نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z3

Xperia Z3 اکسپریا زد 3

Sony Xperia Z3 سونی
ارزیابی کاربران: 8.4 از 10 (4857 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1601 تا 1700 از مجموع 2486 مورد

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/9

هــــــــی داداش منم میخوام تا اول اسفند بگیرمش.خدا خدا میکنم به 1700 1800 برسه..گفته بودن تا آخر زمستون به 1500 برسه احتمالا..ولی خوب اینا بستگی به معرفی Z4 یا بازار داره.

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/9

بله همه ی Z3 ها LTE هستن..یعنی 4G دارن..حتی دو سیمشم هر دو سیمکارت 4G دارن..باتری وکیوم شده بخاطر ضدآب بودن و در کل امنیت بهتر و بیشتر باتریه..از نظر من یه مزیته..چون باتری کاملا حفظه..و مطمئن باشید نیازی به باتری کشیدن برای حداقل 4 تا 5 سال با استفاده صحیح ندارید..چون کمپانی همه ی این عوامل رو در نظر میگیره..اگه به خاطر هنگ و اینا میگد که بخواید باتریو در بیارید..که باید بگم توی Z3..کلا از Z به اینور از هنگ خبری نیست تو گوشیای سونی..بخصوص Z2 یا Z3 که کوچکترین لگ یا هنگی تا الان کسی گزارش نکرده..بر فرض مثالم اگه بگیم به احتمال 1 در میلیون :)) هنگ کرد..میشه با نگه داشتن دکمه ی پاور گوشی و ولوم پایین یا - بطور همزمان گوشیو ریستارت کرد..منظورم دکمه های فیزیکی بغل گوشیه..ولی در کل خیالتون از بابت Z3 راحت باشه..چون دارین یکی از بهترینارو میخرید..در آخر بگم همه ی اینها البته بستگی به استفاده شخص و مهمتر از همه گوشی داره..یعنی از اصل بودن گوشی یا اعتماد به فروشنده یا نمیدونم یه سری عوامل دیگه، مطمئن بودن..غیر اینا Z3 یه دونس..حرفیم توش نیس
موفق باشد.

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/9

اولا اون حرفایی که در مورد Qhd میزنی رو خودت بگو..کپی پیست نکن اینجا..اون مقالرو من تو یه سایتی خونده بودم...تکنولوژی تریلومینوس و ایکس ریلیتی هر کدوم یک قابلیتی دارن که اینجا جای توضیحش نیست..شما داری میگی سونی این قدرتو نداشت که با اینا QHD بزنه..خوب حرفت درست.بیا با مدرک ثابتش کن دوست عزیز.سونی یه کمپانی نوپا مثل هواوی یا شیائومی نیست که شما خیلی راحت ازین حرفا میزنی.محض اطلاعت سونی داره تبلت 12.9 اینچی 4k میزنه و تا چندماه دیگه میده بیرون.پس مطمئن باش تا اون حد قدرت و علم داره که بدونه چیکار کنه.شما اصلا کامنتارو تا آخر نمیخونی بعد میای حرف از منطق میزنی.اگه خونده بودی من توضیح دادم که سونی چرا فعلا QHD نزد.یه عده اهل فن اومدن گفتن چشم عادی انسان قادر به تشخیص نیست.منابع معتبر با آزمایش دارن این حرفارو میزنن.اونوقت شما میگی برای کمرنگ جلوه دادنه تکنولوژیه؟ من نمیفهمم شما به کجای اینکار میگی ابتکار و تکنولوژی.هیچوقت هم یک شرکت معتبر نمیاد فناوری های روز رو کمرنگ جلوه بده مثل QHD..همونطور که قبلا گفتم QHD با توجه به مصارف فعلی دنیای موبایل به اونصورت کاربرد نداره..و داره یواش یواش جا میفته..یعنی سال 2015 که تمومه پرچمدارا به احتمال 99 درصد QHD یا بالاتر میشن..من نمیدونم چی شد شما یه دفعه طرفدار فون آرنا شدی :))) آخه قبولشون نداشتی قبلا :)) بگذریم..من نمیگیم اونا سواد ندارن..در ضمن کارشناس داریم تا کارشناس..من نمیفهمم بر چه اساسی مدیرای فون آرنا رو شما کارشناس میدونید..من و بقیه ی افراد برا این میگیم ریویوهاشونو قبول نداریم چون عادلانه نیست..این موضوع بارها ثابت شده..تو همین مورد دوربین که میگی..برای بار 1هزارو دومین بار دارم میگم..هیچ وقت دوربین سونی رو با حالت دستی با بقیه مقایسه نمیکنن..فقط رو حالت اتو 8 مگاپیکسلی..پس به همین دلیله که هیچ اعتباری نداره اون مقایسه ها..شما که اینقدر مطمئن از کیفیت دوربین Z3 نسبت به G3 حرف میزنی خودت از نزدیک چندتا عکس ازش دیدی؟؟ والا من که دوربین Z1 یکی از آشناهامو دیدم عکساش خیلی عالیو با کیفیت بود و براحتی با گوشیایی مثل G3 یا سامسونگ رقابت میکنه و شایدم بهتره..پس بعید میدونم Z2 یا Z3 که دوربینشون بهبودم پیدا کرده بخوان ضعیفتر باشن..
در مورد سود شرکت..پس با این حساب بر اساس حرف جنابعالی الان پراید بهترین ماشینه و سامسونگم بهترین گوشیا رو میزنه..علی رغم اینکه فروشش افت کرده ولی بازم فروش بالایی رو داره..یا شیائومی که رتبه ی اول یا دوم رو کسب کرد امسال؟؟ پس با حرف شما سونی و الجی علی رغم فروش خوب سری زد یا G3 باید درشونو تخته کنن..چون همونطور که عرض کردم گوشیای بهتریم هست..
هیچوقت نباید برتری یه گوشی رو بر اساس فروشش ارزیابی کرد..سونی درسته ضرر داد..اما همه میدونن که Z2 موفقیتهای زیادی داشت و هنوزم با قیمت عالیش داره یا Z3..ضرر سونی دلایل زیادی داشت که همرو نمیشه اینجا گفت..تبلیغات یکی از مهمتریناس..سامسونگ و الجی تو صدا و سیما تبلیغ داشتن که خیلی موثره!!.سامسونگ چندین میلیون دلار فقط خرج تبلیغاتش کرد و یکی از دلایل موفقیتش تو سالهای اخیرم همین بود..اما سونی هیچوقت تمرکز زیادی روی تبلیغات نکرد..از یه طرفی کار واقعا خوبیه..چون از قدیم گفتن هرچیزی یا هرکسیو باید توی عمل شناخت نه با حرف و تظاهر! اما از طرفی تا حدودی به ضرر سونی بوده
بله درسته انتقال گرما محدوده..ولی با نانو لوله های خنک کننده ای که توی گوشی هست میشه اینکارو کرد..در ضمن اگه تو هوای سرد مثلا زیره کولر باشه تا اون حدم میرسه دوست عزیز..یه سری از بچه هایی که دستشون تو کار بود با Z2 آزمایش کرده بودن..تا 14 15 دقیقه رو گرفته بودن

WOLF A در تاریخ : 1393/10/8

با سلام خدمت بچه ها و کارکنان این سایت خوب.
این کامنت هم واسه شب یلداست و هم واسه 3-4 روز پیش که یادم رفت کریسمس رو تبریک بگم. البته ما که مسیحی نیستیم ، ولی بهر حال هر چی باشه سالروز ولادت حضرت عیسی که هست، نه؟ پس بیاید دلمون رو به همین چیزا خوش کنیم الکی هم که شده شاد باشیم. سال نو میلادیتون مبارک.
و چاکر و ارادتمند همه بچه ها ، همه محمد رضا ها ، FAR z ، امیر محمد ها و لیونا و امیر ها و امین ها و علی ها و توحید و sorena و رضا و S B و هر کس که اسمش رو جا انداختم و اینجا کامنت میگذاره ، هستم.
با تشکر(وحید) - و امیدوارم همیشه شاد باشید.

farid h در تاریخ : 1393/10/8

اقا قیمت z3تا عید تقریبا چقدر میشه؟تو کفش موندیم خدای گوشیه لامصب

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/8

شما داری حرفهای خودتم نقض میکنی..تو پیج G3 طوری در مورد Z3 حرف میزنی که اتگار 1 سال از G3 عقب تره و G3 چندین پله جلوتر از Z3... شما اونجا میگی دوربین Z3 کاربریش سخته و اگرم باش عکس خوب گرفته بشه بازم به G3 نمیرسه..شما چندتا عکس دستی گرفته شده رو با G3 مقایسه کردی خودت که اینجوری میگی؟؟ تنظیم دستی دوربین Z3 برای گرفتن یه عکس عالی 5 تا 10 ثانیه بیشتر طول نمیکشه..اونقدریم که شما میگی سخت و پیچیده نیست که کسی رو اذیت کنه..چرا بدون مدرک حرف میزنید..دوربین Z3 پیچیده نیست..بخاطر امکانات و افزونه های فراوون و متنوعشه که بعضیا فک میکنن کار کردن با دوربینش مثل کوه کندنه..نه عزیز..کاملا در اشتباهی.دوربین سونی برای کساییه که بهترین عکسو بر اساس سلیقه ی خودشون میخوان..نه اینکه یکی خیلی راحت اپ دوربین و اجرا کنه و بهترین عکسو با شاتر بگیره و تموم..شما فک نکن چون تنظیمات خودکار دوربینش معمولیه که اونم کیفیتش کمتر از G3 نیست، دلیل بر قدرتمند نبودنه دوربینه..نه..اون بستگی به کاربر داره که چه عکسی بخواد.

maryam i در تاریخ : 1393/10/8

سلام .یه سوال داشتم خیلی ممنون میشم جواب بدید
من قصد خرید z3 تک سیم کارت دارم یعنی گوشی رو واسم آماده گذاشتن تا برم بخرمش فقط یه چیزی منو دو دل کرد اونم اینه که همه ی z3 ها شبکه ی 4g رو ساپورت میکنه ؟ یا مدل خاصی از زد3 4g ساپورت میکنه؟
و یه سوال دیگه اینکه باتری گوشی پرس هست مشکلی ایجاد نمیکنه؟ یعنی نیاز به باتری کشیدن پیدا نمیکنه گوشی؟ (راستش من اولین باره که از برند سونی میخوام گوشی بخرم هرچند قبلا گوشیام سونی اریکسون بوده و الانم هست که اکسپریا آرک دارم ولی گوشی باتری پرس نداشتم تا حالا)
اگر کسی به این دو سوال جواب بده خیلی لطف میکنه.ممنون

S B در تاریخ : 1393/10/8

اولا ممنون که نظرتو دوباره فرستادی چون از نظر قبلت هیچی متوجه نشدم!
دوست عزیز شما چرا طفره میری؟! من دارم میگم زد3 توی نـظـرسنــجی سایت زومیت بین بقیه ی گوشیا اول شده!
شما میای میگی فون آرنا و استاف و بررسی و کارشناسا و مردم و ...... ؟؟!!
پیشنهاد میکنم دوباره نظرمو بخونی!

ali k در تاریخ : 1393/10/8

اقایه محمدرضا دیوسالار:
من عرض کنم که گوشی رو 1740 گرفتم دو ماه پیش که الان به 1650 رسیده من از از اون جهات میگم زد 3 قیمتش با امکاناتش نمیخونه چون زد 3 از بسیاری جهات همانند Z2 است و پیشرفت چندانی نکرده است. البته این بدان معنا نیست که Z3 گوشی ضعیف و یا بدی است، اما قیمت آن با امکاناتی که به شما ارائه می کند تا حدودی هماهنگی ندارد و گران است. شاید زد 2 با قیمت پایین تر و امکانات نسبتاً مشابه، گزینه ی بهتری برای خریداران باشد.
در مسله دیگه صفحه نمایشه که ال جی بایک تکنولوژی ک اونم QHD کاری کرد که سونی با دو سه تکنولوژیش نکرد... qhd الجی جی 3 در برابر فول اچ دی اکسپریا Z3 هر چقدم بگی باز تفاوت تصاویر این دو گوشی به خوبی قابل تشخیص است. جی 3 با کیفیت صفحه نمایش فوق العاده و بسیار شفاف خود همواره شما را به سمت خود جذب می کند؛ صفحه نمایش Z3 با اینکه قدرت و کیفیت بالایی دارد اما نمی تواند با رزولوشن QHD جی 3 رقابت کند. قبول کن..تمومه حرفا از قبیل تشخیص ندادن چشم انسانو اینا برا کمرنگ جلوه دادنه این تکنولوژیه....هر چی باشه 2 برابر فول و 4 برابره اچ دیه....
در مسله دیگه: درسته دوربین اکثر پرچم دارارو سونی میزنه ولی تو g3 با قابلیت فلش ois فوکوث لیزری و +dual باعث برتری هایی نسبت به زد 3 شده....
نکته بعدی از حرفایه شما میشه برداشت کرد که کارشناسانه فون ارنا سواد استفاده کردن دوربین زد 3 رو ندارنو شما و سایتایه ایرانی خوب بلدین اینم به کنار........خودتم میدونی کیفیت عکسایه دوربین زد 3 و جی 3 زیاد فرقی نداره..... اینم به کنار...
مسله بعدی خودت میدونی سالی که نکوست از بهارش پیداست گوشی که فروشش بالا باشه و سود شرکتشو ببره بالا نشان از برتری اون شرکت در ساخت اون گوشی هستش و نشون دهنده کیفیتو کاراییو قیمته مناسبه.....و به بیان ساده گوشی که خوب باشه خوب فروش میره
شما 2.1 ملیارد ضرر سونیو نگاااا این سال قبلم ضرر رخ داه بود حالا :
طبق ادعایه ال جی در ایران با صادرات 14.5 ملیون گوشی هووشمند در سه ماه دوم 2014 بود که رکورد جدیدی در این صادراته این یعنی 20 درصد سود....نسبت به سااال گذشته....درامد ال جی هم که تو نمایشگاه اعلام کرده بود 3.62 هزار ملیارد وانه کره بود که اینم 16 درصد افزایش نسبت به سال گذشته...فروش g3 در نمایشگاه ال تی ای 14 ملیون دستگاه بوده..حالا شما یکم از سوده شرکت سونی بگی ممنون میشمو فروش زد 3...
مسله اخرم 4k: درسته سونی یه کاراایی کرده بود تا به مرز 10 دقیقه برسه ولی نامحدودو 20 دقیقه دگ یکم.......سونی خودش گفت یه کاراییی کرده که مدت زمان بیشتر شده ولی هشدارم داده که به خاطر ضد اب بودن چون تمام منافذ بسته شده و انتقال گرما برایه یک حجم خاصیه و بیشتر به گوشی اسیب میرسونه..داداش نامحدود دیگه فن نداره گوشی که یه حرفی میزنیااا
دیگه به نظرم حرفا گفته شدو بیشتر کش دادن بی دلیله....دیگران خودشون تصمیم میگیرن....

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/8

به شرطی که واقعیتها رو ببینیم و بگیم..نه اینکه همه چیو همه کسو ببریم زیر سوال و فقط حرف خودمونو تایید کنیم برادر

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/8

اصلا شک نکن که صفحه نمایش g3 در حد z3 نیست. برای اثبات حرفم این لینکو نگاه کن. این مقایسه با آخرین آپدیت هردوگوشی صورت گرفته.
http://itresan.com/43792/2sony-xperia-z3-review.html
درسته سونی در نسل بعدی از QHD استفاده خواهد کرد ولی این فقط بخاطر تاثیرش در فروش و عملکرد روی کاغذه چون سونی خودش گفت بیشتر از 1080 بدرد اسمارت فونهایی با این سایز نمیخوره. درستم میگه وقتی در کیفیت فرقی نمیکنه چرا عمر باتریرو الکی کم کنه؟!!

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/8

میگم نظرسنجی اصلا اسم گوشیهارو نذاشته بود. فقط عکس گذاشته بود و کاربرها به با کیفیت ترین عکس رأی دادن.اصلا اسم گوشیها مشخص نبود که هرکی به برند خودش رأی بده.از این ساده تر دیگه نمیتونم توضیح بدم والا

محسن م در تاریخ : 1393/10/8

اینو به کسایی میگم که پاشونو کردن تو یه کفش و میگن Z3 صددرصد کامله و تو دنیا لنگه نداره... داداشه من هر کمپانی ضعف ها و برتری های خودشو داره نسبت به کمپانی های دیگه... کاری با گوشی های دیگه ندارم به نظرم Z3 چنتا کم کاری داره یا بهتره بگم سونی چنتا کم کاری رو اسمارت فوناش... بعد از گذشت تقریبا 2 سال هنوز که هنوزه یه تغییری تو طراحی پرچم داراش نداده تغییر هم داده باشه خیلی کوچولو... از وقتی Z رو ساخت بعدش به ترتیب 1.2.3 تو ظاهر گوشیاش تغییر زیادی نداده نه خب این خودش یه مقدار تو ذوق میزنه البته نه تو ذوق طرفدارای دو آتیشه من تقریبا هفته 2 بار میرم علائدین خیلی هارو دیدم و شنیدم که میگن سونی گوشی هاش خیلی شبیه همه... خب به نظر شما این نکته خوبیه!؟ و از همه مهمتر زیاد بودن او جای خالی قسمت بالا و پایین گوشی که خیلی بی دلیله تقریبا 1/5 سانت بالای گوشی و 1/5 سانت پایین گوشی... صفحه بزرگ ولی... حالا بعضیا میان میگن سونی و دیگر هیچ برادره من همین G3 که خیلیاتون بعنوان یه گوشی خوب قبولش ندارین اندازش 5.5 اینچه ولی به قدری استادانه روش کار شده که اصلا هیچ رقمه قابل مقایسه نیست با 5.5 اینچی های تو بازار گوشی بازای منطقی میدونن چی میگم... در کل Z3 یه گوشی خیلی عالی و قدرتمندیه واقعا گوشی شاخیه اما وقتی یه سریا میان میکوبن تو سر برند های دیگه و این گوشیو میکنن بت یجورایی آدم نمیتونه هیچی نگه آفا جان جان عزیزت تعصبی نظر نده شما میگی Z3 عایه ما هم میگیم عالیه میگی حرف نداره ماهم میگیم حرف نداره ولی دیگه تو سر برندای دیگه نکوب... یه نفر میخواد گوشی بخره میاد از نظرات دیگران استفاده کنه اما با نظرات تعصبی نمیتونه درست تصمیم بگیره و ضرر میکنه.

حامد غ در تاریخ : 1393/10/8

واقعا سونی بهترین و مظلوم ترین برند دنیاست همین گوشی به جرات می تونم بگم برترین گوشی اندرویدی ساله ! شیک ، ضد آب ، بهترین صفحه نمایش ، بهترین دوربین ، اسپیکر استریو ، قابلیت PS 4 ، باتری با ماندگاری بالا ، لوازم جانبی فراوان و کاربردی

کافیه یه بار سونی مصرف کنید ؛ مطمئن باشید مثه من عاشقش میشید من قبلا S4 داشتم فروختم Z گرفتم واقعا حرف نداره زد الانم این گوشی رو تو نمایندگی کار کردم واقعا نقصی نداره بی نقصه و برا عید حتما می خرمش

امیرمحمد ص در تاریخ : 1393/10/7

عزیز این که گفتی قابل مقایسه با زد3 ونوت نیس درست( گرچه بعد ازآپدیت به اندروید 5 ال جی محدودیت حداکثر روشنایی رو برای صفحه نمایش جی3 برداشت)...
عزیز من هم با جی3 کارکردم...هم زد2...هم زد3...هم نوت4...
ظاهر شدن کواد اچ دی در حد اچ دی [اشتباهه]...چون اگه شما حداقل یه هفته هم بادوتا گوشی فول اچ دی و کواد کارکنی چشم خودت قشنگ تفاوتو تشخیص میده...
طبق اسنادم سونی توی نسل های بعدش از کواد اچ دی استفاده میکنه...پس اصول شمامیره زیرسوال...
درضمن اگه درجریان باشی پردازنده اسنپ810 مخصوص فیلم برداری وانتقال فیلم های با نرخ آلترا اچ دی ساخته شده...یعنی شرکتا مجبورن برن به سمت نمایشگرهای با رزولوشن حتی بیشتر از کواد اچ دی...
اینی که میگی اینا هیچ فرقی ندارن خیلی جالبه درنوع خودش...چون الان با زوم روی تب های مرورگر اینترنت هم میشه تفاوتو فهمید...
ال جی چون خط مشی نوآوری داره توی این نسل از کواد استفاده کرد...گرچه گوشیای ال جی از فناوری گرم برای کاهش مصرف باتری استفاده میکنن ولی ال جی برای اینکه بیشتر ازاین ریسک نکنه روشنایی صفحه رو آورد پایین...وقتی روشنایی بیاد پایین کنتراست هم کمی پایین میاد...ولی این روی کیفیت تاثیری نداره...چون بازم تااون حد نمیاد پایین که کیفیت بره زیرسوال...چون مانور اصلی ال جی روی کیفیت این پنل هاست...
من نمدونم نور خیلی کم ینی چی...نور خیلی کم برای گوشیای پایین رده هم صوق نمیکنه عزیز...شما داری راجب پرچمدار یک شرکت صحبت میکنی...
دوستان خاهش میکنم یا با مدرک و سند حرف بزنید...یا لااقل بی جانب وبی طرف...
شما مطمئن باش اگه سونی هم میتونست راهکاری برای کاهش مصرف باتری توی این نسل پیداکنه حتما از صفحه کواد استفاده میکرد...و مطمئن باش درآینده این کارو خواهد کرد...
این که یه شرکت ریسک کرده و پیشگام شده دلیل نمیشه دیگه................

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/7

اینم تست ضربه ی Z3 از سایت دیجیاتو که بعضی از دوستان مقاومت بالای بدنه ی سونیو برتری نمیدونن...
با ماشین از روش رد شد..علی رغم آسیبی که به بدنه گوشی وارد شده .ولی گوشی روشن میشه و دوربینشم کاملا سالمه و میشه عکس گرفت..

http://digiato.com/article/2014/12/21/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF-3/

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/7

این قیمتاییم که Z3 الان داره قیمت داخل ایرانه.قیمت فولو با گارانتیو بی گارانتیو نیم پکو پک معمولی خیلی فرق داره.شما قیمت G3 رو مناسب میدونی چجوریه که خودت 16 گیگو 1800 راضی شدی بخری؟؟ چرا؟؟ چون تو ایرانه تو ایرانم تفاوت قیمت زیاد.یه سر بزن ببین قیمته G3 32 گیگ تو همین سایت چنده.بگذریم. خلاقیت اینه که با تکنولوژیهای اختصاصی از یه پنل FHD یه غول بسازی که حتی بعضی از گوشیهای QHD که اینقدر خودشونو گنده میدونن هم به پاش نمیرسن.اگه الجی gram داره سونی هم تریلومینوس و ایکس ریلیتی داره.شما مث اینکه کامنت منو کامل نخوندی.چون همه اینارو توضیح دادم بعد شما حرف از خلاقیت gram ال جی میزنی.سونی Z3 رو به عنوان یه گوشی کامل و بی نقص از هر نظرداد بیرون. توی Z3 سی درصد صفحه نمایش بازدهیش رفته بالاتر.100 میلی آمپر از باتریش کم شده ولی در مقابل میبینیم که شارژدهی گوشی خیلی بهتر شده.پس مطمئن باش سونی اونقدری از ال جی جلو هست که از ریسک گذاشتن QHD روی گوشیش نترسه.اونم بخاطر مصرف باتری که سونی با تکنولوژیهاش خیلی راحت میتونه این کارو انجام بده...همونطور که تو حالت استمینا با اینکه برنامه های مورد نیاز با همون کارایی و رنگ بندی کار میکنن بازم تا 21 روز بدشارژ مجدد دووم میاره....QHD ابتکار نیست دوست عزیز.ابتکارو من گفتم چیه.سونی همیشه در هر رده ای سعی میکنه بهترینو بزنه..فعلا با توجه به تکنولوژیو روز و ظرفیت برنامه ها نیازی نیست به این رزولوشن.برای همین QHD جنبه ی تشریفاتی داره فعلا.سونیم چون اینو میدونه اینکارو نکرد و صبر میکنه و با بالاترین بازدهی و به موقعش QHD میده بیرون.این حرف منو یادتون باشه..الانم که میبینی G3 مصرف باتریش و بازدهی ال سی دیش بهتر شده بخاطر آپدیتهاییه که داده. قابلیت 4K دوربین Z2 یا Z3 نامحدوده نه اینکه مثل G3 یا S5 پنج دقیقه بیشتر نباشه.ینی تا 15 یا 20 دقیقه هم میشه فیلم گرفت باهاش.گوشیهای دیگه لرزشگیر اپتیکال ندارن؟؟پس هنوز لرزشگیر هوشمند سونیو ندیدی.شما مث اینکه کلا G3 رو بردی رو ابرا.قابلیت gestures هم همه گوشیا دارن محض اطلاعتون.مختص ال جی نیست.یکی از قابلیتهای اندرویده...ماشالله منبعت تعصب خاصی روی G3 داره.فون آرنا.خود جنابعالی چندماه پیش همشونو بدرد نخورو دروغگو میدونستی.الان چون به G3 بیشتر امتیاز داده شده منبع معتبر و موثق؟؟ اونوقت شما به من میگی حرف از منطق میزنی؟؟ .. .در ضمن ضدآب بودن برتریه بزرگیه که شما به هر دلیلی که نمیدونم!! اونو کم اهمیت میدونی...
(جنابعالی مو میبینیو مهندسای سونی پیچش مو)

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/7

آقای کاویانپور اول از همه بگم که خود جنابعالی یادت رفته چجوری از سونی و Z2 طرفداری میکردی؟؟ بعدش که G3 خریدی از نظرت بهترین گوشیه؟؟ اینا به کنار...
در مورد موتو ایکس عرض کنم که هم از نظر عددی و هم کیفی از سونی Z3 کمتره...دلیل نمیشه که چون چوب بامبو تو بدنش بکار رفته بشه بهترین از همه نظر...فقط بر اساس حرف و یه سری مطالب داری میگی موتو ایکس چون چوب بامبو داره بدنش بهتر از Z3 هست..سایت زومیت خودش داره تموم گوشیاو گجت هارو بررسی میکنه با مدیرای خودش..اونوقت جنابعالی میگی از سایتای خارجی مطالب میزاره؟؟؟ اونایی که میبینی اخبارهای عمومین..
میدونی چرا تو مقایسه های سایتایی مثل فون آرنا سونی اول نمیشه؟؟ چون سونی کاربری دوربینش حرفه ایه..یعنی جنابعالی با تنظیمات دستی و باب میل خودت میتونی طوری عکس بگیری که G3 که سهله سامسونگی که اینقدر سنگ دوربین Note 4 رو به سینه میزنه کم میاره(که البته خود سامسونگم سنسور دوربینش سونیه) برای بار هزارویکمین باره من دارم به شما اینو میگم که اون عکسا رو حالته اتو گرفته شده..حالت اتو سونیم 8 مگاپیکسلیه و تنظیمات معمولی...شما اگه میخای بفهمی دوربین واقعی یعنی چی به سایت دیجیاتو سر بزن..که تو نظرسنجی دوربینشم Z3 اول شده... تازه توی اون عکسا اسم گوشیم نذاشتن که بقول شما کاربرا بر اساس علاقشون رای بدن..محض اطلاعت سنسور دوربین گوشی جنابعالی ماله سونیه..پس مطمئن باش سونی هیچ وقت نمیاد خودشو خراب کنه و کیفیت دوربینای گوشیای خودش پایین تر باشه..اومده حرفه ای تر کرده برنامشو... من متعصب نیستم دوست عزیز...
خلاقیت و ابتکارو جنابعالی در چی میبینی؟؟ :))))) ابتکار ینی اینکه تو گوشی با این ضخامت و ظرافت بالاترین استاندارد ضد آب و خاک و مقاومتو داشته باشی..شرکت کاترپیلار و چنتا شرکت دیگه که گوشیایه مخصوص شرایط سخت با مقاومت بالا میزنن رو برو ببین و ظرافت و زیباییشونو بیا با سونی مقایسه کن..اونام بالاترین استانداردو دارن یعنی IP68.اون گوشیا همونطور که گفتم برای شرایط خاصه..خلاقیت اینه که بتونی با حالت الترا استمینا تا 21 روز از گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنی..خلاقیت یعنی اینکه با بهترین کیفیت و کنتراست و نیت تصویر و بهترین عملکرد دوربین و نرم افزاری بتونی تا 2 روز با استفاده معمولی از گوشیت استفاده کنی...مام نگفتیم برتری به پیکسل بالاترو ایناس..والا شما سنگ QHD بودنو به سینه میزنی...میگی خلاقیت و ابتکار در عین زیبایی و قیمت مناسب..دوست عزیز G3 اون اول که اومده بود یعنی تیرماه...قیمتش 2 به بالا بود...تو یه کامنت دیگه ادامه میدم..اینجا دیگه جا نیست

ali k در تاریخ : 1393/10/7

دوستان از نظر من برداشت بد نکنن من خودم طرفدار سونیمو خخیلی قبولش دارم....اگرم لینکی اادم در جواب لینک دوستمون بود که گفت زومیت زد 3 بهترین گوشی جهان شده هر سایت یه گوشی رو بهتر میدونه و چیزی که توشون مشترکه برتری z3 و g3 از سایر رقباست به خاطر کیفیت و امکاناتشونه چون گوشی هایی هستن نه مثل اپل که فقط پول مارکشو بدی نه مثل سامسونگ پول الکی به خاطر یه تیکه پلاستیک حد اقل دلت به خاطر پولی که دادی نمیسوزه....ولی وقتی میبینم تو بخش سونی افرادی نا حق نظر میدن یکم تعجب میکنم طرف عمر باطری جی 3 5 ساعت میگه یا صفحه نمایششو میگه کیفیت نداره...یا یه دوستی تو قسمته سامسونگ میخوندمم میگفت z 3 که هنگ میکنه g3 هم که لگ داره ....!!! G3 z3 دو پرچم دارین که امکانات در حد همن خیلی اختلافات کمی دارن صفحه نمایش g3 و تکنولوژی های مبتکرانش از زد بهتره مثل ناک کدو گاستو فوکوث لیزری و ......
Z3 هم باطریو ضد اب بودنو و بدنه فلزی...
در کل میخوام بگم میخوایم نقدکنیم نقد درست کنیم از داشته هایه گوشیمون بگیم نه نداشته هایی رو به یه گوشی نسبت بدیم......

WOLF A در تاریخ : 1393/10/7

سلام.
من هیچ وقت تند نمیرم ، همیشه متعادلم. وفکر کنم شما یکم تند رفتی و مثل اکثر متعصبین فقط خط اول یه مطلب رو میخونین. اگه خواهشا کامنت منو منت بزاری بخونی ، نوشتم که ریویوی سایتای ریویو چطور انجام میشه. این ریویو ها رو افرادی انجام میدن که در سراسر دنیا تو این سایت ثبت نام کردن و واسه این سایت کار میکنن ، و مدتی هم بود که فون آرنا در بالای سایت آگهی استخدام نویسنده زده بود.
این افراد که گوشی در اختیارشون قرار میگیره تا ریویو کنن و بعدش ویدیو و نقد را به سایت بفرستن موجودات عجیبی نیستن، همشون آدمن ، و هر کدوم ممکنه از یه چیزی خوششون بیاد و از یه چیزی بدشون بیاد ، هر کدوم سلیقه خاص خودشون رو دارن ، یکی از گوشه های گرد خوشش میاد ، یکی از نوک تیز ، یکی شیشه دوست داره ، یکی فلز و یکی پلاستیک و یکی همشونو ، اصلا یکی ممکنه خوشش نیاد رو گوشی دوربین باشه ، ممکنه یکیشون با رزولوشن 10K هم راضی نباشه ، بهر حال ریویوی این سایت ها همه توسط افراد انجام میشه که علاوه بر موارد بالا ، تعصب به برند هم درش هست.
این که من اسم فون آرنا رو در کامنتم آوردم ، به این دلیله که یه سایت معتبر در زمینه اخبار و اطلاعات و مشخصات گوشیها و تبلتهاست. البته من اول سایت GSMArena رو قبول دارم ، چون قدیمیتره و علاوه بر اخبار و اطلاعات گوشیها و تبلتها چندین موارد اضافه هم داره که کسانی که GSMArena رو از قدیم میشناسن میدونن من چی میگم. تستهای دوربینی گوشیهاش هم دقیقتره. صفحات تست قدیمی که رنگ رفته بودن رو دوباره جایگذین کرده و عکس گرفته تا هیچوقت عکس اشتباهی و رنگهای غلط رو به بیننده نشون نده. با وجود اینکه در ریویوها اکثرا جانب حق رو میگیره ولی بازم ریویو کننده یه آدمه و یه آدم هر نوع سلیقه ای میتونه داشته باشه .
در کل من خیلی به ریویو اعتقادی ندارم ، ریویوها رو میخونم ، ولی در صورتی که چیز خاصی نباشه اهمیتی نمیدم. مثلا خیلیها میگن کیفیت صفحه نمایش و یا دوربین یا لگ و هنگ و ... ، این افراد فقط یه جور قانع میشن و اونم بدینصورته که به صورت تئوری بگن رزولوشن 4k با 700ppi و خیلی سوپر سوپر امولد و 2-3 تا آمپلی و 4 تا اسپیکر و دوربین n مگاپیکسل با فلش زنون و Dual tone led و 500 فریم بر ثانیه و داخلی هر چی دلت خواست گیگ با پردازنده ای که کامپیوترها رو خجل میکنه و... . با قیمت 1 میلیون و تازه بعدشم میگن صبر کنیم تا قیمتش بکشه پایین. مگه میشه یه دستگاه کامپیوتری لگ و هنگ واسش پیش نیاد ، پس اون دیگه کامپیوتر نیست. ببینید ، اگه به اندازه قدرت دستگاه ازش کار بکشید هنگ نمیکنه ، ولی اگه مثل رفیق من در لحظه شونصد و شصتاد تا وب رو با هم باز کنید ، خوب این موبایل یا کامپیوتر مخش میترکه و هنگ میکنه و یا هر برنامه سنگین دیگه.(رفیق زمان دانشگاهم رو میگم که فقط کپی و پیست رو از کامپیوتر میدونست و اینترنتمون هم کارتی بود و اینهمه صفحه وب باز میکرد). خلاصه اگه کسی یه کارت حافظه سرعت بالا و گوشی پر قدرت داشته باشه و مراقب نصب برنامه های بیخودی هم باشه و به اندازه قدرت دستگاهش برناه نصب کنه و برنامه ها رو پس از پایان ببنده ، چرا لگ و هنگ پیش بیاد؟ یکی از دلایلی که دستگاههای اپل لگ ندارن نبود کارت حافظه هست ، که دستگاه لازم نیست اطلاعات رو از کارت بخونه.
پس به این ریویو ها حساس نباشید. وقتی ریویو رو میبینید ، میگید چه گوشی بدی یا خوبی ، ولی خود گوشی رو که میگیرید دستتون و باهاش کار میکنین چشماتون برق میزنه یا میگید اخ چقدر زشته ، حتی همون پایینرده ها. تا بوده همینطور بوده.
با تشکر

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/7

داداش من منظورم از نظر ظاهری و عددی بود که گفتم مثلا QHD دارن..ولی منم نگفتم که اونا بخاطر پیکسل و رزولوشن بالاتر بهترن.. توضیح دادم که به چه دلیل نمیشه QHD رو تو این اندازه بهتر دونست

فربود ف در تاریخ : 1393/10/7

اتفاقا انتخاب کاربر ارزش زیادی نداره و نمیتونه معیار سنجش باشه چونکه انتخاب کاربران تحت تاثیر عوامل زیادی از تبلیغات و زمان عرضه و خیلی چیزهای دیگه قرار داره و در شرایط مختلف میتونه متفاوت باشه.مثلا هرگوشي در چند ماه اول عرضه بیشتر مورد توجه کاربر هست روشنه که بیشتر امتیاز بگیره مثلا کی میاد الان اس۵ یا ام ۸.رو که نه ماه پیش عرضه شده اند انتخاب کنه! اما پای بررسی تخصصی که میان بیاد هریک از این گوشیها نکات مثبت خودشون رو داشته و بدرستی مورد سنجش قرا ر خواهند گرفت.در مورد کنگره موبایل هم ظاهرا در موردش فقط اطلاعات سطحی دارید و کار اون رو محدود به عرضه و معرفی مدلهای جدید میدانید حال اونکه انتخاب برترین اسمارت فون سال در بخشهای مختلف از جمله طراحی ؛نو آوری ؛سیستم عامل و همچنین برترین اسمارت فون در حالت کلی یکی از کارهای این کنگره سالانه هست.گوشيهايي که مورد سنجش قرار میگیرند هم اونهایی هستند که در سال میلادی قبلش به بازار عرضه شده اند مثلا آخرین کنگره بارسلونا 2014 بود که از بین تولیدات 2013 وان ام۷ را انتخاب کرد .کنگره بعدی هم چندماه دیگر در سال 2015خواهد بود .پس نگران امتحان پس دادن نباشید تا اون موقع همه پرچمدارهاي امسال امتحانشون رو پس داده اند.چشم من هم نصیحت شما رو میپذریم وبیشتر تحقیق میکنم و دیگه بدون مطالعه حرف نمی زنم این بار رو شما ببخشید.

فربود ف در تاریخ : 1393/10/7

البته اینجا پیج الجي نیست که در موردش صحبت کنیم ولی جي۳ اگر هم قرار بر مقایسه باشه با همرده خودش یعنی زد۲ باید مقایسه بشه.بگذریم فقط چند مورد رو درباره نوآوریهای الجي یادآوری کنم.فوکوس لیزری که به تصور شما نو آوری الجي هست و در هیچ برند دیگه وجود نداره در سال 2008 در نوکیا 6220کلاسيک استفاده شده است.روشن شدن صفحه با ضربه یا دبل تب در سال 2011در نوکیا ان ۹ وجود داشت الجي در جي۲ اون رو کپی کرد اکنون در m8فابریک وجود داره و در m7 هم با یک کرنل میشه اضافه کرد یعنی که چيز شاقی نیستدحالت رمز با ضربه تکمیل شده همون قابليته .اما لرزش گیر اپتيکال دوربین؛سال گذشته در وان ام۷ وجود داشت بعدا در نوکیا 1020هم استفاده شد.میبینید که تمام این نوآوری ها درواقع کپی کاری هست.همون کاری که شرکتهای موبایل ساز کره ای در اون خوب استادند.

SoreNa s در تاریخ : 1393/10/7

آره من از شیراز خریدم 2100 ولی اشتباه کردم چون هم دو سیمش اومده هم داره خیلی ارزون میشه

ali k در تاریخ : 1393/10/6

دوسته عزیزه من جنابه محمدرضا دیوسالار:
اول در مورد موتو ایکس عرض کنم که شما وقتی گوشی که ندیدین رو نقد میکنین و میگین به درد نمخوره و فقط از مشخصات دارین عرض میکنین و از روی مشخصات هم کمیتی نسبت به Z3 شما نداره...دوما سایته زومیت نگفتم معتبر نیست زومیت هم مطالبشو از دیگر سایتایه خارجی برداشت میکنه مثل مقایسه دوربین های اسمارت فون های 2014 ک اگه دیده باشین از سایت فون ارنا گرفته شده بود و تو اونم (G3) از زد 3 شما بالا تر بود....ببین دوسته عزیز شما نسبت به گوشی مورد علاقت تعصب داری و این طبیعیه ولی دوست عزیز برتری به ضد اب بودن و به پیکسل بالا نیست برتری به خلاقیت و ابتکار در عین زیبایی و قیمته مناسبه.....دوستان میگن صفحه نمایش QHD جنبه تبلیغاتی داره چه طور سونی قصد داره تو نسل هایه بعدی گوشیش ازش استفاده منه؟ایا بیان این مطلب برا کم رنگ جلوه دادنه این تکنولوژی نیس؟حالا اگه سونی این ابتکارو انجام میداد شما همین حرفو میزدین؟سونی به خاطر ترس از کاهش زمان باطری این ریسکو نپذیرفت ولی از اونجایی که LG سیاستش مبنی بر نوع اوریه این ریسکو با پشتبانی از دیگر تکنولوژی خودش که مختص خودشه ینی تکنولوژی GRAM مصرف انرژی رو خیلی کمتر کرده و از این ریسک سربلن بیرون اومد تازه
دوست عزیز ، ال جی برای اولین بار در دنیا برای دوربین G3 از لیزر استفاده کرده که یک نوآوری حساب میشه وقبلا هیچ برندی اینکار رو انجام نداده .
ال جی در G2 هم برای اولین بار لرزشگیر اپتیکال رو معرفی کرد که الان به صورت تکمیل شده تری در G3 استفاده شده. و گوشیهای دیگه چنین چیزی ندارند .
ال جی در G2 ویژگی Gram رو بکار برد برای کاهش مصرف باتری.این مورد هم فقط برای ال جی هست .
تازه قابلیت ناک کد هم هست . هیچ برند دیگه ای چنین امکانی نداره که بشه با ضربه زدن روی صفحه به گوشی رمز داد.
قابلیت guste mode رو هم فراموش نکنیم!
میبینی که این ویژگیها همه از ابتکارات ال جی هست که در گوشیهای خودش استفاده میکنه . جوری شده که وقتی یک گوشی پرچمدار جدید ال جی معرفی میشه همه منتظر یک نوآوری جدید هستند!
شما گفتی سایته فون ارنا سامسونگیه رو چه حسابی این حرفو میزنی وقتی حرف از منطق میزنی؟
چه طور این سایت RATING G3 :9.2 ولی S5 :9 اگه سامسونگی بود خو بهترین امتیازو بش میداد لابد الان میگید الجیه و طرفدداره ال جی دوسته عزیز فرقه بحث های شما و کارشناسان یه چیزه و اونم :
(شما مو میبینین کارشناسان پیچش مو)

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/6

اتفاقا برعکس گفتی از اونجایی که کاربرها خودشون بهترین کارشناس هستند و به جایی وصل نیستن نظرشون خیلی معتبرتره. کارشناس سایتها از اونجایی هرکدوم به جایی وصل هستند اصلا حقیقتو نمیگن.

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/6

داداش از اونجایی که با کل کامنتت موافقم ولی چندجا اشتباه داشتی از جمله مطرح کردن کیفیت صفحه نمایش که گفتی g3 صفحه نمایشش از z3 یا نوت4 بهتره. ببین داداش رزولویشن اصلا نمیتونه تضمین کنه که کیفیت به حد اعلا میرسه. الان صفحه نمایش g3 رو اگه شما کنار z2 بذاری کاملا متوجه میشی که چقدر کم میاره چون جنس صفحه نمایش و میزان نوردهی و موتورپردازشگر خیلی مهمتره. اصولا بالای 330ppi در موبایل تاثیری در کیفیت نداره. حالا میخواد 1080p باشه یا 2k باشه یا اصلا 4k. اینا هیچ فرقی باهم ندارن از لحاظ کیفیت ولی یسری چیزای دیگه میتونه کیفیتو بالا ببره که در بالا گفتم. در حال حاضر z3 بهترین صفحه نمایش دنیای موبایل رو داره بدون چون و چرا.مقایسه ها اینو میگن. اول z3 بعد نوت4 بعد z2 و بعد آیفون6 پلاس. G3 حتی در حد htc m8 هم نیست.نور خیلی کم g3 تبدیل به یک صفحه نمایش معمولیش کرده که در حد hd ظاهر شده.

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/6

اتفاقا شما سخت در اشتباه هستی.اول میرفتی لینکهارو میدید تا متوجه بشی برچه اساسی تونستن رتبه بیارن گوشیها. انتخاب بهترین اسمارت فون به اینصورت بوده که خود کاربرها بهش رأی دادن نه خود سایت. فعلا در سه سایت معتبر دیجیاتو،itresanو زومیت z3 توسط کاربرها با بیش از 10000 رأی بهترین شناحته شده. اتفاقا در mwc به هیچ وجه مورد قبول نیست که بهترینو انتخاب کنن چون گوشی به بیرون ریلیز نشده و امتحانشو پس نداده. لطفا در مورد هرچیزی تحقیق کن و با اطمینان حرف بزن.

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/6

بر اساس گفته هات پس چجوریه که تو یه سری سایتا همش سامسونگ وقتی از زیره ذره بین کارشناسا رد میشه اوله...یا تو یه سری دیگه اپل...یا همین سایت شما موتورولا؟؟ تو این منبع شما خودت قبول داری که بر اساس زیره ذربین رفتن توسط کارشناسا :)))) موتو ایکس بهتر از G3 باشه؟؟ حالا میگیم سونی و سامسونگ به کنار..هیچ کدوم ازین سایتایی که خودشون میشینن بررسی میکنن صلاحیت اینو ندارن که بگن کدوم بهتره..شمام فک میکنی واسه خودشون کارشناس دارن و اینا..نه برادر من..اگه همه ی اینا واقعا کارشناس بودن این همه تفاوت بین نقد و بررسی زیره ذره بینشون :)))) نبود!!!! که مثلا تو یه سایت سامسونگ اول میشه تو یه سایت دیگه آخر...یا ال جی که تو یه سایت آخر میشه تو یه سایت دیگه اول...زمانی میشه این حرفو زد که نظرات کارشناسای واقعی و متخصص و بر اساس قوانین مربوطه به هم نزدیک باشه در مورد یه گوشی..نه اینکه حرفای هر کدوم از کارشناسایی که شما میگی از زیره ذره بین رد میکنن تو 90 درصد موارد زمین تا آسمون فرق کنه...چون سنجش و بررسی یه گوشی یه سری معیار و قوانین داره که اگه بر اساس اونا این سایتا بررسی کنن هیچوقت اینقدر تناقض بین نتایجشون وجود نداره..یا اینکه در مورد یه گوشی نظرسنجی کنن تا خود کاربرا بتونن نظر بدن..چون اول و آخر خود آدمه که تصمیم میگیره چه گوشی رو بخره نه اینکه یکی دیگه به زور بگه فلان گوشیو بگیره...خریداره واقعی کسیه که همه اینارو در نظر بگیره و گوشیارو مقایسه کنه باهم تا بهترین انتخابو کنه...نه اینکه یکی بگه فلان گوشی اینجوری اینو نگیر...که متاسفانه اکثر ایرانیا همینجوری گوشی میخرن...بدون تحقیق و اطلاع کافی..چون میرن از یه شخص دیگه که فکر میکنن خیلی حالیشه میپرسن و بهشون میگه چی بگیرن...نمونه بارزش اینه که بعضی ازین موبایل فروشا که خودشونو خیلی با علم و کمالاتم میدونن تا میری اسم سونیو میاری میگن سونی خوب نیست و هنگ میکنه...خریدارم بدون اینکه یک ذره تحقیق کنه و خودش بره بررسی کنه به راحتی منصرف میشه..یا یه عده دیگه که آیفونو بهترین میدونن تو دنیا و میگن اپل اصـــــــــــــــــــلا مرگ نداره!!!!

ali k در تاریخ : 1393/10/6

یه نکته دیگه همیشه نظرات کارشناسان درمورد بهترین گوشی سال مورد قبوله چون منو شما فقط به یه سری ویژگی هایی ک خوشمون میاد امتیاز میدیم ولی هیچ وقت نمیتونیم تو مسایل کارشناسی دخالت کنیم لینک زیرو ببین :
http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z3_id8764
http://www.phonearena.com/phones/LG-G3_id8347

ratin phonearena z3:8.5
ratin phonearena g3 :9.2
ولی تو همین سایته فون ارنا تو قسمته نظرات مردم :
user rating z3: 10
user rating g3 :9.6
پس تو قسمته نظرات مردم جی تری نزدیکه زده شما سایته معتبرو در نظر بگیر نه سایتایه ایرانی کارایی که اونا از گوشی میگیرن و استفاده هایی ک میکنن ما نمیتونیم انجام بدیم .......فقط کافیه یکم منطقی باشیم..........

رضا ف در تاریخ : 1393/10/6

کی گفته بهترین دوربین مالZ3هست؟ من خودم فروشنده هستم مقایسه کردم دوربین nokia lumia 1520.1020.930.830ازاین بهتره چون اونها لنز کارل زایس دارن وهریک مگاپیکسل لنزکارل زایس ده مگاپیکسل دیگر دوربین هارو به معنی واقعی کلمه قورت میده وبعدشم دوربین not 4وs5ازZ3بهتر هست میگید نه خودتون امتحان کنیدسنگ مفت گنجشک مفت!!!!!!

ali k در تاریخ : 1393/10/6

داداش تند نرو شما که سایته فون ارنا رو قبول داری پس rating این سایت رو به گوشیام باس قبول داشته باشی چون یه سایته معتبره خارجیه و همه قبولش دارن لینک زیر یه سر بزن :

http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z3_id8764
http://www.phonearena.com/phones/LG-G3_id8347

ratin phonearena z3:8.5
ratin phonearena g3 :9.2

محمدرضا د در تاریخ : 1393/10/6

آقای ali k اولا اون لینکی که S B عزیز داد اصن لینک زومیت نیست..زومیت که بحثش جداس که تو نظرسنجیش Z3 اول شده..این سایت دیجیاتو هست که نظرسنجی کرده.. :)))
شمام فکر میکنی چون این سایتا ایرانین و کاربرای ایرانی نظر دادن پس هیچ اعتباری نداره و در مقابل سایتی مثل shuff.tv که هیشکی به عنوان یه منبع موثق ازش استفاده نمیکنه کاملا معتبره و همه چیشم درسته!!!!! سایت فون آرنایی که خیلیم معتبره و خیلیا اونو سامسونگی میدونن از سایت دیجیاتویی که شما قبولش نداری و میگی معتبر نیست !!! لینک ویدیوی تست سقوط و ضربه ی اکسپریا Z3 رو گذاشته
و در مورد اون لینکی که دادی وقتی موتورولا موتو ایکس رو به عنوان رتبه 1 اعلام کرده میشه کاملا به صلاحیتش در مورد نقد و بررسی پی برد که چجوری G3 دوم شده!!!! من طرفدار سونیم نه سامسونگ..ولی Note 4 و Z3 هر چقدرم گوشی بدی باشن دیگه کمتر از موتورولا موتو ایکسی که هیچ برتری نسبت به این دوتا گوشی و G3 که تنها برتریش نسبت به اکسپریا صفحه نمایش QHD ایشه( البته با اسنپ 801 زیاد کارایی نداره و کلا QHD در رزولوشن های زیر 6 یا 7 اینچی به هیچ وجه نمیشه با چشم غیر مسلح و عادی متوجه تفاوتش(چه Note 4 چه G3) با یه فول اچ دی تمام عیار مثل Z3 یا Z2 شد) نیستن.. قبول دارم که G3 بخاطر پنل IPS کیفیتش از Note 4 بهتره ولی یادت نره که سونیم پنل IPS داره و تکنولوژی اختصاصی تریلومینوس و ایکس ریلیتی که با این تکنولوژیا تلویزیونهای سونی هنوزم تقریبا حرف اول رو میزنن. همونطور که خودتم میدونی :))) از سامسونگ خوشم نمیاد..ولی اینکه بخوایم Note 4 رو کمتر از موتورولا بدونیم نامردیه..منم الان میتونم برم کلی سایت آمریکاییو ژاپنیو کره ای و ... گیر بیارم که توشون Z3 اول باشه(که حقش هم هست) ولی بهتره که آدم خودش کلاشو قاضی کنه و نظر کاربرا و تجربشون رو در مورد یه گوشی بپرسه...نه اینکه بیاد بگه فلان سایت ریویوش اینه فلان سایت اینه...چون مدیرا یا نویسنده های اون سایتا خودشون میشینن گوشیو بررسی میکنن بعد میگن کدوم بهتره...اونوقت شما از کجا میدونی که تعصب به خرج ندن در مورد یک برند؟؟؟ همونطور که سایتایی مثل جی اس آرنا و فون آرنا بارها یه ریویوهایی در مورد سامسونگ و سونی دادن که آدم مخش سوت میکشه..نمونه ی بارزش این بود که دوربینه Z3 رو کمتر از S5 سامسونگ میدونستن...
در ضمن این روزا اینکه بگیم یه گوشی اصلا بدرد نمیخوره و فلان گوشی کاملا عالیه و بهترینه کاملا اشتباه و به دور از عقل و منطقه.. چون همه ی برندا و کمپانیای معتبر تو این زمینه سعی دارن بهترینو تولید کنن و رقابت زیاده..ولی این وسط بهتر و بهترین داریم..اونیم موفق میشه که به کاربراش احترام بزاره و عیبهاشو بگیره و بهترینو به مشتریاش بده..مثل سونی که از Z تا Z3 چجوری گوشیاشو براساس تجربیات و انتقاد مشتریاش تکمیل کرده و عیباشونو گرفته..یا ال جی که تو G3 به همین دلیل موفق شد فروش خوبی داشته باشه.
موفق باشید :))

ali k در تاریخ : 1393/10/6

عزیزه دلم من دقت کردم...تو نظر سنجی هر فردی میتونه نظر بده و همه جور ادم از نگاه خودشون نظر میدن مشکلشم اینه هر سایتی که نتایجش فرق داره ینی هر سایتی یه گوشی تو نظر سنجی برتر میشه امااااااا.....تو نقدو بررسی کارشناسا نظر میدنو بعد از زیر ززه بین گذاشتن گوشی و سنجشه اونه از همه نظر تاکید میکنم همه نظر میدن ......

فربود ف در تاریخ : 1393/10/6

زیاد دلتون رو به این اخبار خوش نکنید.از این سایتها و مجلات بی نام و نشان و گاها با نام و نشان که هراز گاهی با یکسری نظرسنجی یا بررسی های غيرکارشناسانه و عمدتا تجاری و سود محور که فلان گوشی رو برترین سال انتخاب میکنند زیاده.تنها مرجع تخصصی که صلاحیت انتخاب برترین اسمارت فون سال رو داره کنگره جهانی موبایل WMCهست که انتخابش نتیجه کار یک تیم متخصص و فصل الخطاب و مورد پذیرش عمده کارشناسان این فنه.مدت آنچنان زیادی به برگزاری کنگره 2015 نمانده.اونه که ارزش تبریک گفتن داره.

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/6

ما اجنبی نیستیم که به سایتهای خارحی دل خوش کنیم. خوشبختانه انقدر سایتهای معتبر مثل دیجیاتو و ترنجی داریم که بی نیازیم از این سایتها. دیجیاتو و ترنجی بررسی میکنن عین هلو. دیجیاتو بررسی میکنه که فون آرنا بررسییشو میاره تیتر یک سایتش و میزنه hot. بله اینجور سایتهایی داریم ما. درضمن اول شدن توسط کاربرا یه اعتبار دیگه ای داره تا اینکه همینجوری سایتی بیاد رتیه بندی کنه. همه هم میدونن الان z3 بهترین اسمارت فون دنیاست. مثلا سایت شما بر چه اساسی g3 رو بالاتر از z3 قراره داده؟!!!!

S B در تاریخ : 1393/10/6

دوست عزیز این لینکی که من دادم رو اصلا به خودت زحمت دادی ببینیش؟! این نقد و بررسی نیست، نظرسنجیه! حدود 20 هزار نفر هم رای دادن!
این لینکی که شما دادی نقد و بررسیه! یکم دقت کنید لطفا . . .

ali k در تاریخ : 1393/10/5

خسته نباشه تو زومیت اول شده
http://www.stuff.tv/smartphones/top-ten
اینم لینکه اعلام برترین اسمارت فون های 2014 Z3 چهارم......LG G3 دوم

ali k در تاریخ : 1393/10/5

http://www.stuff.tv/smartphones/top-ten
برترین اسمارت فون های 2014 جهان
LG G3 دوم شده...
Z3 چهارم.....

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/5

آقا عالی بود کامنتت. من هم به شما ارادت دارم. و در تکمیل کامنت شما میخام بگم انتخاب z3 بعنوان بهترین کمرافون اینجاش به آدم میچسبه که تعصبی توش نبوده،طرفداران همه برندها به چیزی که توش کیفیتو دیدن امتیاز دادن. دیجیاتو انصافا شاهکاره سایتش چون من تاحالا پست ناحقی ندیدم توش.

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/5

اینو همیشه تو ذهنت داشته باش با یک محصول اونم از نوع ضعیفترینش نمیشه برندی رو زیر سوال برد ویا ازش انتقاد کرد.با بهترین محصولش اگه مشکل داشتی اونموقع میشه برندو همه جوره ببری زیر سوال. خوشبختانه تو این مدت هم هرجا سخن از بهترین میشه همه میگن z3.

WOLF A در تاریخ : 1393/10/5

سلام.
آقای بهنام ، قبلا هم خدمتتون عرض کردم که اینهمه عجولانه صحبت نکن. چرا حوصله خوندن رو نداری ؟ خبرها رو نمیخونی و فقط به تیترش اکتفا میکنی؟ تیتر رو مینویسن که خواننده رو به خوندن مطلب دعوت کنن، ولی شما اصلا اهل خوندن نیستی.
آقا محمد رضا که ارادت دارم خدمتش ، درست میگه . اتفاقا اصلا به ایرانی یا آمریکایی یا انگلیسی یا... بودن ربطی نداره ، به نحوه انجام تست ربط داره. گوشی های استفاده شده هم همونایی هست که در کشورای دیگه وجود داره (Z3 که مونتاژ ایران نیست ، واسه همه دنیا از یه جا ساخته میشه ، همچنین بقیه). حالا خودت قضاوت کن بگو ، آیا تستی رو که از قبل میدونی با چه گوشی گرفته شده معتبرتره ، که سرشار از تعصبه و افراد چشم بسته به برند مورد علاقشون رأی میدن (تست فون آرنا) ، یا تستی رو که نمیدونی با چه گوشی گرفته شده و وقتی بهترین عکس رو انتخاب کردی میفهمی اسمش چیه و اینجوری تعصب وارد تست نمیشه(تست دیجیاتو)؟ کدومش معتبرتره؟ جواب این سؤال باشه به عهده خودت.
من تا چند روز پیش اصلا اسم سایت دیجیاتو رو هم نمیشناختم ، تا اینکه تو سایت PhoneArena دیدم یه تست سقوط از Z3 گذاشته و کنارش هم نوشتهHOT. وقتی ویدیو رو نگاه کردم ، دیدم داره فارسی حرف میزنه ، به منبعش که اون پایین نوشته بود نگاه کرده دیدم نوشته سایت Digiato. پس دیجیاتو یه سایت مضخرف نمیتونه باشه ؟ اگه بود که فون آرنا نمیاد از یه سایت مضخرف مطلب برداره ! میاد؟
از لحاظ نظرسنجی بهترین گوشی ، به هیچ سایتی نمیشه اعتماد داشت ! دلیل: واسه اینکه هر سایت طرفداران به خصوص خودشو داره. مثلا اگه افرادی تو یه سایت میان و نظر میدن بیشترشون اپلی و یا سامسونگی و یا ... باشن نتیجه نظرسنجی همون میشه. پس نظر سنجی کلا در هر سایت اشتباهه.
یه نکته دیگه که خواستم دوباره بهت بگم اینکه : سایتهایی مثل فون آرنا فقط میان نظرشون رو میگن و آماری که از تستها و ریویو ها میدن فقط و فقط نظر اونهاست که بعضا تعصب به برند هم باهاش همراهه. مثل اینه که شما یکی از اعضای نویسندگان یا ریویو کنندگان فون آرنا بشید و به شما یه Z3 و یه S5 بدن و شما بخواید ریویو کنید و ویدیو رو به همراه نقد بفرستید ، اونوقته که دیگه فاتحه Z3 خونده میشه ، چون شما با تعصب شدید Z3 رو خیلی محترمانه تو ریویوتون میکوبید و میگید آشغاله و S5 هم جاش رو ابر هاس. ریویوهای سایتهای ریویو همین شکلی انجام میشه.
راجب به کیفیت ساخت گوشیهاش که گفتی باید بگم که همونطور که میگی اینا قراره گوشی باشن ، نه TV ، و ضمنا اگه قرار بود فقط دوربین باشه و یا فقط پلی استیشن و یا فقط TV ، اونوقت حرفت درسته ولی این قراره اول از همه تلفن همراه باشه ، برای اضافه کردن صفحات سوپرامولد و ... گوشی 4 میلیون نمیشه ، تمام گوشیهای سامسونگ سوپرامولد هستن ، کدومش 4میلیونه؟بازیهای پلی استیشن بسیار سنگینند و احتیاج به خنک شدن دارن و پردازنده های گرافیکی بسیار بسیار بالاتر از اونچه که رو موبایلا هست رو میطلبه. خواسته هات یکم تخیلیست.
آیا شما تا پارسال هم میگفتی سونی شارژ بهینه داره؟ پس اینقدر عجول و سطحی نگر نباش.
گفتی شنیدم بخش موبایل سونی داره ضرر میده! از کی شنیدی؟ اگه شما مدیر بخش موبایل سونی بودی ، همین فردا سونی درش تخته میشد، چون مدیریت یعنی بهترینها از کمترینها.نه اینکه همه چیز دراختیارت باشه و بهترین رو بسازی ، در اون صورت مدیر لازم نداره و کارگرها خودشون کارشون رو بلدن چون همه چیز در اختیارشونه.مدیریت یعنی اینکه بتونی بیشترین سود ،کمترین ضرر ، بهترین کیفیت و... رو با کمترین امکانات تولید کنی.

SoreNa s در تاریخ : 1393/10/5

آره واقعا هنوزم از eEdual متنفرم هنوز اوراقشو نگه داشتم متلاشی شده اوایل که گوشی رو خریدم نمیدونستم اندروید باید رمش بالا باشه واسه همین گفتم با قیمت کم همه امکانات اندروید رو دارم ولی واقعا بخاطر این مدل از سونی متنفر شدم به همه پیشنهاد یه گوشی غیر از سونی رو میدادم تا اینکه هفته پیش رفتم مغازه دوستم وقتی میخواستم نوت چهار بگیرم ولی از نزدیک که تونستم با دوتا گوشی کار کنم به فرق کیفیت بدنش پی بردم نوت واقعا عالی و بزرگ و روون بود خیلی صفحش براق بود اما وقتی سونی رو دست گرفتم اصلا حس مدل E dual رو بهم نداد اصلا قابل قیاس نبود خیلی خوش دست تر بود اون یکم بزرگ بود بعد که دیگه خلاصه از ضد آب و دوربینش گفت خریدمش مشگی تک سیم خیلی خوبه بیشتر واسه من لگ ندادن گوشی و زیباییش مهمه که واقعا دیگه این مشکل رو ندارم خوبیش اینه چربی دستو نمیگیره

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/5

کلا شما اگه بری تو لینک انتخاب بهترین دوربین که بنده گذاشتم متوجه میشی بر چه اساسی z3 بهترین دوربین انتخاب شده. قبل از اعلام این رتبه در سایت دیجیاتو با دوربین پرچمداران عکسهایی مشابه هم در شرایط مختلف گرفته شد و اسم گوشیها گفته نشد، وگفته شد که کاربران با کیفیت ترین عکسو بهش رأی بدن. و کاربران هم بهترین عکسهارو انتخاب کردن و سایت پست گذاشت که 58% کاربران عکسهایی که با دوربین z3 گرفته شده پسندیدن.پس این انتخاب رو هوا و هوس نبوده بلکه کاملا منطقی و معتبر بوده. مثل سایتهای جیره خوری مثل فون آرنا نیست که همینجوری یهو اعلام میکنه بهترین دوربین مال فلان گوشی بقیه برن رده های بعد. من اینجور مقایسه ها و نظرسنحی هارو قبول دارم. در انتخاب بهترین اسمارت فون سال هم که توسط کاربران رأی داده شده ابتدا در سایت زومیت، بعد در سایت دیجیاتو و در سایت it resan گوشی z3 بعنوان بهترین اسمارت فون سال انتخاب شده. ببین نظر کاربران از همه چی مهمتره.

kasra H در تاریخ : 1393/10/4

سلام به همه ی دوستداران سونی
ببخشید شاید سوالم تکراری باشه اما من هر چی میگردم توی کرمانشاه یا بازارچه های مرزی تک سیم و حتی رنگه بژش رو نمیتونم پیدا کنم.
خواستم بگم اگه دوستان در این موارد اطلاعاتی دارند یا حتی خریدن لطفا به من هم بگن که از کجا میشه تهیه کرد.
ممنون

WOLF A در تاریخ : 1393/10/4

سلام.
من کاملا فهمیدم که آقای محمد چی گفت. جواب شما رو هم خوندم و بعد از خوندن تمام نظرات شما من نظر دادم.
میدونم که میخواد از کامپیوتر اینترنت بگیره ، و منم درست در همون لحظه و قبل از تایپ اون نظر تمام این راهها رو با Xperia M پدرم امتحان کردم ، چون میخواستم کاملا مطمعن باشم. من هیچوقت حرفی رو از خودم و رو هوا نمیگم.
با احترام به اون روشی که شما گفتی ، اگه اشکال نداره از طرقی که من هم گفتم که بسیار هم ساده تر هست یه امتحانی بکنید.
البته شماتیک تنظیمات هم تو سایتای مختلف هست.
من چون تقریبا قبل از ورود ویندوز به کامپیوترها ، با PC کار میکردم ، واسه همین از روی تجربه وقتی سؤال دوستمون رو خوندم ، فهمیدم که کار شاقی نمیخواد بکنه ، فقط یه سری تنظیمات تو سیستم و گوشی هست که آدمو کیج میکنه. چون دستگاههای کامپیوتری اصولا باید بتونن با هم ارتباط برقرار کنن و هیچوقت دو سیستم کامپیوتری وسایل ارتباطی رو فراموش نمیکنن . نرم افزارها در درجه بعدی قرار میگیرن که میتونن در این زمینه مفید باشن و کار اون تنظیمات رو برامون انجام بدن.
البته روش هر کسی متفاوته و مورد احترام.
ولی خواهش میکنم فقط برای یک بار هم که شده از بلوتوث و وای فای گوشیتون ، همونطور که گفتم امتحان کنید ، و ببینید که به هیچ نرافزار و حتی مودم نیاز نیست ، مگه چند ساعت طول میشه ؟ یه امتحان کوچولو فقط برای تست ، توضیحات بیشتر در هر مورد هم در اینترنت مثل گندم برشته موجوده.

S B در تاریخ : 1393/10/4

دوستان تو نظرسنجی سایت زومیت Z3 بین گوشی هایی مثل نوت4 و نکسوس6 و آیفون6 بهترین گوشی سال 2014 شد.
لینک:
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/15982-best-smartphone-of-2014

بهنام ح در تاریخ : 1393/10/4

سلام
رفیق نظر سنجی سایت داخلی دیجیاتو اصلا معتبر نمیباشد شما تو گوگل انگلیسی بزنید بهتریت کمرافون دوهزارو چهارده و پنج سایت اول رو تک تک ببینید تا دستت بیاد یا برو توی سایت فون ارنا که بسیار دقیق و باکمترین جانبداری فنی و دقیق دراورده بهترین دوربین رو فکر کنم ایفون شش پلاس و گالاکسی اس فایو بودن برو ببین و دلتون رو خوش نکنید به نظر سنجی اخه بهترین دوربین بحث کارشناسی هست چیزی نیست هرکسی بتونه تشخیصش بده که مردم ممکنه بخاطر علاقه شخصی هر نظری بدهند ولی کارشناسی جداگونست و ممکنه برخلاف نظر اکثریت باشه خودتم قبول داری درسته؟؟؟؟؟
شما سونی دوست هستی سونی فقط طراحی و شارژ بهینه ای داره و درک میکنم شما رو و حالا دیدی تو نظر سنجی دیجیاتو امتیاز اورده اومدید لینک گذاشتی که دستت درد نکنه ولی حرفتون اصلا معتبر نیست و بهترین دوربین هرگز سونی هیچ مدلیش نیست مطمن باشید که نیست و حالا حالاها نخواهد بود و این نقطه ضعف سونی هست سالهاست نمیدونم چرا با اینهمه قدرت سخت افزاری بالا و پشتوانه فنی علمی نمیخاد اونا رو وارد گوشی هاش بکنه مثه دوربینهاش تلویزیونهاش اگه یه ذره حاضر بشه اون توان رو وارد گوشی هاش بکنه غوغا میکنه ولی هرگز نمیکنه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون هزینه افزایش پیدا میکنه بخشهای گوشی اجزای اون هر کدام رو باید از یه شرکت بخره و همش تولید خودش نیست همین مدیریت هزینه رو دشوار و سود رو کاهش میده به همین دلیله هیشه حداقل ها رو بای گوشی هاش میزنه شنیدم داره خیلی زیان دهی میکنه بخش موبایلش چون سونی شرکت بزرگیه و رقابت خیلی بالارفته تو این بخش و رقابت همیشه سود رو کاهش میده و سونی پتانسیل عظیم خودشو وارد نمیکنه چون اون وقت یه گوشی میشه چهار ملیون و کسی نمیخره همین الانم شرکتها سودی از اینهمه تحقیق و توسعه نمیبرن چون زود قیمتش شکسته میشه شما فکرشو بکن اگه سونی پنل 180 درجه تلویزیونهاش و لنز و اپتیک و سنسورهای سری الفانکس سونی رو با متریال منیزیومی بدنه هاش رو وارد گوشیهاش بکنه چه ها خواهد شد باعث تاسفه سونی حتی حاضر نیست یک دهم از کیفیت بدنه دوربینهاش رو وارد گوشی بکنه یا کیفیت پلی استیشن هاش حتی و من این کم کاری رو متوجه مدیریت ناکارامد بخش موبایل سونی میدونم اگه من مدیر بخش موبایل سونی میشدم کاری میکردم همه شرکتها برشکسته بشن و فقط همه یعنی نود درصد از مردم سونی بخرن ولی متاسفانه سونی تعصب داره مدیرانش ژاپنی باشن فکرکنم کار خودم هست!!!!!!!!ولی کو گوش شنوا!!!!!!

بهنام ح در تاریخ : 1393/10/4

سلام شما قبلن سری ایی سونی رو داشتی و خیلی ازش ناراضی بودی رفیق و میخاستی سونی نخری چی شد دوباره سمت سونی اومدی اونم یکی از گرانترین انواعش؟!!!؟!؟
میشه نظرات دقیقت رو درباره این زد تری مثل داشتن لگ و تاخیر تا خوشدستی و کیفیت دوربین و صدای بلندگو و هدفوناش و خلاصه همه چیزاش رو توضیح بدی؟؟؟؟؟
ممنون میشم ازت ...

آیدین د در تاریخ : 1393/10/4

دوست عزیز منم 2 ماهه منتظرم قیمتش بیاد پایین. حق با شماس قیمت جهانیش اومده پایین ولی متاسفانه افزایش قیمت دلار قضیه رو خنثی یر به یر میشه. شما اگه با دلار 3550 حساب کنی حتی بیشتر از 2 میلیون هم میشه.

SoreNa s در تاریخ : 1393/10/3

دوستان نخرید قیمتش شده 540 دلار یک هفته دیگه پونصد دلار میشه من اشتباه کردم الان خریدم کاش میشد پسش بدم روم نمیشه بعضیا واقعا انصاف ندارن سیصد تومن بالای قیمت الکی پول دادم

mohammad j در تاریخ : 1393/10/3

به یاد بیاور زمانی را که سونی زد2 2300 بود
و حال را بنگر که شده 1300 یا 400

ماشالاه دلال کم نداریم.گوشی هم که همش قاچاقه دستشون واسه سود کشیدن روش بازه
انشالاه میاد پایین.به دلار هم زیاد ربطی نداره
من که زیر 1500 بشه میگیرم

far z در تاریخ : 1393/10/3

ممنون امیر خان
من راستش امتحان نکرده بودم این مورد رو. ولی اگه چنین برنامه ای هست که میتونه از طریق کابل یه lan مجازی درست کنه جواب میده.

با دانگل بلوتوث هم میشه رو pc جواب گرفت اما مساله اینکه برد بلوتوث محدود هست.

کلا به نظرم یه دونه مودم وای فای ایشون بگیرن خیلی بهتره. 60 70 تومن هزینش میشه ولی از اون طرف خیالش راحت میشه.

ممنون از بابت توضیحات

محمدرضا م در تاریخ : 1393/10/3

دوستان و دوستداران سونی بهتون تبریک میگم z3 موفق شد بهترین گوشی سال و بهترین گوشی از لحاظ دوربین انتخاب بشه. برید به لینکها همه چیز موجوده.
http://digiato.com/article/2014/12/23/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c/comment-page-2/#comments

http://digiato.com/article/2014/12/23/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c/comment-page-2/#comments

negin s در تاریخ : 1393/10/2

سلام به همه
ایا کسی اطلاع داره که سونی زد 3 دو سیم کارتش در ایران هستش یا تک سیم

amir - در تاریخ : 1393/10/2

البته فرزاد جان یه برنامه داریم که باهاش میشه پروفایلهای یو اس بی در گوشیهای اندروید رو تغییر داد و یه لن مجازی برای گوشی درست کرد که بشه از طریق پی سی با کابل اینترنت داشت.
سوای این اگر کامپیوتر بلوتوث داشته باشه ( یا نداشته باشه هم یه دانگل بلوتوث اکسترنال 5 تومنه ) میشه یه panبلوتوث درست کرد از طریق اون اینترنت پی سی رو شیر کرد.

منتهی مراتب ولش کن فکر کنم اون دوستمون مشکلش حل شد.

far z در تاریخ : 1393/10/1

دوست عزیز
نسخه دو سیم فرقش اینه که دو سیم میخوره ولی تک سیم یه دونه. واضحه دیگه!!
اگه شما از دو سیم همزمان استفاده کنید فقط کمی مصرف باتری بیشتر میشه.

نسخه کامپکت رو هم مشخصاتشو تو خیلی سایت ها زدن. یکم سایز صفحه و رزولوشنش پایینه. اگه اشتباه نکنم جنس بدنه هم یکم متفاوته. اما از نظر سخت افزاری فرقی نداره.

دیگه نمیدونم از کجا چه رنگی میشه پیدا کرد.

چون خطاب قرار دادین منو جواب دادم. وگرنه سوالهاتون چندان سوال نبود و خودتون با یکم جستجو تو اینترنت میتونستین جوابشو پیدا کنید

far z در تاریخ : 1393/10/1

دوست عزیز
این سه تا راهی که شما گفتی برای استفاده از اینترنت گوشی رو کامپیوتر هست.
ایشون میخوان از اینترنت کامپیوتر رو گوشی استفاده کنن. تنها راه این هم همون راهیه که من گفتم و دوستمون هم دوباره همونو بیان کردن. یعنی همون ad hoc هست. با این میشه علاوه بر اون کاری که شما میگی از اینترنت کامپیوتر رو گوشی استفاده کرد.
تو ویندوز 8 هم به قول شما از cmd باید استفاده کرد.

یاسمن . در تاریخ : 1393/9/30

سلام
من تو این هفته دارم میرم این گوشی رو بخرم لطفا جواب بدین.

نسخه تک سیم کارت با دوسیم کارت فرقی باهم دارن؟؟؟؟
نسخه کامپکت با این نسخه چی؟؟؟؟
فرقشون چیه؟
رنگ مسی و سبزش هم تو تهران پیدا میشه یا نه ؟؟؟

مرسی

WOLF A در تاریخ : 1393/9/30

سلام.
برای استفاده از اینترنت کامپیوتر روی گوشی و برعکسش 3 راه وجود داره.
1- از طریق USB ، که شما گوشی رو به کامپیوتر وصل میکنید و اگه اشتباه نکنم در قسمت network connections باید کانکشنی رو که میخوای share بشه رو یه properties بزنی و در تب sharing گزینه Allow other network users to connect through this computers internet connection رو بزنی.
2- از طریق بلوتوث:
توی setting گوشی برید و bluetooth tethering رو پیدا کنید و فعالش کنید.
3- از طریق وای فای :
توی setting گوشی برید و wi-fi hotspot رو روشن کنید و setup wi-fi hotspot رو بزنید و اسم و پسوورد مورد نظرتون رو بدید و سپس همون اسم روی شبکه های کامپیوترتون نمایان میشه و ازتون پسوورد میخواد ، پسوورد رو به کامپیوتر هم بدید تا کانکت بشه و با گوشی به اینترنت وصلید.
............................................................
در مورد ad-hoc که دوستمون گفتن باید بگم که این شبکه فقط یه اتصال بین چند دستگاه هست ، مثلا بازی LAN که باید تعدادی به یه شبکه متصل باشن و یا اشتراکگذاری.که خود من از ad-hoc مصرف بازی دارم. چون وقتی به این شبکه وصل میشی دیگه باید از اینترنت دیسکانکت کنی. و در ویندوز 8 گزینه درست کردن ad-hoc وجود نداره و باید از cmd و با دستورات doc اونو درست کرد.
با تشکر

SoreNa s در تاریخ : 1393/9/30

اقا این گوشی شده 600 دلا بعضی فروشگاه ها حتی 550 دلارم میفروشن چرا شما 300 هزار بالای قیمت میفروشید خدارو خوش نمیاد قیمت این گوشی 1700 تا 1800 هست

yahya d در تاریخ : 1393/9/30

اگر بخوای اینترنت کامپیوتر رو با گوشی به اشتراک بزاری نرم افزار هست که تو اینترنت بگردی پیدا میشه ولی نیازمند روت هست.
اگر لپ تاپ باشه که میشه با لپ تاپ شبکه وای فای درست کرد که با گوشی وصل بشی بهش.
ولی بهترین راه به نظر من خرید یک مودم وایرلس هست که مدل ها و قیمت های متنوعی داره.
من خودم چون خیلی وقت پیش که وای فای زیاد رو بورس نبود مودم خریدم کابلی خریدم.اما از وقتی گجت های اندرویدی زیاد شد و خودمون هم گرفتیم اول تلاش کردم چنین کاری بکنم اما چون دیدم روت میخواد و اینها از خیرش گذشتم رفتم یک مودم بی سیم خریدم.
البته یک سری کارت شبکه بی سیم(اینترنال و اکسترنال)برای کامپیوتر هست اما من اطلاع ندارم با اون ها هم میشه شبکه وای فای ایجاد کرد یا نه

محمدرضا م در تاریخ : 1393/9/29

اصلا باور نکن مقایسه دوربین سایتارو. این بمن ثابت شده که اصلا بلد نیستن از قدرت دوربین کار بکشن. فقط کلید شاترو فشار میدن. خیلیاشون کخ اصلا لنزم پاک نمیکنن. مهم اینه که خودمون از دوربین راضی باشیم. در ضمن من خودم سایت ترنجی رو به چالش کشیدم. میگفت عکسهای z3 در شب بیشتر از 3 مگابایت نمیشه در حالی که نوت4 به 6 مگابایت میرسه. من براش عکسهای 10-11 مگابایتی در تاریکی شب فرستادم براش با z3. حالا گفتن قراره در سایت قرارش بدن. اگه راست بگن.

mohammad j در تاریخ : 1393/9/29

سلام.
راستشو بخاین من امتحان نکردم ببینم همچین چیزی درست میشه یا نه ولی میشه یه راه راحت تر رفت
شما میتونید از طریق لب تاب شبکه اد هاک (ad hoc) درست کنین و اینترنت لبتابتونو به راحتی به اشتراک بزارین از طریق وای فای لب تاب

شما اگه ویندوز 7 دارین (که حتمن دارید) از منوی استارت توی گزینه سرچ بنویسید ad hoc
خودش میاد اون بالا و براحتی و خیلی ساده میتونید این شبکه رو درست کنین
رمز گزاری فراموش نشه.
اگه سوالی بود و تونستم میتونم کمکتون کنم.

far z در تاریخ : 1393/9/27

اگه کابل به لپ تاپ وصل هست میتونی از طریق وایرلس لپ تاپ اینترنتشو share کنی و با وایرلس گوشی بهش وصل شی
دستورالعملش رو میتونی تو اینترنت بگردی چجوریه.

ولی اگه به pc وصل هست که وایرلس نداره قاعدتا نمیشه.

من نشنیدم با کابل گوشی بشه اینترنت کامپیوتر رو استفاده کرد. باز اگه کسی امتحان کرده میتونه بهت بگه.

hamed h در تاریخ : 1393/9/27

یعنی به خاطر نرم افزارجدیدتر دوربین z3 از z2 بهترشده .پس باید با آپدیت .دوربین z2 مانند z3 بشه !

علی م در تاریخ : 1393/9/27

سلام دوستان من زد 3 تک سیم مشکی گرفتم تو این یک هفته ای که گرفتم واقعا از باتریش راضیم تو حالت استامینا یه روز بیشتر برای من جواب میده صفحه نمایش خیلی خوبی داره دوربینش خیلی خوبه ولی فقط این سایتا مقایسه دوربین میذارن حس بدی به دوربین زد 3 پیدا میکنم
اگه سوالی در مورد گوشی داشتین میتونم کمکتون کنم

محمد ا در تاریخ : 1393/9/27

ســــــــــــلام
میخواستم بپرسم اگه اینترنت کابلی (نه وایرلس) به کامپیوتر خونه وصل باشه میشه گوشی Z3 رو هم با کابل به کامپیوتر وصل کرد و از اینترنت استفاده کرد؟
اگه میشه نرم افزار خاصی می خواد یا تو گوشی باید تنظیمات خاصی انجام داد؟
ممنون از همه دوستان
شاد باشید

مرتضی م در تاریخ : 1393/9/26

سلام کسری جان
زد 3 تو بازار موبایل هست هم برا فروش هم برا تست کردن میتونی بری اونجا باهاش راحت کار کنی ؛ فروشگاه اینترنتی هم اگه خواستی بگیری از دیجی کالا یا نگین خاورمیانه یا تکنو لایف بگیر .

کوتلاس ب در تاریخ : 1393/9/26

دوستان رفته بودم بازار موبایل دیدم خداییش هی پیش خودم گفتم ولش کن یه z2 بخر قال قضیه رو بکن اما هرجور نگاش کردم گفتم منتظر باشم z3 بخرم معرکس البته z2 برای خودش سلطان لامصب!
این z3 نامرد خیلی صفحه نمایشش نسبت به بقیه گوشی ها بهتره و واقعا به نظر من یکی از بهترین فبلت های بازاره فقط خداکنه بیاد پایین ما یکی بخریم انصافا دوربینش 20 20 هستش...... و کیفیت صفحه نمایش عااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییی
خدایا دستان ما را به z3 برسان !
بگو آمین !!!!!

کسری م در تاریخ : 1393/9/26

سلام؛زد3 تک سیمش به بازاراومده یانه؛یا فروشگاه اینترنتی که مطمئن باشه سراغ دارین؛اگه ج بدین ممنون میشم؛فداتون

arman a در تاریخ : 1393/9/26

z3 رنگ مسی تک سیم کارت چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مصطفی ا در تاریخ : 1393/9/26

قیمتش 500 دلاره من خودم بین این و نوت 4 موندم

Amin D در تاریخ : 1393/9/25

همه دلایلت کاملا درستن زد۳ گوشی عالیه از هر نظر ک بگی مخصوصا باتری طراحی و صفحه نمایش
اما ب زد۲ ظلم نکن اون زد۲یی ک شما مقایسه کردی اندروید 4.4.2 داشته شما با 4.4.4 مقایسه کن ببین ک فرقشون زیاد نیست اما در کل زد۳ از هر نظر بهتر شده نسبت ب نسل قبلش

کسری م در تاریخ : 1393/9/25

سلام؛ببخشید زد3 توبازارایران هس یانه؛فروشگاه اینترنتی سراغ دارین؛مرسی اگه ج بدین؛فداتون

الناز س در تاریخ : 1393/9/25

دوستان شمام از امكانات احتمالي z4 شنيدين؟ به نظرتون كي وارد بازار ميشه؟ ميخواستم z3 بگيرم اما حالا موندم ببينم كي z4 مياد نظر شما چيه؟صبر كنم يا بخرم؟نظرتون رو به ایمیلم بفرستین.ممنون
elnaz.saai@gmail.com

Mohamad g در تاریخ : 1393/9/25

برخلاف شما رنگ سفید و مسی این سوپرفون اکثر کاربران رو مجذوب خودش کرده.
البته مشکی زیبایی خودش را داره و یک رنگ کلاسیک و ثابته در محصولات سونی
سونی در رنگ سفید زد3 اینبار سنت شکنی کرد و نمای روبروی پرچمدارش رو هم یکدست سفید کرده که از نظر من فوق العاده زیباست.
رنگ مسی هم که نیاز به تعریف نداره فقط میشه گفت بی نظیره و تهه کلاس و البته یه خرده کمیاب

Mohamad g در تاریخ : 1393/9/25

این لنز G با سنسور بیست مگاپیکسلی که از زد1 استارت استفاده ازش در پرچمداران سونی خورده شد شک نکن بهترین لنز دنیاست و پتانسیلش بیشتر از این حرفها
سونی با پیشرفتهایی که در زمینه ی نرم افزار دوربین داشته تونسته در زد3 به بهترین شکل ازش استفاده کنه کما اینکه نرم افزار و برنامه نویسی برای دوربین محدودیتی نداره و همونطور که گفتم پتانسیل این دوربین بسیار بالاست و نسل به نسل بهینه تر هم خواهد شد و البته ایزو و جذب نورشم بیشتر از قبل.
همین الانشم زد3 دوربین بی نظیری داره ققط کافیه کمی حرفه ای باشید تا بتوانید به واسطه ی دریای تنظیماتی که سونی در برنامه دوربین قرار داده تصاویر فوق العاده و نزدیک به واقعیت ثبت کنید. من زد3 را بهترین کمرافون دنیا میدونم، باید باهاش کار کنید تا متوجه قدرتش بشید.
موفق باشید

بهنام ح در تاریخ : 1393/9/25

سلام
لطف میکنید تشریف بیارید در پیج زد تری کامپکت اونجا درباره این گوشی شما سوالاتی داریم درباره هاله صورتی دو ربینش و سایر موارد ممنون میشیم منتظرتونیم

احسان ب در تاریخ : 1393/9/24

سلام....

میخوام z3 بگیرم....به نظرتون گوشی خوبیه یا بد؟؟؟

z3 هم سفارش اروپا یا اسیا داره؟؟؟؟

یک سیم کارتشو میشه تو ایران پیدا کرد؟؟

محمدرضا م در تاریخ : 1393/9/24

آره بابا باتریش خیلی بهتره. یکی از ضعفهای اساسی که همه سایتها در مورد نوت4 بهش اشاره کردن باتری افتصاح نوت4 هست که خیلی کم شارژ نگه میداره. ضعفهای نوت4 بخون. http://toranji.ir/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%ac%db%8c-7-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9/

mohammad j در تاریخ : 1393/9/24

خب شما که منفی میدی چون میگم این قیمت واسش زیاده شما برو الان بخر با قیمت بیشتر.
من خودم میخام زد 3 کامپکت بگیرم.
تمام وسایل خودم از هارد و لب تاپ و پاوربانکم و...همه چیم سونی هست.
من میگم اینجا تو ایران دلال زیاده الکی جنس رو میکشن روش.
چرا ادم پول بیشتری بده.
یه چندماه دیگه بخریم این گوشیو چه فرقی داره؟وقتی میدونیم تا دو یا سه سال پشتیبانی میشه.
بازم میگم این نهایت قیمتش 1300 یا 1400 بیشتر نمی ارزه.

یه چیز دیگه هم که هست مثلا شما میری تو سایت میبینی یه گوشیو زده 100 دلار
میشه 330/000 تومن ما تقریبا.
ولی وقتی میاد تو ایران همون گوشی رو باید 200 هزار تومن بخری.
چندتا دلیل داره
یکی اینگه وقتی کسی یه گوشیو به تعداد بخره شرکت بهش تخفیف میده.
و دومیش که مهمتره برای فروش اجناس در خارج کشور مالیات سنگینی میگیرن.ولی واسه ماها نداره.

یه لپ تاپ لنوو قیمتش تو خارج کشور حدود 5/800/000 تومن در میومد در صورتی که نمایندگی اصلیش که وارد کنندس مطمانم هست.همون لپ تاپو میده 3/500/000
واسه همین دارم میگم این گوشی این همه نمی ارزه.
حالا شما منفی بده.

کوتلاس ب در تاریخ : 1393/9/24

عاقا یعنی من داغون قیافه و ....... این گوشی شدم میخواستم z2 بخرم به چند دلیل پشیمون شدم و وایستادم بیاد پایین z3 بخرم!
1 - دوربین بهتر (تو سایت های خارجکی و تخصصی دقت کنین میگن تکنولوژی دوربین بهتری درش بکار گرفتن!) و خودم باهاش عکس انداختم بهش رسیدم!
2 - 2 سیم کارته بودن!
3 - قیافه بسیار زیبا مخصوصا مشکی
4 - رم 32 دار!
5 - بسیار روانتر از z2 که خودم 20 بار باهاش کار کردم واقعا دیدم خیلی رونتره و فوق العاده....

میلاد د در تاریخ : 1393/9/24

سلام بچه ها
اونایی که z3 دارن میخواستم ازشون بپرسم که Z3 هم مثل Z2 پشتش داغ میکنه؟
لطفان جواب بدین... ممنون

hamed h در تاریخ : 1393/9/24

به نظرشما بااینکه مشخصات دوربین z3 و z2 یکسان است. چراکیفیت تصویر z3 بهتراست ؟

محمدجواد ش در تاریخ : 1393/9/24

آقا من به کسانی که می‌خواهند این گوشی رو بخرند توصیه میکنم که نخرند. چون این گوشی تفاوت خیلی کمی با z2 داره.اگر زیاد عجله ندارید صبر کنید تا سه ماه دیگر که z4را معرفی می کنند. چون مثل اینکه قراره همه چیزش تغییر کنه از جمله صفحه نمایشش قراره Quad HD بشه و از جمله قراره صفحش هم 5.5 اینچی بشه.ولی اینو از من بشنوید که هر چی باشه از z3 خیلی بهتر میشه و تفاوتش هم با z3خیلی میشه. خداحافظ.

arman a در تاریخ : 1393/9/23

رنگ مسی این گوشی گیر میاد عایا؟؟؟ کسی داشته؟؟؟
باتریش نسبت به نوت 4 بهتره؟؟؟
حافظه ش آخر 16 یا 32؟؟؟

mohammad j در تاریخ : 1393/9/23

تا 1300 جا داره 1500 زیاده بازم.
نمیخام بزنم تو سر مال ولی اگه نگاهی به زد 2 بندازیم که اولش 2300 بود حالا 1300 متوجه میشیم

Amin D در تاریخ : 1393/9/23

اپدیت لالیپاپ برای زد سه هفته اخر ژانویه یعنی یک ماه دیگه در دسترسه
موفق باشین

WOLF A در تاریخ : 1393/9/22

سلام.
پایین میاد، به 1500 میرسه ، ولی نه الان. باید Z4 معرفی بشه و بعد بیاد تو بازار و مدتی بگذره و اونوقت قیمتش میاد پایین. همیشه همینطور بوده.گذشت زمان میطلبه.

m b در تاریخ : 1393/9/22

بعد از عید زیر 1400 هست
برو z2 بخر حالشو ببر
فرق خاصی ندارن فقط وقتتو تلف کردی تا اون موقع

ashkan a در تاریخ : 1393/9/22

کاملا با حرف شما موافقم، اکثز گوشیعای که تا حالا تجربه کردم بدون گارانای بوده، چرا که تفاوت قیمت فاحشی دارند! و بعد از مخصولات اپب به نظر شخصیم گوشیهای سونی فوق العاده هستند! تا حالا از سونی سولا، z,z1,z2 و الان هم z3 compact داشتم و دارم، و فقط تو دوربین z خال مشکی ها که مربوط به لنز بود مشکل دیدم و تو کامپکت هم حاله صورتی خیلی خیلی کم رنگ! ولی با این وجود به شخصه حاضر نیستم برند دیگه ای از آندروید رو بخرم. چون نه لگ داره، نه داغ میکنه، کیفیت ساخت خوب و البته رابط کاربری ساده و خوب.
@@@@@@@@@
در پاسخ به farid h: همه گوشیها اینطوری هستند ونصف رمشون تقریبا به سیستم عامل و برنامه های در حال اجرا اختصاص داره که مشکل خاصی نیست!
هفته پیش تو ط 5-6 علاالدین مدل تک سیم کارتz3 هم دیدم

ashkan a در تاریخ : 1393/9/22

سلام
جفتشون گوشیهای خیلی خوبی هستند!
خودم هم 6 پلاس داشتم و الان هم z3 compact
بهترین راه آینه که از لحاظ سایز ( مخصوصا پلاس) ، قیمت، محدودیتها و مزایای دو گوشی کدومش رو میپسندی و برات میرزه! وگرنه هر کدومش رو بخری تا چند سال دیگه راحت کارتوراه میندازه.
موفق باشید.
موارد 1601 تا 1700 از مجموع 2486 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا