مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پوریا p
  • تاریخ عضویت : 1402/1/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/11/23 باید بری تو تنظیمات نرم افزار تماست و حذف بروزرسانی بزنی تا درست بشه.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/9/21 سلام دوستان
گوشی من رام اروپا با آپدیت 14.0.9 هست ولی مدتیه وقتی میرم تو گوگل کروم شروع به دانلود می‌کنه و می‌نویسه system updating... و حجم زیادی هم داره و نمی‌دونم این چی هست و از کجاست و اصلا آپدیت سیستم گوشی چه ربطی به گوگل کروم داره. اگر کسی از دوستان اطلاعی داره ممنون میشم راهنمایی کنه.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/7/17 داداش رقیب وان پلاس Ace 2 Pro این گوشیه؟ به قول خودت امتیاز بنچ مارک وان پلاس Ace 2 Pro حدود 1660000 هست که از s23 ultra هم بیشتره بعد رقیبش بخاری اسنپدراگون نسل یک با امتیاز بنچمارک 1100000 هست؟ شوخیشم زشته.

رقیب وان پلاس s23 plus هست داداش نه این شوخی بخاری

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/7/17 مرسی داداش.
دقیقا همینی بود که گفتید. برای بازی کالاف تو مایکت MIUI OPTIMIZATION رو غیر فعال کرده بودم که باعث یه سری مشکلات رو گوشی شده بود که یکیش بهم ریختن شکل برنامه ها بود.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/7/16 سلام و وقت بخیر
دوستان من هر تمی روی این گوشی میزارم آیکون برنامه ها تغییری نمیکنه و مربعی بزرگ هستند. فقط با تم اصلی خودش هست که اکثر برنامه ها آیکونشون تغییر میکنه دلی باز با همونم کلی برنامه آیکونشون مربعی زوار در رفته بزرگ و کوچکن
ممنون میشم اگر کسی اطلاعی داره راهنمایی کنه

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/7/15 نمی‌دونم چرا سامسونگ علاقه داره در سری های fe از بخاری به جای پردازنده استفاده کنه. حتی گوشی های گیمینگی که سیستم خنک کننده بسیار عالی هم دارند، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون نسل یک رو نمی‌تونن خنک کنند و عملکرد پردازنده به شدت ناپایداره که باعث میشه عملکردش به شدت افت کنه و مصرف باتری هم دو سه برابر بشه.
عجیبه چرا سامسونگ حداقل از این همه انتقاد نسبت به اسنپدراگون نسل یک و شکست گوشی های دارای این پردازنده درس نگرفته.
بماند که پردازنده اگزینوس دیگه بدتر از اسنپ نسل یک و تو بررسی ها پایداریش حدود 64 درصد هست که نشان از بخاری بودن گوشی داره.
بنظرم اگر سامسونگ باز هستید حتما همون A54 بخرید.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/7/10 سلام داداش
آپدیت 14.0.9 برای رام اروپا هست فکر کنم
گوشی شما رام گلوبال هست
نرم افزار MIUI Downloader رو نصب کن، نشون میده آخرین آپدیتی که برای گوشیت اومده چی هست.
حتی می‌تونی آپدیت رو دانلود کنی و خود نصب کنی ولی باید روش نصبشو سرچ بزنی و یاد بگیری.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/29 سلام دوستان
وقتتون بخیر
کسی از دوستان این گوشیو به نسخه 14.0.8 آپدیت کرده؟
بعد آپدیت بهتر شده گوشی یا بدتر؟

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/23 سلام داداش
وقتت بخیر
پوکو اف ۵ فقط مشکلش همون دوربین جلوش هست و دوربین عقبش واقعا خوبه. سخت افزار و داغ نکردن و شارژ نگه داشتنشم که نگم دیگه.
برای مقایسه‌ی دوربین عقبشونم میتونی به سایت GSMArena مراجعه کنی و مقایسه کنی که کاملا سربلندت می‌کنه.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/6/7 بعضی آپدیت ها بهتر می‌کنند و برخی ها بدتر. خیلی از دوستان اینجا نوشتن دوتا آپدیت آخر براشون خوب بوده و برخی هام میگن نه. برا من که دوتا آپدیت آخر باعث شد گوشیم با روشن کردن نت گوشی خیلی داغ کنه و از طرفی برنامه ها هم خیلی دیر نصب بشه که من حلش کردم.
آپدیتی ک معمولا برای ما میاد برای منطقه امارات متحده عربی هست که من رام رسمی خود سامسونگ که دقیقا هم اسم همون آپدیت خود گوشی به اسم G990EXXS7EWG1 بود رو متعلق به منطقه ويتنام دانلود و نصب کردم که خداروشکر مشکل دیر نصب شدن برنامه ها و داغی بیش از حد گوشی تا حد زیادی رفع شد. همچنین تو تنظیمات تماس گوشی گزینه ضبط تماس هم اضاف شده که دیگه خیلی عالیه 👌
البته بعد نصب آپدیت پچ امنیتی آگوست G990EXXS7EWH5 هم فورا برام اومد که رو رام قبلی نیومده بود و منم حالا که بهتر شده فعلا آپدیتش نکردم. اگر برا کسی اومده و آپدیت کرده ممنون میشم بگه بهتر میشه گوشی یا نه.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/5/7 آقا هومن گل، داداش عزیزم
بنده خدا سوال پرسید منم جوابشو دادم
من وقتی s21fe رو حدود 17 و 18 خریدم شیائومی 12t حدود ۱۵ بود و بعد از مدتی که 12t رو برای یکی از دوستام خریدم و گوشی پیشم بود و با گوشی خودم مقایسه کردم خیلی تو ذوقم خورد. اگر یکی بود اون موقع همه اینارو گفته بود من چنین اشتباهی نمی‌کردم.
شما تو این صفحه نظرات رو ببین بیش از سه هزار نظر نوشته شده که کلی از این نظرات منفی هست و اکثریت بقیشم نظر کساییه که جواب اونایی دادن که نظر منفی گذاشتن و اصرار دارن بگن نه این گوشی خداست! بابا یه نفر میاد بد میگه، دو نفر بد میگه، دیگه چند صد نفر که تصادفی نیست 😁
حالام شما اگر ناراحت می‌شی چی بگم والا، سعی کن حداقل از دوتا گوشی استفاده کنی بعد اینجوری بگی
ولی حالا خدایی خودت s21 fe داری؟ 😁 ممنون میشم از صفحه مشخصات گوشی و صفحه آخرین آپدیتت یه اسکرین برامون بفرستی من الان میفرستم خدمتت

https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20230729_123850_software_update_3d8r.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20230729_123823_settings_s1ro.jpg

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/5/7 داداش گلم
من اینارو برای شمایی که تو ۳۰ ساعت ۵ یا ۶ ساعت از گوشی استفاده می‌کنی ننوشتم. برای استفاده شما گوشی A12 هم عالیه. من اینارو برای کسی نوشتم که گوشی بازه و کارش زیاده با گوشی و الا برای استفاده کم همه گوشی ها خوبن.
شما سی ثانیه گوشیو زیر نور خورشید استفاده کن ببین چی میشه، امتحان کردنش که سخت نیست! آره اولش عالیه بزار چند ثانیه بگذره.
جنس بدنشم چی بگم والا، گوشی من که سفیده افتضاحه ولی شنیدن رنگ های دیگه بهتره خخ
من دو تا اسکرین از مشخصات گوشیم می‌زارم تا این‌قدر دوستانی که خودشون گوشیو ندارن به دیگران این برچسب رو نزن، از صفحه مشخصات و از صفحه آخرین آپدیت می‌زارم شمام دوست داشتی بزار!

https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20230729_123850_software_update_3d8r.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20230729_123823_settings_s1ro.jpg

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/5/7 عه داداش اینجوری نگو الان یه عده ناراحت میشن و میریزن سرت بهت برچسب میزنن، این گوشی رنک یک بهترین گوشی های دنیاست از نظر اونا!
این گوشی بعد یه ربع بازی کالاف fps به حدود ۴۰ و گاهی زیر ۴۰ میرسه که اگر ادامه بدی بازیو دیگه اصلا نمی‌تونی پیش ببری بازیو
ولی خب یه عده اینجا اصرار دارن لاپوشانی کنن این مشکلات رو
حالا یا فروشنده ان یا اینکه کلا ۵ دقیقه با این گوشی بازی کردند.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/5/4 سلام داداش
سه تاشون گوشی های خوبی ان ولی با توجه به مواردی که گفتی تنها گوشی ای که بدردت نمیخوره s21 fe هست و البته پوکو هم خیلی گوشی روزمره ای نیست!
S21 fe صفحه نمایش خوبی داره( اما از 12t ضعیف تره)، دوربین قوی ای داره( دوربین عقبش تقریبا با 12t یکیه ولی دوربین جلوش بهتره) از لحاظ روان بودن تو سطح پایین کار خوبه ولی کافیه دو سه دقیقه از دوربین استفاده کنی یا بین نرم افزار های مختلف اسکرول کنی فورا داغ میکنه. کلا s21fe ینی بخاری! یه ذره نور آفتاب بهش بخوره به شدت داغ میکنه و نور گوشی هم شدید کاهش میده. باطریش هم که دیگه نگم خدمتت افتضاح با تمام معنا، حداکثر پنج یا شش ساعت بهت اسکرین میده روزی دو سه بار باید شارژش کنی و همچنین شارژر هم رو گوشی نیست و برای خریدش به شدت به دردسر خواهی افتاد چون شارژر اصل به این راحتی گیرت نمیاد و نسبت به دوتا گوشی دیگه که گفتی اونا تو بيست دقیقه صد درصد شارژ میشه ولی این گوشی یک ساعت و بیست دقیقه طول میکشه شارژ شه.
گوشی 12t از همه نظر از این گوشی بهتره به جز دوربین جلو. صفحه نمایشش عالیه، به هیچ وجه داغ نمیکنه حتی تو سنگین ترین کارها، نگه داشتن شارژش فوق العاده هست و با شارژری که داره تا دست و صورتتو بشوری و برگردی از صفر تا صد شارژ شده.
از لحاظ قدرت سی پیو و سخت افزاری 12t یک سر و گردن از s21fe بالاتره.
صفحه نمایش دوتا گوشی خیلی خوبه امااا کافیه دوتا فیلم با کیفیت بالا و HDR یا فیلم 4K باهاشون پخش کنی تا ببینی فیلم رو S21fe بسیار کم نور میشه جوری که باید بری تو یه محیط تاریک تا بتونی فیلم رو خوب ببینی یا تو خیابون سی ثانیه آفتاب بخوره گوشی و s21fe داغ کنه و نور صفحه به شدت کم بشه.
مقایسه های تخصصی بین s21fe و 12t انجام شده و همچنین بررسی های تخصصی انجام شده که من پیشنهاد می‌دم ببینی. چون اینجا دوستانی هستند که خیلی رو این گوشی s21 fe تعصب دارند. لینک چندتاشو برات میزارم :
https://www.aparat.com/v/TgImf
https://www.aparat.com/v/lDvdI
https://www.aparat.com/v/kcHVQ
اگر تونستی به انگلیسی هم سرچ بزن و مقایسه هاشونو ببین تا بعدا پشیمون نشی.
درباره f5 هم سخت افزار فوق العاده ای داره و صفحه نمایششم عالیه ولی خب دوربین خوبی نداره و گوشی ای است که برای گیمر ها ساخته شده و شاید خیلی بدرد استفاده روزمره نخوره اما بازم اگر 12t گیرت نیومد پوکو f5 راضی تر نگهت میداره.
موفق باشی :)

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/5/1 سلام داداش
آره متاسفانه برا منم مدتیه همینجوری شده. و خصوصا هفته پیش که دو تا آپدیت برا گوشیم اومد و انجام دادم خیلی شدید شده لگ بازی.
کلا این گوشی برا بازی کردن ساخته نشده ولی با گوشی های خیلی ضعیف تر هم چنین عملکرد عجیبی تو بازی ندیدم.
برخی از سایتا مدل گوشی ای که طرف باهاش کامنت میزاره رو بالای کامنت نشون میده، ای کاش موبایل دات آی آر هم این امکانو فراهم می‌کرد تا تشخیص بدیم کی نظر درست میزاره و کی غلط.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/4/4 داداش همه می‌دونیم s21fe افتضاحه ولی یک عده اینجا یا متعصبن یا گوشی خوب دست نگرفتن یا نونشون تو اینه که این گوشیو بندازن به ملت.
تو تمام تست هایی که کانال ها و پیج های مختلف گذاشتن، این گوشی در برابر خانواده xiaomi 12t هیچ حرفی برای گفتن نداره. ولی خب تعصب و سود جویی یه عده باعث شده این گوشی بُنجل خوب جلوه داده بشه. هرچی هم می‌خوای بگو، اونا کوتاه نمیان.
من الان دارم با همین گوشی پلاستیکی که حتی رنگ پشتش هم بعد از دو ماه استفاده رفته( ظاهرا یه لایه پلاستیک رو سطح پشت گوشی هست که با گذاشتن گیمپد اون قسمت رنگش رفت) و واقعا منتظر فرصتیم این گوشیو پرت کنم بیرون و دست از سر سامسونگ با این [گوشی های افتضاح] گرونش بردارم.
تست باطری و دمای این گوشیم می‌تونید از اینجا ببینید
https://m.youtube.com/watch?v=rei1OOOkjKk

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/3/20 سلام
چون بحث مدت شارژ دهی باتری این گوشی داغه، عرض کنم خدمتتون خود گوشی یه ویجت داره که به طور دقیق مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش به همراه جزئیات زمانی که تو برنامه های مختلف بودیدو نشون میده.
هرکس می‌خواد ببینه از صد در صد تا مثلا ۱۰ درصد این گوشی چقدر اسکرین میده، بره تو قسمت ویجت ها( انگشتتونو یه جای خالی از صفحه فشار بدید وارد میشه)و از اون قسمت Digital Wellbeing رو فعال کنید. فقط حواستون باشه که آمار رو در طی ۲۴ ساعت نشون میده پس زمانی که شروع می‌کنید رو به خاطر داشته باشید.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/2/29 سلام، اصلا خودتو ناراحت نکن، این گوشی همینجوریه کلا. اگر قبل از خرید نظرات اینجارو خوب خونده بودی میدونستی که همه از مشکل باتری و داغ کردن گلایه دارن.

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1402/2/24 داداش من اینو برای افراد متعصب نوشتم و ظاهرا شمام متعصب شیائومی هستی. 😁
از کی تاحالا 12t شده پرچمدار؟ اگر درباره 12t pro صحبت می‌کردی بازم میشد یه چیزی گفت و الا 12t یک میان رده هست و بس.
تفاوت محسوس بین 12t و s21 fe تو باطری و صدا هست و تو بقیه موارد کاملا به هم نزدیکن کما اینکه 12t از شارژ وایرلس و ضد آب بودن هم پشتیبانی نمیکنه.
من شبانه روز دارم با s21fe کالاف می‌زنم با حداکثر فریم ریت و گرافیک بالا، مقدار گرم شدن و خالی شدن باطریش با 12t برابره و من هنوز ندیدم بعد دو سه ساعت گوشی افت فریم ریت داشته باشه، پس لطفا آروم برو جلو.
خواهشا وقتی یه چیزیو بی طرفانه می‌نویسیم برای قضاوت درستِ افراد غیر متعصب می‌نویسیم. افرادی چون شما که متعصبین احتمالا می‌خواید 12t رو از s23 ultra هم بهتر بدونید.
لطفا باعث گمراهی ملت نشید.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/2/14 سلام دوستان
من مدت هاست S21 fe دارم و دیروز گوشی 12t رو از خیابان توحید شیراز با قیمت مناسبی خریدم و یه مقایسه بین این دوتا گوشی داشتم که مینویسم.
بهترین کار اینه سمت میان رده های سامسونگ نرید اصلا، چون با این پردازنده داغون و باطری های افتضاح در برابر هم قیمت های خودشون حرفی برای گفتن ندارند.
متاسفانه وقتی گوشی خودمو که S21 fe هست با گوشی 12t مقایسه کردم دیدم S21 fe توی دوربین، صفحه نمایش، باطری، پردازنده، سرعت شارژ و جنس بدنه یک سطح پایین تر از شیائومی 12t هست و خیلی ناراحت شدم که پول بیش‌تر دادم و جنس ضعیف تر خریدم، چرا؟ چون سامسونگه! اینجا یک عده تعصب بیجا به سامسونگ دارند و اصرار دارن همه مشکلاتش رو نادیده بگیرند. اگر تا ۲۵ تومن میخوای هزینه کنید به نظرم همین 12t اوکی باشه.
یه عده اصرار دارن بگن که نه s21 fe تو دوربین از شیائومی 12t بهتره، اصلا چنین نیست. من تو چندین زاویه و شرایط نوری مختلف با جفتش عکس برداری کردم و 12t بهتر بود( تو برخی قسمت های جزیی هم s21 fe بهتر بود، مثلا سوژه های نزدیک دوربین جزئیات سامسونگ بهتر بود و اطراف تصویر و سوژه های پشت کلا به شدت بی کیفیت میشن تو تصاویر s21 fe ) و دوربین جلوش هم یکم از s21fe ضعیف تره.
صدای 12t ناباورانه از نظر کیفیت و تفکیک صدا و بلندی صدا از s21 fe خیلییییی بهتر بود. تو پخش ویدئو هم کیفیت تصویر 12t یک سر و گردن بالاتر از s21 fe بود که توقع داشتم حداقل سامسونگ تو کیفیت تصویر بهتر باشه که اینم نبود.
از سرعت شارژ و شارژر غول پیکر گوشی نگم که فوق العاده هست. از طرفی باطری خوبی هم داره، جوری که من از قبل ظهر گوشی 12t رو روشن کردم با باتری 100 درصد و با اینکه چندین بارم عکاسی و مقایسه و اینارو انجام دادم باز تا شب باتریش 100 درصد موند درحالی که کافیه s21 fe رو از شارژ بکشید، دو دقیقه بعدش شده ۹۹ درصد!
اینا تست هایی هست که من خودم از این دوتا گوشی گرفتم. پس لطفا برخی ها متعصبانه ملتو به سمت گوشی های ضعیف نکشونن. من گوشی خودم s21 fe هست، اگر بخوام متعصب باشم باید بیخود از گوشی خودم دفاع کنم ولی واقعیت چیز دیگست.
بله s21 fe خوش دست تره، ضد آبه( که بعید میدونم کسی جرات کنه حتی تستش کنه با این کیفیت بدنش) و شارژ معکوس داره که سرعتشم ضعیفه.
کافیه یه نگاه بندازیم، حدود 2500 تا نظر همینجا درباره S21 Fe اومده که بالای ۹۰ درصدش ثبت مشکل و کمک خواستن برای رفعش بوده و یه عده هم شبانه روز دارن تلاش میکنن که بگن نههه این گوشی چون سامسونگه خیلیم خوبه!
دوستانی که تعصب ندارن و کیفیت ساخت براشون مهمه ازشون می‌خوام واقعا برای خودتون و سرمایتون ارزش قائل باشید و دور حداقل این گوشی نیاید. با این قیمت گوشی 12t این گوشیو قورت میده.
موفق باشید.

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1402/2/14 سلام دوستان
من مدت هاست S21 fe دارم و دیروز گوشی 12t رو از خیابان توحید شیراز با قیمت مناسبی خریدم و یه مقایسه بین این دوتا گوشی داشتم که مینویسم.
بهترین کار اینه سمت میان رده های سامسونگ نرید اصلا، چون با این پردازنده داغون و باطری های افتضاح در برابر هم قیمت های خودشون حرفی برای گفتن ندارند.
متاسفانه وقتی گوشی خودمو که S21 fe هست با گوشی 12t مقایسه کردم دیدم S21 fe توی دوربین، صفحه نمایش، باطری، پردازنده، سرعت شارژ و جنس بدنه یک سطح پایین تر از شیائومی 12t هست و خیلی ناراحت شدم که پول بیش‌تر دادم و جنس ضعیف تر خریدم، چرا؟ چون سامسونگه! اینجا یک عده تعصب بیجا به سامسونگ دارند و اصرار دارن همه مشکلاتش رو نادیده بگیرند. اگر تا ۲۵ تومن میخوای هزینه کنید به نظرم همین 12t اوکی باشه.
یه عده اصرار دارن بگن که نه s21 fe تو دوربین از شیائومی 12t بهتره، اصلا چنین نیست. من تو چندین زاویه و شرایط نوری مختلف با جفتش عکس برداری کردم و 12t بهتر بود( تو برخی قسمت های جزیی هم s21 fe بهتر بود، مثلا سوژه های نزدیک دوربین جزئیات سامسونگ بهتر بود و اطراف تصویر و سوژه های پشت کلا به شدت بی کیفیت میشن تو تصاویر s21 fe ) و دوربین جلوش هم یکم از s21fe ضعیف تره.
صدای 12t ناباورانه از نظر کیفیت و تفکیک صدا و بلندی صدا از s21 fe خیلییییی بهتر بود. تو پخش ویدئو هم کیفیت تصویر 12t یک سر و گردن بالاتر از s21 fe بود که توقع داشتم حداقل سامسونگ تو کیفیت تصویر بهتر باشه که اینم نبود.
از سرعت شارژ و شارژر غول پیکر گوشی نگم که فوق العاده هست. از طرفی باطری خوبی هم داره، جوری که من از قبل ظهر گوشی 12t رو روشن کرمد با باطری 100 درصد و با اینکه چندین بارم عکاسی و مقایسه و اینارو انجام دادم باز تا شب باطریش 100 درصد موند درحالی که کافیه s21 fe رو از شارژ بکشید، دو دقیقه بعدش شده ۹۹ درصد!
اینا تست هایی هست که من خودم از این دوتا گوشی گرفتم. پس لطفا برخی ها متعصبانه ملتو به سمت گوشی های ضعیف نکشونن. من گوشی خودم s21 fe هست، اگر بخوام متعصب باشم باید بیخود از گوشی خودم دفاع کنم ولی واقعیت چیز دیگست.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/2/14 سلام
بهترین کار اینه سمت میان رده های سامسونگ نرید اصلا، چون با این پردازنده داغون و باطری های افتضاح در برابر هم قیمت های خودشون حرفی برای گفتن ندارند.
من خودم گوشی S21 fe دارم و دیروز یه گوشی شیائومی 12t خریدم که 21 تومن شد درحالی که s21 fe که از a54 هم بهتره حدود 23 و 24 هست. متاسفانه وقتی گوشی خودمو با گوشی 12t مقایسه کردم دیدم S21 fe توی دوربین، صفحه نمایش، باطری، پردازنده، سرعت شارژ و جنس بدنه یک سطح پایین تر از شیائومی 12t هست و خیلی ناراحت شدم که پول بیش‌تر دادم و جنس ضعیف تر خریدم، چرا؟ چون سامسونگه! اینجا یک عده تعصب بیجا به سامسونگ دارند و اصرار دارن همه مشکلاتش رو نادیده بگیرند. اگر تا ۲۵ تومن میخوای هزینه کنی بعید میدونم بهتر از شیائومی 12t گیرت بیاد.
نبین یه عده اصرار دارن بگن که نه s21 fe تو دوربین از. شیائومی 12t بهتره، اصلا چنین نیست. من تو چندین زاویه و شرایط نوری مختلف با جفتش عکس برداری کردم و 12t واقعا بهتر بود( تو برخی قسمت های جزیی هم s21 fe بهتر بود) و دوربین جلوش هم یکم از s21fe ضعیف تره.
صدای 12t ناباورانه از نظر کیفیت و تفکیک صدا و بلندی صدا از s21 fe خیلییییی بهتر بود. تو پخش ویدئو هم کیفیت تصویر 12t یک سر و گردن بالاتر از s21 fe بود.
اینا تست هایی هست که من خودم از این دوتا گوشی گرفتم. پس لطفا برخی ها متعصبانه ملتو به سمت گوشی های ضعیف نکشونن. من گوشی خودم s21 fe هست، اگر بخوام متعصب باشم باید بیخود از اون دفاع کنم ولی واقعیت چیز دیگست.

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1402/2/13 سلام
این شوخیو نکنید. من دیروز این گوشیو برای دوستم خریدم و دوربینش رو با گوشی خودم ک S21 fe هست مقایسه کردم واقعا تو شرایط نوری مختلف گوشی 12t تو هشتاد درصد اوقات خیلی بهتر از S21 fe هست که عکساش پر نویزه و حاشیه های عکس های S21 fe هم که همیشه تاره.
صفحه نمایش هم ناباورانه شیائومی مقداری از سامسونگ بهتر زده، هرچند روشناییش برخی جاها کمتره. ولی سخت افزاری و داغ نکردن و اینجور چیزا که دیگه حرفی نمی‌مونه.
متاسفانه سامسونگ الکی پول برندش میگیره و ارزش خرید S21 fe از 12t تقریبا تو همه موارد کمتره. متعصب الکی نباشیم.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/1/15 سلام
گوشی از نظر صفحه نمایش خوبه، از نظر دوربین هم متوسط رو به بالاست. سرعت اجرای نرم افزار ها هم خوبه
اما دوتا مشکل خیلی بزرگ داره، یکی اینکه به سرعت داغ میکنه، حتی موقع کار با نرم افزار های عادی که واقعا ناراحت کنندس.
دوم اینکه باطری به شدت ضعیفی داره و خیلی سریع خالی میشه و خیلی دیر شارژ میشه، ضمن اینکه باید حدود پانصد تومن هم هزینه کنی و شارژر از بیرون براش بخری تا گوشیت رو بیش از یک ساعت از بیست درصد تا صد درصد برسونه ( برخی دوستان ممکنه بخاطر تعصبشون به سامسونگ این موضوع رو خیلی با اهمیت ندونند ولی موضوعی به شدت آزار دهنده هست، پس حتما اینو در نظر بگیر)

بنظرم اگر جایگزین هم قیمتی براش سراغ داری برو اونو بخر.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/1/15 فکر کنم همه کسایی که قبل از این گوشی، گوشی هایی با باطری خوب داشتن از این مشکل رنج ببرند، منم روزای اول می‌خواستم گوشیو بفروشم و از دستش راحت شم
ولی بهترین راهکاری که برای من خیلی جواب داد استفاده از قابلیت Power Saving هست، به شدت تاثیر گذار بود. سعی کنید وقتایی که از گوشی استفاده نمی‌کنید یا کمتر استفاده می‌کنید، خصوصا وقتی میرید بیرون، روشنش کنید.
همچنین یه بنده خدایی به اسم نیما ح پایین همین صفحه توضیحاتی نوشته شاید مفید باشه، خودم امتحانشون نکردم.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/1/15 سلام
وقتتون بخیر
امروز یک آپدیت 220 مگی اومده، کسی آپدیت کرده؟ ارزش داره آپدیت کنم؟
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد
ایسام