مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Fahime T
- تاریخ عضویت : 1397/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
شیائومی Poco X7 Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی سامسونگ Galaxy M56 با ضخامت کمتر، پشت و روی شیشهای و عقبگرد در پردازنده و اسپیکر
-
معرفی Moto Pad 60 Pro – تبلت جدید موتورولا با Dimensity 8300 و قلم استایلوس
-
بازگشت Acer به دنیای اسمارتفون با معرفی Super ZX Pro و Super ZX
-
معرفی nubia RedMagic 10 Air گوشی مخصوص بازی نوبیا با باتری 6,000mAh و ضخامت 7.85 میلیمتری
-
معرفی Honor Power میانرده آنر با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری رکوردشکن 8,000 میلی آمپر ساعتی!
-
گزارش Counterpoint از بازار جهانی اسمارتفون در سهماهه نخست 2025 – صدرنشینی اپل به لطف آیفون 16e
برای من سرویس خاورمیانه است
هر شعبه ای که رفتم قبول نکردن و گفتن باید هزینه اش رو پرداخت کنی
با نمایندگی کل سامسونگ هم تماس گرفتم گفتن پیگیری میکنند
بعد از دو روز تماس گرفتن گفتند گارانتی بهش تعلق نمیگیره و باید هزینه اش رو پرداخت کنی
۸ ماه همین گوشی رو خریدم ، بسیار هم محتاط بودم توی استفاده اش ، حتی یکبار هم زمین نخورده ، بعد از ۸ ماه خود به خود یه لکه بنفش زیر ال سی دیش افتاده ، سه جا بردم نمایندگی هیچ کدوم با گارانتی قبول نکردن ، گفتن باید ۱۶۰۰ بدی برات ال سی دیش رو عوض کنم ، ضمانت هم نمیکنیم بعدش این مشکل پیش نیاد ، یه آقایی بنده خدا مثل من این مشکل براش پیش اومده بود ۱۶۰۰ داده بود بعد از یک هفته مجدد این مشکل براش پیش اومده بود ، گفتن به ما ربطی نداره ، ال سی دی این گوشی ها حساس با کوچکترین فشار صدمه میبینه
واقعا پول دادن به همچین گوشی اشتباه محض
هر کی هم مثل من این مشکل براش پیش اومده بهتره گوشی رو بدون تعویض ال سی دی بفروشه
چون دیگه درست نمیشه
خود کارشناس هاشون گفتن بهتر ال سی دی رو عوض نکنی چون مجدد پیکسل میسوزونه