مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Omid A
- تاریخ عضویت : 1396/10/16
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
-
شیائومی Poco X7 Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی سامسونگ Galaxy M56 با ضخامت کمتر، پشت و روی شیشهای و عقبگرد در پردازنده و اسپیکر
-
معرفی Moto Pad 60 Pro – تبلت جدید موتورولا با Dimensity 8300 و قلم استایلوس
-
بازگشت Acer به دنیای اسمارتفون با معرفی Super ZX Pro و Super ZX
-
معرفی nubia RedMagic 10 Air گوشی مخصوص بازی نوبیا با باتری 6,000mAh و ضخامت 7.85 میلیمتری
-
معرفی Honor Power میانرده آنر با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری رکوردشکن 8,000 میلی آمپر ساعتی!
-
گزارش Counterpoint از بازار جهانی اسمارتفون در سهماهه نخست 2025 – صدرنشینی اپل به لطف آیفون 16e
تنها راهتون اینه که با شماره ۰۲۱۴۲۱۳۲ مرکز خدمات سامسونگ تماس بگیری و با خوندم سریال گوشیت میتونی ازشون بپرسی که از چه تاریخی گوشیت روشن شده و چقدر از گارانتیت باقی مونده
و برای اندروید هم باید از قسمت تنظیمات بعد بروز آوری نرم افزار اندرویدت رو بروز و تبدیل به ۷ کن
اما امیدوارم مثل من پشیمون نشی
من از سامسونگ A7 2017 دارم استفاده میکنم و به دلایل زیر اصلا ازش راضی نیستم
اول : تو ارتقای اندروید از ۶ به ۷ با مشکل مواجه شدم که نمایندگی هم نتونست درستش کنه
دوم : ۳ تا رم ۳۲ گیگ از من سوزونده تا اینکه بدون رم باهاش کنار اومدم
سوم : اگه یموقع بخوای خاموش و روشنش کنی قطعا حافظه شماره گیری سریع پاک میشه
چهارم : نوع فلش دوربینش افتضاحه و اصلا نور مناسبی نداره و به زردی شبیه
اما در عوض برای برادرم J7 pro با حدود ۶۰۰ هزار تومن اختلاف گرفتم که یچ کدوم از معایب بالا رو نداره و خیییییلی هم ازش راضیه و خودمم پشیمونم که چرا برای خودم J7 pro نگرفتم.
دوست عزیز A7 2017 نگیر من پشیمونم