نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6

Galaxy S6 گلکسی اس 6

Samsung Galaxy S6 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.6 از 10 (8585 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 5601 تا 5700 از مجموع 6584 مورد

Rasoul G در تاریخ : 1394/2/28

بهتره لااقل تو خوندنتون دقت کنید
بنده عرض کردم گوشیای "گذشته" بهمین خاطر ترکیده ن اس6 !!
حالا مگه اس6 اصلن ترکیده!!!شما اینطوری برداشت میکنید؟!!

باز هم رفتید سر خونه اول
اون گزارش مشتریه نه سایت فون آرنا.( حالا ن اینکه فون آرنا خیلی قابل اطمینانه!! ).. حالا باز ادامه بدید
...
ولی بهتره وقت خودتون و دوستان رو بخاطر این بحث ها تلف نکنید!
اگه شما یه مزیت از اس6 میگفتید اونموقع شاید میتونستیم بگیم نظرات شما از روی تعصب نیست!
ولی همیشه همه ی مزیتارو یا تقلبی خواندید یا بدرد نخور !!پس با این حال این جور بحثا بجایی نمیرسه!!

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/28

با سلام خدمت داداش گلم ، دقيقاً درست ميگي همه حرفات رو بنده هم گفتم ولي خب متاسفانه كسي گوش نداد حالا هر روز كه يه ماجرا از اين مدل رو ميشه بازم توسط دوستان ردميشه خب بهر حال بعضي ها رو نميشه زوري راضي كرد ... ولي به نظر من خوبه هر خبري كه گيرتون مياد ( البته با سند ) بذارين تا دوستان استفاده كنن بهر حال ممنون و متشكر در پناه حق

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/28

با سلام من نميدونم چرا تا موقعي كه همين سايتها از سامسونگ تعريف ميكردن خوب بودن حالا شدن يه سري سايت نامعتبر . دوست عزيز بهتره يه كم دقيقتر به موضوع نگاه كني طبيعتاً هر محصول هم عيب داره و هم خوبي و مطلق نيست . اين مدل هم همينه دوستم گرفته و مدام از باطريش گلايه داره آيا دوستم هم از همون سايتها داره ميگه و اينكه در بعضي مواقع هنگي و لگ داره تو بنچ ماركهاي مختلف هم از باطريش نمره قابل قبولي نياورده و تو طراحي هم كه بعد از يه عمري از پلاستيك در اومد و اومد تو شيشه حالا حتي گوريلا گلس ٤ هم كه باشه شما تضمين ١٠٠ درصد ميدي كه خش نيفته شيشه كه هيچ حتي تيتانيوم هم بزنه باز خش ميفته كما اينكه تو گوشي هاي كمپاني هاي ديگه ديده شده و از نظر چيپ شما ميدونستي كه فقط اگزينوس رو داره براي آسيا ميزنه و براي آمريكا و اروپا از اسنپ استفاده ميكنه . خب به نظر شما كه استادي تا حالا فكر كردي چرا اينكار رو ميكنه . يكيش صرفه اقتصاديش هست و ديگري هم ... بماند و اينكه طبق تحقيقات معتبر mit كه حتماً ميدونيد برترين دانشگاه فني دنياست كه چشم انسان فقط قادر به تشخيص ٣٢٦ پيكسل در هر اينچ هست و بيشتر از اين رو نه كه نتونه تشخيص بده ، ميده ولي با فشار زيادي كه به چشم مياد كه سامسونگ به اين حق مشتري هم نگاه نكرده و ميبينيم كه با چه پيكسلي گوشي رو داده بيرون فقط براي اينكه تو چشم بياد و راحت بفروشه و ديگر معايب رو پشت خود پنهان كنه ...

مقداد م در تاریخ : 1394/2/28

ممنونم ايمان جان . بله حق با شماست حتي اگه اكتا هم باشه احتمالش هست كه بازم مشكلات ٨١٠ رو داشته باشه ولي بايد ببينيم چي ميشه

مقداد م در تاریخ : 1394/2/28

امير آقا ممنونم از لطفتون ؛ توضيحاتتون مث هميشه پربار و عالي بود و حقير استفاده كردم هم راجع به عملكرد كوالكوم هم توضيحات راجع به فون ارنا ؛ حقيقتا وقتي انتوتو اس٦ رو ٥٨٠٠٠ اعلام كرد و ٨١٠ رو ٥٦٠٠٠ و اس٦اج رو دقيقا مث اس٦ هست رو ٧٠٠٠٠من واقعا بهش شك كردم بعدها شما فرمودي روي پاور سيوينگ گرفته ! بله يادمه يه بار هم به نظر ديسپلي ميت اعتراض داشت كه ديسپلي ميت هم سريع جوابشو داد كه شما از معيارهاي سالهاي بسيار قبل استفاده ميكني . بازم ممنون و خدا قوت بابت زحماتتون و وقتي كه ميزارين

مقداد م در تاریخ : 1394/2/28

دوست عزيز توضيحات كاملتر از اين رو بنده از زبان اساتيدي مث امير آقا و فرزاد جان شنيدم ولي حرف من اين بود كه مشكلات اولين اكتاي كوالكوم خيلي زود رو اومد و به فروش چنتاي مشتري اون شركت يني كمپانيهايي مث سوني الجي اچ تيسي ضرر خيلي بدي زد و احتمالش زياده بازم ازين اشتباها در چيپهاي آيندش بكنه چون تازه اول راه هست

رضا ر در تاریخ : 1394/2/28

اینقدر با هم کل کل نکنین
اینجا معلوم نیست صفحه اختصاصی بررسی فناوری هاست یا صفحه ای که دیگران گوشی میخرن تجربیاتشون رو میذارن
این بحث های تخصصی رو برین تو زومیت و ترنجی
اینجا از بس کامنت های الکی گذاشتین ادم سرش گیج میره
خواهشا اگر خریدی یا می خوای بخری نظر بزار

یه کم از صفحه اج این گوشی یا بگیرین دیگران چه مناسب فقط مربوط این گوشی و تجربه کار با اون حرف میزنن

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/28

بنده بهت گفتم : كه از اون دو سوال يكيش رو جواب دادي ... سايت phonearena را همه ميدونن كه يك سايت معتبر جهاني هست و خيلي از خبرها هم تجربيات شخصي افراد هست كه پس از كار با گوشي و پيدا شدن مشكلات مينويسن و حدود ٩٠ درصد حرفاهاشون درسته . چطور قبلاً خودت در كامنت هاي قبلي به اين سايت دوستان رو ارجاع ميدادي حالا كه يه خبر راجع به s6 زد كه باب طبع شما نبود شد يه سايت نامعتبر . بله اين گوشي هم از لحاظ ريختن رنگ كنار دوربين مشكل داره و هم در مديريت حافظه و خصوصاً در باطري. اين مورد آخر رو ديگه كامل مطمئن هستم چون دوستم ٥ شنبه اين مدل رو خريده و متاسفانه روزي دو بار بايد به شارژ بزنه و ميخواد اگه ديد همينطور ادامه داره بفروشش پس ميبينيد اونقدر هم به سايت تكيه نكردم و تا خودم نديدم و مطمئن نشدم نيومدم كامنت بزارم هر چند كه ديروز كامنت گذاشتم ولي به هر دليل درج نشد كه اميدوارم ايندفعه درج بشه و قانع بشي بهر حال گفتن واقعيات از بنده ولي ديگه بخواي بهش عمل كني يا نه تصميم با خودت هر چي ميخواي بخر . بنده كسي رو مجبور به كاري نميكنم و قبلاً هم راجع به تخصصم توضيح كامل دادم و ديگه نيازي به بحث در اين مورد نمي بينم . ....✋

amir - در تاریخ : 1394/2/28

دوست عزیز

اگر من نوعی پیش خودم فکر میکردم 1 در 1000 ( و نه بیشتر ) شما از الکترونیک و سیستم عامل و سخت افزار و معیارهاش اطلاعات حتی پایه داری مطمئن باش باهات بحث فنی میکردم.

ولی این چیزایی که تا حالا از شما دیدم و در پروفایلت موجوده متاسفانه ....
کما اینکه مثال خودرویی میزنی و معلومه در زمینه مکانیک و پاورترین هم اطلاعات پایه رو نداری.
* کسی بخواد سی پی یو رو به موتور تشبیه کنه از عبارت حجم و تعداد سیلندر استفاده نمیکنه !
اگه خواستی جای دیگه مثال بزنی بگو فرض میکنیم کلاک سی پی یو دور موتوره...
اسکیلر گشتاور موتوره... تعداد هسته ها حجم موتور.
اگه خواستی بدونی چرا یکم تحقیق کنی متوجه میشی توی فرمولهای مکانیک موتور تعداد سیلندر جزو هیچکدوم از پارامترهای توان نیست !

فرمولشم خواستی p= (n*t )/5252
واحداشم خودت پیدا کن

اگر با شما راجع به یه چیزایی دیالوگ داریم شما با دید راهنمایی خریدار به مساله نگاه کن نه آزمون اطلاعات اشخاص .
من نوعی سرم شلوغ تر از اونیه که بخوام از کسی تست اطلاعاتی بگیرم و بهش نمره بدم

بقیه اش بماند به کنار.

من بخاطر اینکه شما ناراحت نشی و بیشتر از این خودت رو اذیت نکنی یه کامنت قبل از این گذاشتم و توش همون چیزایی که چند ماهه بخاطر شنیدنشون کمپین تشکیل دادید و تبلیغات منفی میکنید و بقیه موارد رو شخصا گفتم.

امیدوارم شما به مرادت رسیده باشی.

بعد از این هم عزیزم این سایت محل راهنمایی خریداره.
محل ابراز تعصب و جوسازی و هل من مبارز طلبیدن نیست.

اگر شما تخصصی هم داری نه میتونی بابتش طلبکار کسی بشی نه به مردم مربوطه شما احیانا چی بلدی و چی بلد نیستی.

من هم صد البته به همین ترتیب.

اونایی که هر دوی ما رو میشناسن میدونن هر کدوم کارمون چیه و پشتوانه صحبتهامون از کجا میاد.

در ضمن لطف کن از طرف من جعل تاریخ نکن .
از زمان معرفی نوت 3 برو دونه به دونه کامنتهای من رو بگرد ببین کی از فون آرنا تعریف کردم یا بهش ارجاع دادم و معتبر دونستمش که حالا برای اس 6 دفعه دومم باشه؟

عکسش رو من میتونم توی کامنتهای 2 سال گذشته حداقل 20 بار نشونت بدم.

...

اگر میخواستم همین روند تا الان رو ادامه بدم و زحمات شما رو زیاد کنم بعد از ادعاهای الآنت یک سوال ساده میپرسیدم مجبور میشدی 2 ماه دنبال جوابش بگردی و شاید حتی کار با اکلیپس و اندروید اس دی کا و بی فورای رو شروع کنی به یادگیری.

مثلا یک جمله میپرسیدم شما که از استراکچر برنامه نویسی اندروید و ترید بندی هاش خبر نداری ( احتمالا اولین باره اسمش به گوشتون میخوره ) چطور میخوای به من ثابت کنی اندروید هیچکدوم از برنامه هاش نمیتونه بیشتر از دو هسته رو بکار بگیره ؟
یا اندرویدی که بیس اکثر برنامه هاش جاواست و هنوز که هنوز 99% برنامه نویسهاش از کامپایلرهای جاوا استفاده میکنن رو کی به شما گفته نمیتونه برنامه های 64 بیت رو با یه تغییر کوچک همین الآن اجرا کنه که حالا بخوایم 2 سال صبر کنیم برنامه ها 64 بیت بشن یا نشن ؟

منتهی مراتب خدمتت گفتم نه دوست دارم بیشتر از این به زحمت بیفتی نه فضای این سایت مناسب این طرز برخورده.

لطف کنید ممبعد رعایت کنید

amir - در تاریخ : 1394/2/28

جالبه هرکسی از سامسونگ بد بگه و ایراد بگیره درود بر شرفش...

احسنت بر صداقتش ... باریکلا که حرف دل همه رو زده... آفرین به تخصصش.

هرکسی از سامسونگ تعریف کنه یا مغرضه ...یا متعصبه...یا دروغ میگه .... یا از اتفاقات پشت پرده بیخبره !!!

بیا یکمی با هم دوستانه و بدور از برند و برند بازی صحبت کنیم
بنظر من
شما سونی برات بت شده ..... هست و نیست شده .... سامسونگ احتمالا باعث و بانی کل اتفاقات ناخوشایند زندگیت.
اینطور که شما برخورد میکنی کسی نشناسه فکر میکنه داری درباره یکی از اعضای نزدیک خانواده یا تمامیت ارضی کشور صحبت میکنی !

ببین دوستانه بهت میگم بعنوان آدمی که چند تا پیرهن بیشتر از شما پاره کرده و میخواد یک نصیحت برادرانه بهت بکنه.

اینایی که میبینی همه اشون اول و آخرش ابزارن.
ابزار هم هر جور حسابش کنی بیشتر از یه ابزار ارزش نداره.

ایده آلها و اصول زندگیت رو روی یک ابزار نگذار .

کسایی که برای یه ابزار بیشتر از ابزار ارزش قائل بشن ممکنه بعدا هزینه ای خیلی بیشتر از ارزش اون ابزار رو از جاهای دیگه زندگی پرداخت کنن.

گوشی و برندش اینقدر ارزش نداره که تمام وقتت رو بگذاری برای خراب کردن یه برند دیگه و تبلیغات منفی.

یکمی دنیا رو از دید یه شخص ثالث بیطرف نگاه کنیم
حقیقتش اینه خوب یا بد چه ما دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم

اول و آخرش سامسونگ برند اول بازاره و سالی نزدیک نیم میلیارد دستگاه موبایل میفروشه.
بعد از چند سال این حقیقت ممکنه ضربات روحی سنگینی به آدمی که میخواد خلاف واقعیت فکر کنه بزنه

این تلاشهای بیهوده چند نفر و یه گروه بجایی نمیرسه ...

کل برندای موبایل دنیا با هم اونقدر ارزش ندارن که بخاطرشون آدم زندگیش رو وقف کنه.
که برای تبلیغ مثبت و چه برای تبلیغ منفی.

اگه راضی میشی من نوعی از همینجا اعلام میکنم آقایون ...خانوما .

سامسونگ یه برند درجه 3 و ضعیفه.
محصولاتش هم کیفیت ندارن خصوصا این آخری که اس 6 باشه از همه بدتره.

بهترین محصولات موبایل تاریخ با بیشترین امکانات و بالاترین کیفیت و کم ترین ایراد مال سونیه.

والله بخدا ما راضی نیستیم شما رو بخاطر یه مدل گوشی ناراحت ببینیم.

همه این صحبتها رو کاملا جدی گفتم .
قصدم فقط کمک و راهنمایی بود.

موفق باشی

sedigh m در تاریخ : 1394/2/28

سلام
دوستان کسی قیمت و اطلاعاتی از نسخه دو سیم داره ؟
ممنون میشم

iman123 k در تاریخ : 1394/2/28

درسته مقداد جان.کلا جبهه له و علیه همه جا وجود داره منتهی تا این حد تعصب مورد نادریه ... کوالکام هم اگه این خبری که گفتین تو دنیای وافعی صحت پیدا کنه شاید یجور فرار به غقب محسوب بشه.اما این خبر کمی هم عجیب بنظر میرسه از این جهت که الان همه شرکتای سازنده به سمت بیگ لیتل دارن پیش میرن و رفتن اونوقت کوالکوم بخواد دوباره برگرده به کواد.باید منتظر شد و دید موضوع از چه قرار هست و به چه صورت میشه.مرسی از نظراتتون.

amir - در تاریخ : 1394/2/27

عزیزم اینا همه اش اخبار مبتنی بر شایعاته.

کوالکام هنوز اعلام نکرده مدل بعدیش اسنپ دراگونه یا نه .
اگه آره شماره اش چنده و مشخصاتش چیه.

این حدسها رو بخاطر موجه کردن کوالکام دارن میزنن که اگر خراب کرد دلیلش معماریهای مبتنی بر بیگ لیتله نه تجربه پایین و یک عمر چسبیدن این شرکت به یه معماری باستانی مثل a9 که با اصلاحات سطحی اسم هسته هاش رو کریت گذاشت و با کلاک اینقدر بازی کرد که از 1.6 تا 2.7 آوردش بالا !

اگر مسخره اش نمیکردن و معماری 64 بیت دیگه امسال جا نمی افتاد اسنپ 810 رو با همون هسته های کریت 400 با کلاک 3 امسال میداد بیرون بلکه چند صباحی بیشتر از این طرح سال 2012 سود کسب کنه.

استفاده از معماری بیگ لیتل اجباره چون بیشتر از 3 ساله آخرین معماری آرم اینه.

اگر شرکتی بخواد غیر از بیگ لیتل طرح دیگه ای استفاده کنه در زمینه قدرت و مصرف نمیتونه در حد بیگ لیتلها ظاهر بشه.

فقط یدونه اپل رو داریم که مبتنی بر بیگ لیتل کار نمیکنه اونم چون سیستم عاملش انحصاریه و سخت افزارهاش رو اختصاصی برای این سیستم عامل میزنه نتیجتا رقیبی نداره که مجبور بشه از طرحهای جدید استفاده کنه.

اپل با تمام این انحصارها و سیستم عامل سبک و پلتفورم بیس اختصاصی نه در زمینه سرعت و نه در زمینه مصرف عملکرد عالی نداره.

منتهی رقیبی نیست که مردم بتونن برن سراغش .

هر کسی آی او اس بخواد مجبوره با اپل و هر چی بیرون میده کنار بیاد.

مگه چند سال نیست دوربین 8 رو به زور دست مردم میده تازه تعریفم میکنن ؟
مگه چند سال نبود به زور صفحه 3.5 و 4 اینچ رو دست مردم میداد و تعریف میکردن ؟

امسال بعد از اینهمه تاخیر سایز گوشیها رو آورد توی رنج اندرویدی های 3 سال پیش کلی کیف کردن مشتریها.
اپل هم رکورد فروش بابت چیزایی که آخرین شرکت ارایه دهنده اش اپل بوده کسب کرد !

بازار اندروید اینطور نیست.
وقتی حداقل 5 شرکت دارن توش بیگ لیتل کار میکنن و چیپ ارایه میدن کوالکام نمیتونه با همون چیپهای قدیمی توش دوام بیاره

Behrad k در تاریخ : 1394/2/27

دوست عزیز برای پاسخ به حرف شما میخواستم بگم اولا s5 سی پی یو انپدراگون 801 20 نانومتری ولی s6 ایسینوس 7420 14 نانومتری که خیلی کوچک تر و قوی تره به خاطر همین اپل سفارش این چیپست رو داده و علت هشت هسته ای زدن سی پی یو برا اینکه تو مواقعی مثل بازی های سنگین باهم کار کنن و گوشی هنگ ننکه اکه میخواست جدا کارکنه چهار هسته ای 1/2 به چه درد میخوره!!!!!

amir - در تاریخ : 1394/2/27

عزیزم دلیلش محدودیت قطعاته.

بارها نمونه و مثالهاش رو در بخشهای مختلف زدیم و بررسی کردیم.

فرض کن سنسور ایزوسل k5k2p2.

از 2014 روی بیش از 50 میلیون اس 5 ... هرچی نوت 4 و نوت اج اگزینوس و الآن عرض کمتر از 2 ماه روی نصف تولیدات اس 6 و اس 6 اج نصب شده.

همینا یعنی بیش از 100 میلیون سنسور دوربین از یک مدل برای حدود یکسال!

اگر قرار بود همه رو ایزوسل میزد نزدیک به 200 میلیون لازم داشت !

تامین این تعداد اونم در مدت کوتاه برای شرکتی که محصولاتش پر فروشه و یک مدلش بیش از 50 میلیون دستگاه میفروشه جزو چالش های لجستیکیه.
(برای مقایسه کل تولیدات سونی از گوشی معمولی تا میانرده تا تبلت و پرچمدار و همه اینا با هم سال 2014 که سونی یعنی افزایش فروش داشته حدود 35 میلیون گوشی و 5 میلیون تبلت بود.یعنی جمعا 40 میلیون دستگاه .
40 میلیون دستگاه میزان فروش اس 6 طی همین یک ماه و خورده ای گذشته است )

پارسال یکی از بخشهای تولید سنسورهای ایزوسل دچار حریق شد.
چون اس 5 فقط یه مدل سنسور داشت سامسونگ مدتی با مشکل مواجه شد.
بعدش اس 5 پلاس رو که عرضه کرد دوربینش رو imx 240 گذاشت ...روی نوت 4 و اس 6 هم دوباره به سیاستهای قدیم برگشت.

یعنی مثل اس 4 دستگاهها با دو مدل سنسور عرضه میشن که اگر اتفاقی افتاد بابت یک قطعه تولید و تحویل به مشکل نخوره.

حتی یک بخشی از ساخت پرچمدارها با دو مدل چیپست بخاطر همین قضیه لجستیکی بود.

amir - در تاریخ : 1394/2/27

مقداد جان کلا فون آرنا یک سایت خبر ساز و حاشیه پردازه.

دقت کنی واسه جذب مخاطب همیشه ادعاهای عجیب و غریب داره.

اینه که رفرنس دادن بهش چه تعریف کرده چه انقاد کلا اشتباهه.
اینا هر سری اومدن در مورد نمایشگر ... چیپست...مصرف باتری ...دوربین....کیفیت ساخت و اینجور چیزا مقایسه گذاشتن و نظر دادن غیر از خودشون هیچ منبعی نظرشون رو تایید نمیکرد.

جاله که
پارسال از دیسپلی میت و دی ایکس او ایراد میگرفتن !!!

متاسفانه نه تخصص دارن ... نه اخبار درست پخش میکنن .... نه مقایسه هاشون مبنی داره نه بی طرف هستن.

یه سایت زرده اول و آخرش.

amir - در تاریخ : 1394/2/27

بنده هم مبتنی بر همون نظری که دو سه روز قابل مشاهده بود گفتم.

بعدا یک جواب مجزا برای این دوستمون نوشتم که مدیریت به هر دلیل درجش نکرد.

امیدواریم با توجه به تخصص در زمینه انواع برنامه نویسی....
آشنایان موبایل فروش ....
و ریویوهای معتبر که مبنای اظهار نظرات تجربی ! و باز شدن چشم دوستان به نیمه پنهان اس 6 بوده موفق بشن یدونه گوشی مناسب در رنج بودجه ای که دارن ( حدود 600 دلار ) پیدا کنن...
سازنده هم نتونه حتی 50 دلار هزینه اضافی ازشون بگیره.

اگر خدا بخواد و موفق بشن دیگه وقت من و شما و بقیه دوستان بابت پیدا کردن ایده آلهای بعضیا بعناوین مختلف گرفته نمیشه که آخرش هم اتهام حرفای تکراری و نظر بدون تجربه بهمون بزنن.
سایتهای منبعشون وقتی برای گوشی که 40 میلیون فروش داشته یکنفر مدعی باد کردن باتری اونم قبل از باز کردن جعبه دستگاه شده اظهار نظر کردن اس 6 باتریهاش میترکه !
ایشون هم چون اصل خبر رو دقیق نخوندن کلی تعریف و تمجید کردن که این منبع تجربی بهشون معرفی شد و آخرش موفق شدن با حقایق تجربی پشت پرده آشنا بشن.

*هر چند بسیار بعید میدونم چیزی با ایده آلهای بعضیا ساخته شده باشه احتمالا باید سفارش ساخت تکی بدن که اونوقت 600 دلار و 1000 دلاری نیست دیگه.

در هر حال شما لطف کردید براشون وقت گذاشتید و توضیح دادید آخرش هم خوب ازتون تشکر کردن

فرشاد س در تاریخ : 1394/2/27

سلام. نگران نباشید. یک سری عکس و فیلم توسط خود کمپانی روی حافظه گوشی کپی شده که به دلیل کیفیت بالایی که دارن، جدا از لذت بردن از تماشا کردنشون، میشه برای سنجش کیفیت صفحه نمایش و قدرت سخت افزاری (اجرای ویدئوهای رزولوشن بالا) هم ازشون استفاده کرد. یکی از تصاویر اینه:
http://s6.picofile.com/file/8188877742/BEST_FRIENDS_005.JPG

amir - در تاریخ : 1394/2/27

خسته نباشید ... اگر این نظرتون هست باید به اطلاع برسونم سرعت و قدرت در بخش دیجیتال محاسبتیه

دوست عزیز مگه اصول کار پردازنده ها قراره نظری باشه که میگید به نظر من اینطوریه ببینید نظر بقیه چیه ؟
مطالب فنی و مهندسی چون محاسبتیه با ریاضیات توضیح داده میشه .
مثل هنر و فلسفه و علوم انسانی نیست که نظری باشه.

اس 5 فقط اون یه مدل چهار هسته که میشناسید رو نداشت.
اکثر فروش اس 5 در ایران مدل 900h بوده که شبیه به اس 6 بیگ لیتل 8 هسته است.
( فقط مدل 8 هسته اش اینجا مدل مجاز بود و گارانتی داشت )

در معماری بیگ لیتل دو سری پردازنده داریم. ( صرفنظر از تعداد هسته ای که هر شاخه میتونن داشته باشن )
یکسری پردازنده با اسکیلر پایین و بسیار کم مصرف.
یکسری پردازنده با اسکیلر بالا و به نسبت پر مصرف.

* اسکیلر نماینده تعداد دستورات قابل انجام در ازای هر سیکل کلاکه ... ارتباطی به فرکانس کاری پردازنده نداره.
قدرت محاسبات یک پردازنده حاصل ضرب اسکیلر در فرکانس کلاک در تعداد هسته فعاله.
یعنی ips = s*c*n

در معماری بیگ لیتل وقتی قابلیت hmp فعال باشه هر دو سری پردازنده میتونن همزمان محاسبات رو انجام بدن.
یعنی برای هر دو گوشی مد نظرتون میشه تمام ترکیبات تعداد هسته ممکن رو بکار گرفت ( از یک هسته تا تمام 8 هسته همزمان.... از کمترین فرکانس تا حداکثر برای هر سری پردازنده )

نتیجتا حداکثر قدرت محاسباتی سیستم جمع قدرت تمام پردازنده ها با حداکثر کلاکشون هست.

باز جهت اطلاع در اس 5 هم قدرت محاسباتی اون نمونه 8 هسته که کلاکهاش 1.3 و 1.9 برای شاخه های لیتل و بیگ بود از اون نمونه 4 هسته 2.5 گیگاهرتزی بیشتر بود .
میتونید نتایج بنچمارکهاشون رو ببینید .
اگر هم دوست داشتید فرمول محاسبه رو خدمتتون دادم خودتون حساب کنید .
* اسکیلر کریت های 400 کوالکام حدود 3.3 بود.
اسکیلر کورتکس a15 حدود 4 بود.
اسکیلر کورتکس a7 حدود 2 بود . ( این دو تا آرشیتکتورهای اگزینوس 5422 بودن که در اس 5 مدل 8 هسته استفاده شده بود )

اسکیلر کورتکس a53 حدود 3 و کورتکس a57 حدود 6 هست.
این دو مدل آرشیتکتور در اگزینوس 7420 اس 6 استفاده شده.

* دلیل استفاده از حدود برای اینه که این معماری ها رنج دارن a7 نوعی بسته به نیاز سازنده ممکنه با اسکیلر 1.8 تا 2.2 ساخته بشه.
A53 به همین ترتیب از 2 تا 3 رو پوشس میده...

بدلیل اینکه کورتکسهای 53 و 57 میتونن محاسبات 64 بیتی هم انجام بدن در محاسبات 64 بیت قدرتشون خیلی بالاتر از حالت 32 بیته (کورتکس a15...a7 و کریتهای 400 که اصالتا بر مبنای کورتکس a9 ساخته و بهبود داده شدن فقط میتونن محاسبت 32 بیتی انجام بدن ) در اینجور موارد سرعتهاشون کلا قابل قیاس نیست و سریهای 64 بیت بسته به عملکرد بین 30 تا 80 درصد سریعتر هسن.

اینجا میتونید مقایسه های خود آرم در مورد سرعت کار بین قویترین سری 32 بیت و 64 بیت معماریهاش رو با کلاک برابر ببینید

http://www.arm.com/products/processors/cortex-a/cortex-a57-processor.php

مطابق موارد بالا بود که 7420 سریعترین اس او سی موبایل دنیا تا این لحظه شده.

و جالبه که شما به این نتیجه رسیدید اون چیپست 801 باستانی و 32 بیت اسنپ دراگون بخاطر کلاک 2.5 از 7420 و حتی 5422 اس 5 ( که ازش خبر نداشتید ) سریعتره.

* بنچمارکهای اس 6 در حالت 32 بیت حدود 58000 و در حالت 64 بیت بیش از 70000 هست !

این البته نظر شخصی من نبود .
محاسبات و توضیحات بر مبنای منابع طراح معماریها و همچنین نتایج تست عملی بود.

لطفا دقت کنید اطلاعات اشتباه به کسی ندیم

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/27

ببین مقداد جان

تمام برنامه ها و بازیهای سنگین موبایل که تا به امروز تولید شده همه بر اساس دو هسته ساخته شده و به دلیل محدودیتهایی که در اپلیکیشنهای موبایل و برنامه ریزی اونها هست این امکان وجود نداره که به عنوان مثال یک بازی از هسته های مجازی استفاده نمیکنه البته این توضیحاتم خیلی سطحی هست برای اینکه هرکسی متوجه بشه ، خارج از اینکه گوشی چه مدل و چه مارکی باشه اما برای بازدهی بالا تعداد هسته های کمتر و اما با فرکانس بالاتر بسیار قویتر هست برای بازیها و برنامه های سنگین .

یه مثال ساده بزنم مثلا یک خودرو 8 سیلندر 4700 سی سی قویتره یا یک خودرو 4 سیلندر 5500 سی سی؟ شاید مثال خیلی درستی نباشه اما تا حدودی منظور رو میتونه برسونه .

کوالکام برخلاف گفته های شما سابقه ی بسیار درخشانی داره و به همین دلیله گوشیهای سامسونگ ۴ هسته ای اسنپدراگون مرقوبتر هستن و طرفداران سامسونگ موقع خرید در به در دنبال نسخه های ۴هسته ای میگردن و به عنوان مثال نوت۳ و اس۵ و نوت۴ در هشت هسته ای اگزینوس لگ زیادی دارند و البته دلیلش هم فعال بودن بیمورد تمام 8 هسته توسط اگزینوسه در کارهای عادی هست درصورتی که CPUدر نسخه های اسنپدراگون از۴ هسته فقط دو هسته فعال هست و فقط در کار سنگین بقیه هسته ها فعال میشه و مدیریت قدرتمند اسنپدراگون سبب عدم لگ و کارایی بسیار بالایی میشه (فعال بودن تعداد هسته ها در کارهای معمولی رو با نصب برنامه ی CPU-Z میتونید ببینید و توجه بشید)

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/27

امیرجان ...

میگم این Phonearena همون سایتیه که شما و آقای مقداد مدام اون اوایل بهش استناد میکردین که چنین و چنان بچمارک گذاشته از S6 و معتبر ترین سایت جهان موبایله به علاوه GSMarena و...

حالا که از شاهکار و دست به گل آب دادن S6 عکس گذاشته و من لینکشو گذاشتم شده کپی رایت و الکی؟
....
شما میشه یه نمونه از کار حرفه ایت رو با گوشی واسه ی ما مثال بزنید که بدونیم منظورت از کار حرفه ای چیه که یه گوشی با CPU کاریت 2.3 چهار هسته ای وگرافیک Adreno 330 (570MH نتونه مثل موشک اجرا کنه؟ ...

محض اطلاع که ظاهرا میخواید تخصصی بحث کنید:

تابحال و تا به این لحظه تمام بازی ها و برنامه های سنگین اندروید بر اساس معماری استفاده از دو هسته و 32 بیتی ساخته شدند و هیچ برنامه و بازی سنگین گوشی که به عنوان اپلیکیشمن کوچک در علم IT شناخته میشن نمیتونه اونقدر مانوور داشته باشه که زمانی به پردازش 64 بیت نیاز داشته باشه و اگرچه M9 ، Z4 ، S6 براساس معماری 64 بیتی هستن اما درواقع از توان 32 بیتی اونها استفاده میشه و عملا شما که از استفاده حرفه ای حرف میزنید باید بگم گوشیهای 64 بیتی مجبورن کار گوشیهای 32 بیتی رو انجام بدن و درواقع بعد از گذشت دوسال از معماری 64 بیت که اول در اپل شروع شد هنوز هیچکس نتونسته اپلیکیشنی بر معماری 64 بسازه چون همونطور که گفتم به برنامه های موبایل میگن برنامه های کوچک و هیچ وقت اتفاق 64 بیتی برای برنامه و بازیهای گوشی نخواهد افتاد ، درسته گوشیهای 64 از توان محاسباتی بالاتری برخوردار هستند اما توانشون به کار گرفته نمیشه و از 32 بیتی اون استفاده میشه پس شما که از استفاده حرفه ای دم میزنید یکم مطالعه کن و من بخاطر همین بنچمارک از 30000 که بگذره دیگه اصلا نگران توان گوشی نیستم و میرم سراغ المانهای مهمتر. اگه شما بتونی با S6 موشک هوا کنی من با Z2 خودم هم مثل آب خوردن موشک هوا میکنم خیالت تخت چون برخلاف تصور شما از الکترونیک هم سررشته دارم.
اگر هم قراره روزی گوشیمو بفروشمو گوشی بالاتر بگیرم بخاطر 6اسم 64 بیتی و عدد بنچمارک بیش از حد نیاز نمیرم سراغ Z4 و M9 یا به فرض محال سراغ S6 ، بلکه سراغ گوشیی میرم که باتری قویتری داشته باشه ، گوشی محکم و عمری باشه ، کیفیت ساخت و بدنه بالایی داشته باشه ، دوربین خوبتری داشته باشه و... نه مثل S6 که یه باتری ضعیف با 73 ساعت داره با قابلیت باد کردن و انفجار گوشی ، عدم ساپورت رم ، ریختن رنگ دور دوربین پشت ، سابقه سوختن پیکسل از دوربین جلو ، مشکل در پاپ آپ و....

درمورد گوریلا گلس ، اولا که سونیShatter proof glass
استفاده میکنه که در برابر نفوض آب و تغییر دمایی از محیط بسیار گرم یاسرد بیرون به محیط بسیار گرم یا سرد آب بشدت مقاومه و اگه گوریلاگلس باشه میشکنه ضمن اینکه ضدخش هم هست ، درضمن فرضا فرضا ضدخش هم نباشه شما کی رو دیدی گوشی بخره برچسب صفحه نزنه؟ همه از دم میزنن و خیلی ها هم بوف میزنن که از شکستگی احتمالیش جلوگیری بشه ، وقتی برچسب میزنی اون وقت مزیت ضدخش بودن گوریلا گلس به چه درد ملت میخوره؟ گوریلا گلس ضدخشه اما ضد سر خوردن احتمالی روی زمین که نیست! ضد ضربه که نیست! پس مجبوری بوف بزنی درضمن برو یکم مطالعه کن در مورد Shatter proof glass و ترجمشو هم بخون میشه: ( ضد خورد شدن ) ، گوریلا که یه تق بخوره پودر میشه.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/27

چه جالب!
اون گوشیهایی که ترکید کاربرا باتری غیر استاندارد گذاشته بودن؟ اون وقت S6 اصلا باتریش قابل تعویضه که کاربری باتری غیر استاندارد واسش گذاشته باشه؟ یه حرفی میزنید که خود حرفتون خودشو نقض میکنه

حالا سایت فون آرنا شد شایعه پراکن چون ترکیدن S6 رو گذاشت؟ آقا قبول شما یه سونی رو بترکون شایعه درست کن اون همه عکس من گذاشتم و این همه سایتا دارن میگن و سایت جهانی Phonarena گفت و مطلبشو گذاشته همه دروغگو و شایعه پراکنی هست . بعد یه سایت معتبر مثل Arena و... نمیان با آبروی خودشون بازی کنن و همه همعقیده های شما برخلاف شما تایید کردند که این مشکلات در سامسونگ هست و در آیفون هم هست و میگفتن طبیعیه اما این توجیه قابل قبولی نیست چون آیفون ترکیده پس سامسونگ هم بترکه.

گفتین صفحه S6 من هم خودم شخصا S6 پرچمدار 2015 سامسونگ رو با گوشی خودم Z2 پرچمدار نیمه ی اول سال 2014 سونی مقایسه کردم و واستون گذاشتم:

http://s2.img7.ir/vANjn.jpg

در این عکس ، عکس اصلی در بالای تصویر و عکسپایین همینطور که میبینید همون عکس شکوفه در S6 وZ2 هست . با عکس اصلی خود گل مقایسه کنید و ببینید کدوم رنگ رو واقعی تر نشون میده ، همونطور که میبینید در S6 شکوفه زرد رنگ شده والا ما تابحال شکوفه زرد ندیدیم ! ، در سمت چپ نگاه کنید کوه رنگ قهوه ای تیره هست در عکس اصلی اما در S6 مایل به زرد و بسیار متفاوت تر از عکس اصلی هست . بلعکس در سونی که IPS و FullHD هست رنگ شکوفه طبیعی سفید و بسیار نزدیک به عکس واقعی هست و رنگ کوه در سونی بازهم بسیار نزدیک به عکس اصلی هست . شما اگه میتونی خلافش رو ثابت کن . ببین برادر عزیزو بزرگوارم من همیشه با دست پر میام خدمت شما و دیگر دوستان و مستند هم دلیل میارم .

شمایی که گرم شدن M9 HTC رو میبینید اما این همه دستگل به آب دادن S6 و مدلهای قبلیش رو نمیبینید مشخصه حاظر نیستید ببینید واقعیت رو ...

همین کافیه که یه آقایی تو همین بخش نظری گذاشت به نام آقای (علی رضا ح) که خودشون نوت۴ دارن و واسه خانمشون S6 گرفته بودن و از عدم برتری دوربین نسبت به نوت۴ گفتن و خیلی زود خالی شدن باتریش ، عدم ساپورت رم و... گفتن و نهایتا نظرشون این بود گفتن ارزش خرید هم ندارد و... همه ی شما که S6 رو نداشتید به ایشون حمله کردین که توقعت زیادیه و متهمشون کردین به عدم دانایی و... یعنی حتی کسی که این گوشی رو میخره از نظر شماها حق نداره بگه خوب نیست و نمونه ی دوم آقای (فرهاد ا) بود که بازهم خریده بودن و چنین نظری داشتن که گوشی قبلیشون نوت۴ از S6 در مواردی که خودشون ذکر کردن برتری بیشتری داره که شدیدا شماهایی که ندارید برخورد کردین با ایشون .

maziyar b در تاریخ : 1394/2/26

باسلام .این مدل با مدل اچ تنها در صحفه ی نمایش (یعنی خمیدگی اچ)و 50میلی اپر درباتری اچ که از مدل معمولیش بیشتر ولی ازنظر بارکتر بودن 2دهم میلی متراز اچ کمتره واز نظر ارتفاع گوشی 3/1 دهم میلی متر ار اچ بیشتر ولی در اچ درقسمت خمیدگی چند مورد درون خودش داره که در معمولیش نیست مثلا نوار led که در اچ هست شما میتونید از سمت راست گوشی به طرف سمت چپ گوشی با انگشت بکشید ویرای 5 فر ازمخاطب هایی که از همه بیشتر دوسشون دارید یا ندارید انتخاب کنید که وقتی گوشیتون رویه میز یا هرجایی که گوشیتون قرار داره وبراتون پیامک میاد یا باتون تماس گرفته میشه اگه گوشیتون درکنارتون نباشه ولی بتونید اونو ببینید که داره چشمک میزنه اگر این رنگی که برای مخاطبتون انتخاب کردین همون باشه دیگه میدونید کیه ودیگه لازم نیست برید سراغ گوشیتون خیلی خاصه این گوشی ویکم کار کردن باهاش یکم سختره ولی احساس میکنید که این طوریه ولی بعد یمدت عادی میشه وبراتون جذاب تر میشه کار کردن باهاش واگر نرم افزار ی اب وهوای ونرم افزار ی قیمت روز بورس رو درون گوشیتون فعال کنید یا نصب کنید میتونید بدون اینکه صحفه ی گوشی رو بدون روشن کردن در قسمت خمیدگی ببینید و با انگشت جابجا کنید ولذت ببرید وچند تا سوال احتمالی که ممکن بپرسید من جوابشو میدم بخاطر اینکه تا این کامنت ها ثبت بشه یکم طول میکشه. درمورد رنگ: باید بگم رنگه سفید این دو مدل بیشتر فروش داره تا رنگ مشکی طلایی سبز ابی سرمه ای بخاطر اینکه پشت هر دو نسخه اس 6 واس6 اچ از شیشه ضد خشه ولی زود لک برمیداره ولی رنگ سفیدش اینجوری نیست درمورد پردازندهی این دو گوشی:یکی از بهترین پردازندهای دنیا رو داره قدرت بالایی داره واین پردازنده توسط خوده شرکت سامسونگ درست میشه که دمای خیلی کم وخیلی مصرف کم نسبت به پردازندهی که در سونی یا اچ تی سی یا ال جی بکار رفته وقدرت بالای داره داخل اندروید 5 سامسونگ نرم افزار های اضافه رو پاک کرده که مصرف باتری کمتر وسرعت گوشی بالاتر بره ودمای خیلی کمتری داره با اینکه صحفه نمایش 2k (یعنی 2 برابر فول اچ دی )داره خیلی کمتر از بقیه رقیباش که صحفه نمایش فول اچ دی داره داغ میکنه ویکم دوربینش زده بیرون که خیلی از کاربرا به این کار سامسونگ اعتراض کردن ولی اینم بستگی به سلیقه ی شما داره که خیلی مهم نیست واقعا خلاصه گوشی خیلی خوبیه وهرکی بخره پشیمون نشد برخلاف خرید اس 5 که خیلیا هنوزم اعتراض دارن این گوشی اینقدر لوکسه که وقتی باهاش کار میکنید ادم تا شارژش رو تموم نکنه ولش نمیکنه ودوربین سلفی یا پشتی که داره با تمام گوشی های موجود بازار مقایسه کنی خیلی تفاوت داره حتی سونی یا ایفون خلاصه این گوشی رو میتونید با افتخار بدست بگیرن وبا تمام برندهای که داخل دست دوستاتون یا فامیلاتون مقایسه کنید جلوش زانو میزنن وسامسونگ امکاناتی داره که واقعا داخل هیچ گوشی اندرویدی ندیدم من خودم قبلا سونی زد 2 زد 1و ال وایفون 5اس داشتم بلکبری پاسپورت که دارم وکلا فکر میکردم سونی از همه بالاتره ولی همون زد 3 هم نمیتونه جلوش وایسه معمولا شما دخترا از پسرا کمتر به ابشن های گوشی توجه میکنید وبیشتر به دوربین وظاهر گوشیتون اهمیت میدن که این گزینه ی خیلی خوبیه ولی نسخه اچش 600تا 700 تومن گرون تره بخاطر همون چیزای که گفتم ویکم خاص تره ولی داخل شهر های مختلف قیمتش متفاوته ولی شهرهایی مث اصفهان وشهر خودمون اهواز یا کیش خیلی ارزونتر تا تهران یا مشهد ولی اگه قصد خریدش رو دارید میتونید صبر کنید تا نوت 5 بیاد که قیمتش بیاد پایین تر .امیدوارم که تونسته باشم کمکتون کرده باشم یا حق

مقداد م در تاریخ : 1394/2/26

ایمان جان چون سامسونگ ازین رزولوشن عالی بهره برده و سونی بهره نبرده ، این رزولوشن بی فایده است و فقط منجر به مصرف باتری شده ! متاسفانه گمون میکنن مصرف انرژی صفحه اس6 مث هر 2ک دیگه ینی جی3 و جی4 هست ! حالا اگه گوشی بعدی سونی با همین سایز 5.2 اینچ معرفی بشه و از 2ک هم بهره ببره ، اونوقت این رزولوشن بسیار عالیه در صفحه ای 5.2اینچی و دیگه فول اچدی قدیمی شده!! دقیقا مث اینکه قبلا از چیپهای اکتای سامسونگ انتقاد میکردن چون کوالکوم که به سونی چیپ میداد ، هنوز نمیتونست و از خودش نمیدید در این راه قدم برداره و فقط کواد میزد ولی وقتی اکتا زد ، برخی دوستان فن سونی میگفتن "کوالکوم چیپهای اکتا رو به شکوفایی می رسونه!" غافل ازینکه مشکلات اکتای کوالکوم خیلی زود رو اومد و واسه 820 قراره باز رو به کواد بیاره تا اشتباهات اکتاش رو تکرار نکنه ! کلا وقتی 2ک خوبه که سونی ازون بهره ببره و وقتی چیپ اکتا خوبه که کوالکوم اونو معرفی کنه نه سامسونگ !

مقداد م در تاریخ : 1394/2/26

سلام . آقا ممنون از نظرات خوب و مثل همیشه پربار هم شما هم استاد امیر . متاسفانه وقتی بهترین باشی همیشه انتقادهای غیر عادلانه و عجولانه واسه زیر سوال بردن هست و واسه سامسونگ هم این وضعیت پیش اومده ولی دوستان منتقد کاش به اینهمه برتری بی چون و چرای اس6 مقابل رقبایی مث سیکس و ام9 و جی4 و اون ذد4 ژاپنی نیگا میکردن اونوقت کلاهشونو قاضی میکردن و بعدش انتقاد میکردن . همین سه گوشیی که نام بردم و ظاهرا رقیب اس6 هستن ، هیچکدوم در کیفیت صفحه و دوربین و چیپست رقیب اس6 نشدن و میزان فروش و محبوبیت جهانیشون هم که کاملا مشخصه و فقط اس6 هست که یک فلگشیپ واقعی هست و همینه انتقادات خیلی بیشتر از قبل شده

مقداد م در تاریخ : 1394/2/26

من گفتم بهت : "حالا که من تعصبی نظر دادم راجع به برتریهای اس6 مقابل ام9 از جمله دوربین و چیپست و صفحه و باتری و رم و غیره و مشخصا همه این برتری ها دروغی بیش نبوده و ام9 در همه این موارد سرتره از نظر شما ، برو هر چی علاقه داری بخر" نه اینکه از بین اون دو گوشی اچ تیسی یکیو انتخاب کن !! پس لطفا واقعیات رو بگو و حرفم منو یه جور دیگه عنوان نکن . البته این کامنت یکی دو روز بعد برداشته شد از اون صفحه ام9+

مقداد م در تاریخ : 1394/2/26

چرا واقعیت رو نمیگی ؟؟؟؟؟ خود فون ارنا گفته اس6 اول هست و سیکس و نوت4 دوم هستن . شما فک کردی خودت این لینک رو دیدی و بقیه ندیدین ؟؟؟! صفحه اس6 از همه واضحتر بود و ام9 مقابل اون انگار صفحه اش خاموش بود !

arch p در تاریخ : 1394/2/26

سلام
چون این بحث به دوستان پیج s6هم میشو فقط کپی کردم با ارزش پوزش
متاسفانه یا خوشبختانه حدس من درست دراومد از اب
حالا چیبود .....
با خودم معزل داشتم چرا سامسونگ سنسور imx سونیرو زده رو گوشیش در صورتی که سنسور خودش بهتر عمل کرد چه تو نوت4 چه تو s5چه توs4 بعد یکم سرچ متوجه شدم سامسونگ باز هم تو این مدل هم سنسور سونی رو زده رو گوشیش هم سنسور ایزوسل خودش احتمالا دلیلش اقتصادی و سود شرکتی بوده ولی باز هم به نظر میرسه ایزوسل خود سامسونگ بهتره باشه با اینکه هنوز زیاد تست نشدن ولی حدس منه و براساس گذشته که ایزوسل بهتر بوده تو اون ستا گوشی
ترنجی هم البته مقایسشو گذاشته میتونید ببینید

Am i در تاریخ : 1394/2/26

سلام
دوستانی که گوشیو آک خریداری کردن لطفا بگن از قبل یه تعداد عکس و ویدیو از سامسونگ روی گوشی شون ریخته شده بوده یا نه؟
ممنون میشم منو در جریان بذارین تا از نگرانی در بیام.

amir - در تاریخ : 1394/2/26

همه چبزشون مثل همه.

در مدل های اج سامسونگ لبه های صفحه نمایش خمیده است .
سوای تفاوت ظاهری ( که مد نظر طراح نبوده ) این خمیدگی یکسری آپشن سخت افزاری و نرم افزاری اضافی به گوشی میده .

پیش بینی میشه از این به بعد با توجه به استقبال صورت گرفته از این نمونه ها حداقل نصف محصولات حداقل هر پرچمدار سامسونگ اج هاش باشه ( اگر سامسونگ تصمیم نگیره این قابلیت رو روی همه گوشیهاش ارایه کنه )

طرح اج 4 سال پیش توسط سامسونگ بعنوان یک طرح مفهومی نمایشگاهی ارایه شد که اونزمان استقبال خوبی ازش نشد.
سال قبل با ارایه نوت اج ( نمونه اج نوت 4 ) و فیدبکهای خوبی که ازش گرفتن سامسونگ تصمیم گرفت مجددا اج رو عمومی ارایه کنه ( سامسونگ 10% فروش نوت 4 رو اج در نظر گرفته بود و برای بازهای خاص که تقاضا خیلی بیشتر از 10% شد )
برای اس 6 حدود 30% رو اج در نظر گرفتن در تمام بازارها که ممکنه تا 50% هم برسه

با توجه به اینکه طرح پتنت 20 ساله سامسونگه بقیه رقبا از ارایه چنین آپشنی محروم هستن ( مگر با توافق سامسونگ که بسیار بعیده سامسونگی که پرچمدارهاش فروشهای بیش از 50 میلیونی دارن تیریکهای خاص محصولاتش رو با کسی شریک بشه یا از نظر تجاری و قیمت برای بقیه بصرفه چنین لایسنهایی رو بخرن و ارایه بدن به مشتری )

amir - در تاریخ : 1394/2/26

ببین دوست عزیز

فکر کنم شما و منبعت یکمی دیر رسیدید !

اس 6 و ام 9 حدود یکماهه تو بازار ایران فروشی و برای تست هستن.
اس 6 حدود 40 میلیون در سطح جهانی فروخته.
90% اینایی که خریدن اول با گوشی کار کردن...تست و مقایسه هاشون رو انجام دادن بعد گوشی رو خریدن الانم یکماهی هست زیر آفتاب و توی سایه دارن باهاش کار میکنن.

این شایعات و مقایسه هایی که اینور و اونور دارن پخش میکنن موقعی ممکن بود 1 در 1000 طرفدار داشته باشه که گوشی فرضا هنوز زیر دست همه نیومده بود.

نه حالا که به فون آرنا باید گفت پدر جان سامسونگ همین یکماهه 4/5 اونی رو که میخواست بفروشه فروش کرده رفته پی کارش.
دستگاه شایعه سازیتون کند عمل میکنه یا بخش فروش و بازیابی سامسونگ خیلی سریعه.

واسه کی مینوسید ....

فون آرنا ( که کامنتهای من نوعی رو بخونید خیلی وقته میگم حتی منبع خبری معتبری نیست مقایسه و اظهار نظراش که اصلا هیچی... از بین هر 10 تا خبرش شاید 2 تاش معتبر باشه .ازبین 10 تا مقایسه اش شاید 1 دونه اش واقعی باشه ) برای جلب یکسری مخاطب آماتور و بیخبر از همه جا تستای به خیال خودش جنجالی با نتایج عجیب و غریب میگذاره ( پارسال همین موقع دیسپلی میت معتبرترین مرجع نمایشگر دنیا اس 5 سامسونگ رو تست کرده بود عنوان بهترین نمایشگر تاریخ رو تا اون موقع بهش داده بود .... فون آرنا بدون داشتن ابزار و شناخت استانداردها و پیش نیازها اومد نمایشگر اس 5 رو تست کنه و ازش ایراد بگیره ... اعتبار نداشته اش نزد متخصصین بیشتر از پیش کم شد ).

یک عده کم اطلاع یا متعصب هم رفرنس میدن به تستای فون آرنا .

منتهی معلوم نیست در دنیا کی برای نظرات فون آرنا ارزش قائله که هر چی میگه خریدارها دارن عکسش عمل میکنن.

شما اگر فون آرنا رو درست نمیشناختی در جریان باش چطو سایتی هست.

meisam j در تاریخ : 1394/2/26

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.
یک سوال داشتم خدمت دوستانی که این گوشی را دارن
مصرف باطری این گوشی چطوره؟من احساس میکنم مصرف باطریش خیلی بالاست و توان باطریش پایین.....
آیا درسته؟اگه جواب بدید ممنون میشم.

حدیث م در تاریخ : 1394/2/26

از نظر وزن و اندازه و ابعاد گوشی و همچنینی رزولوشن گوشی یعنی همون صفحه نمایش و باطری با هم ی خورده تفاوت دارن البته ناگفته نماند از نظر قیمت هم کاملا با هم دیگه متفاوت هستن

حدیث م در تاریخ : 1394/2/26

به نظر من خیلی فرق نمیکنه با همون اس 5 چون اس 5 یه سی پی یو چهار هسته ای با سرعت 2 و خورده ای گیگا هرتز داره ولی اس 6 دو تا سی پی یو چهار هسته ١.2 و 2 گیگا هرتز داره ک چون دوتا سی پیو از همدیگه مجزا هستن پس با همدیگه شروع ب پردازش اطلاعات نمیکنن در واقع یکی پس از دیگری پردازش میکنه ک اگه شما بخواین برنامه زیاد داشته باشین رو گوشیتون احتمالا هم با کند شدن سرعت روبرو میشین هم با هنگ و لگ زدن گوشی
البته این نظر منه و باید ببینید بقیه دوستان چ نظراتی دارن!!!

مقداد م در تاریخ : 1394/2/25

امير آقا شايعه شده ٨٢٠ اكتا نيست و كواد هست و دو تا ٢.٢ گيگا و دو تا ١.٧ گيگا با هسته هاي اختصاصي kyro بر اساس A72 . نميدونم چرا باز رو به كواد آورده البته احتمالش زياده به خاطر جبران خطاش در ٨١٠ باشه . نظر شما چيه ؟

احسان ا در تاریخ : 1394/2/25

سلام
آقا amir - لطفا شما جواب بدید،
از نظر چیپست و سی پی یو و گرافیک و رم کدوم یکی قویتره?? S6 - Z4 - Iphone6

مهدي ح در تاریخ : 1394/2/25

من به دلیل اینکه پس از مدتها که همه فقط نظر شخصی خودشون رو میزاشتن ( از جمله خودم ) یه نفر یه لینک خبری از این گوشی گذاشت ازش تشکر کردم . در مورد داستان باتری قطعا همه اس 6 های سامسونگ اینجوری نمیشن که ...

فرشاد س در تاریخ : 1394/2/25

تاچ ویز اس ۶ سبک تر و روان تر شده، پردازنده ۶۴ بیتیه، حافظه داخلی سرعت بیشتری داره، رم از ۲ گیگ به ۳ گیگ افزایش پیدا کرده و همچین یه سری بهینه سازی های دیگه نسبت به اس ۵ اعمال شده که طبیعتا نباید مشکل کند شدن داشته باشه اما باید در گذر زمان هم بررسی بشه.

فرشاد س در تاریخ : 1394/2/25

نسخه اج لبه های صفحه نمایشش خمیدست ولی نسخه معمولی صفحه نمایشش تخته. باتری اس اج هم به مقدار ناچیزی حجمش بیشتره. همچنین اس اج یه رنگ سبز هم داره که نسخه معمولی متاسفانه با این رنگ تولید نشده.

فرشاد س در تاریخ : 1394/2/25

امسال سامسونگ فقط از پردازنده ساخت خودش استفاده کرده که مهترین دلیلش داغ شدن اسنپ ۸۱۰ هست.

E A در تاریخ : 1394/2/25

تو رو خدا یکی بگه 64 گیگ این گوشی کی میاد؟

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/25

درود بر شرفت

خوبه خودت سامسونگ داری و میبینی کند شده و این خصوصیت همه سامسونگها هست حتی همین S6 ، ...
شما که داری و دیدی بعد از چندماه بشدت افت میکنه . گوشیهای سامسونگ فقط سه ماه سرعتشون مثل بقیه گوشیا خوبه ولی بعدا شدید افت میکنه .
...

موفق باشی

مهدي ح در تاریخ : 1394/2/25

سلام امیر جان . ممنون از نظر جالبی که گذاشتی . تحلیل بسیار جالبی بود از جنبه اقتصادی .

iman123 k در تاریخ : 1394/2/25

از نظر شما نمره بنچمارک بالای سامسونگ هیچ فایده ای نداره.وقتی هم فرایندی فایده و مزیت نداشته باشه پس چیز بی ارزشی محسوب میشه.همون صفحه نمایش qhd هم بارها از طرف شما گفته شده که نیازی بهش نبوده و حتی اشتباه هم بوده.غافل از اینکه چقدر وقت و هزینه و تحقیق و توسعه برای رسید به این پیشرفت ها صرف میشه.البته دلایلش هم معلومه.اگه برند مورد علاقتون تونسته بود به این پیشرفت ها برسه حتما به نیاز و برتری مطلق ازش یاد میشد.یا مثلا یه گزارش از باد کردن باتری رو جوری ازش صحبت کنیم انگار که از 40 میلیون گوشی که به فاصله یک ماه از عرضه شدنش فروخته شده بیست میلیونش مشکل انفحار باتری داشتن و کلی تلفات داده و...
حداقل اینم در نظر بگیریم گوشی که در این سطح فروش داشته باشه مطمئنا از حساسیت بالایی هم برخورداره.ماشالا تو دنیای مجازی هم که به راحتی میشه کلی شایعات درست کرد و دستاویز کرد و بعد هم با عنوان هایی مثل عیب های ریشه ای و تعنه و کنایه هایی مثل گوشی انقلابی و یا از جونم سیر نشدم و امثال اینا استفاده کرد.بعدم مثلا توی اطرافیان و دوستان و همین سایت حتی یکی هم با اینجور مشکلاتی که میگن روبرو نشدن.مشکل کمبود رم مشکل اصلی بود که برای گوشیهای گوگل هم پیش اومده بود و حالا هم که با آپدیت حل شد.شاید بد نباشه به جای اینکه فقط جوانب منفی این گوشیو ذره بین بدست جست و جو کنیم یه نگاه سطحی هم به نقاط قوت و تواناییهای فنی این گوشی داشته باشید.شاید دیدتون عوض شه.در آخر این پیج از نظر بار آموزشی و نقطه نظرات فنی سطح بالایی داره.انتظار ما اینه در همین سطح بمونه و به سطح پایین نزول نکنه.

mehrdad m در تاریخ : 1394/2/25

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزيز.
نظري كه ميخوام بدم فقط يه نظر شخصيه وگرنه من نه متخصص نرم افزار و سخت افزارم و نه تكنسين گوشي.ولي ميخواستم در مورد انفجار باتري و لكه بنفش و غيره و غيره بگم كه اولا انفجار گوشي اتفا نادريه كه من قبلا هم شنيده بودم و اتفاق جديدي نيست در اكثر برند ها بوده هست و خواهد بود و حالا اگر در سامسونگ بيشتر از بقيه برند ها بوده باز هم به ندرت بوده و من در مورد اطرافيانم كه اكثرا سامسونگ دارن چنين اتفاقي نيوفتاده و در مورد لكه ي بنفش هم بايد بگم كه من دو تا اس 6 رو تست كردم و لكه تو هيچكدام نبود.
و در اخر هم ميخوام بگم كه اخه مگه ميشه يكي از بزرگترين كمپاني هاي دنيا با بهترين مهندسين و برنامه نويس ها به چنين مشكلاتي بي اعتنا بمونه ضمن اين كه در مديريت مدرن كه البته در ايران هنوز رايج نشده محصول توليدي رو قبل از عرضه به بازار و پس از گذروندن هر مرحله از توليد اون رو كاملا تست و برسي ميكنن تا كمترين نقص ممكن رو داشته باشه.
حرف هاي شما بجا و قابل احترام اما لطفا به نظر من هم توجه داشته باشيد.
با تشكر از توجه شما.ارادت.

عباس ر در تاریخ : 1394/2/25

داداش این پرسیدن نداره که خود شرکت سامسونگ هم این موضوع رو گفته بود که باید فکر رابط کاربری دیگه باشن و خیلیا میدونن مشکل داره اینهایی که میگن خوبه چیز زیادی روش نمیریزن یا ادمای حساسی نیستن یکی از دوستام بود s2 داره که سرعتش خیلی پایینه بهش گفتم چطوری با این کار میکنی میگفت خوبه من مشکلی ندارم!!!!خیلیا طرز فکرشون اینطوره من خودم میدونم که الان سامسونگ خیلی پیشرفته هست قطعاتو خودش میزنه و این گوشی هم قشنگه واقعا مخصوصا نسخه اج ولی به خاطر رابطش هیچ وقت سمت سامسونگ نمیرم چون میخوام برای مدت طولانی از یه گوشی داشته باشم و استفاده کنم ولی توی دراز مدت با افت سرعت و گیر و هنگ دچار میشه اینو خیلی جاها دیدم من خودم میخوام ال جی بگیرم ولی اگه میخوای زیاد توش چیز بریزی اگه از اچ تی سی خوشت میاد اون رابط کاربری خیلی سریع و روونی داره که توی مدتها هم تغیر نمیکنه و افت نداره اینو خودم دیدم سونی هم خوبه ولی ال جی توی این مورد زیاد خوب نیست من برای اینکه چیز زیادی نمیریزم و نرم افزارهای کاربردی ال جی داره سمتش میرم

امیر A در تاریخ : 1394/2/25

زمانی که اس 5 داشت تولید میشد ، بخش ساخت دوربینش آتیش گرفت و خیلی از دوربین ها مشکل دار شدن
گوشی من هم همینطور بود
گوشی رو با گارانتی بردم نمایندگی بعد دو هفته گوشی جدید پلمپ شده برام آوردند که هنوزم که هنوزه نقض نداره
کافیه گوشی رو با گارانتی بخرین!

k s در تاریخ : 1394/2/24

با دورود به همه دوستان
من تصمیم دارم یک گوشی موبایل خریاری کنم و دو گوشی s5 وs6 را مد نظر ارم میخواستم شما عزیزان راهنمایی نمایید در واقع بدی و خوبیهای آنها را به من متذکر شوید با تشکر

Rasoul G در تاریخ : 1394/2/24

شما یک طرفه پیش قاضی میرید دوست من!!
شما ک ب phonearena هی تاکید میکنید میدونید اصلن این حرف شما یه گزارش ساده مشتریه؟؟و اصلن ربطی ب فون آرنا نداره؟؟
خبر دارید این گوشی ک باد کرده اصلن از وقتی ک از قوطی درآورده شده اینطوری بوده؟
حالا از بین میلیون ها گوشی ک سامی فروخته چرا 1 مورد اینطوری شده؟؟
حالا این ها ب کنار
واقعن این درسته من بیام ب خاطر یک گوشی (ک معلوم نیست چه بلایی ب سرش آوردن)
همشونو زیر سوال ببرم و بگم همشون خطر ترکیدن دارن؟(گرچه اینم نترکیده هاا!!)نخرید؟؟
راجب گوشیای گذشته هم همیشه مقصر رو سامی میدونید
درحالی ک این مشتریا بودن ک بخاطر استفاده نکردن از باطری استاندارد گوشیشون ترکیده!
باز خوبه مثل آیفون5 کشته نداده!!!
هروق نسبت ترکیده ها ب سالما 1/1000000 شد اون موقع بیاید از اس6 اشکال بگیرید

منم میتونم ی گوشی سونی رو دسکاری کنم بترکونم و شایعه بسازم
پس نمیشه استناد کرد ب این چیزا

حالا بعدش اشکال میگیرید چرا اون رنگ دور لنزش ریخته!(ک اونم باز یک نفر گزارش کرده)
حالا باز باید بقیه رو زیر سوال ببریم؟؟
بازم مثل همون قبلی میتونم این بلا رو سر گوشیای دیگه بیارم و شایعه بسازم

بعدش شروع میکنید میگید دوربین جلو نقطه بنفش داره
بله قبوله ولی باز معدودی اینطوری هستن ک اصلن باز ب چشم نمیاد و کاربری هم اینجا تا حالا گزارش نکرده!
اگه هم بود خیلی راحت با گارانتی تعویض میشه(و اینهمه نگرانی ب خاطر پولش نداره!)

شما بهتره ب جای این شایعه پراکنی ها گوشی بیارید ک بتونه در صفحه نمایش و دوربین و سرعت وامکانات با اس 6..رقابت کنه
موفق باشید...

amir - در تاریخ : 1394/2/24

آقایون اگر کسی احتمالا از جونش سیر شد خواست دینامیت اس 6 ( جزو کشفیات جدید بعضی اساتیده با کپی رایت خودشون ) رو بخره جهت اطلاع سامسونگ به سری شرایط فروش جشنواره ای گذاشته

http://www.samsung.com/iran/promotions/happymabas/?cid=iran_text_mobilepush_happymabas_20150514

کسی علاقه داشت شرایطش ظاهرا خوبه

amir - در تاریخ : 1394/2/24

نه دوست عزیز

خوشبختانه مطابق پیش بینیهای قبلی پتنت های کوالکام برای مودم 4 جی تموم شد ممبعد شاهد استفاده از محصولات کوالکام و اسنپ دراگونهاش حداقل در پرچمدارهای سامسونگ نیستیم.

اگه اس 6 اسنپ دراگون بود که الان بجای بنچمارک بالای 70 هزار داشتیم در مورد بنچمارک 50 تا 55 هزار تایی صحبت میکردیم .
( ورژن اگزینوسشم بخاطر اینکه خریدارای مدل اسنپ بابت تفاوت شاکی نشن عمدا تضعیف میشد ...کما اینکه سالهای پیش هر سری دو سخت افزاره بود همین اتفاق واسه اگزینوسها میقتاد )

بجای رزولوشن qhd داشتیم با رزولوشن fhd کلنجار میرفتیم بازم چیپ اونقدر مصرف و گرماش بالا بود که احتمالا سامسونگ مثل ال جی مجبور میشد قید دو هسته پردازنده قوی رو بزنه و با یه باتری 500 میلی آمپر بیشتر ( و سنگین تر ) یه 14-15 ساعتی کمتر شارژ نگه میداشت !

amir - در تاریخ : 1394/2/24

دوست عزیز
ظاهرا بعد از اینهمه مطلبی که اینجا رد و بدل شده هنوز متوجه نشدید کسایی که در بخش پرچمدارها نظر میگذارن بابت قانع کردن فرضا شمای نوعی نیست که این گوشی رو بخری یا نخری !
توضیحات ما صرفا بررسی فنی و امکانات دستگاههاست هر کی هر چی دوست داره میخره
*گوشی که هنوز دو ماه از شروع فروشش نگذشته بیشتر از 40 میلیون دستگاه فروش داشته نیازی به تبلیغ و رضایت بقیه برای خرید نداره .
نیاز هم داشت وظیفه ما نبود تبلیغش کنیم کسی بابت تبلیغش چیزی به ما نمیده.

منتهی مراتب شما دنیا رو فقط از دید خودت میبینی
اول فکر میکنی همه اینجا کمپین تشکیل دادن شما رو راضی کنن یدونه سامسونگ بخری یا فکر میکنی همه مثل شما اینجا دارن بابت گوشی زیر دستشون مطلب مینویسن ( البته شما ظاهرا فراموش کردی .
ما یادمونه چند وقت پیش مدعی بودی فروشنده ای ! )

بعد فکر میکنی اولویتهای همه باید یه چیز باشه .
شما سرعت و قدرت و امکانات برات اهمیت نداره دنبال ظاهر و حس و این مسایل نظری هستی.

کسایی میرن سمت پرچمدارهای سامسونگ که معمولا استفاده حرفه ای دارن یا نیازهای خاص ( خاص تر از یک تلفن ساده .بعنوان یه گوشی معمولی 5 اینچ با بنچمارک 35000 کلی گوشی خوش استیل و با کیفیت چینی داریم تو رنج 500-600 تومن )

کیفیت ساخت -دوام -میزان خرابی و آسیب پذیری با موارد دیگه رو کسی میتونه در موردشون نظر بده که حداقل یه 300 -400 تا گوشی از برندهای مختلف رو باز کرده.تعمیرات روشون انجام داده .از سخت افزار و مکانیک سررشته داشته. بعد اصول تئوری رو گذاشته کنار تجربیات عملی که در این موارد بتونه اظهار نظر درست بکنه.
کسی که سرجمع دو سه تا گوشی اونم از یه برند در حد استفاده عادی رو بصورت ظاهری میشناسه نباید وارد اینجور مباحث بدون پیش نیازهاش بشه.

آخرش برای جمع کردن یه سری اطلاعات ناقص مجبوره متوسل به نت بشه .
اون کلمه کلیدی که دلش میخواد رو توی گوگل میزنه حتما گوگل براش مطلب در هر زمینه ای میاره.
انفجار سامسونگ و سونی که سهله شما توی گوگل بزن انفجار مازراتی و لامبورگینی برات کلی لینک و مطلب و عکس در این زمینه میاره
اخبار سایتای زرد برای جذب خواننده موضوع بحث ما نبود ...
کما اینکه اون یکی دوستمون اومد با اصرار زیاد از همه درخواست کرد تجربه کار بهش بدن ( روز اول که معیارهاش رو دیدم گفتم دوست عزیز وقت خودت و بقیه رو هدر نده شما سمت این گوشی اصلا نرو
منتهی گوش نکرد
کلی اطلاعات از همه گرفت بدون اینکه حتی یکبار تشکر کنه
چند سطر توضیح به این بخش اضافه کرد که لینک فون آرنا رو بکنه منبع موثق تجربی ! )
از اینهمه کاربری که اس 6 دارن و اینجا نظر دادن یه نفر این اتفاقات براش نیفتاده معلوم نیست اون لینک چطور شد منبع تجربی؟؟

کسی که فرق پلاستیک خشک با شیشه رو نمیدونه نباید در مورد جنس بدنه صحبت کنه که بعد این رو با گوریلاگلس 4 اس 6 مقایسه هم بکنه؟!( در تاریخ سونی یدونه گوشی نداریم که روی صفحه اش حتی گوریلاگلس 1 باشه پشتش پیشکش سونی
واسه اینه پشت و روی اکثر سونی ها پر از خط و خشه)

reza f در تاریخ : 1394/2/24

مطمئن باشین هر گوشی رو پر از برنامه کنین کند میشه. حاضرم شرط ببندم :) الان باز یه عده میان میگن نه اس6 فلان و اگه 1000 تا برنامه هم بریزی پر نمیشه و اینا ولی من سر حرفم هستم. اگه اس5 دارین نگه دارین. مگه پول مفت دارین؟ ...

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/24

اول اينكه دوستي كه تو صفحه m9 ميگين بنده رو حواله داد كه هر چي بخوام بخرم دو تا سوال كرده بودم كه يكيش بين m9 و m9+ بود كه اون آقا گفته بود هر كدوم رو نظرت هست بخر و سوال دومم هم آقايي كه الان توي همين بخش هم هست و مثل شما طرفدار سامسونگ هست گفته بود . ولي واقعيت رو بايد تجربي ديد و اگه اينطور نيست چطور شما كه مياي هزار تا سايت رو مياري و ميگي بنچ مارك چند دادن و يا چه تستهايي رو به نفع سامسونگ گذاشتن راست ميگن اونوقت حالا تا همون سايتها ميان و چند تا ايراد ميگيرن ميگيد نامعتبره و سوم اينكه شما كه بقول خودت فقط قصد راهنمايي داري توي همين صفحه در جواب يكي از دوستان گفتيد ( دقيق جمله خودتون رو ميگم در پاسخ به آقا alireza s ) كه اس ٦ بطور مطلق قويترين گوشي تاريخه با اختلاف زياد تا اين لحظه ، خب حالا نظر بنده از روي تعصب هست يا شما. شما بايد بدوني هيچ چيز مطلق نه خوبه و نه بد تا چه برسه به گوشي چون الان همه شركتها تجاري كار ميكنن و به فكر جيب خودشون هستن اينه كه هيچ موقع يه گوشي كامل بيرون نميدن ولي خب بعضي عيبها رو مثل اين معايب اس٦ نميشه چشم پوشي كرد و اينكه بنده تو صفحه ام ٩ هم پرسيدم اگه خونده باشيد كه داغ كردنش چيه و واي فاي چيه ولي خودم نگفتم كه اين مشكلات برطرف شده ميتونيد بريد تو قسمت ام٩ و عين كامنتم رو ملاحظه بفرماييد و اينكه نه اچ تي سي و نه سامسونگ و نه هيچ كدوم از شركتها يه اپسيلون سود عايد بنده نميكنن كه بخوام طرفداري بيجا كنم و شما كه ميگيد اين گوشيها بدرد بنده نميخوره فكر كردي بنده تازه فهميدم گوشي چيه و يا بيسوادم نه خير بنده اتفاقاً ( البته حمل بر خودستايي نشه ) از چيزها سر در ميارم و كار اصليم با توجه به رشته ام برنامه نويسي كامپيوتر و مشاور ارشد شركت بين الممللي ... هستم و حالا كه همه چيز رو گفتم اينم بگم كه برادرم با يكي از همين فروشگاها توي اين سايت تو بازار شريكه و بيشتر هم اتفاقاً محصولات سامسونگ كار ميكنه پس ميبينيد بنده هيچ دشمني با اين برند ندارم و فقط واقعياتي رو كه ديدم گفتم بهر حال سوء تفاهمي اميدوارم پيش نيومده باشه دوستان ببخشيد زياد شد ولي مجبور شدم تمام ابعاد قضيه رو روشن كنم يا حق

amir a در تاریخ : 1394/2/24

در مورد پاک شدن رنگ دور دوربین من از اونایی که انتقاد کردن یه سوال دارم
تا الان چند تا s6 دستتون گرفتین؟ چندتاش با کشیدن دست پاک شده رنگش؟
در مورد اون دو تا لکه تو دوربین آیا رفتین با گوشی های لایو که ماکروتل پلاس و بقیه مغازه ها برای تست مشتری میزارن کار کنین عکس بگیرین ببینین واقعیت داره یا نه؟ ایا فکر می کنین این مشکل تو همه گوشی های فروخته شده هست؟ ایا گوشی ای که میخرین اگه چنین مشکل نادری داشت گارانتی عوض نمیکنه؟
در مورد دوربین جلوی iphone6 که از جاش جابجا میشد چی؟ کسی با اون مشکل نداره؟
در مورد ترکیدن باتری مدل های قبل هم میگفتن. به نظر شما تو ایران چندتا باتری ترکید؟
اون همه باگی که تو ios بود مگه رفع نشد؟ خب صبر کنید تا اندروید 5 هم به تعادل برسه.

far z در تاریخ : 1394/2/24

دوست عزیز

شما یه گروه طرفدار سونی درست کردین و تو تمام سایت های تکنولوژی جوی راه انداختین که آدم دوس نداره بره قسمت نظرات رو بخونه.
منتهی فرق این سایت با سایتهای دیگه اینکه نظرات توسط مدیران محترم ارزیابی میشن وگرنه احتمال داشت شاهد صحبت های دیگه ای باشیم. همچنین بنای این سایت بیشتر برای توضیح مسایل فنی استواره و عزیزانی که به خاطر تعصبات یه نظراتی رو میدادن یا خودشون خسته شدن و ادامه ندادن یا اینکه مجبور شدن تو چرخشی 180 درجه بیان و از محصولات سام تعریف کنن و حتی خودشون تبدیل به مشتری سام بشن. نمونش رو تو صفحات نوت3 و4 و حتی اس5 داشتیم.
وقتی طرفدار سونی اون زمان گوشی مثل نوت3 رو از نظر قدرت و امکانات و ارزش خرید پایینتر از z1 compact میدونس دیگه پرچمداران سونی رو گوشی هایی غیرقابل رقابت میدونه.
تو سایر برندها من شاهد اینجور چیزها نبودم.

در مورد اس6 هم عین همین اتفاقات داره تکرار میشه.

اس6 به گوشی هست که از نظر سخت افزاری فعلا رقیبی وجود نداره براش. از نظر نرم افزاری هم بسیار پربار هست.
طراحی و جنس بدنه سلیقه ای هست و هر کس خودش نظری داره.
باتری هم برای این رزلوشن و ظرفیت باتری واقعا خیلی خوبه. اما در مجموع اگه بخواییم ارزیابی کنیم در رده خوب قرار میکیره. جایی که آیفون و جی4 و ام9 متوسط هستن. نوت4 و زد3 خیلی خوب هستن.

این ایرادهایی که تو اینترنت پخش شده به جز مساله رم که بیشترش بخاطر اندروید 5 هست و ظاهرا با آپدیت برطرف شده، بقیه اش مثل ریختن رنگ و نقطه بنفش و باد کردن باتری اگه نگیم جوسازیه اتفاقاتی هست که تو همه برندها ممکنه باشه. بسته به میزان فروش و محبوبیت گوشی ممکنه کم و زیاد بشه. و اصولا همه این شرکت ها موظف هستن در صورت وجود ایراد ساختاری سریعا گوشی رو برای مشتری تعویض کنن. سونی هر وقت تونست یه پرچم دارشو 1 میلیون نسخه بفروشه اونوقت طرفداراش بیان بگن این چیزا برا سونی هست یا نیست. کما اینکه تو گوشی های سونی هم قبلا مشکل فاصله بین فریم و صفجه نمایش و از دست رفتن قابلیت ضد آب رو داشتیم.
یادمه از دوستانم تازه آیفون5 گرفته بود و بعضی وقتها که عکس میگرفت کل عکس پر میشد از خط های بنفش. بهش گفتم نگران نباش با آپدیت به زودی حل میشه که واقعا هم شد. با اینکه از آیفون خوشم نمیاد اما پا نشدم بیام تو صفحه آیفون اینو پیراهن عثمان بکنم.

سعی کنین یکم دیدگاهتون رو گسترش بدین. خیلیا اومدن و اینجور نظر گذاشتن و نتونستن دلایل قانع کننده بیارن و در نهایت هم کاربرها متوجه شدن که به نظرات چه کسانی باید اهمیت بدن و هم اینکه خودشون نتونستن ادامه بدن. چون ادامه یه انتقاد نیاز به دانش و اطلاعات بالایی داره نه تعصب.

موفق باشد و به گروه 50 نفره واتس اپ سلام برسونید.

امیر ا در تاریخ : 1394/2/24

ینی فکر میکنی اون چندین میلیون نفری که رفتن این گوشی رو خریدن همه بیسواد و نادان بودن و فقط شما میدونی ؟!! درضمن سامسونگ ک مثل اپل نیست پول برندشو بگیره، سامسونگ پول امکانات و سخت افزارشو میگیره، این معایبی هم که شما ازش کوه ساختی تو هر برندی پیش اومده...

J 1 در تاریخ : 1394/2/24

مقایسه صفحه نمایش های note 4، m9، iphone 6، galaxy s6 زیر نور آفتاب.

بر خلاف تبلیفات سامسونگ، s6 بدترین وضعیت را دارد به هاله های رنگی s6 در عکس زیر دقت کنید.
عکس:
http://uupload.ir/files/iu8k_display.jpg
منبع:
http://www.phonearena.com/news/Display-outdoor-visibility-comparison-Samsung-Galaxy-S6-vs-Apple-iPhone-6-vs-HTC-One-M9-vs-Note-4_id69185

hasan h در تاریخ : 1394/2/24

واقعا قیمته s6 1900 شده؟ ولی تو این سایت که پایین ترین قیمت دو میلیون درج شده. دوستان دیگه هم چنین قیمتی رو دیدن؟؟ لطفا جواب بدید چون من قصد خرید کارکرده ی این گوشی رو دارم. وسوال آخر کارکرده ی این گوشی الان چنده تو بازار؟ چون واقعا بهترین پرچمداره بین برندهای دیگه هستش

k s در تاریخ : 1394/2/24

با دورود به همه دوستان
قصد خرید گوشی دارم و بین دو گزینه S5 و S6 قرارگرفته ام لطفا" تجربیات خودتان را در اختیار اینجانب قرار دهید در واقع نقاط ضعف و قوت این دو محصول را بیان نمایید و یا صراحتا" بگویید که کدامیک بهتر است
با سپاس از همه شما

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/24

انگار خبر ها تمامی ندارد

صاحبان گلکسي S6 با مشکل پاپ آپ مواجه هستند
تاریخ انتشار: 94/02/23 8:18
www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1597991

mehdi b در تاریخ : 1394/2/24

سلام من اس5 دارم و میخوام اس 6 بگیرم چون زیاد رو گوشی برنامه ریختم خیلی کند شده میخوام بدونم اس6 هم بعد از ریختن برنامه زیاد و گذشت چند مدت کند میشه?

amir - در تاریخ : 1394/2/24

خدا کنه همینطور باشه.....

هر چی گوشی ارزونتر رنج اونایی که میتونن بخرن و لذت استفاده اش رو ببرن بیشتر.

آدم واقعا لذت میبره که همه بتونن با قیمت پایین به قویترین گوشیهای دنیا دسترسی داشته باشن و خدایی نکرده کسی بابت قضیه اقتصادی ناراحت نشه.

جالبه که بقیه چطور میخوان با پرچمدارهای امسال و قیمتهایی که هنوز خیلی هاش به حباب اولیه نرسیده شکستنش بماند با اس 6 رقابت تجاری بکنن ؟

تنها فاکتوری که میشد پرچمدارهای دیگه رو از نظر تجاری موجه کنه این بود که حدود 30% نسبت به اس 6 ارزونتر باشن.

اگر اس 6 بشه 1500 وارد رنج قیمتی میانرده های پارسال بقیه میشه ....سی درصد پایینترش میشه رنج حدود 1 تا 1100 که پرچمدارهای پارسال رقبا هنوز به این قیمت نرسیدن ...میانرده های امسالشون هم به همین ترتیب .

اگر این اتفاق بیفته خیلی از شرکتها امسال زیان ده میشن.

در هر صورت مسایل تجاری مثل الاکلنگه نمیشه هم به فکر مصرف کننده بود هم منافع تولید کننده ( یا همه تولید کننده ها ) رو تامین کرد اونم در بازار رقابتی و فشرده الآن.

حدود یکسال پیش وقتی یک عده بابت کاهش سود عملیاتی سامسونگ ( بخاطر ظهور برندهای جدید چینی ) تو همین سایت بحر طویل مینوشتن و پیش بینی میکردن سال آینده سامسونگ زیان ده میشه و مثل نوکیا عرض دو سه سال برندش محو میشه در نظر نداشتن یه گروه تجاری بزرگ که غول سخت افزار الکترونیک و تامین کننده قطعات خیلیا هست اونقدر پتانسیل داره که عرض یکسال تمام معادلات رو عوض میکنه.

الآن با این وضعیت چینیهای نو ظهور هم نمیتونن در زمینه قیمت با سامسونگ رقابت کنن بقیه که صحبتشون رو نکنیم بهتره.

فکر کنم سامسونگ داره وارد یه پروسه دامپینگ جدید میشه.
گوشیهای امسالش که استانداردها و نگرش جدیدی در مورد سخت افزار و امکانات موبایل تعریف کردن.
قیمت پایین رو هم جا بندازه عملا دیگه جایی برای خیلیها باقی نمیمونه.

maryam m در تاریخ : 1394/2/24

سلام دوستان من خیلی از گوشی سر در نمیارم
تفاوت این گوشی با مدل edge تو چیه؟

hamed-f p در تاریخ : 1394/2/24

سلام

میخواستم بدونم مگه S6 چیپ اسنپ دراگون نداده بیرون!!!!!!!!!؟؟
آخه همه جا حرف از اگزینوس هست!!!!!!!

mehdi b در تاریخ : 1394/2/23

با سلام من خیلی دنبال این گوشی هستم اما به نظرم رابط کاربری سامسونگ بهینه نیست و بعد از چند ماه گوشی کند میشه اس4 و اس5 رو دیدم که داغون شده میخواستم بدونم منی که گوشی رو تا خرخره پر از برنامه و فایل میکنم بعدها مشکلی برام پیش نمیاد؟

ممنون

reza f در تاریخ : 1394/2/23

سلام دوستان میگم ایا قابلیت های air gesture در این گوشی حذف شده؟؟؟

Peyman R در تاریخ : 1394/2/23

سلام آپدیت جدید این گوشی با شماره ساخت این نسخه G920FXXU1AODG که در اروپا منتشر شده چه زمانی برای آسیا منتشر میشه؟

مقداد م در تاریخ : 1394/2/23

لينك آقاي ايراني ا هم ببينين . من نميدونم با توجه به جايگاه دو كمپاني سامسونگ و سوني در دنيا ، چطور ميشه دوستان طرفدار سوني از سامسونگ انتقاد ميكنن ؛ با توجه به محبوبيت و رقابت نزديك اپل و سامسونگ با هم ، انتظار بحث با طرفداران اپل خيلي معقول تر هست تا با هر شركتي

مقداد م در تاریخ : 1394/2/23

سلام دوست عزيز ممنونم بابت لينكتون ولي متاسفانه با اينكه خود دوستان اين مطالب رو ميدونن ، رو به اين مطالب ميارن تا شايد بتونن به جايگاه بزرگترين و محبوبترين سازنده موبايل در دنيا خدشه اي بزنن ؛ ضمن اينكه قبلا بحث ميكرديم ولي الانم سر بسته ميگم كه گوشي هايي از كمپاني "آدرز" بودن كه مشكل گرماي بيش از حد داشتن ولي خب اين مسايل كه مهم نبود

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/23

بله حرف دل و حرف حق

این یک حقیقت عجیب بود برای کسانی که دیدن گوشیی که سامسونگ ازش به عنوان انقلاب یاد میکرد اینجوری از آب در اومد . و البته یک حقیقت تلخ برای کسانی که دوس ندارن ببینن البته چاره ای هم ندارن چون خوشبختانه دیگه نمیتونن بگن سایت PhonArena دروغ میگه و عکس الکیه یا... مثل روز روشنه چی به چیه

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/23

واقعاً که چه تفسیرهایی میکنن برخی دوستان گلم

من نمیدونم کی گفته اون لکه ی بنفش توی دوربین S6 با آپدیت حل میشه؟ آقا اصلا من هیچ ، شما برید از یه تعمیرکار ماهر بپرسید که یه لکه و نقطه ی بنفش بیوفته توی دوربین نشانه ی چیه؟

عزیزان من وقتی پیکسل از لنز دوربین نیمسوز بشه به رنگ بنفش در میاد و اگه پیکسل مثلا از صفحه گوشی بسوزه به رنگ سبز کمرنگ مایل به زرد در میاد که پیکسل سوخته هم با آپدیت که حل نمیشه چراکه سخت افزاریه.

نکته بعدی گیرم که این مشکل دوربین فرضاً فرضاً حل بشه ، واسه ریختن رنگ دور دوربین پشتی میخواید چیکار کنید؟

آقا اینم بکنار ، اگه باتری باد کنه که اونم قابل تعویض نیست میخواید چیکار کنید؟

من واقعا هیچ دلیل قانع کننده و منطقی از دفاع دوستان برای پوشاندن عیب های ریشه ایش نمیبینم ... بنده خداها میرن ۲تومن پول بیزبونو میدن بعد کی میخواد جواب اون عزیزان رو بده؟

بیخیال تعریفهای عددی و کاغذی بشید انصافا

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/23

من بخاطر بنچمارکت S6 دیگه نیومدم اینجا؟ اولا بنچمارک S6 با آپدیت و... رسید به 68000 ، بعدش سنگینترین بازی و برنامه ی دنیا رو واسم بیار که گوشیهایی با بنچمارک 30000 به بالا نتونن اجرا کنن ... بنچمارک بالای 30000 که باشه کفایت میکنه بعدش میرم سراغ باتری خوب و قوی (که سامسونگ نداره) ، کیفیت ساخت بالا مثل HTCها و SONYها قابلیتهایی که گوشی رو از سوختن حفظ میکنه مثل ضدآب بودن ، با کیفیت بودن گوشی که منفجر نشه باد نکنه ...
...
گوشی انقلابی که حالا اینجوری از آب در اومد:
http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S6-arrives-with-a-blown-up-battery-customer-reports_id69082
برو تمام نت رو بگرد اگه دیدی یه سونی مثل سامسونگ منفجر بشه من همین فردا میرم گوشیم رو میفروشم بجاZ2 یه گلکسی Ace میخرم یکی ازمدلهای پایین و کم قدرت گوشی های سامسونگ.

آخه من نمیدونم من کِی از حرفهای ماورائی در مورد Z5 که تولید هم نشده حرف زدم؟ فقط گفتم Z5 رو خود سونی گفته با بدنه کربن میاد که هم فوق سبکه هم مقاومتر از فلز که از نظر من بدنه شیشه و آلومینیوم سونی فوق العادست اگه فوق العاده نبود که سامسونگ نمیومد بعد ۳ سال مثل سونی از شیشه و فلز استفاده کنه ! .

بنچمارک بالاتر از 30000 برای شما حجت و دلیلی برای خریده ولی برای من نیست! بعنوان مثال اگر هم روزی بخوام گوشیه فعلیم رو بفروشمکه بنچمارکش بالای 40000 هست ، هیچوقت بخاطر بنچمارک بالاتر گوشی نمیخرم حتی اگه مثلا بنچمارک پرچمدار سونی بشه 1000000 ، بلکه بازهم میگم اگه کیفیت ساخت بالاتر ، باتری بهتر ، دوربین قویتر و... داشته باشه میرم میخرم نه که برم یه گوشی مثل S6 بخرم که بعد چندماه باد کنه بترکه چون نه پولمو توی قرعه کشی بانک برنده شدم نه از سلامت جسمی خودم سیر شدم.

همونطور هم که از سابقه بسیار درخشان سامسونگ عکس گذاشتم این مشکل فقط در S6 نبوده و در اکثر سامسونگها هست چه بسا یکیش بیفته دست من پس مجبور نیستم و نه میخرم و دیگران رو هم از خرید نهی میکنم ...

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/23

سلام

این مشکل در گذشته در هردو برند بوده و به سرعت مرتفع شده؟؟؟ اون وقت S6 مال گذشتست؟ این مشکل باتری هست ... باتری که باد کنه یا بترکه چی از گوشی میمونه؟ اولا اگه شانس بیاری و فقط باد کنه کیتش ترک بر میداره و باید بندازیش دور ، و قطعات داخلیش داغون میشه و بنظرت مثلا این S6 که عکسهای باد کردنش رو phonarena گذاشته مثل اول میشه درستش کرد؟

درضمن این اصلا دلیل قانع کننده ای نیست که چون یه زمانی آیفون میترکید پس بذار سامسونگا هم بترکن . اینجاست که مشخص میشه سونی چیه! ، شما برو همه سایتارو بگرد اگه دیدی یه سونی باتریش ترکیده یا گوشی باد کرده و... من همین فردا گوشیمو میفروشم میرم پایینترین مدل گلکسی سامسونگ رو میخرم . این S6 رو همه طرفدارای سامسونگ میگفتن انقلابی در صنعت گوشی ، اگه انقلاب این باشه که رنگ بنفش بیوفته توی دوربین جلو (رنگ بنفش نشانه نیمسوز شدن پیکسلهای لنز هست برید تحقیق کنید) یا اینکه رنگ دپر دوربین پشت بریزه ، یا اینکه باد کنه و منفجر بشه پس وای بحال اینکه بخواد عادی کار کنه . یعنی شما حاظری بالای 2تومن پول بیزبون رو بدی ...

درضمن کاشکی این مشکلات فقط تو همین S6 بود من که از سابقه ی درخشان سامسونگ در گوشیهای مختلفش عکس گذاشتم شما هم برای اطمینان برو توی گوگل سرچ کن (انفجار گوشی سامسونگ) ببین چقدر مطالب خواندنی و عکس واست میاد .

حسین ک در تاریخ : 1394/2/23

سلام من 32 گیگ این گوشی رو پرسیدم گفتن 1900.
با این وضع پیش بره خیلی زود میاد رو 1500

مقداد م در تاریخ : 1394/2/22

شما بهتره ب جاي ايراد گرفتن ، به ضعف هاي جي٤ مقابل اس٦ اشاره كني تا حرف دل خيلي ها رو بگي

مقداد م در تاریخ : 1394/2/22

يكم انصاف خوبه آقا مهدي ؛ ميدوني چرا ؟؟؟ وقتي خبري مياد كه در برخي دوربين جلوي اس٦ ها يه نقطه بنفش ميفيته ، شما سريع اونو يه مشكل بزرگ ميدوني و اونو نشون دهنده كم كاري سامسونگ ميدوني و زود ميگي ام٩ و ام٩پلاس بهتر كار كردن و به قول خودت دست قشنگه رو بزن به افتخار اچ تيسي ! حالا كلاه خودتو قاضي كن اولا اون نقطه ها چقد بزرگ بوده كه بخاي شما اينطور جبهه بگيري عليه ش ؟؟ ثانيا شما عملكرد دوربين اصلي رو "نميخاي و نخاستي " ببيني و حالا اولويت شما شده دوربين جلوي ٥مگا ؟؟! شده تا حالا راجع به اون دوربين پشتي مطلبي بنويسي و از عملكرد عالي اون مقابل رقباش چيزي بگي ؟؟ كلا در بين اين همه گوشي چقد ميبيني افراد راجع به كيفيت دوربين جلو با هم بحث كنن ؟؟؟؟ اگه گوشي اس٦ يه گوشيي بود كه دوربين جلو در اون خيلي خيلي ارزش داشت و واسه همين ساخته شده بود مثلا مث desire eye، اونوقت ايراد گرفتن از كيفيت عكسهاي اون منطقي بود ولي الان نميدونم چرا اينقد عملكرد دوربين جلو واسه شما مهم شده و از همين واسه انتقاد استفاده ميكني ! يا در بحث انفجار باتري ، خودت ميدوني قبلنا چندين مورد راجع به آيفونها و موتورولا مايلستون بوده -و هنوز عكس اون شخص كه گوشش داغون شده بود و قصد شكايت از موتورولا رو داشت يادمه- ولي منتظر ميمونين تا همچين خبري برا اس٦ هم بياد و وقتي مياد ، زود مياي و ميگي فلاني حرف دل مارو زدي و به اميد اينكه برخي دوستان تعصب رو كنار بزارن ! برادر من كه تلاش ميكني من و بقيه رو به راه درست راهنمايي كني ، بهترين كاري كه ميتوني كني اينه اولا به سايت dxo ميل بزني و به اونا بگي تعصب رو كنار بزارن ثانيا به هر برندي غير سامسونگ اعتماد كني تا خيال خودت و همه رو راحت كني چراكه ميدوني اس٦ مقابل ام٩ هيچي نيس ! بنده هم اول فك ميكردم شما مردد هستي بين خريد اس٦ يا ام٩ يا هرچي واسه همين سعي كردم راهنمايي خوبي بكنم و استاد امير هم همينطور ولي ثابت شد كه شما كلا و از ته دل ، با سامسونگ مشكل داري و حاضري حتي هواوي بخري ولي پولتو به سامسونگ ندي . ايراد نداره و سهم و ميزان اعتماد مردم جهان به هر برندي كاملا مشخصه ولي خوبه آدم منطقي هم باشه و اگه ايرادي ميبينه ، به نقاط قوت هم اشاره كنه نه اينكه فقط فقط قصدش انتقاد باشه

مقداد م در تاریخ : 1394/2/22

دوست عزيز كساني كه اشاره كردن به باتري منفجر شده ، خودشون ميدونن ازين موارد در اپل موتورولا بوده و حتما در ساير برندها هم بوده ضمن اينكه داغ شدن اصلا در اس٦ وجود نداشته و نخواهد داشت چراكه سكي از دلايلش وجود چيپست با لتوگرافي١٤نانومتري هست كه هيچ كمپانيي هنوز نتونسته گوشيي با اين معماري داشته باشه ولي تا دلتون بخاد اين مشكل گرماي غير عادي در گوشيهاي مطرح فعلي سوني بوده

amir - در تاریخ : 1394/2/22

الآن شما و این چند تا دوستت که گروهی راه میفتید توی بخش نظرات پرچمدارهای مختلف شایعه پراکنی میکنید همه رو نمایندگی میکنید که نظرتون شد نظر همه ؟!

واقعیتش اینه که اس 6 بصورت مطلق و با اختلاف زیاد قویترین گوشی تاریخه تا این لحظه
چیزی هم که در جایگاه اول قرار میگیره دشمن کم نداره.
بخصوص از طرف متعصبینی که برند مورد علاقه اشون امسال وضعیتش بحرانیه.

نه فروش میلیونی اس 6 کم میشه....
نه با چند تا شایعه ملت میرن گوشیهاشون رو پس میدن ...
مهمتر از همه با تمام این اخبار بی اساس جای گوشیها عوض نمیشه و مثلا زد 4 و جی 4 نمیان جای اس 6 چون مردم از گوشی انتظار کار در دنیای واقعی دارن با خبرسازی و حاشیه پردازی یه محصول ضعیف بالا نمیره.

amir - در تاریخ : 1394/2/22

جالبه ....
اینهمه به بهانه خرید وقت ما رو گرفتید که آخرش همون تعصبات بعضیا رو بکنید دست آویز.

دوست عزیز
من که از همون اولش بهت گفتم اینجور گوشیها بدرد شما نمیخوره ...

هزار با به هزار بهانه همه رو اینجا مجبور کردی بیان به زور و ضرب در مورد گوشی توضیح بدن آخرش اومدی یه خبر رو کردی منبع تجربی ؟!

از اینهمه آدمی که در این صفحه تجربه کار و خرید گوشی داشتن کدومشون تایید کردن دوربینشون لکه بنفش داره و نمیدونم باتریش منفجر شده که حالا شما طلب کار مردم هم میشی؟

شما تشریف ببر هر چی بنظرت مناسب هست رو بخر .

( توی صفحه همه پرچمدارها اومدی همین سناریو رو تکرار کردی تا یه خبر یا یه شایعه در مورد اون چیزی که دوست داشتی بشنوی بعدم این شده منبع تجربی درست ! نظرات اونایی که با گوشی کار کردن از روی کاغذه و تکراری ! ! شهود مساله همه اینجا حضور دارن ...در صفحه ام 9 جنابعالی رو حواله دادن به اینکه برو هرچی بنظرت خوبه رو بگیر )

حداقل برای وقت مردم و اعصاب خواننده ارزش قائل باش

م.ایرانی ا در تاریخ : 1394/2/22

جناب باوی
این اتفاق یعنی نقص باطری قبلا توی همه برندها و حتی آیفون هم دیده شده و شما میتونی چندمورد از فیلم و گزارش هاشو همونطور که آقا مقداد هم بهش اشاره کرد در لینکهای زیر ببینی.
از آیفون3 تا آیفون5 این مشکل گاها رخ داده و تکرار شده همانطور که توی سامسونگ گاها بروز کرده و اما اولا این مشکل برای همه گوشی های نبوده و دوما درهردو برند به سرعت مشکل برطرف شده.
درضما بروز مشکل در یک دستگاه به معنی مشکل داشتن همه محصولات اون شرکت نیست.

Apple Support Communities-iPhone's 4 battery exploded
https://discussions.apple.com/thread/4252527

Apple iPhone 5 explodes during phone call in Thailand
http://gadgets.ndtv.com/mobiles/news/apple-iphone-5-reportedly-explodes-during-phone-call-in-thailand-344004

iPhone 3GS battery explode
https://www.youtube.com/watch?v=JFwn0MJTw6A

iPhone 4 battery explosion
https://www.youtube.com/watch?v=ALttVCZ8aSs

Exploded! iPhone 5
https://www.youtube.com/watch?v=Uubczzk_j0c

amir - در تاریخ : 1394/2/21

راستی فراموش کردم

در مورد مالی و آدرنو

جی پی یو فقط تست سرعت خطی یا raw نیست ( هر چند در زمینه سرعت خطی هم مالی خیلی ازمدلهاش نسبت به آدرنو قویتره یا کانفیگهای قویتر داره .
مثلا همین مالی 760 اس 6 میتونه تا 16 هسته حدود 850 مگاهرتزی داشته باشه.
روی نوت 4 مدل شش هسته و 700 مگاهرتزش استفاده شده .
روی اس 6 مدل 8 هسته و 772 مگاهرتز.
این دو تا از قویترین آدرنوهای همزمان خودشون در زمینه قدرت خطی قویترن
و این تازه یک سوم تا نصف قدرت بالقوه مالی 760 که مدل پیارسال هست محسوب میشه

مدل پارسال مالی 860 و 880 هست که اگر کسی امسال روش کار میکرد آدرنوهای کوالکام که هیچی کپلرهای 192 هسته انویدیا هم در برابرشون خیلی ضعیف هستن

آدرنوی مثلا 330 یا 420 یا 430 همگی 4 هسته با کلاکهای مختلف سقف مشخصات فنی آدرنو در زمان ارایه بودن ...کانفیگ بالاتر نداشتن.)

سوای مساله قدرت خطی جی پی یو خیلی موارد دیگه هم داره که در اون موارد آدرنو در برابر مالی خیلی باستانی و خارج از رنج محسوب میشه ( میتونید از دو سال پیش کامنتهای بخشهای نوت 3 ..اس 5 و نوت 4 رو مطالعه کنید اونجا کامل با منابع و مقایسه ها این تکنیکها مثل coherency ... ipc... و خیلیای دیگه رو توضیح دادم )

سالهای قبل که سامسونگ یک گوشی رو مجبور بود با دو نوع سخت افزار ( یعنی یه سری اگزینوس یه سری اسنپ دراگون ) ازایه کنه خودبخود برای از بین بردن تفاوتهای مشهود و شکایت خریداران دو نسخه قدرت چیپهای اگزینوس رو تعمدا محدود میکرد و ضعیفترین آپشنها رو روشون میگذاشت که قابل رقابت با اسنپ باشن.

همونزمان بارها گفتم چیپهای اگزینوس داره اندرکلاک میشه که اسنپ دراگونها بتونن پابپا بیان.
هر زمان اگزینوسها تک بشن و نخوان محدود بشن به کسری های کوالکام اونوقت قدرت واقعیشون رو میشه دید .
روی اس 6 این اتفاق افتاد و میبینید هیچ چیپی در دنیای امروزی موبایل حتی نمیتونه بهش نزدیک بشه ( بالای 20000 امتیاز تفاوت بنچمارک با نزدیکترین رقیب )

اینه که مالی و آدرنو رو نمیشه با هم مقایسه کرد بخصوص در جزیات تصویر و مصرف توان یا در اندروید استفاده اشتراکی سی پی یو و جی پی یو بجای هم
موارد 5601 تا 5700 از مجموع 6584 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا