نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا Lumia 1520

Lumia 1520 لومیا 1520

Nokia Lumia 1520 نوکیا
ارزیابی کاربران: 9 از 10 (3270 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های نوکیا
» نوکیا 110 4G (2024)
» نوکیا 105 (2024)
» نوکیا 215 4G (2024)
» نوکیا 225 4G (2024)
» نوکیا 235 4G (2024)
» نوکیا 230 2024
» نوکیا 5310 2024
» نوکیا 6310 2024
» نوکیا C210
» نوکیا G310
» نوکیا 150 2023
» نوکیا 130 2023
» نوکیا G42
» نوکیا C300
» نوکیا C110
» نوکیا XR21
» نوکیا C12 Plus
» نوکیا C12 Pro
» نوکیا C32
» نوکیا C22
» نوکیا G22
» نوکیا C02
» نوکیا C12
» نوکیا 2780 Flip
» نوکیا X30
» نوکیا G60
» نوکیا C31
» نوکیا T21
» نوکیا 110 2022
» نوکیا T10
» نوکیا 5710 XpressAudio
» نوکیا 8210 4G
» نوکیا 2660 Flip
» نوکیا G11 Plus
» نوکیا 2760 Flip
» نوکیا C2 2nd Edition
» نوکیا C21 Plus
» نوکیا C21
» نوکیا G11
» نوکیا G21
» نوکیا G400
» نوکیا C200
» نوکیا C100
» نوکیا X100
» نوکیا T20
» نوکیا G300
» نوکیا G50
» نوکیا XR20
» نوکیا 6310 (2021)
» نوکیا C1 2nd Edition
» نوکیا C30
» نوکیا 105 4G
» نوکیا 110 4G
» نوکیا C20 Plus
» نوکیا C01 Plus
» نوکیا C10
» نوکیا C20
» نوکیا G10
» نوکیا G20
» نوکیا X10
» نوکیا X20
» نوکیا 1.4
» نوکیا 5.4
» نوکیا C1 Plus
» نوکیا 8000 4G
» نوکیا 6300 4G
» نوکیا 8 V 5G UW
» نوکیا 2 V Tella
» نوکیا 215 4G
» نوکیا 225 4G
» نوکیا 3.4
» نوکیا 2.4
» نوکیا C2 Tennen
» نوکیا C2 Tava
» نوکیا C5 Endi
» نوکیا 150 2020
» نوکیا 125
» نوکیا 5310 2020
» نوکیا 1.3
» نوکیا 8.3 5G
» نوکیا C2
» نوکیا 5.3
» نوکیا C1
» نوکیا 2.3
» نوکیا 110 2019
» نوکیا 2720 Flip
» نوکیا 800 Tough
» نوکیا 6.2
» نوکیا 7.2
» نوکیا 220 4G
» نوکیا 105 2019
» نوکیا 3.1 C
» نوکیا 3.1 A
» نوکیا 2.2
» نوکیا X71
» نوکیا 9 PureView
» نوکیا 3.2
» نوکیا 1 Plus
» نوکیا 4.2
» نوکیا 210
» نوکیا 8.1 (X7)
» نوکیا 106 2018
» نوکیا 3.1 Plus
» نوکیا 7.1
» نوکیا 5.1 Plus (X5)
» نوکیا X6 2018 (6.1 Plus)
» نوکیا 2.1
» نوکیا 3.1
» نوکیا 5.1
» نوکیا 8 Sirocco
» نوکیا 8110 4G
» نوکیا 7 plus
» نوکیا 1
» نوکیا 3310 4G
» نوکیا 6.1
» نوکیا 7
» نوکیا 2
» نوکیا 3310 3G
» نوکیا 8
» نوکیا 105 2017
» نوکیا 130 2017
» نوکیا 3310 2017
» نوکیا 3
» نوکیا 5
» نوکیا 6
» نوکیا 150
» نوکیا 216
» نوکیا 230 Dual SIM
» نوکیا 230
» نوکیا 222 Dual SIM
» نوکیا 222
» نوکیا 105 Dual SIM (2015)
» نوکیا 105 (2015)
» نوکیا 215 Dual SIM
» نوکیا 215
» نوکیا Lumia 638
» نوکیا N1
» نوکیا Lumia 830
» نوکیا Lumia 735
» نوکیا Lumia 730 Dual SIM
» نوکیا 130 Dual SIM
» نوکیا 130
» نوکیا Lumia 530 Dual SIM
» نوکیا Lumia 530
» نوکیا X2 Dual SIM
» نوکیا 225
» نوکیا 225 Dual SIM
» نوکیا Lumia 630 Dual SIM
» نوکیا Lumia 635
» نوکیا Lumia 630

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2901 تا 3000 از مجموع 3455 مورد

كامران ا در تاریخ : 1392/10/29

سلام
لطفا دوستاني كه اطلاعات كافي در مورد ريختن برنامه برأي فون دارن راهنمايي كنن،. ممنون

مسعود ک در تاریخ : 1392/10/29

دورود بر شما ،دوستانیکه این 1520مبارکو خریدن،لطف کنن بگن ساخت چه کشوریه؟بعد in box چی داره؟

peyman j در تاریخ : 1392/10/28

با عرض سلام . . .
من این گوشی رو چند روز پیش از نمایندگی NOKIA تو بازار موبایل ایران به قیمت 2350000 تومان خریدم!که شامل گارانتی و فلیپ کاور هستش و اکانت رایگان هم برام درست کردن ، این هم بگم که این گوشی جاهای دیگه به قیمت 2170000 تومان هم وجود داره ولی بدون گارانتی و فلیپ کاور هست!
و اما ارزش داشت که با این پول این گوشی رو بخرم و از گوشی هایی مثل iphone 5s ویا بهترین گوشی اندرویدی مثل g2 and z1 چشم پوشی کنم؟؟؟؟؟!!!!
جواب:واقعــــــــاً ارزش داره ، 1520 از همه لحاظ فوقلعادست!کار کردن با سیستم عامل ویندوز8 بی نظیرو دلچسبه. . . استور کامل و دانلود سریع و ساده بدون نیاز به فیلتر شکن! . . . صفحه نمایش فوقلعــــــاده . . .دوربین معــــــــرکه با 20 م.پ غیر قابل مقایسه با 20 م.پ z1 . . . اسپیکر توووووپ که فقط دوست دارم باش آهنگ گوش بدم . . . باطری که جای هیچ حرفی نذاشته ( ولا من هر گوشی دیگه ای دیدم شارژرش مثل دم ازش آویزون بود!ولی من هر 2 روز یه بار میزنم تو شارژ)....امنیت و استحکام بالا . . .خلاصه واقعاً ارزش داره و از همه مهمتر این گوشی NOKIA ست که برات عمری کار می کنه. . . تا اینجا سعی کردم بدون تعصب نظرمو بگم
این گوشی برای افراد خاص و کسایی که معنی NOKIA رو میفهمنه!

iman s در تاریخ : 1392/10/28

دوست عزیز خدمتتون عرض کنم که اولا من مقایسه های تصویری نوت3 و لومیا1520 رو دیدم و اگه نگم لومیا سرتره اما میتونم به جرات بگم پایینتر هم نیست.ضمن اینکه نوت3 از رم 3گیگابایتی ddr3 استفاده میکنه. نوت فقط قلمش اونو متمایز میکنه.اما لومیا 1520 باتریش قویتره و کیفیت تصویرش اونقدر برتر از نوت3 هست که حتی بزرگترین متعصب های سامسونگ و مدیران سامسونگ هم حاضر نمیشن دربارش صحبت کنن!!!! چه برسه بخوان مقایسش کنن!!!حتما اینا رو دیدی اما اگه احتمالا ندیدی یه سرچ کن تا خیالت درباره درستی عرایض بنده راحت شه.ضمنا اگه لومیا 1520 خریدش اونقدر مهم نیست چون لومیا 920 (که اتفاقا خودم هم دارم) همون برنامه ها رو با قدرت باز میکنه باید اینم در نظر داشت که نهایتا سی پی یو دوهسته 1.7 یا دیگه بخوایم خودکشی کنیم 4هسته1.5 برای گوشیهای اندروید کافیه.و بهتره در فرمایشاتتون از استاندارد دوگانه استفاده نکنی.اگه واسه این همچین چیز مهمی نیست پس برای اندروید هم نباید زیاد مهم باشه. ضمنا همون دوربینی که شما میگی تفاوت عمده 1520 با 920 هست کاملا درسته و منم تاحدی قبول دارم اما همون دوربین و کیقیتش خیلیه و همچنین فیلمبرداریش و صدای ظبطش اونو از رده دوربین موبایل خارج میکنه و.... اما تصویر و باتری 1520 رو هم نمیشه نادیده گرفت. بازم عرض میکنم که شما درست میفرمایین اما چرا اینا رو درباره نوت3 و بقیه اسمارت فونهای مربوط به اندروید نمی فرمایین. علاوه بر این موارد باید اضافه کرد که لومیا1520 جدای سرعت بسیار بالا که به قول بعضی از دوستان فعلا استفاده واجبی نداره، دارای شیار کارت حافظه هست و واقعا هر کسی رو که دیدم فبلت داره توش فیلم و شو هم میریزه و این گزینه به همراه باتری و تصویر بزرگتر و بسیار با کیفیت تر خرید1520 رو به شرط استفاده از امکاناتش معقول میکنه نه اینکه کسی بخره و فقط باهاش مکالمه و نهایتا بازی انجام بده.مثلا خود من گاهی تو مسافرت بعضی کارامو انجام میدم چون کارم مربوط به تبلیغات و چاپ و چاپخونست گاها از ورد و اکسل و ...استفاده میکنم که واضحه کار کردنش در 1520 خیلی بهتره.البته نظر شما برای دوستانی که فقط موبایل و نهایتا بازی انجام میدن باهاش صدق میکنه اما برای من ....
در کل سپاسگزارم از نظر شما.با عرض ارادت

saeid f در تاریخ : 1392/10/28

خب گالکسی اس تری هم هر برنامه ای که نوت تری اجرا میکنه رو اجرا میکنه.فقط نوت تری سریعتره

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/28

توبعضی سایتها ازکشورسازنده سوال کرده بودن سایت پاسخ داده بود چینی حالا کدوم سایت یادم نیست من از خدا میخوام فلاندی یا آلمانی باشه البته همون نهایتا2200تومان.اگه شما هم یک آدرس بدهی که یقین پیدا کنم ممنون میشم.

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/28

ممنون از توضیحاتت.من سینه چاک هیچ برندی نیستم وفقط سعی میکنم بهترینشو داشته باشم چه سامسونگ چه نوکیا کاری که اکثرا انجام میدن. بازم ممنون.

رضا ا در تاریخ : 1392/10/28

دوست عزیز کاملن مطمئن باش 1520 از لحاظ دوربین , باتری , کیفیت ساخت , صفحه نمایش و به گفته خیلیا طراحی بهتر از note 3 هس , اون سی پیو هم.که اشاره کردی فرقی ندارن با هم ولی یادت باشه این سی پیو رو وین فون خیلی قوی تره.
در مورد نرم افزار هم برو به سایت www.Windowsphone.com
ببین نرم افزارهایی که برات مهم هسن اونجا یافت میکنی یا نه در کل از خرید این گوشی پشییمون نمیشی ,یاعلی

Majid S در تاریخ : 1392/10/28

هرکی نسبت به امکاناتی که نیاز داره یک موبایل را می پسنده ،اگه اینجور بود نوکیا فقط 520 می ساخت و می گفت امکاناتش مناسبه مثل کمپانی apple.

saeid f در تاریخ : 1392/10/28

دوستان این سوال من رو اگه میشه جواب بدین
محتویات باکس این گوشی دقیقا چی هست؟
اصلا چند مدلش رو داریم؟با یکی از فروشگاه ها تماس گرفتم میگه دو نمونه داریم.یکی معمولی و دیگری غیرمعمولی که گیفت کارت و کاور بک داره
اون غیر معمولیش تو ایران گیر میاد؟

آبتین ف در تاریخ : 1392/10/28

داداش یه سیستم عامل قوی و روون مثل ویندوزفون نیازی به سی پی یو بالا نداره مدلای پایین ترشم برنامه های این گوشی اجرا میکنن فقط این سریع تره همین

Stop P در تاریخ : 1392/10/28

http://narenji.ir/category/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7/%D9%86%DB%8C%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7

حتما مطالعه کنید
نیوکیا با سیستم عامل اندروید
نه پچ
دقت کنید

Stop P در تاریخ : 1392/10/28

خوب 1520 بگیر وقتی این قدر عاشق سینه چاکش شدی
چرا میای در موردش بحث میکنی
وقتی همه ی راه ها به 1520 ختم میشه
دلیل بر این بحث کجاست؟
شما پرسیدی کدوم بهتره
من گفتم در عمل نوت سرتری داره
اونم بیشتر به خاطر اندروید هست
اگه 1520 هم اندروید بود
میگفتم تقریبا فرقی ندارن
حالا
دوربین 920 یا 925 هم واقعا حرف نداره
چه فرقی در عمل کرد بین 920 با 1520 هست؟در عمل کرد نه دوربین.
مشخصات به چه درد میخوره وقتی در عمل یکی هست؟
شما فقط بگید در عمل فرقشونو
یه نرم افزار معرفی کنید که 920 نتونه اجرا کنه ولی 1520 انجام بده؟
نیست
چه باور کنی چه نکنی نیست
فرق بین 920 با 1520 فقط در روی کاغذ خلاصه شده
اگه دوربین رو کنار بزاریم
در عمل فرقی نداره
گوشی که به دوربین خلاصه نمیشه
دوربین یکی از مزایای هر گوشی هست
نه کل مزایا

Mohamad Reza S در تاریخ : 1392/10/28

سلام ، از کسانی که این گوشی را دارن خواهش دارم بدون تعصب مزایا و معایب و نکات مثبت و منفی این گوشی را نسبت به هم رده های خودش ذکر کنند . با تشکر

Stop P در تاریخ : 1392/10/28

کسی نگفته وین فون ارزش نداره
داره در همون 350تومان
یه نرم افزار بگو یا بازی بگو که 520 نتونه اجرا کنه
عزیز من ربطی به تعصب نداره
حرف من اینه کامل نیست وین فون
و فرق چندانی هم بین گوشی های لومیا نیست
همشون جز در دوربین عملکرد یکسانی در مقابل نرم افزار ها داره
پس چرا باید 2 میلیون داد بابت گوشی که میتوان با 350 تومان هم همون کارا رو بدون هیچ مشکلی انجام داد؟
این کجاش ربطی به تعصب داره؟

Stop P در تاریخ : 1392/10/28

دوست عزیز
بهترین کار اینه که ببینی بیشتر با کدوم نرم افزارا سروکار خواهی داشت اگه وین هم داشت حتما وین فون بگیر
ولی اگه نداشت
یا اندروید نسخه ای داشت که از نظر خودت بهتر بود نوت 3 بگیر
هردو بهترینه در جای خودش
هر کی هر چی میخواد بگه
ولی خوب هر کدوم معایب و مزایای خودشو داره
که باز بستگی به نوع نیازت داره
واسه من نوت 3 خیلی بهتر از 1520 هست
چون با نرم افزارهایی کار میکنم که بعضی ها تو وین فون نیست
ولی جدایی از هر بحثی
وین فون سرعت عملکردش نصبت به اندروید بهتره
یادت نره
هر دو بهترینه در جای خودش
بستگی به نیاز خودت داره

Stop P در تاریخ : 1392/10/28

دوست عزیز
بعد از پیوستن نوکیا به مجموع زیر مجموعه های ماکروسافت
تعدادی از کارمنداش از نوکیا جدا شدن
و برای خودشون شرکت زدن
مثل میگو که مهندسانش برای خودشون شرکتی برای پیشرفت میگو زدن
نیکیا هم مثل اون
چیزی که من شنیدم چیز دیگه ای نبود

saeid f در تاریخ : 1392/10/27

حالا شانس ما همه شدن مهندس
آخرش نفهمیدم کدومش بهتره
خودم مشخصات رو که میخونم میبینم که 1520 بهتره
میام نظرات رو میخونم یکی میگه نوت 3 یکی هم میگه 1520
اگه ضعف لومیا فقط کمبود بازی و برنامه هست که اشکالی نداره.مگه ما روزانه چقدر با اینا سروکار داریم؟
این همه نقطه ضعف و قوت گفتین یکی نگفت باتری نوکیا سر تره
بابا مشخصات باتری رو که خوندم کف کردم.768 ساعت کم نیستا.بیش از یک ماه میشه ها
البته نا گفته نمونه فیلم برداری نوت تری خیلی عالیه.حرف نداره.60 فریمه در حالی که نوکیا 30 فریمه.در حالت 1080 پی
تو یه کلیپ ویدیویی هم دیدم که کیفیت مانیتور 1520 از سایر رقباش بهتره.دوربینش هم که معلومه.فیزیکش هم که اگه مثل سایر گوشی های نوکیا باشه پس با چندبار زمین خوردن مشکلی واسش پیش نمیاد.سی پی یوش که ضعیف تره.نوت تری فکر کنم 2.3 چهار هسته ای باشه.ولی 1520 چهار هسته ای 2.2 هست.
حالا دوستان ما میخواییم یکی از این گوشیا رو بگیریم.نمیدونیم کدومش رو بگیریم.بین دو راهی گیر کردیم.از بدشانسیمون هم همه مهندس تکنولوژی شدن و گوشی دیگه رو تخریب میکنن.نمیدونم چرا تو ایران با وجود این همه مهندس یه شرکت موبایل توپ نمیزنن!

arash n در تاریخ : 1392/10/27

اینکه نمیتونه وارد بازار شه که اصلا مهم نیست ولی اینکه نمیتونه وارد گوگل استور بشه واقعا عجیب و مسخرس چراکه گوشیی که از اپهای اندروید نتونه استفاده کنه که دیگه به هیچ دردی نمیخوره.نکته مثبت اندروید همون اپهاشه.به نظر من بعید به نظر میرسه که شرایط اینجور باشه چون نوکیا و مایکروسافت کلی زحمت کشیدن که ویندوز۸ رو به اینجا رسوندن.حالا یه پلت فرم یا یه سیستم عامل دیگه هم به ویندوز اضافه کنه که باز زحمات ویندوز هم پاش کشیده بشه!
عجیبه.اگه حقایق درحد همین یک خبر باشه که واقعا نمیدونم چی بگم

اسماعیل در تاریخ : 1392/10/27

تا ادم خودش نبینه و کار نکنه نمیشه حرفی زد.از رو کاغذ با یه مشت اعدادو ارقام که نمیشه نظر درسو حسابی داد.

amir - در تاریخ : 1392/10/27

داداش بقالی نیست که یه شرکتی رو بفروشن بعد کارمنداش پاشن برن دو تا کوچه بالاتر یدونه دیگه تاسیس کنن اسمشم شبیه اصلی بگذارن بعدشم انتظار فروش بین المللی داشته باشن !

اون قضیه ای که شما شنیدی چیز دیگه ایه..... ربطی به بخش تلفنهای نوکیا نداره.
///////////////////////////////////////////////

خدمت بقیه دوستان عزیز که طرفدار دو آتشه یک برند شدن.

آقایون عزیز علاقه شما به برند نوکیا قابل درکه ولی نمیتونید همه چیز رو دست آویز قرار بدید یا بقیه شرکتها و محصولاتشون رو بکوبید که بخوایید باهاش نوکیا رو بزرگ نشون بدید.
آرزوی قلبی شما با چند تا کلمه حرف متعصبانه تبدیل به واقعیت نمیشه..... بخواد بشه هم تا طرفدارهاش ایراداتش رو نبینن و نگن شرکتش پیشرفت نمیکنه ....کما اینکه قبلا نگفتن و بعد از چند سال نوکیا با یک حباب خالی روبرو شد .
اگر نوکیا مشکلات نداشت کارش به هر دلیلی به اینجا نمیرسید ( مهم نیست اسمش سیستم عامل باشه...یا مشکل مدیریتی.... یا تخمین غلط بازار یا هر چیز دیگه.... مهم اینه که اولین فروشنده و برند تلفن دنیا یک شبه نباید اینقدر افول کنه )
اینا رو خود نوکیا قبول داره و بهشون اعتراف کرده....بعضی طرفدارهاش ظاهرا توی گذشته گیر کردن.

حالا یک عده میان توجیه تراشی میکنن مگه قلم سالی چندبار بکار میاد ( کمربند ایمنی مگه سالی چند بار بکار میاد....پس نبودنش اصلا مهم نیست تازه مزیته )
یا مگه سالی چند بار تلویزیون رو با گوشی روشن میکنید....سالی چند بار با چشمتون اسکرول میکنید.... ( تا قبل از اینکه خیلی از بدیهیات امروز گوشی ها مثل دوربین....پخش فیلم و آهنگ...سرویسهای اینترنتی.... مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و خش ....منشی تلفنی ......تماس تصویری و غیره رو شرکتهایی مثل سامسونگ و موتورولا و سونی و نوکیا روی گوشیها قرار نداده بودن کسی انتظار این قابلیتها رو از تلفن نداشت .امروز بر این مبنا به دستگاهها امتیاز میدیم و طبقه بندیشون میکنیم.
حرفای امروزتون من رو یاد اونموقعی میندازه که همه برندها چند مدل تاچ داشتن نوکیا یک مدل هم نداشت و طرفدارهاش میگفتن مگه تاچ واسه گوشی لازمه؟ نوکیا هم توهم زد بعد از ۷۷۱۰ تا سال ۲۰۰۹ و ۵۸۰۰ کلا گوشی تاچ نساخته بود! )
یا دیگه دستشون خالی میشه یکی از دلایلشون میشه از بچگیمون با نوکیا خاطرات داشتیم !!!!( شما شاید بچگیات با بستنی کیم و پفک نمکی هم خاطرات ترش و شیرین داشتی....امروز که نمیتونی خاطراتت رو بکنی معیار برتری محصولات فلان گروه یا شرکت غذایی )
یا نمیدونم از محاسن وین فون اینه که سخت افزار قوی لازم نداره ! ( اگه لازم نداره پس واسه چی نسل به نسل میاد جلو سخت افزارش قویتر میشه و شما به شوق میایید؟ )
شاید منظورتون اینه که وین فون نسبت به بقیه دیرتر میرسه به نقطه ای که بقیه چند ماه قبل رسیدن و الآن دارن ازش رد میشن؟

اینا همه اش همون تعصبیه که چشم حقیقت رو کور میکنه.

بگذریم....
صحبتهای ۴ ماه پیش من در مورد اونایی که قرار بود تا یکماه دیگه با آخرین آپدیت وین فون حل بشه و ۳ ماه بعد از آپدیت همون شکلی سرجاشه صفحات اول نظرات این گوشی موجوده.... بجای اینکه خودتون به خودتون وعده بدید و برای وعده هاتون امتیاز برای گوشی و سیستم عاملش صادر کنید
یکمی معیار صحبتها و مقایسه هاتون رو منطقی کنید که حداقل کسی اومد از بخش نظرات خواست دستگاه برای استفاده اش انتخاب کنه با حقایق اون ابزار آشنا بشه نه اینکه انعکاس تعصب و یا آرزوی های برخی دوستان.

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/27

سلام ممنون ازتوضیحاتت این که گفتی تو ایران بیشتر فنلاندی و آلمانیه منظورت همین قیمت 2200 یا قیمتش بالاتره ؟تو اکثر سایتها ساخت چین خورده.
اگه این گوشی رو داری یک لطفی بکن هر اطلاعاتی که داره ونرم افزارهائی که روش نصب کردی و کاربرد های اونها رو برام بفرست ممنون میشم.:partashk2@yahoo.com

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/27

برندی که به خاطره ها ملحق شده محصولی ساخته که بابهترین محصول بازار ازنظر سخت افزاری برابر ودر بعضی مواردبرتری دارد.برای بهترین محصول بازارمتعصفا.
فکر کردم 1520 رو نمیبینی حالا مشخص شد که توست نداری اونو ببینی .
نمیدون چه مشکلی با نوکیا داری ولی من میگم نوت3 گوشی خیلی خوبیه 1520کمی از اون بهتره شاید سامسونگ یک گوشی جدید بزنه که از هر دوتای اونها بهتر باشه.اون وقت اون گوشی بهترین .این یعنی نداشتن تعصب.ولی گفتن نوکیا به خاطها پیوست و وین فون ارزش خرید نداره یعنی تعصب.

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/27

مطالبت قابل باورنیست خیلی راحت میگی فرقی بین گوشی 350 تومانی با 2میلیون تومانی نیست یا مشخصات 1520رو نخوندی یانوت3بالومیا350تومانی فرقی نداره.1520ونوت3از نظرمشخصات سخت افزاری کاملا یکیه.
دوربین که یک چیز کاملا مشخصه آدم نمیتونه یک دوربین45مگاپیکسل مثلا کنون که حداقل اندازه یک گوشیه رو با کیفیت بالا همیشه بندشو بندازه تو گردنش هرجائی با خودش ببره. وقتی میگن دوربین یک گوشی نسبت دوربین دیگری بهتره خوب یک امتیازه برا گوشی حالا هی شما بگو نه ماست سیاهه.
این که میگی نوت3بهترین گوشیه بازه کاملا درست میگی دلیلش اینه که خیلی هابهترین گوشی بازار رو مثل شما خریدن حالا دوست نداره یک گوشی بهتر ازاون رو ببینن درضمن هنوز1520توبازار نیومده ونوکیا نمایندگی توایران نداره که بشه گفت باسرعت این گوشی به فروش برسه.
بخدا من راهنمائی میخوام ولی شما اونقدر با تعصب ازنوت3 تعریف میکنی که حرفات قابل باور نیست.
دررابطه با صفحه نمایش همین طوره همه دارن میگن صفحه نمایش1520بالا ترین کیفیت رو توفبلتها داره شما کیفیت اون رو زیر سوال میبری. شما هر گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش خوب وبزرگ یک بار تودستت بگیری لذت داره حالا اگه خیلی احساس خوبی بهت دست داد معلوم میشه تا حالا اصلا گوشی خوب وبا کیفیت تو عمرت ندیدی که اینقدر ذوق زده شدی.

آبتین ف در تاریخ : 1392/10/27

سلام خدمت همه آقا چر اینقدر باهم کلنجار میرید این گوشی تنها مشکلی که داره کم بودن برنامه و بازی و یا پولی بودن اونا هست که تقریبا میشه بگی از نظر بازی زیاد مشکلی نداره چون اکثر جاها بازی های خوبی واسه ویندوزفون دارن ولی رک بگم این گوشی فعلا زیاد از نظر برنامه خوری زیاد کارایی نداره مگه غیر از اینکه اکثر ماها فقط با گوشی موزیک یا فیلم یا موزیک ویدیو یا بازی میکنیم بعدشم این گوشی اکثر برنامه های مورد نیاز یه کاربر ساده رو داره من خودم چند روز دیگه این گوشی به دستم میرسه با خودم این فکرو کردم که اگه قرار بر این باشه که بخوام یه گوشی با سیستم عامل ضعیف و سنگین بگیرم خب میرم یه گوشی با کیفیت و با سیستم عامل قوی یعنی لومیا 1520 میگیرم فوقش یه مدت صبر میکنم تا مشکل برنامه هاشم حل بشه والا

amir - در تاریخ : 1392/10/27

ممکنه بفرمایید گوشی ای مثل نوت ۳ که الآن چهار ماهه زیر دست مردمه کدوم یکی از این موارد که توسط شما گفته شده رو داشته؟

متاسفانه هر جا به نظرات شما میرسیم همینجور موارد توش تکرار میشه.

یکم برای اطلاعات عمومی خودت بیشتر و درست تحقیق کن!

نمیخوام بگم این یا اون ....
سری نوت سامسونگ همیشه از طرف تمام محافل حرفه ای آی تی دنیا زیر ذره بین بوده.

اگر قرار بود اینجوری که شما داری داستان پردازی میکنی باشه کل دنیا خیلی زودتر....دقیقتر و بهتر توضیح میدادن چه مشکلاتی داره.
کما اینکه برتریهاش رو به همین دقت توضیح میدن و مقایسه میکنن.

حالا شما دوست داری یا دوست نداری اهمیتی نداره .برترین فبلت دنیا و به اعتقاد خیلیها برترین گوشی دنیا با کاملترین رنج امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تا این لحظه نوت ۳ بوده.

این قضیه اونقدر با بقیه فاصله داره که نوت رو بغیر از نوت با هیچ چیز دیگه نمیشه مقایسه کرد.

رضا a در تاریخ : 1392/10/27

اینجاست که واقعا صداقت قابل ستایش هست
جدا من علاقه فن های نوکیا به برند مورد علاقشون رو درک میکنم

رضا a در تاریخ : 1392/10/27

نرماندی فقط بیسش اندرویده
قرار نیست هدف گسترده داشته باشه. جایگزین سری اشا میشه
یعنی گوشی اندرویدی به اون معنا نیست. یعنی نمیشه باهاش به استور گوگل پلی یا مثلا بازار دسترسی داشت
از بیس اندروید نوکیا یه چیزی قراره در بیاره. حالا باید ببینیم چی میشه

Stop P در تاریخ : 1392/10/26

کل نرم افزار ها و گیم هاش با 520 هم اجرا میشه بدون مشکل
چه لزومی داره فردی بره این همه هزینه کنه؟
520 بگیره 350 تومان
مابقیش بده یه دوربین حرفه ای
این بهتر نیست؟
...
دوست عزیز
نوت3 بهترین فبلت بازار هست شما که کلا با نظرتون بدترینش کردید
ده ها بار قلمش از دست من رو اسفالت رو کاشی افتاده
چرا خراب نشده؟
احتمالا موردی که شما باهاش تست کردید کلا چینی بود
کافیه یه بار نوت 3 رو تو دست بگیری
امکاناتش
قدرتش رو ببینی
تا خودتون رضایت رو احساس کنید
عزیز من قیمت به کارایی مهمه
وقتی فرقی میان یه وین فون 350 تومانی با 2 میلیونی جز در دوربین نیست(در عمل نه رو کاغذ)
چرا باید کسی هزینه کنه؟
صفحه نمایش نوت3 الان یکی از بهترین های بازاره
لطفا اطلاعات درست به کسی که راهنمایی خواسته بدید
تعصب رو بزارید کنار

Stop P در تاریخ : 1392/10/26

اون نوکیا نیست
چون ماکروسافت اجازه نمیده
تعدادی از کارکنان سابق نوکیا شرکتی به اسم نیوکیا تاسیس کردن
قراره گوشی اندرویدی با همین برند بدن بیرون
ولی بشخصه عاشق وین فونم اگه محدودیتش کمتر بود الان بجای گوشی اندرویدی
وین فون دستم بود
انشالله وین فون هم بیاد بالا
چون در نهایت به سود مصرف کننده خواهد بود

Stop P در تاریخ : 1392/10/26

پس شما در هر حالت میگید فقط نوکیا
شما با نوکیا که چند وقت دیگه اسمشم عوض خواهد شد موفق باشید
نوکیا برندی بود که به خاطره ها ملحق شد

رضا ا در تاریخ : 1392/10/26

نوکیا واسه این فبلت کم نداشته از طراحی کیفیت ساخت دوربین باتری صفحه نمایش از نظر سخت افزار یه سرو گردن از note 3 بالاتره .ولی منم با وین فون مشکل دارم.واقعا حیف نوکیا.اگه نوکیا گوشی وین فون نمیساخت الان 0.5 درصد بازار هم شامل wp نمیشد فقط مردم به عشق نوکیا و سخت افزار فوق العادش سراغ این سیستم عامل میرن.
من با طراحی و محدودیت وین فون مشکلی دارم,کمبود نرم افزاراش و پولی بودن بازی هاش زجر اوره واقعا حالم از مایکروسافت به هم میخوره این همه سرمایه داره زورش میاد 4 تا بازی و نرم افزار درست و رایگان تو استور باشه.من تا زمانی که امکاناتی مث جیلبریک واسه وین فون نیاد نمیخرمشون.اگه نرم افزار های مخصوص سری لومیا و نقشه نوکیا که خود نوکیا ساخته رو از روی این گوشی های لومیا حذف کنیم این سیستم عامل بدرد هیچی نمیخوره.اما بازم من این فبلت و فقط به عشق نوکیا به note 3 ترجیح میدم

arash n در تاریخ : 1392/10/26

وینفون برای کسب سهم بیشتر از بازار کار سختی پیش رو داره اوضاع خیلی پیچیدس . الان سونی و هواوی قصد ساخت وینفون دارن از اونور سامسونگ هم قصد ادامه ساخت وینفون رو داره.پیچیدگیه قضیه اینجاست که نوکیا داره یه گوشی اندرویدی به نام نوکیا نورماندی میسازه!!!
اصلا معلوم نیست چی توی این بازار اسمارتفون میخواد رخ بده

arash n در تاریخ : 1392/10/26

بنده خودم ان ۹۰۰۵ گلکسی نوت۳ دارم.لومیا ۱۵۲۰ هم تست میکنم.کلا با بعضی چیزای اندروید راحت نیستن.از اونور هم با وینفون از بعضی جهات راحت نیستم.راستش شاید بی ربط باشه ولی از زمانی که اندروید رو دیدم همش تصورم اینه که این سیستم مثل یه سیمبین نوسازی شدس.متوجه منظورم هستی؟منظورم سیستم چینش فایلا،سیستم نصب برنامه ها.و خیلی چیزای دی.منتها در گذر زمان نوسازی شده و بهتر شده.اگه بهتر از نوت۳ بود میخرمش.اگه نبود از همین نوت۳ راضیم.گرچه اچ تی سی وان ۶۴گیگ رو که داشتم خیلی بیشتر دوست دارم.اصولا من هرگوشیی که از نظرم بهتر بود رو میخرم.تا جایی که میتونم همه جوانب رو درمظر میگیرم بعد انتخاب میکنم.زمانی که نوت۳ رو خریدم یکی از بهترین گزینه ها بود.الان هم همینطوره
راستش بیشتر از استفاده اپ ها من بیشتر کارم موزیک گوش دادن و تماشای ویدیو و فیلم و عکس گرفتنه و وبگردی.راستش کیفیت ضبط صدای سامسونگ خیلی پایینتر از نوکیاس.از طرفی عکسبرداری نوکیا خیلی بهتره.ولی اگه بخوام ویدیو نگاه کنم یا موزیک گوش بدم هم ویدیو پلیر و هم موزیک پلیر سامسونگ بهتر از ویندوزه.البته بنده نسبت به ورژن ویندوز لومیا ۱۰۲۰ بنده این نظراتو میدم که ویدیو پلیر و موزیک پلیر اینجورن.با لومیا ۱۵۲۰ تجربه کار خاصی نداشتم

رضا a در تاریخ : 1392/10/26

دقیقا بحث اینجاست
منم توصیه کردم دوستان برن یه لومیا 520 با 400 تومن بگیرن. کل ظرفیت وین فون با همون قابل استفادست. نیازی به این هزینه نیست

Majid S در تاریخ : 1392/10/26

مزایای 1520نسبت به note3
1520 کیفیت صفحه ی بالاتری دارد در نور آفتاب 4 بربر واضح تر از دیگر اسمارت فون هاست و من خودم دیدم که بازی ها ونرم افزار هارا بهتر از گوشی های اندرویدی اجرا می کند سایزش بزرگ تر است کیفیت بدنه اش همانند دیگر لومیا ها بالا است دوربین با کیفیت تری دارد که هیچ فبلتی به پای آن نمی رسد برای ما ایرانی ها تقویم شمسی دارد ودر نوکیا مپس هم نقشه ایران را دارد زبان فارسی دفالت دارد مثل بقیه نوکیا ها و در ایران چینی اش نیست ومدل های فندلاندی وآلمانی وایتالیایی موجود هست رم 2 گیگی این موبایل خیلی سرعت بالایی دارد و می توان از 1700 مگابایت آن استفاده کرد وسیستم عامل تنها از 300 مگابایت آن استفاده می کند پردازنده آن در حالت ها وکارکر های طولانی حتی گرم هم نمی شود من خودم دیدم که توی یک سایت با دوربین گرمایی با دیگر فبلت ها مقایسه اش کرند فقط سبز میشد ولی دیگر فبلت ها کاملا سرخ می شدند. که مزیت خوبی برای یک فبلت است چون مابا فبلت خیلی کار می کنیم. قیمت مناسب تری دارد نسبت به امکاناتش
ولی حالا note3
اول اینکه زبان فارسی اش فلش شده است تقویم شمسی ندارد مداد آن پس چند بار از زمین افتادن خراب می شود توی چند تا سایت خارجی نوشته بود کیفیت صفحه پایین تری نسبت به 1520 دارد پردازنده ی آن تا حدی داغ می کند که باعث آسیب رسیدن به قاب موبایل وقطعات داخلی آن می شود کیفیت دوربین کمتری نسبت به 1520 دارد کیفیت بدنه اش پایین است دکمه ی home آن فیزیکی است وخازنی نیست که خازنی ها همانند 1520 امتیاز بالا تری دارا هستند رم آن با این که 3 گیگ است تنها می توان از 500 و مگابایت آن استفاده کرد و حجم خیلی زیاد آن را برنامه های بی فایده در بر گرفته است ولی این گوشی در ایران چینی اش خیلی زیاد است ومدل ویتنامی آن کره ای اش بسیار گران وکمیاب است قینتش نامناسب است
اینم بخشی از مدارک بنده برای اعتماد شما به نظر من
http://www.aparat.com/v/69eoL
http://www.aparat.com/v/yFjH4
http://www.aparat.com/v/7rfeC

Stop P در تاریخ : 1392/10/26

مشکل اصلی همینجاست
وقتی اندروید وارد بازار شد
تقریبا رقیبی نداشت فقط همون ای او اس
ولی وین فون زمانی اومده که هم اندروید هم ای او اس هر کدوم اونقدر پیشرفت کردن که شده اند گول
وین فون نصبت به اندروید راه بسیار سخت تری داره برای پیشرفت
ولی بحث پول که گفتم این حرف من نیست حرف کل جهان هست که مایکروسافت همیشه بفکر منافع خودش بوده
مایکروسافت خودش هنوز از وین فون راضی نیست
چرا؟
چون فاصله خیلی زیادی با اندروید و ای او اس داره
پس به نظر شما 2 میلیون بابت وین فون در شرایط فعلی واقعا ارزش داره نصبت به سایر رقباش؟
نظر خودم خیر هست ارزش نداره البته فعلا(بخاطر محدودیت های بیش از حدی که قرار داده)
نظر شمارو نمیدونم

Stop P در تاریخ : 1392/10/26

من خودم با 920 یا همون وین فون کار کردم واسه مدتی
این تجربه شخصی من بود
شاید این مشکلات در شما وجود نداشته باشه
همیشه با وین فون مشکل نرم افزار داری
و نصبت به اندروید در که با انبوهی از اپلیکشن مواجه هستید
1520 تقریبا باز رو دوربین مانور داده
چون این سخت افزار در حال حاضر به هیچ درد وین فون نمیخوره
خودنتون تحقیق کنید میبینید که کل گیم های وین فون و نرم افزاراش 920 یا 820 یا 620 همشونو ساپورت میکنه بدون لگ
پس وقتی شما 2 میلیون بابت 1520 میدید عملا پولتونو واسه هیچی دادید
پول سخت افزاری و دادید که به دردتون نخواهد خورد چون باز میگم این سخت افزار برای وین فون خیلی زیاده و صرفا برای بازار گرمی هست
ولی در مورد نوت 3
اولا با کمتر از این سخت افزار قویتری دارید
که اندروید نیاز شدیدی به سخت افزار داره
از نظر امکانات جانبی
سری نوت سامسونگ همیشه بهترین بوده در بازار از هر لحاظ
رابط کاربری تاچویز امکانات بیشماری در اختیارتون قرار میده که مشابهش در هیچ گوشی نیست
که با یک جستجو در اینترنت میتونید همهی اینهارو مشاهده فرمایید
بحث دوربین هم واقعبین باشیم
دوربین نوت 3 اصلا بد نیست هیچ جز بهترین های بازار
از 1520 بهتر نیست
ولی 100٪ بهتون قول میدم راضیتون میکنه
کلا اینجوری بگم نوکیا بیشتر رو دوربین تمرکز داره
ولی شما 2 میلیون پول میدید نه فقط دوربین بخرید
بلکه تقریبا کامپیوتر جیبی داشته باشید
وگرنه اگر دوربین بیش از حد براتون مهم هست بهتره یه دوربین دیجیتالی بخرید

آبتین ف در تاریخ : 1392/10/26

اره داداش منم چندسال پیش رفتم E7 خریدم به امیدی که اندروید نمیاد بالا و بعضی از امکانات E7 بهتره وبیشتره ولی بعد چند وقت یه دفه اندروید رفت بالا من چند روز دیگه این گوشی به دستم میرسه‏ ‏به‏ ‏خودم‏ ‏گفتم‏ ‏یک‏ ‏سال‏ ‏تحمل‏ ‏کنی‏ واسه‏ ‏پیشرفت‏ ‏یه‏ ‏سیستم‏ ‏عامل‏ ‏خوب‏ ‏بهتر‏ ‏از‏ ‏اینکه‏ ‏یه‏ ‏سیستم‏ ‏‏ ‏عامل‏ ‏سنگین‏ ‏وضعیف‏ ‏بگیری‏ ‏دستت

Stop P در تاریخ : 1392/10/26

نه عزیزم اندروید همینجا نمیمونه
تاریخ مصرف داره قبول ولی
حالا حالا ها سرپاست
چون گوگل پشت اندروید وایساده نه نوکیا
فرق بین گوگل و نوکیا بسیار است

Stop P در تاریخ : 1392/10/26

۱۳۲۰،۵۲۰،۷۲۰،۶۲۰
هیچ کدام پرچم دار نیست
اینم باید قبول کنیم
2 میلیون پول گوشی بدیم مموری ساپورت نکنه
بحث اول یا اخر بودن سیستم عامل نظر من در مورد اول بودن اندروید طبق امار و ارقام گفتم که بازار رو در دست داره

سلیقه ی هر فرد جای خود و محترم
در مورد بازار
کمتر گوشی اندرویدی میتونید باز در ایران پیدا کنید که بازار روش نصب نباشه
این نشون دهنده ی اینه که از هیچی بهتره
بازار خوب نیست ولی بد هم نیست بعضی جاها بدرد بخوره

arash n در تاریخ : 1392/10/26

با سلام
دوست گرامی بعضی از ما کاربران هستیم که شرط خوب دونستن یه گوشی رو اون حس ارتباط مثبتی که با گوشی داریم برامون ملاک برتری میشه که معمولا این حس ارتباط بیشتر به برند مربوط میشه مثلا شما نوکیا فنی،دیگری اپل فنه و....
بعضی از کاربران هم هستن که به برند انچنان اهمیت نمیدن(در اصل همینکه موبایل جز چند برند مطرح باشه کافیه)،این عزیزان معمولا طبق ویژگی های روی کاغذ و کارکرد دیگران با گوشی تصمیم به خرید یه گوشی خاص میکنن.
به عنوان مثال خیلی از عزیزانی که به این صفحه رجوع میکنن میخوان نظر کاربران رو نسبت به گوشی بدونن.اینه که سعی کنیم طرفداریمون یا توضیحاتمون معتدل تر باشه
یک مثال از مقایسه مونیتور دو گوشی مذکور بزنم.لومیا ۱۵۲۰ تکنولوژیایی که توی مونیتور گوشیش به کار برده انحصاری و بسیار مفیدن،اما کنتراست بسیار پایینی نسبت به نوت داره تقریبا نصف نوت۳.
در رابطه با قلم باید عرض کنم بنده به عنوان یک کاربر نوت۳ ان۹۰۰۵ با این قلم سر کلاس جزوه نوشتم.
دوست عزیز به جای تمام داشته های نوت میتونید جایگزینی پیدا کنیم.مثالش همون روان نویس شیک بود که فرمودی.ولی بدون هیچ تعصبی دوست دارم پاسخ بدی که اگه لومیا جای نوت این قلم رو میداشت شما اینرو برتری نمیدونستی؟آیا اینکه مثلا ما از یه اپشن اضافی کم استفاده کنیم یا اصلا نکنیم برتری اون اپشن رو از بین میبره
اگر قرار به این صحبت باشه ما میتونیم به جای دوربین ۲۰مگاپیکسلی نوکیا بگیم که چه کاریه اخه میریم دوربین دیجیتال کانن جاش میگیریم.
یا اینکه به قول خود شما میریم جای قلم نوت یه روان نویس خوب میگیریم.در اصل تمام این اپشنها میخوان اطراف مارو از وسایل دیگه خلوت کنن.البته نه نوت۳ و نه لومیا به طور کامل موفق به این مهم نشدن
موفق باشید

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/25

سال89 من بین گوشی ستیو یو1 وایکس پریا10 یکی سیمبیان ورژن5 خوردی ودیگری آندروید2و1مونده بودم کدوم رو انتخاب کنم همه میگفتن برا آندروئید برنامه ونرم افزار کمه و خوب نیست.سیمبیا ن همینجا موند وآندروید اومد بالا.من مطمئنا همین اتفاق برا آندروید می افته و وین فون میاد بالا.

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/25

یک لطفی بکن باذکر مورد نقاط ضعف 1520 وبرتری نوت3 روبگو چون من دقیقا میخوام یکی ازاین دو گوشی رو بگیرم .به صورت کلی میگی خیلی ضعف داره واین همه سایتها وظاهر امر از برتری 1520میگه یک کم جای شک وسوال داره. 1و2و3و4و... ممنون.

mehrdadss1994 m در تاریخ : 1392/10/25


واقعا بعضیا چنان درباره گوشی نظر میدن که هر کس نفهمه فکر میکنه قبلا تو مایکروسافت یا گوگل کار میکردن
یا تجربه ساخته پردازنده رو داشتن و یا سیستم عامل جدیدی ساختن
من خودم کارشناسی الکترونیک میخونم تو دانشگاه سراسری, 2 ترم طول کشید تا با ساختار مقدماتی cpu آشنا بشیم , خیلی ها هم نتونستن درکش بکنن تو 2 ترم
ببخشید ,حالا دوستان طوری صحبت میکنن که انگار اینا اولین دفعه پردازنده رو اختراع کردن
حتی بهترین استاد های دانشگاه های ایران هم بیاری نمیتونن اینطوری درباره پردازنده نظر بدن

اگه شما تجربه کار کردن با این اسمارت فون رو داری در اختیار سایرین هم قرار بدید ...

رضا a در تاریخ : 1392/10/25

عزیز جان الان [اکثرا] میدونن معماری arm چیه
اسنپ 600 رو اگه تا 2.3 ببری باید منتظر سوختن و تریکیدنش هم بود
این هم کاملا غلطه. با اسنپ 800 که هیچ با اسنپ 600 هم میشه ویندوز 7 رو اجرا کرد. اگه مایکروسافت نمیکنه دلیلی نداره که نمیشه. مایکرو قدرت بشتری میخواد
همه میدونن معماری arm فرقش با x86 چیه
ولی وقتی کوالکوم تو معرفی محصولش میگه این چیپ تو Pc-class طبقه بندی میشه. وقتی اون بنچمارک ها ازش در میاد یعنی به راحتی میتونه ویندوز 7 رو هندل کنه. حالا شاید تو ویندوز نشه باهاش بتلفیلد4 بازی کرد که اون بحث جدایی هست
این بحث لگ هم به خدا خسته کننده شده. هر گوشی رو میشه طوری دستکاری کرد که با کوچکترین کاری لگ بگیره و بعد ازش فیلم گرفت. اخه این کاری داره مگه؟
چرا ما که پرچمدارهای اندروید دستمونه لگ نمیبینیم؟؟
به خدا اس3 و وان ایکس که مال 3 سال پیشن هم لگ ندارن چه برسه اینا
با کوبیدن اندروید وین فون ارزش خرید پیدا نمیکنه ب خدا
لینک و لینک و لینک ها هم متاسفانه هیچ ارزش علمی نداره. هیچ

arash n در تاریخ : 1392/10/25

حرف شما شامل سه قسمته که هرقسمت یه پاسخ براش هست.اول اینکه همین لومیا ۱۵۲۰ ساپورت میکنه.پرچمدار به کنار.لومیا ۱۳۲۰،۵۲۰،۷۲۰،۶۲۰ اینا،همه ساپورت میکنن.

دوم اینکه نمیدونم که شما کامنتای بنده رو اصلا خوندید یا نه.توی دوتا از کامنتام عرض کردم ادم باید براساس شرایطش یه سیستم عامل یا برند رو انتخاب کنه.حالا اون شرایط میتونه شامل علاقه فرد،مجبور بودن فرد،کارایی برنامه های او گوشی توی جایی که زندگی میکنه.

سوم فرمودید بازار.بازار یا سایتای اینچنینی یکی از بزرگترین ضربه هارو به کیفیت کار اندروید زدن.بنده چند ماه پیش اچ تی سی وان داشتم،یک هفته انتی ویروسش و فراموش کردم اپدیت کنم.بعد از اپدیت سریعا ۸-۹ مورد فایل ویروسی پیدا شد.شما هرچیزی رو که بخوای برای گوشیت بگیری حتی یه تقویم فارسی همه توی گوگل استور هست.حداقل اونجا از یه برنامه نویس و شرکت معتبرتر برنامه میگیره.
من همون یک بار حدود ۲۵تا اپ و بازی از بازار دانلود کردم که اینقدر ویروس توشون بود.باکمال تعجب همونا توی استور هم بود.ولی امنیت استور بیشتره.خلاصه با یه قندشکن هرچی میخواستم از استور میگرفتم و دیگه رو به هیچ منبعی نکردم.
به شخصه اگه بخوام بگم کدوم سیستم عامل اول و اخره میگم ای او اس.تازه میگم برای خودم اول اخره.نظر دیگر دوستان هم محترمه

behrouz k در تاریخ : 1392/10/25

دوست عزیز شما اطلاعاتت رو از سایت ها میگیری. ولی من پروژم اینه.
یه چیزی هست توی پردازنده ها به نام معماری. اسمارت فون ها از معماری ARM استفاده میکنن.
فرکانس کاری هسته که مهم نیست عزیز من. snap 600 رو هم میشه تا 2.3 کلاک کرد.
با snap 800 که هیچ با snap 805 هم نمیشه ویندوز 7 رو اجرا کرد. اگر میشد که مایکروسافت در سرفیس پرو ها از هسول اینتل استفاده نمیکرد.
بخدا معماری این ARM هستش. معماری pc ها x86. فرق میکنن.
به نظر من بهتره قبل از ثبت نظر کمی راجع به درست بودنش تامل کنید. من اون پایین لینک گزاشتم. ببینشون اول. nexus 5 و GS4 و GN3 و G2 لگ دارن. البته من اینو به پردازنده نسبت ندادم. گفتم الگوریتم پردازشی اندروید مشکل داره. گوگل هم اینو میدونه ها. من نمیگم از گوگل بیشتر میفهمم. گوگل هم میدونه. ولی اگر بخواد درستش کنه و تغییر هسته بده باید قید همه app های استورش رو بزنه.
واقعا برام جالبه. من با مدرک حرف میزنم. شما همینجوری میای 2 خط مینویسی فکر هم میکنی حق با خودته! لینک...لینک...لینک ها رو ببین

mmmgmmm m در تاریخ : 1392/10/25

با سلام به طرفداران وین فون
اگر بانظر های من موافقید لایک کنید:
علل برتری 1520 به نوت 3:
1-سالی چندبار پیش میاد با موبایل شبکه تلویزیون عوض کنی که نوت 3 فرستنده IR داره؟؟؟؟؟
2-تا آدم دست داره زیاد با قلم کار نمی کنه مگه اینکه بخواد پز بده در ضمن اگه به قلم نیاز دارید یک روان نویس یا خودکار شیک بگیرید که از قلم شیک تره؟؟؟؟؟
3-دوربین این گوشی از نوت 3 [بهتره]؟/؟؟؟؟
5-دلایل برتری صفحه نمایش نیاز به بیان نداره:SESITIVE TOUCH-PUREMOTION و.....؟؟/؟/؟
6-سرعت و توانایی مولتی تسکینگ در این در بد ترین حالت هم بهتره؟؟؟؟/؟//؟//
7-شما هر اپ که بخوای تو استور هست ولی تو اندروید علت زیادی برنامه ها بچه بازی بودنشان است مثلا نرم افزار ساخت کاریکاتور یا از یارو عکس بگیرید و با این برنامه کچلش کنید یا برنامه ی روح یاب؟؟؟؟انصاف داشته باشید که شما به روح یاب و اینی نیاز دارید یا نه؟؟؟؟
8- در گوگل عبارت"عملکرد باتری لومیا 1520" را سرچ کنید و برای نوت 3 هم این کارو بکنید.
9- دلیل آخر اینکه من از بچگی با نوکیا خاطره دارم.مگه شما ندارید؟?
اگر کسی بتواند ثابت کند حتی یکی از حرفهای من غلطه پاسخم را بده؟?؟?

arash n در تاریخ : 1392/10/25

دوست عزیز.مایکروسافت و نوکیا تمام تلاششون رو میکنن که سهمشون از بازار رو بیشتر کنن.مایکروسافت باید شرایط استورش رو قابل قبول بکنه،تعداد اپهای سطح بالا و بازی هاش رو بیشتر کنه.بعدش سیستمو اوپن سورس میکنه.اپل هم چنین کاری کرد،از همون اول کار تمام تلاشش رو کرد که سطح کیفیت استورشو بالا ببره.
همش که مسائل مالی نیست.مسائل امنیتی هم شرطه.اینکه ما بیاییم بگیم مایکروسافت به فکر جیبشه غلطه.چون اگه میخواست مثل گوگل همه چیزو ازاد میکرد امنیت سیستم عامل به خطر می افتاد.به نظر من نه این آزادی فاقد شرایطه اندروید خوبه که عملا برنامه هاش از هیچ کانال امنیتی نمیگذرن نه این محدودیتهای دست و پاگیر مایکروسافت.که البته از حق نگذریم برای ما ایرانیا اینقدر دست و پاگیره.به نظر بنده اپل بهترین شیوه رو اتخاذ کرده.شما اگه توجه کرده باشی تمام اپهای اپل توسط برنامه نویسان و شرکتهای معتبر برنامه نویسی شده.اما برای اندروید بی نهایت اپلیکیشنای بی کیفیت و غیرکاربردی ساختن.پیچیدگی برنامه نویسی برای سیستم اندروید یکم از سیمبین بیشتره و این سادگی کدک و عدم وجود یه کانال ناظر و امنیتی سبب شده که اپهای بی کیفیت زیادی تولید بشه و اینکه به خاطر همون کدک ساده به راحتی ویروسی شده و احتمال ویروسی شدن گوشی هم زیاد میشه.من یه بار یادم رفت انتی ویروس گوشیمو اپدیت کنم.بلافاصله بعد از اپدیت چند مورد ویروسی تو گوشیم پیدا کردم.
به هرحال شما اگه بخوای برای اندروید اپ خوب بگیری بهترین جا همون گوگل استوره.هرچند اگه دقت کنی برنامه سطح پایین هم زیاد توی استور هست
بنده ضمن ناراضی بودن شیوه کاری مایکروسافت شیوه کاری گوگل رو هم بد میدونم

رضا a در تاریخ : 1392/10/25

اسنپ دراگون 800 از نظر قدرت(ونه معماری)دقیقا در pc-class طبقه بندی میشه و امکان لگ زدن و هنگش وجود نداره. حتی تو سیستم عاملی سنگین تر از اندروید
بیشتر از این صحبتی ندارم

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

کدوم پرچم داره لومیا ها مموری ساپورت میکنه؟
اندروید بازار رو داره چه بدرد بخور چه بدرد نخور
وین فون مشابهس در مقابل بار چیه؟ برای ما ایرانی ها
و خیلی نقاط ضعف دیگه که خودتونم بهتر میدونید
چه سما قبول کنید چه نه
در حال حاضر اندروید
حرف اول و اخرو میزنه

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

شما درست میگید
اندروید در پردازش مشکل داشت
ولی
تموم شده
در اندروید4.4
گوگل گفت این مشکل هم حل شده
و شاید دوستان اندرویدی خوششون نیاد ولی
این یکی هم از ای او اس کپی شد تقریبا
که در نتیجه مشکل لک دیگه تو اندروید حل شده هست
موفق باشید

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

دوست عزیز
بدون اینترنت نمیشه
من 10 تا نرم افزار بگم شما میتونید 5 تاش رو بدون تایید نصب کنید؟

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

انشالله که شمارو راضی کنه
من که نتونستم تحمولش کنم پس دادم
یه فایل منیجر نداره
همیشه هم به اینترنت نیاز داری
اونم با این...

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

دوست عزیز
وین فون نصبت به ای او اس
خیلی بسته تر و محدودتر هست
در حال حاضر نصبت به ای او اس حرفی واسه گفتن نداره

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

اینو قبول دارم
وین فون خیلی خوب پیشرفت کرده
ولی خیلی مونده تا به پای اندروید برسه
پس دلیلی نداره فعلا طرف سیستم عاملی رفت که هنوز شرکتش فکر منافع خودشه
نه رضایت مشتری
بابت هر گوشی بر پایه ی وین فون
مایکروسافت 80 دولار پول میگیره
این یعنی 240 هزارتومان
فقط بابت سیستم عاملش
در مقابل رقباش
اندروید مجانیه
با امکانات خیلی بیشتر و محیط کاملا شخصی سازی شده
به زبان ساده تر ازادی
وین فون خوبه ولی نه در قیمت های بالاتر

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

شما اون موقع واسه اندروید توجه فرمایید
تا این حد محبوبیت نداشت
چون گوگل متوجه شد که برای محبوبیت بهترین راه هست
که متاسفانه مایکروسافت هنوز بفکر جیب خودشه

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

گفتم بیشتر از 400 ارزش نداره
یعنی
تنها گوشی که حرف واسه گفتن داشت
اونم نصبت به قیمتش
همون 520 بود
شما بگید کدوم نرم افزار یا بازی در حال حاضر هست که 520 نمیتونه بازش کنه؟در مقابل مثلا 920
اگه مطالعه فرمایید میبینید که
وین فون نقاط ضعف بیشتری داره
و
در مورد 1520
با این پول میتونی نوت 3 بخری
و انصافا نوت 3 خیلی بیشتر از این امکانات داره
مقایسه کنی هم قدرت هم عمل
میبینی
نوت بهتر از 1520 هست

Stop P در تاریخ : 1392/10/25

کل اون انلاین بودن
بهترش تو اندروید هست
170 هزار نرم افزار تو فروشگاه وین فون هست
تو اندروید
بیشتر از 1200000
تازه
مشکل اینترنت هم جای خود
تو اندروید بیشترین ازادی رو داری
با بیشترین امکانات نصبت به وین فون

Stop P در تاریخ : 1392/10/24

میشه بگید کدوم ساپورت از جانب ماکروسافت بابت شما انجام گرفته؟
داداش من اینجا ایران هست نه امریکا
و
با کدوم اینترنت ازادی رو شما احساس میکنید؟
وقتی باید دو ساعت بشینی شاید ماکروسافت تایید کرد
اینم شد ازادی؟
ولی این مشکلات تو اندروید نیست
هر نرم افزاری رو میتونی نصب کنی
دل بخواهی
این ازادیه

Stop P در تاریخ : 1392/10/24

بلکبری که ورشکسته شد رفت
ولی در مورد ایفون
که جیلیبین میکنن میشه مثل اندروید
وگرنه کمتر کسی هست که بدون کرک کردن مخصوصا در ایران باهاش کار کنه
قبول کن
بهترین سیستم عامل الا اندروید هست
درسته وین فون هم خوب پیشرفت کرده
ولی وقتی کامل نیست
بهتره وقتی کامل شد بابتش پول داد

محمدرضا چ در تاریخ : 1392/10/24

با سلام
بنده کاملا حرف آقا رضا رو تایید می کنم خودم به شخصه چندین بار تو اکثر سایت ها خوندم که snap dragon 800 جزو pc class رده بندی میشه اونوقت شما چطوری میگه نمیشه یعنی میگی این همه آدم و سایت مریض بودن که این حرفو زدن

قدرت Cpu »
4 * 2.2 * 5.4 = 47.5 میلیارد محاسبه. می دونی این عدد یعنی چی حتی خودم دو ماه پیش تو یه مقایسه ای که بین این cpu و لبتاب lenovo b570 گذاشته شده بود دیدم که که قدرت پردازشی snap 800 این 27 درصد قوی تر بود. در کل هم این همه سایت یا منبع معتبر پس اول تحقیق کنید وبعد نظر بدید.
در کل هم من به این آمار و ارقام کاری ندارم و تنها در عمل هست که مورد توجه منه من هم win phone داشتم و هم الان اندروید (z ultra) برادرم هم تازگی ها 1520 گرفته هردو شون هم عالی هستند و تو هیچ زمینه ای اصلا هنگی نداره و کلا بی معنیه هرچند قبلا تو گوشی های قبلیم هم هنگ کردن lumia 920 رو دیدم و هم s2 ولی در کل اگه برا این قدرت cpu هنگی وجود داشته باشه دیگه وین فون و اندروید نمیشناسه اما معماری این cpu طوری هست که تا چند سال آینده سالار باشه در کل نسبت دادن سرعت و قدرت گوشی به سیستم عاملش کاری بس اشتباهه و تو هر گوشی تا زمانی که پا رو دمش نذاری و درست استفاده کنی هنگ بی هنگ.

هخامنش س در تاریخ : 1392/10/24

2.2 میلیون تومنه؟ با توجه ب اینکه فبلت ب شمار میاد قیمتش خوبه، ولی من دنبال گوشی هستم ک این خیلی بزرگه. لومیا 925 هم ک مموری کارت نمی خوره و لومیا 1020 هم ک خیلی گرونه

Majid S در تاریخ : 1392/10/24

سلام این موبایل با کیفیت ترین صفحه نمایش جهان را دارد نوکیا روی این موبایل دو تا فناوری جدید گذاشته
http://www.aparat.com/v/69eoL
http://www.aparat.com/v/yFjH4
دوستان توی سایت آپارات خیلی از این موبیل کلیپ هست همش را ببینید .

Majid S در تاریخ : 1392/10/24

سلام دوستان این گوشی وارد ایران شده می توانید از این سایت معتبر خرید کنید همهی مدل های نوکیا در این سایت به فروش می رسد.
http://www.kimiamobile.com/UI/ProductSpecification.aspx?PID=2047&t=Reviews#TAB

محمود رضا ن در تاریخ : 1392/10/24

درود به دوستان
من اين گوشي را از آمريكا ٣٢ سفيدش را ٥٩٧ دلار خريدم و ٢شنبه به دستم ميرسه. الان 4s دارم، اما واقعا از اپل و سيستم ios خسته شدم. به نظرم خيلي سيستم بسته و زورگويي هست.
من تجربه كار با ويندوز فون جديد را ندارم و فقط با windows ce كار كردم. ممنون ميشم دوستان اگر موارد خاصي هست من را راهنمايي كنند. سعي ميكنم گوشي به دستم رسيد اطلاعات بيشترب بزارم اينجا در موردش.

زانیار س در تاریخ : 1392/10/24

نه برادر من اینطوری که شما میگین نیست کسی که این گوشی میخره پشتیبانی نوکیا و مایکروسافت داره فکر کردین اندروید که پشتیبانی واسه یک مدت محدود من خودم ۸۲۰ دارم اما هنوزم ساپورت میشه مایکرو هم گفته حالا حالا ساپورت میشه شما یک گوشی میخری یک نگاهی هم به اسم و سابقه شرکت ونحوه پشتیبانی میندازی در کل انسان ازاد است اندیشیه ازاد داشته باشد

mehrdad r در تاریخ : 1392/10/23

ببین گله
سیستم عامل وین فون8 یه سیستم عامل به روز و زندست. چون بدون اینترنت اصلا وین فون کارایی زیادی نداره!! از طرفی سیستم عامل انلاین لقب گرفته!
ولی اندروید یه سیستم عامل افلاین و خاموشه!

behrouz k در تاریخ : 1392/10/23

برادر من ... من کی گفتم cpu ضعیفه؟؟؟ شما درست میگی. snap 800 خیلی قدرتمنده ولی دیگه در کلاس pc ها نیست. اصلا معماریشون متفاوته. ولی بحث سر پردازنده نیست. هرچند snap 800 واقعا از 2014 هم جلوتره.
با همین سخت افزار فوق العاده که به قول شما میتونه حداقل 2 تا سیستم عامل رو پردازش کنه ببین که بازم اندروید لگ میزنه. مشکل از سخت افزار نیست. هر چقدر هم سخت افزار رو افزایش بدی بازم لگ داره.
اندروید تو پردازش خیلی ضعیفه. خیلی.
حالا خوبه لینک گزاشتم. مستند حرف زدم! شما ویدئو ها رو میدیدی اول بعد میگفتی کوچکترین لگی مشاهده نمیشه!!! شما احساسی حرف میزنی...جالبه برام من لینک گزاشتم...لینک...مدرک!
چشم بندی که نکردم برادر من! یا ویدئو ها رو ندیدی یا نمیخوای قبول کنی که وینفون از اندروید قدرتمند تره بخصوص در پردازش.

ایرج ا در تاریخ : 1392/10/23

توجمله اولت میگی بحث سر اینه که میشه گوشی بهتری هم گرفت یا نه ودر ادامه میگی وین فن همون 400تومان بیشتر نمی ارزه .اصلا معلوم نمیشه درباره گوشی حرف میزنی یا سیستم عامل .گوشی با این صفحه نمایش رم پردازنده دوربین استحکام باطری کیفیت ساخت حداقل2تومان قیمتشه حالاسیستم عامل یک مقوله جداست.یک کم موزونتر مطلب بزار... بعدبقیه رو متعصب میخونی.

farnood t در تاریخ : 1392/10/23

سایت رویال موبایل قیمت هاش بیش از حد ارزون هست...ادم شک میکنه

آبتین ف در تاریخ : 1392/10/23

سلام به همه من دو روز دیگه گوشی به دستم میرسه لطفا بگید اولین کاره خاصی که باید باهاش انجام بدم چیه؟

abolfazl r در تاریخ : 1392/10/23

سلام کسی این گوشی رو خریده؟
میشه در مورد این که چقدر برنامه داره و کیفیتش از همه لحاظ بگین؟
ممنون

جمال ا در تاریخ : 1392/10/23

سلام
کسی میدونه کجا میشه رنگ قرمزش رو گیر آورد؟ تقریبا تمامی فروشندگانی که باهاشون تماس گرفتم گفتن که کاور موبایل داخل جعبه نیست! کاور رو میشه جداگونه خرید؟

رضا a در تاریخ : 1392/10/23

blackberry که قطعا ضعیفه. واسه همین ضعیف بودنش هم هست که به خاک سیاه نشسته و برشکست شده تقریبا

اسماعیل در تاریخ : 1392/10/22

رویال موبایل اینو داره میده1920. پایین ترین قیمتی که میشه گوشی مورد نظرتونو پیدا کنید اونجاس

farid z در تاریخ : 1392/10/22

بدون اینترنت نه اما بدون تایید مایکروسافت میشه حداکثر 10 برنامه و بازی کرک شده روی گوشی نصب کرد. نحوه ی نصبش هم خیلیییییی سادس.

رضا a در تاریخ : 1392/10/22

دقیقا
تازه در اون رنج هم یه نیگاه به هوااوی g510 بندازید با پردازنده دو هسته ای و صفحه 4.5 و قیمت 400 تومن

Amin m در تاریخ : 1392/10/22

عزیزم اگه اطلاعاتتو بیشتر کنی متوجه میشی که iphone و blackberry هم همینتورن و بهتره بدونی این مساله بدلیل مسایل امنیتی و اقتصادی این برنداست....شما میتونی بگی iphone و blackberry ضعیفن؟حتی با تعصب !!

arash n در تاریخ : 1392/10/22

ببین در حال حاظر که ویندوز اوپن سورس نیست و هیچ جای دیگه جز استور براش برنامه نیست بهترین کار همینه.
فقط مت یه سوال از شما بپرسم چرا زمانی که اندروید و ای او اس اوپن سورس نبودن احدی مخالفت نمیکرد؟

meisam s در تاریخ : 1392/10/22

خواهش میکنم دوست من. همه ما (لااقل اکثریت ما) اینجا هستیم تا چیزهای جدید یاد بگیریم و از تجربیات هم استفاده کنیم.

meisam s در تاریخ : 1392/10/22

تو همه گوشی های ویندوز فون اگر فونت فارسی رو دانلود کنید کلن همه محتویات فارسی قابل استفاده هستند. (حتی در فایلهای آفیسی که فونتهایی غیر از فونتهای استاندارد مایکروسافت استفاده شده)

arash n در تاریخ : 1392/10/21

میثم جان من زمانی این مطلب رو خوندم که لومیا ۱۵۲۰ هنوز عرضه جهانی نشده بود.خود سایت هم اونجور که یادمه از یکی از سایتای شکار کننده چینی این خبر رو گرفته بود.ظاهرا با اپدیت سایت و بدست اومدن مدارک معتبرتر اون مقاله پاک شده.اطلاعات بنده قدیمی بوده و ظاهرا غلط هم بوده.
بنده بابت ارائه اطلاعات نادرست پوزش میخوام

Stop P در تاریخ : 1392/10/21

بحث قدیمی بودن یا جدید بودن یک سیستم عامل نیست بحث سر اینه که با این هزینه آیا میشه گوشی بهتر از این هم گرفت یا نه
فارق از هر گونه تعصب به برند خواصی
جواب مشخصه
بله
وین فون خوبه ولی در همون رنج قیمت 380 تومان (520)
بالای 1 میلیون در حال حاضر برای وین فون ارزش نداره
فقط از رو تعصب جواب ندید
وین فون هنوز کامل نیست
اینو حتی خود مایکروسافت هم گفته که هنوز راضی نیست
پس در نتیجه تا زمانی که این مشکلاتش حل نشده
دلیلی نداره پولی باباتش خرج کرد
مگر این که بگی هر چی میخواد باشه، فقط نوکیا باشه

Stop P در تاریخ : 1392/10/21

دوست عزیز فقط یه سوال میپرسم
آیا میتونی بدون اینترنت یا تایید کردن مایکروسافت
نرم افزار یا یه چیزی به گوشی های وین فون نصب کرد؟
با سایر معایبش کاری نداریم
فقط جواب همین سوال رو بدید
مرسی

فردید ف در تاریخ : 1392/10/21

درود بر مشتاقانِ لومیا 1520
امروز وقتی برای اولین بار از نردیک، لومیا 1520 زردرنگ را لمس کردم، بی تردید متوجه شدم اشتیاق چندماهه و پی گیری های شبانه روزی برای رویتِ این گوشی و داشتنِ آن، بی دلیل نبوده است.
امیدوارم با گذر ِ یک ماه همراه با کاهشِ احتمالی ارز و فرو افتادنِ تب و تاب اولیه یِ ورود، دوست دارانِ 1520 به آرزوی خود برسند.
جنجال بر سر ویندوزفون هم دعوایی کلیشه ای است. انسان ها مختارند انتخاب کنند اما خاص پسندان ناجارند بهترین را انتخاب نمایند.
موارد 2901 تا 3000 از مجموع 3455 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا