مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ابراهیم ف
  • تاریخ عضویت : 1392/2/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/16 اگه همه موارد نرم افزاری چک شده شاید سخت افزاریاشه. بنده تخصص ندارم ولی حدس میزنم. اگه هنوز گارانتی داره معمولا دوستان میگن اپل استور تعویض و یا تعمیر میکنه. در ضمن بنده احتمال میدم اشتباها دستتون خورده روی دکمه قطع صدا که در بالای وولوم مثبت+ سمت چپ گوشی واقع شده. یه چک بفرمایید.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/16 زود تمام شدن شارژ به عوامل زیادی مربوطه. اگه سیمکارت رایتل دارین و 3G روشنه مصرفو بالا میبره. جیلبریک خودش تا ثیر چندانی نداره ولی با نصب بعضی توییک ها از سیدیا امکان داره شارژ کم کنه. نور صفحه - بلوتوث- وای فای- برنامه های که در نوتفیکیشن بار هستند مثل اب و هوا تاثیر داره. در ستینگ در قسمت Mail خاموش کنین Fetch new data. اگر جیل هستین یه برنامه خیلی خوب هست در سیدیا بنام Battery Doctor Pro نصب کنین برای بهینه سازی مصرف موارد خوبی داره.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/15 برای دانلود با سرعت بالا از برنامه 25PP باید این برنامه رو به Internet Download Manager معرفی کنین:

1- در نرم افزار Internet Download Manager وارد منو Downloads شده بعد وارد Options در تب General روی Add browser کلیک کنید و به همان ادرسی که برنامه 25PP ریختید رو بهش بدین یعنی فایل اصلی رو بهش معرفی کنید تا به لیست اضافه بشه.

2- در تب File types پسوندIPA رو با حروف بزرگ و یک فاصله به لیست اضافه کنید و OK تمام!

توجه : در زمان این کار برنامه 25PP بسته باشه تا خوب اعمال بشه . از این به بعد با کلیک روی دانلود هر برنامه IDM بصورت اتومات باز شده وشروع به دانلود میکند با سرعت بالا. اگر مشکل دیگری بود تا انجایی که بدانم در خدمتم. در ضمن سعی کنید از اخرین نسخه IDM استفاده کنید.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/14 چه بخواهید جیلبریک کنید چه نکنید در هر دو صورت با ساختن یه Apple ID میتونین از اپ استور دانلود کنین. اما اگه جیل نمیخایین یه برنامه چینی هست بنام PP25 که خیلی راحت و با سرعت بالا ازطریق Internet Download Manager هم پولی و هم رایگان دانلود کنین. اپ استور برای ما ایرانیها مشکلاتی داره و سرعت دانلودشم پایینه. اگه مشکلی در مورد PP25 بود من در خدمتم. من الان از این برنامه کلی پولی و رایگان دانود کردم بدون مشکل.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/14 همه اینها با یه جیلبریک که همون هک کردن سیستم عامل هست و خیلی هم سریع و ساده هست قابل حل هست . یه جورایی مثل روت کردن در آندروید. راحترین نصب برنامه واضافه کردن فیلم رو من در ایفون دیدم. فیلم پر حجم سریع انتقال داده میشه بر خلاف اندروید. برنامه های مدریت ایفون در کامپیوتر زیاد هستند بهترینهاش iTunes - itools ifunbox . فقط در هنگام نصب برنامه وغیره با iTunes که برنامه رسمی ابل هست باید از Apple ID خودتون باشه وگرنه همه حذف میشن.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/13 با سلام بنده از نسل 1 تا 3 گالکسی کار کردم جدیدا هم ایفون 5 دارم. اتفاقا یکی از مواردی که ایفون منو جذب کرد همین سرعتش بود. سرعتش در بوت شدن سریع و اجرای سریع برنامه ها با کمترین لگ. اجرای سریع بازیها. یه نمونه بگم من بازی عالی و گرافیکیه Most Wanted رو اس 3 بازی کردم با وجودی که 4 هسته ای و رم 1 گیگ بود بعضی جاها در بازی لگ و تیک میزد! اما در ایفون بدون لگ کار میکنه. حتی در بالا آمدن بازیهای کم حجم مـثل Cut the Rope نسبت به ایفون کند عمل میکنه. همچنین در گردش بین صفحات و منوها بخصوص بلافاصله بعد از بوت شدن خیلی سریع عمل میکنه. حافظه کمتری از رم رو اشغال میکنه. منظورم حافظه و ظرفیت خود دستگاه هست مثلا در 16 گیگ در ایفون 3 گیگ به سیستم اختصاص داده میشه ولی در گالکسی اس 4 شما 7 گیگ رو از دست میدین برای سیستمش که فک کنم تاثیر داره در سرعت. همه اینها طبق گفته اپل بخاطر هماهنگ و سازگار بودن نرم افزار با سخت افزار هست و سادگی سیستم عاملش نسبت به اندروید. در پایان من راضیم ولی نظر نهایی با خودتونه میتونین جاهای دیگه هم تحقیق کنین. در مورد محدودیتهایش هم من تمام اونها رو از بین بردم تو این مدت کم! من از ایفون هیچی نمیدونستم اما با گشت و گذار در وب یاد گرفتم .
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا