلیون بدی یا نه . من هیچوقت نگفتم شما یا دوستداران الجی برین اس6 بخرین میگم واسه پولتون بهتره ارزش بیشتری قائل باشین و گوشی بهتری از این جی4 تهیه کنین .

amir - در تاریخ : 1394/3/13

دوست عزیز من مشخصا متوجه نشدم شما چی گفتی .... حتی شماره چیپست ها رو اشتباه نوشتی !

در مورد بزرگنمایی عملکرد 7420 اگزینوس قضیه بزرگنمایی و کوچک نمایی نیست حقیقته و باید قبولش کرد که در زمینه سرعت و قدرت و مصرف سخت افزار اس 6 با اختلاف فاحش و مطلق فعلا اولین گوشی دنیاست ....
فاصله اونقدر زیاده که شاید محصولات رقبا تا سال دیگه هم نتونن به اس 6 نزدیک بشن.

در باب اسنپ 808 و قدرتش یه چیپست متوسطه و برای گوشیهای میانرده امسال بد نیست کما اینکه لینکش رو خدمتتون قبلا دادم .
سامسونگ اسنپ 808 رو در یک گوشی میانرده و ارزونقیمت مثل اس 6 مینی استفاده کرده.
یعنی هر طور شما حساب کنی جی 4 در حدود میانرده های امسال طبقه بندی میشه ....
گوشی بدی نیست ولی در حد پرچمدار 2015 اصلا نیست به صرف یه دوربین و ادعای عملکرد خوبش که نمیشه گوشی رو پرچمدار محسوب کرد.

اگر قرار باشه کسایی که روی یه برند تعصب دارن اینجور کم کاریها رو بجای اعلام به سازنده توجیه کنن و سر و تهش رو هم بیارن در حقیقت به برند مورد علاقه اشون خیانت کردن .
به مرور باعث میشه این برند از گردونه رقابت خارج بشه و بازارش رو از دست بده.
همون بلایی که بر سر نوکیا اومد .... بر سر سونی اومد .... بر سر بلک بری و خیلیهای دیگه هم اومد.

در بازار رقابتی امروز شرکتی که بخواد دلش رو به چند تا طرفدار متعصب و محدود خوش بکنه عرض چند سال به سرنوشت همونایی که براتون مثال زدم دچار خواهد شد.
حتی اگر معروفترین و پرفروشترین برند دنیا باشید ....

مثال
سامسونگ چند ساله برند اول بازاره چه در حجم فروش ... چه در زمینه قدرت سخت افزاری و امکانات نرم افزاری و چه در زمینه تعدد مدل.
پارسال یه مقدار کم کاری کرد ...
به حرف مشتریها بخاطر انتقاداتی که به جنس بدنه میشد و همچنین بازار میانرده ها زیاد توجه نکرد .
کمتر از شش ماه از سهم 30درصدی بازار رسید به حدود 24 درصد !
چینیهای نوظهور سریعا شروع کردن سهم بازار رو گرفتن چون بازار با کسی شوخی نداره .
بابت موقعیت و تاریخچه هم به کسی باج نمیده.
با وجودیکه سامسونگ هنوز با فاصله زیاد برند اول در حجم فروش بود سریعا با کاهش سود عملیاتی مواجه شد نهایتا مجبور شد ایرادات و کم کاریهاش رو جبران کنه.
امسال هم میخواست همون روند پارسال رو ادامه بده احتمالا سال آینده میشد برند دوم ... 3 - 4 سال بعد هم ورشکست و حذف میشد !

اگر به برندی علاقه دارید باید ایرادات و کم کاریهاش رو خیلی واضح به اطلاعش برسونید ... جایی که اشتباه میکنه در درآمدش تاثیر داشته باشه تا درس بگیره و پیشرفت کنه.

اینا قوانین مدون تجاریه اصلا چیز بدی محسوب نمیشه که با خودمون رو راست باشیم.
نمیدونم چرا بعضیها فکر میکنن وقتی برند مورد علاقه اشون اشتباه میکنه به طرز فکرشون ایراد گرفته شده و تا حد ممکن باید همه چیز رو نفی کنن؟

شما دوست ندارید قبول کنید بازار کاری به علایق ما نداره خیلی خشن با زیانده شدن شرکت جواب اینطور مسایل رو میده نهایتا برند مورد علاقه شما سقوط میکنه.

اینه که انتقاد سازنده باعث پیشرفت میشه .
شما هم سعی کنید با همین دید بهش نگاه کنید.

علی م در تاریخ : 1394/3/13

واقعا فکر میکنی بنچ مارک ارزش داره؟

میتونی تو این لینک ی نگاهی به تقلب اس 4 و نوت3 در بنچ مارک نگاه بندازی

http://itresan.com/29099/samsung-putting-an-end-to-benchmark-cheating-with-the-kitkat-update-for-galaxy-s4-and-note-3.html

دو ساله گوشی های ال جی بهترین گوشی های جهان میشن

صفحه نمایشش کوانتومش هم صد در صد بهتر از صفحه نمایش امولد سامسونگ با اون رنگ های غیر طبیعیش هس

ال جی هم مجبور شد ک از اسنپ 808 استفاده کنه چون اسنپ 810 داغ میکرد

در ضمن ال جی با جی فلکس 2 با اسنپ 810 میتونه اگزینوس اس 6 رو عقب بذاره

Amir G در تاریخ : 1394/3/13

اقا مقداد شمایی که میگی پردازنده اکسینوس سامسونگ بهتره چرا گوشی های سامسونگ بعد از یه مدت به هنگ کردن و لگ میوفتن.اون رم سه گیگابایتی ddr4 و پردازنده که روش خیلی پز میدین چرا تو مولتی تسکینگ در حین بازی جلو جی 4 کم اوورد. تو دوربین هم که زده رو دست همه گوشی ها که شما میگی سایت dxo میگه اس 6 بهتره ولی اگه ی سر به یوتیوب بزنی نظرت عوض میشه.کی گفته گوشی هایی که رم نمیخورن سرعتشون خیلی بیشتره حالا اگه رم خور میزد میگفتین که گوشی هایی که رم میخورن سرعتشون بیشتره پس بهتره که یکم منطقی باشید و این عیب رو بپذیرید. تازشم گوشی اینقدر لیزه که تو دست کرفتنش خیلی سخت میشه و احساس امنیت رو کم میکنه.نرم افزارشم که کلن تاچ ویز بعد چند ماه از چشم میوفته ولی رابط کاربری ال جی ی شادابی و حالت خاص خودش رو داره.در ضمن باطری هم که تو اس 6 به دست کاربر تعویض نمیشه و برای تعویض باید یه هزینه دیگه علاوه بر خود باطری اخت کنید (پرداخت کنید ) ولی تو جی 4 همچین چیزی وجود نداره.دوربین جلوشم که هشت در مقابل پنج خودتون قضاوت کنید. شمایی که میگی پشتش قوس داره و برا بازی کردن خوب نیست میتونی گوشی رو تو دستت بگیری و بازی کنی. که این قوس و خمیدگی باعث میشه که گوشی بهتر تو دست قرار بگیره. باز هم میگم ال جی جی4 بهترین گوشی 2015 میشه.

سعید ق در تاریخ : 1394/3/12

سلام دوستانی که میخوان این گوشیو پیش خرید کنن و از مزایی استفاده کنن برن به سایتی که میذارم و ثبت نام کنن در ضمن پیش خرید حضوری هم انجام میشه که در توضیحات نوشته http://www.lg.com/ir/g4preorder

مقداد م در تاریخ : 1394/3/12

مهدي جان من بارها گفتم كيفيت عكس جي٤ در سطح خيلي خوبيه و بارها هم گفتم هنوز dxo اونو بررسي نكرده هرچند اولا بنده فك ميكنم بعيده از اس٦ و اس٦ اج بهتر باشه و شايد كمي بهتر از سيكس هاي اپل باشه دوما چه جي٤ چه اس٦ چه اج چه نوت٤ بخري نيازهاي عكاسي شما رو به بهترين وجهي برطرف ميكنن و اختلافات زياد نيس . الانم انتخاب شما كاملا كاملا درسته ولي بهت پيشنهاد ميكنم با اينكه نوت٤ هم خيلي خوبه ولي با توجه به اينكه تا سه ماه ديگه نوت٥ معرفي ميشه ، يكم زمان خريد رو عقب بنداز و مطمين باش با توجه به دقت سامسونگ در همه زمينه ها ، نوت٥ ميتونه بهترين انتخابت باشه ؛ البته قيمت نوت٤ زياد پايين نيومده و وقتي نوت جديد بياد و تب و تاب اوليه اش از بين بره ميتوني با كمي پرداختي بيشتر اونو تهيه كني كه واقعا معقول تره و از نظر مشخصات هم همينطور : ARM A72 و احتمالا مالي تي٨٨٠ و چهار گيگ رم و رزولوشن ٤ك و بدنه اي مشابه اس٦ ؛ به نظرم سه ماه صبر كني ارزش داره

مقداد م در تاریخ : 1394/3/12

دوست عزيز جدا برام سواله چطور گوشيي با اينهمه ايراد از نظر شما شايسته بهترين گوشي سال ٢٠١٥ ميشه و جالبه پيش گويي شما ! اولا نميدونم چرا بضي دوستان مدام ميگن رنگهاي اشباع !!! دوست عزيز نظر شما واسه جند سال قبل هست و اطلاعاتتون به روز نيست يا شايدم ميدوني ولي دوس داري واقعيت رو نگي ولي بزار برا بار صدم بگم displaymate گفته اون صفحه اي كه شما نام بردي رنگهاي بسيار طبيعي دارن كه ميتوني بري ببيني چي نوشته اگه نظر منو باور نميكني پس شما و بقيه دوستان لطف كنين اينقد روي بحث اشباع رنگ بحث نكنين چون متاسفانه واقعيت نداره و صرفا يه اظهارنظر عجولانه و بدون پايه و از روي تعصب هست مگه اينكه شما خودت رو كارشناس تر ازمتخصصين ديسپلي ميت بدوني كه اون بحثش جداست ولي شما اگه احتمالا اهل تحقيق در سايتهاي معتبر هستي بهتره ديگه بحث اشباع رو مطرح نكني چون معتبرترين سايت اومده نظر شما رو اشتباه دونسته و شما با اصرار روي حرف خودت ، نشون ميدي كه اصن با واقعيات كار نداري . ثانيا "دوستاني كه گوشيو نگرفتن اظهار نظر ميكنن" يني چي ؟؟ يني اينكه بگي سايز اين گوشي مث فبلت هاست ميشه اظهار نظر همينطوري ؟؟! سايز بسيار بد ١٥ سانت و عرض ٧٦ ميل خيلي خيلي خوشدسته از نظرت ؟؟!!! قبلش خوبه تفاوت سايز موبايل با فبلت رو بدوني بعدش مارو مخاطب قرار بدي ؛ نميدونستم جي٤ خوشدستره تا اس٦ سيكس و ساير گوشيهاي سايز مناسب !! ثالثا شما كه از طراحي اينقد تعريف كردي به اون انحناي پشتش هم توجهي كردي ؟؟! روي سطح صاف مث ميز گوشي همش لق ميزنه يني مثلا حين بازي كلش بايد با يه دست اين فبلت عظيم الجثه رو نگه داري كه تكون نخوره و با يه دستت كار كني ! ولي بقيه رو ببين به چه راحتي . چهارما dxo نظرش فعلا روي گوشي هاي سامسونگ هست كه بهترينن و فعلا جي٤ رو تست نكرده و نميدونم شما چرا بازم تعصبي برخورد كردي و به صورت كاملا خودجوش دوربين جي٤ رو بهترين دونستي !!! خيلي جالبه هيشكي ديگه حرف مدرك ها و مرجع عاي معتبر رو قبول نداره و همه شدن كارشناس !! طرفدار الجي ميگه اسنپ٨٠٨ بهترينه و همه رو كنار ميزنه و ميگه هر كي غير اين فك كنه ميشه متعصب ! دوست عزيز اينهمه بررسي سايتهاي معتبر برا چيه ؟؟ كه آخرش شما طبق "ميل و نظر خودت" مطلب بگي ؟؟ اگه اينجور باشه سنگ رو سنگ بند نميشه و همه ادعا ميكنن برند محبوبشون بهترينه چه در عكس چه صفحه چه چيپست ! الانم هر وقت dxo گفت جي٤ بالاتره از اس٦ و اس٦ اج بنده قبول ميكنم ! پنجما نبود كارت حافظه به سرعت بيشتر كمك ميكنه . ششم شما چطور متوجه شدي ٨٠٨ خيلي بهتره تا اكسينوس ٧٤٢٠ ؟؟!!! ميشه توضيح بدي چجور حساب كردي ما هم بدونيم ؟ خوبه نتايج مشخص شده بنچمارك انتوتو٥ برا جي٤ و اس٦ رو كه اولي شده ٥١٠٠٠ و دومي شده ٧٠٠٠٠ اونوقت شما نتيجه گرفتي هر چي بيشتر باشه يني چيپست ضعيفتره ؟؟!!!!! يا حساب كردي اونيكه بر اساس ليتوگرافي ٢٠نانومتريه كم مصرفتره تا اكسينوس ١٤نانومتري ؟؟!!! شما واقعا نظرات جالبي داري و بدون توجه به اينهمه مدرك و بنچمارك اومدي جي٤ رو بردي بالا ! نميدونستم استفاده از يه چيپ ميان رده و گرافيك متوسط خيلي بهتره تا قويترين چيپ فعلي جهان !! لطفا سعي كن ازين به بعد نظراتتو بر اساس واقعيات بنويسي نه علاقت به الجي و مشكل به سامسونگ تا لا اقل به سود برخي افراد باشه

DIACO A در تاریخ : 1394/3/12

من M9 بگیرم یا G4؟
روان بودن سیستم عامل و نداشتن کندی سرعت و هنگ نکردن خیلی برام مهمه.

mehdi . در تاریخ : 1394/3/12

ببین ما تو خونمون هم G3 داریم هم Note4 هر دوتای این گوشیا رو خودم برای خواهر و مادرم خریدم اونم با توجه به فاکتورهایی که در نظر داشتند. من میخوام برای خودم G3 بگیرم. ولی الان میخوام برم Note4 رو بگیرم چون هر جوری خواستم با G3 مقایسش کنم کلا سرتر بود. (بگذریم از اینکه سر H, C یا ادج بودنش هنوز سر چند راهی هستم) پس باور کن تعصبی نظر نمیدم. dxo رو حتی رو نشنیده بودم ولی الان که تو گوگل سرچ زدم رفتم سایتش فهمیدم سایت خیلی معتبری باید باشه. در مورد اینکه G4 بهترین عکسها و پیشرفته ترین لنز تا الان رو داره چند تا سایت مثل gsmarena و phonearena تستایی که انجام دادن و نتیجش رو گذاشتن با توجه به اون گفتم. مثل این لینک:
http://www.gsmarena.com/lg_g4_hands_on-review-1245p3.php

اگه یه چند تا لینک از تستهایی که dxo انجام داده بهم بدی ممنون میشم، من نتونستم تو سایتش پیدا کنم. در مورد 808 هم درسته من اشتباه نوشتم چند تا اشتباه نگارشی دیگه هم بود میخواستم ویرایش کنم دیدم نمیشه.

bahareh a در تاریخ : 1394/3/11

http://www.lg.com/ir/g4preorder

جی4 رسید...
لینک پیش فروش جی 4 در ایران...

hamid a در تاریخ : 1394/3/11

دوستان الكي كل كل نكنيد
از نظر هركس يكي خوبه و نظرش محترمه، مثلا از نظر من g4 به s6 ميچربه چون من از طراحي سامسونك متنفرم ( من متنفرم بعضيها عاشقشن)
در رابطه با سرعت هم تو عمل مهمه كه من تو بيشتر مقايسه ها كه ديدم (همه يوتيوبو) g4 در مجموع بهتره و اينو تو اجراي دوباره برنامه ها در مالتي خيلي نشون ميده كه ناشي از رابط كاربري عاليشه.

Amir G در تاریخ : 1394/3/11

سلام.من کل نظرات رو خوندم.نظر بعضی ها برام جالب بود که میگن کپی کاری و تقلید کرده و بعضی ها هم که واقعا تا حالا گوشی دستشون نگرفتن و میان اظهار نظر میکنن.اولا که این گوشی از نظر طراحی خیلی زیبا و شکیل ظاهر شده و کمتر گوشی هست که از چرم تو ساختشو استفاده میکنن.ولی شیشه و فلز که دیگه ی چیز عادی شده تو ساخت گوشی که بگیم اس 6 نوآوری کرده که میتونم بگم از اپل و سونی کپی برداری کرده.تازه ال جی تو اپتیموس جی از شیشه و پلی کربنات تو ساختش استفاده کرده بود.دوما دوربین جی 4 ی دوربین تمام عیاره که همه سایت های خارجی و شرکت ها مغلوب این دوربین با کیفیت شدن که به عنوان بهترین دوربین در بین گوشی ها شناخته شده که از تمامی امکانات توش استفاده شده برای ساختش و حرفی برای گفتن نمیمونه.سوما صفحه نمایش ای پی اس ال سی دی کوانتوم که رنگها و جزئیات را با کیفیت تمام و زنده و طبیعی نشون میده و خیلی بهتر از صفحه نمایش ال ای دی اس 6 هست که رنگ ها رو غلیظ و مرده نشون میده که با دید انسان هم خونی نداره.چهارما باطری قابل تعویض و پشتیبانی از حافظه خارجی که تو اس6 همچین چیزی وجود نداره. پنجما استفاده از اسنپدراگون 808 و رم 3 گیگ ddr3 که همه گفتن ضعیفه ولی در عمل ثابت کرد که خیلی بهتر از اس6 و اس6 ایدج میباشد. و همچنین استفاده از رابط با کیفیت اپتیموس یو ای 4 که خیلی بهتر از رابط بی کیفیت سامسونگ هستش.و همه میدونن که بعد از ی مدت گوشی های سامسونگ اون کیفیت اولی خودشون رو از دست میدن و به هنگ و لگ داشتن میوفتن که حسابی تو زوغ میزنه.به نظر من باز هم ال جی جی4 بهترین گوشی 2015 میشه.

amir n در تاریخ : 1394/3/11

اولا اقا مهدی بدون تعصب و خیلی شیکو قشنگ حرف زد و جایی واس حرف نزاشت
دوما اقا امیر من فقط قسمت اول حرفم ک اسمتونو اوردم با شما بودم
والا من ز اولش هزار بار نه ده هزار بار نه پنجاه هزر بار گفتم
من قبول دارم s6 و پردازنده اگزینوسش قوی تره
به هرحال کور ک نیستم برادرم
معماری و لیتوگرافیشن بر مبنای بهینه
تری هستش
والا من خودم ا اول اینو گفتم
اما این زوم کردن رو بحث پردازنده دیگ یک اغراق واقعـــــیه والا
در ضمن منبع اون ک تاچ ویز بهترین رابط کار بری دنیا شناخته شده کجاس؟؟
والا ما تو وب های داخلی و خارجی هرجا میچرخیم دارن گله میکنن ازش
اقا مقدادقضیه a72ها ک کاملا درست اما ولی جی4 فعلا اینجاس
اصلا شاید معماری A72شکست خورد
بحث کجا رو میکنی داداشم
اگرم الجی خواست سهمشو نگه داره مجبوره با اون ساختار گوشی بزنه
دوباره اقا مقداد اون قضیه سهم بازار رو واس بگم
ک اون سهم الجی رو میگید
اگ الجی از مقام چارم به ششم رسیده
ک البته از سوم ب ششم رسیده
اون ب خاطر اینه ک برند های چینی بازار چینو در دست گرفتن
و چون بازار چین بزرگترین بازار تلفن هوشمند دنیاس
الان سهم الجی پایین اونده
حتی اگ این چند وقته دنبال کنی سهم سامسونگ هم در چین پایین اومده
سامسونگی ک استراتژی توزیع گسترده رو داره
پس دیگ این بحثا نیس
اما خب من موضعمو مشخص کنم برادرم من گفتم برو بخون نظرامو اقا اگزینوس7620امسال بدون شک جایزه میبره ب عنوان بهترین پردازنده
اما انقد گندش نکن عمکرد فوق العاده سامسونگ دلیل بر ضعف الجی جی4 نیس
ب قول اقا مهدی کامل درست گف
هرکی با الجی خوشه الجی بگیره هرکی با سای خوشع سامی بگیره بتونم قول میدم اگ s6 بگیری پشیمون نمیشی
اگرg4 هم بگیری پشیمون نمیشی
...

مقداد م در تاریخ : 1394/3/11

اولا ببين شما كه الجي رو ميپسندي نظر قلبيت اينه بهترين عكس هارو ميگيره و كسي كه اچ تيسي دوس داره مياد با اعتماد به نفس بالا ميگه اج تيسي بهترينه خب ببين چه شود اين وسط ! هر كي حرف خودشو ميزنه كه تعصب هم كه ماشالا تا دلت بخاد ! ولي وقتي يه مرجع ميگه ، ديكه اختلاف چيه اين وسط ؟ الان dxo نظرشو گفته اونوقت يكي مياد ميگه نه من اين رده بنديو قبول ندارم ! جالب اينجاست دليلي هم نميارنا فقط چون برخلاف سليقه و تعصبشونه اونو قبول نميكنن ! الان هم نظر dxo با نظر شما متفاوته ولي باهات موافقم در نور كم عملكرد جي٤ از بقيه يكم بهتر بوده . راجع به باتري جي٤ هم ما همين نظر رو داشتيم از روز اول ولي كيه گوش بده ! راستي ٨٠٨ شش هسته ايه نه هشت هسته و وقتي تفوت بنچمارك بيست هزار تا ميشه يني تفاوت واقعا محسوسه و در عمل نشون ميده خودشو

امیرحسین ج در تاریخ : 1394/3/11

داداش شما که سالها توی IT فعالیت کردی،یعنی نمیدونی snapdragon 808 شش تا هسته داره نه هشت تا؟ ...

alireza s در تاریخ : 1394/3/11

خداوکیلی تعصب را کنار بگزارید و قبول کنید جی 4 واقعا زیباست و هیچ گوشی سامسونگ توان رقابت از لحاظ زیبایی را نداره

alireza s در تاریخ : 1394/3/11

دوستان عزیزوم من ب عنوان کسی که از روز اول ب الجی وفادار بوده از همه ی شما خواهش میکنم که دیگر جواب منتقدین را ندهید تا این بحث ها پایان یابد . عزیزان ما انتخاب صحیح و بهترین خود را میکنیم پس اصلا ب این کامت های منتقد اهمیت ندین . قربان همگی . با تشکر فراوان

alireza s در تاریخ : 1394/3/11

دوستانی که میخواییم جی 4 بخریم اصلا 2 دل نشید و مطمین باشید بهترین انتخاب هست ...

mehdi . در تاریخ : 1394/3/11

نمیدونم چرا همه اصرار دارند حرفی رو که میزنند به کرسی بنشونند! برادر من شما حرفتو بزن بقیه حرفتو قبول میکنن یا نه دیگه؟ غیر از اینه؟! ولی بحث دوستان برام جالب شد وقتی فهمیدم این دعواها برای برتری G4 به S6 و یا برعکس. اون لحظه واقعا خندم گرفت! اگه یک چیز تو این سالهایی که تو دنیای IT فعالیت کردم خوب یاد گرفته باشم، اون اینه که هیچ وقت تعصبی نسبت به برندی یا قطعه خاصی تعصب نداشته باشم چون آخرش به ضرر خودمه!

من یه آدم بی سواد ولی بذارید یه مقایسه از S6 و G4 براتون ارائه بدم. در مورد صحت درستیش هم میتونید برید تو کل سایت های فارسی زبان و خارجی. هر جا خواستید برید سرچ کنید....
اول دروبین: G4 تا همین لحظه که دارم کامنت میدم بهترین سنسور دوربین رو داره و حتی از S6 و 6plus هم کیفیتش بالاتره. این برتری توی شب محسوس تره.

سخت افزار: سخت افزار G4 از G3 قویتره، تقریبا 25. بگذریم که گرافیکش یعنی Aderno 418 از G3 Prime یکم ضعیفتره(میذاریم دو حساب Prime بودن اون نسخه). ولی S6 از G4 که چه عرض کنم از تمام گوشی هایی که تا الان ساخته شده تو سخت افزار با یک فاصله واقعا قابل توجه حرف اول رو میزنه! ولی این به معنی ضعیف بودن G4 نیست، اتفاقا G4 خیلی هم قدرتمنده! ولی S6 ته ته ته ته تمام اسمارت فون های هوشمند تو بحث سخت افزاره تا الان.

باتری: با تمام احترامی که برای LG و G3 قائل هستم تو بحث باتری واقعا G3 و از اون بدتر G4 واقعا ضدحال ناجوری هستند! خواهرم گوشیش G3 هست ولی اعصابشو ریخته بهم اما وقتی میبینه گوشیش چقدر زیباست و چه دوربین زیبایی داره آروم میشه. خیلی دلش میخواست G4 میاد گوشیشو عوض کنه ولی وقتی گفتم دوربینش بهترینه اما باتریش از G3 هم بدتره واقعا قاطی کرد.

این سه مورد چیزایی هستند که انتخاب خیلیا رو تعیین میکنه. صفحه نمایش هم مهمه ولی صفحه نمایش همشون حداقل خوب هستند. جنس بدنه هم سامسونگ تا الان گوشیهای اخیرش بهتر عمل کرده. رابط کاربری جفتشون هم خوبه. ولی چیزایی مهمتری هم هستند که گفتم باید بهشون توجه کرد.

حالا بستگی به خودتون داره که از گوشیتون چی بخواین! اگه علاقه به LG دارید و گوشی قبلیش رو داشتید، بهترین دوربین براتون مهمه و با روزانه 1 بار شارژ به شرط استفاده متوسط مشکلی ندارید بهترین سراغ G4. ولی اگه دوست دارید گوشیتون خیلی قوی باشه زیبایی خاصی هم داشته باشه و از نظر باتری هم اوکی باشه برید سراغ S6.

تو یه بحث هم خیلی به G4 گیر دادن اونم S808. اگه شماها قبول دارید G4 گوشی ضعیفی هست پس باید قبول کنید Note4هم ضعیفه! چرا؟ چون سخت افزارهاشون تقریبا مشابه هم هست. حالا این شباهت میتونید سخت افزاری باشه یا نرم افزاری(منظورم بنچمارک تو میدون تست)
S808 هشت تا هسته داره: 4 تا A57 با فرکانس 1.82 گیگاهرتز و تا A53 با فرکانس 1.44 گیگاهرتز

این فرکانس ها تو 742 به 2.1 و 1.5 و در 5433 به 1.9 و 1.33 گیگاهرتز میرسند.
تو بحث GPU یا همون واحد گرافیکی قدرت Mali-T760 در 5433 تقریبا با Aderno 418 برابره.
البته تو S6 هم همین T760 هست ولی بسیار قویتر.
بنچمارک Note 4 حالا 51500 هست و G4 هم 50500 برای S6 هم 70000
اگه S6 خیلی قویتر خودشون نشون میده دلیل نمیشه G4 ضعیف باشه! اصلا میدونید گوشی که بتونه 50000 antutu بگیره چه قدرتی داره؟ میدونید اگه اگه 30000 امتیاز بگیره بازه چه قدرتی داره؟
میتونید دستگاهی که بتونه 50000antutu بگیره تا چند سال به راحتی جوابگوی تمام مسائل مربوط به سخت افزاری هست؟ سامسونگ واقعا تو این بحث که G4 پردازنده ضعیفی داره عمرا بتونه عکسش رو ثابت کنه.

وحید ص در تاریخ : 1394/3/10

دوستان تست سرعت جی4 در مقابل اس6 === برنده نهایی LG G4
http://www.aparat.com/v/GOUVN
این است قدرت نهفته پردازنده های کوالکام و هم چنین بهینه سازی های جی4

کاربر گرامی"amir - " اینجا جای بحث نیست جای تبادل نظره لطفا حداقل با من بحثی نفرمایید چون بی پاسخ می مانید :D

s k در تاریخ : 1394/3/10

امیر جان قابل توجه شما که میگی توی ویدیو های یو تیوب چیزی قابل اعتمادی نیست که بشه بهش اعتماد کرد:
http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B6-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84/
.
.
اگر میل داشتی لینک یوتیوبش را هم بهت بدم. خبر اصلی ماله ۲-۳ روز پیشه که این سایت امروز گذاشته.

فقط تاکید میکنم که این لینک صرفا برای اینه که مشخص کنم که کج سلیقه ای ه که بگیم چنین ویدیو هایی ارزش نتیجه گیری ندارند. نتیجه ویدیو که کدوم گوشی بهتر ه وضیفه من، شما و ... نیست. هر کسی مطمءنا توانایی نتیجه گیری و جمع بندی داره.
ممنون

صادق ک در تاریخ : 1394/3/10

این گوشی گوشی خوبی هست تازمانی که اومد توبازار من می گیرمش

amir - در تاریخ : 1394/3/10

دوست محترم

برعکس شما که همه چیز رو از دید شخصی خودت میبینی ما مطلب رو برای راهنمایی خریدار مینویسیم ....

اگر با این ذهنیت که حالا یه چیزی میگیم کسی قرار نیست به نظر ما استناد کنه و کاری انجام بده یا چیزی بخره فکر میکنم فلسفه بخش نظرات سایت رو درست متوجه نشدین.

ما با این فرض کامنت میگذاریم که پس فردا اگر کسی مطابق نظر ما کاری کرد شرمنده اش نشیم.

شما شیراز هستی و گوشی رو دست نگرفتی ایرادی نداره....
به بقیه ایراد نگیر مگه این گوشی وارد بازار شده که شما میگید تستش کردیم !

همونطور که برات گفتم پلاستیکیش چند وقتیه در تهران موجوده ...چر میش هم نهایتا تا اواخر این ماه میاد توی بازار ایران.

alireza s در تاریخ : 1394/3/10

همشهری گل گلاب خودم ، قربونت برم من کاملا باهات موافقم و از دید منم جی 4 بهترین اسمارت فون تولید شده تاکنون هست عزیزوم نمیخواد بحث کنی با این متخصصین ، ما انتخاب خودمون را میکنیم و ب کسی هم هیچ ربطی نداره، شاد و پایدار باشی

مقداد م در تاریخ : 1394/3/10

امير اقا اگه اين گوشي حداقل ١/٩٠٠ هست با اين بدنه و اينهمه ايراد پس اس٦ بايد سه ميليون باشه و حالا كه اس٦ ١/٩٠٠ هست و يا كمي بيشتر پس اين جي٤ بايد ١/١٠٠ باشه و بيشتر ازين نمي ارزه

مقداد م در تاریخ : 1394/3/10

دوست عزيز اينطورم نيس كه ميگي ! يني عملا متوجه سرعت ٧٤٢٠ با ٨٠٨ نميشه شد ؟؟؟ والا من چنتا كليپ ديدم به وضوح مشخص بود در همه بازيها (چون تست سرعت بود و بازيهارو نشون ميداد مث تمپل ران و يه بازي از بليزارد و بوكس و غيره) ٨٠٨ جا مونده از اكسينوس و حتما ميدوني ما انتظار نداشتيم در هر بازيي ١٥ثانيه ٨٠٨ و ادرنوش ديرتر اجرا كنن همون ٢ ثانيه خيلي حرفه و همين معني كندي رو ميده در ثاني خود كوالكوم اومده با دو هسته كمتر و ادرنو ضعيفتر نسبت به ٤٣٠ ، به دنيا فهمونده كه آقا اين چيپ من نسبت به ٨١٠ يه ميان رده محسوب ميشه حالا ببين اين همه نتايج رو كه خود ٨١٠ هم حريف اكسينوس نشده چه برسه به ٨٠٨ ثالثا اگه اينطوري ميگي هيچ تفاوتي نباشه در عمل و همه چي رو كاغذ ، مگه كمپاني ها بيكارن برن اون بهترين چيپو بخرن و سوار كنن ؟؟! همه شون ميرن اون ميان رده رو ميخرن و توليد ميكنن چرا كه طبق حرف شما هيييييچ فرقي در عمل با بهترين نداره ! يا نه برن از ادرنوي ٣ سال قبل استفاده كنن چون اونم همه كارهاي مارو انجام ميده و طرفداران هم به به ميكنن كه واقعا كار عاليي كرد و بيشترش نياز نيس ! اصن شما كه ميگي فرقي در عمل بين چيپ ها نيس چرا ميخاي ٢ ميليون بدي به بدنه پلاستيكي جي٤ يا بيشتر به بدنه چرمش با اينهمه ايراد ؟؟ به جاش برو گوشيي بخر با اسنپ٦٠٠(نسل ضعيفتر اس٨٠٠)و ادرنو٣٢٠ حالا كه فرقي با اكسينوس در عمل نداره تازه شم در پولت حداقل حداقل ١ ميليون صرفه جويي ميكني ! ببين دوست عزيز شما داري هرطوري هست از الجي دفاع ميكني و نميخاي قبول كني الان اين چيپي كه روي جي٤ سواره جلوي اكسينوس در عمل فرقي داره ! سه ماه ديگه كه ARM A72 روي نوت جديد و آيفونها هم قرار گرفت بازم ميگي در عمل جي٤ مث اوناست ! لطفا منطقي دفاع كن . همه اينها در بحث عمل بود حالا در بحث روي كاغذ فقط يه لحظه فرض كن : با اومدن A72 و با وجود اكسينوس٧٤٢٠ ببين چقد جايگاه جي٤ پايين ميره ؛ ميدوني يني چي ؟؟ يني طرف رفته بدون توجه به ايرادهاي اين گوشي با كلي ذوق و شوق دو تومن واسه اين گوشي هزينه كرده و بلا استثنا بلا استثنا در همه تست ها ميبينه با اجازه شما ، جي٤ مقابل پرچمداران ساير شركت ها هيچ حرفي برا گفتن نداره اونوقت حس ميكنه من گوشيي انتخاب كردم كه عملكردش مقابل بقيه مث يه ميان رده ي ولي با اين فرق كه پول يه پرچمدارو دادم !!! لطفا خريدار رو تهييج نكن صرفا به خاطر علاقت به الجي

امین م در تاریخ : 1394/3/9

عزیزای دل من بعد از s3 و note 3 رسیدم به g2. تا نداشته باشینش معنی ال جی رو متوجه نمیشی. واقعا معنای رابط کاربری . باتری.. و دوربین تو الجی خلاصه میشه. آیتمهایی مثل قدم شمار یا نبض سنج اضافه نمی کنه تو نسخه های جدید. به جاش رو یه سری ظرافتهای خاص زوم میکنه. هر کسی هر چی میخاد بگه... بله من به این برند تعصب دارم و از رو تعصب هم حرف زدم . میدانیم چرا چون بیشتر از پولی که خرج کردن بهم امکانات و کیفیت داده. گوشی زده 5.2 اینچ اما از 5 اینچی های سامسونگ کوچیکتره. ..
جالب اینجاست که انقدر کامل رو گوشیاش کار میکنه که فرق بین پرچمدار جدید با مدل قبلی به اندازه سایر برندها نیس. صفحه 4k جی3 خوبه. اما به شرط اینکه باطری رو قوی تر میکرد. نه همون 3000 میلی آمپر جی2 رو. تکرار....
حالا منتظر g4 هستم... البته وقتی تبش فروکش کنه و قیمتش بعد 3 4 ماه منطقی بشه. به افتخار ال جی بازا

alireza f در تاریخ : 1394/3/9

عزیز من شیرازم و اگه هم موجود باشه من هنوز نتونستم رویت کنم

اما درباره a7 من نسخه نپیچیدم...
این انتخاب خود خانومم بوده و من نمیتونم به اجبار انتخابشو تغییر بدم
سلیقه ی اون a7 بود سلیقه من جی 3

نوشته رو میخونم ولی ظاهرا شما دوست داری از تعریف و تمجید ما از الجی ما رو توجیه به متوجه نشدن حرفام کنی

و نهایتا ما با نظراتمون اینجا به کسی ضرر نمیزنیم چون کسی از روی یکی دو نظر گوشی نمیخره

موفق باشید

bahareh a در تاریخ : 1394/3/9

چقدر با هم جرو بحث میکنید...واااااای
کسی میدونه حدودا جی4 کی میاد ایران؟

amir - در تاریخ : 1394/3/9

دوست عزیز هم حرفاتون رو متوجه شدیم هم دقیق خوندیم.

ظاهرا شما درست متوجه نشدین.
طرف بحث شما من نیستم !

روی کاغذ یا زیر کاغذ وقتی محصول ایکس قویتره...
سریعتره...( حالا شما نیاز به تمام سرعتش نداری دلیل نمیشه بخاطر دیدگاه شخصی شما فاکتور سرعت رو خط بزنیم.
مطابق قوانین ایران و خیلی جاهای دیگه دنیا حداکثر سرعت مجاز اتوبانها 120 کیلومتره که لازم به توضیح نیست ضعیفترین ماشینای بازار از این حداکثر سریعترن .
سریعترین ماشینهای بازار هم حق عبور از 120 رو ندارن .
خیلیها ماشین قوی و سریع میخرن مگه شما میتونی توجیه کنی چون سقف سرعت عملی 120 تاست چرا ماشین سریع میخرید یا چرا میگید مدل ایکس از ایگرگ سریعتره؟

دنیای دیجیتال که سقف سرعت نداره
سرعت به کار شما نمیاد ایرادی نداره به کار خیلیا سرعت بالاتر میاد یا بکار هم نیاد وقتی بابتش پول اضافه از خریدار نمیگیرن چرا انتخابش نکنیم ؟ )
امکاناتش بیشتره ...
بیشتر شارژ نگه میداره ....
کیفیت ساخت و جنس بدنه اش بهتره....
لیتوگرافیش جدیدتره ( بهتره بگیم منحصر به فرده ) ....
رمش جدیدترینه ....
استوریج داخلیش سریعترینه ....
و از همه مهمتر ( بالاخره بیس کار این سایت تجاریه ماهم بابت راهنمایی خریدار توضیحات میدیم نه بابت توجیه تفکرات شخصیمون ) :

قیمتش ارزونتره !

ممکنه شما یدونه ( و نه بیشتر ) دلیل منطقی بیاری چرا نباید بگیم از نظر ارزش محصول مورد بحث از محصولات رقبا بهتره ؟

کل حرف ما از اول تا این لحظه فقط همین بوده که اس 6 از رقبا ارزشمند تر و پیشرفته تر و البته کاملتره !
والسلام

نه به کسی گفتیم چی بخر نه به کسی گفتیم چی نخر .
نه این ادعاهایی که شما داری بابتش مشخصا از من سوال میکنی نمیدونم چی نازک تره ...چی خوشدست تره ( هر چند از هر آدمی که گوشی موبایل یکبار دستش گرفته بپرسی میگه گوشی نازک تر و سبک تر خوشدست تره .... حالا شما میخوای چی رو توجیه کنی من نمیدونم ! )

تاچ ویز از نظر شما سنگینه و آیکوناش قدیمیه و این صحبتها باز نمیدونم جوابشون چه ارتباطی به من داره ؟
* شما و خیلیای دیگه شاید از رابط کاربری سامسونگ خوشتون نیاد و معیار اول وآخرتون برای گوشی این باشه. یه بحث نظری شخصیه که من خاطرم نمیاد حتی یکبار در موردش صحبت کرده باشم که خوبه یابده !
مگر ما به کسی گفتیم باید خوشش بیاد یا مگه 27 درصد خریداران موبایل که برعکس شما فکر میکنن و از تاچ ویز خوششون اومده کسی استناد کرده به آمار بگه بهترین رابط کاربری تاچ ویزه اگه خوب نبود مقام اول رابط کاربریهای دنیا رو نداشت !

لطف کنید اول دقیق نوشته های دیگران رو مطالعه کنید بعد مشخصا اسم از طرف بیارید و توضیح بخواهید!
95 درصد سوالات و ادعاهایی که به من چسبوندین اصلا از طرف من نه در این صفحه نه هیچ صفحه دیگه این سایت مطرح نشده که جوابشون رو از من میخوایید.

مورد بعد اسنپ 808 که برای شما زیادی سریع محسوب میشه از دید سامسونگ کفاف پرچمدارهای 2015 رو نمیده
سامسونگ روی یه میانرده ( شما فرض کن اس 6 مینی 4.6 اینچی ) ازش استفاده کرده

http://www.sammobile.com/2015/05/29/samsung-sm-g9198-with-snapdragon-808-appears-on-gfxbench/

مشکلی با این موضوع دارید میتونید به روابط عمومی و بخش مهندسی محصول سامسونگ اعلام کنید چرا محصولاتت رو با قدرت اضافی بدون هزینه اضافی بیرون میدی !
یا بگید اسنپ 808 برای یه میانرده ارزونقیمت زیادیه .

در مورد جی 4 هم ظاهرا دقت نکردید چند بار گفتیم وارد بازار شده دست گرفتیمش !
باز یه عده چون خودشون دسترسی ندارن از بقیه سوال تکراری میپرسن

amir - در تاریخ : 1394/3/9

دوست عزیز ممکنه منبع این آمارتون رو لطف کنید ارایه بدید ...

چیزی که من میبینم تمام اعداد و ارقام از بلک بری تا الی جی غیر واقعیه.
* بغیر از نوکیا و سامسونگ هیچ برندی در تاریخ موبایل نداشتیم سهم بازار بیش از 25 درصدی داشته باشه که بلک بری 2009 سهمش 50 درصد بوده !
نوکیا زمانی که امپراطوریش بصورت مطلق روی بازار حکمرانی میکرد هیچوقت نتونست به 50 % برسه .
بلک بری که هیچ وقت یه برند معروف و پرفروش جهانی نبوده سالدر کل تاریخش به سهم دو رقمی بازار نرسیده 50% پیشکش .

شما منابعت رو ارایه بده ببینیم اگر درست هستن تا ما ممبعد به توصیه شما عمل کنیم بجای منابع الآن بیاییم منابع آتی شما رو مطالعه کنیم.
اگر از طرف خودتون و برداشتهای ذهنیتون آمار درست میکنید یه بحث دیگه است ....

سال به سال چیزی که از ال جی دیدیم ( الآن که بحث آمار و ارقامه ) از مقام چهارم سقوط کرده به ششم.

امسال شبیه پارسال از نظر آمار فروش سامسونگ با حدود 27% اوله ....
بعدی اپله با حدود 11 %
مقامهای بعدی همه تک رقمی هستن که اسامی باز به سونی و اچ تی سی و امثالهم البته نمیرسه.
*ال جی خوبه جزو ده تای اول با 4.5 % سهم بازار (حدود یک ششم سامسونگ ) هنوز هستش...
لنوو و هوآوی و یه سری برند چینی دیگه بعد از سامسونگ و اپل قرار گرفتن
سونی و اچ تی سی که جزو 10 تا اول هم دیده نمیشن....

اگر سهم بازار سالهای پیش هم دیدید لطف بفرمایید بگید ال جی که چند سال پیش مقام چهارم بود الان شده ششم بر چه مبنایی شما نتیجه گرفتی داره سال به سال سهمش بیشتر میشه !؟

alireza f در تاریخ : 1394/3/7

اصلا اینطور نیست عزیز
حالا چون سامسونگ بیشتر میفروشه بهتره؟ این منطق شماست؟

لازمه بدونید سال 2009 بیش از 50 درصد بازار موبایل برای بلک بری بود و لی الان یک درصده !!!!! بله یک درصد

بهتون توصیه میکنم بیشتر مطالعه کنید و برای مقایسه خودتون مقایسه هم کنید و ببینید
درسته پیش بینی فروش جی 4 در بهترین حالت ممکنه 15 میلیون نسخه و در بدترین حالت دوازده میلیونه ولی الجی سال به سال داره سهمشو تو بازار بیشتر میکنه

محمد ر در تاریخ : 1394/3/7

به نظر من هیچوقت نباید از یک برند طرفداری کرد مگر اینکه پولی به آدم برسه. اگر کسی الان G3 داره G4 اونقدر تفاوت ایجاد نمیکنه که حاضر به تعویض بشه. اختلاف هایی که شاید کوچیک باشن ولی میتونستن خیلی تاثیر گذار باشن. مثلا حسگر اثر انگشت. درسته که ال جی جایگزینی براش معرفی کرده ولی واقعا به امنیت حسگر اثر انگشت هست ؟ معلومه که نه. یا پردازنده درسته که خیلی ها میگن کافیه ولی تو مقایسه اخیر جی اس ام آرنا دیدیم که تفاوت آنچنانی با نتایج G3 نداره.

این معتبرترین نقد رو حتما دیدین تا حالا : http://www.gsmarena.com/lg_g4-review-1254.php

حالا میرسیم به مقایسه ها با نسل قبل یعنی G3 :

1. طراحی متفاوت (زیباتر فقط در صورت استفاده از پشت چرمی) و ضخیم تر نسبت به G3. حالا همین پشت چرمی هم نکته داره اولا یا شما براش کیف یا قاب میگیرید که دیگه دیده نمیشه یا نمیگیرید که معلوم نیست چقدر دووم داشته باشه.

2. وزن بیشتر نسبت به G3

3. صفحه نمایش زاویه دید بهتر و کنتراست بیشتر و رنگ طبیعی تر ارائه میده اما شدت روشنایی از G3 کمتره

4. میزان نگهداری شارژ 10 ساعت کمتر از G3

5. امتیاز Antutu حدودا 7000 بیشتر. تعداد فریم ریت در T-Rex ، چهار فریم و در Manhattan پنج فریم بیشتر

6. G4 خروجی صدا بسیار بدتری از G3 ارائه میکنه و در حالیکه G3 یکی از بهترین ها برای گوش دادن به موسیقی توسط هدفون بود و هست G4 کاملا عقب گرد کرده و در حد متوسط قرار گرفته.

7. دوربین در G4 بهبود خوبی داشته و البته G3 هم دوربین خیلی خوبی داره

بنابراین یک دارنده G3 با ارتقا به G4 ، دوربین بهتر و پرفورمنس اندکی بهتر رو تجربه خواهد کرد در حالیکه باتری بدتر ، وزن بیشتر و کیفیت صدای بدتر رو هم تجربه خواهد کرد.

اگر طرفدار ال جی هستید فکر میکنم G-Flex2 به مراتب از این گوشی بهتر هست و گوشی اصلی امسال ال جی اون گوشی هست نه این.

Morteza G در تاریخ : 1394/3/7

پول و سود و عشق و حالش واسه شرکت هاست.جروبحث و ...واسه شما .باوا بیخیال .انقد سر گوشی دعوا نکنید !!!!!!!!

amir n در تاریخ : 1394/3/7

این چند روز ک من نبودم اومدم و همه کامنت ها رو خوندم
خب داش امیر که انگار حرفای مارو متوجه نشدن شایدم نخواستن
من دوباره یه توضیح میدم
من میگم 7420 از s808بهتره اما رو کاغذ
فقط همین
اقا تو رو خدا من هیچی نمیدونم شما میدونید
به من توضیح بدید کدوم قابلیت رو این چیپست سواره که رو اون نیست/؟
من قسم میخورم اگ به شما دوتا گوشی بدون نام بدن که رو یکی اگزینوس7420 و روی یکی s808باشه
و باهاشون کار کنی
یه هفته هم ک تماما کار کنی نمیفهمی کدوم اگزینوس کدوم اسنپدراگون
در واقعا اون حرفایی ک راجبه سرعت باز کردن برنامه ها زدید ربطی ب پردازنده نداره
...
خب مثلا خیلیا طرفداره ips lcdهستند از جمله من چون زاویه دیدش فوق العادس
خیلیا هم هستن ک amo ledدوس دارن
و اون رنگ های با کنتراست بالا
از لحاظ ها دگه هم خودتون بلدید مقایسه کنید اما نگو این عددش بالاتر باشه بگو این یه چیز جدید بهم بده
در مورد دوربین بگم
جی4 بهتر هست اما نباید دگه انقد الجی بازا هم مانور بدن
چون دوربین الجی با اینکه عالیه اما برای یه عکاس حرفه ای عالیه
مگه نه برای ما و شما این دو دوربین تفاوتی نداره و هردو عالیه
اینو گفتم که نگید من تعصب الجی دارم
اما خب دوربین اس6 بیرون زده که امنیتش پایینتره
و اما بحثی که من واقعا بهش علاقه دارم
**رابط کاربری**
اگه کسی گف تاچ ویز بهتره ینی اصلا با الجی کار نکرده
بابا رابط سبک الجی با اون امکانات فوق العادس
بخدا تنها دلیلیه ک منو سمت الجی میکشه تاچ ویز یکم سنگینه و ایکوناش دیگه وقت تعویضشونه
در واقع سری چرم ارزشش خیل بالاتره پلاستیکیه
در ارگونومی هم بگم چجور میگن اس6 راحتتر تو دست گرفته میشه؟
کدومتون جی4 دست گرفته؟
من تا الان فقط با اندروید کار کردم نه با هیچ پلتفرم دیگه ای
اما واقعا الجی از جی پرو و جی2 به بعد رابط کاربریش عالی شد

amir - در تاریخ : 1394/3/6

دوست عزیز ما یه مقدار سواد تخصصی مون در زمینه دیجیتال پایینه یکم راهنمایی ازتون میخوایم

ممکنه تیتروار توضیح بدید عبارت اختراعی " هماهنگی قسمت های مختلف سخت افزاری " یعنی چی ؟
معیار اندازه گیری و امتیاز دهیش چیه که شما به این نتیجه رسیدید ال جی ( کاری به این مدل یا بقیه مدلهاش ندارم ) در این زمینه از بقیه رقبا بهتره ؟

اصلا شما یه زحمت کوچیک بکش خلاصه برای عموم توضیح بده اصل سخت افزار یه گوشی شامل چه چیزایی میشه و چطور میشه که این سخت افزارها وقتی در چند برند مشترک هستن در یک برند هماهنگ باشن...
در برند دیگه هماهنگ نباشن ؟
...
مقدار این هماهنگی رو با چه ابزار و معیاری اندازه میگیرن و امتیاز بهش میدن ؟

این اصطلاحات اولیه رو اگر تونستید توضیح بدید بعد نتیجه میگیریم اینم یه ادعای بی اساس دیگه است یا واقعیتی علمی هست و پشتش توضیحات فنی خوابیده

بعد از اینکه این ها رو اثبات کردید میریم سراغ ادعای نرم افزار بهینه و رابط کاربری روان و سبک ال جی ....

البته بازم میگم اگر برای صحبت خودتون ارزش قایل هستید و به صحتش اعتقاد دارید باید این بررسی ها رو انجام بدید.

amir - در تاریخ : 1394/3/6

دوست عزیز فکر کنم بعنوان گوشی باز چند وقتی از بازار عقبید .....

جی 4 پلاستیکی حدود یک هفته است وارد ایران شده .

صرفا جهت اطلاع گفتم ..
اگه دوست داشتی شما هم چک و مقایسه کنی میتونی همین الآن تشریف ببری علاالدین حدود 2 تومن یدونه اش رو بخری

* برام جالبه توی همون کامنت گفتم تازه وارد بازار شده و تازگی تونستیم چکش کنیم .
منتهی معلوم نیست شما نوشته طرف رو کامل میخونی یا دو خطش رو میبینی و سریعا میای جواب براش مینویسی ؟

شما که اینقدر از ال جی تعریف و تمجید میکنی خبر از وضعیت موجودیهاش در بازار نداری....
یا اینقدر تعریف میکنی و میگی گوشی شناسم و بهتر از ال جی ندیدم نمیدونم چطور میری برای نزدیکانت سامسونگ a7 که به گفته خودت بیشتر از 500 نمی ارزه رو 1200 میخری ؟!
خوب نمیشد برای خانومت همین نسخه ای که برای بقیه میپیچی رو اجرا میکردی و مثلا یه جی 2 با 1200 میخریدی که 700 هم ضرر نکنی روی سامسونگ؟

این سوال پیش میاد که نکنه برای مردم هم همینجوری نسخه میپیچی ؟
اگه آره چه تضمینی هست که با توصیه جدیدت به مردم 1 تومن ضرر نزنی در جاییکه برای خودی ها 700 ضرر میزنی وای به حال غریبه ها .....

و نهایت امر با این تناقضات و ادعاها فکر کنم شمایی که متوجه نیستی مشخصا چی میگی ( کما اینکه دفعه قبل هم گفتم )

شما اول ببین چی میخوای بگی ....
بعد که توجیه شدی اطلاعات کافی تئوری و عملی کسب کن آخر که جمع بندی کردی بیا به مردم لطف کن و راهنماییشون کن که چند صد هزار تومن ضرر به چند نفر نزنی.

amir - در تاریخ : 1394/3/6

دوست عزیز یه چیزی از خاص شنیدی و یه چیزی از دست همه کس نباشه ....

کسی گوشی خاص بخواد بخره ورتو باید بگیره منتهی قیمتش خیلی زیاده .

نخواد اونقدر هزینه کنه ولی یه گوشی خاص با بهترین امکانات و قویترین سخت افزار تا این تاریخ رو بخره میره اینو حدود 1000 دلار میخره که کلا قراره 1000 تا ازش تولید بشه ... به 100 خریدار اول هم یه کیف خاص میدن...

http://www.sammobile.com/2015/05/26/galaxy-s6-edge-iron-man-limited-edition-officially-launched/

نمیدونم جی 4 که حداقل 2 میلیون ازش تولید میشه کجاش خاصه یا در مقایسه با چی شده بهترین ؟
چیزی که دو سه میلیون ازش قرار فروش بره یعنی دست خیلیها هست ( خیلیا یعنی اندازه 20 تا 30 استادیوم آزادی پر رو تصور کنید .
این تعداد آدم قراره جی 4 دستشون باشه ! )

اینطور که شما به بقیه توصیه میکنی یه چیزی بخرن دست همه نباشه تمام گوشیهای معروف و پرچمدار از آیفون بگیر تا هوآوی و ژیائومی و ویوو رو که باید از لیست خط بزنیم ( اینا در مقیاس میلیونها تا دهها میلیون در سطح جهان واسه هر مدل میفروشن )

چیزی که دست همه نباشه و سوای مدل برندش هم خاص باشه هر چی هست ال جی نیست .

بغیر از یه سری برند خاص یه سری گوشی چینی هم داریم که نه تنها دست هیچکس نمیبینی بلکه خیلیا بعد از دیدن هم نمیتونن اسم برندش رو تلفظ کنن.
البته چینی بودنشون به معنی بد بودن دستگاهها نیست ... امکاناتی در حدود جی 4 یا بیشتر از جی 4 رو ارایه میدن.

متاسفانه دوستان وقتی میخوان توجیه برای ادعاشون درست کنن به مسایلی میپردازن که اساسا با تعریف اون مدل و دستگاه مد نظرشون تناقض داره.

خوب بابا جان یک جمله رو روراست بگید به نظر من آقای ایکس با وجودیکه جی 4 بهترین ...قویترین ...کامل ترین .... یا خاص ترین پرچمدار امسال نیست ولی شخصا به این برند و این مدلش علاقه دارم توصیه میکنم شما هم اگه دوست دارید با این دید بهش نگاه کنید ( دقت کنید صحبت از دلایل منطقی و مقایسه و ریاضیات و آمار نیست داریم در مورد دلایل حسی و نظری صحبت میکنیم )
بعد اگه متقاعد شدید بخرید.

وگرنه قرار بر توجیهات بی اساس باشه خوب چپ و راست بقیه مجبور میشن این ادعاها رو اصلاح کنن و نظرات اشتباه حتما به چالش کشیده خواهند شد.

اگر مساله در حیطه شخصی شما بود هیچ ایرادی نداشت ....

ولی وقتی قرار بشه بابت توجیه ذهنی شما بقیه راهنمایی اشتباه بگیرن و بعدا خدایی نکرده متضرر بشن مساله سازه و قابل قبول نیست

amir - در تاریخ : 1394/3/6

جالبه ....

من نمیدونم اینهمه دیسلایک بابت یه پیشنهاد بخاطر چیه ؟!

یه بنده خدایی مشخصا نظر سنجی کرده ...
چند مدل دستگاه رو اسم برده و خواسته بدونه کدوم مناسب تره.

شما هم بعنوان یه فروشنده بدون تعصب و هر چیز دیگه مزایای دو مدل گوشی رو گفتی ....
نقد و مقایسه ای هم نداشتی.
من نوعی میدونم برای فروشنده فرقی نداره از برند ایکس بفروشه با ایگرگ ...
ضمن اینکه میدونم کمترین سود برای فروش مربوط به گوشیهای سامسونگ میشه .
فروشنده بخواد منافعش رو در نظر بگیره سامسونگ میاد آخرای لیست ....

اینجا هر کسی از دیدگاه خودش نظرش رو گفته .
اینهمه دیسلایک میدن که چرا نمیایی بگی مطلقا جی 4 از همه نظر عالیه بعدم از هر کدوم این آقایون بپرسی مدعی هستن که اصلا و ابدا نه تعصب دارن ...نه روی برند خاصی نظرشون تمایل داره .. همه پرچمدارها رو داشتن و نظرشون رو بر مبنای تجربیات میگن !

نمیدونم بابت چی با هر کس مثل این دوستان فکر نمیکنه مخالفن ؟

بعضیا ابزار کار و دنیای تکنولوژی آی تی رو با تیمهای فوتبال اشتباه گرفتن .

حمید ر در تاریخ : 1394/3/5

راستی تا یادم نرفته قیمت این گوشی 699.98 دلار هست
که به عبارتی قیمتش به ایرانی یعنی نزدیک به دو میلیون هست نه 2700000
اگه خواستین میتونین برین اینجا قیتمش ببینین
http://www.gsmarena.com/lg_g4-6901.php

reza h در تاریخ : 1394/3/5

داداش مشکل این جاست که خودت میفهمی خریدار قدرت مقایسه داره و میفهمه کدوم بهتره اما شما هی میگی که اس 6 بهتره و .... این میشه معنی تعصب
اگه میدونی پس چرا هی میگی ؟!
منم همینو گفتم عزیز دیگه ، گفتم اس 6 اعداد بنچمارکاش بیشتره ولا غیر
البته هر کس یک نظری داره اما این نظر منه
من نمیگم جی 4 بگیرید فقط نظرمو دارم میگم شمایید که ....

حمید ر در تاریخ : 1394/3/5

اغا باس بگم سامسونگ فقط سر صدا داره ...
ولی ال جی اسم و شهرت داره اصیل هست مثل سامسونگ نیست که کپی کنه همه چیزو خودش درست میکنه
به این نیست که سامسونگ 8 هسته ای هست نه اینطوریا نیست اصلا گوشی جی 4 ال جی واقعا یه چیزی دیگه ای هست چون من از هر دوشون استفاده کرده ام
در ضمن بهتره برید اینجا ببینید که کدومش شایسته تر هست

http://www.aparat.com/video/profile/one/username/gooshishop/usercat/19331

برو ببین بعد بگو گوشی ال جی بد هست
در ضمن اینقدر سامسونگ سامسونگ کردین که قیمت فقط به اسمش هست نه به خودش به خدا راست میگم باور کنید فقط به خاطر شهرتش هست که اینقدر گوشیاش گرون تموم میشه
ولی ال جی گوشی هست که به مناسب بودن خود قیمتش هست همه ی محصولاتش
شایعاتی شنیده ایم که این گوشی خیلی گرون تموم میشه
ولی هرچی باشه بازم بهترین گوشی دنیاس
من که الان این گوشی دارم یعنی به تمام معنا بهترین گوشی دنیا البته از اپل استفاده نکرده ام
ولی میدونم که هرچی باشه از اس 6 بهتر هست چون با هردوشون کار کرده ام
من کارمند ال جی نیستم که بخواهم تعریفش کنم یا سودی برای منم نداره
ولی مطمئن هستم که بهترین گوشی هست به خاطر خودش میگم
ال جی بهترین گوشی ها با کیفیترین گوشی و با قیمت مناسبش به بازار گوشی میده ...

alireza f در تاریخ : 1394/3/5

چه جالب یعنی شما تو دست گرفتین که مقایسه میکنید؟
خودتون میگید هنوز نیومده تو بازار

شما ادعا میکنی من پرچمدار سامسونگ نگرفتم تو دست و مقایسه میکنم در الی که خودتونم صد درصد جی 4 رو ندیدید پس رو چه حسابی تفسیر میکنید و نظر میدید؟ روی کاغذ یا امار و ارقامی که سایت های طرفدار سامسونگ میدن

من پرچمدار سامسونگ نداشتم ولی تو دست گرفتم و مقایسه کردم اتفاقا A7 هم برای خانمم گرفتم که البته میا ردست ولی قیمت واقعیش 500 هست نه 1200
در کل من میدونم چی میگم ولی متاسفانه شما متوجه نشدید
به هرحال به قول خودتون اول با اس 6 کار کنید و وقتی جی 4 اومد برید و مقایسه کنید و بیاید نتیجه رو پیام کنید

موفق باشید

شایان خ در تاریخ : 1394/3/5

بخشید جناب اونوقت شما چند وقت میشه جی 4 رو تو مغازه اوردین که اینطور با اطمینان واسه خودتون مقایسه میکنید . هنوز هم یعنی نمیدونید که سنسور اثر انگشت امنیتش پایینه چون راحت تو خواب و یا بیهوشی قفله گوشی باز میشه . حالا میشه واجب بودنه سنسور ضربان قلب رو بگید . شما تو کدوم بررسی دیدید که دوربین اس 6 از جی 4 بهتره والا ما تو هر بررسی که دیدیم دوربینه جی 4 بهتر بود یعنی تا قدری خوب بود که دیگه اونو با دوربین dslr کانون. داشتن مقایسه میکردند فیلمش تو یوتوپ هم هست در ضمن اون لنز بیرون زده اس6 احتماله خشو خط روش زیاده در مورد خوشدست بودن هم گوشیه اس 6 چون از شیشه توش بکار برده شده لغزنده و لیز هستش و به کاربر احساسه نا امنی میده بر عکسه جی 4 که از چرم طبیعی درست شده و فقط پروسه ساخته اون 12 هفته طول میکشه و با انحنای کمی که داره راحت تو دست جا میگیره و رو دست میشینه دقیفاً مثله جی 3 فکر نکنم شما اسم صفحه نمایش کوانتومی که رنگها رو شفاف و واقعی نشون میده به گوشتون خورده باشه که به صفحه نمایشه اشباع رنگ امولد میگید خیره کننده گوشی های سامسونگ بعد از مصرف در طولانی مدت سرعتشون هیچوقت مثله روز اول نمیشه و اینکه شما رابط کاربری تاچویز سنگین رو با رابط کاربری سبک ui که روون و ساده طراحی شده یکی نکنید شاید سامسونگ تاچویز رو یکم سبک کرده باشه ولی بازم رو همون حالت بازم داره کار میکنه و بازم سنگینه در کل هر دو گوشی خوب هستند ولی جی 4 بهتر و کارا تره حداقل جی4 نسبت به نسل قبل خودش قویتر و خاص تر ظاهر شده ولی اس 6 نسبت به نسل قبل خودش زیاد خوب ظاهر نشده چون امکاناتی مثله ضد آب بودن و درگاه کارت اس دی و همینطور باطریه قابله تعویض رو از دست داده. و میلی آمپر باطری هم کم شده .

Alireza T در تاریخ : 1394/3/5

1- نازك تر و سبكتر هست ولي خوشدست نيست ! (كي بهت گفته گوشي با بدنه صاف و تخت خوش دسته ؟)
پشت جي 4 قوس داره و فقط آخرين نقطه قوسش 9.8 ملي هست و كناره هاش خيلي هم باريكن و اين قوسش به خوش دست تر شدنش خيلي كمك كرده ! مثالش همون جي 3 سال قبل
2-قدرت پردازنده اس 6 كمي از جي 4 بيشتره ، ولي هر دو براي انجام كارهاي سنگين عالين
3-كيفيت صفحه اس 6 به نسبت بهتره ولي خيره كننده نيست (اگه خيره كننده بود بايد 50 درصد با رقباش فرق داشت )
4- تا جايي كه ماها ميدونيم و تو سايت ها هست سامسونگ امسال خيلي از امكانات تاچ ويزش رو به خاطر لگ هاي آزار دهندش حذف كرده و به همين خاطر نميتونه از ال جي خوب باشه بلكه بدتر هم هست .
5-امكانات جي 4 ( ناك كد به جاي اثر انگشت ، گام شمار ال جي هم داره ، پاسخ به تماسهاي ورودي بدون لمس صفحه و فقط كافيه گوشي رو به گوشتون بگيريد ، باز كردن دوربين بدون نياز به باز كردن قفل صفحه ، عكس برداري سريع از سوژه مورد نظر بدون نياز به باز كردن قفل صفحه ، يعني با صفحه قفل و خاموش ميتونين براحتي عكس بگيرين، بازكردن صفحه و خاموش كردن صفحه با دو بار ضربه زدن روي آن )
6- مصرف باطريه اس 6 از جي 4 خوب هست ولي فوق العاده نيست و فقط يك ساعت اختلاف دارن
7- دوربين اس 6 اصلا بهتر از جي 4 نيست بلكه از اون عقبتره ( كل سايت هاي داخلي و خارجي از كيفيت بهتر دوربين جي 4 حرف ميزنن ، شما از كجا اس 6 رو بهتر ميدونين ؟ (به آپارات سربزنين ) )

يادت باشه هيچ وقت يكطرفه قضاوت نكن

حامد ت در تاریخ : 1394/3/5

حتما این ویدئو رو از دی جی کالا ببینید
http://tv.digikala.com/Video/Review/Mobile/LG_G4_First_Look

MOH R در تاریخ : 1394/3/5

G4 واقعا گوشیه خوبیه.من به همه فک و فامیل و دوستانم که سامسونگ نمیخوان و پول اپل رو ندارند فقط الجی و سونی رو توصیه میکنم.خودم درسته که Z2 سونی دارم ولی الان Z4 و G4 هم تو اولویت هام هستش و نه هیچ گوشی دیگه ای.

سعيد م در تاریخ : 1394/3/4

به نظر من تنها برتري G4 بهs6 كمي دوربين بهتر وصفحه 5.5اينچى ولىS6 جنس بدنه باكيفيت ،صفحه نمايش با كيفيتر ، سنسور اثرانگشت،مديريت باطري التراپاورسيور،رابط كاربري بهتر،كيفيت صداي بهتر

پوریا م در تاریخ : 1394/3/4

سلام دوستان در تکمیل صحبت های چند تا از دوستامون بگم که الجی علاوه بر اینکه هماهنگی قسمت های مختلف سخت افزاریش از بقیه رقبا بیشتره به دلیل داشتن رابط کاربری روان و سبک و البته پُر امکاناتش سرعتش در عمل از رقبا بیشتر میشه.... واقعا lg امکاناتی داره که کاملا از بقیه رقبا خودشو جدا میکنه . البته اشکالاتی هم داره که نمیشه ازشون چشم پوشی کرد .

orkideh o در تاریخ : 1394/3/4

من هیچوقت نفهمیدم این دعواها سر برند گوشی ها واسه چیه ... این محیطها جای به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانسته ها به صورت محترمانست نه کل کل سر هیچی ..اول اینکه ایراد میگیرن چرا جی4 از 808 استفاده کرده در حالیکه 810 بهتره باید بگم مهندسای الجی اگه بیشتر از ما ندونن حداقل اندازه ما با علامت کوچیکتری و بزرگتری اشنان!چیزی که من خوندم اینه که الجی توی جی فلکس2 از 810 استفاده کرده ولی یه تستی نشون میداد مدت زمان پیک هسته در 810 خیلی کمه و بعدش خیلی افت میکنه و مقایسه کارایی نشون میداد اگرچه جی فلکس2 در حالت خنک کارایی به مراتب بالاتری نسبت به جی4 داره ولی با گرم شدن این کارایی به شدت کاهش پیدا میکنه ولی واسه جی4 عملکرد ثابته. در مقایسه با s6 اغلب اعداد ارقام تستهای معتبر به نفع s6هست .در حالیکه جی 4 حتی نسبت یه جی3 بهبود عملکرد فوق العاده و به قولی واوو نداشته و از همه مهمتر مشکل باتریش همچنان پابرجاست کمتر از حد متوسط. مورد بعدی اینکه سامسونگ هم کره ایه نمیدونم چرا همه گیر دادن به چین!! خواهشا موقع مقایسه گوشیها از مواردی مثل اثر انگشت یا سنسور قلب استفاده نکنید چون ادمو یاد کیت تست قند خون و تو جیب جا میشه جی ال ایکس میندازه.ظاهرا امسال جی 4 چیز زیادی واسه ارائه نداشته و میدان رو واسه گوشیهای دیگه خالی کرده شاید تا اخر سال یا سال بعد وخودش بیشتر روی ظاهر و کمی دوربین مانور میده.

سید حسین ع در تاریخ : 1394/3/4

با سلام دوست عزیز به نظرم گلکسی اس 6 گزینه ی مناسب تریه
ولی در کل فرقاشون:
*دلایلی که اس 6 بهتره
1-نازک تر و خوش دست تر و سبک تر هستش(اونم خییییلییی زیاد اخه چون ضخامتاشون 3 میل فرق داره)
2-قدرت پردازنده اس 6 بهتره چون توی GFX بهتره و همچنین antutu و Basemark OS II
3-کیفیت صفحه اس 6 خیره کننده ترین کیفیت صفحه ی دنیا رو داره
4-امکانات نرم افزاری که نقش تاچ ویز جدید همین بود که خیلی بشتر و بهتر از LG UI هستش
5-امکانات خود گوشی مثل
گام شمار
شمارش ضربان قلب که هر کی میگه کم کاربرد هستش خیلی هم اشتباه میکنه
اثر انگشت خیییییییلی خوب
و مخصوصاً smart manager که خیلی خوبه
6-مصرف باتری فوق العاده
7- دوربین بهتر نسبت به ال جی (والله من که توی چند سایت نقد و بررسی رفتم به نظر من که اس 6 بهتره و علاوه بر من کلیه ی دوستان هم در کامنتشون همین عنوان رو بیان کردند)
*دلایلی که ال جی جی 4 بهتره
1-صفحش بزرگتره(البته اگه برات مهم نیست میتونی بیخیال شی این گزینه رو)
2-بالا بردن حافظه ی جانبی گوشی به وسیله ی رم
3-روی کاغذ که دوربین جلوش بهتره
4-فوکوس عالی
لازم به ذکر هستش که قیمت گلکسی اس 6 چون من خودم مغازه دارم هستش 1/850/000 اینتر
و ال 6 ادج 2/700/000 اینتر
ولی در کل به نطر من اس 6 متونه گزینه ی مناسب تری باشه

شایان خ در تاریخ : 1394/3/4

درسته آقا وحید الجی مدله دو سیمه جی4 رو هم زده و تو بعضی کشورها عرضه میکنه و احتمال داره تو ایران هم بطور رسمی وارد شه .ولی فکر نکنم همزمان با تک سیماش وارد کنه شاید یه مقدار طول بکشه ولی میادش .

amir - در تاریخ : 1394/3/4

والله من آخرش متوجه نشدم مشخصا چی گفتید ( یکی به نعل میزنید یکی به میخ )

دو ماه یکبار میشه سالی 6 بار نه 10 بار ....
شما که معنی گوشی باز رو میدونی در 2 جمله توضیح میدادی بقیه هم بفهمن ....

کسی که از سامسونگ چیزی رو تجربه کاری نداشته و خودش میگه یه برند مورد علاقه ام نیست چطور نظر میده فلان مدل ال جی از همه روان تر و بهتر بوده ( شما یه چند تا پرچمدار سامسونگی رو چک میکردی بعد نتیجه گیری میکردی چه مدل و کدوم برند دستگاهاش روون تر و کاملتره .... شما مطابق تجربه نداشته که نمیتونی مقایسه بکنی ! وقتی اینو بهت میگیم مدعی میشی نمیدونید گوشی باز یعنی چی ولی حق با شماست !
اگه در جریان نیستی اینجا بحث بررسی مشخصات فنی و قیمتی بین اس 6 سامسونگ ...جی 4 ال جی .... زد 4 سونی و ام 9 اچ تی سی بود.که خریدار مطابق اطلاعات درست تصمیم گیری کنه.
بغیر از اولی و آخری هیچکدوم برای تست عملی تا حالا در بازار ما نبودن.
روی کاغذ اولی از همه بالاتر بوده.
در عمل هم بین این دو تا اولی از همه بهتر بوده ....
جی 4 هم سایتایی که چک کردن تقریبا و عملا در تمام زمینه ها از اولی پایینتر بوده.
تازگی وارد بازار شده که ما چکش کردیم و دیدیم تفاوتهاشون از اونی که روی کاغذ بود هم بیشتره.
شما دوست داشتی بدونی چرا اولی بهتره....
اس 6 رو همه نمایندگیا چند دستگاه برای کار کردن مجانی گذاشتن .
با یه جی 4 تشریف ببرید تست کنید که دقیق متوجه بشید تفاوتشون چقدر زیاده )
...
یکم دقت کنید اینجا برای راهنمایی عموم نظر ثبت میکنیم.

amir - در تاریخ : 1394/3/4

والله تجربه تقریبا ثابت کرده سوییچ کردن از سری نوت به هر دستگاه دیگه از هر برندی خیلی سخته چون میخواید از یک دستگاه تک سورس کوچ کنید به دستگاههای عمومی.

با تمام این اوصاف اگر میخواید خیلی بابت این تغییر استراتژی دچار مشکل نشید نزدیک ترین رقیب نوت 4 لنوو k920 هستش با همون رنج قیمتی و تقریبا همون ابعاد و امکانات.

بازم قبلش هر انتخابی خواستید بکنید اول عملا تستش کنید ممکنه مجبور بشید مجددا نوت 4 بخرید یا چند ماهی صبر کنید نوت 5 که نمونه کاملتر و جدیدتره ( البته با همون قیمت قبل و سخت افزاری به مراتب انقلابی تر ) رو بخرید

* من بودم راه دوم رو انتخاب میکردم.

اگر مشکل گوشی دارید این چند ماه رو میتونید با یه لنوو golden warrior a8 حدود 600 تومنی یا سامسونگ core prime حدود 360 تومنی سر کنید که هم هزینه زیادی نداده باشید هم تجربیات متفاوت و البته ارزونقیمتی با دستگاههای بسیار با ارزش ( نسبت به قیمت و امکانات ) کسب کنید.

amir - در تاریخ : 1394/3/4

آمار فروش یعنی تبلیغات ؟!

جالبه ....

اگه آمار فروش یعنی تبلیغات که اپل در ایران اصلا تبلیغات نداره و کلی میفروشه !
یا هوآوی بهمین ترتیب .....
جی ال ایکس برعکس کلی تبلیغات داره و هیچی نمیفروشه ...

ضمن اینکه مگه ال جی تبلیغات نداره با تبلیغاتش کمه ( ال جی که سالی 6 بار جشنواره میگذاره و کلی هدیه و قرعه کشی و غیره ..... )
یا مگه کسی جلوی هر برندی رو گرفته که تبلیغ نکنه ....

باز اگه در جریان نیستی تا سال قبل بابت تحریما سامسونگ در ایران تبلیغاتش تعطیل بود ....
تبلیغات که هیچ حتی خدمات رسمی و گارانتی نمیداد.

دوست عزیز مردم گوشی نزدیک دو میلیونی رو با تبلیغات نمیخرن.

90% کسایی که گوشی پرچمدار میگیرن آدمای اهل تحقیق هستن و خیلیهاشون اگر تخصص هم نداشته باشن گوشی رده بالا زیاد داشتن.
یعنی از نوکیای 1100 با تبلیغات در نمایندگی فلان برند سر در نیاوردن که یکدفعه امکانات عجیب و غریب جلوشون بگذارن یک دل نه صد دل عاشق بشن بگن همین خوبه .
رقیب و مقایسه رو ولش کن

بدون توجه به تبلیغات مطابق اطلاعات و تحقیقاتشون گوشی انتخاب میکنن.
( ضمن اینکه خیلیا قبل از خرید با این گوشیها چند ساعت در مراکز فروش کار میکنن ... تا زیر و رو و کل وجود گوشی رو تزیزن بیرون و مقایسه عملی نکنن گوشی نمیخرن )

پس این توجیه کاملا بی اساس رو ولش کنید که خیلی وقته اکسپایر شده.

اینهمه دلیل واضح از مشخصات فنی و سخت افزار و امکانات و رنج سنسورهای اختصاصی و آرشیو و استور کامل نرم افزاری تا ارزش در برابر مبلغ پرداختی که جزو بدیهیات هست رو ول میکنید میچسبید به یک بهانه تقریبا واهی ....
اگه فلان برند فروشش بالاست بخاطر تبلیغاته نه امکانات اختصاصی اش !
* در جاییکه مدعی هستید همه عالم میدونن فلان برند نمایشگرهاش مشکل داره به آمار فروش که میرسیم میگید همه عالم نمیدونن مساله چیه نگاه به تبلیغات میکنن ! خود شما فرض کن یه آدم بیطرفی
اگر اسمی غیر از توجیه تراشی و تعصب روی این اظهار نظرهای متناقض میتونی بگذاری بگو ما هم ممبعد از همون اسم استفاده کنیم

در باب بحث تخصصی

اونایی که من رو میشناسن ( البته میتونید پروفایلم و سابقه کامنتهام رو هم چک کنید ) در جریان هستن تعریفم از بحث تخصصی مشخصا چیه و با چه معیار و اصطلاحاتی به موضوع میگم تخصصی ....

مطابق اونی که ما بهش میگیم تخصص بحث تخصصی میکنیم میگید رم و سرعت و تکنولوژی مورد استفاده و آرشیتکتور و بنچمارک و تستای دیسپلی میت و دی ایکس او و .... همه رو ول کن بیا بچسب به اینکه همه عالم میدونن سامسونگا رنگاشون اشباعه !
منابع هم فیلمهای روی یوتوبه .....
یک تکه چرم یک طرف همه چیز دیگه هم یکطرف ....

اگه این ادعاها و وصف نظری کردنا یعنی بحث تخصصی نه عزیم ما از اینجور تخصصها نداریم .
در مورد شکل و ظاهر و موارد حسی هم مشخصا چیزی بلد نیستیم.

تخصص ما هموناییه که تا حالا راجع بهشون حرف زدیم

اگر قرار بشه بابت اظهار نظر اشتباه و خدایی نکرده تعصب من نوعی روی یک برند یک هموطن 1000 تومن ناقابل ضرر کنه من یکی راضی نیستم و نیازی هم نیست یک خط دیگه کامنت اینجا یا هر جای دیگه بگذارم.

در مورد بقیه اش ما خدمتت گفتیم اگه میخوای چیزی رو مستند و با منبع بررسی کنی کجا دنبالش بگرد.
قبول یا ردش دیگه کاملا در حیطه اختیارات خودتونه .

در هر صورت موفق باشید
موارد 4201 تا 4300 از مجموع 4599 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا