مشخصات کاربر
 - نام کاربر : peyman s
- تاریخ عضویت : 1401/4/16
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Samsung Galaxy A53 5G
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
Samsung Galaxy A53 5G
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
Samsung Galaxy A53 5G
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
Samsung Galaxy A53 5G
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
Samsung Galaxy A53 5G
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه