مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مسعود ج
- تاریخ عضویت : 1397/11/26
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Samsung Galaxy S9+
Samsung Galaxy S9+
من دو هفته پیش یه گوشی s9پلاس خریدم. گوشی با چند بار زدن روی دکمه home از حالت standby خارج می شد. بردم نمایندگی و مشکل را تایید کرد و فرستاد برای سامسونگ. الان بعد ار دو هفته گفتن سامسونگ مشکل را تایید نکرده و گفته گوشی مشکلی نداره. حالا به نظرتون من چکار می تونم بکنم؟
من نمی خوام گوشی را بگیرم اون دوروزی که دستم بود بیچارم کرد.
Samsung Galaxy S9+
من دو هفته پیش یه گوشی s9 پلاس خریدم. گوشی خیلی طول می کشید تا از حالت standby خارج بشه. بردم نمایندگی مشکل را تایید کردند و گفتن می ره برای تعویض. حالا می گن خود نفر سامسونگ مشکل را تایید نکرده. درحالیکه تو اون دو روزی که دست من بود بیچارم کرد. حالا به نظرتون چه کار می تونم بکنم؟ من نمی خوام گوشی را بگیرم
Samsung Galaxy S9+
Samsung Galaxy S9+