مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : farzin f
  • تاریخ عضویت : 1395/5/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1395/5/31 سپاس از شما . تا بحال سابقه نداشته موقع خرید هیچ قسمت گوشی را تست نکنم بجز این یک مورد و چون گوشی را برای آشنا خریدم تصمیم گرفتم بیش از این خودم و ایشان را معطل نکنم و گوشی را بدهم تا ایشان گوشی تقریبا نو و کارنکرده را به قیمت دست دو فروخته یک گوشی مشابه اما اینبار سالم بخرد و مبلغ مابه تفاوت با گوشی نو را بنده بعنوان جریمه بدهم.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1395/5/31 رضا جان حتما احتمال ایراد سخت افزاری هست اما من امیدوارم نباشد .
اگر دقت کنید شیوع این ایراد در همین صفحه نظرات تا حدی هست که به جرات می شود گفت نسبت گوشی های ایراد دار به سالم خیلی زیادتر از حد نرمال یک ایراد سخت افزاری هست و معمولا یک ایراد سخت افزاری اینچنینی ( ایرادی که در ابتدا خودش را نشان میدهد و نه بعد از استفاده طولانی ) میتواند بدلیل ماشین آلات معیوب مثلا یک ربات لحیم کار معیوب و یا لوازم معیوب مصرفی مثلا حتی یک سری خازن مشکل دار خریداری شده از تامین کننده ای خاص باشد که فرض میکنیم اگر این گوشیها در انتهای خط تولید تست نشده باشند ( که اینطور نیست و همه گوشی ها تست میشوند) و بنحوی این اتفاق افتاده باشد باید تعداد زیادی گوشی معیوب در بین گوشی های ارسالی به سراسر دنیا یا حداقل یک ناحیه بزرگ مثلا آسیا موجود باشد و توسط خریداران خارجی خریده شده و در حداقل فرومهای تخصصی این ایراد منعکس شود ( که البته سونی براحتی ایراد را تایید میکند و گوشی های آنها را تعویض میکند ) در حالیکه هیچ یک از موارد بالایی در واقع اتفاق نیافتاده و گوشی ملت اونور آب مثل ادم کار میکند. ضمنا سونی فکر نکنم گوشی های معیوب را در صورت شناسایی همانطور معیوب به کسی بفروشد حتی دانه ای یک میلیون دلار ! چون با همان گوشی ها آبروی خودش را نیز دارد به حراج می گذارد و هرگز این کار را نمیکند ! کمپانی ها معمولا محصولات ایراد دار را تعمیر میکنند و بعنوان ریفربیش شده میدهند به بازار.
من حدس میزنم شاید تعداد زیادی از گوشی ها بعد از وارد شدن به ایران با یک فایل کرنل معیوب یا فرمور معیوب فلش زده شده و آپدیت شده باشد. این هم یک احتمال هست .
در ضمن گوشی خریداری شده توسط بنده در قسمت وارنتی ساپورت خود گوشی نوشته No Warranty که عجیب هست و هر کاری کردم تغییر نکرد . در سایت ساپورت سونی گلوبال هم imei را شناسایی نکرد و گفت همچین imei وجود ندارد!
اما خوشبختانه در سایت ساپورت آمریکا imei گوشی را قبول کرد و مشخصات را نشان داد!
با سپاس از شما

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1395/5/27 داستان من هم جالبه در نوع خود...من دو ماه هست که با این گوشی درگیرم. گوشی دو سیمکارت 6533 هست رنگ مسی و از روز اول مارشمالو رام خاورمیانه داشت .متاسفانه OTG از روز اول مشکل داشت و No Detect میداد. فکر کردم با آپدیت حل میشه . با برنامه PC Companon خود سونی آپدیت کردم .فایده ای نداشت . برق در پورت usb جریان نداشت. آخرین رامهای مارشمالو برای خاورمیانه - روسیه - هنک کنگ را دانلود و نصب کردم. باز هم بی فایده بود. حتی رام 5.0.2 را دادم بیرون نصب کردند اما فایده نداشت. همه فروم های ایرانی و خارجی بخصوص فروم ساپورت سونی را شخم زدم حتی تاپیک های گوشی z5 با توجه به مشابهت چیپ ست و سخت افزار با این گوشی و داشتن درگاه ضدآب مشابه با Z3+ میتوانست سرنخی به من بدهد اما بجز یکی دو مورد بی جواب چیزی پیدا نکردم. چون اکثر مشکلات در این سایت مطرح شده بود شک کردم که مشکل پارت ارسالی به ایران و سخت افزاری باشد . گوشی را به دو نمایندگی خدمات اصلی سونی در مشهد نشان دادم . نمایندگس اولی که مرخص بود. رفتم دومی. یکی از کارشناسانش بچه با معلومات و واردی بود. او هم ابتدا باور نمیکرد. وقتی با چند کابل و فلش مختلف (که برای اثبات و محکم کاری همراه برده بودم ) امتحان کردیم رفت و گوشی z3+ دو سیمکارت تقریبا نو خودش را آورد که مقایسه کنیم. با ناباوری دید که گوشی z3+ خودش هم مشکل مشکل otg دارد! میگفت متوجه نشده چون کاربردی برایش نداشت و تابحال استفاده نشده. ایشان همانجا به تهران و مرکز تعمیرات اصلی زنگ زد و از آنها پرسید آیا از اپیدمی کار نکردن otg در نصف گوشی های z3+ اطلاعی دارند و آنها هم اظهار بی اطلاعی کردند و زیر بار نرفتند حتی گفتند گوشی مشابه آنها در همان لحظه بدرستی کار می کند و مشکلی ندارد. تعمیرکار همان نمایندگی هم مثل من پورت usb هر دو گوشی را تست کرد و گفت مشکل اینه که زمانی که گزینه Detect USB را میزنید و منتظر شناسایی فلش یا... میشوید ؛ برق جریان پیدا نمیکند. و تشخیص ایراد سخت افزاری داد! و گفت گوشی باید باز شود و ایراد پیدا شود که من قبول نکردم و گوشی را پس گرفتم چون اولا۹۹٪ مطمئن بودم مشکل نرم افزاری هست دوما اگر گوشی باز بشه تعمیری به حساب می آید و بدتر از آن ضدآب بودنش هم از بین میره چون در کارخانه هوا به داخل گوشی تزربق میشه و فشار هوای داخل گوشی بیشتر از بیرونه و سوما تضمینی برای درست شدنش نداد.
بهرحال بعد از سالهای زیاد سر وکله زدن با گوشی های مختلف و گجت های مختلف؛ واقعا کم آوردم جلو این گوشی!!! هر روز به اینجا و جاهای دیگر سر میزنم شاید معجزه ای اتفاق بیفته و کسی مشکل را حل کنه.
پ ن : بنده با بیشتر از 10 کابل از جمله کابل اصلی گوشی ( با استفاده از تبدیل) و انواع فلش USB2 , USB3 از مارکهای مختلف حتی خود سونی استفاده کردم . با کامپیوتر های مختلف و فایل سیستمهای مختلف مثل fat32 و ntfs فلش ها را فرمت کردم .

موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا