نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6

Galaxy S6 گلکسی اس 6

Samsung Galaxy S6 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.6 از 10 (8585 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 5501 تا 5600 از مجموع 6584 مورد

amir - در تاریخ : 1394/3/3

دوست عزیز با اینکه قرار بود دیگه اینجا مطلب نگذارم ولی جواب این شایعه جدید هم بگیرید که پس فردا برای یک عده تبدیل به قانون و تاییدیه نشه.

چه اس 6 و چه اج نمایشگراشون نه تفاوتی با هم داره نه رنگها درش به نمیدونم چه رنگ و چه مدلی تمایل داره ( اینا همه اش تنظیمات نرم افزاریه که در گوشیهای سامسونگ این تنظیمات و تونالیته رنگ رو در بخش display setting و reading mode داریم و البته اسسوری داریم )
ضمنا گوشیهای سامسونگ چند ساله سنسور rgb دارن بر مبنای رنگ محیط در حالتهای اتومات و همچنین بسته به رنگ بندی چیزی که دارن نمایش میدن میتونن رنگ ها رو تغییر بدن که آقایون در حال تست بخاطر عدم آشنایی با محصولات سامسونگ و اینکه سوای دفترچه راهنما حتی کوییک هلپهای داخل منوها رو هم نخوندن ! (اگه خونده بودن اینا همه اش توضیح داده شده ) اینطور برداشت میکنن.

شما زیر نور لامپ مهتابی گوشی رو تست کن تصویرش با نور آفتاب و محیط تاریک و محیط با تونالیته سبز و ... فرق میکنه ! چون رنگ بندی اتومات پویا یا دینامیکه.

این رو مییگذارن به حساب یه سری موضوع بسیار اولیه یعنی تمایل رنگهای فلان مدل به فلان رنگ .
دقت هم بکنی هر کدومشون یه تجربه متفاوت از رنگ بندی دارن چون هر کدوم در یه محیط خاص با رنگ بندی خاص داشتن تست میگرفتن .
گوشی رو میگذارن کنار فلان گوشی خودشون نتیجه میگیرن مثلا سفید این زرده ! ( چون نور بک گرند اون محیط زرد بوده سنسور رنگ گوشی تونالیته رو زرد کرده )

اگر خواستید رنگ نمایشگر رنگ خالص بدون تغییر عوامل محیطی و اینجور چیزا باشه باید قابلیت رنگ بندی دینامیک خاموش باشه.

قضیه نیت نور و روشنایی زیر نور آفتاب هم همینه.
سامسونگها حداکثر میزان نور رو در حالت برایتنس اتومات ارایه میدن .
یه عده تیک اتومات رو بر میدارن میگذارن روی حداکثر دستی بعد ایراد میگیرن ماکزیمم برایتنس زیر نور آفتاب از اونی که شرکت گفته و تست شده کمتره.
چون این میزان روشنایی برای محیطهای غیر از زیر نور مستقیم خورشید سوای مصرف بالا به چشم فشار زیادی میاره و باعث سردرد میشه آوردنش جزو حالت اتو.

و نهایت امر
دیسپلی میت اس 6 و اس 6 اج رو تست کرده و بهشون لقب بهترین و دقیق ترین نمایشگر تاریخ موبایل رو داده ( قبلش هم نوت 4 این مقام رو داشت. قبل از اون اس 5 و بهمین ترتیب .میتونید در سایتشون مطالعه کنید )
دیسپلی میت معتبرترین مرجع تست نمایشگرهای دنیاس که با داشتن ابزارهای خاص و آزمایشگاه کامل مطابق استانداردهای رنگی که چشم خیلیها حتی نمیتونه 20-30 درصد تفاوتهای رنگی در این استانداردها رو تشخیص بده تستها رو انجام میدن

وقتی اس 6 و اج هر دو طبق تستها برابرن و هر دو حدود 36 درصد بالاتر از معتبرترین استاندارد رنگ ادوبی rgb و rgbs ( که در نمایشگرهای اختصاصی کارهای گرافیک و سینما این استاندارد ها چند ساله مرجع هستن ) پوشش میدن کسی خلافش تجربه میکنه بجای برداشت شخصی و مراجعه به فیلمای یوتوب یا درآوردن گوشی خودش و کنار اس 6 قرار دادنش برای نتیجه گیری باید یه تحقیق کوچیک بکنه ببینه تنظیمات دستگاه چطوریه
گوشی مردم که معیار استاندارد رنگ نیست ( خیلی از این گوشیها رو دیسپلی میت بخاطر رنگ بندی غیر استاندارد و نرسیدن به کف 70 درصد ادوبی rgb حتی تست نمیکنه فقط مدلهایی که ارزش تست دارن رو توی لیست میاره ).

در مورد ضد خش!
هیچ محافظی مقاومتش یک دهم گوریلا گلس 1 نیست
این که گوریلا گلس 4 هست و فوق العاده مقاومه
اگه چیزی گوریلا گلس 1 رو خط بندازه ضدخش پلاستیکی رو سوراخ میکنه
با محافظ ضد خش فقط کیفیت نمایشگر رو پایین میارید

far z در تاریخ : 1394/3/3

امیر جان
اصولا نمیشه برای نظرات غیرعلمی دلایل علمی آورد و افرادی رو قانع کرد.
حالا شما بیا بگو صفحه نمایش استاندارد بررسیش اینه. آقایون میگن نه من با چشم خودم مقایسه کردم دیدم اون بهتره تا این. بگی استاندارد بررسی سخت افرار اینه میگن نه به چه دردی میخوره. بگی دوربین اینه میگن نه تو بلد نیستی عکس بگیری و فلان سایت هم پول گرفته.
پس توجیه کردن این افراد تقریبا غیر ممکن هست. مگر اینکه خودشون بخوان چشم رو بر حقیقت باز کنن.
دوستان فکر میکنن شما طرفدار سامسونگ هستی. چون از ماهیت کارات و دانشی که در اختیار داری باخبر نیستن.

شما بدون توجه به این موارد در هر مورد که صلاح دیدی نظر بزار. مطمئن باش افراد زیادی هستن که مشتاق استفاده از نظراتتن.
مطالبی رو که تکراری هست هم میتونی ارجاع بدی طرف رو و دوباره نویسی نکنی.
------------
دوستان لطفا توجه کنید:
من از این فرصت استفاده میکنم تا بگم که امیر یکی از افراد آگاه به مسایل فنی هست و حوزه کاری وسیعی داره که مدارات گوشی فقط یکی از اوناس. علاوه بر این تو حوزه نرم افزاری هم دانش بالایی داره. اینو مطمئن باشین حرفایی که میزنه حاصل سالها تجربه و دانش هست. یعنی واقعا وقت میزاره و اینهمه توضیح کامل میده شایسته قدردانی هست.

پس هر کسی تو هر زمینه ای میخواد انتقادی کنه خواهش میشه حداقل مبانی اون مورد رو مطالعه کنه تا نظری که میده بر اساس علم و منطق باشه.
بعضی وقتا دوستان بدون مطالعه کافی نظر میزارن که واقعا ایشون رو به زحمت میندازه تا بیاد یه سری مقدمات رو توضیح بده فقط. مثل اینکه یه شاگرد راهنمایی بدون اینکه انتگرال رو بدونه چی هست با معلم ریاضی بحث انتگرال میکنه.
بازم میگن که درهای اینجا به روی هر انتقاد منصفانه باز هست. و ما خوشحال میشیم عزیزان بیان انتقاد کنن تا از خلال اینها 4تا چیز بیشتری رو یاد بگیریم.
---------------------
در مورد اس6 هم بگم این گوشی یه لحاظ سخت افزاری قویترین هست تا به اینجا.
در مورد نرم افزاری هم با اینکه برخی موارد رو سامسونگ حذف کرده اما هنوز هم بسیار پربارتر از سایر برندهاست.
طراحی و کیفیت بدنه قابل قبولی هم داره و دیگه انتقاد تندی نمیشه ازش کرد.
باطری این دستگاه هم در رده خوبها قرار داره. شما با هر گوشی 8 تا 9 ساعت مداوم کار کنین باتریش خالی میشه. باتریش عالی نیست اما نسبت به گوشیهای بازار جز خوبهاس.

کسانی که میخوان بخرن اگه به این نتیجه رسیدن این گوشی براشون مناسبه فکر نکنم نا امیدشون کنه.

در خدمتیم

mardin b در تاریخ : 1394/3/3

امیر جان خودتم میدونی اینطور نیست بهترین گوشی تو این تاریخ در اجرای بازی لگ نمیزنه گرافیکش بعد ایفون اچ تی سی ام 9 باشه که مهترین بخشه یه گوشی همون گرافیکه بهترین گوشیه تا این تاریخ زودی بعد از یه مدت کند نمیشه بهترین گوشی تاا ین تاریخ از رم 3 و 2.5 پر نیست بهرتین گوشی تا این تاریخ اثر انگشت کپیش اینقدر ضعف نداره که بایستی دقیق و مستقیم بزاری بعضی موقع 2/3 بار طول میکشه وضعیتش یکم بهتر شده نسبت ب مدلی پارسال..پس نمیتونه باشه

khalaf q در تاریخ : 1394/3/3

باتریش چجوریه؟ چقدر دوام دوام میاره؟
من اکثر کارم با لب تابه اما خوب خسته کننده س
گوشی خودم نوکیا x7 هست دیگه عمرشو کرده حدود هفت ساله داره کار میکنه
الان نه سایت باز میکنه روزی دو سه بار هنگ میکنه بین صفحه نمایشش و روکشش فاصله خیلی زیاده چندتا لکه گرفته
خستم کرده واقعا می خوام یه گوشی خوب بگیرم شما که اس 6 داری راهنمایی کن تا چند ساعت شارژ نگه میداره
با تشکر

کامبیز s در تاریخ : 1394/3/3

دوست گرامی این گوشی و نوت4 هر دو از بهترین گوشی های سامی هستن .شما توجه به اندازه گوشی بکن اگه سایز کوچیک و جمع و جور تر مد نظرت است اس 6 بردار ولی اگه صفحه بزرگ به همراه قلم و یادداشت برداری مد نظرت است والبته با سایز 5.7 اینچ مشکل نداری و حساب حمل و نقل اون رو کردی نوت4 بردار بخصوص صحبت امیر خان مد نظرت باشه که اس 6 در صورت آب دیدن برد مشکلات عدیده برمیداره ولی نوت4 با خروج باطری و اقدامات اولیه مشکل خاصی براش پیش نمیاد ....کلا من خودم گوشی های که باطری به راحتی در دسترس است رو بیشتر دوست دارم .چون معمولا بعد 1 یا 2 سال اگه مصرف گوشیت بالا باشه تعویض باطری احتیاج پیدا میکنی و با این پک شدن و چسبی بودن گوشی تعویض باطری جالب نیست

Sima B در تاریخ : 1394/3/3

سلام دوستان
یه سوال داشتم درسته ضد ضربه اس اس 6 ؟
اگه هست اس 6 یا اس 6 اج یا هردو ؟
ممنون میشم زود ج بدین

arash n در تاریخ : 1394/3/2

سلام
راستش من از بند آمار و ارقام بیرون اومدم.فقط با یه گوشی کار کنم و از کار باهاش لذت ببرم میگم برای من این گوشی خوبه

چند وقت پیش با این گوشی کار کردم و خیلی ازش خوشم اومد ولی طبق سلیقم میگم که آیفون ۶ بهترین گوشیه

دلیلم اینه که من تمام گوشی هام اندروید بود. اچ تی سی وان ام ۷ بعدش ان ۹۰۰۵ نوت ۳ و اچ تی سی وان ام ۸.گوشی های دومم هم همیشه اندروید بودن اچ تی سی وان اس سامسونگ گلکسی آلفا گلکسی إی ۵ و ۳

حقیقتش خودمو نیازمند به یه تغییر تو موبایلم میدیدم.اولش گفتم وینفون بخرم ولی منصرف شدم گفتم بیام یه دفعه آیفون بگیرم.حقیقتش الان که با آیفون کار میکنم هیچ مشکلی باهاش ندارم و کاملا ازش راضیم.به کسایی که مثل من از اندروید اشباع نشدن طبق سلیقم گلکسی اس ۶ و اچ تی سی وان ام ۹ رو پیشنهاد میکنم.جدای آمارو ارقام زمان استفاده واقعا عالی هستن.سامسونگ توی هر زمینه توی اس ۶ سنگ تموم گذاشته و از اونور وان ام۹ حس لاکشری بودنش شاید از آیفون هم بالاتره.

با کمال احترام به دوستای سامسونگی من آیفون رو بهترین گوشی میدونم

arash n در تاریخ : 1394/3/2

سلام.بعد از حدود یک سال این اولین کامنت من توی mobile.ir ئه

فقط خواستم ازت تشکر کنم که توی هر کامنتت یه چیزی به دانسته های آدم اضافه میکنی

arch p در تاریخ : 1394/3/2

دوستان و اساتید عزیز امیر و مقدادو.....
میگن کیفیت ال سی دی s6 از s6 edge یکمکی کمتره درسته نه ؟؟؟؟
والبته خود s6 یکم رنگهاش با توجه به اینکه مشخصات بالایی داره و میدونید ولی یکم دودی و روبه کرم میزنه
تو این زمینه بعضیا s5 رو ترجیح میدن با اینکه این کجا و ان کجا ولی در تایید صحیتم کلیپ مقایسه s6 و note4 رو در زمینه lcd یوتوب ببینید خالی از لطف نیست
همچین چنگی به دل نمیزنه انگار کیفیت s6 بازم ببینید نوت 4 یکم سرتره

Alireza N در تاریخ : 1394/3/2

در خرید S6 و NOTE4 شک نکنین
ولی من خودم اگه این دو گوشی تو لیست باشه دیگه به برند های دیگه نگاه نمیکنم ..
تعصبی رو سامسونگ ندارم و میگم که HTC و APPLE هم جزو بهترین های بازار گوشا های هوشمند هستن ...
با ارزوی موفقیت

Alireza N در تاریخ : 1394/3/2

من به شخصه اگر برای gaming و chat و دوربین بخوام بین این دو گوشی انتخاب کنم میرم سراغ note 4 .
نه اینکه S6 بد باشه نه ... به این دلیل میگم note4 که صفحه نمایش بزرگ ترش لذت بیشتری در بازی به کاربر القا میکنه ...
ولی اگه اندازه صفحه نمایش برای شما زیاد اهمیت چندانی ندارد در خرید S6 شک نکنین که از خریدش پشیمون نمی شید...
با آرزوی موفقیت و لحظاتی زیبا با گوشی جدیدتان D:

Alireza N در تاریخ : 1394/3/2

دوست عزیز بر خلاف گوشی های دیگه ی سامسونگ تا جایی که من میدونم این دو گوشی هر کدوم یک مدل بیشتر ندارن که باعث میشه در خرید خیالتون راحت باشه...

Alireza N در تاریخ : 1394/3/2

سلام دوست عزیز
باید به اطلاعتون برسونم که این دو مدل گوشی S6 و S6 edge به قدری قوی و پر قدرت هستند که بتونن به راحتی از پس سنگین ترین برنامه ها و بازی های موجود در مارکت ها بر بیان...
اگر هم با هم فرق داشته باشن مطمئن باشید که شما در کار کردن با این گوشی ها به هیچ مشکلی بر نمیخورید و کسایی که تست های تخصصی و سنگین رو این گوشیا ها انجام میدن هم به سختی میتونن فرقشون رو بفهمن...
در خرید این دو گوشی شک نکنین حالا هر کدوم که به دلتون نشست ...
با آرزوی موفقیت

محسن خ در تاریخ : 1394/3/2

دوست عزیز
لینکهای شما از نظر خودت معتبره
اولا همه اونایی که سامسونگ و میشناسن میدونن که سامسونگ هرسال که پرچمدار جدیدی وارد بازار میکنه کیفیت صفحه نمایشش بهتر از نسل قبلیه
شما اگه محصولات سامسونگ رو کنار هم بذارید به خوبی این تفاوت رو احساس میکنید
اس۵ به مراتب از اس۴ بهتر بود
بعد نوت ۴ از نظر کیفیت از اس۵ سرتر بود
و الان اس ۶ اگه بهتر از نوت۴ نباشه دیگه بدتر هم نیست
در مورد باتری هم زمان اس۴ باتریها مورد داشتند و خود کمپانی هم اعلام کرد و همه جا رایگان باتری رو تعویض کردند
اما الان شما اومدی به گزارش یه شخص تو یه وب سایت استناد کردی
اولا از کجا معلوم واقعیه ...
دوما به فرض واقعی بودن به نظر من بین ۴۰ ۵۰ میلیون گوشی باد کردن یک مورد یعنی درصد خطای یک در ۵۰ میلیون و این یعنی کیفیت ساخت بالا
حالا شما اینو پیراهن عثمان کردی و همه جا جار میزنی، اون نظر شماست و برا خودتون قابل احترام
ومن الله توفیق

amir - در تاریخ : 1394/3/2

آقایون اساتید و سروران گرامی.

این چند وقته علیرغم میل باطنیم در بخش اس 6 در خدمتتون بودم ( دوستانی که بنده رو میشناسن میدونن علاقه ای به نوشتن نظر در بخش گوشیها خصوصا گوشیهای پرچمدار معروف ندارم ..... البته دلایلش هم میدونن )

علی ایحال خوب یا بد ....
کم یا زیاد .....
این چند وقته در خدمتتون بودیم و فکر میکنم هر چیزی در مورد خرید و استفاده و وضعیت فنی اس 6 لازم بود و بلد بودیم رو باهاتون در میون گذاشتیم.

اگر این چند وقته کم کاری دیدید یا ناخواسته باعث رنجش کسی شدیم امیدوارم پیشاپیش مراتب عذر خواهی ما را پذیرا باشید.

ضمن اینکه
امیدوارم برای اس 7 مجبور نشم کامنتی درج کنم و آقایون اساتید زحمت تکمیل نقایص راهنمایی های ما رو روی پرچمدار بعدی بکشن.

کسایی که اس 6 خریدن مبارکشون باشه...گوشی خوب و کاملیه
کسایی که میخوان بخرن زودتر موفق بشن و خیرش رو ببینن.. به نسبت قیمت ارزش خرید داره
کسایی هم که قصد خرید گوشی دیگه ای دارن مجددا نظرشون محترمه و با توجه به تمام جوانب حتما بهترین انتخاب همونیه که انجام دادن.

اونایی هم که با محصولات سامسونگ و خصوصا اس 6 مشکل دارن امیدواریم در خلوتشون بررسی کنن ضدیتشون بابت تعصب و لجبازیه یا منطقی و فنی.

در هر حال چه مورد اول باشه امیدواریم برند مورد علاقه اشون اونقدر پیشرفت کنه که بجای تعصب بابت منطق و موارد فنی برندشون برتر باشه ..
چه مورد دوم باشه امیدواریم بقیه روشن بشن و این مدل منطق و دید فنی رو درک کنن

* همونطور که بارها گفتم مباحث ما اینجا توضیحات و بررسی فنی بود.
نظرات شخصی رو به کسی تحمیل نکردیم.
دوستان در جریان هستن من هیچوقت گوشی بعنوان گوشی از برند سامسونگ و خصوصا سری اس دست نگرفتم .
باهاشون نمیتونم ارتباط برقرار کنم
من بخاطر کارم چند تا گوشی معمولا در طول سال زیر دستم هست که بینشون فقط سری نوت و یدونه گوشی ویندوز موبایل 6.5 مال سال 2009 سامسونگه.
ویندوز موبایله چون دیگه تولید نمیشه سامسونگ مونده ....
نوت هم بخاطر تک بودن احتمالا اجبارا از سامسونگ استفاده میکنیم.
اگر بقیه برندها چیزی با امکانات سری نوت ارایه کنن... خوب باشه احتمالا من نوعی اولین نفر سوییچ میکنم روی برند دیگه

سعی کنید صرفنظر از تعلقات شخصی همیشه حقیقت رو صریح و واضح با اطلاعات اولیه کامل ارایه کنید

موفق باشید

mohammadamin s در تاریخ : 1394/3/2

اگر بیشتر فیلم میبینی و چت میکنی چون نوت 4 صفحش بزرگتره بهتره و دوربینشم خیلی خوبه در حلا حاضر s6 قیمتش کاذبه و به نظرم تا سه ماه دیگه به 1600 هم برسه

mohammadamin s در تاریخ : 1394/3/2

اگر دوربین و سی پی یو خوب میخوای بهترین گزینه نوت 4 چون اس 6 الان قیمتش کاذبه ودر کل به نظرم نوت 4 از اس 6 بهتره ولی اگر خواستی اس 6 بگیری اس 6 فقط اجش باحاله اونم بخاطر انحناش که الان خیلی قیمتش بالا

MAHAN P در تاریخ : 1394/3/2

آفا جان.حامد باوی.عزیزم.بنچمارک کل قسمتهای گوشیو مورد ارزیابی قرار میده.من تو زمینه پردازش و اجرای برنامه و بازیهای سنگین گفتم تا 80 درصد عملکردش بهتر از s5 شده .اونم بخاطر سی پی یو 14 نانومتری و رم ddr4.خیلی با هم هماهنگ هستن...تورو خدا اول کامنت ها رو با دقت بخون بعدن کامنت بذار.واسه هزارومین بار دارم میگم اینجا جای این حرفا نیست.فقط راهنمایی به دوستان.شما که انقدر اطلاعات در مورد سونی داری وطرفدارشیو دوستش داری بهتر که بری تو بخش گوشیهای سونی به دوستات کمک کنی.تا اینکه فقط بدی یه برند و بگی.ممنون.

revi g در تاریخ : 1394/3/2

اره محمد جان درسته شکلش خاص تو مصرف باطری هم اصن بچشم نمیاد تقریبا عین همن پس اگه یکی از دلایلت بخاطر باطریش بشه . درمورد پیدا کردن وسایل جانبی که مهمترش همون ضد خش هستش اصلا سایز خودش گیر نمیاد اگه هم بیاد فقط چارچوب اصلی صفحه رو میگره قسمتهای اجش نه دیروز یه بنده خدایی اورده بود از قسمت اج افتاده بود یک خط خوشکل از اول صفحه تا اخرش اومده بود 1میلیون نیم هم خرجش بود تازه مث فابریکشم که نمیشه. من چون خودم زود زود گوشی عوض میکنم تقریبا از تمامی پرچمدار های فعلی باخبرم وضعشون الانم نمیگم سرعتش کمه ولی مثلا چندتا بازی گرافیک بالارو که ریختم توش توحین اجراش یه لگهای داشت تکه تکه میرفت جلو که ضد توذوقم اس 6 معمولی احساس میکردم بهتر بود دراین مورد پس واسه همین میگم دادن پول اضافی و اختلاف قیمت تا حد700-800 هیچوقت نمیارزه بخاطر یکم اج بودنش همون معومولی بخری خیلی ب صرفه تره من خودم الان میخوام معمولیشو میخرم دوباره باتشکر...

سجاد غ در تاریخ : 1394/3/2

سلام احمد آقا به نکته خوبی اشاره کردین!
ولی مشکل اینجاست که آقا شهاب اصلا گوشی اس5 نداشته و ندارند

مهدی ص در تاریخ : 1394/3/2

با سلام ، دوست عزيز شما بازم حرف خودت رو ميزني بنده تجربياتم رو بر مبناي كار با گوشي ذكر كردم ... ضد سامسونگ هم نيستم بلكه موردي كه فهميدم كسي اگر بخواد بين اين مدل و نوت ٤ انتخاب كنه به نظرم نوت ٤ چون اين مدل از s6 بهتر دراومده ... بله قطعاً باطري در حد زيادي در s6 مشكل داره و مشكل مديريت حافظه هم پابرجاست و با آپديت برطرف نشده ...
...
لطفاً ايميلت رو بذار تا اونجا وارد بحث تخصص بشيم و وقت دوستان رو نگيريم

MAHAN P در تاریخ : 1394/3/2

سلام آقا حامد.باوی.چرا شما به تنهایی با همه کل کل میکنید؟ میخوای بگی سونی بهتره اونوقت به من میگی تعصبی؟ آقا جان این حرف من که گفتم تا 80 درصد سریع تر شده از خودم در نیاوردم.شب رونمایی از s6 رو زنده نگاه کردم.و تک تک عوامل اومدن و در مورد s6 توضیح دادن.اگه دوست داری فیلمشو آپلود کنم؟حدود 45 دقیقه است.بعدشم من نگفتم دوستم z4 آورد مقایسه کردیم.منظورم شما بودید که یه عکس از z4 و s6 گذاشتین و گفتین z4 بهتره.منم گفتم کلی ازین مقایسه ها دارم که s6 از z4 بهتره.من حوصله کل کل ندارم فقط میخوام کمکی کرده باشم به دوستان.الان حدود 8 سال که با گوشیهای مختلف سرو کار دارم.از همون موقعه ای k310 سونی اریکسون بود.اگه یادتون باشه. الان خودم nokia 1110 دارم.هیچ عقده ای ندارم که بخوام الکی قضاوت کنم یا تعصب الکی داشته باشم.وسلام.

ahmad k در تاریخ : 1394/3/2

سلام دوست عزیز
حقیقت من نمیدونم چرا شما و برخی از دوستان در مورد محصولات اپل که میشه اینطور از عظمتش صحبت میکنید در حالیکه روی کاغذ از ضعیفترین قطعات سخت افزاری بهره میبره و تنها نقطه قوتش هماهنگی سیستم عامل با سخت افزار است که باعث شده روانی خاصی در اجرای آن دیده شود.
ضمنا به نظر من تنها نقطه قوت گوشیهای اپل ظاهر نسبتا لوکس آن است که البته آنهم بیشتر برای خالی کردن جیب مشتری طراحی شده و لاغیر.
زمانیکه اپل حسگر اثر انگشت گذاشت انقلاب محسوب شد اما حشکر ضربان قلب اشعه خورشید و چندین و چند امکان دیگر گوشیهای اندروید و به خصوص سامسونگ عادی شدند.
دیگه قرار نیست خودمون را گول بزنیم که!

ehsan b در تاریخ : 1394/3/2

سلام اقا امیر ج مارو ندادی:(
طفا شمارتو واسم بفرست چندتا سوال ازت دارم؟فک کنم شما بتونی کمکم کنی.درمونده شدم:(
ebagherpoure@gmail.com

میثم ک در تاریخ : 1394/3/2

حامد خان باوی، با سلام خدمت شما. الان این عکس گل که میفرمایید خود گله، شما چیدی چسبوندی تو سایت؟! که میفرمایین عکس خود گل. پر واضحه که جفت عکسها یکی هست. لطفا دوستان رو گمراه نفرمایید. ممنون

amir - در تاریخ : 1394/3/2

من هر چی سعی میکنم به شما تفهیم کنم اینجا بحث شخصی نداریم ظاهرا ...

این آخرین بار کامنت با مضمون شخصی رو جواب میدم
چه از طرف شما چه هرکسی دیگه

شما استفاده حرفه ای و ابزاری از موبایل نمی کنی و برنامه نمیشناسی که همین اس 6 رو با این قدرتش میتونه راحت تسلیم کنه بخاطر اینه که کاربر حرفه ای نیستی .

صرفا برای اینکه بقیه بدونن چه برنامه های کاربردی روی موبایلهای اندرویدی میشه داشت ( چون قبلا گفتم برای یه عده تعهدی به جواب دادن ندارم )
جواب این سوالم میدم

برو این چند تا برنامه رو روی گوشیت نصب کن .
هلپ برنامه ها رو بخون ببین چطور کار میکنن.
بعد با گوشیت بازشون کن و کار کن تا متوجه بشی چرا برنامه سنگین گوشی حرفه ای میخواد.

Infinite design full
cad touch pro
Auto desk formit 360
iobd2
Piston & torque
Aide 3
Wikipedia offline
Movie studio
Subdiv former
autocad 360
Every circuit
Rf and micro wave toolbox
We spice pro
droid tesla pro
Kws web server
Dropal editor
web mastert html editor
polaris office 5
Fl studio
Reactable
Magixs
Vb6
C# shell
C4droid
Droid bot

و ......

بخوام لیست همه برنامه هایی که باهاشون کار میکنم رو اینجا بگذارم زیاد میشه بعضیاش هم در تخصص عموم نیست. یه سری برنامه های خودمونه جایی واسه دانلود نیست.

اینا تقریبا عمومی هاش بود.

اگه زحمت کشیدی و نصب کردی و کار کردی ( بعضی از اونایی که پولیه رو دنبال کرکشون نگرد چون نیست )
ضمن اینکه متوجه میشی کلی برنامه اندرویدی وجود داره که گوشی شما 20 تا هسته هم داشته باشه همه اش رو میتونه بکار بگیره و همه برنامه ها مثل اونایی که فکر میکنی سقف دو هسته نیستن!

وقتی با این برنامه ها کار میکنی مجبوری توی خیلیهاش چند تا پنجره باز داشته باشی و از یکی کپی کنی توی اون یکی ...
این یعنی گوشی مولتی تسک و مولتی ویندوز باید باشه. ( سامسونگ در این زمینه یکی از معدود برندهاست که این آپشنها رو حرفه ای در اختیار آدم قرار میده بخصوص سری نوت )

ممبعد هم همونطور که قبلا گفتم لطف کن با من وارد بحث فنی و س جیم که چی وجود داره ...چی وجود نداره نشو بخاطر اینکه پیش نیاز لازم داره و شما نداری.

بنده هم چون تعهدی بابت آموزش به این قشر افراد ندارم مجبورم بگم با شما بحث رو ادامه نمیدم.

امیدوارم موضوع شفاف باشه

مقداد م در تاریخ : 1394/3/2

اطلاعات درست بدین فقط اس6 رم ddr4 داره و جی4 ام9 از نوع قدیمی و کم سرعتر ddr3 استفاده میکنن ...
در مورد dxo هم که اشاره کرده بودین اس6 جلوی زد2 شما کم میاره و اس6 نمیتونه عکسهایی با کیفیتی مشابه ذد2 بگیره و کلا dxo رو ندید گرفتین !

مقداد م در تاریخ : 1394/3/2

دوست عزیز من حواسم به منابع هست ولی شما که اینحا انتقاد میکنی خودت نظرات دیسپلی میت و dxo رو قبول نداری اونوقت چطور رطب خورده منع رطب کند ؟؟؟ شما میدونی دیسپلی میت گفته کاملترین صفحه واسه اس6 هست و رنگاش بسیار طبیعی هستن ولی شده تا حالا اینو قبول کنی ؟؟ یا نظر dxo رو چی؟ شما خودتون به معتبرترین سایتها اعتقاد نداری اونوقت انتظار دارین مطالبتون باور بشه؟ همین dxo وقتی عالی بود که گوشی سونی رو بهترین میدونست ولی چند روز بعد که نظرش روی سامسونگ رفت دیگه شد بدترین و غیر قابل اعتماد ! بنده نظرات فون ارنا رو به نظرات متعصابه برخی دوستان ترجیح میدم چراکه شما متاسفانه هیچ دلیل و مدرکی رو قبول نداری فقط اصرار داری بگی سونی بهترینه و سامسونگ بدترین ...

مقداد م در تاریخ : 1394/3/2

بله امیر آقا درست میگین واقعا با چیپ اکتا و باتری با ظرفیت 2550 و رزولوشن 2ک همین نتیجه جی اس ام ارنا حدود 72 ساعت خیلی هم عالیه و به قول شما حداقل 3 روزه اونوقت اگه فلان اچ تیسی سونی بشه 75 ساعت همینو دستاویز قرار میدن ! ضمن اینکه دوستان ببینن حدود 20 ساعت اختلافه بین نتیجه اس6 با جی4 . در پخش ویدیو هم هنوز رکورد دست سامسونگ هست ...
همین نوت4 تا قبل معرفی اس6 کلی هدف منتقدین بود ولی الان شده بهترین گوشی سامسونگ و منتقدین اونو پیشنهاد میدن نه اس6 رو !! انصاف هم خوب چیزیه ولی دیگه کاربردی نداره متاسفانه ولی از لحاظ منطق هم بخان بررسی کنن ببینن پیشرفت صفحه و چیپست و رم و جنس بدنه رو بعدش اظهار نظر کنن ... بازم ممنون از زحمات شما

amir - در تاریخ : 1394/3/2

دوست عزیز ظاهرا نوشته رو اشتباه خوندید .....

سریعترین و کاملترین گوشی تاریخ تا این لحظه اس 6 سامسونگه.
مطلقا هم اس 6 هست نه نسبی.

اگر شما چیز قویتری تا این لحظه سراغ داری مشخصات و مدلش رو بده بررسی اش کنیم.

اینکه چند ماه دیگه نوت 5 میاد و از این سریعتر خواهد بود شکی توش نیست.
منتهی هر وقت اومد و تست شد و اون زمان سریعتر از اس 6 نداشتیم میگیم نوت 5 یا هر گوشی دیگه سریعترین گوشی تاریخه !
( کما اینکه چند ساله سامسونگ داره با خودش رقابت میکنه و رکوردای خودش رو میشکنه )

اینطوری که شما داری شرح میدی عبارت ترین بی معنی میشه چون رکورد هر چیزی بالاخره یه روزی میشکنه.

کتاب گینس سالی یه بار چاپ میشه و جایگاهها توش واسه همین عوض میشه.

قرار بود همه چیز سر جاش بمونه یه بار ترینها رو در میاوردن و دیگه عوضش نمیکردن.

لطف کنید دقت کنید و مطالب رو درست بخونید نه اونطوری که دوست دارید بخونید و اونطور که فکر میکنید تفسیر کنید.

khalaf q در تاریخ : 1394/3/2

سلام لطفا راهنمایی کنید بین این گوشی و نوت 4 کدوم رو بگیرم
اهل بازی نیستم استفاده م از گوشی بیشتر فیلم میبینم و چت میکنم
عکس هم زیاد میگیرم

محمد A در تاریخ : 1394/3/2

آقا یعنی من اینقدر بد شانسم.یبارم اومدم سامسونگ بگیرم اینطوری شد.
یعنی اس6 اج برنامه هارو دیر تر از اس6 معمولی اجرا میکنه؟مگه میشه.
من میخواستم اس6 اج رو بخاطر طراحی و باتری یکم بهتر بگیرم اما اینطوری که گفتید دودل شدم.قضیه چیه؟

MAHAN P در تاریخ : 1394/3/1

سلام.آقا مهدی ص.اون وضوح و درخشندگی S6 به خاطر اینه که زیر نور آفتاب بشه راحت باهاش کار کرد.این درخشندگی باعث میشه که تصاویر و جزئیات بسیار با کیفیت و خوانا نشان داده شوند.سال گذشته روی گوشیهای S5.IPHONE 5S.SONY Z2.LG G3.HTC M8 تست درخشندگی صفحه نمایش انجام دادن که Z2.M8.G3 بالا ترین سطح نور شون به 380 نیت رسید ولی S5 و5S تا 480 نیت هم رسیدن.اما در پایین ترین سطح برای حالت شب و مکان خیلی تاریک Z2.M8.G3 از 20 تا 10 رسوندن.IPHONE 5S به 5 نیت و GALAXY S5 به 2 نبت رسید.یعنی به بهترین حالت رسید.مطمئنا S6 هم در این زمینه عملکرد خوبی مثل S5 خواهد داشت.

amir - در تاریخ : 1394/3/1

ال جی معمولا دوربینهای خوبی داره

جی 4 هم فکر نمیکنم از این قاعده مستثنی باشه.

ولی تا نیاد و بررسی و تست نشه و منابع معتبر مثل dxo نظرشون رو ندن نمیشه با قطعیت راجع بهش صحبت کرد.

منتهی مراتب موبایل فقط دوربین نیست.

اگر دوربینش هم در حد اس 6 یا کمی بالاتر قرار بگیره بقیه موارد جی 4 از اس 6 با اختلاف قابل ملاحظه ای پایینتره.
حتی حسگر اثر انگشت نداره.

اینه که در مجموع همین الان که نیومده و روی کاغذ از اس 6 پایینتره.
در عمل خدا کنه بتونه اندازه همینی که روی کاغذ هست ظاهر بشه

amirsalar r در تاریخ : 1394/3/1

باسلام و خسته نباشید
من میخاستم s6 بخرم چندتا راهنمایی میخاستم...
مدل 64 گیگ با رنگ سفید و یه ضد خش گلوریا گلس ویه کاور ژله ای چند تومن اب میخوره؟؟؟
و کودوم مدلش بهتره اخه تو s5 مدل های H وf بودن ؟؟؟؟
با تشکر...

MF V در تاریخ : 1394/3/1

سلام بر همه دوستان
میخوام یک گوشی انتخاب کنم و تو هر گوشی برام خیلی مهمه که :
1)CPU بالا داشته باشه
2)دوربیناش با کیفیت بالا باشن
بین گوشی های:NOTE4 ، S6،A7 ،Z3 گیر کردم. لطفا به من کمک کنید. اگر هم گوشی دیگه ای مد نظرتونه بگین. خیییییلی ممنون

amir - در تاریخ : 1394/3/1

دوست عزیز گفتم که من از واژه حدود بابت همین موضوع که اسکیلرها رنج دارن استفاده کردم.

A15 بسته به نظرات سازنده میتونه از 3.5 ( کمترین حد ممکن با مینیموم پایپ لاین ) تا نزدیک 5 (بیشترین حد ممکنه با حداکثر پایپ لاین ) اسکیلرش باشه.

مورد مثال اگزینوسس 5422 بود با اسکیلر 4 .
5430 اسکیلرش رسیده به 4.3

کریتهای 400 نمونه های تکمیل شده اسکورپیون کوالکام بود.
اسکورپیون خودش مبتنی بر a9 شکل گرفت .
به مرور با اصلاحیه ها اسکیلر از 2.5 ماکزیمم a9 رسید به 3.3 برای کریت 400.
کما اینکه کلاکها از 1.6 ماکزیمم a9 رسید به حدود 2.7 در اسنپ 805 و البته سقف اسکیلر 3.5 در کریت 450 ( تازه با اینهمه اصلاحیه رسید به کف اسکیلرهای a15 چند سال قبلش )

منظور از اصلاحیه ها افزایش پایپ لاینها...افزودن بخشهایی از مدارات محاسبات منطقی که در a9 نبود ( مثل نئون 2....vfp ...simd های گرید بالا و .... )
ضمن کاهش ابعاد نیمه هادی های پایه ( a9 فابریک برای لیتوگرافی 45 نانومتری در نظر گرفته شده بود ... که در کریتهای 400 تا 28 نانومتر پایین اومد )

و مقادیری کار پایه دیگه باعث افزایش اسکیلر و کاهش دما شد تا کوالکام تونست کلاکهای بالای 2 رو به این هسته ها اعمال کنه.

منتهی مراتب قدیمی بودن آرشیتکتور یه سری معایب بنیادی داره که قابل رفع نیستن.
مثل اسکیلر پایین ( دیگه 3.3 سقفش بود.... اصلا قابل قیاس با a15 و آرشیتکتورهای جدید تر arm نیست ) که مجبور میشن این افتها رو با افزایش کلاک جبران کنن.
یعنی طبق همون فرمولی که دادم شما میتونید از یک پردازنده اسکیلر پایین با کلاک بالاتر همون عملکرد رو بگیرید که یک پردازنده اسکیلر بالا با کلاک پایین میداده.
همچنین میتونید با افزایش تعداد هسته ها هم همینکار رو انجام بدید.
بزرگترین معضل در پردازنده های هندهلد که با باتری قراره کار کنن مصرف توانه.
افزایش کلاک مصرف رو تصاعدی بالا میبره که بالطبع بصورت گرما خودش رو نشون میده و هسته های کریت با سرعت 2.5 تا 2.7 عملا دیگه به بن بست رسیدن
بهمین خاطر بجای کلاک بالا اسکیلر و تعداد هسته زیاد میشه.
چون اینا مصرف رو خطی بالا میبرن نه تصاعدی.

قویترین پردازنده چند هسته arm هنوز به ضعیفترین پردازنده های 2 هسته پی سی نمیرسن
چرا ؟
چون در پی سی ما با پردازنده های cisc مواجهیم که از همون قدیم اسکیلرهای 25 و 30 توشون یه چیز معمول بود
پردازنده های risc مثل هسته های arm چند وقتیه سوپر اسکیلر شدن ( یعنی اسکیلرشون اومده بالای 1 )
تا چند سال پیش این پردازنده ها اسکیلرهای تماما زیر 1 داشتن ( قبل از کورتکسها همه اندر اسکیلر بودن ).

برای دیدن میزان اسکیلرهای کریت 400 اینجا رو ببینید

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Krait_%28CPU%29

در هند هلدها عملکرد و مصرف توان مثل دو کفه ترازو هستن که در یک موبایل باید اینا رو به تعادل رسوند
چند سال پیش از نظر فنی میشد پردازنده هایی بسیار قویتر از اینایی که امروز داریم رو روی موبایلها بکار برد.
فقط یک مشکل کوچیک وجود داشته.
با این باتریها دستگاه عملا نیم ساعت هم نمیتونه دوام بیاره !

الان هم ببینید پیشرفتهای سخت افزاری فقط در زمینه کاهش مصرفه و سرعتها به مرور بالا میرن.
چون 10-15 ساله تکنولوژی باتری از نظر توان قابل ذخیره سر یک نقطه مونده و عملا هیچ پیشرفتی نداشته.
باتریهای لیتیومی تکنولوژی تجاری 25 سال پیشه که این چند ساله مرزهای نهایت توانشون خیلی وقته تکون نخورده و موبایلها و دوربینها و غیره همون باتریها رو با یه شکل ظاهری دیگه دارن استفاده میکنن.
اینا بزرگترین چالشهای دنیای الکترونیکه

amir - در تاریخ : 1394/3/1

والله از نظر پایداری دمایی اسنپهای 800 که رنج طلایی های تاریخچه کوالکام بودن د برابر اگرینوسهای بیگ لیتل اولیه مثل 5420 پایینتر قرار میگرفتن.

میتونید مباحث با نتایج و منابع اونزمان رو در بخش کامنتهای نوت 3 مدلهای 9000 و 9005 همین سایت بررسی کنید.

این که اگزینوس 7420 هست و رکوردهای پایداری دمایی و مصرف توان و لیتوگرافیش یونیکه.

وحید س در تاریخ : 1394/3/1

سلام دوستان یک سوال داشتم خواهش میکنم هر چه سریعتر جوابمو بدین ممنون میشم
من اس 6 دارم چندروز پی رمز گوشیم فراموش کرده بودم مجبور شدم کلا فرمت کنمش برگشت به حالت اولیه درست شد ولی از اون روز به بعد دیگه شارژ سریع نمیشه قبلا میزدم به شارژ روی وشی میزد شارژ سریع متصل شد اما الان میزنه شارز کابلی متصل شد هر کار میکنم درست نمیشه کسی میدونه چیشده مشکل کجاست؟ تورو خدا جواب بدین اعصابم خراب شده

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/1

مهدی جان من هم نظرم همینه و اگه کسی قصد خرید سامسونگ داره فقط نوت۴ رو بهش پیشنهاد میکنم چون S6 رنگ سفیدش کاملا زرد و دلنچسبه و این رنگ زردش در تمام رنگ یک عکس اختلال ایجاد میکنه و عکس از طبیعت خودش خارج میشه اما من در نوت۴ و Z3 رنگ سفید خیلی شفافتر و واقعیتر دیدم . بله دوستان مدام میرن سمت عدد بنچمارک و میگن کار حرفه ای اما هیچکدومشون یه مثال از کار حرفه ای واسمون نزدن که یک گوشی با بنچمارک بالاتر از 30000 نتونه انجام بده و اجرا کنه ، البته که قدرت گوشی با بنچمارک سنجیده میشه تا حدودی و بالاتر بودن اون نشانه ی قویتر بودنه شکی نیست اما از یک حدی که بگذره دیگه کافیه و مثلا کاری نیست که S6 بتونه انجام بده ولی Note4 و Z3 و M9 نتونن انجام بدن کسانی هم که میگن نمیتونن بهتره دلیل و مدرک مستدل بیارن ...
شما هم گوشیی بگیر که باتری ، مقاومت ، دوربین ، عمر و قیمت مناسبتر و بهتری داشته باشه .

موفق و پیروز باشید

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/1

سلام

شما که از بنچمارک صحبت میکنید پس بدونید بنچمارک S5 شده 42000 و S6 هم 68000 اون وقت چطوره که قدرت S6 به مقدار 80% بیشتر شده؟ درضمن در سامسونگها بله اولین گوشی با رم DDR4 هست اما تمام گوشیهای 64 بیتی سال 2015 هم رام DDR4 هستند مثل HTC و SONY Z4

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/3/1

ماهان جان ،تعصب زیادی میدونی چیه؟ اینه که برخی دوستان توی HTC و SONY جز گرم شدن اسنپدراگون 810 چیز دیگه ای پیدا نکردن و مدام تکرارش میکنن اما بقول شما پس کل کارشناس ها و شبکه های جهانی که بیکار هم نیستن و توی سایت معتبر جهانی که منبع بسیار موثقی هست وقتی تست بنچمارک S6 رو میذاره همه به به و چه چه میکنن اما وقتی از باد کردن و انفجار باتری S6 مطلب میذاره میشه یه سایت دروغگو و الکی ...

بعد مشکل پاپ آپ کاربران S6 رو من بازهم از سایت خراسان نیوز نقل کردم و لینکشو گذاشتم که کاربرا شکایت کرده بودن و خراسان نیوز هم خبرشو گذاشت ، مشکل سوختن پیکسل از دوربین جلو رو هم که همه سایتا گذاشتن و سایت زومیت هم گذاشت که من لینکشو قرار دادم برای دوستان .

ببین داداش کل مطالب بالا رو من خودم که از خودم در نیاووردم؟ برای هر مطلبش مطابق با دلیلو مدرکو استناد فقط نقل کردم . اگر هم حالا با دیدن این همه مشکلات میخواید بگید سایتها همه معتبر نیستن پس گرم شدن 810 هم خبرش دروغه چون توی همین سایتها بیان شده بود . بنابر این کمی منصف باشید واقعیتها رو بپذیرین ، شرکت HTC و SONY و LG مال بابام یا من نیست و شرکت SAMSUNG هم مال شما نیست... این شرکت گوشیهاش نعوذ باالله از آسمون نازل شده و حتی کوچکترین مشکلی نداره و تمام خبرها و منابع همه دروغه.

بنظرم اگر نظراتمون بر اساس منابع معتبر جهانی باشه برای کاربران هم قابل قبول تره ...

درضمن من بنچمارک بالا رو زیر سوال نبردم اما عرض کردم بنچمارک از 30000 که بگذره گوشی اونقدر قدرتمند هست که سنگینترین محاسبات اندرویدی و بازیهای اندروید و برنامه های سنگین رو اجرا کنه. شما میگی نه خب برو امتحان کن ...

درمورد صفحه اینکه دوستتون میگه صفحه Z4 رو مقایسه کرده و از S6 بهتره باید بگم که [اشتباهه] چون Z4 فقط در ژاپن معرفی شد و نسخه جهانیش هنوز معرفی نشده و اصلا نیومده که بخواد مقایسه کنه اما من S6 رو با صفحه Z2 مقایسه کردم که لینک مقایسه رو خدمت محضر شریفت قرار میدم و عکس اصلی بالا رو نگاه کن و عکسی که دوتا گوشی نشون میدن رو نگاه کن ببین کدومشون به عکس اصلی شکوفه نزدیکترن؟

http://s2.img7.ir/vANjn.jpg

موفق باشی

ahmad k در تاریخ : 1394/3/1

سلام دوست عزیز
در پاسخی کوتاه به مطلب ارسالی شما از آنجاییکه فکر میکنم فرصت نکردید تفاوتهای به وجود آمده در سری جدید گلکسی را مطالعه کنید خیلی کوتاه بگوییم تنها پیکسل و سی پی یو موارد تغییر یافته نیستند.بلکه رم و حافظه دستگاه و کیفیت ال سی دی و دوربین به خصوص دوربین جلو و همینطور رابط کاربری از موارد تغییراتی است که کاملا مشهود و گیرا و قابل لمس هستند.
در زمینه کپی بدنه از اپل هم متوجه منظور شما نشدم.چرا که وقتی این دو گوشی را در کنار هم بگذارید کاملا با هم فرق میکنند و منظور از کپی در اصطلاع عام و خاص چیزهای بسیار شبیه و یکسان را میگویند.بنابراین من گفته شما را اصلاح میکنم باین ترتیب که سامسونگ در طراحی گوشی گلکسی اس 6 از طرح بدنه اپل الهام گرفته است.
حالا اگر تمام گفته های شما از این باب است که بخواهید خودتان را قاتع کنید که متحمل هزینه تعویض گوشی نشوید بحث دیگری است اما لطفا با اطلاعات غلط و احساسی دیگران را گمراه نکنید

mohammad t در تاریخ : 1394/2/31

سلام.من ایفون 5sدارم.میخوام عوضش کنم.بین گلکسی6 و ایفون 6موندم.شنیدم سامسونگ حافظه اش بر بشه هنگ میکنه وسرعتش بایین میاد درسته؟؟؟؟؟؟لطفا بدون تعصب و منصفانه منو راهنمایی کنید متشکرم

Bardia F در تاریخ : 1394/2/31

آقا شما توضیح فنی ندی، پس کی توضیح بده!!! خیلی از کاربرا از جمله خود من فقط بخاطر توضیحات فنی شما به این سایت سر میزنن. هر کی توضیح فنی دوست نداره خب نخونه مجبور نیست!
بهر حال ممنون که اینجایی!

sohrab k در تاریخ : 1394/2/31

ببخشین دوستان کسی میدونی سامسونگ گلکسی اس 6 پردازنده گرافیکی اش 32 هست یا 64 ؟ ممنون میشم جوابم رو بدین/ و سوال دومم اینه که برای گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 نسخه رسمی اندروید 5 لالی پاپ اومده یا نه؟ مرسی از دوستان

hossein k در تاریخ : 1394/2/31

با سلام
تا جایی که بنده متوجه شدم این سایت با هدف ارتقای سطح اطلاعات فنی و تخصصی کالاهای دیجیتال بخصوص موبایل ایجاد شده و توضیحات فنی شما کاملا در راستای رسالت این سایت هست.
حالا یک عده اگر با این موضوع مشکل دارند و می خواهند باشگاه هواداران به راه بندارند بهتره یک سر به سایت های زرد بزنن که متاسفانه الان کم هم نیستند
به هیچ عنوان قصد تملق ندارم و از این کار بدم میاد ولی صادقانه میگم الان بنده ی نوعی چند وقتی هستد که با ورود به سایت فقط بروی اسم شما و دیگر دوستان که اطلاعات فنی میدن کلیک می کنم و از نظرات اونها استفاده می کنم
توصیه بنده اینکه شما کما فسابق به رسالت خودتون در زمینه دادن اطلاعات فنی به مشتاقان دنیای دیجیتال و فنآوری ادامه بدید و به این اظهارات توجهی نشون ندید.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/31

مقداد جان این نظرم در پاسخ به نظرت در 4 فروردین 94 بود که شما میفرمودی نظراتت بر اساس معتبر ترین منابع و سایتهای جهانیه به نام GSMarena و phonearena و مهندسین سایت phonearena تجربشون از منو شما بیشتره و...

بنابر این شما الان هم یه لطفی کن و نظراتت معتبر باشن و از منابع بسیار معتبر باشه و چون سایت آرنا خلاف خواست شما از باد کردن و ترکیدن S6 مطلب گذاشت بی انصافی نکن و این واقعیت رو هم بپذیر و قرار نیست هرچیزی خلاف اون چیزی ثابت بشه که شما دوس داری به معنای غلط بودنشه

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/31

داداشم شما میگید این گوشی برای استفاده حرفه ایه که من انجام میدم و... خب من هم پرسیدم از اون استفاده حرفه ایت مثال بزن ، کجای این حرفم نادرست خوندن نظرات شماست؟

شما میفرمایید لازم نیست ذکر کنی ، بگذار خیالت رو راحت کنم اصلا استفاده ای به عنوان حرفه ای وجود نداره تا اون حدی که یک گوشی 1 میلیونی مثل G2 و Z1 نتونن جواب بدن. شما توی هر مورد که پاسخی قانع کننده نداشته باشید میفرمایید علاقه ای به ادامه ی بحث ندارید یا دیگران رو در حدی نمیبینید که بحث کنید ... وسلام

amir - در تاریخ : 1394/2/31

مقداد جان حقیقتش آدم هر چی سعی میکنه با اغماض برخورد کنه و بابت اینکه دوستان فن سونی و اچ تی سی بخاطر ایرادهای بنی اسراییلی ناراحت نشن باور کنید خودشون نمیگذارن
آدم رو مجبور میکنن اونی رو که نمیخواستی بگی رو آخرش بگی حداقل خریدار بابت این اظهار نظرات متعصبانه آقایون گمراه نشه ( ماشالله تجربه کار با دستگاههای مختلف رو که ندارن ....
چهارتا عدد و دوتا ریو از فون آرنا میخونن یه عبارت دوستم گرفته روزی سه بار میزنه به شارژ هم پشتش میچسبونن بعد دیگه همه دنیا بدهکارن که نمیدونم فلان آرنا گفته نتیجه تست ما شد 78 ساعت اون یکی شد 90 ساعت! ببین کیفیت باتری یعنی چی !

وقتی 78 ساعت میشه 3 روز و نیم ...90 ساعت میشه 4 روز یکبار کدوم یکی از شما هر چققد هم مصرفش کم باشه 4 روز یکباررگوشی رو میزنه به شارژ ؟)
...

اس 6 رو میگیم به نسبت محصولات سامسونگ باتریش متوسطه .
چون مثل خودشون متعصب برخورد نمیکنی این رو میکنن دستاویز که بگن اس 6 ایراد باتری داره!

آقایون
اساتید
اگه میگن اس 6 باتریش متوسطه به نسبت استانداردهای سامسونگ میگن نه سونی و اچ تی سی و ال جی !

اس 6 با باتری 2550 میلی آمپر و پردازنده 8 هسته با اون بنچمارک بالا و اینهمه سنسور و سرویس و صفحه qhd داره نزدیک به 20 ساعت تایم مکالمه میده ... حدود 10 ساعت صفحه روشن ... با مودم 3 جی و وبگردی 8 ساعت کار میکنه !

یعنی همین الآنش از زد 3 بالاتره .
ما در مقایسه با اس 5 میگیم یکی دو ساعت کمتر تایم میده .
اما دیگه از بقیه پرچمدارها در حال استفاده قویتره باتریش.

اگه دوست شما روزی دوبار اس 6 رو به شارژ میزنه لابد تمام وقت روی وبه و کلش بازی میکنه که 8 ساعت یه بار شارژ خالی میکنه.
اگر راست میگید اینم ذکر کنید در چه شرایط استفاده ای بوده.
یکبارم یکی از اینایی که لیست کردم و میگید مصرفشون رکورد داره رو بدید تو همون شرایط رفیقتون استفاده کنه ببینید زیر بار روزی چند بار شارژ میخواد ؟
و اگه حقیقت رو میگید چرا نمیگید اس 6 رو یک ساعت و چند دقیقه فول شارژ میکنن.
اونای دیگه 6 ساعت کار میکنه 4 ساعت باید بزنی به شارژ و وقت هدر بدی تا پر بشه !

که حالا دستاویزی دیگه پیدا نمیکنید ذکر تجربیات میکنید اونم هدف دار و ناقص !

mardin b در تاریخ : 1394/2/31

آقا امیر ... بهترین گوشی تاریخ!!!! من نمیگم گوشیه بدیه ولی مسئله تکنولوژیه فوتبال که نیست ک بگیم مثلا مارادونا یا پله بهترین بازیکن تاریخن تو خودت هم میدونی هر دوهفته یه پرچمدار با یه مشخصات عالی بیرون میان همین سامسونگ سالی دوتا میده بیرون چن ماهی دیگه نوت5 رو نمایی میشه مطمنا از اس6 بالاتر ایفون 6 بااون همه عظمتش الانم از اس 6 بالاتر ه من با هردوتاشم کار کردم از جیکو پیک هردوتاشم باخبرم چه برسه شهریورماه که 6 اس یا 7 تش بیاد که خدا میدونه چه غولی از اب درمیاد پس گوشی تاریخی نداریم عزیز من با تشکر....

revi g در تاریخ : 1394/2/31

آ بهزاد جان عرض شما کنم که این گوشی حرف نداره من قبلا تموم پرچم رو داشتم قبل از ورد اس 6 از ام 9 بگیر تا نوت 4 و جی 3 ایفون 6 اینا تا اینکه اس 6 اومد اوایل اصن باهاش حال نکردم قبل خریدش میگم تا اینکه تصمیم براین شد بخرمش .. محشره نظرمو 100 درصد عوض کرد از تمام نظرا اعم از کیفیت صفحه نمایش و دوربین و قدرت گرافیکی و شارژ سریعش که کلی بهم حال داد( من درعرض 58 دقیق از شارژش درمیاوردم که خیلی برام جالب بود ) همچنین در مورد رونی و اجراش.. من بعد اونو فروختم اس 6 اج گرفتم که اونم خاصی خودش داره ولی من باتوجه به اینکه هردوتاشو داشتم اس6 معمولی از نظر اجرا یکم سریعتر بود هم از نظر اجرای بازیهای سنگین گرافیک بخاط همین تصمیم دادرم دوباره بخرمش انشاله توهم که خریدی ازش راضی باشی.

arch p در تاریخ : 1394/2/31

قویترین گوشی تا به الان هست بعد شما دنبال هنگی ..s5 شم هنگ نداره دیگه اینکه ...
هرکیم گفته s5هنگ داشته چون قضیه هنگ بیشتر از زمان s4 وs5هست میگم ،شاید لگ ریز داشته باشه که اونم تو 5 که اول کاره و بخاطر وسعت تاچویزه ...تازه باز عده ای میگن تاچویز بدرد نمیخوره....اگه بدرد نمیخورد اینقد با اگزینوس مچ نبود و اون بنچمارکو نمیزد البته اساتید امیرجان .و ....هستن در این مبحث پیشکسوترن

amir - در تاریخ : 1394/2/31

دوست عزیز شما باز شدن رو در مقایسه با محصولات سونی و اچ تی سی و بقیه این گوشیهای چسبی ساده محسوب میکنی ( که اگه سونی باشه خیلی وقتا بعد از در آوردن قاب پشت باید چند تا فلت و کانکتور و تسلا کیج و برچسب گرند رو بکنی تا تازه برسی به مادر بورد .... خوب اس 6 در برابر اینا خیلی خوش دسترسه )

بنده در مقایسه با سامسونگهایی که تا حالا ازشون سابقه داشتیم که چند تا پیچ رو باز میکردی...
چند تا خار هم آزار میکردی کل مادر بورددو داتر برد و تمام سوکتها جلوت بود....
1000 بار هم این پروسه رو تکرار میکردی هیچ اتفاقی نمیفتاد.

یا کسی گوشیش آب میخورد قبل از اینکه آب به بورد برسه و قطعات مرخص بشن باتری رو در میاورد.
میگذاشت تو ظرف برنج یا سیلیکاژل رطوبتش که گرفته میشد هیچ فرقی با اولش نداشت.
یا نهایتا همین چند تا پیچ رو باز میکرد برد رو یه سشوار ساده میگرفت همه چیز حل بود.

گوشی که باز کردنش سشوار و آدم وارد با ابزار میخواد همین من نوعی که واردم گوشیم آب روش بریزه تا بیام بازش کنم و فلت باتری رو در بیارم نصف چیپها و بخشی از بورد سولفاته شدن و لحیم سرد ایجاد کردن ( اینا خوشبینانه بود ) یا پاور منیجر شورت کرده و مثلا خروجی 0.9 و 1.5 ولتش شده 4 ولت باتری اونم با جریان چند آمپر !
حداقلش اگه شانس آورده باشی برد آسیب داخلی ندیده باشه یه اس او سی و یه رم و فلش و یه پاور منیجر ( بگیر و برو تا کنترلر تاچ و آرف اف و غیره .دیگه همین پاورمنیجر شورت کنه یعنی با باتری لیتیومی نصف قطعات رو ممکنه از دست بدی) رو دستت واسه چند قطره آب ناقابل افتاده !

بعدش دوباره کلنجار رفتن با چسب دو طرفه که درست بچسبه و موج برنداشته باشه و جاییش با چربی و گرد حین باز و بست تماس پیدا نکنه و این چیزا ...

برای ما که معیارمون بردهای سیمپل و ساده سامسونگ و باز و بست پیچی زیر 1 دقیقه بوده گوشی چسبی همون 4 هم زیادشه !

arch p در تاریخ : 1394/2/31

گواهی شو نداره عزیز ایفون 6 رو هم تست کردن ولی اونم گواهی نداره
بله زد اب نیست متاسفانه ولی زیادم ضروری نیست و عیب محسوب نمیشه زد ابارو هم دیده باشید کسی زیاد جرات زیر ابی نداره ولی خب قابلیت همچین بدی هم نیس

amir - در تاریخ : 1394/2/31

نه عزیزم ضد آب کجا بود....

هرچی میگیم آقا بر مبنای یکسری فیلم بی حساب کتاب روی آپارات و یوتوب در مورد دستگاهها و مشخصاتشون نتیجه گیری نکنید کسی متاسفانه گوش نمیده.

اون مورد که میفرمایید یک عده آدم بیکار و بعضا فن های متعصب برندهای مختلف هستن گوشی رو میندازن توی آب زمان میگیرن ببینن چند دقیقه بعد خاموش میشه !

منتهی دیگه توضیح نمیدن اون گوشی بعد از خاموش شدن ابدی بخواب میره و نصف قطعاتش میسوزه !
* همین کارای مسخره رو با قرار دادن گوشی د فیر و مایکرویو و این چیزا هم تکرار میکنن !

بعضیها هم فکر میکنن چون توی فیلم نمیدونم 5 دقیقه زیر آب کار کرد یعنی در دنیای واقعی هم گوشیشون آب بهش خورد زیر 5 دقیقه آخ نمیگه !

هر گوشی ( چه ضد آب چه معمولی ) چند قطره آب به قطعات حساسس و خصوصا آی سی های پاور منیجر و آر افش برسه تقریبا به رحمت ایزدی میره و کلی خرج و هزینه روی دست صاحبش میمونه.

اینجور گوشیها بعد از تعمیر هم بخصوص با بردهای 10 لایه امروزی چون آسیب معمولا به خود بوردشون میرسه دیگه گوشی فابریک نخواهند شد و طرف بعد از کلی هزینه مجبوره نصف قیمت ردش کنه بره.

برخورد آب با گوشی شبیه به تصادف سنگین ماشین و تغییر شکل شاسیه.

MAHAN P در تاریخ : 1394/2/31

آقا حامد شما تازه کارید؟یا تعصب زیادی دارید؟یعنی این تست بنچمارکی که گفتی هیچ تاثیری نداره؟شما فقط سخت افزار میخواین واسه بازی که میگید 30000 بستمه؟ پس کل کارشناس ها و شبکه های جهانی بیکارن که این تست هارو انجام میدن دیگه.یعنی اونا نمیدونن شما میدونین.داداش من اون کارشناس ها سالها وقت گذاشتن .تحصیل کردن.تجربه کردن تا به اینجا رسیدن.امثال من وشما خیلی زوده که بخوایم در موردشون قضاوت کنیم یا چیزیو که ابداع کردن چون ما خوشمون نمیاد سریع ضد آن صحبت کنیم.شما از پیکسلهای اضافه و بیهوده سامسونگ و کیفیت بد صفحه نمایش میگی.اما از بدی های صفحه سونی چیزی نمیگی...یکی از دوستانمون که طرفدار سونیه یه چند تا عکس مقایسه اورده که نشون میده z4 از S6 بهتره.یه جوری با قاطیعت صحبت میکنه که میگه با دلیل و مدرک حرف میزنم.اگه دوست دارین من میتونم کلی ازین مقایسه ها بیارم که S6 از Z4 بهتره.اینجا اتاق چت نیست که بخوایم کل کل کنیم.ما هممون اینجاییم تا اگه اطلاعاتی داریم ارائه بدیم خمت دوستان تا در انتخاب مناسبشون کمکی کرده باشیم نه اینکه از برند های دیکه بد بگیم.ببخشید.

MAHAN P در تاریخ : 1394/2/31

سلام آفا مهدی.چشم انسان حتی قایلیت دیدن 294 پیکسل در اینچ که در e5 هست نداره.یعنی کمتر از این هم باشه چشم انسان قادر نیست ببینه.باید با میکروسکوپ دبد.بعدشم اضافه شدن پیکسلها عیب محسوب نمیشه بلکه تصاویر رو با جزییات و با کیفیت تر نشون میده.پیکسلهای بیشتر باعث میشن تا دوربین تصاویر بهتری از خودش به جا بذاره.

reza f در تاریخ : 1394/2/31

ممنون البته من جایی شنیده بودم ارشیتکتور a15 3.5 هستش و کریت در زمینه ی مصرف انرژی بهتر شده و کمی قدرتش کم شده. البته فک میکنم ارشیتکتور krait 400 3.6 باشه/// ولی خوب بازم شما تجربتون بیشتره و بهتر میدونید

MAHAN P در تاریخ : 1394/2/31

سلام آقا امیر.در ادامه صحبت هاتون باید اضافه کنم که s6 اولین گوشی هست که از رم DDR4 استفاده کرده.حافظه دستگاه با فرمت UFS شده که نسبت به نسل قبلی خود یعنی EMMC
3 برابر سریع تر شده و این امر موجب شده تا سرعت انتقال داده به 1.2 گیگابایت بر ثانیه برسد.همانطور که اقا امیر گفت در S6 از تراشه 14 نانومتری استقاده شده که S6 را از نسل قبلی خود یعنی S5
80 درصد سریع تر کرده.

yasi s در تاریخ : 1394/2/31

قصد جسارت ندارم ولی چرا توی پایداری و گیمینگ بنچ مارک پایینتر نشون میده!!!!!!؟
اینو من نمیگم هر نوبی یه سرچ بکنه متوجه میشه
البته این گلکسی رو نسبت به نسل های قبلی منم واقعاً میگم بهترینه
ولی کلاً iosو آندروید مقایسشون قیاس مع الفارقه چون 2 سیستم عامل جدان و قطعه به قطعه که مقایسه نمیشه!!!!
کلاً از حوصله این کامنتا خارجه ولی 2 گوشی با 2 سیستم عامل متفاوت مقایسش اشتباهه

pedram r در تاریخ : 1394/2/31

سلام،امیر جان ممنون بابت راهنمایی ها و بررسی های که انجام میدی،همین که وقتت در اختیار دیگران قرار میدی واقعا ارزشمنده دیگه باقی لطفات به کنار.
یه عرضه کوچیکم داشت خدمت داداش گلم در مورد اینکه گفتی که اس ۶ از همه لحاظ برتره نسبت به رقیب های خودش،همه اونهایی که گفتی درسته اما فکر می کنم در حال حاضر دوربین ال جی جی ۴ بهتر باشه از اس ۶
من تا حالا مسلما با جی ۴ کار نکردم اما دیافراگم سنسور ماژول f 1.8 حرف های زیادی برا گفتن داره.
با من هم عقیده هستی امیر جان؟

amir - در تاریخ : 1394/2/31

آقایون و دوستان عزیز که اس 6 خریدن .....

هرکس طی مدت استفاده مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری مهم برای گوشی که داره استفاده میکنه افتاده لطف کنه بیاد اینجا توضیح بده چه ایرادی و چه زمانی بوده بررسی کنیم ببینیم این اتفاقاتی که به گفته بعضیا هر روز داره به حجم و ابعادشون افزوده دقیقا چیه ؟

ببینیم اخبار راسته یا یه سری شایعه پردازی مبتنی بر ادعای یک عده برای تخریب محصولات یک برند پرفروشه.

بعد مطابق آمار نتیجه بگیریم یه عده دیگه دنبال واقعی نشون دادن این شایعات خودساخته هستن یا نه واقعا مساله ای هست که خریداران آتی بهتره در جریان باشن و با علم به وجود مشکلات ساختاری و سخت افزاری در اس 6 اقدام به پرداخت حدود 2 میلیون هزینه بکنن

mehrdad m در تاریخ : 1394/2/31

سلام
میخواستم بپرسم برای جلو گیری از صدمات ناشی از برخورد با اب قاب ژله ای و صفحه ضد خش کافیه? فقط برای در حدی که یه موقع یه خرده اب روش بریزه و بعد سریع خشکش کنم.ممنون

Tohid R در تاریخ : 1394/2/30

با سلام خدمت دوستان گلم
من ديروز فرصتي شد تا از نزديك با پرچمداراي جديد سامسونگ در بازار موبايل كاركنم و لازم دونستم تا واقعيت هاي موجود در مورد هر دو مدل رو به اطلاع برسونم.

در نگاه اول و با تو دست گرفتن هر دو مل حس فوق العاده اي خواهيد داشت كه من نميتونستم ازشون دل بكنم و برم دنبال كارهام واقعا حس بي نظيري رو منتقل ميكنن حسي كه تا به حال تو هيچ برند و مدلي تجربش رو نداشتم حتي با گوشي هاي جديد اپل سبكي باريكي و خوش دست بودنشون با توجه به جنس بدنه فوقالعادشون هر كاربري رو وادار به تحسين ميكنه.
مدل اج از رو به رو خيلي زيبا تر از مدل معموليه و به راحتي ميشه اون رو بهترين طراحي در بين گوشي ها تا به امروز دونست
مدل معموليشم بسيار زيبا بود و عالي و مخصوصا رنگ سفيدش كه حسنش نسبت به رنگهاي ديگه نشون ندادن اثر انگشت روي بدنه بود در من بين رنگهاي سفيد مشكلي گلد رنگ سفيدش رو ترجيح ميدم براي هر دو مدل.
رابط كاربري عالي و بي نقص شده بود و بسيار روان صفحه نمايش هم كه جايي براي حرف نذاشت g2 من جلوش لنگ انداخت : ))
يه مورد برام جاي سوال بود از بدو معرفي كه صفحه نمايش منحني اول راهشه و بي نقص نميتونه باشه و خودم هم به وجودم افتاد كه وقتي قيمتا بهتر شد مدل اج رو تهيه كنم برا همين صفحه نمايش ها رو كنار هم گذاشتم و مود ها رو يكسان كردم و ديدم بعله حدسم درست بود و مدل اج كمي اشباه رنگ داشت و رنگ سفيدش كاملا به زرد مايل بود اما مدل معمولي يك رنگ سفيد خالص حتي خالص تر از z3 رو ارائه ميكرد كه دوباره تونست رضايت از دست رفته منو نسبت به آمولد برگردونه حتي از Not4 هم عالي تر بود.
مشكل تاچ در هيچ جاي صفحه اج وجود نداشت.
حسگر اثر انگشت هم بي نقص و عالي كار ميكرد
دوربين هر دو مدل در هر دوسمت اصلي و سلفي به شدت رضايت بخش بود.
تنها مشكلي كه طي صحبت با يكي از مسولين كه از اطلاعات من شگفت زده شد و بودو گرم گرفتيم باهام در ميون گذاشت مشكل تشخيص رنگ در بعضي گوشي هاي مدل اصلي بود كه رنگ آبي رو بنفش نشون ميداد كه من به شخصه نديدم اما گفت تو تعدادي اين مشكل بود كه به احتمال زياد در نسخه هاي توليدي بعدي اصلاح ميشه و 80 درصد هم مشكل نرم افزاريه كه با آپديت حل ميشه.
اميدوارم حرفام روشنگر و در انتخاب درست ياريتون كنه
دوستاني هم كه تهيه كردن مباركتون باشه اميدوارم از بهترين گوشي تاريخ لذت ببريد و يك كاربر وسواس مثل خودم باشد و گوشيتون رو مثل يه دوست بدونيد تا مثل يك دوست هميشه براتون بهترين باشه(بدون خش و زدگي)
در ضمن يكي از تجربيات مهم من اين بوده كه اگر آدم حساس روي ظاهر گوشي هستيد حتما از خريد گوشي پلاستيكي بپرهيزيد چون عمر مفيد بدنه محدودي داره و حتي اگه مثل من تو پر قو هم بخوابونيد به مرور زمان ميزنه تو حالتون.

مهدی ص در تاریخ : 1394/2/30

سلام امروز مجدداً رفتم و حسابي با هر دو مدل اج و معمولي كار كردم از نظر خوش دستي بنظرم اج بهتره و خود s6 زود از تو دست سر ميخوره اينو حتي چندين نفر ديگه كه داشتن با اين مدل كار ميكردن دقيقاً متوجه شدن. صفحه نمايش وضوح زيادي داره كه واقعاً زياده و هر چقدر هم كه مقدار وضوح رو كاهش بدي بازم زياده و چشم رو ميزنه اينو خودتون بريد و دقيقاً با كار كردن و ديدن در محل متوجه ميشيد و دوربين هم خوب بود ولي در حد m9 و تفاوت زيادي در عمل ندارن ولي از آيفون خيلي پايينتره و جاذب اثر انگشت مخصوصاً طلايي ولي سفيد معلوم نيست ، رابط كاربري هم سنس m9 خيلي بهتر بود و اين مورد رو حتي خود فروشنده كه تازه بيشتر هم s6 داشت و فقط دو مدل ام ٩ داشت گفت . و يه مقدار هم داغي داشت البته اونقدر محسوس نبود ولي در كل در مقابل m9 برتري نداره بلكه پايينتر هم هست و ضمناً مشكلات m9 هم قابل توجه با آپديت جديد همش برطرف شده ، تو سامسونگ تا جايي كه از همه تو بازار پرسيدم نوت ٤ از همه حتي s6 و s6 edge بهتر در اومد بهر حال اينا حاصل يه تجربه دو ساعت كار با اين دو مدل بود پيشنهاد مي كنم به عدد ر رقم رو كاغذ و سايتها و تستها توجهي نكنيد حتما بريد در محل نه يك بار بلكه هر چي دلتون خواست باهاش كار كنيد بعد تصميم به خريدن و يا نخريدن بگيريد خوشبختانه الان اكثر مغازه ها براي تست انواع مدلها رو كنار هم براي كار و مقايسه گذاشتن بهر حال اميدوارم بدرد خورده باشه

omid n در تاریخ : 1394/2/30

آقا چرا تو سایت خوده سامسونگ 64 گیگش واسه فروش هست ولی من هرچی گشتم هیچ جا پیدا نکردم حتی نمایندگی های خوده سامسونگ نیوردن فقط مدل 32 گیگش هست

rezgar r در تاریخ : 1394/2/30

خیلی نرم افزارش روان و خوب شده و کارایی عالی سرعت و گرافیک خوب من دارمش و با اپدیتی که برام اومد مشکل رمش حل شد و در کل بی نظیره ..... خیلی عالی برای من تا 5 سال هم کار میکنه اصلا ازش خسته نمیشید....
با تشکر

بهزاد ا در تاریخ : 1394/2/30

دوستان سلام ، حقیقتا من طرفدار اچ تی سی هستم و الانم اچ تی سی وان m7 دارم، همیشه از گوشی های سامسونگ بدلیل جنس بدنه و هنگها و لگهای بی مورد خوشم نمیومده تا زمانی که s6 رو دیدم ، به نظرم از نظر بدنه که خیلی بهتر شده ولی از شما دوستان که این گوشی رو دارید تقاضا دارم بفرمایید که این گوشی آیا هنگی و یا لگ داره یا نه. اچ تی سی من تا به امروز هیچوقت هنگ نکرده و هیچوقت بخاطر سرعت پایینش ریستش نکردم و هیچوقت لگ نزده ، اگر این گوشی ( s6 ) هم همینطور باشه ، توی خریدش شک نمیکنم. خیلی خوشم اومده از این گوشی ، لطفا راهنمایی فرمایید.

محمد ک در تاریخ : 1394/2/30

مگه دوست عزیز؛ اس6 ضد آب نیست ؟!
من چند تایی ویدئو دیدم که همگی گوشی رو تو آب تست میکردن و مشکلی نداشت.
حتی تو آب جوش تست میشد و تا سه دقیقه اول گوش داشت کار میکرد!
ضمن اینکه میخواستم تشکر کنم از شما و دوستان دیگری که لطف میکنن,
و صادقانه اطلاعتشون رو اینجا به اشتراک میگذارن.

ashkan r در تاریخ : 1394/2/30

سلام سلام سلام سلام ب همه
تان گلم خیلی ضروریه ب خدا طلفا کسایی ک دارن این گوشیو بی زحمت جواب منو بدن آیا این گوشی چراغ اعلان پیام و تماس بی پاسخ یا همون نتیفکیشن رو داره و کجاش هستش ممنون میشم ج بدین. و اینکه باطریش چطوره ارزش خریدن و این پولو داره و چ رنگش خیلی شیک و زیباست از نظر دید. ممنون و تشکر پیشا پیش.

مقداد م در تاریخ : 1394/2/30

شما صرفا از اول هدفتون انتقاد بوده مث این حرف که دوستم روزی 2بار اس6 رو شارژ میکنه ! منم میتونم برم صفحه ذد3 و مسایلی رو از روی مشکل با سونی بیان کنم ولی یک بار هم نرفتم بگم دوستم فلان گوشیو خریده و کلی مشکل داره صرفا به خاطر مشکل با اون شرکت ! یا گوشیهایی که معروفن به باتری خیلی ضعیف هم روزی دوبار شارژ نمیخان اونوقت شما مدعی میشی اس6 روزی دو بار ! چیزی که مشخصه تست باتری اس6 مشخص شده و با مدرک هم مشکل شما حل نشده و نخواهد شد ولی چیزی که مشخصه اول نشون دادین که قصد کمک گرفتن دارین و بنده سعی کردم راهنماییتون کنم و امیر آقا هم که خیلی کاملتر از بنده ولی شما متاسفانه مشکلتون با سامسونگ زیاد هست و غیر قابل حل . راجع به فون ارنا هم باید بگم هر سایتی اشتباه هم داره و فون ارنا هم مستثنا نیست ازین قضیه و جلوی dxo displaymate سوتی داده که جواب قانع کننده هم گرفته ازون منبع ها و شما اون موقع در این سایت تشریف نداشتی و از سوتی های فون ارنا بی اطلاع بودی ضمن اینکه در مورد نتایج انتوتو اس6 هم نتیجه اش کاملا بحث برانگیز بوده . به هر حال بنده هم علاقه ای به ادامه بحث ندارم چراکه گفتنی ها گفته شده و واقعیات مشخصه

amir - در تاریخ : 1394/2/30

دوست عزیز یه عده الان شاکی هستن چرا توضیحات فنی میدین !

یا مثلا چرا نمایید در وصف لذت کار کردن ! یا ایرادای احتمالی بعنوان تجربیات با اس 6 مطلب بنویسید.

فرمودن برای توضیح اینجور چیزا برید زومیت و ترنجی غیره !
...
الان بفرمایید ما مشخصا توضیح فنی بدیم یا ندیم ؟

amir - در تاریخ : 1394/2/30

بنظر من ایزوسل یه مقدار بهتره مخصوصا در نور کم.

برای اطلاعات بیشتر کامنتهای بررسی دوربینهای نوت 4 رو بخونید.

البته در نظر داشته باشید در دوربینهای دیجیتال منجمله موبایل سنسور خیلی عامل تعیین کننده نیست.

سهم بخش اپتیکی و الگوریتم پردازشی خیلی بیشتر از سنسوره.
این بخشها برای دو مدل مشترکه واسه همین کیفیت کار نهایی تفاوت مشهود نداره.

amir - در تاریخ : 1394/2/30

دوست عزیز

من چند وقت پیش یه کامنت خطاب به عده ای گذاشتم و توش مشخصا گفتم ممبعد هرکسی صلاح بدونم دنبال کسب اطلاعاته نه چیز دیگه ( مثل جوسازی و حاشیه پردازی و .... ) جواب سوالها و احتمالا ادعاش رو میدم.

هرکسی هم احساس کردم مطابق تاریخچه فعالیتش با قصد گرفتن وقت مردم و بحثهای بی ارتباط برای جا انداختن یکسری ادعای بدون پشتوانه فعالیت میکنه جوابش رو نخواهم داد.

منتهی مراتب مدیریت اون کامنت رو فعال نکرد که متاسفانه باعث میشه شمای نوعی بعد از اونهمه وقتی که از ما گرفتی حالا با تحریف تاریخ ( حداقل کامنتهای طرف رو بخون ببین من نوعی چند بار از فون آرنا تعریف که نکردم هیچ گفتم نوک سوزن اعتبار حرفه ای نداره )
یا
انتشار اخباری که از کم و کیفشون اطلاع اولیه نداری ( تا زمان اس 5 چیپهای کوالکام بخاطر مودم نسل 4 کلا در چند پرچمدار سامسونگ بودن.. بعدش اکثر تولیدات نوت 4 شبیه به قبل اگزینوس شد ... اس 6 فقط اگزینوسه چه آسیا . چه آمریکا چه هر جای دیگه
برای اونایی که تاریخچه محصولات سامسونگ رو ندارن تا زمان نوت 2 تمام پرچمدارهای سامسونگ تک ورژن اگزینوس بودن!
سه مدل اس 4 ...اس 5 و نوت 3 زمانی که کوالکام انحصار مودمهای 4 جی داشت برای بازارهای 4 جی اسنپ دراگون شدن .
برای یک عده آماتور بدون اطلاع از مسایل فنی این 3 تا شده منبع که چی کیفیتش خوبه میره اروپا چی بده میاد آسیا !!!
گوشی بازار 4 جی چه ربطی به کیفیت داره کسی نمیدونه.

خنده داره قویترین چیپست تاریخ موبایل مثل قدیم کماکان اگزینوسه و اسنپ جدیدترین مدلش در حد معمولی هم نیست .... یه عده در بدترین وضعیت کوالکام رفرنس امریکا و آسیا میدن !
بجای اخبار ترکیدن باتری حداقل دوتا خبر در زمینه معماری کامپیوتر و اصطلاحات اولیه اش مطالعه کنید که چند ماه تا چند سال از دنیا عقب نباشید )

علی ایحال
با این قبیل موارد مجددا طرف رو مخاطب قرار بدی ..

دوست عزیز شما چون از نظر من در گروه دوم قرار گرفتی هیچ علاقه ای ندارم ممبعد چیزی رو برات حتی اسم ببرم.

*این ادعاها و جوسازی از طرف گروه دوم صدای اکثر مراجعه کنندگان به بخش نظرات رو در آورده که اینجا میدون جنگه یا بخش نظرات موبایل !
یک ادعای اشتباه میگذارن وقتی جواشون رو میدن هزار تا توجیه دیگه میارن که به هر ضربی شده بگن این گوشی سرتا پا همه اش ایراده

با این وضعیت کم کم آقایون متعصب با ادعاهای بی اساس فضای اینجا رو هم شبیه به سایتهای آی تی دیگه میکنن.

برای وقت و انرژی خودتون که ارزش قایل نیستید حداقل برای وقت کاربر و خریدار ارزش قایل بشید بگذارید دو نفر آدم به جواب و راهنمایی برای خرید و شناخت دستگاه برسن.

نیما م در تاریخ : 1394/2/30

سلام آقا امیر شما چطوری میگی که گوشی های که باتریشون قابل تعویض بعد از خشک شدن بدون آسیب دستگاه کار میکنه حتما باید دستگاه باز بشه با پمپ باد خشک شه مگه کنترل تلوزیونه کاملا بر عکس گفتی اس 6 خیلی راحت باز میشه وخیلی راحت هم بسته با هیتر پشت جلو رو بگیر با پیک گیتار که معروف به خار بازکنه دربیار استخونی رو در بیار کیپسای دور باتریرم دربیار وتمام . من اگه بخوام بهش نمره بدم از 10 نمره 8 میدم خدای با اینکه بیشتر اچ تی سی مصرف میکنم خیلی راحت تر از باترفلای باز میشه یا علی .

amir - در تاریخ : 1394/2/30

دوست عزیز

اگر خدا قبول کنه از روزی که اولین چیپست بیگ لیتل دنیا متولد شد و سامسونگ با اس 4 معرفیش کرد من نوعی داشتم تقریبا بعنوان اولین سورس فارسی چه در این سایت چه در فرومهای خودمون راجع بهش توضیح میدادم .... مطلب مینوشتم .... نتایج تست بردهای آراندا و مقایسه هاش رو با بقیه میگذاشتم و ....

بماند.

من نیازی نداریم بابت توضیح یک مطلب عمومی ساده چیزی رو سرچ کنم و دنبالش روی نت بگردم که شما میفرمایید وقتی دارید دنبال جوابیه برای بنده میگردید !!!؟
حقیقتش ادعای شما اونقدر خارج از استاندارد بود که بدون اون توضیحات هم کلی ایراد میشد ازش گرفت .
علی ایحال
میتونید زحمت بکشید روی اسم من کلیک کنید توضیحاتم در باره این موارد از زمانی که شما هنوز اسم بیگ لیتل رو نشنیده بودید تخصصی مطالعه بفرمایید.

در مورد بحث عملی هم خوشبختانه یا متاسفانه عملکرد سیستم هیچ شباهتی به توجیه بدون منبع و بی اساس شما نداره.

اینم خواستید بدونید عملا چه شکلیه و گاورنر کارش چیه dvfs این سیستمها چطور تنظیم میشه cci400 چیه و چطور کش مشترک بین سی پی یوها مدیریت میشه و مثلا تایم سوییچ از این کلاستر به اون کلاستر کمتر از 20 میکرو ثانیه ( یک میکروثانیه یعنی یک میلیونم ثانیه ... حداکثر تاخیر زمانی که چشم شما میتونه بین فریمهای متحرک یک نمایشگر تفاوت قائل بشه و متوجه پخش فریم به فریم تصویر بشه 60 میلی ثانیه است یا بعبارتی 3 هزار برابر زمان سوییچ هسته ها در بیگ لیتل !

شما با کدوم ابزار موفق به تجربه و کشف این تاخیر سوییچ شدی رو خودت توضیح بده ما گوش میکنیم.
ولی چیزی رو که ازش کلا اطلاع نداری و با فرضهای ذهنی میخوای بیاریش در دنیای تجربی رو لطف کن بعنوان واقعیت برای عموم تشریح نکن !
قضیه سوییچ بین هسته ها اگر تا حالا ازش اطلاع نداشتی فقط مربوط به بیگ لیتل نیست و تمام پردازنده های چند هسته منجمله همونی که شما داری در وصف تفاوت عملکردش در کار سنگین توضیحات ذهنی میدی همین سوییچ بین هسته ها رو در زمانهای میکروثانیه ای دارن .
اگر قرار بود انسان متوجه این بازه های زمانی کوچک بشه اون شخص میتونست ادعای متافیزیکی بکنه ! )

اینه که لطف بفرمایید اول با اصطلاحات .... ترمها و حدودی که میخواید در موردش بر مبنای حدسیات توضیح بدید آشنا بشید بعد زحمت توضیح دادن رو بکشید .

omid n در تاریخ : 1394/2/30

دوستان به نظر شما با توجه به محافظی که در ساخت صفحه نمایش این گوشی بکار رفته نیازی به خش گیر صفحه داره؟!
ممنون میشم جواب بدین

امیر حسین ه در تاریخ : 1394/2/29

سلام به همگی لطفا یکی که از گوشی خوب سر در میاره به من جواب بده من خیلی از سامسونگ خوشم میاد ولی خیلی ها میگن بی کیفیته حالا خودم از اچ تی سی بدم میاد چون دوتا بلند گو بالا و پایین داره خیلی زشته بعدشم سونی z3 از اچ تی سی m9بهتر و ارزون تره واسه همین اچ تی سی نمیخرم حالا موندم چی بخرم طرفدار کدوم برند باشم کمک کنید

ali f در تاریخ : 1394/2/29

دوست گلم حامد باوی
طرفداری کردن عیب نیست.اگه از چیزی که بهش علاقه داری (چه گوشی،چه ماشین،چه شرکت خاصی یا ......)طرفداری کنی کسی نمیتونه بهت گیر بده.گیرم طرفدار دو آتشه باشی یا طرفدار منطقی.

اما اگه بیای علاوه بر طرفداری و تعریف و تمجید از محصول مورد علاقه خودت،محصول شرکت رقیبت رو اونهم نه در پیج خودت،بلکه در پیج طرفداران محصول رقیبت مورد نقد ناعادلانه قرار بدی و فقط یکطرفه بخوای عیب ها و ضعف های اون محصول رو بزرگ کنی مطمئن باش طرفداران اون محصول خوششون نمیاد.
////////////////////////////////
در ضمن،این نکته رو اضافه کنم که من کاملا ضعف ها و برتری های محصول مورد علاقه ام و همچنین محصول رقیبم رو میدونم.
اگه بیام محصولی رو نقد کنم نباید جایی که حرفی برای گفتن نداشتم بهانه های الکی بیارم یا فلش بک بزنم به عیب محصولات گذشته و یا در مورد چیزی که هنوز نیومده پیش بینی و قضاوت کنم.
..........
اگه قرار بر نقد کردن محصول باشه،باید همون محصول مورد نقد و بررسی قرار بگیره نه محصولی که در گذشته عرضه شده یا قراره در آینده عرضه بشه.
همچنین نباید عوامل خارجی(خارج از بحث نقد و مقایسه) رو در کیفیت محصول دخالت داده بششه.
اونوقت میشه انتظار یک نقد عادلانه رو داشت.
در پناه حق............../

amir - در تاریخ : 1394/2/29

ببین دوست عزیز

هرکس میخواد راهنماییت کنه متاسفانه فقط گارد گرفتی و داری یه سری توجیه بی اساس رو پشت سرهم تکرار میکنی.

حتی زحمت نمیکشی محتوی کامنت طرف رو بخونی ببینی چی گفته.

ببین عزیزم این نظری که شما دادی برای خودت محترمه ...

نمیدونم چند بار دیگه باید به شما گفت اینجا مردم برای راهنمایی خریدار و مقایسه فنی مطلب مینویسن.
مورد بحث شما نیستی که اول و آخر هرکامنتی یک دور جمله من اگه بخوام زد 2 روعوض کنم مثل سری قبل ( که بعد از 2 سال اس پی رو عوض کردم تازگی زد 2 گرفتم و از نظرم در مقایسه با اس پی خیلی قویه ) نتیجتا باز سونی میخرم !
برای خیلیا امکانات زد 2 و زد 3 در حد گوشیهای 2012 و نهایتا 2013 سامسونگه .
2015 هیچ توجیهی نداره گوشی تکراری رو 2 میلیون بخرن

من شخصا نمیدونم چند صد بار دیگه باید بگم گوشی های روزمره ام هیچوقت سری گلکسی اس سامسونگ نبوده ... علاقه ای هم به این سری ندارم.

گوشیهای دم دستیم مال برندای ناشناخته برای شماست.
سری نوت سامسونگ هم برای کارهای خاص استفاده میکنم.
همه اش پشت سرهم تکرار نکن شما چه استفاده ای از اس 6 میخوای بکنی و فلان و بهمان ( یکم منطقی و بادقت کامنتها رو بخون بحث اینجا شخصی نیست که شما یا از جانب خودت و دیدگاهت صحبت میکنی یا فکر میکنی طرف بحث هم مثل شما داره بابت یدونه گوشی زیر دستش زندگیش رو وقف میکنه !

نه من گالکسی اس داشته و دارم نه مقداد
دیگه اونایی هم که توی این پیج تازه واردن میدونن حداقل ما دو تا گوشیهامون از برند سامسونگ نیست کلا !
شما که دو ماه قبل از عرضه اس 6 داشتی اینجا بیانیه مینوشتی هنوز متوجه این امر ساده نشدی چون اصلا دقت نمیکنی طرفات چی میگن )

در مورد سرعت و معماری 64 بیت و غیره اول اینکه داستان اصلا اینطور که شما فکر میکنی نیست ...
چون با برنامه نویسی و اصول سیستم عامل اندروید آشنایی نداری وارد بحثش نمیشم.

کسی که یه گوشی سریع با آخرین تکنولوژی مثل اس 6 میخره در حقیقت داره تکنولوژی فردا رو امروز به قیمت سال قبل میخره.
متوجه شدی چی شد ؟
یعنی چیزی رو که امروز داره 1800 ( قیمت پرچمدارهای پارسال ) میخره .
امکانات و قابلیتهاش طوریه که تا 2 - 3 سال دیگه نیازی به تعویضش نداره.

کسی هم اونی که مد نظر و تعریف شماست رو بخره سرعت و امکانات پارسال رو امروز داره به قیمت سال آینده میگیره !

برای خریدن یه دستگاه با تعریف شما ( بنچمارک 30 تا 40 هزار-32 یا حتی 64 بیت-4 یا 8 هسته-با رزولوشن اچ دی و رم ddr3 سری قبل هم برات گفتم کلی گوشی چینی از 600 تا زیر 1 تومن هست که همه اینا رو برآورده میکنن تازه بدنه هاشون فلزیه... باتریشون از سری زد قویتره... سبک تر هستن...دوربینشون تو همون رنجه....وزن و ابعادشون هم از سری زد کمتره )
این وسط دیگه چه نیازیه طرف پول اضافی بده ؟

یکم دقت کن ... دو دوتا چهارتا کن ببین برای خریدار کدوم منطقی و اقتصادیه.

شما شاید دلت بخوادپولت رو بریزی دور بخاطر یه برند.
این نسخه رو که نمیتونی به زور واسه همه بپیچی.

یه لطفی بکن در مورد مسایل فنی هم بحث نکن چون شناخت نداری فقط وقت من بیشتر از پیش گرفته میشه که شاید بعد از 10 20 تا کامنت بتونم اصطلاحات اولیه رو برات تعریف کنم دیگه به مقایسه و بررسی نمیرسیم.

rasoul s در تاریخ : 1394/2/29

آقا تک سیم با دو سیمش فرقی هم داره , ( حتی جزئی ترین چیز ) یا نه , لطفا هر کی اطلاعات دقیق داره به پروفایلم خبر بده. ممنون میشم.

گکمنتالبیسش گ در تاریخ : 1394/2/29

سلام دوستان
کسی اینجا میدونه که این حاشیه مشکی که دور صفحه نمایش اس 6 هستو واقعا آزار دهنده س دلیلش چیه؟؟؟
لطفا جواب بدین واسم مهمه
ممنون

arch p در تاریخ : 1394/2/29

خب امیر جان صحبت شمام همنون چکیدش چی میشه .....؟مالی و اقتصادی
ولی ممنون ریزش کردی
حالا به نظر اساتید کدوم سنسور بهتر خواهد بود!!!

amir - در تاریخ : 1394/2/29

اولین اس 6 تعمیراتی بدستم رسید .
گوشی از دست طرف توی آب افتاده .
با توجه به عدم وجود باتری قابل تعویض قطعات داخلی بر اثر اتصال کوتاه آسیب جدی دیدن....
اعتراف میکنم واقعا بازکردن و تعمیرش با توجه به چسبی شدن دستگاه فوق العاده بد شده.
از 10 نمره در زمینه تعمیرات بیشتر از 4 نمیتونم بهش بدم !

دقت کنید در گوشیهایی که باتری قابل تعویض نیست برخورد با آب معمولا صدمات سنگینی به دستگاه میزنه.
باتریهای لیتیومی میتونن چندین آمپر جریان اتصال کوتاه ایجاد کنن که بسیار مخربه.
در گوشیهای با باتری قابل تعویض به محظ برخورد با آب باتری رو در بیارید.
بعد از خشک شدن معمولا دستگاه بدون آسیب به سادگی کار میکنه.

amir - در تاریخ : 1394/2/29

والله نیازی به پرسیدن نداره.

چه روی کاغذ و چه در عمل اس 6 از همه قویتره.

ضمنا قویترین گوشی تاریخ در زمینه قدرت پردازش...مصرف توان در ازای کار برابر .... کم ترین ضخامت نیمه هادی های چیپست.... بهترین کیفیت نمایشگر ( و کم مصرف ترین ) .... بهترین پردازشگر مجزا سنسورها و قابلیتهای رادیویی .... قویترین دوربین موبایل ...سریعترن رم و استوریج تاریخ مجددا اس 6 هست.
به اینا کاملترین مجموع سنسور و سخت افزارهای خاص که چند سالیه در پرچمدارهای سامسونگ استاندارد هست رو هم اضافه کنید.

بحث نرم افزاری هم جداست که باز اس 6 یکی از کاملترینهای تاریخ موبایله.

هرکس با این موضوعات مشکل داره میتونه زحمت بکشه تحقیقاتش رو تکمیل بکنه.
اطلاعات جمع آوری کنه .. با اصطلاحات و اصول مقایسه ها آشنا بشه بعد اگر ایرادی میتونه بگیره با توضیح و لینک و منبع معتبر و همچنین مثال ملموس صحبتش رو مطرح کنه.

حتما مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت.
در غیر اینصورت ادعاهای بدون پشتوانه فقط برای شخص مدعی محترمه .
بقیه الزامی به حتی بررسی اش ندارن.

amir - در تاریخ : 1394/2/29

اسنپ 801 لیتورافیش 28 نانومتره .
حتی مدل بعدیش که 805 هم باشه باز 28 نانومتره.

اولین اسنپ 20 نانومتری 810 تازه از تنور در اومده است که متاسفانه هنوز داغی تنور رو حفظ کرده.

این کوالکام اونزمانی که دور برو و بیاش بود و همه ازش تعریف میکردن در زمینه چیپهای موبایل قدیمی محسوب میشد

الانم که اومد به زور و ضرب به روز بشه بی تجربگی کارش رو خراب کرد.

چیپ 20 نانومتری مصرف و دماش از 28 نانومتریهای با آرشیتکتور قدیمی بیشتر شده.

hossein k در تاریخ : 1394/2/29

با سلام خدمت دوست بزرگوار
اول باید خدمتتون بگم تا حالا از مطالب شما خیلی استفاده کردم و باید از این بابت از شما تشکر ویژه ای داشته باشم
خیلی خوشحال کننده است که فردی در سطح شما اینجا در حال راهنمایی و مشاوره است
سوالی که داشتم اینکه در صورت امکان در مورد اسکیلر بیشتر توضیح بدین و عدد اون رو برای هسته های نسل های مختلف کورتکس و کریت و همچنین هسته های اختصاصی اپل و اینتل بیان کنید.

با تشکر

حدیث م در تاریخ : 1394/2/29

مرسی از توضیحات شما هم من کاری به این ندارم که سی پی یو اسنپدارگون هستش یا ایسینوس !!!!!
میتونید برای اثبات حرف من دو تا گوشی رو در حالتهای تست کنید باور کنید سی پی یو های مجزا بهعد از مدت کمی وقتی برنامه سنگین رو گوشی ا نصب بشه فقط ی سی پی یو کار رو شروع میکنه و بعد از مدتی سی پی یو دوم فعالیت و پردازشش رو شروع میکنه ک همین باعث کم شدن سرعت گوشی و در بعضی مواقع باعث لگ زدن میشه

amir - در تاریخ : 1394/2/29

مدل دو سیمش خوبه سلام میرسونه .

شما چطوری ؟

دوسیمشم مثل تک سیمه فقط مصرفش وقتی دو سیم فعاله یه 30 درصدی بیشتر از تک سیمه

حدیث م در تاریخ : 1394/2/28

ممنون از توضیحاتتون هر چند طولانی بود اما تمام موضوعات ی که فرمودین همه اش محاسباته و تو عملکرد بعد از یه مدتی کوتاهی ب اون چیزی میشه که فلسفه و منطق من گفته بود هم تو منطق و هم تو محاسبات مشخص شده ک سی پی یو های مجزا از هم گاها و بعضا با هم دیگه کار نمیکنند و در واقعا اگر در یک گوشی دو سی پی یو قرار داده بشه وقتی که گیم یا برنامه های سنگینی روش نصب شه همچین اتفاقاتی رخ میده همیم طوری که سرچ می کنید تا جوابیه برای کامنت بنده پیدا کنید یه سرچی هم بکنید راجب حرف و منطق من
در ضمن این منطق و نظریه فقط برای سامسونگ نیست بلکه در تمام برندهای موبایل که چند سی پی و مجزا دارند رخ میده

مقداد م در تاریخ : 1394/2/28

حامد جان منم با حرفهاي امير آقا موافقم و واقعا شما ماشالا خستگي ناپذير سعي در نشون دادن ضعف گوشي هاي سامسونگ دارين واسه همين منم نظرم اينه كه گوشيهاي سوني خيلي خيلي بهترن از سامسونگ و اقبال جهاني به برند سوني خيلي بيشتره . اميدوارم از ادامه بحث هاي تكراري خودداري كنيد با اين حرفهاي من

shahab t در تاریخ : 1394/2/28

این همه تبلیغ!! این که ضد آب نیست!! من الان اس۵ دارم اومدم نگاه کنم ببینم چه پیشرفتی کرده جز پیکسل و سی پی یو چیزی دیگه ای گیرایی نداشته بدنش هم که برداشته کپیه اپل ۶ زده البته خوبه ها اما به هر حال کپیه. ارزش ضد آب بودن رو وقتی فهمیدم که به لیوان چایی رو اس۵ ریختم البته اتفاقی هیچ مشکلی براش پیش نیامد! دیگه سمت غیر ضد آب نمیرم فقط درک نمیکنم چرا سامسونگ تو این آپشن مهم عقب گرد کرده! حیف

amir - در تاریخ : 1394/2/28

نه دوست عزیز کریتها مبتنی بر a9 شکل گرفتن و بعد اصلاح شدن.

بحثها و توضیحات و منابعش رو زمان معرفی اسنپدراگون 800 بارها بررسی کردیم.

علی ایحال به اسکیلرهاشون نگاه کنید یا تعداد پایپ لاینها کاملا معلومه اصلاح شده کدوم آرشیتکتور هستن.
اسکیلر کریت 400 حدود 3.3 هست ( a9 استاندارد 2.5 هست )
اسکیلر a15 حدود 4 هست .

نمیشه که آرشیکتور اصلاح شده چیزی باشه و اسکیلرش از مدل اصلاح نشده کمتر باشه !

کریت چون بر مبنای a9 شکل گرفته با اصلاحیه هاش از 2.5 رسیده به 3.3.

amir m در تاریخ : 1394/2/28

با سلام
نمیدونم چرا همه سر برند محبوبشون انقد تعصب دارند در حالی که تو همه گوشیها ی ایرادی هست مثلا پرچمداران اپل 6 به دلیل رم پایین تو مولتی تسک مشکل داره اس6 مشکل اشغال رم داره ام 9 تو اجرای نرم افزار سنگین داغ میکنه خواهشا از تعصب دست بردارید بزارید کاربری که قصد خرید گوشی داره با خوندن این صفحات بتونه ی انتخاب خوب بکنه واسه خرید گوشی
موفق باشید
موارد 5501 تا 5600 از مجموع 6584 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا