مشخصات کاربر
 - نام کاربر : اژدر پ
- تاریخ عضویت : 1401/12/27
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
-
شیائومی Poco X7 Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی سامسونگ Galaxy M56 با ضخامت کمتر، پشت و روی شیشهای و عقبگرد در پردازنده و اسپیکر
-
معرفی nubia RedMagic 10 Air گوشی مخصوص بازی نوبیا با باتری 6,000mAh و ضخامت 7.85 میلیمتری
-
معرفی Honor Power میانرده آنر با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری رکوردشکن 8,000 میلی آمپر ساعتی!
-
گزارش Counterpoint از بازار جهانی اسمارتفون در سهماهه نخست 2025 – صدرنشینی اپل به لطف آیفون 16e
-
آشنایی با Galaxy Tab Active5 Pro – تبلت مقاوم سامسونگ با Snapdragon 7s Gen 3 و قلم S Pen
-
معرفی Galaxy XCover7 Pro با SD 7s Gen 3، باتری قابل تعویض حجیمتر و 7 سال آپدیت سیستمعامل
واللا به نظرم ربطی به فروشنده نداره. من که اینترنتی خریدم یه مدتی ویبره داشتم و مشکلی نبود . بعدش یهو متوجه شدم دیگه ویبره نداره. ویبره ندادن ضد حاله ولی خب اونقدر هم بحرانی نیست.
آقا حسین بله CIT رفتم متاسفانه fail شد.
گارانتی بردن ریسکه . نمیدونم شاید ببرم شایدم همینجور بگذرونم.
یه چیزی در مورد miui 14 بگم که متاسفانه ایراد fps drop داره و مواقعی لگ میده که باید رفرش ریت رو بیارم ۶۰ و دوباره بذارم ۱۲۰ تا درست بشه.
فعلا غیر از این ایراد دیگه ای ندیدم.
در کل گوشی خوبیه.
البته ویبره درست نشده و مطمئن شدم سخت افزاره ولی غیر از اون همه چیز اوکیه.
فکر نمیکنم راه حلی غیر از تعویض موتور ویبره وجود داشته باشه.
از طرفی میترسم بفرستم گارانتی یه عیب رو کم کنن ۳-۴ تا عیب جدید اضافه کنن.
گوشی فوق العاده قدرتمند و جذابیه. تنها مشکلش برای من همین ویبره است.
شاید بعد تعطیلات ببرم گارانتی. کسی برای این مشکل به گارانتی مراجعه کرده حل شده باشه ؟