نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6
اضافه کردن به علاقهمندیها
حذف از لیست علاقهمندیها
دسترسی سریع به سایر موارد
جستجوی سریع جدیدترین های سامسونگ
»
سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
برندهای موبایل
سایر برندها ...
- آلکاتل
- بلو
- اموی
- بنفون
- بنکیو
- بنکیو-زیمنس
- برد
- بوش
- چی آ
- اریکسون
- اتن
- فوجیتسو زیمنس
- آی میت
- آی-موبایل
- اینو استیریم
- کیوسرا
- مکسون
- میتاک
- میتسوبیشی
- ان ای سی
- نئونود
- او تو
- پالم
- پن تک
- کیوتک
- ساژم
- سندو
- سون
- زیمنس
- تل می
- تلیت
- ثریا
- وی کی موبایل
- ودافون
- دبلیو ان دی
- اکس کیوت
- ایسر
- آمازون
- دل
- دیمو
- گیگابایت
- هایر
- اچ پی
- پاناسونیک
- فیلیپس
- پرستیژیو
- شارپ
- سونیم
- سونی اریکسون
- توشیبا
- ورتو
بررسی تخصصی Samsung Galaxy S6
اخبار و خواندنیهای Samsung Galaxy S6
- ورود رسمی كهكشانیهای نورسیده سامسونگ به بازار ایران
- MWC 2015: معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج - پرچمدارهای سامسونگ در سال 2015
- (0 گوشی) فروشگاه گوشی شاپ (تهران)
- (27 گوشی) فروشگاه اینترنتی 19کالا (تهران)
- (21 گوشی) فروشگاه آترین کالا (تهران)
- (40 گوشی) فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ (اصفهان)
- (62 گوشی) فروشگاه دارسو (تهران)
- (93 گوشی) موبایل جوان (اصفهان)
- (87 گوشی) موبایل الهی دوست (اصفهان) [ ثبت فروشگاه ]
amir - در تاریخ : 1394/2/21
در مورد سرعت و قدرت و مصرف اس 6 با اس 6 اج کوچکترین تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری در بخشهای اصلی ندارن
نتیجتا همه چیز منجمله بنچمارکهاشون مثل هم در میاد ( حالا 50 میلی آپمر باتری اون قویتره یا تست بنچ این 72930 هست ما اون یکی 73040 اینا تفاوت نیست عملا )
وقتی هر دو یه چیپست با یه کلاک با یه رزولوشن با یه مقدار رم و غیره دارن همه چیزشون هم مثل هم میشه.
اینکه نمیدونم فون آرنا چی در آورده ...دیجیکالا چقدرش رو تایید کرده و اینا رو فراموش کن.
یه آدم آماتور در زمینه گوشی هم میدونه دو تا گوشی با یه سخت افزار و یه سیستم عامل غیر ممکنه توی یک تست مشابه دو تا جواب بگیرن اونم با 15000 واحد تفاوت.
مگر اینکه شرایط تست متفاوت باشه.
فون آرنا از اینجور اشتباهات کم نداره ماهم واسه همین خیلی وقته از لیست مراجع معتبر درش آوردیم.
در مورد اج ( چه این و چه نوت ) چون تجربه عملی و طولانی مدت کار با گوشیهای اج رو ندارم نمیتونم اظهار نظر عملی و تجربی در این مواردش بکنم.
در مورد all in one sullotion والله این تعریفی که شما کردی رو چند سالیه در تمام دنیا بهش میگن soc یا system on chip .
همه موبایلهای امروزی ...خیلی تلویزیونها و دوربینها... کامپیوترهای کنترل موتور و سیستمهای خودرو ...بردهای کنترل صنعتی و رباتیک و جدیدا حتی کامپیوترهای شخصی بر مبنای soc ها ساخته شدن.
تازه سوای سی پی یو و جی پی یو و رم و مموری منیجر خیلیهاشون مودم ... بلوتوث و وای فای و جی پی اس ( مثل اسنپ دراگونهای کوالکام )
بعضیا پاور منیجر و پردازنده های سنسورهای محیطی و تاچ و غیره رو هم همراهشون دارن.
( منظور از همه اینا یه چیپه با ابعاد حدود 10 میلیمتر در 10 میلیمتر با ارتفاع 2 -3 میلیمتر ) که اصطلاحا به همه اش میگن چیپست.
یعنی چیپست موبایلها همین الانش به اندازه تاخن یک انگشت به زحمت میشه.
در مورد epop
Epop مخفف embded package on package یا بسته کارسازی شده روی بسته دیگه است
بصورت کلی یک تکنیک در ساخت قطعات الکترونیک از نظر نوع اتصالاته
اما اینی که امسال مورد توجه اکثریت (و فکر میکنم شما ) هست یک مدل مموریه که سامسونگ توسعه داده و امسال تولید انبوهش رو شروع کرده
البته ایده جدید توش محل استقرار و اتصالشه وگرنه سالهای ساله سامسونگ این مدل مموریها رو داره تولید میکنه
*کل اون گوشیهای چینی سریهای اول و دوم تا زمان اندرویدیها که توی بازار بود از این مدل مموری استفاه میکردن.
در این مموریها یک آی سی در خودش رم و فلاش رو به همراه کنترلرشون یک پکیج کرده.
قبلا این پکیج سایز و محل اتصالش با چیپست soc متناسب نبود مجزا روی برد قرار میگرفت .
الان این رو اومده استاندارد کرده و میتونه مستقیم روی اس او سی سوار بشه ( مثل رمهای الان که مستقیم روی اس او سی سوار میشن )
اینجوری چون قطعات طبقاتی روی سر هم سوار میشن اولا در فضای سطحی صرفه جویی میشه.
ثانیا چون اتصالات مستقیمه و طولشون خیلی کمه میشه سرعت باسها رو خیلی بالاتر برد.
ثالثا بخاطر عدم نیاز به طراحی و ساخت برد مجزا برای هر قطعه هزینه تمام شده محصول پایین میاد
رابعا ! چون قطعات روی سر هم سوار هستن احتمال آسیب دیدگی در اثر عوامل محیطی مثل ضربات فیزیکی ...سرما و گرما .... فشارهای مکانیکی و برخورد با آب و سایر عوامل محیطی پایین میاد.
توی پروسه تولید هم ساده تره که مجموعه قطعات رو یکجا و طی یک فرایند مونتاژ کنیم
مهدی ص در تاریخ : 1394/2/21
amir - در تاریخ : 1394/2/21
گفتم نشون به اون نشون که چند وقت پیش در بخش اس 6 یه سری پیشگویی بی اساس انجام دادی وقتی گوشی بیرون اومد مردم تست کردن دیدن هیچ شباهتی به پیشگوییهای شما نداره و بنچمارک 73000 تاییش سونی رو مجبور کرد برگرده بگه زد 4 پرچمدار ما نیست ( کما اینکه خیلیهای دیگه مجبور شدن )
بعد دیگه شما رو ندیدیم که در مورد مقدار اختلاف پیشگوییهات با واقعیت صحبت کنیم.
لطف کن در بخش زد 4 هم راجع به زد 5 پیشگویی نکن که بعدا گوشی اومد بیرون مثل اس 6 حضورت کم رنگ نشه.
الان که ماشالله اومدی با یه سری شایعه بی اساس جدید .
سامسونگ خیلی مونده به چی برسه ؟
شما فعلا بروی اینایی که لیست کردی رو تاریخچه اشون رو یه بار بررسی کن که مثل ادعای گوشی ضد آب و حسگر اثر انگشت و بدنه فلزی مجبور نشم تاریخچه هاش رو براتون اینجا لیست کنم
بعدش سوال دیگه ای بود در خدمتت هستیم.
amir - در تاریخ : 1394/2/21
عزیزم تاریخ مصرف اینجور ادعاها یه چند سالی هست گذشته.
amir - در تاریخ : 1394/2/21
من خاطرم نمیاد تا این لحظه سونی یدونه گوشی در سری زد احتصاصی برای بازار ژاپن زده باشه که حالا زد 4 دومی باشه !
شما میگی سونی زبونش مو در آورد که این زد 4 پرچمدار سونی نیست.
باشه قبوله
من که همون اولش گفتم سونی شایعه سازی کرده این زد 4 پرچمدار ما نیست یا طرفدارهاش دارن میگن پرچمدار ما نیست و قبولش نمیکنن.
الان که ژانویه و فوریه نیست.
الان اواسط سال 2015 هستیم .
پرچمدار سونی برای امسال حداقل خودش هم معرفی نشده باشه ( سونی همیشه بعد از معرفی چند ماه تاخیر عرضه داره ) لااقل اخبار و مشخصاتش به بیرون باید درز کرده باشه.
تا این لحظه اطلاعات به قول غربیها زیرو !
صفر مطلق !
این توجیه برای سونی.
اچ تی سی و ال جی که دیگه معرفی و ارایه کردن.
سوپلایر سخت افزاری این سه تا کوالکام بوده و همه امون میدونیم این مسایلی که امسال اتفاق افتاده همه اش بر میگرده به مشکلات چیپ جدید کوالکام.
جدیدا طرفدارهای ال جی هم از نسخه سونی دارن پیروی میکنن.
جی 4 پرچمدار ال جی به گفته خود شرکت نیست یه میانرده است که البته تصادفا مشخصات و قیمت و اسم و شماره مدل و زمان معرفیش شبیه به پرچمدارهای قبلی در اومده !
بازار تلفن همراه دنیا سالهاست روندش معلومه.
کسی برای یک سال پرچمدار میخواد توی این بازار اشباع و بسیار رقابتی ارایه کنه باید قبل از نیمه اول سال جنسش رو ارایه بده شاید بتونه یه سهمی از بازار بگیره.
بازاری که کل کشش این بخشش رو آیفون و سامسونگ پر کردن و همین الان بالای صد میلیون دستگاه توش فروختن شرکتی که قرار باشه 3 ماه دیگه تازه پرچمدار توش معرفی کنه ! شش ماه بعد ارایه اش کنه دیگه چه سهمی از کجای این بازار گیرش میاد !
حالا داریم راجع به سونی صحبت میکنیم که سالهای قبل با دوپرچمدار سالیانه رتبه فروشش جزو مقامهای دو رقمی بود و سرجمع 2 درصد بازار دستش نبوده.
سالهای قبل با سالی دو پرچمدار سر موعد ضرر میلیارد دلاری در بخش تلفن همراه داشته.
یه همچین شرکتی با یه همچین پوزیشنی امسال قراره عملا اول 2016 پرچمدار 2015 رو ارایه کنه و بفروشه ! دیگه نمیدونم توی اصول تجاری چی فکر کرده !
یا مردم روی چه حسابی باید 2016 گوشی با معیارهای 2015 سونی رو بخرن ؟!
خوب صبر میکنن یکی دو ماه بعد آخرین پرچمدارهای 2016 آیفون و سامسونگ ( که حتما اخبار مشخصات و امکاناتشون تا اون زمان در اومده ) رو میخرن .
ببینید وقتی بخواییم بجای قبول واقعیت بهانه های مختلف رو دستاویز کنیم چون خیلی پارامترهای دخیل زیاده اینجور مشکلات هم پیش میاد.
حالا ایراد نداره شما صبر کن تا 4 ماه دیگه سونی یه پرچمدار جدید شاید ارایه کنه .
( اگر کوالکام سوپلایر سونیه تا 4 ماه دیگه هم پرچمدارش اسنپ 810 هست .کوالکام حتی خبر یه سری چیپ جدید رو منتشر نکرده ...نمونه سازی و ساخت تجاری یه چیپست حداقل 6 ماه زمان میبره تازه اگه مثل 810 ایراد ساختاری نداشته باشه )
بعد ببین این زد فرضی جدید مشخصاتش اگر از زد 4 فعلی و ام 9 بالاتر بود میگیم سونی موفق شده معجزه کنه و از یک چیپست مشکل دار عملکرد خارق العاده بگیره
یا نه میگیم مثل ال جی زد جدید رو میانرده فرض کرده و با اسنپ 808 ارایه داده.
یا نهایتش مثل ام 9 پلاس میگیم سونی رفته سراغ مدیاتک یه چیپست دیگه برای پرچمدارش استفاده کرده.
چیزی که مسلمه چه الان چه 10 ماه دیگه اگر کسی بخواد پرچمدار بیرون بده باید در حد 7420 سامسونگ یا بالاتر باشه.
سامسونگ امسال اونقدر معیارها رو جابجا کرد که محاسبات خیلیا بهم خورد و پرچمدارشون شد میانرده !
وحيد ص در تاریخ : 1394/2/21
heliya m در تاریخ : 1394/2/21
mehdi p در تاریخ : 1394/2/21
مقداد م در تاریخ : 1394/2/21
filip s در تاریخ : 1394/2/21
خوب اگه اينجوري باشه اينم شاهكار اپله كه ميتوني ببينيش كه حتي دست طرفم داغون كرده
http://www.myfoxny.com/story/26858259/iphone-6-catches-fire-in-mans-pocket
مقداد م در تاریخ : 1394/2/21
سید محمد علی ل در تاریخ : 1394/2/21
behzad t در تاریخ : 1394/2/21
Amin B در تاریخ : 1394/2/20
علی ع در تاریخ : 1394/2/20
MOH R در تاریخ : 1394/2/20
با قسمتی از حرفتون موافقم
اونجا که گفتید:(گوشیهای اندرویدی امروزی از اونی که فکر میکنید بالاترن و در کارکرد عادی مشکلی مشاهده نمیشه قضیه انتخاب بین خوب و بهترینه.)
و با قسمتی از حرفتون مخالفم
اونجا که گفتید:(سونی دست دست کرد بلکه 810 مشکلاتش حل بشه بدون سرو صدا زد 4 رو معرفی کرد کسی هم حاضر نمیشه بعنوان زد 4 قبولش کنه !)
سونی دست دست نکرد،بلکه سونی داره عرضه 2 پرچمدار در سال رو کنار میگذاره و Z4 ای که برای بازار ژاپن معرفی شد نسخه اصلی پرچمدار سونی نیست.Z4 جهانی به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA به همراه نوت 5 معرفی میشه..سونی زبونش مو در آورد اینقدر گفت این Z4 نسخه جهانی نیست و ما برای نسخه جهانی Z4 برنامه دیگری داریم. بعد شما داری فقط حرف خودتون رو تکرار میکنید؟
(کسی قبول نمیکنه) دیگه از همه بدتر.
وقتی سونی خودش داره رسما میگه Z4 جهانی این نیست،این شما هستید که قبول نمی کنید نه ما.
در پناه حق....../
MOH R در تاریخ : 1394/2/20
طراحی سامسونگ باید نسبت به قبل مدرن تر میشد ولی متاسفانه سامسونگ فقط در S6 به فکر تغیر دادن جنس بدنه افتاد و تا قبلش اصلا رو طراحی همانند سونی،اچ تی سی و ..... کار نکرد.طراحی S6 همون طراحی S و S2 است.هر چند الان تغیرات خوبی داشته.
دقیقا مثل سونی که به رابط کاربری اهمیت نمیداد ولی الان به فکرش افتاده،ولی رابط سونی یکی از سریعترین هاست.اما طراحی S5 خدایی اصلا به دل نمی نشست.
میدونم S6 دوربین،صفحه نمایش،رابط کاربری و....و..... خیلی خوبی داره.
در ضمن یادتون باشه من بیشتر تمایلم به نوت5 بود نه S6.و الان فقط و فقط منتظر محصول بعدی سونی میمونم.چون سامسونگ دیگه هیچوقت طراحی اش رو تغیر نمیده،
ehsan b در تاریخ : 1394/2/20
ebagherpoure@gmail.com
عباس ر در تاریخ : 1394/2/20
رضا ر در تاریخ : 1394/2/20
حامد .باوی . در تاریخ : 1394/2/19
بعد از مُشکلات مدیریت رم و ریختن رنگ دپر دوربین و مشکل دوربین جلو یا همون تکنولوژی بنفش در S6....
هر دم از این باغ خبری میرسد….
باز هم باتری متورم در سامی و منتظر انفجاری دیگر…
http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S6-arrives-with-a-blown-up-battery-customer-reports_id69082
نگاهی به سابقه ی درخشان سامسونگ:
http://s2.img7.ir/LcK7o.jpg
http://s2.img7.ir/1PsMz.jpg
http://s2.img7.ir/Ku3BG.jpg
http://s2.img7.ir/f0Alr.jpg
http://s2.img7.ir/SLFlO.jpg
امیر جان باورکن فقط بخاطر تو اومدم توی بخش نظرات S6 ، چون چندبار توی بخش Z4 گفتی چرا نمیای و دیگه نیومدیو...
چون شرکت سامسونگ هنوز خیلی مونده که بتونه مثل iphon و Sony و Htc باطری ماندگار و قدرتمند بزنه و البته گوشیی که قابل انفجار نباشه ... هوادار سامسونگی درست ، اما سامسونگ رو با واقعیتهاش بپذیر ... سامسونگ توی S6 حتی ظرفیت رو آورد پایین و مدت زمان شارژ رو کوتاه کرد تا از انفجار باتری و گوشی جلوگیری کنه اما همونطور که در سایت آرنا میبینی حسابی باد کرده و طرف شانس آورد گوشی منفجر نشد بزنه پاشو داغون کنه یا هنگام مکالمه بترکه توی صورتش. پس بیخیال تبلیغات واقعیتو ببین ، من حاظرم گوشیم گرم بشه اما منفجر نشه مثل سامسونگا.
E A در تاریخ : 1394/2/19
mohammad j در تاریخ : 1394/2/19
محمد ر در تاریخ : 1394/2/19
الانم به نظرم s6 رو اول ببینید بعد تصمیم بگیرید. موقع دیدن هم هر برندی دوست دارید براش در نظر بگیرید اصلا اگه خیلی از سامسونگ بدتون میاد دو تا برچسب بگیرید بچسبونید رو نوشته samsung پشت و جلو. این که یه سری بشن طرفدار فلان سازنده و یک سری دیگه طرفدار یه سازنده دیگه فقط طرفندیه از طرف سازنده ها برای نگه داشتن بخشی از فروش به صورت ثابت چون اگر انصافا همه مردم روی هیچ برندی تعصب نداشتن اونوقت میزان فروش شرکتها با توجه به کیفیت محصول سالشون خیلی بالا پایین میشد.
گوشی رو برای دل خودتون بخرید نه چشم دیگران
revi g در تاریخ : 1394/2/19
محمد ت در تاریخ : 1394/2/19
amir - در تاریخ : 1394/2/19
* همه اش تصادفا مال سایت دوربینه !
پروفایلتون بیشتر شبیه به سرتیترهای سایت دوربینه!
البته ایرادی نداره ولی سایتهای دیگه رو هم مطالعه کنید بد نیست
یکم این اخبار و شایعات تک بعدی رو ول کن از دنیای موبایل لذت ببر یا حداقل استفاده کن.
amir - در تاریخ : 1394/2/19
اینجور اخبار و اطلاعات بیشتر جزو اختراعات سایتها برای پر کردن صفحات و جذب مخاطبه.
وقتی ایراد خاصی برای گیر دادن پیدا نمیکنن دست میگذارن روی یکسری شایعه .
شما زیاد جدی نگیر.
محمد A در تاریخ : 1394/2/19
گوشیم دست برادرمه اما خب انگاری دست خودمه!
من نه هیچ وقت به سونی توهین میکنم و نه به سامسونگ.هردو برند رو دوست دارم.امیدوارم یا 64 گیگش سریعتر بیاد یا نوت 5 میگیرم!
محمد A در تاریخ : 1394/2/19
راستشو بخوای من قبل زد 2 با اس5 کار کردم بهم نچسبید.من همون اول میخواستم سامسونگ بگیرم(بعد زد اولترا و قبل زد2)اما چون پسر داییم گرفته بود باهاش تونستم کار کنم.دوربین عالی بود اما جنس بدنه افتضاح.
برای من که از زد اولترا به اون زیبایی میخواد دست بکشه واقعا پلاستیک زجر آور بود.
اما حالا که فرصتی شد و تونستم با اس6 کار کنم نظرم به کلی عوض شد.(البته بهم حق بدید که هنوزم سونی رو دوست داشته باشم).
آقا شما نگفتید چرا انقدر اختلاف بین بنچمارک اج و اس6 معمولی وجود داره؟سایت بزرگی مثل فون آرنا هم بالاخره همه قواعد گوشی رو میدونه.خب یعنی اومده اج و از حالت ذخیره نیرو درآورده و 64 بیت گرفته اما اس6 معمولی رو نه؟!
مورد بعدی اینه که من فرصت نداشتم با اج کار کنم.لبه های خمیدش باعث نمیشه کار باهاش سخت بشه؟مثلا تو دست میگیری انگشتت از لبه ها به صفحه نمایش بخوه و لمس ایجاد کنه؟
از لحاظ سخت افزاری فرقی دارن؟چون خبری خوندم که مشکلی د دوربین جلوی بعضی اس6 ها لکه ی صورتی مینداره.ولی در مورد اج نه.مث اینکه اج باتریش هم قویتره درسته؟
آقا امیر چرا از لحاظ جی پی یو یه مالی ضعیف تر از آدرنو هستش؟آیا در عملکرد یا اجرای بازی ها تفاوتی ایجاد میکنه؟
سوالاتم به خاطر دو عامله.
1.همه چی رو درباره ی اس6 بدونم و تا شهریور ایست کنم که تا اون موقع احتمال زیاد 64 گیگ یا حتی 128 گیگش هم بیاد و همینکه قیمتش متعادلتر بشه.
2.اگه نوت 5 نظرمو جلب کرد با دید باز به سمسونگ وارد شم.(همونظور که گفتم دلم بیشتر با نوت هستش.)
در باره سونی من نگفتم حتما زد5ه.گفتم هر محصولی که احتمالا معرفی بشه.که خوب بازم به احتمال زیاد نوت قویتر خواهد بود.
درباره all in one solutiono خوندم که رم و حافظه جی پی یو و چیپست و در یک محفظه قرار میدم که ابعاد کوچکتری داشته باشه و محفظه ی بیشتری رو برای باتری بزاره . برای همینه که از مشخصات احتمالی نوت5 به ضخامت 7.8 میلی متری و باتری 4100 میلی آمپری اشاره شده.
راستی درباره epop چیزی میدونید؟
ممنون.
H E در تاریخ : 1394/2/19
آیا این گوشی OTG دارد؟
در مورد اینکه برخی کاربرها گفتن روش مشکل پیدا میکنه و سامسونگ قراره آپدین برای رفع این نقص بده، نظرتون چیه؟
amir - در تاریخ : 1394/2/19
میتونید سوای نظر من به مقایسه ای که چند وقت پیش gsmarena بین این دو گوشی با کلیه جزییات گذاشت رجوع کنید.
* گوشیهای اندرویدی امروزی از اونی که فکر میکنید بالاترن و در کارکرد عادی مشکلی مشاهده نمیشه قضیه انتخاب بین خوب و بهترینه.
ام 9 یه سری مشکل سخت افزاری بنیادی بخاطر این چیپ ضعیف که حاصل تجربه کم کوالکامه داره ( من نوعی امروز رو دو سال پیش میدیدم ....دوستان قدیمی تر میدونن ).
اچ تی سی مجبور شد سریعا ام 9 پلاس ( با چیپ مدیاتک ) رو بجای ام 9 معرفی کنه شاید خدشه ای که بهش وارد شد و بازار از دست رفته رو حفظ کنه.
کلا امسال اونایی که به اجبار همیشگی رفتن سراغ محصولات کوالکام همگی ضرر کردن.
ال جی اومد سراغ 810 روی جی فلکس 2 اونقدر چیپ اذیت کرد که قید قدرت و سرعت رو زد جی 4 رو با کلی کاهش قدرت و چیپ ضعیفتر بیرون داد صدای همه بابت این پرچمدار در اومد.
سونی دست دست کرد بلکه 810 مشکلاتش حل بشه بدون سرو صدا زد 4 رو معرفی کرد کسی هم حاضر نمیشه بعنوان زد 4 قبولش کنه !
اچ تی سی به همین ترتیب با ام 9 ضرر کرد.
سالهای پیش سامسونگ چیپهای جدید کوالکام رو چک میکرد ( قویترین کانفیگها اول توسط سامسونگ روی یه سری پرچمدار معرفی میشد .... مشکل نداشت بقیه راهشون باز بود استفاده میکردن البته سامسونگ همیشه سخت افزارهای خودشم مجزا داشت چیپهای کوالکام رو بخاطر قیمت پایین یا بعضی وقتا انحصار برخی پتنتها استفاده میکرد )
این 810 هم پارسال قبل از همه سامسونگ تستش کرد ببینه میتونه برخی مدلهای نوت 4 رو برای تستش بیرون بده یا نه
همون اول کار مشخص شد ایراداتش بنیادیه سامسونگ کل پروژه رو تعطیل کرد.
بقیه هم صد البته این وضعیت رو که دیدن تازه متوجه شدن چی به سرشون اومد منتهی راه حل دیگه ای نداشتن.
چند سال بود کوالکام میساخت و با کلاک بازی میکرد اینا هم ارزون و حاضر و آماده استفاده میکردن .
منتهی هیچوقت در نظر نگرفتن اگه یه روز دیگه کوالکام نساخت یا مشکل پیدا کرد تکلیف اینا چیه ؟
آدم عاقل همه تخم مرغا رو توی یک سبد نمیگذاره.
علی ایحال امسال روی سونی...اچ تی سی و ال جی حساب خاصی باز نکنین.
amir - در تاریخ : 1394/2/19
من نارحت نشدم
بابت این چیزا بخوام ناراحت بشم کلا تو هیچ بحثی نباید شرکت کنم.
من شما رو از زمان معرفی زد 2 میشناسم میدونم طرفدار سونی هستید ( نکته اول اینکه سعی کن طرفدار هیچ برندی نباشی طرفدار واقعیت باش ... واقعیت الزاما همیشه در یک برند و یک مدل خلاصه نمیشه من نوعی سامسونگ رو در خیلی موارد قبول دارم چون توشون خوب ظاهر شده ولی در خیلی موارد هم قبولش ندارم چون ازش بهتر وجود داره )
شما اول سعی کن دیدگاهت رو عوض کنی تا چیزی معرفی و بررسی نشده نمیشه در موردش نظر قطعی داد .
شما از حالا نشستی ببینی سونی اگه تابستون چیزی معرفی کرد بخری ؟!
کدوم زد 5 ؟
خود سونی هنوز خبری راجع به برنامه تابستونش و زد احتمالی بعدی نداره ( یا نداده )
شما از حالا منتظری اسمش زد 5 باشه و انتخابش کنی ؟
اینجور دیدگاهها رو من نوعی میدونم از کجا میاد ( اون گروه کذا و کذا و اون سایتی که بچه های سونی میخواستن تاسیس کنن چند سری هم دنبال من فرستادن یکی از خروجیهاش همین تعصبات بی اساسه )
اینجا چون بحث راهنمایی عمومی هست مطرحش کردم.
سعی کن با منطق خودت تصمیم مستقل بگیری.
من هیچوقت به هیچکس مشخصا نگفتم چی بخر و چی نخر ( حتی اونایی که سه چهارتا اسم ردیف کردن و مشخصا خواستن یکی رو انتخاب کنم )
بجاش توضیح در مورد هر دستگاه و رقباش میدم که طرف خودش با دید باز بتونه انتخاب کنه.
بهترین چیزای دنیا رو بسته بندی شده به هرکسی بدی ارزشش رو ممکنه درک نکنه .
انتخاب باید با دلیل باشه
انتخابی ارزش داره که خودمون تصمیمش رو گرفته باشیم نه چیزی که بهمون دیکته شده.
علی ایحال شما چه سامسونگ بخری چه سونی چه هر برند دیگه منافع و مضراتی برای من نداره
( اونایی که من رو میشناسن میدونن گوشیهای روزمره ام هیچکدوم سامسونگ نیست ...
برای خیلی از دوستانم هم بسته به انتظار و داشته هاشون مدلهایی از برندهای دیگه معرفی کردم خیلیا خریدن و راضی بودن ولی سامسونگ در برخی زمینه ها برتری نسبی زیادی داره )
در مورد بنچمارک که خدمتتون گفتم بنچمارک رو میشه با پاورسیوینگ روشن گرفت.
میشه 32 بیتی یا 64 بیتی گرفت که امتیازها متفاوت میشه.
چیزی که مسلمه فعلا هیچ دستگاهی بغیر از اس 6 نمیتونه بنچ بالای 70000 بگیره .
اونی که فرمودید در مورد all in one sullotion باهاش برخورد نداشتم نمیدونم منظور نویسنده مشخصا چی بوده.
احتمالا منظورش اضافه شدن مودم و شاید پاور منیجر به اس او سی های اگزینوس بوده ( چیپهای اگزینوس هنوز مودمشون مجزاست و روی اس او سی نیست )
Hmp یاHeterogeneous multi-processing به سیستم پردازش ناهمگون موازی میگن.
بصورت خلاصه یعنی در یک سیستم پردازشی با دو یا چند معماری سخت افزاری مختلف بتونیم همزمان از هر دو مدل سخت افزار استفاده کنیم و یک کار مشترک رو با استفاده همزمان از هر دو ( یا چندین ) انجام بدیم.
رم ddr4 نسل بعدی رمهاست که مصرف و زمان پاسخدهیشون پایینتر اومده پهنای باند و استابیلیتیشون بالاتر رفته.
استوریج های سریع نسل جدید حافظه هاست که سرعت خوندن و نوشتنشون بین 2.5 تا بیش از 5 برابر حافظه های امروزیه.
در اس 6 تمام این موارد استفاده شده
برای اطلاعات بیشتر میتونید کامنتهای قدیم من در بخشهای نوت 3 و اس 5 رو ببینید.
همچنین همه اینا رو میتونید روی نت سرچ کنید.
Farhad A در تاریخ : 1394/2/19
Available versions: SM-G9250 (China, HK), SM-G925A (AT&T), SM-G925F (Global), SM-G925FQ (Turkey), SM-G925I (LATAM, Singapore, India, Australia), SM-G925K (Korea), SM-G925L, SM-G925S (Korea), SM-G925T (T-Mobile)
منظورم از بین مدل های بالا هست
و اینکه اگه بخوام این گوشی رو بخرم در مقایسه با galaxy s6 edge چیا کم داره که edge قیمتش اینهمه بیشتره از نسخه معمولی؟
مقداد م در تاریخ : 1394/2/19
مسعود ا در تاریخ : 1394/2/18
یکی ریختن رنگ قسمت فلزی دور لنز http://doorbin.info/smartphone-camera/galaxy-s6-edge-lens-issue
یکی هم لکه بنفش رنگ که تو عکسهای دوربین جلو گوشی دیده شده http://doorbin.info/smartphone-camera/purple-speck-in-some-galaxy-s6-front-cameras
rasool m در تاریخ : 1394/2/18
دوستان اپدیت جدید برای اس 6 منتشر شده
حتما حتما اپدیت کنید
دیگه مشکل کمبود رم ندارید
پدرام م در تاریخ : 1394/2/18
مقداد م در تاریخ : 1394/2/18
http://www.phonearena.com/reviews/LG-G4-vs-Samsung-Galaxy-S6_id3997
Empty promises from LG — the G4's screen is far from perfect, especially when compared with the Galaxy S6's.
دقيقتر بشيم يني :: ماكزيموم روشنايي اس٦ حدود ٥٦٣ نيته و جي٤ حدود ٤٥٤ نيت و اين يني زير نور شديد ، كار با اس٦ بسيار راحته ولي جي٤ بايد با دست برا صفحه سايه درست كني . رنگهاي صفحه اس٦ بسيار طبيعي هستن و امتياز excellent رو گرفتن ولي جي٤ رنگهاي مصنوعي و اشباع با امتياز poor . همچنين رفلكت نور از اس٦ بسيار كمه و اين به خوانايي زير نور شديدا كمك ميكنه . يادمه يه زماني به سامسونگ ايراد ميگرفتن از رنگهاي اشباع ولي چند ساليه كه دقيقترين و طبيعي ترين رنگها واسه فلگشيپهاي سامي هست و اونا شدن مرجع .
در مورد چيپست و گرافيك هم كه كاملا مشخصه برتري با كي هست ؛ همچنين اس٦ از رم هاي پرسرعت ddr4 بهره برده ولي جي٤ كم كاري كرده و از ddr3 استفاده كرده كه واقعا جاي سوال داره چرا اينكارو كرده . همچنين فون ارنا مشخص كرده عمر باتري اس٦ بسيار بهتره تا جي٤ و همچنين خيلي خيلي سريعتر هم شارژ ميشه . همچنين جنس بدنه خيلي بهتر و وجود سنسور اثر انگشت و خوش دستي بهتر همه از مزاياي اس٦ هست و همچنين نبود كارت حافظه كه به سرعت دستگاه كمك ميكنه . همجنين كمي كيفيت عكسهاي اس٦ كيفيت بهتري دارن ولي جي٤ هم عملكرد بسيار خوبي داشته ضمن اينكه سرعت دوربين اس٦ بيشتر بوده ؛ كيفيت ٦٠@١٠٨٠ هم در اس٦ عالي بوده و از جي٤ بهتر . در مقابل جي٤ كمي در نور كم ، عكسهاي بهتري از اس٦ ميگيره يا دوربين سلفيش بهتره و كمي عملكرد اسپيكرش بهتره كه در مقابل اون همه مزيت اس٦ ، اصن قابل توجه و مهم نيس و فاكتور اصلي در انتخاب به هيچ وجه به شمار نميرن . در آخر خود سايت فون ارنا ، كفته ما اس٦ رو ترجيح ميديم هرچند جي٤ هم خيلي خوبه
amir - در تاریخ : 1394/2/18
وقتی یه چیزی سوای خوب عالیه اونوقت ازش تعریف میکنن.
وقتی از بقیه رقباش مثل اکثر مواقع بالاتره ( اینو میزان فروشها نشون میده ....رنکینگ سایتها نشون میده.... بازدیدهای صفحه اول همین سایتم ببینید تاییدش میکنه ) اونوقت میشه تک و آس.
تعریف مثبت که ازش میشه شما فکر میکنی چون سند بنام مردم زدن ازش تعریف میکنن ؟!
سامسونگ امسال فقط گوشی قوی تولید نکرده همیشه ( حداقل 7 ساله ) این پوزیشون رو حفظ کرده .
اگر
اچ تی سی ( احتمالا ام 9 با صفحه فول اچ دی و اون چیپست مشکل دارش که صد البته مثل همیشه کار کوالکامه خود اچ تی سی یدونه نیمه هادی در کل تاریخچه اش نساخته ... با امکاناتی شبیه همیشه و رو آوردن به دوربین 2 سال گذشته سریهای زد سونی ! )
یا سونی ( با زد 4 که تشریف ببرید صفحه نظراتش طرفدارای دو آتشه سونی به طرز عجیبی دارن سعی میکنن بگن اسمش زد 4 نیست و پرچمدار سونی برای 2015 حسابش نکنید که کلاهمون تو هم میره ! )
یا آیفون 6 ( که بعد از اینهمه سال خلاف ادعاهای بنیانگذارش رسیده به ابعاد 3 سال پیش اندرویدی ها و طرفداراش بابت این تغییر بنیادی ! دچار هیجان شدن ...بقیه چیزاش که فرقی نسبت به آیفونهای قبلی نداشته )
حرفای خاصی برای گفتن دارن و قابلیت جدیدی ...تکنولوژی .... رکوردی .... یا هرچیزی به بازار موبایل دنیا اضافه کردن شما تیتروار بگو بلکه ما دقیق نگاه نکردیم متوجه بشیم بیام بخش نظرات این گوشیها از اونا هم تعریف کنیم تا شما مطمئن بشی سند به ناممون نزدن فقط حقیقت موجود رو بازگو کردیم و بس.
* اینطور که شما میگی حرفای گفتنی زیاده احتمالا میشه از بینشون واسه هر گوشی 4 -5 مورد مثال زد دیگه ؟
باز خدا پدر مدیاتک رو بیامرزه اونقدر آینده نگری و تجربه داشت که امروز یه سری چیپست موفق آماده داشته باشه بجای 810 کوالکام 6795 مدیاتک اون بخش بازار رو که ام 9 قراره از دست بده با ام 9 پلاس جمع کنه دوباره.
ام 9 پلاس از نظر سخت افزاری باز یه حرفایی برای گفتن داره .
بالاخره اولین qhd اچ تی سی هست و چیپستش مثل 810 گرمای و مصرف غیر عادی نداره.
صد البته رقبایی مثل لنوو و وان پلاس وان و میژو و غیره گوشیهای پارسالشون از نظر آپشن و امکانات از ام 9 پلاس بالاتر بود ولی خوب برای اچ تی سی این دو مورد خودش خیلیه.
ما هم خوشحال میشیم برندای رقیب پیشرفت داشته باشن چون آخرش به نفع مشتری تموم میشه و بازار بدون رقیب و مونوپل ( مثل مال اپل با مشکلات خاصش ) شکل نمیگیره
* خاطرتون باشه از دو سال پیش من نوعی داشتم میگفتم کوالکام با این معماریهای قدیمی چند وقت دیگه سهم بازار رو از دست میده.
با کلاک بازی کردن تاریخ مصرفش گذشته.
اونموقع هم برای کسب تجربه و تغییر معماری یکمی دیره.
خیلی از اساتید ایراد میگرفتن چرا محصولات کوالکام رو باستانی میدونی ...
کوالکام در دنیا تکه!
همونزمان سامسونگ ...هوآوی و مدیاتک داشتن روی معماریهای جدید و بهینه کار میکردن اکثر دوستدارن اسنپ دراگون از چیپهای بیگ لیتل این سه تا ایراد میگرفتن
الآن مدیاتک به داد اچ تی سی رسید ...به زودی ال جی و سونی و بقیه اینایی که تکنولوژی طراحی و ساخت چیپ ندارن هم مجبورن بیان سراغ مدیاتک.
* سامسونگ که اونقدر سرش شلوغه و درخواست تولیدات خودش بالاست فعلا نمیتونه به کسی چیپ آماده تحویل بده
دوستانی که بنده رو میشناسن الآن به نتیجه حرفها و توضیحاتی که اینهمه وقت دادم و خیلیها متوجه اشون نشدن میرسن
چیپ 28 نانومتری مدیاتک از آخرین چیپهای 20 نانومتری کوالکام به مراتب بهتره
کوالکام در عرصه جدید یه تازه کاره !
احسان ا در تاریخ : 1394/2/18
چون از هرلحاظ برتر از بقیس
از نظر جنس بدنه و زیبایی
از نظر قدرت و سخت افزار با امتیاز 70000بنچمارک
از نظر دوربین به نظرم از ال جی و سونی بهتره(برید مقایسشو تو یوتوب ببینید)
از نظر کیفیت صفحه(QHD-SUPER AMOLED)
اینفرارد و اثرانگشت
فقط از نظر شارژدهی شاید مشکل داشته باشه
چون زودتر از بقیه هم اومده افت قیمتش بیشتر
Reza D در تاریخ : 1394/2/18
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/20309-purple-speck-seen-photos-taken-by-front-faceing-galaxy-s6-camera
دیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
محمد ت در تاریخ : 1394/2/18
amir - در تاریخ : 1394/2/18
یا نه از نظر قدرت و امکانات و سرعت و کیفیت کار هم حس خوبی داره ؟
چون قبلا گفتی با آیفون 6 مقایسه کردی اون سریعتره یا این چه وضعشه که قویترین گوشی دنیا از 3 گیگ رم 300 مگ خالی داره و اینجور صحبتها ( یادمه با اس 3 مقایسه اش کردی ! )
این سوالات هم پیش میاد که چطور عرض 3 روز نظر شما 180 درجه تغییر کرده ؟
لطفا معیارهات رو مشخص کن هیچ گوشی نمیتونه از همه نظر بهترین باشه
ممکنه بگیم فلان گوشی در این چند زمینه بهترین بوده و در مجموع نسبت به رقبا در همون زمینه ها بالاتره.
نظری که بدون معیار داده بشه ( خوب و بدش مهم نیست ) ارزش فنی چندانی نداره
لطفا این ها رو مشخص کن
مصطفی ب در تاریخ : 1394/2/18
revi g در تاریخ : 1394/2/18
ramin h در تاریخ : 1394/2/18
ramin h در تاریخ : 1394/2/18
مهدی ص در تاریخ : 1394/2/18
مقداد م در تاریخ : 1394/2/18
محمد A در تاریخ : 1394/2/18
اگه اسم منو کلیک کنی میبینی من طرفدار سونیم جدیدا گوشیمو دادم به داداشم.
خودمم 2 تومن جمع کرده بودم زد4 بخرم که اونطوری شد.حالا هم منتظرم ببینم تابستان نوت 5 یا زد 5 (یا نمیدونم هرچیزی که سونی تابستان معرفی میکنه)بگیرم.
خیلی دوست دارم سامسونگ بگیرم (نمیدونم قاطعیت شما احتمالا همین امروز در من تاثیر گذاشت یاهرچی) میخوام ورودم به سامسونگ با نوت باشه.
این حرفام درباره بنچمارک هم خوب سایتهای بزرگتری هستن مث فون آرنا که عدد58000 رو ثبت کردن.نمیدونم چرا اما اس6 اج همون 70000 هستش.مگه سخت افزاری تفاوت دارن؟
...
اون حرفی که توی پیج زد4 زدی درباره نسل بعدی رم هازدی چی؟
راستی خبری خوندم راجع به اینکه نسل بعدی چیپ سامسونگ all in one Solution هستش.یعنی چی؟
HMP چیه؟
دمت گرم
-----------------
amir m در تاریخ : 1394/2/17
بعضی دوستان یجور نظر میدن که انگار شرکت سامسونگ و سند زدن بنامشون
حداقل نظر میدین طوری باشه که طرف میاد مطالب و میخونه بتونه ی انتخاب خوب بکنه تو خرید گوشی نه اینکه همه رو بکوبید
سامسونگ امسال گوشی خوبی تولید کرده ولی اچ تی سی و اپل و سونی هم حرف زیاد دارن برا گفتن
arch p در تاریخ : 1394/2/17
پس با این تفاسیر یکم تو باتری از s5 کمتره 20 % یعنی ولی بازم خوبه زود شارژ میشه
من الان تقریبا 7 ساعت روشنه صفحش و فقط یک ساعت از وای فای قطع بوده تایپ ویبرمم فعال بد رو حداقل روشنایی اتو نصفه یک درجه کمتر از شمام کمتر برنامه باز ندارم موزیکم گوش دادم دوساعت حداقل گوشیم 15 درصد دیگم دارم
mardin b در تاریخ : 1394/2/17
سعادت ط در تاریخ : 1394/2/17
به نظر شما سامسونگ مدل S6 Duos هم میسازه؟ یا تا حالا تو کشور های دیگه عرضه کرده؟
رضا ق در تاریخ : 1394/2/17
Morteza A در تاریخ : 1394/2/17
farzam n در تاریخ : 1394/2/17
چقدر پول دادید قیمت سایت رو نگید در ضمن بگید از کجا خریدید(علاالدین یا ...)
amir - در تاریخ : 1394/2/17
من نوعی که علم غیب ندارم بدونم شما چی مد نظرت بوده و چطور آدمی هستی.
شناختمون از افراد طبق گفته خودشونه
شما اینجا دو سه تا کامنت با مضمون من 8800 گلد آرت معروف دارم ( عین این جمله رو نقل به مضمون از کامنت شما کردم ) حالا میخوام یه گوشی اندرویدی بخرم از همه نظر اوکی باشه.
دوستم ورتو فراری با صفحه یاقوت کبود داشت افتاد صفحه اش شکست نتیجتا به مشخصات فنی و ریوی سایتها نمیشه اعتماد کرد..
در بازار ایران جنسی که میاد با اجناس اروپایی از نظر کیفی فرق میکنه و غیره !
اول و آخر تمام این کامنتها هم عباراتی مثل گلد آرت ( تاکید روی نوع 8800 توجیهی نداشت ) تکرار میشه.
ایفون 5 هم من نوعی وقتی گفتید تجربه گوشی هوشمند ندارم رفتم از توی پروفایلتون درآوردم.
هرکس جای من باشه با این تاکیدها و راضی بودن از 5 اس همون برداشتی که خدمتت گفتم رو میکنه.
الآن میخواید با اندروید تجربه کسب کنید مشکلی نیست
اول خدمتتون بگم دنیای اندروید با آی او اس خیلی فرق میکنه
تعریف گوشی هوشمند در این پلتفورمها دو مقوله مجزا و بسیار متفاوته.
خیلی مسایل و محدودیتهایی که در آی او اس هست در اندروید تعریف نشده
خیلی مواردی که درآی او اس جزو آرزوهاست در اندروید از اول جزو بدیهیات بوده ( من نوعی تجربه هر نوع سیستم عامل هندهلد...embded...rtos.....سرور و اکثر سیستم عاملهای پی سی رو داشتم منظورم از تجربه کار کردن فقط در حد اپراتوری نیست ... بخاطر کارم مجبورم برنامه نویسی ... بیلد برای سخت افزار خاص ...کار با اس دی کی و دی تی کی ... از طراحی تا توسعه و گسترش و تعمیرات سخت افزار رو شخصا انجام بدم ...کار اصلی ما سیستمهای کنترل صنعتی و رباتیکه )
در پلتفورم اندروید دست شما بازه که منظور از باز محدود به نرم افزار و امکانات سیستم عامل تنها نیست.
شما در هر رنج و کلاسی که مد نظرت باشه از زیر 200 هزار تومن و دستگاه بدون تاچ تا تبلت بالای 12 اینچی قلم دار.
از برندهای زیر پله ای چینی تا پرچمدارهای سامسونگ رو میتونی داشته باشی با حق انتخابهای نامحدود
* در آی او ای هر سال محدودی به یکی دو مدل گوشی با امکانات و ابعاد از پیش تعریف شده اپل.
پولت کم باشه یا چیزی فراتر از متوسط بخوای یا از برند اپل خوشت نیاد حق انتخاب دوم و سوم نداری.
در دنیای اندروید از همون اولی که اومد تا حالا قویترین و کاملترین نمونه های رنج پرچمدار از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مال سامسونگ بوده.
البته در رنج میانرده و رده پایین هم سامسونگ محصولات زیادی داره که هر چقدر پرچمداراش یونیک و کامله رنج میانرده و بخصوص پایین رده اش به نسبت قیمت ناقصه.
شما اگر دنبال تجربه اندروید هستی الزامی نیست با کاملترین مدلها شروع کنی ولی اگر نیاز به کاملترین ها داری سری اس و نوت سامسونگ معمولا قویترینهای تاریخ بودن الآنم اس 6 رو میتونی مطمئن با فاصله قابل توجه نسبت به رقبا انتخاب کنی.
در عین حال میتونی نزدیک 70 -80% همین تجربه رو با پرداخت مبلغی نصف قیمت اس 6 روی میانرده های برندای دیگه کسب کنی .
* برای 95% مردم نه تنها کل قدرت و امکانات سری اس مورد نیاز نیست که خیلیها بعد از یکسال هنوز نصف امکانات سامسونگشون رو حتی اسمی نمیشناسن!
بنظر من خیلی جاها ارزش در برابر مبلغ پرداختی محصولات لنوو ...هوآوی...ایسوس و غیره بالاتر از گوشیهای سامسونگه.
بعضی از نظر ظاهر... ابعاد و استایل از محصولات سامسونگ بهترن.
خیلیهاشون یه گوشی کامل با کیفیت خوب رو ارزونتر از نمایشگر خالی اس 6 بهتون میدن.
saeed a در تاریخ : 1394/2/17
arch p در تاریخ : 1394/2/17
شما از 6 گوشی دستت بوده تا 3 صبح تقریبا 9 درصد دیگم داری ینی 10ساعت حدودی با کار زیاد عالیه
ولی یه چیز دیگه شما ببین تو نت چن ساعت دووم میاره چون مصرفش از همه بالاتره منم s5 خودم وقتی به نت وصل نیستم 2روز دوام میاره ولی تو نت قدرت مشخص میشه یکسره باش کار کنی وب گردی
مبارکتون باشه در کل
revi g در تاریخ : 1394/2/17
نوید ر در تاریخ : 1394/2/17
دو سیمکارت هم زمانه؟ هر دو سیمش 4g میشه؟
ممنون
رضا ق در تاریخ : 1394/2/17
کیوان س در تاریخ : 1394/2/17
در مورد باتری هم حرفتونو کاملا نقض میکنم چون خودم گوشیو دارم و اونقدر بهینه هست که احساس بهتری نسبت به گوشی نوت 3 قبلی خودم باهاش دارم
تو تست ها دوام باتری از ایفون 6 و اچ تی سی ام 9 بیشتره ولی از z3 کمی کمتره البته این به این معنی نیست که دوام کمی داره برای منی که زیاد از گوشی استفاده میکنم مشکلی ایجاد نکرده چون کارم با اینترنته و نیاز دارم مدام با گوشی کار کنم
و از اون گذشته 1 سوال شخصی, من برام جالبه چرا انقدر شماها اصرار دارید بگید اس 6 سامسونگ بدتر از برند مورد علاقتونه ؟ معمولا چیزی که کیفیت بالایی داره و جنجال ایجاد کرده باعث جذب مخاطبان سایر برندها به اون صفحه میشه و همین موضوع ذهن بعضی هارو قلقلک میده که چرا اینا سعی در تخریبش دارن ؟
کسی که میخواد گوشی بخره خودش عقل داره و میتونه با چک کردن صفحات گوشی های مختلف به مقصود خودش برسه و فکر میکنم ( لااقل خود من که اینجوریم ) نظرات کسی که گوشیو نداره و تجربه ای با کار کردن باهاش نداره کمکی بهش نمیکنه که هیچ فقط باعث سردرگمیش میشه .
نظرات دوستان طرفدار سایر برندها واقعا باعث سردرگمی من شده بود و کلا از خرید گوشی پشیمون شدم ولی وقتی برای تست به سمت جمهوری رفتم و خوب با همشون کار کردم اخر وقت حتی با اینکه قصد داشتم منتظر بمونم قیمتش کمی پایینتر بیاد با 1 مکافاتی این گوشیو خریدم ...
من خودم با اینکه از بعضی گوشیا خوشم نمیاد ولی هیچ وقت از اینجور نظرها تو صفحشون نزاشتم و نخواهم گذاشت اگه اسم گوشی هم بالا بردم به این خاطر بود که اصلا برام قابل هضم نیست که چیزی که در حد اس 6 نیست باهاش مقایسه بشه باید منتظر گوشی های بعدی سایر برندا برای رقابت با این گوشی باشیم ...
این گوشی واقعا فوق العاده است شک نکنید در خریدش اگه شکی دارید 1 ربع باهاش تو نمایندگی کار کنید اصلا به حرف من و نقدهای سایر دوستان هم اعتماد نکنید اما اگه خریدید حتما تو این صفحه به سایر دوستان بگید
amir - در تاریخ : 1394/2/16
سایتی که حتی بلد نیست تنظیمات گوشی کجاشه بنچمارک گرفته ( بنچمارک رو میگیرن ... نمیندازن ! ) و شما هم اینهمه منبع معتبر رو ول کردی اومدی به دیجی کالا که اول و آخرش یک سایت فروشنده معمولیه استناد میکنی؟!
واسه فروشنده مهم اینه کی بیشتر پول میده و سود میرسونه ...
بنچمارک انتوتو 5 اس 6 حدود 70000 هست تازه امتیاز تست 3d نسبت به مدلهای پیش نمایشی که قبلا تست شده بودن و این امتیاز 70000 تایی رو ثبت کردن در مدلهای ارایه شده نهایی بالاتر رفت چون درایور جی پی یو آپدیت شد.
از نظر بنچمارک و قدرت سخت افزاری محصولات امسال که هیچی ( همه پرچمداراشون رو معرفی کردن ) محصولات سال آینده رقبا هم بعیده به اس 6 برسن.
تنها دستگاهی که میتونه اس 6 رو مغلوب کنه سری بعدی نوت سامسونگه که اوایل پاییز عرضه میشه.
مثل همیشه قدرت مطلق سخت افزاری و امکانات جنبی معیار اصلی پرچمدارهای سامسونگه
ریویو هم میخوای بخونی دقت کن از کجا داری میخونی
وقتی محصولات سامسونگ شاخص مقایسه بقیه سخت افزارها در زمینه قدرت هستن اگه یه سایت اومد تست گرفت اعدادش پایینتر از همه در اومد و برداشت زیرش نوشت با توجه به بنچمارک 53000 ام 9 حتما ام 9 از اس 6 بالاتره شما خودت حساب کار رو بکن یا سایت مذکور بلد نیست تست بگیره ( که بسیار بعیده ) یا اینکه عمدا داره تظاهر به ندانستن میکنه ...
* حتی نمیدونستن و با پاورسیوینگ روشن چک کرده بودن به عدد 54 تا 55 هزار میرسیدن وقتی میگه 50 هزار کاملا معلومه عدد سازی برای چیه
محمد ت در تاریخ : 1394/2/16
arch p در تاریخ : 1394/2/16
arch p در تاریخ : 1394/2/16
لایک داری عزیز کارت درسته اطلاعاتتم عالی
arch p در تاریخ : 1394/2/16
تنها راهتون همینه
مهدی ص در تاریخ : 1394/2/16
Phoenix I در تاریخ : 1394/2/16
http://www.gsmarena.com/lg_g4_hands_on-review-1245p3.php
mehdi p در تاریخ : 1394/2/16
من مصرفم بالاست عکس گرفتم فیلم دیدم بازی کردم و اینترنت رفتم وایفای هم روشن بود کلا .
http://uupload.ir/files/yhyt_screenshot_2015-05-06-10-38-43.png
http://uupload.ir/files/7ep_screenshot_2015-05-06-10-38-46.png
5 ساعت و نیم صفحه روشن بوده وقتی از گوشی استفاده میکردم . خیلی وقتا دانلودکردم و صفحه خاموش بوده خلاصه زیاد باهاش کار کردم و نتایج خوبی گرفتم از باتریش. دقیقا همین نتایج رو با اس 5 میگرفتم تو باتری
ولی نوت 4 باتریش 18 ساعت دووم میاورد با 8 ساعت صفحه روشن . در کل باتری نوت 4 بهتره ولی اینم باتریش خیلی خوبه مثل گوشیای دیگه است پس نگران باتری هم نباشید
دوستان هر کی مشاوره خرید گوشی میخواد یا در مورد اس 6 سوالی داره بهم ایمیل بده
Mehdidj201290@yahoo.com
mehdi p در تاریخ : 1394/2/16
http://uupload.ir/files/y5eu_screenshot_2015-05-06-12-47-51.png
و
http://uupload.ir/files/jjf0_screenshot_2015-05-06-12-48-10.png
mehdi p در تاریخ : 1394/2/16
من در حالت 64 بیتی بنچمارک گرفتم و درستش هم همینه. قبلشم گوشی رو خنک کردم حسابی و بنچمارکم شد 72092 رکورد شکستم کلا :-)
وقتی هم گوشی داغ بود بنچمارک گرفتم شد 68 هزار و خورده ای
اسکرین شات هم گرفتم اینم اسکرین شات ها :
http://uupload.ir/files/gbt9_screenshot_2015-05-05-18-53-18.png
و
http://uupload.ir/files/ro6u_screenshot_2015-04-28-01-14-12.png
مسعود د در تاریخ : 1394/2/16
dovi 6 در تاریخ : 1394/2/16
تو سایت www.phonearena.com/phones/benchmarks#
برو و روی قسمت performance benchmarks کلیک کن
عدد انتوتو همه گوشیا به ترتیب هست و اس6 عدد 58382 هست. اس6 اج 69042 هست
سامان ع در تاریخ : 1394/2/16
mehrad o در تاریخ : 1394/2/16
amir - در تاریخ : 1394/2/16
اونی که شما میفرمایید 2.6 گیگ رم در دسترسه نه رم خالی
غیر ممکنه یک گوشی با هر سیستم عاملی 3 گیگ رم داشته باشه و 2.6 گیگش خالی باشه !
سیستم عامل از اون 3 گیگ رم چند صد مگ رو برای استفاده سخت افزارهای مختلف مثل جی پی یو....مودم ...جی پی اس و غیره مانت میکنه که بصورت کش کلا در اختیارسخت افزارهای جانبیه.
یه بخش دیگه رو برای اجرای هسته سیستم عامل و سرویسهای پایه مانت میکنه وگرنه سیستم عامل قابل اجرا نیست.
هر چی باقی مونده ( که میشه مثلا 2.6 گیگ در مورد گوشی شما ) رم قابل استفاده توسط کاربر..نرم افزارها و سرویسهای جاری بصورت مشترکه.
وقتی شما گوشیت رو روشن کردی یعنی یه چیزایی بارگذاری شده و یه سری نرم افزار و سرویس در حال اجرا هستن که میتونی با گوشی کار کنی ( از دفتر تلفن تا لانچر و کیبورد و هر چیزی به ذهنتون برسه اول روی رم بارگذاری میشه بعد شما میتونی ازش استفاده کنی ).
نتیجتا از اون 2.6 گیگ یه بخش نسبتا بزرگیش پر میشه و شما نمیتونی 2.6 گیگ فضای رم خالی داشته باشی
در گوشیهایی که رابط کاربری ساده باشه و سرویس و برنامه های فابریک کم و محدود باشن ( سبک ترینش اندروید خام هست ) میزان رم اولیه درگیر هم پایین میاد.
وقتی دستگاه یوزر اینترفیس و رابط کاربری خاص داره ( مثل تاچ ویز سامسونگ ...سنس اچ تی سی ....وایب لنوو ... ام یو آی هواوی و غیره ) خودبخود حجم رم درگیر هم بالاتره.
وقتی شرکت سازنده برنامه و سرویسهای پیشفرضش زیاد باشه که ماشالله سامسونگ در این زمینه هنوز جزو پرکارترینهاست باز رم اولیه درگیر بیشتر میشه.
هر چی رم خالی کمتره یعنی سرویس و برنامه های بیشتری بارگذاری شدن .
حالا ساده ترین رابط کاربری هم در نظر بگیریم شما چند تا برنامه ساده باز کنی مثل باروزر... گالری و غیره رم سریعا پر میشه چون بیس اندروید مبتنی بر بیشترین سرویس و دیتای جاری روی رم هست .
اینطوری سرعت اجرا و فراخوانی بالا میره.
سرویسهای چند وظیفه میتونن بوجود بیان ( که سامسونگ سوای این سرویسهای چند پنجره هم داره و شما میتونی رو صفحه مثل کامپیوتر چند تا کار رو باهم اجرا کنی )
مصرف باتری کم میشه و تاخیر ها از بین میره.
تا اینجا معلوم نیست رم پر چه ایرادی داره که یک عده با پیش ذهنیت اندرویدی های اولیه و تجربه دستگاههای با رم 512 مدام نگران نشستن ببینن چقدر رم خالیه اگر خالی نیست خودمون خالیش کنیم !
هر زمان رم خالی از یه حدتعریف شده پایینتر بشه سرویس lmk اندروید از برنامه و دیتاهای قدیمی شروع میکنه به پاکسازی lru و فضای جدید رو به برنامه های جدید اختصاص میده.
* یکبار تسک منیجر گوشیتون رو با نگه داشتن هوم باز کنید همه اینا رو مبسوط نوشته و نشونتون میده ...میگه برنامه ها رو دستی نبندید که هم دیتاشون از دست میره هم زمان اجرا و پاسخ طولانی میشه
اونایی که خبر از این موارد اولیه سیستم عامل ندارن تجربه کار با اینجور دستگاهها هم ندارن نشون به اون نشون که دراندرویدی های قدیمی رم 90% معنیش هنگ و کم آوردن فضا و لگ دستگاه بخاطر رم پایین بود الآن نتیجه میگیرن اس 6 مدیریت رمش ایراد داره و لابد باید هنگ کنه .
مدیریت رم اندروید 5 هم خوب و بدش رو کاری نداریم مثل بقیه اندرویدها کاملا بعهده گوگل بوده هست و خواهد بود
لطفا قبل از اعلام عدد دقت کنید مورد بحث چی بوده
amir - در تاریخ : 1394/2/16
پیشفرض پاورسیوینگ سامسونگها فعاله و سرعت پردازنده و جی پی یو رو محدود میکنه
revi g در تاریخ : 1394/2/16
محمد A در تاریخ : 1394/2/16
همینه فک کنم.اخه 69000خیلی بالاست برای سخت افزارهای حال حاظر.
فک کنم سامسونگ فقط میخواست با بالابردن کلاک پردازنده در اولین بنچمارک یه عدد فضایی به دست بیاره.
milad f در تاریخ : 1394/2/16
ندا م در تاریخ : 1394/2/16
mehrad o در تاریخ : 1394/2/15
mehdi p در تاریخ : 1394/2/15
در حالت عادی 900 مگابایت خالی داره که اگه برنامه های زیادی رو باز بزارید 600 تا خالی میمونه
میخواید اسکرین شات بگیرم بزارم براتون
جدا از اینا مشکل مدیریت نشدن رم بیشتر بخاطر اندروید 5 هستش که نکسوسی ها هم همین مشکل براشون پیش اومده و البته مشکل بزرگی نیست اصلا
این مشکلی که میگن ماله اس 6 هست اینه که برنامه هایی که دو سه دقیقه ازش استفاده نمیکنی رو میبنده خودکار و وقتی روش میزنی از اول لود میکنه اینم بیشتر بخاطر ذخیره باتریه
با یه اپدیت کوچیک که همین روزا میاد اینم حل میشه و اینجوری نیست که عیب باشه
این گوشی عیب داره ولی بهترین گزینه ی موجود تو بازاره و از الجی جی 4 هم بهتره در کل .
تا نوت 5 بیاد این گوشی سروری میکنه شک نکنید
Hussein x در تاریخ : 1394/2/15
محمد ر در تاریخ : 1394/2/15
امروز گوشی از دستم افتاد زمین و به پشت هم خورد زمین و خدا رو شکر پشتش حتی خش هم نیفتاد و من به فکر افتادم که از اونجا که این اتفاق برای من به احتمال زیاد ممکنه باز هم بیفته براش یا کیف بگیرم یا قاب یا برچسب محافظ پشت. تو اینترنت چند مورد گشتم ولی الان موندم به نظرتون کیف بهتره یا قاب یا برچسب پشت گوشی ؟ من خودم چون از این نازک بودنش خیلی لذت میبرم دوست ندارم کیف یا قاب براش بگیرم که این نازکی و زیباییش پنهان بشه مخصوصا که رو میز میذارم هر همکاری میاد توجهش جلب میشه ولی از طرف دیگه معلوم نیست چند تا از این زمین خوردن ها رو دووم بیاره.
نظر شما چیه ؟ خودتون براش چی گرفتین ؟ مال من الان فقط محافظ روی صفحه داره.
revi g در تاریخ : 1394/2/15
amir - در تاریخ : 1394/2/15
اندروید 5 مدیریت رمش این شکلیه یعنی همیشه حدود 90% رم درگیره.
نه مختص اس 6 و سامسونگه ....
نه بقیه .
از نکسوسها که اولین دریافت کنندگان اندروید 5 بودن وضعیتشون همین بود تا بقیه.
ریویژنهای جدید اندروید 5 این قضیه رو رفع کردن و تنها شرکتی که فعلا اخرین ورژن یعنی 5.1 رو ارایه کرده سامسونگه.
شما که ماشالله از این چیزا کلا اطلاع نداری.
از نظر تجربی هم که معلومه با یه گوشی که اندروید 5 داشته تا حالا کار نکردی...
از این قضیه درگیری رم میخواستی به چه نتیجه ای برسی و درگیر بودن رم چی رو اثبات میکنه معلوم نیست.
قویترین گوشی در تاریخ اسمارت فونها اس 6 هست .
چه شما دوست داشته باشی و چه نداشته باشی.
اگر گوشی موبایلی با بنچمارک 70000 سراغ داری آدرس بده ما هم بشناسیمش.
اگر چیپست و جی پی یو قویتر از مال اس 6 ...
رم و استوریجی سریعتر از مال اس 6 ....
لیتوگرافی ساخت نیمه هادی کمتر از 14 نانومتر ....
معماری و آرشیتکتوری جدیدتر از بیگ لیتل هشت هسته a53 و a57....
مصرف توان و گرمای تولیدی کمتر از مال اس 6 سراغ داری بجای ایراد گرفتن بیا معرفی کن که ما بگیم قویترین گوشی تاریخ همونه که شما نمیشناسی و قراره بری تحقیق کنی معرفیش کنی
نوید ر در تاریخ : 1394/2/15
https://www.gooshishop.com/detail/samsung-galaxy-s6-duos-32g
mehrad o در تاریخ : 1394/2/15
mohammad javad m در تاریخ : 1394/2/14
این چیزی که شما از میزان پر بودن رم میبینی ، فقط بخشیش فضاییه که نرم افزارهای فعال گرفتن.
به صورت خلاصه اینکه معماری اندروید به گونه ایه که وقتی برنامه ای اجراش تموم میشه، از رم پاک نمی شه
و به اصطلاح به این جایگاه و حالت برنامه از نظر اولویت اجرا، empty process state می گن.
دلیلش هم خیلی ساده س، هنگامی که دوباره بخواد اجرا بشه لازم نیست از اول از مموری خونده بشه و در مصرف باتری و زمان صرفه جویی میشه.
در صورتی که با اجرای برنامه ها این فضا پر بشه سیستم عامل به صورت خودکار اونی که اولویتش کمتره رو از حافظه خارج و فضاش رو آزاد می کنه.
پس پر بودن رم دلیل بر بد بودن عملکرد دستگاه نیست.
کیوان س در تاریخ : 1394/2/14
تو ایفون هم شما 1 گیگ رم داری پس لابد اونجا هم نظر میدید که ایفون گوشی مزخرفیه ؟؟!!!
من تو چند روز استفاده از این گوشی هیچ مشکلی از بابت رم نداشتم خیالتون راحت . اما اینجور نظرات باعث گمراه شدن خریدار میشه و کمکی به کسی نمیکنه من قبل خرید با خوندن نظرات اینجا واقعا دو دل بودم ولی الان به جرات میتونم این گوشیو به همه پیشنهاد کنم یکی از بهترین تجربه از گوشی های اندرویدی رو میتونید با اس 6 داشته باشید. تو این گوشی بین 500 تا 1گیگ رم خالی میمونه
کیوان س در تاریخ : 1394/2/14
سر راه رفتم پاساژ تازه ای که جلو علاالدین زدن اسمش یادم نیست تست همه گوشیارو داشت m9 رو دستم گرفتم واقعا کیفیت صفحه و دوربین در مقابل گوشی سایر پرچمدارا کم میاورد واقعا تعجب کردم دوستمون از m9 انقدر تعریف میکرد . پیشنهاد میکنم دوستان برن از نزدیک ببینن در مقابل s6 که اصلا حرفی برای گفتن نداره کافیه برای تست گوشیها برید
احسان ن در تاریخ : 1394/2/14
منظور از غیر قابل تعویض بودن باتری توسط کاربر هست در همه گوشی ها و الا اگه با سخت افزار آشنا باشی می تونی خودت هم تعویض کنی ولی دردسر داره برای همین میگن غیرقابل تعویض توسط کاربر
amir - در تاریخ : 1394/2/14
کامنت اول در پاسخ به کامنت اول شما بود ...دومی در پاسخ به دومی.
کامنت مذکور:
"دوست عزیز
متاسفانه یا خوشبختانه بازار گوشیهای پرفروش مثل سری اس سامسونگ ( فروشهای سالیانه بالای 50 میلیون از یک مدل ) نسبت به بازار این چیزایی که شما بعنوان گوشی لیست کردی و ازشون شرح ماوقع مینویسید خیلی متفاوته.
یه گوشی مثل اس 6 الان توی هر نمایندگی سامسونگ برای کار کردن عملی و مجانی به تعداد حداقل 5-6 تا موجوده.
برای کسب تجربه عملی بدون 1 ریال هزینه میتونید تشریف ببرید روزی 10 ساعت با گوشی کار کنید.
* تجربه کار با اینجور گوشیهای یه چیز دست نیافتنی نیست که شما درخواست زیر و رو کردن گوشی و انتقال تجربه از بقیه داری...خودت برو تست کن
اس 6 گلد آرت نمیدونم 8800 و ورتو فراری و ... نیست که فکر کنید تست عملیش مستلزم چند میلیون هزینه است یا وقتی صحبت از امکانات میشه مثلا داشتن بلوتوث و دوربین 2 مگاپیکسل آپشن محسوب بشه.
یعنی دقیقا خلاف اون دیدگاهی که گوشیهای لوکس بدون امکانات دارن رو در پرچمدارهای اندرویدی شاهدیم.
برای کسی که تونسته یه چیزی مثل 8800 یا ورتو رو بعنوان گوشی دست بگیره امکانات گلکسی اس سال 2010 هم چند برابر نیازهاش محسوب میشه دیگه اس 6 سال 2015 با سرعت و امکاناتی در حد رکورد دار جهانی بماند.
*شما اینقدر حساسی 90% همه چیز گوشی ok باشه نمیدونم چطور تا حالا با 8800 کار میکردی ( امکانات و مشخصات فنی اش زیر صفره )
این حساسیت شما در خواننده شک بوجود میاره که نکنه تجربه هاتون با نوت 4 بوده حالا اینقدر به ok بودن همه چیز اس 6 حساسید.
اس 6 از هر نظر چند برابر اون چیزایی که شما در آیفون 5 داشتید رو تامین میکنه.
گوشی های این رنجی قابلیت محور هستن نه اینکه کسی بابت برند و ظاهرشون 1000 تومن پول اضافی بده.
وقتی میگن فلان مدل گلکسی اس در فلان زمینه ها اوله یعنی واقعا اوله و پشت اون موضوع نتایج و فیدبکهای تست چند ده میلیون نفر خوابیده.
ضمن اینکه برای من سوال بوجود میاد شما که ماشالله خودت و دوستات بابت یه سری گوشی بدون امکانات چند هزار دلار پرداخت میکنید که بعدش با یه ضربه یاقوت کبودتون بشکنه نصف پول پرداختی میپره چطور بابت یه گوشی 600 دلاری که امکانات سخت افزاریش رو باهم جمع کنی همینجور اوراقی بیشتر از 600 دلار میشه نرم افزار و اکانتهای مجانی و گیفت هاش هم مهمون سازنده ای چطور روی گوشی به این ارزونی اینقدر سطح انتظارات بالا دارید و چرتکه میندازید از این 600 دلار نکنه 20-30 دلارش 90% اوکی نباشه به وقت ضرر کنید؟!
شما فرض کن در بدترین فرمش این گوشی اونقدر بد باشه که بعد از 2 ماه کلا بسوزه بره پی کارش دیگه .
اگر گارانتی و بیمه نداشته باشی ( که خوشبختانه اس 6 هر دو آپشن رو با یه هزینه زیر 30 دلاری داره ) گوشی رو اوراقی دیگه 300 دلار ازت میخرن.
300 دلار برای کسب یه تجربه متفاوت و استفاده از قویترین گوشی تاریخ چندان هزینه ای محسوب نمیشه
بخصوص برای کسایی که یه صفحه نمایش پاشون 4-5 هزار دلار آب میخوره که عملا صفره.
حالا ما آدمای معمولی که گرونترین گوشیهای زیر دستمون روز روزش به 700 دلار نمیرسن بگیم یه وقت 200-300 دلار ضرر نکنیم توجیه داریم.
والله من توی رنج خودمون که قیمت ماشینامون نصف قیمت گوشی شما نمیشه ندیدم کسی اینطور چرتکه بندازه و حساس باشه!
با این طرز فکر موندم چطور آیفون و 8800بی امکانات و بدون گارانتی تونستید بخرید که اینهمه هزینه و ریسک بابت هیچی بدید؟
این وسط یه چیزایی بهم نمیخورن"
آرش ح در تاریخ : 1394/2/14
http://www.forbes.com/sites/gordonkelly/2015/04/30/samsung-galaxy-s6-edge-android-5-1-1/
آرش ح در تاریخ : 1394/2/14
دنیای فناوری به وجود سامسونگ همواره مدیون بوده.