مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سارا و
  • تاریخ عضویت : 1390/9/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy Tab A 7.0 2016 Samsung Galaxy Tab A 7.0 2016

1396/11/19 سلام
من دیروز این تبلت رو خریداری کردم. ازش خیلی راضی ام خیلی خوش دست و راحته، کاربری بسیار راحتی داره و اینکه میگن با گلس انداختن تاچ ضعیف میشه اینطور نیست من گلس خیلی شیشه ای ضخیم و قوی انداختم روش هیچ تاثیری روی تاچ نذاشت. و برای کسانی که مثل خود من نیاز دارند حتما چراغ اعلان داشته باشه و LED چراغ اعلان نوتیفیکیشن نداره من یک نرم افزار دانلود کردم به نام NoLED که تنظیماتش رو درست تنظیم کنید و برنامه هایی که می خواهید به شما نشان بده که پیام روش اومده براش تعریف کنید. برنامه هایی که روش پیام میاد آیکنش رو میندازه روی صفحه موبایل و تعداد پیام ها رو میندازه روی اپلیکیشن و می تونید حتی شکل آیکن ها رو بصورت رنگ یا به صورت آیکن تعریف کنید و بزرگش کنید. برای میس کال و برای اس ام اس و خیلی چیزهای دیگه هم تنظیمات داره. همش تو تنظیماتش هستش. در کل خیلی تبلت راحت و خوش اندازه ای هست. بخصوص اگر کار کسی پاسخگویی به مشتریان از طریق اپلکیشن هایی مثل تلگرام و واتساپ ... هستش.
من خیلی دنبال تبلت گشتم حسابی مدل ها رو زیر رو کردم. بخصوص که صد در صد میخواستم سامسونگ باشه. برای همین از چهارسو رفتم خریدم و از جلو مدل های تبلت های سامسونگ رو دیدم
اما این تبلت به خاطر سایزش خیلی برای من مناسب بود و تب هشت اینچ سری E هم بود اما بازم این برام مناسب تر بود. اندروید 5.1 هست در حال حاضر ارتقاء داده نشده. امیدداریم که انشالله حداقل اندروید 6 براش بیاد.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/8/15 سلام دوستان
من دو هفته ای هست این گوشی رو خریدم. خیلی ازش راضی هستم اما یه چند روز هست مشکلی واسم پیش اومده که چراغ هشدار دهنده میس کال.. اس ام اس فعال نمیشه در زمانی که من متوجه میس کال و اس نشدم. حتی زمانی که در شارژ هم هست این چراغ روشن نمیشه . به کاربردش خیلی نیاز دارم. برنامه های متفرقه ایی هم که معرفی شده میخوام نصب کنم چون خود گوشی این قابلیت رو داره. نمیدونم به چه تنظیماتی دست خورده که اینطوری غیرفعال شده در قسمت Setting این گوشی Led notification کاملا تنظیم هست و همه گزینه ها تیک داره اما باز هم متأسفانه این قابلیت فعال نمیشه و فقط زمانی که گوشی رو کاملا خاموش میکنم چراغ آبی روشن میشه و نشون میده چراغ LED سالم هست.
از دوستانی که در این زمینه میتونن کمک کنن ممنون میشم راهنمایی کنن. باتشکر

Samsung I9305 Galaxy S III Samsung I9305 Galaxy S III

1392/8/13 تشکر آقا نیما من این گوشی رو فردا همون روز که این پست رو زدم خریدم واقعا ازش راضی هستم هم خوش دست هست هم همه جوره اوکی هست و ازش راضی هستم فقط یک مشکل دارم اونم اینکه چراغ led زمانی که میس کال و اس ام اس هست یا تو شارژ هست روشن نمیشه یعنی به رنگ آبی .. نارنجی .. قرمز در نمیاد در صورتیکه اوایل اینطوری بود و روشن میشد. الان فقط زمانی که خاموشش میکنم و تو شارژ هست روشن میشه و اس ام اس میاد یا ایمیل یا هر پیامی میاد زمانی که روشن هست گوشی.. هیچ چراغ هشداری روشن نمیشه . در صورتیکه تمام تنظیماتشم نگاه کردم همه گزینه ها درست هست و تیک داره. فقط مشکلی که جدیدا برخورد کردم این هست :(

Samsung I9305 Galaxy S III Samsung I9305 Galaxy S III

1392/7/28 سلام دوستان
من تصمیم دارم این گوشی رو بخرم.. همیشه طرفدار نوکیا بودم اما نوکیا دیگه داره گند میزنه و هیچ پیشرفتی نداره. میخوام این مدل سامسونگ رو بگیرم. کمی مردد هستم. به نظر شما کسانی که خریدید راضی هستید. این گوشی رو خریداری کنم؟

Nokia N73 Nokia N73

1391/8/10 من این گوشی رو 6-7 سال هست دارم بسیاااااااااااار گوشی عالی هست از همه نظر حتی ریموت هندزفریش عالیههههه .. تا حالا چندین بار زمین خورده اما خداییش آخ نگفته واقعا از همه نظر اوکی هست این گوشی اما تنها مشکلی که من یه مدتی هست پیدا کردم اینه که هر از گاهی خودش واسه خودش خاموش میشه..

Samsung B7722 Samsung B7722

1390/9/23 سلام دست شما درد نکنه که زحمت کشیدید نرم افزارها رو چک کردید..
من دیشب رو موبایل دوستم که
B5722 هست امتحان کردم نصب شد اما اصلا کار نمیکنه و ارورر میده..
و حتی کاملا باز هم نمیشه شوهرش هم سامسونگ داره اونم هرکاری کرد کار نکرد فقط نصب شد..
حسابی تردید به دلم افتاده و نمیدونم باید چیکار کنم..
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام