نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S5

Galaxy S5 گلکسی اس 5

Samsung Galaxy S5 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.9 از 10 (11490 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 7301 تا 7400 از مجموع 7569 مورد

far z در تاریخ : 1392/12/9

برادر شما ظاهرا هنوز با مفهوم فرکانس کاری رم آشنا نیستی
مگه همه چی عدد و رقمه؟ 3 بزرگتر از 2 هست ولی 2 داریم تا 2.
شما یه جستجوی ساده تو گوگل بزن: تفاوت رم های DDR, DDR 2, DDR 3, DDR 4
بعد بیا اینجا کامنت بزار. لینک زیر فقط یه نمونه از مطالبی هست که میتونی پیدا کنی:
http://www.gooyait.com/1392/06/09/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%87-%D8%B1%D9%85-ddr4-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3.html

علي ر در تاریخ : 1392/12/9

منم با نظرت موافقم
عیبی نداره کپی کنن
تازه خوبیش اینه که مجبور میشن جهت فروش بیشتر و جلب رضایت مشتری ابتکارات زیادی به خرج بدن.

علي ر در تاریخ : 1392/12/9

دوستان صبر کنید تا بیاد و در عمل ببینیم چطوره (و قیمتش هم مهمه) ؟؟؟
شاید دیدیم با همین مشخصات در عمل از Z2 سرتر بود !!!

موافقا لایک......

امین خ در تاریخ : 1392/12/9

معایب:
ضد آب بودن فقط اسما نه رسما
تراکم پیکسلی پایین تر نسبت به نسخه پیشین
کیفیت ساخت پایین(کلا برند سامسونگ)
رم پایین نسبت به پرچم داران دیگر
......
کلا وقتی ی مدل جدید میاد باید آدم ترقیب بشه s4شو بفروشه 5بخره ولی برعکس من خودم تصمیم گرفتم s4رو بفروشم ی برند دیگه بخرم واقعا سامسونگ نا امید کننده شده.
مگر ی انقلاب جدید تو گوشیاش ایجاد کنه.

امین خ در تاریخ : 1392/12/9

گلکسی جی و9506 خیلی قدرتمنتر هستن حتی نت3 من که اصلا خوشم نیومد اگه رابط کاربری سونی خوب بود z2 واقعا سرتره
پیش بینی من سقوط سامسونگ تا پایان 2014
ال جی و سونی واقعا رقیب های خطرناکی شدن.مخصوصا از نظر کیفیت ساخت بالاشون

ali a در تاریخ : 1392/12/9

کلا دیگه از گوشی ها زده شدم
شما چطور ؟
ما اس 4 دارا نگران بودیم چه رابط کاربری میخواد سامسونگ بده بیرون و فقط برای اس 5 هست

اون از بدنه و این هم از رابط کاربری ... .

به نطر من اگر اپل 5s رو صفحه اش رو به 5 ارتقا بده گزینه ی بهتری برای خرید است
z2 به دلیل نداشتن اثر انگشت طرفدار کمتری داره حالا عیب های دیگه اش بماند
اگر htc همون قیافه ی قبلی رو برای پرچم دار جدید استفاده کنه طرفدار کمتری داره چون همین جور ضرر میده و اپدیت نمیکنه

خوب به نتیجه میرسیم ایفون 6 گزینه ی بهتری است
چون هم اپدیت میشه ... بدنه فلزی ... دوربین با کیفیت ... صفحه نمایش با کیفیت ... نازک تر

از: طرفدار سامسونگ

alex k در تاریخ : 1392/12/9

با سلام
من خودم با این که طرفدار پر و پا قرص سامسونگم ولی از اس 5 خوشم نیومد
به نظر من پرچم دار قبلی سامسونگ یعنی نوت 3 خیلی بهتر از اس 5 هست
از طراحی زشت و افتضاح این گوشی که بگذریم این گوشی نسبت به نسل های پیشین تحول عظیمی نکرده است
دوربین خارج از بدنه ی آن باعث میشود تا گوشی با یک بار زمین خوردن کاملا از لحاظ دوربین خراب بشود
رم این گوشی 2 گیگ میباشد که نسبت به نسل قبلی نه تنها پیشرفت نکرده بلکه پسرفت هم کرده
من شخصا از سامسونگ انتظار تحولی عظیم و قطعا مثبت را داشتم که متاسفانه این طور نشد

مقداد م در تاریخ : 1392/12/9

آرمین جان حق با شماست . سلیقه ها فرق میکنه و من خودم به شخصه مثلا از هواوی خوشم نمیاد ولی دیگه نمیرم توی پیج بهترین گوشی هواوی و هی تیکه بندازم و ایراد بگیرم و یا پیج لومیای فلان یا فلان جا و همه رو با خودم دشمن کنم یعنی درست نیست به کسایی که به اون گوشی علاقه دارن توهینی کنم و آخرش بگم فقط فلان برند بهترینه چون من میگم . بله ما هم میدونیم این گوشی بی عیب نیست و مثلا جس بدنه اش از رقبا عقب تره ولی همه این مطالب رو میشه مودبانه و به دور از تیکه و غرض گفت ولی کیه که گوش بده .

رضا a در تاریخ : 1392/12/9

قرار نبود پلن B در کار باشه. اما اوضاع این قدر خرابه که مجبور شدن دنبال پلن B برن
یه جورایی اینجا اخر خطه. پایان داستانه

رضا a در تاریخ : 1392/12/9

اصلا
من همیشه به گوشی های سامسونگ توجه داشتم
طرفدار سونی نیستم
فقط نظرمو با منطق و استدلال درباره این گوشی گفتم
نمیشه که فقط عده ای نظرشون رو بگن. همه ازادی بیان دارن نظرشون رو بگن و بحث فنی راجع به چیپ و رم و اندرویدش بکنن
فعلا هم که گوشی تو بازار نیست بگیم تجربتون از کار با گوشی رو فقط بگید
من فقط نظرمو گفتم حالا دوستان ناراحت میشن باشه دیگه اصلا ما میریم حرفی هم نمیزنیم

رضا a در تاریخ : 1392/12/9

اس5 از زد2 قوی تر نیست
این 2 دهم کلاک بالاتر هیچ تاثیری تو بنچمارک نداره. صبر کنید بنچمارک ها بیاد تا ببینید. چون حالت STABLE اسنپ دراگون اصلا دوامی رو این کلاک نداره
تا اومدن بنچمارک ها صبر کنید

رضا a در تاریخ : 1392/12/9

اصلا
شما حرفی زدی منم جواب دادم
در ضمن اصلا هم طرفدار سونی نیستم. خودم قبلا اس3 داشتم. رو اسمم کلیک کنی معلومه
فقط نمیفهمم معنی جمله "همه زندگی ماست" یعنی چی
اونم با این وضع رم و بدنه
کاش همه منطقی صحبت کنیم و تجربمون از کارکرد گوشی رو به اشتراک بگزاریم

پوریا ب در تاریخ : 1392/12/9

با سلام علیرضای عزیز و دوستان گرامی
به خدا راست می گی فقط کارمون شده تعصب الکی و احساسی.دلیلش هم بی احترامی برخی از کاربران به همدیگه هست که بقیه رو هم تحریک می کنه که پاسخ بدن و متاسفانه فضای سایت از حالت دوستانه فاصله می گیره.
اگه تو کشور ما یه روزی احترام به سلایق و علایق یکدیگر رعایت می شد نصف مشکلاتمون حل بود.
خوشبختانه هنوز هم در چندی از نظرات استفاده از ادبیات محترمانه و رعایت ادب و نزاکت که در شان کشور اسلامی مون و تمدن چند هزار ساله مون باشه وجود داره.
آقاجون مگه سامسونگ و نوکیا و سونی و ال جی و...مال بابا مون هست که این همه چنگشون رو به دل می زنیم.
به خدا ما ایرانی ها با این همه هوش و استعداد و توانایی اگه خودمون رو باور کنیم و تلاشمون رو چند برابر کنیم می تونیم خیلی بهتر از اپل و سونی و...تولید کنیم.
مگه مدیران ارشد شرکت های بزرگ جهان ایرانی نیستند!!!
عوض این که این همه از کمپانی های خارجی دفاع و جانب داری کنیم یک چهارمش رو از جی ال ایکس و تاریانا و... می کردیم برای کشورمون دردی رو دوا کرده بودیم.
ببخشید اگه سرتون رو درد آوردم-با احترام پوریا

مقداد م در تاریخ : 1392/12/9

احمدرضا جان در واقع اين گوشي برا افرادي هست كه ميخان پول كمتري بدن ولي در عين حال از يك دوربين عالي و چيپستي خيلي خوب و رزرلوشن صفحه اي عالي و Ram كافي بهره ببرن . در واقع كي ميتونه ادعا كنه رزولوشن 1080p و Ram 2 و دوربين ١٦مگاي سامسونگ و چيپ s801 ضعيفه؟؟ ولي چون دوس داريم هر سال پيشرفتي رو ببينيم و خبر هايي از رزولوشن 2k به گوشمون خورده برا همين فكر ميكنيم صفحه فول اچ دي و رم ٢ ضعيفه ولي وقتي قرار باشه قيمتي كمتر في بخوره مطمينا مي ارزه

رضا ا در تاریخ : 1392/12/9

بچه ها کلا با تعصب نظر میدن
والا با معرفی این گوشی همه فهمیدن ک سامسونگ به نظر طرفداراش و انتقاد هاشون خیلی اهمیت نمیده.نمیدونم شاید بقول دوستان سری f تو راه باشه.امیدوارم همینطور باشه.
یه چیز دیگه.همه دنیا میدونن ک کلا سامسونگ زیاد تو کار کپی هست و به copycat معروف شده دیگه نمیدونم چرا دوستان تاکید دارن این موضوع و کتمان کنن .کلی هم تاحالا جریمه شده بخاطر این موضوع.هرآنچه ک در عیان هست چه حاجت به بیان هست!تازه مقلد که هس هیچ متقلب هم هس! اینو تو بنچمارک به همه ثابت کرد.
در مورد طراحی بعضیا میگن شرکت های دیگه مث اپل هم طراحیش تکراریه.خب دوست عزیز اپل سالی یه گوشی معرفی میکنه اونم کلا پرچمدار هس و کیفت ساختش هم فوق العاده.نه مث سامسونگ ک سالی این همه گوشی معرفی میکنه از galaxy star گرفته تا حالا s5 همش هم شبیه هم فقط سایزشون فرق میکنه و همش از پلاستیک!
بالاخره باید یه فرقی بین پرچمدار با گوشی های ارزان قیمت حداقل تو کیفت ساخت باشه یا نه!?
والا من خودم شخصا ترجیح میدم یه گوشی 400 تومنی با سایز 3:5 اینچ(ویا iPhone 4s) ک خیلی خوش دست هس بخرم تا اینا .
چون اولا بهترین گوشی هم بخری کیفیت دوربینش حتی در حد یه دوربین کامپک مناسب نیس.600 تومن بده Nikon coopix l820 که خیلی هم شیک و خوشکل هس و اونوقت به معنای واقعی کیفیت عکس و فیلم پی میبرین حتی خیلیییییییی بهتر از از 20 و 41مگاپیکسلی سونی و نوکیا ...
همه میگن سایز بزرگ بخریم واسه بازی و فیلم و...
من ترجیح میدم این 2 کارو با لپ تاپم انجام بدم چون روی موبایل برام لذتی نداره واسه چشمام هم خیلی ضرر داره.
برا من شخصا موبایل واسه وب گردی و انجام کارای ضرروی هس و با چند تا نرم افزار کارم راه میافته و البته موسیقی.
نه اینکه یه گوشی بخرم که نه راحت دست بگیرم نه درست تو جیبم جا شه و حالا همش هم حرص بخورم ک مال من 2 گیگه واسه فلانی 3 گیگ هس مال او 8 هستیه ای هس واسه فلانی صفحش 10 تا ppi بیشتری داره!!.... که البته شرکت ها این روزا هدفشون هم همینه ک ملت و با این چیزا سرگرم کنن!حالا مگه شماها با پرچمدارای سال قبل با مشکل سرعت روبرو شدین ک حالا اینقد بحث سی پیو و ... میکنین که کاش جای کوالکوم 801 ,805 بود !?
سامسونگ هم مقصر خودشه ک الکی اومد هرساله عدد رم و سی پیو و برد بالا حالا هم خودش توش مونده و به این نتیجه رسیده 2 گیگ رم کافیه و واقعا هم کافیه!

سعید d در تاریخ : 1392/12/9

سلام
شما گفتی : رم اس5 هم 2 گیگ DDR4 هست جهت اطلاع خیلی از 3 گیگ بقیه بهتره !!!!!!!!
سوال؟؟؟؟؟؟؟
کاربرد2 گیگ رم مدل DDR4 چی؟
شما 2 گیگ رم به 3 گیگ رم ترجیع میدی؟
مدل DDR3 مگه همون کار DDR4 نمیکنه؟
شما رم برای ما تعریف کن؟
یعنی سونی رم 3گیگ DDR3 زده تا به همه بگه رم 2 گیگDDR4 بهتر(0_o)؟؟؟؟؟
شما وقتی میتونی بگی رم اس5 از 3 گیگ بقیه بهتره که رم 3 گیگDDR4 روی اس5 باشه
در ضمن با دلیل مدرک حرف بزن منبع معتبر بزار عزیز

amir n در تاریخ : 1392/12/9

به نظر من سامسونگ باید تحولی در طراحی ظاهریش در سری F ایجاد کنه...

سعید م در تاریخ : 1392/12/9

پورت micro usb اس5 با اون درپوشش واقعا زشت شده,البته کلا طراحیش علیرغم انتقادات زیاد بنظر من خوبه ولی همین درپوش میکرو یو اس پیش خیلی ضایع اس.مخصوصا وقتی با درپوش های سونی Z2 مقایسه کنی زشتیش نمایانتر میشه.

سعید م در تاریخ : 1392/12/9

دوستان هیچ Plan B ئی در کار نیس بهتره با واقعیت کنار بیاین این گلکسی اس 5 هست با بدنه پلاستیکی چه بخواین چه نخواین.اگه گوشیه دیگه ای قراره با بدنه فلزی تولید کنه خوب بدون شک اون دیگه گلکسی اس 5 نیس,یه گوشیه دیگه اس.

سعید م در تاریخ : 1392/12/9

در مورد سنسور تشخیص اثر انگشت: دوستانی که میگن سامسونگ اینو از اپل کپی کرده حتما نمیدونن که قبل از اون موتورولا اینکارو کرده اونم سال 2011 مشخصات گوشی موترولا Atrix 4G رو ببینید بد نیس.

مقداد م در تاریخ : 1392/12/9

نخير . آخه شما مشكلت كه DDR3 يا DDR2 نيست . شما هميشه با سامسونگ بد مشكل داشتي و اگه مشخص بشه DDR3 بوده سراغ جنس بدنه ميري برادر من و به اون گير ميدي

مقداد م در تاریخ : 1392/12/9

دوست گلم شما z1 داري و قبلا اس٣ داشتي و از سايز كوچيك صفحه اون ناراضي بودي و ١٧ سالتونه و يك بار وقتي سوار موتور بودي z1 از جيبت افتاد و خوشبختانه هيچيش نشد اينا همش يادمه و روي نام كاربري تون كليك نكردم تا متوجه اين مطالب شم . عليرضا جان من و شما قبلا يكي دو بار پيج z1 بحث خيلي محترمانه داشتيم و ديگه اين افتخار نصيب من نشد . عزيزم چرا شما فك ميكني سامسونگ كارشو بلد نيست؟ چرا اين شركت رو در سطح يك شركت وطني پايين مياري؟ يعني عقل اين شركت نميرسيد كه الان وقت استفاده از s800 نيست و حتما كوالكوم چيپ بهتري از اون در دست توليد داره؟ يا عقل كوالكوم نميرسيد كه بهتر از s800 توليد كنه ؟ دوست عزيز چرا بأيد برأي اينكه z2 رو بهتر نشون بديم ، پا روي واقعيت بذاريم؟؟ ببين شما ( مهدي ع) رو ميشناسي و ايشون يكي از سه دوست خيلي خوب منه كه فقط سوني رو ميپسندن و خود ايشون اشاره كرده كه چيپ اس٥ كمي قوي تره تا z2 . حالا من كاري ندارم كه كدوم قوي تره چون در كار أصلا به چشم نمياد ولي عليرضا جان خواهش ميكنم حقيقت رو سعي نكنين بپوشونين ؛ منم هيچوقت اين كارو نكردم مثلا هميشه گفته بودم جنس بدنه اس٤ در حد يك فلگشيپ نيست و بهترين رنگ هاي صفحه متعلق به سامسونگ نيست بلكه اپل و وان بهترين هستن و راجع به زاويه ديد فلگشيپ قبلي سوني هم ميگفتم خوب هست نه عالي و الان كه z2 كنار z1 قرار گرفته مشخص شد مطلب صحيح بوده و هدف غرض ورزي نبوده و من از شما ميخام واقعيت رو بگو . مسلما كمپاني ثروتمندي مثل سامسونگ كه از هشتاد درصد سهم اندروويد در بازار ، حداقل شصت درصد رو در اختيار داره و سهم ساير كمپاني هاي اندروييدي در حد ٥ يا ٦ درصده ، كارشو بلده و ميدونه s800 هيچ موفقيتي براش نخواهد داشت و امسال قصد آرائه دو فلگشيپ داره يكي ارزونتر با رم ٢ و يكي گرونتر با بدنه فلزي تا أفراد با بودجه هاي كم رو نشونه بگيره . در واقع در چهار سال گذشته سامسونگ با همين جنس پلاستيك تونسته خيلي خيلي بيشتر از مجموع فروش سوني و htc فروش داشته باشه و اين نشون ميده چقدر از لحاظ سخت افزار از رقباي اندروييدي پيش بوده و مردم دنيا خيلي بيشتر به اين شركت اعتماد كردن البته اس٤ اين أواخر در ركود فروش بوده ولي فكر ميكنم حداقل حداقل ٥٠ ميليون فروخته باشه . در آخر شما مطمئن باش سري f به خواست خدا مياد

armin a در تاریخ : 1392/12/9

شما حسی که با گوشی 11.00 نوکیا داری .. و با حسی که با گوشی هوشمندت داری ( خوب برنامه ها و حس گرها و کارایی اس5 به کنار ) یکی می باشد ؟؟ شما ارزش خانواده را با گوشی مقایسه کردی ؟؟؟ هیچ چیز جای خانواده را نمی گیره ... اما گلکسی اس 5 جدای خانواده و دوستان خوب ، به شما شادی ، خوشحالی و شیوه راحتی زندگی تقدیم می کنه ..... شما کلا با سامسونگ مشکل داری ... شما طرفدار سونی هستی ، نمی دونم چه منظوری دارید میاید ، تو پیج سامسونگ

Ahmadreza S در تاریخ : 1392/12/9

صد در صد اين مطلب درست خواهد بود چون سامسونگ انقدر هم بي سليقه و ... نيست مطمعنا يه Plan b براي اينكه اگر اس ٥ اصلي نگرفته داشته

MOH R در تاریخ : 1392/12/9

با سلام به همگی
بررسی 3 غول قدرتمند ساخت گوشی در یک نگاه
http://uploadtak.ir/images/gjplzcnis0tiabogcg2x.jpg
با تشکر از همه
منبع:
http://kheyrani.blogsky.com

علیرضا س در تاریخ : 1392/12/9

سلام به همه دوستان
چقدر قشنگ سرکارمون گذاشتن
امروز اس5 فردا اف1 که چی آخرش گوشیه دیگه من خودم نوت n9005 دارم واقعا موندم این همه وقت میذاریم و تعصب داریم آخرش که چی!!!
مثلا اپل با پردازنده 64 بیتی گوشیش تونسته نرم افزار های مک بوک رو اجرا کنه که این همه دم از قدرت میزد که می خوام یکپارچه سازی کنم و کلی از مردم پول مفت گرفت بابت سخت افزارهایی که همش رو دیگران براش ساختن و خودش زحمت مونتاژ رو کشید و فقط OS زد براش!
میخواهیم با گوشی چیکار کنیم دقیقا منم مثل بقیه هنوز روی گوشیم 10 تا نرم افزار به درد بخور نصب نکردم الکی 2تومن هزینه کردم رفت.
کاش یه کم به خودمون بیایم!
جالبه از تمام تکنولوژی های روز که توی اروپا عرضه میشه فقط لوازم الکترونیکی به ایران میرسه و هیچ وقت لوازم پزشکی یا نظامی یا خودرو سازی روز رو به ما نمیدن فقط چیزهایی به ما میدن که به جای کاشتن درخت و میوه گرفتن بریم دنبال میوه خوردن!

reza r در تاریخ : 1392/12/9

سلام.داداشای گلم.خداییش سامسونگ تو سری s واقعا بد کار کرده .من موقعی که نت3اومد 2370بود خریدمش اصلا ناراحت نیستم که ارزون شده مهم اینه که ازش خیلی راضیم و تا وقتی هم نت4 نیاد به هیچ عنوان عوضش نمیکنم.من نمیدونم این 4k رو میخاید چیکار؟چرا اینقدر چسبیدید به 4k؟داداش حجمی که میخای فیلم بگیری سرسام آوره و فقط به خاطره رو کم کنی میگید که فلان گوشی 4kداره فلان گوشی نداره.بابا بی خی خی.تا وقتی که این گوشی وارده بازار نشده الکی با هم کل کل نکنید.باید بیاد ببینیم بازدهیش چجوریه بعد نظر بدیم.سری اس سامسونگ باطریشون اصلا خوب نیست.من نت3 دارم و اونقدر ازش راضیم که حد نداره.هم باطریش خوبه3200 میلی آمپره.هم صفحه نمایش غولی داره هم دوربینش خوبه.هم خوشدسته بماند حالا بعضی ها میگن تو جیب جا نمیشه و از اینجور حرفا ولی سامسونگ تو سری نت کاملا موفق بوده.فقط امیدوارم اس5 گند نزنه.بعدشم انقدر نگید الجی g2 بابا رفیقم داره به مولا اون چیزی که میگن نیست.فقط حرف بود.اونجوری که تبلیغش رو کردن حالا ما گفتیم واقعا ترکونده ولی اصلا راضی کننده نبود.کاش سامسونگ یه خورده به طراحیش توجه میکرد کاش

رضا a در تاریخ : 1392/12/9

دوست عزیز شما یه چیزی میگی اصلا پشتوانه منطقی نداره
اگه سونی و اپل و اچ تی سی طراحیشون رو عوض نمیکنند به خاطر اینه که خوبه و خب چیزی که خوب و زیباست چرا باید عوض بشه؟
اون وقت سامسونگ با این طراحی پر انتقاد و پر ایرادش که هواداراش هم دیگه از پلاستیک خسته شدند میاد به جای رفع ایراد هر سال اونو تکرار میکنه
شما جنس شیشه لوکس ضد ضربه رو با پلاستیک مقایسه میکنی؟
در ضمن ساپورت دیگه حل شده و رابط کاربری هم سلیقه ای هست. برای مثال منم از رابط کاربری شلوغ تاچ ویز بدم میاد

رضا a در تاریخ : 1392/12/9

شما وقتی چیزی میگی باید رفرنس و منبعشو بزاری. لطفا لینکشو بزار ما هم بخونیم. چون تو کل هیستوری gsmarena همچین چیزی ندیدم

milad m در تاریخ : 1392/12/8

تا از نزدیک نبینید نمیدونید چه شاهکاریه ! عکس هاش زشته وقتی دیدید میفهمید!
یه چیزم بگکم درباره رم 3 !
دوستان پدرم نوت 3 دارن و با اون فضای رمی که بخاطر ویژگی های قلم استفاده میشه + بازی آسفاالت 8 رو بالاترین رزولوشن بازم رم استفاده شده به 2 نمیرسه! البته با آندروید 4.3 !!!
حالا خودتون قضاوت این گووشی با آندروید 4.4.2 که رم بسیار کمی میخواد + اینکه تاچ ویزم بهینه شده 3 گیگ رم میخوایم چچیکار؟

خواهشا منطقی جواب بدید!

مقداد م در تاریخ : 1392/12/8

سلام آرش جان خوبي؟ آرش جون پيج غريبه نرو فدات شم تنها هستي اذيتت ميكنن ... داداش گلم امروز سايت زوميت نوشته بود سامسونگ ميخاد نسخه فلزي اس٥ رو بعد از معرفي فلگشيپ htc معرفي كنه تا همه رو غافلگير كنه و اينكه قصد داشته اس٥ فعلي رو با قيمت پايين تري عرضه كنه به خاطر همين هدف بوده و اس٥ با بدنه فلزي از چيپ اكسينوس ٦٤ بيتي و صفحه نمايش با كيفيت 2k و قيمت بالاتر برخورداره و اين خبر رو Eldar Murtazin اعلام كرده كه شخص مطمئن و نزديكي به كمپاني هاست و البته مشخص بود كه سامسونگ كه چهار ساله پيشرو بازار اندروييدي هاست محاله به Ram 2گيگ و صفحه فول اچ دي راضي بشه و البته اعتراف ميكنم خودم اين مساله وجود گالكسي فلزي رو فراموش كرده بودم . به هر حال اگه خدا بخواد تا دو ماه آينده Galaxy F معرفي ميشه و از اين به بعد Gs با چيپ كوالكوم ولي بدنه اي پلاستيكي و قيمتي پايينتر عرضه ميشه .

علی محمد س در تاریخ : 1392/12/8

یک سوال مهم ؟

اگه سامسونگ سنسور اثرانگشتش رو از اپل کپی کرده حتما بقیه شرکت ها هم از بقیه کپی میکنن
مثلا اول شرکتی که گوشی اندروید ساخت شرکتی دیگه نباید گوشی اندرویدی بسازه یا اولین شرکتی که دوربین8 مگاپیکسلی ساخت شرکت دیگه ای نباید رو گوشیهاش اصلا دوربین بزاره چون کپی برداری میشه یا هر چیزی که تو گوشی به کار میبرن

تازه هم گوشی اس5 همانطور نوت3 همه سنسور های نوت3 رو داره و چندتا هم بهش اضافه شده که هیچ گوشی ای از اینا روش نمیزن یعنی نمیتونن خلاقیت ندارن
رم اس5 هم 2 گیگ DDR4 هست جهت اطلاع خیلی از 3 گیگ بقیه بهتره

محمد ش در تاریخ : 1392/12/8

خوشم میاد همین چند وقت پیش چند تا گوشی سامسونگ از بنچمارک به دلیل تقلب حذف شدن!
بازم نمیدونم چطور روش میشه بحث بنچمارک رو بکشه وسط.
http://blog.gsmarena.com/futuremark-delists-htc-samsung-handsets-for-cheating/

محسن ک در تاریخ : 1392/12/8

سامسونگ این بارو خراب کرد من گلکسی s3i9305دارم که قصد داشتم s5بگیرم اما قصد کردم که اگه سامسونگ باز پلاستیکی باشه
برم جی ال ایکس بخرم همه میگن چیپ ست 801بابا این تکنولوژی .... من اینطور استدلال میکنم چرا اپل با یه2هسته و رام 1به چنین بنچ مارکی رسیده چرا دوربین اپل که 8مگاست باید کیفیت فوقلاده ای نصبت به دوربین 20و 16برندای دیگه داشته باشه درسته سیستم عامل iosدرمقایسه با اندروید خیلی پایدار تره اما باید تلاش کرد که چیزای سا گار با اندروید رو بسازه سامسونگ نه الکی اعداد و رقم بالا ببره اپدیت اپل برای تمام گوشیاشه اما سامسونگ دوسال نهایتا پشتیبانی کنه سونی واچ تی سی که دیگه هیچ و نکته مهم اینه آمریکا با اون قدرتش استورشو برا ایران باز کرد اما سامسونگ اپس چی ...

حسام م در تاریخ : 1392/12/8

از سامسونگ و طراحی های فوق العاده ای که داره خیلی راضیم.اما از نظر سخت افزار به حق میشه گفت که این بار سونی کمی بالاتر از سامسونگ کار کرده و کیفیت بهتری داره.البته نوکیا هم پا به بازار اندرویدی ها گذاشته و خیلی جا واسه پیشرفت داره و شاید دیگه سونی و سامسونگ و اچ تی سی و .... نتونن بعد از پیشرفت اندروید نوکیا حرفی برای گفتن داشته باشن

رضا a در تاریخ : 1392/12/8

توجه
سامسونگ اعلام کرده به دلیل موجی از یاس و ناامیدی ایجاد شده میان هوادارنش قصد دارد سری اس را کنار
گذاشته,در اردیبهشت نسخه لوکس و قدرتمندی از گوشی های خود تحت عنوان samsung F1
که همان اس5 با 3 یا 4 گیگ رم و بدنه فلزی لوکس و پردازنده قدرتمند اگزینوس را معرفی بکند
(دیدید گفتم یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست. داره پرچمداراشو از سری اس به سری اف میبره)

از زومیت کامل تر بخونید:

http://www.zoomit.ir/articles/mobile/9754-metal-clad-galaxy-s5-better-specs

رضا a در تاریخ : 1392/12/8

**توجه** **مهم**
اریک مک یه یکی از پیشبینی کننده ها و مقاله نویس های مهم دنیای تکنولوژی هست,کسی که حتی فروش بالای اس3 رو قبل اومدنش پیشبینی کرده بود تو فوربس یه مقاله نوشته و اس5 رو برای سامسونگ یه شکست بزرگ پیشبینی کرده. مقاله کامل رو از فربس بخونید

http://www.forbes.com/sites/ericmack/2014/02/24/the-samsung-galaxy-s5-is-missing-5-big-things/

رضا a در تاریخ : 1392/12/8

تشریف ببر صفحه سامسونگ یو اس ای تا میدیدی
من موندم وقتی تو خود کره هم دارن این گوشیو میکوبن چه اصراری هست بعضی دوستان اینجوری اشتباه های سامسونگ رو توجیه میکنن
واقعا قابل درک نیست

رضا a در تاریخ : 1392/12/8

"اس 5 شادی و خوشحالی و تمام زندگی ماست؟؟؟"
نه داداش اینا اول و اخرش فقط گوشیه موبایله. تمام زندگی ادم خانواده و دوستاش و خداوند هست. این چه حرفیه؟ :)

رضا a در تاریخ : 1392/12/8

اولا این گوشی از زد2 قوی تر نیست تو بنچمارک و ضعیف تره. صبر کن بنچمارک هاش بیاد تا ببینی
قفل کلاک روی 2.3 تاثیری تو بنچمارک نخواهئ گذاشت مثل زد1
حالا کاری ندارم چون زد2 هم از نظر من زیاد خوب نبود ولی تاک تایم زد2 بیشتر با توجه به باتری 3200 میلی امپریش
بعد هم برای بار چندم رم این گوشی با رم گوشی های دیگه مساوی هست. نه تکنولوژی خاصی داره نه چیزی
به دوست کره ایتون هم بگید یه سر به سایت های مطرح تکنولوژی بزنن مثل gsmarena و engadget همه دنیا دارن میگن سامسونگ خراب کرده نه فقط تو خود کره دوست من
نظر سنجی gsmarena هفتاد و چهار درصد به این گوشی لقب "فاجعه" دادند

ساسان ص در تاریخ : 1392/12/8

رنگ طلائش مثه چسب زخم می مونه
آخه خدایش این چه گویشی
نه طراحی زیبای داره
نه پردازندش ارتقا یافته
بدنه هم پلاستیک
تازه معلوم نیس تو چند سال آینده از طرف گوگل سیستم عاملش آپدیت بشه
اونوقت ادعا شونم میشه و این همه براش تبلیغ کردن
آخه یکم خلاقیقت و تفکر هم بد نیس به خدا
تو بنچمارک ها هم عمرا آیفون رو بگیره
در کل این یه شکست برای سامسونگه

مهبد م در تاریخ : 1392/12/8

سلام
ببینید دوستان عزیز.وقتی ما میخواهیم پولی بابت خرید هرچیزی بدهیم باید ببینیم ارزش خریدش رو داره یا نه.شما به سیر معرفی S3,S4 و S5 یه نگاه بندازید.باید قبول کرد که S3 وقتی ارائه شد حرفهای زیادی واسه گفتن داشت از طراحی بگیر تا...(نسبت به سری های قبلشون) .اما S4 و S5 واقعا اونقد اختلاف ندارند که بخواهیم مثلا از یه گوشی به گوشی دیگه با این اختلاف پولی سوئیچ کنیم.
البته اگه منصفانه بخواهیم نگاه کنیم الان ال جی داره خوب کار میکنه. G2 و G pro 2 واقعا گوشی های خوبی هستند و باتوجه به قیمتشون ارزش خرید بیشتری دارند.و با توجه به سابقه G2 من فکر کنم G pro 2 هم نقش موثری تو بازار خواهد داشت.
در هر صورت من فکر کنم با مشخصات ارائه شده واسه این گوشی خرید S4 یا G2 ارزش بالاتری واسه خریدار به همراه داشته باشه.
من خودم S3 9305 داشتم و بعدش S4 خریدم ولی باید اعتراف کنم اشتباه کردم و واقعا تفاوت فاحشی ندیدم.چون تو اجرای هر نرم افزاری تفاوتی بینشون ندیدم.
البته این فقط تجربه استفاده من از گوشی های سری S هستش و نظر سایر دوستان هم قابل احترام هستش.

ALi H در تاریخ : 1392/12/8

من نمیدونم چرا اینقدر درگیر اعداد و ارقام و امکانات بلااستفاده هستید؟!!

هم این گوشی و هم سونی قابلیت فیلم برداری 4K رو دارن، ولی تو دنیای امروز دقیقا به چه درد می خوره؟
با کدوم کامپیوتر یا تلویزیون میخواین نگاهش کنید؟ 5 دقیقه فیلم 4K حدود 140 گیگابایت حجمشه، این رو کجا میخواید ذخیره کنید؟!!!

کیفیت مانیتور 2K برای سایز 5.1 اینچ به چه درد میخوره؟ بجز اینکه حجم عکس ها بخاطر رزولیشن میره بالاتر، و باعث میشه که پردازش، حافظه و باطری بیشتری رو مصرف کنه؟!!!

الان که دوربین این گوشی 16 مگاپیکسله، ندید میگید بده! اگه 20 بود، ندید میگفتین خوبه؟!! باید بیاد و تست بشه، به عدد و رقم نیست...

بزرگ ترین ایراد این گوشی از نظر من ظاهر و ابعاد بزرگش هست، مخصوصا اون درپوش پورت USB 3.0 ش، که هم زشته و هم اینکه بعد از یک مدت لق میشه...

mohsen m در تاریخ : 1392/12/8

الان شما به من بگو z2 در برابر z1 z و بقیه سونی ها چه تغییر ظاهری داشته ک از تکراری بودن سامسونگ حرف میزنی؟!!!تمام سونی هارو کنار هم بزاری شکلشون یکیه فقط اندازه بزرگو کوچیک شده!!! یچیزی شنیدید ک تکراریه تکراریه همونو میاید میگید دیگه هر شرکتی ی فرمیو تکرار میکنه تو محصولاتش فقط تغییر کوچیکی میده بهش ک بایدم همینجوری باشه الان شما شکل همسایتون میشید بدنیا بیاید؟!!!نه شکل پدر مادرت میشی برادر من نظر شمارو ک خوندم دیدیم داری برتریهای ناچیز سونی رو بزرگ نشون میدی اما برتریهای سامسونگ رو گفتی اینو داره تمام!!!این نشونه طرفداری شما از سونی هست .. شما سونی بخر هرکی هم دوست داشت میره سامسونگ میخره نظر هرکس مورد احترامه تا وقتیکه به بقیه توهین نشه!
متآسفانه سونی ساپورت بسیار بدی داره و همینطور رابط کاربری بسیار زشت...

سعید ق در تاریخ : 1392/12/8

قابل توجه همه دوستان مخصوصا طرفدارای افراطی و تعصبی سامسونگ کافیه یه سر به سایت gsmarena بزنید تا علاوه بر دیدن نمراتی که به این گوشی دادن که فوق العاده ضعیف داده شده نمرات کامنت هارم بخونید تا نیاید اینجا از این گوشی جانب داری کنید به معنای واقعی سامسونگ خراب کرد کلا بهتره دیگه اسمارفون نسازه روی تلوزیون سرمایه گذاری کنه بهتره بازم میگم برید به این سایت سر بزنید تا با نمرات این شاهکار!!! روبرو شوید.

حامد ا در تاریخ : 1392/12/8

سلام به همتون.والا من از سامسونگ نا امید شدم اخه این چه طراحیه که کرده گوشی باید یکم خوشگل باشه.در ضمن هی پلاستیک هی پلاستیک اس 5 رو هم شبیه گرند طراحیش کردن.

علیرضا ص در تاریخ : 1392/12/8

سلام.من تو این چند روز به این نتیجه رسیدم که سامسونگ تو مراسم معرفی به این خاطر حرفی از پردازنده نزد که از استفاده سونی از 801 گیج شده بود و فکر نمیکرد سونی این چیپ رو استفاده کنه و سامسونگ هم خودشو برای snap800اماده کرده بود.بنابراین دیدیم حرفی از پردازنده نزد و اینکه میگفتن چیپ سامسونگ ضعیف تره درست بوده اما چند ساعت بعد"کوالیکام"اعلام کرد اس5801رو استفاده "خواهد کرد".بنابراین با توجه به استفاده سونی از 801سامسونگ دید خیلی ضایعه و همون جا با کوالیکام برای 801نسخه حتی جدید تر صحبت کرد و زمان عرضه رو هم کمی عقب انداخت.
بیخود هم منتظر سریFنباشید.سامسونگ هیچ وقت اسم سری s رو خراب نمیکنه.
و اگرم سری fوجود داشته باشه قطعا به این زودیا معرفی نمیشه.چون سامسونگ منتظر بازخورد اس5هست و میزان فروشش.
پس جلو انداختن یه سری دیگه اشتباه محضه

حمید ت در تاریخ : 1392/12/8

در حال حاضر s3 دارم . تقریبا ازش راضیم به جز مواردی که میره روی اعصاب و باطریش که البته طبیعیه . منتظر بودم ببینیم جدید چی در میاد عوضش کنم . ولی به قول دوستان باید فعلا همین s3 رو سفت بچسبم :-)
نوت 3 که خیلی بزرگه میخواستم ببینم s5 چجوریه بخرمش ولی واقعا ناامیدم کرد
رمش هنوز 2 هستش . اون موقعی که میخواستم s3 بخرم ال جی بنده خدا یه گوشی تو بازارمون داشت فکر کنم سری اپتیموس بود اون موقع رمش 2 بود ولی چون ال جی بود نخریدم !
واقعا از طراحی s5 بدم اومد , عکس معمولا خوشگل تر از واقعیه خودتون دیگه حساب کنید . زمخت با اون دوربینش که زده بیرون !
ال جی بنده خدا الان گوشی تو بازار داره که باطری 3000 به بالا داره اونوقت این s5 هنوز به 3000 هم نرسیده
اصلا ضد آبم نبود نبود مهم نیست ولی واقعا از قیافش بدم اومد , بازم پلاستیک ,
اون موقع طرف z1 نرفتم چون به نظرم صفحه نمایش های سونی نورش یکم مرده و بی روح به نظر میاد حتی با بالاترین نور و فعال کردن موتور براویاش . z2 بیاد ببینم چجوریاس .
از one و سری های جدید htc هم زیاد خوشم نمیاد

کم کم دارم میرم تو فکر ال جی !!!! نمیدونم برم یا نرم ؟؟؟؟

sadegh k در تاریخ : 1392/12/8

اینهم کپی از اس 5 بعد از 2 روز از رونمایی
جالبه این چینیا به کسی رحم نمیکنن
http://www.engadget.com/2014/02/26/goophone-s5-galaxy-knock-off/

sadegh k در تاریخ : 1392/12/8

با اعلام شرکت کولکام نسبت به چیپست جدیدش با نام 801 که در بین دوستدارا ن سونی و سامسونگ سردرگمی به وجود اورد توضیح داد کهMSM8974 همان 800 SoC قبلی هست که بر روی اکثر گوشیها نشته وبا بهترین قدرت به کار خودش ادامه میده مانند ال جی 2 وسونی ووووو
اما این دو چیپست مورد بحث ما که با تغیراتی به نسل دوم رفته بانامMSM8974AB که جی پی یو و حافظه سرعت و پهنای باند سریعتر برای اولین بار در زد 2 وشاید در حد شایعه هست برای اچ تی سی ز2014 بکار رفته ونسل سومMSM8974AC که سرعترین چیپ حال حاظر بازار این شرکت هست (مشخصات کامل در جدول )برای اس 5 در نظر گرفته شده .
اما این 2 محصول با نام تجاری 801 بر روی 2پرچمدار جدید خواهند تشست تا محصول جدید وفوق سریع 805 که در3ماه جاری تولید انبوه بشه ووارد میدان بشه.
منبع لینک
http://blog.gsmarena.com/mystery-solved-what-is-snapdragon-801-and-is-it-powering-the-samsung-galaxy-s5/

arash n در تاریخ : 1392/12/8

بنده پست های جی اس ام ارنا رو مطالعه کردم و گفتم.اگه جی اس ام ارنا رو قبول ندارید دیگه بحثش جداست.از توی هیستوری سایت برید پستش رو پیدا کنید و بخونید

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/8

عزیرم درست S5 خیلی نقص داره ولی اول که میان رده نیست. این از این.
دوم اینکه سامسونگ نمیاد فروش S5 رو خراب کنه ، بعد این همه هزینه.
اگر بخوان مدل خواسی بزنه میذاره 6 ماه دیگه همراه ایفون6 و Z3 اگر عجله کنه هم فروش S5 خراب میشه هم،از Z3 و ایفون6 عقب میفته پس دلت رو به این شایعات خوش نکن.یا علی

arash n در تاریخ : 1392/12/8

سامسونگ اگر ایده نداشته باشه ولی کم نقص ترین ساخته هارو داره.درسته نوآوری آنچنانی نداشته ولی نمیتونید بگید که شرکت بدیه.سامسونگ سی پی یو میسازه(اکساینوس).سامسونگ مونیتور میسازه(سوپر امولد انحصار سامسونگ هست).سامسونگ دوربین میسازه(تمام شرکتها کمابیش میسازن.منظور بنده دوربینی هستش که با سونی و نوکیا و اپل قابل رقابت باشه.مثل گلکسی کمرا که همه باهاش آشنایی دارید).سامسونگ بهترین مهندسی رو در زمینه تطابق حجم و وزن داره(مثلا نوت۳ با اون حجم و اندازه از سونی زد۱ سبک تره.کافیه به رقباش یعنی نوکیا لومیا ۱۵۲۰ و اچ تی سی وان مکس که وزنی بیش از ۲۱۰ گرم دارن توجه کنید).سامسونگ در میان گوشی های اندرویدی کمترین ایراد نرم افزاری رو داره(مثلا ایرادی که توی کرنل سونی بود که باعث میشد توی بعضی از زد۱ها زمانی که وارد دوربین میشدید آیکونها نامرئی میشدند.یا اون مشکل معروف بنفش شدن دوربین اچ تی سی که واقعا راه درست شدن نداشت.توجه داشته باشید که میگم کم ایرادترین و نه بی ایراد).سامسونگ در بین اندرویدی ها غالبا بهترین عمر باتری رو داشته(غالبا و نه همیشه).سامسونگ تنها شرکتی هست که گوشی های پرچمدارش(توجه کنید پرچندارش و نه گوشی های کلاس متوسطش)قابلیت تعویض باتری مثل سابق رو دارن.

دراین مواردی که ذکر کردم نوآوری خاصی وجود نداشته ویا اگر داشته حق انحصارش رو فقط سامسونگ داره.سامسونگ محافظه کارترین برند ولی درعین حال موفق ترین برند بوده.آمار فروشش گواه همه چیزه.

arash n در تاریخ : 1392/12/8

عزیز دلم همون مقدار ناچیزی که سامسونگ بیشتر اورکلاک کرده باعث شده بنچمارکش از زد۲ ۵۰۰۰تا بیشتر بشه
درضمن زد۱ کامپکت به این دلیل بنجمارکش بیشتر از نوت۳ شد چون یه مونیتور کوچیکتر و اچ دی داشت که از سی پی یو قدرت کمتری طلب میکنه که در نهایت بنچمارکش رو بالا میبره.سامسونگ واقعا هنر کرده که با یه فبلت با این مساحت مونیتور با یک سی پی یو مشابه سایر موبایل ها بنچنارک بیشتر بندازه.

رم ۳گیگی که در نوت۳ و زد۲ هستش از نوع دی دی آر۳ هستش که یک نسل از رم ۲گیگ دی دی آر۴ اس۵ قدیمی تره.

به نظر من شما میتونستید با کمی مطالعه بیشتر آگاهی بیشتری نسبت به این گوشی ها داشته باشید تا اینکه بخواید این همه هزینه کنید و برید بارسلون.

یک نکته رو هم ذکر کنم که خالی از لطف نیست و اون باتری های این گوشی ها هستن.نیاز به یادآوری نیست که سونی زد۱ با یک باتری۳۰۰۰ حدود ۵۰ ساعت عمر باتری داشت و لی اس۴ بین ۶۵-۶۹ ساعت(نسخه اسنپدراگن از اکتا باتری کمتری میسوزونه)در صورتیکه ظرفیت باتری سامسونگ ۲۶۰۰ میلی آمپر بود.ولی چرا عمرش بیشتر بود؟؟؟؟دلیلش به پنل مونیتئراشون بر میگرده که سونی از تی اف تی و سامسونگ از سوپر امولد منحصر به شرکت خودش استفاده کرد.امولدها کم مصرفترین پنل هستن در صورتیکه تی اف تی پر مصرفترین و درعین حال کهنه ترین سیستم مونیتور هستن.
تنها ایراد امولد که غالبا طرفداراش از منتقدانش بیشتره رنگدهی بالای اونه.
نوت۳ با این سیستم مونیتور کنتراستی بیش از ۳۵۰۰ داره درحالیکه زد۱ بیش از ۳۰۰۰.
و اما پنل زد۲.این پنل مشابه پنل آی پی اس ال جی جی۲ هستش که واقعا پنل خوبی هستش منتها کنتراستش حدود ۲۱۰۰ بود.سونی شاید بتونه کنتراستش رو به ۳۰۰۰ برسونه ولی هیچ وقت نمیتونه این موضوع رو کتمان کنه که این مونیتور یک نسل از مونیتور اس۵ قدیمی تره.چون جی۲ هم دوره اس۴ هستش و ازقضا اس۴ مونیتورش بهتر بود.
من هم مثل شما آمار چندانی ندارم اما طبق تجربه و مطالعات قبلیم ارپز این موضوع اطمینان کامل دارم که گلکسی اس۵ با این پنل و مچ بودن سخت افزار و نرم افزارش که مثال زدنیه از زد۲ بیشتر خواهد بود.
به یاد داشته باشید که سانسونگ با باتری۲۱۰۰ و مونیتور ۴.۸" گلکسی اس۳ عمر باتری مشابه با سونی زد۱ با باتری ۳۰۰۰ داشت.
لذا من مطمئنم که سامسونگ از این آزمون سربلند بیرون خواهد

مهران ش در تاریخ : 1392/12/8

سلام بر همگی
آخرین خبر: 5 عاملي که باعث شد گلکسي S5 شکست بخورد!
تاریخ انتشار: 92/12/07 22:52
www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=577304
بازم از گوشیتون تعریف کنید

hossein f در تاریخ : 1392/12/8

اقا خواهشن تا گوشی نیومده اظهار نطر نکنید همه اینا مشخصات رو گوشی های دیگه هم هست ولی دلیل نمیشه بگیم این گوشی ارزش نداره اپلم رمش 1GB اونوقت باید بگیم این چه گوشییه دوربینشم 8mega pixel حتما بده.اینا همش رو کاغذه باید تو عمل دید چی کارا میتونه بکنه.

اصلان ع در تاریخ : 1392/12/7

با توجه به مشخصات گوشی s5، نمیشه گفت که این گوشی خوب نیست. عملکردش حتما بهتر از S4 خواهد بود اما من خودم به شخصه انتظار بیشتری داشتم. به خصوص سونی Z2 که اینبار با صفحه ips و رم 3 گیگ معرفی شده از همین حالا شکست s5 رو کاملا قابل پیش بینی کرده. شاید سامسونگ برای چند ماه بعد برنامه ای داره که اگر نداشته باشه سونی و ال جی در کمتر از یکسال سامسونگ رو پشت سر میذارن. اگر سامسونگ چند ماه بعد با یک محصول جدید همه دنیا رو غافلگیر کنه میشه به رمز و راز کاری که در 5 اسفند کرد بیشتر پی برد. وگرنه کارش تمومه.

armin h در تاریخ : 1392/12/7

قابلیت نرم افزاری سامسونگ / خیلی برند ها همانند الجی .. از قابلیت نرم افزاری سامسونگ کپی کرده اند ... و شما کمی اطلاعات خودتون را بالا ببرید و سپس نظر اینچنینی ثبت کنید . سامسونگ سال 2010 قبل از بوجود اومدن اکسپریا گوشی زد آب تولید نمود ... و سنسور اثر انگشت هم اپل اولین کسی نبود که اختراع کرده .... دقیقا پارسال شایعات را یادمه ... که قرار بود سامسونگ سنسور اثر انگشت در پرچمدارش قرار بده ، که به دلیل اینکه پرچمدار اپل زودتر معود معرفیش رسیده ، حلا معتصبن ، می گند سامسونگ کپی کرده !!!! واقعا تاسف داره ..

ALi H در تاریخ : 1392/12/7

نمیدونم چرا اصلا روی طراحی این گوشی کار نکردن، S4 نسبت به S3 قشنگ تر شده بود، ولی ظاهر این گوشی اصلا جالب نیست. حاشیه هاش هم بیشتر شده.
یک موضوع دیگه، بزرگ شدن روز به روز گوشی هاست! یکی به این شرکت ها بگه، آقا بخدا سایز دست ما، هر روز بزرگ و بزرگ تر نمیشه!!!

مقداد م در تاریخ : 1392/12/7

آقا رضا سلام خوبي؟ رضا جان من اصلا نميخام بگم حالا كه اس٥ تاييديه داره پس ويژگي عاليي هست و قبلا خوب نبوده ولي رضا جان ببين از قديم هميشه گوشي هاي sonim تاييديه هاي عالي داشتن در مقابل گرما و مقاومت روي بتن افتادن و ضد آب و حرارت هاي عجيب غريب و در يك گوشي هوشمند فكر ميكنم z اولين بود كه از اين قابليت بهره برد حالا به نظرت درسته بگيم سوني از سونيم تقليد كرده؟؟ ببين عزيزم وقتي اپل چيپست A7 رو معرفي كرد همه به فكر توليد ٦٤بيتي ميفتن از چيپست سازهايي مثل كوالكوم و انويديا تا مصرف كننده هايي مثل htc و sony و اينكه بالاخره يك كمپاني پيشرو ميشه و يك قابليتي رو ارايه ميده و نبايد فكر كنيم اگه فرضا اس٥ يا z2 از چيپ ٦٤بيتي استفاده كرده بودن ، از اپل تقليد كردن چون كمپاني هاي چيپست ساز در Roadmap مشخص ميكنن در اين برهه زمان وقت سوييچ به چيپ ٦٤بيتي هست و تا چند سال ديگه ١٢٨بيتي معرفي ميشه و اگه در اون موقع فلگشيپ سامسونگ زودتر از سوني به معماري ١٢٨بيتي مجهز بشه ، من هيچوقت نميگم سوني از سامسونگ تقليد كرده در واقع گفتن اين مطالب صحيح نيست و قابليت خوبي كه گوشي سونيم داشت ، يه روز اومد روي z قرار گرفت و يه روز روي فلان گوشي ديگه و اگه اختراع يا نو آوري قرار بود غصب و مورد تقليد قرار بگيره مطمئنا سونيم از سوني شاكي بود ... مطلب ديگه راجع به افزايش سايز صفحه و رم بأيد عرض كنم رضاي گلم همه ي اندروييدي ها با هم توي اين موارد رقابت ميكنن و مثلا خود سوني يك سال ٤/٥٥اينچي بود سال بعدش ٥ اينچي بود و امسال ٥/٢ و سال بعدي ٥/٣ يا حتي ٥/٥ اينچي ( و چون الان تبلت ١٢ اينچي توليد شده و تبلت ١٠ ، سايز متوسط شده و تبلت ميني شده ٨ اينچ ، پس در آينده اي نزديك فبلت ها تا ٧ اينچ پيش ميرن و گوشي ها حداقل حداقل ٦ اينچي و اين يعني هر سال بزرگ شدن اجتناب ناپذيره ) و متاسفانه شركت هاي اندروييدي بيشتر به كميت اهميت ميدن تا كيفيت و با اينكه هنوز به يك صفحه ي ٥ اينچي استثنائي دست پيدا نكردن ، سال بعد سراغ ٥/٢ اينچي ميرن در حاليكه مثلا صفحه ي فلگشيپ فعلي اپل هيچ مشكلي نداره و اپل بر عكس اندروييدي ها بيشتر به كيفيت اهميت ميده و در بحث افزايش افراطي رزولوشن دوربين مثلا سوني روي گوشي هاش ٨ مگا برأي رقابت با اس٢ يا اس٣ يا 4s داشت و سال بعدش رو به ١٣ مگا برأي رقابت با اس٤ و نوت٣ آورد و نهايتا سوني سال قبل رو به ٢٠مگا آورد تا اسما خيلي ها رو به سمت خودش بكشونه يعني همون كاري كه نوكيا با ارايه 1020 ميخاست بكنه ؛ پس رضا جان ميبيني در سايز صفحه و دوربين ، خود سوني يكي از إفراطي هاست و البته سامسونگ هم إفراط داره ولي اين افراط سالي يك بار رخ ميده برأي سوني سامسونگ htc و Lg نه اينكه در طول يك سال مثلا سامسونگ يهو از ١٣ به دوربين ٢٣ برسه و شما اگه طرفدار اپل بودي و اين انتقاد رو به اندروييدي ها ميكردي باور ميكردم ولي خود سوني خيلي وقته وارد بازي افزايش افراطي شده . و در آخر در بحث استفاده از Fingerprint scanner ، رضا جان اگه z2 از اين قابليت بهره ميبرد و اس٥ اين قابليت رو نداشت ، شما اعتراف ميكردي سوني از اپل تقليد كرده؟؟

ALi H در تاریخ : 1392/12/7

محصول غافلگیر کننده ای نیست، ولی شما دقیقا امسال برا کدوم محصول غافلگیر شدی؟ iPhone 5S, Z1, Z2, Note 3 ، هیچ کدوم جهش بزرگی نسبت به نسل قبلی نداشتن، اونم دلیل داره، محدودیت های سخت افزاری. تنها چیزی که این وسط منو سوپرایز کرد، طراحی HTC One بود ...
کی گفته فیسبوک سامسونگ بسته است؟ اتفاقا cover pic صفحه اش یک S5 به رنگ آبیه.
به شخصه بین S5, S4, Note 3 هیچ کدوم رو انتخاب نمیکنم، کار کردن با گوشی توسط یک دست برای من مهمه که توی این سایز ها سخته...

محمد ب در تاریخ : 1392/12/7

آقا مهدی بهتره بذاری بیاد این دو گوشی و مقایسه تخصصی بشن بعد نظر بدین.قطعا بررسی شما فقط از روی مشاهده گوشی توی فیلمها و بررسی های اولیه سایتها بوده و هیچکدوم گوشی ها کاملا محک نخوردن.پس اینکه ی عدد بزرگتر هست دلیل برتری نیست.کما اینکه اس4 همین مقدار باتری رو داشت اما بهترین شد در زمان خودش.و اینکه اگر سامسونگ همین باتری رو گذاشته حتما مصرف پنل خودش رو گاهش داده و یک سیستم پاور سیوینگ قوی در کنار باتری گذاشته همین سیستم میتونه ده درصد شارژ رو تا 24 ساعت نگه داره.
درضمن گواهی ضد آب رو خود سامسونگ که به خودش نداده!!!این گواهی رو شرکت مخصوص در همین حوزه گجت رو میگیرن آزمایش میکنن و بهش نمره میدن که به اس4 67 دادن.یعنی 6 برای گرد و غبار هست که از زد2 بالاتر و مقاومتره اما 7 برای آب هست که پایینتر هست اونهم فقط نیم متر در عمق و 30 دقیقه در زمان کمتر هست از زد2.در هر صورت این گوشی امتیاز دسترسی به باتری رو داره که هیچکدوم از سری زد این قابلیت رو ندارن.از فینگر پرینت هیچی نگفتی و سنسور ضربان رو هم ی جمله گفتی رد شدی.از دوربین هم حرفی نزدی.چون 13 سامی 20 زد1 رو شکست داد.دیگه این دوربین 16 چ میکنی.تراشه اختصاصی تصویر برداری داره.3 دهم ثانیه فکوس میکنه که هیچ موبایلی این گزینه رو نداره.اچ دی آر پیشرفته هم در عکاسی هم فیلمبرداری داره برای اولین بار و غیره.اس5 بجز بدنه در همه زمینه ها زد2 رو شکست میده.این رو الان گفتم بعدا براتون ثابت میکنم.منتظر بررسیهای تخصصی باشید.

farzad z در تاریخ : 1392/12/7

با سلام خدمت همه. سامسونگ شرکت قدرتمندیه ولی من نمی دونم چرا رو غول های خودش از باتری قدرتمند تری استفاده نمی کنه. البنه این دوستمون که گفته Z2بهتره باید بگم که آره sony از لحاظ ساخت بدنه از سامسونگ سره اما باید عزیز اینو بدونی که کیفیتی که تو کار کردن با سامسونگ هست اصلآ تو سونی نیست.البته من فکر میکنم که htc one2 و lg g3 رو دست این دو رو بزنن چون من که بیشتر از اینا روشون حساب می کردم.apple هم که فعلآ همون iphone 5s از اینا سر تره.
باتشکر

سعید d در تاریخ : 1392/12/7

مطمعا باشید اس5 قیمت بالا2.5 میلیون تومن وارد ایران میشه نوت3 الا قیمت حدود1.8 میلیون تومن
پولش هست باور کنید نوت3 خیلی بهتر از اس5 هست هم خوشکلتر هم خوش قیمت تر
لایک یادت نره(o_0)

مقداد م در تاریخ : 1392/12/7

سلام داداش مهدي خوبي؟ آقا دوباره يك فلگشيپ معرفي شد و منتقدين درجه يك يك سامسونگ تشريف آوردن . شوخي كردم مهدي جون چطوري رفيقم؟ بابت ميل معذرت ميخام چند وقتي مرتب نميومدم . ممنونم بابت اطلاعات مفيدت ولي مهدي جون compact صفحه ش HD هست و طبيعتا نمره بالاتري كسب ميكنه تا نوت . راجع به اس٥ منم باهات موافقم واقعا جا داشت جنس بدنه رو بهتر ميكرد حتي اگه تاييديه رو حذف ميكرد بازم مي ارزيد ولي مهدي جون من فكر ميكنم عمر باتري اس٥ نهايتا بهتر باشه تا z2 چون صفحه ش كم مصرف تره و يك مساله ديگه احتمال اينكه باز دوربين ٢٠ مگا در سطح عالي نباشه وجود داره و به يكي دو تا آپديت نياز داشته باشه و با توجه به كيفيت عكس هاي عالي سامسونگ ، فكر ميكنم اين ١٦ مگا بتونه بيشتر جلب توجه كنه مگه اينكه سوني مثل اپل هر سال كيفيت عكس رو بهتر كنه ( كه سوني به اين موارد خيلي توجه نميكنه ) البته اينكه سوني از صفحه IPS استفاده كرده و بالاخره تونست مشكل زاويه ديد رو حل كنه برأي اين شركت واقعا جاي تحسين داره و سايت زوميت با مقايسه صفحه z1 با z2 مشخص كرد زاويه ديد در z1 ضعيف بوده در مقابل يك صفحه IPS .

رضا a در تاریخ : 1392/12/7

این رم همون رم های معمولی هست که رو همه گوشی ها هست
دوستان اگه از رم 2 شوک شدن لطفا بدون منبع تکنولوژی خاص به این گوشی اضافه نکنند

sadegh k در تاریخ : 1392/12/7


سرانجام کوالکام پیش‌قدم شد و اعلام کرد که این شرکت، پرچمدار گلکسی اس 5 را با SoC کوالکام اسنپدراگون 801 خود قدرت بخشیده است. اگرچه این چیپ قلب تپنده گوشی Galaxy S5 سامسونگ در تمامی مناطق و تمام نسخه‌ها نخواهد بود (یک نسخه از این دستگاه با چیپ 8 هسته‌ای اگزینوس خود سامسونگ عرضه خواهد شد) اما بطور قطع این موضوع پیروزی بزرگی برای سازنده تراشه‌های پردازشی شناخته شده‌ای چون کوالکام محسوب می‌گردد؛ چرا که مسلما پرچمدار جدید سامسونگ که طی فصل آتی روانه بازارهای سراسر دنیا خواهد شد را می‌توان بعنوان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2014 قلمداد کرد.
به گفته باز دید کنندگان در ظاهر کمی قافیه رو باخت که از شرکتی مثل اچ تی سی لقب چسب زخم بخوره وال جی 2 را زریباتر حساب کنن ولی درکل اگر پر چمدارهایه دیگه دیر به بازار بیان میشه گقت فعلات برتری در انجام امور با اس 5 گلاکسی باشه.

sepehr s در تاریخ : 1392/12/7


این بود همه زور سامسونگ!!!!!!!
ضد آب بودن و قابلیت ذخیره انرژی (استامینا)را که از سونی برداشته حسگر انگشت رو هم که از روی اچ تی سی و اپل داره در جایی دیگر ذکر کرده که امکان شارژ بی سیم داره خوب نوکیا خیلی وقت پیش این قابلیت را روی گوشی لومیا920اش قرار داده بود فیلیپ کاور رو هم که از روی ال جی بر داشته فقط یه سنسور ضربان قلب که خودش قرار داده برای اولین بار همین و بس
در ضمن گواهی ضد آب بودنش هم بسیار ضعیف تر از گوشی های سریzسونیه
نقل قول از زومیت(ضد آب و ضد گرد و غبار بودن تلفن باعث افزایش طول عمر و دوام دستگاه می‌شود. گلکسی اس ۵ دارای استاندارد IP67 است که در سطح پایین‌تری نسبت به IP58 اخذ شده توسط Xperia Z2 قرار می‌گیرد، این بدین معناست که Z2 برای مدت طولانی‌تر و در عمق بیشتر از آب، دوام می‌آورد.)
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/9711-galaxy-s5-vs-xperia-z2-vs-lg-g2

amir n در تاریخ : 1392/12/7

این گوشی 4k فیلم میگیره یعنی هر 10 دقیقه 4 گیگ مصرف میکنه پس حافظش خیلی کمه.

حامد پ در تاریخ : 1392/12/7

داداش فکر نکنم تا دو نسل بعد خانواده s ها به خانواده note ها اونم نوت 3 برسه . همیشه نوت ها از اس ها جلو تر هستند

m a در تاریخ : 1392/12/7

حرف شماصحیح هست؛
امیدوارم این یکی مثل اس4تندتند داغ نکنه!!!چون یکی ازدوستام ابتدارفت الجی جی2خرید؛باتوجه به خواسته هاش واقعاجی2به دردنمیخورد؛فروخت یک اس4خرید که متاسفانه بااستفاده های شدید دوستم تندتند داغ میکرد؛بعدهم رفت اکسپریازد وان خرید...

ساسان ص در تاریخ : 1392/12/7

این گوشی نه از نظر کیفیت بدنه ، نه صفحه نمایش و نه پردازنده به پای آیفون نمی رسه . فقط به نظر من تنها برتریش نسبت به آیفون صفحه ۵ اینچیشه ... که این نقطه ضعف رو اپل با آیفون ۶ حل کرده ... ۲ سایز ۴.۵ و ۵.۵ اینچی رو تابستون معرفی می کنه ... من که صبر می کنم تا آیفون ۶ بیاد .... حیف پول که آدم بخواد بده سامسونگ

میلاد و در تاریخ : 1392/12/7

خیلی خیلی نا امید شدم از سامسونگ من که خودم طرفدار سامسونگم و همیشه به طرفدارهای ایفون [می گفتم] که هیچ خلاقیتی در گوشی های ایفون دیده نمیشه حالا با دیدن گلکسی S5 دیگه حرفی برام نمونده که بگم...................................قبل از معرفیش طرح هایی که تو سایت ها گذاشته بودن خیلی خیلییی قشنگتر و به روز تر بودن.....به نظر من سامسونگ به جای پیشرفت داره پسرفت میکنه و نیاز به یه دگرگونی اساسی در طراحاش داره چون خیلی دیگه سنتی و تکراری شده طرحاش.............

سعید ع در تاریخ : 1392/12/7

به دلیل اینکه اندروید 4.4.2 اندروید سبک تری نسبت به نسخه های پشین برای همینه که رم این گوشی 2 گیگ هستش و البته مدیریت خوب اندروید 4.4.2 روی برنامه ها و برنامه های باز باعث میشه هیچ مشکلی با اون نداشته باشید وهرچی رم رو ببره بالا باید قیمت تموم شده رو هم ببره بالا که عملی و اقتصادی نیست که به همین دلیل هم هست که بدنه پلاستیکی داره و بدنه پلاستیکی تنوع رنگ و البته به قابل تعویض بودن قاب به راحتی کمک می کنه.شک نکنید که بینچمارک این گوشی شما رو شگفت زده می کنه.قابلیت ضد اب این گوشی رو نمیتونید با زد 2 مقایسه کنید چون زد 2 در پشتیش باز نمیشه اما این گوشی باز میشه پس قطعا مثل زد 2 نخواهد بود.خواهشا گوشی ها رو باهم مقایسه نکنید چون هرکدوم یه ویژگی خوب دارند که باعث فروش خوبش میشه،این یه سیاسته چون کل جهان همینجوره هیچ چیزی نداریم که کاملا کامل و بی نقص باشه و به دلیل اینکه چند شرکت بتوند در کنار هم اما جدا فروش خوبی داشته باشند باید منصفانه عمل کنند.انتخاب گوشی هم کاملا یه چیز شخصی و هرکسی باید خودش انتخاب کنه پس خواهشا هیچ برندی رو با سامسونگ مقایسه نکنید. «زنده باد سامسونگ,زنده باد اس5»

pedram a در تاریخ : 1392/12/7

سامسونگ که قرار بود بدنه فلزیو cpu64بیت بزنه خراب کرد رفت که حالا باید منتظر این وz2بشم ببینیم عملکرد کلیشون چجوریه؟

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/7

دوستان S5 به هیچ عنوان ضد اب نیست، و دلتون رو به ضد ابی خوش نکنید در حال حاضر فقط سونی گوشیهای تمام ضد اب تولید میکنه.
S5 فقط در مقابل اب مقاوم هست ، طوری که تو مراسم معرفی مدیر عامل سامسونگ گفت S5 در مقابل اب مقاوم است ولی ما به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم که گوشی رو زیر اب فروببرید.
S5 در حد قطرات بارون یا اب های خیلی کم مقاوم هست .
S5فقط حاشیه هارو رو نسبت به مدل قبلی اضاف و ضخامت رو بیشتر کرده و گوشی رو کاملا ضد اب نکرده.
عمل عجولانه ی سامسونگ برای عقب نماندن از رقبایی مثل سونی بود که به هیچ عنواندموفق عمل کرد ...
یک ایراد خیلی بزرگ دیگه باتری بسیار ضعیف هست که با اینکه مانیتور بزرگتر شده و نیت نور خیلی بیشتر شده و نرم افرارهای مختلفی اضاف شده که شارژ رو بیشتر مصرف میکنن . ویک باری 2800 میلی امپری خیلی. ضعیف هست
ایراد اساسی که در حد فاجعس طراحی و جنس خیییییلی ضعیفش هست
و پس رفت رم نسبت به note3 .
کلا پر از ایراد

armin a در تاریخ : 1392/12/7

دقیقا .... منم همین حرفو می زنم ..... بخدا من اصلا زد و زد وان را از هم تشخیص نمیدم .. فقط از روی کلمه سنسور جی که پشت گوشینوشته توجه میشم .. اما زد وان و 2 که کلا کپی هم هستند .... حرف برند های دیگه را نزیم بهتره

armin a در تاریخ : 1392/12/7

قابلیت زد آب کاملا بی کاربرده .. سامسونگ تمام تلاششو کرده تا یک گوشی با قابلیت زد آب بزنه و همینطور زیبایی و حاشیه کم گوشی را حفظ کنه ..... از حرف سامسونگ خوشم اومده .... ( این گوشی در برابر آب مقاوم هست ، اما سعی کنید گوشیتون را تو آب نبرید ) یعنی کسی که با درک و شعور بالا باشه ، واقعا مفهوم این جمله را متوجه میشه ...... همانطور که از تبلیغ اس 5 نمایان بود و شعار های پی دی پی سامسونگ ( زیبایی ، شادی ، تفریح ، زندگی ، زندگی ، همراه ، و تمام خوشحال هایی که در زندگی داریم در اس 5 هستش) ( من به دلیل داشتن نوت 3 و کاربرد های روزمره ام واقعا حس می کنم ، ((اما اس 5 چی باشه دیگه )))

کلا نتیجه می گیریم منظور سامسونگ چی بوده ؟ اس 5 شادی و خوشحالی و تمام زندگی شماست .. گوشی زد آب می باشد ، اما به این دلیل که گوشی همانند گوشی سونی 30 دقیقه بیشتر نمی تواند در آب باشد ، سعی کنید تو آب نبرید و از زندگی و خوش حالی خودتون محافظت کنید .......

واقعا مفهوم این جمله انقدر سخته ؟؟ این فن های سونی اومدن ، چطور بیان کردند ...

Hamed J در تاریخ : 1392/12/7

خدایی بعضیا میان نظر میدن که
"سامسونگ سقوط کرد"
سامسونگ همه رو مایوس کرد
و این جور حرفا
اول بگم که این گوشی از لحاظ قدرت هم از همه گوشی ها قوی تره که مخصوصا از z2 هم قوی تره
از لحظ رم اول یه سوال کی تا حالا گوشیش با دو گیگ رم کم اورده تازه اندروید 4.4 که با رم 1 هم کار میکنه تازه نسل رم s5 خیلی بهینه تر از رم های z2 و note 3 هست
از لحاظ صفحه فقط نگاه کنید سوپر امولد فول اچ دی با تراکم 432 ppi که از z2 با تراکم 424ppi بهتره تازه سوپر امولد رو با ips نباید اصلا مقایسه کرد تازه خوبه سونی دوباره از tft استفادا نکرده ...
درباره cpu هم اس 5 از Qualcomm Snapdragon 801 MSM8974-AC استفاده کرده در حالی که z2 از Qualcomm Snapdragon 801 MSM8974-AB استفاده کرده که اگه الفبا انگلیسی بلد باشد متوجه یه مدل بالاتر بودن اس 5 میشدید که البته تفاوت زیادی ندارن
در باره کلاک هم که s5 کلاک cpu هاش 2500 هست و زد 2 که 2300 هستن
اگه درباره باطری هم تحقیق کنید متوجه میشوید که talk time اس 5 نزدیک 22 ساعته ولی ولی z2 نزدیک 15 ساعته ...
دیروزم با دوست کره ایم که تو دانشگاه با هم بودیم میگفت الان تو کره هم همین جور شده طرفدارای سونی و الجی پیله کردن میگن سامسونگ خراب کرده جالب بود میگت s5 همه رو برده ولی مثل اینکه توقع مارک های دیگه لپ تاپ از سامسونگ بود نه گوشی ...

مهدی ع در تاریخ : 1392/12/7

سلام خدمت داداشای گلم.
قصد داشتم امسال به شخصه به نمایشگاه بارسلون برم و با اسمارتفونهایی که معرفی میشن کار کنم.ولی بنا به دلایلی مقدرو نشد،
خب همه شاهد معرفی Z2 و S5 بودید. هر دور اسمارتفون ویژگی های بارزی دارن، یه برسی کامل از دو برند انجام میدم.
در بخش پردازنده S5 با اسنپدراگون801Ac. مقدار خیلی ناچیزی قوی تر از اسنپدراگون801ABدر Z2 عمل میکنه. خیلی اختلاف خیلی ناچیز هست.
خبS5 روی 2.5گیگاهرتز کلاک شده و Z2 روی 2.3 . که کلاک بالاتر رو نمیشه دلیل قدرت بیشتر دونست همونطور که compact با 2.2 گیگاهرتز و رم 2 در بنچمارک 2000 هزارتا نمره بیشتر از note3 با رم 3که روی 2.3 کلاک شده بود کسب کرد.
خب Z2 یک گوشی ضد اب و ضد گرد و غبار قوی هست ولی S5 بر خلاف تصورات ما ضد اب نیست و فقط مقاوم در برابر اب هست به این معنا که در مراسم معرفی مدیر عامل سامسونگ گفت:S5 گوشی مقاوم در برابر اب هست ولی ما توصیه میکنیم که گوشی رو زیر اب فرو نبرید. پس S5 نمیتونه یک شناگر باشه و فقط در بابر اب کم مثل قطرات بارون مقاوم هست.
در Z2 از رم 3 و در S5 بر خلاف note3 از رم 2 استفاده شده.
در S5 از فضای رم 8 گیگ اشغال شده، و بهترین گزینه برای خرید نسخه ی32 گیگ هست ( به علت فضای اشغال شده ی زیاد)
حاشیه هایZ1 در اطراف کمتر شده، ضخامت کمتر شده و با اینکه صفحه نمایش بزرگتر شده گوشی سبک تر شده(158G) ولی در S5 نسبت به نسل قبلی گوشی حاشیه بیشتری دارد، وزن و ضخامت بیشتری دارد(واین در صورتی هست که گوشی کاملا ضد اب نیست)
در Z2 از دو اسپیکر قوی یکی در پایین و یکی در بالای گوشی استفاده شده صدای قوی استریو رو پخش میکنه، ولی در S5 از تک اسپیکر متوسط استفاده شده)
در Z2 از صفحه نمایش IPSبا فناوری لیزری استفاده شده، که کنتراست صفحه رو زیر نور افتاب بدون تغییر در رنگ حفظ میکنه.
و در S5 از یک Amoledو با نیت نور قوی500 استفاده شده
باتری Z2 از ظرفیت3200MA و نسل جدید استامینا استفاده شده ولی در S5 این داستان خیلی نا امید کنندس و از یک باتری 2800 میلی امپر استفاده شده که برای 500 نیت نور و این پردازنده بسیار ضعیف هست.
هر دو گوشی قابلیت 4k ساپورت میکنن ولی در S5 روی 720 ولی در Z2 روی 1080 ضبط میشه.که تفاوت زیاد هست
همچنین Z2 با 120 فرم در ثانیه قادر به ثبت اسلوموشن هست.و خلاقیت بزرگ افکت های افزودنی برای ویدیو در دسترس هست که بسیار زیباست.
در S5 از حسگر اثر انگشت و ضربان قلب استفاده شده که میتونن کارامد باشن.
و در جنس بدنه سونی با استفاده از شیشه ابدیده و نشکن در کنار فلز و با سایز صفحه نمایش بزرگتر نسبت به S5 دوام و کیفیت خیلی بهتری دارد ، ویکی از بزرگترین ایرادهای S5 جنس بسیار ضعیف بدنه هست، و جالب اینجاست که Z2 با صفحه نمایش بزرگتر و جنسی از شیشه و المینیوم حدود16 گرم سنگین تر از S5 با صفحه نمایش کوچیکتر وجنس پلاستیکی هست.
دوربین Z2 رو 15 مگاپیکسل در حالت اتوماتیک تنظیم شده.و20.7 مگاپیکسل در حالت دستی.
در کل سامسونگ محصول پر قدرتسیت که بی عیب هم نیست،
که میشه اشاره کرد به جنس بسیار ضعیف ، طراحی بسیار تکراری، ضد اب نبودن کامل و کاهش رم نسبت به note3 و صدای کم اسپیکر و باتری نا امید کننده.
ولی در مقابل سونی بسیار هوشمند عمل کرده و تمام نقاط ضعف خودش رو به قوت تبدیل کرده ، طوری که دیگه کسی نمیتونه ایراد اساسی ازش بگیره و یک اسمارتفون کامل و بی نقص
سونی یک هندزفری پیشرفته رو در جعبه ی Z2 قرار داده که که از فناوری جدید نویز گیر سونی استفاده میکنه که 98 درصد نویز اطراف رو میگیره
امیدوارم کمکی کرده باشم. یا علی

رضا ا در تاریخ : 1392/12/7

مث اینکه دوستان منظور کامنت منو درست متوجه نشدن
من نگفتم ک مثلا سنسور اثر انگشت باید فقط متعلق به اپل باشه و زد آب فقط متعلق به سونی.
من گفتم چرا شرکت مثلا به این بزرگی بلد نیس یه ایده ی جدیدی یا اختراعی داشته باشه شرکت های دیگه بیان از ساسونگ یاد بگیرن!که البته سونی و نوکیا و اچ تی سی و اپل مث سامسونگ نیسن ک [اینجوری] این کارو کنن! فقط این کارا از سامسونگ بر میاد. یه چیزی نام ببر ک سامسونگ توی گوشیهاش به عنوان یک ایده جدید استفاده کرده باشه ک شرکت دیگه بخواد از اون اختراع تو گوشیهاشون استفاده کرده باشن.
تنها کاری ک بلده اینکه هر سال عدد رم و سیپیو و دوربین و میبرم بالا همین.تازه اولین شرکتی ک سی پیو 4 هسته ای استفاده کرد ال جی بود!
امروز اپل گوشی 64 بیتی معرفی کرد فرداش خبر رسید ک ساسونگ قصد تولید گوشی 64 بیت داره ! دی :)

رضا a در تاریخ : 1392/12/7

البته شایعاتی هست که سامسونگ با معرفی این گوشی میخواد سری اس رو به یه محصول میان رده تبدیل بکنه(که کرد) و سری F خودش رو با بدنه المینیومی و ... تو اخر فروردین معرفی بکنه

سعید ش در تاریخ : 1392/12/7

یه چیز دیگه نزدیک 8 گیگ حافظه داخلی گوشی صرف برنامه های بیخود سیستمی شده یعنی کمتز از 8 گیگ در اختیار کاربره اینم همون مشکل کمبود حافظه اس4 رو داره ...اینم از عروس تعریفی

رضا a در تاریخ : 1392/12/7

ضد اب که نیست مقاوم در برابره ابه(تازه خودشون توصیه کردن زیر اب نگیریدش :)) )
ضربان قلب هم که برنامش همین الان تو استور گوگل هست. مگه پیرمردیم هی بخوایم ضربان بگیریم یا رژیم بگیریم؟؟
صفحه هم سوپر امولد همه میدونن زیباترین نیست
خلاصه این جور واکنش های احساسی از سر این که سامسونگ رو دوست دارید تاثیری تو واکنش قهر امیز بین المللی نداره. یه سر به gsmarena و eangadget و theverge بزنید تا ببینید چی میگم

amir - در تاریخ : 1392/12/7

دوست عزیز لطفا بدون اطلاع از موضوع صحبتهای بی اساس رو جا نندازید !

ddr4????!

اسنپ دراگون سری ۸۰۰ ( این ۸۰۱ هم سال پیش معرفی و استفاده شد...پارسال اسمش اسنپ 800 ab و 800ac بود روی چند مدل گوشی قبل از اس ‌۵ نصب شده ) رم ddr 3 ساپورت میکنه .

روی ۸۰۰ معمولی باس رم ۱۶۰۰ بود روی ab و ac (که امثال شده ۸۰۱ ) باس رم ۱۸۶۶ شده.....توی اس او سی های پارسال اگزیناس ۵۴۲۰ روی سری نوت (۳-۱۰.۱-۱۲.۲-تب پرو و امثالهم ) باس رم ۱۸۶۶ بود.

اس ۵ امسال تازه رسیده به سرعتهای رم ‌پارسال سری نوت.

رضا a در تاریخ : 1392/12/7

بله میگیرم
من واقعا موندم وقتی واکنش جهانی و بین المللی به یه محصولی این قدر غافلگیر کننده و برای سامسونگ شوگ اور هست که فیسبوکشو میبنده و همه دارن ازش انتقاد میکنن چرا بعضیا اصرار دارند بگن نه اینجوری نیست و خیلی خوبه و ...
واقعا حاضری پولی که براش زحمت کشیدی رو بدی بالای این گوشی
اصلا محصولات شرکت های دیگه رو هیچی ولش کن
در مقایسه با همین نوت3 سامسونگ حاضری اینو بخری؟

Navid S در تاریخ : 1392/12/7

سلام من در تمام زندگیم که تلفن همراه داشتم فقط با ios کار کردم چون واقعا محشره رو دست نداره به اندرویدم آشنایی دارم.من نمیخوام کمپانی زیر سوال ببرم ولی عزیزان دوستان عزیزم شما خودتون با عدد و آمار نبینید گوشی به پیکسل و صفحه بزرگ و 4 و 8 هسته بودن نیست گوشی هوشمند باید سخت افزار و نرم افر باهم مچ بشن مث pc یا لپ تاپ حالا ساسونگ یا اپل کپی کرده باشن یا نکرده باشن شما خودتون قاضی کنید ۱ 5s با s5 بگیرین بعد با اثرانشگت قفل بازکنید یا نه فقط گوشی بگیرید تو دست فقط نگا کنید خدایی ظلم انسان پا روی حق بزاره اپل اولین تولید کننده گوشی هوشمنده.htc اولین تولید کننده گوشی اندرویدی حالا بماند
تو دنیا و نسل ما چیزی که مهم استاندارد بودنه شرکت اپل تمام تولیداتش استاندارد روزه بخاطر همینه ۱ سال ۱ ایفون میزنه و همون گوشی که سال بعد بزنه تولید گوشی سال قبل متوقف میکنه و گوشی جدید به جایگزین اون با همون قیمت تولید میکنه ، درباره ی 64bit بهتون بگم که ساخت معماریش فقط اپل داره بعدشم اون حجم داده ای که برای اثر انگشت لازمه فقط cpu 64bit میتونه اطلاعات اسکن به خوبی انجام بده والا اپل میتونست اثر انگشتم رو 5 یا حتی 4s بزاره به این دلیل که اونا حجم داده و توانای این عملیات نداشتن گفتم بدونید که اپل برای رضایت مردم کار میکنه با استاندارد های جهانی واسه همینه ۳ سال با ارزش ترین برند سال انتخاب میشه.ببخشید پر حرفی کردم ولی خدایش روی برگه یا اعداد و ارقام گوشی نسنجید و نخرید بگیرید دستتون تست کنید(شنیدن کی بود مانند دیدن)

مهدی ق در تاریخ : 1392/12/7

سلام خدمت دوستان عزیز . من مهدی هستم از شیراز وتازه امروز عضو این سایت شدم . تصمیم دارم یه مویایل سری s از سامسونگ خریداری کنم . مطالب مفید و قابل قبولی در بخش نقد و نظرات مطالعه کردم . دوست دارم s4 خریداری کنم . در مجموع از نوشته های دوستان بجز قاب پلاستیکی و داغ شده باطری البته اگر اصلی نباشه مشکل خاصی ندیدم . البته از سایت you tube چندین ویدئو رو دیدم و همینطور که دوستان اطلاع دارید 5 اسفند شرکت سامسونگ از s5 هم رونمایی کرد . البته تا الان هم در این سایت و برخی دیگر از سایت های داخلی و خارجی انتقاد های زیادی به s5 وارد شده است مثلا حسگر اثر انگشت که کپی از اپل آمریکا و htc هست . البته در مورد HTC ONE هم بررسی های انجام دادم و HTC ONE هم گوشی شایسته و مناسبی چه در قسمت سخت افزار و نرم افزاری است . به هر صورت بین S4 و HTC ONE تردید دارم . ممنون میشم اگر دوستانی که اطلاعات بیشتری در مورد این دو گوشی دارن منو راهنمایی کنن .
موارد 7301 تا 7400 از مجموع 7569 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا