مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میثم ت
  • تاریخ عضویت : 1394/3/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

HTC One M9 HTC One M9

1394/3/30 سلام
از اونجایی که من خودم قبل از خرید m9 کلی با خوندن نظرات دوستان گرامی دچار تردید شده بودم ، لازم دیدم چنتا نکته رو بگم تا خیال خیلی از عزیزانی که میخوان این گوشی رو بخرن راحت کنم.
آقا گوشی رو که خریدی اول آپدیتش کن بعد سیمکارت رو بزار تو گوشی .
بعد آپدیت:
-تو این چند روزه من یکی که گرمای خواصی از این گوشی ندیدم. ( دمای گوشی تو تمام شرایط خیلی عادی بود )
-WiFi هیچ ایرادی پیدا نکرده و داره خیلی عادی کار میکنه
-دوربین هم هیچ مشکلی نداشته ، فقط چیزی که من متوجه شدم این بود که کیفیت تصویر قبل از زدن دکمه شاتر بهتر از عکس ثبت شده بود. برای همین برای امتحان از یه نرم افزار به اسم DSLR Camera هم عکس گرفتم که کیفیت عکس ثبت شده با این نرم افزار بهتر از نرم افزار خود گوشی بود. ( یعنی اگر هم هنوز ایرادی تو کیفیت دوربین میبینید از نرم افزار )

دوتا ایراد هم منتقدین عزیر به طراحی این گوشی گرفتن که :
1- جای بد دکمه پاور : گوشیهای دیگه رو نمیدونم ولی تو این گوشی برای روشن کردن صفحه نمایش نیازی به اون دکمه نیست میتونید با تنظیم قسمت Motion Launch gestures با دوبار ضربه به روی صفحه یا حرکت انگشت از پایین به بالا گوشی رو از خواب بیدار کنید و برای خاموش کردن صفحه هم با اضافه کردن دکمه Turn off screen در کنار سه دکمه پایین صفحه از قسمت Change navigation buttons بدون نیاز با دکمه پاور صفحه رو خواموش کنید.
2- بیرون زدگی دوربین پشت : از اونجایی که این بیرون زدگی خیلی کمه زمانی که یه بک کاور یا Dot View بزارین رو گوشی تو بدترین حالت دوربین و گارد شما هم سطح میشن.

خلاصه که من به عنوان یکی از خریدارای این گوشی از خریدم کاملا راضی هستم.

دوستان اگر ایرادی تو تایپ و نگارش داشتم هم شرمنده.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا