مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سام ا
  • تاریخ عضویت : 1394/7/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 42

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1395/1/23 سوالت زیاد مفهوم نبود اما در مورد ارتقا به اندروید5 یکی از ضروریات هست که حتما همین امروز انجام بده و از قابلیت های جدید لالیپاپ و فونت فارسی زیبا و غیره استفاده کن . اگر اندروید5.0 رام رسمی سامسونگ برای امارات یا عراق و عربستان را بزنی هیچ مشکلی نداره . شاید اونایی که میگن ناراضی اند اندروید 5.1.1 که نسخه غیر رسمیش توسط برنامه نویسان آمده و با تغییر در رام گوشی نوت5 و S7 اینکار رو میکنن ، یکسری اصطلاحا باگ یا ناهمخوانی مشاهده میکنند ولی رام رسمی هیچ مشکلی نداره . نصب رام اندروید 5.0 خیلی خیلی راحته و اگر اینترنت پر سرعت داری حدود یک گیگ دانلود میکنی . در گوگل سرچ کن روش نصب رام هست . اما اگر حوصله اینکار رو نداری به یک موبایل فروشی بده و بگو رام امارات یا عراق 2016 اندروید5 را برایت روی گوشی نصب کنند حدود 12 هزارتومن میشه .
در مورد سوال LTE یا همون 4G ، بله گوشی باید روت باشه و فکر نمیکنم نیازی به ارتقای اندروید 5 داشته باشی و با همان 4.5 مشکلی نداره ولی عقل حکم میکنه حالا که اندروید6 هم اومده لااقل شما به 5 ارتقا بده هم برای تنوع و هم برتری قاطع لالیپاپ بر کیت کت .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1395/1/10 متاسفانه نصف قیمت یک گوشی مربوط به تاچ و lcd هست .
در گوگل سرچ کن قیمت میاد دستت . بنویس فروش تاچ lcd نوت3
سایت زیر با قیمت 495 هرارتومان میده
http://www.macrotel.ir/%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-touch/227-samsung-n9005-galaxy-note.html

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/12/11 همانطور که کامبیز گفت گوشی شما با یک ریست فکتوری درست میشه . اما در مورد گوشی های هواوی در رنج زیر چهارصد رقیبی در هم رده های خود نداره و حرف اول رو میزنه مثل هواوی honor 3c lite که حدود 380 هزارتومنه و با این قیمت بی رقیبه . اما بالای پانصد متاسفانه هواوی حرفی برای گفتن نداره مخصوصا در مقابل نمایشگرهای سوپرامولدسامسونگ . گوشی نوت3 سامسونگ در حال حاضر تنها گوشی شرکت سامسونگه که از امکانات و ویژگیهای کامل و منحصربفردی برخورداره . مثلا USB3 باعث میشه که هارد اکسترنال رو راحت میخونه و چندین برابر گوشیهای دیگه سرعت داره . دماسنج محیط . قابلیت تاچ معلق که حتی نوت4 هم در این زمینه نقص داره . پس اشتباه نکن چون چشمان شما به سوپرامولد عادت کرده و اگر با نمایشگر LCD کار کنی حس خوبی نداری .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/12/11 همانطور که کامبیز گفت گوشی شما با یک ریست فکتوری درست میشه . اما در مورد گوشی های هواوی در رنج زیر چهارصد رقیبی در هم رده های خود نداره و حرف اول رو میزنه مثل هواوی honor 3c lite که حدود 380 هزارتومنه و با این قیمت بی رقیبه . اما بالای پانصد متاسفانه هواوی حرفی برای گفتن نداره مخصوصا در مقابل نمایشگرهای سوپرامولدسامسونگ . گوشی نوت3 سامسونگ در حال حاضر تنها گوشی شرکت سامسونگه که از امکانات و ویژگیهای کامل و منحصربفردی برخورداره . مثلا USB3 باعث میشه که خارد اکسترنال رو راحت میخونه و چندین برابر گوشیهای دیگه سرعت داره . دماسنج محیط . قابلیت تاچ معلق که حتی نوت4 هم در این زمینه نقص داره . پس اشتباه نکن چون چشمان شما به سوپرامولد عادت کرده و اگر با نمایشگر LCD کار کنی حس خوبی نداری .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/12/4 دوست عزیز برای اینکه گزینه lte هم اضافه بشه باید اول گوشی را روت کنی چون برنامه روت اکسپلورر به روت نیاز دارد .
بعد برنامه root explorer دانلود و نصب کنی
در برنامه روت اکسپلورر که یک نوع فایل منیجر هست به آدرس زیر بروید
data / property
حالا انگشت را کمی بر روی فایل persist.radio.lteon.xml نگاه دارید و Open in Text Editor را بزنید

بجای کلمه false کلمه true رو تایپ کنید

در منو Save and Exit را زده و خارج شوید

ریست کنید

حالا در قسمت نتورک مود (More networks  Mobile networks  Network mode) باید گزینه LTE فعال شده باشد
.
توصیه میکنم حتما روت کنید چون برنامه های کاربردی و حرفه ای حتما به روت نیاز دارند و برای روت هم برنامه کینگ روت king root رو نصب کن و هات اسپات شیلد رو فعال کن و با کینگ روت تا 100درصد در پنج دقیقه میشماره و روت میشه . حالا برنامه هایی مثل بازگردانی اطلاعات پاک شده روی فلش مموری و رم میکرو و حافظه داخلی و بسیاری برنامه های دیگه رو میتونی نصب کنی .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/25 ظاهرا ایشان میخاد رامش رو ارتقاء بده ولی میخاد رام رسمی رو که مستقیما سامسونگ روی گوشی میفرسته رو از طریق گوشی از سرور سامسونگ دانلود کنه ولی میگه چرا هنوز در بروز رسانی دستگاه ارائه نشده ، علتش میتونه این باشه که قبلا گوشی شما روت شده و یا یک رام برایش فلش کردن . شما ستاره مربع صفرشش مربع رو بزن تا IME گوشی نمایش داده بشه و اگر آخرش بعد از ممیز 01 اومده بود یعنی رام قبلی روی گوشیت فلش شده یا گوشیت روت شده ولی اگر 00 اومد قضیه فرق میکنه و بایدوپیگیر بشی چرا رام جدید در بروزرسانی گوشی نیومده . در ضمن الان هزینه تعویض رام حداکثر پانزده هزار تومانه و همون رام رسمیه که میخای از طریق بروزرسانی گوشی نصب کنی . به یک فروشگاه موبایل بده برایت اندروید پنج فلش کنه روی گوشیت یا اگر اینترنت پرسرعت داری خودت رام امارات رو دانلود کن و روی گوشیت فلش کن . آموزش و همه چیزش در نت هست .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/18 مبارکت باشه آرمین جان ، پس گوشی سامسونگ گلکسی S5 رو فروختی و گوشی نوت3 note3 n9005 خریدی . یعنی S5 حسگر اثرانگشت و ضدآب بودنش نظرت رو جلب نکرد . بهترین کار رو کردی . با این کار دشمنان نوت3 حساب کار دستشون اومد .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/6 درود کامبیز جان ، اول به شما تبریک میگم بابت شخصیت و ادب و فروتنی ات .
به قول شاعر : افتادگی آموز اگر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است . گاهی شخصی خیلی هم اهل فن و متخصص هست ولی چون خیلی نگاهش از بالا به پایینه و تند مزاجه ، حرفش به دل نمی نشینه که شما کلامتان نافذ و دلنشینه .

حقیقتش من وقتی دارم از نوت3 در مقابل نوت4 و5دفاع میکنم کاملا دارم بر خلاف امواج دریا شنا میکنم و کار سخت تری نسبت به شما دارم چون حرف شما کلی تبلیغ رسانه ای پشتش نهفته و همه عوام هم خودشون قبول دارن که 5بزرگتر و جدیدتر از3 است . اما چون مبحث عینک واقعیت مجازی رو مطرح کردید اینجا دیگه منم با شما هم عقیده ام که پیکسلهای بالاتر باعث میشه تا تصاویر با کیفیت تری در عینک های واقعیت مجازی مشاهده کنیم . هر چند به قول امیر آقا این تکنولوژی هنوز در اول راهه . نهایتش نیمساعت میشه این عینک ها رو بر چشم تحمل کرد و بخاطر همینه که هنوز مردم علاقه ای به استفاده ندارند بطوریکه در شهر ما با 500هزارنفر جمعیت هنوز هیچ فروشگاهی عینک واقعیت مجازی برای فروش نیاورده . ولی با این وجود قبول میکنم نوت4 بخاطر لرزش گیر دوربین و پیکسل بیشتر و اختلاف قیمتی ناچیز بانوت3 ، گوشی خوبیه برای کسانیکه میتونن از ویژگی تاچ بدون لمس صفحه و USB3 و دماسنج محیط اتاق صرف نظر کنن .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/4 کامبیز جان ، برای من سوال اینجاست که چرا قابلیت و آپشن های ارزشمندی مثل TSP Hovering که ترجمه اش میشه تاچ معلق در هوا یعنی تاچ بدون لمس صفحه در نوت4 وجود ندارد ؟ آیا همین یک قابلیت که کاربرد کلیک راست pc رو در اندروید داره و در نوت4 حذف شده باعث نمیشه که سامسونگ شماتت بشه که چرا با این کار یک امتیاز بزرگ را به نوت3 داده ؟ وگرنه شکی نیست که شما و امیرخان درست میگید عدد 4 از 3 بالاتره و عدد 5 هم از 4 ، اما این دلیل نمیشه که مثلا اگر یک گوشی سی پی یو پانصد هسته ای و حافظه موقت رم بجای 3 مثلا200 باشه و تراکم پیکسل بجای 380 مثلا 38000 باشه ، خوب اینا چه سودی دارند وقتی سنگین ترین اپلیکیشن های ما با یک چهارهسته ای و رم 3 راحت اجرا میشن و چشمهای آدمی قادر به تشخیص پیکسلهای بالای 400 نیست . میخام اینو بگم که اینجا دیگه بحث سخت افزار قویتر مطرح نیست که مثلا رم نوت5 عددش 4 و رم نوت3 عددش 3 هست ، بلکه آپشن های کاربردی مفیده . تاچ معلق در هوا ، دماسنج محیط ، یو اس بی 3 برای تبادل بسیار سریع اطلاعات . وگرنه گوریلاگلس 3 با 4 فقط روی کاغذ معنی داره .
متاسفانه گاهی افراد اهل فن و متخصص هم تحت تاثیر تبلیغات رسانه ها قرار میگیرند مثلا اگر من الان به شما یا امیرخان بگم گوشی اس4 سامسونگ با قیمت 700 هزارتومن که چندین سال پیش تولید شده یا گوشی 2015 اپل آیفون 6 با قیمت دومیلیون و سیصد هزارتومن ؟ شما بلافاصله تحت تاثیر تبلیغات میگید سرور کل گوشی های عالم شرکت اپله و..... در صورتیکه در عمل حتی در حد اس3 هم نیست چه برسد به اس4 . پس واقع بین باشیم و عملگرا نه کاغذ بین و عددگرا .
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/3 علی جان قبلا جواب سوالت رو دادم ولی نمیدونم چرا در سایت درج نشد .
برای استفاده از چند پنجره وقتی از نوتیفیکیشن یا نوار بالای صفحه حالت چند پنجره رو انتخاب کردید ، هر وقت انگشت خودت رو دو ثانیه روی دکمه بک back پایین صفحه نگه داری ، میتونی برنامه های دیگری رو از سینی چند پنجره انتخاب کنی .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/3 شاید دلایلی که باعث شده تا اینگونه از نوت3 دفاع کنم جنبه شخصی دارد چون برای من که از هارد اکسترنال استفاده میکنم و روزانه چند گیگ فیلم از روی گوشی به هارد منتقل میکنم ، وجود USB3 بخاطر سرعت بالایی که در انتقال داده ها دارد خیلی به کارم میاد و هنوز هیچ گوشی موبایلی که از USB3 ساپورت کند ندیدم . مورد بعدی استفاده از کاربردهای بدون لمس هست که با نزدیک شدن حدود یک سانتیمتری انگشت به صفحه یک سری کارها مخصوصا وقتی با مرورگر گوشی از نت استفاده میکنم هر جا که در کامپیوتر با کلیک راست یا نشانه گر ماوس در نقطه خاصی ،کارهایی انجام میداد حالا اینکارها را با حالت دستورات بدون لمس نوت3 انجام میدم که متاسفانه در نوت4 این دستورات عمل نمیکنند و حالت بدون لمس فقط با قلم و در فایل منیجر عمل میکنه ،
از لحاظ گرافیک و سخت افزار که تا حالا در هیچ بازی و فیلمی از Real Racing 3 که گرافیکی ترین بازی اندرویده تا فیلمهای 4k و غیره هیچگونه لگ و مشکلی ندیدم وگرنه شک نکنید اگر از نوت4 بغیر از دوربین و حسگر اثر انگشت چیز دیگری میدیدم بلافاصله گوشیم رو عوض میکردم . این نقدها هم برای اینه که الکی برای سامسونگ به به و چه چه نکنیم تا اگر احیانا نمایندگیها و بازاریابهاش کامنت های ما رو خوندن در سری بعد نوت بصورت قطره چکانی عمل نکنند و خودشون رو مجاب به تغییر کنند و این سیاست چندتا حذف کن یکی بده همچنان در نوت6 هم ادامه خواهد داشت . ای کاش نوت6 یک گوشی دوسیمکارته با جایگاه مستقل برای میکرومموری باشه با امکانات نوت3 و همراه با صفحه فورس تاچ تا آنوقت بلافاصله نوت3 رو به خاطره ها بسپاریم .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/2 علی جان ، کامنت قبلی اشتباها در پاسخ شما درج شد .
وقتی گزینه چند پنجره رو از نوار بالا یا همان نوتیفیکیشن انتخاب می کنیم بلافاصله سینی چندپنحره ای یا همان نوار برنامه های چند پنجره در سمت راست نمایشگر میاد که بعد از انتخاب برنامه پنجره جدید گشوده میشه البته با یک تاچ در خارج از سینی چند پنجرا این نوار ناپدید میشه ، اگر بخواهیم دوباره نوار چند پنجره ظاهر بشه تا پنجره جدیدی باز کنیم تنها کافیست که دست خودمون رو دو ثانیه روی دکمه back پایین صفحه نگه داریم تا دوباره منوی برنامه های چندپنجره ظاهر بشه و ما برنامه مورد نظرمون رو انتخاب کنیم . پس نیازی به خاموش و روشن کردن از نوتیفیکیشن نیست و باید دو ثانیه دست روی دکمه بک بگذاریم .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/9/30 واقعیتش اینه که گوشی نوت3 نسبت به نوت4 و نوت5 به مراتب عملکرد بهتری داره و خیلی ها نقدهای جدی به سامسونگ بخاطر افت امکانات نوت4 و نوت5 نسبت به نوت 3 وارد میکنند حالا بعضی ها پذیرفتن این حقیقت بنابردلائلی که ما نمیدانیم برایشان دشواره و با عباراتی از جنس اینجا مرکز زمین است و اگر قبول نداری بیا مترش کن ، میخان نوت3 رو خراب کنند . میگن گوشی های نوت3 که در بازار هست همه رفرش و استوک و تعمیری و پرتی های بجا مانده در کارخانه سامسونگه ، ما که در عمل می بینیم هیچ فرقی با گوشی های دیگر آک ندارند و هم اصل هستن و هم نو و هم سالم . واقعیتش اینه که مردم خودشون با روش آزمون و خطا همیشه بهترین انتخاب رو در حیطه خرید کالا می کنند و اگر نمره مردم به این گوشی منفی بود قطعا شاهد افزایش قیمت نوت3 مخصوصا پس از شناختی که همه از نوت4 و نوت5 پیدا کردن ، نمی بودیم . من خودم در موقعیتی قرار گرفتم که یک گوشی نوت4 اصل مدل 910C دو ماه کارکرد در حد قیمت گوشی نوت3 خودم بهم پیشنهاد شد ، وقتی دیدم خیلی از قابلیتهای نوت3 رو نداره مثل عمل نکردن اکثر دستورات بدون لمس و دماسنج و USB3 و کیفیت تصویرش در حد سوپرامولد با رنگهای جذاب نبود ، پشیمون شدم و بهش پس دادم .نور چراغ سفید زیر دکمه های پایین صفحه مثل گوشی های طرح خیلی بی کیفیت بود و نور از سطح مشکی پوسته عبور میکرد حتی به شک افتادم که شاید واقعا طرح نوت4 باشه ولی وقتی با چندتا نوت4 دیگه مقایسه کردم متوجه شدم که اصل هست و همشون این عیب ها رو دارند . باور کنید بدون تعصب دارم میگم وگرنه من آرزوم این بود که نوت4 یا نوت5 بهتر می بودن و من گوشیم رو برای تنوع عوض میکردم.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/9/17 شما فقط آقا امیر مورد خطابتون بود و من جسارت کردم و نوشتم با اجازه استاد امیر جواب میدم که جوابی هم در حد بضاعت داده شد .
گوشی نوت3 به لحاظ امکانات فقط یک حسگر اثرانگشت از نوت5 کمتر داره و در عوض امکانات بیشتری مثل دماسنج و حرکت ها کامل بدون تاچ صفحه و USB3 داره .
اگر نوت3 بخری و بخواهی با نوت4 و نوت5 و نمایشگرهای QHD مقایسه کنی روی کاغذ کم میاری ولی در عمل هیچ حس کم آوردن نداری . یعنی در کل انداختن با پرچمداران تازه متولد شده کم میاری ولی در عمل نه پشیمان نمیشی.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/9/9 اگر میخای بصورت تخصصی تر راجع به گوشیها اطلاعات بگیری باید از انجمن و فروم هایی که درزمینه گوشیهای اندرویدی هست اطلاعات بگیری مثل موبایلستان و ir-tci.org و forum.and-roid.ir وغیره . البته بهترین کار اینه که سوالاتی که ندنظرت هست رو با کلمات کلیدی در گوگل سرچ کنی تا از طریق گوگل به جواب هر سوالت برسی .

در مورد سوال سینتیا در مورد گوشی htc 826 با اجازه استاد امیر من فقط یک نکته اجمالا عرض کنم و آن اینکه معیار اول انتخاب گوشی کیفیت تصویر و نمایشگره و بعد سایز نمایشگر و بعد وزن گوشی که خیلی سنگین نباشه و ..... گوشی htc 826 نمایشگر TFT LCD داره که یک نمایشگر متوسط محسوب میشه و مثل نمایشگرهای IPS رنگها زنده و با زرق و برق نیستن . گوشیهای میان رده به بالای سامسونگ به لحاظ نمایشگر حرف اول رو میزنن چون LED هستن نه LCD و IPS بوده و سوپرامولد # یعنی سوپر کیفیت در نمایش تصاویر # . وزن گوشی htc 826 هم نسبت به سایز 5ونیم خیلی زیاده . تبلت 7 اینچی هواوی X1 من 230 گرمه و گوشی htc فوق 185 گرم که این یک عیب محسوب میشه .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/9/7 گوشی سامسونگ باید اصل باشه و مهم نیست سفارش اروپاست یا خاورمیانه . گوشی اصل هم باید مشخصات گوشی اصل رو که در سایتها نوشته شده داشته باشه و بهترین کار اینه که برنامهCPU Z یا CPU X را روی گوشی نصب کنی و مشخصاتش که این نرم افزارها نشان میدن با گوشی اصل مطابقت کنه . در گوشی اصل اگر ستاره مربع 0 ستاره مربع را با تلفن بگیری باید وارد صفحه تست سخت افزاری گوشی بشی و حالت تاچ با فاصله حتما باید کار کنه یعنی TSP Hovering یعنی تاچ معلق در هوا . در حال حاضر گوشی های اصل سامسونگ معمولا ساخت ویتنام هستن . در صفحات قبل mobile.ir توضیحات بیشتری در مورد شناخت گوشی اصل داده شده . گوشی های طرح اصلی هم به لحاظ قیافه با گوشی اصلی فرقی ندارند ولی اگر یک گوشی حتی ساخت کابل و قندهار و مزارشریف باشه و بتونه مشخصات گوشی اصل را دقیقا داشته باشه ، آن گوشی هم اصل محسوب میشه . البته بهترین کار اینه که موقع خرید با فروشنده شرط کن در فاکتور شماره سریال گوشی رو بنویسه و قید کنه که با شرط گوشی اصل فروخته و اگر خلافش ثابت شد پس میگیره .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/9/6 حقیقتش به لحاظ اسم و عرف جامعه گوشی note3 از مد افتاده چون سامسونگ بعد از نوت3 ، دو گوشی دیگه در کلاس نوت تولید کرده اما در عمل اگر الان من در موقعیتی قرار بگیرم که بخوام با یک پول ثابت مثلا هدیه یک گوشی از بین سه گوشی نوت3 و نوت4 یا نوت5 بخرم ، اگر برای معامله و فروش باشه صد در صد گوشی نوت4 میگیرم ولی اگر برای داشت و استفاده شخصی باشه گوشی نوت3 رو انتخاب میکنم چون امکانات گوشی نوت3 بیشتره # دماسنج USB3 صفحه هوشمند و قابلیتهای استفاده بدون لمس غلظت خوشایند رنگها و نمایشگر # اما اگر هدف شما اینه که گوشی به روز سامسونگ را داشته باشی گوشی A8 بعلت دوسیمکارته بودنش بهتره . البته امکانات قلم فقط در سری نوت وجود داره . سیمکارت دوم A8 هم اگر استفاده کنی دیگه نمیشه میکرو مموری بگذاری . جایگاه رم و سیمکارت مشترکه .
من که تا حالا هیچ عیبی در نوت3 ندیدم بغیر از اینکه یک سیمکارته هست و در حالت عکسبرداری هم لرزشگیر اوپتیکال نداره وگرنه در سخت افزار و نرم افزار و امکانات و غیره عالیه و بازی real racing3 که گرافیکی ترین بازی حال حاضره را در حالت حداکثر گرافیک بازی مثل آب خوردن اجرا میکنه و کیفیت تصویرش هم که لااقل در گوشیهای غیر سامسونگ رقیبی نداره.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/9/5 درسته اندروید اولیه نوت3 ، 4.3 و نوت4 اندروید 4.4 دارد . سوال قبلیت رو کامل نگرفتم و فکر کردم منظورت اینه که آخرین نسخه اندروید5 یعنی لالیپاپ روی گوشی نصب هست و تاکید من این بود که روی گوشی بصورت پیشفرض فقط اندروید4 نصبه و اگر 5 نصب بود یعنی گوشی استفاده شده .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/9/5 حتی گوشی های نوت4 هم با اندروید 4.4.4 به بازار عرضه میشن و گوشی نوت3 حتما با اندروید 4.4 کیت کت هست و اگر غیر این بود حتما استفاده شده .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/30 هواوی میت 7 نسخه 32 گیگ با رم 3 گزینه خوبیه اما نه با این قیمت . با قیمت 950 هزارتومن خوبه . کسی که قبلا چشمهاش به نمایشگر سوپر امولد سامسونگ عادت کرده ، کمی چشمهاش به سختی میتونه نمایشگرهای دیگر رو قبول کنه حتی نمایشگر آیفون6 . چون همه نمایشگرها lcd هستن و نمایشگر سامسونگ LED و حتی بالاتر OLED و بالاتر سوپر امولد . در نمایشگر سوپر امولد رنگها خیلی عمیق و دلنشین هستن ولی در lcd رنگها لااقل برای ما سامسونگیها روح ندارند . اگر گوشی قبلی دوست شما سامسونگ بوده بهش بگو A8 و A7 مدلهای خوب این روزهای سامسونگه . اما اگر گوشی قبلیش غیر سامسونگ بوده گوشی htc one E9 Plus و LG G4 هر دو گوشی خوبی هست .

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/8/29 مسعودجان تبلتت ویروسی شده . این ویروسها از اردیبهشت امسال اومدن و بر روی رام نصب میشن بطوریکه حتی با تنظیمات کارخانه هم مشکل حل نمیشه . من تجربه همین مشکل شما را روی چند مدل دیگه گوشی هواوی و تبلت asus داشتم . برای حل مشکل باید رام جدید فلش بزنی یا تبلت را روت کن و از آنتی ویروسی که برای این ویروسهای جدید اومده استفاده کن .
اگر میخای خودت ویروس کشی کنی از سایت زیر همه اطلاعات لازم رو بگیر nextroid.ir

http://nextroid.ir/1394/06/16/%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%82%d8%b7%d8%b9%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8/

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/29 اگر گوشی نوت3 رو برای تنوع با نوت4 عوض کنی ، نهایتا سه روز نوت4 رو تحمل میکنی و گوشی دیگه ای میخری چون امکاناتی مثل صفحه هوشمند و حرکات بدون لمس و دماسنج و USB3 و رنگهای اغراق شده اما دلچسب نوت3 رو از دست خواهی داد و بجای اینها حسگر اثر انگشت و دوربین 16 را خواهی گرفت که من تفاوت خاصی بین دوربین نوت3 و نوت4 ندیدم . ساده تر بگم از امکانات فعلی نوت3 فقط قابلیت قلم رو در نوت4 خواهی داشت . خلاصه میل با خودته من که با چندین نوت4 هشت هسته ای و چهارهسته ای کار کردم اصلا به دلم ننشستن چون در حد A8 هست به لحاظ امکانات . باتری نوت4 باید پانصد و ... پیکسل روشن کنه و باتری نوت3 سیصد و... پس با مقدار یکسان باتری ، دوام باتری نوت3 بیشتره و پیکسلهای بیشتری که نوت4 روشن میکنه با چشم غیرمسلح قادر به تشخیص نیستی .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/23 قفل الگو و پسورد و امضاء برای اندروید 5 که مشکلی نداره و قطعا برای اندروید کیت کت .4.4 هم نبایست مشکلی داشته باشه . احتمالا شما از قسمت # امنیت - رمزگذاری دستگاه # میخواهی الگو بدهی که اونجا حق باشماست و فقط میشه پسورد داد اما نباید از این قسمت قفل گذاشت چون از این قسمت قفل گذاری روی برنامه ها انجام میشه. برای اندروید 5 از قسمت #دستگاه و بعد صفحه قفل # اقدام کن که الگو و امضا و پسورد فعالن و حتما بعد از انتخاب نوع قفل گوشی رو یکبار خاموش روشن کن تا قفل اعمال بشه . حالا هر وقت گوشی رو استندبای کنی یعنی فشار کوتاه دکمه پاور یا تمام شدن تایم روشن ماندن صفحه نمایش ، موقع روشن کردن الگو ظاهر میشه البته اشکالش اینه که حتی اگر گزینه قفل فوری رو تیک بزنی ولی باز باید به اندازه تایمی که برای روشن ماندن صفحه نمایش تعیین کردی مثلا یک دقیقه یا 5 دقیقه ...،صبر کنی و بعد موقع روشن کردن صفحه نمایش الگو ظاهر میشه .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/20 مشکی دورطلایی Gold که نوشته 4G . خوبه این سری ساخت ویتنام نیست و میشه گفت کره ای تره . پشت درب گوشیهای موجود نوشته LTE که هر دو یک معنی میده یعنی 4g . فقط اگر مشکلی با ساپورت اوپراتورهای تلفن همراه ایران نداره خوبه . قیمتش هم بستگی به تمیزیش داره حداقل 850 و حداکثر 1100 .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/17 اگر واقعا گوشیهای فعلی نوت3 رفرش هستن که نباید شاهد افزایش قیمتش باشیم در صورتیکه از خرداد تا حالا قیمت این گوشی کم که نشده بلکه از یک و دویست به قیمت فعلی رسیده . معمولا گوشیهای برند هم طرح شان موجوده که لااقل ظاهرشون مثل گوشی اصلیه و هم به قول شما رفرش یا تعمیرشده شان شاید هم موجود باشه ولی این یک ادعاییست که مثل مرکز زمین نمیشه به راحتی ثابتش کرد . اما گوشیهای دیگه که کارایی نوت رو داشته باشه فقط همان نوت هست نوت 4 و نوت5 . گوشی سامسونگ A8 هم گوشی خوبیه که دوسیمکارته هست .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/15 سایز نمایشگر گوشی های S5 و htc one m8 - سوال امیر - پنج اینچه و این سایز برای تماشای فیلم کوچکه . الان دیگه گوشی های سایز بزرگ در عرف جامعه پذیرفته شدن و پرچمداران هم ترجیح میدن سایز 5ونیم به بالا معرفی کنند مثلا نمایشگر گوشی سونی التراz حدود 6 و نیم اینچه و گوشی هواوی میت7 هم 6 اینچه ، پس گوشی نوت3 با سایز 5.7 خیلی استاندارد و معقوله چون این گوشی ها مثل یک کامپیوترن که چندین کار انجام میدن که یکیش مکالمه ست پس حیفه کامپیوتر 5 اینچی با قیمت میلیونی بخریم . در مقایسه به htc m8 هم باید توجه کرد که نمایشگر سوپرامولد سامسونگ خیلی بهتره . اگر دوسیمکارته بودن براتون مهمه که واقعا هم مهمه به نظر من یک گوشی 5ونیم اینچی دوسیمکارته انتخاب کنید مثل A8 A7 سامسونگ یا G3 G4 ال جی یا htc one E9 plus . اگر مشکلی با یکسیمکارت ندارید گوشی نوت3 بهترین انتخابه .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/13 برای تشخیص اصل بودن گوشی بهترین کار اینه که اگر خرید اینترنتی میکنی حتما از سایت معتبر و با گارانتی معتبر باشه اما اگر بصورت حضوری میخری باید با فروشنده شرط کنی که در فاکتور با مهر و امضا بنویسد در صورت اثبات اصل نبودن گوشی ، اونو پس میگیره . بعد با استفاده شماره گیر گوشی از کد ستاره مربع 06 مربع که باید رقم IMEI بر روی صفحه ظاهر بشه و با کد روی جعبه کارتن گوشی مطابقت کنه . و همچنین کدی که قبلا گفتم ستاره مربع صفر ستاره مربع .
سوال دیگر شما در مورد نوت3 یا تبلت . این گوشی تمام قابلیتهایی که مدنظرت بود مثل دوربین ضبط صدا و... به نحواحسن نیازتون رو برآورده میکنه و برای خوندن کتاب آن چیزی که باعث میشه به چشم فشار نیاد و راحت مطالعه کنی و کلمات خوانا باشند تعداد پیکسلهای نمایشگره یعنی گوشی نوت3 با پیکسل حدود 400 و حتی یک گوشی 4 اینچ با پیکسل بالا بسیار بهتر از یک تبلت مثلا 10 اینچی با پیکسل 130 هست . بعلاوه اینکه تبلت همراه همیشگی تون نیست اما گوشی هیچگاه شما رو تنها نمیگذاره یعنی تبلت رو نمیشه همه جا برد ولی گوشی همیشه همراه ماست پس به نظر من گوشی بهتره .البته برای نوشتن بجای تایپ با کیبورد زیاد روی قلم نوت3 حساب نکن چون من خودم تایپ دستی رو ترجیح میدم هرچند دقت تبدیل دستخط به تایپ خیلی عالی و کم خطاست ولی شاید عادت به نوشتن با قلم سخت باشه .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/12 اگر مشکلی با اختلاف سایز نمایشگرهاشون نداری گوشی S5 دوسیمکارته البته فقط به شرط دوسیمکارته بودن ، بهتر از نوت3 هست چون دوسیمکارت خیلی به کار میاد . اما بین S5 تک سیم و نوت3 n9005 ، گوشی note3 n9005 صددرصد گزینه بهتریست .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/10 صد در صد n9005 . در واقع n9005 مدل کامل و بی نقص نوت3 هست . n900 که هشت هسته ایه و 4gنیست و بعد از معرفی n9005 دیگه مدل n900 هم در بازار تقریبا پیدا نمیشه . یک مدل نوت3 دو سیمکارته هم داریم note 3 neo نئو که رزولوشن hd هست و کیفیت تصویر n9005 رو نداره و سخت افزارش پائینتره که اصلا توصیه نمیشه .

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/8/10 آنتن دهیش برای من که اگر قوی تر از نوت3 نباشه ضعیف تر هم نیست و اگر هم مثل مهناز آنتن دهیش ضعیفه شاید بخاطر رام گوشی باشه رام من 4.4.2 فارسی و اموشن3 . اما من از چهارسال پیش هواوی y300 و بعد g525 و g700 و honor3 c داشتم ضعیف شدن cpu من ندیدم و تنها گوشی هست که وقتی روشن میکنی در یک چشم برهم زدن سیستم بالا میاد . ولی اگر بتونی تبلت 8.4 اینچی سامسونگ Tab s حتی دست دوم بگیری تا سالها بی نیازت میکنه . مشخصاتش روی کاغذ محشره و در عمل بسیار بالاتر از روی کاغذ هست و چون حدود یکسال و نیم هست که اومده میتونی دست دوم تمیز در حد 800 پیدا کنی .

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/8/9 این تبلت هم یک سیمکارته هست و مدل X2 که همه مشخصاتش شبیه X1 ولی دوسیمکارته که لااقل در بازار هنوز ندیدم . کیفیت مکالمه و آنتن دهیش خوبه ولی من پیشنهاد میدم که گوشی 5.5 تا6 بهتره چون این بالاخره تبلته و در مهمانیها نمیتونی بگذاری در جیب و با خودت ببری ولی گوشی هواوی میت7 مدل دوسیمکارته 32گیگ با 3گیگ رم داره . اگر نمیخواهی اینقدر هزینه کنی همان LG G3 عالیه . من خودم نوت3 و این تبلت رو دارم ولی همش نوت3 دستمه حتی برای تماشای فیلم .
گوشی ها همیشه همراه ما هستن ولی تبلت ها گاهی از ما جدا میشن .... از جملات قصار من بود😀😀😀

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/9 گوشی های اصل موجود در بازار ساخت ویتنام هستن بعلت نیروی ارزان ویتنام سامسونگ در آنجا کارخانه داره . اما با این وجود یکسری قابلیتها هستن که در گوشی های طرح نمیتونه وجود داشته باشه و مختص سامسونگ نوت3 اصله مثلا با شماره گیر تلفن ستاره مربع صفر ستاره مربع #*0#* رو بزن و بعد روی تلفن . یک منو باز میشه که تمام قسمتهای سخت افزار گوشی رو میتونی چک کنی . در ستون چهارم این منو نوشته TSP Hovering و مربوط به تست تاچ با فاصله هست یعنی از فاصله یک الی دو سانتی تاچ عمل میکنه و در تماس مستقیم انگشت با صفحه عمل نمیکنه . اگر این قابلیت رو داشت و درست عمل کرد شک نکن گوشیت اصلیه .

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/8/6 درود مسعود جان
تبلت هواوی X1 قابلیتی شبیه گوشی های نوت سامسونگ داره که وقتی داخل گالری هستیم و میخواهیم پیش نمایش عکسهای داخل هر پوشه رو ببینیم میتونیم انگشت را نزدیک صفحه بیاریم تا محتویات پوشه رو نشون بده یعنی بدون تاچ . این قابلیت رو من در تبلتم نتونستم فعال کنم . در کلیپ 22 دقیقه ای که دوستی زحمتش رو کشیده و در آپارات قرار داده این قابلیت رو با نام هاور....در دقیقه 9:45 نشون میده . اینم لینک دانلود کلیپ
www.aparat.com/v/s35UV 

حالا خواستم شما زحمتش رو بکشید و ببین در اندروید لالیپاپ این قابلیت فعال میشه . اندروید من کیت کت کت و اموشن 3 . ظاهرا در اموشن 2 وجود داره . حقیقتش من نوت3 هم دارم و خیلی این قابلیت در فایل منیجر و گالری و مرورگر گوشی بکار میاد یعنی بدون تاچ صفحه و فقط با نزدیک کردن انگشت به صفحه کارهای متفاوتی انجام میده وه در کلیپ بالا کاملا نشون میده . تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/5 دوربین A8 نوت4 و نوت5 و lg g4 همه 16 مگاپیکسل هستن و دوربینnote3 یک پله پایین تره ولی باز هم تفاوتش محسوس نیست . گوشی A8 مدل شناخته شده ای نیست . سامسونگ رو مردم با سری S و note میشناسن .اگر A8 گرفتی حس اینکه یک پرچمدار به دست داری رو نداری با اینکه قیمتش بالای یک و پانصده . به نظر من نوت3 n9005 از همه بهتره .ولی این اواخر تا یک و دویست و پنجاه رسید حالا دوباره رفته بالا . اگر خیلی دوربین براتون مهمه پرچمدار htc رو بگیر حدود یک و چهارصد . گوشی htc one e9 plus . دوربینش 20 هست و بنچمارکش حدود 50 هزاره یعنی یک غول .

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/8/4 آقا مسعود آ.... درود بر شما که اولین کسی بودی که اندروید5 رو برای تبلت X1 نصب کردی و از سایتهای خارجی که اونا هم فقط یه روز قبل از شما معرفیش کرده بودن استفاده کردیدو تجربه خودت رو سخاوتمندانه در اختیار ما قرار دادی . 👏👏👏👋

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/4 گوشی های هواوی با قیمت زیر 400 هزار تومان رقیبی ندارند و حرف اول رو میزنند مثل honor 3c lite و g630 و g610 . اما وقتی قیمت از 500 میره بالا انتخابهای عالی در سامسونگ دارید که خرید هواوی اشتباهه مثل همین honor6 plus . شما مشخصه که دوسیمکارته بودن براتون مهمه و بخاطر همین x2 و A8 و 6plus رو مدنظر داری . گوشی 6plus خوبه ولی نه با این قیمت بلکه در حد 900 هزارتومن باید باشه که حتما هم تا چندماه دیگه به رسم سایر گوشیهای هواوی قیمتش تا 850 میاد . پس کاملا از خرید honor 6plus صرفنظر کنید و گوشی A8 البته با قیمت حداکثر یک و سیصد انتخاب خوبیه . و اگر میخای بیشتر پرداخت کنی LG G4 بگیر که دوسیمکارته هست و دروبینش هم عالیه .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/4 من در حال حاضر هم گوشی نوت3 دارم و هم هواویX1 . هواوی X2 هیچ فرقی با X1 نداره فقط دوسیمکارته هست . در مورد دوربین x1 و x2 و نوت3 که هر سه 13 مگاپیکسل هستن اما کیفیت دوربین نوت3 صدبرابر بهتره # خال مه رویان سیاه و دانه فلفل سیاه اما این کجا و آن کجا # البته تبلت X1 باتری 5000 داره و بخاطر اینکه جدیدترین تکنولوژی رو در نمایشگرش استفاده کرده به نام LTPS بسیار کم مصرف شده و باتریش خیلی دوام داره . اما گوشی گالکسی A8 دقیقا دوربین نوت4 و نوت5 را دارد یعنی 16 مگاپیکسل و از همه مهمتر دوسیمکارته هست که خیلی ارزش داره . نظر من این است که اگر میتونی صرفه نظر کنی از امکانات گوشی های سری نوت مثل قلم و حسگرهای حرکتی که بدون لمس یکسری کارها رو برای شما انجام میده ، حتما A8 بگیر البته من بخاطر دوسیمکارته بودنش اینقدر تاکید دارم وگرنه دوربین 13 نوت3 چیزی از دوربین 16 نوت4 و 5 و A8 کم نداره . اگر سایز بزرگتر میخای که سامسونگ تبs بگیر و تا چندین سال دیگه از دنیای تلفن و تبلت هوشمند بی نیاز شو . من خودم note3 دارم و با نوت4 مقایسه کردم کیفیت تصویر نوت3 بالاتره و گوشی رام تری هست یعنی بدقلق نیست و فقط از بابت دوسیمکارته نبودنش کمی اذیتم وگرنه همچنان پرچمدار سری نوت سامسونگ هست .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/7/23 واقعیتش اینه که سامسونگ باید در note4@5 نوآوری بیشتری به کار می برد اما بغیر از حسگر اثر انگشت هیچ چیزی به سری note اضافه نکرد و حتی امکاناتی مثل USB3 و دماسنج کهددر note3 بکار رفته بود در نوت4 و 5 حذف گردید و note3 n9005 همچنان پرچمدار سری نوت سامسونگ هست حتی Quality تصویر با وجود کمتر بودن پیکسل ها نسبت به note4@5 ، بخاطر سیاست جدید سامسونگ در طبیعی کردن رنگها پایین از note3 شده . کاش در سری های جدید نوت لااقل از تکنولوژی فورس تاچ استفاده میشد تا با مقدار تاچ روی صفحه کارهای متفاوتی انجام میشد .

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/7/15 امدروید گوشیم 5 هست رام امارات . مدتیه وقتی میخام برنامه ای نصب کنم ) دانلود یا دریافت با بلوتوث و زاپیا و ...(گزینه اینستال یا نصب عمل نمیکنه و مجبورم خاموش روشن کنم تا درست بشه . البته این مشکل رو روی گوشی های مارک های دیگه هم دیدم با اندروید 4.2 و 4.4 . به نظر شما مشکل از چیست ، آیا ویروسی چیزی باعث این میشه .

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/7/14 مشکل نصب نشدن لانچر بر روی تبلت هواوی X1 را هم با کمک سایتهای خارجی پیدا کردم و الان لانچر نوا nova نصب کردم و هیچ مشکلی هم نداره . فقط باید با نصب نرم افزار " تیتانیوم بکاپ " لانچر اصلی تبلت را غیرفعال کنیم .
1- ابتدا لانچر مورد نظرمان را نصب میکنیم .
2- حالا لانچر پیشفرض را غیرفعال میکنیم .برای غیرفعال کردن لانچر هواوی که با نام " خانه هواوی " در برنامه های سیستمی قرار دارد برنامه تیتانیوم بکاپ Titanium backup را نصب کرده و از داخل برنامه تیتانیوم بکاپ بر روی " خانه هواوی " تاچ کرده و فریز میکنیم . حالا تنها لانچر تبلت میشه همان لانچری که خودمان نصب کردیم و لانچر دلخواه ما فعال میشه .
برای استفاده از نرم افزار تیتانیوم بکاپ لازم است که حتما تبلت روت بشه و توصیه میکنم حتما تبلت یا گوشی اندرویدی خودتون را روت کنید و از روت کردن نترسید . من در یک دقیقه با برنامه kingo root تبلت را روت کردم که کافیه در گوگل سرچ کنید و همراه با روش استفاده دانلود کنید که روش استفادش فقط همین دو کلمه است تبلت را به کامپیوتر وصل کنید و کامپیوتر شما هم به اینترنت وصل باشه و از داخل برنامه kingoroot که بر روی کامپیوتر نصب کردید روی کلمه start root کلیک کنید البته قبل از اتصال تبلت به کامپیوتر باید گزینه رفع اشکال usb از داخل تنظیمات تبلت تیک بزنید . من برنامه kingoroot و روش استفادش رو از سایت ایرانی apkyops.ir دانلود کردم . حالا حدود 15 برنامه سیستمی چینی که فقط باعث میشد تا تبلت سنگین بشه رو با تیتانیوم بکاپ یا حذف نصب کردم و یا غیرفعال یا فریز. و باعث شده تا مصرف باتری کمتر و سرعت تبلت بیشتر بشه.
پایان
این کلمات کلیدی رو مینویسم برای کسانیکه مشکل لانچر دارند و از گوگل سرچ می کنند برای دسترسی به این صفحه :
آموزش روش طریقه چگونگی نصب لانچر بر روی تبلت هواوی X1 . مشکل نصب نشدن لانچر بر روی تبلت هواوی X1 . نصب نشدن لانچر بر روی هواوی honor 4c honor 4x . مشکل برگشتن مجدد لانچر هواوی Huawei mediapad X1 . بازگشت لانچر نصب شده هواوی با دکمه هوم
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد
ایسام