مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بهار ف
- تاریخ عضویت : 1400/1/14
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- خواسته وزارت دادگستری آمریکا از دادگاه برای مبارزه با انحصارطلبی گوگل: واگذاری کروم و نظارت بر اندروید
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
Xiaomi Poco X3
من گوشي شيائومي pocox3 رو با گارانتي جي تل خريدم، گوشي همون شب دكمه ولوم بالا مشكل داشت صفحه سياه مي شد با مراجعه به فروشگاه قبول كردن گوشي رو بفرستن جي تل كه بعد چند روز همون گوشي رو تعمير كردن و فرستادن و گوشي بعد چند روز رست فكتوري شو و ديگه بالا نيومد و حالا شركت گارانتي مي گه ما اصلا و به هيچ وجه تعويض نداريم گوشي كه تازه گرفتيم و به گفته خودشون بردش مشكل داشته رو فقط مي تونن تعمير كنن واقعا كي به داد مشتري مي رسه...