مشخصات کاربر
 - نام کاربر : farzin f
- تاریخ عضویت : 1395/5/27
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
- مقایسه سامسونگ Galaxy A55 با +Redmi Note 13 Pro و Poco X6 Pro – برتری با کدام است؟
- آشنایی با nubia Z70 Ultra – پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Elite و ارتباطات ماهوارهای دو طرفه
- معرفی vivo Y300 5G – میانردهای با SD 4 Gen 2 و 2 ترابایت فضای ذخیرهسازی جانبی
- تغییر هویت بصری ردمی با لوگوی جدید و ارتقاء سری K به رده پرچمداران با REDMI K80 Pro
- معرفی nubia V70 Design با ظاهر چرمی، صفحهنمایش 120 هرتزی و حافظه 256 گیگابایتی
- معرفی Tecno Pop 9 با صفحهنمایش 6.67 اینچی 90 هرتزی فقط 80 دلار!
- معرفی Nubia Watch GT – ساعت ارزانقیمت ZTE با پنل 1.43 اینچی AMOLED
Sony Xperia Z3 Plus (Z4)
Sony Xperia Z3 Plus (Z4)
اگر دقت کنید شیوع این ایراد در همین صفحه نظرات تا حدی هست که به جرات می شود گفت نسبت گوشی های ایراد دار به سالم خیلی زیادتر از حد نرمال یک ایراد سخت افزاری هست و معمولا یک ایراد سخت افزاری اینچنینی ( ایرادی که در ابتدا خودش را نشان میدهد و نه بعد از استفاده طولانی ) میتواند بدلیل ماشین آلات معیوب مثلا یک ربات لحیم کار معیوب و یا لوازم معیوب مصرفی مثلا حتی یک سری خازن مشکل دار خریداری شده از تامین کننده ای خاص باشد که فرض میکنیم اگر این گوشیها در انتهای خط تولید تست نشده باشند ( که اینطور نیست و همه گوشی ها تست میشوند) و بنحوی این اتفاق افتاده باشد باید تعداد زیادی گوشی معیوب در بین گوشی های ارسالی به سراسر دنیا یا حداقل یک ناحیه بزرگ مثلا آسیا موجود باشد و توسط خریداران خارجی خریده شده و در حداقل فرومهای تخصصی این ایراد منعکس شود ( که البته سونی براحتی ایراد را تایید میکند و گوشی های آنها را تعویض میکند ) در حالیکه هیچ یک از موارد بالایی در واقع اتفاق نیافتاده و گوشی ملت اونور آب مثل ادم کار میکند. ضمنا سونی فکر نکنم گوشی های معیوب را در صورت شناسایی همانطور معیوب به کسی بفروشد حتی دانه ای یک میلیون دلار ! چون با همان گوشی ها آبروی خودش را نیز دارد به حراج می گذارد و هرگز این کار را نمیکند ! کمپانی ها معمولا محصولات ایراد دار را تعمیر میکنند و بعنوان ریفربیش شده میدهند به بازار.
من حدس میزنم شاید تعداد زیادی از گوشی ها بعد از وارد شدن به ایران با یک فایل کرنل معیوب یا فرمور معیوب فلش زده شده و آپدیت شده باشد. این هم یک احتمال هست .
در ضمن گوشی خریداری شده توسط بنده در قسمت وارنتی ساپورت خود گوشی نوشته No Warranty که عجیب هست و هر کاری کردم تغییر نکرد . در سایت ساپورت سونی گلوبال هم imei را شناسایی نکرد و گفت همچین imei وجود ندارد!
اما خوشبختانه در سایت ساپورت آمریکا imei گوشی را قبول کرد و مشخصات را نشان داد!
با سپاس از شما
Sony Xperia Z3 Plus (Z4)
بهرحال بعد از سالهای زیاد سر وکله زدن با گوشی های مختلف و گجت های مختلف؛ واقعا کم آوردم جلو این گوشی!!! هر روز به اینجا و جاهای دیگر سر میزنم شاید معجزه ای اتفاق بیفته و کسی مشکل را حل کنه.
پ ن : بنده با بیشتر از 10 کابل از جمله کابل اصلی گوشی ( با استفاده از تبدیل) و انواع فلش USB2 , USB3 از مارکهای مختلف حتی خود سونی استفاده کردم . با کامپیوتر های مختلف و فایل سیستمهای مختلف مثل fat32 و ntfs فلش ها را فرمت کردم .