مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید مجتبی م
  • تاریخ عضویت : 1391/3/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/5/12 سلام مجدد امیر جان
اولا قبل از اومدنت به تهران بهت خوش آمد میگم.
درباره سوالت چیزهایی که دیدم رو بهت می گم.من اول برای خرید رفتم به مرکز خرید .... که اونجا بعضی از فرشنده ها واقعا کم لطفی می کنند. البته من نمی خوام از کسی بد بگم یا شرکت خاصی رو تبلیغ کنم. ولی وقتی قیمت گوشی از یک فروشگاه تافروشگاه دیگه صدهزار تومان تفاوت داره (با یک مشخصات و گارانتی) واقعا جای سوال داره ! وقتی این مسایل رو دیدم به فروشگاه گارانتی اصلی سامسونگ پارس مایکروتل در بازار موبایل رفتم و بدون نگرانی خرید کردم. جعبه موبایل کاملا پلمب بود که توسط یک لیبل هولوگرام پلمب شده بود. بعد از باز کردن جعبه هم داخلش یک کارت ضمانت دارای هولوگرام بود.که شماره IMEI روی جعبه و کارت و پشت موبایل و *#06# یکی بود. ضمنا روی جعبه هم برچسب شبنم وجود داشت. گوشی کاملا توسط فروشنده شرکت تست و بدون اصرار!!! به نصب نرم افزار تحویل بنده شد. باز هم تاکید می کنم که نمی خوام از کسی بد گفته باشم همه جای دنیا خوب و بد وجود داره. این تجربه من بود موقع خرید امیدوارم که مفید باشه. پیشاپیش بهت تبریک می گم اگه آمدی تهران و موبایل دلخواهت رو خرید کردی.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/5/11 سلام جناب amir R
ممنون از تبریکتون . درباره قیمت درست می فرمایید. البته شاید باز هم پایین تر بیاد که البته این طبیعی هست. ولی این نکته که خیلی باید دقت کرد موقع خرید رو باید جدی گرفت . چون بابت خرید مبلغ کمی نیست که پرداخت می کنیم . ضمنا نکته دیگه ای که بنظرم رسید بگم اینه که من می خواستم این گوشی رو خارج از کشور تهیه کنم که نشد وقتی برگشتم دیدم که اینجا با توجه به نوسانات قیمت ارز و داشتن گارانتی معتبر واقعا بصرفه تر هست که از ایران خرید کنم . البته باز هم تاکید می کنم که از جای مطمین خرید بشه که اینجوری فکر می کنم خیال آدم راحت تر هست. باز هم ممنون از پیغامتون.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/5/11 سلام امیر جان.
ممنون از تبریکتون . من رنگ آبی و 16 گیگ ساخت ویتنام گرفتم . تا امروز 5 صفحه نرم افزار ریختم مشکلی نداشتم. گوشی خوب و واقعا قوی هست . همونطور که قبلا گفتم نسبت به گوشیهای قبلی که داشتم واقعا خوب هست و کامل . بازم ممنون از پیغامتون.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/5/10 سلام
من بالاخره بعد از کلی خوندن مطالب این سایت و سایتهای دیگه دیروز این گوشی رو خریدم . با توجه به مطالبی که دیدم گارانتی اصلی مایکروتل از فروشگاه مایکروتل در بازار موبایل خرید کردم (1281000 تومان).البته قبلش تو جاهای دیگه قیمت گرفتم که واقعا با گارانتی اصلیش بهتر و مطمین تر هست. ضمنا یک کیف چرمی رایگان هم دادن. از دیرور هم دارم کار می کنم که با توجه به گوشیهای گذشته که داشتم واقعا عالی هست. با توجه به چیزهایی که تو بازار دیدم خرید از جای معتبر و با گارانتی معتبر رو به دوستان توصیه می کنم.

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/21 در مورد به روز کردن نرم افزار به آندروید 4 . من گوشیمو به روز رسانی کردم هیچ مشکلی نداره و داره کار میکنه بهتر از قبل و تمام برنامه هایی که قبلا نصب کردم هم سر جاش هستش . اگردرمورد به روز کردن با خود گوش مشکل دارید از سایت sony نرم افزار update service رو دانلود کنید و روی کامپیوتر نصب کنید بعد از اتصال گوشی به کامپیوتر خیلی راحت به روز رسانی کنید. پاسخ amir d

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/21 سلام
آندروید مارکت متاسفانه فیلتر هست از او نطرف به خاطر تحریم بودن ! شما میتونید بجاش از one mobile market استفاده کنید یا (از رد کننده محدودیت !!!) . پاسخ iranmanoto m

Nokia X2-02 Nokia X2-02

1391/3/21 سلام
من این گوشی رو دو ماه هست که دارم. بد نیست . مشکلی که دوستان می گن رو درباره صفحه نمایش داره. بعضی وقتها یک لحظه خاموش روشن میشه. بعد از آپدیت کردن به آخرین نرم افزار دلیوری اس ام اس هم دیگه پیغام نمیده ! که عجیبه قبلا پیغام می داد . منوهاشم چک کردم جواب نداد. ظاهرا اشکال جدیدش که شاید با نرم افزار جدید ایجاد شده !!
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام