مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Moh P
- تاریخ عضویت : 1392/2/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
شیائومی Poco X7 Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی سامسونگ Galaxy M56 با ضخامت کمتر، پشت و روی شیشهای و عقبگرد در پردازنده و اسپیکر
-
معرفی nubia RedMagic 10 Air گوشی مخصوص بازی نوبیا با باتری 6,000mAh و ضخامت 7.85 میلیمتری
-
معرفی Honor Power میانرده آنر با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری رکوردشکن 8,000 میلی آمپر ساعتی!
-
گزارش Counterpoint از بازار جهانی اسمارتفون در سهماهه نخست 2025 – صدرنشینی اپل به لطف آیفون 16e
-
آشنایی با Galaxy Tab Active5 Pro – تبلت مقاوم سامسونگ با Snapdragon 7s Gen 3 و قلم S Pen
-
معرفی Galaxy XCover7 Pro با SD 7s Gen 3، باتری قابل تعویض حجیمتر و 7 سال آپدیت سیستمعامل
حدود 6 ماه میشه که من این گوشی رو با گارانتی مایکروتل گرفتم, چند وقتی بود که گوشی دائما کرش میکرد و کند شده بود.یک روز بعد از ریست فکتوری, گوشی دیگه بالا نیومد و همون اول کار روی آرم هوآوی هنگ موند. با هزار ترس و لرز بردمش نمایندگی. اونها اول فلش کردند و بعد متوجه شدند که هارد دستگاه سوخته و باید برد اصلی عوض بشه, و قیمت برد اصلی چیزی حدود 470 هزارتومنه. نمایندگی گفت هزینه از گارانتیه و برای شما مجانیه. برد اصلی رو عوض کردن ( از این نظر مطمئنم چون شماره سریال سیم کارتها که همون آیمی هستش عوض شده بود) بعد از تحویل گرفتن گوشی , بردمش خونه و همون شب دوباره ریست فکتوری کردمش ولی باز همون مشکل هنگ دوباره پیش اومد. این دفعه با توپ پر رفتم و اونا اول کمی نق نق کردن که حتما کارت حافظت مشکل داشته یا برنامه ویروسی نصب کردی, ولی به هرحال گوشی رو تحویل گرفتن و بعد از سه چهار روز تحویلم دادن و الان حدود یک هفته است که دستمه و گوشی سالمه. در ضمن گوشی رو هم به نسخه جدیدتر آپدیت کردن( قبلا بیلد نامبر 115 بود و الان بیلد نامبر 126 شده) از این موضوع و نحوه برخورد و رایگان بودن هر دو مراجعه بسیار راضی هستم و تنها مشکل اختلاف آیمی روی برد اصلی و آیمی روی جعبه گوشی هست که با مراجعه به دفتر مرکزی , اونها گفتن که سه چهار روز باید اینجا باشه که اون هم درست میشه.