مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : خشایار س
  • تاریخ عضویت : 1398/1/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 34

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1400/1/13 سلام امیر جان، در یوتیوب هست. ترجمه گرش بنظرم خوبه و بشدت بکار می یاد، موقع استفاده کردن باید فیلترشکنت روشن باشه و فارسی رو به انگلیسی ترجمه نمی کنه.فقط انگلیسی به فارسی میشه و زبان های دیگه هم داره و ترجمه به دو صورته ترجمه ی یک کلمه و ترجمه جمله. صدا و فنوتیک هم داره. بنظرم خیلی خوبه، اصلا من به خاطر ترجمه گرش این تبلت رو خریدم. خیلی ببخشید که بیشتر از این نمی تونم کمکت کنم چون وقت و حوصله اش رو ندارم و گرنه چیزی رو که می خواستی بهت میدادم، اما در یوتیوب بگرد پیدا می کنی.

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1400/1/13 باسلام دوست عزیز.
من نظرم رو مبتنی به دو دیدگاه می کنم و امیدوارم ازش استفاده کنید.
اگر بنیه مالی تون خوبه خودتون رو اذیت نکنید s7 رو بگیرید. البته به نیازتون توجه کنید و مدل های دیگه رو بررسی کنید،
و اما اگر بودجه تون محدودِ بنظرم درگیر جزئیات نشید. من با قم s6 کاملا راضیم و حس خوبی داره نوشتنش هم خوبه، البته کمی این موضوع برمی گرده به شخصیت آدم اگر انسان سخت گیر و ریز بینی هستید من نمی دونم اما اگر اینطور نیستید چیزی اذیتتون نمی کنه، من خودم موردی که اذیتم می کنه دکمه spen هستش موقع ای که در حال نوشتنم و می خوام از امکان دیگه ای مثل ترجمه گر استفاده کنم دکمه قلم زیر انگشتم نیست، یکم توضیحش سخته به نوشتار و شما هم شاید سخت بشه درکش کرد اما من بشدت راضیم. از لحاظ امکانات قلم هم تفاوت انچنانی بین s7 و s6 نیست. تا اونجایی که من میدونم s7 یک امکان داره به نام spen to text که دیگه به کیبورد در تبلت احتیاجی نیست و هر جایی در تبلت که فضای نوشتاری باشه با قلم و دستخط خودت می نویسی و تایپ میشه که این مورد در s6 در کل تبلت نیست و فقط در snote ش موجوده که من معتقدم بخاطر آپدیته اگر آپدیت s6 هم مشابه آپدیت s7 به ui 3.1 برسه درش موجود میشه. در کلام آخر من حس خوبی از قلم s6 دارم، از رابطه بلوتوثی قلم به هیچ وجع استفاده نمی کنم چون بکارم نمیاد قلم در حالت بلوتوث روشن سریع شارژ میشه و می تونی ازش استفاده کنی و ترجمه گر قلم نیازمند استفاده از فیلتر شکن هستش. نمی دونم چرا و ایا s7 هم همینطور یا نه اما پیگیری کردم و درست بشو نیست ابن موضوع برایرهمه هم همینطوره، شاید ایرانی ها و مشتریان خاورمیانه، زیاد وسواس نداشته باش در مقایسه و بررسی بعضی چیزا عدد و نوشته شون باکلاس و بالاتره اما اگر یک ماه ازش استفاده کنی دیگه دیده نمیشه و بکار نمیاد. حوست رو جمع کن که بابت این موضوع پول زیادی نپردازی....

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1399/12/6 فکر می کنی این بی انصافیه؟
قیمت های اپل رو ندیدی با کمترین امکانات با قیمت های نجومی میفروشند؟ من دوست ندارم قیمتش بالا باشه کاشکی ۸میلیون بود و همه همه ازش می خریدن اما اگر ۲۵م بود باز هم از بیگ مدل های دیگه من مهمین رو می خریدم

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1399/12/6 من از وقتی این تبلت رو تهیه کردم بی نهایت از استفاده کردنش لذت بردم.
واقعا نمیدونم چرا اکثر افراد سمت اپل میرن، به من ربطی نداره، دوست هم ندارم بدونم، شاید دلایلش زیاد منطقی نباشه
اما می خوام بگم چرا این تبلت رو بهتر از سایرین میدونم،
قلم این تبلت نسبت به برندهای دیگه امکانات بسیار زیاد و عالی تری داره
سیستمش اندرویده و یعنی اینکه سیستم بسته ای مثل اپل نداره که دست شما به ررنامه ای کوتاه بمونه یا اکثر برنامه هاش پولی باشند و....
در آپدیت جدید Samsung Dex هم وایرلس شد و دیگه احتیاجی به کابل نداره
باتری و قدرت این تبلت هم هیچ وقت شما رو ناامی نمی کنه
صدای خیلی خوبی داره مخصوصا اگر دالبیش روشن باشه
وسایلش یا اکسسوریش زیاد گیرنمیاد ارزون هم نیست اما با حداقل ها هم چیز خوبی میشه تهیه و استفاده کرد
قلمش ترجمه گر از انگلیسی به فارسی داره
دستخط نوشتاری فارسی رو هم تشخیص میده که به متن تایپ شده تبدیلش کنه
اثر انگشت و قفل تصویریش هم خیلی خوب و روون کار می کنه
دوربینش هم برای عکس گرفتن از برگه و تخت وایت برد و صفحه مانیتور خیلی خوب و باکیفیته
برنامه های سامسونگ هم خیلی کامل و خوب هستن.
اسکرین شات بلند هم میگیره که من خیلی ازش استفاده می کنم
لیوکپشن هم به آپدیت جدیدش اضافه شده که آنلاین هر صدای انگلیسی رو میشنوه به زیرنویس تبدیلش می کنه.
در کل نه هنگ میکنه نه ایراد اساسی و جزئی داره!

نتیجه گیری: شما برید سرفیس و ایرپدها رو مقایسه کنید، امکاناتشون از سامسونگ خیلی خیلی کمتره و پولشون بسیار زیاد،
فریب برند رو نخورید روی امکانات شرط ببندید، در کلام آخر اگر متن من رو می خونید باید بگم این تب مخصوصا اوناییه که درس می خونن و مطالعه می کنند، هزینه خرید کتاب و یادگیری شون رو خیلی کم میکنه مخصوصا اگر دانشجوی زبان های خارجه باشند.
من دانشجوی مدیریت مالی هستم و خیلی کمک حالمه به شما هم توصیه اش می کنم.
دلایل قوی باید و معنوی
نه رگ گردن به حجت قوی

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1399/4/28 متشکرم

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1399/4/28 کاور آهن ربا دار نگیر قلمش دیگه نمی چسبه به تبلت___کاور چسبی هم نگیر به مرور اثر چسبیش از بین میره، یدونه معمولی سیلیکنی بگیر با گلس و یه پایه نگهدار وسلام

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1399/4/28 سلام من از محافظ صفحهhorse tab s5e استفاده کردم هیچ مشکلی هم ندارم

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1399/2/11 من این تبلت رو با رنگ زیبای خاکستری از دیجی کالا گرفتم و یه گلس و قاب(نه کیف کلاسوری) هم سفارش دادم که بیاد و یه پایه نگهدار هم واسش گرفتم. ظاهرا تبلت اگر در کیف گکلاسوری آهنربا دار باشه مشکلات کوچکی براش اتفاق میفته و من هم نگرفتم و از طرفی قیمت این کیف ها هم خیلی گرونه.
من کارم مطالعه است و بشدت در گوگل و اینستاگرام و خبرخوان و لینکداین هستم و بشدت می نویسم و ترجمه می کنم در حالی که احساس می کنم صفحه اش کوچیکه و باتریش هم زود تموم میشه. و از طرفی هم خوب خیلی کارها و بررسی هام رو راحت کرده.
دوربینش فقط بدرد عکس گرفتن از کاغذ می خوره، بلندگوهاش صدای بیشتری نسبت به تلویزیون مون دارند (اغراق). قلمش به کنار تبلت می چسبه و سریع شارژ میشه اما کارایی بلوتوثیش بدرد من نمی خوره. اثر انگشتش فوق العاده است. دکستاپش فوق العاده است.
برنامه one note مثل کامپیوتر نیست و خیلی محدوده. دفترچه یادداشت سامسونگ فوق العاده است. دسخط رو به آسونی شناسایی می کنه و کار با کیبورد کم میشه و تبدیل دستخط به متن textش عالیه. برنامه اینستاگرام و investing تا به اینجا در نصف صفحه یا حالت شناور اجرا نمی شند اما در دکستاپ می تونید جدا گونه داشته باشیدشون. از تشخیص چهرش استفاده نکردم چون نیازی ندارم. و قابلیت مکالمه رو داره فقط صدا از بلندگو پخش میشه. صفحه نمایشش واقعا زیبا و دلفریبه.

قابلیت های مدادش این تبلت رو با تبلت های فوق نجومی برندهای دیگه متمایز می کنه و بشدت کارایی داره. مداد سایر دستگاه های سامسونگ هم روش کار میکنه. پردازنده اش خیلی رون و پرقدرته. سرعت اینترنت فوق العاده ست در این گوشی.
حدودا دیر شارژ میشه نسبت به گوشی ها.در داخل جعبه یک هدست فوق العاده با کیفیت وجود داره. و هنوز چیزی از باطری خالی کردنش در حالت خاموش بودن صفحه ندیدم.

توصیه می کنم رنگ خاکستریش رو تهیه کنید و پول تون رو الکی خرج نکنید مگر اینکه بتونید ازش استفاده کنید و پول بسازید.

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1399/1/20 دلار هر هزار تومن که بالا میره قیمت این تبلت دو میلیون گرون تر میشه. کاشکی میدونستم فرمول محاسبه قیمت گوشی به چه صورته!

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1398/12/23 متشکرم از لطفتون، لطفا فروشگاه رو معرفی کنید.
xerxessoltanian@gmail.com

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1398/12/22 ببخشید سوال پایین رو از شما پرسیدم.
و اینکه آیا شما کیبورد و کاور و گلس براش تهیه کردید؟ اگر ممکنه فروشگاه و قیمت رو بهم بگید. متشکرم

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1398/12/21 سلام تشکر از لطفتون، دوست عزیز آیا میشه در برنامه ورد با قلم دستی نوشته ای رو بنویسیم و در ورد تایپ بشه؟ با زبان فارسی مشکلی در این زمینه نداره؟ و در ترجمه گر قلم از زبان فارسی پشتیبانی می کنه؟

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1398/10/28 دوست عزیز تشکر از راهنمایی تون، من با این بخش از صحبتتون که گفتید این تبلت گرونن موافقم و چون تجربه ای با اپل نداشتم نمی تونم راجع بهش نظر بدم اما بطور واضح میدونم که خودم این تبلت رو می خوام و به پتانسیلش آگاهی دارم،از نظر امنیت هم واسم مهم نیست که چطور خواهد بود تنها چیزی که واسم مهم اینکه برام کارایی داشته باشه و سخت جون باشه، مدل پایین تر سامسونگ S4 رو به این دلیل انتخاب نکردم چون رابطه کاربریش به اندازه ی S6 عالی نبود. در کل امیدوارم قیمت تبلت پایین تر بیاد که بتونیم تهیه اش کنیم،۱۱ میلیون در این شرایط اقتصادی خیلی زیاده در حالی که باید ریسک آسیب دیدگی یا دزدیده شدن این کالا رو هم بسنجیم که چه مقدار پولی باید جایگذین یا از دست داده بشه.

Samsung Galaxy Tab S6 Samsung Galaxy Tab S6

1398/10/3 دوست عزیز یعنی برای خوندن و نوشتن آیپد بهتره؟چه مدلی؟ آیپد محدوده اما تبلت اندروید خیلی آزادی داره، و باتری کدوم قوی تره؟ و لطفا راهنمایی کنید آیا تبلت سامسونگ نوشتنش قویه یا ‌معیبی هم داره؟ به نظر شما سامسونگ tab s4 چطوریه؟ با چه قیمتی مناسب خریده؟

Samsung Galaxy Tab S5e Samsung Galaxy Tab S5e

1398/8/14 سلام، دوستانی که این تبلت رو دارند. آیا s5e یا tab s4 رو پیشنهاد می کنند؟
من حسابدارم و مطالعه و وب گردیم زیاده، تا حالا هم تجربه استفاده از spen نداشتم، ویدئو های زیادی رو دیدم اما نمی دونم کدوم رو انتخاب کنم، از طرفی دلم پیش s5e ح چون باریک، سبک و جدیدتره، اما s4 معلومه که قوی تره اما اثر انگشت نداره، شما کدوم رو به من پیشنهاد می کنید؟ آیا s5e کند نیست؟ هنگ نمی کنه؟
لطفا اگر تجربه ی استفاده از هر کدوم از این دو دستگاه رو دارید به آیدی تلگرامم پیام بدید که بیشتر ازتون مشورت بگیرم و پیشاپیش از شما تشکر می کنم.
‌@sultanian97

Samsung Galaxy Tab S4 10.5 Samsung Galaxy Tab S4 10.5

1398/8/14 سلام، دوستانی که این تبلت رو دارند. آیا s5e یا tab s4 رو پیشنهاد می کنند؟
من حسابدارم و مطالعه و وب گردیم زیاده، تا حالا هم تجربه استفاده از spen نداشتم، ویدئو های زیادی رو دیدم اما نمی دونم کدوم رو انتخاب کنم، از طرفی دلم پیش s5e ح چون باریک، سبک و جدیدتره، اما s4 معلومه که قوی تره اما اثر انگشت نداره، شما کدوم رو به من پیشنهاد می کنید؟ آیا s5e کند نیست؟ هنگ نمی کنه؟ لطفا جواب بدید و اگر خودتون هر کدوم از این دو دستگاه رو دارید به آیدی تلگرامم پیام بدید که بیشتر ازتون مشورت بگیرم، پیشاپیش از شما تشکر می کنم،
‌@sultanian97

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/3/19 هرکس هر مشکل نرم افزاری ای با این گوشی داره می تونه در توییتر از سازنده و تیمش و پشتیبان این گوشی بپرسه و جواب بگیره. به زبان انگلیسی. آیدییکی از سازنده هاش اینه بقیه رو خودتون در بخش کسایی که فالو کرده می تونید پیدا کنید مشخصه!
@alvintse
@pocosupport

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/3/19 یکی از سازنده ها گفته در ماه june برای global stable آپدیت عرضه میشه.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/3/19 هاهاهاها دوست عزیز شما به این نظرات توجه نکن اگر گوشیت خوبه که خیلی عالیه اما این مباحث همالزامیه باید باشه و گفته بشه شاید یک بنده خدایی احتیاج داشته باشه، برای گوشی ما چندین رام ارائه شده شاید دوستان احتیاج به راهنمایی داشته باشن پس هر ایرادی که شنیدی سریع فکر نکن که گوشی شما هم خراب میشه اکثر این مشکلات نرم افزاریه که تاحدود زیادی قابل حله و از لحاظ سخت افزاری خدا رو شکر مشکلی نیست یا خیلی هم کمه. خلاصه مبارکتون باشه و به دلخوش استفاده کنیدواقعا انتخاب خوبی کردید

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/2/4 من اعتماد کردم و خریدم و راضیم، خیلی راضیم

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/21 خودت در سایت xda-developers.com جستجو کن یا از طریق لینک زیر به سایت مذکور مراجعه کنید.
https://www.google.com/amp/s/www.xda-developers.com/miui-10-3-4-global-stable-for-the-xiaomi-poco-f1-brings-widevine-l1-4k60-video-recording-game-turbo-and-more/amp/
و اگر خواستی در اینستاگرام این پیج رو دنبال کن @pocoloco_f1

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/21 در اینستاگرام توضیح تصویری رو ببین و اگر باز متوجه نشدی واسم پیام بزار
@pocoloco_f1

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/17 سلام.
آپدیت نسخه Miui 10.3.4 برای آن دسته از دوستان که اشتیاق فراوانی برای بروز رسانی پوکولوکو F1 شون دارن اما آپدیت هنوز براشون نیومده.
من با وسواس شدیدی این موضوع رو دنبال کردم و انجامش دادم و تجربه ام رو به اشتراک میزارم.
آپدیت بصورت آفلاین و zip صورت می گیره. و البته بجز حجم فایل اندکی اینترنت.
از لینک زیر ۱.۷۵ گیگ فایل آپدیت رو دانلود کنید
https://bigota.d.miui.com/V10.3.4.0.PEJMIXM/miui_POCOF1Global_V10.3.4.0.PEJMIXM_13b169ae13_9.0.zip

بعد در قسمت آپدیت در گوشی تون در قسمت
Choose update package
فایل zip تون رو انتخاب کنید و تمام.
نکته اگر در قسمت آپدیت قسمت ذکر شده رو پیدا نکردید، ۱۰بار روی لوگوی بنفش و آبی 10 بزنید گزینه ی
Choose update package
به تنظیماتتون اضافه میشه.
و اما بیان نظر بنده در بررسی ای که انجام دادم:
در عملکرد مصرف باتری و تاچ صفحه اظهار نظری ندارم.اما بگونم بهتر شده.
ناچ صفحه فعال شده اما بدرد نمی خوره چون از حجم و زیبایی صفحه کم می کنه.
مشکل وای فای بکلی حل شد.
به app lock گزینه تشخیص چهره اضافه شد اما می تونید از اثر انگشت هم استفاده کنید.
در قسمت فیلم برداری 4k با ۶۰فریم بی نهایت رضایت مندم بسیار نرم و عالی شده و برای کیفیت ۱۰۸۰ هم ۶۰فریم اضافه شده.
امیدوارم شما هم به نوبه ی خودتون نکات ریزی که دارید رو در میون بزارید، گرچه دیده نمیشه اما ممکنه در شرایطی مهم و کاربردی باشه.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/17 من نه امکان آپدیت دستی دارم و نه آپدیت واسه ی گوشیم اومده ،
تشکر که اطلاع دادید

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/15 سوال خوبی پرسیدی بزار یک نکته ای که تازه دونستم رو باهاتون در میون بزارم.
من یک هفته ست که این گوشی رو دارم و خیلی راضیم از همه نظر و شما می تونی در پروفایل بنده پیام هایی رو که فرستادم رو بخونی.

چند شب پیش حدود ساعت ۳شب داشتم با دوربین گوشی ور میرفتم که یک نکته ی خیلی خوبی رو متوجه شدم.
اگر شما در تاریکی مطلق البته در شرایطی که چشم خودتون در تاریکی اجسام رو ببینه! دوربین گوشی رو باز کنید و بر روی حالت دستی یاmanual وارد بشید Iso رو در آخرین شماره ۳۲۰۰ قرار بدید و قسمت دیافراگم دوربین یا همون S رو روی 32s بزارید و حالا عکاسی کنید در نور شب (در تاریکی) یک خورده ای زمان میبره،دستتون هم نباید بلرزه اما تصویری که مشاهده می کنید فوق العادهست. به نسبت روز تصویر روشن هست جزئیات زیادی رو پوشش میده اما کیفیتش به نسبت پایین تره هر دوربینی همین طوره.
من این کار رو با s7 edge امتحان کردم و یک تصویر بسیار ضعیف و غیرقابل مقایسه بهم داد. و دومین عکسی که با اس ۷ گرفتم کاملا تاریک بود.
باهاتون شرط می بندم با این موضوعی که براتون توضیح دادم حتی میتونید از ستاره ها هم عکس بگیرید که یک خورده ای قلق داره اما مطمئنم اگر کار بلد باشید امکان پذیره.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/14 لانچر پوکو اپدیت شد با بک گروند مشکی.با دابل تاچ روی هوم اسکرین و قفل اسکرین میشه. البته در تنظیمات باید فعال بشند.
از پلی استور اپدیت کنید.
تم مشکی رو هم می تونید از لینک زیر دانلود کنید. مصرف باتری تون بهتر میشه.
http://zhuti.xiaomi.com/detail/92575cb5-fa7e-4f96-96ca-2a819cd94638

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/7 واسه من در ۱۰دقیقه انجام شد ریجسترم

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/7 من ه‍فت فروردین 98 گوشیم رو از چارسو خریدم.
۶۴گیگ رام گلوبال و گلس و قاب که خودش داشت و بهمراه ریجستر(برعهده فروشنده) شد ۴میلیون و ۲۵۰ تومن.
من اسم گوشیم رو گذاشتم Poco Loco یعنی پوکوی دیوانه. بی نهایت تند و قدرتمند هستش. خیلی خیلی از انتخابم راضیم و خوشحالم.
تنها نکات یا انتقادی که دارم. اینه که بعد از اپدیت ؤای فایم مشکل دار شد.
با کیبردش کشتی میگیرم چون با کیبردش راحت نیستم.
به دوربینش هم از ۲۰ نمره‍ ۱۵ میدم.
صدای گوشی هم خیلی بلنده.
اینترنت هم واقعا معرکه ست.

اما واقعا غوله واسه ی من. خیلی خیلی راضیم هر چی که دربارش گفتن راست گفتن.واقعا پوكولوکو ح😂.
من زیاد گوشی باز نیستم. این دومین گوشی هستش که می خرم.
خیلی هم تعصب روی سامسونگ داشتم اما اشتباه می کردم.
قبلا سامسونگ J3 2016 داشتم و یک شبه انتن دهیش از کار افتاد از لحاظ سخت افزاری. میکروفونش هم حین باز شدن گوشی خراب شد.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/6 سلام. ببینید دوست عزیزم. من هم دقیقا شرایط شما رو دارم. و تصمیم دارم امروز یا فردا این گوشی رو تهیه کنم و بعد از یک هفته و سه ماه و یکسال بعد از خرید نظرم رو در این سایت به نوبه ی خودم مکتوب کنم. چون بی نهایت از راهنمایی دلسوزانه ی دوستانی که اینجا نظر گذاشتند استفاده کردم و به این قاطعیت رسیدم که این گوشی با حافظه 64 و با قیمت روز الان حدودا 4میلیون بهترین انتخاب ممکن است.

در ابتدا، شما می توانید از نظری که بنده متعاقبا اعلام خواهم کرد استفاده کنی.
و در دوم، بنده هم که همانند شما تحقیق و مطالعه کردم به این نتیجه رسیدم که این گوشی رو فعلا نباید بروز رسانی کنید،فقط همین. سوالات دیگه ی شما برای بنده به دو صورت است. ابتدا انکه سوالات شما خیلی تخصصی است و بسیار موشکافانه بررسی و تحلیل کردید که بنده سواد پاسخگویی ندارم. و در دوم، سوالات شما را به نحوی ساده می بینم که به عبارتی به نظر من اصلا مشکل نیستند.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/6 دوستان میشه گوشی ای که ریجستر نباشه رو خودمون ریجستر کنیم؟

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/5 دوست عزیز. اگر گوشی رو اپدیت نکنیم چی میشه؟ چه مزیتی رو از دست میدیم؟

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/5 اگر اصلا این گوشی رو اپدیت نکنیم چی میشه؟ منظورم اینه که چه مزایایی رو از دست میدیم؟

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/5 همونطور که همه مون میدونم این گوشی بی نهایت مزایا و محسنات داره
اما دوستان که این گوشی رو دارن
لطفا اگر براتون مقدوره موردی که دلخورتون کرده از این گوشی رو اعلام کنید.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/1/5 دوستان، جهت خرید قسطی جایی رو سراغ دارید؟

از کجا تهیه کنم که قیمت مناسب و منصافانه ای داشته باشه؟
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا