مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مصطفی ن
  • تاریخ عضویت : 1391/3/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/1/6 با عرض سلام خدمت دوستان
دیشب وای فای گوشیم رو روشن کردم که دیدم رام کیت کت 4.4.2 برام اومد رو گوشی که 305 مگابایت حجمش بود و منم آپدیت کردم بعد از اون گوشی عملکردش بهتر شده بخصوص دوربین که کیفیتش بهتر شده.
ولی یه مشکلی توش پیش اومده که خیلی اذیتم میکنه اینه که صدای گوشی در حین پخش آهنگ و فیلمها اکثر مواقع کم کم میشه و از اسپیکرها نمیاد و حتی صدای زنگ گوشی وقتی کسی تماس میگیره با اینکه تو تنظیمات رو آخرین حد هست اما صداش خیلی ضعیف میاد!! البته بعضی مواقع اینجوری میشه.
خواهشا حالا اگه کسی به 4.4.2 کیت کت آپدیت کرده و چنین مشکلی براش پیش اومده بگه که آیا قابل حله یا اینکه اصلا برای کسی چنین چیزی پیش نیومده. لطف کنید جوابم رو بدید که ببینیم چاره چیه؟
با سپاس از راهنمایی دوستان

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/11/25 با سلام خدمت دوستان عزیز
میخواستم بپرسم از کسی که واقعا میدونه و با استناد بگه که آیا حقیقت داره که میگن با فعال کردنه گزینه
Stamina که با Power Saving یا همون ذخیره نیرو در تمام گوشی ها هم هست فرقی هست و حقیقته یا شایعه اس که میگن فشار به سخت افزار گوشی میاره و بهتره که این گزینه ( STAMINA ) در Z1 فعال نشه؟
من که برام این حرفا اصلا قابل قبول نیست مگه میشه سونی یه گوشی رده بالا و TOP مثل Z1 رو بزنه و اونوقت به این نکات توجه نکنه!!
حالا خوهشا راهنمایی کنید که شک و تردید خیلی ها در این مورد که آیا این گزینه رو فعال کنن یا نکنن بهتره؟
با تشکر.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/20 با سلام خدمت دوستان عزیز
من این گوشی رو حدود 2 هفته هست که گرفته ام و واقعا یه غول به معنی واقعی کلمه است از هر نظر ( دوربین - سرعت - کیفیت ساخت و جنس بی نظیر بدنه - صفحه نمایش Full HD هم معرکه است حتی زاویه دید گوشی نسبت به Z واقعا پیشرفت خوبی کرده) فقط یه چیزیش منو یکم نا امید کرده که توی ویدئو پلیر یا همون Movies اگه فیلم با فرمت MKV یا Mp4 با فایل زیرنویس SRT اون فیلم بریزی توی گوش زیرنویس فیلمها پخش نمیشه ! چونکه من قبلا GALAXY S3 داشتم و اون راخت پخش میکرد و حتی توی تنظیماتش گزینه Subtitle بود حالا خواستم از دوستانی که اطلاعاتی در این مورد دارن لطف کنن راهنمایی کنن ببینم آیا میشه فیلم رو با زیرنویس دید یا اینکه نرم افزار یا پلیری خاصی باید نصب کنم؟

با تشکر.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/7/21 با سلام
میگم پس چی شد از این آندروید 4.3 الانم حدود نیمی از ماه اکتبر هم گذشت و این سامسونگ هم هی داره بد قولی میکنه و به تاخیر میندازه این آپدیت رو.
کسی خبر نداره آخر تا آخره این ماه میلادی آیا این بروزرسانی ارائه میشه یا نه؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/7/21 با سلام به همه دوستان و طرفداران سونی Z1 میخواستم بپرسم و مطمئن شم ببینم کسی از شما آیا این ویدویی که تو سایت GSM.ir گذاشته بودن در مورد اینکه با تعویض برچسب LCD گوشی لگوی SONY در بالای صفحه پاک میشه و از بین میره ؟! آیا این واقعیت داره یا ساختگی و نمیدونم دیگه شاید برای خراب کردن این غول تمام عیاره ؟
خواهشا اگر لطف کنیین راهنمایی کنید چونکه من قرلره تا چند هفته آینده Z1 رو بگیرم ولی با دیدن این کلیپ یکم دچار تردید شدم برای خریدش. ممنون

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/16 با سلام خدمت تمام دوستان گرامی
من دیروز گوشیم رو آپدیت کردم به آندروید ورژن 4.2.2 که البته رام خاورمیانه نبود (مال اسرائیل بود) ولی خوشبختانه همچیش کامل و ردیفه و جالب اینکه از فارسی هم پشتیبانی میکنه. و اما چیزی که خیلی نسبت به 4.1.2 تغییر کرده سرعت و منو و یه سری برنامه های جدید که بعضی هاشون اختصاصی S4 هستن که روی S3 با این آپدیت اضافه شدن و در کل خیلی سرعت نسبت به قبلا بیشتر شده اینو واقعا دارم میگم حتما آپدیت کنید تا بفهمید که چی شده این گوشی با JELLY BEAN 4.2.2

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/2/19 با سلام به همه دوستان. میخواستم بپرسم ببینم که کسی خبر داره که نسخه 4.2.2 آندروید جیلی بین ( رام خاورمیانه + فارسی) کی واسه Galaxy S3 ارائه میشه؟ و راسته که میگن خیلی از امکانات نرم افزاری Galaxy S4 به S3 هم اضافه میشه و (البته منظورم برخی از نرم افزارهایش است)

با تشکر از کسانی که اطلاعات دقیقی دارن و لطف کنن خبر بدن.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/8/17 با سلام به تمامی دارندگان GALAXY S III بخصوص دوست عزیزم آقای حامد ا.
همونطور که گفتم بله بطور کامل از فارسی ( کیبورد - زبان گوشی ) پشتیبانی میکنه و رام اصلی خاورمیانه است و هیچ مشکلی هم نداره. من خودم از یکی از این سایتها دانلود و آپدیتش کردم و هر 3 سایت رام اصلی اند با پشتیبانی کامل از فارسی.

samung-galaxy-s3-4.1.1rom

امیدوارم که موفق باشید.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/8/16 با سلام خدمت دوستان عزیز من امروز رفتم و گوشیم رو به آندروید جیلی بین 4.1.1 آپدیت کردم و در ضمن این رام اصلی و بطور کامل هم از فارسی پشتیبانی میکنه و هیچ مشکلی هم نداره. دوستان این رو هم بگم که سرعت گوشی فوق العاده عالی شده و از آندروید ساندویچ بستی حصیری خیلی بهتر و سریعتر هست. بنظر من هرچه زودتر برین و گوشیتون رو آپدیت کنید تا لذت واقعی کار با کهکشانی 3 را ببرید و ببینید که جیلی بین چقدر بهتر و سریعتر است.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/7/7 با سلام و تشکر از طرفداران Galaxy S III که نظرات و تجاربشون رو در مورد کار با این ابر گوشی میدن و دارندگان این غول گوشیها رو راهنمایی میکنن.
یه سوال داشتم و لطفا اگه میشه راهنمایی دقیقی به بنده بدید. میخواستم بدونم که آندروید جیلی بین 4.1 کی برای ایرانی ها عرضه میشه (الان که چند روزه تو اروپا عرضه شده) مگه قرار نبود عرضه اون در سطح جهانی باشه؟! پس چرا اینجوری شد؟ و در ضمن آیا با wi-fi هم میشه آپدیت جدید {جیلی بین} رو انجام داد یا فقط از طریق برنامه Kies میشه این آپدیت رو انجام داد؟ چونکه بعضی ها میگن از طریق wi-fi نمیشه.
ممنون میشم که پاسخی دقیق رو بگید.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا